Začetek Kmetije slavnih
28.09.2009 ob 23:44Najprej bi spregovoril o dejstvu, da smo preveč strogi do teh modelov, ki so se prijavili v to igro. Da imamo že na začetku v glavi, da so budale, da je to korak nazaj, da so itak totalni luzerji, da to rabijo, skratka, da v Kmetijo gre samo velik bedak, ki tako ali tako ni vreden počenega groša.
Da smo neumni, ker smo pričakovali neka hudo znana imena, sem že govoril. Da smo razočarani, da naj bi bili tekmovalci premalo slavni, pa je naš problem, saj to slavo jemljemo preveč strogo in celo krivično.
Veste kaj, ni tako lahko doseči cilja, še posebej v slovenskih medijih, ki so polni pasti in dejstva, da uspejo samo tisti, ki znajo lizati rit, ki so povsem navadni ter neškodljivi in ki imajo seveda močne zveze nekje na vrhu.
Prav zato je anketa, kjer so ljudje čvekali reči o tem, da naj se ti znani enkrat poskusijo v delu, da naj kidajo gnoj, da naj molzejo krave in da naj ugotovijo, da življenje ni pravljica, popolnoma debilna. Kdo pa je rekel, da ti ljudje lenarijo? Kdo je rekel, da je medijsko delo navadna zajebancija, ker pač nočeš početi kaj drugega? In kdo za vraga je dejal, da živijo samo od tega in da poleg medija dejansko delajo povsem navadne službe, se pravi opravljajo dela kot ti ljudje iz ankete, ki so jih tako zelo sodili.
Da se razumemo, nočem prodajati bučk, da je La Toya sposobna in da jo je treba spoštovati, ker se trudi. Ali pa bučk, da je Suzana Jakšič carica in da bi ji morali čestitati za dosežke. Želim le povedati, da delo v mediju ni tako lahko kot zgleda, kar pomeni, da se tudi prebiti ni tako enostavno kot mnogi mislijo. Še posebej, če delaš na glasbeni ali voditeljski karieri. Prav zato mnoge, ki so se prijavili povsem razumem in celo podpiram, saj vem kako je in kako zajebano je dobiti keš ter ostati v igri.
Kdo pa se je pravzaprav dejansko sploh prebil v pravem pomenu besede? Poleg Jonasa in Plestenjaka mi na misel ne pride nihče. Vsi ostali se še vedno trudijo in borijo za svoj kos pogače.
Ni fer, da tako radi sodimo znane ljudi. Ni fer, da se iz njih delamo norca. Ni fer, da mislimo, da so budale, ker so šli v Kmetijo. Po tej logiki je budala tudi delavka iz Mure, kjer ni šla pravočasno iz Mure. Pa delavec v Gorenju, ki se je pritožil sedaj, ko je že prepozno. Pa delavka za tekočim trakom, da ni končala faksa in raje postala direktorica trgovine. Stvari je treba pogledati s povsem drugega zornega kota, kar očitno gre samo tistim, ki tudi sami delajo v medijih.
Sam sem kot veste sodelovanje v Kmetiji zavrnil. Tudi zato, ker sem imel takrat še oddajo On Air in nisem rabil denarja na tak način. Morda mi bo kdaj žal, morda pa sem res ravnal prav in take promocije res ne rabim. Kdo bi vedel. Vedno sem namreč zagovarjal dejstvo, da ni bistvu v tipu oddaje, v katero greš, ampak kako se ti osebno v njej vedeš in izpadeš pred gledalci, kar pomeni, da je lahko oddaja totalni drek, ti pa vseeno izpadeš totalni car.
Tisti, ki ne delajo, so vedno zelo glasni, ko bi bilo treba v roke prijeti mikrofon, pa bi seveda nastal problem.
Kakorkoli že, dovolite mi, da na kratko spregovorim še o tekmovalcih in razmišljam, zakaj so pravzaprav sprejeli sodelovanje:
Goran Breščanski je bil nekoč dokaj velika rock zvezda, tipček, v katerem so najstnice videle Keanuja Reevesa in komaj čakale, da jih povabi v backstage. Potem se je poročil in na zahtevo tasta umaknil iz posla. Sedaj je nazaj, očitno željan promocije za svoj band, ki mu ne gre preveč dobro, saj le njegova vrnitev kot kaže ni bila dovolj za zanimanje poslušalcev. Pa še samski je, verjetno tudi brez denarja, kar pomeni da ima čas in da ga povsem razumem zakaj se je odločil za tak korak.
La Toya je pač to, kar je, brez sprenevedanja in dvojne igre. Da rabi promocijo, je jasno, saj planira pravo porno kariero, taka oddaja pa je odlična za tak tip promocije. Vsaj v Sloveniji, kjer ni dovolj le to, da si prva slovenska porno zvezda.
Maja Prašnikar je podobna zgodba kot Goran. Nekdanja pop stars zvezdnica takoj ugasle skupine Unique, ki se sedaj prebija še solo in ji pride take vrste promocija več kot prav.
Artur Štern pa je druga zgodba, odklop, kot ga še nisem videl v realnem življenju. Tip ima pač čas in vse to ga močno zabava, pa še denar rabi. Moti me le to, da tudi takrat, ko bi moral biti vsaj malo resen, ni in glumi dalje. No ja, če tega ne bi počel, bi se mu verjetno od vsega znanja, ki ga premore, že zmešalo.
Fredi Miler, isto kot Goran in Maja, zvezda je zašla, tak šov pa je super, da zvezda spet zasveti. Magari za nekaj mesecev, ko bodo v žep spet padli zelenci.
Suzana Jaksič, hm, tole pa je malo trši oreh, očitno ji pozornost močno ugaja. Drugega razloga ne vidim, saj v bistvu ne dela nobene kariere. Očitno rabi denar, Kmetija pa ji bo odprla nove možnosti, da do njega pride.
Salome, čeprav jo poznajo vsi, novih projektov in pritekanja denarja ni. Zato je Kmetija zelo logična poteza. Pač za malo kazanja v javnosti in morda za kak nov projekt, ko bo šova konec.
Miki Bubulj, najmanj znani model, sicer pa faca in mladenič, ki se trudi uspeti in prebiti. Ker je še vedno na pol poti, mu zna Kmetija koristiti. Še posebej, če bo dovolj smešen in bo zaradi tega dobil več nastopov in morda celo kako tv oddajo.
Marijan Novina, glede prepoznavnosti na istem kot Miki. Ker ga poznam osebno, lahko rečem, da je okej poba in da ga povsem razumem, da je šel v to. Pač rad se zabava in rad ima, da se o njem govori, pa še promocija mu ne bo škodila.
Alenka Sivka, tole pa je misterij. Ta pa mi ne paše nikamor. Niti na Kmetijo, niti v seksologijo, o kateri tako rada govori. Morda res pripravlja knjigo in je to le promocija za naprej.
Odlomki, ki so jih zavrteli na koncu, obetajo dobro gledanost, saj so Šterna ujeli popolnoma golega, La Toyo pa v njegovem objemu, kar je točno to, kar gledalci od takega šova pričakujejo. Gledalci so voajerji, ko pride do slavnih, pa so voajerji na kvadrat. In točno tak šov jim Kmetija mora zagotoviti. Če jim ga ne bo, bo gledanost porazna. Če jim ga bo, bo zmagovalna. Kvaliteta ni važna, to je reality show, kjer šteje samo čim večja pizdarija.
Je pa vendarle zelo neumno, da so s predvajanjem začeli tako zelo pozno, saj je večina oddaj že posnetih, kar pomeni, da so nekateri tekmovalci že zdavnaj doma. Tak šov bi moral v živo. To je velik minus, tega si ne bi smeli privoščiti. A kolikor poznam nezahtevne slovenske gledalce, jih tudi ta velika napaka ne bo prav nič zmotila.
In sedaj pridemo do komentatorjev. Dajte no, kot da res ni bilo mogoče dobiti koga bolj zanimivega. Okej, Gorana Lebana za dan ali dva, toda ne za celo “sezono”. Da o Marku in Likovičevi, ki je vse skupaj gledala zelo šokirano, niti ne govorim. Če so ji plačali, spet razumem, če ji niso, pa mi ni najbolj jasno. No ja, pri Marku, ki rabi tako finto, je drugače. Goran pa je druga zgodba, ker ima morda celo pogodbo, kjer niti nima izbire in je na nek način logičen. A vendar, lahko bi izbrali veliko boljše komentatorje, je bil tudi tu problem najti ekipo?
Pa voditeljica Anja Križnik Tomažin? Očitno dobra finančna ponudba, še posebej za to, ker je zavrnila TLP, v primerjavi s katerim je Kmetija vendarle korak nazaj. Še posebej za voditelja, ki je dejansko le postranskega pomena.
Kaj pričakujem? Čisto nič, naj se folk zabava, naj tekmovalci potegnejo čim več in naj bo vse skupaj vendarle boljše od drugega Big Brotherja, ki je bil najbolj trapast reality šov vseh časov.
28.09.2009 ob 23:55
Si se pa razpričal, jaz sem bila bolj jedrnata
Se pa v bistvu strinjava glede tekmovalcev in enako razmišljaš.
28.09.2009 ob 23:57
LaToya da je prva slovenska porno zvezda?
Tako se sicer oglašuje, ampak v porno biznisu moraš doseči bistveno več, da si “zvezda”. Naši mediji nasploh radi pretiravajo. Tako je Mitja Okorn kar naenkrat “vrhunski režiser, priznan v tujini” in podobno.
Drugače pa si dobro orisal zadevo. Vsak ima neke svoje razloge za sodelovanje. Komur paše, naj gleda. Jaz bi zadevo gledal le zaradi komentarjev Likovičeve, ampak baje da je ni prav dosti.
29.09.2009 ob 00:03
Pris, ma saj veš, tako ji rečejo, še posebej glede na konkurenco
Itak da je daleč od zvezde, niti ne more to postati v Sloveniji na tem področju, nima osnovnih pogojev.
Glede Okorna, se strinjam, tukaj pa bi rekel, da pretiravajo, navsezadnje je imel le en film, pa še ta ni bil nič posebnega. Likovičeva je bila presenetljivo odprta, ko sem jo vmes pogledal v obraz, sem pričakoval zgražanje, ko je odprla usta, pa je bila povsem običajna.
Tina, čas imam, pa malce širše sem pogledal in nekaj izpostavil
29.09.2009 ob 00:54
V resnici jih je že pet odletelo ven, tazadna naj bi bla Salome.
Iztok, kariera v Kmetiji še ni izgubljena
, saj veš da vedno privlečejo še (skoraj) najmanj toliko rezerv kot je tekmovalcev, tako da kar pogumno v boj
29.09.2009 ob 01:11
Kot sem dejal že prej, ne vidim se v taki vrsti zabave. Preveč si na očeh. Sicer pa je verjetno vse zmenjeno in so tudi naknadni modeli že zdavnaj dogovorjeni.
To, da se ve, kdo je že izpadel, pa je tako bedasta reč, da je sploh ne dojamem.
A kot sem rekel, po moje slovenskih gledalcev niti to ne bo odvrnilo od gledanja.
29.09.2009 ob 11:50
kmetija slavnih??? hm kdo je res slaven? razen salome so mi vsi zelo neslavni in nepoznani… no pa bodo zdaj ratali slavni
29.09.2009 ob 16:13
Pikapoka, če je po tvojih merilih slaven le Borut Pahor, morda Helena Blagne in recimo Brad Pitt, potem je jasno, da ti niso slavni. Če si iskrena, jih ljudje vendarle tako ali drugače poznajo iz medijev, zato ne moreš reči, da so povsem navadni ljudje kot v lanski Kmetiji. Sicer pa, kot sem že rekel, če ste pričakovali divje znana imena, ste pričakovali nemogoče.
29.09.2009 ob 16:16
Joj Iztok, spet trosiš bučke da bodo imeli tisti trije prašički lepo pojedino.
Napisal si: —In kdo za vraga je dejal, da živijo samo od tega in da poleg medija dejansko delajo povsem navadne službe, se pravi opravljajo dela kot ti ljudje iz ankete, ki so jih tako zelo sodili.—
Ja sej, ravno tu imaš dokaz, da to niso slavni ljudje. Ker če bi bili slavni, potem jim ne bi bilo potrebno delati še nekaj tretjega ali četrtega. Pa ne prodajat neumnosti o raznih medijskih zarotah in kako lahko uspe samo tistim, ki imajo zveze. Če delaš dobro, te bodo opazili in izpostavili, če pa si šalabajzer, ki nima toliko objektivnosti, da bi sam nehal siliti na področja, kjer te nihče ne jemlje resno, potem si pač tam, kjer si.
A lahko torej poveš, zakaj so ti modeli in modelke šli na kmetijo? Zaradi osebnega izziva? Da uresničijo življenjski cilj? Pač ne – gre se samo za pet minut slave in mogoče še denar na koncu, čeprav se vi skupaj zavedajo, da bodo izpadli kot dvorni bebčki, ampak ker niso slavni, pa to želijo biti, so se pripravljeni tudi na tak način degradirati.
Bi pa ti odlično pasal med to druščino Iztok, samo imaš po svoje prav, da ti ni potrebno dokazovati, kakšen kmet si, ker je že tako ali tako vsem, ki vsaj približno vejo, kdo si, jasno, da si največji kmet slovenske blogarije. S tako predispozicijo res nisi več mogel imeti pravega motiva, da bi se prijavil na Kmetijo.
29.09.2009 ob 16:25
Kmet, v nepotrebne žaljivke na koncu tvojega komentarja se ne bom spuščal, saj se mi zdi izpod časti.
Rekel pa bi tole, zelo slabo poznaš naš medijski svet. Če bi ga, bi ti bilo jasno, da skoraj nihče ne more živeti le od medijev, saj prinašajo premalo denarja in vedno se pojavi obdobje pavze, ko nimaš prave ponudbe in se znajdeš v resni finančni krizi.
Glede zvez in sposobnosti, imej svoje mnenje, ni panike, a povej mi, zakaj potem tako veliko nesposobnih pride tako daleč in tako zelo v ospredje? Zato, ker so v resnici dobri in kul? Daj no, ne žali moje inteligence.
Zakaj so šli sem že povedal svoje mnenje in ne vem zakaj me sprašuješ.
Degradirati? Le zakaj, so bili pred Kmetijo predsedniki države in voditelji osrednjega dnevnika Tv Slovenije? Sicer pa, se kaj manj degradirajo slavni, ki se pojavljajo v rumenih revijah in snemajo številne blesave pesmi recimo?
Daj no, razmisli malo kaj sem sploh povedal v svojem tekstu.
29.09.2009 ob 16:32
To ni nobena kmetija slavnih. Štern je tam najbolj znan. Salome tudi, drugi pa so en kurac. Vem samo, da tisti komentator v suknjiču sivem je govoril tkao kot da govori o jaki intelektualni zadevi. Tista Maja al koji kurac je, ta je imela prevelik modrčk, koga slepi? Do kurca so vsi! To niso nobeni slavni!
OFF the chat:
Iztok dj res me zanima kaj se zgodilo z On air?
29.09.2009 ob 16:38
o tovrstnih šow-ih raje nimam mnenja….sploh v naši podalpski…in sploh, ko beseda nanese na slavne….imam pač svojo definicijo slavnih – to so tisti, ki so multi sposobni na več področjih v primerjavi z navadnimi smrtniki….nekateri od tistih slavnih na slovenski kmetiji pa se bodo s kravo celo prvič srečali v živo, tako, da je krava v tem pogledu v absolutni prednosti kar se slave tiče…
in spet ne vidim nobene logike, kar se lahko zgodi le v naši podalpski, da bo Kmetija predvajana v skoraj dvo mesečnem zamiku posnetkov….no, mogoče pa je neka logika….najbolj zanimivo bo namreč gledati tiste številne gledalce, ki bodo vzhičeno trošili svoje telefonske impulze za glasovanje in komentarje….in vsem tistim, ki so Kmetijo že zapustili pred začetkom tv predvajanja, se bodo v domačem kavču delali skomini…in smeh na ustih…
29.09.2009 ob 16:42
Ketna, prestrog si, kot sem rekel, nerealno je bilo pričakovati, da bodo dobili bolj slavne za tako zadevo.
On Air? Vprašaj šefa Čarlija, on najbolj ve.
Marko, ta zamik je tudi meni zelo sporen, a kot kaže to ne bo uničilo gledanosti, saj je bila že včeraj rekordna po nekaterih podatkih.
Glasovanja pa kolikor vem, ne bo, saj o tem, kdo izpade, ne odločajo ljudje.
29.09.2009 ob 20:19
kakor obrneš odločajo ljudje…
le da sem preslišal, ko mi je na kafetu kelnerca razlagala, zakaj točno se pošilja sms-e ali kliče….trdila je le, da če si izžreban dobiš 1000€….en razlog oz. oblika torej je….
29.09.2009 ob 20:27
O tem, kdo bo izpadel, kdo pa ne, ne odločajo. To je velika razlika od Big Brotherja in Bara. Pa že pet jih je menda izpadlo, kar pomeni, da gledalci dobijo le šov za gledat, se pravi šov, na katerega nimajo vpliva. Razen neke finte, da tisti, ki bo žreban, bo lahko šel na Kmetijo na dvoboj z zvezdo ali nekaj tazga.
29.09.2009 ob 21:14
ampak tudi tistih pet so izločili ljudje…
no, mogoče pa se kdo najde tukaj pa razloži, kaj morajo gledalci narediti, da padejo v žrebanje za tistih 1000€….jaz očigledno nimam pojma o teh zadevah….
29.09.2009 ob 21:21
Pa kako ljudje, porka madona, izpadel bo tisti, ki bo izgubil v kakem dvobju ali pa ga bodo izločili tekmovalci. Gledalci nimajo niti pikice možnosti odločanja o tem. Tako je bilo, če se ne motim, tudi v prvi Kmetiji.
29.09.2009 ob 22:10
ja a ni blo ponavad tko, da so sotekmovalci glasovali, kdo bo šel ven? A ni blo tko, da so samo na koncu med zadnjima dvema izbirali gledalci?
29.09.2009 ob 22:46
29.09.2009 ob 23:07
Sonček, ne vem točno, morda na koncu res gledalci, pred tem pa nimajo nobene možnosti za odločanje.
Marko, saj se ne jezim, daj no. Samo povem kako je glede odločanja gledalcev.
29.09.2009 ob 23:41
tale latoya…lol.
ona je z nasih koncev doma.ucasih je delala u enem lokalu in je dokazala,da je glupa ko noc.
‘ma daj..sej je delala z mano v bač..ona je na listek(plonkceglc)se pravi na natakarski listek napisala, kaj je to dizl,kaj bambus,kaj špric,..celo kako zgleda sadna kupa si je narisala..tko smo se nasmejali ko smo ta plonk dobili za malnom za kavo:))’ to je izjava njene bivse sodelavke.
klical smo jo pa (al ji je clo tko u resnic ime litafete.
29.09.2009 ob 23:56
Ja pol pa ni čudn, da je šla v ta biznis, kjer ne rabiš pameti, a ne.
Mi je blo pa blesavo danes, ko se je hvalila z nagrado za najboljšo igralko, ki jo je dobila v Celju in rekla, da pa ona pa ni kar neki zaradi tega. To je bilo šele neumno.
29.09.2009 ob 23:59
bo zame igralka,ko bo pokazala se kej vec kukr silikone pa luliko.
30.09.2009 ob 00:02
Saj se ne hvali, da zna igrati, se ne spreneveda in daje vedeti, da je porno starleta, to je vse, tudi v Celju je dobila porno nagrado, da ne bo pomote.
30.09.2009 ob 00:12
mi je pa mal sporno,da so tako zensko utaklni u show,k se vrti ob tok zgodnji uri..sicer jz tega nikol nism in mislm,da tut nikol ne bom gledala,ampak nekje sm zasledila,da se je latoya ze fino nastavlala gospodarju.
30.09.2009 ob 00:21
Ne pozabi, da sta se slekla Goran Breščanski in seveda Artur Štern in da je La Toya zaenkrat povsem nedolžna glede tega, da je oddaja prezgodaj na sporedu.
Ma saj veš, pač vse za gledanost in za dober šov, kar je to, kar gledalci od tega pričakujejo.
To je vse.
30.09.2009 ob 00:26
stern se je sleku?
sej pravm,ne sledim.:)
30.09.2009 ob 00:31
Kdo pa drug, če ne on.
30.09.2009 ob 01:02
pa zdajle čitam, da sta Maja pa Goran že v akciji
. Ojojjoj. Ampak honorar pa ni slab, 500€ na teden. Pa še zapraviš ne nič
.
30.09.2009 ob 03:40
Čisto razumljivo, on je bivši ženskar, zdaj po dolgem času samski, njen pa taki ugajajo, pa prav tako je brez fanta. Naj se mata fino, tudi ko bo Kmetije konec. Me pa zanima, s kom se bo v intimo zapletla Salome, če se seveda sploh bo. In pa Alenka Sivka, ki se hvali, da je obsedena s seksom.
Mislim pa, da je pri komu še več kot 500, lahko tudi 1000, če ugibam.
30.09.2009 ob 23:50
Razen Salome in Fredya res nikogar ne poznam…
1.10.2009 ob 00:17
Ne verjamem, da še nisi slišala za Arturja Šterna, drugače pa je kar lepa možnost, da si res samo za ta dva, če pač ne spremljaš naše medijske scene prav pogosto. Ker Fredi in Salome sta v bistvu res najbolj znana v tem pogledu.
1.10.2009 ob 01:43
@Iztok: maja ima fanta, in sicer pevca od The Drinkersov
Slučajno sem malce se pozanimal o tej Kmetiji, ker smo o njej debatirali s sošolci s faksa
Pogledal sem si tudi nekaj insertov in je zadeva živ obup:)
Moj vtis o “tekmovalcih”:
-Fredi Miler: verjeli ali ne, a res deluje še najbolj skulirano. Ne krega se za brez veze, naredi kar mu je ukazano…pač preproščina
Me je pozitivno presenetil 

Poleg tega tudi to, d ana kmetiji ne dela drugega kot zvija tobak 
-Maja P: hudičevo seksi deklina, ki ne ve točno, kaj bi od Kmetije poleg denarja sploh rada
-Miki Bubulj: sijajen stand up komik, ki je na kmetiji preveč zadržan.
-Alenka Sivka: prvič slišim zanjo in tudi ob ogledu Kmetije nisem postal pozoren nanjo.
-Artur Štern: največje razočaranje. Drgač res kul dečko in kul je tudi na Kmetiji, a razočaral me je s tem, ker se ni znal niti lotiti molzti koze. Glede na to, da je po izobrazbi veterinar (še vedno se kdaj pa kdaj udeleži kakšne veterinarske žurke-CAR!!) bi to nekako moral znati. Če že ne molzti pa vsaj pravilno pristopiti do živali. azen tega deluje kot res moder in skuliran možak.
-Goran Breščanski: opazil sem, da je res podoben Keanu Reevesu
-La Toya: ta se mi malce smili, saj se vidi, da je dobesedno neumna in si ne more pomagati.
-Suzana Jaksić: dovolj jo je bilo gledati že v Big Brotherju.
-Salome: mi gre od vseh na Kmetiji najbolj na živce. Vidi se, da “glumi”, išče zdrahe, venomer koga zbada…
-Marjan Novina: za njega sem mislil, da bo bolj delaven itd. Pa skozi le neke slabe štose prodaja, upam, da se bo popravil.
No, tako, to je moja ocena tekmovalcev Kmetije do sedaj
1.10.2009 ob 02:01
Živ obup? Odvisno od tega kaj si pričakoval.


Maja in fant? Kot sem slišal, sta se skregala in on upa, da bo prišla nazaj. Očitno trač, čisto v stilu Kmetije.
Fredi je po mojem mnenju vzel vse preveč zares in mi je zato malce trapast.
Maja in Kmetija? Zakaj pa bi jo moralo zanimati še kaj drugega kot denar? Saj menda ne bo odprla prave kmetije
Pač denar in promocija, to je vse in to je dovolj.
Miki, kot komik me še ni zares prepričan, na Kmetiji pa ga popolnoma zasenčijo skoraj vsi.
Alenka, doslej povsem neopazna, edina, za katero res nimam pojma kaj dela v igri.
Štern je meni zelo kul, totalni odklop, celo nag skače okoli in uživa, prav verjamem mu, da uživa in da en igra.
Glede krave in veterine, hm, na to pa nisem računal, kaj veš, morda pa je le teoretik
Goren je bil včasih kopija Reevesa, zdaj je starejši in nekoliko bolj okrogel, kot da bi izgubil vso privlačnost, ki jo je imel.
La Toya, dobro si jo ocenil, le da po moje nima pojma, da ni ravno pametna
Suzana, ne gre toliko zato, da bi bila že sama pojava moteča, finta je, da očitno misli, da je velika zvezda.
Salome, pač še vedno prepričana, da je moški, ki glumi žensko, po novem nepotrebno, je pa res, da so mi njene šale všeč.
Novina, komad o Arturju je bil kul, če je bil res z glave, drugače pa res lenari, sicer pa, mu kdo to prepoveduje?
Lepo, da si se potrudil
1.10.2009 ob 08:34
Če mene vprašaš, je tvoja odločitev, da ne greš na kmetijo, povsem pravilna. Res ne potrebuješ tovrstne “promocije”.
Kaj je sedaj s to On Air? Je to dokončno off ali kaj dogaja?
1.10.2009 ob 11:41
mene pa ful zanima, če je gledanost res taka, kot pravijo, da je…namreč nejvečja od vseh resničnostnih šovov:)
1.10.2009 ob 11:49
Mara, denar vseeno ni slab, pa tudi to, kar notri počneš, je povsem tvoja odločitev.
On Air? Če se ne motim, bi morali preko Effeta tudi vi gostovati, pa je potem žal bilo prepozno. Kaj točno se dogaja ve samo šef, pa še zanj se bojim, da ne ve prav točno. Na kratko, zaenkrat in verjetno za zmeraj je off.
1.10.2009 ob 12:30
Stela, ne vidim razloga, da ne bi bila. Razen, če misliš, da znani vlečejo manj od neznanih.
1.10.2009 ob 12:38
primerjala sem vse resničnosto šove – kar se Kmetij tiče, ša valda, da ima letošnja največjo gledanost
1.10.2009 ob 12:43
Prvi Bar je po moje še vedno najboljši, ker je bilo nekaj novega, morda tudi prvi BB, za naprej bi rekel, da je bilo slabše, vsaj po nekaj uvodnih oddajah. Tukaj pa menim, da gledanost ne bo padla, saj bo fok res zanimalo kaj se bo vse še zgodilo. Če je gledanost res taka kot pravijo, seveda ne moremo vedeti, če ni, pa si itak pljuvajo v svojo skledo. Slaba pa verjetni ni bila nikoli, saj kot vidiš še vedno furajo te šove. Le Bib Brotherja letos ni bilo, baje zaradi denarja, a če mene vprašaš, zaradi slabe gledanosti prejšnjega, ki je bil res za en drek.
1.10.2009 ob 12:57
pa so me učili, da je svet od časov gladiatorstva napredoval

Afne so še vedno v sredini arene in mase folka si jih še vedno ročnijo ob navijanju in komentiranju
Iščem, kako naj iz tega najdem model za številke na Lotu
1.10.2009 ob 13:02
Jaz vidim gladiatorje na nogometnem igrišču in na atletskih stezah, tem pa bi raje rekel dvorni norčki
1.10.2009 ob 13:06
Dvorni norčki so zaščitena vrsta, namenjena za zabavo izbrancem, eliti.
Ti so pa kot xxx filmi po 00:00 uri
vsakdo lahko na njih drka
1.10.2009 ob 13:13
Ne pozabi, da je že stari dobri Shakespeare dejal, da je ves svet oder, vsi mi pa smo le igralci.
1.10.2009 ob 16:48
No ja, kakšne poljudnoznanstvene Kmetije res nisem pričakoval, to je res
Artur me je res razočaral, tudi če je le teoretik je imel v času študija veterine vaje, ko se je moral znati soočiti z živaljo. Glede na njegovo molžo koze je te vaje prešprical in se tisti čas raje pripavljal iz knjig in razmišljal o tem, kako bo nekoč napisal doktorat 
Tako pač je 
-Hja, meni je Salome nadležna. In njene fore so mi poceni in umazane
-Goran je še vedno čeden. Nerad ocenjujem tipe (hitro izpadeš gej:), a ta ne zgleda slabo.
-Maja P. je po moje še vedno v zvezi z Makijem, to kar beremo je seveda trač, ki sta ga po moje sproducirala kar Maki in ona sama, da se pač nekaj piše o njiju.
1.10.2009 ob 19:00
No ja, tudi sam je ne maram preveč, zaradi blesave izkušnje z intervjujem.
Prej je zgledal veliko bolje.
Morda pa res, a sem slišal, da se nekaj plete med njo in Goranom
2.10.2009 ob 10:02
Hja, gre seveda za “denar takoj”. Vprašanje pa je, koliko ti kmetija lahko pomaga pri “denarju potem”? Se z nekim resničnostnim šovom človeku res odprejo nova vrata ali pa se mu morda nekatera celo zaprejo? Stvar je vredna premisleka.
Ja, glede OnAir bi seveda prišla v oddajo. Mislim da veste, da Efeta izjemno cenim. Skratka, če je zadeva OffAir, potlej se pa bomo menda srečali kje drugje
Lep pozdrav in ne žaluj za kmetijo in tistim denarjem
2.10.2009 ob 14:46
all of you should be euthanized
that is all
2.10.2009 ob 22:11
Mara, denarja hitro zmanjka, to je dejstvo, a bolje ga je dobiti nekaj kot pa nič. Vrata se lahko odprejo, zapreti pa se po moje ne morejo, saj ne gre za ljudi, ki bi imeli ravno nek hudo resen in ugleden imidž, če razumeš kaj hočem reči.
Bandit, eh, daj no, saj ni tako hudo.
3.10.2009 ob 16:34
pranje možganov, zanič odaja, vse je zrežirano, mi gre na bruhanje….
to je vse kar menim o kmetiji
3.10.2009 ob 18:22
Komu pa perejo možgane? Po tej logiki so tudi vse ameriške komedije le pranje možganov, daj no, ni tako hudo. Pač šov za gledalce, ki se radi sprostijo in ne pričakujejo kvalitete.