IZTOK faking GARTNER

« | | »

Pregovor z napako

20.04.2009

Bolje, da te sovražijo zaradi tega, kar si, kot pa da te imajo radi zaradi tega, kar nisi.

Okej, kaj pa, če te sovražijo zaradi tega, ker mislijo, da nekaj si, pa čeprav v resnici nisi?

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 20.04.2009 ob 01:04 pod vsakdanji lajf. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

28 odgovorov na “Pregovor z napako”
  1. Bernarda - 20.04.2009 ob 07:51

    Na tebi je, da jih prepricas, da so v zmoti. Ce ti ne rata, lahko ima ta zmota hude posledice.

  2. Kekec - 20.04.2009 ob 07:53

    Jebes tak folk. Ti jim nimas kej pojasnevat. Na njih je, da postekajo zmoto. Skoda energije. Si kar si, ce tega ne znajo sprejet nimajo kaj pocet v tvojem zivlenju.

  3. Bernarda - 20.04.2009 ob 07:55

    Narobe razmisljas, Kekec. Ce jih ne prepricas, lahko za vedn ostanejo v zmoti, kar je lahko pogubno predvsem zate.

  4. Niko Brumen - 20.04.2009 ob 08:45

    To je pa normalnost, ki je je življenje polno in zaradi katere bi bilo prav fajn, če bi Bog res bil.
    Svet krivic je prav zanimiv fenomen.

    Bernarda, zakaj bi moral nekoga prepričevati, da je v zmoti o tebi? Efekt bi bil tak, da bi te na koncu sovražil, namesto da bi priznal svojo zmoto. Načelno bi igral spravo in spoznanje, dejansko pa ljudje rabijo le od ene do pet tovrstnih izkušenj, da se sovraštvo krepko razvije.

    :( (((((((((((((((((

  5. STELA - 20.04.2009 ob 12:21

    če jim 1x, največ dvakrat poveš, da se motijo in ti še vedno ne verjamejo……..pol nej grejo lepo svojo pot….pa srečno kekec:)))) (s tem kekcem ni mišljen unle kekec pod komentarjem 2 hehe)

  6. IZTOK GARTNER - 20.04.2009 ob 20:18
    IZTOK GARTNER

    Bernarda, ne strinjam se. Če so taki kreteni, da ne uvidijo, je škoda, da z njimi sploh zgubljaš čas. Še posebej, če ti dol visi zanje. Če pa gre za osebo, ki ti veliko pomeni, pa zna res biti pizdarija, to pa se strinjam.

    Kekec, točno tako, seveda, če gre za nepomembne ljudi.

    Niko, to je tragedija, ja, da bi bilo globoko v sebi še vedno prepričani v svojo resnico. Pa čeprav bi le ta nastala samo zato, ker bi jo slišali drugje.

    Stela, kaj pa če ti ni vseeno, da grejo?

  7. STELA - 21.04.2009 ob 13:26

    iztok – iz kakšnega razloga bi si želel bližine človeka, za katerega veš, da te sovraži in tega njegovega mnenja ne morš spremenit??

  8. IZTOK GARTNER - 21.04.2009 ob 14:55
    IZTOK GARTNER

    Stela, morda se moraš le malce bolj potruditi, še posebej, če gre za osebo, ki ti res pomeni ogromno. No ja, razen, če se ti ne zdi tako zelo za malo in si prizadet, da te ja tako narobe ocenila.

  9. STELA - 21.04.2009 ob 15:04

    potrudit kako?…prepričevat nekoga v nekaj v kar ne verjame?…mogoče kdo drug…jaz ne. Verjamem namreč v to, da ne moreš prislt človeka, da bi te imel rad…sploh ne takega, ki te že sovraži. Sovraštvo je silno čustvo, veš

  10. IZTOK GARTNER - 21.04.2009 ob 15:17
    IZTOK GARTNER

    Stela, ne govorim o sovraštvu, ampak o zmotnem prepričanju, kjer je nekdo jezen nate po krivici. Morda rabi le čas, da spregleda, na tebi pa je, da si potrpežljiv. A ponavljam, le v primeru, ko ti oseba veliko pomeni, recimo tvoj najboljši prijatelj ali morda celo sorodnik. Če ti ne, jo steraj v kurac že takoj in ne zgubljaj energije po nepotrebnem

  11. STELA - 22.04.2009 ob 08:15

    na sovraštvo sem se osredotočila zaradi tvoje ideje – glej drugi stavek:)))
    no, z jezo je verjetno mal lažje:)…in ja, v takem primeru se splača do določene meje potrpet, počakat…žal pa ne poznam takih primerkov, ki bi hoteli spregledati in priznat svojo zmoto, poznam pa take, ki tega nočejo in da je zadeva še hujša, gre za najbližje sorodnike

  12. Niko Brumen - 22.04.2009 ob 10:21

    Stela: potrpeti se splača z ljudmi, ki so v zmoti, s tistimi, ki zmoto negujejo, ker nočejo priznati svoje krivde za lastno zmoto ali nalagajo krivdo drugim, da perejo sebe svoje, pa nima nobenega pomena potrpeti (pa naj so taki zaradi samopodobe, mazohizma, kalimerovstva, … ali česarkoli iz tega ranga).

  13. STELA - 22.04.2009 ob 13:56

    Niko, ta definicija mi je sicer všeč, vendar nastane majčken problem….kako prepoznat kdo je res v zmoti in kdo jo neguje?

  14. Niko Brumen - 22.04.2009 ob 15:15

    Stela, za to je pa potrebno znanje ali pa empatija. In pa ne smeš dovoliti, da te manipulanti preveslajo.

    Bolje zaupati vase, kot v druge – celo dobro je vedeti, da je bolje narediti napako zaradi sebe kot zaradi drugih.

  15. IZTOK GARTNER - 22.04.2009 ob 16:42
    IZTOK GARTNER

    Stela, bolj prav je jeza, ja, ali pa še bolje, da te pač ne marajo. Če je sovraštvo, je že panika, še posebej, če ni trenutno in v afektu, ampak zelo globoko in traja dlje. Marsikdo spregleda in prizna svojo zmoto, jih je pa zelo veliko tudi takšnih, ki zmoto spregledajo, a je zaradi ponosa ne priznajo, kar pa na koncu po moje najbolj zmatra prav njih, saj nimajo čiste vesti. Sorodniki? Saj veš kaj pravi pregovor, žlahta, strgana plahta.

    Niko, dobro si to povedal glede negovanja, se pravi skorajda namernega dodajanja karbita. Ne vemn kaj imajo od tega, a tako očitno je. Manipulanti? Teh je veliko, morda celo več kot bleferjev. Prav zato so tako nevarni in prekleto dobro infiltirani med iskrene. Jaz jim rečem tudi energijski vampirji. Lastne napake? Te pa je po moje najtežje priznati. Še posebej, če z njimi res naredimo totalno sranje drugemu.

  16. Niko Brumen - 22.04.2009 ob 17:10

    Iztok, glede tvoje misli o tem, da ljudje zaradi ponosa ne priznajo svoje zmote … ?
    Bi rekel, da taki ljudje ponosa nimajo – zaradi ponosa bi priznali. Ja, zaradi videza navideznosti samopodobe – to bi pa že bilo pravo.

  17. Niko Brumen - 22.04.2009 ob 17:13

    Je pa tvoja beseda o energijskem vampirizmu vredna dobre in temeljite meditacije. In toliko odprtih in resničnih opcij daje.

    Tule na tvojem blogu je takih kar nekaj: vedno s kritiko, nikoli brez predlogov.

  18. Niko Brumen - 22.04.2009 ob 17:14

    PROPRAVLJAM:

    Tule na tvojem blogu je takih kar nekaj: vedno s kritiko, VEDNO brez predlogov.

  19. IZTOK GARTNER - 22.04.2009 ob 17:19
    IZTOK GARTNER

    Niko, čakam na tvoje predolge.

  20. Niko Brumen - 22.04.2009 ob 17:25

    In v kakšni prepoznavni obliki jih bi ti želel?

  21. Niko Brumen - 22.04.2009 ob 17:27

    No, prvi bi bil:

    - ignoriraj golazen.

    Ampak tega se že ne boš držal.

    :) )))))))))))))))))))))))

  22. IZTOK GARTNER - 22.04.2009 ob 17:27
    IZTOK GARTNER

    Niko, ti si izpostavil pomanjkanje predlogov. Ker si zadnje čase prav ti eden glavnih komentatorjev na mojem blogu, se mi zdi, da si pljunil tudi v lastno skledo. To seveda pomeni, da je oblika tvoja odločitev.

  23. IZTOK GARTNER - 22.04.2009 ob 17:28
    IZTOK GARTNER

    Golazen? Z veseljem, a kaj ko jo je toliko, da včasih zmanjka energije. Je pa res, da golazen najbolj zjebeš s tem, da jo ignoriraš, to pa se strinjam.

  24. Niko Brumen - 22.04.2009 ob 17:48

    No, Iztok, pa greva po vrsti kurca drkat (to namreč poskušaš):

    - 21.: je predlog eli ni?

    - 20.: je konstruktiven prispevek ali ni? (Vprašanje so vendar temlj konstruktivnega dialoga?

    - 17.: predlog za meditacijo – je predlog ali ni?

    - 16.: je konstatacija nečesa novega in drugačnega?

    Zaporedni komentarji, ki sem jih napisal. Kaj nudijo druge firme?

    :) )))))))))))))))))))))))

  25. Šalabajzerka - 22.04.2009 ob 18:11

    niko bedn si

  26. Niko Brumen - 22.04.2009 ob 19:43

    Ti si pa šalabajzerka.

    :) ))))))))))))))))))))

  27. žužu - 16.05.2009 ob 15:50

    potem so pač navadni bedaki, ki ne znajo videti človekove notranjosti…

  28. IZTOK GARTNER - 17.05.2009 ob 23:08
    IZTOK GARTNER

    Žužu, finta je v tem, da jih večkrat niti ne zanima in padejo na govorice in mnenja drugih, ki prav tako čvekajo v prazno.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !