EMA 2010, finalni večer


Tudi tokrat sta začela Bernarda Žarn in Ivo Kores, tokrat iz “zelene sobe”, kar pomeni, da ju bosta na odru zamenjala Lorella in Andrea Flego.

Evo ga, Omar Naber, z mešanico Jacksonovega Bada in Cotugnovega Insieme. Dobra finta, kul nastop.

Lorella mi ni všeč, vedno se mi je zdela pocukrana in preveč cenjena, Andrea pa je bil moj kolega na oddaji On Air in mi je zlezel pod kožo. Brez dvoma sta boljša od Iva in Bernarde, toda vseeno pogrešam malce več šova in štosev, no ja, več spontanih štosev in improvizacije. Huh, pa ne da bom prvič v življenju priznal, da pogrešam Petra Polesa.

Vodenje poteka profesionalno in brez napake, toda žal brez presežka in inovacije. Ivo in Bernarda pa sta boljša kot včeraj, kar pa še vedno ni ne vem kako dobro.

Edini štos, ki ga premorejo v “zeleni sobi”, je nenehno preimenovanje imena. Žalostno, res.

Šala okoli tega, če je komisija res poslušala vse pesmi, sploh ni bila smešna, ampak še kako prekleto resna glede na kar nekaj pesmi, ki so bile res zanič.

Nastop lanskih zmagovalcev Quartissimo niti ni bil slab, je pa res, da mi tale kvazi art francoščina deluje privlečena za lase. Je pa zato Ljubezenska simfonija delovala zelo dobro in bi jo kot za šalo postavil na vrh tudi letos.

Evo jo, Saško Lendero, če se ne motim je tole prvi nastop po rojstvu otroka. Po moje s temle nastopom v vrtec pošlje svoji dve učenki Manco in Brigito. Če ne s pesmijo, pa z nastopom, ki je ravno prav kičast tudi za Evrosong. Pa še Tinkara Kovač, kar EMO res spreminja v družinski šov familije Flego. Drugače pa mi je tale njena pesem povsem okej. Jp, to sta bili zmagovalki po mnenju gledalcev, ki jima je odhod na Evrosong potem pokvarila žirija. Nov komad od Tinkare? Kul.

Pa še mladi Alexander Rybak. Četudi me lani ni prepričal, bi lahko večino naših pevcev učil nastopa. Le vokal se mi zdi še vedno zelo povprečen. Pa tudi govori kot profi, tako, kot naši pevci ne znajo, saj niso dovolj spontani pri svojih šalah.

Pa gremo k tekmovalcem, predvsem tistim, ki jih v polfinalu nisem posebej omenil:

1. Marko Vozelj

Še vedno mi ne potegne, je pa boljše kot včeraj, to pa lahko priznam.

2. Nuša Derenda

Inventar slovenske popularne glasbe, vedno prijazna in simpatična pevka, ki se je po dolgem času spet odločila za EMO. Okej pesem, ne ravno mojstrovina, a vseeno prepričljivo. Z izjemno lajnastega refrena, ki pokvari dober vtis.

3. Langa

Glasbena podlaga mi je še vedno kul, vokal pa je nekoliko boljši kot včeraj, a to še vedno ni to. Lanska pesem je bila boljša.

4. Tangels

Nekdanji drekasti Turbo Angels so resda tisočkrat boljši kot nekoč, toda tale pesem je preveč navadna in ne pride do izraza. Zamrznil je čas mi je bila veliko bolj všeč.

5. Brigita Šuler

Ne tako sranje kot včeraj, a še vedno eden slabših komadov prireditve.

6. Anastazija

Če sem malo nesramen, lahko zapišem, da je tale dama res izgledala kot ostarela ruska princeska, njena pesem pa v bistvu ni bila slaba. Lepa balada, romantično besedilo, ki pa žal ni pasalo k pevki, ki jo je jebal emšo, če sem spet malo nesramen.

7. Manca Špik

Čudovita pesem, tako kot včeraj. Jebat ga, če sem pred leti navijal za Plestenjakovo Deželo, je jasno, da mi tudi tale patriotizem ne dela težav. Pa tudi Mančina interpretacija mi je všeč.

8. Hamo in Gal

Na veliko hvaljeno pesem zdajle slišim prvič. Hm, me boste križali, če rečem, da ni izpolnila mojih pričakovanj? Ni slaba, toda nisem spustil duše, kaj naj. Hamo pa je seveda pretiraval pri vokalu in pokvaril lepo glasbeno spremljavo Gala.

9. Martina Šraj

Udarno in skulirano kot včeraj. Vse kar ni tipičen pop kliše in se spogleduje z urbanim r&bjem, mi sede zelo močno. Edini očitek je seveda ta, da pesem preveč spominja na Greh v pesku Sanje Grohar.

10. Stereotipi

Rekel bi le to, da mi ni jasno, zakaj tale pesem ni potrebovala glasovanja iz polfinala in se je v finalni večer uvrstila na prvo žogo. Dajte no, ne ga srat.

11. Nina Pušlar

Ista kritika kot včeraj.

12. Vlado Pilja

Da je butaste dni Lepega Dase pustil za sabo, je super, pa četudi pot ne bo lahka. Kljub enkratnemu vokalu, ki je prišel do izraza tudi danes. Dobra balada, boljša od hvaljenega Črnega konja Gala in Hama. Morda le malo preveč Bon Jovi iz osemdesetih.

13. Kalamari & Ansambel Roka Žlindra

Isto sranje kot včeraj. Slabši so mi samo še Stereotipi.

14. Lea Sirk

Vizualno kot sestra Bernarde Žarn, okej komadič, morda nekoliko preveč lahkoten, melodično pa se fino prime.

Moji favoriti: Manca Špik, Martina Šraj, Vlado Pilja, Lea Sirk

Eh, Slovenci še vedno ne obvladamo Evrosong kiča. Dima Bilan bi nas lahko učil osnov nastopa in narcisoidnega preseravanja, ki je pogoj za visoko uvrstitev. Za Luno smo. Predvsem zato, ker ne tekmujemo za evrosong, marveč za promocijo novega komada. To je glavni problem, če me vprašate za mnenje.

In kaj bi najbolj vžgalo na Evrosongu? Pojma nimam. Vse je premalo karizmatično, da bi letelo daleč.

Glasovanje: Nuša je razočarala, Langa razturala, Vozelj pričakovano soliden, Anastazijo je zajebal izgled, Manca pričakovano zelo solidna, Hamo in Gal pričakovano nista zmagala, Martina odlično za novinko, Nina Pušlar presenetljivo pred Lango, Vlado je premalo znan, Lea bi si zaslužila več, zmagali pa so Kalamari in Ansambel Roka Žlindra.

Jebat ga, tako velika zmaga zta harmoniko je povsem značilna za Slovenijo. Vedel sem, da bodo dobri, a da bodo zmagali si nisem mislil, saj sem vendarle verjel, da so slovenski poslušalci bolj pametni. Največje razočaranje je Nuša Derenda, ki je brez dvoma pričakovala več.

Da končam, kje je komisija, ko jo najbolj potrebuješ?

  1. #1 avtor Vanja1 dne 21.02.2010 - 20:22

    Hmm, če mene vprašaš nobena pesem ni Evrovizijska, je pa velika možnost ,da letos Langa zmaga, ne zaradi dobrega komada, ker že tretjo leto od kar sta sprejeta nimata nekega prezežka, pač želita na silo zmagat, sta nevem kolkokrat rekla, da ne gresta več, grdo sta se obnašala, in spet sta šla na led. To pa se dogaja prav zaradi tega, ker se je težko kje promovirat in vsak rine na Emo oz. festivale.

  2. IZTOK GARTNER

    #2 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 20:35

    Hm, se ti ne zdi, da tudi na evroviziji že dolgo časa ni več evrovizijskih pesmi? Le poglej kaj vse tekmuje in kdo vse je zmagal. Časi Abbe so mimo že zdavnaj, če mene vprašaš.
    Itak, EMA in ostale prireditve so dejansko le promocija nove pesmi. Zmagati pa sploh ni fino, saj te potem vsi raztrgajo, ko ti ne rata na evrosongu.

  3. #3 avtor opazovalec dne 21.02.2010 - 20:41

    1. Mare bo vedno le Čuk! Za solo kariero enostavno nima karme. Žal, ker je fejst fant drugače.
    2. Nuša super vokal.To je pa tudi vse. Skladba preveč tendenciozna.Ta mala je preveč hotela dokazat!
    3. Langa so sicer nekoliko bolje odpeli a kljub temu je to stokrat prežvečen in od drugih bolje izdelan čik-gumi.
    4. Tangels 100000 prežvečen mainstream pop.

    Tolk sem zdržal.Dost je. Itak pa Nuša zmaga.

  4. #4 avtor ajda1 dne 21.02.2010 - 20:42

    No, če bi poslali Nušo Derendo, bi ne usekali tako mimo, čeprav njena pesem ni bila nič posebnega, je pa njen nastop tisti, ki da piko na i in sigurno je to pomembno, ker ona s svojo pozitivno energijo zna pridobiti publiko.

  5. #5 avtor ajda1 dne 21.02.2010 - 20:43

    Zdajle gledam zlajnano Šularjevo. Na evroviziji nima kaj iskati

  6. IZTOK GARTNER

    #6 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 20:51

    Opazovalec, ne bi rekel, saj mu gre solo povsem dobro.

    Ajda1, Nuša ima karizmo, toda pesem ni bila nič posebnega.

  7. #7 avtor opazovalec dne 21.02.2010 - 20:55

    Kurec tudi drugje nič pametnega za gledat.Kriza, če ti sam Ema ostane. ;) Pa dejmo še mal.

    5. Šulerci so narobe lego določili v pesmi, ki je pa itak plagiat parih plagiatov originala.
    6. Kam je Juvan padu?A joj. Sej poje dobro sam zgleda pa kot, da je še 5 minut prej stala za štedilnikom. Skladba zelo dobra.Škoda k pakunga ni kompatibilna.

  8. IZTOK GARTNER

    #8 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 20:59

    Tako hudo ni, jo pa emšo jebe, žal. Nimam nič proti, a to ni za evrosong.

  9. #9 avtor ajda1 dne 21.02.2010 - 21:03

    No, tile črni konji so kar dobri in mislim, da se bodo uvrstili visoko. Je pa Manca Špik pela super, le besedilo ni bilo ustrezno, vsaj meni se tako zdi, tista Triglavska roža, to je bolj za narodno pesem ne pa za evrovizijsko. No, morda reklama za Slovenijo, pa vseeno nekako ne gre. Je pa super zapela. Smešno, da vsaki pesmi nekaj manjka, da je črni konj preveč zarezgetal na koncu, no ja:))))))). Seveda, Nuša ima karizmo, je pa to sigurno veliko in v prednosti pred drugimi, če malo pošinfam devico Anastazijo.

  10. #10 avtor opazovalec dne 21.02.2010 - 21:06

    7. Manca too much falš danes, pa še preveč pationičarsko vse skupaj.
    8. To je primer, ki smo ga včasih komentirali tako: Avtorji napišejo dobro skladbo in potem pride en Hamo in vse za…… sorry a ni mogu sestre not potegnt?

  11. #11 avtor Matic dne 21.02.2010 - 21:08

    cenjena = cenena?

  12. IZTOK GARTNER

    #12 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 21:10

    Ajda1, kot sem rekel, če me ni motil patriotizem Plestenjakove Dežele, me tudi Mančin Triglav ne :)
    Se strinjam, vsaki pesmi nekaj manjka in to je škoda. Ali pa deluje super, potem pazajebe pri refrenu.

    Opazovalec, točno tako kot sem zapisal tudi sam, Hamo dejansko pokvari lep komad.
    Glede Mance pa sem že pojasnil povezavo s Plestenjakovo Deželo :)

  13. IZTOK GARTNER

    #13 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 21:12

    Cenjena kot preveč hvaljena in preveč reklamirana.

  14. #14 avtor opazovalec dne 21.02.2010 - 21:17

    9. nč posebnega.
    10 Ni vredno komentarja.

    pationičarsko ni enako patriotsko. ;)

  15. IZTOK GARTNER

    #15 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 21:21

    Devetka je meni super tudi izven eme. Povsem skuliran r&b komad.

  16. #16 avtor Poliven dne 21.02.2010 - 21:23

    Ma ne more človek, ki je v javnost spravil najbolj debilen komad vseh časov na slovenski sceni relavantno ocenjevat. Pa tudi s tem, ko praviš, da je una Šraj z kratkimi nogami dobr komad si vse povedu. Le čevlje sodi naj kopitar!!

  17. #17 avtor opazovalec dne 21.02.2010 - 21:24

    11. Ninočka kar dobro.Škoda k je ri†em sekcija čisto zvokovno neustrezna.
    12. Dasa zelo dobro. Marino čestitke! Sam brki in tista bradica halo!!?? Busanc press ;) Rab mal stilista.

  18. #18 avtor Poliven dne 21.02.2010 - 21:27

    Dej mi povej kako lahko izgine dobr vokal?? Pa še neki, če ima ženska iste barve las še ne pomeni, da jo kopira in karkol. Tanja Žagar ji ne seže niti do gležnjev, prav tako Šraj in Manca(,ki se ji med kar cedi iz ust)

  19. IZTOK GARTNER

    #19 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 21:27

    Poliven, s tvojega komentarja sem razumel, da imam jaz še krajše noge :)

    Opazovalec, kot sem rekel včeraj, izgled Tanje Žagar in Alya wannabe, brez veze.

  20. IZTOK GARTNER

    #20 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 21:30

    Nimam pojma, ti mi povej kam je izginil, jaz ga namreč nisem slišal.
    Ista barva in ista frizura, hm..
    Saj res, kaj pa ti, lahko relevantno ocenjuješ? Če lahko, na osnovi česa, tečnež kurčevi?

  21. #21 avtor opazovalec dne 21.02.2010 - 21:34

    13. Narod zajebavni rock. 0 points Za dobro simbiozo harmonke in rocka bi mogl pa kakemu znalcu naročit skladbo.Čisto zgrešeno!!!!!
    14. Potencijal ima, samo mora zamenjat avtorje.Rabi bolj melodične skladbe.

  22. #22 avtor ajda1 dne 21.02.2010 - 21:35

    Ja, tale narodno obarvana zna zmagati, kaj č’mo:). Greva tja je pa tudi dobra, simpatična pevka s karizmo. No, “če vidjamo”. Aja, Langa je pa imela podobno pesem kot lani, a se mi le zdi.

  23. #23 avtor lea dne 21.02.2010 - 21:35

    Pušlarjeva nima izgleda Žagarjeve… Barva las je res podobna, frizura drugačna, stil oblačenja 100x boljši od Žagarjeve in seveda vokal veliko boljši od Žagarjeve in Alye…
    Sicer pa 100 ljudi, 100 čudi :P
    Sicer se pa strinjam s Polivenom

  24. IZTOK GARTNER

    #24 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 21:39

    Ajda1, bog nam pomagaj, če bi res.

    Opazovalec, se strinjam, trinajstka je porazna.

    Lea, če tole ni podobno, pa res rabim očala:
    http://www.vord.org/store/images/tanja_zagar.jpg
    Sicer pa, kdo razpravlja o tem kdo ima boljši vokal, jaz sem rekel le, da je njena pesem totalno podobna Alyini A veš. To je vse.

  25. #25 avtor lily dne 21.02.2010 - 21:39

    No, Tanja Žagar ima vseeno bolj žive barve las in ji vsaj pašejo, Pušlarca pa je s to barvo vsekala mimo in izgubila tisto nekaj. Sicer pa bmk, ker je ne prebavljam.
    Manca Špik sodi nekako v isto kategorijo, vsaj odkar je blond. Zame je deformirana kobila, komad je tudi kar neki.
    Brigita Šuler oz. njene pesem me spominja na Sašo Lendero.

    Meni je najbolj všeč Vozelj, jebat ga. Martina Šraj tudi ni slaba.

  26. #26 avtor Poliven dne 21.02.2010 - 21:45

    Tudi tvoja velecenjena Alya Nini ne seže niti do kolena. Ma kako lahko primerjaš Tanjo in Nino vizualno. Pa to je tko kot bi primerjal fičkota in bmwja.Ne gre.

    Jaz nisem delal debilnih komadov. Še enkrat le čevlje sodi naj kopitar!

    No ti kar povem kdo bo zmagal. 1. Gal&Hamo 2. Pušlar 3.Vozelj 4.Manca 5.Langa

  27. #27 avtor opazovalec dne 21.02.2010 - 21:47

    Za konec se tokrat strinjam s kuharji letošnje Eme.Nuša nam vsaj sramote v glasbeno obrtniškem smislu ne bo naredila.Iskreno pa vseeno upam, da se kuharjem zalomi, ker po defaultu sovražim korupcijo. Moj izbor bi bil OBRITI DASA :)

    Adijo mejte se!

  28. #28 avtor Poliven dne 21.02.2010 - 21:48

    Največja uspešnici ne glede na uspeh na emi pa bosta od Vozlja in TAngels in PIKA

  29. IZTOK GARTNER

    #29 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 21:50

    Poliven, kdo veleceni Alyo, si pjan al kaj, bereš kak drug blog? Le povedal sem, da je Ninin komad kopija njenega A veš. Če tega ne slišiš, si gluh. Če je tebi Nina super seks bomba, ti pač je, kaj zdaj, saj boš preživel, če meni ni.
    Kake komade pa si delal? Nobenih, a ne. In zdaj si poklican da sodiš bolje od mene. Tudi prav :)
    No ja, jaz čevlje vsaj imam, pa četudi debilne po tvoje, butec.

    Lily, deformirana kobila? Uf, nizko.
    Lendero? Itak, kot večina podobnih pop pevk.

  30. IZTOK GARTNER

    #30 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 21:54

    Opazovalec, tudi jaz ne bi imel nič proti Vladu.
    No ja, četudi ne bi bilo kuhinje, bi lahko zmagala Nuša, mar ne, saj je vendar še vedno zelo popularna.

  31. #31 avtor Anja dne 21.02.2010 - 21:57

    No, no, Iztok, ne se tok razburjat… frizure so res podobne, ampak, a ima Tanja Žagar ekskluzivno pravico do takega looka :D Koga pa kopirajo vse zvezde z dolgimi blond oziroma rjavimi lasmi… Bistveno je, da ti paše in men se zdi tale Pušlarca ful hot (prvič sem jo vidla) ;-) sploh je imela v celoti atraktiven nastop in upam, da bo zmagala.

  32. IZTOK GARTNER

    #32 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 22:00

    Razburjam se zaradi tega kretena kurčevega, ki se iz različnih nikov oglaša samo zato, da serje po blogu, drugače pa ni panike, saj sem samo mnenje povedal, nič drugega.
    Pa kaj, če ima podoben stajling, naj ga ima, le povedal in opazil sem to, so what.

  33. #33 avtor Poliven dne 21.02.2010 - 22:12

    Čevlje že maš sam, ki so vsaj 2 nivoja nižje kot cela ema skupaj zato nisi poklican, da komentiraš. Rajši drkaj na Đeksona, bo bolje ali pa stisni svojo punco.

  34. IZTOK GARTNER

    #34 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 22:16

    Tale komentar sem ti še spustil skozi, da spet pokažeš kaj zmoreš, zdaj pa bodi lepo.

  35. #35 avtor Čarim dne 21.02.2010 - 22:22

    he, he, he

  36. #36 avtor Vanja1 dne 21.02.2010 - 22:23

    Da , Da po eni strani sem to pričakovala, prav zaradi tega, ker je to nekaj novega!! Najbolj bo to vžgalo, v €urovizijskem cirkosu! Ker ostale pesmi so bile preveč povprečne!

  37. #37 avtor opazovalec dne 21.02.2010 - 22:27

    HAHAHAHAHAHAHA fino mafijci so popušili!! Super. HAHAHA Raja je protestno zbrala šit od šita!!! HEEHEHEEEHEE Kalamari na Žlindri :)

    Žal nam bodo sramoto s tem skropucalom delali.

  38. IZTOK GARTNER

    #38 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 22:33

    Opazovalec, sem vedel, da blefiraš glede Nuše. No ja, glede na to kaj vse se najde na Evrosongu, bo tole morda še kul, itak ne bodo razumeli kaj pojejo :)

    Vanja1, novega ravno ni, se pa strinjam, da je čisto cirkus, to pa.

  39. #39 avtor Mašon dne 21.02.2010 - 22:35

    komi čakam komentarje v stilu ’se vid da smo slovenci še vedno kmetje’… oh well, men so pa všeč :) ravno prov za evrosong, dost ritma, nastopa, cunj, vsega. in konc koncev, harmonika JE še vedno hit v sloveniji.

  40. #40 avtor Gregor dne 21.02.2010 - 22:44

    eh (zmagovalca poslušal in to je edino kar iz sebe spravim

  41. #41 avtor Vidmar dne 21.02.2010 - 22:46

    Me zanima komu bojo zdaj jebali sunac.

  42. IZTOK GARTNER

    #42 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 22:46

    Mašon, ni panike v cirkusu, ta je okej, no ja, lahko bi bile še krave in gnoj in vozovi, panika je v besedilu in v glasbi.

  43. IZTOK GARTNER

    #43 avtor IZTOK GARTNER dne 21.02.2010 - 22:48

    Nobenemu, saj ga niso zaradi tega, ker niso zmagali, ampak zato, ker je komisija dala nulo, gledalci pa maksimalno.

  44. #44 avtor opazovalec dne 21.02.2010 - 22:50

    Nič nisem blefiral!!! Ker vem kdo so glavni protagonisti(greh se pove, grešnika ne) preteklih in tudi tega poskusa kuhinje sem iskreno vesel, da jim ni uspelo!!! Presenečenje KAJLO so pa dobili od tam od koder niso pričakovali!

  45. #45 avtor Vidmar dne 21.02.2010 - 22:50

    Ja eno leto pred tem sranjem z žirijo so jebali sunac Slovencem, češ da nismo glasovali za njih, ker ne maramo ciganov.

  46. Simona Rebolj

    #46 avtor Simona Rebolj dne 21.02.2010 - 22:56

    “HAHAHAHAHAHAHA fino mafijci so popušili!! Super. HAHAHA Raja je protestno zbrala šit od šita!!!”

    Ne, slovenski mafijci so zmagal, ciganski popušil, pa ne prav zelo. Raja ni izbrala nič protestno, ampak je to na žalost resnično hlapčevski povprečen slovenski okus.

    “komi čakam komentarje v stilu ’se vid da smo slovenci še vedno kmetje’…”

    Se vid da smo slovenci še vedno kmetavzli, ne pa kmetje.

  47. Simona Rebolj

    #47 avtor Simona Rebolj dne 21.02.2010 - 22:58

    In vsa čast Nini Pušlar. Ni mi jasno, kako se ji je uspelo prerinit na vrh med kmetavzlarijo s tako modernim komadom in sofisticiranim nastopom, stajlingom, scenografijo itd. Verjetno glasovi iz vseh mest, ki namesto traktorjev premorejo avtobusno postajo. Nekaj jih celo imamo v Sloveniji.

  48. #48 avtor Brisko dne 21.02.2010 - 23:06

    Te deklice se spomnim, da je včasih bila noro luštna v takih kratkih oblekcah in glede na to, da je komad zanič bi bilo fajn, če bi se vrnila k temu stilu.
    Glede Nine se pa ne strinjam, včeraj je res čudno pela, danes pa je bila na visokem nivoju. Sem bil že vesel, ko je premagala Lango, a kaj ko nisem računal na harmoniko.

  49. IZTOK GARTNER

    #49 avtor IZTOK GARTNER dne 22.02.2010 - 01:08

    Opazovalec, ampak kako bo kuhna, če pa so glasovali samo gledalci? Da bi ponaredili rezultate je edina možnost, ne razumem te povsem.

    Brisko, danes je pela bolje, se strinjam. Tudi jaz pa sem za trenutek pomislil, da bo zmagala.

    Simona, ali pa zelo dobro organizirana ekipa, ki je pač vrtela telefone.

    Vidmar, ljudi ne, le RTV.

  50. #50 avtor STELA dne 22.02.2010 - 09:06

    AD 3 – kako nikjer nč drugega za gledat? kaj pa kombinacija za moške na OI?:) ful bolj zanimivo kot te pesmice, ki so itak vse več al manj enako dolgočasne.
    Če bi imela “brata Langa” mal močnejše glasove bi po moje razturala, tko pa sta se izgubila nekje v zraku…škoda

  51. #51 avtor simba dne 22.02.2010 - 09:09

    Grozljiv komad je zmagal. Obupno besedilo, neoriginalno mešanje stilov, vizualna podoba Kalamarov za se zjokat.

    In sem se že veselila, ko je Nina dobila več glasov kot Langa…

  52. spookymulder

    #52 avtor spookymulder dne 22.02.2010 - 09:33

    No, kolikor se spomnim s harmoniko še nismo poskusili na Evroviziji, tako da bo zanimivo videti, kako se bomo odrzali. Res zmagovalna pesem ni neka “créme de la créme” glasba, je pa nekoliko drugačen in izzivalen koncept (ne za domače razmere, temveč v smislu Evrosonga) in v teoriji bi lahko pobrali tako glasove tistih, ki imajo radi nekonvencionalen nastop, kot tudi rockovske publike, nekaj simpatij pa bi lahko pobrali tudi zaradi narodnih noš in narodnozabavnega dela s harmoniko, ker čeprav pri nas vihamo nos nad tem, nismo samo mi taki “kmetavzi”, ki bi poslušali tako glasbo (treba je samo pogledati priljubljenost Musikantenstadla in cele kopice podobnih avstrijskih oddaj).

    Sam sem sicer glasoval za Nino Pušlar in za Martino Šraj, ki sta imeli za moje pojme še najboljši pesmi in najbolj izdelana nastopa, vendar roko na srce, takih in podobnih pesmi bo na Evroviziji vsaj kakšnih 10 ali več, tako da bi po mojem težko dovolj izstopali, da bi lahko upali na kakšno vidnejšo uvrstitev.

    Glasovanje samo pa je bilo po mojem pravično, saj se je upošteval samo en glas iz vsake telefonske številke, kar se je po mojem še najbolj poznalo pri Langi, ki je letos doživela nepojemeljiv osip glasov, glede na prevlado iz prejšnjih let, ker pač ni bilo mogoče organizirati množičnega glasovanja iz posamezne številke.

    Sicer pa – potrdilo se je dolgo znano dejstvo, da imamo Slovenci radi harmoniko, pa četudi bi se nekateri zaradi tega najraje ugriznili v zadnjo plat. Zato ostajam pri svoji misli iz minulega leta:
    http://spookymulder.blog.siol.net/2009/02/02/slovenska-sema/

  53. #53 avtor Swinia dne 22.02.2010 - 11:12

    Iztok Gartner, ko sem te gledala po televiziji, si se mi zdel zelo simpatičen, silno duhovit in dober, celovit človek.
    Ko zdaj prebiram tvoj blog, se mi mnenje rapidno ruši. Občutek imam, da bi z veseljem zaklal vsakega, ki ne misli tako kot ti.

    Iztok, zakaj? Kaj se je zgodilo s to veličastno podobo?

    Kar se pa tiče eme pa:
    Mislm, čist premal kitar.

  54. #54 avtor MM dne 22.02.2010 - 11:47

    Dobro organizirana ekipa? In kako bi letos to šlo?
    Možen je bil samo en klic/sms z ene telefonske številke. Precej malo verjetno je da so imeli 15.000 sim kartic. Možno bi bilo če bi se uporabljal kak internetni ponudnik telefonije, pa so je bil pogoj da je klic/sms slovenskega operaterja.

  55. Simona Rebolj

    #55 avtor Simona Rebolj dne 22.02.2010 - 13:05

    @Iztok:

    Ne vem, na kaj in na koga se nanaša tvoja pripomba o dobro organizirani ekipi, ki vrti telefone. Definitivno je bilo ekipo letos zelo težko organizirat kot prejšnja leta, ker je bilo možno oddat samo en glas iz ene telefonske številke. Veliko telefonov in telefonskih številk bi bilo treba za organizacijo nakupit in podkupit vsaj nekaj vasi ljudi, ne pa samo neko ekipo.

  56. IZTOK GARTNER

    #56 avtor IZTOK GARTNER dne 22.02.2010 - 13:37

    Stela, no ja, še vedno sta bila odlična tretja.

    Spooky, tudi komada, kjer se Francelj vrže na gnoj še nismo imeli, pa kaj. Pa tudi Murka ne, tudi prav. In kaj zdaj, je bistvo v tem kaj še nismo imeli ali v tem kaj je dobro?
    Okej, a Evrosong ni Avstrija. Je nekaj povsem drugega.
    Za Martino dvomim, da bi bilo dosti takih pesmi, saj r&bja ponavadi ni.
    No ja, Langa je bila še vedno tretja.
    Drži, radi imamo harmoniko, o tem ni dvoma, toda panika je, ker mislimo, da je to okej. Ali če povem drugače, panika je, ker poleg harmonike ne maramo nič drugega.

    Swinia, če to leti na moj dialog s Polivenom, te morem opozoriti, da nisi prav nič poštena. Ne vem zakaj ne vidiš, da ne gre za različno mnenje, ampak za žaljenje in nesramne stavke tega mulca, ki to pod tem ali drugim nikom počne že dlje časa. Če pa misliš, da se moram vedno smejati tudi takih butcem, pa naj bo, a povem ti, da vedno ne gre. Z mojo podobo se ni zgodilo nič, še vedno sem povsem okej dečko, ki nikoli ni nesramen na prvo žogo do nobenega komentatorja, zato je nefer da vse skupaj ocenjuješ tako zelo pavšalno ne da bi poznala zgodovino vsega skupaj. Tudi prav, pač tvoje mnenje.

    MM & Simona, govoril sem o Nini Pušlar. Vem, da je težje kot lani, a vseeno se da, če imaš pravo ekipo. Lahko pa da se motim in je Nina res navdušila toliko naključnih ljudi, da je bila na koncu druga. Toda vseeno tega ne kupim, saj bi po tej logiki morala pred njo biti vsaj še Vozelj in Derenda, ki imata brez dvoma večji “fanbase”.

  57. #57 avtor Swinia dne 22.02.2010 - 14:40

    Okej, če je pa tako, se pa oproščam.
    Pa srečn’ga pa zdrauga, pa vesele vse prazn’ke ki še bodo.

    Naj booooooooooooooo, sprememba scene …

  58. IZTOK GARTNER

    #58 avtor IZTOK GARTNER dne 22.02.2010 - 14:42

    Enako tudi tebi.

  59. #59 avtor Mustard dne 22.02.2010 - 15:32

    Vsaj pevka zmagovalne skladbe je fajn za poflodrat.

  60. #60 avtor milenči dne 22.02.2010 - 15:43

    hehe, v bistvu sem včeraj, ko sem slučajno ujela zmagovalca, – med drugim- pomislila tudi nate, in sem si rekla, mejdun, tole bo pa Iztoku vzelo sto let življenja in mu dodalo 2345 sivih las
    :-)
    Pa ne vem zakaj, mi je šlo pošteno na smeh
    :-)

  61. #61 avtor solo5 dne 22.02.2010 - 17:27

    Iztok Gartner

    Če nekdo v glasovih – v športnem smislu – zmaga za 1:5 (ali pa še bistveno več) je pošteno da priznaš, da TI nimaš pojma kaj je ljudem všeč, ne pa da pišeš da “je … kot včeraj”.

    Sicer pa še nenagradno : Koliko Slovencev je zares uspelo z glasbo v tujini, (čeprav vsi silno najavljajo neke projekte in prodor v tujino) ?

    Pravilni odgovor je : Samo 1

    Pa še namig : igral je harmoniko

  62. #62 avtor Tomo dne 22.02.2010 - 18:01

    Nimam nič proti narodnozabavni muziki.Nisem pa nek goreč oboževalec da bi jo ne vem kak podpiral,čeprav si na kakih veselicah ne morem predstavljat kake druge muske ker je to pr nas že tradicija,pa če greš kam na kako kmetijo jo tud paše poslušat,sam da se jo pa pošle na Eurosong je pa pofl,tako kot bi Fičota poslal dirkat za svetovni Rally.Jaz bom zdaj še z večjim veseljem hodil na balkan partyje in kafane da si popravim okus.

  63. #63 avtor NoMercy dne 22.02.2010 - 19:22

    Hvala za tole objavo :)
    porabil sem 3:25 (tri minute 25 sekund) da sem diagonalno prebral do sem in dobil zadostni vtis :)
    Koliko časa sem pa prihranil, ker nisem spremljel EME oba večera :) ??
    —————-
    Kdaj lahko pričakujem kakšne izpade v stilu, da je vse štala, in da je zmagovalec dogovorjen že v naprej … :)
    Jebemti tako predstavo, kjer raja s sms_ji izglasuje zmagovalca in potem ni nobene štale več :P
    Kaj bodo pa rumenčki pisali naslednje 2 tedna :)

  64. IZTOK GARTNER

    #64 avtor IZTOK GARTNER dne 22.02.2010 - 20:06

    Solo 5, huh, nisem vedel, da so vsi vaščani iz kraja, kjer je doma Rok Žlinder, merodajen podatek za celo Slovenijo. Mar se ti ne zdi, da je 15 tisoč glasov glede na 2 milijona prebivalcev zelo malo? Sicer pa,mar ne smem povedati mnenja,da mi je komad zanič? In seveda, eno je mojster Avsenik, drugo pa je idiotsko besedilo pri večini modernih harmonika pop rock dance pizdarij. Daj no, ne delaj se butca.

    No Mercy, pisali bodo, da se je Sloveniji zasukalo.

    Tomo, te povsem razumem.

  65. #65 avtor jan dne 22.02.2010 - 20:17

    škoda da ni zmagal varko vozelj, bi blo večja verjetnost za dobro uvrstitev na imev, sam tut zmagovalna pesem je bla moj favorit k sm že učer reku.
    zdej pa še mal da pokomentiram gartnerjevo razmišljanje: Preveč si kritičen do vsega, razen tm k je pa treba da si kritičen, tm pa nisi..nvem zakaj skos tok hvalš to lango. Oni so glasbene nule. Oni ne znajo pet, niti nimajo kšnega pevskega talenta v seb ubistvu je isto kot da bi jst pršou gor pa odpev eno pesem k bi mi jo en drug napisu. Glede na to da pravš d smo slovenci pač zabiti k smo tko glasoval–>model, to je pač naša muska..harmonka nam je u krvi, in tko pač je..to je naša kultura, in jst sm na to čist ponosen…briga me kaj si drug narod misle…Hvala bogu da mamo neki svojga..
    še glede vladota pilje: škoda mi je njega da se tok nizko spusti pa pride odpet tak bedn komad. On je zame eden boljših pevcev v sloveniji, mislm da noben ne odpoje tko dobr Lipe cvatu, al pa Plavi safiru al pa đurđevdan, kokr jih on..

  66. IZTOK GARTNER

    #66 avtor IZTOK GARTNER dne 22.02.2010 - 20:25

    Kritičen? Hm, saj nisem kritiziral vsega, le tisto, kar je po mojem mnenju slabo. Tudi pohvalil sem kar nekaj pesmi v prvem in drugem večeru. Po moje si ti preveč pozoren sam na kritičen del in spregledaš tisto, kar sem pohvalil.
    Pa kje sem hvalil Lango? Mar nisem zapisal, da je vokal zanič in da mi je všeč le glasbena podlaga? Je to hvaljenje? Zame ni.
    Pa kje sem rekel, da smo zabiti? Tega nisem nikoli rekel.
    In ja, ni panike v harmoniki, panika je v dreku,ki ga delajo iz tega inštrumenta. Tudi besedilsko, da se razumeva. Avsenika glava boli, le vprašaj ga.
    Bedn komad? In meni praviš, da sem preveč kritičen :)
    Pel je povsem solideno balado, stokrat boljšo od sranja Lepega Dase.
    A si mislu, da bo pel Safir in Lipe cvatu? Daj no, ne lomi ga.

  67. #67 avtor jan dne 22.02.2010 - 20:37

    ne nisem mislu da bi pršou pet lipe cvatu, hotu sm rečt da njemu ene take žalostne balade pač ne sedejo.

  68. IZTOK GARTNER

    #68 avtor IZTOK GARTNER dne 22.02.2010 - 20:40

    Meni pa je bil zelo kul, še posebej na ostalo ponudbo moških pevcev.

  69. Simona Rebolj

    #69 avtor Simona Rebolj dne 22.02.2010 - 21:54

    @Iztok:

    Se strinjam s tabo, da ni noben problem v harmoniki. Harmonika je čudovit inštrument. Problem je v tem, kar se dela z njo na naših tleh. No, ne strinjam se pa, da bi imeli Avseniki kar koli proti. Oni se za razliko od nove modne muhe med Slovenci, da je treba njihovo glasbo cenit, kot bi šlo za simfonije, ne strinjajo in se popolnoma zavedajo, da so gastarbajtarjem in nemškogovorečemu delavskemu sloju po svetu prodajali pač sranje. Večkrat izgovorjena izjava Avsenika je namreč, da so naši turbosvirači ala Atomik Harmonik dobra muzika, jih podpirajo in menijo, da so veliko naredili za slabo narodnjakov … hehe … In Avsenik na koncu pribije, da je itak važno samo, da se narod zabava. Skratka, oseba, ki svoje muzike ne ceni niti približno. Očitno ve, zakaj.

  70. IZTOK GARTNER

    #70 avtor IZTOK GARTNER dne 22.02.2010 - 23:17

    Hm, če te izjave držijo, je pa res jasno, da še ni dobil Prešernove nagrade in mesta, ki mu kao po mnenju mnogih pripada. No ja, lahko pa, da se pač noče zameriti, kdo bi vedel.

  71. #71 avtor jan dne 22.02.2010 - 23:21

    Simona Rebolj: Nevem kako ti definiraš muziko. Zame je muzika neka sprostitev, da se narod zabava ob muziki..In avsenik je delu NARODNOZABAVNO muziko. In to je zame muzika na katero se narod zabava in tko je prov…jst ne maram recimo sidarthe, ker je melanholična, na to muziko se ne morš zabavat..ta muzika ne dvigne naroda na noge če po domač povem. Tako muziko poslušajo ponavad eni depresivci, k so pol še bolj depresivni. Zto je Avsenik kar prav povedu, in to sigurn ne pomen da te muzike ne ceni. In oni niso prodajali nobenega sranja, ampak so prodajali muziko k je narod dvignu na noge. Tak je biv tut njihov namen.

  72. IZTOK GARTNER

    #72 avtor IZTOK GARTNER dne 22.02.2010 - 23:35

    Hm, ne vem če je naloga muzike vedno le ta, da dvigne narod na noge. Okej, na veselici ja, kaj pa drugje, recimo na gala koncertu, na prestižnem tekmovanju? Ne morem se strinjati s tabo. In tudi med muziko, ki je kao za žur, je velika razlika v kvaliteti. Imaš kul komad in imaš drek komad, pa sta oba narejena za žur. To je razlika, ki jo Slovenci žal pozabljamo, saj imamo v glavi, da mora biti muzika za žur vedno čim bolj preprost drek.

  73. IZTOK GARTNER

    #73 avtor IZTOK GARTNER dne 22.02.2010 - 23:39

    Pa mi dovoli, da ponazorim na zelo direkten način:

    Kvaliteten komad za žur:
    http://www.youtube.com/watch?v=yJj-Ie0vniA

    Drekast komad za žur:
    http://www.youtube.com/watch?v=eU9R3sZnwsk

    Skuliran komad za žur:
    http://www.youtube.com/watch?v=DwQbPgouUYo

    Idiotski komad za žur:
    http://www.youtube.com/watch?v=zgI0wJKkQTM

    Da je ljudem očitno vseeno in da v istem večeru enako zagreto plešejo na vse štiri komade, pa mi ne bo nikoli jasno, pa če me ubiješ.

  74. #74 avtor Vanja1 dne 23.02.2010 - 16:27

    Danes so na enem izmed radiov imeli temo, in je klicala ena pevka, se ni predstavila, ampak je sama povedala, da nima lepih izkušenj z emo, kakšne krivice se dogajajo, da ima ta žirija razne finte, da večinoma sprejema ena in iste (včasih pride res novinec not ja), in ,da upa ,da bodo končno še dali možnost komu drugemu ne pa samo Langi, Manci itd, ko jih vidimo vsako leto, saj druge pesmi ki niso sprejete niso nič slabše kot te , ko jih vidimo in slisimo na Emi. Aja..pa zmagovalna skladba ne spada na E-song, saj to ni narodni festival, tega komada niti nebi smelo bit na Emi.

  75. #75 avtor Jasna dne 23.02.2010 - 16:55

    Iztok: tebi je Peter Poles všeč kot voditelj? Lani je bil v srebrno oblečen kot pločevinko iz Oza. On je bil dober pri videospotih ali neki glasbeni oddaji, drugače je zelo slab. Neki kviz je vodil katastrofalno. Najboljši voditelj v pravem pomenu te besede je Mario, njemu pa ni para. Lorella je čudovita, lepa in v redu voditeljica. Bernarda tudi čeprav se z Ivom nista ujela, ker je dominirala.Kdo pa je sploh Andrea Flego? Je on kakšen glasbenik, ko tako zelo teoretizira? Za Tinkaro pa nisi nič povedal pa je bila prav cool.

  76. #76 avtor jan dne 23.02.2010 - 18:08

    replika:folk v ameriki nikol ne bo plesu pa se zabavu ob komadu turbo angelsov, v Sloveniji al pa v Avstriji se pa folk ob takem komadu zabava..Men je komad od turbo angelsov ušeč, ker je tak za žur in je……pač SLOVENSKI…prince mi pa ni ql za žurat ker take muske slovenci nimamo u krvi, jo majo pa amerikanci

  77. Simona Rebolj

    #77 avtor Simona Rebolj dne 23.02.2010 - 18:11

    @jan:

    Ko govoiš o narodu, ki se na neko muziko zabava, pozabljaš, da so tudi tisti, ki se ob tej muziki niti po pomoti ne zabavajo, prav tako del naroda!

    Seveda je tvoje osebno mišljenje, da je Siddarta melanholična, iz česar sklepaš, da so njihovi koncerti razprodani, ker hodijo ljudje trpet ob njihovi muziki? Ne bi rekla. Zelo se zabavajo. Glasba ima vedno tudi katarzično komponento in različni žanri in nivoji imajo različen duh. Tudi ljubitelji ljubavnih balad se ob taki glasbi sproščajo. Katarzično, očiščevalno, četudi je pesem žalostna. To je naprimer specialiteta balkanskega himničnega patosa. Narodnjaki pa žal večinoma servirajo precej infantilne viže. Valjda, obstaja tudi narod, ki se na to zabava. Ampak kakšen in kateri narod.

    @Jasna:

    Bernarda vodi oddaje kot petletni otrok. Pocukrano in brez šlifta. Osramotile se je, ko je silila pevca Regine, tujega gosta, da malo zaigrajo Moj očka ima konjička dva. Nezaslišano! Brez elegance in brez občutka duhoviči, kot meni ni uspelo niti v 1. c.

  78. #78 avtor Rado dne 23.02.2010 - 18:56

    Hm,
    izgleda da pašem med veliko večino.
    Ko sem prvikrat slišal rock polko mi je bilo kristalno jasno, da bo zmagala.
    Čudi me, da vam ekspertom to ni bilo jasno?!

  79. #79 avtor solo5 dne 23.02.2010 - 19:48

    IZTOK GARTNER pravi:
    22.02.2010 20:06
    Solo 5, huh, nisem vedel, da so vsi vaščani iz kraja, kjer je doma Rok Žlinder, merodajen podatek za celo Slovenijo.

    Iztok kaj prviš na to :
    Cela Sodražica in Ribnica nima toliko prebivalcev, kot je zmagovalna skladba dobila glasov.
    Torej je za skladbo glasovalo tudi zelo veliko ljudi od drugod.
    Kako pa da vse ostale skladbe iz cele ostale Slovenije dobile od 5 x do 50 x manj glasov.

    Da dobrih 15 tisoč glasov ni veliko v primerjavi z 2 milijona Slovencev, ampak vsega skupaj cca 19 tisoč glasov za 13 ostalih skladb skupaj pa je še veliko manj. Mislim da ni še nikoli nihče v zgodovini Eme imel niti približno takega naskoka, ne glede na način ocenjevanja.

    Strinjam se, da so okusi različni in vsak ima pravico do tega, vendar pa se spodobi biti do zmagovalcev spoštljiv, brez žalitev.

    Do sedaj so razne strokovne komisije pošiljale na EMO svoje izbrance, (tudi v čistem v nasprotju z glasom ljudstva), pa se razen častnih izjem niti v finale niso prebili.

  80. Simona Rebolj

    #80 avtor Simona Rebolj dne 23.02.2010 - 21:24

    @Rado:

    Eksperti gor al dol. Kje je pa kdo tukaj trdil, da kaj ne bi bilo jasno. Samo mnenja o tem, kar je jasno, izražamo. Osebno sem pri predvidevanju glede na stanje naroda zgrešila samo v tem, da si nisem mislila, da bodo zmagali narodnjaki s tako veliko razliko proti Langi in Pušlarjeva me je presenetila z drugim mestom, sicer sem predvidevala od 3. do 5. mesta nekje.

  81. IZTOK GARTNER

    #81 avtor IZTOK GARTNER dne 23.02.2010 - 22:27

    Vanja1, s tem, ko so ga dali na seznam, so tvegali, da bo zmagal, jebat ga. Glede kuhne, enkrat bi rad slišal kaka kuhna je to točno, v kateri smeri.

    Jasna, na splošno mi ni všeč, nekoč sem imel občutek, da sem edini, ki se mi zdi premalo sposoben, toda v primeerjavi z Ivom Koresom bi bil car, to pa lahko zapišem. Kako nisem povedal za Tinkaro? Očitno si zelo površno brala odstavek nad odebeljenim Raybakom.

    Jan, tudi ameriški folk pleše na drek, to ni nič novega, toda pleše tudi na kvaliteto. Pri nas pa se zadnje čase očitno pleše če še na drek. To je zame bistveno. In motiš se, da Slovencem ni kul taka muska. Še kako jim je, saj nismo le za kmačke veselice in za koncerte turbo folka. Tega ne gre posploševati. Najina okusa sta kot kaže zelo različna, tudi prav. Jaz se raje ustrelim kot da bi poslušal Turbo Angels & co, tebi pa ne potegne to, kar mene tudi sredi noči spravi na noge.

    Rado, kdo za vraga je govoril o tem kdo bo zmagal? Rabiš očala?

    Solo 5, tudi prav, a to ne pomeni, da pesem še vedno ni totalni drek. Tudi Fredija, Atomika in Kumra imajo radi mnogi, pa to ne pomeni, da ne delajo totalnega glasbenega podna. Brez zamere, a ob tako poceni besedilu in nastopu ter toliko veliko boljših pesmih, človek ne more ostati povsem miren. Če si osebno vpleten, pa se ti seveda opravičujem.
    Glede Evrosonga pa dobro veš, da ni važno kako pesem imaš, ampak iz katere države si, no ja, razen če imaš res nekaj posebnega v ognju.

  82. #82 avtor Rado dne 24.02.2010 - 11:17

    Iztok,
    bral sem tvoja predvidevanja. Kako za hudiča si lahko zgrešil tako vrhunsko pesem?

    Simona: “Osebno sem pri predvidevanju glede na stanje naroda . . . ”
    Zveni slabšalno.
    Pa ste t.k.i eksperti v svojem svetu že čisto “odpuleni”. Resnična kvaliteta vam pa uhaja /po mojem mnenju/.

  83. IZTOK GARTNER

    #83 avtor IZTOK GARTNER dne 24.02.2010 - 13:52

    Rado, kje za hudiča sem pisal o predvidevanjih?
    Sicer pa, vrhunska pesem? Ti to resno?

(ne bo objavljeno)


Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !