IZTOK faking GARTNER

« | | »

Ni me sram, da stopam v bran režiserju Michaelu Bayu

1.10.2009

Michael Bay je pri mojih blogerskih kolegih zelo na dnu. V bistvu so jim praktično vsi njegovi filmi najslabši filmi vseh časov. V njih ne vidijo ničesar dobrega, ničesar takega, da bi se jih splačalo gledati. Ko berem njihova mnenja o Bayju in njegovih filmih, dobim občutek, da niso videli nobenega zares slabega akcijskega filma, da so edini akcijski filmi, ki jih gledajo, le Bayjevi, da njegove filme primerjajo s kvalitetnimi dramami in oskarjevskim materialom in da pričakujejo nekaj, kar jim Bayjevi filmi seveda ne morejo dati, ker to ni njihov namen.

Pa bodimo konkretni in naštejmo nekaj akcijskih filmov, ki so po moje res slabi:

Broken Arrow, Paycheck, Bulletproof Monk, The Corruptor, The One, War, Ghostrider, Daredevil, The League of Extraordinary Gentleman, The Fast and the Furious 3, Ultraviolet, Catwoman, Elektra, Doom, Street Fighter, Taxi 3, Torque, Walking Tall, The Medallion, S.W.A.T, The Tuxedo, I Spy, Bad Company, Collateral Damage, Driven, Supernova, Gone in 60 Seconds, Tomb Raider in recimo Blue Streak.

Če jih primerjam z Bayjem in filmi Bad Boys, Bad Boys 2, The Rock, Armageddon, Pearl Harbor, Transformers in Transformers 2, dobim občutek, da blogerski kolegi res nimajo kaj dosti pojma o akcijskem žanru in da so res videli premalo filmov, da bi lahko vedeli, kateri so res porazno slabi, kateri pa dejansko dobri.

Če sem iskren, moram priznati, da sta mi The Rock in Bad Boys 2 ena izmed najboljših akcijskih filmov vseh časov, kamor lahko prištejem še Speed, True Lies, Mission Impossible 3, Die Hard, Terminator 2 in recimo Face Off.

Bay je po moje zgrešil le pri zelo slabem The Island, vse ostalo pa je točno tako kot se od dobrega in spektakularnega akcijskega filma pričakuje. Še posebej v času, ko so prvaki žanra (Renny Harlin, Jan De Bont, John McTiernan) popolnoma obupali in ko pravih akcijskih junakov dejansko ni več.

Ma kak Jason Bourne, to je klorofil, to ni akcija, akcija je John Rambo, akcija je John McClane, akcija je Indiana Jones, akcija je bil do prihoda Daniela Craiga tudi James Bond.

Od pravega akcijskega filma ne pričakujem inteligence, logike in dramaturgije, marveč streljanje, eksplozije, enovrstičnice, trupla in divje posebne efekte. Odklop od realnosti in povsem neobremenjeno zabavo, kjer mi ni treba razmišljati.

In filmi Michaela Bayja mi dajo prav to, kar od akcijskega filma pričakujem. Prav zato jih gledal le z vidika akcije in efektov, saj me ne zanima nič drugega, ali še bolje, vse drugo dobim v drugačnih filmih. Če ne bi bili Bayjevi filmi točno taki kot so, bi bili zanič. Zdaj so dobri, nekateri celo zelo dobri in točno tako kot se za akcijski žanr tudi spodobi.

Na zelo podoben način me povsem zadovolji tudi Roland Emmerich, ki ima za pasom filme Universal Sodlier, Independence Day, The Patriot, Godzilla in The Day After Tomorrow. Po moji oceni je močno kiksnil le z 10.000 BC in morda tudi s Stargate. Vse ostalo štima, vse ostalo je točno tako kot mora biti v pravem akcijskem spektaklu, kamor se odlično primešata še pustolovščina in znanstvena fantastika.

Glede akcije sem stara šola, Bay in Emmerich pa mi dasta točno to, kar bi rad in kar pričakujem, ko grem v kino gledat njune filme.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 1.10.2009 ob 03:22 pod kulti, klasike & filmski svet. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

42 odgovorov na “Ni me sram, da stopam v bran režiserju Michaelu Bayu”
  1. bandit - 1.10.2009 ob 09:41

    če hočeš film, reš gledat film

    če hočeš razčefuk greš gledat baya :)

    samo armagedon in peral harbour sta vseeno totalno zanič in žaljiva za tiste, ki so si ta dva filma ogledali, ker se hoče bay it neko dramo ampak totalno faila

    zgoraj omenjeni blogerji pa mi gredo na živce, ker vseskozi gledajo samo oskar material in so oh in sploh fini, čeprav dvomim da so kdaj pogledali tudi stare klasike

  2. Tro3enTica - 1.10.2009 ob 09:58

    to ni akcija, akcija je John Rambo, akcija je John McClane, akcija je Indiana Jones, akcija je bil do prihoda Daniela Craiga tudi James Bond.

    Edini klorofil tukaj si ti. Kaj je bil po tvoje Casino Royale? Situacijska komedija? Kostumska zgodovinska drama? Znanstvenofantastična parodija na dokumentarec o pridelku riža? Smešiš se, Iztok. Če so ti pa všeč filmi Michaela Baya, pa okej, tega ti nihče ne zameri, okusi so različni in to je vse.

  3. cosmopapi - 1.10.2009 ob 10:17

    Se popolnoma strinjam s tabo. Jaz bi še celo potisnil Broken Arrow, Paycheck, S.W.A.T in Gone in 60 Seconds pod solidne. Verjetno je temu krivo pranje možganov v 80-tih, ko smo vsi hoteli biti kot Stallone ali Švarci. In verjetno je tudi zaradi tega moj najboljši film vseh časov Mad Max 2. Terminator je tik za njim. Kot vedno pravim – nostalgija ti zamegli um. Kar se tiče Baya – njegovega Transformerja imam že pripravljenega za vikend. Kot poslastico tedna. In če mu na koncu vržem samo trojko, pomeni da sem s filmom zelo zadovoljen.
    Zadnji tipičen primer čistega akcionera je bil 12 Rounds. O njem sem napisal točno to, kar praviš ti. http://odvisni-od-neodvisnih-filmov.blogspot.com/2009/05/12-rounds.html
    Junak, ki se po vsaki eksploziji izmaže le s prasko. In tako nam je tudi všeč.

  4. IZTOK GARTNER - 1.10.2009 ob 11:39
    IZTOK GARTNER

    Cosmopapi, zelo sem vesel, da razumeš točno to kar sem želel reči. 12 Rounds še nisem videl, si ga bom pa z veseljem ogledal. Od Harlina mi je The Long Kiss Goodnight bil fenomenalen recimo. Tudi ti si videl ogromno filmov in tudi ti očitno veš kako pa kaj. Morda si le malce preveč popustljiv pri četvorki, ki si jo našle zgoraj in je bila meni pač zanič. Rekel bi, da imajo ti modeli, ki Bayja tako zelo kritizirajo problem predvsem s tem, da ga gledajo narobe in da vse, kar gledajo, ocenjujejo z istega vidika. To pa je za filmskega recenzista zelo slabo, če mene vprašaš. Ker po tej logiki je samo Casablanca recimo za petko, vse ostalo pa je totalni drek. Ne moreš tako gledati, če se želiš iti filmsko kritiko. In potem se pojavi problem, ko jaz recimo Blood Sport močno pohvalim znotraj borilnega žanra, tudi zaradi nostalgije seveda, kak Filmoljub pa se dela norca iz mene in kot dober borilni film navede Million Dollar Baby. Da crkneš od smeha. Pri tebi mi je všeč, ker si pravi ljubitelj filma, čeprav se ne strinjava vedno, točno razumeš za kaj se gre.

    Tro3ntica
    , ko sem omenil Daniela Craiga, bi moral Casino Royale izvzeti, se strinjam, saj je bil zelo dober. Za razliko od Quantum of Solace, ki je bil popolnoma zanič.

    Bandit, dobro si povedal v prvih dveh stavkih. Za Armageddon in Pearl Harbor se ne strinjam, naj povem zakaj. Prvi mi je bil ob izidu tudi bolj tako tako, ni me čisto prepričal, boljši mi je bil istega leta posneti Deep Impact. Potem sem ga videl čez nekaj let in se ob njme zelo zabaval. Vzel sem ga kot komedijo, tudi v dramskih momentih in bil mi je odličen. Z vso kvazi realnostjo vred. Pearl Harbor me je razočarala le v zadnje pol ure, kjer je Bayju očitno zmanjkalo časa, saj je ameriško maščevanje prikazal zelo površno, pred tem pa gre po moji oceni za vrhunski akcijski volji film, kjer so bitke z letali posnete tako zelo realno, da dobiš občutek, da gre v živo.
    Glede tega kaj so pogledali nekateri blogerji, pa le tole, obnašajo se kot da so videli boga in pol, na koncu pa se izkaže, da imajo take luknje, da bi lahko noter padla celo Godzilla. Še posebej pri klasikah, ki jih recimo Paucstadt odkriva šele zadnji dve leti. Brez zamere, ampak dokler ne vidiš določenega števila filmov, ne moreš biti kritik, saj delaš napake, ker nimaš pojma kakšni so bili filmi pred filmov, ki ga ocenjuješ.

  5. Bo - 1.10.2009 ob 17:18

    Meni je bil Demolition Man dbest. Ko sem imel 14.

  6. IZTOK GARTNER - 1.10.2009 ob 19:01
    IZTOK GARTNER

    Četudi te imam za pametnega fanta, sem prepričan, da Demolition Mana pri štirinajstih nisi razumel tako kot je treba, saj je poln zelo dobrih fint in humorja, ki navduši še danes in je skorajda najboljši film Sylvestra Stallonea iz tistega časa.

  7. Tro3enTica - 1.10.2009 ob 19:15

    in je skorajda najboljši film Sylvestra Stallonea iz tistega časa.

    :D Uf, hud dosežek, glede na to, da je imel Stallone (v tistem času, pa prej in potem tudi) en sam šit od filmov. In kaj je tako hudega za razumeti v njem?

  8. IZTOK GARTNER - 1.10.2009 ob 19:23
    IZTOK GARTNER

    Stallone je imel kar nekaj dobrih filmov po moji oceni. Nikar ne pozabi, da je bil za prvega Rockyja nominiran za scenarij in da so ga kritiki takrat proglasili za novega Marlona Branda. Tvoja ocena je zelo pavšalna in površna, pač čvekaš na pamet in njegove akcije iz osemdesetih gledaš skozi oči neke hude dramske kvalitete in oskarjevskega materiala. To je zelo neumno, pa brez zamere. Če sva že v letu 1993, ko je posnel Demolition Mana, pa lahko omeniva tudi Cliffhanger, odlično akcijsko zadevo, v kateri lahko prepoznaš tudi Hitchcocka. Prav tako je zelo dober tudi Cop Land, pa tudi Daylight nikakor ni tako slab kot pravijo. Zadnji Rocky je spet mojstrovina, zadnji Rambo pa vrnitev v stare dobre čase pravih akcij, ki jih danes ne upa snemati nihče več.

    Kaj vse ima Demolition Man pa boš ugotovila, ko si ga boš ogledala. Nisem ti dolžan nič razlagati. Pa še punca si, kar je že v osnovi čisto drugačen pogled na akcijski žanr.

  9. Tro3enTica - 1.10.2009 ob 19:25

    Michael Bay je pri mojih blogerskih kolegih zelo na dnu.

    Sori za prejšnji offtopic, ampak da se vrnem na temo. Pozabil si povedat, da je Michael bay na dnu pri vseh – ajde pri večini – filmskih kritikov po vsem svetu, od profesionalnih do wannabe-recenzist blogerjev. V bistvu nisem naletela na niobenega, ki bi ga hvalil, razen tebe. Če se motim, me popravi. Pa ne mislim nič slabega.

  10. IZTOK GARTNER - 1.10.2009 ob 19:43
    IZTOK GARTNER

    Ne bo držalo, The Rock, Bad Boys in recimo Pearl Harbor pri recimo Leonardu Maltinu vsi dobijo 2 in pol od 4, kar sploh ni slabo za tak žanr.

    V DVD& Video Guide Nicka Martina in Marshe Porter dobi The Rock celo štiri od pet. Bad Boys 3 in pol. Armageddon prav tako 3 in pol. Pearl Harbor pa trojko.

    V VideoHoundu ima Bad Boys 2 in pol, Armageddon prav tako, The Rock celo 3 od štiri.

    V Blocbuster Entertainment ima 2 in pol od pet, The Rock 3 in pol od pet.

    Štefančič je dal The Rock trojko, Bad Boysom prav tako, Armageddonu tudi.

    Na IMDB pa recimo pravijo 7.2 za The Rock, 6.6 za Bad Boys in Bad Boys 2, 6 za Armageddon, 5.4 za Pearl Harbor in 7.4 za Transformers.

    Brez zamere, toda to zame niso ocene za najslabše filme vseh časov in ocene, ki bi kazale na totalni podenj. Še posebej če jih primerjaš z ocenami nekaterih drugih akcijskih filmov.

  11. jan - 1.10.2009 ob 19:56

    čaw gartner.Ej mam en uprašanje, k ubistvu nima veze iz to temo, sam nism vedu kje ti ga nej postavm–>a tm na čarli tv zdej nebo več činč offa?al koko je zdej s tem??

  12. IZTOK GARTNER - 1.10.2009 ob 20:02
    IZTOK GARTNER

    Uf, stari, ne maram teh off topic tem pri tako točno določeni temi. A naj bo, Činč Offa že eno leto ni, kaj ga lomiš. Potem je bil On Air, ki zdaj tudi ni. Ma saj niti Čarli tvja ni več, samo še spote rolajo.

    Zdaj pa bodi faca, pa kej o filmih MIchaela Bayja povej :)

  13. Bo - 1.10.2009 ob 21:18

    > .. prepričan, da Demolition Mana pri štirinajstih nisi razumel tako kot je treba ..

    Nekaj mi pa res še zmeraj razvnema um. How do the three sea shells work? Hudiča.

  14. IZTOK GARTNER - 1.10.2009 ob 21:24
    IZTOK GARTNER

    Glej, misli si kar hočeš, jaz ti samo povem, da Demolition Man niti približno ni le prazen akcijski film, je tudi zelo solidno in zabavno zastavljena vizija prihodnosti.

  15. Bo - 1.10.2009 ob 21:24

    Sporočilo je problem. Eni imajo slab okus, tvoj je pa dober? Saj si vmes začel. Od pravega akcijskega filma ne pričakujem .. Stvar okusa torej. Izmerimo pa lahko, komu dalj nese. Pissing contest zapise imaš boljše.

  16. IZTOK GARTNER - 1.10.2009 ob 21:27
    IZTOK GARTNER

    Nisi pošten, na tak način sem se oglasil le zaradi tega, ker ti modeli menijo, da sem bedak, ker so mi Bayjevi filmi všeč. Za to gre. Za njihovo nastopaštvo in pokroviteljstvo, kateremu pa očitno res botruje to, kar jim očitam.

    Daj no, Filmofil napiše recenzijo Transformerjev in potem namerno citira dele moje recenzije, kjer jih hvalim, rekoč, glej ga kretena.

    Bedno.

  17. Bo - 1.10.2009 ob 21:28

    > Demolition Man .. zelo solidno in zabavno zastavljena vizija prihodnosti.

    Nič takšnega, da bi ploskal. Schwarzeneggerjeva knjižnica, heh, insiderski joke, sta se verjetno bockala, Sly in Švarci. Safe sex? Kaj je tebe tako navdušilo?

  18. IZTOK GARTNER - 1.10.2009 ob 21:38
    IZTOK GARTNER

    Itak, da sta se bocakala celo kariero, še Stallone mu je speljal Brigitte Nielsen. Prav zato po moje nista nikoli skupaj posnela filma, Planet Hollywood pa je bil le posel.
    Meni se je zdel film zelo zabaven in kul, vsaj tako se ga spomnim. Če si ga bom še enkrat ogledal in spremenil mnenje, pa ti povem.

  19. Bo - 1.10.2009 ob 21:43

    Ja, očitno imaš problem z nekaterimi blogerji. Oni pa, praviš, s teboj. Heh, saj veš, pametnejši odneha.

    Iztok, dokler ne boš pisal pridigarskih blogov, recimo, kaj vse človek zamuja, ker ni šel gledat novih Transforjev, kako slabše bo zdaj potekalo njegovo življenje in podobno, dokler ne boš pisal tega, bo še vse v redu.

    Če te film, kot je zadnji Rambo, navduši in dela boljšega človeka, k vragu z drugimi in kaj si mislijo. Ti pa napiši, zakaj te je tako navdušil. In boš bolj bran. Samo tako, komentar, nič pokroviteljskega nimam v mislih.

  20. IZTOK GARTNER - 1.10.2009 ob 21:46
    IZTOK GARTNER

    Jaz nimam problema z nikomer, oni ga imajo očitno z mano, kljub prijaznem pozivu za spravo in dobrih filmskih debatah.

    Vedno napišem zakaj me kateri filmi navduši in zakaj me ne. S tem nimam težav.

    Bolj bran? A gre še bolj? Dvomim.

    No ja, razen, če bi pisal za 24ur.com :)

  21. bandit - 2.10.2009 ob 10:41

    ok iztok oprosti, ampak armaggedon in pearl harbour sta res sranje

    si sploh poslušal dialoge v pearl harbourju?

    na srečo je bay sam pogruntal, da ko pride do bolj resnih zadev popolnoma odpove

    armaggedon pa je tako ali tako žalitev za vsakega inteligentnega človeka, pa če ga jemlješ zares ali kot možgani-off film

  22. Bo - 2.10.2009 ob 12:30

    > armaggedon pa je tako ali tako žalitev za vsakega inteligentnega človeka ..

    Čeprav. Jaz učim fiziko druge in sem film zmeraj rad rabim kot prima učno sredstvo. Za proti primere seveda, kako bi kaj zgledalo in delovalo, če bi upoštevali fiziko. Za to je film res dober.

  23. :) - 2.10.2009 ob 13:42

    Bay je za mene dober in v vrhu dandanes, konc debate. najboljš pa mi je blo, ko je trobentica nam razlagala, kake filme ima Sly :) … ma dej mir no. za tiste čase je Sly bil “top dog”, oseba ki je imela tisti čar, da te je pritegnil. in če omenjamo filme od Sly-a nikakor nesmemo pozabiti Cobro! za tiste čase, akcija triler 1A …

  24. Escobar - 2.10.2009 ob 17:26

    stari to so jabčki in kvazi filmo kritiki …. michael bay je kralj specialnih efektov in razčefukačin …. in transformers, bad boys, armagedon, the rock … to so izredno super akcijade … pravi blockbusterji, ki te prlimajo na zic in ti dajo dozo adrenalina čez film …. jabčki so tisti, ki hočjo neki globjega najdit u teh filmih …. in to mene najbolj razfuka, ko grejo razčlenit film in vsak akcijski prizor stadlat, češ to ni mogoč, to se u resnic ne da, tega avto nebi zdržal, on nebi preživel … to nas tak al tak ne zanima, zanimajo nas odbiti in dihjemajoči akrobatski prizori, z veliko streljana, eksplozij in razbite pločevine, zraven pa zadobršna mera humorja … in to sceno ne fura noben boljš kot pa michael bay …

  25. bandit - 2.10.2009 ob 22:01

    escobar tudi jaz si rad pogledam razčefuk na platnu

    ampak armageddon je enostavno oduren pri tem, kako deli človeško raso na američane in na manjvredne (oh no, xx milijonov azijskih osebkov je umrlo)in potem pogovori američanov : imagine what COULD HAPPEN, kot da so vsi umrli bili govno in seveda poniževalen ton do črncev

    tiste fizikalne neverjetnosti me pri takšnih filmih sploh ne motijo

    o pearl harbourju pa raje ne bom izgubljal besed

  26. IZTOK GARTNER - 2.10.2009 ob 22:05
    IZTOK GARTNER

    Bandit, meni nista. Kljub včasih poceni dialogom od njiju dobim tisto, kar sem pričakoval. In Harbori ima odlične zračne akcije, ki jih na tak način ne boš našel v nobenem drugem filmu.
    Armageddon mi, kot sem že povedal, prvič ni bil kul, potem pa sem ga pogledal kot komedijo in mi je bil odličen.

    :) ,tudi Cobra je kul film iz mojega otroštva, nimaš kej, resda ni tako dober kot kak Rambo, a vseeno je kul s tisto šibico.

    Escobar, podpišem do zadnje pike. Prav to jim skušam povedati. Se pravi to, da se te filme ne more gledati na način kot se gleda resna drama ali kaj podobnega.

  27. IZTOK GARTNER - 2.10.2009 ob 22:08
    IZTOK GARTNER

    Bandit, samo zate recenzija Armageddona:

    Čudež: Armageddon leta 2004 premore vse tisto, kar mu je manjkalo leta 1998.

    Armageddon se mi je leta 1998 zdel le kot prenafilan balon, ki se dela norca iz najbolj črnih strani Biblije. Le kot nepotrebna kopija veliko boljšega filma Deep Impact, ki je v kinih štartal malce pred njim. Le kot visokoproračunska inačica klasike Dvanajst žigosanih, kot rezervna verzija Con Aira in kot pompozen spomin na pozabljeno črnobelo mojstrovino The Dawn Patrol, kjer se je vojni pilot Errol Flynn žrtvoval za svojega prijatelja Davida Nivena. Kot odgovor na Godzillo, kjer s pošastjo kot za šalo obračuna celo majhen bel francoski buldog. Kot patetična romanca med Benom Affleckom in Liv Tyler, ki delata reklamo za krekerje. Kot promocija za naslednji del seriala Die Hard, kjer je Bruce Willis čakal na trenutek, ko bo lahko vzel mitraljez in se z meteorjem, velikim kot Texas, ki bo čez nekaj dni trčil v Zemljo in pobil celo bakterije, pomeril na štiri oči. In sedaj je minilo šest let. Šest let, v katerih se je zgodil 11. september, največja filmska uspešnica vseh časov. Šest let, ki so nam dala tudi skrpucalo The Core. In šest let, ki so iz Armageddona naredile mojstrovino. Čisti žur v vesolju. Vesoljsko komedijo. Reinkarnacijo parodije Space Balls, kjer se pogumni vrtači nafte med reševanjem sveta zabavajo kot na fantovščini Larryja Flynta. Da je mera polna, ji dajo še ščepec Kubrickove komedije Dr. Strangelove, da ji ne bi očitali pristranskosti, pa se zabavi pridruži še jezikavi Ruski kozmonavt Peter Stormare. Povedano drugače, napake iz leta 1998 so v letu 2004 popolnoma izginile, zato bi predlagal, da Armageddon še enkrat štarta leta 2008, na svojo deseto obletnico, ko bo v Ameriki zagotovo predsednik Arnold Schwarzenegger. Takrat mu bodo morda dali celo oskarja za najboljši film leta. Zaslužil bi si ga.

  28. bandit - 2.10.2009 ob 22:14

    s tako recenzijo se lahko strinjam ja, ampak problem je, ker se film (oz. bay) jemlje smrtno resno

    we love you michael bay, even though you still suck :)

  29. IZTOK GARTNER - 2.10.2009 ob 22:17
    IZTOK GARTNER

    Prav zato je na nas, da ga vzamemo za šalo in uživamo sto na uro :)

  30. :) - 3.10.2009 ob 10:22

    ja rambo in cobra sta res 2čisto drugačna stila … ampak ja, nevem itak da se tule pogovarjamo o Bayu in js sm že povedal svoje. glede Sly-a pa nemorš rečt kej slabega, res. mormo se postavit 10,20let nazaj in kaj je takrat on predstavljal v filmskem svetu … za mene je bil “đekson”

  31. IZTOK GARTNER - 3.10.2009 ob 18:39
    IZTOK GARTNER

    Ko kdo šinfa Stallonea, vedno omenil prvega Rockyja, njegovo nonimacijo za scenarij in dejstvo, da so ga proglasili za novega Marlona Branda. To zame ni kr neki in pri tem ostajam za vedno.

  32. :) - 5.10.2009 ob 15:37

    hvala enako ;)

  33. AndrejM - 5.04.2010 ob 12:28

    Gledal Otok v soboto na popu in moram povedati, da se mi sploh ni zdel slab. Sploh, če malo razmišljaš o krasnem novem svetu, kamor gremo in o marsičem drugem. Pa Scarlet, njami :)

  34. IZTOK GARTNER - 5.04.2010 ob 14:39
    IZTOK GARTNER

    Hm, mene pa Otok ni prepričal, je le kopija številnih boljših filmov.

  35. AndrejM - 5.04.2010 ob 15:50

    Saj sem prebral tvojo oceno. Kaj pa vem, nekaj je v njem, da me ni pustil ravnodušnega.

  36. IZTOK GARTNER - 5.04.2010 ob 18:18
    IZTOK GARTNER

    Zgodba vsekakor deluje zanimivo, toda kaj, ko je izvedba slaba in preveč podobna mnogim drugim filmom. Vsaj po moji oceni.

  37. IZTOK GARTNER RAZMIŠLJA NAGLAS » 11/9 - 11.09.2010 ob 05:46

    [...] 11.09.2010 Tega trenutka ne bom nikoli pozabil, to je bil film v živo, kot da bi ga režirala Michael Bay in Roland Emmerich, resda poln klišejev in tak, da bi gledalci v kinu rekli, da kaj takšnega ni [...]

  38. Andrej - 31.05.2011 ob 14:45

    Iztok, mene pa sploh ne briga kaj pravijo drugi. Njegovo ime mi garantira dober film. Vedno se le naslonim na sedežno, si prinesem pisker kokic in uživam. Pika.

  39. IZTOK GARTNER RAZMIŠLJA NAGLAS » Recenzija: Transformers: Dark of the Moon - 11.07.2011 ob 03:35

    [...] deluje zares veličastno in se z lahkoto zavihti na prvo mesto poletnih razčefukov. Jp, družba, Michael Bay je zame car za take filme, režiser, ki je CGI dvignil v nebo. In režiser, ki se mu ni treba [...]

  40. IZTOK faking GARTNER » Recenzija: G.I. Joe: The Rise of Cobra - 2.05.2013 ob 18:30

    [...] tole zares slab film v vseh pogledih. In seveda opozorilo tistim, ki mislijo, da slabe filme snema Michael Bay. Hudiča no, Bay je glede na tale film napram Stephenu Sommersu, sicer režiserju filmov The Jungle [...]

  41. Andrej - 24.01.2014 ob 18:23

    Hm, malce brskam po telih tvojih starih objavah in ugotavljam, da je najin okus glede kvalitetnega akcijskega film precej podoben, da ne rečem, identičen. Mi je pa ravno danes zapasalo nekaj tiste prave old-school akcije, zato imam namen narediti en takšen private “Renny Harlin” maraton, delno zaradi nostalgije, malce pa zaradi Herkulesa, ki je zdajle v kinih (in ga je prav tako režiral Harlin). Torej… Cliffhanger, Die Hard 2 in Long Kiss Goodnight danes pri meni zvečer. :) Se že veselimo, da malce preizkusimo razsežnosti hišnega kina in full HD tehnologije.

    P.S. Slišal sem neke rumorse, da naj bi Harlin režiral The Expendables 4, ki je že zdajle v pred-produkciji. Lepo bi bilo, če bi kaj dejansko nastalo iz tega, še posebej, ko je za trojko kot knof iz gat, odpadel McTiernan. Lepo bi bilo, da bi Harlin zopet zašel na tista nora devetdeseta, ki jim je dominiral s svojimi summer filmi.

  42. IZTOK GARTNER - 26.01.2014 ob 19:03
    IZTOK GARTNER

    Harlinov Herkules zgleda precej poceni po trailerju, kot kak tv film. Pa tudi pogorel je ne polno. Je pa Harlin nekoč raztural in bi si zaslužil še kako priložnost vsekakor.

    Harlin maraton v HDju? Hell yeah :)

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !