Neumno priznanje blogerskega kolega PaucStadta

24.09.2009 ob 02:30

Kolega Pauc na koncu neke svoje recenzije s ponosom zapiše:

“Film sem si v sklopu predpremiere ogledal na ljubljanskem gradu in si ga nisem pretočil preko prepovedanih strani.”

Čakaj, čakaj, je to danes vredno hvale in posebne omembe, si poba čisto vse ostale filme pobere z neta in jih kot velik ljubitelj filma nikoli ne gleda v kinu? No ja, glede na to, da velikokrat objavi recenzijo tudi za filme, ki jih še ni v kinu in za katere je jasno, da bodo, bi rekel, da je to zanj res nekaj posebnega in da se s tem lahko pohvali.

Dajte no, saj nismo več v osemdesetih, ko je k nam prišel video bum, pa smo gledali tiste piratske kasete in morda res večkrat špricali kino, pač mulci smo bili, brez keša in z idejo, da je treba film videti doma.

Okej, če si nek povprečen gledalec, ki mu za film dol visi, še razumem, da špricaš vse velike zadeve, toda če si ljubitelj si tega vsaj po moje ne bi smel dovoliti in bi moral vsaj glavne filme videti tako kot je treba, v temi kinodvorane, na star, nepozaben in čaroben način.

Vem, da nas je internet razvadil do konca, toda film ni mp3, film je magija, ki zares do izraza pride le na velikem platnu.

Prav tako ne razumem ljubiteljev, ki se gredo kritike, pa nekih filmov sploh ne gledajo, ali še bolje, jih ne gredo gledat, saj pač niso njihov stil. Še več, celo hvalijo se, da jim ni do ogleda. Brez zamere, ampak če se greš kritika, moraš videti čim več filmov, ki so na razpolago. Pa ne gre za to, da ne bi bilo časa, ampak za to, da ni interesa. In če vidiš premalo filmov, tvoje recenzije ne morejo biti verodostojne, saj te lahko navduši nekaj, za kar sploh nimaš pojma, da so drugi filmi povedali in prikazali že stokrat bolje.

Nočem pametovati in soditi, toda, da tako priznanje pride prav od človeka, ki moje recenzije in dojemanje filmov ocenjuje za totalno bedo, vendarle ne morem ostati tiho.

Isto velja za kolega Filmoljuba, ki se ima prav tako za velikega poznavalca, ki na moje recenzije gleda z viška in se iz njih norčuje, zagovarja pa sinhronizacijo in je celo razočaran, če so risanke v angleškem jeziku.

Pa še nekaj bi dodal za konec, najbolj žalostno je to, da vsi ti modeli, ki se trudijo s pisanjem recenzij in to počnejo največ leto ali dve, pri filmski debati skoraj vedno pozabijo na film in se vtikajo v samo recenzijo, v stil pisanja, v besede, v stavke, v vse tisto, kar sploh ne bi smelo biti pomembno, če se oglasiš kot ljubitelj filma in ne kot kreten.

In seveda, ko preberem njihove recenzije, nisem zadovoljen, manjka jim izvirnost, manjka jim stil, manjka jim humor, manjka jim vse tisto, kar mislijo, da imajo, pa so daleč, da bi imeli. Pa vsi pišejo skoraj enako. Če ne bi bilo podpisa, bi mislil, da jih piše ena oseba.

Pa brez zamere, fantje, enkrat pa lahko tudi jaz siknem, mar ne.

In seveda, od takih fac pa takih poznavalcev bi pričakoval najmanj Eberta, glede na to, da so jim moje recenzije podenj.

Jp, to so modeli, ki jim moraš dva dni dokazovati, zakaj je Benjamin Button le kopija Forresta Gumpa. Modeli, ki v isti žanr uvrščajo Blood Sport in Million Dollar Baby. Modeli, ki nimajo pojma, da je bil Kevin Costner nekoč všeč ženskam. Modeli, ki so prepričani, da Izganjalec hudiča ni uspel tudi zaradi prizora s križem. Modeli, ki so prepričani, da Michael Bay dela najslabše akcijske filme na svetu. In seveda modeli, ki jim je šesti Rocky najslabši film vseh časov.

Jebat ga, takih modelov žal ne morem vzeti zares, ko mi pravijo, da so moje ocene strašno slabe, njihove pa strašno dobre.

Pa da ne zaidemo z osnovne teme, mar tudi vsi ostali vse filme potegnete z neta ali greste vendarle še vedno v kino in si privoščite pravi užitek?

 

53 komentarjev na “Neumno priznanje blogerskega kolega PaucStadta”

  1. mitjA pravi:

    Uh jaz že nisem bil v kinu kar nekaj časa.Mogoče je razlog tudi to da imam doma boljše ozvočenje ter sliko kot na platnu.
    Se mi zdi da je bil včasih večji efekt sedeti v kinu kot sedaj ko imamo že vse filme na dosegu klika in to v precej boljši kvaliteti kot je zmožen to početi filmski projektor.Razvadili smo se :)

  2. mitjA pravi:

    “Film sem si v sklopu predpremiere ogledal na ljubljanskem gradu in si ga nisem pretočil preko prepovedanih strani.”

    Strani niso prepovedane ,samo vsebina je lahko sporna.

  3. kinkitone kinkitone pravi:

    Sam’ na guob’c!

  4. Robert L. Tuva pravi:

    Jaz zdaj kar precej spet hodim v kino, Kolosej, Kinoteka. Kolosej ima vsaj trenutno zelo kul filme, kako bo čez en mesec, bomo pa videli, heh.

    Glede sinhroniziranih risank bi opozoril na nekaj, kar ti, Iztok morda ne veš. Filmofljub ima otroke, če sem si prav zapomnil. In resnično lepo si je kakšno dobro, “multigeneracijsko” risanko, kot so Neverjetni recimo, pogledati skupaj z otroci. Za njih seveda niso primerni originali.

  5. ketna pravi:

    Osebno nimam denarja, da bi vse pogledal v kinu pa imam rad filme…. Je razlika pred 10 leti, ko si v kino lahko hodil in se ti ni poznalo sploh! Danes pa je to drag biznis in ker že imam razvado[kajenje] si je nikakor ne morem privoščiti vedno ko bi to želel. LP

  6. BD pravi:

    Pravi užitek je relativna zadeva… ker ne pišem bloga bom naredil reklamo kar Chefu:

    http://chef.blog.siol.net/2009/09/02/ein-popkorn-volk/
    http://chef.blog.siol.net/2009/08/10/pod-zvezdami-na-plastikfantastik-stolckih/
    http://chef.blog.siol.net/2007/08/23/cemu-obiskovati-kolosej/

  7. FlyGirl FlyGirl pravi:

    Večino filmov, ki igrajo v kinih v MB tudi pogledam v kinu, razen čez poletje, ko me kar nekaj časa ni, pa kateri pade skozi. Je pa res, da verjetno kar 3/4 filmov, ki jih pogledam, potegnem dol, ker drugače jih ne bi nikol vidla al pa bi jih vidla čez leto ali dve, ko bi bili že out na kakem pop tv-ju ali podobnem sranju.

  8. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mitja, boljše ozvočenje kot kino? Huh, pretiravaš malo, a ne :)

    Robert, trenutno zelo kul filme? Čuden stavek, pač vrtijo vse, kar je skozi leto planirano za v kino in kar naredijo čez lužo v največji meri. Čisto preprosto. Saj ne moreš reči, da je Kolosej bedast,ker ti film pač ni bil všeč.
    Vem, da ima otroke, kar je zame še toliko bolj zaskrbljujoče. Res je, risanke je čudovito gledati z otroki, toda v angleškem jeziku, da se učijo jezika, cenijo filmsko umetnost in spoznavajo filmske zvezde.

    Ketna
    , predlagam, da kajenje menjaš s kinom :)
    Pa saj nisem rekel vse, rekel sem tiste, ko je treba. Če zbereš recimo torek, ko je v Tušu tako imenovani kino dan, pa te dve karti prideta 2 evra. To pa ne boš rekel, da je taka huda panika.

    FlyGirl, bistvo je, da še vedno hodiš v kino in da se pri recenziji ne hvališ, da si pa ta film gledala v kinu.

    BD, Chef pač, nič novega. Ga po svoje razumem, a to ni bistvo kina. Še posebej, če zbereš predstavo, kjer takega sranja ne bo.

  9. taya pravi:

    oh jaz si velik potegnem z neta… grem pa tut v kino, včasih isti film gledat dvakrat….

  10. Pris Pris pravi:

    @Iztok:

    Bom predstavil še svoje mnenje.

    Zelo rad hodim v kino in se strinjam, da je to popolnoma drugačna izkušnja, kot če si film pogledaš doma, pa čeprav imaš najsodobnejšo tehnologijo. Vendar pomisleki in kritike, ki jih je recimo izpostavil sobloger Chef, tudi niso zanemarljivi. Praktično odkar so se pri nas uveljavili multipleksi, je ogled filma postal neznosen; grickanje kokic, srkanje kokakole, telefoni, laserčki, pogovarjanje, komentiranje filma in drugo frajarjenje so žal postali stalnica. Dolgo časa sem “trpel” in vseeno hodil v kino, sodu pa je dno izbil ogled Syriane v koprskem “koloseju”.

    Kot veš, gre za napet in kompleksen film z veliko intimnih oz. tihih trenutkov. No, za mano pa se usede en kreten z največjo posodo kokic in naslednjo uro sem lahko poslušal glasen mlaskajoč “gric gric gric” (da o vonju ne govorim). Po kakšni uri se je “gric gric gric” spremenil v “škrab škrab škrab”, kar je pomenilo, da je prišel do konca in strgal ostanke z dna posode. “Fino,” sem pomislil, “zdaj bo pa mir.” Fige, mir! Ravno v trenutku, ko se je dejansko začelo odkrivati, kdo je kdo in za kaj se v filmu v bistvu gre, je ta osebek odšel iz dvorane iskat novo veliko posodo kokic! In potem “gric gric gric” do konca filma, ki ga očitno sploh ni zanimal. Poleg tega so med predstavo zvonili trije telefoni (eden se je celo oglasil), dve smrklji pa sta se na drugi strani dvorane cel film pogovarjali in hihitali. Na Syriani! Takrat sem si prisegel, da nikoli več ne grem v multipleks kino.

    Od takrat sem se prekršil trikrat. Na Borata so me zvlekli prijatelji, ogledal sem si Die Hard 4 (ponovno v Kopru) in nazadnje Watchmen, ker sem velik fan stripa in nisem zdržal čakati, da se na netu pojavi zadovoljiva kopija. Inglourious Basterds sem si v koloseju ogledal na press projekciji in torej ne šteje.

    Za mene torej pridejo v poštev edino torrenti in DVD izposoja, redno pa hodim tudi na filmske festivale, v Kino Dvor in Kinoteko, kjer je nivo gledalcev mnogo višji.

  11. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Pris, jaz teh mulcev, ki bi motili predstavo, zadnje čase ne opažam več toliko, se mi zdi, da je bil to pojav malce nazaj. Chef pač večkrat pretirava in v svojem značilnem nergaštvu pač napihne stvari. Vem pa, da je to res problem, če hočeš uživati. Zato pa se jaz pri uspešnicah skušam izogniti premieram in začetni evforiji ter zberem predstavo, ko ven, da bo bolj kot ne mir.
    Kokice me še ne motijo ne vem kako, jih je treba vzeti v zakup, saj jih prodajajo pred vhodom v kino, bolj sporni so modeli, ki glasno čvekajo, komentirajo in se mečejo ven, da o telefonih niti ne govorim.
    Sicer pa jaz ponavadi v dober padem tako močno, da ne slišim ničesar, kar se dogaja okoli mene, kar pomeni, da se mi zdi, da ti prav namerno poslušaš, da si lahko potem jezen. Sicer pa je ozvočenje tak glasno zadnje čase, da ne bi slišal niti pištole, kaj šele enih kokic. Nč od tega pa mi ne bo vzelo užitka, da ne bi šel v kino.

  12. Pris Pris pravi:

    Saj pravim, v Koloseju sem bil – če ne štejem Basterdsov – nazadnje marca na Watchmen. Vrsto pred mano je sedela neka mularija, ki so se prve pol ure naglas norčevali in komentirali. Prav nič jih nisem namerno poslušal, bili so zelo moteči. Enkrat sem jim zasikal jaz, brez haska, kmalu pa je popizdil en tip za mano in jih glasno nadrl. Potem je bilo malo bolje, pa tudi film je bil dolg in se jim najbrž ni več dalo.

    Mene bo Kolosej težko še kdaj videl.

  13. ketna pravi:

    @Iztok

    A si ziher, da staneta 2 vstopnici 2 evra? Ni drobnega tiska?=D

  14. Miha pravi:

    BEDA

  15. Rok pravi:

    Iztok, veliko tvojih “recenzij” je narejenih še preden film pride v naše kinematografe. Se pravi vsak vikend letiš v Ameriko v kino, da si jih ogledaš?

    Si hinavec, ki živi v samozanikanju…

  16. Aleš K. pravi:

    Tudi sam ne maram najbolj kina, sploh ne ogleda dram ali grozljivk, ker se ljudje smejijo na res bolnih prizorih. Najbolj se mi je zamerilo med ogledom filma Kristusov Pasijon, ko se je sosed ob skorajda vsakem krvavem prizoru začel hihihati in smejati. Bolno. Drugače pa tudi mene zmoti ta radoživost in kokice. Kokic si osebno ne kupujem, kupim si plastenko neke pijače, da se odžejam, prigrizkov pa nikoli. Preprosto so izven mene :) .

    Glede ozvočenja: saj pri kakih akcijadah sploh ni problema glede kokic, ker ti dol visi prvič in drugič, se zaradi ozvočenja ne slišijo. Ob kakih intimnih dramah, kjer prevladuje tišje vzdušje pa lahko včasih slišiš vsak “gric” kot se je izrazil Pris.

    Skratka meni so kina slaba in kaj me najbolj žalosti je to, da postajajo samo še slabša. Jaz bi uvedel varnostnike, ki bi “neprimerneže” preprosto odstranil iz predstave. Ne vidim logike da Kolosej raje podpira te mladiče, vzgojen in odrasel gledalec pa namesto filma v glavo faše glasne pogovore, mobitele in kokice, ki jih včasih kdo meče po dvoranah. Svinjak, skratka.

  17. Jan G. Jan G. pravi:

    Iztok, glede sinhronizacije se ne strinjam. Menim, da je najbolje, če se v kinu pojavita obe varianti, sinhronizirana in originalna; prva za mlajše, druga pa za starejše občinstvo. Volk sit in koza cela, otroci pa imajo na sončni strani Alp ob nesinhroniziranih filmih, pa tudi sicer ob pomanjkljivih prevodih in gradivu, ki v našem jeziku ni na voljo, več kot dovolj priložnosti in motivacije za učenje tujih jezikov. Seveda pa se mi gabi politika distributerjev, ki v kino pošljejo le sinhronizirano kopijo.

  18. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Jan, problem je v tem, da večkrat ni izbire in da je samo sinhro verzija in da to nobenega ne moti očitno.
    Še vedno pa sem mnenja, da se otrok na zelo zabaven način jezika uči ravno preko risank in da je to tudi lep odnos do filmske umetnosti.

    Aleš
    , pri vseh filmih in predstavah ni tako. Rekel bi, da je tvoja ljubezen do filma premajhna, da bi se potrudil in da te je za vedno odvrnila le ta izkušnja.

    Ketna, ziher, ziher.

    Pris, jaz tako slabih izkušenj v Tušu nimam. Je pa res, da hodim v kino gledat tudi “resne” filme, kjer take mularije ni.

    Rok, nimaš prav. Zelo redko se zgodi, da bi objavil recenzijo znanega filma preden pride v kino. Prav namerno počakam, če ga slučajno že vidim. To se zgodi morda le takrat, ko ga res ni predolgo časa in ko jo imam v arhivu več kot pol leta. Pa še takrat počakam in preverjam, če ima film namen priti k nam. Ko je recimo Paucstadt veselo objavljal lanske oskarjevce, sem jaz čakal tako dolgo dokler niso prišli v kina in sem mu to tudi povedal. Če boš našel vsaj tri primere, kjer sem naredil to, kar mi očitaš, ti bom čestital. Se pravi, da boš našel znan film, ki sem ga objavil preden je igral v kinu ali pa film, kjer je res kazalo, da ga ne bo, pa sem ga zato čet čas vendarle objavil. Če me obtožuješ da sem hinavec, bi te res prosil, da mi daš konkretne primere, kjer sem to naredil. Če ne bo šlo, pa se zaleti v rit in se mi opraviči za laži ter nehaj srati na pamet.

  19. cosmopapi pravi:

    Če je film dober, ni važno kje ga gledaš… Tisti staromodni način pa je že zdavnej izginil. Vsaj v mojem mestu, kjer so kino celo ukinili.
    Če bi v mojem primeru moral pisati o stvareh v kinih, bi bilo 90% manj “recenzij”. “” – svoj filmski blog smatram bolj za neuradno torrent stran + moja ocena, kot pa dolgo razvlačevanje, katerega potem tako nobeden ne bere.
    Zato – živelo piratstvo!

  20. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Na tvojem blogu so predvsem filmi, ki jih naša kina veselo špricajo in je povsem logično, da jih niti ne bi mogel gledati v dvorani.
    A vendar, škoda je, da zamujaš prave užitke pri filmih, ki si to zaslužijo in to imenuješ za staromodni način.
    Moje mnenje pač.
    Kot primer navajam recimo trilogijo Gospodar prstanov, tisti ki je ni videl v kinu, je zamudil filmsko umetnost za vedno.

    Pa da ne pozabim, vesel sem, da si se končno oglasil, dragi prijatelj. Najino sodelovanje mi je bilo super.

    Sem ti pa že rekel, da si verjetno edini, ki kot kaže uspe videti več filmov od mene :)

  21. Paucstadt pravi:

    Opala, moje ime v samem naslovu Gartnerjevega spisa. Hvala sveti bog, sedaj sem doživel vse.
    Naj pojasnim kar prvo zavajanje bralcev tega bloga, namreč moje “priznanje” kje sem omenjeni film videl. Takole gre moj stavek: “Film sem si v sklopu predpremiere ogledal na ljubljanskem gradu in si ga nisem pretočil preko prepovedanih strani.” Prvotno ob objavi recenzije tega stavka ni bilo, a je kasneje moj mail zasul kup vprašanj, kje sem film videl oz. kje sem si ga snel. Ker je očitno šlo za neuko skupino ljudi, ki za predpremiero ni vedelo, sem se odločil, da vsem skupaj sporočim kje in na kakšen način sem dotični film videl, end of story. Hudo priznanje?? Niti ne, brez kančka sramu priznam, da si filme vlečem tudi z neta. Tako kot tudi pisec zgornjih vrstic. Pa še kdo. A na tak način pogledam približno 30% filmov. Veliko jih pogledam od itivija, ki mi jih dostavlja, imam pa kar konkreten kup originalov. A zakaj to pojasnjujem lastniku tega bloga, ki ima očitne težave.
    Aja, še to, letos sem bil v kinu več kot 50krat in tudi če kakšen film prej pogledam preko torrentov, grem, ako sem zadovoljen, tudi v kino. A ne v kolosmeja, da se razumemo, me pa iztok zadnje čase lahko srečaš v kinoteki.

    No, kdo piše boljše recenzije… Ee, tu se pa ne bi. Sam pišem kakor vem in znam, bran sem zadovoljivo, seveda ne toliko kot avtor tega bloga. Zase vem katere recenziste rad preberem in ob katerih se mi naredi grenko v ustih. Iztok, tebe pač ne berem, te ne komentiram in tako pač je. Zakaj? Pa niti ne vem, model, pač mi ne potegneš. Si pa zaradi mene lahko največji poznavalec filmske umetnosti do marsa in nazaj. Se pa ob vsakem napadu name in na moje somišljenike vprašam, za kakšno vrsto ljubosumja gre tu…

    S tem končujem vsakršno nadaljne komuniciranje z Iztokom, priporočam pa zavoljo tvojega osebnega zdravja, da se izogibaš mojega bloga in nemoteno delujeva naprej, vsak v svojem kurniku. Bilo je lepo, nasvidenje.

  22. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    “Se pa ob vsakem napadu name in na moje somišljenike vprašam, za kakšno vrsto ljubosumja gre tu…”

    Samo tole bi komentiral. Ej, žališ mojo inteligenco kot še nihče. Pa sprenevedaš se kot še nihče. Celo Filmoljub se ne zna tako ogabno kot se ti pri tem stavku. Le toliko.

    Pa nikar ne pozabi, da ti je bilo nekoč v čast, da sem se sploh oglasil na tvojem blogu in si se pohvalil, da ti zaradi tega zraste obisk. Še posebej pa, če komentiraš pri meni :)

    Prekleto dobro veš zakaj je nastal za zapis, sram te je lahko le zato, ker se delaš neumnega tudi pred mojimi bralci. Celo tistimi, ki vedo kako pa kaj.

    “No, kdo piše boljše recenzije”

    Še tole bi, če dovoliš. Ne gre za to kdo piše boljše, ker se to ne da primerjati, kar vi pobje še vedno ne veste, gre za to, da misliš, da pišeš boljše od mene in nastopaš kot da jaz pišem slabe. Le toliko.

    Kot sem rekel, če mi bi slabe recenzije očital Ebert, bi ga še poslušal, če mi jih ti, pa mi gre nasmeh. Deluješ kot sosedov Jože, ki Usaina Bolta uči kako se laufa na sto metrov :)

  23. t-h-o-r pravi:

    v koloseja hodim večinoma gledat filme for pure fun

    resnejše filme si raje ogledam doma, v miru in ne med prizadetimi razgrajači

    čeprav mi je bilo zelo všeč, ko si je enkrat enih 5 tipov prineslo na JCVD pravo požrtijo in alkohol, potem pa so po 20 minutah filma razočarani odšli :)

  24. Paucstadt pravi:

    Pa ne morem, da ne bi :) )
    Nikoli nimam nič čez tvojo inteligenco.
    Priznam, bilo mi je v čast, da me obišče sam iztok gartner, ginekolog, tv voditelj, pa še kaj. Še danes mi je v čast, vsak bralec mi je, tega ne razumem. Je tudi res, da mi obisk ob komentiranju tvojih spisov precej naraste, a kaj sedaj, naj zaradi komentiram vsako objavo? Nimam časa :)
    Pišeš slabe recenzije? Ne vem, če sem kdaj točno tako zapisal, sem pa večkrat dejal, da mi pač ne potegnejo, ker so, ee, drugačne, that`s all. Aja, tale s Boltom me je pa kar nasmejala, hvala.

  25. vanja pravi:

    hahahahaha prava komedija.

  26. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Paucstadt, tega, kar mi odgovarjaš, te sploh nisem vprašal.
    Če se že oglasiš, daj bodi vsaj toliko pošten enkrat, pa iskreno odgovori. In odgovori tisto, za kar dobro veš, da je tvoja pizdarija, na osnovi katere je nastal tale zapis. Pa ne delaj se neumnega, prosim te. Še Jan G, ki ga zelo cenim, je znal povedati iskreno enkrat za vselej pri tistem spravnem zapisu o filmski debati. Filmoljub itak ne zna, ti pa se očitno delaš neumnega.
    Če res ne gre, pa raje bodi tiho, ne bom zameril.

  27. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Vanja, v bistvu je tragedija. Predvsem zato, ker gre za ljubitelje filma, ki se obnašajo kot največji sovražniki. In to samo zato, ker enim niso všeč stavki drugega. In ker je to bolj pomembno od mnenja o nekem filmu.

  28. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Thor, tako razkošne zabave kot jo nudi kino, je doma ni.

  29. tinkerbell pravi:

    sm pa ke se pa res gre u kino.
    ampak u taprau kino ne fakin kolosej.

  30. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    In to je?

  31. tinkerbell pravi:

    kak mal manjsi kino.kjer loh dejansko gledas film brez poslusanja pripomb zelencev pa obmetavanja s kokicami ipd.

  32. Tripike pravi:

    Gartner, nevem kako lahko svoje recenzije kakorkoli primerjaš s Paucstadtovimi ali filmoljubovimi.

  33. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tinkerbell, in če v velikem kinu igra film, ki res ni za doma, kaj storiš?

    Tripike, saj jih ne, onadva jih.

  34. mitjA pravi:

    Ok za svoje ozvočenje nisem odštel toliko kot je kino vrgel v svoj sistem.Samo dejstvo je da na manjši kvadraturi z audiofilskimi zvočniki dosežeš bistveno boljšo kvaliteto zvoka kot se to dogaja v dvoranah.Podobno je kot na koncertih na katerih so ponavadi ozvočenja vredna več miljonov ampak na koncertu nikoli ne dosežeš kvalitete ki jo lahko doma z “spodobno” opremo in poslušanjem CDja/DVDja ,če razumeš kaj hočem povedat :)
    Vsi efekti 5.1 oz 7.1 se dosti bolje porazporedijo doma v manši kvadraturi dnevne sobe (cca 30m2).Subwooferji so pa dandanes že tako močni da učinek “kina” dosežeš doma z bistveno manjšo glasnostjo.
    Kar je naglas še ne pomeni da je tudi kvalitetno.

  35. Matic pravi:

    Bi pripomnil na primerjavo Kolosej LJ – Tuš Celje, da je v Celju folk mnogo bolj kulturen (čista tišina in mir na Transformerjih!!!) kot v LJ… da o tem, da v Celju kokice PEČEJO (in ne vlečejo iz žaklja) sploh ne bi…

    Tako da zadnjič sem v Koloseju celo videl reklamo “Ali veste da je Tuš morda vaš najbližji kino?”… :D In v bistvu je res… ker Kolosej ni kino, je samo platno z nekimi primitivci…

  36. tam pravi:

    “Gartner, nevem kako lahko svoje recenzije kakorkoli primerjaš s Paucstadtovimi ali filmoljubovimi.”

    Preprosto!

  37. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tam, še enkrat, jaz jih ne, onadva jih.

    Mitja, predlagam, da začneš prirejati javne predstave, boš zaslužil :)

    Matic, morda imaš prav, čeprav tudi s Kolosejem nisem imel nekih hudih težav in nisem praktični nikdar naletel na kake posebne razgrajače.

  38. tam pravi:

    “Deluješ kot sosedov Jože, ki Usaina Bolta uči kako se laufa na sto metrov”

    Deluješ mi kot nekdo, ki se primerja z drugim.

  39. smoger pravi:

    V kinu sem nazadnje gledal Kajmak in marmelada in dokumentarec Sretno djete. Zame so filmski igralci preplačani.
    Sem pa ljubitelj majhnih kinov. Ko bodo cene vstopnic nižje, bom mogoče še razmislil o obisku kina.

    Pri filmu je zame pomembna zgodba, ideja in kako potem to režiser s svojimi pomočniki in igralci prelije na platno. Film si vedno ogledam le enkrat.

  40. MATEj pravi:

    Mimogrede si omenil sinhornizacijo, pa bi jaz na to temo rekel naslednje: sinhronizacijo podpiram. In ne le za risanke, lahko tudi za filme in serije, kot imajo to v nemško, italijansko … govorečih državah. Ampak sinhroniziranega ne bi (ne bom) gledal. Smo (oz. večina bo do konca leta 2010) v dobi digitalne televiziji, kjer lahko s pritiskom na gum izbereš v kakšen jeziku boš gledal risanko, serijo, film … Za zdaj te opcije sicer še nimajo vse teve postaje (jaz imam denimo to na eurosportu, euronews, včasih na orf), a ta stvar je dobra in zadovoljni vse želje. Se pa bojim, da slovenski televizijci tega še kar lep čas ne bodo ugotovili, tako kot še vedno ne vedo, kaj je smisel elektronskega programskega vodiča, saj se ga še naprej ne držijo! In to slednje me spravlja v obup!

  41. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tam, šele takrat, ko se drugi pred tem ogromno časa primerjajo z mano.

    Smoger, o teh honorarjih sem že veliko pisal, toda tako je, nimaš kej, biznis. Včasih se zgodi, da film zasluži manj kot je znašal honorar nekega zvezdnika, toda vseeno se je treba vprašati, koliko bi zaslužil, če tega zvezdnika ne bi bilo. Verjetno še veliko manj.
    Cena ne bo nikoli nižja, kvečjemu višja, saj so tudi vsi stroški povezani s filmov, višji kot nekoč.
    Le enkrat? Nimaš nobenega najbolj priljubljenega, ki bi si ga bilo vredno ogledati dvakrat?
    Sretno djete? Zanimiv in kul pogled v nostalgijo jugo muske.

  42. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Matej, o sinhronizaciji in kako zelo proti sem, sem doslej pisal že velikokrat, zelo je to zelo občutljiva tema zame :)
    Zakaj za vraga jo podpiraš in hočeš, da bi tudi naš folk bil tako neumen kot recimo Italijani, ki ne znajo niti ene besede angleško niti v doraslih letih. Pa Madžari isto. To je po moje le zaradi sinhronizacije. Sicer pa tudi na znanih kanalih Pro 7 in recimo RTL ni možnosti izbire in je vse vedno le v nemščini, kar je zločin nad filmom in igralci, če mene vprašaš.

  43. smoger pravi:

    Ne, ker veš kaj se bo zgodilo. V otroštvu sem nekajkrat gledal tale film…http://www.imdb.com/title/tt0083284/
    Pa še kakega Indiana Jonesa.

    Še posebej to velja za (po mojem okusu) najboljše filme. Ker pol nekako uničim ‘lep’ spomin na film…nekaj podobnega kot na mtv-ju, ko 1 komad vrtijo že n-tič in ga popolonoma ‘ubijejo’.

    Meni je perverzno, da filmski igralci pljuvajo po piratih in zahtevajo zapor za te ljudi. Že tako imajo preveč denarja. Hvala bogu, da se je pojavil internet.

  44. t-h-o-r pravi:

    “Film si vedno ogledam le enkrat.”

    lol

  45. t-h-o-r pravi:

    “Meni je perverzno, da filmski igralci pljuvajo po piratih in zahtevajo zapor za te ljudi. Že tako imajo preveč denarja. Hvala bogu, da se je pojavil internet.”

    zakaj? saj niso oni kriv, če jim producenti dajo denar

    in 95% filmskih igralcev je bilo v mladostu 0, v hwood so se podali z nekaj dolarji v žepu in karero so ustvarili iz niča, kar je respekta vredno

  46. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Thor, a ni prav v tem čar, da vse veš in da uživaš, ker znaš vse na pamet, ker komaj čakaš da spet vidiš in ker so ti prizori zlezli pod kožo?
    Escape to Victory? Opa, tudi meni odličen in večkrat pogledam film.
    Recenzijo najdeš tule:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/08/26/sylvester-stallone-delna-filmografija/

    Meni pa je super kak dober film pogledati še enkrat, saj ga s tem ne uničim, ampak si ga še bolj zasidram v spomin.
    Pa tudi kul je, da kakšnega, ki si ga nekoč gledal sam in ti je bil všeč, zdaj recimo pogledaš s svojo punco.
    Če je film res dober in če je res “tvoj” ga vnovični ogled ne more ubiti. Za pesem velja isto.
    No ja, vsaj pri meni. Sem pa prepričan, da si eden redkih, ki tako gledajo na reči :)
    Jaz sem določene filme namreč videl že dvajsetkrat, pa se jih še nisem naveličal.
    Imam pa rekord s komedijo Airplane, ki sem jo v enem tednu videl osemkrat. Vsak dan znova, v nedeljo pa dvakrat. Divja izkušnja :)

  47. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Glede piratov, mislim, da to bolj počnejo šefi studiev, na pa sami zvezdniki, ki itak zaslužijo še pred pričetkom snemanja in jih v večini primerov niti ne briga, če bo film uspešen. Razen, če seveda nimajo zmenjeno še za odstotke od dobička in če gre za zvezde, ki si flopa ne smejo privoščiti.

  48. smoger pravi:

    Aja..še nekaj…ko se odločam za film, ki ga bom gledal si zavrtim le trailer. Popolnoma dovolj…zadanem v vsaj 90% primerov. Ne berem recenzij filmov, ki si jih še nisem ogledal. Če si ogledam film, pol knjige (na osnovi katere je nastal film) ne berem. Če pa je prva knjiga, pol si film ogledam.

    Pred kratkim sem bral knjigo I am legend. Precej tragičen konec. Film si bom še ogledal. Upam, da ni kopija Omega mana.

  49. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Hm, meni pa se zdi, da trailer v večini primerov močno zavaja, prav tako plakati filmov. Pa velikokrat se zgodi, da v trailerju pokažejo najboljše finte in je film potem dejansko slab.
    I am Legend nisem bral, sem pa gledal film in me ni posebej navdušil. A saj veš, okusi so različni.

  50. MATEj pravi:

    Hej Iztok, pa saj se čisto strinjam, da je to zločin, kot praviš, a hočem povedat, da digitalna televizija omogoča izbiro! In če kdo želi gledati sinhornizirano, naj gleda. Mi pa ne bomo. Težava je le v tem, kdaj se bodo teve postaje zbudile in začele ponujati tako originalni sound kot sinhronizirani. Mislim, da je ORF tale hip v Evropi korak pred vsemi, pa čeprav izbiro za zdaj omogoča le pri določenih serijah (jaz recimo si včasih lepo v angleščini pogledam Razočarane gospodinje).

  51. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Štekam, a vseeno ne vidim razloga, da bi se zapravljalo denar za sinhronizacijo v slovenščini. Naj raje delajo slovenske filme in slovenske risanke, ne pa da se pred otroki vlečejo na tujo slavo, saj ocenjujem, da naši otroci danes sploh nimajo pojma, da v resnici niso gledali slovenskega filma in slovenske risanke. Da o tem, da nimajo pojma, kdo so originalni igralci, ki so posodili glas, niti ne govorim.

  52. MATEj pravi:

    Mislm, da sploh ne bi blo tok mal folka, ki bi gledal sinhornizirano verzijo, ne bi jo sam otroci. Bil bi presenečen. Tist, ki denimo zdele glede zelo poceni in že stokrat viden Ameriški ninja, bi gotovo izbral sinhronizirano verzijo recimo Razočaranih gospodinj. Sicer pa mislim, da bi sinhronizacijo delale distribucijske hiše (za kino) ali pa teve postaje, njim pa nihče ne brani, da dajejo denar za to. Važn da ostane izbira in digitalna televizija jo ponuja.

  53. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ne bova prišla skupaj, saj ne vidim niti enega dobrega razloga v sinhronizaciji, niti kot možnosti izbire.
    Izbrali pa bi jo morda res, predvsem zaradi firbca.
    Glede distribucijskih hiš, ne vem točno tako to gre, toda mnogi filmi so že zdavnaj izven obtoka, se pravi, nezanimivi za distributerje, kar pomeni, da bi morala sinhronizacijo verjetno plačati televizija, v primeru nacionalke pa celo mi, če prav razmisliš.
    Kot pravim, nimam pojma kako to gre po tvju, a dvomi, da stari filmi tudi tam potujejo od mesta do mesta, da jih lahko vrtijo. Po moje kopijo odkupijo in jo imajo v arhivu. Lahko pa, da se motim in je tudi to delo distribucijskih firm, ki dejansko skrbijo tudi za pretok starih in stokrat videnih filmov, ki so bili pač v določenem paketu zraven in jih je določena televizija pač spet zavrtela.
    Sicer pa naj raje meni digitalna tv ponudi čim več programov in čim manj tehničnih napak. In podnapise, ko pride do jezika, ki ga ne razumem.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !