IZTOK faking GARTNER

« | | »

Pogled skozi okno

19.08.2010

Gledam skozi okno. Kar nekaj lučk je še prižganih v sosednjem bloku. Vidi se, da so počitnice in da mnogi jutri nimajo šole in službe. Gledam in gledam pa se sprašujem, koliko ljudi je zares srečnih. Mar prižgana lučka pomeni srečo ali žalost? So sami doma ali imajo poleg sebe osebo, ki jih ljubi in bi umrla zanje? Čudna vprašanja, pa vendar primerna za tole uro in za pogled skozi okno. Če bi imel tester, bi preveril koliko ljudi v sosednjem bloku je zares srečnih, kolikim pa manjka iskrena ljubezen in bližina osebe, ki brez odvečnih besed razume stisko. Žal ga nimam, kar pomeni, da imam občutek, da je sreča hrbet obrnila samo meni.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 19.08.2010 ob 23:47 pod vsakdanji lajf. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

46 odgovorov na “Pogled skozi okno”
  1. chatNoir - 20.08.2010 ob 01:03

    sreča vsekakor ni obrnila hrbet samo tebi …
    nisi sam. in zdaj ti grem poskušat poslat malo pozitivne energije (:

  2. Sašo - 20.08.2010 ob 10:29

    Gartner, zdej pa že nehi počas pizdakat. Sprav se k sebi, ugasn fakin računalnik, glej malo manj TV in teh tvojih filmov pa pejt ven med ljudi, športaj, pejt v hribe, gibaj, delaj nekaj poživljajočega, na zraku. Če boš samo tkole jamral, ne bo nič samo od sebe. Grrrr. Same depresivne objave pa vse skup nič od nič. Čene te bom na per povabu pa lično en šamar primazal. ;)
    (pa brez zamere)

  3. Anja - 20.08.2010 ob 13:02

    Kako je možno, da je tako močna in opevana ljubezen ugasnila?? Malo me čudi.

  4. Thomas - 20.08.2010 ob 14:55

    Imam občutek, da je sreča privilegij manjšine.

  5. STELA - 20.08.2010 ob 17:09

    če boš imel kaj boljši občutek….v takih nočnih razmišljanjih nisi sam…to isto ali enako se pogosto dogaja tudi meni. Je pa res, da ne pustim, da bi mi taka vprašnja “prišla preblizu srca”, ker je brez veze. Odgovorov itak ne bi dobila in navsezadnje bi lahko potegnila zaključke kot si jih ti, tega pa ne želim. Egoistično? zagledano vase? mogoče…pa kaj?

    “kolikim pa manjka iskrena ljubezen in bližina osebe, ki brez odvečnih besed razume stisko” -ko boš našel 5 takih oseb oz parov mi lepo prosim sporoči. Ta stavek mi diši po romantičnem filmu – ne verjamem, da v real lajfu sploh lahko obstaja oseba, ki razume brez odvečnih besed. Hm, a sem za kaj prikrajšana???

  6. Aleš - 20.08.2010 ob 18:08

    Nehi se smilit samemu sebi, ker si grozno poslabšaš situacijo… Nič ni tako slabo, da ne bi moglo biti še slabše… Zato že nehi enkrat jamrat, jokat in objavljat depresivne novice; temveč se dvigni; se opraviči ljudem, ki si jim storil slabo- če ti niso pripravljeni odpustiti, pa nadaljuj življenje brez njih. Jokanje sebi in na internetih ne bo rešilo ničesar.

  7. IZTOK GARTNER - 20.08.2010 ob 18:35
    IZTOK GARTNER

    Chat, hvala, a žal ni pomagalo.

    Sašo, ne pijem pira.

    Thomas, menim, da jo premalo cenimo, ko jo imamo, zato pa jo lahko izgubimo. Je pa res, da ga polomimo, če dovolimo, da nam reči, ki ne glede na vse vednarle niso usodne, uničijo veliko srečo.

    Anja, ej, tebe prav zloba poganja. Svaka čast, da zmoreš.

    Stela, ne vzemi tako zelo dobesedno.

    Aleš, pojma nimaš kaj pišeš, ne poznaš situacije, pa mene tudi ne, tudi prav. Pa niti pomisliš ne, da morda prav taki zapisi pomagajo, da je človeku lažje pri srcu. Jaz imam blog, nekateri imajo boksarsko vrečo, tretji alkohol in droge, četrti pa pištolo pa štrik. Jebat ga, tako je.

  8. Aleš - 20.08.2010 ob 18:45

    Potem je ok. Roka?

