Recenzije: 18 Year Old Virgin, Street Fighter: The Legend of Chun Li

30.12.2009 ob 15:26

18 YEAR OLD VIRGIN (zda 2009, komedija, režija: Tamara Olson, igrajo: Olivia Alaina May, Lauren Walsh, Todd Leigh, Dustin Harnish)

Resda dramaturško porazna, pa vendar presenetljivo zabavna in drzna mladinska erotična komedija.

Zgodba o najstnici Katie (Olivia Alaina May), ki hoče na vsak način izgubiti nedolžnost na zaključni šolski zabavi, kjer s pomočjo najboljše prijateljice Rose (Lauren Walsh) iščeta primernega kandidata za misijo nemogoče, izvrstno ujame maniro najboljših hormonskih komedij a la Ameriška pita in Porky’s ter odleti čez večino znatno slabših reciklaž, ki jih čez lužo vsako leto posnamejo kar precej. Cel kup izjemno zabavnih in z erotiko ter goloto nafilanih prizorov, kjer velja omeniti depilacijo, tantrični seks, pogovor s penisom, skupinski seks, sado mazo štose, felacijo dedka, masturbacijo na sliko babice, meso v modrčku in še kaj, učinkuje kot je treba ter ciljno publiko brez dvoma navduši do konca. Dejansko tudi poučen film, ki nam pove, da se nedolžnosti ne da izgubiti na silo. In kljub klišejem izvirna zgodba, kjer prvega seksa tokrat ne lovi fant, marveč punca. Dovolj odštekana komedija, da ne bo dolgčas niti tistim, ki so take otročje štose že zdavnaj prerasli.

Ocena 4

STREET FIGHTER: THE LEGEND OF CHUN LI (zda 2009, akcija, režija: Andrzej Bartkowiak, igrajo: Kristin Kreuk, Chris Klein, Neal McDonough, Robin Shou, Moon Bloodgood, Michael Clarke Duncan)

Dejansko enako slabo kot porazni Street Fighter iz leta 1994.

Prvi Street Fighter, sicer nekoč zelo popularna računalniška igra, ki sem jo nabijal tudi sam in kjer sta glavnega junaka ter glavnega negativca igrala Jean Claude Van Damme in Raul Julia, je bil tako zelo slab, da smo ga komaj zdržali do konca. Tako zelo poceni, slabo odigran, dolgočasen in nezanimiv, da je šlo na bruhanje tudi vsem ponarodelim računalniškim likom. Drugi del, kjer je glavna Chun Li (Kristin Kreuk) je nekje na isti poziciji. Na isti porazni dramaturgiji, dolgočasnih zapletih, prozorni zgodbi in na zlobnežu, ki ga igra Neal McDonough in mu je spet ime Bison. Da so pretepaški prizori kljub temu stilizirani, gledljivi in dobro posneti, pa gre seveda zasluga izkušenemu režiserju in nekoč kamermanu Andrzeju Bartowiaku, avtorju zelo solidnih akcij Romeo Must Die, Cradle 2 the Grave in Exit Wounds, ki se je potem opekel z Doomom, ekranizacijo še ene legendarne igre, kjer je bil glavni Dwayne Johnson. Da tudi Chris Klein, ki igra Charliea Nasha, in Michael Clarke Duncan, ki igra Balroga, izgledata bedasto, seveda ni treba posebej poudarjati. Slab film, ki so ga posneli povsem po nepotrebnem. In cenena akcija, ki jo, kot sem že nakazal, pred popolnim polomom rešijo le dobro posnete in zmontirane borilne sekvence. Plus Robin Shou v vlogi učitelja Gena, ki ste ga kot Liu Kanga ujeli v Mortal Kombatu, še eni pretepaški računalniški igri, katera je dobila izjemno slab film.

Ocena 2

 

15 komentarjev na “Recenzije: 18 Year Old Virgin, Street Fighter: The Legend of Chun Li”

  1. Filip Filip pravi:

    Tako 18 Years Old Virgin kot Street Fighter sta porazno slaba. Ne vem kaj ti je bilo, da si dal prvemu 4!? O.o

  2. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Za prvega se nikakor ne strinjam, je stokrat boljši od številnih podobnih filmov. Tudi od vseh za dvd posnetih nadaljevanj Ameriške pite:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2007/12/22/recenzije-american-pie-presents-beta-house/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/12/25/recenzije-bitch-slap-american-pie-presents-the-book-of-love-les-femmes-de-lombre/

    In recimo tematsko podobnega filma College, ki ga najdeš tukaj:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/10/28/recenzije-college-boogeyman-zivot-je-cudo-seed-of-chucky/

    Ali od slabega Sex Pota, ki ga najdeš tukaj:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/09/03/recenzije-sex-pot-bingo-stranger-than-fiction/

    Kot sem zapisal, film ima porazno dramaturgijo in slabe igralske predstave, toda ima tudi vsaj meni zelo zabavne erotične štose, katerim sem se res nasmejal od srca.
    Pa nek tak simpatičen in spontan filing, ki sem ga pri ostalih pogrešal.

    Tako kot pri filmu Not Another Gay Movie:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/05/03/kako-gledate-na-geje-v-filmih-vas-sili-na-bruhanje-vam-je-okej-kateri-slovenci-so-po-vase-geji-plus-recenzija-komedije-another-gay-movie/

    Ali filmu Sex Drive:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/02/04/recenzija-sex-drive/

    Ali filmu One Eyed Monster:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/12/06/recenzije-look-never-surrender-one-eyed-monster/

    Znotraj žanra, kjer je res cel kup dreka, je 18 Year Old Virgin povsem lepa štirka in zelo zabavna komedija. Na splošno pa seveda daleč od dobrega filma, kar pomeni, da je ocena s tega vidika res previsoka.

  3. Filip pravi:

    Aha, saj te razumem. Si z zadnjim stavkom lepo povedal, kako misliš. Lahko da ti je bil znotraj žanra film dober, ampak bi kljub temu moral vse nekako prilagoditi, da se vidi razlika med recimo 18 Years Old Virgin, ki ni dobesedno nič v primerjavi z Inglourious Basterds, ki si jih prav tako ocenil s 4. Kljub temu, da se zavedaš da je slednji boljši od prvega. No ja, je pa res, da tale 18 Years Old Virgin meni tudi znotraj žanra ni bil ne vem kaj. Vsak ima svoj okus :)

  4. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    O tem, da se filme ne primerjajo med seboj na tak način vsaj pri meni, sem že velikokrat pisal. Ker če se bi, potem bi bila petka itak samo kaka Casablanca, vse ostalo seveda ne. To ne gre. Tudi vsi bolj znani svetovni kritiki delujejo na tak način, recimo Leonard Maltin, ki je dal Dante’s Peak 3, Forrestu Gumpu pa 2 in pol, pa četudi mu je jasno, da je drugi veliko boljši. Ali pa Roger Ebert, ki je dal recimo 2012 zelo visoko oceno, prav tako kot kaki izjemno kvalitetni drami. Včasih se kak film pač oceni znotraj žanra, drugače ne gre, saj bi v nasprotnem primeru prišlo do res nepoštenih ocen. Tako vsaj jaz delujem, kar pomeni, da lahko nek film, ki me poztivno preseneti, dobi zelo visoko oceno, a to ne pomeni, da je dejansko boljši od kakega drugega, ki je dobil nižjo, ker sem bil pač razočaran. V tem je finta, vsaj pri meni, pa menim da tudi pri tebi, le da o tem še nisi razmišljal na tak način. Pač nek film nas lahko zelo navduši in mu damo visoko oceno, pa četudi vemo, da dejansko ni dovolj kvaliteten tudi na splošno.

    Evo, pa sem zafilozofiral :)

  5. Filip pravi:

    Se strinjam, da ima gledljivost pomembno vlogo pri filmu. Recimo, meni je bil izredno gledljiv filmček Disturbia, pa sem se zavedal vseh slabih strani filma (ki jih je kar precej), ampak meni je bil kljub temu zlo všeč. To pa zato, ker je narejen za tako široki krog; notri je vse zmiksano: triler, romanca, komedija,…za vsakega gledalca nekaj. To je pa pravzaprav zelo slabo, saj potem gledalci izgubijo občutek za dober film. In potem največkrat od kakšnega ‘povprečnega’ gledalca slišiš, kako se pritožuje nad kakšno filmsko klasiko češ, da je dolgočasna itd. In vse več je takileh filmčkov in eden izmed teh je tudi 18 Years Old Virgin, ki je ujel tudi tebe. :D
    Ampak kljub temu je treba vzdržat trezno glavo…filmu No Country for Old Men si dal 2 in pol, medtem ko si Scary Movie 4 dodelil štirico (če se ne motim). OK, imaš svoj način ocenjevanja in tudi vem, da je prav o tem že tekla beseda, ampak tukaj bi ti pa prav prišlo, če bi ocenil vsako stvar posebej: najprej igro, potem kvaliteto filma, potem gledljivost, glasbo,…in potem vse nekako seštel in bi videl, če hočeš ali ne, da bi ocena za No Country for Old Men bila precej višja od Scary Moviea. OK, zdaj bom pa res nehal :)

  6. t-h-o-r pravi:

    ocene niso absolutne

  7. Filip pravi:

    Seveda niso. Samo takole bi lahko preveril, če je Scary Movie res boljši od NCFOM. Ampak ker ima svoj način ocenjevanja je pač tako kot je.

  8. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Filip, meni je bil Disturbia zanič, jebat ga, okusi so različni.
    No Country me je razočaral, bil mi je dolgočasen in močno precenjen, tudi nezanimiv. Scary Movie 4 sem dal enko, sem dal pa trojki štirko, če se ne motim in sem tudi pojasnil zakaj. Kot sem rekel, ne da se primerjati in neumno je, da bi. Seveda je jasno, da je No Country bolj kvaliteten, toda mene je pustil hladnega, medtem ko me je Scary Movie 3 zabaval ves čas.
    Če želiš tudi jaz tebe ujamem na tvojem blogu, če hočeš :)
    Recimo, North by Northwest si dal 8, tako kot A Christmas Story. Boš rekel, da sta enako kvalitetna?
    Mean Creeku si dal 9, Vertigu prav tako 9, boš rekel, da sta oba enako kvalitetna in da je Hitchock dejansko na stopnji Jacoba Esteza, ki je še boljši od North by Northwest?
    In tako dalje :)

  9. LEon pravi:

    Kakor sem dojel, so te ocene filmov, ki jih daješ bolj ali manj namenjene ljudem, ki imajo popolnoma isti okus kot ti, kajti samo oni bodo lahko na osnovi tvojih recenzij in ocen potem šli gledat film in bodo dobili od filma točno tisto, kar od filma pričakujejo.

    Moram rečt, da z veseljem berem tvoje članke, predvsem sem ljubitelj filmov in na osnovi tvojih recenzij se potem tudi odločam za ogled katerega od filmov, ki jih dobro oceniš, sm moram rečt, da če bi se vedno zanašal na to, bi zamudil kar nekaj dobrih filmov (seveda po mojem okusu), poleg tega pa sem si pogledal nekaj takih, ki si jih dobro ocenil, pa mi nekako niso potegnili. Imam občutek, kot da drugače doživljamo filme, prov smešno. PA se mam za filmskega uživača, ki pade not v film in doživlja film kot da bi bil del njega.

    Uglavnem, pogledal sem si recimo nazadnje 18 year old virgin, kjer si mel ti dober feeling, pr men pa je bil feeling kr neki posiljen, kot da je vse neki na silo narejeno, sej je cool, da grejo mal čez mejo z goloto in ostalimi pizdarijami, sm film pa kot da so ga čez noč spacal.

    In pol maš tle Law abiding citizena, ki si ga popluval, kako je kao vse v mejah nemogočega, kar dela Butler a po drugi strani je Forrest Gump isti kurac, ki počne stvari, ki jih sam bog nebi znal zrežirat. Pa je Forrest hud, prav tako pa je LAC hudo stempiran, te čist not potegne, nimaš pojma kaj se bo zgodilo naslednji trenutek, huda igra itn…

    Tko da smešno je tole vse ampak ni panike, dejstvo je, da filme ocenjuješ na subjektivni ravni, pri čemer ti ni kaj očitati, namreč gre ti dobro od rok, je pa tako kot sem rekel, v pomoč samo tistim, ki so se 100% poistovetili s tabo no matter what.

    JEbemti sem zakompliciral vse tole, ma ja bo že. Uglavnem srečno pri novi oddaji, še naprej ostajam zvest branju tvojega bloga :)

    Drž se

  10. bandit pravi:

    “am občutek, kot da drugače doživljamo filme,”

    če nisi trol: wow, kaj res? fucking genius

  11. bandit pravi:

    “Tko da smešno je tole vse ampak ni panike, dejstvo je, da filme ocenjuješ na subjektivni ravni”

    ja, to je zarad tega, ker absoultna objektivnost ne obstaja

    sploh pa ne pr kritikah

    razen če si awesome trol

  12. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Leon, eh, čudno si to zapisal. Pač dam oceno, po svojem okusu, to je vse, če se z njo strinjaš, se, če se ne, se pač ne. Okusi so različni, nimaš kaj. Ocene posameznika so tudi zato, da dobiš morda nek drugačen pogled na film, ali pa da se preprosto zabavaš ob branju. To je to, brez neke hude filozofije, zato tega o istem okusu ne razumem najbolje.
    Kul, da me bereš in da ti je všeč, hvala, a okusi so različni, tu ni debate, tako je in prav zato je zanimivo. Enemu potegne nekaj, drugemu nekaj povsem drugega.
    Meni je bil 18 Year Old Virgin zabaven in kul, kaj naj, Law Abiding Citizen pa beden, da sem komaj zdržal.
    Hm, po tej logiki je itak pri vseh kritikih isto glede poistovetenja, mar ne? To mi je res malo čudno razmišljanje. Kot sem rekel, kritika je vsaj zame v prvi vrsti zabavno branje in določen pogled na film nekega človeka. Pa seveda razlog za dobro filmsko debato.
    Malo si zakompliciral, res je, a ni panike :)

    Bandit, se strinjam, vsaka ocena je subjektivna, prav zato mi grejo na kurac modeli, ki te nesramno napadejo, če ti nek film ni bil kul. Pač vsak vidi in razume film po svoje. To je to, nimaš kej.

  13. Leon pravi:

    Bandit, bi rad slišal trolščino?

    Evo, tvoja mama je trol, meni kot awesome trolu se tvoja mama pač ni mogla upret in sem jo nabrisal in woops tle mamo tebe. Little junior trolček, jezen na svojega očeta, ker ga je zapustu, se mu zdaj maščuje na hudoben način. Sinko, chill out, še bolš da si bil brez očka trola, ker ko bi sinko domov pripeljal punce, bi njegov awesome trol očka vse pokvaril.

    U jebemti, pa reč, če to ni podobno trolščini. I like this shit :)

  14. Filip pravi:

    OK, glede tegale ocenjevanja se moram strinjati s tabo, ampak mislim, da bi ti kljub temu moral film malo prespati in preštudirati v glavi – kaj ti dejansko sporoča, kaj je blo v redu in kaj ne – preden ven butneš recenzijo, morda ga lahko na hitro pogledaš še enkrat. Ker pri tebi imam občutek, da film pogledaš in si rečeš:
    “Uf, mater, tole mi je bil pa dolgcajt. Sej nič ne rečem, brata Coen zmagata, ampak tale film je za ene 2. No ja, rečmo dve in pol, ker je bila una scena na koncu svetovna..”
    Veliko krat lahko nate vpljivajo tudi razni ‘zunanji dejavniki’ ali pa imaš slab dan, pa nisi ravno razpoložen, si zaspan, itd, itd. In potem si recimo ravno takrat zavrtiš, recimo There Will Be Blood ali pa V for Vendetta (:D) pa smo tam.

  15. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Razumem poanto in se na nek način strinjam, toda da bi vsak film gledal dvakrat preprosto ni časa. Se zgodi, da si katerega ogledam po dolgem času in morda spremenim mnenje, toda na kratki rok to preprosto ne gre, bi se nabralo preveč materiala.
    Tudi tebi bi lahko glede na tiste ocene “očital” isto, se ti ne zdi. Pa ne pozabi, da na filme včasih gledamo tudi izredno subjektivno, recimo, da so rasli s kakim likom in nam je potem že zaradi tega zelo všeč. Važno je, da v recenziji pojasnim kako pa kaj.
    In če me nek film ne prepriča, to ne pomeni, da imam slab dan ali pa da ga nisem razumel, pač ne prepriča me, pa kaj. Nimaš kej.
    Leonard Maltin je recimo dal Blade Runnerju 1 in pol, pa ocene še vedno ni spremenil, pa četudi je ta film vsem čista petka. Forrestu Gumpu je dal recimo 2 in pol, Dante’s Peak pa 3. Je zato kreten, ki nima pojma o filmu? Ne bi rekel, pač tako je ocenil, nimaš kej.
    Isto velja za ostale, recimo za Eberta, ki je dal 2012 in Whip It praktično najvišjo oceno.
    In zelo se motiš, če misliš, da tako gledam kot si opisal. Gledam kot celoto, recenzije skoraj nikoli ne napišem takoj po koncu, včasih počakam tudi več dni, ker ni časa. Če me prepriča, me, če me ne, me pač ne.
    In No Country For Old Men in There Will Be Blood me pač nista. Večino ostalih sta, mene nista, pa kaj, saj ne bo konec sveta. Pač nisem nasedel, jebat ga. Če sem zaradi tega butec, ki nima pojma o filmih, tudi prav.
    Letos je ista fora z Up in the Air, ni mi potegnil, Men Who Stare at Goats mi je zelo, tale mi ni. Podobno kot 500 Days of Summer, ki ga po moji oceni kot za šalo preseže Adventureland. Mi je pa zanimivo, da nekateri kritizirajo Bad Liutenant od Herzoga, ki je meni hudičevo dober. Pa nemški Oblak 9 mi je super, pa nisem nikjer zasledil, da ga bi kdo hvalil od blogerskh kolegov.
    Itak bom kmalu obajabil seznam naj filmov leta 2009, pa bova še tam kako rekla.
    Mi je pa zanimivo, da vas ima kar nekaj isti problem, se pravi ocenjevanje različnih filmov in žanrov, seveda v smislu masovnega ogleda filmov. Kot da ne bi še nikoli v roke vzeli kakega almanaha od priznanega kritika. Recimo od Maltina, ki ima notri okoli 17 tisoč filmov. Veš kake bedarije bi mu lahko očital glede ocen, čebi ocenjevanje gledal na tak čuden način.
    Čudni ste, čudni, najbolj glede ocenjevanja. Sem že večkrat skušal pojasniti v čem je fora, pa mi ne rata pa ne rata.
    Kot sem rekel, daj vzemi enkrat v roke kak almanah pa ti bo vse bolj jasno in boš videl kaki filmi lahko dobijo tudi zelo visoko, kaki pa tudi zelo nizko oceno. Pa to ne pomeni, da so oni z nizko ddejansko boljši od onih z visoko. Vse je v pojasnilu zakaj nekdo podeli tako oceno.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !