IZTOK faking GARTNER

« | | »

Michael Jackson vs. Elvis Presley

7.08.2009

Na željo mojega rednega komentatorja Escobarja, ki ga zelo cenim in mi je s svojimi komentarji pri filmskih recenzijah in še kje prirasel k srcu, odpiram tole posebno temo, kjer bi rad slišal vaša mnenja o tem večnem in spet aktualnem vprašanju. Se pravi, kdo je bil po vašem večji car, Michael Jackson ali Elvis Presley. Kdo je prodal več plošč, kdo je bil boljši šovman, kdo je bil boljši interpret, kdo je imel boljši glas, kdo je imel več oboževalcev, kdo je bil večji, boljši in bolj popularen.

Meni se zdi zelo zanimivo tudi dejstvo, da sta oba umrla na zelo podoben način in da so ju zmatrale prav tablete proti bolečinam. Da jih je Elvis jedel kot po tekočem traku, je znano, če je Jackson počel isto, pa bomo še izvedeli.

In pozor, Jackson se je ves čas bal, da bo nekoč končal kot Elvis. Ironija je hotela, da so se njegovi strahovi uresničili.

Pa še nekaj je zanimivo, da je Elvisa ves čas na odre kljub slabem zdravju, kjer bi potreboval počitnice, silil njegov požrešni menedžer, kar pomeni, da so bile tablete edini način, da je sploh lahko izpeljal vse tiste koncerte. Nekaj podobnega se je z Jacksonom zgodilo tudi pred smrtjo, pred napovedjo petdesetih koncertov, kjer je očitno prav tako potreboval tablete. Isto kot Elvis, ki je prav tako umrl nekaj dni pred vrnitvijo na oder.

No ja, ena razlika je očitna in sicer, da se Jackson telesno ni nikoli zapustil, saj je bil v prvi vrsti plesalec, torej nekaj, kar je Elvisu na tak način na odru manjkalo. Okej, ne bom rekel, da ni znal migati, toda Jackson je bil kot plesalec poezija.

Zanima me ali sta se kdaj srečala v živo. In seveda, bi Elvis preživel osemdeseta in devetdeseta.

In da ne pozabim, Elvis je umrl star 42 let, Jackson pa le osem let več.

Moj favorit? Jackson, brez konkurence. Elvisa namreč vidim drugje, v primerjavi s Frankom Sinatro in Tomom Jonesom. Jackson pa je nekaj posebnega, nekaj bolj modernega. No ja, Elvis je osvojil petdeseta, Jackson pa osemdeseta. Res pa je, da so Elvisa v šestdesetih zasenčili The Beatles, medtem ko Jacksonu nihče ni prilezel niti do kolen.

Oba sta bila kralja, vsak na svoj način, Jacksonova poroka z Elvisovo hčerko Liso Marie pa je bila itak čista znanstvena fantastika, kjer mi je žal le to, da se jima ni rodil otrok. Ker to pa bil bil genij vseh genijev.

In pozor, Elvis, kolikor mi je znano, nobene svoje pesmi ni napisal sam, Jackson pa je bil glede tega mojster vseh mojstrov.

Pa še zanimiv link: KLIK

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 7.08.2009 ob 17:18 pod Glasba, michael jackson, zvezdni prah. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

81 odgovorov na “Michael Jackson vs. Elvis Presley”
  1. Vanja1 - 7.08.2009 ob 19:25

    Vsekakor zmaga Michael !! Večina svojih pesmi je napisal sam, Elvis nobenega . Pa ,da tudi plesa ne pozabimo, ki je edinstven.
    Elvis ima najbolje prodajen album nekje okrog 20.milijonov. Zaslovel večina po svoji smrti, je bil zelo popularen v Ameriki, in še v nekaterih državah.
    Medtem, ko je Michael že v času svojega življenja dosegel vse.

    Zdaj je težko reči kdo je v celotni karieri prodal več albumov, ker so cifre velike… Eni pravijo ,da je imel Elvis, drugi spet ,da Jackson.

    Če jih je Evis prodal več, ni nič nenavadnega , saj je izdal okrog 50 albumov, Jackson samo 10 ( solo albumov – v to niso vštete zbirke Greatest Hits in skupina Jackson 5) od teh 10-ih, 4 najstiške, se pravi 6 albumov, na katerih so vse pesmi praktično dobre. Na njegovih albumih ni ene pesmi ,da jih še kdo ne bi slišal.

    In prav si zapisal, Jackson je v 80ih prevladoval, in v tem obdobju so bila zlata leta glasbe. Sai vemo, da je tedaj nastalo ogromno pesmi, ki še jih danes slišimo. Je pa zanimivo to ,da so imeli ostali 1 hit, morda 2, Jackson pa je imel vsaki izdan singel Hit, ki so se obdržali. In ne samo to, še moj boter mi je povedal ,da še tega nikoli ni videl…da so Jacksonove spote vrteli kot glavno novico v informativnem programu, je dobil prednost pred vsemi ostalimi dogodki po svetu, v glavnem nepopisno. Tako, da je bil tedaj razred pred vsemi.

    V Elvisovem obdobju pa so bili Beatli (60s-70s), ki so želi svetovni uspeh in malo Elvisa pustili v ozadju.

    Vsekakor sta oba bila “Kralja”. Meni osebno pa je Mikeova glasba veliko bolj všeč. Elvis mi ima samo nekaj pesmi vredu , pa še to ne v takšni meri ,da bi si jih redno vrtela.

  2. IZTOK GARTNER - 7.08.2009 ob 20:57
    IZTOK GARTNER

    Da je bil Elvis zares slaven šele po smrti, nimaš prav. Bil je divje slaven v petdesetih, nato pa tudi v šestdesetih, ko je bilo oboževalcem vseeno, da se je zredil in da zaradi tablet svoje koncerte izvaja zelo površno.
    Je pa res, da je po smrti prodal zelo veliko albumov, saj zna ekipa, ki skrbi za njegovo zapuščino, vrhunsko promovirati njegov kult.
    No ja, nekaj podobnega se sedaj dogaja tudi s ploščami Jacksona.
    Me pa res zanima, če bo Jacksonov kult zdržal tako dolgo, saj je bil Elvis vendarle nekoliko bolj zemeljki, pa še oponaša ga veliko večje število ljudi, še posebej v debeli fazi.
    O prodaji smo debatirali že pri objavi o albumu Thriller. Skupna cifra menda pripada Elvisu, Jackson pa ima najbolj prodajan solo album.
    To z veliko večjim številom albumov si dobro povedala.
    V osemdesetih ne gre pozabiti tudi na Princea in recimo na Whitney Houston, ki sta prav tako posnela celo kopico hitov, enega za drugim.
    Glede obdobja, petdeseta so bila od Elvisa, šestdeseta od The Beatles, sedemdeseta pa spet od Elvisa ne nek način, saj prave konkurence ni bilo.
    Zato so rekli, da je bila v sedemdesetih Vojna zvezd :)
    Tudi meni je Jacksonova glasba veliko bližje, Elvis mi je že malo zastarel, je pa res, da tu in tam paše kaka njegova klasika.

  3. ŠalabajzerkaxD - 7.08.2009 ob 21:18

    js opažam da staru ljudje moji sorodniki pa to majo rajp elvisa mlajši ljudje pa michaela.
    sicp pa ni prav d aju priemrjaš ker mata razl ične zvrsti in sta delala v razl. času.
    ko je elvis umrl se je mj kariera začela dobo vzpenjati…

  4. IZTOK GARTNER - 7.08.2009 ob 21:46
    IZTOK GARTNER

    Moja oma je rekla, da je Jackson resda preveč moderen zanjo, kar se pesmi tiče, da pa ga je fenomenlno gledati na odru, saj pleše kot Fred Astaire.

  5. Chrom - 7.08.2009 ob 22:13

    Ta odgovor bo podal čas.

    IMO bo ostal Elvis eden največjih, Michael pa eden velikih.

  6. IZTOK GARTNER - 7.08.2009 ob 22:16
    IZTOK GARTNER

    Čas po pokazal le, če bodo znali Jacksona tržiti tako dobro kot Elvisa.
    Zdi se mi namreč, da že vrsto let ne tržijo glasbe, marveč le Elvisov njegov kult, ki za sabo seveda potegne prodajo vsega mogočega.
    Jacksonove pesmi so vsaj zame veliko boljše in bolj prelomne od Elvisovih. Kot glasbenik je torej Jackson veliko pred njim.
    Kar se slave in karize tiče, pa bi se dalo debatirati.

  7. lily - 7.08.2009 ob 22:48

    Mogoče bodo čez leta tudi tržili samo še MJ kult. Nenazadnje je Elvis mrtev že 32 let, MJ pa 2 meseca.

    Ne zanikam, da MJ ni bil velik in mogoče si zasluži biti pred Elvisom, ampak mene je Elvis začaral takoj ko sem slišala njegove pesmi, ne znam razložit. Meni so njegovi hiti super, vedno me spravijo pokonci in si jih večkrat zavrtim. Mogoče tudi zato ker mi rock’n'roll zelo leži. Samo zaradi tega je Elvis zame prvi. Ko gledam kakšne njegove posnetke, koncerte, si zaželim samo, da bi to lahko doživela v živo … pa ni mogoče. :( Pri MJ se mi ta občutek nikoli ne pojavi in tudi njegova glasba in pesmi mi niso tako všeč, razen nekaterih.
    Elvis je bil prvi veliki pevec, šovmen, ker se je takrat začela zabavna glasba šele uveljavljati, konec 2. svetovne in to, in tudi zato je taka zvezda.

    Glede zakona z Liso Marie pa se mi zdi kot da bi znalo biti vse skupaj zrežirano. Kralj popa poročen s hčerko največjega pevca ever, waw, pa govorice, še večja slava, prepoznavnost. In niti dolgo ni zdržalo, tako da se mi sploh ne zdi nemogoče. Kaj pa mi vemo, kaj vse je v zakulisju slavnih in bogatih in šovbiznisa. Nam prodajo samo tisto, kar hočejo. Farbani smo iz vseh strani in niti ne vemo. Saj bolje, da ne.

    Drugače pa se mi zdi, da bo to še zanimiva debata, dobro temo si načel. ;)

  8. Vanja1 - 7.08.2009 ob 23:11

    Ja , hotela sem reči ,da je pospešeno poskočila prodaja Elvisovih zgoščenk po njegovi smrti. Če drži Elvis rekord v prodaji, je seveda zasluga veliko izdanih CD-jev.

    Michael bi ga pomoje ob enakem številu izdanih CD-jev prehitel tudi v tej vrlini. Kaj vemo… če se bodo v prodaji pojavile nove zgoščenke in pesmi M.J-ja , se bo to morda zgodilo, kljub temu ,da se Cdji ne prodajajo več dobro…

    Whitney Houston mi je kul ja, sedaj se vrača z novim albumom , malo si je glas pokvarila od “snifanja”, ampak še vedno velja za eno izmed boljših vokalist. Saj ni zaman soundtrack iz filma The Bodyguard najbolje prodajen soundtrack. Pesem I will always love you je pač evergreen. ;)

  9. Tina M - 8.08.2009 ob 00:39
    Tina M

    Nima smisla enega primerjati z drugim in določati, kdo je bil večji, ker sta bila oba kralja v svojem času. Med njima je nekaj podobnosti, pa tudi nekaj razlik, zaradi katerih sta se razvila v različna karakterja.

  10. IZTOK GARTNER - 8.08.2009 ob 01:13
    IZTOK GARTNER

    Lily, ni variante, Elvisa bodo tržili še sto let, ali pa vse do takrat, ko jim bo prinašal tako hude dobičke.
    No ja, to kar praviš, je res stvar okusa. Mi je pa vendarle nenavadno, da se te Jacksonove pesmi ne dotaknejo, kot praviš. Očitno si res bolj za Elvisovo zvrst, zato te po eni strani razumem, po drugi pa ne, saj bi se te lahko dotaknila oba.
    No ja, pred njim sta bila zelo dobra tudi Frank Sinatra in Bing Crosby, res pa je, da je prav on na novo izumil nastop na odru in koketiranje s publiko.
    Je pa prav tako jasno, da so to pred njim počeli že mnogi črnski pevci, ki pa zaradi barve kože niso bili tako zelo slavni, saj jih niso pustili naprej.
    O tem govori odličen film Cadillac Records, ki ga najdeš tukaj:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/01/23/recenzija-cadillac-records/
    Poroka z Liso še več slave? Za Liso ja, zanj ne. Je pa res, da so bila močna ugibanja in celo zgražanje zaradi tistega poljuba, rekoč, da je res vse skupaj blef, kar je jasno, saj se je Jackson mnogim zdel popolnoma neseksualno bitje.

    Vanja1, to pa itak, ja, po smrti pa je naraslo. Elvis naj bi prodal preko milijard plošč, tega Jackson v skupnem številu ni naredil, je pa res, kot si lepo ugotovila, da je Elvis tako ali drugače izdal preko 50 plošč.
    Po moje nas čaka cela vrsta novih, kakor tudi cela vrsta še neizdanih pesmi. V času albuma Bad jih je namreč napisal in odpel kar 33, izdali pa so jih pol manj.
    Bojim se le, da vse te starejše ne bodo tako dobre kot bi pričakovali in jih Jackson niti ne bi dovoili izdati, pa se mu bo zgodilo isto kot 2 Pacu, kateremu so po smrti izdali vse mogoč na vsemogoče remiksane načine.
    Whitney? Čas bi bil, da se vrne in da za vedno opravi z mamili in sranjem, v katerega jo je pahnil Bobby Brown.
    Ne pozabi pa, da je I Will Always Love You pred njo pela že Dolly Parton, res pa je, da je od Whitney verzija veliko boljša in bolje interpretirana.

    Tina, si predstavljaš, kaj bi bilo, če bi bila mlada v istem času in če bi si bila konkurenca. Uf, nora misel.

  11. Escobar - 8.08.2009 ob 17:08

    tnx izzy da si odpru temo :) … care si!

    Men osebno morem rečit, da sta oba kralja in legende in njuna glasba bo večna.

    0. Čeprav elvisova glasba ni čist elvisova, ker je velik komadov blo že prej posnetih, avtor ni nobene pesmi, ampak je pa znal dat čustva v njih in jih je res zapel tak da dobiš goose bumps.
    1. Stil oblačenja je imel unikaten (jump suit je njegova pogrutavščina)
    2. njegov ples so karate gibi (ker je tud treniru karate in mu od tu inspiracija) (men osebno niča kaj posebnega, vsak povprečen impersonator ga je zmožn opunašat)
    3. začel je kariero z “hudičevo glasbo”, črnsko glasbo, kar je za tiste cajte, predvsem za jug amerike, bila zelo uporniška in kontraverzna zadeva.
    4. bil je eden prvih izvajalcev Rockabilly žanra
    5. pel je več žanrov in bil uspešen na vseh (rockabilly, rock n roll, gospel, blues, country, balade in pop)
    6. zapisan je v 4ih Hall of Fame – country in rock n roll, za ti dve se spomnem …
    7. 10 let glasbene pavze, posnel 31 (izredno slabih in cheezy filmov, z zaendrek soundtracki :)
    8. 14 grammy nominacij, 3 je dobil
    9. okol 800, 900 do enga billijona prodanih kopij (seveda v 60 letih kariere – 32 post mortum
    10. vrhunec kariere od 1968 (comeback) do l. 1975 – najuspešnejše turneje so bile v Las Vegasu
    11. prvi global live concert via satellite (Aloha from hawai) – cca. 1 miljarda gledalcev
    12. pomoje edini glasbenik take razsežnosti, ki je pstil, da je njegov požrešni menedžer dobil 50% delež dobička (s tem, da je Elvis, s svojimi 50% mogu plačat še davke in vse ljudi, ki so ga obkrožal v njegovem življenju …na koncertih in v privat življenju)
    13. težek odvisnež od tablet (še eno zmotno mišljenje, da je bil debel zadnja leta njegovega življenja. Bil je napihjen od demorola, in je imel 3x povečane jetre)
    14. razmerje z 14 letno punco, ko je bil on 24 let star (v večini držav v USA je to nelegalno in bi lahko bil obtožen pedofilije) …s Scillo :)
    15. srečal se je s precednikom Nixonom v ovalni pisarni l.70
    16. in USA he is “the KING” … one and only
    17. nekega konkretnega seznama njegovih nagrad nisem zasledil, tak da približnega števila osvojenih ne vem

    1. Michael Jackson je pa avtor večine pesmi,
    2. njegov still petja je čist unikaten (sploh z vocal hiccup-i)
    3. oče Moonwalka
    4. unikaten stil plesanja
    5. bil ena najbolj slavnih osebnosti že kot pevec skupine Jackson 5
    6. eden najbolj uspešnih glasbenik vsega časa, z svojo solo kariero
    7. 5 njegovih solo albumov je na lestvici “list of the world’s best-selling albums”
    8. Thriller je najbolje prodajan album vseh časov “world wide” – 110 millijonov
    9. Dangeoures je 18. najbolj prodajan album vseh časov – 31. milijonov
    10. Bad je 27. najbolj prodajan album vseh časov – 30 milijonov
    11. HIStory in Off the wall sta 62. in 63. najbolj prodajana albuma vseh časov – 40 milijonov skupaj
    12. Elvis nima nobenga albuma na tej lestvici
    13. eden redkih glasbenikov, ki je bil zapisan v Rock n roll Hall of Fame – 2x!
    14. lastnik 13 ginesovih rekordov (Most Successful Entertainer of All Time, 19 Grammy Awards, 22 American Music Awards, 12 World Music Awards and the sale of over 750 million units worldwide)
    15. številne različne nagrade na področju humanitarnosti
    16. počaščen je bil od dveh ameriških precednikov zaradi njegove vplivnosti in dosežkov na glasbenem področju, kot humanitarnem in številnih drugih!
    17. Imenovan je bil tud kot Umetnik desetletja, generacije in stoletja – the artist of “the Decade”, “Generation”, and “Century”
    18. zapisan tudi v hali “Songwriters Hall of fame”
    19. 197 večjih in pomembnejših nagrad osvojenih
    20. 750 milijonov prodanih albumov (samo 250 milijonov zaostaja za elvisom – s tem da ima 12 solo albumov, elvis presley pa 23 studio albumov – solo tud, vsega skupaj pa več kot 72 albumov, 31 je samo soundtrackov, torej jackson pravzaprav vodi, glede na razmerje :) )
    21. 2x po krivem obtožen pedofilije (glavni krivec za njegov propad)
    22. odvisnost od tablet, veliko plastičnih operacij …
    23. One and Only – King of POP
    24. js bi še reku King of DANCE :)

    vsekakor sta oba kralja, unikatna glasbenika in zabavljača, vplivneža, ki sta/še podirata rekorde na vsakem koraku, ikone in idola, ki jih svet ne bo pozabu … zapisana v zvezde in večna … pisala sta smernice na glasbenem področju.

    Oba globoko spoštujem in sta za mene carja … ampak še zmerom je Michael Jackson za mene nedvomno boljši :)

    RIP EP – MJ!

    izzy še enkrat ti hvala da si uslišu mojo željo!

  12. IZTOK GARTNER - 8.08.2009 ob 17:25
    IZTOK GARTNER

    Escobar, z veseljem, malenkost, ti sam povej, če še imaš kako željo :)

    Pa dajmo malo pokomentirat tvoje točke, najprej za Elvisa:

    Res je, ne samo, da jih ni napisal sam, veliko komadov so pred njim peli že drugi.
    Glede plesa, ne pozabi, da so bila petdeseta. No ja, baje ga je naučil Forrest Gump :)
    Res je, imel je črnsko dušo, kar je jasno, saj je stil spizdil črnim glasbenikom, ki zaradi barve kože niso mogli v ospredje. O tem govori mojstrovina Cadillac Records.
    Ta koncert na Havajih je bil res prelomna zadeva, glede tega je totalni car. Prav zato mi ni jasno, da se je že naslednji dan spet zadel, saj je bil nekaj tednov pred tem koncertom popolnoma čist.
    Ma filmi so bili itak le promocija pesmi, pač dolgi videospoti. Za potrebe trga povsem okej.
    Da ga je kot tako veliko zvezdo tako zelo nadzoroval ta menedžer, je naravnost smešno.
    Ne drži, tudi jedel je kot čunek. Ko je hujšal, je imel v glavi, da lahko poje po cele kile zadev, s katerimi se hujša in se je spet zredil.
    Res je, tudi on je imel pedofilske probleme, le da tega niso obešali na veliki zvon. Za razliko od Chucka Berryja, ki mu je taka zveza v istem času skoraj uničila kariero.

    Pa dajmo še Jacksona:
    moonwalk je pobral pri črnih fantiv getu in pri pantomimiku Marcelu Marceau.
    Bad in Dangerous sta v ZDA menda takoj za Thrillerjem, se pravi kot drugi in kot tretji najbolj prodajan album. Mi je pa res trapasto, da je Dangerous prodal več kot Bad, mediji pa so nenehno govorili, da mu prodaja pada, še danes.
    Humanitarnost, ja, tu se loči od Elvisa na veliko. Tu ga preseže sto na uro kot človek, ki mu ni bilo vseeno za svet.
    Reagan mu je hotel podeliti največje priznanje, kar ga je, pa so bili nekateri proti, saj je šlo “le” za pop pevca.
    Res je, po tem računu števila albumov, Jackson vodi, se strinjam.
    Točno tako, king of dance, to se pri njemu mnogokrat pozablja, ko se govori o glasbi in o tem kake komade ima.
    Morda je bil celo boljši plesalec kot pevec.
    Tudi zame je Jackson boljši, mi je bolj blizu, Elvis je malce zastarel.
    Je pa res, da je bil morda malce večja ikona, malce večji kult v smislu oponašalcev in dejstva, kaj je pomenil ljudem.
    Tudi po smrti. Jackson je imel namreč zelo slabo javno podobo, zelo slab imidž za premnoge in to mu je vzelo nekaj čarobnosti.
    Morda bo po smrti drugače.

  13. Vanja1 - 8.08.2009 ob 17:26

    Escobar , svaka čast ,da si to napisal.. potem takem je M.J, pač za neko nianso uspešnejši + tega je bil avtor in je svoja čustva lahko interpretiral v pesmih.

  14. IZTOK GARTNER - 8.08.2009 ob 17:56
    IZTOK GARTNER

    Vanja1, tudi Elvis je bil enkraten in nepozaben interpret svojih pesmi, res pa je, da je imel Jackson še večji energijo, še večji power in veliko večji šov.

    Oba pa sta večkrat pretiravala glede obleke :)

  15. IZTOK GARTNER - 8.08.2009 ob 17:57
  16. Vanja1 - 8.08.2009 ob 18:52

    heh! Na slikah sta oba zanimiva, ampak mi je Elvis nekako v tej opravi bolj smešen , preveč Havajsko.:)

  17. IZTOK GARTNER - 8.08.2009 ob 18:59
    IZTOK GARTNER

    Jackson pa preveč vesoljsko :)

  18. Escobar - 8.08.2009 ob 20:00

    hahaha ja ja forrest gump ga je naučil plesat, to sn pa čist pozabu :) … ta fora mi je pa res carska v tem filmu …

    ja sej jedu je ko čunek, neke banana sendviče pa pepsi je skos pil, pa hamburgerji in ves ostal junk food … ampak hotu sn to povedat, da večina ljudi niti ne ve kak je elvis zgledu na zadnem koncertu v omahi pa rapid city-u … zadnja njegova koncerta …pač vejo oz. mislijo da je bil debel, ker pač leta 77. nihče od širše javnosti ni vedu, da je hardcore tabletoman … in so vsi sklepal, da se je zredil tak fejst, in je pač to ratal kult … al kak bi to reku, večina karikatur, večina for — vsepovsod je debel … ampak poglej ga v obraz … človek ni debel, ampak je zatečen, isto trebuh (povečana jetra) – posledica tablet … sej je bil over weight … sam v obraz ga je sama voda … zadnja koncerta sta bla tak porazna … niti pet ni več znal, bolj k ne je zdrdral pesmi …velik je govoril, kr ni bil več sposobn pet … nobenih vaj ni mel zadn let … porazno, proti that’s the way it is šovim iz Las Vegasa … kjer je pa dal vsa svoja čustva u pesmi … res pošteni koncerti …

    aja pa še en fact sn pozabu za elvisa povedat … največji mrtvi zaslužkar je že vsa ta leta, razn lansk let ga je prehitel curt cobain, pa vsekakor ga bo letos MJ ….

  19. Escobar - 8.08.2009 ob 20:09

    aja pa Jackson je še izumitelj anti-gravitacijskega nagiba (poseben čevelj in štumf) …. najbolj poštena stvar v smooth criminal koreografiji :) ….

  20. IZTOK GARTNER - 8.08.2009 ob 20:11
    IZTOK GARTNER

    Takih for je bilo kr nekaj, tudi afero Watergate je on zakuhal :)
    A ta z Elvisom je bila najboljša.

    To pa se strinjam, ja, da je bil zelo napihnjen od tablet in da morda res ni bil tako zelo debel kot je zgledalo.
    Na koncertih pa ga je res sral na koncu, ja. Kr na tla se je ulegel, besedila pozabljal in momljal. A oboževalev ni motilo, mislili so, da je to del šova, ker je bil pač Elvis, največja zvezda vseh časov.
    Si slišal tisti posnetek, ko se med petjem Are You Lonesome Tonight reži ko nor?
    Evo ga:
    http://www.youtube.com/watch?v=Ar3LJnDErX8
    Totalni odklop :)

    Eden izmed komentatorjev na Youtube, je povedal tole:
    “when he said “wish you had hair”, a man in the audience took of his wig, and elvis started laughing”

  21. IZTOK GARTNER - 8.08.2009 ob 20:13
    IZTOK GARTNER

    Dragač pa je tule res cel zatečen, no ja, pa tudi precej zrejen:

    http://www.youtube.com/watch?v=dSeTA3549So&feature=related

    Eden izmed njegovih frednov je rekel, da če bi mu oboževalci rekli, da je debel, bi brez dvoma začel hujšati, saj se je ves čas obremenjeval z videzom. Ker mu niso, saj je bil zanje bog, je bil tak kot je bil.

    Drgač pa je tule totalni car:

    http://www.youtube.com/watch?v=tpzV_0l5ILI&feature=fvw

  22. IZTOK GARTNER - 8.08.2009 ob 20:16
    IZTOK GARTNER

    Uf, ta anti gravitacija je bila bomba, ja :)
    Nikol nismo vedl kaj pravzaprav počne in zakaj za vraga ne pade po tleh :)

  23. Escobar - 8.08.2009 ob 20:22

    ja poznam to verzijo, sam ta je iz leta 69 v Vegasu … takrat je bil na vrhuncu kariere … je to bol bil hec pa dobra volja … zadnji koncerti so bli pa res momlanje, dolga predstavitev benda, govorenje različnih zgodb iz njegovga živlenja, kar je celo pel je slabo zapel, … pa na enem izmed teh zadnih koncertov je celo imet tak izpad … leta 74 u vegasu, closing show … k je mel svoj infamous drug speech …. k je full klel pa grozil, ka bo naredu tisti, k bojo govoril o njemu, da je na drogah … celo reče “I will break your goddamn neck, you son of a bitch” :)

  24. IZTOK GARTNER - 8.08.2009 ob 20:25
    IZTOK GARTNER

    Vem ja, zato sem dodal komentar uporabnika Youtube, saj je izpadlo zelo zabavno.

    Huh, morda je bil prav zaradi teh kletvic še bolj slaven :)

    Kot sem že zapisal, ni mi jasno, daje po tiste via satelite koncertu, ki je bil zares uspešen in za katerega se je fino počistil in spravil v formo, že naslednji dan spet posegel po tabletah in kokainu.

    Je pa res, da bi morda preživel, če ne bi imel tako požrešnega menedžerja.

  25. Escobar - 8.08.2009 ob 20:28

    ja pa baje je bil tud manično depresiven, imel je insomnio, zbolel je za glavkomom (zelena mrena – očesna bolezen) … torej en kup bolečin in problemov … tablete je začel že u vojski jemat, pospešeno je pa s tem sranjem začel pol po 70em letu …. 24 tablet na dan baje (za MJa govorijo celo do 50) .. ene so ble da je zaspal, druge so ble da se je zbodil, tretje proti bolečinam, 4e za depresijo itd itd …

  26. IZTOK GARTNER - 8.08.2009 ob 20:31
    IZTOK GARTNER

    Joj, no, kot da bi poslušal Jacksonove težave, seveda brez očesne bolezni.

    Je pa seveda velika razlika, Jacksona so jebale te bedne afere, Elvis pa bi lahko povsem mirno užival v svoji slavi, se pravi, da prvega razumem, drugega pa niti ne.

    Eno je kaka tableta, drugo pa je odvisnost, kjer jih ješ kot po tekočem traku. Tega pa srce seveda ne zdrži.

  27. Escobar - 8.08.2009 ob 20:44

    ja se čist strinjam s tabo…elvis ni mel nekih konkretnih razlogov, razn insomnie …pa tud tist se da pozdravit, brez ta poješ 24 tablet na dan …sam ko sej veš … velik zvezdnikov pade v droge in alkohol, brez konkretnih razlogov …

    jacksona je pa javnost zjebala … u času, ko je nuco podporo, so ga pohodl ko ščurka in so pozabl na njegovo glasbo, pozabl so na njegove humanitarne akcije, na njegovo dobroto … pozabl so, da je na Neverlandu bilo, na obisko več kot 1000 otrok in obotžu ga je en sam, pa večino tek so izprašal, tako njih kot starše, še mcully je bil zaslišan …. psiholog je bil z nim 8 ur, ga je izprašal vse možno in je podal ugotovitev, da je jackson ne ustreza profilu pedofila, mama od jordana chandlerja je dala izjavo, da jackson ni počel nič narobe … tolk stvari je kazal u njegov prid, in zelo mal proti njemu … ampak mediji so naredl svoje! …

  28. lily - 8.08.2009 ob 23:27

    No, če ne drugega je Elvis proti Michaelu lepo izgledal. :) Vsaj na mlada leta. No ja, tudi Jackson mi je kot črnec bil kar všeč – v času Thrillerja.
    Ne bi pa rekla, da zapadejo v druge in tablete brez konkretnega razloga. Imajo preobremenjeno življenje in rabijo tablete in droge, da jih držijo pokonci, to pa vodi v odvisnost.
    Sem brala in gledala neke intervjuje s Priscillo in je rekla, da je Elvis rad šel v bolnico, samo da se je odpočil in se naspal. Njemu je to bilo kot dopust.
    Drgač pa ne bi rekla, da je Elvis bil “pedofil” do nje. Baje je bil precej “aseksulen” in se je do poroke ni dotaknil. Sicer pa – kdo ve resnico. Verjetno le ona. Vsaka mu čast, da je toliko let ljubil le njo in jo čakal.

  29. RHYME-G - 9.08.2009 ob 04:46

    elvis ne more bit nikol vecji kot MJ..ker je MJ zdruzu vse RASE med sabo..in podru vse kriterji,meje,omejitve…da ni blo vazn al si crn al bel al latino al azic al indijanc itd….ampak da je bla vazna muska…in je zdruzu folk med sabo..
    Poleg tega je biu Michael bolj inovativen,pa ljudje so se dejanksko operirali da so zgledli kot on..pa omedelevali (TUD FANTJE)…Elvis nikol ni meu take MOČI…da bi prou folk tko noreu zarad njega!pri MJ so bol noreli..MICHAEL MANIA (pr elvisu tud..sam pr MJu so noreli ludje vseh rad od starosti 5 do 90…elvis ni mej take “populacije”) poleg tega ma elvis dost komadov ki niso nc posebnega, MJ pa ma cist vse komade posebne,pa se boljsi plesalec je biu MJ itd….stvar okusa sicer…ampak ni šans..MJ > ELVIS!….Ljudje vejo pač da je biu Elvis..neka zvezda pac…ce pa vprasas koga o MJu lah gres a sred indije vprasat enga starca pa ti bo govoru o MJu lah 3 ure…ker dejansko MJ je zanimu VSE! tako fane kot negove sovraznikE! karkol nardi!…

    poleg tega pa dodajam tole:
    The demand for the King of Pop’s work means he has already almost doubled the £32million that made Elvis Presley last year’s highest-earning dead celebrity.
    A Forbes spokesman said yesterday: “Within days of his passing, Michael Jackson albums occupied the top five slots on the Amazon sales chart and, if anything, demand continues to grow.”
    If official sales continue at the same pace Jackson’s debts of about £300million will be paid off by the end of this year.
    A Jackson source told the Sunday Express: “His family was moved by the public outpourings of grief. Now they are amazed and proud of the extent of Michael Jackson fever they are witnessing. None of them expected this.”
    Music company executives have ordered re-pressings of all of Jackson’s albums, especially his 1982 hit Thriller, which scooped a record eight Grammys and sold a world record 110million copies before the star’s death.
    In Los Angeles last night a spokesman for retailer Target said: “Almost as soon as a new batch of Michael Jackson CDs hits the shelves every copy is snapped up. Supply simply isn’t matching demand.”
    A huge percentage of merchandise currently available is unlicensed and of poor quality.
    Two LA detectives have been assigned to stop the fraudsters, one of whom was caught selling T-shirts which were embossed with the wrong date of Jackson’s death.

  30. IZTOK GARTNER - 9.08.2009 ob 22:39
    IZTOK GARTNER

    Escobar, res je, skoraj vsak zvezdnik je tako ali drugače kdaj zašel s poti, res pa je, da je Elvis zašel zelo, zelo močno. Glede na vse te tablete me sploh čudi, da mu je srce zdržalo tako dolgo.
    Točno tako, mediji so z njim res ravnali kot z drekom. Četudi je bil močen, ga je vse to zelo zmatralo. Jebemti no, eno so trači, da spiš v komori, drugo pa so obtožbe, da zlorabljaš otroke.

    Lily, res je, toda eni znajo odnehati, drugi pa žal ne. Verjamem pa, da je bil pritisk slave res velik, toda zakaj za vraga ga ni potem zjebalo v petdesetih, ko je bil najbolj slaven? Glede počivanja in umikanja, mar ni to počel skoti vsa šestdeseta?

    Rhyme, glede tega, da za Elvisom niso noreli, se motiš. Punce so v nezavest padale kot po tekočem traku, tudi takrat, ko je bil debel.
    To pa se strinjam, ja, da je ogromno Elvisovih pesmi, ki so res čista terasna muzika.
    Kot glasbenika ga je Jackson itak zadaj pustil za sto kilometrov, Elvis je bil zvezda zato, ker je bil pač Elvis, ne toliko zaradi samih pesmi.
    Hm, tudi o Elvisu ti bodo znali povedati vse povsod po svetu, res pa je, da ga mladi danes ziher ne poznajo kot starejši, kar pomeni, da Jackson pa tukaj res zmaga.
    Glede prodaje po smrti, podatek, da naj bi že do konca leta pokril vse dolgove, je neverjeten in to kaže, kako močna ikona je bil.
    In res je, mnogi se niso zavedali, kako velika zvezda je še vedno in kaj pomeni ljudem, kar je jasno, saj so zadnjih 10 let nasedali le tračem in novicam, ki so čvekale same bedarije.

  31. The Mothership - 10.08.2009 ob 11:26

    “Oba sta bila kralja, vsak na svoj način, Jacksonova poroka z Elvisovo hčerko Liso Marie pa je bila itak čista znanstvena fantastika, kjer mi je žal le to, da se jima ni rodil otrok. Ker to pa bil bil genij vseh genijev.”

    Tako pa IZTOK GARTNER ostaja neizzvan na prestolu. Če veste, kaj mislim.

  32. Matej - 10.08.2009 ob 15:03

    Michael Jackson in Elvis Presley tekmujeta v prodaji albumov! Trenutno bijeta mrtvi tek!

  33. RHYME-G - 10.08.2009 ob 17:29

    ja so padale v nezavcest pri elvisu,sej sm reku …sam PRI MICHAELU PA SO PADAL V NEZAVEST 90 LETNI STARCKI PA 30 LETNI TIPI PA VSI!kdorkol od starsoi 5-90 si cus ponoreli za njim…v 80ih…
    elvisov glas se ni nobenga tko dotaknu posebno kot se je michaelov! ko je zaceu pet so se zaceli vsi jokat! pri elvisu ni blo tak! poleg tega je michael ze biu zvedza ko je biu star 9 let!

    http://www.youtube.com/watch?v=fAAyvAPTseQ

  34. RHYME-G - 10.08.2009 ob 17:38

    ne vem no..men so velik bol legendarne vse zvezde MOTOWNA itd…glede vokalov,musk..klasik…vsega..itk je elvis rock and roll “ukradu” črncom! ne vem kak bi blo če bi takrat živeu kot on…se je biu kul..sam Michaelu NOBEN se seže do KOLEN! NIKOLI!!! ker nima noben take moči! js ki poslusam hardcore gangsta rap pa sm biu obseden z michaelom od leta 1987 naprej! in ostau hardcroe fan vse do njegove smrti!
    http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs147.snc1/5460_252506260226_878085226_8258278_7624780_n.jpg

  35. IZTOK GARTNER - 10.08.2009 ob 21:43
    IZTOK GARTNER

    Rhyme, s tem, da je imel Jackson zares poseben vokal, ki se je človeka dotaknil na zares poseben način, pa se strinjam.
    Uf, tale pesem pa je čudovita. Prvič slišim, na katerem albumu je bila?
    Drgač pa, huda slika :)
    Mi je pa zanimivo, ja, da ti je všeč hard core rap, istočasno pa se te je Jackson dotaknil zares močno.

  36. Vanja1 - 10.08.2009 ob 23:18

    Ta pesem For All Time je ful dobra ja, pesem je sicer bila unreleased track, ampak jo je Michael uvrstil na album Thriller 25, če imaš ta album je je gor pod št. 16.:)

  37. IZTOK GARTNER - 10.08.2009 ob 23:23
    IZTOK GARTNER

    Hvala za info.
    Sicer pa je tole skorajda najboljša pesem, ki je ni izdal na kakem rednem albumu. Poleg We’ve had enough seveda.

  38. RHYME-G - 10.08.2009 ob 23:37

    teh pesmi je ful…
    kej taga recimo
    http://www.youtube.com/watch?v=QJiQt7A4m7Q
    od leta 1980 do 2009 pa se zdej zadne par let je michael posnel ene 500 komadov neizdanih…s tem da dost je tud demo posnetkov….in pac za album je zbrau najbolse po njegovem mnenju…

  39. Vanja1 - 10.08.2009 ob 23:41

    Uhhh…We’ve had enough je tui svetovna.
    Meni še je posebaj všeč skladba Music and me, ki jo je prepeval v mlajših letih, nekaj podobnega kot njegov odličen Ben.;)

    http://www.youtube.com/watch?v=UZVH89hv2rM

  40. RHYME-G - 10.08.2009 ob 23:45
  41. RHYME-G - 10.08.2009 ob 23:45
  42. IZTOK GARTNER - 10.08.2009 ob 23:46
    IZTOK GARTNER

    Rhyme, to poznam, dobra, a ne najboljša.

    Vanja, tudi to poznam in je res krasna. Jackson je v mladih letih posnel zares cel kup krasnih balad. Tudi kot član Jackson 5. Prav zato mi je čudno, da je nekoč dejal, da so peli predvsem hitre pesmi :)

  43. IZTOK GARTNER - 10.08.2009 ob 23:48
    IZTOK GARTNER

    Rhyme, Got the Hots poznam, tale Magic pa je hudo dobra. Mater kok komadov je mel ta tip. Zgleda, da jih bodo izdajali kot so jih od 2 Paca.

  44. IZTOK GARTNER - 10.08.2009 ob 23:50
    IZTOK GARTNER

    Uf, naredil jo je za Sigfrieda & Roya, ful dober.

  45. RHYME-G - 10.08.2009 ob 23:51

    http://www.youtube.com/watch?v=M1va6BH0-N4 al pa kej taga…sodeloval je ful velik tud…

  46. IZTOK GARTNER - 10.08.2009 ob 23:52
    IZTOK GARTNER

    Komaj čakam, da vse to izdajo na enem cdju. Dobra muska. Pa seveda komaj čakam na nov material, ki ga je posnel z Will I Amom in Akonom.

  47. RHYME-G - 10.08.2009 ob 23:54

    men je najbolsa neizdana pesm TOLE :
    http://www.youtube.com/watch?v=_EIBi2uojwM

    a ves da je michael delu na novem albumu za leto 2003…takrat k nastau 1 more chance komad….pa so ga pol zjebal z unim sojenjem..tak da bi leta 2004 prsu cist nov album ven,..na kterem bi biu tud tale komad…skoda…

  48. IZTOK GARTNER - 10.08.2009 ob 23:54
    IZTOK GARTNER

    Vanja1, pa prekrasna in zelo kul kompilacija posnetkov se vrti med Music and Me. Hvala za link.

  49. IZTOK GARTNER - 10.08.2009 ob 23:59
    IZTOK GARTNER

    Rhyme, dobra zadeva, ni kej.
    Res škoda, ja, za tisto kurčevo sojenje.

    Men ja pa še vedno najboljši We’ve Had Enough.

    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/07/16/michael-jackson-weve-had-enough/

  50. IZTOK GARTNER - 11.08.2009 ob 00:01
    IZTOK GARTNER

    Pizda ej, škoda ga je, res. Spet me je malo žalost prijela.
    Dajmo raje nehat.
    Eh, v kurac vse skupaj.
    Takih komadov kot jih je mel Jackson, ne bo nikoli več imel nihče.

  51. RHYME-G - 11.08.2009 ob 00:04

    mene je tud prjela..ko sm prsu iz morja..na morju sm cis pozabu ze pa to..sm biu zamoten….po sm pa prsu nazaj v sobo z samimi postri od njega!katastrofa..ne morm vrjet da nikol vec ne bom slisu od njega nc ,nobenga intervjuja,glasa nic…ne bomo ga vidl pa nic…sam pac muska! in to se zgodil letos…js pa bi par dni nazaj biu v londonu pa bi ga gledu v zivo :( ((…ne morm vrjet! folk pa se obnaša da jim je vseen…ko da nč ni blo!

  52. Vanja1 - 11.08.2009 ob 00:11

    Res je ja, škoda ,da ga več ni..:( !! Komaj čakam ,da nove izdaje pesmi, morda kateri ve, kako je z albumom , ki ga je snemal, in je imel namen izdati avgusta..

  53. Tone - 11.08.2009 ob 02:05
  54. IZTOK GARTNER - 11.08.2009 ob 20:00
    IZTOK GARTNER

    Rhyme, tudi mene presenečajo ljudje, ki se na njegovo smrt požvižgajo in so recimo malce pokramljali le tisti dan, ko je umrl.

    Tone, poznam zadevo, grobo, a še kako resnično.

  55. Vanja1 - 12.08.2009 ob 00:52

    http://www.youtube.com/watch?v=odwXkcT_4Fo&feature=related

    Še 1x , njegove zadnje besede vsem nam , ki smo ga imeli radi…

  56. tinkerbell - 12.08.2009 ob 16:11

    elvis jackson <3

  57. Chrom - 12.08.2009 ob 21:53
  58. IZTOK GARTNER - 13.08.2009 ob 00:04
    IZTOK GARTNER

    Chrom, sliši se zelo zanimivo.

  59. Vanja1 - 13.08.2009 ob 02:10

    Smo videli ja, novica objavljena tudi na 24ur, če bodo karte za dobit , valda ,da se gre… Če ne, pa gostuje musical Thriller live, januarja v Avstriji. Vstopnice se že dobijo na eventimu.

    http://www.thrillerlive.com/about/

    http://www.eventim.si/portal/si/isci/5181/default.html?search_string=Thriller

  60. IZTOK GARTNER - 13.08.2009 ob 02:19
    IZTOK GARTNER

    Sem slišal, da je tip, ki nastopa v vlogi Jacksona, tako zelo prepričljiv, da gledalcem zastaja dih.

  61. Escobar - 13.08.2009 ob 15:16

    ja tole na dunaj bi si js tud šou ogledat, sam nekih konkretnih info. še ni, kok bo cena vstopnic …. a že kdo slučajn ve?

  62. RHYME-G - 13.08.2009 ob 18:19

    jebeš to…js hočem michaela :)

  63. Vanja1 - 13.08.2009 ob 21:01

    Ni še znano, ker bo Michaelov brat imel v roku dveh tednov novinarsko konferenco, kjer bo vse podrobno predstavil… Če bodo karte za dobit , valda ,da mormo it..čeprav res to nebo Mike.

  64. IZTOK GARTNER - 13.08.2009 ob 21:09
    IZTOK GARTNER

    Baje bo prostora za 90 tisoč ljudi. Zanimivo mi je, da bo ravno na Dunaju, se pravi v Evropi, res pa je, da je lokacija zares kraljevska. Sicer pa se mi zdi, da bodo karte razprodane v minuti in da bo nemogoče priti zraven. Vsekakor pa se obeta čudovit šov.

  65. IZTOK GARTNER - 13.08.2009 ob 21:10
    IZTOK GARTNER

    In da ostanemo v pravi temi zapisa: Odkar je umrl Jackson, se vse več ljudi spominja tudi Elvisa, saj je odšel na zelo podoben način.

  66. Vanja1 - 13.08.2009 ob 21:16

    Treba spremljat!! Lansko leto decembra sem bila na izletu ( prdbožični Dunaj) prav na tej lokaciji, zadeva je res ogromna , tako ,da bo lahko prisotno veliko ljudi.

    Yah..res je, zdaj se tudi o Elvisu več govori , čeprav vsi za malenost za “večjega” postavljajo Michaela.

  67. Vanja1 - 13.08.2009 ob 21:58

    http://www.tribute2009.com/ –> Na tej strani bo moč kupiti vstopnice 20.avgusta.

    Koncert pa bo 26.septembra.

  68. IZTOK GARTNER - 13.08.2009 ob 22:40
    IZTOK GARTNER

    Hvala za info. Drugače pa je stran čudovita. Sicer pa se mi je Jermaine usedel v srce, saj se mi zdi, da je res krasna oseba in da iskreno žaluje za svojim bratom. Ne vem pa kakšne odnose sta imela prej.
    Če ne grem v živo, pa bom vse skupaj z velikim zanimanjem spremljal preko televizije.

  69. Vanja1 - 13.08.2009 ob 23:32

    Ja tudi meni se zdi krasna oseba, in vse to za svojega brata pripravlja, res svaka mu čast. Jaz bom spremljala, zdaj kolko bodo vstopnice stale, pomoje ne bo pretirano , saj bo določen znesek šel v dobrodelne namene.

  70. Patricija - 14.08.2009 ob 13:35

    Elvis al pa Michael??…Vsekakor Michael
    ..Zame on ni biu samo KING OF POP
    biu je KING OF POP, LOVE,MUSIC AND WORLD!
    To kar je on pokazu svetu pomoje nubenmu ueč nebo uspel..in
    kar je naredu za svet še nuben na temu suetu ni naredu…
    Jacko je biu poun ljubezni do sveta glasbe in seveda oseb k jih je meu najrajš.Je en od edin oseb…da v momentu k sm ga pogledala..sm rekla…Bog nm je na svet poslou angelčka brez kril.Njega…Michaela…v njegovih očeh sm vidla angela in zato zame on ni umru…živeu bo uečno..s svojo musko in v naših srcih.Michael bi mogu nastopat v Sloveniji neki let nazaj…in kot otroka pr pesmi Heal the world si je izbrou mene…ker sm bla takrt pč u eni reklami…in je njegou menedžer poklicu mojo mami in se zmenu da me bo Michael držu u rokah in plesu z mano na odru..seveda sm bla stara 2 leti..ampak nažalost je takrt koncert pol odpadu…Zto od momenta k sm to zuedla sm si ga še tok bol želela spoznat…živela sm da bi se ga dotaknla..nažalost mi je prej odšou…še uedno sm u šoku in uedno bom….v mojm srcu pa bo uedno živeu :’(

    Michael jackson r.i.p
    WE LOVE YOU

  71. IZTOK GARTNER - 14.08.2009 ob 20:11
    IZTOK GARTNER

    Vanja1, po drugi strani pa bo zdaj cela familija fino služila. Ma za Jermainea mi je še nekako kul, sam La Toya mi gre mal na živce, saj ni bla fer do njega, ko je bil še živ.

    Patricija, uff, zanimiva zgodba to o izbiri otroka. A prav na odru bi bla z njim? Hudo dober. Ja, škoda je odpadl, to bi si zapomnila za vedno. No ja, tudi to, da si bila izbrana, je vredno za vedno. Vsekakor strašno zanimiv spomin.

  72. Nika - 16.08.2009 ob 02:44

    Vsaka čast Iztok!
    Tudi meni se zdi, da je Michael glede vsega naštetega Number one! :)
    Pa tudi nasploh, Michael je moj biggest favorit :)
    In njegov ples, ki ga nekateri se lahko učijo leta in leta, pa ne bojo tako dobro znali, kot je znal Michael, se pravi, da je njegov Moonwalk, in ostali plesi, res top of top, ki ga/jih ne zna vsak!
    Hvala! :)
    LP

  73. IZTOK GARTNER - 17.08.2009 ob 05:12
    IZTOK GARTNER

    Nika, moonwalk je res klasa. Me pa zanima kateri ples bi predstavil na novih koncertih, baje je govoril, da nas čaka nek novi korak, neko novo presenečenje.

  74. Nika - 18.08.2009 ob 14:00

    jap.. :( ampak kaj ko tega ne bomo vidli :(
    žal.. Mogoče ima pa za naš še zmeraj neko presenečenje.. : )

  75. IZTOK GARTNER - 31.08.2009 ob 20:41
    IZTOK GARTNER

    Morda bo na filmu, ki pride oktobra, kaj vidno.

  76. Sydney - 12.09.2009 ob 15:19

    Michael jackson zmaga v vsakem primeru, pa če ga primerjamo s komerkoli. zame bo vedno najboljši in vem da nisem edina, ki tako misli.

  77. smrkuc - 28.09.2010 ob 10:24

    brez elvisa nebi blo niti beatlov če nebi on živu on je ustvaru rock’n'roll pa biu je 1 šovman kar jih je sploh kdaj blo pa še velik bolši pevc je biu kt pa MJ usi se pred elvisom loh sam SKRIJEJO!!!!!!!!!!!!R.I.P King

  78. IZTOK GARTNER - 28.09.2010 ob 15:09
    IZTOK GARTNER

    Ne pozabi, da so pred njim rock ‘n’ roll že zdavnaj ustvarili temnopolti muzičari, ki se žal niso prebili v ospredje kot se je on.

  79. IZTOK GARTNER RAZMIŠLJA NAGLAS » MJ je spet največji - 26.10.2010 ob 05:24

    [...] kaj se bo zgodilo, ko se evforija poleže, bo MJ še vedno na vrhu ali ga bo čez čas premagal Elvis, ki je vse do njegove smrti kraljeval na prodajnih [...]

  80. IZTOK faking GARTNER » Na današnji dan je leta 1977 umrl kralj - 16.08.2012 ob 04:46

    [...] ikona popularne kulture, verjetno najbolj slaven Zemljan, ki ga je v osemdesetih morda presegel le Michael Jackson. Bil je legenda in kult v eni osebi, že za časa življenje, še posebej pa po smrti, ko je [...]

  81. Red - 15.03.2017 ob 01:26

    Elvis ni nikoli biu na kokainu niti alkoholik ni biu tako da res nevem od kje vam ti podatki. Njegov glas je biu dosti bolj nežen in žameten kot od MJ-ja. Še zadnji koncert ko ni biu u formi je odleu boljše kot vecina danasnjih glasbenikov. Tako da Elvis je brez dvoma mnogo vecji biu in bo :D

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !