IZTOK faking GARTNER

« | | »

Gastroskopija

2.07.2010

Pa sem šel, končno, po skoraj treh letih prepričevanja, ki je prihajalo od punce, staršev, zdravnikov in prijateljev, ljudi, ki so mi hoteli dobro, pa čeprav sem imel ves čas v glavi, da mi hočejo slabo, saj me gonijo na srednjeveško mučenje. Jp, človek je stopil na luno, vrgel atomsko bombo in posnel Avatar, ko pride do najbolj prelomnih pregledov, pa je še vedno v srednjem veku in po telesu štora s cevkami, seveda skozi luknje, ki so vse drugo kot ustvarjene za cevke.

Da razčistimo že takoj na začetku, cev, ki ti jo vtaknejo v usta, ni tako ozka kot pravijo, je za debelino mezinca, kar nikakor ni malo in preprosto kot čvekajo tisti, ki te hočejo na vsak način prepričati v to sranje. Včasih je bila menda bolj debela, a vseeno, zdaj nikakor ni tanka in nikakor ni mačji kašelj, ko ti jo zabijejo v grlo, dvanajsternik in želodec. Kljub temu, da ti grlo omrtvijo s sprejem. To ni tanka cevčica, to je bila vsaj zame jebena anakonda, ki mi je hotela odgrizniti še glavo.

Okej, zadeva res ne boli, toda grozno je, ker te sili na bruhanje, ker preprosto ne moreš, da ne bi požiral sline in da se ti ne bi usule solze. Pa kakih deset minutk traja, če se ne motim. Deset najbolj neprijetnih minut mojega lajfa. Najprej živčnost pred pregledom, potem med pregledom, nato pa še živčnost v pričakovanju rezultatov, ki so lahko vse prej kot prijetni.

Jp, dragi moji, želodčna kislina lahko povzroči rane, le te pa raka. Zajebana zadeva, ki je ne privoščim nikomur. Tisti, ki vas kislina ne daje, ste lahko zelo veseli. Ni kul, niti malo, paziti moraš kaj poješ, paziti moraš kaj spiješ, paziti moraš na vse, kar daš v usta. Če ne paziš pač žreš tablete, le te pa lahko prav tako skozi leta povzročijo raka.

Boli me kurac, če vam zdajle delujem kot pička, toda take reči res niso zame. Bojim se jih kot hudič križa. Tudi zavoljo tega, ker ne veš kaj ti lahko najdejo, ko vate vtaknejo cevke. Pa ležanje na boku, kot nebogljena žival, pa plastika v ustih, da ne pregrizneš cevke, pa opozorila zdravnika, da se nehaj zajebavati in bruhati, saj boš povzročil poškodbo in krvavenje. Hm, saj tega ne počnem nalašč, porka madona, saj nisem manekenka z bulimijo, gor mi meče zato, ker ste mi v usta vtaknili jebeno cev. In seveda, podpis lista papirja, kjer piše kaj se lahko zgodi, če bi šla gastroskopija narobe. Res super za občutek pred pričetkom posega.

A sem vseeno šel, končno, v upanju, da ne bo nič  narobe in da mi bodo zadevo potem pozdravili, če bi našli bakterijo ali kako ranico. Res me je bilo strah, tudi zaradi tega, ker mi je oče pred štirimi leti umrl za rakom in je imel podobne težave kot jih imam jaz. Jebena situcija, smrt za psiho človeka, ki se že po naravni boji zdravnikov.

Če mi ne bi ves čas družbe delala moja zlata Tina, bi itak padel skupaj. Brez nje sploh ne bi šel. Super je bila, najboljša punca na svetu je, ki ve, da ima v takih trenutkih ob sebi največjo boječko na svetu.

In kaj so našli? Nič, jebeno nič. Hvala bogu za raka in kako resno rano, pa škoda za bakterijo, saj bi si na ta način pozdravil kislino. Zdaj sem na istem, spet bom moral paziti kaj požrem, če se bom pač hotel odpovedati zdravilom. Pa še to ni nujno, da bo pomagalo.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 2.07.2010 ob 20:13 pod moje stvari. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

44 odgovorov na “Gastroskopija”
  1. Šizo - 2.07.2010 ob 20:31

    “Okej, zadeva res ne boli, toda grozno je, ker te sili na bruhanje, ker preprosto ne moreš, da ne bi požiral sline in da se ti ne bi usule solze. Pa kakih deset minutk traja, če se ne motim.”

    Now imagine giving a blowjob.

  2. IZTOK GARTNER - 2.07.2010 ob 20:47
    IZTOK GARTNER

    Ne hvala, stari, cevka je bila dovolj :)

  3. Maja - 2.07.2010 ob 22:10

    Se spomnim, kako je sestra tudi mene “kurcala”, da naj za božjo voljo neham bruhati. Plosk, plosk, seveda sem vsemogočna in lahko to brez težav nadzorujem. A žal nisem takšen super človek kot ona, nisem pa jaz kriva, da ima tako “bedno” službo, kjer gleda folk, ki bo vsak čas skupaj padel. Načeloma imaš pa prav, da nič ne boli, le neprijetno je zaradi bruhanja in davljenja :)

  4. Nimy - 2.07.2010 ob 22:26

    Šizo, primerjava pa res ni na mestu. :D I’d give a blowjob everyday of the week & twice on Sunday, sam d mi ni treba na gastroskopijo.

  5. smoke - 2.07.2010 ob 22:31
    smoke

    …čez kak mesec me čaka podobna usoda…i’d rather give a blow job (23903890904e80948949408049802983029′2x) :D

  6. IZTOK GARTNER - 2.07.2010 ob 22:43
    IZTOK GARTNER

    Maja, jaz moram vseeno pohvaliti zdravnico in sestro za prijaznost in potrpežljivost.

  7. marš na drini - 2.07.2010 ob 23:10
    marš na drini

    to sem dal tudi jaz skozi,ampak že pred kar nekaj leti. me pa čudi, da to še uporabljajo, ker se spomnim, da sem že nekaj časa nazaj nekje bral, da imajo za te preiskave sedaj neke druge metode. zadeva je pa res neprijetna, ampak kaj sem dal skozi mi je bilo meni jasno šelo ko je bilo vsega konec, ker šele takrat sem dobro videl, kakšno cev so mi potiskali v želodec. sicer pa mi je na nek način pomagalo to, da sem lahko posnetek kamere spremljal na ekranu in je zdravnik zraven še vse skupaj komentiral kar naglas, tako da so me s tem kar zamotili.

    ti pa lahko povem, kaj tvoj želodec muči – stres.

  8. IZTOK GARTNER - 2.07.2010 ob 23:14
    IZTOK GARTNER

    Za bakterijo obstaja pihanje v neko napravo, a pogoj je, da si tri tedne brez tablet, da je realna slika kar pri meni odpade, saj bi me peklo kot strela v teh dneh.
    Pa slišal sem za neke “kamenčke”, ki jih pogoltneš, pa potem pokažejo sliko. A očitno je to bolj kot ne bla bla, kar pomeni, da je samo gastro zanesljiva zadeva.
    Jaz nisem hotel gledati, to ni zame :)

    Stres? Tudi.

  9. smoger - 3.07.2010 ob 12:33

    Pozitivna stvar celotne situacije je ta, da ješ zdravo…al se motim?

  10. Idolize yourself - 3.07.2010 ob 13:23

    Jooj, Iztok, s tem postom sem se pa lahko popolnoma identificirala…Sama sem opravila gastroskopijo le enkrat in tista cevka nikakor ni šla skozi moje žrelo…dobesedno sem POBEGNILA iz ordinacije, z razbolelim grlom in neuspešnim poskusom gastroskopije….Močno upam, da mi nikoli ne bo treba več opravljati tega mučenja…

  11. IZTOK GARTNER - 3.07.2010 ob 13:41
    IZTOK GARTNER

    Smoger, včasih ja, včasih ne. A kaj nuca izbira zdrave hrane, če jo ješ na nezdrav način.

    Idolize, hm, a prav prekinal ste? Joj, tudi mene je prijelo, da bi, sem cel sestro za roko prijel, a so me spametovali. Če imaš težave, ni dobro, da sedaj ne vedo kaj imaš v želodcu in požiralniku.
    Me pa že drugi dan boli grlo, kot da bi imel angino.

  12. Idolize yourself - 3.07.2010 ob 13:58

    Ja, Iztok, nisem uspešno opravila pregleda (ja, tudi to je možno). Je pa res, da je šlo k sreči zgolj za informativni pregled….si ne predtsavljam, da bi pregleda MORALI zaradi zdravstvenih težav opraviti.
    Pa še tale info zate: ne vem, kje si ti opravljal gastro, vendar so na Bledu daleč najboljši, specialisti prav za gastro preglede. Naslednjič grem definitivno na Bled.
    Skratka, gastro je zame takoj za zobarjem, kar se nočnih mor tiče:)

  13. IZTOK GARTNER - 3.07.2010 ob 14:02
    IZTOK GARTNER

    Zakaj za vraga bi šel nekdo na gastro zaradi infa? No ja, razen če ni več rosno mlad :)
    Na Bledu, itak. S “postrežbo” sem več kot zadovoljen.
    Zobar je pravljica proti gastru zame :)

  14. smoger - 3.07.2010 ob 14:27

    Hvalabogu imamo tak center kot je na Bledu.

  15. IZTOK GARTNER - 3.07.2010 ob 16:15
    IZTOK GARTNER

    Sem pa en posnetek na netu gledal, kjer dajo pacientu še dozo “pomiritve” v veno, kar pomeni, da še živčen ni in da verjetno odpade tudi siljenje na bruhanje.

  16. The Secret - 4.07.2010 ob 20:29

    SKRIVNOST IN ZDRAVJE

    - Učinek placeba je primer, kako deluje zakon privlačnosti. Kadar bolnik resnično verjame, da je tableta zdravilo, prejme tisto, v kar verjame, in ozdravi.

    - “Osredotočenost na popolno zdravje” je nekaj, kar lahko vsakdo od nas naredi sam pri sebi, ne glede na to, kaj se dogaja okoli njega.

    - Smeh pritegne veselje, sprosti negativnost in vodi k čudežnim ozdravitvam.

    - Bolezen ohranjajo v telesu misel, opazovanje bolezni in pozornost, ki ji jo namenjamo. Če se ne počutite dobro, ne govorite o tem – razen če bi se radi počutili še slabše. Če poslušate ljudi, ki pripovedujejo o svoji bolezni, slednji dovajate še več energije. Namesto tega speljite temo pogovora na kaj dobrega in si te ljudi v mislih predstavljajte zdrave.

    - Vsa prepričanja o staranju so v našem umu, zato te misli takoj preženite iz svoje zavesti. Osredotočite se na zdravje in večno mladost.

    - Ne poslušajte sporočil o blezni in staranju, kot jih posreduje družba.

    NEGATIVNA SPOROČILA VAM NE KORISTIJO

  17. IZTOK GARTNER - 4.07.2010 ob 21:15
    IZTOK GARTNER

    Ne strinjam se v delu, kjer praviš, da ni dobro govoriti o bolezni. Ravno nasprotno, če jo držiš v sebi in samo zase, te požre in si še bolj zdelan, tudi psihično. Če jo deliš, dobiš tolažilne besede in spodbudo ter novo voljo. Pa ljudi, ki imajo podobne izkušnej kot ti in lahko dajo kul nasvet.

    Staranje? No ja, ogledalo govori samo zase :)

    Smeh? Itak, smeh je pol zdravja.

  18. STELA - 6.07.2010 ob 08:04

    Iztok – bravo da si zbral pogum in šel na gastroskopijo in najbogubohvala,da niso nič našli. Vendar….tale moja druga izjava je malček dvorezna – po svoje bi bilo boljš, da bi našli kakšno malenkost, da bi vedeli kaj naredit, da bi te pozdravili. Me pa zanima čist osebno (sin namreč že nekaj časa jamra, kako ga peče zgaga) …a čist nobenih zdravil al pa napotkov za hrano ali način življenja ti niso dali oz. svetovali?

  19. IZTOK GARTNER - 7.07.2010 ob 14:02
    IZTOK GARTNER

    Res je, po eni strani strani bi bilo bolje, da bi imel recimo bakterijo, saj bi jo odstranili in bi bil zdrav. Ma saj dajo napotke, pač list na katerem so neka osnovna pravila, pač paziti moraš kaj poješ in ugotoviti kaj ti škodi in povzroča kislino. Pa imeti dvignjen vzglavnik, da kislina ne gre gor med spanjem in take fore.

  20. smoger - 7.07.2010 ob 14:12

    STELA:

    Sinu ko delaš kako omako ne uporabljaj moke. To zna škodovat želodcu.

  21. STELA - 7.07.2010 ob 14:14

    to je pol cela štala:(

  22. smoger - 7.07.2010 ob 14:18

    STELA:
    Evo kot analfabet na to temo priporčam še tole:
    Čim manj cvrte hrane, izogibat se: nerednem prehranjevanju in 1 sam obroku (po možnosti pozno zvečer) na dan, ne jejte zunaj…naj se hrana pripravlja doma. Čim več jedi na žlico.

  23. IZTOK GARTNER - 7.07.2010 ob 14:23
    IZTOK GARTNER

    Vseeno predlagam gastroskopijo, bolje da počekirajo kako pa kaj.

  24. Bine - 8.07.2010 ob 21:36

    Nevem kako ti je uspelo bruhat, ko sem bil jaz je bilo sicer veliko siljenja na bruhanje ampak sem bil tešč in sem mel umrtvičeno in ni kaj prišlo gr :D

  25. IZTOK GARTNER - 9.07.2010 ob 15:33
    IZTOK GARTNER

    Saj nisem bruhal, sililo me je na bruhanje.

  26. Gastrof - 15.07.2010 ob 14:21

    Hah, tole boleče grlo po gastru mi je zelo dobro znano, prav zdaj me še vedno peče. Preiskavo sem imel včeraj in nekako zdržal. Res je, da sam poseg ne boli, in res je, da je vseeno precej zoprn. K sreči je v nekaj minutah mimo. Imel sem bolj občutek, da želim nekaj pogoltniti, pa ne morem (slino?), in ne toliko občutka, da me sili na bruhanje. So se pa, preden sem prišel na vrsto, iz prostora za gastroskopijo razlegali tako mučni zvoki, da sem skoraj pobegnil iz čakalnice. Očitno pač res ni enotnega pravila, kako bo kdo zadevo prenesel. Zase bi rekel, da si predstavljam še precej hujše oblike mučenja od gastra.

  27. IZTOK GARTNER - 15.07.2010 ob 14:32
    IZTOK GARTNER

    Panika je v tem, ker ti omrtvijo grlo in rečejo, da ne požiraj sline in da jo pluvaj ven v tsito posodico. Toda to je avtomatski refleks, vsaj pri meni in potem je nastalo sranje, saj požiraš, grlo pa ti ne deluje. Pri zobozdravniku je isto, četudi tista cevka lovi slino, jaz podzavestno požiram.

    Jaz zvokov nisem slišal, saj je ordinacija dokaj stran od čakalnice, sem bil pa vseeno živčen kot še nikoli.

  28. Gastrof - 15.07.2010 ob 16:40

    Meni vzbujata največji strah biopsija in aspiracija kostnega mozga (po možnosti večkratno vrtanje orjaške igle v medenično kost). Predstavljam si, da je to nekaj neznosnega, razen seveda če si med posegom pod narkozo.

    Gotovo so mučne tudi operacije, ampak pri teh anestezijo pač vedno dobiš. In verjetno je tudi okrevanje po operacijah, ko anestezija popusti, lahko neprijetno. Ampak ob ničemer me ne oblije kurja polt tako kot ob pomisli na odvzem kostnega mozga.

  29. IZTOK GARTNER - 15.07.2010 ob 20:09
    IZTOK GARTNER

    Ma to itak, v primerjavi s tem je tudi gastro mačji kašelj, a saj veš kako smo, skrbi nas tisto, kar smo morali sami dati skozi.

  30. Gastrof - 16.07.2010 ob 06:30

    Pozabil sem še na en biser medicinske torture: na cistoskopijo. Nekje sem izvedel, da je cevka, ki ti jo skozi najvitalnejši organ potisnejo v mehur, precej debelejša od same sečnice in tudi npr. od katetrske cevke. Kdor je izumil cistoskopijo, je vreden primerjave z Mengelejem.
    No, damam menda cistoskopija ne povzroča asociacij na Auschwitz. Ampak jaz nisem dama …

  31. IZTOK GARTNER - 16.07.2010 ob 14:02
    IZTOK GARTNER

    Stari, ta pregled, ki ga jaz imenujem “eden od treh velikih srednjeveških”, pa je nekaj najbolj grozljivega, kar obstaja po moje. Pa slišal sem, da te potem peče kar nekaj časa in da imaš kri v urinu. Fak no, smo v 21. stoletju, glede tega pa smo še vedno petsto let zadaj.

    Kaj mi nuca, da so odkrili možnost, da uspešno pozdravijo to in to, če pa je način kako to odkrijejo katastrofa za vsakega normalnega človeka.

  32. tinkerbell - 16.07.2010 ob 14:37

    ih,jz sm delala najprej kolonoskopijo,cez en teden pa se gastroskopijo..
    guess what!vsak teden bi sla na gastro,sam da za kolonoskopijo ne slisim vec!

  33. IZTOK GARTNER - 16.07.2010 ob 14:49
    IZTOK GARTNER

    Nisi ti mal premlada za te pizdarije?

  34. tinkerbell - 16.07.2010 ob 15:18

    men so to pri rosnih 17ih delal..ja,definitivno sm bla premlada,ko mi je vsesplosno opevani dr. kruh (kojn totaln) reku: prej se bos sprijaznila s tem,da ne bos nikoli mogla normalno jest,bols bo zate..

  35. IZTOK GARTNER - 16.07.2010 ob 15:39
    IZTOK GARTNER

    Butast stavek, res. Upam, da so pregledi kaj pomagali in da nisi trpela brez razloga.

  36. tinkerbell - 16.07.2010 ob 16:29

    po enem letu mi je dopizdilo in sm zacela jest spet vse,se zredila,ker pr 44 kg sm bla grozna… in dans zvim dokaj normaln lajf.. 2-3x na leto morm na kako dietko,pša se spet umiri stanje.

  37. smoger - 16.07.2010 ob 16:59

    @tinkerball: http://bit.ly/4tRhgd

  38. tinkerbell - 16.07.2010 ob 18:30

    @smoger: a to morm hvala rect? :)

  39. orijana - 23.08.2010 ob 11:35

    zlo fajn ste napisal

  40. marusa - 2.11.2010 ob 13:46

    Oky…pošteno ste mi dal mislit zdle. No pr men pa je tkole. Stara sem 18let. Težave z želodcem se mi pojavljajo nekje 2 leti. Ponavadi na prehodu letih časov, le tako dva tri dni. Takrat vzamem kakpn ultop. Se obvežem in res pijem voda, kak neagresivn čaj, recimo kamilice. In jem res le kako zelenjavno juho brez soli in ostalih začimb in prepečenc. In to mine.ko sem delala ultrazvok so rekl d mam težavo v tem da se mi ne obnavlja stena želodčne kisline tko ko bi se mogla…že nekjekrat sva se tut z mojo osebno zdravnico pogovarjale o tem da bi nardila gastro. No sam vedno mi je uspel d sm se temu nekak izognla. Tut drugač se prehranjuje zdravo. Je doma, ker prpravlamo domačo zelenjavo, ne soli preveč. Ne jem ocvrte hrane. Ne obiskujem restavracij s hitro hrano, a vseeno kot kaže sm preveč občutljiva.Prejšni teden se je pa začel zares… V ponedeljek sm začutla prve bolečine in kot vedno omejila prehrano. Pila vodo in čaj. Nesladkan se posluževala prepečenca in tko… No sm se stanje ni izbolšalo.spala nism nč. V tork ponoč se je že začel vse kar sm spila-zbruhala.:( sreda in torek sta bla peklenska. Vse popito vse kar sm pojedla zbruhala.na koncu sm pristala v zd. Pred svojo zdravnico sem se dobesedno valala po tleh.:/ nism prenesla teh bolečin.:/ in na koncu pristala na infuziji. Špikal so me k neumni..enostavno mi niso našl žile ker sm bla tko dehidrerana. No in po prvi dozi mi je blo bolje…držala mi nej bi nekje to 10 ur. Potem nej bi z acipanom to umirjala sproti in bi blo oky. Ja se mi zdi. V sredo ob 15h sm dobila prvo infuzijo. Ob 20h so se bolečine znova vrnile. Tablete proti bolečina sem jemala na 2 uri. Dva protibolečinska tableta+svečka. Užinek največ 2,5 ure. Mešalo se mi je. V četrtek sem ob 3 zjutjaj že ležala na IPP-ju Ljublanske urgence. Kjer so me mirili s tramalom. Ni mi veliko pomagal, od tega sem bila bol “zadeta” kot umirjena. Bolečina sploh ni izginila. V soboto so mi v našem zd dobesednu razpisači tiralico za mojimi žilami…preprosto jih ni bilo. Ma kocu so se zdali in sem vse skupaj spila…saj druge možnosti pač ni bilo.Ti praziki so bili zame peklenski. In ja… Januarja.me čaka gastroskopija…samega posega me ni strah toliko kolikor dejstva kaj mi bodo našli…Kakorkoli upam da nbo prehudo in da se te more KONČNO končajo.:((

  41. marusa - 2.11.2010 ob 13:47

    naj dodam še to… Za vse tiste ki imate tažave…pa naj bo kislina al krči.. Poskusite s čajem VINSKE RUTICE meni je zares pomagal…

  42. IZTOK GARTNER - 2.11.2010 ob 21:55
    IZTOK GARTNER

    Joj, grozna izkušnja. Jeba je za kurčeva kislina, pa že tako mladi ljudje imajo z njo težavo. Če ni kaka bakterija ali recimo rana, ki ti jo pozdravijo, imaš težave do konca lajfa po moje, pa ni važno kako paziš na hrano. Res pa je, da pomaga, če ne ješ bedarij. So pa tudi živci, pač stresno življenje.

    Tvoje težave pa so nekaj drugega, če sem prav razumel, to pa ni le kislina, to pa je hujša zadeva, saj kislina nima zveze z bruhanjem in z vsem kar si opisovala.

    Vsekakor upam, da se vse uredi in da boš kar se da zdrava.

  43. Leiito - 2.11.2010 ob 23:04

    Poskusi naslednjič z rektoskopijo.

  44. IZTOK GARTNER - 3.11.2010 ob 23:11
    IZTOK GARTNER

    Imam občutek, da bi manj trpel :)

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !