Oskarji 2009: Kako je Hollywood postal Bollywood in kako so člani akademije spet dokazali, da so navadne pičke

23.02.2009 ob 06:27

“In oskarja dobi…Sean Penn.” Ufffff, tole me je pa zadelo kot strela z jasnega. Kot strela, ki me je spravila v zelo slabo voljo in drugače zelo dobro podelitev spremenila v navaden drek. Točno tako, Mickey Rourke, trenutno največji frajer na svetu, je izgubil. In to kljub temu, da je bil vsaj stokrat boljši od Penna. Da ne bo pomote, Penn je bil izvrsten, pa vendar le reciklaža svoje vloge iz filma Carlito’s Way, Mickey pa je bil nad vsemi. Toda zgodilo se je točno to, česar sem se bal že na začetku. In sicer to, da članom akademije za take vloge preprosto zmaga poguma. Če sem iskren, sem bil zelo presenečen, da so Mickeyja sploh nominirali. Toda, ker je potem pobiral nagrado za nagrado, sem začel upati, da bo morda dobil celo oskarja. Bil sem bedak, saj bi moral vedeti, da so člani akademije navadne pičke. In seveda, da so na Mickeyja še vedno jezni, saj je nekoč vsem po vrsti jebal mater. Tole je brez dvoma največji šok po Vojaku Ryanu, ki ga je za najboljši film premagal Zaljubljeni Shakespeare.

null

Vse ostalo je bilo tako kot smo pričakovali. Brez enega samega presenečenja. Slavili so Kate, Penelope, Danny, Wall-E in seveda Heath. Če sem iskren, bi ga namesto Kate, ki je bila moja favoritka, morali dati Meryl Streep, saj je bila boljša. Kate pa bi ga morala dobiti za Revolutionary Road, ki njeno predstavo iz The Readerja prav tako pusti daleč zadaj. Isto velja za Penelope. Tudi ona je bila moja favoritka, toda zmagati bi morala Viola Davis, ki je bil veliko boljša. A jebat ga, črnci so kljub napredku in zmagi Obame še vedno zadaj.

null

Za najboljši film je seveda slavil Slumdog Millionare, kar je prav, saj je bil najboljši izmed vseh nominirancev, Hollywood pa se je čez noč spremenil v Bollywood, kjer so na odru stali celo otroci. Čudno, glede na to, da pred leti ni bilo prostora za ekipo filma Lord of the Rings. Slumdog je povsem upravičeno pometel s konkurenco, Benjamin Button pa je postal največji luzer prireditve. Pametno, ker gre le za reciklažo veliko boljšega Forresta Gumpa. In pozor, film je kljub temu slavil za masko, kar je zelo čudno, saj je večino Brada Pitta naredil računalnik.

null

Hugh Jackman se je več kot izkazal z uvodno točko, kjer mu je pomagala prvič zares simpatična Anne Hathaway, letošnji opening pa je bil vsaj tako dober kot v zlatih časih Billyja Crystala. Steve Martin je bil zelo zabaven, spet me je motilo, da niso kazali odlomkov iz nominiranih filmov pri igralcih, oskarji za scenarij so prvič zgodili tako zelo hitro, ideja, da igralske oskarje tala kar pet bivših zmagovalcev, pa je bila nadvse briljantna.

null

Ben Stiller je izvedel dobro parodijo Joaquina Phoenixa, legendarni Janusz Kaminski je bil odlična popestritev zadetega skeča, Beyonce je bila v duetu z Jackmanom čudovita, ko je na oder stopil Jerry Lewis, pa je tudi meni malce zastal dih. Tip je legenda, o tem ni dvoma, pa četudi mu nekateri oporekajo dar za komedijo in menijo, da se je pač pačil. Kot vedno so imeli organizatorji težave z glasom v offu, ki so ga slišali le gledalci v dvorani, pesmi za Wall-E po sporu s Petrom Gabrielom ni zapel nihče, kar je sramota, Gomorre pa ni bilo med nominiranci za tuji film, kar je zelo pohvalno dejstvo in dokaz, da Američani tej kmečki verziji Botra niso nasedli kot cela Evropa. Med slovesom za preminule je pela enkratna Queen Latifah, Reese Witherspoon je bila skrajno neprimerna in čudna izbira za presenterko najboljšega režiserja, Sophia Loren je bila kljub letom prečudovuita, Adrien Brody pa je med bivšimi zmagovalci za oskarja deloval kot totalni ousider.

null

Oskarji so torej za nami. Bil je okej šov, malce drugačen kot ponavadi. Zvezd je bilo nekoliko malo, manjkal je tudi Jack Nicholson, dvorana Kodak mi nekako ni najbolj pogodu za tako prireditev, kot sem dejal že na začetku, pa so močno zajebali Mickeyja Rourkea, ki je bil letos brez konkurence v The Wrestlerju.

 

49 komentarjev na “Oskarji 2009: Kako je Hollywood postal Bollywood in kako so člani akademije spet dokazali, da so navadne pičke”

  1. mica mica pravi:

    včeraj sem si- povsem slučajno-ogledala Milijonarja. V bistvu tega nisem nameravala, ker zlepa ne gledam filmov, v katerih grdo ravnajo z otroki. Ker me to boli in mi ne da spati. A so me nekako “prisilili”, ljubi bog, kako krut film, kako se vse skupaj gledalca dotakne…..
    Film mi je bil – na koncu-vpšeč tudi zato, ker hoče (?) dokazati, da sploh ni važno, v kakšnih socialnih razmerjih odraščamo, važno je to, KAKŠNI SMO, ker potem-kjerkoli se že znajdemo-ravnamo po teh “moralnih načelih”…
    Res, film, ki te drži v napetosti- ne v tisti ceneni,je šokanten, izjemen zaradi načina razvijanja zgodbe in zelo človeški.
    Sean Penn mi je postal všeč s tistim filmom (žal ne vem naslova), ko igra moškega s posebnimi potrebami.

  2. nevenka nevenka pravi:

    Očeta neke deklice?
    A je vloga vseeno spominjala na “deževnega moža”.

  3. Mašon pravi:

    Od oskarjevskih kandidatov sem gledala samo TCCoBB pa mi je čist všeč da ni dobil oskarja.
    Aja, pa še tvoja čudovita beyonce je Lyp-synch-ala, tko da ne vem no… si bom vzela čas danes al pa kej pa bom pogledala vse skupi, ampak over all sem čist zadovoljna z nagradami (tudi zato ker so mi določeni nominiranci do daske antipatični pa če so še tok dobri igralci)

  4. filmoljub pravi:

    Oskarji 2009: Kako je Gartner spet dokazal, da je 3-letni otrok, ki nima pojma o filmih

    Da je Penn reciklaža svoje vloge iz Carlito’s Way? Dvomim, da si ga sploh gledal. Mogoče pa misliš na Jurašič Park 3 ali pa kakšen film od Žan Hloda, pa si malo zamešal. Da jim je “zmanjkalo poguma”? Res si smešen, Gartner. To bo, ja. Poguma jim je zmanjkalo. Oz. so rasisti, a ne? Zato oskarja ni dobila Viola Davis. In Benjamin Button je reciklaža Forresta Gumpa?

    Gartner, spet iz riti vlečeš kar ene ideje in trditve, ki nimajo zveze z ničemer. U, pardon, saj res: je tvoj blog mogoče namenjen otrokom s posebnimi potrebami?

  5. mark pravi:

    o fak, letos mi je bla prireditev tok bedna da sm uro pred koncem zaspau in sm si mogu tko glavne zmagovalce kr na tvojem blogu prebrt…mislim da se hugh jackman niti približno ne more kosat z billyom crystalom, ideja z igralkami in igralci podeljevalci pa je bila izvedena preveč prisiljeno za moj okus (“we salute to you”, “you blew us away”, “you did it!”…kt da igralci res govorijo no)…oskar za glavno moško vlogo me ni pa niti mal presenetu, ker sm že doug časa vedu da akademija pač nima jajc da bi dala mickeyu oskarja in bi se rada odkupila za tri leta nazaj ko so spregledal brokeback mountain…ampak mislim da si ga sean pennn zasluži glih tok kt mickey, ampak gre za dve čist različni vlogi-mickey je igral samega sebe v zelo realistični upodobitvi, pennova vloga pa je bila čisto impresioniranje, kar pa je akademiji običajno zelo všeč (podobno kot philip s. hoffman v capoteju)…ta odločitev je mela pa pomoje tud ta namen, da hollywood pokaže da ne podpira proposition 8…če je prov da se nagrade izkorišča za take politične izjave se more pa odločit vsak posameznik zase…

  6. Nurudin pravi:

    iztok, readerja ne moreš razumeti, ker je strasten film za ljudi, ki so sposobni kaj relevantnega začutit. ni fajta, ni eksplozije, ni specialnih učinkov, ni mačizma. niti tega ne znaš dojet, ampak vidiš samo bliskanje.

  7. Aljoša pravi:

    Kot sem dejal že na začetku, pa so močno zajebali Mickeyja Rourkea, ki je bil letos brez konkurence v The Wrestlerju.

    Tud mene je tole zelo raz…..! Mickey, bi si ga več kot zaslužil. Sem pa v ta oskar močno dvomil prav zaradi njegovega zajebanega karakterja- beri tipa, ki ti pove v faco kar si misli.
    Po pravici povedano bi blo pa kr mal smešno videti Mickeya z oskarjem :) . Mickey pa oskar, le kaj bi delu z njim.

  8. Pris Pris pravi:

    Iztok, prvi odstavek je povsem nepotreben. Tudi jaz bi privoščil nagrado Mickeyu, ampak zapisati, da je bil “stokrat boljši od Penna” in da je Penn recikliral svojo vlogo iz Carlito’s way, je pa res deplasirano in kar kliče po kritiki a la filmoljub. Letos je bila pač huda konkurenca, meni so bili Penn, Rourke in Langella enakovredni in vsak od njih bi si zaslužil kipec. Akademija se je pač odločila za Penna, s tem pa nikakor niso pičkice, ker tudi ta vloga – tudi v sociološkem, ne samo igralskem smislu – ni bila mačji kašelj.

  9. mina pravi:

    Kate Winslet je zelo dobra igralka,me pa ne prepriča v vseh filmih. Z njo imam en tak manjši problem, namreč, v nekaterih filmih mi je tako suhoparna, da njene igre, kljub kvaliteti, ne morem dojeti kot dobre. In to velja tudi za Revolutionary Road. Čeprav ne morem ravno oporekati kvalitete njeni igri, me po drugi strani ni prepričala, morebiti to celo ni njena krivda, mogoče je kriv film, ki je bil preveč suhoparn. Po drugi strani pa me je zelo prepričala v Bralcu, ki je bil v celoti en tak močno strasten film, ki je močno udaril tudi na moja čustva. Če bi že nujno morala dati Kate Oskarja, bi ji ga dala za vlogo, za katero ga je tudi dobila.
    Iztok, ne razumem, kaj zate pomeni “tvoj favorit”, če bi morali Oskarja dati drugemu? A ni favorit ravno to, da si po tvojem zasluži nagrado? Ali pa mogoče ne razumeš pojma favorit in ga enačiš s pojmom “moj ljubljenec”?

  10. Luka pravi:

    Glede na filme, ki sem jih pogledal se mi zdi podelitev zlatih kipcev kar pravična.

  11. Žogca pravi:

    “In oskarja dobi…Sean Penn.” Ufffff, tole me je pa zadelo kot strela z jasnega. Kot strela, ki me je spravila v zelo slabo voljo in drugače zelo dobro podelitev spremenila v navaden drek.

    Mene pa je to zelo razveselilo. ;-)

  12. spookymulder spookymulder pravi:

    No dobro, Iztok, saj razumem, da te je prizadelo, da Rourke ni dobil oskarja, toda pretiravati vendarle ni treba, saj si ga je tudi Penn več kot zaslužil, pa tudi, če bi ga dobila Langella, Jenkins ali Pitt ne bi bilo pošteno govoriti, da si ga niso zaslužili. Sploh pa je čudna ocena, da akademija ni imela poguma, ko pa je nagradila film, ki naravnost agitira za enakopravne pravice homoseksualcev, kar je trenutno ena najbolj perečih tem v ZDA. IN tako ali tako se je vedelo, da bo Penn v primeru zmage povedal nekaj krepkih na to temo, tako da, če zares ne bi imeli poguma postaviti se za neko stališče, zagotovo ne bi glasovali zanj. Dejansko je bila letos med igralci izjemna konkurenca, tako da je bilo poleg vprašanje, kdo je bolj prepričal kot igralec (saj so bili vsi fenomenalni), očitno odločilni faktor tudi sporočilnost njihovih vlog. In to, da je imel Penn v svoji igralski karieri že kakšen podoben lik pač ne more biti ne vem kakšen argument, da ga ne bi nagradili za izjemen portret Harveya Milka, katerega bistvo je popolnoma zadel, vsaj če človek pogleda in primerja kakšen posnetek resničnega Harveya.

    Tudi iskanje nekih rasističnih(?) zarot proti temnopoltim igralcem je neumestno, saj je bila prav akademija vedno v ospredju, ko je bilo potrebno s pomočjo najbolj odmevnih nagrad v soj žarometov postavljati vprašanje enakopravnosti ras in to precej pred Obama-manijo. Letos se je pač zgodilo leto Kate Winslet in če bi jo postavili v kategorijo stranske igralke, bi bile vse druge že avtomatično odpisane, kar tudi ne bi bilo pošteno do njihovih več kot odličnih vlog. Viola Davis je bila izjemna, a vendarle v preveč obrobni vlogi v filmu, kjer se je dobesedno trlo izjemnih igralcev. Meryl pa je tudi še vedno tako dejavna, da ni vrag, da jo bomo še videli na podelitvah oskarjev, pa tudi rekordnih 15 nominacij pove dovolj o njeni izjemni karieri, torej ni nobene pretirane škode.

    Da je bil Revni milijonar zares najboljši od vseh? Morda, a vendarle ne tako prepričljivo, kot nekateri zmagovalci iz prejšnjih let. Vsekakor mi je najbolj škoda za film Frost Nixon, ki je od velike peterice, nominirane za film in režijo, edini ostal povsem brez nagrad. Vendar dobro, kjer so zmagovalci, morajo biti tudi poraženci, pa to še ne pomeni, da gre za najslabše stvaritve, temveč gre lahko tudi za tak ali drugačen splet okoliščin.

    Glede bollywoodskega osvajanja Hollywooda pa morda le hudomušna misel, da gre za osvojitev v stilu trojanskega konja, saj gre navsezadnje vendarle za britanski film in anglosaksonsko filmsko mentaliteto, ki je predvsem izkoristila bollywoodsko eksotičnost in nagnjenost k epopejskim romancam. Morda je Buttonu manjkalo prav to – torej nekaj bolj eksotičnega ali celo provokativnega (kar bi sicer pričakovali od Fincherja), drugače pa sta si poanti zgodb dokaj sorodni in enakovredni.

    Da je bila maska Brada Pitta zgolj računalniško animirana, pa je lahko le laična ocena, med tem ko ne gre pozabiti, da za posamezne kategorije (tudi za masko) dejansko glasujejo ljudje, ki se s tem ukvarjajo in verjetno malce bolj natančno vedo, na kakšen način je bil postaran Pitt.

  13. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mica, verjetno misliš na Pennov film I am Sam.
    Milijonar pa je res krasen film in prav je, da si ga gledala. Pove pa nam tudi, da je najboljša šola življenje samo.

    Nevenka
    , vse podobne vloge so po Rain Manu Dustina Hoffmana tako ali drugače spominjale na to vrhunsko vlogo.

    Mašon, kako veš, da je bil playback?

    Filmoljub, s tem komentarjem si dokazal, da res nimaš pojma o filmu, o zgodovini oskarjev, o zgodovini Mickeyja Rourkea in o boju temnopoltih igralcev skozi desetletja.

    Mark, Jackman resda ni Crystal, toda otvoritvena točka ni bila daleč. Zaspal? Uf, to pa se meni ne bi moglo zgoditi, pa če se ne bi dogajalo čisto nič :)
    Res je, geji so očitno aktualna zadeva in Hollywood se na tak način vključi v igro. Da se razumeva, Penn je bil dober, a še zdaleč ne tako kot v kakem svojem prejšnjem filmu. Mickey, o, Mickey, pa je fenomenalen in so ga nesramno spregledali, ker so pač pičke.

    Nurudin, The Reader je zares všeč le ljudem, ki padajo na poceni finte.

    Aljoša, po eni strani imaš prav, Mickey pa oskar res ne gresta z roko v roki :)

    Pris, tak sem, emocionalen ko pride do mojih favoritov. A če sem res pošten in pozabim Mickeyja, bi si oskarja veliko bolj zaslužil Langella. Penn je bil dober, a še zdaleč ne tako zelo, da bi si zaslužil kipec. In način kako je igral Milka je zelo, zelo podoben igri, ki jo je pokazal kot odvetnik v Carlito’s Way, kjer je bil veliko boljši.

    Žogca, imam občutek, da nisi gledala The Wrestlerja in ne Milka.

    Mina, vloga v Revolutionary Road je veliko težja kot v The Reader, saj igralcu onemogoča igro v pravem smislu, torej igro, ki je všeč nam gledalcem, saj mora biti ves čas zadržan in potlačen, kar pomeni, da zgleda tako, kot da sploh ne igra. To pa je mojstrstvo, če mene vprašaš. Favorit v kontekstu zapisanega pomeni moj osebni favorit, se pravi nekdo, za katerega navijam, ker mi je kul, čeprav se hkrati zavedam, da si ga bolj zasluži nekdo drug.

  14. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Spooky, ne gre za vlogo, gre za resnično osebo. Mickey je strašno sporna zadeva, saj je jebal mater vsem po spisku, ko je bil v tistem svojem neumnem obdobju.
    Langella je bil fenomenalen in je odpihnil tudi Penna. Penn pa je bil dober, a še zdaleč ne tako, da bi si zaslužil oskarja. Pač inačica vloge iz filma Carlitos’ Way.
    Vsi fenomenalni? Brad Pitt je bil povprečen in veliko boljši v Burn After Reading.
    Da je Hollywood še vedno leglo rasistov, dokazuje dejstvo, da je Penelope premagala Violo. Pika.
    Ne drži, Buttonu je manjkalo to, da bi bil zares dober. Bil je le slaba kopija Forresta Gumpa.
    Se pa strinjam, da je bil Frost/Nixon zelo blizu Milijonarja.
    Glede maske, si videl dokumentarec kako so ga starali? To zame ni maska, marveč računalnik, kolega moj. In oskar je neumna zadeva za kaj takega.

  15. spookymulder spookymulder pravi:

    No saj … akademija pa naj bi podeljevala nagrade za vloge, ne pa za resnične osebe in njihove življenjske zgodbe, mar ne. Drugače lahko npr. pričakujemo, da se bodo igralci začeli zares fiksati, samo zato, da bodo potem dobili oskarja za vlogo odvajanja od mamil. Če tako odvzameš Rourokovo zasebno življenje in gledaš samo njegovo vlogo, kljub vsemu ni toliko boljši od vseh ostalih (čeprav je njegova vloga odlična).

    Glede rasizma pa ni potrebno videti KKK člana v vsakomur, ki je namesto za Violo glasoval za Penelope. Nenazadnje tudi Penelope NI Američanka in bi torej ta tvoja logika rasizma morala veljati tudi zanjo, mar ne?

    Pa še nekaj glede pesmi Down to Earth iz Wall-eja – BILA je izvajana, le da v “sendviču” Milijonarjevih pesmi, odpel pa jo je John Legend, na koncu tudi v kombinaciji z melodijo in Milijonarja – prav zaradi takega pristopa je svoj nastop odpovedal Peter Gabriel.

  16. Pris Pris pravi:

    Iztok, kako se ti zdi vloga Harveya Milka enaka vlogi Davida Kleinfelda? Gejevski aktivist in politik, resnična javna oseba s sedemdesetih let vs. izmišljeni skorumpirani židovski odvetnik na koki? Come on! Poglej si kakšen posnetek resničnega Harveya Milka, pa ti bo jasno, kako ga je Penn snel “u nulo” … intonacija, mimika, isti Milk. Meni res ni jasno, kako lahko imitacija resnične osebe po tvoje temelji na nekem fiktivnem liku, ki je za povrh še popolnoma drugačen.

  17. simonarebolj simonarebolj pravi:

    Včasih svojega mazohizma še sama ne razumem. Da kliknem na Iztokov zapis o Oskarjih na primer.

    In seveda se popolnoma strinjam s filmoljubom in prisem. Trančiranje Penna, totalno deplasirana primerjava z vlogo v Carlito’s way in poveličevanje Rourka na Pennovih plečih brez argumentov ne paše nikamor.

    Vedelo se je, da bo ravno v tej kategoriji borba najhujša. Zame je bila izključno med Pennom in Rourkom (glede na to, da mi je podobno kot za Eurosong jasno, kako se sukajo naklonjenosti na Oskarjih z vsemi politikantskimi aktivističnimi predznaki vred … hehe), tako se je tudi izkazalo. Oba sta bila odlična (s tem, da Penn kot igralec vendarle v sposobnosti metamorfoz korak pred Rourkom v karieri) in spraševalo se je le o tem, ali bo zmagala političnoaktivistična volja do samega filma Milk ali podpora ponovnemu vstajenju Rourka, kar Hollywood že kategorično neznosno vznemirja, poleg fascinacije nad “prezgodaj” preminulimi. Rourke je pobasal skoraj vse druge možne nagrade za svojo rolo, zato je bilo presenečenje v podporo Pennu kvečjemu zaradi tega. Blejat, kako se je akademija izkazala za pičke, ker naj si ne bi upali podpret Rourka, je čisti nonsens, saj jim ga še nominirat ne bi bilo treba. V tem smislu so se izkazali za večje pičke morda, ker med nominiranci ni bilo Capria, ki ga konstantno spregledujejo kot so dolga leta parali živce zaradi Penna, ki je imel za sabo že paleto neverjetnih vlog, preden je končno snel kipec, da še danes ves Hollywood kategorično vstaja, ko se Penn sprehodi na oder.

    Poleg vsega je Penn poleg pričakovane izrabe govora za aktivistično pamfletarjenje namenil poseben poklon Rourku. Rekel je, da je his bradr in da his rajzing agen … hehehe … Kaj bi še rad?!!!

  18. simonarebolj simonarebolj pravi:

    Edino zaradi česar bi nam lahko bilo malo žal, da Rourke ni snel Oskarja, je zaradi šova, zaradi firbca, kaj bo zinil Hollywoodu v tem trenutku. Kar pa ni ravno ferplej navijanje proti Pennu. Poleg vsega ne bi zinil verjetno nič fascinantnega, ker Rourke dejansko ne zine skoraj nikoli nič fascinantnega, če sploh kaj zine … hehe …

  19. klemenix klemenix pravi:

    Tudi jaz menim, da si je oskarja bolj kod Rourke zaslužil Penn. MEnim, da bi morale biti za Rourkeja vse tiste nagrade, ki jih je pobral pred oskarji povsem dovolj.

  20. Nurudin pravi:

    iztok, seveda readerja nisem gledal. kot niti enega omenjenega filma. odgovore imam shranjene v beležnici, ker si tako predvidljiv in potem samo kopipejstam. upam, da se tokrat nisem blamiral.

  21. Žogca pravi:

    “Žogca, imam občutek, da nisi gledala The Wrestlerja in ne Milka.”

    Imaš prav. Ker sem s svojim nepreboljenim princem bila vsak teden v Koloseju, odkar je odšel, nisem stopila v kino. In sem zato vse igralce, ki sem jih gledala na oskarjih, sodila po preteklih zaslugah, skratka njihove igralske sposobnosti sem sodila po filmih, ki so starejši od leta dni. Vem, ni pošteno, ampak … Pa saj veš, človek ima svoje favorite in je pristranski.

  22. Marko M pravi:

    po mojem Mickey Rourke ni izgubil, ampak največ dobil….njegov come back po vsem času in takoj nominacija so sanje mnogih….velika večina holivudskih upornikov niti vloge ne dobi več….Sean Penn ima pač standarno kilometrino brez uporništva….je pa sigurno greh, da ga ni dobila Meryl Streep….čeprav, ona ga niti ne rabi….najboljši so pač najboljši tudi brez oskarjev, viktorjev, kekcev….

  23. Bo pravi:

    Iztok, uvodni odstavek je precej slab, nepremišljen. (Saj veš, da ti dosti manjka do Crnkoviča?) Bi rad drugače napisal.

    Mislim, da je Penn kar zaslužena dobil oskarja. Saj se ne nagrajuje vrnitev, najboljših vlog v karieri, največjega frajerstva ipd., nagrajuje se najboljšo igro v letu v absolutnem smislu med vsemi. In lik Milka je Penn pribil tako dobro, kot ni svojega lika pribil nihče drug, ni česa očitati.

  24. Mateja pravi:

    Pravkar sem pogledala film Slumdog Millionare. Zelo, zelo precenjen film. Sicer je soliden, ampak brez dvoma ni najboljši film leta. Mi je pa jasno, zakaj je dobil Oskarja.

  25. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Spooky, če je oseba larger than life in je s svojim obnašanjem v resničnem življenju zasenčila vse svoje vloge, potem nastane problem. Daj no, saj to pa menda ja veš. Le spomni se Spielberga. Zelo dolgo mu niso hoteli dati nobenega kipca, ker so bili nevoščljivi, da je tako zelo uspešen. Potem pa so vendarle morali popraviti krivico.
    Uf, pesem sem očitno spregledal, saj sem ravno med to točko letel na stranišče. Lepo, da si mi povedal.
    Glede črncev, daj no, kot da ne bi vedel kaka krivica se jim je dogajala in da je bil vsak oskar zanje poseben praznik. Dobro veš, da je moralo preteči ogromno vode, da so začeli pobirati nagrade. Pa še zdaj ni tako kot bi moralo biti. In Viola Davis je lep dokaz za to. Če bi bila belka, bi oskarja brez dvoma dobila. Če pa meniš, da je bila Penelope boljša od nje, pa je s tvojim okusom nekaj hudo narobe.

    Pris, lika sta različna, Penn pa ju igra zelo podobno. Le poglej si Carlito’s Way še enkrat. In če vprašaš mene, bi si za Kleinfelda oskarja zaslužil stokrat bolj.

    Simona, o, paše, paše, le poštena bodi, pa boš videla da paše. Če ga ne bi Mickey tako hudo sral in vsem jebal mater v preteklosti, bi tegale oskarja brez dvoma pobral. Nominirali pa so ga, ker so ga morali, saj če ga ne bi, pa bi res naredili hud škandal, kar bi jim še znižalo gledanost.
    Glede DiCapria, dokler bo tako zelo lep, ne bo dobil nobenega oskarja :)
    Brada Pitta pa itak nominirajo samo, ko se transformira v čudaka.
    Penn je meni zakon igralec, edini pravi naslednik De Nira, Nicholsona, Hoffmana in Pacina, toda letos je bil Mickey boljši pa pika. In sramota je, da ni zmagal. Če pa že govoriva o metamorfozah, pa bi moral oskarja pobasati Frank Langela, se ti ne zdi?

    Klemen, eh, kolega, ti maš problem, ker ti Mickey ni bil kul v The Wrestlerju.

    Nurudin, blefiraš, da kar smrdi.

    Žogca, sem vedel :)

    Marko, se strinjam, toda vseeno bi si ga več kot zaslužil. Pa ne zaradi tega, ker je povratnik, marveč zaradi tega, ker je bil res najboljši. Streepova pa je poglavje zase. In ker je bila doslej nominirana že 15 krat, se nam zdi, da nenehno zmaguje, kar pomeni, da pozabljamo, da ni slavila že skoraj dvajset let.

  26. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Bo, huh, a zdaj sem pa že Crnkovič? :)
    Točno tako in ker se oskarje podeljuje na osnovi tega, kar si zapisal, bi si ga najbolj zaslužil prav Mickey Rourke. To pa seveda ne pomeni, da je Penn slaba izbira.

    Mateja, no, pa nam pojasni zakaj je dobil oskarja?

  27. t-h-o-r pravi:

    jackman je opravil odlično delo kot voditelj, rispekt! :)

    ne vem, zakaj pri glasbi in zvoku niso dali več pozornosti walle-ju, srečen sem, ker je bil button v glavnih kategorijah poražen

    pa tudi za slumdoga nisem navijal…

  28. a.r. pravi:

    iztok mi prosim poveš kdo od večjih igralcev še ni dobil oskarja? denzel ga je že dobil?

  29. Pris Pris pravi:

    “Če ga ne bi Mickey tako hudo sral in vsem jebal mater v preteklosti, bi tegale oskarja brez dvoma pobral.”

    Vidiš, tu se spet ne morem strinjati, ker tudi Penn ni nikakršen angelček. Tepel je paparazze in jim razbijal kamere, odkrito lobiral proti oblasti, se družil z osovraženim predsednikom Chavezom, pizdil čez šefe velikih studiev, bil je težaven na snemanjih in paral živce režiserjem. Tudi on dolga leta ni imel šans za oskarja ravno zaradi svojega obnašanja in tudi sedaj ni nikakršen ljubljenček uradnega holivuda.

    To, da je bil Mickey boljši, govoriš zato, ker ti je bila njegova vloga bolj simpatična in nekako bližje (priznam, tudi meni je bila), objektivno gledano pa je bil Penn vsaj enakovreden.

  30. Pris Pris pravi:

    Pa še nekaj o oskarjevskem rasizmu: nedvomno je (bil) prisoten, ampak Viola Davis ni dober primer. Amy Adams je bila v svoji vlogi naivne nune enako dobra in njen pristno zaigran “dvom” je bila v bistvu podlaga za celoten zaplet filma. Bolj kot rasizem je bila v igri studijsko-producentska kuhinja. Vse je bilo tempirano na to, da kipec dobi Cruzova ne glede na barvo kože njenih “tekmic”. Zato so tudi Winsletovo “prestavili” v drugo kategorijo in v bistvu odškrtnili upravičeno nominacijo za Revolutionary Road.

    Pa še nekaj glede rasizma v obratni smeri. Leta 2001 je kipec prejela Halle Berry, ki sploh ne zna igrati. Spacekova in Dencheva sta tisto leto briljirali, vendar se je Akademija pač odločila za “protirasistično” sporočilo nekega filma in temu primerno za glavno vlogo tudi nagradilo dva temnopolta igralca. Denzel je res dober, ampak tudi tisto leto je bil Penn (I am Sam) boljši, pa je spušil, po moje na rasni osnovi “sporočila” Akademije.

    V glavnem, mučke!

  31. klemenix klemenix pravi:

    @Iztok: mogoče res :) Ma ne, sej nimam nič proti Rourkeju, a kot sem rekel, igralec, ki si je s plastičnimi operacijami in dozami botoksa obraz uničil tolk, da mu ne dopušča več neke posebne mimike…pač zame ni več dober igralec. Bom pa verjetno utišan že z naslednjim Rourkovim filmom. Bomo videli.

  32. Anubis pravi:

    Tudi sam mislim, da je Milijonar veliko precenjen film. In enako mislim za Buttona. V bistvu mi ni jasno niti to, kaj počnejo Frost/Nixon, Bralec in Milk v tej kategoriji. Po mojem mnenju gre samo za slabo bero filmov in krizo na ustbarjalnem področju. Filmi so sicer dobri, ampak takega cirkusa okoli Milijonarja pa ne morem razumeti.

    Častna izjema gre po mojem mnenju Dvomu, Wrestlerju in Valčku z Baširjem.

  33. vanja pravi:

    Micky je pa resničen upornik, ker je jebal vsem po spisku mater…what a joke. Jebal. je že, jebal, amapk takšni hevay metalci pač pizidjo zaradi pizdenja samega, ker je cool kako jezni so, pa vendar brez sporočila. Brez substance kot reklama za coca colo.Penn je pa šel k Chavezu in celo Fidelu…samo še čakam, da kakšno čez izrael zine kar si revolucionar obama priden fantek še zdaleč ne upa(kar mu sicer lahko zapečati kariero) pa ga bom morala ukrasti Robin.

  34. Žogca pravi:

    “Ker tudi Penn ni nikakršen angelček.”

    Penn je hud neangelček. Pa saj je sam v govoru povedal, da se zelo dobro zaveda, da je njega težko imeti rad.

  35. angelmanuel pravi:

    Za tistih 10 minut v filmu pa si Viola Davis ne zasluži niti nominacije kaj šele oskarja. Čeprav je odigrala res dobro. Tu o kakem rasizmu ni nobenega govora.

  36. sdg pravi:

    Imaš se za ne vem kakšnega kritika in poznavalca filmske umetnosti, potem pa napišeš tako skropucalo o letošnjih oskarjih, da ni za nikamor. Mogoče bi se moral zgledovati po tem blogu: http://oskarji.blog.siol.net/
    Saj mogoče bi se pa malo bolj potrudil, če bi zmagal tvoj Mickey, jaz se pa čisto strinjam z enim od postov, da je Mickey dobil že dovolj pohval in nagrad za to vlogo. In ko skoz ponavljaš, kot en užaljen petletnik, da je bil Mickey boljši kot Penn,izgleda da je bil boljši samo zate. Pennu Mickey ne seže niti do kolen.

  37. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Thor, za koga si navijal?

    Ar, uf, cel kup jih je. Recimo Kevin Bacon, Chris Cooper, Leonardo DiCaprio, Jeffrey Wright, Harrison Ford, Mel Gibson, Robert Redford, Kenneth Branagh, Richard Gere, Tom Cruise od ta novih. Od starih pa recimo Orson Welles, Edward G. Robinson, Peter O’ Toole, Richard Burton in Greta Garbo. Tile so mi prišli na misel.

    Pris, se strinjam, vendar se je Penn še zdavnaj umiril in “prodal”, Mickey pa je še vedno “enfant terible”. Pač tako razmišljam, saj drugega razloga za zgubo ne vidim. Glede rasizma, hm, ne bi se povsem strinjal, saj ga kdaj pa kdaj pa vendarle morajo dati tudi črncu. In ne pozabi, Halle ga je dobila za vlogo, kjer seksa z belcem. In odigrala jo je odlično, zato se ne strinjam, da je slaba igralka kot menijo nekateri. Viola je bila po mojem mnenju nad vsemi. I am Sam? Ne strinjam se, po moje je šlo za pretiran overacting. Zelo podobno kot pri De Niru v Awakenings in Malkovichu v Of Mice and Men.

    Klemen, bojim se, da tako dober kot je bil v Wrestlerju, ne bo nikoli več.

    Anubis, Frost/Nixon je odličen film in bi si zaslužil veliko več kot je dobil. Milijonar je bil brez dvoma eden izmed najboljših filmov leta. Ne najboljši, a vsekakor najboljši med nominiranci. Dvom je prav tako hudo dober, a so raje izbrali slabšega Readerja, The Wrestlerju so naredili hudo krivico, isto kot Gran Torinu in Elegy in The Dutchess. Bašir pa ni tako dober kot so rekli vsi. Vsaj zame ne. In letošnje leto je bilo stokrat boljše kot lansko, vsaj kar se nominiranih filmov tiče. Lani mi je bil zares všeč le Atonement.

    Vanja, šefi bolj zamerijo direktno jebanje kot politične zadeve. In letošnji oskarji so več kot odličen dokaz za to trditev.

    Žogca, drži, pa vendar ima že dva oskarja.

    Angel, ne pozabi, da ga je Judi Dench dobila za slabo minuto.

    Sdg, samo zame? Kaj pa za tiste, ki so talali zlate globuse in bafte?

  38. Žogca pravi:

    Jaz pravim, da zasluženo. ;-)

  39. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Žogca, daj oglasi se, ko boš oba filma gledala :)

  40. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Fak no, Mickey si že samo za tole zasluži oskarja:
    http://www.tvshark.com/read/?art=arc3146

  41. t-h-o-r pravi:

    frost/nixon

  42. t-h-o-r pravi:

    to je od nominiranih, drugače pa so mi bili še precej bolj všeč gran torino, changeling, doubt…

  43. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Thor, odlična izbira. Razen Changeling, ki je daleč od mojstrovine.

  44. taya pravi:

    ponavadi se kar strinjam s tvojim mnenjem…. ampak tokrat pa tvoje navijanje za wrestlerja….. kar se mene tiče me wrestler sploh ni navdušil; milk je pa zame zlo kul film… vsak ma pač svoje mnenje…

  45. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Taya, Wrestler je očitno moški film :)
    Ampak jaz ne govorim o filmu, marveč o igralskih kreacijah Rourkea in Penna. Sicer pa Wrestler razen Rourkea in Marise Tomei ni bil nominiran v nobeni drugi kategoriji.
    Moje mnenje pa je sledeče, Milk je dober film, Wrestler pa je mojstrovina.

  46. Tina M Tina M pravi:

    Ni moški film, tudi meni je bil super in frajerski. In Mickey tudi. Boljši od Penna definitivno :)

  47. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Končno ženska, ki ve, kaj je dober film. Klobuk dol :)

  48. Niko Čajič pravi:

    ne robert redford ga že ima oskarja in sicer
    za najboljšega režiserja za ordinary people ki je leta 1980 slavil tudi kot najbolši film in sicer je premagal tudi Martina Scoreseseja za Raging Bull
    Romana Polanskega za Tess
    za najbolši filma pa je premagal
    tudi tess,raging bull,the elephent man pa coal miners daughter :)

  49. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Sicer ne vem na kaj točno se navezuje tvoj komentar, saj se mi ne da brati vsega zgoraj, je pa res, da je bila zmaga Redforda presenečenje. Toda Ordinary People je meni super film, ne tako udaren in prelomen kot Raging Bull in tako odličen kot The Elephant Man, toda vseeno zelo dober in dejansko nisem razočaran, da je slavil tistega leta.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !