IZTOK faking GARTNER

« | | »

Čuki so postali Nude

18.04.2009
YouTube slika preogleda

Tale Zvočnik na pločnik, ki ga prepevajo Čuki, zveni kot pesem, ki bi jo prepevala skupina Nude. Glasbeno, stilsko in po besedilu. Čista kopija, hm, ali pa dokaz, da so Nude padli na stopnjo, kjer jih lahko plonkajo celo Čuki.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 18.04.2009 ob 09:56 pod Glasba. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

28 odgovorov na “Čuki so postali Nude”
  1. Anonimnež - 18.04.2009 ob 10:46

    not

  2. roxana - 18.04.2009 ob 11:19

    se mi zdi, da gredo pesmi Čukov strmo navzdol…

  3. frue - 18.04.2009 ob 11:29

    pa res..ko da bi bli nude

  4. Nick - 18.04.2009 ob 11:51

    Nemogoče, da bi Čuki postali Nude, jim manjka precej štukov.

  5. ketna - 18.04.2009 ob 14:21

    Un pevc Nudov je navadn tip k ma komplekse. Skoz ma un đeket, da se mu ne vidi špeh. Pa kak ded je to? To še babe ne delajo več!

  6. Simona - 18.04.2009 ob 14:57

    Čuki ne sežejo Nudom do kolena .. pa pevc od Nudov zna dejansko pet, tale tanov od Čukov ma pa bol tk tk štimo. mogoč mal stilsko spominja na Nude, sploh na njihove prve komade, sam še vseen .. Iztok, ne žali Nudov ;)

  7. Samo V. Razmislek - 18.04.2009 ob 16:55

    V komadu ni U2 kitar tako da težko govorimo o kopiji Nudov.

  8. ketna - 18.04.2009 ob 16:56

    @Simona

    Stilsko na Nude? Nisem vedel, da imajo oni svoj stil. Haha!

  9. IZTOK GARTNER - 18.04.2009 ob 18:28
    IZTOK GARTNER

    Roxana, meni pa se zdi, da so zadnje v primerjavi z nekaterimi od prej, korak naprej. Vsaj kar se tiče glasbe in seveda če pozabiva tisto z Eme.

    Ketna, no ja, špeh je zajebana stvar in če ga lahko obleka prekrije, hvala bogu. Glede tega Boštjana povsem štekam. Je pa res, da že sto let niso imeli komada po mojem okusu. Od Razloga, ali še bolj iskreno, od Vodnjaka dalje.

    Simona, kdo drug bi ti lahko rekel, da ne žali Čukov :)

    Samo, dobra :)

  10. hudinja - 18.04.2009 ob 20:40

    čuki so iz celja?

  11. IZTOK GARTNER - 18.04.2009 ob 20:49
    IZTOK GARTNER

    Hudinja, kakšne zveze ima to?

  12. hudinja - 18.04.2009 ob 20:59

    vse ima zvezo, zato sprašujem. so ali niso?

  13. IZTOK GARTNER - 18.04.2009 ob 21:01
    IZTOK GARTNER

    Končujem debato s tabo.
    LP

  14. Nastja - 18.04.2009 ob 22:35

    Hudinja, malo poGooglaj in preveri, sicer pa bi lahko to vedela.

  15. IZTOK GARTNER - 18.04.2009 ob 22:38
    IZTOK GARTNER

    Nastja, Hudinja provocira in se zeza brez veze. Ne ukvarjaj se z njim.

  16. ketna - 19.04.2009 ob 14:26

    @iztok

    Ja špeh je estetska stvar. Sam oni furajo imiđ rokerjev on pa tkle no. Švicu je fuL pa je še mel kr un đeket gor. Tk šol sm vn, ker mi je šol na kurac. Navadna pičkica je!

  17. klemenix - 23.04.2009 ob 18:01
    klemenix

    No ja, jest bi pa dejal, da so Čuki za moje pojme eni največjih glasbenih mačkov kar jih je. Res je, da so šli sedaj korak ali dva nazaj, ker jih je pač zapustil Vozelj in je Jože žal izbral pevca, ki po moje v ta bend ne paše preveč. Vozelj je renično imel tako barvo glasu, da je lahko brez težal zapel kakšen rock hit, takoj za tem kakšno narodno vižo….pač majster. Čuki so mi bili vedno všeč. ker pač znajo narediti za vsakega nekaj. Otroške pesmice za otroke, narodnozabavni komad…turbo komad…umes pa postrežejo s kakšnim komadom, ki bi mu tudi glasbeni strokovnjaki dejali, da je kvaliteten. Ko jih je zapustil Vozelj so posneli komad Zgodba o prijateljstvu, kateremu ne gre oporekati kvalitete. Kakorkoli, žal pa je slišati, da se nov pevec ne poklopi z Čuki in obisk njihovega koncerta ni več isto kot poprej. Kolega, ki se rad zavrti na polko in valček je dejal, da je bil nad novim pevcem totalno razočaran in bi bolj pasal v bend tipa Game Over kot pa k Čukom.

    Če pa posplošim moram reči, da Čuke zelo cenim.

  18. IZTOK GARTNER - 23.04.2009 ob 18:06
    IZTOK GARTNER

    Klemen, meni pa se zdi, da sta bili prvi dve pesmi brez Vozlja veliko boljši kot tiste z Vozljem, z izjemo Sonca seveda. S tem mislim na prvi singl z novim pevcem, ki je res dober in pa tisto pesem, s katero se je Potrebuješ kao poslovil od Vozlja in so jo posneli tudi brez novega pevca. Zgodba o prijateljstvu, ja, to je ta, se mi zdi. Glasbeni mački? Raje bi rekel, prebrisani zaslužkarji, ki točno vedo kaj je treba izdati, da se prime. Je pa res, da so vseeno veliko boljši od dreka, ki ga delajo mnogi drugi. Novi pevec? Se strinjam, preveč frajerski je za Čuke in zato ga folk verjetno ne bo sprejel v taki vlogi, saj so Čuki v prvi vrsti še vedno bend za veselice.

  19. klemenix - 23.04.2009 ob 18:18
    klemenix

    Z vsem zapisanim se strinjam. Predvsem s tem:

    “Novi pevec? Se strinjam, preveč frajerski je za Čuke in zato ga folk verjetno ne bo sprejel v taki vlogi, saj so Čuki v prvi vrsti še vedno bend za veselice”

    Novi pevec res ni slab pevec! Odličen je. A na vaško veselico ne paše. Je pa res, da ima Potrebuješ zagotovo dobro dobro preštudirano kakšno musko snema, da se z njo služi. Podobno tudi Kaurič iz Kingstonov. Tak bend je po eni strani pač firma, ki mora gledat, kakšne izdelke bo delala, da jih bodo ljudje pokupili čim več. Bi te pa spomnil, da so imeli stari Čuki nekaj zares kvalitetnih komadov, ne zgolj Sonce. Meni so izjemni tudi Krka, Bosa… pač nekaj je res dobrih. Čuki (predvsem prej z Vozljem) pa so mi všeč tudi zato, ker so prav vsi člani benda izjemni pevci in meni osebno so res najboljbolj všeč, ko zapojejo A capella, brez instrumentov.

  20. barbara - 23.04.2009 ob 18:31

    klemenix, brez zamere, ampak Potrebuješ pa res ni izjemen pevec :)

  21. IZTOK GARTNER - 23.04.2009 ob 18:46
    IZTOK GARTNER

    Klemen, Sonce sem omenil zato, ker mi je bil res kul, a seveda ni bil hit, saj je bil preveč kvaliteten za njihove oboževalce in njihovo ciljno publiko.
    Si pa dobro zapisal, res je, Čuki so firma, ali še bolje, blagovna znamka.

  22. klemenix - 23.04.2009 ob 19:13
    klemenix

    @Barbara: Ni zamere, tudi sam vem, da ni izjemen pevec :) Totalno brez glasu pa vendarle ni. In ima izjemen filing za delat musko. Škoda, da so izgubili vozlja, za katerega pa upam, da se vsi strinjamo, da ima izjemen glas.

    @Iztok: Sonce je tudi meni zelo kul komad. Izgleda pa, da res ni bil nek hit. Kar se Čukov tiče je pač tako, da sem sam že kot mulc evedel, da bom na njihovem koncertu skakal na Krokodilčke in Hogota :)

  23. IZTOK GARTNER - 23.04.2009 ob 19:27
    IZTOK GARTNER

    Da delajo res fine pesmice za otroke, pa se več kot strinjam. Malce neumne, pa vendar take, da bi jih zavrtel tudi svojemu otroku.

  24. klemenix - 23.04.2009 ob 19:30
    klemenix

    Tako je! :) Sicer pa še vedno trdim, da je Potrebuješ sposoben narediti tudi zelo zelo spodoben resen komad (za odrasle), če se le načrtno spravi k temu.

  25. IZTOK GARTNER - 23.04.2009 ob 19:31
    IZTOK GARTNER

    Klemen, saj res, kdo je avtor ta boljših komadov, on ali Vozelj?

  26. klemenix - 23.04.2009 ob 19:36
    klemenix

    Glih gledam en skeniran ovitek albumov od Čukov, kjer so pod pesmimi podpisani avtorji. Avtor vseh boljših komadov je Potrebuješ. Vozelj ni nikjer omenjen kot avtor. Je pa npr. res, da so naredili tudi nekaj priredb. Meni sijajen komad Poletna je npr. priredba nemške uspešnice.

    Je pa tako, da mi je lani sošolka s koroškega konca pravila, da se njen sosed po malem ukvarja z glasbo in je pred leti napisal določen komad, ki ga je predal Čukom. Gre pa za enega bolj znanih res dobrih komadov, a na žalost ne vem kateri. Sošolka je pač rekla, da ji je sosed pravil, da si je zamislil, da komad izvedejo Čuki in zgleda, da se je pod avtorja v končni fazi podpisal kar Potrebuješ.

  27. IZTOK GARTNER - 23.04.2009 ob 19:40
    IZTOK GARTNER

    Klemen, hm, torej je Potrebuješ glede tega malce nepošten? No ja, če bi bila zgodba res takšna, bi ga lahko ta sosed tožil za lepo vsoto denarja.
    Če je Potrebuješ avtor praktično vseh pesmi, pa mu lahko samo čestitam, saj je opravil dobro delo. Še posebej pri komadih, ki so okej in ki niso bili narejeni samo za keš.

  28. klemenix - 23.04.2009 ob 19:42
    klemenix

    Ne ne, kakor sem razumel sošolko je ta njen sosed sam napisal komad in si nato zamislil, da bi bilo izjemno dobro, če bi ga izvajali Čuki. Prepričan sem, da sta se s Potrebuješem že nekako zmenila, da je prav :)

    drgač pa ja, Potrebuješ je avtor velike velike večine komadov od Čukov, tku da je res majster.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !