Sem edini, ki mu je vino ogabno in ki mu je malo mar za martinovanje?
6.11.2009 ob 20:44Da ne maram piva, sem že povedal. Zdi se mi grenko in ogabno, pravzaprav za bruhat. Nekaj podobnega je z vinom. Čudnega in neprivlačnega okusa mi je. Prav tako za bruhat. In belo in rdeče, isti drek, isti ogaben okus. Tudi šampanjec, tudi sladka vina, tudi ne vam kako prestižna letina. Ne štekam ljudi, ki vino obožujejo in ki komaj čakajo, da se bodo lahko za martinovanje napili do onemoglosti.
Bljak, zaradi mene lahko martinovanje preprosto ukinejo. Pa še manj nesreč in kazni bo.
6.11.2009 ob 20:57
Nisi edini.:) Se tebi pridružujem.
6.11.2009 ob 21:11
Ljubezen do tega, kar opisuješ v tem zapisu, je zelo tesno povezana s tistim, kar opisuješ v prejšnjem zapisu
.
No, pri meni bi poleg vina in piva iste besede veljale še za čaj:)
6.11.2009 ob 21:12
Se strinjam, alkohol je večkrat razlog za prepire in tragedije pri bajti.
Čaj? Hm, tudi če je poln cukra, limone in z okusom po sadju?
6.11.2009 ob 21:15
ja, gravža se mi
6.11.2009 ob 21:17
No ja, jaz ga zelo rad pijem pri bodoči tašči, ker skuha res enkratnega. In seveda takrat, ko sem bolan pa ga moram
6.11.2009 ob 21:21
Se pridružujem mnenju. Odzvanjajo mi Kosovelove besede: Sladka črnina, polni grozd, jagode se v dežju bleščijo… Odraščala sem med vinogradi in vino je bilo v hramu čez celo leto, vendar to ni bila pijača za vsakdan. Vino, teran, je bilo kot zdravilo, le tega pa nikoli ne piješ brezglavo, v velikih količinah. Tudi jaz nisem nikoli razumela tistih, ki jim je to, da se ga napijejo, najboljša zabava.
6.11.2009 ob 21:59
Verjetno nisi edini pod soncem s prepričanjem o ogabnosti vina. Zagotovo pa vem, da jaz osebno med take ljudi ne spadam. Beseda ogabnost je za vino precej težka. Prav tako tudi tvoja splošna ocena o pitju do onemoglosti na martinovo.
Osebno sem zelo velik ljubitelj vina. Privoščim si ga ob dobri jedi ali zvečer na kavču v kombinaciji s kakšnim odličnim sirom. V hiši imam vinsko klet v kateri najdeš marsikatero odlično steklenico, ki je starejša kot sem jaz.A kjub temu se ne spomnim, kdaj sem bil nazadnje vinjen.
6.11.2009 ob 22:06
Hear, hear!
6.11.2009 ob 22:07
Živa, teranov liker še gre
Apia, ni težka, če je nekomu ogabno, nimaš kej.
Ne gre za splošno oceno, gre za tiste, ki bodo to storili. In verjemi mi, ne bo jih malo. Policisti se že veselijo.
Pravijo pa, da kak deci na dan ni slabo, da je zdravilno, toda meni ne gre, okus mi je preprosto ogaben.
Pohvalno, da piješ v zmernih količinah in da si pravi ljubitelj vina.
6.11.2009 ob 22:30
V bistvu bi me precej bolj začudilo, če bi ti bilo karkoli, kar je naravno in neizumetničeno všeč…
6.11.2009 ob 22:55
Ah, dej, dej, ne pretiravaj.
6.11.2009 ob 23:09
Ne, nisi edini. Martinovo gre tudi mimo mene popolnoma neopaženo.
7.11.2009 ob 00:18
Vino sem pred davnimi leti eventualno konzumiral kot bambus, ko sem enkrat probal špricer, pa sem skoraj kozlal. Radenska in belo vino skupaj, uf, verjetno najbolj ogabna pijača na svetu.
7.11.2009 ob 00:42
še eden
7.11.2009 ob 01:01
Vino mi je ogabno. Sovražim ta slovenski pijanski praznik.
7.11.2009 ob 01:03
Lepo, vedno več nas je, vsaj tukaj
7.11.2009 ob 01:13
Tole z alkoholom je čisto navadno drogiranje. Legalno. Žal.
7.11.2009 ob 01:14
Da, draga, da, dragi, da, draga, da … vino je modno ogabno.
7.11.2009 ob 02:11
V zdravstvenih domovih so nekoč imeli nek plakat na temo alkoholizma ali tega, kako zapademo vanj. Žal tipično slovenske fore, Bogu hvala za izjeme. Vsi razlogi, zaradi katerih se kakor moramo napiti. Ti je kristalno jasno, da … Kdor se hoče nalivati, bo vsak teden našel vsaj en razlog. Vsako bedarijo je pač treba zapiti. In potem potrebujemo še pijanski praznik, kot se ne bi v tej državi množično nalivalo vse dni v leto?
7.11.2009 ob 02:40
Pitje vina je pač navada, ki jo Slovenci obožujejo. Nikoli jih ne bom razumel glede tega.
7.11.2009 ob 10:56
Se strinjam z zadnjim komentarjem od Žogce. Pač vsaka priložnost je pri nas izkoriščena za žur in napivanje.
Me zanima, če bi ti tudi tisto pivo bilo zanič.
Vino tudi meni ni všeč, mi je pa pivo dobro, sploh irsko.
7.11.2009 ob 12:07
Tudi meni je malo mar za martinovanje. Oziroma za to kar je pri nas postalo: “upravičen” razlog, da se ga nekateri nacedijo. Sicer mi je pa vino všeč (pijem ga sicer redko) in če ga znaš piti in ceniti (kozarček sem in tja), je lahko nekaj posebnega. Žal je pa pri nas v Sloveniji ratala navada, da je vino le za nacedit. Imam sorodnike iz Kanade. So ful poznavalci vina in ga ob vsaki pravi večerji zvrnejo kozarček. Poskušajo različne in imajo navado uživat v vinu. Ko so bli tu pri nas, smo jih peljali na degustacijo na Kras in jim je bilo to res všeč. Ko pa so jih nekateri drugi tule pri nas nacejali s poceni vinom in jim skušali nalivati kozarec za kozarcem, jim pa to res ni bilo všeč. Hočem povedat, da pri nas večina žal ne zna pit vina.
7.11.2009 ob 12:14
Poglej moraš piti dobro vino in tisto ti ne bo ogabno. Katero pa je tvoje najbolše vino, ki si ga probal?
7.11.2009 ob 13:30
Lily, če je grenko, bi mi bilo.
Matej, res je, dobesedno blagoslov dobijo, da se lahko napijejo na mrtvo.
Ketna, pred stotimi leti se spomnim merlota, potem pa ničear več, me niti ne zanima, karkoli sem poskusil, mi je bilo ogabno. Sem bil tudi povabljen na degustacijo mladih vin večkrat, pa mi niti en okus ni odgovarjal. Še mošt in kuhano vino sta mi ogabna, če sem iskren.
7.11.2009 ob 14:12
Vsi smo dojeli (upam), da ne maraš vina in piva, ter da ju (ne vem zakaj) povezuješ z obveznim popivanjem do pijanosti…
Nič pa ne poveš o tem, kaj ti kot pijača paše in ti je všeč…
Pa menda ja ni res, da piješ malibu colo…
7.11.2009 ob 14:34
Nikjer ju nisem povezoval s popivanjem, to leti zgolj na tiste, ki res popivajo in ni jih malo.
Malibu kola je zakon
Pa črna vodka z jabolčnim sokom tudi, pa long island coctail, pa čokoladni liker, pa mai thai coctail, pa tudi kaka jack cola ni odveč
Drugače pa prisegam na vodo
7.11.2009 ob 14:38
Ne štekam ljudi, ki vino obožujejo in ki komaj čakajo, da se bodo lahko za martinovanje napili do onemoglosti.
Tale stavek mi da misliti to, kar sem omenil…
Sicer sem pa pravilno predvideval. Samo sintetiko konzumiraš. Da se ne boš kar v “E” pretvoril…
No ja. Voda je tudi meni glavni vir tekočine…
7.11.2009 ob 14:44
“Ne štekam ljudi, ki vino obožujejo in ki komaj čakajo, da se bodo lahko za martinovanje napili do onemoglosti.”
Zakaj to razumeti za vse ljudi?
No ja, sprenevedati pa se vendarle ne gre, saj dobro veš kako pijan narod smo Slovenci, tudi na cestah, kar je najbolj problematično.
7.11.2009 ob 15:31
To, da smo narod pijancev se moram na žalost strinjati…
Dvomim pa, da tisti pravi pijanci ravno Martinovo čakajo…
7.11.2009 ob 20:53
Iztok, se strinjam z zapisanim o neumnosti takšnih in podobnih praznikov, ki so nekaterim samo vzrok za to da se ga napijejo.
Jaz tudi nisem ljubitelj alkohola, pijan nisem nikoli, v različnih, tudi poslovnih družbah imam predvsem problem da se obranim pijače s katero te posiljujejo. Na primer marsikdo popije pri navadni večerji 4 pire in dva kratka in se mu to zdi normalno. V taki situaciji se neugodno počutim, ker se pozneje mi vsaka neumnost ne zdi več smešna in temu primerno težje komuniciram. No, drugi dan po posledicah pri drugih vem, da je odločitev vedno pravilna.
Ne strinjam se, pa da je ves lakohol ogaben, samo znati ga je treba uživat. Jaz rad poskusim kakšen aperitiv, posebej če sem v tujini (južno ali vzhodno), vino kakšen majhen kozarček ob dobri hrani, rajši rdeče, ob ribi belo, pivo mi paše pa samo po kakšni vroči kolesarski turi poleti, maksimalno enega hladnega, pozimi pa niti pod razno.
7.11.2009 ob 21:16
To siljenje je šlo meni tudi od nekdaj na kurac. A veš, daj rukni enega, kaj ti je, enega pa boš že. Ne bom, kreten, ni mi, pa še ogabno pijačo piješ. Odjebi
Kombinacije pira in hrane pa itak ne bom nikoli štekal, to mi je šele ogabno.
Meni je marsikaj dobro, predvsem kaki koktajli in podobna sranja, le vina in piva ne maram.
Nikoli pa ne pijem kar tako, niti za žejo, niti pač enega. Te navade tudi ne razumem najbolje
Če že pijem, pijem na kaki zabavi, kjer se potem ostane dolgo časa.
7.11.2009 ob 22:26
Meni je pa kozarček dobrega vina pravi užitek. Sploh si ne predstavljam večerje s prijatelji brez kozarčka.Ljudje s katerimi se lahko še zapletem o okusu te kapljice, pa se mi zdijo nadvse zanimivi. Kozarček šampanjca je pa užitek nad užitki.Pri nas ne mine družinski praznik, da ne nazdravimo z njim. Mnjam.
Za martinovanji mi pa dol visi.
7.11.2009 ob 22:30
Joj, kako smo si različni, nimaš kej.
7.11.2009 ob 23:06
Eno je vino, drugo pijančevanje do onemoglosti. Gledati pijane osebke, še posebej ogabne nagravžne babure, ki se ponavadi opijajo pod milozvočnimi zvoki kakšne goveje muzike, Korada, Wernerja in podobne bljak glasbe je nekaj, zaradi česar me je včasih sram, da sem Slovenec. To in pa takrat, ko gledam nesposobne, grabežljive, korumpirane in vase zaverovane slovenske politike.
Drugo pa je vino kot pijača, ko se jo uživa v zmernih količinah pri jedi ali posebnih okoliščinah. Pa vino kot umetnost ustvarjanja (trta, vinogradi…) v primerjavi z npr. pivom, ki je čista industrija.
Pa še to: tokrat navijam za policaje, da napišejo pijanim morilcem v avtomobilih čem več kazni.
7.11.2009 ob 23:17
Andrej, punca, ki pije pivo, je nakaj najbolj kmečkega kar obstaja. Pa še kak čik zraven, pa imamo dedca
Vino kot umetnost pa je nekaj drugega, to pa si dobro izpostavil.
Se strinjam, tudi jaz sem tokrat izjemoma na policijski strani.
7.11.2009 ob 23:30
“Malibu kola je zakon
Pa črna vodka z jabolčnim sokom tudi, pa long island coctail, pa čokoladni liker, pa mai thai coctail, pa tudi kaka jack cola ni odveč”
Dodaj še beldežur pa imaš pivsko listo najstnic v tretjem letniku ekonomske.
8.11.2009 ob 00:45
Pač so mi kul gejevske pijače, nimaš kej, pa še dobre so
In ja, tudi beldežur je kul, če se ne motim sem bil od njega prvič pijan
8.11.2009 ob 16:10
Žabari nebote nikoli razumeli tega praznika! Držite se koktejlčkov!
))))))))
8.11.2009 ob 16:36
Štajerc sem, stari moj.
8.11.2009 ob 17:41
Po pivskem pedigreju že ne stari!
8.11.2009 ob 17:43
Martinovo in martinovanje kot dogodek čaščenja vina mi je podobno kot npr. Prešernova nagrada, Borštnikov prstan … pač dogodek, da se nekaj dogaja in ocenjuje


Vse kar je pa alkoholnega (od rumovih kock naprej pa do 50% procentnih pijač) pa kot kao človekovega sovražnika uničujem
No kdaj pa kdaj bi “uničil” tudi proizvajalca, ko me po kakšni turneji naslednji dan boli glava
NIKAKOR pa se ne dotaknem avtohtone gorenske pijače: glavobolčana — neglede na vsebnost alkohola
8.11.2009 ob 19:25
verjamem, da ne maraš vina, vino je pač an aquired taste…in glede na ati copati..ti do tega pač ne boš nikoli prišel.
Sicer pa…niti en pravi ljubitelj vina ni alkoholik…ali niti en alkoholik ni v resnici ljubitelj vina. To je tako, kot če bi rekli, da je nimfomanka ljubiteljica dobrega seksa…nimfomanka pač fuka ker mora, ne pa zato, ker v fuku uživa.
8.11.2009 ob 21:56
Rado, na to sem ponosen, saj se mi je vedno zdelo totalno kmečko, da se Štajerci hvalijo s tem, da pijejo.
No Mercy, žal se po večini dogaja le pijančevanje.
Vanja, kolikokrat si vdihnila preden si napisala tole “mojstrovino” od komentarja, ki diši po Simoni Rebolj, a je znatno bolj stupidna in poceni? Daj no, a res ne znaš več normalno pisati? Uboga duša, stara plošča, ki je ne posluša nihče več.
Sicer pa ti predlagam, da povprašaš vse pijančke, ki so se za vikend nacejali z vinom, kak zahteven okus so imeli. Daj no, ne prodajaj dreka.
9.11.2009 ob 10:57
Ne, nisi edini:)
ok, ne bom rekla, da mi je vino ogabno, je pa res, da mi martinovenje ne pomeni nič, nada, njente, ničevo:))))))))
9.11.2009 ob 18:01
No, kot veš sem s primorskega konca in moram reči, da praznik martinovanja zelo spoštujem. Še bolj pa ga spoštujejo tisti, ki pridelujejo vino, predvsem tisti starejši. Gre za to, da pridelovalec vina poiskusi in postreže s tistim, za kar je garal celo leto. Pri nas mlajših je ta praznik res da pogost izgovor, da se ga napijemo kot mambe, a za martinovo probaj iti kdaj do kakšnega kmeta, ki ob tej priložnosti priredi žurko. Videl boš, da se vino pije zelo zelo spoštljivo in je odnos do te žlahtne pijače povsem drugačen, kot ga ima npr. en srednješolec, ki v soboto zvečer odleti do Mercatorja in tam pograbi najcenejo flaško vina, da se ga povsem naseka in gre nato frajarit po raznih diskotekah.
9.11.2009 ob 18:15
Glede pridelovanja povsem razumem širino in bistvo, glede tega kapo dol mosjtrom vina.
9.11.2009 ob 18:51
@ 42. Vanja: a bi bla ti moja baba .. vsaj prležnca, no
9.11.2009 ob 20:27
No, tudi jaz pridelovalce vin zelo spoštujem. In spoštujem (dobro) vino, ki je moja najljubša pijača.
9.11.2009 ob 21:14
Ne bi ravno uporabil tako ostrih besed, je pa res, da tudi meni pivo in vino nista dobra, in sicer zaradi grenkega oz. kiselkastega okusa. Če že, potem pijem sladke pijače.
9.11.2009 ob 21:23
Sladke pijače so zakon
11.11.2011 ob 11:43
vsak ma svoje mnenje, bom pa še jst povedov svojga. Kot skoraj vsak dolenjc zelo rad pijem vino (pijem, se ne nalivam) mi je pa tudi zdravnik priporočil kozarček cvička na dan, saj je cviček odlično zdravilo za kri, raztaplja holesterol, itd. v vročih poletnih dnevih rad spijem tudi kakšno pivo, nikakor in pod nobenim pogojem pa ne maram žganih pijač, te se mi zdijo naravnost ogabne. zato bom še naprej prisegal na cviček ob narodno zabavni glasbi, koradu in brendiju,in podobni ogabni glasbi zaradi katere je nekatere sram da so slovenci. jaz pa sem prav zaradi nje PONOSEN SLOVENEC.
11.11.2011 ob 16:11
Stvar okus pač. Kar se pa tiče pitja vina, to ne pomeni, da se ga moraš naliti, dovolj je kozarec po kosilu in verjamem tistim, ki rečejo, da je to za zdravje, ker vino sigurno vsebuje snovi, ki so koristne za organizem, a kot rečeno, ne v prekomernih količinah, zmerno. Jaz prisegam na kozarec refoška (ki ga svetujejo predvsem ženskam),savignon, pinot in dober je tudi cviček, tisti originalen, kot ga je pohvalil zajcek. Imam pa seveda raje stekleničena vina kot domača. Se pa ponavadi ljudje ne nacejajo z vinom, bolj s pivom ali s kakšnimi drugimi žganimi pijačami, a za Martinovo si pač dajo duška. Jaz na Martinovanju še nisem bila nikoli, me pa ne moti, če se ljudje sprostijo, naplešejo in spijejo nekaj kozarčkov, pa pozabijo na vsakdanje tegobe.