Evrosong 2010, drugi večer
27.05.2010 ob 22:01Pa tudi tokrat začnimo s predstavitvijo pesmic, ki bodo glavne v drugem predizbornem večeru:
- Litva, Dino Dvornik stil, dobrer nastop, zabavno in kvalitetno, prava maškerada, ki je dosegla svoj namen.
- Armenija, solidna glasbena podlaga, kjer vokal spominja na Rebeko Dremelj, kar seveda ni najbolj dobro, pevka pa bi namesto na oder Evrosonga bolj pasala v Perzijskega princa namesto Gemme Arterton.
- Izrael, pevca bi seveda posvojile vse mamice in ga dale za moža svojim hčeram, sicer pa povsem okej baladica in soliden vokal, ki ga je malce zmanjkalo v ključnem momentu.
- Danska, lep duet, ravno prav kičasto in patetično, toda za moj okus preveč sladka glasbena podlaga.
- Švica, švicarski zlati deček, kot je rekel Andrej Hofer. Hm, morda ima v hlačah res zlata jajca, toda njegov nastop me kljub okej vokalu ni prepričal.
- Švedska, všečna glasba, malo moteč vokalček, ki spominja na meketanje, a na koncu vendarle dostojen nastop, kot da bi gledal sestro igralke Kate Hudson.
- Azerbajdžan, končno en kvaliteten komad, pravi r&b, ki bi ga z veseljem zapeli tudi Beyonce in Leona Lewis. Punca, ki sicer zgleda kot Miley Cyrus, je stara vsega 17 let, kar je še en dodaten razlog za pohvalo.
- Ukrajina, uvodni glas kot Nick Cave, stajling kot Lady Gaga, nato pa odličen in močan vokal kot Christina Aguilera, plus rokerska podlaga. Na odru je stala sama, kar je bilo okej, vse skupaj pa je bilo malce preveč temačno, malce preveč v stilu filma Twilight, kjer je treba furati še safer. Jp, plesalcev ni bilo zavoljo dejstva, da jim pevka ne bi pregriznila vratov.
- Nizozemska, tipični evrosongovski kič, ki ga je letos bolj malo. Da je avtor nekoč napisal pesem za Smrkce, se pozna tudi tokrat, kar pomeni, da bi pevka odlično pasala tudi v vlogo Smrkete.
- Romunija, dobra finta dueta za klavirjem, a žal preveč štancast komad, ki sicer gre v uho, a je zlajnan že pri prvem poslušanju. On je zgledal kot Toni Cetinski, ona pa kot Shania Twain, pela sta dobro, na koncu pa je vse skupaj izpadlo dovolj okej, kljub lajna podlagi, ki jo je rešila dovolj izvirna interpretacija.
- Slovenija, jebat ga, v vsem tem dreku, tole niti ni tako zelo slabo. Jp, malo patriota se je prebudilo v meni. Priznati moram, da je nastop glasbeno in vokalno njihov najboljši doslej, le to mi ni jasno, zakaj so tako zelo leseni in zakaj stojijo čisto na začetku odra. V bistvu sem presenečen, da me ni prijelo srat in da mi komad prvič ni zvenel kot čista katastrofa.
- Irska, čudovita balada, na katero bi bil ponosen tudi Johnny Logan.
- Bolgarija, dobra koreografija, mačo pevec z dobrim vokalom, ki je dobro koketiral s publiko in spominjal na Russella Crowea. Dance scena resda ni moja scena, a komad je povsem dostojen predstavnik žanra, ki bi ga lahko naredil tudi David Guetta.
- Ciper, še en mladiček, očitno ciperski Justin Bieber, ali še bolje, brat Jonas, z okej pesmico in dobrim vokalom.
- Hrvaška, brez dvoma eden najboljših komadov celega Evrosonga. Super vokalistke, super mešanica popa in r&bja, predobro za tole evrotrash sranje.
- Gruzija, še ena kul pesmica, z okej koreografijo in zelo dobro pevko.
- Turčija, rokersko in udarno, pa ravno prav pozersko in karizmatično, povsem netipično za Turke.
Moji favoriti:
Litva, Azerbajdžan, Irska, Ciper, Bolgarija, Hrvaška, Gruzija
Pogojno:
Izrael, Ukrajina, Romunija, Turčija
Komentar:
Če sem iskren, moram zapisati, da je bilo presenetljivo veliko dobrih komadov, kjer je glasba res zasenčila tipični evro kič. Nad vsemi je seveda Hrvaška, sledi pa ji Azerbajdžan. Najbolj goreči oboževalci Evrosonga bodo verjetno razočarani, saj niso dobili prave doze trasha, vsi ostali pa presenečeni, da je evropska glasbena kuhinja postregla z dovolj kvalitetno stopnjo trendov in vokalov. Kot sem zapisal že pri prvem večeru, Lady Gaga je sedaj evrosongovski kič, Evrosong pa postaja nekaj povsem drugega, no ja, vsaj tak občutek sem dobil, morda tudi zato, ker vedno znova pričakujem le cirkus in cel kup blesavih pesmi. Da ne pozabim, finta, kjer so v torek pokazali mini verzije voditeljev, je bila danes še boljša, saj so dodali še starejše inačice. Brez računalniške animacije, da se razumemo.
Kdo je šel v finale:
Gruzija (zasluženo in najboljši vokal večera), Ukrajina (naj bo), Turčija (naj bo), Izrael (naj bo), Irska (zasluženo), Ciper (zasluženo), Azerbajdžan (bravo, več kot zasluženo), Romunija (naj bo), Armenija (nezasluženo) in Danska (nezasluženo).
Zadnje misli:
Uf, ogabna krivica za Hrvaško, ki je imela zares dobro pesem, očitno preveč kvalitetno za butasta ušesa Evrosonga. To je vse, kar lahko rečem na koncu.
27.05.2010 ob 21:39
Ukrajina je najboljši komad in izvedba obeh polfinalnih večerov. Brez dvoma. Kar predobra za ESC.
Azerbajdžan je dobra štanca. Ostalo do zdaj vključno s tolešalali pa velik šit.
27.05.2010 ob 21:41
Za Ukrajino si zapisal glas kot Nick Cave, poleg ostalih neumnosti??? Se še drogiraš po novem, al’ od kod take vlečeš?
27.05.2010 ob 21:42
Tečka, preberi do konca !!!
In ja, začela je globoko in darkersko kot Cave.
27.05.2010 ob 21:45
Tega bojda tipičnega eurosong kiča, kot si zapisal pri Nizozemski,že leta ni več veliko, torej ni več tipično.
Romunija še kar v redu. vsaj poslušljiv dens komad.
27.05.2010 ob 21:47
simona, upam, da ni bilo pri mojem zadnjem komentarju kaj vtisa o kakšnem nespodobnem namigovanju. prej sem prebral ta svoj komentar, pa s emi je zazdelo. pri pesmi sem ti želel samo avtorja predstaviti, besedilo ti ni bilo posvečeno. hehe. pri pisanju, kjer s eje pojavila moja brada tudi ne. upam, da ni tako izgledalo, res sem šele pozneje videl.
sicer pa bi bila švedinja v redu, če bi tisto kitaro v rokah in akustiko na plejbeku držala do konca, brez plesalcev.
27.05.2010 ob 21:52
mene je zlo motila osvetljava pri naših…zgledal je kot da nastopajo sredi gradbišča, z zidarskimi odri v ozadju! s komadom sem se pa itak že zdavnej sprjaznu!
27.05.2010 ob 21:55
ej točno to! zakaj hudiča so stal tam globoko notri … to je prvo pravilo nastopanja, lepo na rob odra da te vsi vidijo
drugače pa tut meni je kr srce igralo, dobri so bli
in ful držim pesti da grejo naprej!
27.05.2010 ob 21:58
Se kar strinjam s tvojo oceno izvajalcev. Tistemu Izraelskemu fantiču je manjkal le peskovnik in lopatka, lahko bi ga pa uporabili kot reklamo za kakšno zobno pasto in posledično lepe zobe. Sta pa tudi moji favoritki Azerbejdžan in Ukrajina, no, nam pa seveda privoščim, da bi šli naprej, bili smo nekaj posebnega in zapeli dobro, ni kaj:).
27.05.2010 ob 21:58
Ka bolgar poje v bulgarščin al angleščin?No ja naši tud niso bli zanič predvsem zato k so mal več rocka dodal.
27.05.2010 ob 21:59
hehe, smešno je, da so se mogoče slovenci usrali in namerno nastopili brez šova in bo prišlo zdaj do izgovorov tipa, da na evrosongu šteje samo cirkus in bo govedina še vedno oh in sploh. haha!
27.05.2010 ob 22:01
In mojima favoritoma se je pridružil še pevec iz Cipra, super , res.
27.05.2010 ob 22:03
Pa kakšno budalo mora človek bit, da napiše za Slovence, daje najboljši nastop glabeno in vokalno do zdaj??? Vokalno boljši od Ukrajinke??? Lobotomija press.
Edino, kar je res, je to, da imajo srečo, ker so v drugem večeru, ki ima malo dobrih nastopov. Pa veliko hrupa so naredili, ja, kar pa še ne pomeni dobre glasbe in vokala.
Bolgar je bil odličen, s prekičasto koreografijo, ampak dober dens komad.
@Nidurun:
Vse je prav razumljeno.
27.05.2010 ob 22:04
Ajda1, peskovnik in lopatka? Dobra
Tomo, mislim da v bolgarščini
27.05.2010 ob 22:08
a ima kdo od današnjih tut glas a al Mick Jagger? al pa kot Tanja Žagar?
27.05.2010 ob 22:09
Zelo lepa in še lepše izvedena hrvaška balada.
27.05.2010 ob 22:09
Simona, v pizdo materno butasto tvojo zabito !!!!!!!!!
Napisal sem najboljši nastop od njihovih dosedanjih nastopov, ne pa od vseh, ki so danes nastopili.
Daj beri no, daj razumi no, pizda materna !!!
27.05.2010 ob 22:13
Karizmatična izvedba Gruzije.
27.05.2010 ob 22:16
Bravo Turki. Pop rock na nivoju.
27.05.2010 ob 22:18
@Iztok:
Res je, spregledala sem “njihov”, pardon. Kje, zaboga, si pa ti gledal njihove nastope, da se ti zdi taka omemba sploh smiselna???????
27.05.2010 ob 22:22
No, definitivno je treba priznat, da so to sranje od slovenskega komada izplejali najbolje, kot je mogoče. Levo ali desno od odra. Nevermind.
27.05.2010 ob 22:24
Moji končni favoriti oveh predizborov so Grki in Azerbajdžanka. Pa Makedonec tudi ni bil slab.
27.05.2010 ob 22:26
simona: ok, sem nenavadno občutljiv na take stvari. preveč stikov s primitivizmom.
moji nocojšnji favoriti tudi ukrajinci, turčini, predvsem prvi.
prvih pet: ukrajinci, rusi, bosanci, nemci, hmmmm. turki ali hrvati.
27.05.2010 ob 22:26
Uf, Tinč, bogu hvala za tvoj komentar, še posebej zaradi krasne slikice, ki je končno prekrila Simonino spemersko pojavo
Kaj pa Hrvatice?
27.05.2010 ob 22:28
Meni je Hrvaška predstavnica izredno všeč, mi je bila že na Dori.
27.05.2010 ob 22:29
*hrvaška (se popravljam, sem najprej hotela le državo napisati, nato je pa pridevnik prišel :p)
27.05.2010 ob 22:29
Hrvatice so bile super, samo… niso mi top. Top so takrat, ko mi jih ti posvetiš
27.05.2010 ob 22:30
Azerbajdžan, Ukrajina, Romunija, Irska, Bolgarija, Hrvaška, Gruzija in Turčija morajo naprej. Torej sta dve mesti pogojno še prosti za slabše.
27.05.2010 ob 22:38
Romunija, Irska, Azarbejdžan, Turčija in malo pretenciozna Hrvaška so edine sploh omembe vredne, ostalo SKUPEK NEUREJENIH INFORMACIJ, skratka skropucala!! Naša bi pa morda šla skozi, če bi bila čisti NZ komad brez slovenskega manjvrednostnega kompleksa skritega v šizofrenem poskusu simbioze NZ in poprocka. Amen.
27.05.2010 ob 22:40
Evo, Tinč, samo zate:
http://www.youtube.com/watch?v=lIA4HgHyfLw
27.05.2010 ob 22:47
Kaj pa tiste ”predkvalificirane”? Kaj porečeš na njih?
27.05.2010 ob 22:48
Čeprav mi naš komad res ni všeč, ampak, so pa le naši predstavniki. Mogoče pa ni tako slabo izpadlo.
Vsekakor so pa imeli najmanj dela z izbiro obleke:)
27.05.2010 ob 22:49
Kako debilen komentar Hoferja. ukrajina ne rabi diaspore za svoj komad.
27.05.2010 ob 22:57
Edini pravi hitac-hiturina bo pa romunski štiklc!!!
27.05.2010 ob 23:04
Za Bolgara je škoda, da ni prišel naprej, ni pa nelogično, zaradi prekičaste kostumografije in scenografije, ki jo že nekaj let izključujejo gledalci po defoltu, za Hrvatice je pa kar udarec. Presenetila je Armenka. Očitno je bila dovolj lepa z dovolj lepimi lasmi, glede na le spodoben komad … hehe …
@Opazovalec:
Če bo kateri komad hitič, bo Azerbajdžanski.
27.05.2010 ob 23:06
Si kar trofo skoraj vse, razen Hrvaške.. seveda se je pokazalo, kot sem že večkrat zapisala, da se je potrebno predstavit v Angleščini,(če se ne motim so skoraj vsi polfinalisti šli v finale z Ang?) zato tudi Hrvatom ni uspelo, ker ne moreš se predsavljat v jeziku, ki ga razen svojih državljanov nišče ne razume, in sploh ne šteka bistva, zato je težko komad ocenjevat in glasovat , če ti je všeč zgolj melodija..
27.05.2010 ob 23:07
Aja, pa še ta nauk, ki je zjebal Bolgara in ni prvi … Mešanje jezikov se ne obnese … izjemoma le pri baladi z ustreznim etno pridihom, pri na hitič variantah pa samo angleščina in pika.
28.05.2010 ob 01:19
@Vanja1
Ti ga pa biksaš. Kaj pa Molitva, pa Lane moje, pa Lejla? Sami angleški komadi, prav res
Angleščina je (skorajda) predpogoj pri dance komadih in Bolgar, meni sicer zelo všečen, je vse pokvaril z bolgarščino, ki pač ni jezik za dance. Pri etno, pol etno itd. komadih pa je original jezik plus, ker v angleščini zvenijo bedno. V resnici pri glasbi sploh ni pomembno, da razumeš besedilo. Če hočeš besedilo, beri poezijo. Pri glasbi gre za to, da melodika jezika paše na zven glasbe. In na dance glasbo slovanščina pač ne gre. Hrvatice pa so zato ostale v polfinalu, ker je njihov komad do amena pust, ne slab, samo strahotno pust. Sicer pa si domišljam, da je precej odklenkalo čistim dance komadom, odkar je zopet v igri žirija. Čisti dance pri “strokovnih” žirijah kategorično velja za pofl, zato nimajo niti malo šanse, da se prebijejo naprej. So pa zato spet v igri dolgočasne podpovprečne zastarele balade ala letos Irska in ala lani Velika Britanija, ki bi pri izključno telefonskem glasovanju pogorele, in v preteklosti tudi so. No, morda to ne velja ravno za lansko VB zaradi zaslepljenosti z nekim velikim imenom podpisanega avtorja – kao. Aja, pa z žirijo smo nazaj dobili nemogoče Dance, ki vsako leto zadnjih 15 let pošljejo identičen, ultra zastarelo osladen komad, in z njim vsako leto znova pogorijo. No, ne več.
28.05.2010 ob 03:45
haha, po verjetno zadnjem mestu na eurosongu, je slovenija fasala še eno nagrado – za najgrši dres na svetovnem prvenstvu. haha. čeprav se meni pred tem člankom nii zdel grd.
http://egotvonline.com/2010/05/04/7-best-and-7-worst-2010-world-cup-jerseys/
28.05.2010 ob 07:19
Izjemno slaba izvedba hrvaške skladbe, na zečetku zgrešena intonacija in lovljenje do konca skladbe. Neuspešno. Veliko slabši nastop kot je njihova uradna predstavitev in popolnoma zaslućen izpad iz tekmovanja.
28.05.2010 ob 08:14
Čeprav z nekaj redkimi izjemami ne maram muske z juga, pa je bila tole res krivica za Hrvaško. Feminem so ble brez dvoma najboljše v tem večeru, mogoče celo med vsemi na letošnjem evrosongu. A o tem kaj lahko zmaga oz. s čim lahko uspešen na evrosongu se ne splača več zgublat besed, ker enostavno ni odgovora – enkrat uspe z enim sranjem, drugič s čist drugačnim – z dobro musko pa bolj redko (tako kot je leta 2008 ostal brez finala takrat daleč najboljši Paolo Meneguzzi s komadom Era estupendo so zdaj Feminem). Sicer je blo pa 13 povsem povrečnih skladb, nobena več ni izstopala v pozitivnem smislu, le dve v negativnem – SLovenija in Nizozemska. Ne le da je skladba milorečena kr neki in res grozna (jaz sm jo ubistvu slišal prvič), še tolko bolj grozen ej bil nastop oz. nenastop, kar niti ni čudno, če pa so bli na odru eni kao rockerji in en povrečen narodnozabavni ansambel (na odru se sploh ne znajo premikat, pevka se je od strahu skor posrala …). Skratka groza za nastop. Še dobro, da nizozemski nastop ni bil nič boljši.
28.05.2010 ob 13:23
Dej Gart zablokiraj to dosadno siMono!! Sej ok, če ima človek svoje mnenje sam, da se pa usaja na vsak post je pa too much.Saj to počne tudi drugod ampak….
28.05.2010 ob 17:25
Litvanci so grdo pokradli Elvis Jackson – Loser: http://www.youtube.com/watch?v=kfaxvqcbVP4
28.05.2010 ob 18:40
On topic: Turčija bo po mojem zmagala. Moje splošno mnenje je, da je bilo res še kar nekaj poslušljivih štanc. Naša je bla pa … Ma ne vem, tako omledno vse skupaj, da mi je bilo hudo zanje. Na komad sem se že tako navadila, prevečkrat sem ga že slišala, da me ni pustil ne freško ne kaldo – ne znam si več predstavljati, kako bi ga slišal nek Nemec ali Azerbajdžanec. Vsekakor pa tole NI bil primeren komad za evrosong in v tem smo bili prav očitni.
Off topic: Iztok, veš da ti piše na blogosu, na prvi strani pod naslovom bloga Iztok Gartner “provokotivno razmišljanje naglas”. Zakaj si ne popraviš?
28.05.2010 ob 20:07
@mina:
Pod vse se podpišem. Jezik je res izredno pomemben ravno zaradi melodike, pri nas pa vse tipe komadov mečejo v enak koš. In ja, Bolgar je izredno zajebal s petjem v bolgarščini, še toliko bolj, ker je še malo mešal … pa tudi s kostumografijo. Nepotreben cirkus in odkar je žirija v igri, se cirkus izloča toliko bolj.
Sicer pa ja, Hrvatice niso bile nič bolj dolgočasne od tradicionalne zeeeh klasične Irke, je pa res, da je pri bolj klasični baladi spet jezik lahko moteč faktor in strinjam se s svitom, da so od začetka vokalno klecale, ampak potem so se ujele in sam komad je bil dober. Če nisi že prej poslupal kdaj komada, verjetno res ni prišel nikamor, ker že itak je bolj za tretje poslušanje v perfekto izvedbi, na prvo v malo manj perfektni formi pa ne.
Danci so pa tipična abba štanca, ja,in to gre ponavadi skozi že kar tradicionalno, podobno kot klasična himnična balada tipa Irske.
@opazovalec:
Revček. Da se ne boš zjokal, če te ati gartner ne reši une, k ti teži … uveeee … Fantek, koliko si pa ti star? Ti robčke pošljem?
28.05.2010 ob 20:10
@Mina:
Še to sem pozabila … da dens komadi so dobrodošli sicer, že par let zelo, s svetovnimi trendi v paketu pač. Tudi Moldavija ga ima in Romunija, ampak ne v bolgarščini z nemogočo frizuro … hehehe …
28.05.2010 ob 20:19
XY, če se ne motim, sta Francija in Nemčija super.
Vanja1, ne strinjam se, po moje bi vsak moralpeti v svojem jeziku, tako kot nekoč. In to sploh ni vplivalo na rezultate, saj je šlo dobro tudi tistim, ki niso peli v angleščini.
Mina, meni je hrvaški komad vse prej kot pust.
Svit, sva poslušala isti komad?
Matej, res je delovala kot da bo padla skupaj od treme
Papir, kako naj popravim, saj nisem administrator blogosa
28.05.2010 ob 23:07
Mina, in Iztok, žal se ne morem strinjat, vsi bi morali peti v svojem jeziku ali pa vsi v Ang. in nič mešano in po svoji želji, tukaj bi morala biti neka pravila, Res je ena stvar ,da je molitva, lane moje… to so res bile dobro uvrščene pesmi, ampak takih ni veliko… Dejstvo je ,da nam s slovenščino nebo nikoli nič ratalo… Jaz nebom nikoli glasovala za pesem , ki je ne razumem, in se tudi ne more obdržati, koliko pesmi pa slišimo pr nas na radiu (razen južnjakov, ki jih preveč cenimo in Ang,) Me zanima koliko ljudi si doma na CD zapeče napr.bolgarsko pesem , ko niti ne razume kaj pevec v pesmi poje, kaj šele ,da bi zraven kdo prepeval… Kaj pa naj poslušam samo melodijo, in kako me vokalno kdo prepriča?!!
29.05.2010 ob 08:46
Simona, se strinjava. Samo Molavija in Romunija nimata čistega dance komada, je volj pop dance, Bolgar pa je res tisto čisto, za diskoteko, mičkeno morda že zastarelo – se pravi, čist super za Eurosong.

Abbo mi pa ne žalit, oni so meni še danes super, danski cuker jim ne seže niti do kolen
Ampak Hrvatice so mi pa res bile na meji prebavljivosti. Njihov komad je bil dober potencial, ki je ostal pri potencialu. Vztrajam, da je pust, suhoparen, nekako se ne razvije. Njihov komad meni deluje kot komad, ki bi moral ali zveneti ala Timbaland komadi, ali pa bolje da ga ni. Problem je bil s produkcijo, glede na to, da ni bilo pravega refrena. In če melodija nima pravega, spevnega refrena, mora spremljevalna glasba in bit narediti učinek, ki ga naredi refren, tako kot to naredi mojster Timbaland.
29.05.2010 ob 09:54
Hm, to tebi mora pisati nekje v nastavitvah bloga – vsaj mislim. Valda ti niso tega oni napisali?
29.05.2010 ob 16:51
@Vanja!
“Mina, in Iztok, žal se ne morem strinjat, vsi bi morali peti v svojem jeziku ali pa vsi v Ang. in nič mešano in po svoji želji,…”
Em, kje pa pravim, da bi morali peti vsi v enem jeziku in nič po svoji želji? Jaz pravim, da bi morali peti v tistem jeziku, katerega melodika paše na stil glasbe. Na etno komade paše tisti jezik, v katerega okolju so tisto etno muziko izumili. Da bo preprosteje, predstavljaj si slovensko narodnozabavno, zapeto v angleščini. Ali pa tipično mehiško, zapeto v angleščini. Ne gre. Pa ko sem glih pri tem, latinoameriška glasba, pa čeprav španščine ne zna nihče drug razen špansko materinojezikovno govorečih, je kljub temu masovno popularna in poslušana po celem svetu, med drugim tudi pri nas. Pa stavim, da bi ti mirne duše glasovala za dober latinoameriški komad, v kolikor bi kateri bil na Eurosongu. Zakaj? Ker bi ti bil všeč. Tako to je. Muska mora biti dobra in to je to.
29.05.2010 ob 19:10
kar se tiče približkov “višji” popularni glasbi, so najsodobnejši nemci, rusi mogoče, lahko bi biili romuni, v okviru obnavljanja novega vala in kombiniranja le-tega z dance glasboi. ukrajinci so v zaostanku 8 let, bosanci 15 let, turki 5-10 let. ukrajinci so ga v bistvu posrali samo z distorziičimi power chordi v drugem delu.
29.05.2010 ob 20:45
Vanja1, bistvo evrosonga je zame v pestrosti jezikov, zato me tudi tungujščina ne bi motila
Bolj me moti angleščina, če sem iskren, še posebej pri državah, kjer to ni avtohtoni jezik.
Papir, zakaj za hudiča je tako težko sprejeti, da so se urdedniki blogosa, ki urejajo to rubriko, pač zmotili?
Mina, če mi najdeš en slovenski komad, ki zveni produkcijsko bolje od Feminema, ti bom čestital. Seveda v istem žanru.
Omemba Timbalanda pa je nepotrebna, saj je trapasto pričakovati, da bo kdo tako dobro zvenel.
29.05.2010 ob 22:24
Mina, to imaš prav ja, španščina se velik rola in je popularna, saj ne rečem , so nekateri jeziki , ki so fajn poslušljivi in razumevajoči recimo, španski, nemški, italijanski, tudi francoščina morda… ostali jeziki, pa žal niso dovolj približani ,da bi toliko prepričali poslušalce, je pa dejstvo, da je €-song, PoPevkarski festival zabavne glasbe, tukaj pa nebi smela naša pesem kaj iskat, čeprav je bila mešanca, to spada na polko in valček.
31.07.2010 ob 16:04
kako je ime gruzijskama plesalcema ce ve kdo naj pove plissssssssssssssssssss