Banda domobranska
13.02.2010 ob 16:04Vem, da so komentarji na 24ur.com večinoma totalno trapasti in da jih pišejo ljudje, ki se na tak način pač zabavajo in sproščajo svoje frustracije, toda kar je preveč, je preveč, zato sem se odločil, da tokrat preprosto ne morem biti tiho.
Na 24ur.com so namreč objavili članek o spominu na frankolovske žrtve, se pravi o spominu na Slovence, ki so jih v Celju obesili nacisti. Da so ljubitelji domobranske zalege v Sloveniji zadnja leta glasni kot še nikoli, je znano. Da prodajajo idiotije o partizanskem boju proti okupatorju, pa prav tako.
Toda pozor, zdaj za obešenje stotih nesrečnikov komentatorji krivijo partizane, rekoč, da so izzivali nemško vojsko, ker so se uprli okupaciji Slovenije.
Na bruhanje mi gre, res. Tudi zato, ker okupatorski zločini očitno niso več pomembni in ker vedno več ljudi očitno misli, da bi bilo res bolje, da se partizani ne bi uprli nemški vojski.
Banda domobranska seveda pravi tole:
“Te bajke z nemci in hitlerjem pa prišparajte za koga, ki mu niso 60 let prali mozak.”
“In zakaj se je to zgodlo ker so rdeči švaba ubil pol pa v hosto zbežal narod je pa trpel.Podobno se je zgodil z rašico, tam so pa enmu fašistu v avto granato vrgel.”
“pa lahk bi še zapisal, da so vse to zagrešili partizani kr so izzivali nemce in enga celo ubil….no za ceno enga ubitga nemca je slovenski narod plačal visoko ceno, 100 slovencev…..taki so bli partizani vidte”
Ali kot zaključijo trije komentatorji:
“Partizani so izzivali Nemce, pravite. Pa kdo je koga okupiral, banda domobranska. A bi jim po vaše morali partizani nacistom prinesti pršut z vinom kot ste to počeli vi, iztrebki domobranski.”
“še bolj je žalostno, da v šoli tega sploh nisem nikoli slišal in se tudi ne spomnim da bi bilo kjerkoli v predpisanih učbenikih na naši šoli in najbol žalostno je to da to dejstvo izvem na 24ur! ”
“Povojnih pobojev ne zagovarjam. Glede na večino komentarjev tukaj, pa bo 9.maj počasi dan žalosti, kajti takrat so zavezniki (in tudi partizani) porazili Tretji rajh, najbolj angelsko tvorbo vseh časov, ki je svoje meje širila z deljenjem čokolade, bonbonov in wellness paketov. Drugače bi sedaj vsi bili EIN (iztrebljen) VOLK!”
Hvala bogu, še se najdejo takšni, ki sem jim ni povsem zmešalo.
13.02.2010 ob 17:19
Vem, da bi moral vsak od nas narediti več, pa se nekako težko spravim zraven. Občasno mi gre kar na bruhanje.
Pozdravljam vsak tak zapis!
13.02.2010 ob 17:20
Pizda nehaj najedati s temi nacionalističnimi drekarijami,
Kdo je blagoalovil četnike, ustaše in domobrance. Rajši si poglej kakšen partizanski film, kjer so se srbi, slovenci, hrvatje borili proti okupatorju in izdajalcem z ramo ob rami. Komunistični sistem je naredil gorje takoj po vojni in tja do pedesetih let, najprej so kaznovali izdajalce.
Tudi ni bilo enostavno in so komunisti se medsebojno obračunali.
Če bi bilo res toliko gorja na Slovenskem ne bi stala ena sama cerkev pa jih je 2900. Ja v bivšem sistemu so imeli probleme ljudje, ki so danes marsikje na oblasti in so že takrat delali sranje, Pučnik, Štrovs, Janša vsi bili komunisti.
13.02.2010 ob 18:30
Kakšna obremenjenost. Da ni kdo od tvojih na plačilni listi SPIZA z partijsko penzijo in zaradi revolucije še danes uživa kdo ot tvojih ali pa ti sam pozicije, ki jih drugače nebi. Enkrat na moje vprašane že nisi hotel povedati kaj in kje počnejo tvoji bližnji sorodniki. So privatniki in delajo z državo ali pa delajo v državni upravi? Se motim? Če se oprosti v naprej.
Vedeti moraš, da je cerkev za svoje povzpetništvo in za zavezništvo Hitlerju (papež in Vatikan je dal hitlerju zeleno luč za to kar je potem počel) zlorabila na tisoče mladih fantov, ki so jih župniki (edini medij) spravili v bratomorno vojno. Zdaj se zgovarjajo, da so paktirali s Hitlerjem, ker drugače niso mogli dobiti orožja za boj proti komunistični nadlegi.
Ki pa je na drugi strani dejansko bila nadlega. Partija na čelu z raznimi Kardelji, Mački, Ribičiči in drugimi, ki so se šolali na boljševistični šoli Đerdžinski v Rusiji za prljave rabote nasilnega prevzem oblasti. Zlorabili so NOB in na tisoče domoljubov, ki so že po intuciji izvršili upor proti Hitlerjanski zalegi, in zanetili državljansko vojno. Že med vojno in predvsem takoj po njej pa so nasilno odstarnili vsakega, ki je bil po njihovih merilih vsaj malček okvalificiran kot nasprotnik enpartisjke oblasti. To je bil prvovratni zločin. zakaj niso po ovjni razpisali demokratičnih volitev, to so obljubljali na začetku vojne?
In vsa zgodba je jasna, cerkev je zlorabila, ker je verjela, da bo Hitler zmagal, partija na drugi strani je zlorabila NOB in poštene patriote za svoje povzpetništvo, ki traja žal še veedno. Tisti, ki misli, da je bila kontinuiteta prekinjena leta 1990 se prekleto moti.
Ker od vzvodov odločanja nismo za vsaj 10 let odstranili kreatorje in vzdrževalce propadlega enopartijskega režima so oblast uzurpirali z novimi partijskimi triki in prevarami, zato imajo še vedno vse v svojih umazanih krempljih. Eni pa jim pri tem razbojniškem početju še pomagate s pisanjem propagandnih pamfletov. Enkrat vas bo za to pošteno sram.
Udari razpali po obeh plateh iste medalje. Ni tukaj levo in desno, je samo boj za pozicije in denar in to tudi preko trupel, če je potrebno. Med sabo se navidezno kregajo in s tem delijo folk, Večino pa so s svojimi štosi pripravili do tega, da jih nič več ne zanima.
To je bila za njih pravzaprav zmaga. Vsake volitve bi morale biti neveljavne, še tja ne pride 70% upravičencev. Mediji in vsi pisuni pa bi morali najprej temu poneumljenemu folku razložiti kaj ej to demokracija in kaj je njihove pravica in dolžnost. spodbujati k aktivnemu delovanju ne pa poneumljanju.
Razumeš? Ne razumeš? Potem ali nimaš š čem razumeti ali pa si do te mere obremenjen, ma da ne upaš oz. ne smeš razumeti.
Cerkev pa je z njim zdilana, njo zanima vpliv iz ozadnja in denar. Zakaj ne plačujejo devkov kot vsi pošteni davkoplačevalci-zavezanci? Zato ker so se z vsemi tvojimi favoriti zmenili za hrbtom ljudstav,d abo tako. In tako je. Imajo pa nomenklatura tudi s te strani ljubi mir. Plačujemo pa itak samo mi. Če pa zmanjka pa nabavijo nove pufe, ki jih bodo plačevalči še naši pra, prav vnuki.
Dosta brate, pa tole večrat preberi in pol skoči in bluzi.
13.02.2010 ob 18:55
Kodr, ko me prime, se oglasim. Ponavadi me križajo, kar je jasno, saj je partizanov vse manj domobrancev pa vedno več.
13.02.2010 ob 19:01
Revolucija, komunistov je bilo med partizani le 20 odstotkov, da so NOB zdaj prodaja kot razlog za komunistični prevzem oblasti, pa je perverzno in ogabno. Kot dejstvo, da so cerkveni ritolizniki z Rožmanom na čelu z okupatorjem paktirali zaradi želje po boju proti komunistom. Obrača se mi želodec, ko to berem, res. Partizanski filmi? Si jih gledal, kaki domobranci z ramo ob rami? Se ti meša? Si videl vsaj Bitko na Neretvi? Očitno ne. In ja, ne govorim o povojnih pobojih in o komunistih, o prevzemu oblasti in vladanju, govorim o drugi svetovni vojni, o okupaciji naše dežele, o partizanih in o dejstvu, da so Nemci obesili 100 Slovencev. jasno, če jih ne bi Nemci, bi jih črnorokci.
13.02.2010 ob 19:11
Komentar “boljše polovice”: Bravo Iztok. Povsem in brez zadržov se strinjam stabo.
13.02.2010 ob 19:15
Mah, eni Slovenci imajo svojo zgodovino. Kaj češ? Po njihovo je bil Hitler good guy. Naj gredo to vpit v Anglijo ali Francijo, če si upajo. Saj si ne. Po poveličevanje nacizma, to se sme samo pri nas in na Hrvaškem. Mogoče še v kakšnih od teh ultra razvitih držav tipa Romunija.
13.02.2010 ob 19:24
Žogca, točno tako, Hitler jimje dobesedno pozitivna osebnost, Tito pa le komunist, pa saj ne morem verjeti, res. Pa nisem od takrat, sem premlad, pa nihče me ni filal, toda nekateri reči bi vseeno morali biti jasne, porka madona.
Kodr, kul.
13.02.2010 ob 19:35
VEŠ dolgo tega je bilo smrkavcem zapisano obriš si noska smrkouc…
NI levih ni desnih ni partizanov ali domobrancev
obstajajo zgolj LJUDJE in huliganska golazen v službah…
13.02.2010 ob 19:38
Ne, obstajali so partizani in domobranci. Prvi so se borili proti okupatorju, drugi pa so klali prve in lizali rit okupatorju, saj so računalni na zmago in na dobre položaje v družbi. Da je bila jeza po vojni takšna kot je bila, je povsem jasno. Tragično je le to, da so ubili tudi nedolžne ljudi. Kot v vseh deželah, ki so bile drugo svetovno vojno. Razlika je le v tem, da se druge dežela zavedajo boja proti nacizmu in fašizmu, mi pa prodajamo le še boj proti komunizmu in se delamo kot da NOBa sploh ni bilo. Bedno do konca.
13.02.2010 ob 19:45
Ne vem, zakaj se obremenjuješ, Iztok. Jih ne boš premaknil niti za milimeter, pa če se postaviš na trepalnice in na njih stojiš od tod do večnosti.
13.02.2010 ob 19:55
jah nič … gremo vajo ponoviti, dokler še imamo vsaj dve strani
zgleda, da so bili eni ali drugi premilostni
13.02.2010 ob 20:05
Žogca, saj se ne, le zapišem kak zapis, ko me prime in ko je potrebno. Mnenja so itak že zdavnaj zapečatena.
13.02.2010 ob 20:10
SUZE; http://www.youtube.com/watch?v=yihKvHA96nc
Suze za raju u starom kraju. Celom svetu! Nek znaju!
Nek znaju da se ovde pucalo i plakalo iz istog ocaja!
Nek znaju da ni dan danas ne znamo ni razloga ni znacaja!
13.02.2010 ob 20:18
Vidim, da ne ločiš med jugoslovansko državljansko vojno in drugo svetovno vojno, res žalostno.
13.02.2010 ob 20:33
VSE JE TO ISTO SRANJE SAMO DRUGO PAKOVANJE ŽRTVE SE ŽRTVE.
13.02.2010 ob 20:52
Drži glede žrtve, je pa velika razlika, saj je jugo vojna kolikortoliko jasna vsem, druga svetovna pa očitno le nekaterim.
13.02.2010 ob 20:56
Če bi jih bilo samo 5 procentov bi bilo preveč. Točno tistih do 20% je točno vedelo kaj bo po tem, ko zmaga krvava revolucija.
Postali so oblastniki z represijo katero zganjajo v različnih oblikah še danes. Tirani smrdljivi.
13.02.2010 ob 20:58
Komu to. Hitler je zver, Tito pa zverina, Hitler je pobijal a nikoli lastnega naroda.
Kaj je že počel titoistični režim, pobikal lasten narod in ustrahoval vse ljdui v državi.
Vcepljal kolektivni strah. To pa je zverinski zločin. Kdor tega ne razume je popolen tepec ali pa priviligiranec.
13.02.2010 ob 21:01
Nihče ne zanika NOB in pošten boj patriotov. Problem je to kot praviš, pobili so nedolžne.
In zaradi tega nebi smeli niti v sanjah držati vzvode odločanja v svojih rokah.
Če bi kdaj v tej državi vspostavili pravno državo pa bi bili danes nekateri v arestu za povzročeno goje lastnemu narodu.
13.02.2010 ob 21:08
Hitler ni pobijal lastnega naroda? Hm, so bili Židje iz Kitajske?
In ja, se boš bunil tudi nad dejstvom, da so številni vojni zločinci pobrisali v Argentino, kjer jih niso nikoli dobili? Boš tudi tiste strpal v arest?
13.02.2010 ob 21:27
REVOLUCIJA: močno upam, da poznaš pomen izraza revolucija. In ti se zavzemaš za revolucijo brez…?
13.02.2010 ob 21:51
KODR PRAVI: REVOLUCIJA: močno upam, da poznaš pomen izraza revolucija. In ti se zavzemaš za revolucijo brez…?
EVO poglej si ta spot ter se zamislo malo kaj se dogaja v SLOVENIJI KAKO TERPIJO ŽENSKE TER OSTORCI ter boš dojel.
A song “Hasta siempre” about Che Guevara by Natalie Cardone http://www.youtube.com/watch?v=jppkff5mk34
14.02.2010 ob 11:26
Ja skleroza je huda reč. Uspela sem pozabiti, na kateri tvoj zapis sem dala zadnji komentar. Da bi rad link do mojih zapisov, sem izvedela od boljše polovice (tokrat brez navednic). Tu sta linka:
http://vesbo.blog.siol.net/2009/12/23/utrinek-totalitarizma/
http://vesbo.blog.siol.net/2009/11/28/nostalgija-in-…-ni-treba-bati/
Lp “boljša” polovica
14.02.2010 ob 14:09
Drugi link ne pokaže ničesar, prvi pa odlično povzame bistvo.
14.02.2010 ob 14:41
No vidiš Iztok nisi pošten ta dva linka tud nimata veze z zapisom, band klanskaranska, pa si dal skozi svojo cenzuro ko sem pa jaz objavil link kjer se zapis dotakne tudi zgodbe z psi pa si jo zbrisal: NEPOŠTENO POŠTEN BI REKLI TEMU V SRBIJI.
14.02.2010 ob 14:49
Očitno nisi prebral, ali še bolje, razumel teksta v linku. Če bi, bi dobro vedel, da ima še kako odlično zvezo s tole temo.
Glede tvojega linka, ne seri, gre le za “incident” s članom Gibanja in nič drugega, pač željo, da bi za to izvedelo čim več ljudi. In kar je še bolj pomembno, Kodr je napisal le en komentar, ti pa jih napišeš sto zapored, poleg tega pa si še zelo nesramen in napadalen do mene. Ni mi treba, res, še posebej ne na tak način in od tebe. Razmisli malo o nivoju svojega komentiranja in o žaljivkah, ki jih uporabljaš, pa ti bo jasno kaj ti govorim. Četudi se ne strinjava, jaz tebe ne žalim, ti pa mene žališ. Kaj imaš od tega res ne vem.
14.02.2010 ob 14:59
Ne poglej no poglej da ne žališ pol pa pozabiš kaj pišeš sam poglej si nazaj.
Končana zadeva o tem.
14.02.2010 ob 15:08
Dani, jaz samo zapis objavim, na splošno, nikogar na žalim osebno, na nikogar ne leti osebno, ti pa se oglasiš in žališ mene osebno. Kaj tle ni jasno, res ne vem. Pa ne govorim le tukaj, govorim na splošno, kjerkoli se oglasiš. Tudi tam, ko je osnovni zapis veliko manj divji kot tukajle. Že samo ko se oglasiš, si žaljiv in nesramen do mene osebno, saj ne komentiraš le teme, ampak dodajaš žaljivke. Tega si od tebe ne bom več dovolil, res ne. Vsak komentar, ki bo imel notri žaljivko, ne bo šel skozi.
Popolnoma si ponorel s to politiko, samo še to se znaš meniti, pa si star vsega 20 let, kot da je to zdaj najbolj važno, jaoo no. In celo tako daleč greš, da ne ločiš več kaj je prijatelj v resničnem življenju, kaj pa zapis na blogu, kjer se pač ne strinjava z določenimi rečmi.
14.02.2010 ob 15:32
LINK
Pa upam, da ne bo preveč hude krvi, ko/če me boš spustil skozi moderacijo.
14.02.2010 ob 16:09
Naredil tako da dela. Zanimiv zapis, toda nekako ne najdem povezave z domobranci in partizani.
14.02.2010 ob 16:30
kurc pa taka zmaga, kjer poraženec lahko čivka

gremo vse skupaj ponoviti pa, da vidimo kdo bo obstal
————-
aja Hitler in Musoslini pa še Japonski cesar so svoje ljudi pobijali posredno: pošiljali so jih na fronto v tuje države !!
14.02.2010 ob 16:34
Odlično povedano.
14.02.2010 ob 19:30
Iztok, saj povezave res ni. Linke bi ti morala dati pri komentarju na nek tvoj drug zapis, pa sem pozabila naslov, tako da sem uporabila tega. Pač preveč pišeš, da bi se še znašla med vsemi tvojimi zapisi.
Tu gre bolj za temo vrednotenja prejšnjega in sedanjega sistema na realni osnovi. Ne samo po načelu: prej je bilo vse narobe, zdaj je vse krasno. Mislim, da se oba trudiva za čim bolj realno oceno.
14.02.2010 ob 20:43
Saj ni važno, če si dala tukaj, finta je bila, da ni delalo tudi drugič, saj si narobe skopirala naslov in da zdaj dela, saj sem jaz tako uredil, kar pomeni, da če klikneš na besedo LINK prideš do tega tvojega zapisa.
Ni res, da preveč pišem, razen tega so vsi tisti zapisi stari, nekateri tudi tri leta, a jih je zaradi tega komentator Revolucija spet našel in začel pisati komentarje, potem pa je izpadlo kot da sem naenkrat napisal sto različnih zapisov na isto temo.
Glede tvojega zapisa pa sledeče, strinjam se, da ujame to, kar želiš, a vseeno je premalo konkreten za tole tematiko. No ja, ali pa sem jaz preveč divji
14.02.2010 ob 21:21
REVULUCIJA je pač poskušal, kar zmore in zna. In to je spremeniti O v U.
Z veseljem je treba sprejeti taka izzivanja, kajti verjemi, da je REVULUCIJA strahotno trpel, ker se nihče ni zagnal v tisti U.
14.02.2010 ob 21:23
Na to ga nisem niti opozoril, saj bi se s pravilno napisano besedo izgubil še zadnji kanček preprostega fanta, ki mu zdaj zahtevne politične romane pišejo člani Gibanja, on pa se hvali, da to ni res in da je napredoval v slovnici
15.02.2010 ob 10:28
Iztok, to da preveč pišeš, je bila pohvala, ne graja. Vem, da so zapisi stari, sem kar precej brsakala med njimi, saj so mi všeč in blizu. Sem pa dostikrat po žensko raztresena in pač pozabim, kje sem kaj prebrala.
Glede mojega zapisa se pa strinjam s tabo, za tole tematiko je preveč benigen. Ampak trudim se, da ne bi bila preveč napadalna, čim bolj odprta za druga mnenja in tako marsikatero izjavo omilim, ko še enkrat preberem kar sem napisala.
Pa hvala, da si zadevo usposobil, upam, ba mi bo šlo v prihodnje bolje.
15.02.2010 ob 14:44
Itak je bolje biti bolj eleganten, po moje več dosežeš. Toda, ko me nekaj razjezi, pač napišem popolnoma tako kot sedaj
16.02.2010 ob 09:44
http://vesbo.blog.siol.net/2010/02/15/domobranci-žrtve/
16.02.2010 ob 19:08
Meni se zdi da se dela preveliko propagando tem domoizdajalcem(kao domobranci),ki so sodelovali z okupatorji,fašisti in ustaši ter častili Hitlerja.Še danes se najdejo budale,ki se imajo za neke ful patriote,ne marajo slišati da imamo kaj skupnega z južnimi brati,mrzijo čefurje četudi so večina zlo ok,posplošujejo podobnosti med nami in nemško govorečimi državami,častijo Karantanijo ter se sramujejo Jugoslavije in Tita ter seveda poveličujejo Dolfeta…seveda govorim o neonacistih ali po domače skinheadih.
16.02.2010 ob 19:34
Kodr, podpiram zapis.
Tomo, danes je partizan očitno nekaj slabega, domobranec pa junak zaradi teh grobišč, kar pomeni, da se pozablja kaj se dogajalo med vojno.
18.02.2010 ob 18:36
Ja najboljše da Hitlerja proglasi katoliška cerkev za svetnika,vsaj naši južni sosedje so takega mnenja,kjer tudi tam naciste ustaše(hrvaška verzija domobrancev)hvalijo kot največje heroje,samo zato ker so pobijal pravoslavce,kao komuniste in jude.Ja pizda no kaj nam morajo bit res hrvatje vzorniki?Pa še to,ti naši skini oz neonacisti hočejo očitno doseči da slovenci pozabimo da smo sploh slovani,da začnemo šprehati po nemško,da se priključimo avstriji oz veliki nemčiji.Bolano ni kaj.
18.02.2010 ob 21:48
Jaz se bojim le tega, da temu sranju naseda vse več ljudi.
23.02.2010 ob 13:46
BELOGARDISTI, DOMOBRANCI IN FANATIČNI VERSKI ANTOKUMINSITI SO BILI ZLOČINCI IN PIKA.
Njihovo delovanje je po naslednji formuli: domoljublje = antikomunizem (v imenu Boga, tudi izdati lasten narod z orožjem okupatorja). In proti takim pojavom se je v preteklosti borila tako OZNA kot UDBA, ki je bila kasneje preoblikovana v SDV in KOS (danes imamo OVSE in SOVO).
Glede na stalne antikomunistične očitke desnice zaradi pakta Ribentrop-Molotov, je potrebno enkrat za vselej poudariti, da so že leto pred tem dejanjem cincajoče evropske demokracije sklenile pakt s Hitlerjem in mu omogočile vzpon. Se pravi je bila zadeva Ribentrop-Molotov tudi v taktičnem smislu realizirana, ker če bi Hitler napadel SSSR zgodaj spomladi in ne šele septembra, bi danes mi vsi govorili Nemško. Eni se očitno sprenevedajo, da ne bi bilo tako.
Malce je neprijetno, ker nočejo priznati, da je ZDA financirala nemško vojaško industrijo (poglej Zeitgeist) in, da je obstajal tudi načrt maščevanja ameriških židov po vojni, s katerim bi Nemčijo spravili v srednji vek in bi umrloveč kot 10 milijonov Nemcev, kar pa so preprečili Angleži in Francozi.
In enkrat za vselej naj se ve:
Ljubljanski domobranci so prisegli na ljubljanskem stadionu, prvič na Hitlerjev rojstni dan, 20. aprila 1944 ter drugič na obletnico nacističnega prevzema oblasti v Nemčiji, 30. januarja 1945. Primorske in gorenjske domobranske enote niso zaprisegle.
Besedilo zaprisege ljubljanskih domobrancev se je glasilo:
”Prisegam pri Vsemogočnem Bogu, da bom zvest, hraber in svojim nadrejenim pokoren, da bom v skupnem boju z nemško oboroženo silo, stoječo pod poveljstvom vodje velike Nemčije, SS četami in policijo, proti banditom in komunizmu kakor tudi njegovim zaveznikom svoje dolžnosti vestno izpolnjeval za svojo slovensko domovino kot del svobodne Evrope. Za ta boj sem pripravljen žrtvovati tudi svoje življenje. Tako mi Bog pomagaj.”
Slovenski domobranci so podpisovali tudi izjavo v nemščini in slovenščini:
“Sem prostovoljno pristopil v Slovensko Domobranstvo, v boj in uničenje komunizma, kateri je moji deželi že toliko gorja prinesel in celo Evropo ogrozil. Moja trdna volja je, z vsemi mojimi močmi, v zadovoljstvo moje dežele in Evrope bojevati se pod nemškim vodstvom, in za to tudi moje življenje postaviti. To obvezo sem danes s sveto prisego potrdil. Sem bil o dolžnosti in pravicah v službenem, disciplinarnem in gospodarskem oziru poučen.”
Seveda pa je čas kriznih političnih razmer idealen, da zaslepljeno nadaljujejo širiti sovraštvo in netiti spore v pričakovanju realizacije določenih političnih ciljev. Saj se dobro ve kdo je za to zainteresiran. Vendar verjamem, da jim nikoli ne bo uspelo, ker je slovenski narod vselej v svoji zgodovini, ko je bil ogrožen znal strniti svoje vrste ter brezkompromisno obračunati s taknimi poizkusi in pojavi, ki so služili narodovemu izbrisu in uničenju.
23.02.2010 ob 14:12
HEJ SLOVENSKI DOMOBRANCI …
Hej slovenski domobranci,
vi navadni ste usranci,
ki ste narod svoj izdali ter poklali,
do neba se je slišalo zločinstvo vaše,
celo Bog vam je zaradi tega ušel od maše,
se vam blede od komunistov,
opiti od svoje bolane ideje,
ste bežali preko Avstrijske meje,
reveže navadne ste pustili na cedilu,
da ste svoje riti varno odnesli v Argentinu,
za slovensko domačijo se zmenili niste,
ko ste se spustili s fašisti nad naš narod,
se še oni križali so nad krutostjo vašo,
in so vam dali orožje za krvavo mašo.
SFSN
23.02.2010 ob 22:42
Dani, pa kaj si ti dvojna osebnost al kaj, pizda no, kaj ti je, enkrat napišeš tako, drugič pa povsem drugače, enkrat si na eni, drugič na drugi strani. Imam občutek, da sploh ne bereš kaj lepiš na moj blog in da pač lepiš/lepite vse kar vam pride na pamet, pa četudi je totalno butasto, saj enkrat napadeš domobrance, drugič pa bi pobil vse partizane.
Ej, brez zamere, ampak tebi se je res zmešalo s temi komentarji in kopiranja člankov iz Gibanja.
24.02.2010 ob 14:56
Slovenska domobranska legija – Domobranci (na linku je nakaj teksta in zvoka govora)
http://www.youtube.com/watch?v=CcpPMDegfLo
Slovenska junaška narodna vojska v boju proti rdečim zločincem do končne domobranske zmage leta 1991, ko so se uresničile njihove sanje. Komunizem kot režim je padel in postali smo del svobodne krščanske Evrope. 1991 smo premagali vse komunistično partizanske demone zločinskega titoizma in Slovenija se je osvobodila spon krvavega totalitarizma. Vsaj za trenutek. NE pozabimo. Hura, za dom v boj!
Slovenski partizani (27. April dan OF)
http://www.youtube.com/watch?v=LKaCRUnnekU
24.02.2010 ob 15:15
Dani, ti si dvojna osebnost, res. Fak, kaj se je zgodilo s tabo, mladi mož.