IZTOK faking GARTNER

« | | »

Kritika vladajoče koalicije

21.04.2009

Da se bojim, da bodo vladajočo koalicijo uničili preveliki egotripi, sem že zapisal.  In zdaj se dogaja prav to, kar je preprosto srhljivo, nedopustno in vredno vseh mogočih kritik. Okej, to, da so vse stranke tiho, četudi se ne strinjajo, seveda ni dobro, saj se jim lahko potem zgodi usoda Nove Slovenije, ki je zaradi lizanja riti in izgube hrbtenice popolnoma uničena. Toda, to, kar se dogaja med Golobičem in ostalimi, je hudo trapasto. Med nedavnimi soočenji so namreč izgledli kot hudi politični nasprotniki. Kot da so eni pri Pahorju, drugi pa pri Janši. Kot da namerno iščejo stavke, na katere bodo lahko zadali zabijajoč odgovor in dokazali svoj prav. To je žaljivo do volivcev in neodgovorno do krizne situacije, v kateri je naše gospodarstvo. 

Golobič  je prebrisan možakar, Drnovškova šola, toda njegov egotrip je prevelik, kar ne bo dobro. Kar ni dobro. In kar bo tole koalicijo nekega dne res uničilo. Pahor je vsaj toliko pameten, da ne sodeluje v soočenjih.

Veste kaj, naj se grejo solit, naj razpadejo in naj Slovenija dobi koalicijo med Janšo in Pahorjem. Vsi ostali pa naj grejo nazaj v peskovnik.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 21.04.2009 ob 00:15 pod Aktualno in brez cenzure. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

16 odgovorov na “Kritika vladajoče koalicije”
  1. spookymulder - 21.04.2009 ob 01:09
    spookymulder

    Ojoj, Iztok, ne zameri, ampak tvoji vpogledi v aktualno politično sceno so bolj tvoje osebne pobožne želje, kot pa odraz resničnega stanja.

    Kot prvo, Nova Slovenija ni niti približno “popolnoma uničena”. Mislim, da boš glede tega doživel (zate verjetno šokantno) presenečenje že na volitvah v Evropski parlament, pa tudi v naš hram demokracije se bodo vrnili, boš videl!

    Kar se trenutno dogaja med LDS in Zaresom, oziroma med Golobičem in Kresalovo pa nima kaj dosti zveze z egotripi, temveč se dogaja točno to, kar so mnogi opozarjali že ob snovanju koalizije – da bo LDS skrbela predvsem za kapitalske interese svojih botrov iz ozadja in na drugi strani, da bo Zares skušala na vse načine povečati svoj vpliv v gospodarskih in finančnih združbah. To je vse. Enostavno in predvidljivo, bilo je zgolj vprašanje časa, kdaj se bodo ti interesi prekrižali.

    Ampak brez skrbi, čeprav trenutno izgledajo kot pes in mačka, je slast oblasti vendarle prevelika, da bi kar tako pustili, da koalicija razpade in da se Pahor pobrati z Janšo. Prej bi hodili po britvcah, kot da bi tvegali kaj takega. To je pač tipanje terena, a se bodo ustavili, pa četudi tik pred robom prepada. Preprosto preizkušajo, do kolikšne mere lahko gredo in komu bo Pahor bolj pritegnil … in rezultati so že tu, saj je Veselinovič že ponudil odstop. Očitno bo tokrat krajšo potegnila LDS, ampak vprašanje je, kaj bodo dobili v zameno za ta taktični umik?

    Se pa strinjam, da so take politične igrice in izsiljevanja v trenutnih časih gospodarske krize povsem neprimerni in žaljivi. A kaj hočeš, to je politika – ni važno, kdo je na oblasti, najprej bo poskrbel predvsem za svoje interese. Nov politični veter? Ah, kje pa, to so samo še Pahorjeve (mokre) sanje.

  2. IZTOK GARTNER - 21.04.2009 ob 01:28
    IZTOK GARTNER

    Spooky, Nova Slovenija je bila zelo močna in velika stranka, na zadnjih volitvah pa ni niti v parlament prišla. To je zame popolni propad. Če zate ni, nisi normalen. Isto se je skoraj zgodilo Ljudski stranki, ki je imela srečo večjo kot pamet.
    Vrnitev? Lepo te prosim, ne nori. Še posebej pa ne z Novakovo. Čez štiri leta bodo še šibkejši, saj nimajo liderja in ne kakšnih vidnejših članov.
    No ja, naj zmagajo za evropski parlament, da jih ne bo treba prenašati v Sloveniji :)
    Sori kolega, a jaz temu še vedno rečem le egotrip in nič drugega.
    Želja po oblasti prevelika? Si pozabil kako so iz LDS izstopili nekoč in tvegali, da bodo propadli?
    Isto je naredil tudi Peče.
    Ko se egoti krešejo, se včasih tako močno, da tudi zavedanje izgube stolčka izgubi pomen.
    Iskreno, tudi jaz sem malce razočaran. Pa ne nad Pahorjem, ampak nad njegovo ekipo, ki na trenutke res zgleda otročje.
    Upam, da se bo vse umirilo in da se juha ne pojedla tako vroča kot so jo skuhali.

  3. lala - 21.04.2009 ob 09:41

    Iztok a ne bi bilo fajn če bi ma naslednjih volitvah imeli na dnu liste kandidatov možnost obkrožiti naslednjo volino opcijo: “NE GLASUJEM ZA NIKOGAR navedenega na tem volilnem listu”. S tem bi rešili problem ljudi, ki ne podpirajo ustaljenih kandidatov, hitreje bi se znebili gnilob v naši politiki in obenem bi odstranili element ljudi ki so apatični do politike.
    Meni gre na kozlanje danes neko sprenevedanje in totalne laži GGja, ki je bil glavni kadrovik pod Drnovškovo in Ropovo vlado, danes je pa nevem kakšen previčnik, sicer pa tole dogajanje spet potrjuje tisto o čemer sva se že enkrat pogovarjala, da ko pride do velikih denarjev se med sabo vsi skregajo!!!
    Ozadje spora pa baje tiči popolnoma drugje kot mogoče zgleda na prvi pogled, Gregor Golobič si od vsega začetka želi na čelo NLB postaviti Mateja Narata. Da bi mu to uspelo mora najprej odstraniti Draška Veselinoviča in izvesti javni razpis. NLB je Gregorju Golobiču pomembna (tudi) zato, ker je mogoče prek nje politično obvladovati gospodarstvo. Vsako podaljšanje kredita velikemu sistemu se da pogojevati s političnimi protidobavami. Za Gregorja Golobiča je zato ustoličenje Mateja Narata na vrhu NLB ključni mejnik pri eliminaciji konkurenta Boruta Pahorja. Če bo SD popustila pri NLB si bo s tem spodkopala gospodarsko bazo in ji do naslednjih volitev ne bo uspelo ohraniti prednosti pred Zaresom.
    Sicer pa ne se bat koalicija ne bo razpadla, so predobro plačani za svoje (ne)delo, ljudje pa tudi niso tako neumni, da bi na podlagi nekega kvazi “pravičniškega” dejanja dobil tako podporo v javnosti, da bi si upal izstopiti, čeprav pa bi se lahko v principu strinjal z nekaterimi ugotovitvami Lahovnika, vendar če ne bi bil v stranki Zares, ki smrdi do neba!!
    Aja pa ene informacije sem dobil, da baje GG spet na veliko rihta “transparentne” posle svoji Ultri!!!

  4. GrandFelix - 21.04.2009 ob 10:48

    To o Ultri drži in brez skrbi, da GG nebo pozabil na njo ;) Pa saj to je bilo znano kaj se bo dogajalo, samo slovenclni smo pač naivni narod in nasedemo vsakemu ko ima 5 minut časa.

  5. PT01 - 21.04.2009 ob 14:52

    Meni je pa tista všeč, ne volim za nobenega

    Bo pa počasi problem, ko ne bo več kaj deliti, ta veliki voluharji hočejo pa še več in več…

    Žal so razprodali in zjebali naše blagovne znamke, škoda, pa smo imeli dobre možnosti in so nam jih zapravili, obsojeni bomo na dodelavne posle za tujce, kjer te stiskajo s cenami, in na drugi strani bomo morali živeti penzionerje in državne uslužbence, ki jih vedno več in nas vedno bolj molzejo.

  6. IZTOK GARTNER - 21.04.2009 ob 15:45
    IZTOK GARTNER

    Lala, ta opcija je že od nekdaj, le da jo izraziš tako, da ne greš na volitve.
    Golobičeve želje? Drzna domneva. Če drži, bo še zanimivo. Tako na politični sceni, kot tudi v gospodarstvu.

    Grand, ne gre zato, da bi nasedli, gre za to, da teh reči navadna raja ne ve, saj niso uradno dokazane in vedno izpadejo kot čvekanje in škodoželjnost nasprotnega tabora.

    PTO1, mar niso naših firm zajebali tudi nesposobni direktorji?

  7. lala - 21.04.2009 ob 16:15

    Ja glej Iztok to, da ne hodim na volitve prakticiram že kar nekaj časa, če pa bi imel možnost obkrožiti, da pač ne podpiram nikogar od navedenih kandidatov, in bi nas bilo s časoma, takih veliko, bi pa na volitve hodili toliko časa, dokler ne bi v parlament dobili popolnoma nove ljudi, ki bi mogoče pokazali kaj več interesa delati v korist vseh nas, ne pa samo za svoje riti, kot to spremljajmo zadnjih 18 let!!
    Golobič je pomoje že toliko pameten, da ve kako odločilen faktor je obvladovanje financ, sploh v današnjih časih, ko kriza ponuja bančnim lobijem neomejene možnosti velikih zaslužkov!!
    Kot je nekoč rekel Thomas Jefferson:”I sincerly belive that banking institutions are more dangerous, than standing armies.”
    Poglaj kaj se dogaja po svetu in boš hitro ugotovil kaj je s tem mislil!!

  8. IZTOK GARTNER - 21.04.2009 ob 16:38
    IZTOK GARTNER

    Lala, mar ni vseeno bolje, da na volitve ne gre nihče? Tudi to je več kot odličen pokazatelj, da so vsi kandidati slabi.
    Bančništvo? se strinjam, Jefferson je že vedel. Glede tega kako nevarni so, predlagam ogled filma, ki ga najdeš na tem linku:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/04/01/recenzija-the-international/

  9. lala - 21.04.2009 ob 17:21

    To da bi bila udeležba tako nizka,bi sicer šlo, samo pomoje bomo to še kr en cajt čakali!!
    Za ta filem sem sicer vidu reklamo, gledu ga še nisem, bom ga pa zdele začel vlečt z neta! Mogoče je še en tipa Bondi, da zgleda, da si rečeš ah sej to je pa nemogoče, samo v realnosti se dogaja ravno to!!
    Jefferson se je pa zelo dobr zavedu, da na podlagi financ lahko obvladuješ vse, od industrije do predsednikov, do papeža in ekonomije skratka popolnoma vse!! Zanimivo je to da ljudje mislijo,da držva diktira bankirjem zakonodajo, v resnici je pa ravno obratno, bankirji si postavljajo svojo zakonodajo in diktirajo pogoje državam!!

    WOODROW WILSON 1913
    “we have come to be one of the worst ruled, one of the most completly controlled governmants in the civilized world, no longer a government of free opinion, no longer a government by a vote of majority, but a government by the opinion and duress of a small group of dominant men.”
    “Some of the biggest men in the united states, in the field of comerce and manufacture, are afraid of something. They know that there is a power somewhwre so organized, sosubtle, so watchful, so interlocked, so complete, so pervasive, that they had better not speak above their breath when they speak in condemnation of it.”

  10. IZTOK GARTNER - 21.04.2009 ob 17:22
    IZTOK GARTNER

    Lala, ni Bond, veliko bolj realen je.
    Saj res, če je tako kot praviš, zakaj lahko potem politika odstavi in nastavi bankirja?

  11. lala - 21.04.2009 ob 18:08

    Ja glej, sej ni poanta v tem, kdo koga odstavi, valda mora bit sistem tako zasnovan, da daje nek vtis, da se ljudje lahko zamenjajo, sam moraš vedet, da so vsi kandidati, ki zasedejo stol prvih bankirjev, prej požegnjani s strani tistih elit, ki delujejo v ozadju, brez njihove odobritve in privoljenja nikakor ne prideš na pozicijo, še za predsednika ne, kaj šele za bankirja!!
    WILSON je recimo še preden je bil izvoljen(l 1912), moral obljubiti, da bo vstopil v 1.sv.vojno in, da bo podpisal zakon o centralni banki, zaradi katerega je kasneje napisal tisto obžalovanje zgoraj!!
    Glej sej vam govorim, da če kej ni teorija zarote, vsekakor ni tole, ker če poznaš zgodovino financ in razvoj monetarne politike, hitro spoznaš, da so ljudje, ki jim je že po kaki sreči ratalo vzeti oblast tem elitam hitro umrli čudne smrti, pri Kennedyju so recimo ukrepali preventivno, ABE LINCOLNA so recimo fentali ravno zato, ker je sesu sistem centralne banke, in v ekonomijo začel pošiljati svoj denar, sej veš tisti slavni ameriški “zelenci”, ki so še danes v risankah!! Ker je bil taoliko pameten, da je razumel, da je za dobro ekonomijo, najbol pomembno to, da ti (oz. država) v ekonomijo vseskozi vlivaš ravno pravšnjo količino denarja, da po svoje dobrine enostavno menjajo lastnike in po drugi strani ni previsoka inflacija in obrestne mere, ker s količino denerja se to regulera!! Danes pa ta sistem ne obstoja več, ker so si finančne elite nazaj pridobile nadzor sistema, ki je že dolgo v privatni, ne državni lasti, čeprav imajo recimo centralne banke v imenu državne, ali Federalne nazive, sej pravim za to moraš poznat razvoj financ zadnjih 300 let!!

  12. IZTOK GARTNER - 21.04.2009 ob 18:12
    IZTOK GARTNER

    Lala, dobro razmišljaš in s tem se strinjam v glavnem.

  13. klemenix - 23.04.2009 ob 17:50
    klemenix

    Iztok, spomni se na obdobje volitev, ko si pisal o tem, da Janše zagotovo ne greš volit in si bil potem presrečen, ko je zmagal Pahor. Kakorkoli, rad bi te spomnil, da sem ti takrat takoj zapisal svoje mnenje glede nove koalicije in poudaril isti problem, ki ga sedaj zgoraj navajaš ti :) Seveda se ni nihče strinjal z mano. Še enkrat poudarjam, da je ta koalicija žal taka, da se vse preveč ukrvarja sama s sabo in ne s problemi, s katerimi se naj bi ukvajala. Pahor kot Pahor je OK, žal pa ima ob sebi same “čudne ksihte”.

  14. IZTOK GARTNER - 23.04.2009 ob 17:59
    IZTOK GARTNER

    Klemen, očitno si imel prav. Hm, kaj pa če je vse skupaj le igra, da pač utišajo Janšo in kao igrajo kreganje med sabo, a veš, da opozicije sploh ne rabijo, ker so sami oboje? Prav zato se mi zdi, da bodo pri ljudeh še vedno priljubljeni, pa čeprav si pljuvajo v lastno skledo na prvi pogled.

  15. klemenix - 24.04.2009 ob 05:30
    klemenix

    Hm hm… ne vem, kar se politike tiče res nisem dober sogovornik. Sploh pa kar se naše aktualne politike tiče, ker je eres otročja. S tvojim zadnjim mnenjem se žal ne bi mogel strinjati, stari :) :) Res ne. Je pač tako, da se je preveč petelinov zbralo na kupu gnoja. Povzel bi, da se mi zdi Pahor kot premier boljši od Janše, a ima Janševa stranka (+večina strank, ki so se pridružile Janši v koaliciji- z izjemo NSI) v sebi bolj sposobne in narodu bolj všečne ljudi.

  16. IZTOK GARTNER - 24.04.2009 ob 15:47
    IZTOK GARTNER

    Klemen, bolj všečne? Dvomim. Sicer pa, če so bili vsem tako zelo kul, zakaj so potem izgubili na volitvah?

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !