Martin Bashir, goni se v kurac

8.07.2009 ob 05:32

Novinar, ki ga je Michael Jackson pred leti spustil v svoj dom, da je z njim posnel tisti zloglasni intervju Living With Michael Jackson, kjer ga je potem prikazal  kot pedofila in skrajno čudaškega zvezdnika, izdal njegovo zaupanje, prikazal tudi tisto, kar ni bilo dogovorjeno in vse skupaj zmontiral tako, da so bili gledalci na koncu zgroženi in da je Jackson res izpadel malce čudno. Se pravi novinar, zavoljo katerega se je potem začela tista pedofilska afera in sojenje, torej novinar, zaradi katerega se je Jackson popolnoma zlomil, zabredel tudi v delne finančne težave in brez dvoma začel jemati tudi vse več takšnih in drugačnih tablet.

In tega kurčevega novinarja, tega kurčevega Martina Bashirja, danes za komentatorja postavi tv hiša ABC, kar je skrajno ogabno in nespoštljivo do vseh oboževalcev, družine in navsezadnje tudi do pokojnika. Kaj so razmišljali, ko so se odločili za to potezo, nimam pojma, rekel bi le, da jih je lahko sram in da si urednik zasluži eno močno zaušnico.

In pozor, kurčevi Bashir zdaj razlaga, da je bil Jackson očitno dober oče in da ga je imela hčerkica Paris res rada. In seveda dodaja, da je Jacksonova smrt odlična priložnost, da to otroci zdaj zaživijo normalno življenje in da gredo v normalne šole. Kreten, kot da že takrat ni vedel, da jih je MJ skrival le zato, da jih ne bi raztrgali paparaci in da jim mediji ne bi sledili na vsakem koraku. In kot smo lahko videli danes, bili so povsem normalni, čisto povorečni in kul otroci, ki jih je vzgajal dober in skuliran očka. Samo Bashir je tak kreten, da misli, da so bili do zdaj friki in da je zdaj čas, da postanejo normalni. Njemu je smrt njihovega očeta dejansko pozitivna stvar za njihov razvoj. Bedak zabiti.

 

81 komentarjev na “Martin Bashir, goni se v kurac”

  1. Putka pravi:

    Njemu je smrt njihovega očeta dejansko pozitivna stvar za njihov razvoj.

    Ne vem, v kakšnem smislu “očeta” to misliš. Tisti otroci so praktično beli in jih zagotovo ni “naredil” črnc.

  2. Bralka pravi:

    Vem za človeka, ki ga je pijani oče redno tepel, pa je postal uspešni univerzitetni profesor, ki je pomirjen s samim seboj. Tale bogatašek pa se je celo življenje smilil samemu zaradi grdega ata, pa novinarjev in izkoriščevalcev. Sori, če ne bi imel statusa polbožanstva, ga nihče ne bi ujčkal, kaki revež je, ampak bi mu rekli:”Nehi se že zgovarjat, pa uredi svoje življenje!!” Tako pa množice idiotskih fenov trošijo svoj dragoceni čas za to, da pljuvajo po njegovih tožnikih, novinarjih, fotru, ki so ga kao zlomili, MJ pa ni nič kriv. Vsak odgovarja za svoje življenje in nihče mu ni kriv, če ga zavozi. Tudi narkomani, ki s substancami bežijo pred krutim življenjem, med zdravljenjem niso tolaženi s tem, da so jim drugi krivi, ampak se soočijo z dejstvom, da so neodgovorni in da je čas, da se spravijo k sebi in začnejo živeti. Nimamo vsi milijonov, da bi se zavlekli v vile in se smilili samim sebi, amak se moramo vsak dan truditi in delati in nimamo časa, da bi jokali, kako je bil naš ata grd. Če bi Amyin Jacksonu pobrali denar in bi ju poslali vsak dan za tekoči trak, ne bi imela časa za drogiranje in cmerjenje nad samim seboj, amoak bi migala in verjemi, da bi se kmalu zbrihtala. MJ je bil pač mona, zaradi slave in miljončkov pa se smili miljonom naivcev z opranimi možgani. Tipa so pokopali, torej lahko nehaš s temi glupimi fenovskimi članki.

  3. Iva pravi:

    Ja, on (Bashir) bi moral odgovarjati za to, kar je naredil. Ne pa da še po Michaelovi smrti služi na njegov račun.
    Če še nisi, poglej na youtubu dokumentarec, ki je odgovor na Bashirjevega. Išči pod “Living with Michael Jackson take two”
    Med intervjujanjem z Bashirjem je imel Michael postavljeno tudi svojo kamero, vse se je snemalo. Tu se vidi, kaj vse je Bashir prikril/zmontiral.

  4. sezirey pravi:

    pa daj fukič..eh niti komentiran ne morem..gnida…..

  5. NBA pravi:

    Kakšen izmeček je ta novinar.

  6. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Putka, pa četudi se delava, da recimo ni pravi biološki oče, je oseba, s katero so ti trije otroci živeli od rojstva, se pravi, da jim je bil kot oče, se ti ne zdi. Četudi bi bilo posvojeni, bi bilo isto.

    Bralka, jaz pa vem za človeka, ki ga je oče tepel in je postal največja zvezda na svetu.
    Daj no, si pomislila, da mu niti ni dovolil, da bi postal kaj drugega, da je bil v to kolesje slave vržen in da ni mogel ven, no ja, lahko bi šel ven, tako da bi se zadrogiral in umrl že pri petnajstih, ali pri tridesetih, kot mnogi drugi zvezdniki, ali pač propadel na zrela leta, kar se prav tako zgodi otroškim zvezdam.
    Kdo pa ga je ujčkal? Mar ga niso cel lajf drkali v glavo in o njem pisali vse mogoče grdobije? Kje si pobrala ujčkanje?
    Sicer pa je najlažje biti pameten in soditi o tem kak bi nekdo moral biti, a ne?
    Daj no, eni se pač rodijo za na oder, za slavo, za to, da nam dajo nekaj lepega, če mi znamo to ceniti, pa je že drugo vprašanje.
    Z opranimi možgani? Če neoprani, se pravi umazani možgani, mislijo tako kot ti, potem pa imam stokrat raje oprane.

    Iva, tudi meni ni jasno zakaj ta mrhovinar ni odšel za zapahe, saj je prekršil vse dogovore in Jacksona dejansko spravil v hudo krizo.

  7. nevenka nevenka pravi:

    Takole pravi Bashir:

    http://abcnews.go.com/Entertainment/MichaelJackson/story?id=7933530&page=1

  8. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    “I think all of us were shocked and deeply saddened by the news today. I was actually out running in Central Park when I heard, and came home, showered and came into the office.

    Many of us were excited about the prospect of him performing in London. Thousands of people had bought tickets from all over the world. And now to hear to hear this news is very, very sad.

    I think it’s worth remembering that he was probably, singly, the greatest dancer and musician the world has ever seen.

    Certainly when I made the documentary, there was a small part of that which contained a controversy concerning his relationship with other young people. But the truth is that he was never convicted of any crime, I never saw any wrongdoing myself. And last his lifestyle may have been unorthodox, I don’t believe it was criminal. And I think the world has now lost the greatest entertainer it’s probably ever known.”

    Ma ta izjava, ki je nastala takoj po smrti, pa je itak višen hinavščine in sprenevedanja človeka, ki ga j epahnil v sranje. In zdaj mu je kao žal, kreten zarukani. No ja, sicer pa se je včerja že pokazal spet v pravi luči z izjavami o otrokih, o čemer govori moj zapis.

  9. Escobar pravi:

    sej zej se en kup mrhovinarjen neki spreneveda pa igra žalost in take pizdarije … prej so pa špukal po njemu … mamojebači … še čudn da se ni bon jovi kje javno joku za njim …

    Michael was awarded the Diamond Award for selling 100million records but an inside source at the show claims Jon, whose band won last year’s award, “didn’t want to share the stage with Jackson”.

    The source added that organisers found it hard to find a replacement as “nobody wanted to present [Michael] with the award” but eventually Beyoncé Knowles agreed to do it – but she didn’t find it easy: “[Jackson] didn’t want to come out of his room and come onstage, so Beyoncé had to basically go in there and persuade Michael to get onstage.”

    evo tole ti je še en dokaz…. da zdej jočejo za njim, prej jih je blo pa sram z nim met kakršne koli posle …. mi gre na bruhanje zraven … tolk mrhovinarjev zej .. zej so vsi njegovi kolegi …

  10. pikapoka pravi:

    jaz bi z zakonom prepovedala rumeni tisk in paparacije… ti so krivi za marsikatero nesrečo… novinarji so mrhovinarji!!! ne rečem, kadar poročajo o resnih zadevah, vendar vtikovanje v življenje drugih ljudi bi morali z zakonom prepovedati!!!

  11. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Escobar, še večji bedak je bil Jarvis Cocker iz banda Pulp.

    “Cocker invaded the stage at the 1996 BRIT Awards in a spur of the moment protest against Michael Jackson’s performance. Jackson performed surrounded by children and a rabbi, while making ‘Christ-like’ poses and performing his recent hit, “Earth Song”. Cocker and his friend Peter Mansell (a former Pulp member) performed an impromptu stage invasion in protest.”

    Pa Noel Gallagher iz Oasis:

    “”For Michael Jackson to come over to this country after what’s all gone on – and I think we all know what I’m talking about here – to dress in a white robe, right, thinking he’s the Messiah – I mean who does he think he is? Me?”

    No ja, tudi Corey Feldman, ki ga je tako lepo oblatil na sojenju, je na Larryja Kinga prišel oblečen v njega in sral, da morda zdaj biti negativizem pozabljen.

    Pika, zadnja leta res pretiravajo na celi črti. Tudi princeso Diano so spravili v grob.

  12. Abadul pravi:

    Nočem spamat, ampak nevem kje naj vprašam- I.G. a bomo kdaj videli tvojo recenzijo 2001: Vesoljske Odiseje? Ali si jo morda že napisal? Če si, prosim za link :) .

  13. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ni panike, a ta komentar bi lahko zapisal tudi pod recenzijo za The Shining, ki je objavljena malce pod tem zapisom.
    Malo je treba pogledat.

    Ta film sem gledal davno nazaj in takrat zapisal oceno, ki pa je zdaj že zgodovina, moral bi pobrskati po svojih arhivih, da bi jo našel, bilo bi bolje, da bi film še enkrat gledal in jo napisal na novo.

    Sicer pa ti lahko mirne duše povem, da gre za prelomen film, za vizionarsko delo, močno pred svojim časom, ki ga še danes vsak razume povsem po svoje, ki ga je tistega povsem zasenčil Planet opic in ki sta ga po moje zares razumela le Clarke in Kubrick.

  14. Brina pravi:

    faaaaaaaaak pa ka ljudje res ne razumete?????

    noben se na nobenga ne zgovarjaa… splet okoliščin (oče, mediji, prehitra slava ….) so nardile michaela drugačnega, on se ni zgovarju na nobenga, ker se je trudil v svojem svetu bit srečen, in trudil se je da bi osrečil čimveč otrok in ljudi po svetu. Vsi pa vemo da je zarad tega dostkrat tudi trpel in njegovo življenje gotovo ni bilo normalno, zato mamo pravico bit jezni na očeta in medije in ljudje kot ste VI!!! ki ga blatite, preden se ga sploh potrudte spoznati, ampak na vas ni bil jezen michael, ker je mel v seb preveč ljubezni, in bil je naiven ker ni vrjel da so ljudje hudobni, to ga je pa tut pokopal.

    če ne za voljo MICHAELA pa vsaj za voljo mrtvega človeka prihrante negativne komentarje zase, in živte v svojem zafrustriranem svetu in sovražte vse okol sebe!

    Glede očetovstva pa lahko samo rečem, ni nujno da je krvni oče svojih otrok, ampak a je to sploh pomembno??? V sebi je mel toliko ljubezni, ki jo je delil med vse otroke sveta, še posebno med svoje, da je to zadna stvar ki mu jo mate pravico očitat.

    Michael RIP :(

    pa še en lepših njegov verzov iz pesmi childhood :

    before you judge (him) me try hard to love (him) me!

  15. Pika Blogavička pravi:

    Bashir ni imel svojih “prstov vmes” samo pri Jacksonu, ampak tudi pri princesi Diani in Georgeu Bestu. V bistvu izgleda, da so intervjuji z njim že po sebi napoved nečesa zloveščega, kot da bi obstajalo kakšno “Bashirjevo prekletstvo”, ali pa pridejo tako hitro za čim groznim, da ti je lahko samo nerodno (intervju s petimi fanti, osumljenimo umora temnopoltega najstnika, intervju z britnsko varuško, ki je bila v Ameriki obtožena umora otroka, ki ga je varovala in tako naprej). Kot je nekdo že rekel: “Edina oseba, ki zanima Martina Bashirja, je Martin Bashir.”

  16. ŠalabajzerkaxD pravi:

    a dap lahko link do videa?
    hvala
    da vidm kkšn prasc j biv ta novinar.
    brini je hdila s takim podobnim kot je ta na sliki z MJ-jem!!

  17. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Brina, folk žal še vedno ne razume ničesar, zato pa piše take bedne komentarje.

    Blogavička, zakaj za vraga je potem MJ prav takega človeka spustil tako zelo blizu? Mar ni vedel, da je tudi Diano in Besta potunkal?

    Šalabajzerka, ne vem kje naj ga zdaj najdem, včeraj zvečer je bil na naslovni strani yahooja, zdaj pa nimam pojma kje je.

  18. RHYME-G pravi:

    Michael ga je psutiu blizu ker mu je to svetovau URI GELLER!..s kirim sta se kasnej skregala…
    pac ker je bashir naredu z diano intervu..je michael pol tud hotu da z njim..ker sta michael pa diana bla prijatla!
    izrok poglej si ze enkrat MJ PRIVATE HOME MOVIES..sm ti zapeku e pred leti pa se zdej nisi gledu!

  19. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tale link je zanimiv za prebrat:
    http://www.showbizspy.com/article/188450/did-martin-bashir-kill-michael-jackson

    Obljubim, da bom gledu v kratkem.

  20. Žogca pravi:

    Jaz sem si ogledala cel Living with Michael Jackson in roko na srce, Michael je sam govoril čudne stvari. Kar meni vse do zdaj ni jasno in prav zaradi tega sem verjela, da ni pedofil. Zato, ker je govoril o teh stvareh tako, kot bi dejansko bil na ravni otroka. Jaz verjamem, da je Michaela zafural oče.

  21. RHYME-G pravi:

    čis lepo je povedu michael ! da ni nic narobe ce nekomu nudis postlo pa objem…ce je OTROK BOLAN IN BREZ STARŠEV! ka je s tem narobe? michael se je zavedu DA SO OTROCI NAŠA PRIHODNOST! IN DA SO NAJBOLJ POMEBNI NA SVETU ! oni bojo odrasli pol..pa vodli svet..novi zdravniki…novi vse….a ves ka mislim??? kdo mislis da bo živeu naprej???

    Michaela zafural oče? zaka zafural? a stem ko hočeš pomagat bolanim z rakom okuženim (pa ostale bolezni) otrokom pa pomagat pa rešit svet si ZAFURAN?????????

    Škoda da ni vsak otrok odrašču z fatrom od micahela! tak bi vsaj generacije bile bol prijazne pa vredu..ne pa zdej poglej kam gre SVET! pa vojne! pa vse…to sam zato ker so taki psihopati mel zajebano otrostvo!

    dej mal uporabte možgane FOLK predn kej napišete!

  22. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Žogca, čudne reči razumejo samo čudni ljudje. In ne pozabi, da je bil intervju namerno tako zmontiran, da je izpadel bolj čudno kot je bil v resnici. Brez zamere, ampak tudi jaz ne vidim prav nič čudnega v tem kar je govoril, saj je govoril s tako pozitivo in nedolžnostjo, da ne bi niti muhe bil sposoben ubiti. Ker je folk zloben, pa so iz tega naredili štalo.

    Zafural? Po tej logiki je vsak izmed nas zafuran, vsak ma neke finte iz otroštva in iz stikov z ljudmi, ki se tako ali drugače sprehodijo skozi naš lajf. Res pa je, da smo mi navadni smrtniki, on pa je bil nenehno na očeh in so čekirali vsako njegovo kretnjo ter komaj čakali, kje ga bo polomil. Večina zvezdnikov počne veliko večje oslarije, pa tega nihče ne daje na tako velik zvon, kar je jasno, saj je bil prav Michael največja zvezda in smo samo o njemu brali take bedarije.

    Ko Ozzy Osburne na odru odgrizne glavo netopirju, je okej in izpade kul, ko se MJ za sekundo uleže v kisikovo komoro, pa nastane štala in totalni negativizem.

  23. RHYME-G pravi:

    če ne bi oče od michaela biu tak strog potem tud michael ne bi postau najboljši! pa oni so odraščal v revni četrti…če ne bi biu oče tak strog bi oni zabredli na ulici pa v droge! tak da je že prav da je biu JOE tak…in folk mu ne prepisuje dovol zaslug! res pa da je biu mogoce mal prevec strog…a je ze vedu ka dela!

  24. Žogca pravi:

    Če sodim po intervjuju z Bashirom in Oprah (si tega gledal, vredno ogleda), je oče Michaelu naredil nepopravljivo škodo in povzročil neizmerno bolečino. Večina slabih stvari, ki so se mu godile, je po moje posledica tega.

  25. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    “Michaela zafural oče? zaka zafural? a stem ko hočeš pomagat bolanim z rakom okuženim (pa ostale bolezni) otrokom pa pomagat pa rešit svet si ZAFURAN?????????”

    Odlično povedano, Rhyme.

  26. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Žogca, gledal, gledal, se strinjam, oče je bil prestrog, a vseeno je malce trapasto reči, da ga je zafural. No ja, razen če zafurati pomeni to, da si največja zvezda vseh časov. Po eni strani je to prekletstvo, toda midva zdaj govoriva o drugačnem zafuravanju.

    Rhyme, ne strinjam se povsem, Joe je večkrat pretiraval in ne pozabi, da ga Michael ni maral in ga je celo iz oporoke izključil ter dejal, da je do svojih otrok zato tako kul, da jim ne bo treba trpeti terorja, ki ga je on od očeta.
    Je pa res, da ne bi MJ brez očeta nikoli postal to, kar je.

  27. RHYME-G pravi:

    a-a…žogca…Michael je sam reku da ne razume najbolj očeta…a je vedu pa da ga je JOE meu vseeno RAD!če ne bi blo te bolečine michael ne bi postau najboljši! res pa da je JOE biu mal nesramn pa mal prevc strog…a jbga..noben ni popoln….
    Kar se je kasnej dogajal je michael sam biu kriu tud ker je pac mal prevec biu naiven pa zaupu napacnim ljudem..preveč je biu dober po srcu…!…sam on je reku da ne bo nehu nikol pomagat nobenmu!

  28. RHYME-G pravi:

    ja sej sem napisu ..sam je se v moderaciji :)

    ja sam če michael ne bi trpeu terorja..ne bi postau TAKA ZVEZDA! JOE je hotu POPOLNO DISCIPLINO!
    PAc dobesedno PRISILU je malega michaela da je mogu nastopat pet plesat….ampak to je pac to….
    Michael ni nikol reku da ne mara oceta….sam pac da se ga je BAU …..

  29. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Hm, res pa je, da ga je izključil iz oporoke in da mu je zameril to grdo ravnanje. Pa reku je, da njegovi otroci tega ne bodo nikoli doživeli.
    In kot sem reku, strinjam se, brez take vzgoje Jackson ne bi postal nikoli taka zvezda.

  30. RHYME-G pravi:

    pa še to..da je michael najmanjkat biu tepen od očeta! brati so bol nastradal! michael se je ponavad še skriu pa mu zbežau ker je biu tak mali pa ga JOE sploh ni ulovil…sam ko ga je pa dobu je blo pa hudo! drgc pa so brati bli velik bol tepeni…ker so na vajah bli štorasti pa niso znal korakov…pa je JOE vedno reku :D O IT LIKE MICHAEL! michael je vse obvladu…oni pa so pol mogl ga posnemat pa jim ni šlo…in JOE je pač ukrepu….a jebiga..se pravm….če ne bi JOE biu TAK …ne bi blo tak ko je blo..vse z razlogom!

  31. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Res je, a Michael je bil daleč najbolj občutljiv in prav to je bil pravzaprav glavni problem cele zgodbe.

  32. RHYME-G pravi:

    jp to pa je res..da je biu majkl pač najbol občutliv..pa najmlajši…a ne….a te travme je sčasoma preboleu..sploh k si je ustvaru NEVERLAND pa tko..je pa za vedno ostau peter pan po srcu..tud po sojenju 2003! škoda no!

    a ka češ..kar je je….vseen treba pripisat zasluge JOEU…navsezadne brez njega tud michaela ne bi blo :) ..drgac pa cela druzina jackson so SUPER DRUŽINA…pa vsi skupi…še nečaki…otroc od bratov jackson…ogromn jih je..pa pojejo tud..en celo Rapa neki…ka ves ka bo v prihodnje….kaki projekti…bomo vidl!
    Pa prvic v zadnih 10 letih se je pojavl tk crncov pa so pvoedal da so bli fani pa kok jim je pomenu…šele zdej po smrti …pa amerika…mal ne fer!
    dejstvo pa je..da je michael legenda…pa je zdej se bol slaven kot kdajkol prej..pa zdej ko se je vracu nazaj…mislim da bi biu res stevilka 1 spet!..albumu se ful prodajajo!

  33. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    To je najbolj žalostno, ja, da so mu ta poklon, to še zanj še kako pomembno priznanje s strani ZDA dali šele sedaj, ko ga ni več. Nočem govoriti na pamet, a zdi se mi, da je bil res razočaran nad ameriško javnostjo, zdelo se mu je, da so skorajda pozabili kak car je, navsezadnje že od osemdesetih dalje tam ni imel nobenega pravega koncerta, le tisti celebration svoje kariere.
    Veliko Američanov je nasedlo medijem in so ga gledali postrani, zdaj pa vsi jočejo in se zavedajo kaj so pravzaprav izgubili.

  34. RHYME-G pravi:

    ko je biu še živ so rekli da je je ONE OF THE GREATEST PERFORMERS….zdej ko je mrtu pa vsi pravijo THE GREATEST! ni fer

  35. RHYME-G pravi:

    jp..amerika…-teorija zarote…SONY…tomy motolla…tom sneddon…vse povezano…ITD!!!

  36. RHYME-G pravi:

    fajn bi majkl vse zajebu zdej…turneja nov album..pa mu je spodletelo…prvic v zivljenju :( ((…dozdej je vse resu pa vse …pa mu niso mogli do zivega…pa je sou skos pekel….zdej pa ga izdalo SRCE…CCC…na konc te lastno telo zajebe…ni fer….ceprav se vedn miSlim DA SO GA ubil!..ker te droge tablete to je je jemal isto že več časa..pa vedu do kam lah gre..treniru je skos mesce..ne mors 1 dan 6 ur trenirat,nasledn dan pa kr nehat dihat…sumljivo..pa še zdej nobeni tocnih dokazov znakov zaka je umrl

  37. Escobar pravi:

    The most people around the world are loving you … But some of them are hating you, I don’t know the reason why … Whatever, doesn’t matter! Now you are in Heaven! RIP! Fuck all ya playa haters! Hard core fan since the birth!

  38. nimiy nimiy pravi:

    lol… ma nista vidva brata? pa pejta na eno pijačo in se zmenita.

  39. spookymulder spookymulder pravi:

    No, poleg tega, da je bil Jackson glasbeni genij in da je zares živel za glasbo, ki jo je ustvarjal, je bil privatno vendarle ekscentrik. Verjetno sploh ne v slabem pomenu besede, a kljub vsemu neprilagojen resničnemu življenju okrog njega. Dobro, lahko sanjamo, kako lepo bi bilo, če bi vsi po duši ostali taki otroci kot on, ampak svet nikoli ni bil tak, pa tudi nikoli ne bo in to z razlogom, ker že sam ustroj narave (in vsega živega) krut v svojem bistvu in kdor se temu vsaj deloma ne prilagodi, bo nastradal, pa če še tako joka in stoka, kako je vse skupaj nepravično.

    Kakšen vpliv je na Michaela imelo njegovo otroštvo in njegov oče, pa verjetno še največ pove njegov avtoportret, kjer postane jasno, da ni imel niti približno srečno otroštvo, bolj jasno pa tudi postane, zakaj se je vedno, tudi ko je fizično že odrasel, psihično še vedno počutil kot zlomljivi in občutljivi otrok:

    http://www.livingonthearth.com/2ndcafe/hand/wp-content/uploads/2009/07/1685079040.jpg

    Kar pa se njegove smrti tiče je povsem logično, da bodo večno ostale teorije zarote, tako kot nekateri še vedno trdijo in verjamejo, da je Elvis še vedno živ. To je zaradi kulta osebnosti, ki je nenazadnje dobro viden prav na tem blogu (pa ne, da bi s tem mislil kaj slabega). Ampak, če je res jemal opijate (in v bistvu nihče ne zanika, da jih ne bi), so težave z dihanjem in posledična odpoved srca povsem logično sosledje, vprašanje je samo, zakaj je dobil (vzel?) prevelik odmerek – morda prav zaradi napornih in stresnih treningov pred napovedanimi koncerti? Lahko pa tudi, da domerek niti ni bil tako zelo prevelik, da pa je njegovo telo drugače reagiralo zaradi spremenjenega metabolizma, kot posledica aktualnih fizičnih naporov.

    A dejansko glavna tragedija Michaelovega življenja in smrti ni v nekih otroških travmah, pedofilskih aferah ali zlobnih novinarjih (pa čeprav je še tako lahko s prstom kazati na najbolj očitne krivce, ki se kar sami ponujajo), temveč je najbolj žalostno to, da je Michaela obdajala truma ljudi, ki jim je očitno zaupal (lahko bi rekli, da je bil prav zaradi svojega otroškega dojemanja sveta nekoliko preveč naiven), pa mu nihče ni zares priskočil na pomoč, temveč so ga zgolj izkoriščali, naj si bo zaradi denarnih koristi, lastne promocije in slave, ali še kaj tretjega. Tisti pa, ki ga niso ravno neposredno izkoriščali, so samo stali ob strani in mu ves čas zgolj kimali, namesto da bi včasih kdo tudi rekel, če kdaj ni imel prav ali če je na tak ali drugačen način pretiraval ali želel preveč.

    Ravno večraj sem ujel del zelo zanimivo dokumentarno oddajo na ORF, kjer je producent njegovega prvega albuma ponudil zelo zanimivo razlago, zakaj je bil Michaelov začetek tako triumfalen, nato pa je vsak naslednji album zabeležil vedno manjšo prodajo. Torej, po njegovih besedah je razlog v tem, da se Michael dejansko ni kaj dosti spreminjal, saj je ves čas ohranjal svoje značilne plesne gibe, kot tudi glasbene ritme in stil glasbe, med tem ko se je preko desetletij utrip zunanjega sveta in sodobne mladine močno spremenil, a tega Jackson v svoji zlati kletki, v kateri je bil vse bolj izoliran, očitno niti ni zaznal. Problem pa je bil, da si mu ni noben glasbeni producent upal tega povedati, ker so se bali njegovega ugleda (kdo pa bo solil pamet Kralju popa?), temveč so raje računali na njegovo zvesto bazo oboževalcev, ki je sicer stroškovno zadostovala za izdajo novih albumov, ni pa bilo to dovolj za Jacksonov ekscentrični življenjski stil, zato se mu je tudi nabralo toliko dolgov (baje kar pol milijarde dolarjev) in zato tudi nuja po koncertih – morda je bilo prav to še dodatno breme, torej da se je Michael zavedal, da ne more več delati glasbe zgolj iz užitka, temveč iz nuje.

  40. klemenix klemenix pravi:

    @Putka: ko si to zapisala sem prav malce pobrskal po spletu, da si ogledam, kako zgledajo njegovi otroci. Kakorkoli, s žalsne slovesnosti je kar nekaj slik. Sprva sem res podvomil, da bi bil lahko temnopolti moški biološki oče belim otrokom (četudi je mati belka), a le poglej si otroke še enkrat. Predvsem pri sinu se jasno vidi, da gre za mulata. Poleg tega imajo vsi trije otroci obrazne poteze familije Jackson. (pozabi sedaj na plastične operacije, ki so se jih določeni člani posluževali tekom svojega življenja).

    Kakorkoli, Michael Jackson je za moje pojme zagotovo tudi biološki oče svojih otrok. Pa tudi sicer verjamem, da je bil krasen oče.

    Kakorkoli, naj legenda počiva v miru.

  41. RHYME-G pravi:

    http://www.youtube.com/watch?v=A_aQjzaOUp4

  42. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Rhyme, Motolla, ja, baraba, zdaj bo služil sto na uro, pa si ne bi zaslužil, tudi on je kriv, da je MJ padel v krizo.
    Pa ta kurčevi Sneddon, pa ne da je tudi on govoril kaka škoda je, da je umrl.
    Res je, šele zdaj mu je prvič spodletelo, res škoda. Da bi ga ubili? Hm, dvomim, a res me zanima kaj bodo pokazale raziskave, no ja, če nam bodo seveda povedali resnico.

    Escobar, hud citat.

    Nimiy, tudi takole se veliko zmeniva. Ne skrbi za naju.

    Spooky, končno si se oglasil, sem bil že malo razočaran nad tabo, saj sem te videl le na blogu Reke Ankh, kjer so se norčevali iz Jacksona.
    Sicer pošten zapis, a oglasil bi se za zadnji odstavek. Nikakor se ne strinjam. Plošča Dangerous se je namreč prodala več od plošče Bad, ploščo History je malce ustavila pedofilska afera, saj bi se v nasprotnem primeru prav tako prodala še veliko več, ploščo Invincible pa so zajebali pri založbi, saj so se skregali in ni bilo promocije. In jasno, leto 2001 je že leto interneta, kjer ne moreš več prodati 40 milijonov izvodov.
    In zelo močno se motiš, da se MJ ni prilagajal modernim rečem, prav zato, da bi se, je pri Dangerous menjal producenta Quincyja Jonesa in izbral ljudi, ki so delali moderne bite in svež pristop h glasbi. Isto velja za History, ki je prav tako zelo v trendu in hkrati tudi zelo izpoveden. Sam ne vidim nobene zlate kletke glede tega, vidim pa človeka, ki je šel naprej s časom, kar so mu na nek način tudi očitali, rekoč, da pogrešajo musko iz Thrillerja in Bada.
    Pa MJ je sam izbiral producente, ki so se tepli za njegovo pozornost. Res ne vem kjer si dobil te čudne in pavšalne podatke, navsezadnje sta mu najnovejši album delala Will I Am in Akon, dva trenutno najbolj sveža in moderna glasbenika, tako da res ne vem kaj želiš povedati.
    Glede teh dolgov pa je bilo tako veliko medijskih manipulacij, da je vse povezano s to debato, povsem nesmiselno. A bodi prepričan, da je bil prihodek že od pravic za pesmi Beatlov in Elvisa tako velik, da bi lahko MJ do konca lajfa le počival.
    Ne bom rekel, da ne bi z novimi koncerti fino zaslužil, toda sam se te nastope razumel bolj kot željo po vrnitvi na odre in dokazu, da je še vedno številka ena.

    Klemen, končno nekdo, ki opazuje z očmi, ne pa z ritjo. Res je, tudi Blanket se meni ne zdi povsem belec, pač mulat, zelo svetel za mulata, a vseeno mulat. Bravo, dragi prijatelj, kapo dol.

  43. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    In ja, čudovit link, mater kakega človeka smo izgubili, ta komad pa je itak odličen, sem ga že predstavil nekaj časa nazaj na blogu. Škoda, da nista posnela videospota.

  44. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tale link je hud:

    http://www.youtube.com/watch?v=OdcytuKhVQo&feature=related

  45. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tukaj pa se vidi, da je bil na vajah res bolj len in da je čvekanje glupanov, kako se vidi, da ni bil na tistem zadnjem This is It posnetku iz vaj v pravi formi, res debilno:

    http://www.youtube.com/watch?v=kZ-bu1hyXOY&feature=related

  46. RHYME-G pravi:

    http://www.youtube.com/watch?v=8N3X0Aw0c74
    al pa tole…sem so SAMO VAJE!!

    drgac pa blanket je cis isti ko michael….pomansana verzija ….tud prince mu je podobn….zgodi se kdaj d pride tko..,tud ce so starsi crni…tud mariah carey ima črnega očeta iz brazilije! pa ice T…chino XL (črno mamo )…itd….Prince!…itd….
    vidi se da so otroc mešani da niso BELI! poleg tega pa so skos za maskami bli zuni tk da sploh niso blo niko na SONCU!

    album history iz 1995 je najbbol prodajan DVOJI ALBUM vseh časov!
    album DANGEROUS je najbolj prodajan album 90ih!

    album BLOOD ON THE DANCEFLOOR it 1997 je najbolj prodajan REMIX album vseh časov!

    album INVINCIBLE je biu najbolj prodajan album leta 2001!

    TOREJ???

  47. RHYME-G pravi:

    kniga MOONWALK najbol prodajana glasbena knjiga vseh časov…
    film MOONWALKER najbol prodajana video kaseta vseh časov..

    a še naštevam?

  48. RHYME-G pravi:

    point : od leta 1970 do 2009 karkol je michael jackson anredu je slo na PRVO MESTO..in blo najbol prodano tistega leta! to je uspelo samo njemu! da je meu prvo mesto lestvic leta 1970..in skos ves čas dokler ni umrl! ne gres se kolk je prodau…gre se za to da je vedno prsu na prvo mesto! pa ne sam v ameriki..ampak po celem svetu

  49. RHYME-G pravi:

    poleg tega pa je zanimiv podatek da tisti ki so bili fani ze leta 1970…so fani tudi leta 2009!

  50. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Rhyme, res je, Blanket (ob tem imenu se še vedno iskreno in simpatično nasmehnem) mu je zelo podoben. Če zna peti, bo morda pe kaj iz njega, pa iz Princea tudi.
    Res je, Ice T je bil vedno zelo bel za črnca, maš prav.
    Mariah pa tudi, dejansko belka.
    Glede prodaja, saj se rekel Spookyju, da čveka na pamet glede tega.
    Edino, kar ni po moji oceni ne vem kako uspelo, pa je Thriller 25, bil sem ziher, da bo totalna prodaja, pa tudi ti remiksi mi niso bilo kul, nekam poceni so mi delovali, prav zato sem se bal kaj bosta naredila Akon in še posebej Will I Am, ki zadnje cajte dela čudno musko, podobno kot Pharell. Po moje bi bil boljši Timbaland, ali celo Dr Dre, uf, to bi bla muska, resda ne ravno Jacksonov stil, a vseeno se mi zdi, da bi Dre produciral hudo dobre štikle.

  51. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Pazi to:

    “Mimogrede, kralj popa je tudi nesporni kralj Facebooka. Na svoji strani je imel še pred smrtjo skoraj sedem milijonov oboževalcev. Predsednik ZDA Barack Obama jih ima »le« šest milijonov.”

  52. RHYME-G pravi:

    thriller 25 je mislim da en najbol prodanih plat leta 2008,ce ne najbol…je prsu na prvo mesto billboard..catalog lestvica…ga niso hotl uvrstit kot nov album…

  53. RHYME-G pravi:

    Thriller 25 was a commercial success, doing particularly well as a re-issue. It peaked at number one in eight countries and Europe. It peaked at number two in the United States, number three in the United Kingdom and reached the top ten in over thirty national charts. Thriller 25 spent three weeks at number one in France and two weeks at number one in Belgium.[31]

    It has been certified gold in eleven countries, including the UK. In Poland, the album was certified gold, reaching number six on the chart on its release day, and is Jackson’s highest charting album in Norway.[32] In France Thriller 25 received a 2x Gold certification, and in Poland it was certified platinum.

    In the United States, Thriller 25 was the second best-selling album of its release week, selling one hundred and sixty six thousand copies, just fourteen thousand short of reaching the number one position. It was ineligible for the Billboard 200 chart as a re-release but entered the Pop Catalog Charts at number one (where it stayed for ten non-consecutive weeks),[33] with the best sales on that chart since December, 1996.[34][35][36] With the arrival of Halloween that November, Thriller 25 spent an eleventh non-consecutive week atop the US catalog chart. This brought US sales of the album to 688,000 copies, making it the best selling catalog album of 2008.[37] To date sold 774,000 copies in the US.[38] This was Jackson’s best launch since Invincible in 2001, selling three million copies worldwide in 12 weeks.[39]

  54. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Evo ti lestvica za cel svet:

    1. Coldplay: Viva La Vida or Death and All His Friends

    2. AC/DC: Black Ice

    3. Various Artists: Mamma Mia! The Movie Soundtrack

    4. Duffy: Rockferry

    5. Metallica: Death Magnetic

    6. Leona Lewis: Spirit

    7. Amy Winehouse: Back to Black

    8. Various Aritsts: High School Musical 3: Senior Year

    9. Lil Wayne: Tha Carter III

    10. Rihanna: Good Girl Gone Bad

    11. Madonna: Hard Candy

    12. Beyonce: I Am…Sasha Fierce

    13. P!ink: Funhouse

    14. Guns N’ Roses: Chinese Democracy

    15: Britney Spears: Circus

    16. Jack Johnson: Sleep Through The Static

    17. Il Divo: The Promise

    18. Taylor Swift: Fearless

    19. Jonas Brothers: A Little Bit Longer

    20. Various Artists: Camp Rock OST

    21. Kings of Leon: Only By The Night

    22. Nickelback: Dark Horse

    23. Miley Cyrus: Breakout

    24. Kid Rock: Rock N Roll Jesus

    25. Enya: And Winter came

    26. Mariah Carey: E=MC2

    27. Take That: The Circus

    28. The Killers: Day & Age

    29. Usher: Here I Stand

    30. T.I.: Paper Trail

    31. Kanye West: 808’s & Heartbreak

    32. Michael Jackson: Thriller (25th Anniversary Edition)

    33. Katy Perry: One of The Boys

    34. Exile: Exile Ballad Best

    35. Ne-Yo: Year of The Gentleman

    36. Amy Macdonald: This Is The Life

    37. Abba: Gold

    38. Namie Amuro: Best Fiction

    39. Jonas Brothers: Jonas Brothers

    40. Seal: Soul

    41. Sugarland: Love On The Inside

    42. Celine Dion: My Love Essential Collection

    43. Exile: Exile Catchy Best

    44. Dido: Safe Trip Home

    45. Taylor Swift: Taylor Swift

    46. Chris Brown: Exclusive

    47. Twilight: Twilight OST

    48. Jason Mraz: We Sing. We Dance. We Steal Things

    49. OneRepublic: Dreaming Out Loud

    50. Various Artists: Now That’s What I Call Music Vol. 71

  55. RHYME-G pravi:

    selling three million copies worldwide in 12 weeks.! torej 25 let star album pa 3 miljone….mal za kanye westom ….

    podatek da si js sploh nism kupu cdja :) pa velik fanov tud ne:)….mam pa knjigo thriller 25 :)
    nekak mi ni potegnu ta thriller 25…ker sm si ze kupu special edition thriller neki časa nazaj…tak da za to se gre…

  56. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    No ja, niti milijon ni šel skozi, ni slabo za album, ki ga imajo v bistvu vsi, a vseeno sem mislil, da bo prodal več. Bi pa med koncerti zagotovo prodaja šla v nebo, seveda ne tako kot zdaj, ko je umrl, a vseeno bi bila velika cifra.

  57. RHYME-G pravi:

    pa vedi da ni blo neeki ful promocije pa nobenga videospota…a ne…
    isto NUMBER ONES se je prodau v ene 7 miljonih..pa je biu sam grestest hits album..

  58. RHYME-G pravi:

    torej thriller 25 je prodau vec kot NE YO:) ki je najbol popularn RNB pevec :) hehe…tk da ni kr tko :)

  59. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zamešal si, to je podatek za Invincible, Thriller 25 je udaril 774,000 kopij.

    Vem ja, nič posebnega ni blo gor, le ti remiksi, vse je bilo že na special edition.

  60. RHYME-G pravi:

    This brought US sales of the album to 688,000 copies, making it the best selling catalog album of 2008.[37] To date sold 774,000 copies in the US.[38]
    TO JE ZA USA!

    This was Jackson’s best launch since Invincible in 2001, selling three million copies worldwide in 12 weeks.[39]

    TO PA ZA SVET..kao 3 miljone…pac kao najbolj uspešen LAUNCH since INVINCIBLE:) nism zamešu:)

  61. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Maš prav, my bad :)
    Kapo dol.

  62. lol@iztok&RYME G pravi:

    kaj tebi ni jasno. Super familija so bili res, samo da jih je oče silil v petje, pretepal…
    V oporoki očeta sploh ni omenjal stiki so bili prekinjeni že nevemkoliko časa.. res vidimd a se vidva oba spoznata na Michaela.

  63. Kayelina pravi:

    Sem že včeraj naletela na ta tvoj zapis, in šla poslušati “Living with Michael Jackson, Take Two”…
    Kot sem že enkrat napisala… nikoli nisem brala tračev o njem, ker so mi bili glupi. Tako da nisem imela pojma kdo je ta Martin Bashir… Ko sem naletela na ta njihov intervju “Living with Michael Jackson” sem bila dobesedno šokirana nad njegovo nesramnostjo, kako je prikazal Michaelove besede,.. Šele s tem tvojim zapisom sem pravzaprav izvedela, da je s tem intervjujem pokopal Michaela.

    Na tvoj komentar pri meni sem odgovorila. ;) Pa prosim, nič jeze in zamer zaradi mojega “odprtega” in včasih morda neumnega razmišljanja. Pomembno je, da smo na isti strani. Da ga “ljubimo” s polnim srcem. Jaz se ga bom spominjala letos 29. avgusta? Pa vi bralci?

    Oh,.. tam ti omenjam še da sem imela sinoči čudne sanje. Grem zdaj napisati post o tem. :) Me prav zanima, ali se bo kaj od tega uresničilo. :) :)

  64. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kayelina, ni panike, a vendar je malce čudno, da debatirate le o operacijah in tračih, namesto, da bi tudi o tem, kako velik glasbeni genij in človek je bil. Le toliko. Drugače pa ni nobene zamere, saj si veš čas spoštljiva.

  65. štulič pravi:

    Pre_senzibilen si za ta svet in te zato ljudje dregajo točno tam kjer najbolj boli. :? Če si se že spustil v borbo z morskimi psi, moraš postati vsaj orka! :)

    Free Willy!

    http://www.youtube.com/watch?v=KOnL5c8LMqM

  66. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Štulič, se strinjam, žal je vojna izgubljena, saj je morskih psov preveč, bitke pa se odvijajo na zelo spornem področju, kjer jasno da ne morem biti povsem objektiven.

    Ampak eno je drugačno mnenje, eno pa so laži in zlobni štosi, ki so očitno res izrečeni le zaradi provokacije. Če gre za pravo mnenje ljudi, pa se ne čudim, da je imel Jackson vsega dovolj in nas je zapustil ter si mislil, pa ko vas jebe.

    Orka, the killer whale, ja :)

  67. Nika pravi:

    BRAVO IZTOK!!!!!!
    KONČNO NEKDO, KI JE POVEDAL NEKAJ PAMETNEGA!

    Zarad Michaelove smrti so praktično krivi ostali, tisti ko so Mike-a obkrožali ljudje s slabim srcem, in govorili takšne in drugačne laži o njem, in s tem so tko daleč pršli, tko kt naprimer pedofilija, ko so ga obtožli, niti enega dokaza niso našli, da je bil MJ pedofil, in ta zgodba je obkrožala cel svet, in nasprotniki MJa so celo prisilli ljudi, da verjamejo da je pedofil, prekleti cigani!!!
    in ta faking zgodba še danes ne najde konca, in še nekateri verjamejo, da je bil pedofil!
    In ta proklemani kurac, Martin Bashir, je Michaelu “strgal” srce, in kokr je povedal Iztok, začel je jemat ful vseh tabletov, ker so pofukane zgodbice, k so prhajale z Martinovih ust, ostali začel Michaelu najedavat, in normalno da MJ ni zdržal več tega pritiska medijev in paparazzijev in ostalih kurcev,je pol začel s tableti! Zakaj si nekater folk tega ne zabije v glavo, da je folk ubistvu Michaelu uniču več k pol zdravja, ampak enostavno nočejo verjet! Kreteni pofukani!
    Iztok TI SI LEGENDA!

    MICHAEL JACKSON
    THE GOD OF POP! *

  68. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nika, eh, ni panike, le povedal sem tisto, kar mislim in tisto, kar očitno ni povedal nihče drug na tak način.
    Mene skrbi predvsem to, da celo po priznanju Jordana Chandlerja, da je lagal na željo očeta, folk še vedno čveka o tej pedofiliji. To se res hude obtožbe in ni čudnega, da so ga zmatrale in da se je zlomil.
    Pa hvala za pohvale.
    Če se ti da, pa počekiraj še tole:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/07/05/on-air-poklon-michaelu-jacksonu/

  69. Nika pravi:

    Iztok, res je, in svaka čast da si tako lepo napisal o tem! zlo malo je takih, ki se kaj takega sploh zavedajo in edo resnico, ker od medijev kaj takega nobeden ne bo zvedel, resnice ne, laž pa kjer želiš. Pa vseeno so plačani za to, budale zbite!
    samo v kar nisem dokonno prepričana je to, da že počasi bolj verjamem da je živ, kot mrtev. res ne vem. Upam da je!
    In v neki knjigi piše, da je neke otroke pustil spat v svoji sobi in postelji, zdej pa vsi trdijo da jih je posiljeval in da je homoseksualec in da je to in da je uno… mah to ni normlno več.. ljudje nesramni, nekateri resnice na silo nočejo vedit, da bojo lahko potem spet ves isto sranje okrog klafedrali. barabe blesave. Nihče pa ne gleda, kaj je MJ vse naredil za nas poslušalce, in kolk velik denarja je prispeval otrokom, ki nimajo za kruh in so brez vse familije, in s tem rešil na stotine življenj.
    In Iztok, točno to, kar si napisal, sem govorila tistim ki jim ni blo jasno pol kinte o njemu, in sploh nočejo verjet, prav silijo se v to!
    res si lepo napisal! Tega res ne zaslediš velikokrat po netu.. razen tega da je bil pedofil pa da je osiljeval otroke.. žalostno mislim res! neverjetni so ti mediji ej…
    Kaj pa ti misliš, si prepričan, da je res odšel?

  70. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mislim, da je res odšel in da glede tega ni dileme. Čeprav bi si želel, da bi bila finta, žal ni. Ni več zdržal tega pritiska, pa se je raje umaknil nekam na varno, nad oblake, med angele, kamor spada.
    Glede ljudi, ki še vedno ne verjamejo, njihov problem, zdaj mu itak ne morejo več škoditi. Ubogi so na duhu, pa tega sploh ne vedo.

  71. Nika pravi:

    God took him on the better place.. :(
    Zdaj bo imel končno mir.
    Hvala Iztok.

  72. RHYME-G pravi:

    http://www.youtube.com/watch?v=b0rwj6FbD6w

  73. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Čudovit poklon in super besedilo. Veliko bolje od tega:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/06/27/pesem-za-michaela-jacksona/

  74. Nika pravi:

    zakon =’( full lepo

  75. Emi pravi:

    Kdor obvlada angleški jezik, lahko htro ugotovi, kako je Martin Bashir zlorabil MJ zaupanje, saj MJ ni samo odprl temu zahrbtnemu in brezrčno hudobnem novinarju in želnem slave in denarja ne samo vrata njegovega doma , ampak tudi srca.
    Kaj je ta novinar naredil je kaznivo dejanje, poneverjanje in lažPosledica teh grobih laži, to je kršenja osnovnih človekovih pravic, je bila , da so MJ aretirali, mu sodili, ga zmerjali in krivično obsojali, praktično so ga dobesedno križali. Posledica tega je bila , da je MJ zaradi ogromnih tako fizičnih kot psihičnih bolečin začel jemati proti bolečinska “zdravila” , ki so ga – kot vsi vemo – spravila v grob. Torej, Bashir je morilec, vsaj kar se tiče zakona univerzuma.
    Na spletni strani zbirajo mednarodno peticijo za odpoved delavnega razmerja tako etično in moralno spornemu novinarju.

  76. Emi pravi:

    Pa še čestitke Iztoku za to, da je naglas povedal resnico.

  77. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Emi, to je najbolj sporno, ja, da ga je spustil tudi v srce, prav zato ne bom nikoli razumel, da je lahko Bashir to tako ogabno izkoristil. Po drugi strani pa ne razumem Jacksonovega PRja, ki bi ga moral opozoriti, da je ta novinar znan po krokarstvu, ki ga je kazal že pri intervjuju s princeso Diano.
    Ne štekam pa, da mu niso sodili in ga vtaknili v arest, kot si se prašala tudi ti.
    Tablete je Jackson jedel že prej, saj je moral odpovedati tudi del Dangerous Toura zaradi odvisnosti, res pa je, da ga je Bashir močno zajebal in postavil piko na i. Sicer pa je tudi za tiste tablete kriv zajebani Jordan Chandler, ki se je v prvi pedofilski pizdariji lagal po naročilu očeta.

    Pa hvala za čestitke.

  78. billie jean pravi:

    a mi lahka kdo razloz kak je lahk michael prestal vse tiste fizicne in psihicne teste k so ga testiral pred koncerti da bi vidl ce jih kao lahk zdrzi? sploh mi ni jasn kak jih je lahk naredu ce je jemal cel kup tablet in je bil kao slaboten in vse te fore.

  79. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zdravniki so baje rekli, da je zdrav. To je meni zelo čudno. Ej, saj ne vem več kaj naj verjamem. Preveč je nelogičnih reči.
    In če je bil zdrav, kar je moral biti zaradi zavarovanja koncerta, zakaj za vraga je potem rabil zdravila pred koncerti?

  80. anab pravi:

    Prosim, če si vsi ogledate dokumentarec, ki je bil delno posnet za porotnike v sojenju leta 2005. Jasno vam bo, zakaj je bil MJ oproščen. Vesela sem, da so še pošteni ljudje na tem svetu, ki so prikazali krivico, ki se je zgodila nedolžnemu človeku. Žalostno je le to, da so se ljudje zbudili šele po njegovi smrti.Le redko je človek lahko prebral kaj pozitivnega o tem glasbeniku. Upam, da je živ in gleda vso to nervozno obnašanje najbolj odgovornih ljudi, ki so tokrat na vrsti, da živijo pod pritiskom medijev, ljudi….Kako živi sedaj Bashir, kako Arvizo ali Chandler? kakšna bo kariera Diane Sawyer, sedaj ko jo vsi sovražijo za njeno ciničnost? What goes around comes around….MJ, želim ti obilo zabave pri gledanju tega, kjerkoli si.

    you tube: INSIDE MICHAEL JACKSON’S TRIAL od 1-5 by Larry NImmer

  81. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Bom počekiral link, drgač pa si lepo povedala.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !