IZTOK faking GARTNER

Vloga Za Emo v kina prihaja 23. oktobra

« | | »

Novi film Megan Fox je popolnoma pogorel

21.09.2009

Da je Megan Fox igralka, za katero naj bi vzdihovali vsi moški na svetu, je znano že nekaj časa. Da polni vse možne časopise in da jo proglašajo za najbolj seksi igralko na vseh mogočih lestvicah, prav tako.

Po tej logiki je Megan Fox velika zvezda, kjer na tone oboževalcev komaj čaka, da vidi kak njen nov film, mar ne?

Vidite, tukaj je finta umetne slave, preveč napihnjene igralke, ki dejansko sploh ni tako zelo zanimiva za tiste, ki ne berejo rumenega tiska in tračev. Eno je pozirati v filmu, ki bi uspel tudi brez tebe. Povsem drugo pa je odpilotirati film, ki sloni samo na tebi in seveda popolnoma pogori.

In točno to se je zgodilo z grozljivko Jennifer’s Body, ki je ta vikend navrgla vsega šest milijonov dolarjev. In to kljub Megan Fox v glavni vlogi. Upam le, da šefi niso tako neumni, da bi ji plačevali velik honorar, saj ga nikakor ne upravičuje in dejansko prinaša izgubo.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 21.09.2009 ob 19:05 pod zvezdni prah. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

44 odgovorov na “Novi film Megan Fox je popolnoma pogorel”
  1. spookymulder - 21.09.2009 ob 19:24
    spookymulder

    No in … misliš, da sedaj, ko je ta film pogorel, ne bo več polnila časopisov, da je ne bodo proglašali za najbolj seksi igralko in da ne bo dobivala mastnih honorarjev? Figo. To je pač sodobni šovbiznis, kjer si lahko velika zvezda, tudi če nisi najboljša igralka, temveč je glavno to, da si medijsko izpostavljen. Toda tako kot za Eddieja Murphyja ne pomeni, da ni smešen, ker je posnel nekaj napačnih filmov, tudi za Megan ne pomeni, da ne bo več seks simbol in ne bo več snemala novih filmov, ker je ta film pogorel.

    Sicer pa sploh ni Meganina krivda, da film ni uspel, saj tako ona, kot tudi Amanda Seyfried (ki je dejansko glavna igralka filma in nosilka zgodbe) svoji vlogi izpeljeta povsem korektno (prva je zapeljiva usodna ženska, druga pa nedolžna in neizkušena “grda račka”), temveč je problem v samem filmu in zgodbi, ki na kup nameče malce preveč različnih paranormalnih pojavov.

  2. Robert L. Tuva - 21.09.2009 ob 19:28

    Jaz sem pa na več resnih koncih slišal, da je film čisto v redu in zanimiv, če človek ne pričakuje preveč. Ni skratka nekaj, kar smo že videli, in Megan Fox ni slaba notri, je pa tista druga punca (iz Mamemie) baje dosti boljša.

    Pa ne moreš reči po nekaj dnevih igranja samo v Ameriki, da gre za flop. Prvič je film stal razmeroma malo, drugič pa bo v Evropi in na DVD-ju gotovo sprejet dovolj dobro, da bo prinesel veliko denarja. Kar si ekipa po moje tudi zasluži, niso neumni sodelovali, Diablo Cody idr.

    Pa še to: Iztok, je razlika med zguba in izguba, veš.

  3. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 19:37
    IZTOK GARTNER

    Spooky, primerjavi Murphyja in Foxovo je neumno, saj je Murphy ogromnokrat dokazal, da je vreden svojega denarja in je bil v osemdesetih ikona.
    Glede na to kako velika zvezda naj bi Megan Fox bila, bi človek pričakoval, da oboževalcev ne bo zanimalo nič drugega kot njena pojava, se pravi, da bi bilo za uspeh filma dovolj le to, da bi nemo stala dve uri.

    Robert, sodeč po slavi, bi pričakoval vsaj 200 milijonski opening.
    Popravljam zgubo v knjižno pravilno izgubo, samo zate, dragi prijatelj :)

  4. spookymulder - 21.09.2009 ob 19:59
    spookymulder

    Nisem primerjal Murphyja in Foxove, temveč sem primerjal njun filmski neuspeh, ki ga doživljata ter kaj naj bi to pomenilo za njuno nadaljno kariero.

    Za film pa dandanes na žalost ni dovolj samo to, da vanj vtakneš slavno ime in je vse storjeno, temveč je za 200 milijonsko premiero (no, skromen pa res nisi ;-) ) potrebna masivna promocija, ki pa je ta film ni doživel … si se vprašal zakaj? Zato ker so studijski šefi pač spredvideli, da film ne bi povrnil velik promocijski vložek. Če se tebi zdi, da je Foxova tako velika zvezda, da bi bilo za uspeh filma dovolj že samo njeno dvo urno nemo čemenje pred kamero, pa je to morda zgolj tvoja prevelika občutljivost za pojave sodobnega zvezdništva in napačna interpretacija hollywoodskega trženja igralk. Sicer pa, mi lahko navedeš eno samo igralko ali igralca, ki bi v filmu stal dve uri pri miru in bi film postal 200 milijonski premierni hit?

  5. Pris - 21.09.2009 ob 20:06
    Pris

    Iztok, nek hud štart in zaslužek tega filma si očitno pričakoval samo ti.

    Vsi resni napovedovalci filmskega biznisa so film predhodno uvrstili na peto mesto po zaslužku za prvi vikend. In glej glej, točno to se je zgodilo, film je na petem mestu. Ugibalo pa se je o zaslužku nekje od 6 do 10 milijonov, mislim da nihče od strokovnjakov ni napovedal bistveno več. Pokril se bo, v Evropi še malo dodatno zaslužil, zaradi Meganine “slave” pa bi bil lahko kvečjemu surprise hit, kar pa se ni zgodilo.

    Kaj o Megan pravijo njene oboževalske spletne strani ali rumeni mediji, nima neke direktne zveze s filmom. Tudi Murko je bil baje najbolj iskano ime po slovenskih spletnih brskalnikih, pa ni prodal tristo tisoč plošč.

  6. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 20:08
    IZTOK GARTNER

    Spooky, vseeno trapasto, saj ni bila Megan nikoli tako uspešna zvezda kot Murphy. Potem bi bilo bolje, da bi imenil Pamelo Anderson, ki je bila tudi na vrhu umetne slave, njen film Barb Wire pa je vseeno popolnoma pogorel, saj ljudi na tak način seveda ni zanimala.

    Glede zneska sem seveda pretiraval, tako kot pretiravajo pri slavi Megan Fox.

    Vem, da ni dovolj znano ime, prav zato sem objavil tisti post o tem, da so igralke močno preplačane.

    Ne, meni se to ne zdi, prav zato sem to sarkastično omenil, saj imam občutek, da se vsem ostalim zdi.

  7. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 20:12
    IZTOK GARTNER

    Pris, glede na slavo in njeno opevanost in oh in sploh okoli nje, se mi zdi, da nisem edini.
    Sicer pa je zapis o tem, kako je slava mnogih res umetna, pa četudi se zdi, da so velike zvezde. To je čista manipulacija.

    Dobra primerjava z Murkom, toda on vendarle ni igral v Transformersih, ki so noro velik hit in so jih videli vsi. Pa tudi nobena lestvica ga ni uvrstila na vrh lepote. Pa ne poznajo ga po vsem svetu. Pa Slovenija ima le 2 milijona ljudi.

  8. Pris - 21.09.2009 ob 20:23
    Pris

    Iztok, za ta film sploh nihče ni pričakoval, da bo nevemkakšen zaslužkarski hit, v tem je fora.

    Megan Fox je lahko po nekih lestvicah najbolj seksi Zemljanka, ampak filma s tako vsebino preprosto ne more sama od sebe dvigniti v višave. Tudi Transformersov ni “nosila” ona, ampak efekti, ona je bila cukrček za zraven. Za Megan nikoli nihče s vsaj malo strokovnimi kompetencami ni trdil, da je dobra igralka, so jo pa bralci raznih “moških” revij redno uvrščali v vrh lepotnih in seks lestvic. S tem je postala zanimiva za trač-medije in internet ter postala slavna. Je to umetna slava? Kaj sploh je umetna slava? Mislim, da se vsi producenti zavedajo, da ona sama od sebe ne more zagotoviti večjih zaslužkov, zahtevnejših vlog pa ne zmore. Zato igra v akcionerjih, kjer so glavne zvezde CGI roboti, ali pa v takih pofl grozljivkicah. To je njen domet.

  9. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 20:26
    IZTOK GARTNER

    Pris, imaš podatek kak je njen honorar?

    Glede filmov, v katerih nastopa, pa sem že zgoraj napisal tole:
    “Eno je pozirati v filmu, ki bi uspel tudi brez tebe. Povsem drugo pa je odpilotirati film, ki sloni samo na tebi in seveda popolnoma pogori.”

    Si prezrl, da pišeš o Transformersih na tak način?

    Jaz sem jih namreč tokrat omenil samo v povezavi z Murkom :)

  10. Pris - 21.09.2009 ob 20:43
    Pris

    Njen honorar je seveda skrivnost, ugiba pa se nekje okrog enega milijona USD, kolikor je baje dobila za sequel Transformersov. Še zdaleč torej ne dosega honorarjev velikih filmskih zvezd. Govori se, da je Diablo Cody dobila mnogo več za scenarij.

    Film je skupaj stal 16 milijončkov, prvi vikend pa je nazaj prinesel več kot tretjino vloženih sredstev. Hkrati skoraj nihče od poznavalcev ni pričakoval kaj več. Tako naslov tega zapisa daje vtis, da je avtor nepoznavalec. ;)

  11. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 21:05
    IZTOK GARTNER

    Ali pa, da kolega Pris ni razumel povsem dobro kaj je avtor želel povedati v osnovnem zapisu :)

  12. Tina M - 21.09.2009 ob 21:10
    Tina M

    Ah, tudi če je po mnenju desetih lestvic seksi, je meni osebno dolgočasna. Veliko raje od zategnjenih srak kot je ta, pogledam simpatične punce a la Kate Hudson in Jennifer Aniston ali pa legende kot je Cate Blanchett.
    Samo na videz ne bi vedela, ali je stara 18 ali 30, v Transformerjih pa si imel občutek, da gledaš voščeno lutko, ki odpira usta, glas pa prihaja nekje iz off-a :) Je pa imela v filmu dobre obleke :)

  13. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 21:14
    IZTOK GARTNER

    Cate je zakon, Aniston pa Hudsonova pa sta meni skoraj isti drek kot Megan Fox. Totalno precenjeni in s celo kopico zelo povprečnih filmov.

  14. Pris - 21.09.2009 ob 21:18
    Pris

    “… je popolnoma pogorel”

    “… dejansko prinaša izgubo”

    Kako lahko film popolnoma pogori, če v prvem vikendu povrne 42% vložka, nihče pa ni pričakoval velikega hita?

    To je vse, kar sem hotel povedati. Megan Fox je slavna le v trač revijah in na internetu, to pa v teh časih ni zadosti za masovni pohod v kino zgolj zaradi nje. In to vedo vsi, ki se spoznajo na filmski biznis, zato so o “flopu” (vsak kot sem jaz zasledil) pisali le bolj tračarsko obarvani mediji.

    Zaenkrat je punca še daleč od A-liste, za film dobi cca milijon USD, kar ni veliko. Morda dobi več za kakšne fotošutinge in sponzorstva, ampak to je že druga zgodba …

  15. Laurent - 21.09.2009 ob 21:19

    V oglaševanje obeh Transformersov je bilo zmetanih milijone in milijone dolarjev, Jennife’s Body pa je pač low-profile film, ki že v osnovi ni obljubal veliko zaslužka.

    Ime ni dovolj. George Clooney je eden največjih igralcev v Hollywoodu, pa večina njegovih filmov ali flopne ali pa se odreže le v redu. Ne vem, kaj ti ni jasno. Preberi še enkrat, kar je napisal Pris.

  16. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 21:19
    IZTOK GARTNER

    Pris, pa še nekaj bi dodal, mar misliš, da bi film z Megan Fox v glavni vlogi, kjer ne bi pomagali posebni efekti in še kaj, uspel četudi bi bil planiran kot hit?

    V tem je bistvo, ne pa v filmu.

    Prava zvezda namreč včasih reši tudi navaden film in ga spremeni v veliko uspešnico.

  17. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 21:22
    IZTOK GARTNER

    Pris, le počakaj še na kak njen film. Vsi bodo pogoreli, mnogi celo bolj kot bo znašal njen honorar.
    Zakaj pa potem vsi internetni fani in tračarji niso šli v kino? Jih je v resnici res tako malo?

    Laurent, ne govorim o filmu, govorim o umetni slavi Megan Fox.
    Clooney posname hit ko želi, ko ne želi, posname film za dušo. Ima možnost izbire, prav zato ker je zvezda.

  18. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 21:23
    IZTOK GARTNER

    Pa še nekaj, od kdaj je budžet filma pogoj za zaslužek filma?

    HALO !!!

  19. fetalij - 21.09.2009 ob 21:27

    pris, roke v zrak! :D

  20. Pris - 21.09.2009 ob 21:36
    Pris

    “Pris, pa še nekaj bi dodal, mar misliš, da bi film z Megan Fox v glavni vlogi, kjer ne bi pomagali posebni efekti in še kaj, uspel četudi bi bil planiran kot hit?”

    Iztok, sem ti že razložil, da tak film zaenkrat noben normalen producent ne bi planiral kot hit, ker punca ni ne dobra igralka, niti nima potrebne lead actress kilometrine. Zato je brezveze špekulirat na tak način.

    V naslovu in drugod v zapisu si govoril o “flopu” tega filma, ne samo o umetno napihnejni slavi Foxove. Zato sem se oglasil.

  21. Laurent - 21.09.2009 ob 21:36

    Glej, poanta tvoje objave je takale: Megan Fox naj bi bila neka velika zvezdnica, zdaj pa je njen najnovejši film pogorel, kar pomeni, da je njena slava umetna.
    Mi pa ti pravimo, da za RELATIVNO slab uspeh (relativno, ker pač ni bil tako izpostavljen kot drugi na vrhu box officea) filma pač ne gre kriviti nje. To ni bil velik projekt in temu ustrezno zdaj ne ruši rekordov. Simple as that.

    Itak je pa v Hollywoodu zelo, zelo malo igralcev, ki lahko s svojim imenom – brez velike pomoči marketinga filma – zvlečejo gledalce v kino. Will Smith, Johnny Deep, mogoče še kak Christian Bale …
    Za Meganino slavo pa sloh ne bi rekel, da je umetna.

  22. Pris - 21.09.2009 ob 21:42
    Pris

    Če povem drugače:
    Film je “flop” le za tiste, ki so pričakovali “velik hit”.
    To pa so večinoma trač mediji, ki mislijo, da se filmi prodajajo s podatkom, kolikokrat se kakšen obraz pojavi na njihovih straneh, hkrati pa stremijo za “neuspehom”, s katerim bodo polnili bodoče številke.

  23. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 21:45
    IZTOK GARTNER

    Pris, flop samo v kontekstu slave, ali še bolje, metanja ven Megan Fox. Če ne bi bilo nje noter, ga še omenil ne bi na tak način, saj veš.
    Pa dajva bit iskrena, si res prepričan, da Megan ni pričakovala več kot 6 milijonov in da so s to cifro zadovoljni tudi producenti?

    Laurent, ne strinjam se s tem, saj je Megan večja od tega filma. Prav zato so ga ves čas reklamirali prav z njeno slavo. In prav zato je rezultat dokaz, da je njena slava umetna. Simple as that.
    Christian Bale? Se šališ? Misliš, da je bil Batman uspešen zaradi njega? Daj no, ne lomi ga.
    Daj ga v navaden film, pa mi javi koliko boš z njim zaslužil.
    Se pa strinjam, da tudi velike zvezde težko prodajo nekomercialen film, to pa seveda pomeni, da zvezd v pravem pomenu in v primerjavi z zlatimi časi Hollywooda dejansko sploh ni več.
    Po drugi strani pa le pomisli, koliko bi nek film z znano zvezdo zaslužil brez te znane zvezde? Veliko manj, tudi to je finta.
    Ne bi rekel, da je umetna? Torej je Megan le internetna starleta? Okej, toda zakaj potem snema filme?

  24. Megan Cox - 21.09.2009 ob 21:46

    Govorit Iztoku je isto kot govorit zidu :-D

  25. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 21:47
    IZTOK GARTNER

    “To pa so večinoma trač mediji, ki mislijo, da se filmi prodajajo s podatkom, kolikokrat se kakšen obraz pojavi na njihovih straneh.”

    A zdaj boš pa rekel, da v Hollywoodu razmišljajo drugače? Daj no, zakaj pa misliš, da posnamejo tako veliko dreka in dovolijo, da v tem dreku tako veliko za en drek igralcev igra?

  26. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 21:49
    IZTOK GARTNER

    Saj res, zakaj morata Sally Field in Glenn Close po novem igrati po teveju? Daj no, Pris, Hollywood je trač mašina že vrsto let. In prav zato je večina slave umetna, flopi filmov pa to le potrdijo.

    A brez skrbi, Megan bo še naprej vsepovsod, njen honorar pa bo rasel ne glede na karkoli. Seveda zaradi trač medijev.

    Saj res, ji honorar da trač medij ali šef studia?

    No evo, še en dokaz, da trač medij določa slavo in ceno igralca.

  27. Pris - 21.09.2009 ob 21:51
    Pris

    Iztok, jaz se bolj nagibam k temu, da je Diablo Cody po tihem pričakovala “surprise hit”, kot je bil Juno.

    Megan Fox bo po tem filmu toliko slavna in zaželena, kot je bila prej, ker itak ni slavna zaradi svojih filmov, medtem ko je kruh scenaristov dosti bolj trd in suh in jim ni dano veliko priložnosti.

    Ta film je definitivno bolj “do-or-die” za Codyjevo, kot za Foxovo.

  28. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 21:53
    IZTOK GARTNER

    Prav to, da na slavo ne vpliva rezultat filmov, kjer igraš, ampak število pojavitev v medijih je dokaz, da je Hollywood propadel in da se plačuje ljudem, ki bi morali biti veseli, da bi delali zastonj.

  29. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 21:53
    IZTOK GARTNER

    Brez zamere, a tale film je vsaj zame močan reality check za Megan Fox. Pa naj si bo dober ali slab.

  30. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 21:59
    IZTOK GARTNER

    Megan, zid ne odgovarja, prav zato je zid za modele kot sta ti in recimo Laurent, idealen sogovornik :)

  31. Laurent - 21.09.2009 ob 22:08

    “ne strinjam se s tem, saj je Megan večja od tega filma. Prav zato so ga ves čas reklamirali prav z njeno slavo.”

    Problem je v tem, da ga pač niso prav veliko reklamirali. To ti ves čas že pravim. Zato ne izpeljuj zaključkov o njeni takozvani “umetni slavi”, ki je bila zdaj dokončno razkrinkana. Umetna slava je, če si kak Murko, ki ga vsi poznajo, nihče pa sploh ne pozna njegovih pesmi. Transformerse pa poznajo vsi, ki so že slišali za Megan Fox (koliko je zaslužna za uspeh franšize, pri tem nima veze).
    Pred Baleom sem zapisal “mogoče”. Vidiš, torej se imena, ki že sama vlečejo gledalca v kino, manjšajo in manjšajo. :)

    Poglavitni namen angažiranja znanih igralcev je dandanes biti kredibilen – malokdo bo šel gledat nek blockbuster, pa najsibo še tako oglaševan, če sploh sploh še ni slišal za igralce v njem. No, evo, in tu vstopi namembnost Megan Fox.

  32. Laurent - 21.09.2009 ob 22:10

    “Megan, zid ne odgovarja, prav zato je zid za modele kot sta ti in recimo Laurent, idealen sogovornik”

    No, no Iztok, ni potrebe po (pasivni) agresiji. Malo si ga pač pobiksal v zapisu, to je to.

  33. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 22:15
    IZTOK GARTNER

    Reklamirali so Megan Fox znotraj njega, zelo veliko. V tem je bistvo. Zato film ni bil važen, če mene vprašaš, saj so menili, da bo dovolj le to, da notri igra Megan Fox.

    Ne poznajo Murkovih pesmi? Brez zamere, ampak Srečen ker sem moški poznajo vsi. Pa tisti petje himne na stadiounu tudi.

    Itak se manjšajo, toda nobeno od teh imen nima takega medijskega pompa kot prav Megan Fox. Opaziš razliko?

    Ni res, danes je ljudem pomembna zgodba, veliko se jih požvižga na to kdo notri igra.

    Le poglej recimo komedijo The Hangover. Igrajo popolni začetniki, prinesla pa je več kot zadnji filmi Jima Carreyja in Willa Farrella.

    Ali pa District 9, znatno bolj uspešen od Terminatorja 4, ki ima tvojega Ballea.

    Če meniš, da so Transformersi zaslužili kak dolar zaradi Megan Fox, se zelo motiš.

    Se pa strinjam, da bi jennifer’s Body zaslužil še manj, če nje ne bi bilo. A potem pa naj jo mediji tretirajo kot šest milijonski opening, ne pa kot dvesto milijonski, a ne.

  34. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 22:17
    IZTOK GARTNER

    Glede zida, kot vidiš sem omenil samo tebe, pa nisi edini, ki se ne strinja z mano.

    Preberi komentarje Spookyja in Prisa, potem pa svoje in jih primerjaj, pa boš videl, zakaj sem do tebe tak, do njiju pa drugačen.

  35. Vidmar - 21.09.2009 ob 22:19

    Meni gre punca na živce, čeprav je bila prejšnji teden kar simpatična pri O’Brienu.

    Filma pa zagotovo ne bi šel gledat samo zaradi nje. Zelo malo je takih igralcev.
    Mislim, da je Morgan Freeman eden izmed takšnih igralcev, ki skoraj zagotovijo dober film.

  36. Laurent - 21.09.2009 ob 22:23

    Iztok, bom raje kar obupal, kot pa ti še naprej skušal dopovedovati osnovne stvari hollywoodske mašinerije. Sploh ne razumeš, kaj ti želimo povedati. Groza. Naštel si pa sleeper hite, ki so izjema k pravilu … Saj veš, sleeper hiti? Če pa misliš, da dejstvo, da znajo ljudje zapeti (le) refren enega komada, upravičejo njegovo slavo, potem pa ooookeeej …

    Skratka, v zapisu si kurcal film, ki se je, kot je razložil Pris, odrezal po pričakovanjih in napovedih. Čudno, jako čudno. No, ti si očitno pač pričakoval, da bo Jennifer’s Body blockbuster. :D

    LP

  37. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 22:24
    IZTOK GARTNER

    Vidmar, Morgan Freeman? Si pozabil na Thick as Thieves, Evan Almighty, Edison, Danny the Dog, The Big Bounce, Along Came Spider in seveda Dreamcatcher?

  38. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 22:32
    IZTOK GARTNER

    Laurent, če mislim drugače kot ti, še ne pomeni, da mislim narobe, se ti ne zdi?
    Sicer pa se tudi ti kot pijanec plota držiš nekih reči in me niti ne poslušaš kaj ti skušam povedati, pa četudi se celo strinjam s tabo.

    Rekel si, da ne poznajo nobene pesmi, jaz sem ti samo povedal, da tole poznajo vsi. Le refern? A ima to sranje še kaj drugega, daj no :)

    Nisem skurcal filma, govoril sem o umetni slavi megan Fox. Če še vedno ne razumeš, tudi prav.

    In ne kolega, nisem pričakoval, meni je jasno, da ni mogel biti, saj se zavedam, kam sodi Megan Fox, kot tudi to, kak je domet tagega filma. Toda šest milijonov je vseeno malo, pa če se razpočiš. Tudi za take vrste film, ki ima vendarle ekipo filma Juno za sabo. Pa še slavo Megan Fox.
    Kot sem rekel že Prisu, iskreno mi povej, misliš da so ustvarjalci in Megan pričakovali tako malo zaslužka ali so vendarle razočarani?

    In ja, če bi ruknil vsaj 15, zapisa sploh ne bi bilo.

  39. tinkerbell - 21.09.2009 ob 22:33

    men je zanimivo to,da jo vsi primerjajo z angelino.
    men sicer ni vsec ne ena,ne druga,ampak o okusih smo ze miljonkrat,se mi pa zdi megan cista kopija angeline.
    kar se pa igranja tice,ji pa ne seze do gleznjev.

  40. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 22:37
    IZTOK GARTNER

    To se pa strinjam, glede igre je Angelina zanjo Meryl Streep.

  41. janez bb - 21.09.2009 ob 23:21

    spookymudler ima še najbolj prav res je samo to ,če ni scenarij oziroma zgodba prava ,takemu filmu ne more niti režiser niti ne vem kakšen igralec ven potegnit.Budala je producent ker je mislil da bo Foxarca to zvlekla.
    zgodba je vse saj to je že ARISTOTEL povedal.trapast je samo igralec in režiser ki gre v to.Ampak vsak kdaj nabaše na takega producenta ali pa scenarista.v glavnem če film ne uspe je vedno poudarjam vedno kriv producent.on ima škarje in platno v rokah.

  42. IZTOK GARTNER - 21.09.2009 ob 23:36
    IZTOK GARTNER

    Janez BB, ni vedno tako, velikokrat prav izjemen igralec reši slab film. Ali z igro, ali s svojo slavo, ki seveda ne sme biti umetna.
    Le spomni se Iron-Mana, beden film, Robert Downey pa odličen.

    Pa ne pozabi, da je nad producentom še izvršni producent, nad njim pa filmski studio, ki ima velikokrat prave lastnice nekje na Japonskem :)

    Je pa seveda tudi obratno, da je zgodba odlična, pa jo pokvari slab igralec ali pa slab režiser, ki lahko uniči še tako dober scenarij.

    Za zadetek v polno je torej potrebno vse skupaj, pa še sreča pri distribuciji in izvirna reklama. Če pa tega ni, tudi mojstrovina po novem ne pomaga.

  43. Maja - 24.09.2009 ob 11:34

    Vidla sem napovednik za ta film,ja Megan Foxx spet igra badass punco in vsi tipi onemijo,lol,…
    Na živce mi gre ker totalno kopira stil Angeline Jolie v mladih letih:tatuji,sexy obleke,poljubljanje s puncami-vsaj v filmu Jennifer”s body z Amando Seyfried,in vsi njeni oboževalci so v sedmih nebesih,…
    Megan sploh ni tako dobra igralka kot Angelina in bo morala še veliko žgančkov pojest.
    Angelina je naredila veliko dobrega za revne ljudi v Kambodži in v Afriki dvomim če se bo Megan kdaj sploh brigala za to,…

  44. IZTOK GARTNER - 24.09.2009 ob 14:33
    IZTOK GARTNER

    Pač lovi slavo in imidž, ki ji najbolj pomaga in koristi pri tem. Ne moreš pa reči, da ji ne gre dobro in da dela napake pri tem.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !