Zlati globusi 2010

18.01.2010 ob 05:10

Začnimo z najbolj pomembnimi nominacijami in zmagovalci, ki so šli letos takole:

NAJBOLJŠI FILM-DRAMA

Avatar

The Hurt Locker

Inglourious Basterds

Precious: Based on the Novel Push by Sapphire

Up in the Air

Videl sem vse in če bi izbiral najboljšega, bi izbral The Hurt Locker in Precious. Da je Up in the Air med dramami, je vendar nekoliko čudno, toda med komedijami očitno ni bilo prostora. Isto v bistvu velja za Neslavne barabe, ki prav tako niso ravno resen film. Isto velja za Julie and Julio, ki bi jo lahko brez panike zamenjali z Up in the Air ali Neslavnimi barabami. Slavil je Avatar, kar je resna napoved za oskarja. Favorit Up in the Air je izgubil, kar je dobro, saj res ni ne vem kako dober. Očitno to le ni samo moje mnenje. Ali kot je zaključil James Cameron: “Imam najboljšo službo na svetu.”

NAJBOLJŠI FILM-MUZIKAL IN KOMEDIJA

(500) Days of Summer

The Hangover

It’s Complicated

Julie & Julia

Nine

Nine mi je zaenkrat še pobegnil, od ostalih pa mi je bil najbolj všeč The Hangover, ki pa seveda ni imel šans. No ja, tako sem vsaj mislil dokler ni Reese Witherspoon odprla ust. Najbolj presenetljiva in povsem zaslužena zmaga večera. In dokaz, da se nisem zmotil, ko sem zapisal, da 500 Days of Summer ni tako zelo dober kot pravi večina. Moja rezerva je bil It’s Complicated.

NAJBOLJŠI IGRALEC-DRAMA

Jeff Bridges za Crazy Heart

George Clooney za Up in the Air

Colin Firth za A Single Man

Morgan Freeman za Invictus

Tobey Maguire za Brothers

Jeffa Bridgesa in Colina Firtha še nisem videl, Morgan Freeman me ni prepričal, zato sem izbiral med Clooneyjem in Maguirejem, ki sta bila odlična. Zmagal je Jeff Bridges. Končno, že zdavnaj bi moral. Kljub temu, da je eden najboljših igralcev generacije, še nima oskarja. Niti globusa. Res sramota. Zdaj je pravici zadoščeno, vsaj pikico. Zahvalil se je očetu Lloydu Bridgesu in dodal: “Zdaj pa ste mi uničili imidž premalo cenjenega igralca.” Če se ne motim je bil prav Bridges favorit, čeprav so mnogi seveda navijali za Clooneyja.

NAJBOLJŠA IGRALKA-DRAMA

Emily Blunt za The Young Victoria

Sandra Bullock za The Blind Side

Helen Mirren za The Last Station

Carey Mulligan za An Education

Gabourey Sidibe za Precious: Based on the Novel Push by Sapphire

Videl sem samo Sandro in Gabourey, zato je skoraj nesmiselno izbrati favoritko. Če pa že moram, pa na vrh postavim Gabourey, saj se mi je zdela Sandra zelo povprečna. Toda zmagala je prav Sandra, prvič v karieri, če se ne motim. Razočaranje. Kaj hočem, očitno sem edini, ki je opazil, da je v The Blind Side le pozirala. Saj je kul punca, toda The Blind Side je hudičevo precenjen film.

NAJBOLJŠI IGRALEC-MUZIKAL IN KOMEDIJA

Matt Damon za The Informant!

Daniel Day-Lewis za Nine

Robert Downey Jr. za Sherlock Holmes

Joseph Gordon-Levitt za (500) Days of Summer

Michael Stuhlbarg za A Serious Man

Videl sem le Downeyja in Levitta. Oba sta bila odlična, vseeno pa bi stavil na Downeyja, ki več kot rešuje nekoliko otročji scenarij Sherlocka Holmesa. Slavil je Downey, še večji frajer od Johnnyja Deppa. Zasluženo, več kot zasluženo.

NAJBOLJŠA IGRALKA-MUZIKAL IN KOMEDIJA

Sandra Bullock za The Proposal

Marion Cotillard za Nine

Julia Roberts za Duplicity

Meryl Streep za It’s Complicated

Meryl Streep za Julie & Julia

Videl vse, razen Marion Cotillard. Izjemno težka kategorija, kjer bi s težavo izbral favoritko. A če že moram, naj bosta Julia Roberts in Sandra Bullock, ki mi je bila veliko bolj všeč kot v The Blind Side. Takoj za njima je seveda Meryl Streep, a ne v Julie & Julia, marveč v It’s Complicated. Čuden sem, vem. Pa kaj. Jp, Meryl je tekmovala sama s sabo in zmagala za Julie & Julia. Zanima me, kdaj bo spet dobila oskarja. Čeprav se zdi, da ga dobi vsako leto, temu ni tako, saj ga je nazadnje dobila pred mnogimi leti za Sophie’s Choice. Pri globusih ji gre bolje, saj je nazadnje slavila za Hudičevko v pradi. Četudi je pravo Julio Child ujela v nulo, me ni povsem prepričala.

NAJBOLJŠI STRANSKI IGRALEC

Matt Damon za Invictus

Woody Harrelson za The Messenger

Christopher Plummer za The Last Station

Stanley Tucci za The Lovely Bones

Christoph Waltz za Inglourious Basterds

Videl vse razen Plummerja. Damon si nominacije ni zaslužil, saj je bil zelo slab in medel. Tucci je bil izvrsten, Harrelson še bolj, a navijal sem za Waltza, ki je letos kot nacist za sabo pustil vse igralce v vseh filmih. Saj res, kaj pa Ben Foster, prav tako iz The Messengerja, ki je bil še boljši od Harrelsona? Bravo, slavil je Waltz, v eni izmed najboljših vlog vseh časov.

NAJBOLJŠA STRANSKA IGRALKA

Penélope Cruz za Nine

Vera Farmiga za Up in the Air

Anna Kendrick za Up in the Air

Mo’Nique za Precious: Based on the Novel Push by Sapphire

Julianne Moore za A Single Man

Čeprav še nisem ujel Penelope in Julianne, sem prepričan, da je zmago povsem po pravici slavila fenomenalna Mo’Nique. Ko se jo videl v Phat Girls, si nisem niti mislil, da zna igrati tako dobro, ko sem jo videl v Precious, pa nisem mogel verjeti, da je sploh igrala v Phat Girls. Vrhunska predstava odličnega filma. In prva velika ter pričakovana zmaga večera. Pa še skuliran in z vero nabit zahvalni govor, povsem v stilu s temnopolto zmagovalko. Vermiga in Kendrick? Eh, dajte no.

NAJBOLJŠI REŽISER

Kathryn Bigelow za The Hurt Locker

James Cameron za Avatar

Clint Eastwood za Invictus

Jason Reitman za Up in the Air

Quentin Tarantino za Inglourious Basterds

Kaj dela v tej kategoriji Clint Eastwood, res nimam pojma, saj je Invictus zanič film, eden njegovih najslabših. Izbiral sem med Kathryn Bigelow in seveda Jamesom Cameronom, ki je glavna zvezda filma Avatar. Zmagal je Cameron, povsem zasluženo. To je vrnitev stoletja in film, ki bo po zaslužku kmalu presegel celo Titanic, po katerem vse do Avatarja Cameron sploh ni režiral. Jp, spet je king of the world, tako kot pri Titanicu, ki mu je prav tako vrgel zlati globus.

NAJBOLJŠI SCENARIJ

District 9 : Neill Blomkamp, Terri Tatchell

The Hurt Locker : Mark Boal

Inglourious Basterds : Quentin Tarantino

It’s Complicated : Nancy Meyers

Up in the Air : Jason Reitman, Sheldon Turner

District 9 je vsaj zame edina logična izbira za zmago. Žal sem usekal v temo, saj je slavil Up in the Air. Po mojem mnenju nezasluženo. Rezerva je bil seveda Tarantino, ki bi ga za zmagovalca proglasil celo Ivan Reitman. Tudi Mark Boal bi si zaslužil zmago. Če sem iskren, se mi zdi scenarij za Up in the Air najslabši od peterice, tudi od It’s Complicated, pa naj se sliši še tako blesavo.

NAJBOLJŠA RISANKA

Cloudy with a Chance of Meatballs

Coraline

Fantastic Mr. Fox

The Princess and the Frog

Up

Gledal sem samo Up in Coraline, ki pa me nista navdušila. Moja izbira bi bila risanka G-Force, ki pa je niso opazili. Jasno, slavil je Up, risanka z dobro prvo polovico in nepotrebno akcijo v drugi.

NAJBOLJŠI TUJEJEZIČNI FILM

Los abrazos rotos

Baarìa

Das weisse Band – Eine deutsche Kindergeschichte

La nana

Un prophète

Baaria in La nana še nisem videl, Un Prophete me ni pretirano navdušil, Los abrazos rotos prav tako ne, zato je logična izbira seveda Das weisse Band. Jasno, zmaga je bila njegova. Zasluženo. Saj res, kam se je izgubil Sin Nombre?

  • Tv dosežke sem zgoraj ignoriral, ker tv serij in filmov skorajda ne gledam in bi bilo neumno, da bi jih komentiral, zato pa sem toliko bolj užival v kino filmih in šovu, ki ga je solidno, a vendar nekoliko premalo odbito odvodil Ricky Gervais. HBO si je dovolil zamuditi začetek, zato me je rešil PRO 7, Siol Tv pa je prve pol ure štekal in mi požrl skoraj vse živce. No ja, potem se je zadeva vendarle uredila in sem lahko začel resnično uživati.
  • Lepo je bilo videti Paula McCartneyja, sicer nominiranca in luzerja za pesem filma  Everybody’s Fine, ki je dejal: “Lep pozdrav, jaz sem Paul McCartney,” in dodal: “Risanke so tudi za odrasle, ki jemljejo mamila.”
  • Poseben moment je bila zmaga Michaela C. Halla, tv Dexterja, ki se trenutno zdravi za rakom. Držim pesti, da ga premaga. Na odru se je držal dobro.
  • Harrison Ford le kot prezenter filma Up in the Air? Hm, čudno.
  • Cher in Christina Aguilera skupaj na odru? Odlična zadeva. In ja, Cher se še vedno ne zna postarati, saj zgleda enako kot pred dvajsetimi leti in mlajše kot Christina Aguilera. Pohvalno in strašljivo hkrati.
  • Pri glasbeni podlagi sem navijal za Jamesa Hornerja iz Avatarja, ki je prav tako izgubil zavoljo risanke Up in skladatelja Michaela Giacchina.
  • Na odru je bilo fino videti legendarno Jessico Lange, zvezdo zmagovalnega tv filma Grey Gardens, kjer igra tudi Drew Barrymore
  • Tom Hanks le kot prezenter filma Julie & Julia? Hm, čudno.
  • Helen Mirren le kot prezenterka filma Precious? Hm, čudno.
  • Prišla je tudi Zoe Saldana iz Avatarja, tokrat kot Zemljanka, seveda v družbi čedalje bolj popularnega Sama Worthingtona, ki ga bomo letos gledali še v filmu Clash of the Titans.
  • Za tv igralca je slavil Kevin Bacon, zvezda filma Taking Chance. Končno tudi ena nagrada zanj. Kdaj za vraga bo dobil še oskarja? Že zdavnaj bi si ga zaslužil. Tudi za film Where the Truth Lies.
  • Za Grey Gardens je slavila tudi Drew Barrymore, ki me je letos razočarala z Whip It. Prav tako prva takšna nagrada v karieri. Čestitke. Plus simpatičen in ravno prav ganljiv nastop na odru.
  • Zakaj Cameron Diaz, ki je letos blestela v The Box, na odru zmeraj zgleda kot da bi bila zadeta? Jp, predstavila je “tisti film, kjer Meryl Streep seksa z Alecom Baldwinom.”
  • Škoda, da je manjkal Alec Baldwin.
  • Sam the Man, no ja, Samuel L. Jackson, ki je bil pripovedovalec tudi pri Neslavnih barabah, je seveda predstavil prav Neslavne barabe.
  • Ufffff, prišla je tudi Sophia Loren, največja zvezda večera. Prav zvezdniški sij se je dvignil, ko je stopila na oder. Generacija, ki je danes ni več. In karizma, o kateri lahko vse današnje igralke le sanjajo. Eden najlepših momentov celotne prireditve.
  • Ko je na oder prikorakal Taylor Lautner, mulo iz Twilighta, mi je bilo kar žal, da niso na odru dlje ostali Gerard Butler, Colin Farrell in Josh Brolin.
  • Za tv serijo Big Love je slavila Chloe Sevigny, ena najboljših igralk mlade generacije že od filma Kids dalje, ki so jo pred tem za globus nominirali le v Boys Don’t Cry. Na odru se je resda obnašala blesavo, a pohvala ostaja.
  • Zelo zabavna napoved za “always clean” Halle Berry, ki ji mnogi kljub oskarju za Monster’s Ball in globusu za Introducing Dorothy Dandridge še vedno očitajo pomanjkanje igralskih sposobnosti.
  • Uffffff, Robert De Niro in Leonardo DiCaprio skupaj na odru in v čast Martinu Scorseseju, dobitniku posebne nagrade Cecila B. DeMillea. Ali kot je rekel De Niro: “DeMille bi bil ponosen, če bi dobil nagrado Martina Scorseseja,” in dodal: “Na internetu se je pojavil posnetek, kjer Marty seksa s filmom.” Brez dvoma šala večera in dogodek, ki se ga bom spominjal do konca življenja. Tako kot njegovih filmskih mojstrovin Taxi Driver, Raging Bull, Casino, The Departed, Cape Fear, Goodfellas in pogojno še Bringing Out the Dead, After Hours in The Color of Money. Da je prav on režiral Bad Michaela Jacksona, seveda ne preseneča. Drži, filmi z De Nirom so bili zakon, filmi z DiCapriem pa so tako tako. Z izjemo The Departed seveda, za katerega je, sramota, sramota, dobil svojega edinega oskarja. Nič bolje mu ni šlo pri globusih, kjer je slavil le z Gangs of New York. Všeč mi je tudi to, da se v zahvalnih govorih vedno pokloni legendarnim režiserjem, katerih družba je z leti postal tudi sam. Brez dvoma eden izmed najboljših še živečih mojstrov filmske umetnosti. In trenutek, kjer se je za nekaj sekund ustavil tudi svet.
  • Vsaj zame malce pozabljena Jodie Foster, sicer dobitnica globusa za The Silence of the Lambs in The Accused, je predstavila The Hurt Locker in izvedla poceni trik z obleko, Mel Gibson pa je bil kul kot vedno.
  • Na odru je stal tudi Mike Tyson, ki se je kot veste pojavil tudi v komediji The Hangover. In v odličenm dokumentarcu Tyson, ki so ga zaenkrat spregledali.
  • Zelo fino je bilo videti tudi Arnolda Schwarzeneggerja, ki je za Camerona kot veste posnel kar tri filme. Da je prav on predstavil Avatar, je seveda več kot razumljivo.
  • Uffffff, prišel je tudi Mickey Rourke, s klobukom na glavi, lanskoletni zmagovalec za Wrestlerja, ki so ga potem na oskarjih pustili na hladnem.
  • Kate Winslet je kul, a ko na oder stopi Julia Roberts, je zgodba povsem drugačna.

Največ smole je imel Nine, ki zaenkrat še sploh ni dobil redne kino distribucije, Avatar pa je napovedal morebitno zmago tudi na oskarjih, saj je slavil v veliko bolj resni kategoriji kot The Hangover, ki na oskarjih seveda nima šans. Cameron je fenomen, saj snema najbolj komercialno uspešne filme na svetu, ki poleg tega pobirajo še vse mogoče nagrade. To ni uspelo niti Stevenu Spielbergu, kaj šele Georgeu Lucasu, to uspeva le Jamesu Cameronu.  

Tarantino je izgubil kar dvakrat, več sreče pa je imela Sandra Bullock, ki je z eno izmed dveh nominacij zadela v polno. Letos je njeno leto, tudi v finančnem smilsu, še posebej pri filmu The Blind Side, ki je krepko presegel celo 200 milijonov samo v ZDA in Sandro postavil pred vse ostale igralke v Hollywoodu, katerih filmih niso nikoli zaslužili toliko denarja. Sicer pa, mar mislite, da film ne bi enako uspel četudi bi namesto Sandre igrala katera druga? Dokaz, da je samo ona premalo za uspeh, je flop filma All About Steve, ki ga je posnela med The Proposal in The Blind Side.

Vesel sem bil tudi zmage Jeffa Bridgesa, velikega carja, ki je slavil prvič, kar je res nezaslišano. Še posebej, ker je igral tudi v filmih The Fisher King, The Big Lebowski, Thunderbolt and Lightfoot, Tucker in recimo Fearless.

Okej šov, seveda ne tako glamurozen in karizmatičen kot oskarji, ki se jih veselim še bolj, a kljub temu nujen ogled za vsakega ljubitelja filma, ki da kaj nase.  

In da zaključim, največje presenečenje je zmaga za The Hangover, največje razočaranje pa zmaga Sandre Bullock. No ja, če sem iskren, sem presenečen tudi nad zmago Avatarja, ki se mi vendarle ni zdel film za nagrade v tako resnih kategorijah. Seveda z izjemo režije, ki je letos res brez konkurence. Če seveda pozabimo The Hurt Lockerja.

 

25 komentarjev na “Zlati globusi 2010”

  1. Filip pravi:

    Barabe bi si zaslužile kakšnega več. Vsaj za scenarij. Cameron si je za režijo ocitno najbolj zaslužil, sam Avatar je pa po mojem mnenju daleč od zares najboljšega filma. Skoraj vsi ostali iz te kategorije so me bolj navdušili kot Avatar. Upam na več sreče pri oskarjih.

  2. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Vidim, da si tudi ti gledal v živo. Zelo kul. Se strinjam, Tarantino bi moral slaviti za scenarij, saj je veliko boljši od Up in the Air, toda ne pozabi na District 9, ki je po moje še bolj izviren in bolje izpeljan.

    Sam bi izmed izbranih Avatar postavil na predzadnje mesto.

    Tako, zdaj pa spat, dragi prijatelj :)

  3. Filip pravi:

    Šola :D

  4. Pris Pris pravi:

    Oh, come on! Avatar kot naboljši film? Za efekte morda, ne pa kot “drama”. Basterds, The Hurt Locker, Precious, to so filmi, ki niso instant entertainment, ne pa neka računalniško animirana njuejdž pravljica. Če je to napoved za Oskarje, potem je očitno, da bo H’wood nagradil film, ki je filmski industriji prinesel novo upanje glede kino-prihodkov. Industrija pač sami sebi deli nagrade.

    Tudi nagrada za scenarij ni šla v prave roke. District 9 je imel dobro idejo, vendar pa v smislu scenarija ni bil najboljši. Zame je zmagovalec Tarantino, odlična scenarija pa sta tudi Precious in A Serious Man braće Cohen (oba filma sploh nista bila nominirana).

    V kategoriji “resnih” igralk pa Sandra Bullock z The Blind Side nima kaj iskati, kaj šele zmagati! Film mi je bil sicer všeč, a nikakor ne zaradi njenega performansa.

  5. :) pravi:

    waltz defenitivno premaga vse nastopajoče … še camerona :)

  6. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Pris, ne strinjam se za Bsterds, to je zame komedija, če hočeš strip, seveda tudi izvrstna vojna drama, ki pa jo kot celoto uničijo prav te preterane in burkaške reči Pittove ekipe, ki vsaj zame kot veš ne sodijo v kontekst sicer izjemno kvalitetnega filma. Daleč od dobre drame kot sta The Hurt Locker in Precious.
    Glede oskarjev, za režijo bo Cameron po moje slavil, za filma pa dvomim, da bodo šli tako zelo daleč. NO ja, sicer pa se mi tudi Titanic ni zdel ravno oskarjevski material, ko sem ga prvišč videl. Se mi pa zdi, da je problem v tem, da je glavna konkurenca Up in the Air, kar pa je tudi kurac in jih zato bega.
    Scenarij za Up in the Air je tudi zame bedna poteza. Jaz bi ga kot sem že dejal dal Districtu 9, Tarantino pa mi je v prvi vrsti “režiserski” film, ne toliko “scenarističen”, kjer je v bistvu zmešnjava žanrov.
    A Serious Man pa še nisem videl, tako da nimam pojma.
    Meni tudi film Sandre Bullock ni bil všeč, njena zmaga pa je itka farsa.

  7. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Res je, Waltz je boljši celo od avatarjev in Navijev :)

  8. dr. Onyx pravi:

    Moj globus gre filmu The Hurt Locker.

  9. w33d w33d pravi:

    No ja, čeprav sem vedel, da je možnost, da Avatar slavi v najpomembnejših kategorijah, tega vsekakor nisem napovedoval, zato me je Cameronova zmaga kar izstrelila iz naslanjača, pričakoval sem namreč zanesljivo zmago Kathryn Bigelow. Seveda sem bil razočaran nad slavjem Avatarja, upal sem na Basterdse in seveda Up In The Air pa še Hurt Locker je bil boljši. Glede na bučen aplavz je dokaj jasno, da bo Bridges letos snel oskarja, saj so prav ti ljudje, ki so ploskali, tudi glasovali v njegovi kategoriji.

    Nastala situacija je precej zanimiva, Hurt Locker kot luzer dneva in Avatar trenutno “frontrunner”, Basterdsov pa akademija tako ne bo nagradila v glavni kategoriji. Ostane le še Up In The Air, ki je sicer 2x izgubil proti Avatarju, a snel globus za scenarij, kar pomeni, da je v head to head dvoboju premagal tako Basterdse kot Hurt Locker. Dosti bodo sedaj odločale nagrade PGA, WGA (še najmanj) in DGA. PGA sem skoraj prepričan, da bo šla glavna nagrada v roke Avatarju. Upam, da na koncu ne zmaga Avatar, tega si ne zasluži.

    Sicer pa spal še nisem nič, busy day in očitno tudi ne bom do večera, saj me čakajo še določena opravila, čeprav sem že izjeeeemno utrujen.

  10. MATEj pravi:

    Kam se je izgubil Sin Nombre? Po moje ma celo letnico 2008. Jaz vem, da sem ga gledal že skor eno leto nazaj. Kar pa se tiče kategorije serij: vse razen ene nagrade (komedija – Glee) je šlo nekomercialnim serijam, ki so všeč kritikom, gledalcem pa malo manj.

  11. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Onyx, povsem pravilna in logična izbira.

    w33d, a nisi tudi ti Avatarja koval med oblake?
    Leprav Bridgesa še nisem videl, bi bil že čas, da zmaga, prepričan pa sem, da je vlogo v Crazy Heart odigral odlično, kot to vedno naredi. Clooney oskarja že ima, tako da ni panike.
    Ma akademija je za Tarantina itak preveč konzervativna. V Cannesu zmaga, v ZDA ni šanse.
    Eh, spal boš, ko boš mrtev, zdaj so važni filmi :)

  12. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Matej, 2009 je.

  13. spookymulder spookymulder pravi:

    Najboljši film – drama:
    Zaslužena zmaga Avatarja – četudi morda ni najboljša drama med nominiranci (glede tega sem osebno imel drugega favorita), pa je zagotovo najboljši film (ne zgolj minulega leta, temveč kar minulega desetletj) kot celota, glede na doprinos k napredku filmske industrije, kar se tiče razvoja tehnike snemanja. Globusi pač nimajo tehničnih kategorij, zato nagrado za najboljši film razumem predvsem kot priznanje Cameronovi revolucionarnosti pri podiranju novih filmskih meja. Poleg tega mi je nagrada tudi v osebno zadovoljstvo, ko si predstavljam jezo tistih, ki ne prenesejo enostavnejših (in bolj simbolnih) filmskih zgodb in zato trdijo, da Avatar ne dosega njihovega inteligenčnega nivoja. ;-)

    Najboljši komedija ali muzikal:
    Zame veliko (in zelo zelo pozitivno) presenečenje, saj je bila Prekrokana noč moj osebni favorit. Čeprav še nisem videl Nine, je po mojem nagrada povsem zalsužena.

    Najbolj igralci in igralke (vse kategorije):
    Nagrada Christophu Waltzu je samoumevna, ker je zares blestel v svoji vlogi. Waltz je verjetno tudi ena najbolj gotovih stav na oskarjih. Bridgesa še nisem videl, vendar ne dvomim, da gre še eno od njegovih številnih odličnih vlog, sicer pa sem osebno navijal za Clooneya. Meryl je pač Meryl – ona si zasluži nagrado praktično za vsak film, saj se vedno povsem vživi v svoje vloge, tako kot je tokrat fantastično upodobila Julio Child. Nagrada za Mo’Nique je bila pričakovana, čeprav se mi je v Precious zdela malce preveč prisiljena, nekako v stilu pretiravanj njenega zahvalanega govora. Downey je prktično v vseh svojih zadnjih vlogah tako ekscentričen, da si globus definitivno zasluži, če ne drugega, tudi za svoj odpuljen zahvalni govor. :-) Najbolj prijetno presenečenje podelitve pa je za moje pojme nagrada Bullockovi, ki so jo očitno končno začeli jemati malo bolj resno. Nagrada za vlogo v The Blind Side je povsem upravičena, saj je prav Sandra tista, ki filmu da smisel in pristna čustva, tako da ne izgleda tako prisiljen kot Precious. Zanjo bom navijal tudi na oskarjih, oziroma upam, da dobi vsaj nominacijo.

    Režija:
    Zaluženo v roke Cameronu, edina prava konkurenca je za moje pojme Tarantino.

    Scenarij:
    Nagrada je malce ublažila slabo bero nagrad filma Up in the Air, sicer mojega osebnega favorita minulega leta. Nagrada je zaslužena, saj je filmska zgodba dovolj razgibana in čustveno napeta, da gledalca prepriča in mu da misliti, poleg tega pa se izgogne klišejem iskanja cenenega srečenega konca.

    Animacija in glasba:
    Izbor po mojem okusu, saj se mi je Up zares dopadel, tako na čustvenem, kot tudi animacijskem nivoju.

    Sama podelitev je bila čisto OK, predvsem se mi je dopadla malce manj uradna in toga interakcija med nagrajenci in publiko, kot je sicer običaj pri oskarjih, malo me je motila zgolj očitno pomanjkanje prostora med mizami oziroma prevelika natrpanost povabljencev, saj so morali nagrajenci pri sprehodu do odra dobesedno odrivati ostale sedeče kolege. Ricky Gervais je v vlogi voditelja s svojo “mejno nesramnostjo” in politično nekoreknostjo dobro izrabil svojo minutažo.

  14. w33d w33d pravi:

    Seveda me je navdušil predvsem vizualno, a celotno gledano, mislim, da ni “best picture material”.

  15. bandit pravi:

    “glede na doprinos k napredku filmske industrije”

    evo, THIS
    ———

  16. Maco pravi:

    Mislim, da je razumeti nagrado Avatarju za najboljši film kot prispevek k novemu obdobju v filmski industriji.
    Pri režiji sem navijal za Tarantina, dobil jo je Cameron, kar tudi ni slabo.
    Vesel sem za The Hangover, ki je bil tudi moj favorit pri komedijah in pa za Jeffa Bridgesa za glavno moško vlogo, a filma še nisem videl.
    Za glavno žensko vlogo je globus dobila Sandra Bullock, ki film The Blind Side drži pokonci, drugače je pa to dokaj povprečen film. Meryl si popolnoma zasluži nagrado za glavno žensko vlogo v komediji, pri glavni moški vlogi v isti kategoriji pa sem videl le eden film. Za obe stranski vlogi ne bom izgubljal besed in sta zasluženi.
    Za scenarij sem imel favorita v District 9, a dobil ga je Up in The Air, saj bi drugače ostal brez. Med risanimi filmi pa ne morem biti objektiven, saj nisem videl dveh Fantastic Mr. Fox in The princess And The Frog, mi je bil pa Up zelo dober.

  17. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Spooky, Avatar je v prvi vrsti še vedno akcijski film, to pa ni za oskarja in za globu, če mene vprašaš. Po tej logiki bi morali zmagati tudi Terminator, Aliens, Speed, hudiča tudi Transformers, če sem malo blesav.
    Eno so posebni efekti, drugo je res dober film. In Avatar ne more biti le za tehničnega doprinosa najboljši film desetletja, to je zelo čudno razmišljanje. Zakaj to potem ni recimo 2012, kjer so efekti prav tako neverjetni?
    Kaj za vraga se dogaja z Nine? Zakaj so ga praktično umaknili iz distribucije? So računalni na zmago pa bi ga potem kot kao favorita dali v več kinov al kako?
    Mo’Nique prisiljena? Vem kaj holeš reči, overacting, a ne, a ne strinjam se, meni je bila fenomenalna, je pa res, da je morda nekoliko pretiravala.
    Joj, no, pa kaka Sandra Bullock, kako vam ni jasno, da je le pozirala in da ni pokazala niti pikice igralskega razpona.
    Režija? Kaj pa Kathryn Bigelow?
    Manj toga interakcija z gledalci kot na oskarjih? Uf, meni pa se zdijo oskarji veliko večji šov, globusi pa togi.

  18. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Maco, hm, potem pa mu naj dajo tehnično nagrado, ne pa za film kot celoto.
    Ne strinjam se za Sandro, njeno vlogo bi lahko odigrala katerakoli igralka.

  19. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Bandit, potem pa naj dobi nagrado za posebne dosežke, ne pa za najboljši film.

  20. Geco pravi:

    Moje mnenje je, da so podelitve nagrad najboljšim filmom (globusi, oskarji, bafte) bolj kot ne farsa, saj ponavadi zmagajo tisti filmi, katerih producenti znajo na koncu najboljše lobirati… Lep primer je film Gran Torino, ki lani ni pobral nobene omembe vredne nagrade, čeprav bi si sigurno zaslužil vsaj za naj scenarij oz. režijo…

  21. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    S tem se nekako strinjam, lobiranje in PR sta zelo važna, za to pa je treba imeti tudi denar.
    Gran Torino je bil odličen, toda Eastwood ima že preveč nagrad in mu ne morejo dati novih za vsak film, ki ga naredi, pa še ni bil iz materiala, ki ponavadi pobira nagrade.
    Je pa ogromno filmov, ki so ostali na suhem, pa so bili odlični.
    A vseeno ne moreš reči, da nagrade ponavadi poberejo slabi filmi, to se zgodi zelo malokrat. Film mora biti tako ali drugače vsaj približno dober, da zmaga.
    No ja, imaš pa še Cannes, Berlin in Benetke, tam pa je seveda povsem drugačna scena.
    In ja, Torinu bi jaz v prvi vrsti dal oskarja za najboljšo moško vlogo, toda ne pozabi, da sta bila istega leta v igri Mickey Rourke in Sean Penn, kjer pa Clint kljub vrhunski igri ni imel kaj iskati.

  22. bandit pravi:

    “Eno so posebni efekti, drugo je res dober film. In Avatar ne more biti le za tehničnega doprinosa najboljši film desetletja, to je zelo čudno razmišljanje.”

    gone with the wind je najbolj gledan film v ameriki (in tudi na svetu verjetno) vseh časov, predvsem zaradi tehničnega doprinosa in pocukrane ljubezenske zgodbe :D

    nagrade za posebne dosežke pa na žalost ne podeljujejo

  23. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Uf, ne strinjam se, GWTW je prekrasna, zelo globoka, dramaturško odlična, igralsko fenomenalna in scenaristično ter režijsko dovršena epska drama. Kot Rojstvo naroda, ki prav tako ni le tehnično inovativna zadeva. Ali pa Citizen Kane. In če hočeš Public Enemy z Jamesom Cagneyjem, kjer so se inovativno igrali z zvokom, pa vseeno predstavili hudičevo dobro zgodbo.
    In GWTH nikakor ni pocukran, si pozabil na stavek: “Frankly my dear, I don’t give a damn,” in dejstvo, da jo je zapusil? Ženske niso mogle verjeti temu koncu, to ni noben cuker, dragi kolega.

    Avatar ni slab tudi v tem pogledu, toda nikakor ni tako dober, da bi lahko dobival oskarje in globuse. Je akcijski film, vojna pustolovščina, če hočeš. In nič bolj inovativen kot je bil nekoč Terminator ali pa seveda Vojna zvezd, ki prav tako ni dobila nobene resne nagrade.

  24. Žiga Valetič pravi:

    Avatar 9/10
    The Hurt Locker 10/10
    Inglorious Basterds 8/10
    Up In The Air 9/10
    Julie & Julia 7/10
    Hangover 7/10
    Sherlock Holmes 9/10
    Coraline 7/10
    Up 7/10
    The Proposal 8/10

    Ostalo še pride.

  25. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Uf, Avatar si dal zelo visoko.
    Up in the Air prav tako.
    Holmesa tudi.
    Te pa moram pohvaliti, da si prav tako kot jaz v The Proposal videl zelo zabavno in simpatično komedijo. A Če je The Proposal 8, mora biti The Hangover 9 :)

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !