VIP Kmetija: Salome je ena velika …

3.12.2009 ob 20:51

Napisal bi kurac, a bi jo verjetno užalil. Na Kmetijo se ni vrnila glasovat, marveč maščevat, poniževat in kregat. Bedno do konca, to ni več šov, to je jebanje v glavo. In spravila se je Majo P, kar je povsem nepotrebno. No ja, spravila se je na vse kar leze in gre. Spravila bi se še na sebe, če bi imela možnost. Salome šinfa vse po vrsti, pozablja pa, da je največji problem prav pri njej. Da je največja hinavka prav ona.

Mater so vsi ti povratniki bedni, samo Fredi, La Toya in Daniel so okej in ne kritizirajo ter ne žalijo. Še več, Fredi se celo pizdi, da to ni fer početje. V glavi imajo, da so carji, v resnici pa so kurac od ovce, če parafrizirma Daniela. Ni čudno, da so izpadli, itak si niso drugega zaslužili. Pa Suzana, daj no, umiri se dekle in bodi vesela, da te kamera sploh kaže. Pa Ines tudi, porka madona.

Pa neke dvojne igre in želja, da bi zmagal Marijan. Kaj je to za eno sranje, to je kr neki, to mi ni všeč, pa četudi Kmetije ne gledam več tako zagnano. Mi je kar prav, da nisem zraven, saj ne vem kako bi hendlal vse te hinavce. Po moje bi jebal mater vsem po vrsti.

 

33 komentarjev na “VIP Kmetija: Salome je ena velika …”

  1. ajda1 pravi:

    Mene je Salome zelo razočarala, ker je zdaj pokazala tisti svoj pravi obraz, vodi jo le maščevanje in obelodaniti vse, ne glede na žrtve. Očitno je bila ljubosumna, ker ni njo noben osvajal in se je počutila zapostavljeno kot novopečena ženska in ima sigurno prav zaradi tega toliko za povedati kdo se je mečkal, kdo je kaj počel. A je to sploh pomembno, ko naj bi ocenjevali delo hlapca v dnevu, ko so mu ga naložili, ne pa primitivno in žaljivo govorjenje in soditi kdo je glup, kdo ni glup in potem tisti smeh privoščljiv in hudoben.Zdi se mi, da je z njenega obraza izginilo vse, kar ji je še dajalo ženskost oz. žensko, da je zdaj njen obraz kot maska, hudobec v človeški podobi. No, malo pretiravam, vse je šov in tako bi morali gledati, a vseeno pojezi, če pač gledaš kmetijo redno in imaš tudi predstavo o ljudeh, verjetno več kot tisti, ki so bili le kak teden tu in se oglašajo. V bistvu mi je vseeno kdo zmaga, morda je res že čas, da se oddaja neha in da se malo spočujemo od kmetovalcev:)).

  2. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Takšna je bila od nekdaj, le da se nam je potem nazaj prikupila s kakim fajn štosem in seveda tistim jokom, za katerega še vedno menim, da je bil iskren. Njen problem je, da vse narobe razume in je potem jezna, saj misli, da ima prav.

    To, da je blatila Majo in da je že v intervjuju takoj po izpadu prodajala neke rače, je skrajno bedno in res pod nivojem. Maja bi ji morala eno primazati, ne pa da se je pustila zlomiti.

    Vse je šov, drži, jemlemo ga preveč resno, toda tale izpad Salome je bil danes res ogaben.

  3. butec pravi:

    Salome,bi imela dobro tekmico v Ameli,ki je zadnjič odšla domov.Ne vem,zakaj jo ni med temi “sodniki”?

  4. anika pravi:

    Luciferjev efekt

    http://www.lucifereffect.com/lucifer.htm

  5. anika pravi:

    http://sl.wikipedia.org/wiki/Luciferjev_u%C4%8Dinek

  6. Tina M Tina M pravi:

    Iztok,
    res malo pretirava, ja. Verjetno je jezna, ker so njo takrat namerno izločili.

    butec,
    misliš Aneta? :)

  7. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Anika, morda pa res, s tem, da tu ne gre za spremembo karakterja, ampak za nenehno isti karakter, ki ga gledalci pač ne pogruntajo pravočasno.

    Tina, malo? Po moje zelo veliko.

    Butec, prav imaš, ti dve bi se pobili med sabo :)
    Ni je pa zato, ker je izpadla na poseben način, tudi dvobojevala se ni kot si videl v ponedeljek.

  8. butec pravi:

    Lahko,da je Aneta.Zdaj jo pa ni med “sodniki”.

  9. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Aneta je bila.

  10. klemenix klemenix pravi:

    Meni je bila Salome že skozi celotno oddajo zoprna oz. zoprn. Ne maram ljudi, ki namerno podjebavajo ljudi. Že res, da je bila pridna kar se dela tiče, a s takim človekom kot je ona jaz ne bi mogel preživeti niti enega dne pod isto streho.

    Sicer so mi pa brez vezni, ker se kregajo, kdo je kaj naredil in koliko je kdo delal. Gor jih je sedaj spet ogromno, pa tudi tisti štirje svetniki bi lahko malce več delali. Nihče ni bil res delaven. V sloveniji je ogromno kmetij, na katerih delata le po en ali dva človeka, pa imata namesto ene krave deset ali več krav, šoloobvezne otroke itd. Tako da je lahko vse “slavne” kmete pošteno sram, če sploh razmišljajo v to smer, da so kaj prida delali na Kmetiji.

  11. anika pravi:

    Salome je udaril ven njen oče.

  12. anika pravi:

    Likovička nam je vzgojila Janšo in sedaj še napihnila v negativo Salome.

  13. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Klemen, meni tudi od samega začetka, le ko je jokala, se mi je nekako zasmilila. Me pa čudi, da se je Marijan po tistem dreku, ki sta ga mela, kar naenkrat spoprijateljil z njo v nulo. To je res bedno, tega tudi Daniel ne razume.

    Glede dela, preveč resno na to gledaš, tudi jaz ne bi delu, če bi bil tam, pa hlapca tudi ne bi špilal, to je šov, za promocijo, ne pa da boš garal, tolko pa ne plačajo.

    Ma saj je vsem jasno, da niso ne vem kako delali. Moraš pa vedeti, da so zdaj po moje delali prvič v lajfu, vsaj večina od njih :)

  14. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Anika, Salome se zdaj res obnaša kot Marjanca Likovič, no ja, saj sta frendici kao :)

  15. spookymulder spookymulder pravi:

    eh no ja, ni potrebno jemati tako osebno, ker je povsem jasno, da je 90% vsega skupaj samo šov in igra ter da vsak igra neko svojo vlogo.

    Sicer pa se ne spomnim, da bi bili “štirje svetniki” kaj prida prizanesljivi do ostalih tekmovalcev, ko jih je bilo potrebno izločiti, zato je nekako logično, da se jim to sedaj maščuje.

    Je pa seveda dobro za gledanost šova, ko Maja potoči kako solzico, ko Salome preklinja vse po dolgem in počez, ko LaToyi bradavička “uide” izpod obleke in ko se zazdi, da mastermind Artur nima več vsega pod kontrolo. Show must go on! ;-)

  16. klemenix klemenix pravi:

    Mene tudi tiste solze niso ganile, saj je prej bilo preveč sranja z njene strani. Kar se Marjana tiče je tudi meni čudno, da sta kar naenkrat postala kolega. Verjetno sta od vseh še največ delala na kmetiji in ga je to tako pojezilo, da sta postala nekakšna zaveznika.

    No, kar se dela tiče me nisi prav razumel :) Tudi jaz ne bni spustil duše, če bi slučajno šel na Kmetijo in kar se tega tiče jih povsem razumem. Kar sem hotel reči je to, da si tisti “slavni” kmetje, ki poudarjajo koliko naredijo delajo eno veliko sramoto, ker ne vedo, da na pravih kmetijah naredi en sam človek 10krat več dela, kot so ga gor vsi skupej.

  17. spookymulder spookymulder pravi:

    Se povsem strinjam s klemenixom, da kar se tiče (ne)dela na kmetiji slavnih, saj je stvar naravnost porazna in nima nič skupnega s pravim kmečkim delom, kar je seveda škoda, saj si potem mestne srajce predstavljajo, da je delo na kmetiji izjemno enostavno in ena sama zabava, pa da če se ljudem ne da delati, lahko kar vse skupaj pustijo in ne opravijo nalog, pa ni nič narobe. Hja, tako v resnici pač ne gre, ker gre kmetija hitro “zugrund”, ko ni dohodkov iz poljedelstva ali živinoreje in je potrebno prodajati zemljo, potem pa je hitro konec “špasa”.

    Na žalost so tile slavneži (razen redkih trenutkov delavnosti) zadevo dejansko vzeli zgolj kot lastno promocijo, ne pa kot resno delo na kmetiji. Prav smešno je bilo gledati, kako so se branili konja in niso videli niti do konca svoje dlani, da bi jim to zelo prav prišlo pri oranju njive. Ampak ni problema, potem so naredili malo šova in parkrat potegnili z brano po njivi “i nikome ništa” – naloga opravljena. Prav žalostno pa je bilo gledati, ko je glava družine postala Aneta in skušala člane družine pripraviti, da bi dejansko resno in skupaj poprijeli za delo, a seveda doživela vsesplošni revolt, katerega sporočilo je bilo samo eno: mi nismo tukaj, da bi (resno) delali.

    Za moje pojme bi moral vsak, preden bi prišel na kmetijo, deponirati neko vsoto denarja, npr. 10.000 evrov, potem pa bi mu od tega denarja za vsako slabo ali neopravljeno nalogo odvzeli nek del – to bi bila po mojem edina motivacija, da bi resno prijeli za delo. Potem bi oddajo zares lahko imenovali Kmetija slavnih, ne pa sedaj, ko bi zadevo lahko imenovali kvečjemu Košatija slavnih.

  18. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Spooky, se strinjam, toda po drugi strani pa se mi zdi, da temu ni tako in da je igre bolj malo, saj dvomim, da bi kdo s plačilom za negativno vlogo tvegal, da ga zasovraži cela Slovenija.
    Tudi glede tega se strinjam, kar si rekel za “svetnike”, toda Salome se je spravila na Majo, ki res nikomur nič noče. In to na zelo poceni ter oseben način, kar je ogabno.
    Za šov, za ciljno publiko in seveda rejtinge so prav take reči najboljše, drži :)

    Klemen, Marijan se je iz face spremenil v prepotentnega glumača, kar je škoda.
    No ja, veliko v primerjavi z drugimi slavnimi kmeti :)

  19. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Spooky, dvomim, da so gledalci od tekmovalcev pričakovali kako resno delo, kot dvomim, da bodo zdaj zaradi tega mislili, da so vsi mestni ljudje lenuhi. Tega ne kupim.

    Itak da za promocijo, za kaj pa drugega. Saj niso nori, da bodo delali. Za tak honorar že ne, daj no.

    Eh Aneta, ta se je prišla le kregat in zdravit samozavest.

    Tvoj predlog z denarjem pa ne bi šel skozi, saj na tak način ne bi dobili nobenega tekmovalca. Še tele so očitno težko dobili, pa četudi so kot dodatki prišli slavni od katerih si tudi ti veliko bolj slaven.

  20. spookymulder spookymulder pravi:

    “…dvomim, da so gledalci od tekmovalcev pričakovali kako resno delo,…”

    Kaj naj bi torej pričakovali od oddaje z naslovom Kmetija?!? jaz sem pričakoval točno to – da bodo slavni pokazali, da niso dobri samo v čvekanju in razkazovanju, temveč tudi v resnem kmečkem delu in kmečkih opravilih. Na žalost zamanj!

    “…kot dvomim, da bodo zdaj zaradi tega mislili, da so vsi mestni ljudje lenuhi. Tega ne kupim.”

    Seveda da ne, to nima veze z mestnimi ljudmi, temveč bodo ljudje sedaj mislili, da so SLAVNI ljudje lenuhi.

    “Itak da za promocijo, za kaj pa drugega. Saj niso nori, da bodo delali. Za tak honorar že ne, daj no.”

    Ja za kakšen denar pa misliš, da delajo na pravih kmetijah? Za milijone?

    “Tvoj predlog z denarjem pa ne bi šel skozi, saj na tak način ne bi dobili nobenega tekmovalca.”

    Dokaz več, da so slavni očitno res leni.

  21. NoMercy pravi:

    prosim, da se o Salomen piše in govori v srednjem spolu :)
    To “one” ima namreč lastnega tiča v pičko vdelanega :)
    Matr mora biti to one nadrkano ob menstri pa s tičem v fufli :)

  22. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Spooky, ni Kmetija, VIP Kmetija je, gledalci pa so pričakovali škandale, dvojne igre in šov. Daj no, le kdo bi jih gledal, če bi bili pridni in samo delali.

    To že zdaj mislijo, saj ljudje nimajo pojma, da delo v medijih ni zafrkancija, ampak trud in delo kot vsako drugo.

    Govorim o honorarju, ki ga je vsak tekmovalec dobival tedensko.

    Ne, Spooky, dokaz več, da slavni rabijo le promocijo in nič drugega.

  23. spookymulder spookymulder pravi:

    “…gledalci pa so pričakovali škandale, dvojne igre in šov. Daj no, le kdo bi jih gledal, če bi bili pridni in samo delali.”

    V bistvu imaš zelo prav in prav to je najbolj tragičen obraz sodobne družbe, ki jo bolj kot marljivost in delo zanimajo bedarije, intrige in spakovanja. Zares “fantastičen” vzor mladim ljudem. Sedaj pričenjam razumeti, zakaj trenutno v kinu pred začetkom filmov vrtijo “reklamo” EU, ki propagira kmetijstvo – da se ljudje vsaj za trenutek zavejo, da ne živijo od “škandalov, dvojnih iger in šovov”, temveč jih hranijo pridne kmečke roke.

    “To že zdaj mislijo, saj ljudje nimajo pojma, da delo v medijih ni zafrkancija, ampak trud in delo kot vsako drugo.”

    Osebno ne delim tega mnenja, verjamem pa, da ima marsikdo tako zgrešeno predstavo o svetu slavnih, toda Kmetija … bolje rečeno njeni udeleženci na žalost niso storili čisto nič, da bi to sliko izboljšala, prej nasprotno. Kmetija slavnih torej pljuva tudi v tvoj lonec slabega ugleda slavnih, Iztok.

    “…dokaz več, da slavni rabijo le promocijo in nič drugega.”

    Še ena zabloda sodobne družbe, kjer lahko z obilico promocije (tudi najbolj neumne in abotne) postane slaven tudi največji blefer, ki bi mu sicer zaupali zgolj lupljenje krompirja. ;-)

  24. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Eh, daj no, ne tako globoko, to ni noben odraz sodobne družbe, to je le oddaja, ki jo ljudje radi gledajo tudi zato, ker drugega ni na sporedu. Povsem neškodljiva in ravno prav neumna, da ne bo na nikogar vplivala slabo.

    Na nek način se strinjam, da ljudje dobijo čuden pogled na slavo, toda ne pozabi, da to dejansko niso slavni, ampak po večini skorajda navadni ljudje z ulice, če pogledava recimo Ines, Aneto, Mikija, Suzano, Alenko in Majo M. Prave zvezde v ta šov niso šle, ker jim je izpod nivoja.

    Res je, to pa delajo rumeni mediji, zvezde iz popolnoma nesposobnih ljudi. Toda to je malenkost v primerjavi s tem, kar delata nacionalka in POP Tv, ki prime time čas po novem dajate ljudem, ki si tega še niso zaslužili.

    O tem sem pisal tukaj:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/10/06/casi-ko-lahko-vsak-napise-avtobiografijo-in-se-pojavi-na-prime-time-oddaji-me-skrbijo/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/03/31/slovenski-medijski-sceni-se-je-zasukalo-do-konca/

    Kmetija je, dragi prijatelj, še najmanj sporna:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/10/27/mar-kmetija-slavnih-res-skoduje-otrokom/

  25. AndrejM pravi:

    Saj imaš prav, kakšne zvezde? Halo? Očitno je kup ljudi reklo ne in potem je na Kmetiji pač to, kar je. Bom pa za hec napisal ekipo, ki bi bila po moje kar v redu :) Torej: Urša Čepin, La Toya, Nina Osenar, Salome, Sabina Remar, Rebeka Dremelj, Fredi Miler, Sebastjan Cimerotič, Artur Štern, Damjan Murko, Ricky in Iztok Gartner (da ne boš rekel, da sem te pozabil :) .

  26. Cene Pohar pravi:

    “Prave zvezde v ta šov niso šle, ker jim je izpod nivoja.”

    To je pravi razlog? Zato nisi šel? :)

  27. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Cene, o razlogih sem pisal tule:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/07/07/zakaj-sem-zavrnil-sodelovanje-na-vip-kmetiji/

    Andrej, itak, da so rekli ne, toda po drugi strani je bilo neumno pričakovati, da bodo dobili kaka močna imena. Ta, ki so jih dobili, so na nek način logična, problem je le v teh, ki so jih dobili naknadno, to pa je je bilo res kr neki. Z izjemo Daniela seveda, ki je poleg Salome in Arturja največja zvezda.
    Lepo, da me nisi pozabil, a vseeno bi rekel ne, hvala :)

  28. kofe chiki pravi:

    sam kaj so teli sodniki tam počeli men ni jasn

    Fredi je lepo rekel, izpadl bojo butci pred narodom

    Artur je z normalnim besedičenjem povsem zasenčil vse tam(a res nihče od teh takoimenovanih slavnih ne zna ubesedičiti svojih misli)

    Pa od kje jim fora da pomagajo marjanu in ga ne dajo direkt u finale
    dajo pa uber lenega drogeraša zaspanca, ki se tako laže da verjame sam sebi(on temu reče deljenje, ne podkupovanje)
    Na konc se jim je še povsem uprl in se jim smejal u faco, ampak kul, tu maš, direkt u finale

    suzana je bla tam en tedn in se gre zdaj osebno vendeto proti arturju
    ta baba je res najbolj antipatična ženska u zgodovini slovenije
    a ni težila, da gre zato domov, ker ne bo del te perverzije(ker se je artur kao slačil), potem pa gre za mnedžerko Latoyi u porno svet

    svašta

  29. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Pač taka so bila pravila, da oni odločijo kdo gre domov, kdo na dvoboj in kdo v finale. Saj to je jasno, a ne? Problem je bil vsaj zame v tem, da so se vsi po vrsti vedli kot totalne budale in da so se mi Artur, Goran in Maja prav zasmilili, ko so mogli prenašati njihove otročje izpade.

    Ej, to pa res, zelo čudno so vsi po vrsti tvorili svoje stavke, ko je prišlo do resne debate, ni čudno, da je prišlo do toliko kregov.

    Goran ni lagal, le Salome ga je bedasto razumela. Pač len je, jebat ga, pa kaj, kdo pa pravi, da bi moral garati, saj ni nor. To, kar so spletli za Marjana, pa je bilo neumno, saj je obstajala velika verjetnost, da ga bo Artur premagal v žagi. Je pa res, da če bi ostala Maja, bi pa verjetno vse premagala v znanju. Čeprav ne vem od kje ljudem ideja, da Artur ne zna pratike.

    Suzana je tudi meni zoprna, negativka in nekdo, ki se nekaj gre, pa pozablja, da dejansko na medijskem področju ni naredila ničesar. Pa ne samo to, da je šla za menedžerko, tudi za Playboy se je slekla, kar je še večja dvojna morala in debilizem.

  30. butec pravi:

    Ko,takole berem po različnih blogih,o doseženi izobrazbi g.Arturja Šterna.Nekje piše,da je dosegel tri doktorate potem,nekje dva,nekje pa enega in en magisterij.Ker imajo,ljudje polna usta zavisti o doseženi izobrazbi in jo g.Arturju stalno oporekajo in oponašajo,me prav zanima,če imaš ti verodostojen podatek,ki bi zadovoljil moj firbec.
    Hvala !

  31. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Žal nimam, ti pa lahko pripnem link do najinega intervjuja, ki je nastal kaki dve leti nazaj.
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2007/09/28/moj-intervju-artur-stern/

  32. Sale pravi:

    Mene je zelo presentilo koliko ljudi podpira Salome in se sam pri sebi sprašujem kaj za vraga se dogaja? Kako lahko nekdo podpira takšno osebo? Obnaša se kod da časti Satana.

    kako je možno, da ljudje v tej državi dejansko podpirajo takšne ljudi?naj mi nekdo razloži, če ve.

  33. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Verjetno zato, ker se jim kao smili in ker jo morajo kao podpirati pri njenem boju za “seksualno enakopravnost”. To je pač moderno.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !