Slovenija ima talent: Peta polfinalna oddaja
30.05.2010 ob 21:35- Mlade žurerke, dober štos za prvič, za finale pa seveda pod nivojem. Pač skupina babnic z dežniki, simpatično, a daleč od pravega talenta in presežka. Moj glas bi seveda dobile le v primeru, če bi z dežniki poletele kot Mary Poppins.
- Vesna in Matej, v tretji oddaji sta predstavila akustično verzijo Rihanninega hita Umbrella, kar mi je bilo všeč, zato moram priznati, da me je zanimalo kaj bosta pripravila danes. Ne bom rekel, da sta pesem What’s Up pela slabo, toda pela sta jo tako kot bi jo pele 4 None Blondes, kar seveda ni nič posebnega. Škoda, pričakoval sem kaj bolj izvirnega, spet kakšno drugačno interpretacijo pesmi, ki ponavadi ni akustična.
- Daniel Rampre, “slovenski Joe Cocker”, z dobrim vokalom, ki me je prepričal že v predtekmovanju. Še ena Cockerjeva, tista, ki so jo vrteli tudi v filmu Devet tednov in pol. In tista, ki od takrat dalje asocira na striptiz, kar je seveda poudaril tudi Rampre. Solidno odpet komad, ki pa ga vendarle ne bi uvrstil v veliki finale, predvsem zaradi tega, ker nimam pojma kako poje še kaj drugega.
- Jakob Polajžer, v prvem nastopu je bil bolj smešen. Kot piskajoča Teta Tončka je premalo zanimiv, ko začne oponašati znane politike, pa je okej. Škoda, da ni počel le tega in da Tončke ni vključil le na koncu pri improvizaciji in zajebanciji žirije, ki ni bila slaba.
- All That, pobje so mi bili v predizboru kul zavoljo dejstva, ker so odlično združili več različnih plesnih stilov. Tokrat je bil nastop še boljši, še bolj domiseln in še bolj dovršen. Take zadeve so meni veliko bolj všeč od favoriziranega Maestra, zato bom zelo razočaran, če ne gredo v drugi krog. Zabaven, skuliran in gibalno enkraten nastop.
- Benjamin Dolič, pri tem pobiču ne morem biti objektiven, saj oponaša Michaela Jacksona. Vseeno pa lahko rečem, da ima talent in da je tudi na številnih YouTube posnetkih dokazal, da ni le Michael Jackson wannabe. Uf, Thriller, zajebana pesem z dobro koreografijo. Vokala je malce zmanjkalo, vseeno pa mlademu Benjaminu čestitam za pogum in dejstvo, da je vključil tudi ples.
- Robert Grdič, tele pesmi se bolj kot iz bondiade Live and Let Die spomnim v verziji Guns ‘n’ Roses, kjer jo je Axl zapel zares odlično. Tudi Robert ni bil slab, toda tole vseeno ni za finale, če sem iskren. Je pa model zelo simpatičen in v bistvu karizmatičen.
- Taissha, fora z arabščino iz predtekmovanja je bila dobra, toda tole je ne glede na karkoli še vedno le trebušni ples, ki ne more biti nikoli nič drugega. Kljub svečnikom na glavi, ki so seveda delovali spektakularno, in dvema dodatnimi plesalkama, ki sta nadgradili zadevo. Če sem videl prav, se je brcala v rit, še bolj zanimivo pa bi bilo, če bi zbrcala Kastelica, ki je rekel, da bi jo rad videl horizontalno.
- Balkan Boys, ni slabo, če ne drugega, je za dobro rezervo pravim Trubačem. Toda jaz jih vseeno ne bi dal v finale.
- Lina Kuduzovič, za gledalce odlično izbrana pesem. Mala Lina za svoja leta poje lepo, o tem ni dvoma, kar pomeni, da ji lahko skozi prste pogledamo tudi kak zafušan ton. Brez dvoma talent, o katerem se bo še veliko govorilo.
REZULTATI IN KOMENTAR:
- Če sem iskren, si finale danes zaslužijo le All That, vse ostalo me nekako ni prepričalo in navdušilo.
- V VIP šovu je bila najprej glavna tista ostarela trebušna plesalka, ki je spet poskrbela za najbolj bizaren trenutek oddaje, katerega je čisto od blizu občutil tudi Brane Kastelic. Nato pa je na sceno udarila zloglasna Tjaša Zidan, saj veste, tista, ki zagovarja viseče joške, celulit in debele riti, toda na način, da izpade trapasto, ne pa tako kot je bil njen namen. Pač bizarna provokacija in nič drugega. Morda res samozavestno in na nek način zabavno, a ne tako, da bi kupile tudi ostale ženske, ki jih morda pestijo odvečni kilogramčki in ne ravno popolna postava.
- Lina ima finale, o tem ni dvoma, saj je sedla v srca gledalcev, za All That se bojim, da ne bo šlo, saj vsi težijo z Maestrom, za vse ostalo pa v bistvu nimam pojma.
- Evo jo, LINA KUDUZOVIČ, prva finalistka, itak, kdo pa drug. In sedaj dvoboj med All That in Danielom Rampretom. Tudi prav, gospod poje dobro, nimam propomb, toda finale si bolj zaslužijo All That. Lucienne pravi All That, Brane Daniel Rampre, Branko pa All That. Bravo, pravilna odločitev, naprej gredo ALL THAT, moji nocojšnji favoriti.
30.05.2010 ob 20:22
Hehe, jaz sem pa misli, da danes štrajkaš
Bom tebe spremljem, medtem ko berem en antropološki članek o primerjavi vsebnosti svinca, kadmija in bakra v zobeh med sodobnimi ljudmi in tistimi izpred 2600 let
30.05.2010 ob 20:32
Sem mislil, da bo tole danes spet miting v stilu “Pri Gartnerju se dobimo”, pa nekam švoh kaže.
30.05.2010 ob 20:36
Se strinjam glede Vesne in Mateja. Na avdiciji sta mi bla ena najboljših od vseh, danes pa res nč posebnega.
30.05.2010 ob 20:36
Heineken, Slovenija ima talent ni Evrosong, vse gre bolj počasi
Andrej, ima me, da bi nehal gledati in se posvetil tvojemu zanimivemu početju
30.05.2010 ob 20:38
Iztok, saj bo bolje, samo da se prebudi Simona Rebolj.
30.05.2010 ob 20:39
Mene tud zanima. Oboje.
30.05.2010 ob 20:41
Ne kliči hudiča
No, zdaj pa dovolj postranskih debat, gremo nazaj na Slovenija ima talent.
30.05.2010 ob 20:47
Mislim, da bosta šla Vesna in Matej v finale, oz. bosta kandidata. Joe je bil tudi super in tudi kandidat za veliki finale in verjamem, da bo nocoj še vroče kar se izbire tiče, še hudičevo vroče.
30.05.2010 ob 20:51
Rampre, ne Rempre.
30.05.2010 ob 21:10
Sigurno je bil moonwalk v zadnji točki samo za to da da Iztok dobro oceno
30.05.2010 ob 21:17
Iztok se strinjam s tabo glede Allthat. So mi boljši od Maestro. Upam pa, da slučajno ne gre v finale “Michael Jackson”.
30.05.2010 ob 21:18
Po prvi polovici današnjih nastopov nismo videli nič nepričakovanega.
Bo pa težko primerjati jabolka in hruške med seboj. Namreč – primerjati pevske nastope s plesno, celo nekoliko brodvejsko točko je težko, če že ne sploh nemogoče.
A zdaj pridejo na vrsto še otroški nastopi, pri katerih je težko biti objektiven.
30.05.2010 ob 21:19
All that super. Tudi men precej boljš od Maestro.
30.05.2010 ob 21:20
mal fuša tale tvoj Dolić
30.05.2010 ob 21:21
Plesalci fenomenalni, gledam pa malega Jackota, ki je daleč od tega, da je talent. Morda si je izbral oz. so mu izbrali pretežko pesem. Je pa res, da se nam pred očmi in v ušesih odvija spot Michaela Jackona in kot rečeno, nastop mu ni uspel.
30.05.2010 ob 21:21
No, hvalabogu se je zdaj pokazalo pri Benjaminu Doliču, kam v resnici seže.
Intonančno fouš, plesno (pod)povprečno.
Je pa Triler zagotovo težek komad. Ampak če se ima za imitatorja MJ, iz tega ne bo kruha.
30.05.2010 ob 21:26
Ne morem si pa kaj, da ne omenim še mame Dolič. Samo za trenutek jo je pokazalo, joj. Izgleda, kot da bo nekomu prerezala vrat, če sinu ne uspe. Meni se na pogled zdi zrela za psihiatra.
30.05.2010 ob 21:27
All that so me presenetili.
Predvsem na začetku.
30.05.2010 ob 21:28
Ajda1, jasno, da ni bil tako dober kot pravi MJ, taka primerjava je blesava. Ne bom rekel, da je bil odličen, rekel pa bom, da je bil zelo soliden in da je tokrat tudi plesal, kar je dodaten plus.
Po moje si prestroga.
Heineken, poba poje vse sorte, kar pomeni, da ni le imitator Jacksona, je pa res, da v tem najbolj uživa, če se ne motim. Malo je zafušal, se strinjam, a določeni deli so bili povsem okej. Še posebej za tak zajeban komad.
Za mamo pa pretiravaš, pač zato, ker imaš tak filing zaradi predtekmovanja.
30.05.2010 ob 21:29
Naj tile otročki kot so Benjamin& co raje počakajo, da bodo mutirali, potem pa dalje s pevsko kariero, če bo glas še vedno pravi.
30.05.2010 ob 21:29
Me je pa presenetilo, ko so ga vsi trije žirantje pohvalili. Res je, da je nadgradil svoj nastop s plesom, za kar bi rekla, da ni tako slabo, petje pa, daleč od dopadljivega.
30.05.2010 ob 21:31
Iztok, zato je pa neuspel poskus, da nekdo želi imitirati nekoga v komadu, ki je vrhunski in morda mu res naredimo nehote krivico, a žal je tako.
30.05.2010 ob 21:31
All that so bili odlični in vsekakor bi morali v finale.
Joe Cocker je bil sicer zelo dober, ampak je velika škoda, da ni izvajal pesmi koga drugega. Tudi Tom Waits bi mu šel lahko dobro, pa vsaj ne bi izpadel samo imitator.
Brat in sestra sta bila okej, čeprav mi tokrat interpretacija ni bila najbolj všeč, niti ne maram cirkusarjenja z zgodbo pri pevskih nastopih.
Največji flop je Dolić, ki si ga očitno žirija ne upa prizadet, ker je toliko vreščanja od staršev in groženj malega, kako bi bil totalno sesut, če ne bi šel naprej, da človek že posumi, če je kaj hudo narobe z njim. Ni presenetil in spet je imitiral Jacksona. Zakaj ni odpel kaj drugega? In odpel je slabo, odplesal tudi brez veze. Skratka, totalno brezvezen cirkus na odru, od zadaj pa samo en velik vprašaj, kaj je narobe s tem fantom, da ga tako pestujejo in trkolikajo.
30.05.2010 ob 21:32
Sonček, zakaj potem niso počakali tudi Michael Jackson, Justin Timberlake, Britney Spears, Christina Aguilera in recimo Judy Garland?
Ajda, tudi glede petja se ne strinjam s tabo, tu in tam je zafušal, na splošno pa je bilo okej, še posebej za tako zahtevno pesem. Jebat ga, pri tem pobu ne znam biti objektiven.
30.05.2010 ob 21:32
@Heneken:
Na zdravje!
30.05.2010 ob 21:36
Sicer zadeve ne gledam, sem pa pogledal posnetek prvega nastopa, ko so sodniki odločili da Dolić ne gre naprej in je mati pokazala, da se s tem ne strinja. Grozljivka. Če tako ravnajo z njim povsod, recimo v šoli, kjer njihov mali pač ne bo poslušal tam neke brezvezne učiteljice, potem se fantu dela samo škoda. Mali ni nič kriv, da se razumemo. Jap, sicer pa je tudi MJ imel uničeno otroštvo zaradi ambicij staršev.
30.05.2010 ob 21:37
O, Simon(c)a!
Mi pa smo ga že pili na tvoj račun…
30.05.2010 ob 21:38
Ta Robič zgleda ko Jack Black v filmu The School of Rock.
30.05.2010 ob 21:41
Še bolj divje
Koz hrvaški pevec Vuco.
30.05.2010 ob 21:48
timberlake & co so bili že kot otroci izjemni talenti, izbrani kot špica med milijoni talentov. Dolič je v najboljšem primeru nadpovprečen med dečki v svojem šolskem zboru, daj stran rokavičko in klobuk, naj zapoje nekaj malo težjega in ostala bo siva miška.
30.05.2010 ob 21:49
a ima taisha umetne?
30.05.2010 ob 21:49
Finta je v tem, da druge pesmi poje bolje od Jacksona, zato je morda škoda, da je pel prav Jacksona.
30.05.2010 ob 21:50
Aja Iztok. Taissho pa pusti pri miru
30.05.2010 ob 21:50
Taissha je meni simpatična. Ampak v “talente” nekako ne sodi.
30.05.2010 ob 21:50
@Heineken:
Haha … fajn, fajn … jaz danes bolj abstiniram, sem se ga včeraj tukaj na svoj račun preveč nasekala.
30.05.2010 ob 21:51
Druge pesmi poje boljše od Jacksona?
30.05.2010 ob 21:54
Kaj se ti zdi, da poje dobro: himno v slovenskem parlamentu? Ali morda Kladušo, rodni grade moj?
Ne glede na to, da ima 13 let, če smo objektivni: mnogo jih je, ki so precej boljši. Intonančno fouš je pač fouš, pa če ti je še tako simatičen.
30.05.2010 ob 21:55
Iztok: Benjamin ni za finale.
30.05.2010 ob 21:56
Simon, kje sem zapisal, da je za finale?
30.05.2010 ob 21:56
Rampre in duet naprej!! Mularija v šolo njih starši pa na pogovor k psihologu!!
30.05.2010 ob 21:58
@Simona:
Ja, ti se ga zadnje čase skoraj vsak dan na kakem blogu nasekaš. Če ni žura pri Crnkoviču, pol pa “u Gartnera”, al kako?
30.05.2010 ob 21:58
Tudi Balkanjerosi so cool za napej!!
30.05.2010 ob 21:58
Iztok: Tak se mi zdi. Da mas tako mnenje. Nikjer pa nisi napisal da ni za finale
30.05.2010 ob 22:00
Razen All That danes ne bi dal nikogar v finale, če sem iskren. Čakam le še na malo Lino.
30.05.2010 ob 22:02
@Opazovalec:
Jaz bi raje Rampre in All That. Predvsem zato, ker so v finalu že Maestro in bi bilo prav, da se med All That in Maestro odvije malo borbe.
Čeprav me zdaj zanima, kam bo usekala mala Lina.
30.05.2010 ob 22:03
Mislima enako. Sploh nič ni “pametnega” razen Allthat.
30.05.2010 ob 22:05
Izgovori o letih so odveč. Poglejte si devetletno deklico s hrvaškega talenta, kako izvaja Bjork in se samo to!!! Ne moreš verjet.
http://www.youtube.com/watch?v=H3di1JiZvcQ
30.05.2010 ob 22:07
Lina me je prepričala: tisto zadnjič ni bilo naključje. Ima talent in filing, ki ga premore zelo malo ljudi.
30.05.2010 ob 22:07
Lina,
bolje kot zadnjič, ko ji malo zmanjkalo glasu.
30.05.2010 ob 22:09
http://www.youtube.com/watch?v=JQcsnxWVkTE to si poglejte. Aja ne vem ce se lahko “lima” linke
30.05.2010 ob 22:10
Tole danes je vse skupaj bolj slabo. Vsekakor vredno ponovnega opozorila glede bedaste razporeditve kandidatov po skupinah – polfinalih.
Mah….
30.05.2010 ob 22:17
Ja, Heineken, se strinjam. Tamala se je meni zadnjič zdela malo nesigurna v gibu, ritmu, čeprav je pela perfektno (okej, od začetka je malo kiksala). Zdaj je bila pa totalno suverena in v filingu. Še nadgradnja in definitivno prepričljivo, da ni samo zelo nadriblana, ampak tudi talentirana in da poje tudi iz notranje želje. Perfektna je.
Sicer pa kot ena odrasla lepa odlična pevka ujeta v malem teleščku.
30.05.2010 ob 22:18
Lina ima sigurno zagotovljeno mesto za vstop, bo pa zanimivo za naslednje mesto, mene so prepričali plesalci, Joe in nič ne bi imela proti, če bi šli naprej trubači. Bomo videli oz. slišali;)
30.05.2010 ob 22:21
All That in Balkan boys GO GO GO
30.05.2010 ob 22:26
Meni se zdi, da je 7 let premalo in zelo sporno. To je neodgovorno od staršev, po mojem mišljenju. Če je talent bi lahko vse to “opravili” tudi nekaj let kasneje.
Čeprav je delovala suvereno in vidi se, da resnično rada poje.
Zdaj sem videl pa še crnkovičevo mamo, hehe
30.05.2010 ob 22:36
Tole je pa še za Ziherla too much!!!
30.05.2010 ob 22:40
Iztok, včeraj sem zaradi tvoje zapoznele moderacije izgledal kot papagaj, ki bebasto ponavlja komentarje drugih, danes si že pa toliko demokratičen, da niti ne spustiš skozi mojega komentarja, kjer se upravičeno jezim na ta tvoj pristop. Halo?
30.05.2010 ob 22:42
David, če bi vedel kaj vse ostaja v moderaciji, bi ti bilo jasno zakaj jo moram imeti.
Zdaj pa ti še zadnjič povem, da nehaj težiti s tem sranjem, ker je totalno nevažno in so ga vsi ostali že zdavnaj sprejeli. Tako je in tako bo ostalo. Ravno ti bi moral vedeti zakaj, porka madona.
30.05.2010 ob 22:52
@David:
Za nadarjenega otroka je totalen pekel, če se mu ne omogoči, da se s tem ukvarja, ampak se ga sili potičke deat v peskovniku, ker je otrok. In talent ni nekaj, kar kar traja, čeprav ne neguješ. Če otrok izkazuje nadarjenost in ga zatreš, mu enako lahko narediš škodo. Tega se odrasli premalo zavedajo in hočejo zavedat. Zaradi treh mladih igralskih zvezd, ki se kasneje nadrogirajo in umrejo, še ne pomeni, da je to pravilo. To nima veze s tem. Premnogo več jih tako konča, ker so jim zatrli talent na primer.
30.05.2010 ob 22:56
Simona, nič ne rečem…
Ampak punčka še ni “izdelana” v svojem talentu in nikjer nisem rekel, da se ne sme ukvarjati in piliti svoj talent. Mene moti samo medijsko izpostavljanje na odru pri 7 letih. To je lahko izredno nevarno, sploh, če se otroku ne pusti biti otrok. Upam, da se motim, v Linino dobro, seveda.
30.05.2010 ob 22:58
Iztok, ne vem, zakaj si zapisal, da Lini lahko skozi prste pogledamo kak zafušan ton.
???
Se ti zdi, da je kak ton zafušala? Ne bi rekel. Ima pa neko svojstveno interpretacijo, ki ritmično nekoliko “vleče nazaj”, kar pa se opazi predvsem pri pevcih s šolanim glasom: predvsem operni pevci imajo takšen način petja, da dobiš občutek, kot bi hoteli malo “zamujati”.
Prepričan sem, da mala niti ne ve, zakaj to počne: rezultat naravnega talenta, ima izjemen posluh. Če jo primerjam z intertpretom Michaela Jacksona, je nekaj razredov nad njim in predvsem visoke tone zadane v nulo. Edino, kar počne nekoliko preveč izrazito, je vibriranje na koncu dolgih tonov: to morda počne zato, ker ji je preprosto všeč in se ji zdi fajn, ker to zmore. Šolani pevci vibrirajo dokaj disciplinirano in ne tako pogosto, kot je to počela Lina. A to se bo v naslednjih letih zagotovo naučila, če je le ne bodo prezgodaj vrgli v ves medijski pomp.
V bistvu je škoda samo to, ker so jo starši že pri teh letih dali v javnost. To je edini razlog, ki mi govori proti njenemu nastopu. Vse ostalo je odlično.
30.05.2010 ob 23:05
Heiniken, dans je fušala. nespregledljivo. ampak halo, kdo se pa lahko upre mali princeski in ’slovenija, pojte z mano!’? na živce mi gre, ker so res očitno starši zadej (že s prvo izjavo ‘želim si postat slavna, da bom imela veliko denarja’ se je to jasno pokazal) in jo preveč forsirajo. ona bi mogla vsaj še 5 let pet otroške pesmice in hodit na ustrezno izobraževanje, pela bi lahko vse kje drugje kot na odrih in pred kamerami pa ne bi ‘talenta stran metala’… potem bi pa zasijala. tole zdele pa vodi v katastrofo… ker se bo tamala po zmagi sesula. še kak močnejši se je, kaj se 7-letnica ne bo (lep primer je connie iz anglije, ki je bla podoben fenomen). jest sm 90% prepričana v njeno zmago in mi je je že zdej žov. lahko pa da se motim. upam, u bistvu.
30.05.2010 ob 23:12
@David:
Seveda ni zdelana, saj nikoli nisi izdelan, ampak je izdelana že bolj kot večina pevk, ki jih gledamo skakat po odru.
Saj te razumem, kaj hočeš izpostavit, ampak mislim, da ni tako. Otroci s talentom si izredno želijo nastopanja oziroma izkazovanja in so še bolj hlepeči po priznanju in ukvarjanju z njimi kot odrasli. Ne moreš si mislit, kako boleče je za otroka, če bi se rad izkazal, pa mu tega ne dovolijo, češ, pridno vadi še deset let in se pojdi lepo kepat z ostalimi otroki. Gre za otroke s posebnimi potrebami, samo v obratni smeri od mentalno ali fizično prikrajšanih. Zato, se strinjam s tabo, to je nevaren teren in je treba z njimi ravnat zelo pozorno in preudarno, sicer jih odnese. Ampak rešitev ni v preprečevanju, da se izkazujejo, kaj šele v ignoriranju njihovega vzgiba v talentu. Preprosto jim je treba izkazovanje omogočat in se hkrati z njimi na pravi način veliko ukvarjat, jim stat ob strani in jih usmerjat.
S tem, da ena taka Lina nastopa na talentu samo po sebi ni nič narobe, ampak prej obratno. To potrebuje. Seveda je pa treba pazit nanjo in če ima pametne starše bo vse v redu. Če ne bo vse v redu, pa zagotovo ne bo zaradi tega in bi bilo lahko vse narobe, tudi če ji ne bi pustili nastopat.
Večji problem je scena z Benjaminom, ker je očitno, da realnost ni v skladu s pričakovanji malega in usmrjanje v ta MJ cirkus je totalno skregan s poanto razvijanja svojega osebnega talenta. Tak otrok pa seveda zlahka dobiva bolečine, ker se verjetno tudi starši z njim ne ukvarjajo pravilno, ampak samo veliko hočejo.
30.05.2010 ob 23:39
Med čakanjem na Galactico malo pogledal in Priznam, Lina je simpatična in lepo poje, samo še vedno…kaj pa vem, nekako prezgodaj. Upam, da se bo vse izšlo, zanjo.
Drugače pa sem tudi videl Tjašo joooj Židan ali kako že. Petje v živo? Pred leti so mučili ljudi z nekaj sto ali nekaj tisoč ponavljanj ene in iste pesmi pa so znoreli. No, tukaj bi vse šlo znatno hitreje.
31.05.2010 ob 01:42
Ne zdi se mi ravno najbolje, da so povabili Tjašo Židan. Že tako si misli, da ima talent, zdaj bo pa še huje.
Priznam, da mi je Lina bila bolj všeč kot na avdiciji in pela je lepo, sem presenečena, ampak še vedno mi je blazno antipatična in upam, da ne zmaga. Se mi ne zdi, da bi izjave, da bi rada bila bogata in da je že zvezda itd. lahko zrasle na njenem zeljniku. A otroci pri 6 letih sanjajo o denarju? Ne vem, če res. Sploh pa vse to slinjenje okoli nje, kakšna princeska da je in solze v Kastelicovih očeh mi obračajo želodec. Tamala bo “zrasla” še bolj kot je že. Po moje ji vse to bolj škodi kot koristi.
Tamali Michael je pa po moje bil zelo razočaran. Ni bil ravno najboljši, ampak mi je bil všeč anyway. Všeč so mi bili še All That, pa seveda Rampre. Koliko energije, waw. Brat in sestra tudi fajn. Komiku zna še uspet, lahko da ga potegnejo v Hribarja.
Pa še odgovor za ppp: po moje ima umetne.
31.05.2010 ob 03:16
@Mašon:
Ne vem, kaj ti pojmuješ pod “fušanje”, morda primerjaš z originalom in seveda se njena izvedba razlikuje. Ni pa “fušala” v smislu intonančne netočnosti.
Glede drugih stvari pa imaš prav: 7 let je prezgodaj za tak zalogaj. Če, recimo, zmaga, kaj pa bo potem naredila (oz. bodo naredili z njo)?
31.05.2010 ob 07:38
uf, konkurenca na finalni oddaji bo ubijalska – presenetljivo,ampak slovenci imamo res precej dobrih talentov….
jaz mislm, da bo zmagala Maja Keuc – nasploh bo pa 6.6.”adrenalinski” dan, referendum in še talenti hehe…
31.05.2010 ob 10:12
@ heiniken, prvo kitico (‘every night in my dreams’ je zafušala – glas se ji je tresel, tonov ni zadevala. potem ko se je utekla je blo ok, ampak se je na koncu spet slišal da jo pobira oz. da ji preprosto zmanjkuje razpona…
pa še ena mal mim, pa vseeno – I will always love you je pela (med vsemi drugimi) tut 15 let stara punca (Ajda); odpela je odlično, tehnično popolno, ampak so jo zavrnil. zakaj? če citiram žirijo ‘nihče, ki ni bil nesrečno zaljubljen ne bi smel te pesmi pet’. hm…
kaj bojo naredili z njo? denar itak dobita starša, ki sta skrbnika. avto takisto. v roke jo bosta pa potisnila kakemu slovenskemu ‘managerju’ (na pamet mi pade kak domen kumer) ki iz nje ne bo znal potegnit najboljšega. in bo… fuc*ed. ampak za denar vse.
31.05.2010 ob 10:23
Peta polfinalna oddaja Slovenija ima talent je dala dva presežka in še sedem zelo dobrih nastopov. Pravzaprav kar ne morem verjeti, kako dobra je bila ta zadnja polfinalna oddaja. Na koncu pa sta šla prava dva tudi v finale, kjer se obeta hud boj. Takole sem videl tokratne nastope:
Mlade žurerke: na avdiciji so bile zabavne, tokrat pa čisti dolgčas, edino razočaranje večera.
Vesna in Matej: brez dvoma najboljši duet na oddaji, na avdiciji sta navdušila z odlično interpretacijo Umbrelle (temu se reče dobra priredba in ne tisto Petrovo klanje R Kellyja), v polfinalu izbor pesmi česa takega ni dovoljeval, a v drugem delu je z vokalom in nastopom na odru Vesna res navdušila, vsekakor ima dobre možnosti za pevsko kariero, brat jo je z back vokali dobro dopolnjeval.
Daniel: zame je tole v prvi vrsti imitacija in šele v drugi petje, a oboje je bilo zelo dobro, je pravi za takšno oddajo, a zgolj s posnemanjem Cockerja v svetu glasbe ne moreš uspeti.
Jakob: začetek klavrn, nato pa s politiki in gledališčem zadetek v polno, super zabavno, na našem alentu manjka prav zabavnih nastopov in zato sem vesel, da smo imeli vsaj teto Tončko.
AllThat: po Go Breakersih so z zgodbo in humorjem tudi oni zasenčili zgolj izvrstne plesalce Maestro in upam, da javnost to sprevidi in njim nameni več glasov v finalu in ne Maestru, kakor si želi Pop.
Benjamin: tudi on bolj imitator kot pevec, bilo je kul, tudi ples, glas ima malo preveč šibak, niti mi njegov ton ni najbolj všeč, a izziv peti in plesati to pesem ej bil zelo velik in zato mu kapo dol.
Robert: od vseh rockerjev na oddaji daleč najboljši, dobro odpeto, tik ima tudi pravi karakter, prijetno presenečenje večera, saj od njega res nisem pričakoval česa posebnega.
Taissha: od trebušnega plesa res ne moreš pričakovati veliko, ponavadi tudi plesalke tega plesa niso neke posebne lepotice, a tale punca je bila res seksi in nekaj čisto drugega od tiste iz prve oddaje.
Balkan Boys: v osnovi mi balkan scena ne bi smela biti všeč, a tole je bilo bolj latino (oz. samba) in zato mi je bilo zelo kul, je pa res, da tole vseeno ni dovolj za finale.
Lina: na avdiciji je bila odlična, tole je bila pa senzacionalno, na avdiciji se ji je tresel glas, tokrat me je pa z višino, močjo vokala šokirala, še za kakšno odraslo pevko bi bil tak vokal presežek, še več: je super samozavestna, njen nastop je bil profesionalni, pela je iz srca, čutila je pesem in sporočilo, kar je še dodaten plus (čeprav ne vem, kako je lahko to čutila pri sedmih), kakšna beseda res ni bila najbolj razumljiva, a resnici na ljubo smo veliko slabšo angleščino slišali pri številnih na Eurosongu.
Sicer nad otroškimi pevci v takih oddajah nisem najbolj navdušen, ker gredo ponavadi naprej zaradi ljubkosti in starosti, a Lina si je finale zaslužila zaradi petja in nastopa.
PopTV (ker se boji, da bi njihova že tako ali tako preveč klikana – glede na slabo vsebino – spletna stran izgubila nekaj klikov) posnetke prepoveduje dajati na YouTube (jih umika), kar same počnejo vse podobne oddaje v tujini, dela zlasti Lini veliko krivico, saj bi brez dvoma s tem nastopom prek YouTuba prišla tudi v britanske in ameriške medije.
31.05.2010 ob 14:08
Jaz upam, da Lino ne bodo zafurali tako starši kot kakšni menežerji, tu je sigurno potrebno veliko profesionalnosti, kako gojiti pevski talent kot ga ima deklica Lina in upam, da se tega starši zavedajo, oz. so se zavedali, ko so jo izpostavili javnosti. Mislim pa, da sta se starša zavedala, kaj to pomeni in da bosta znala ravnati z biserom, ki ga imata. Je pa seveda zelo zanimivo, kako nas skrbi njena prihodnost, če se pa spomnimo samo njenega nastopa na avdiciji in včeraj pred veliko večjim avditorijem, da je ni to zmotilo, da je ni zmotilo že samo burno ploskanje in ves ta blišč, ki je povezan z njenim nastopom. Očitno je deklica talent tudi v tem, oz. da je že v plenicah prinesla s seboj to sposobnost, lahko bi rekla čudežni otrok in mislim, da ne pretiravam, ki jih poznamo v svetu filma in tudi glasbe. In nenazadnje, le zakaj ne odpreti takemu otroku s toliko daru vrata, ker se je v očeh deklice tudi videlo, kako je bila vesela, srečna, ko je šla v finale in otroške oči ne lažejo, se ne pretvarjajo in tu se tudi ne da naučiti nekoga, kako naj reagira. To mi je dalo misliti in ne more se je primerjati z otroki iste starosti, ker tu gre za izjemo.
31.05.2010 ob 20:16
All that so moji najljubši talenti. So bolj brihtni od Maestrotov, imajo smisel, funk, humor, so iznajdljivi in simpatični. In trdo garajo za uspeh, to se jasno vidi. Zato jim privoščim tudi končno zmago, čez vse pevce, tudi Majo, ki bo tako ali tako uspela, pa če zmaga ali ne.
2.06.2010 ob 00:09
Nekateri ste prav uživali, da Benjamin ni izvedel ravno najboljšega nastopa v življenju. Kot da bi mu to privoščili in si želeli, da mu ne rata, očitno tudi zato, ker je bil meni kul. In kot kaže ste komaj čakali, da boste zapisali: “Glej ga, Gartner, tvoj Benjamin, kako zelo je zajebal.”
Bedno, drugega komentarja glede tega nimam.
Tako, zdaj pa še nekaj replik:
Simon, zame je boljša naša Sandra Harb, ki je žal niso dali v finale.
O tem sem pisal tule:
http://iztokgartner.blog.siol.net/2010/04/27/slovenija-ima-talent-trije-najvecji-kiksi-zirije/
David, talenta ne gre zatirati, o tem smo že govorili zelo veliko. Ne vem zakaj vsi takoj pomislite na ameriško slavo, na mamila in na slabe strani tega. Nepotrebno, to je Slovenija, ne ga srat.
Heineken, jaz sem slišal malo fušanja, če ga ti nisi, ga pač nisi. Sem pa prepričan, da bi bil veliko bolj strog, če bi isto pesem na isti način odpela starejša punca.
Mašon, zakaj meniš, da je treba otroke s talentom zatreti že v kali?
Ma kak Domen Kumer? Od kje to, kaj ga serješ, saj je vendar v “lasti” Pop tvja, ki je lansiral tudi Bepop.
Andrej, pri Tjaši je ključno to, da ne zna peti, res ne. In prav zaradi tega vse kar hoče pokazati in kao doseči, izpade blesavo.
Lily, kar nekaj časa sem delal kot vzgojitelj v vrtcu in moram ti povedati, da so otroci še pri mlajših letih spodobni reči marsikaj presenetljivega.
Komiku po moje ne bo uspelo, saj ima Hribar vendarle boljše imitatorje.
Matej, Vesna in Matej sta pela dobro, se strinjam, toda vseeno sem bil razočaran nad predvidljivostjo izvedbe.
Meni je Tončka daleč najbolj beden del njegovega nastopa. Če ne bi znal oponašati glasov, bi popolnoma pogorel.
Resno umikajo posnetke z YouTubea?
Ajda, tudi tebi bom rekel, da pozabljaš na razliko med Ameriko in Slovenijo, kjer prave slave sploh ni, zato se ne bojim, da bi Lino kakorkoli zafurali v nekem skrajno negativnem smislu.
2.06.2010 ob 01:41
Iztok, verjamem, da je izpadlo tako, da smo Benjaminu Doliču privoščili slab nastop.
Pa – če sem odkrit – ni šlo za to. Predvsem nam je ostalo v spominu to, da so ga morali po prvotni izločitvi nekako na silo vrniti nazaj, kar pri drugih ponavadi žirija ni naredila.
Sam sem imel povsem podobno mnenje tudi za Lino: dvomil sem, da lahko v polfinalu odpoje še kako drugo pesem in enako sem dvomil tudi za Doliča.
Nikakor ne gre za to, da bi mu privoščil: sem pa pričakoval, da si bo morda izbral kaj drugega kot Jacksona. Čeprav pa, kar sem videl na YouTube, sem bil pri sebi prepričan, da bo težko v polfinalu prišel skozi. Thriller je izjemno težka pesem za marsikaterega pevca: koreografija in petje v živo pa še toliko bolj. Kiksnil je predvsem z izbiro pesmi, ki je ne zmore odpeti v višinah in kaj naj potem na vse skupaj rečemo? Ima 13 let, ok, a kaj več od povprečnosti jaz v tem ne vidim.
Pri Lini pa je bilo nasprotno. Z drugim nastopom me je prepričala, da ima izjemen posluh. Za vse ostalo je pravzaprav težko biti objektiven. Pravzaprav me nastopanje 7-letnega otroka v šovu odraslih precej moti.
Ampak, da ne bomo dlakocepili s tem kdo je fušal in kdo ni. Mene ne moti, če nekdo kak del pesmi odpoje po svoje – če je znotraj točnosti harmonije. Skratka – če me zabolijo ušesa ob netočnem tonu, ki ga nekdo preprosto ni zadel, potem je zame to neprijeten občutek, ki mu rečem “fouš”. In pri Lini nisem slišal ničesar takega, kar bi me motilo, čeprav seveda nikakor ni odpela identično originalu. Potemtakem je tudi Peter Vode vso pesem zafušal, kajne? Pa je ni. Za razliko od Enesa Kurtoviča – kar se mene tiče, bi enoto za merjenje fušanja lahko poimenovali po njem. Bi potem rekli: fušaš za 0,2 Kurtoviča.
Zato okoli teh prepirov s fušanjem dvignem roke. Pa naj bo, če hočeš, po tvoje.
2.06.2010 ob 02:13
Pri nikomur ni bilo tako hudega nasprotovanja publike in tako zelo različnega mnenja med člani žirije, nikar ne pozabi tega.
Če bi kaj drugega izbral, bi razočaral svoje navijače, ki jih je dobil prav zaradi Jacksona. Napačna je bila le izbira pesmi, ki jo je skoraj nemogoče dobro odpeti, če nisi Jackson, kot si pravilno ugotovil.
Lina in Vode sta povsem druga zgodba, saj je Vode izvedel R. Kellyja akustično ob kitari in povsem drugače, Lina pa je dejansko oponašala Celine Dion.
Pa ne obremenjuj se s tem mojim fušanjem, saj nisem mislil tako katastrofalno kot sem morda sliši. Pač na trenutke ni zadela pravega tona pesmi, kot pri I Will Always Love Youm pa kaj, nič tragičnega. Sem jo pa slišal peti Ben Michaela Jacksona in je pela še bolje od Celine ter Whitney. Lina je velik talent, o tem ni dvoma.
Ma Enes pa itak, grozen vokal, tu pa res ni dileme.
2.06.2010 ob 13:35
men sta bla pa ušeč brat pa sestra.mi je žov da ne gresta naprej..punca zlo lepo poje..pa še ful simpatična mi je bla..taka..zdrava punca, dobrga srca.nevem no, škoda za njiju