Vse je ena sama hinavščina
29.07.2010 ob 01:28Včasih res ne morem verjeti, da sem še vedno tako zelo naiven, da verjamem, da določeni ljudje ne bodo hinavske pizde in da igrajo pošteno igro. Vedno znova se zmotim, vedno znova ugotovim, da je povsod isto sranje in da se slej kot prej na kupu znajde skupina ritoliznikov, ki pridejo daleč le zato, ker znajo lesti v rit, čvekati posrane stavke in blefirati pri šefih. V bistvu jih občudujem in se čudim, da to zmorejo in da se lahko kljub temu še vedno vsako jutro pogledajo v ogledalo.
Meni to ne gre, pa četudi bi mi plačali, da naj bom tak. Ne zmorem, niti po pomoti. Če vidim, da igra ni več poštena, zamerim in se mi zdi zamalo, da bi se delal, da temu ni tako. In ko se to zgodi, dam to tudi vedeti, pa četudi s tem tvegam, da bom odletel in da me bodo zamenjali z ritoliznikom, ki komaj čaka, da nadomesti mesto nekoga, ki se ne pusti vleči za kurca.
Ne vem kako funkcionirate ostali, toda jaz z nekom, ki se je izkazal kot pizda, ne morem na kavo in na novoletno zabavo, kjer se ritoliznikov kar tre. Kjer so tudi taki, ki so jih zajebali, a so to pozabili in šefu spet lezejo v rit. Čeprav vem, da bi moral čez take pizdarije, mi ne gre. Ko je nekdo enkrat pizda, je pizda in pika. Zame izgubi ugled, zame izgubi vse, kar je imel in nanj bom za vedno gledal kot na pizdo, ki ni igrala poštene igre.
Pa tudi tiho nisem, ali še bolje, ne znam biti. Ko me kaj moti, ko vidim, da nekaj ni tako kot smo se dogovorili, povem naglas in iskreno ter si seveda zajebem prihodnost. In kar je še bolj sporno, v očeh pizde sem pizda jaz, sem nekdo, ki se krega, ki je konfliktna oseba, ki nima nivoja komunikacije. Razumljivo, saj povem kaj mislim in ne dovolim, da bi z mano ravnali kot z budalo, ki je včeraj priplavala po župi, še posebej, če to skušajo početi tisti, ki so včeraj priplavali po župi. Pa tudi kimač nisem, kar pomeni, da ne bom kimal, če se z nečim ne strinjam. Če ne kimaš, pa so seveda takoj težave, še posebej, če kimanje pričakuje nekdo, ki mu ves čas kimajo sami kimači.
Prepričan sem, da bi bil danes že na Pahorjevem ali vsaj na Zrnečevem mestu, če bi se obnašal drugače, če bi pazil kaj rečem, kaj zapišem, če bi lezel v rit in če bi še isto minuto pozabil in sprejel umazano igro nadrejenih ali koga iz ekipe. Ker tega ne znam, še nisem tam, kjer bi rad bil. Ker tega ne bom znal nikoli, očitno nikoli ne bom tam, kjer bi moral biti.
Jebat ga, bolje tako, kot pa tako, da bi lizal riti in se pustil brcati v jajca. In seveda, vsi tisti, ki so pri nas uspeli, še posebej v medijih, so lizali riti in se pustili brcati v jajca. Če ne to, pa so znali hendalati pizde in kljub temu hoditi z njimi na pijače ter na novoletne zabave. Kako se jim ni obračal želodec, nimam pojma. Čestitam jim, na koncu se itak oni režijo meni, ki se grem nekega kvazi upornika, ki se hvali s tem, da se lako vsako jutro brez slabe vesti pogleda v ogledalo.
Bi pa res rad enkrat našel kolektiv, kjer ne bi bilo pizd in ritoliznikov. Kjer bi bilo vse tako kot je treba in kjer ne bi nihče sral dreka ter bi se držal poštenega dogovora ter sprejel tudi kritiko in iskreno povedal prave razloge za pomembne odločitve. V Sloveniji? Utopija, saj vem.
29.07.2010 ob 06:30
Zrnec ima poleg “ritolizništva”, kot praviš, tudi talent. Tip je zabaven in bi v Sloveniji ta trenutek težko našel boljšega. Če bi primerjal tvojega “mariborčana” z njegovimi šalami… raje ne bi, da ne boš spet hud.
Od Pahorja pa si že tako ali tako boljši in strinjam se s teboj, da je hinavščina kurba.
Fajn se imej
29.07.2010 ob 06:59
“Prepričan sem, da bi bil danes že na Pahorjevem ali vsaj na Zrnečevem mestu, če bi se obnašal drugače, če bi pazil kaj rečem, kaj zapišem, če bi lezel v rit in če bi še isto minuto pozabil in sprejel umazano igro nadrejenih ali koga iz ekipe.”
Če je to res, te lepo prosim, da ostaneš točno tak, kot si. Resda si neznosen in totalno nesposoben, ampak vsaj samo na lokalni ravni.
29.07.2010 ob 10:10
spet so vsega drugi krivi. A da je pa kdo mogoče boljši od tebe, pa je mogoče zarad tega tam kjer tebe ni, to pa še nisi pomislil? Da se primerjaš s Pahorjem OK, pahor je itak adijo, Zrnec je pa svetlobna leta pred tabo, ne verjamem da mu je bilo treba komu lizat jajca, poba ma talent.
29.07.2010 ob 10:28
To ni utopija, tudi takšen kolektiv obstaja, kjer šef ni pizda, ampak, je res, da ga boš težko našel.
In ko boš šel naslednjič na volitve in boš hotel obkrožiti kogarkoli izmed naših velecenjenih politikov, se vrni na ta tekst in potem pojdi na volitve. Če nisi pizda, kakor praviš, boš zagotovo bojkotiral. Ker nas že 18 let vodijo svetovni prvaki od pizd, ki gledajo samo na svojo rit, pa če narod crkne kar na mestu.
Pa da mi ne bi kdo prodajal tistih for o tem, da s tem, ko se ne udeležiš volitev, glasuješ za zmagovalce ipd. Te fore nam prodajajo ravno pizde, da potem izgleda pred evropo, kot da smo demokratična družba, ker smo volili………….leve ali desne pizde.
Mi crkujemo v tem kotlu, ker nekateri nosijo velike pare preko granice,
29.07.2010 ob 11:52
Si pa res pizda!!
Ukradel si mi današnje jutranje(5:12) razmišljanje pred odhodom z dopusta domov nazaj v pizdje gnezdo Slovenijo. Dobro napisano. Jaz sem se od domačih pizd prešaltal na tuje(do tujih sem nekako lažje pizda tudi jaz) in še to komuniciram z njimi samo preko interneta in bančnega računa. Moje iskušnje kažejo na to, da so tuje pizde mnogo bolj moralne, beri manj pizde
. Kako morš bit taka pizda??
29.07.2010 ob 13:08
Bojan, itak da ima talent, tega mu nihče ne oporeka, toda vseeno me zanima kaj je naredil, da je pred leti dobil vodenje viktorjev. Samo talent je za kaj takega premalo, ni variante, v Sloveniji ne. Pa le pomisli kakšen goste sta večkrat gostila z Ladom, če to ni bilo lizanje riti oz. kimaštvo, potem ne vem kaj je bilo.
Krš, kakšne zveze ima dejstvo, da je nekdo boljši od mene s tem kar sem zapisal glede hinavščine in nepoštene igre v kolektivu?
David, ne gre toliko za šefa, večkrat gre za folk okoli njega, ki mu spere možgane, on pa tega ne vidi in neha ceniti res dobre in iskrene ljudi.
Dobra poanta glede volitev, toda pri meni je tako, da ponavadi obkrožim tistega, ki mi deluje okej kot človek, ker pizde so poslovno itak vsi.
Opazovalec, verjamem, da v tujini ni vse rožnato, a verjamem pa tudi, da tako posrano kot pri nas pa ni. Pametno, da si šel v tujino in da si tudi ti malo pizda
29.07.2010 ob 15:50
ej, gartner, js te čist kapiram in vem, kaj hočeš povedati. ne gre za to, da se primerjaš s pahorjem al zrnecem, gre zato, da v današnjem svetu morš za uspeh imet predvsem taktično osladnost in megaveze. če tega nimaš, si nula, pa četudi si še lahko takšen talent. in res tudi mene jezi, da je osladnost in kvazi pridkanost oz. poslušnost tako zelo nagrajena. če kaj poveš na glas, te tepe. včasih že v medsebojnih intimnih relacijah, kaj šele v službi, sploh če si v podrejenem položaju. pa lp
29.07.2010 ob 15:59
Hvala bogu, da bistvo zapisa ni šlo v luft in da med komentatorji ni samo butcev, ki so se zalepili le na omembo Zrneca in Pahorja in so poštekali pravo poanto.
Točno tako, taktična osladnost, to je ključ. Jaz je ne obvladam, nekateri pa so iz nje diplomirali.
Je pa žalostno, da je samo tak tip človeka nagrajen, to je ključna napaka pri nas.
Itak, da je tudi v tujini tako, da tak ritoliznik uspe, toda uspejo tudi pravi karakterji. Pri nas pa samo ritolizniki in kimači.
29.07.2010 ob 16:20
Še enkrat Gartner, nesposobni morjo bit pač ritolizniki, to je edini način da kam pridejo. Tle se strinjava nekako. Če si blazno sposoben, imaš velike šanse, da boš kam prilezel, tle vem da se ti ne boš strinjal in boš rekel, da veliko sposobnih ne pride nikamor.
Ti očitno nisi prilezel nikamor, tako razumem tvoj užaljeni zapis, torej nisi ritoliznik, nisi pa tudi blazno sposoben, očitno… in vem da si to težko priznaš, ker se blazno visoko ceniš ampak dejstva kažejo drugače. Glede na to kar poznam tvojega dela, me niti ne čudi, da te ni nikjer. Veš tudi ritolizniki hodjo v službo in ližejo rit, sej more bit to kar zajebano delo, eni pa pač morte pogledat 6 filmov na dan, 15 spotov od MJ, pa posnet kakšno blazno intelektualno poročilo štajerca in pol se čudeite, da noben ne ceni vašega dela.
29.07.2010 ob 16:35
Stari, težko debatiram z nekom, ki se na mojem blogu že od nekdaj oglaša samo zato, da pljuva po meni
Zato je tudi debata o tem kam sem prilezel, kaj sem dosegel, kaj vse imam za sabo in kje vse bi lahko bil, če bi lizal rit in sprejel glupe pogoje, s tabo ravno tako nesmiselna.
Vseeno pa bi ti rekel le to, da za razliko od nekaterih komentatorjev še vedno nisi dojel bistva zapisa in da si se kot klop zalepil na povsem nepomembne dele zapisa, ki jih poleg tega komentiraš kot totalni bebec. Tudi prav, povsem pričakovano od tebe.
In ja, če že omenjaš Mariborčana, tale je idealen zate:
http://iztokgartner.blog.siol.net/2010/03/03/mariborcan-o-internetnih-trolih/
LP
29.07.2010 ob 18:33
v glavnem je utopija, ja….čeprav se najdejo tud fajn kolektivi, jaz sem v enem takih……..čak, al sem tolk naivna, da ne prepoznam hinavščine, ritolizništva ipd o čemer še pišeš. sej če je prej imenovano javno in prepoznavno pol ni več hinavščina, anitko? pol že veš proti ćemu / komu in kako se moraš borit, če imaš želje po “vodilnem” položaju…..ne vem no, itak morš bit za vodenje kjerkoli mal poseben človek.
29.07.2010 ob 18:35
Hm, zanimivo vprašanje. Ma, če se ti zdi, da so vsi fer in te niso kakorkoli zajebali, potem so očitno kul in ni umazanih iger. Ma tudi javno je lahko hinavščina, če je mimo dogovora in mimo obljub.
29.07.2010 ob 20:41
It’s just a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come and when the sun shines, it will shine out the clearer
29.07.2010 ob 20:45
Ne gre za temne oblake, gre za karakter ljudi in za trend, ki je zakoreninjen za vedno. Nov dan ne pomaga, vsaj dokler se ne zamenja cela generacija, kar pa tudi ne bo pomagalo, saj “stari” ta “nove” vzgajajo na isti način.
Drugače pa dober citat iz LOTR
29.07.2010 ob 21:00
There’s something good in this world Mr. Iztok, and it’s worth fighting for.
29.07.2010 ob 21:05
Drži, toda Slovenija ni Šajerska
30.07.2010 ob 09:53
Ja matr no, ne vem, pišeš o ritolizništvu, in vsi ki ti ne ližemo riti smo bebci, ostali, ki ti jo ližejo so pa kul, oni štekajo, oni so na višjem nivoju, mi smo pa same budale, tut prou, če ti tko mislš….. Ok ne maraš lizat rite, ti je pa kul očitno če jo drugi tebi, zlo paše vidim. O tvojih dosežkih pa…ne vem, jaz dosežke presojam po tem kam so te/nas pripeljal. Če se tebi zdi nekej dosežek, ni nujno da to res je. Unga tvojga glupga videa itak ne bom pogledu, dovolj sta bla ene dva. Sam pravš, da ne morš bit tih, da morš povedat kar si mislš, mene pa kurcaš da te sam pluvam pa sem samo povedal kaj si mislim. Sicer pa ne vem kje si ti videl kakšen pljunek v zadnjih dveh zapisih. Ti mene zmerjaš z bebčkom, jaz ti nisem nikjer nič takšnega napisal (tokrat, v kakšnih starejših zapisih verjetno sem). Saj vem de je brezveze da tole pišem, ker bom itak spet dobil deplasiran odgovor, ampak sem ravno tko razpoložen. Pač si nesposoben pogledat se samokritično v ogledalo, ko ti ga pa kdo drug nastav je pa itak bebček…srečno Gartner, se že veselim tvojih naslednjih dosežkov in presežkov.
30.07.2010 ob 10:34
Iztok, manj filmov gledat…tam se najverjetneje naješ idealov in pol ta preho na real life mal boli. Imej vedno s seboj flaško vode. Zakaj? Ko se ti bo zahotelo kreganje zaradi nepravic, 2 požirka vode in bo vse ql.
30.07.2010 ob 14:06
Smoger, filmi nimajo nobene zveze, nisem idealist, sem samo nekdo, ki pričakuje pošten odnos, če tudi sam vloži isto.
30.07.2010 ob 14:53
ne me jebat. valda te niso še na madafaking VTV odpustil?
30.07.2010 ob 16:10
Res je malo hecno, da tako ceniš iskrenost in direktnost, ko pa te kdo iskreno, direktno, celo argumentirano pokritizira, pa njegovo mnenje ne šteje, saj “te že od nekdaj ne prenese”/ima mrtev blog/ni poštekal “finte” itd.
Močno dvomim, da so vsi naši opaznejši delavci v show bizu do uspeha prišli brez talenta in z “lizanjem riti”. No ja, razen če jih vse osebno poznaš in tako lahko jamčiš za verodostojnost svojih izjav.
Ne vem, če je zate “Mariborčan” pojem dobrega humorja, potem res ni čudno, da si, kjer si. Po drugi strani pa tudi Zrnec ni smešen; najbrž pa se je moral pošteno potruditi, da so ga “opazili” in ni gledal po pet filmov na dan in upal, da bo uspeh priletel z neba.
LP
30.07.2010 ob 20:06
Branko, niso, niso, na dopustu smo
Morant, argumentirano? Daj, ne žali moje inteligence, pa ravno ti o tem čvekaš, isti drek si kot Krš, oglasiš se samo takrat, ko je prilika, da pljuneš po meni


In ja, nisem vedel, da ima Mariborčan zvezo s tem kaj se v Sloveniji dogaja po kolektivih
Ej, res mi ni jasno, ali ste nakateri slepi, ko berete zapise, ali je tako težko pravilno razumeti zapis, ali tega ritolizništva niti ne opazite, ker ste tudi sami taki, ali pa preprosto le provocirate kot vedno
Ker samo totalni idiot se bo osredotočil na stvari kot si se ti, resno.
31.07.2010 ob 02:25
Jojmene, saj ni treba odgovarjati tako agresivno. Nekako ni v tvoji moči, da bi me lahko užalil.
Stvar je pač v tem, da ne prenašaš kakršne koli kritike in praktično nikoli nočeš priznati svojih napak (te pozneje postanejo “šale”). Na Blogosu si tudi pokazal, da si izjemno zamerljiva, maščevalna oseba, tako da najbrž v resničnem življenju tudi ni kaj prida drugače. Potemtakem je logično domnevati, da ne gre vselej za zaroto hudobnih sodelavcev, ki šefa kar tako, nemotivirano, obrnejo proti tebi. Lahko bi vsaj dopustil možnost, da delno krivdo nosi tudi tvoja osebnost. Že pred časom mi je neka oseba razlagala, da pri cajtengu dela z nekim Iztokom Gartnerjem (takrat še nisem niti vedel za tvoj obstoj), ki naj bi bil neverjetno nadležen in moteč za funkcionalno delovno ozračje.
Tebi je pač odveč, da bi na oddajo prišel z očali, zato celo prosiš gosta, da prebere klicno številko namesto tebe. Potem imaš tu še paleto prežvečenih for, ki jih moraš vselej ponavljati (npr. pretvarjanje, da boš zaradi vzhičenosti ob besedah gosta zapustil studio) in podobno, pa smo, kjer smo. Sicer sem si ogledal le malo Pop corn oddaj, a nad videnim nisem bil navdušen.
Ne vem, kaj si naj mislim. Praviš, da ceniš odkritost, a je v resnici ne (rad imaš le pihanje na dušo in dajanje potuhe). Hočeš diskurz, podkrepljen z argumenti, hkrati pa si kar izmišljaš, da so vsi tvoji uspešnejši kolegi prišli naprej z lizanjem riti. Potem pa seveda še tvoj značilni, mučeniški holier than thou odnos, “jaz-nisem-nikoli-kriv”, ki je primer hinavščine, ki jo sam tako obsojaš.
Podal sem svoje videnje in to je to. Bi pa tudi rad kdaj rekel kaj pohvalnega, a mi žal ne daješ veliko priložnosti.
Vzami se v roke, predvsem pa si ne laskati, da te ne prenesem ali celo sovražim.
LP
31.07.2010 ob 02:28
Dobra
In ja, prepričan sem, da tudi ti meni ne bi dal praktično nobenega razloga za hvalo, če bi poznal tvoje delo in tvoje dosežke in reči, ki so tebi kul, tako da ni panike, pa tudi ujela se ne bi izven interneta, v to sem siguren
Idiotsko mi je le to, da se sprenevedaš in kao nastopaš z nekimi kvazi argumenti, vsak ki vsaj približno pozna moj blog, pa zelo dobro ve kdaj se oglasiš in kako se oglasiš vedno kadar se oglasiš (če si se enkrat samkrat oglasil brez žalitev, pridiganja in pokroviteljstva, je bil praznik).
Saj ni nič nenavadnega, da se ljudje ne marajo, pač različni smo si, nimaš kaj. In ko nekoga ne maraš, ga pač ne maraš in vedno komaj čakaš, da pljuneš svoj gnev in negativno energijo, pa ni važno ali upravičeno ali pač zato, ker se ti zdi fino, da to narediš
To, kar omenjaš kot kritiko oddaje glede očal, pa mi je le še en dokaz kako zelo različna sva si
Pa saj ni čudno, da me nikoli ne pohvališ in vedno le grajaš
A kot sem rekel, če bi poznal tvoje delo in tvoj lajf, verjetno prav tako ne bi našel nekih hudih pohval zate
Razlika je le v tem, da ti ne bi pridigal, ampak da bi me bolel kurac kaj počneš in kaj si naredil, saj navsezadnje niti pravice ne bi imel, ker te ne bi poznal osebno in bi izpadel pavšalni ter primitivni bebec.
In kot sem ti že povedal, še vedno ne dojamem kako je mogoče, da še vedno nisi dojel poante zapisa. Enim je to uspelo v sekundi, tebi ni niti v dveh dneh
31.07.2010 ob 10:22
Iztok, me kregaj se brezveze. Tisto osebo, ki te je zajebala, nazaj zajebaj 2-krat. In to je to
31.07.2010 ob 14:01
Včasih se ne da, žal. Vsaj tako ne kot je ona tebe.
31.07.2010 ob 16:00
To, da moški pri petintridesetih takole infantilno razmišlja, je žalostno, da ne rečem drugače. Tina more pokat od ponosa.
Pričakujem pa odgovor ala “Ne morem drugač razmišljat, če me pa vsi zajebavajo.”
31.07.2010 ob 16:05
Pričakuješ napačen odgovor. Pravi je to, da je žalostno, da vse premalo ljudi razmišlja na tak način in da so se vsi po vrsti sprijaznili s tem sranjem, ki vlada po večini kolektivov.
31.07.2010 ob 18:04
iztok pravi: David, ne gre toliko za šefa, večkrat gre za folk okoli njega, ki mu spere možgane, on pa tega ne vidi in neha ceniti res dobre in iskrene ljudi.
Dobra poanta glede volitev, toda pri meni je tako, da ponavadi obkrožim tistega, ki mi deluje okej kot človek, ker pizde so poslovno itak vsi.
——–
Če veš, da so pizde itak vsi in vseeno obkrožiš eno od teh pizd, kaj si potem Ti?
Ti moram odgovoriti ali si boš sam?
31.07.2010 ob 18:47
Po nepotrebnem si zašel v politiko, to zadnje čase delaš prevečkrat, celo pri filmu Inception
31.07.2010 ob 18:54
Seveda, vendar ne nepotrebno, ko pa živim v deželi hlapcev, ki že desetletje predolgo pusti, da jo politiki takole cuzajo. Krivci za to stanje smo pa volivci, ker mislimo, da je naša vloga samo tista, enkrat na štiri leta,kar pa ni res.
31.07.2010 ob 18:55
ah, saj nebi prenesel, da ti kdo v tvoj zagama ksih fukne, da si bebec
Tudi ti se dobro počutiš, če ti kdo reče, da si poseben, zanimiv, …. le, da sam narobe interpretiraš sporočilo
31.07.2010 ob 19:01
David, mene bolj skrbijo pizde v moji neposredni bližini, ne pa pizde v politiki, ki mi dejansko neposredno ne škodijo, pa četudi počnejo ogabne reči.
31.07.2010 ob 19:06
Politiki ti ravno tako neposredno škodijo, dejansko še bolj, kot pa tisti tvoji sodelavci. Niso vsega krivi sodelavci, če si dober, boš že šel tudi čez to (pa ne kot pizda).
Nm, kaj misliš, koliko je vredno, če ti bebec reče, da si bebec
31.07.2010 ob 19:26
Dvaid: toliko, vsaj, da se sekiraš, da te je sprejl v svoj krog
31.07.2010 ob 19:29
Dobro vprašanje, David
Nič ni vredno, itak da ne, toda ni panike, če to reče, panika je, če ti zaradi tega odletiš.
31.07.2010 ob 19:38
Iztok, a si odletu?
NM, koga si mislil in kakšen krog?
31.07.2010 ob 19:49
David: točno to … si vse sam uredil
31.07.2010 ob 20:02
David, od kje? Z VTVja ne, tam je zaenkrat vse okej, le na dopustu smo, saj sem že povedal
31.07.2010 ob 20:05
Iztok, coool
31.07.2010 ob 20:09
Saj ne delam samo tega, porka madona
31.07.2010 ob 20:34
Kaj pa jaz vem, kaj ti delaš, človek
31.07.2010 ob 20:55
kej dost drugega pa tudi ne
31.07.2010 ob 21:00
David, sicer pa nima veze, saj ni treba da je ta zapis pogojen z dejstvom, da sem od nekje odletel.
Je pa vseeno smešno, da ne obstaja možnost, da ne odletiš, ampak preprosto odideš, ker ti gredo vsi na kurac. Na to pa nisi pomislil, a ne?
No Mercy, ni važno koliko delaš, ampak kolko zaslužiš. Če je za 2000 evrov dosti le ena ura na dan, delaš pač le eno uro na dan, če ni, pač delaš več, pa odvisno koliko rabiš za svoj lajf.
31.07.2010 ob 21:05
Iztok, seveda sem pomislil, še kako sem pomislil. Tudi jaz osebno se veliko manj prostituiram za denar, kot sem se. Raje delam manj, tudi zdravje je nekaj vredno.
31.07.2010 ob 22:11
Šit je takrat, ko denar pade pod nujno potrebno cifro, koletktiv pa je poln dreka.
2.08.2010 ob 21:23
Mogoče pa je žal krivo ravno to, da si do nadrejenih ali sodelavcev takole “napičen” in da želiš imeti vedno prav. V življenju so žal potrebni tudi kompromisi. Ker verjamem, da si nadarjen. Ampak išči najprej napake pri sebi. Pa energijo za objokavanje usmeri samo v cilje, pa bodo tudi ti bolj dosegljivi.
2.08.2010 ob 22:17
Ne smeš imeti vedno prav. V življenju so potrebni tudi kompromisi. Posebej, če se hočeš poročit s kakšno, ki ima duševno bolezen. To je težko, saj je ženska v globoki krizi. Boga ženska, ampak nikol ne veš, če igra, lahko da ni res boga. Razen tega ima denar. Pa stanvajne pa to… Joj, kaj bi naredil, kaj bi naredil? Usmeri energijo v cilje, ki ti bodo dosegljivi. In nikoli ne objokuj drugih, ampak išči napake v sebi!
3.08.2010 ob 19:21
Maja, nikoli nisem napičen, niti pod razno, vedno sem prijazen in fer, vse dokler se seveda ne pokaže sranje in pojebana igra. Potem pa se spremenim tudi jaz, saj mi ni jasno, da šefi ali še kdo mislijo, da je vse okej, če so bili pizde.
Vanilija, o čem za vraga čvekaš z duševno bolno ženo? WTF?
3.08.2010 ob 19:35
Ma to odgovarjam nori Maji.
9.08.2010 ob 15:39
@Vanilija, nora Maja žal včasih težko razume ljudi, ki jim dobra komunikacija pomeni manj kot nič. Predvsem sem za pogovor na nivoju, četudi mnenje ni najboljše. Sploh, ko govorimo o norosti, ne bi jaz tako po osnovnošolsko ožigosala kogarkoli.