IZTOK faking GARTNER

Vloga Za Emo v kina prihaja 23. oktobra

« | | »

Porod v živo

12.10.2009

Spletni portal Bibaleze je danes objavil posnetke poroda v živo. Zaključek zgodbe para, ki ga tako in drugače predstavljajo že od marca letos. Okej, toda posnetki poroda, kjer na svet prijoka dojenček, so vendarle neokusni. Še posebej za ljudi, ki s tem otrokom in mamico nimajo ničesar. Vem, da je rojstvo lepa stvar, toda zakaj pred javnostjo, zakaj na tako direkten način, z vsem dretjem in živalskim matranjem mamice.

Dajte no, nekaj stvari pa res lahko ostane v zasebnosti para. Kaj imata od tega, ne vem. Kaj bo rekel otrok, ko bo velik, tudi ne. Vem samo, da na tako mamico sam ne bi bil ponosen, da svojega rojevanja za noben denar ne bi kazal celi Sloveniji in da svoji ženi take bedarije niti pod razno ne bi dovolil.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 12.10.2009 ob 23:38 pod vsakdanji lajf. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

78 odgovorov na “Porod v živo”
  1. vierd - 13.10.2009 ob 00:06
    vierd

    moderni cajti so, ti si pa starokopiten. pa niti približno ni ogabno
    od tega imata pa vrjetno “slavo in denar”

    je pa čist možno da je lezoča se biba tep plačala da neki spišeš? pa si kr neki bleknu…spet “slava in denar”?

  2. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 00:13
    IZTOK GARTNER

    Slavo? Ful slave, ja, od zdaj naprej bo delila avtograme in vsi bodo rekli: “Glej jo, zvezdo, kako kul je rodila in se drla ko žival.”
    Daj no, ne lomi ga.
    Starokopiten? Hm, boš objavil posnetke svoje žene in mame?

    Meni plačala? Ta pa je še boljša.
    Jaooo, pa od kje se najdete :)

  3. vierd - 13.10.2009 ob 00:29
    vierd

    “slava in denar” pod narekovaji…beri: KVAZI slavo in denar
    sm vedu da bi že prvič mogu obrazložit

    ne vem kaj si ti delu s posnetki mame in žene ampak kul…ti verjamem na besedo da si moderen, lep, urejen, negovan

    to a ti plačajo al ne pa itak ne bomo nikoli izvedeli…

  4. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 00:31
    IZTOK GARTNER

    Stari, kaj te muči? Pišeš totalne bedarije, res.
    Plačajo za to, da jih “blatim”? Neverjeten si, res. Pa da jim delam reklamo na blogu, čeprav jo imajo na 24ur.com, ki je milijonkrat bolj obiskana stran. Ej, res si model, ni kej.
    Okej, končujem debato in razmišljam, da ne najdem povezave s svojo mamo in bodočo ženo, glede na to, da sem jaz proti temu, ti pa očitno za, saj si mi rekel, da sem konzervativen, kar pomeni, da se tebi to zdi okej in da bi svojo punco z veseljem med porodom kazal celi Sloveniji.

  5. Živa - 13.10.2009 ob 00:33

    Strinjam se, da so stvari, ki niso za v javnost in porod je stvar dveh ljudi, oz. treh (največkrat). Spet ena od situacij, ki jih v sodobnem času razgaljamo do konca. Vse je javno in s tem postaja brezosebno. In konec koncev, kaj je porod kaj takšnega. Tudi moj recimo, ki je trajal dolgih 12 ur! Meni se to že ne zdi zanimivo gledati. Zanimivo je nekomu, ki je kakorkoli čustveno vpleten. V takem primeru pa naj pripravijo domačo predstavo. Brez zamere.Seveda želim vsem trem vse najboljše!

  6. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 00:42
    IZTOK GARTNER

    Imam enega prijatelja, ki mu mama velikokrat, seveda v šali, vrže naprej, da jo mora spoštovati, ker se je divje namatrala, ko ga je rojevala.

    Drugače pa se strinjam, da je šla družba predaleč in da so tudi tako lepe in svete reči postale le še biznis in poceni voajerstvo.

  7. vierd - 13.10.2009 ob 00:48
    vierd

    IZI uzem si ga na izi…
    nisem ti hotu nič takega naredit. Se ti opravičujem…umir se da neuš spet bruhnu(joke iz enga filma(tut tega uzem na izi))…js sm sam reku da so moderni časi…mi je pa zelo žal…res te nisem hotel razburjat…če jim paše na tak način potešit svojo željo po 5 minutah slave…si jo pa nej…eni mamo pač bloge…sploh pa take bedarije kvasiš da nimam časa vseh preanalizirat…js si sam dvigujem klike na svojmu blogu

  8. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 00:56
    IZTOK GARTNER

    Nisem razbujen, ne skrbi, tako hitro pa to ne gre.
    Vem, da so moderni časi, toda tole je res kr neki. Ma kaka slava no, saj nisi slaven, če rodiš v živo, ne ga srat no.
    Glede dviganja klikov pa ti čisto verjamem, da rastejo prav po moji zaslugi, tudi zato, ker rajo zanima, kdo spet podjebava Gartnerja :)

    O kvasenju bedarij pa raje ne bi, glede na tvojo teorijo zarote, da mi Bibaleze plačuje za tole.

    Zdaj pa spat.

  9. Sara - 13.10.2009 ob 01:16

    Meni je vseeno ce se drugi snemajo in to dajejo na net – verjetno komu prav pride, ker ga zanima. Mene ne… sploh nisem pogledala klip – itak bom sla nekoc cez to tudi sama. In takrat nikakor ne bom pustila kamero ali fotoaprat not, se fanta/moza raje zunaj pustim… no ok, ce bi si ZELO zelel bit zraven bi rekla ok, sicer ce lahko izberem pa raje ne. In dvomim da bi otrok kadarkoli hotel gledat posnetek svojega rojstva… vem da ga jaz ne bi. No pa ko smo ze pri tem se eno vprasanje za vse moske…si dejansko zelite bit zraven pri porodu ali to naredite, ker vase zenske tako hocejo (oz ker je “moda” taka)?

  10. tam - 13.10.2009 ob 07:32

    Rojstvo človeka je pa res nekaj neokusnega, ja. Da o dojenju v javnosti ne govorimo. Ogabno! Raje glejmo Kmetijo!

  11. Sonček - 13.10.2009 ob 08:15

    Halo ste se pa vsi nekaj razburili, mogoče si jaz tega ne bi dovolila sem mati dveh otrok, ampak verjamte takrat ti je čisto vseeno ali te nekdo slika, snema ali karkoli. Sam porod meni ni bil noben užitek in tudi nič lepega, je pa lepo to kar pride iz tebe ven in seveda potem na vse lepo pozabiš. Intima gor ali dol, oba sta zavestno šla v ta dogovor in tem je bil tudi porod. Pa kaj, naj se imajo lepo in naj uživajo, kako pa bi kdo videl sploh porod, če se ga ne bi predvajalo po tv, naj vidijo, da to ni kar tako. Veliko sreče še naprej,

  12. Maja - 13.10.2009 ob 08:30

    Sicer nisem pogledala posnetka niti si tega ne želim, se pa strinjam, da je skrajno neokusno. Ekshibicionistično. Česa vse ljudje ne bodo naredili za denar …
    Se mi je pa zadnjič pripetilo nekaj, kar tudi spada pod neokusno in ekshibicionistično: v eni ljubljanskih slaščičarn je gospa kar na lepem razgalila dojko in začela dojiti vsem na očeh, ne meneč se za zgrožene poglede … Med zgroženimi pogledi je bil tudi pogled njene prijateljice, s katero je bila na kavi, vendar se gospa ni dala motiti.

  13. Andy - 13.10.2009 ob 08:31

    VEŠ KAJ, FINO JE ČE JE POLEG TEBE, DA IMAŠ NEKO OPORO. NEKOGA, KI SIGURNO DRŽI S TABO. JE PA ČIST ZADOST, DA JE PRI TEBI IN TE DRŽI ZA ROKE IN OPOMINJA, DA DIHAJ. VSE OSTALO JE ČIST ODVEČ

  14. STELA - 13.10.2009 ob 08:40

    Eh, tole snemanje rojstva so kopirali iz real tv, samo da je tam še mal hujš, ker je prisotna cela žlahta, pa prjatli (ceu žur:))), da ne govorim o metodah rojevanja – zdej je pa to pri nas kao neki revolucionarnega s stališča medijev.
    Je pa res, da se na tem področju že dolgo skuša ustrežt paru tko glede prisotnosti očeta, kot glede slikanja, snemanja…želje in okusi so pač različni. Men je npr. bolj od snemanja rojstva čudno, ko nekateri slikajo/snemajo smrt oz umrle.

    Sara – dobro vprašanje, me prav zanima odziv:)

  15. sadie007 - 13.10.2009 ob 08:47
    sadie007

    mene tud ne zanima, če se drugi snemajo in če to objavijo in – če dobijo za to še denar, če ga zahtevajo, super, ane, stvar okusa pač

    aja … sama sem rodila pred enim letom in nič se nisem drla zraven … mogoče je mal tega dretja (filmčka nisem pogledala in me tud ne zanima) bolj za publiko, sej v filmih tud vse babe tulijo zraven ;)

    Sara: moj je bil zraven, ker je sam hotel … in mi je bil v veliko oporo :)

  16. bbencin - 13.10.2009 ob 08:59

    O kakih modernih cajtih je govora? Imam že čez 40 let in nekateri ljudje ste še vedno “zaplankani” kot nekoč. Ko sem imela približno 6 let so prvič na TV javno predvajali porod in hotela sem si ga ogledat, ker sem želela videt kako otrok pride na svet. Moja starejša sestra, ki je že hodila v šolo, se je razburjala, kot ti sedaj. Stalno mi je ugašala TV, jaz pa sem ga vztrajno prižigala, vse dokler nista starša posegla vmes in dejala: “Pusti jo gledat, ti pa pojdi stran, če tega ne preneseš!”

  17. Sky* - 13.10.2009 ob 09:05

    Mene pa ne moti, če se porod s privoljenjem staršev javno prikazuje … Glede na to, da že nosečnico pregleda cel kup ljudi, ob porodu pa je lahko prisotnih še nekaj študentov, ta dogodek le ni čisto zaseben. Bodočo mamico porajanje otroka seveda boli, tako pač je, razen če nima možnosti izbrati epiduralne analgezije, pa še takrat to ni mačji kašelj. Ja, pa krvavo je. No, takole lahko vidite, kaj mora ženski spol prestajati. Vse, ki smo kdaj rodile, to vemo. Otrok ne prinesejo štroklje :)
    Sicer je bil pa moj fant zraven, ker je tako želel, ker je bilo to rojstvo NAJINEGA otroka in ker sem si jaz tako želela. Na koncu sem prišla do zaključka, da je super, da je bil zraven, ker bi bila v porodni sobi kar nekaj časa prepuščena sama sebi, poklical je babico, ko je bilo potrebno … In njegovo veselje, ko je najino dete prvi dobil v naročje …
    Kar pike dobim, če kdo reče, da je to moda. Ne, ni, to je pravica bodočega očka.

    Se vidi, da še nimate bioloških naslednikov.

  18. zajc - 13.10.2009 ob 09:07

    @Sara: ne klobasaj, biti zraven poroda ni “moda” ampak je nekaj najlepšega kar se ti lahko zgodi v življenju in s prisotnostjo še kako lahko pomagaš porodnici

    @Iztok: neukusno?! oprosti ampak si ti neukusen

  19. nika - 13.10.2009 ob 09:15

    Zelo ,zelo cenzurirano ne vem zakaj se zgražate prikazano je zelo malo kar se taktat res dogaja -rodila sem 4x.

  20. Sandra - 13.10.2009 ob 09:16

    Danes marsikaterega mladega slišiš, da razmišlja, a bi imel raje otroka al psa. In tisti, ki se odločijo za otroka, včasih verjamejo, da so strašni ”carji”. Potem se pa snemajo, slikajo, objavljajo v časopisih … Seveda obstajajo tudi ”povprečni” starši, ki rodijo in vzgajajo otroke v anonimnosti.

  21. berta - 13.10.2009 ob 09:16

    konec koncev, če si moški ne želi biti zraven pa ga partnerka prosi je fino, da ji ustreže (seveda če zmore), ker tu ima pa ja glavno vlogo ženska in partner ji mora biti v podporo. meni bi bilo vsekakor fajn, da je z mano nekdo, ki ni zgolj babica. nekoč sem gledala podatke o tem v katerih porodnišnicah je največ moških prisotnih pri porodu in kje najmanj – zanimivi podatki, marsikaj lahko izvlečeš iz njih.

    sama nimam nič proti glede tega, da sta se odločila posneti svoj porod. meni je bilo vsekakor zanimivo pogledat, ker teh izkušenj nimam in dobiš neko širšo sliko o tem kako dejansko porod poteka (priznam, mal sem se ustrašila). jaz se nebi za to odločla, pa nič zato, nekateri so zelo odprti za te reči in mislim da ju s tem niso “zlorabili”.

  22. kalbo - 13.10.2009 ob 09:26

    Jest mam tri otroke, in pri vsakem porodu sem želel bit zraven in mi ni žal, da sem bil.

    Ogabno? Kakor za koga. To je čudež narave, ki pa ni nikakor stvar dveh ali treh, ker je tu še babca, pa zdravnik pa… Na net pa tega vseeno nebi dal.
    Sicer pa vsake stvari, ki ti že v naprej ne sede ne rabiš gledat a ne velecenjeni Iztok Gartner. Ti si očitno pogledal in očitno je nate napravilo vtis, drugače nebi pisal o tem. Zase vem, da ne mislim tega gledat, sem videl zadost trikrat v živo.

  23. tanja - 13.10.2009 ob 10:14

    Iztok, zakaj klikaš na take strani, če veš, da ti bo ogabno??? Da imaš novo temo? Da se sprašuješ o meji neokusnega? To mejo smo že zdavnaj prekoračili..pa ne s takimi posnetki. Ta posnetek sem si včeraj ogledala in je bil daleč od neokusnega. Modna muha? 5min slave? Kaj je z vami? Ta posnetek je marsikomu približal sam potek poroda, zato je tudi objavljen na primerni spletni strani.Mamici, ki je rodila pred kamero pa lahko samo čestitam! Za hrabrost (za tako odločitev) in pa za novo pridobitev v družini. lp

  24. Serghio - 13.10.2009 ob 10:27

    Iztok, si ti sploh kdaj bil s kako punco? Pa ti, Sara, s kakim fantom?

  25. Matej - 13.10.2009 ob 10:27

    Kaj pa gledanje drugih perverznosti na TV, npr. Kmetja in vsi taki in drugačni filmi. Dajte bit realni. V to ni prisiljen nobeden, da bi gledal, vsak lahko izbere sam, na TV pa ni izbire, tam si ne moreš nič, da ne bi videl, razen seveda, da preklopiš na drug program.

  26. Darja - 13.10.2009 ob 10:46
    Darja

    Hm… Sama ne maram posnetkov poroda. Ne vem zakaj. Neokusno? Morda. Preprosto tega ne morem niti pogledati. Ne bi hotela niti fotografij poroda zase. Pač stvar okusa. Konec koncev vsak pogleda tisto, kar hoče.

  27. koruza - 13.10.2009 ob 10:51

    em, kokr sm js obvescena so se pari cist prostovoljno prijavli na to in so jih izbirali.. in so izbrali tocno ta par. pa dvomim, da sta se prijavila zato, da bi lahko folku kazala kako ona rjovi tam.. folk ju lahko spremlja cez celotno nosecnost in pac prikaze kako stvar zgleda od zacetka do konca.. meni se zdi fajn ideja in tut sam porod je ful dobro prikazan (in je res ogromno, da kaj tagega jaz izjavim.. ker bi me lahko obicajno kap ob gledanju takih posnetkov..)

  28. paxman - 13.10.2009 ob 11:26

    “Dajte no, nekaj stvari pa res lahko ostane v zasebnosti para.”
    Spočetje? ( :lol: )

  29. Tina M - 13.10.2009 ob 14:05
    Tina M

    Moj zapis o porodu je pravkar dobil nove doze strahu. Zelo sem vesela za novopečena starša, ampak mislim, da meni to ne bo šlo.

  30. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 14:09
    IZTOK GARTNER

    Sara, mnogi so zraven, pa imajo zdravniki potem zaradi njih še več težav, saj padajo skupaj.

    Tam, prepričan sem, da posnetek tega poroda na mladem dekletu pusti več travm kot Kmetija, kar pomeni, da si mora nikoli ne bo upala roditi.

    Sonček, le zakaj bi ga morali videti? Vseeno kdo snema in slika? Ne verjamem. Naj se imajo lepo? Zakaj bi se imeli lepo na tak način?
    Sicer pa obstaja cela vrsta znanstvenih oddaj in knjig na to temo.

    Maja, dojenje niti ni taka panika, je pa res, da bi se lahko umaknila na kakšno bolj zasebno mesto, saj ljudje v restavraciji tega niso dolžni “prenašati”

    Bencin, se pravi, če se mi zdi posnetek poroda na tak način neokusen, sem zaplankan? Tudi prav.

    Sky, velika razlika je med ljudmi, ki so tam prisotni in med posnetkom, ki ga lahko vidi cela Slovenija. Sicer pa sem prepričan, da lahko ženska izrazi željo, da tudi študentov na praksi ne želi zraven.
    Itak, da je pravica, morda celo dolžnost očeta, da je zraven, toda zadnje čase se tole res sliši kot modna muha.

    Zajc, torej je dejstvo, da je porodnico videla cela Slovenija pomagalo pri lepem porodu? Neokusen sem, ker se mi zdi javen prikaz poroda neokusen? Zanimiva interpretacija.

    Nika, vseeno prikazano preveč.

    Sandra, če rojstva ne kažeš v javnosti, si torej povprečen? Po moje nekateri tukaj res razmišljajo tako.

    Berta, na nek način so ju zlorabili, če mene vprašaš.

    Kalbo, pogledal sem zato, ker sem tu in tam spremljal to simpatično zgodbo na Bibaleze, toda posnetki so bili povsem odveč in so celo zgodbo spremenili v poceni ekshibicionizem.

    Tanja, po tej logiki je vsak zapis, ki ga kdorkoli zapiše, narejen na tak način, mar ne?
    Za hrabrost? Hm, meni je neumna, da je to dovolila. Nisem pa vedel, da smo zdaj kar naenkrat hrabri, če dovolimo, da nas posnamejo med porodom. Daj no.

    Serghio, če se ti posnetek poroda objavljen na tak način zdi neokusen, po tvoje nisi bil z nobeno punco in fantom? Zanimiva interpretacija.

    Matej
    , na tv je izbira popolnoma enaka kot tukaj, pač ne prižgeš kanala ali izbereš drug kanal. In kot sem že zapisal, menim, da bi zala imeti kakšna deklica, ki je to videla, več travm kot ob ogledu Kmetije in se bo celo ustrašila, da bi kdajkoli rodila.

    Koruza, morda tako razmišljaš samo zato, ker je pač porod, a veš, nov začetek pa otroček. Zame pa je to še vedno poceni ekshibicionizem in želja po čim večji klikanosti portala. Navsezadnje so dali reklamo tudi na 24ur.com in pompozno napovedali vse skupaj.

    Paxman, pa rojstvo otroka tudi, če mene vprašaš.

  31. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 14:12
    IZTOK GARTNER

    Tina, točno o tem sem govoril, da tak posnetek povzroči še dodatne travme za dekleta, ki jih je strah. Zdaj pa si predstavljaj še kako veliko mlajšo od sebe. Ma ni variante, da kdaj rodi.

  32. Sara - 13.10.2009 ob 14:20

    @Serghio: Ce nocem, da se moj porod snema in ce od fanta ne pricakujem, da je zraven pri porodu (v kolikor to ne zeli) pomeni, da nikoli nisem mela fanta?!? Kok mas IQ? 20? (retoricno vprasanje…no need to answer)

  33. krenik - 13.10.2009 ob 14:26

    Ja itak. Videla bo (kvečjemu poučen) posnetek poroda in zaradi tega ne b nikoli rodila? To se stabilni osebi ne bo nikoli pripetilo. In vsi prispevki+porod so zelo dobrodošli za mlade, ki se odločajo za otroke. Konzervativni ste kot katoliška cerkev, ki zanima evolucijo.

  34. berta - 13.10.2009 ob 14:26

    nekoliko smešna je izjava, da si punce zarad teh posnetkov ne bodo upala zanosit in rodit. porod traja od ure do 12 ur, toliko pa vsak odrasel človek lahko potrpi. otrok je nekaj več kot tistih par ur bolečin.

  35. Don Marko M - 13.10.2009 ob 14:36

    no, glede tega pa sem ravno tako “staromoden” kot ti….nikakor ne bi dovolil, da se naš najbolj intimen družinski dogodek tako razkazuje naokoli…..ga ni denarja in “slave”….čeprav sem bil prisoten pri rojstvu moje mularije od A do Ž in vse vmes….in bom vsaj še enkrat….

  36. DarkBloom - 13.10.2009 ob 14:37

    Nekaj časa nazaj sem spremljala oddajo Mein baby na enem izmed nemških programov, kjer prikazujejo bodoče starše, porod itd. svašta. V glavnem ta oddaja mi je všeč. In tut tale zadeva mi je všeč. Haloo…fajn je videt zadeve, ki nas nekatere čakajo v prihodnosti. Tukaj ne gre za noben reality šov. Ampak Iztok sam, da ti gledaš Kmetijo in podobno veliko večje sranje.
    Pa ne nabijaj o nekih travmah. Kdor si želi otroka ga bo imel in se zarad bolečin temu ne bo odrekel, če so naše mame preživele bomo tut me.
    Sam ti včasih res take bedarije prbijaš..za svoja leta te je lohk sram, ker imaš res izjave najstnika.
    jaa to bo..zdaj, ko so ta posnetek vidle ene najstnice so tok travmatizirane, da nikol ne bodo hotele svojih otrok..give me a break

  37. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 14:39
    IZTOK GARTNER

    Krenik, zakaj za vraga je porod poučen posnetek? Se ga lahko naučiš ali le trpiš in upaš, da bo kmalu mimo? Tak posnetek dekle kvečjemu odvrne od želje, da bi kadarkoli rodila, saj se pošteno prestraši bolečin.

    Berta, glavni razlog, da se punce bojijo poroda je prav v bolečini.

    Marko, lepo da se strinjava glede “staromodnosti”.

  38. Tina M - 13.10.2009 ob 14:39
    Tina M

    Hm… na netu je verjetno ogromno posnetkov poroda, tako da bi lahko dekleta to zbrskala z bibo ali brez bibe :) Jaz vem, da teh stvari ne gledam, ker mi ni ravno prijetno, čeprav je to popolnoma naravna stvar. Ma, jaz imam že itak dovolj strahu pred porodom in pred tem, kako malega sploh spraviš ven.

  39. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 14:43
    IZTOK GARTNER

    Dark, si naredila raziskavo med najstnicami, ki so gledale ta posnetek, da me zaradi moje domneve označuješ za najstniško razmišljanje?
    Sicer pa je tole zame še bolj poceni reality show kot Kmetija, le da se nekateri tega pač ne zavedate, saj gre za otroka, ki je kao kjut pa vse to. Daj no, reklamo so dali na 24ur.com, kot glavno novico in provokacijo dneva. Ti si najstnik, če temu nasedeš.

    Tina, boš pa posvojila kakega Kitajčka :)

  40. pikica - 13.10.2009 ob 14:43

    Samo zgodbo o nosečnosti sem spremljala od začetka. Bila pa sem vseeno presenečena nad tem, da so tak posnetek objavili. Mogoče je res malo grozljiv, ampak naj ljudje vidijo, kako porod sploh poteka (kašne muke lahko preživlja mati). Tudi ena diplomirana babica je v komentarju pohvalila prispevek.
    Pomislila sem na to, kaj me še čaka enkrat v prihodnosti. Ampak po drugi strani pa si mislim, koliko ženk je že rodilo in tudi sama bom dala to čez.
    Mogoče se ne bi zgražali, če bi bila na posnetku yx mamica iz x države. Glede posnetka: mislim, da je vredu narejen, pokaže le izseke (v 10 min pokaže, kar se je dogajalo v 6 urah).

  41. Tina M - 13.10.2009 ob 14:44
    Tina M

    berta,
    a res? Meni so punce pisale, da so nekatere rojevale tudi do 24 ur :)

  42. ketna - 13.10.2009 ob 14:45

    Ne vidim zakaj je to ne vem kaj. Zaradi mene bi lahko prikazali kako se semenčece in jajčece združi. Iztok upam, da cilaš pravo lukno in ti ni ogabna=D

  43. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 14:47
    IZTOK GARTNER

    Ketna, vidim, da ne razumeš. Porod je okej, javni prikaz poroda je sporna zadeva.
    In ja, semenčice in jajčece bi bili manj sporni in veliko bolj poučni.

    Pikica, verjetno imaš prav, da bi gledal drugače, če bi šlo za nek znanstven posnetek iz druge države.

    Tina, nekatere še več, ko se kaj zakomplicira.

  44. berta - 13.10.2009 ob 15:00

    tina m: nekatere rodija pa v pol ure, jaz sem vzela neko povprečje. to ni point. pa tudi če bi porod trajal 5 dni bi se še vedno odločila za otroka.

    velikokrat sem že slišala, da se nosečnice zelo bojijo poroda, še nikoli pa da bi ženska rekla, da ne bo zanosila, ker se boji bolečine pri porodu. strah je običajna reč, saj se v slovenija ženska s porodom srečuje 1x do 2x v življenju (v povprečju), torej to ni rutina pri kateri ne čutiš strahu.

    kot sem že rekla je fino pogledat en realističen posnetek poroda, posnet v slovenski porodnišnici, ker dobiš nek drugačen pogled na porod. ženska ima malokrat možnost biti pri porodu ne da bi sama rojevala, na nek način je posnetek tudi poučen.

  45. grinta - 13.10.2009 ob 15:55

    sej pa je tv prosta stvar komu ne paše pa naj ne gleda prestavi an drugi program budale tečne

  46. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 16:12
    IZTOK GARTNER

    Grinta, kot vidiš se je razvila dobra debata, zato menim, da si edina tečna budala tukaj ti.

  47. Tina M - 13.10.2009 ob 16:16
    Tina M

    berta,
    no, zdaj si spoznala tudi žensko, ki si otrok želi, ampak jo porod tako straši, da ne bi upala zanositi :) A ta posnetek na bibaleze ne bi označila za realističen posnetek poroda?

  48. koruza - 13.10.2009 ob 17:24

    gartner, pomoje bi blo fajn ce se osredotocimo na celoten potek porocanja.. ker so ta dva res spremljali od zacetka.. da ves kako nosecnost poteka.. sori, ampak en folk dejansko rabi prirocnik kot recimo ‘nosecniski cajt for dummies’ in so nonstop neke filmcke objavljali.. tko da to je pa potem samo nek zakljucek.. in hkrati zacetek! ampak okej, lej men se filmcek res ni zdel prevec grozn, upam pa, da se bo moj otrok mel moznost rodit s cepki v usesih.. just in case :)

  49. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 17:27
    IZTOK GARTNER

    Koruza, čepki niso slaba ideja :)

  50. koruza - 13.10.2009 ob 18:01

    ja, jaz se tega zavedam.. upam, da se bo mali pripravil..

  51. schpella - 13.10.2009 ob 18:28
    schpella

    No, sem pogledala ta zloglasni “neokusni” posnetek. V vsakem delu Urgence je bilo več nazornih posnetkov, krvi, kričanja in podobnega. Vem, da te predvsem moti razgaljanje nečesa, kar naj bi bilo intimno, ampak – v čem se ta posnetek razlikuje od tega, da ti npr. na blogu vesoljni Blogos obveščaš o podrobnostih iz svojega razmerja?

  52. bbencin - 13.10.2009 ob 18:30

    Pred davnimi leti ste fantje kot najstniki tihotapili Vroči kaj in Erotiko, še nekaj let več nazaj pa smo imele ženske oz. dekleta drugačne težave kot zgolj tihotapljenje erotičnih časopisov (na srečo, danes ni več tako in upam, da tudi v bodoče ne bo). Zaradi ustaljenih tabu tem, kot so bile takrat menstruacija, spolnost na sploh, kontracepcija, spočetje, porod ipd., smo bile, na našo nesrečo, strahotno nevedne in zaradi tega pogosto ovirane v vsakdanjem življenju. O teh temah se ni govorilo naglas, literatura je bila skromna, če si vprašal, so te zavajali z neumnimi odgovori ter se pomenljivo smehljali, internet pa na žalost še ni obstajal. Vložke in tampone smo, kolikor se je dalo, kupovale naskrivaj in če je slučajno bil v bližini kak moški osebek, smo pač naredile par trapastih krogov po trgovini, da se je ozračje razčistilo, nato pa na brzino pograbile paketek, švignile do blagajne ter upale, da nikjer ni nikogar, ki bi pomenjlivo buljil v košarico oz. celo izustil kakšno neslano šalo, da te namerno osramoti. Prvi obisk pri ginekologu je bila cela katastrofa, saj je večina menila, da dekle nima kaj iskati pri njem, če ni noseča, poročena ali starejše gore list. Nezakonske otroke so brez trohice sramu imenovali pankrti in na njih ter njihve matere gledali kot na izmečke. Ko sem pred ogledom javnega prikaza poroda na TV-ju vprašala, zakaj ima ženska tako velik trebuh (nosečnica), so me na hitro odpravili, češ da je pojedla žogo; če sem vprašala kako se naredi otrok, so mi flancali o čebelicah; ko sem vprašala kako pride otrok na svet, so mi dejali, da ga štorklja spusti skozi dimnik in če sem slučajno opazila letečo štorkljo, sem stala in gledala v kateri dimnik bo spustila otroka… hahahaha… bebavo, a ne… toda temu se reče nevednost, ki jo je večina (tudi intelektualci) namerno povzročala zaradi vcepljenega sramu. Ko sem bila prvič noseča, je na srečo že obstajalo nekoliko več knjig z opisi in napotki o porodu, ki pa na žalost niti približno niso odgovorile na vsa moja vprašanja, ki so se mi porajala. Kot moški si težko predstavljaš kaj vse roji ženski pred porodom po glavi, s čim vsem se obremenjuje, kakšni strahovi jo obdajajo. Praktično lahko rečem, da smo nekoč hodile rojevat kot pustolovci, ki so odšli na odpravo v neznano… ženske, ki pa so že rodile, so nas povečini strašile, čaprav so v isti sapi vsi kričali, da je to nekaj popolnoma naravnega ter da je še vsak otrok padel ven.
    In zato je omenjeni videoposnetek, ki je sicer po tvojem mnenju neokusen, še kako poučen. Ni hujšega kot je nevednost. Nevednost vzbuja strah in trepet ter večino gorja na svetu.

  53. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 19:08
    IZTOK GARTNER

    Schpella, ne moreš brez omenjanja mene, a ne? Brez zamere, a to je že obsedenost. Predlagam obisk psihiatra ali vsaj kilogram čokolade po dvanajsti uri zvečer.

    Bencin, zakaj za vraga misliš, da je porod v živo rušenje tabujev in nekaj modernega. Daj no, to je tako čudno razmišljanje. Saj ne govorim o tem, da je porod tabu tema, govorim, da je prikaz poroda na tak način trapast in neokusen. Isto je z reklamami za vložke in tampone, vse je na nivoju, nič ni bedasto in ekstremno, daj razumi kaj želim povedati. Torej meniš, da brez tega direktnega zaključka cel projekt ne bi izpadel enako poučno?

  54. schpella - 13.10.2009 ob 19:12
    schpella

    Dokler misliš prirejati moje komentarje (oz. iz njih jemati stvari, ki te ne prikažejo v lepi luči), lahko pošiljanje k psihiatru zadržiš zase.

  55. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 19:17
    IZTOK GARTNER

    Draga Špela, ni finta v tem, da bi se sramoval zapisa, kjer se opravičujem Tini (navsezadnje je objavljen in ga je videlo ogromno ljudi, pa nanj sem ponosen, saj sem iskreno priznal napako), ampak v tem, da nima zveze s temle zapisom in da smetiš objavo z debato, ki je res nepotrebna. Pa edina si, kot lahko vidiš.

    Če ne znaš brez tega sranja, je bolje, da se ne oglašaš več tukaj, saj te ne bom več spustil skozi.

    Le poglej kdo izmed vseh, ki so se oglasili teži nekaj o meni? Nihče, le ti. Punca, res je čas, da greš na zdravljenje za odvisnost od Iztoka Gartnerja.

  56. bbencin - 13.10.2009 ob 19:26

    Hja, imam enako mišljenje o tvojem razmišljanju. Kaj pa ti meniš, da je bolj okusno oz. neokusno: javni prikaz poroda ali javno slačenje žensk v lokalih?

  57. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 19:29
    IZTOK GARTNER

    Še vedno se ne razumeva. Tudi porod sredi lokala ne bi bil sporen, če bi se zgodil po naključju. Jaz govorim o javni objavi, o nabijanju klikov za portal, s pretvezo lepega dogodka.

  58. koruza - 13.10.2009 ob 19:35

    okej lej, porod je bil ciiiist diskretno prikazan.. sori, samo verjamem da so ene par ur kricanja, jokanja, krvavenja, drugih izlockov itd. izpustili. in nihce je ni direkt v spolovilo snemal, kot to ljudje znajo (snemat in objavit!)
    bbencin – se strijam, well said.

  59. bbencin - 13.10.2009 ob 19:36

    In kaj ravno sedaj počnemo? Nabijamo klike na račun tega “spornega” videoposnetka. Sicer pa, če se ravno ne strinjam s teboj, še ne pomeni, da ne razumem.

  60. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 19:38
    IZTOK GARTNER

    Vidim, da ne pridemo skupaj, vi govorite nekaj, jaz pa skušam povedati nekaj drugega. Tudi prav.

    Okej, ljudje moji, ni panike, pojdite rodit v živo in naj vas gleda cela Slovenija. Ni panike, a to pač ni zame in tega tudi svoji punci ne bi dovolil. Rojstvo je lep dogodek, a ne na tak način. Pika.

  61. NoMercy - 13.10.2009 ob 19:59

    vsak si je sam kriv, če klika kjer ni za njegov želodec :P
    povabljen ni nihče in nikomur ni vsiljeno :)

  62. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 20:05
    IZTOK GARTNER

    Stari, ni ogabno, neokusno, ali še bolje, nemoralno je.

  63. Živa - 13.10.2009 ob 20:16

    Hej, včasih s(m)o temu rekli sto ljudi – sto čudi. Tukaj pa se zdi, da nekateri postajate že malo (preveč) nestrpni. Sicer z naslednjimi mislimi, ki niso moje, tvegam, da situacija ne bo nič boljša. Italijanski filozof in psihoanalitik Umberto Galimberti(intervju v današnji Oni)pravi, da se vse konča v niču. čeprav avto še vedno vozi, ga je treba zamenjati, če se vam pokvari hladilnik, ugotovite, da nadomestni del stane več kot hladilnik sam… Roka uporabnosti nimajo samo živila, ampak vsi izdelki. Tako izgubljamo odnos do stvari, ne navežemo se nanje. Vse postane nepomembno. IN ŠE SAMI POSTANEMO STVAR. Od tukaj naprej pa res ni težko v kakršnikoli situaciji in trenutku pristati v kakšnem posnetku. Mimogrede, današnja mladina ima kar veliko možnosti, da si ogleda kvalitetne posnetke poroda. Vem, da je v 9. razredu pri pouku biologije možnost, da si ogledajo porod. Tudi sama sem si te posnetke enkrat čisto slučajno ogledala z njimi. Tako dekleta kot fantje so zelo resno spremljali potek in so marsikaj spraševali.

  64. Dajana - 13.10.2009 ob 20:21

    Pred leti, ko sem gledala nemško in avstrijsko televizijo, je bila tam zelo popularna oddaja, kjer je zdravnik obduciral telo pred publiko v televizijskem studiu. Dvigoval je v zrak vranico, pa črevo in razlagal: “No, to je vranica, se vidi, da je ta človek jedel to in to…” Veliko ljudi se je začelo pri tem tresti. No, sama nisem tega prenesla in nisem mogla dolgo gledati…

    Zanimivo je, kako ljudje ne morejo gledati posnetkov poroda, lahko pa ure in ure bulijo v pornografske posnetke. Resnično ne vem, v čem je razlika. In kakšna je za božjo voljo razlika med tem, da moški sesa ženske dojke ali če jih sesa dojenček??? Kakšna razlika je? To je telo. Samo telo in čisto nič drugega. A človek je vendar več kot samo telo!

  65. IZTOK GARTNER - 13.10.2009 ob 20:37
    IZTOK GARTNER

    Dajana, nisem vedel, da je spolnost zate kot rojevanje. Telo je res vedno le telo, toda vendarle je razlika, kaj z njim počneš, a ne. Bedarijo si zinila s primerjavo dojenja in ljubljenja. Daj no, ne seri.

  66. pikica - 13.10.2009 ob 22:12

    Kaj pa komentarji pod objavljanim posnetkom? Večinoma so pozitivni. Seveda se ne ve, koliko je bilo izbrisanih.
    Porod je vsekakor intimna stvar, ampak par se je zavedno odločil, da bo to objavil (verjetno stvar celotne pogodbe). Ali je posnetek neokusen zato, ker je resničen in ni fikcija? In kar je grdo, ni prijetno za oči …

  67. krenik - 13.10.2009 ob 23:06

    Pa kdo je rekel, da bi rojeval v živo Gartner, kdo?! Pravimo samo, da je to poučen projekt, ki odgovori na marsikatero vprašanje, ki si ga ženske zastavljajo pred porodom. In kdo si ti, da jih boš obsojal, ker se informirajo o stvari, ki jih zanima. In to ni bil fakin reality show, ampak samo poučna oddaja, ki je, verjamem da, odgovorila na marsikatero vprašanje.

  68. IZTOK GARTNER - 14.10.2009 ob 00:45
    IZTOK GARTNER

    Krenik, na katero vprašanje točno je odgovoril posnetek poroda? Morda na to, da porod boli ko svinja?

  69. tinkerbell - 14.10.2009 ob 08:24

    jz sm si ta sporni video pogledala.
    in priznam,da sm po dolgmu casu ugotovila,da mogoce le ni tko zafukano.
    pred leti,ko je rodila moja sestra,smo stali pred porodnisnico in se pogovarjal,medtem ko je ena zenska rojevala in se jo je slisal skoz okno.tole,kar je blo prikazano tle,je bla pravljica v primerjavi s tistim kricanjem.
    mislem,da to ni nc spornega.usak ma pravico otroka spravt na tak nacin,kokr mu pase.ce se jim pase zravn snemat pa na net dajat,ja uredu.
    na posnetkih ne vidm nc kej tacga,kar ne bi blo prkazano ze u kakem filmu,samo,da kle pac ni blo zaigrano.
    sama se za kej tacga ne bi odlocila nikol.tut zenska se mi ne zdi herojinja,ker si je to upala.ampak u tem posnetku jz ne vidm enga pretiranga mucenja (moji kolegici je otrok npr. zdrsnu nazaj notr,potem ko je bla glavca ze zuni,rojevala je 28 ur..druga znanka je potem,ko je bla glavca ze zuni,med popadkom vdihlna in otroka stislna za vrat,..),ampak en realn porod.
    pa sej ne mores prcakvat,da bo to u 10 minutah mim pa da ne bo bolel..

  70. DarkBloom - 14.10.2009 ob 10:47

    Gartner – kje imaš ti kake raziskave, da so najstnice množično travmatizirane zaradi tega posnetka. Sicer pa kdo še ni videl prej kakšnega dokumentarca o porodu. bluziš na veliko. Sreča so eni takšni ljudje, ki nimajo nič proti če se jih dokumentira…kaj bi bilo, če ne bi imeli poskusnih zajčkov…le kako še more bit ostudno, da nekateri žrtvujejo svoja trupla, da se lahko medicinci učijo na njih a ne??
    Pa koliko zanimivih dokumentarcev je nastalo zato, ker so na srečo nekateri ljudje privolilo v to, da se mi lahko kaj podučimo.
    Pomoje se ti bolj bojiš bolečine poroda kot pa vse ženske skupi

  71. IZTOK GARTNER - 14.10.2009 ob 12:31
    IZTOK GARTNER

    Tinkerbell, heroinja, ker je dovolila se posneti? Je heroj tudi tisti, ki upa skočiti s strehe bloka na glavo? In tisti, ki upa v živo pojesti slona? Zakaj bi bili zaradi bedastega početja heroji?

    Dark, torej je ta punca poskusni zajček? Zelo lepa ocena zanjo, me res zanima, če ji paše za oznaka.
    No, povej mi, kaj točno si se podučila v trenutku, ko začne kričati in se matrati?
    Ja, res je, jaz se bojim bolečine, saj me kmalu čaka porod in bom verjetno moral roditi skozi ušesa. Jaooo.

  72. vierd - 14.10.2009 ob 12:45

    IZI
    nisi jedu…nisem sploh bral nič od komentarjev…sam je tk ko da bi 13letnik bil avtor bloga…vsak drug komentar samega sebe u protislovje spravlaš…
    pa pristani že enkrat u tem stoletju
    pa a se da iz komentarjev odjavit?u bistvu sam zato pišem

  73. IZTOK GARTNER - 14.10.2009 ob 12:58
    IZTOK GARTNER

    Vierd, protislovje vidiš ti, a okej, naj bo, pristajam v tem stoletju, kjer ni nič več zasebno, kjer je vse biznis in kjer je ženska, ki pristane na porod v živo, heroj. Velja.

  74. plujem - 14.10.2009 ob 15:51
    plujem

    Se mi zdi, da tale Bibaleze precej pretirava s svojimi posnetki. Nekateri so popolnoma neprimerni. Tudi glede otrok in golote otrok.

  75. krenik - 14.10.2009 ob 17:09

    Glej oprosti ampak, glede na to da nočeš in nočeš malo pogledati čez zid (tako kot tudi v dugih temah ne) in slepo vztrajaš pri svojem mnenju, te moram označiti za neumnega. Pizda Gartner kako si lahko tako slep? Ne vidiš niti 3 korake pred sabo…

  76. IZTOK GARTNER - 14.10.2009 ob 17:14
    IZTOK GARTNER

    Krenik, si se ti morda premaknil za tri korake ob mojih argumentih, si ti morda pogledal čez zid? Si tudi ti kaj drugega kot trmast in vztrajaš na svojem? Torej tudi jaz tebe lahko označim za neumnega in slepega, a ne.

  77. pikapoka - 14.10.2009 ob 22:53

    po moje sta dobila neko plačilo, da sta šla v to… sicer pa ne vem, kaj jima je, da sta z vsemi delila svojo intimo… ne hvala

  78. Deklica Maja - 30.10.2009 ob 19:09

    Gartner, mikala te je Kmetija, snemaš bolane videospote, potem pa napadeš zelo lep posnetek poroda in pljuvaš po paru ljudi, ki delata v medijih pametnejše zadeve od tebe. Bebec, pometi pred svojim pragom!

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !