Odprto pismo ministru Vlačiču
7.05.2009 ob 17:11Spoštovani gospod minister Vlačič
Ker sem za vinjeto plačal 55 evrov, sem bil prepričan, da mi bo omogočila dostojno vožnjo po avtocesti, se pravi vožnjo, kjer bom večino časa lahko vozil vsaj 130 kilometrov na uro. Če temu ne bi bilo tako, vinjete ne bi kupil in bi se pač vozil po starih cestah.
Ker je zadnje čase na naših avtocestah čedalje več takšnih in drugačnih del, kar pomeni, da to niso več avtoceste, marveč gradbišča, kjer, ne boste verjeli, kljub vašim zagotovilom skorajda nikoli nihče ne dela, se sprašujem, če je bil moj nakup upravičen in če me niste morda prinesli okoli.
Še več, prepričan sem, da bi mi morali nekaj denarja vrniti, ali še bolje, mi ob koncu leta novo vinjeto preprosto podariti brezplačno.
Kaj pravite?
S spoštovanjem,
Iztok Gartner
7.05.2009 ob 17:19
res je, da so zastoji grozni in bla bla bla.
Ampak ta, da bi večino časa vozil vsaj 130km/h je pa smešna. Da temu ni in ne sme biti tako se predvidevam, da zavedaš in, ker se tega zavedaš ne vem čemu si kupil vinjeto. Omejitev je namreč 130km/h se pravi, največ 130 in ne vsaj 130.
Ker veš koliko je omejitev je napisano besedilo smešno.
Zavedaš se, da zakonsko ne smeš voziti več kot 130 in zakaj si potem kupil vinjeto, če praviš, da si bil prepričan, da boš lahko vozil vsaj 130, to pa je kršenje pravil:D
Jaz bi ti v odgovoru poslal konkretno položnico za izgubljeni čas ob branju smešnega pisma:D
7.05.2009 ob 17:19
Opa. Spet je vinjeta v igri. Tole bo še zabavno.
7.05.2009 ob 17:23
Thai, lepo, da me loviš na besede, pa četudi ti je jasen kontekst. A bodi prepričan, da te to ne bo rešilo, ko boš že jutri obstal v kaki gužvi in boš moral namesto 130 voziti 20. Kljub temu, da si kupil vinjeto, ki sem jo vsaj jaz kupil zato, da se furam po avtocesti, ne pa po gradbišču.
7.05.2009 ob 17:25
Vsak dan se vozim po avtocesti v službo, velikokrat pristanem v gneči. Pa kaj, pač grem prej od doma. Brez živčnosti.
Bolj kot gneča me motijo na avtocestah osebki, ki sprejemajo ta 130 kot vsaj 130 in ne kot največ 130.
7.05.2009 ob 17:27
“Lejga ta tip je tolk neumen, da je kupil dve vinjeti: po eno za vsako stran ceste.”
7.05.2009 ob 17:28
Thai, in ker sem zapisal vsaj 130 namesto največ 130, sem zdaj ta osebek?
Da je bistvu zapisa drugje, itak ni važno, a ne?
Nisem pa vedel, da ti je kul, da moraš zaradi teh nenehnih del od doma vsaj dve uri prej. Tudi prav. Ni panike. A res se sprašujem, zakaj imamo potem vinjete za nekaj kar ni avtocesta?
7.05.2009 ob 17:30
Nisem napisal, da si ta oseba.
Če se že greš pisati takšna pisma potem gledaš, da ne narediš takšne napake, ki bi bila v tem primeru velika. Če bi želel, da se pismo resno vzame se ga mogoče samo zaradi takšne napake ne bi.
Ne vem zakaj, ker je še vedno ceneje to kot je bilo plačevanje cestnine prej. Kdor se je vsak dan vozil po avtocestah je več plačal kot sedaj in enako kot sedaj so bile kolone.
7.05.2009 ob 17:32
Thai, zveniš tako, kot da bi pomislil, da gre za resnično pismo
In ja, cestnino plačujemo za avtocesto, ki nam omogoča vožnjo 130, mar ne? Zakaj torej cestnina za cesto, ki tega ne omogoča več in je še bolj počasna od navadne ceste?
Se ti ne zdi, da ni fer, da bodo vinjete še podražili za take ceste?
7.05.2009 ob 17:35
Iztokgartner, zdaj pa resno – kaj boš storil, da ta banda komunistična ne bo podražila vinjet.
V pričakovanju odgovora, LP
7.05.2009 ob 17:42
Tudi, če gre za neresnično pismo so take napake velike in vidiš ob kaj sem se takoj obregnil, če ne bi bilo napake se ne bi:)
Zato, ker je vedno bila in vedno bo. Vsak ima možnost, da gre drugje, če mu takšna cesta ni všeč:)
Se mi zdi nefer, zato sem bom od drugega leta dalje vozil v službo z vlakom, vinjete ne bom potreboval poleg tega bo vlak cenejši od nafte:)
7.05.2009 ob 17:46
pod to pismo se pa tud sam podpišem!!!!!
7.05.2009 ob 17:51
He he, boš naredil dva križca?
7.05.2009 ob 17:54
Thai, vseeno menim, da napaka ni bila tolikšna, da bi zakrila poanto zapisa in sarkazem, ki sem ga dodal. Tudi ti si to poštekal, le dlako si pač poiskal v jajcu. Tudi prav
LP
7.05.2009 ob 17:58
Iztok. Pomislil bom, da ali ne znaš brati ali pa, da me ignoriraš. V obeh primerih bom nemalo začuden.
7.05.2009 ob 18:42
Spoštovani državljan Gartner.
Popolnoma se strinjam, da je cena, ki ste jo plačali za vinjeto napačna. Cena 55 evrov je smešno nizka in je posledica uzurpacije prejšnje oblasti, ki si je želela sesuti urbana okolja, tako da je provincialnim abotnežem, kakršni ste vi, omogočila praktično zastojnsko pot do onesnaževanja prestolnice in ostalih urbanih središč.
Strinjam se, da bi morala biti cena, ki jo plačujejo državljani, ki državi lahko s svojim delom ali znanjem pripomorejo k razvoju države, ugodna (tu imam v mislih predvsem prebivalce prestolnice, ki morajo vaše brezsmiselne migracije sponzorirati). Obenem pa moram poudariti, da se trudimo da bi intelektualnim zombijem, kot ste sami, stik z taistimi ljudmi onemogočiti, kolikor je to le mogoče. Prav zaradi tega, bi vas tem mestu poprosil, da mi zaupate koliko ste vi in vaši bližnji pripravljeni plačati, za vinjeto in s svojim nepoznavanjem cestno-prometnih predpisov nadaljevati z ogrožanjem nič hudega slutečih državljanov. Zagotavljam vam, da bo cena vinjete upoštevala vaše zmogljivosti.
Prav ste ugotovili, da cestne zapore do neke mere postavljamo za to, da se imbecili kot vi kdaj pa kdaj odpravijo tudi po magistralnih cestah in se tam morda seznanijo še s čim razen ponudbo prigrizkov na avtocestnih postajališčih. Poleg tega se vas na poti kar precej izgubi in hvala bogu ne pridejo v bližino naseljenih območij obremenjevati prebivalstva.
Nekaj cestnih zapor pa obstaja, ker se zadeva iz katerih delajo ceste (brez skrbi, ne bom šel v podrobnosti) obrabi. V tem primeru bi gotovo prejel vaše pismo z jamranjem, da so luknje v cesti povzročile izgubo pravkar kupljenega Happy Meal-a, ki prek mastnega podbradka pristal prav na mastni gmoti, ki ji ljubkovalno pravite trebuh. Seveda bi sledilo moronsko jamranje za povrnitvijo stroškov.
Upam, da sem zadostil vaši otroški radovednosti, ki ste jo name naslovili v ‘odprtem pismu’, ki to niti ni. Bi ga morali ne le nasloviti, ampak tudi poslati meni. In ne le objaviti v tem zanikrnem brlogu, polnem iztrebkov, ki jih naslavljate z ‘mislimi’.
Vdano vaš,
minister
ps: svoji priležnici prosim sporočite, da sodobni avtobusi nimajo speljanih napeljav svojih toaletnih prostorov neposredno na cesto Tudi to je eden od razlogov, da ruralnih mislecem onemogočimo gibanje po državi.
7.05.2009 ob 18:47
Gospod Vlašič, lepo da ste si vzeli čas za odgovor, toda vseeno bi rad slišal kaj meni gospod minister Vlačič.
Resda sem ga tudi sam nekoč napačno poimenoval, toda zdi se mi, da samizase pa vendale ve kako se piše, mar ne.
LP
7.05.2009 ob 19:22
Opa. V tej debati se govori o vinjetah in o poscanem avtu iz klime avtobusa! Zdaj pa manjka samo še gartifartijevska razlaga pogojenosti prometnih nesreč s strahom pred potencialno policijsko zasedo, pa smo na konju. Ta debata bo še zanimiva, dragi kolegi.
7.05.2009 ob 19:27
Spoštovani Minister Vlaščič!
Zanima me, zakaj niste odgovorili na moje odprto pismo, ki sem ga pravilno naslovil in prav tako objavil v javnem mediju (Obsotelski kurir, januar 2009) in v katerem Vas pozivam k pojasnilu prenizkih pokojnin za policiste v pokoju.
Mar smo se za to borili?
S spoštovanjem,
Branko G. (v pokoju)
7.05.2009 ob 20:01
In kaj boš dosegel z takim odprtim pismom?Misliš,da ti komunajzarji berejo tvoj blg al ka?
7.05.2009 ob 20:02
Jure, ne tako resno, no
Pač zapis o stvari, ki me moti, na malce drugačen način.
7.05.2009 ob 20:11
Ja in zdej sm pomirjen. Vinjeta je še vedno predraga in še dražja bo, avtocesta pa še zmirom napol zaprta. Ja prav maš. FUL si pomagu z tem drugačnim načinom. Sm te še resno vzel,pa vidim da brezveze.
7.05.2009 ob 20:20
Jure, jaz se pomirim tako, da spišem takle zapis, ki je odličen za sproščanje ventilov, ki jih povzročijo zastoji na cesti.
Da bi zaradi tega zapisa vlada znižala ceno vinjet in nehala “popravljati” avtoceste, pa je menda ja jasno, da ne bo, daj no, ne lomi ga. Saj nisem čarovnik in šef vlade, le kurčev zapis o tem, kaj me moti, sem objavil na malce drugačen način.
7.05.2009 ob 21:34
Cenjeni Gartner,
Kot ste pravilno ugotovili, sem priimek prilagodil vaši nerazgledanosti. Bal sem se, da v primeru pravilnega zapisa imena ne boste vedeli kdo vam piše.
Predlagam vam tudi, da v znak prostesta, ne uporabljate nobene ceste do trenutka, ko na njih ne bo enega samcatega delavca. Prostest lahko nadgradite z gladovno stavko. Ta lahko poskrbi za izginutje meha, ali pa če bomo imeli srečo, celotnega bitja.
Ljubeče vas pozdravlja,
vaš minister.
7.05.2009 ob 21:48
Ne bo šlo, gospod Vlašič, pravi minister Vlačič niti v šali ne bi bil tako zelo primitiven. Je preveč čeden za kaj takega
Lep dan tudi vam
7.05.2009 ob 23:40
Norišnica…kar se tiče komentarjev
7.05.2009 ob 23:46
Raje poglej tole:
http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/04/28/bojan-kavcic-zdenko-vrdlovec-filmski-leksikon/#comment-54909
Tukaj se je šele nabralo čudakov
8.05.2009 ob 01:07
Gospod Gartner, zakaj vam mularija smeti blog?
8.05.2009 ob 01:34
Gospod Borut, očitno se ne bojijo vaše premehke roke, pa si dovolijo vse. Ko je bil glavni Janša, niso bilo tako glasni. Če bi bil glavni Tito, pa bi jih seveda poslali na Goli otok. Kar cmok dobim v grlu, ko se spomnim teh krasnih Titovih časov.
8.05.2009 ob 01:54
Iztok,
dobro te je zatolkel tale minister Vlaščič. Navijam zanj!
Jadikuješ za teh ušivih 55 EUR.
Si Savinjčan, ali Celjan?
8.05.2009 ob 01:55
Rado, jadikujem za čas, ki ga preživim v gužvah na cesti in bi ga z velikim veseljem raje preživel kje drugje.
8.05.2009 ob 09:18
Če bi vzel svinčnik v roke Iztok, bi se lahko dokopal do podatka, da te dnevni strošek avtocestne vinjete pride 15 centov, od prihodnjega leta dalje, ko boš kupil po novi ceni te bo pa prišel 26 centov.
V obeh primerih manj, kot stane mleko v vsakodnevni espreso kavi. Se je vredno o tem sploh pogovarjati?
8.05.2009 ob 10:34
Ne bo šlo, gospod Vlašič, pravi minister Vlačič niti v šali ne bi bil tako zelo primitiven. Je preveč čeden za kaj takega.
–> P R I C E L E S S <–
8.05.2009 ob 10:52
Iztok, se strinjam s tabo. Če bi se vsak dan hotela voziti, kot da sem na nedečljskem izletu, potem pač ne bi uporabljala AC.
Sicer pa 130, 160 Km/h – what’s the difference? Najbolj nadležni so tisti, ki se po AC vozijo 100 km/h, po prehitevalnem pasu pa 120, potem so pa celi zgroženi, ko jim potrobiš ali pa jih prehitiš po desni. Pa to ital ni bil point tvojga odprtega pisma.
Naše AC so res prava cvetka – polno zaprtih odsekov (kao delo na cesti, čeprav redko vidim kje kakšnega delavca), odseki brez črt na cestišču, najboljše so pa kakšne luknje ali večje vbokline. Tam te pa fajn strese – pa tudi če se pelješ samo 100km/h.
8.05.2009 ob 11:26
Iztok saj sem rekel. Brez veze sem mislil, da pišeš s kakeršnim koli namenom. In ja sem pogledal tudi nekaj drugih tvojih prispevkov, predvsem okrog prometa, ker se z tem ukvarjam pa vidim,da te nima smisla brat in te tudi ne mislim več. Vse lepo. Jure.
8.05.2009 ob 11:53
Ajoj………gbarbby, glede na to, da me tvoj nick asociira na blondinko, milo prosim vse sile narave, da ne mene ne mojih najdražjih ne soočijo na cesti s tabo….to, da ti sploh pride na misel prehitevat po desni je lahko samo rezultat sprijenih ali od nevemčesa uničenih možganov – tega ne dela noben pameten šofer, kar očitno ti nisi.
8.05.2009 ob 13:51
Rado, vidim, da si spregledal komentar cifra 30.
Gbarbby, res je, te izbokline so itak posebna zgodba. O hitrosti na avtocesti pa sem pisal že tukaj:
http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/04/23/zakaj-so-kazni-za-prehitro-voznjo-krivicne/
Jure, kaj pa če ga berejo? Glede na to, da se veliko zapisov prebije med top zadetke googlea, če vtipkaš določeno ime, ni vrag, da ga ne bi prebral tudi minsiter Vlačič
Stela, menim, da je bolj nevaren tisti, ki po prehitevalnem pasu vozi 120, kot pa tisti, ki ga po desni prehiti s 140. In ne bi rekel, da ga prehiti, rekel bi le, da se normalno pelje mimo njega na osnovnem pasu.
18.05.2009 ob 15:04
Iztok – ok, recimo, da je tisti, ki se po prehitevalnem pasu vozi 120 pogojno nevaren – pogojno zato, ker bi mu tisti, ki vozite(mo) 130 al pa hitreje lahko pohupali, da se umakne. Itak se pa več al manj vsi srečate (mo) na prvem semaforju:)) Še vedno sem pa ABSOLUTNO IN ZELO PROTI prehitevanju po desni in ne me basat s takimi, da to pomeni vožnjo mimo na voznem pasu – taka razlaga ne vzdrži vode, verjemi in ne samo,da bi bilo v primeru trčenja hudo že zarad hitrosti same, tud po črki zakona bi bil definitivno kriv…in ne enega ne druge si, verjamem, ne želiš!!!
18.05.2009 ob 16:18
O katerih hitrostih je govora? 120 po števcu dejansko pomeni realnih 107 ali 108 km/h.
Kolikor imam izkušenj z vozniki, ki vztrajno vozijo po prehitevalnem pasu 120 na uro, tipusi sploh ne vedo, da je z njihovo vožnjo kaj narobe.
Sicer pa: policijsko enciklopedijo Lojza vprašajmo. Čeprav bodo njegovi podatki zagotavljali, da se ne multanova, ne radar in ne redar ne morejo motiti
18.05.2009 ob 16:22
35.: to je rezultat nekaznovanja. In še kako nevarno ter idiotsko je oboje: tako prehitevanje po desni, kot nekaznovanje takih prekrškov. In tudi nekaznovano spreminjanje prehitevalnega pasu v voznega.
19.05.2009 ob 00:30
Stela, naj po tvoje po desnem pasu vozim 110 samo zato, ker nekdo po levem vozi 120?
19.05.2009 ob 09:58
JA!!!!! Da si enkrat poštekal, kaj ti hočejo dopovedat!
Pa ‘osnovni pas’…. hahahah… prajsles!
Ps: ni mi lepo, da me moderiraš. Ne zaupam tvoji presoji. Obviously.
19.05.2009 ob 12:28
Evo mojo včerajšnjo situacijo:
peljem 150 po števcu po prehitevalnem pasu, naenkrat mi bejba zapelje pred mano s 100 po števcu na prehitevalni pas, z mobitelom v roki in brez smernega kazalca
po želndru sem jaz tisti, ki je pripeljal z neprilagojeno hitrostjo, če bi prišlo do trka, se pravi realnih 140 po GPS, v sončnem vremenu, z novejšim avtom z vsemi možnimi varnostnimi, aktivnimi dodatki (zaviranje v sili, ABS, ojačitev zavorne sile …)
pa ne da bi se hvalil, ampak so razlike kako se avtomobili ustavljajo iz 150 na uro in so razlike v prištevnosti in koncentraciji ljudi na cesti
osebno ko se peljem daleč (300, 500, 700 ali več km) sem bolj skoncentriran pri nekoliko hitrejši vožnji, saj pri 130 na uro in rahlem šumenju vetra po AC hitro postaneš zaspan, sploh na kakšnih ravnejših in bolj dolgočasnih avtocestah z manj prometa
19.05.2009 ob 12:42
Niko – ob nesreči je čist vseena figa al voziš po svojem števcu 120 al pa po polcijskem 107…jetko?
Iztok:)- ok, zdej greš v skrajnost ampak verjamem, da se to v resnici dogaja in verjamem, da človeku poči film in noga postane mal težja.
V bistvu pa želim samo nekaj – odgovorni šoferji naj ne razlagajo situacije, ko nekdo vozi po prehitevalnem pasu 120, drugi pa po voznem pasu 140 kot prehitevanje po desni…mladi nadebudneži z dvomesečnim stažem lahko to preveč dobesedno razumejo in verjemi, da tud človeka, ki ima izkušnje takšno prehitevanje grdo preseneti.
19.05.2009 ob 21:45
Bentilnik,
(prajsles)
(prajsles)
(prajsles)
(prajsles)
(prajsles)
(prajsles)
(prajsles).
(prajsles)
19.05.2009 ob 21:49
PT01, mene pa je po novem strah voziti več kot 130
Stela, to pa drži, itak pa so glavni neumneži na cesti prav mladi biki. Prav zaradi njih pa smo zdaj vsi našpukali.
23.05.2009 ob 22:19
obujam temo ker se mi zdi aktualna
23.05.2009 ob 22:19
Ta tema bo v Sloveniji po moje aktualna še deset let.
25.05.2009 ob 19:48
Meni pa je pri celi stvari najbolj luškano to, da je sedaj, ko se ve, da bo nova cena vinjete skoraj enkrat višja od sedanje, pa tako malo nasprotovanja. Ob njeni uvedbi pa je bil taaak halo.
No, glede cen pa… Ko se tako radi primerjamo s tujino. Samo tako malo za primerjavo… V Avstriji je njena letna cena manj kot 75 uerov. In to za njihovih več kot 2 tisoč kilometrov avtocest. Brez upoštevanja vzdrževanosti avtocest pri njih. Pri nas pa bo skoraj 100 evrov za manj kot 400 km. Poleg tega pa je veljavnost avstrijske vinjete celih 14 mesecev – od decembra preteklega leta do vključno januarja naslednjega leta.
Ampak, mi pa zdaj kar lepo tiho. In to, da bomo sedaj še poleg vseh dajatev ob registraciji in tankanju odplačevali še kredite za izgradnjo. Sami pa so si v času moratorija lepo izplačevali visoke nagrade zaradi prikazanih dobičkov…
Pa lep praznik še dalje!
25.05.2009 ob 19:56
Tetka,
ni se kaj bunit! Jasno je bilo, da so sedanje cene vinjet mnogo prenizke!
Uporaba avtoceste nas bo tudi pri višji ceni prišla samo 26 centov na dan. To je manj, kot nas stane cena mleka, na vsakdanji kavi z mlekom v bližnjem bifeju.
Brez veze je vsak nadaljni stavek na to temo.
26.05.2009 ob 01:58
Tetka, folk se je pač navadil, nimaš kej. Sicer pa tako ali tako nimajo izbire. Po moje pa so tišini doprinesle tudi uvedbe krajših vinjet. Ali pa se bo halo zagnal, ko bo napočil čas za dejanski nakup novih ob koncu leta.
Tujina? Jebat ga, tam se očitno ne obnavlja toliko cest, pa še ko se jih obnovi, držijo in jih ni treba obnoviti spezt naslednji dan. Zato tudi ni potrebnega toliko denarja. In kot je rekel Rado, prva cena je bila zavajanje. Mene bolj moti to, da imam vinjeto, furati pa se moram 70 na uro.
26.05.2009 ob 07:43
tetka – k ceni vinjete moraš prištet še tunelnine in mostnine – to avstrijci (pa še kdo) zaračunajo posebej
26.05.2009 ob 07:47
Iztok,
problem pretočnosti avtocest žal ni rešljiv na način kot si ga predstavljaš ti. Namreč z dovolj veliko cestnih površin, da boš lahko kar najhitreje in neovirano prišel kamorkoli.
Za takšen način bi potrebovali še dodatne cestne površine.
Pa narava prenese še dodatne obremenitve? Še posebej, če upoštevaš, kako neracionalna oblika prevoza je osebni avto. Kolikšna je obremenitev okolja; poraba goriva in onesnaženje, na eno osebo ki se pelje v avtu, v primerjavi z osebo na vlaku?
Individualni prevozi so slepo črevo prometne ureditve, z naraščanjem števila prebivalcev bomo morali povečati kapacitete javne oblike prevoza.
Bolje ne bo nikoli Iztok.
26.05.2009 ob 14:05
@ ja, stela, drži
Sem to imela že napisano kot dodaten komentar, pa sem ga potem zbrisala. Stvar pa je spet v tem, da ti v Avstriji ni treba “koristiti” teh tunelov, saj so možni izvozi dokaj blizu njih.
No, o pretočnosti pa res raje ne bi… Ker tudi, ko se drugod popravljajo ceste ali pa dodatno gradijo, je ta bistveno drugačna od naše. Včasih pa je itak skoraj podobna naši normalni hitrosti. Redka so tam gradbišča, kjer je omejitev nižja od 80 km. Pri nas pa????
27.05.2009 ob 19:15
Rado, razumem, a do takrat naj bodo avtoceste brezplačne.
28.05.2009 ob 19:30
Brezplačne?
Brezplačnih cest ni. Vse mora nekdo plačat.
30.05.2009 ob 00:03
Mare, naj plačuje država. Kot bo možna vožnja 130, pa z veseljem plačam tudi sam.