Domnevno sporne poteze ministra Križaniča sploh ne obsojam ali malce nerodna priložnost za mojo poanto o nesramnih profesorjih
15.01.2010 ob 20:47Jp, minister Franci Križanič je poklical na ekonomsko fakulteto in bojda zahteval, da nehajo zajebavati neke “študentke”, kateri se je študij očitno vlekel malce predolgo. Janševi pajdaši so seveda zagnali vik in krik, javnost pa je dobila novo kost za glodanje.
Veste kaj, glede na to, da so nekateri profesoriji res totalni kreteni, ki ti znajo pošteno zagreniti življenje, je kar prav, da kdo od pomembnih opravi tak klic. Če ne gre zlepa, bo šlo pa zgrda.
Ali kot je nekoč posloval Vito Corleone: “Dal mu bom ponudbo, ki je ne bo mogel zavrniti.”
Jebat ga, odrezana konjska glava je včasih edini način, da se bogovom na fakultetah zapre ventile. Škoda je le, da minister verjetno ne bo dosegel ničesar in da bo tista “študentka” zdaj imela še več težav.
15.01.2010 ob 20:57
Šlo je za doktorsko dizertacijo njegove uslužbenke… Sicer je njegova poteza res malo sporna, ampak lahko rečem le to, da se ne čudim, da mu je prekipelo.
Ne čudim se tudi primerom, ko nekdo tik pred diplomo zaradi enega izpita ali enega profesorja vse skupaj nekam pošlje.
15.01.2010 ob 21:00
Nisem hotel biti preveč konkreten, zato sem zadevo osvetlil zelo na splošno. A poanta ostaja ista. In profesorji znajo biti najbolj zajebani prav takrat, ko je najmanj treba, se pravi takrat, ko hoče nekdo študij končati in opraviti formalnost, ki se ji reče diploma.
Da o butlih v referatu, se pravi v birokratih, ki imajo v glavi, da so carji, niti ne začnem govoriti.
15.01.2010 ob 21:00
Vidva nimata pojma, ali moralizirata zaradi partijske pripadnosti. Uboga študentka ima “superjob” na ministrstvu in moč, da zanjo posreduje sam minister. In klic se je zgodil zaradi zadnjega člana komisije. Kdo jo je pa oviral do sedaj? Ta zadnji član?
Bla bla
15.01.2010 ob 21:04
Slab primer si si izbral za tisto, kar si želel povedati. In z naslovom opravičuješ ministra in NE braniš študentov, ki se jim dejansko godi krivica. Tistim, ki se godi krivica so daleč od ministrovih oči. Verjemi mi.
15.01.2010 ob 21:07
Kake partijske pripadnosti? Partije ni že trideset let.
Očitno prav ta zadnji član, ja. Profesor, ki se pač igra boga. Ni edini, vedno več jih je.
Lahko da se motim in je nalogi res kaj manjkalo, a dvomim.
15.01.2010 ob 21:08
Primer je morda res malce neroden za mojo poanto, a vseeno je poanta jasna, resda na malce grob način, a vseeno.
15.01.2010 ob 21:13
Vem, da je tvoj namen dobrohoten, ampak si vseeno falil pri naslovu in primeru.
Klinc gleda študenta, za katerega telefonari minister. Brez zamere.
15.01.2010 ob 21:16
Popravil naslov
No ja, hvala bogu za študenta, ki ima ministra, da mu lahko pomaga, če se mu seveda res godi krivica.
15.01.2010 ob 21:43
Tu je sporno,če je Križanič posegel kot minister. Je pa seveda zanj zelo nerodno, ker ga je kolega zajebal kot se temu lahko reče in to dal v javnost, kar si Križanic ni mislil niti v sanjah. Očitno je precenil svojo odločitev in mislil, da bo to ostalo le med zaprtimi vrati, a žal, se to ni zgodilo. In posledice zanj sigurno bodo, ker se bo res težko izmazal iz te godlje in ne vem, če bo kdo od vodilnih na fakulteti dal roko v ogenj zanj in mu pritrdil. In tu se spet odpira vprašanje oz. enostavno ponuja razmišljanje, da lahko diplomirajo oz. opravijo kakšno stopnjo več le ljudje, ki imajo botre in tu je tisto, kar je sporno, kar se je verjetno dogajalo in morda je ravno ta primer, četudi je morda Križanič “nedolžen” kar dober opomin tudi za ostale, ki želijo na račun politika je moč, posegati v sfere, pa ne samo šolstvo tudi druge. Ja, nekje se mora nehati, čeprav je ta primer le kaplja v morje, je pa morda le rez v rep kače priviligiranih.
15.01.2010 ob 21:54
Vem ja, tga si pač ne bi smel dovoliti, to je jasno, a po drugi strani povsem razumljivo.
Bolj zajebano je to, da ga je kolega zašpecal, kot si pravilno ugotovila.
Obrnila si poanto, tudi o tem se lahko razvije dobra debata, se strinjam.
15.01.2010 ob 22:01
Kot pravi David… pomisli šele na študente, ki nimajo vez pri ministru
15.01.2010 ob 23:03
V 3. letniki fakultete za…………. je 45 študnetov, ki so leni kot svinje. Niti opraivčilo za migreno jim ni “teknilo”.
Sedaj se jim je oddahnilo.
križanič bo uredil vso zadevo, profesorji jim bodo poklonili izpite in očkoti bodo kupili diplome, pa bo vse Ok. gepira jim državna služba, tam se zbirajo podobni tiči
15.01.2010 ob 23:25
Žal ne bo tako, saj imajo le redki protekcijo. Prej je obratno se mi zdi, se pravi, da jih profesorji in mentorji vzamejo na piko in jebejo v glavo ter jim ne dovolijo, da bi končali študij.
15.01.2010 ob 23:46
No, tako se je res dogajalo včasih – klic partijskega funkcionarja na fakulteto, malce mahanja z rdečimi knjižicami, pa je bil vsak problematičen izpit ali doktorat hitro opravljen, oziroma obratno, je bil nekdo, ki se ni ravnal po “pravi” politični liniji, brez pardona zafrknjen do konca in nazaj.
Si torej znova želimo tak princip šolstva? Kjer bodo politiki odločali o tem, kdo bo opravil izpit/doktorat in kdo ne? Bi se Iztok strinjal s tem načinom tudi, če bi nekaj takega v prejšnjem mandatu zagrešil npr. kakšen Branko Grims in svoji uslužbenki “pripomogel” pri doktoratu?
Hja, OK, obstajajo tudi “težki” profesorji, vendar če se želi take probleme odpraviti, se to ne dela po mafijsko in zgolj v dobro ene osebe, temveč s popravki celotnega sistema v dobro vseh študentov.
16.01.2010 ob 00:03
“je bil nekdo, ki se ni ravnal po “pravi” politični liniji, brez pardona zafrknjen do konca in nazaj.”
Misliš da danes glede doktoratov ni enako?
“je bil nekdo, ki se ni ravnal po “pravi” politični liniji, brez pardona zafrknjen do konca in nazaj.”
Isto vprašanje, le da mahajo z denarjem?
Sem že pojasnil, da je primer moje poante malo trapast, toda vseeno se mi ne zdi ta klic tako sporen kot ga nekateri jemljete. Pač študentki so brez veze težili in minister je poklical ter vprašal kaj za vraga je problem. To je vse.
Bo pač Don Corleone iztrebil lipicance
16.01.2010 ob 09:11
Mah…brezveze. Že z uvedbo ‘Bologne’ se je pokazalo, da univerze NISO samostojne. Vse ostalo je brezpredmetno.
16.01.2010 ob 11:48
Na EF lahko doktorira moj pes. Uslužbenka ministrstva je imela probleme z doktorskim delom (DD) že prej. Tukaj ni bila sporna vsebina DD, temveč odsotnost dokazov teze, to je tudi kriterij ali se dovoli zagovor teze. In kaj se zgodi. Ena profesorica ki ji po domače dopizdi, da bi morala gospo spustiti, ker ima pač dobra poznanstva, DD zavrne. V tem primeru fakulteta določi četrtega ocenjevalca. Gospe z ministrstva ta ne odgovarja (J.P. Damjan), ker bi želela nekoga iz domnevno svojega (oz. Križaničevega) kroga, ki ga tudi poimensko zahteva (I. Ribnikarja). Iztok, se ti hecaš? Da ti bo bliže, bi ti dovolil, da bi kandidatka za miss universe izbirala člane komisije?
Pa na faksu je tako, če nekaj argumentiraš, empirično nesporno dokažeš, ti bodo požegnali kljub temu, da se morda s tezo ideološko ne strinjajo.
16.01.2010 ob 14:41
Smoger, ta bolonski sistem je po mnenju mnogih huda napaka.
Sajt, tvoj pes? Me res zanima
Imaš poanto, ni kej, toda jaz sem zapis, kot sem že dejal, obrnil malo v drugo smer. Žal na blesavem primero, a vseeno. Niso vedno študentje in zveze, velikokrat so tudi profesorji in člani komisije.
Zadnji odstavek pa žal ne drži, še posebej zadnje čase, ko težijo za vsak drek, ki ga obrneš malo po svoje, malo inovativno, saj hočejo samo citate iz knjig, se pravi nekaj, kar je že zdavnaj znano. To je pranje možganov, tu ni dometa, tu je samo še birokracija.
17.01.2010 ob 12:06
ah lepo prosim, če je delo dobro narejeno, če se potrudiš ti brez problema dajo desetkico. in od nekoga, ki je že na tako visoki stopnji kot je doktorat bi se pričakovalo, da ima malo samokritičnosti oz. da toliko truda vloži v doktorat, da gre ta čez komisijo.
če govorimo o dodiplomski stopnji ti niti nimaš pravice obračat stavkov in tez, ker nisi raziskovalec. šele z doktoratom lahko postaneš samostojni raziskovalec in takrat lahko kažeš svojo inovativnost.
drugače pa seveda lahko že znane reči združiš in pokažeš v novi luči, tako kot jih ni še nihče pred tabo.
17.01.2010 ob 13:18
Prav to, da nimaš pravice pri diplomi mi je bedno, kot da veš manj od tistega, ki je napisal knjigo in razvil neko teorijo. Saj si ne zmisliš, pač podaš svoje razmišljanje, svoje teze, svoje analize svojih anket. Namesto, da bi pohvalili tvoj trud in rekli, da nisi le ovca, te sesujejo in zahtevajo, da si ovca.
17.01.2010 ob 13:23
Pri nas očitno prosperira študentek, ki zna tehnični diplomo dobro zložiti skupaj, ne pa študent, ki bi dejansko pokazal nekaj znanja in razmišljanja.
Bedno.
17.01.2010 ob 14:01
kot rekla na dodiplomcu ni point, da ne odkrivaš nove reči, ker tako nimaš dovolj znanja.
se pa gotovo da naredit povezave med že odkritimi rečmi, ki jih nihče še ni prikazal na ta način. in verjemi profesorji tega ne zavirajo, kvečjemu te nagradijo. ni fora v profesorjih, fora je v tem koliko je študent požrtvovalen in pripravljen delat. sicer pa če narediš vse izpite je diploma samo češnja in te pri tem na dodiplomcu ne bi smeli metati.
17.01.2010 ob 14:19
Ne gre za to, da ni point, gre za to, da je to zgrešeno, če mene vprašaš. Pa ne to, da kao nimaš dovolj znanja, ampak to, da četudi ga imaš in narediš odlično zadevo, to jo zavrnejo, ker se to kao ne dela na tej stopnji.
Kot sem rekel, ni vedno tako, še posebej zadnje čase, ko profesoriji težijo ravno tam, ko je najmanj treba in ko niso nikoli.
Je pa vse odvisno od fakultete in mentorja. Nekje diplomiraš z drekom, nekje drugje pa potrebuješ zelo kvalitetno diplomo.
17.01.2010 ob 20:22
v konkretni zadevi ne razpolagaš z dovolj podatki, da bi lahko potegnil takšne zaključke.
žal.
zadeva ima tudi drugo stran, ki je pa prekompleksa in je zato ne razlagajo po medijih. fakultete so avtonomne. ne more minister klicat dekana in mu govorit, kaj je potrebno storiti. za študentko bi se lahko potegnil tudi njen mentor. ne pa MINISTER.
nisem janševec, to nima veze z janšo.
to se ne dela.
17.01.2010 ob 20:41
Buba, ravno zato je že naslov zapisa tak kot je, da o komentarjih, kjer pojasnim zakaj tako, ne govorim.
Mentorji pa so itak pičke, ki se bojijo nadrejenih.
17.01.2010 ob 23:34
Redni profesor = bog in batina (verjetno najtežje odpustljiva oseba v sloveniji), ampak to je že druga zgodba
Kakor je že bilo rečeno, univerze po avtonomne (posledično tudi fakultete kot njene članice) in se politika nesme in nemore vtikati v njihove zadeva, klomu, kdaj in kako bodo nekomu podelili nek akademski naziv. Ker se le ta nanaša neposredno na ugled univerze same in zato Iztok verjemi, da če so ji disertacijo dvakrat zavrnili, da mora biti nekaj narobe z njo.
Sicer pa kje je bila točno disertacija zavrnjena na senatu univerze ali že na komisiji sami?
17.01.2010 ob 23:45
Morda zato, ker težko pride do tega naziva ali pač zato, ker tudi dejansko misli, da je bog in batina?
Tudi možno, v to se nisem spuščal, zato sem afero le uporabil za povsem obrnjeno poanto.
Kje je bila zavrnjena, pa nimam pojma, bojda od enega izmed članov komisije, če se ne motim.
18.01.2010 ob 09:26
Spet si totalno usekal mimo. Prav tako si zopet pokazal svoje vrednote, kje so. Problem niti ni toliko v tem za kako veliko stvar je opravil ta klic, problem je v vzorcu. Samo mislimo koliko stvari, poslov ali drugih “pridobitev” se pri nas ureja takole s telefonskimi klici med kolegi. Jao nama.
18.01.2010 ob 13:06
Ti pa nisi prebral naslova in obrazložitve v komentarjih. Nič novega.
18.01.2010 ob 14:17
v privat debati mi je en prfoks s faksa dejal:
“ko pa si enkrat prfoks, pa sploh ne moreš več narediti traparije, ki bi ti škodila”.
A ni tudi minister “prfoks”
18.01.2010 ob 17:50
Ja težko je priti do redne profesure sam ko si enkrat tam si pa nedotakljiv (no skoraj) in profesori to vejo in nekateri to izkoriščajo.
Iz vse zgodbe je pa ratal tako velik big deal ravno zato ker je klicatelj politik in povrhu še minister (težko dokazati da je klical kot zaskrbljeni delodajalec/profesor) in ima posledično univerza dober razlog da gre v javnost proti vladi in se upira na avtonomijo avtonomija prinese tudi odgovornost , katere se pa univerze premalo zavedajo in odgovornost s strani univerze ni samo ta da so njeni diplomanti/magistri/doktorji kvalitetni.
uh zašel z bistva a se zgodi.
18.01.2010 ob 20:04
No Mercy, to ne drži čisto, saj so mnogi profesoriji odleteli zaradi svojih napak.
Gregor, mene zanima kdo in zakaj ga je izdal.
20.01.2010 ob 01:26
Iztok ni vsžno kdo, ampak je bilo pričakovano, ker je vedno dobrodošlo da lajaš, pa magari še za take “malenkosti”.
Pač ni ti potrebno biti ravno dr. znanost da si prideš gor, kaj lahko iz tega iztisneš. Po pravici povedano bi bil bolj presenečen če to ne bi prišlo v javnost.
21.01.2010 ob 23:32
Hm, mene pa čudi, da je prišlo, saj minister ni tako zabit, da bi tvegal kar tako.
22.01.2010 ob 16:48
Ni zabit (no o tem se bi dalo razglablati), ampak je zaupal da bo to pogovor med dvema kolegoma, vendar je pritem pozabil da “kolega” nista več na isti strani.
2.02.2010 ob 19:08
COPY iz uvodnega teksta: “Veste kaj, glede na to, da so nekateri profesoriji res totalni kreteni, ki ti znajo pošteno zagreniti življenje, je kar prav, da kdo od pomembnih opravi tak klic”
Mislm Iztok, tole mnenje pa ni ničemur podobno. Ja halo, na profesorja kretena bo nabasal vsak študent, klic pa lahko pomaga le izbrancem…a se sploh zavedaš kaj podpiraš?
2.02.2010 ob 22:52
Podprl sem možnost, da profesor ni bog in da je nad njim še vedno nekdo, ki ga lahko nabrca v rit, če je bebec do študenta.