  9. IZTOK GARTNER - 20.08.2010 ob 18:56
    IZTOK GARTNER

    Ni panike, drži se in pazi na svojo srečo, če jo slučajno še imaš.

  10. Thomas - 20.08.2010 ob 19:16

    Hmm, zelo me preseneča, koliko kritik na Iztokov račun se iztrese tukaj, čeprav sicer nihče ne, za kaj gre. Pa koliko nasvetov in skorajda ukazov berem. Zgleda, da je med Slovenci zelo veliko ljudi, ki se tako zelo prekomerno cenijo, da sploh ne pomislijo na to, da morda pe le nedo vsega in da pa morda le ne morejo za vsakega ta pravo rešitev najti.

    Trenutno se nahajam na Danskem in tukaj veljajo nenapisani oz. v bistvu kar napisani zakoni, tako imenovani Jantovi zakoni, ki opredeljujejo mentalnost Dancev. Vsi se glasijo nekako takole:
    - Ne misli, da si pametnejši od drugih.
    - Ne misli, da nas lahko karkoli naučiš.
    - Ne misli, da si boljši od nas.

    Zakaj sem to omenil? Ker se mi zdi, da so Slovenci čisto nasprotje temu: pri nas pa je vsak full pameten, vsak svetuje vsem naokoli, vsak ima cel kup pametnih nasvetov, še preden spozna vse okoliščine, …

  11. STELA - 20.08.2010 ob 19:26

    Iztok – dej drugič napiš kolk dobesedno je treba brat:)))

    drugač se pa strinjam s Sašom – če ne piješ pira boš pa sok al pa vodo al pa….nč:))

  12. IZTOK GARTNER - 20.08.2010 ob 19:28
    IZTOK GARTNER

    Thomas, bolje da pri takih objavah ne vidiš komentarjev, ki ostanejo v moderaciji. Nekoč niso, saj je nisem imel, zdaj jo imam, je bilo nujno, saj so bili vsi zapisi praktično zasmeteni do konca, ker so ljudje izlili toliko dreka in negativne energije, da jo je še blog komaj prenesel. In pazi to, prvič sem jo moral vklopiti, ko sem sproti pisal vtise s pogrebne slovestnosti za Michaela Jacksona. Bilo je toliko zlobe, da nisem več utegnil brisati in odgovarjati in sem enostavno vklopil moderacijo. Kaj vse je potem ostalo zunaj, pa raje niti ne razmišljam. Človeška zloba ne pozna meja.

    Ostani tak kot si, si eden redkih.

  13. IZTOK GARTNER - 20.08.2010 ob 19:36
    IZTOK GARTNER

    Stela, če brez dodatnih razlag ne poštekaš kaj vse pomeni stavek o bližini osebe, ki brez odvečnih besed razume stisko, sem res razočaran. Saj nisi stara 15, ne ga srat no.
    Glede pira, šališ se ob nepravem času, pa brez zamere.

  14. Thomas - 20.08.2010 ob 19:59

    Hvala…

    Moje mnenje je, da je slaba stran interneta ravno ta demokratizacija,s katero je dejansko čisto vsako teslo dobilo priložnost, da spača nekaj v svet.

    Kako je že rekel Einstein, kateri dve stvari na svetu sta neskončni?

    No, in ker sem se tega zavedal, sem jaz lani ob 25/6 dejansko ignoriral vse spletne strani, kjer lahko tesla objavljajo svoja mnenja na prispevke. Preveč sem bil prizadet, da bi sploh hotel videti črno na belem to, kar sem v sebi itak že vedel, namreč da so duše ljudi pogosto neverjetno krvoločne.

    Omenjene prispevke sem si upal prebrati in pregledovati šele mesece kasneje, ali pa konec leta.

    GLede tvoje situacije pa… včasih človeku “pomaga” že to, da stvar izusti/spravi na papir. Takrat namreč besede bolščijo v njega in lažje se morda sooči z realnostjo in njenimi posledicami. Morda se tudi lažje dokoplje do možnega naslednjega koraka.

  15. Morant - 20.08.2010 ob 21:57

    V času smrti Michaela Jacksona si največ zlobe pokazal ravno ti. Vsi, ki niso bili tvojega (fanatičnega) mnenja, so bili hudobni, privoščljivi, sadisti in tako dalje. Pozabljaš pa, da večina ljudi ne živi skoz pop kulturo in so zmožni razumno, z distance gledati na znane ljudi ter dogodke. Zaradi tega pač niso vredni obsojanja, zakaj bi le bili.

  16. IZTOK GARTNER - 20.08.2010 ob 23:15
    IZTOK GARTNER

    Morant, ti si ena jebena zloba in pokroviteljska pička vedno kadar se oglasiš, zato te niti ne spuščam več skozi, pa še tale tvoj komentar sem priredil, saj pojma nimaš o meni in hočeš le provocirati ter me izzvati na besedni dvoboj. Ne bo ratalo, nimam se ti kaj zagovarjati o svojih osebnih rečeh in ti dokazovati kako se motiš, kdo za kurac si, da bi se ti moral. Pometi pred svojim pragom in popucaj svoje pizdarije in skrbi za svoje dosežke, moje reči pa pusti na miru.

    Skozi pa sem pustil del komentarja o Jacksonu, ki je tako ogabno sprenevedanje, da me bo prijelo srat. Pa kako zmoreš tako ogabno nakladati in morda celo imeti v glavi, da imaš prav? Ej, neverjeten si, res.
    Prekleto dobro veš, da ne govorim o drugačnem mnenju, tega nisem nikoli zavračal, pa prekleto dobro veš, da nisem nikoli nikogar žaljivo napadel, če je dostojno komentiral ne gleda na karkoli. Prav tako pa veš o kakih komentatorjih govorim in kaj so pisali, da sem moral takrat med pogrebom vklopiti moderacijo. Prekleto dobro veš, zato se ne sprenevedaj, lepo te prosim.

    Tipičen primer dreka je bil tvoj komentar, ki ga nisem spustil skozi, zate je to brez dlake na jeziku in kao argument, zame je debilno nakladanje, provociranje in žaljenje. Lahko se delaš, da tega ne ločiš, če res ne ločiš, pa si totalni debil.

    Kot sem ti enkrat že rekel, res nimam pojma zakaj se s tabo sploh še zapletam v debate, saj si od prvega dne žaljiva in debilan pizda, ki skupa ne zna spraviti enega poštenega komentarja, saj komaj čaka, da bo siknil in posral objavo s svojimi pametovanji. Debil si, res, nekaj sodiš pa ocenjuješ, pa pojma nimaš, niti pikice, kretensko do konca.

    A danes je očitno tak dan, da se mi ljubi, po sto letih, da pač debatiram in zgubljam čas tudi s takim kretenom in depresivnim zlobnežem kot si ti, ki pač ima užitek v tem, da si ga drka na Iztoka Gartnerja in mu je pač kul, da mu kao pove svoje. Daj no, odjebi že enkrat, počasi bo dovolj.

    Ti pa moram čestitati, da si tako dober “trol”, da te vseeno spustim skozi vsaj malo in se spustim sprovocirati. To pa ti vedno znova uspe, v tem si mojster.

    In ja, ne trudi se odgovarjati, ni potrebe, itak ti je ratalo kar si želel, zato lahko odnehaš.

  17. Thomas - 21.08.2010 ob 09:51

    Se podpišem pot tole, Iztok.

    Nekateri žal dejansko niso sposobni videti razlike med nestrinjanjem/izražanjem svojega mnenja ter ofenzivnim napadom na osebnost od nekoga.

    Brez vsakega dvoma je primitivno in nedopustno to, da nekdo med žalno slovesnostjo oz. pogrebom v okolico smeti primitivne opazke, ki pa jih je bilo, kot praviš, ogromno. To je nedopustno in nima blage veze s skrajnim fanom, temveč zgolj z dostojnim vedenjem.

    Če tale odgovor ni komu jasen, si nja v SSKJ pogleda besede, kot so dostojen, primitiven, razžalitev, primitiven…

    In pa tole Iztok:
    Moje mnenje je, da se je z anonimnežem na spletu prepirati približno tako, kot da bi se s steno prepiral – nesmiselno, brez efekta ter brez izgleda, da bi se lahko kdajkoli končalo vse skupaj. Če nekdo hoče biti kreten, bo kreten ne glede na to, koliko se trudiš z argumenti. To je ključen sestavni del spletne komunikacije. Povsem drugače je, če bi imel idiota osebno pred sabo, saj bi mu prej lahko a.dokazal, kje se moti ali pa b.pokazal, da je nesramen debil.

  18. IZTOK GARTNER - 21.08.2010 ob 15:38
    IZTOK GARTNER

    Res je, Thomas, dodatna finta pa je v tem, da internetni pogumnež v živo ne bi upal skupaj spraviti enega stavka, saj se zaveda, da je totalni brezjajčni škrat, ki se dela glavnega le na spletu, kjer je varen. Zato pa je toliko dreka na spletu, ljudje si pač dajo duška, saj so anonimni in ne nosijo nobenih posledic. V resničnem življenju pa so majhni butci, ki jih nihče ne opazi, zato so nenehno nesrečni in filajo ego na internetu. Hvala bogu za internet, če ga ne bi bilo, bi vsi ti modelčki delali samomore, pretepali svoja dekleta in otroke, se filali z mamili in koga celo ustrelili. Internet je zanje terapija, brezplačna seveda.

  19. NoMercy - 21.08.2010 ob 17:43

    lahko pa bi takšnile joklni, samopomilovalci, luzerji .. kot je I.G. osrečili vsaj človeštvo s svojim odhodm s sveta :P
    konec koncev za zvaliti se skozi okno na ulico (če se da pod smetarski tovornjak) pa, če se ne posreči v 1. šusu še kdaj ponovit – pa res ni nek napor :P

  20. Thomas - 21.08.2010 ob 18:26

    NoMercy:
    A je v tvoje možgane morda zašel lobadar in se tam vgnezdil?

  21. Morant - 21.08.2010 ob 21:45

    Celo v svoji oddaji na Čarliju si izpostavil neko blogerko, ker si je predrznila na kratko nekaj napisati o Jacksonovi pedofiliji. Ma pravi MJ fašist si bil. Še sanja se mi ne, zakaj to zanikaš.

    Drugače pa ti res ni treba tako vzrojiti. Ni zdravo. Očitaš mi žaljivost, pa si sam mnogokrat bolj žaljiv. :)

    Hvala za brezplačno diagnozo moje duševnosti, I guess.

    LP, Iztok, in spravi se v roke! Manj samopomilovanja, več dejavnosti :)

  22. IZTOK GARTNER - 21.08.2010 ob 22:08
    IZTOK GARTNER

    Na kratko nekaj napisati o Jacksonovi pedofiliji? Še eno tvoje pofukano sprenevedanje, napisala je tole: “Da, svet bo lepši in varnejši, ker nas je zapustil. Otroci in njihovi starši bodo mirnejše spali, normalnim ljudem pa ne bo potrebno gledati degeneriranega izrodka, kako mu bo vsak čas razpadel kak del obraza. Ne, ne bom se ga spominjala po ne vem kakšni glasbi, ker je bila že back then zame eno samo vriskanje visokih cvilečih frekvenc ob vlečenju za jajca.”

    Se čudiš, da sem omenil v kontekstu dela oddaje, kjer smo govorili o žaljivih komentarjih? Če se, si idiot.

    Glede žaljivosti, ko boš našel kdaj sem bil do tebe žaljiv ne da bi bil ti prej do mene vsaj desetkrat (enako velja za kateregakoli drugega komentatorja iz celotne zgodovine mojega bloga), se ti bom opravičil, do takrat pa ti bom še enkrat rekel, da si kretensko in debilno teslo, ki ni vredno niti pet sekund moje pozornosti. Sprenevedaš se, da smrdi, sram te bodi, res. Prekleto dobro veš, da bruhaš gnev, drek, negativizem in zlobo takoj, ko začutiš, da je pravi trenutek, da to storiš. Pa četudi jaz napišem objavo o soncu, ti najdeš priliko, da bruhneš kako ogabnost. Ni panike, le daj, takšen si, samo lepo te prosim, ne sprenevedaj se, ker niti smešno ni več. Najbolj uživaš in verjetno orgazmiraš pa itak takrat, ko mi kaj ne gre najbolje, ko sem slabe volje recimo, takrat si ti najsrečnejši človek na svetu, takrat mi napišeš komentar, ob katerem verjetno drkaš in glasno vzdihuješ ter se počutiš kot največji car na svetu. Finta je le v tem, da nikoli ne pomisliš, da na svetu ni le ljudi, ki ne marajo Iztoka Gartnerja, ampak da so tudi taki, ki se jim s svojimi izpadi najbolj smiliš in gabiš prav ti.

    Pa kdo si sploh, ti brezjajčni škrat, kdo si sploh, da upaš vedno znova otresati gobec na mojem blogu? Sem ti ubil očeta in mater, sem ti uničil kariero? Od kod toliko jeze in volje za soljenje pameti? Puščam te na miru kot drek na cesti, še poznam te ne, ti ne poznaš mene, pa vedno znova sikaš kot totalni idiot, pač zato da provociraš, jebeni trol si, nič drugega. Pa zadnje dva dni imaš srečo, da sem take volje, da se mi da ukvarjati s tabo.

    Zdaj pa bodi dovolj, dal sem ti preveč svojega časa, ti gnoj od človeka. Nisi vreden, niti tega, da bi se posral nate.

  23. Thomas - 21.08.2010 ob 22:22

    Morant:
    Samo pridružim se lahko Iztoku glede tega, kakšna debilnost veje iz tebe. Zakaj? Ker tebi ni očitno (čeprav menim, da ti je, ampak to zanikaš samo zato, da lahko netiš prepir), da pretiravaš, da si žaljiv ter da se delaš pametnega na področjih, na akterih je jasno, da nisi niti malo kvalificiran.

    Se ti zdi nenavadno, če je Iztok izpostavil omenjeno blogerko, ki je več kot očitno sejala svoj sovražni govor na skrajno neprimeren dan? Hmm, ej, prav zanima me, kako se bi ti počutil, če bi jaz prišel na pogreb tvoje babice ali pa tvoje mame (ne vem, koliko si star) in začel govoriti, kako bo zdaj lepo v vaši vasi, ker je ni več, saj bo zdaj tako in tako… Če te primerjave ne razumeš, potem dejansko s tabo nima smisla izgubiti niti sekunde več, Iztok ti pa razmisli, če ne bi določenih komentatorjev začel označevati na nek način, recimo s kakšno barvo, če so večkrat tako grobo prekršili pravila dostojnosti.

  24. IZTOK GARTNER - 21.08.2010 ob 22:31
    IZTOK GARTNER

    Thomas, ne bo potrebno označevanje, saj jih ne spuščam več skozi moderacijo. Morant ima zadnje dva dni pač srečo, da je spet ujel mojo pozornost in pet minutk slave, za katero v resničnem življenju seveda nima možnosti. Terapija pač, bolje tako kot da si zaradi svoje depresije in negativizma vzame življenje ali pretepe svojo ženo, če jo ima. Jezi me le,da za svoj doprinos k njegovem zdravljenju ne dobim niti evra.

  25. Thomas - 21.08.2010 ob 22:43

    A nisi enkrat že imel načina, da si kretena objavil, samega kretenizma pa ne? Tako da se je vsakič nik napisal, ampak brez njegovih besed?
    Ker po eni strani se mi zdi to dokaj dober način…

    Drugače pa ja, zdravljenje… Včasih pomislim, da pa je morda le bolje, da eni pacienti dobijo svojo flaško oziroma podobno zadevo, da se zadanejo in potem morda dajo mir…

  26. IZTOK GARTNER - 21.08.2010 ob 22:51
    IZTOK GARTNER

    Dejansko je izguba časa, še posebej če je tega veliko, bom pa razmislil in morda to v prihodnosti spet uvedem.

    Res je, toda tokrat sem flaška pač jaz, zadevajo pa se z mojim blogom.

    Zdaj je tega manj odkar je moderacija, saj nimajo več zagona, kaj vse je bilo nekoč pa niti ni vredno čvekati, še bolj butasto pa je bilo, da sem se ukvarjal z njimi, jih skušal prepričevati in izgubljal svoj dragoceni čas.

  27. Thomas - 21.08.2010 ob 22:57

    Itak gre vse skozi moderacijo, mar ne?

    No, ti itak po svoje naredi, samo jaz sem pomislil na to…

  28. IZTOK GARTNER - 21.08.2010 ob 23:00
    IZTOK GARTNER

    Bom testiral na Morantu, ko se spet oglasi, on bo pravi za kaj takega.

  29. STELA - 22.08.2010 ob 17:51

    Iztok – sem samo napisala, da sem skeptična nad obstojem parov/posameznikov, ki drugega razumejo brez ali z zelo malo besedami. Sem pa tud napisala, da če so, potem jaz nekaj velikega zamujam.

    glede pira se ne šalim. Tud ti ne smeš brat dobesedno. Mišljeno je bilo, da je zelo pomembno da greš med ljudi…pa tud če nič ne piješ. V čem je tukaj neumestna šala on nepravem trenutku?

  30. IZTOK GARTNER - 22.08.2010 ob 19:26
    IZTOK GARTNER

    Stela, to je mišljeno v kontekstu tega zapisa, se pravi v kontekstu, da imaš ob sebi osebo, ki stoji ob strani in razume, da si žalosten ne da bi mu moral to dokazovati in pripovedovati. Tvoje očke pogleda in ve, da rabiš njegov objem ter toplo besedo. To je oseba, ki ve, da si imel slab dan in te bo ob prihodu domov objela in razvedrila, ne pa obremenjevala po nepotrebnem. To je oseba, ki zna najti toplo besedo in objem točno takrat, ko je to potrebno. In oseba, ki za to ne potrebuje drugega kot da te pogleda in prebere tvoje stanje, se pravi oseba, ki te resnično, iskreno in brezpogojno ljubi. Če pa slučajno kdaj prezre kak znak, pa je dovolj, da ji namigneš, pa odreagira tako kot je treba. In seveda, vse to počne zato, ker tudi od tebe dobi popolnoma isto.

    Glede pira, kot je zapisal Thomas v komentarju zgoraj, le preberi si ga, pa ti bo jasno v čem je trapastost takih nasvetov.
    Sicer pa, že če bi malo pomislila, bi ti moralo biti jasno, da gre za gledanje skozi okno pozno ponoči, kar pomeni, da je lahko vse to, kar mi kao svetujete, že za mano in pač ne pomaga, da ne bi še vedno gledal skozi okno mar ne?
    Človek včasih rabi svoj čas, svojo samoto, svoj čas za razmislek, pri temu pa mu ne bodo pomagali nobeni piri, prijatelji, hodenje ven, športanje in ne vem kak drek iz nasvetov. To je zatiskanje oči in prekrivanje težave, kot da bi dal glavo v pesek. Ne, hvala, nisem moški, ki bi se napil in pozabil na težavo za pet minut. Ne ga srat no, saj nisem star 16.
    In seveda, od kje ideja, da zapis, za katerega rabiš recimo pet minutk, pomeni, da si cel dan doma in da nič ne delaš ter da si se zaprl med štiri stene? Mater ste včasih neumni vsi skupaj tukaj.
    Kot da nihče ne bi pomislil, da človek kdaj kaj napiše tudi zato, da mu je lažje pri srcu. Če je Thomas to pogruntal tako hitro, kako za vraga drugi ne morete.
    Pa brez zamere, če sem malo oster, a res niso moji dnevi tole.

  31. STELA - 23.08.2010 ob 09:45

    Iztok – spet oba misliva enako, pa vendar “govoriva” drug mimo drugega in piševa vsak svojo kombinacijo besed. To se nama često dogaja:) ampak ni panike, če se NAMA:)

    ok, pir četrtč:) bodi oster, če ti paše, ni problema.Ne vem pa kolk časa se ti dogaja, napisala sem samo svoje mnenje….mogoče tud mal pod vplivom ljudi, ki me obdajajo in ki prisegajo na odhod med ljudi. Drugač se pa strinjam, če ti paše meditirat-meditiraj.
    Pa še tole – citiram:
    “In seveda, od kje ideja, da zapis, za KATEREGA RABIŠ RECIMO PET MINUTK, pomeni, da si CEL DAN DOMA in da nič ne delaš ter da si SE ZAPRL MED ŠTIRI STENE? Mater ste včasih neumni vsi skupaj tukaj.
    Kot da nihče ne bi pomislil, da človek kdaj kaj napiše tudi zato, da mu je lažje pri srcu. Če je Thomas to pogruntal tako hitro, kako za vraga drugi ne morete.
    Pa brez zamere, če sem malo oster, a res NISO MOJI DNEVI tole.”

    opaziš neskladje? pa brez zamere,če sem te prenatančno brala:)

    drž se!

  32. Zvezdana - 23.08.2010 ob 18:55

    Iztok,
    žal mi je, da tako čutiš v svoji notranjosti.

    “Tester za srečo”??? Hm, se mi zdi, da bi to morala biti zelo nenavadna naprava, ki bi zaznavala raznovrstne možnosti sreče!
    Žalostno res, da človek v življenju doživi tako malo trenutkov čiste neprecenljive sreče, večinoma pa je malo manj srečen ali sploh ni srečen. Lahko trdim iz svoje izkušnje, pa tudi okoli v mojem sosestvu je čisto podobno!!!

    Zdi pa se mi, da smo velikokrat nesrečni zaradi nečesa (nekoga), kar si želimo, pa ne moremo doseči ali dobiti. Potem pa dobimo, pa zopet nismo srečni! Ni za verjeti, kakšni smo!

    Ena od hujših zadev pa je prav gotovo osamljenost. Sama sem imela srečo, da nisem bila nikoli tako osamljena, ker sem bila obdana z otroki, čeprav sem bila mlada vdova. Drugače bi verjetno zbolela.

    Aja, še to! Ali si morda slišal, da je Michael doživel takšno čisto in neprecenljivo srečo v življenju. Mislim, da je to izjavila njegova žena, namreč da Michaela ni nikoli videla bolj srečnega kot takrat, ko je v roke vzel svojega prvega otroka. Splača se živeti zaradi nekaj takšnih trenutkov v življenju!

  33. Thomas - 23.08.2010 ob 21:52

    Zvezdana:
    O ja, zgodba o Princu v bolnišnici je dobro znana. A ni njega kar takoj popokal in odnesel domov? Ali je bila Paris? …

    Sicer pa …, bi tudi jaz lahko kakšno rekel glede sosedske mentalitete in njenega razumevanja sreče, s tem da bi dodal še kakšno iz sorodstva. Uch, samo to bo pa dolga zgodba… Pustimo, bom samo zafrustriran. In ne bom mogel dokončati tele pritožbe, ki jo ravnokar sestavljam!

    Iz mojih izkušenj ter glede na okolje ter čas, katerih produkt pač sem, bi rekel, da je popolna sreča privilegij manjšine.

    Osamljenost je kar grda zadeva, ja. Ampak zanimivo, samost, ki jo jaz drugače definiram, pa ni. Samost, se pravi stanje, ko te ne obdaja nihče, ni isto kot osamljenost, ki pomeni, da se nimaš nikamor obrniti, četudi imaš okoli sebe dovolj ljudi. Če je samost morda mučna, ker si pač sam, je pa osamljenost še bolj mučna, saj je občutek, da imaš okoli sebe polno ljudi, ampak se vseeno počutiš zelo samega, še bolj absurden.

    A sem preveč zakompliciral?

  34. IZTOK GARTNER - 23.08.2010 ob 23:28
    IZTOK GARTNER

    Zvezdana, upam, da tole obdobje čimprej mine.
    Glede Michaela, bi verjel ja, da je bil zelo srečen, ko je dobil otroka, to si je želel že dolgo časa. Res pa je, da ni zaupal ženskam, saj se je bal, da ga bodo izigrale. Tudi od bratov in sester je pobral kar nekaj negativnih izkušenj glede ljubezni, pa tudi na splošno se je naučil, da ljudem ne gre za zaupati.

    Thomas, zanima me, če je ta zgodba resnična ali gre za trač :)
    Saj ne rabimo popolne sreče na vseh področjih, niti ni varna, saj je lahko padec preveč boleč, vse kar rabimo je ljubezen človeka, ki mu lahko zaupamo. To na koncu šteje največ. Tudi Michael je rekel: “Nothing but l.o.v.e.”
    Nisi zakompliciral, res je finta v tem, da si lahko osamljen četudi imaš okoli sebe cel kup ljudi. Prav tega mnogi komentatorji zgoraj ne razumejo in podijo na pir pa take glupe fore.

  35. IZTOK GARTNER - 23.08.2010 ob 23:29
    IZTOK GARTNER

    Stela, ne gre za meditiranje, gre za dejstvo, da odhod med ljudi ničesar ne reši dolgoročno, marveč le za tistih nekaj uric, kar je brez veze. Pa še tiste urice ti misel odhaja drugam.

  36. Thomas - 23.08.2010 ob 23:39

    Iztok:
    Dobro povedano. Če človek potrebuje kratkoročno sprostitev, je rešitev morda res, da greš med ljudi. Če pa je kaj globljega, pa je morda najbolje, da sam pri sebi razčistiš, ker eno Laško, ali pa dve, tri, deset, je samo kratkoročna zameglitev uma.

    Žal je pa tudi tako, da ljudje pri teh kratkoročnih veliko preveč časa namenjajo ravno pitju tiste flaške, se pravi da kakšnega resnega pogovora velikokrat niti nisi deležen.

    Najboljši je še vedno pogovor s samim sabo. In kolikor časa potrebuješ za to, ga pač potrebuješ.

  37. IZTOK GARTNER - 23.08.2010 ob 23:53
    IZTOK GARTNER

    Hvala, da razumeš bistvo, prijatelj.

  38. tatjana - 23.08.2010 ob 23:56

    čisto slučajno sem zalutala na to stran…. zgleda, da bo tukaj kar precej zanimivega branja…. bom jo shranila kar med priljubljene :)

    zadnjič sem tudi jaz stala na balkonu in razmišljala o tem, kaj se dogaja za zavesami sosednjih hiš in stanovanj, koliko ljudi je res srečnih?…. ko sem odkrila klepetalnice na internetu, sem bila prav presenečena, koliko ljudi je tam gori… veliko je poročenih, še več samskih, skoraj vsak od teh pa je osamljen in išče bližino…. pogovor, novo ljubezen, avanturo….pogledaš po ženitnih ponudbah ali netlogu in spet ista slika…. ogromno ljudi, ki iščejo…. hm….človek se kar zamisli nad tem….

  39. IZTOK GARTNER - 24.08.2010 ob 00:01
    IZTOK GARTNER

    Od leta 2007 se je nabralo kar precej zapisov, ja :)
    Glavna težava je po mojem ta, da med ljudmi ni pogovora, da sicer živijo skupaj, a ni več prave komunikacije, je le še rutina in nihče več si ne vzame časa, da bi prisluhnil svojemu partnerju in njegovim težavam, saj ima v glavi, da to ni več treba po nekem času in da ima svojih težav dovolj. Pa pozabljajo tudi, da ne gre vedno za težave, ampak le za prijazno besedo, objem, majhno pozornost. Žal živimo v v svetu robotov in hladnih ljudi, romantični medsebojni odnosi pa so očitno le še del starih filmov in pravljic. Zato pa je treba toliko bolj varovati srečo, če ti je dano, da jo imaš.

  40. Zvezdana - 24.08.2010 ob 09:12

    Čeprav to ni rubrika o Michaelu, si ne morem kaj, da ne bi omenila, kako osamljen in sam je bil tudi Michael v življenju. Ob milijonih ljudi, ki so ga ljubili, obkrožali, čakali, jokali, oboževali, pisali…, je bil zaprt v svojo samoto. Slišala sem v dokumentarcih, da je z žalostjo spregovoril o tem, kako sam je. Mislim, da ga je kar “zvijalo” zaradi tega. Seveda so otroci prinesli srečo v njegovo življenje, vendar mislim, da vsi potrebujemo vsaj eno odraslo osebo (pa ne mislim ravno partnerja),
    s katero se lahko tudi zelo osebno pogovarjaš in ji zaupaš. Ampak jo je težko najti celo med lastnimi sorodniki.

  41. Thomas - 24.08.2010 ob 11:38

    Zelo resnično in modra ugotovitev, Zvezdana! Nekoč je dejal, da je bil v mladosti tako zelo osamljen, da je sam hodil po ulici v upanju, da bi našel sogovornika. Domnevam, da je to bilo v 70-ih…

  42. STELA - 24.08.2010 ob 11:56

    Zvezdana – ne vem, če so sorodniki sploh pravi krog ljudi v katerem bi človek iskal zaupnika/co.

  43. STELA - 24.08.2010 ob 12:02

    Iztok – ma ja, itak imaš prav…ne razumem pa,kaj je narobe z meditiranjem?:)na daljši rok ti je omogočeno razčiščevanje s samim sabo oz. notranje reševenje problema.

    Ideja o piru in zapijanju je pa presegla vse razumne meje (beri 1. odstavek komentarja št 36)……svašta

  44. IZTOK GARTNER - 24.08.2010 ob 21:40
    IZTOK GARTNER

    Zvezdana, zvezdniki imajo večkrat ta problem, saj v svojo bližino ne morejo pustiti kogarkoli, saj ne zaupajo in ne vedo zakaj je tak oseba sploh prišla blizu, ali zaradi koristi ali res zaradi njih. Čeprav se nam zdi čudno, morda celo patetično, se večkrat zgodi, da so prav zelo popularni ljudje najbolj osamljeni in nesrečni ljudje.

    Thomas, verjetno res v sedemdesetih, ko je bil presing tako zelo hud, da res ni imel časa za ničesar.

    Stela, ni preseglo, točno to je bistvo, kar je povedal Thomas in jaz se tega ne poslužujem. In kot sem že rekel, pir mi je ogaben in ga niti pil ne bi.
    Meditiranje? Ni moja scena, zdi se mi smešno. Sicer pa se mi zdi, da vsak “meditira” na svoj način, ko si pač vzame čas zase in razmišlja v miru.

  45. Thomas - 24.08.2010 ob 21:44

    Iztok:
    Evo, sva že dva, ki mu je pivo ogabno. Saj ne, da sem načeloma strogo proti alkoholu, ampak ravno pivo mi je fuj.

  46. STELA - 25.08.2010 ob 07:30

    “Sicer pa se mi zdi, da vsak “meditira” na svoj način, ko si pač vzame čas zase in razmišlja v miru” ——-uf, pa sva končno vsaj pri nečem prišla na isti imenovalec.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !