Ema 2009, prvo dejanje

1.02.2009 ob 00:03

Pa smo jo znova dočakali. Našo prekrasno Emo. Naš domači izbor za pesem Evrovizije, ki ga nikakor nisem mogel zdržati do konca. Kar je preveč, je preveč tudi zame. In ker nisem sadomazohist, sem z gledanjem zaključil malce pred deveto uro zvečer. Čakale so me druge obveznosti, jutri pa je tako ali tako na vrsti še finalni večer.

Srat me je pritisnil že uvodni skeč Petra Polesa, do konca pa sem se posral ob uvodnem skeču Maje Martine Merljak. In samo pomislite, minilo je le prvih pet minutk. Glavni problem je bil jasen že v prvi sekundi. Slovenija je pač še vedno dežela, kjer prireditve vodijo ljudje, ki nimajo pojma, kako se prireditev sploh vodi. Se pravi ljudje, ki nimajo dovolj izkušenj in so delo dobili le zavoljo tega, ker so se pač slekli.

In potem je tukaj še idiotski scenarij z dialogi, kjer se ne bi znašel niti Jurij Zrnec. Pač še ena prireditev, kjer avtorji niso imeli pojma, kaj naj počnejo in so pač usekali rdečo nit mešanice seksa in recesije. Nekaj podobnega kot pri zadnjem izboru za Miss Slovenije, kjer je totalno neumno izpadel celo Jure Godler. Kot da ne bi znali narediti preprostega in spontanega šova. Le zakaj je treba težiti s prisiljenimi, naučenimi in bednimi štosi ter skeči, ki niso smešni niti avtorjem teksta, kaj šele gledalcem, ki za ta drek plačujejo naročnino.

Če sem pošten, mi ni bilo na letošnjem prvem dejanju Eme všeč čisto nič. Niti trapasti predstavitveni filmčki, niti štos s “čistilko”, ki išče Jasno Kuljaj. Niti kot vedno cvileča Alenka Gotar, niti nastopajoči, ki sem jih pač uspel ujeti do devete ure. Poceni pesmice s poceni besedilom. Pač šminka, lučke in koreografija ter prazna jajca. Brez enega samega presežka. Isto kot vsako leto, ko Ema pač izgleda kot parodija Eme, kjer nam bodo na koncu povedali, da so se le šalili.

Jutri me čaka finale. Upam le, da ga bom zdržal do konca in da mi Maja ter Peter ne bosta še bolj bedna.

Da ne pozabim, Giani Rijavec, what the fuck?

null

 

49 komentarjev na “Ema 2009, prvo dejanje”

  1. spookymulder spookymulder pravi:

    Hja, na žalost tudi letos še ni napočil čas, ko bi EMO z najbolj zabavnimi skeči in dolgoletnimi (oblečenimi) izkušnjami vodil Iztok Gartner, ko bi najbolj intelektualen in z briljantnimi dialogi ustvarjen scenarij spisal Iztok Gartner, ko bi se za nastop v finalu z maksimalno bogatimi pesmimi, besedili in koreografijo 14-krat potegoval Iztok Gartner in ko bi z necvilečim opernim glasom pel Iztok Gartner.

    Ostaja upanje, da bodo tisti, ki se najbolj pritožujejo in kričijo, kako je vse narobe in pametujejo, kako bi lahko/moralo vse skupaj biti boljše, naslednje leto prešli od besed k dejanjem in se npr. prijavili s kakšno pesmijo, ali pa na RTV poslali svoj genialni scenarij … saj vem, težko bo premagati zarote in zlobne spletkarje, ki vedno onemogočajo najbolj sposobne ljudi, ki bi ob ponujeni možnosti naredili šov, kot ga svet še ni videl, ampak hej, če so stvari sedaj zares tako v nuli in če so ideje kritikov zares tako fantazmagorične, potem ni vrag, da se ne bi dalo vzeti stvari v svoje roke in od kritiziranja preiti k ustvarjanju.

    BO ŠLO!!!????!!!!

  2. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Spooky, žal ne bo šlo. Dokler bodo možnosti dobivali taki modeli, zame ne bo prostora. To pa bi, dragi kolega, prav ti moral najbolje vedeti.
    In na Emo sem pred leti poslal pesem z naslovom Za otroke. Ko je kazalo, da bom sprejet, sem iz neznanih razlogov izpadel. Ko sem videl, kdo je bil sprejet, sem želje za sodelovanje opustil za vedno.
    Glede vodenja pa, dragi kolega, kadarkoli in kdajkoli bi bil boljši. To pa si upam zatrditi in dokazati tudi ta hip.

  3. miran pravi:

    Iztok Gartner, v trenutku si mi postal zanimiv.Namreč ne poznam te in še nikoli nisem slišal zate, ti pa praviš, da bi bil boljši.Narcis in Zlatoust?

  4. smukc pravi:

    hja, vedno je lažje govorit kot nardit. dobra spooky

  5. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Miran, če me ne poznaš, še ne pomeni, da ne bi bil boljši.

    Smukc, kot sem rekel, kadarkoli in kdajkoli, le zrihtaj mi šanso.
    Spooky pa je le jezen, ker sem mu spet pokritiziral Gotarjevo. Prav Spooky namčre zelo dobro pozna moje voditeljske sposobnosti, saj je videl kar nekaj mojih šovov.

  6. smukc pravi:

    kul tako se govori. sicer ti ne morem zrihtat, amp važno da mamo jajca pr bajti. stari še neki bi te vprašu. ko sem sam bil aktiven na blogosferi, me je tudi prizadelo, če so folk grdo o men pisali in taki se vedno najdejo, ko si prepoznaven, tako, da me je to vedno bolelo. kako se ti s tem spopadaš, ker pizda včasih se mi kar zasmiliš, ko vidm kako se spravjo nate. sej ne da se bi mi smilu, ofkors v tem smislu, da bi te pomiloval, amp tko se mi zdi, da mora bit naporno, ne mi reč, da se te ne dotakne?

  7. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Smukc, dajva raje čvekat o letošnji Emi :)

  8. smukc pravi:

    no, nočem te še jst mučit. gotovo bi ti blo fajn hudo, če bi pustu tole bloganje, kot da bi ti kej manjkalo.. sam stari a ni to bližje odvisnosti, obsedenosti, gotov še med spanjem razmišljaš kaj boš komu kje kej nazaj napisu. spanec pa je pomemben za zdravje. ema pa kurc res. dobr je bil on oglas, če se hočete maščevat državi, glasujete na emi :) spomnu sem se na to, ker sem ravno ob tem cajtu lani pisu o emi na svojem blogu. btw, si ga kdaj prebral?

  9. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Smukc, če sem iskren, ti lahko rečem, da ga nisem, saj imAm preveč dela s svojim. Preletel sem ga, natančno pa se ga nisem nikoli lotil. Potem pa si ga zelo hitro nehal pisati. Sicer pa med nama, če me spomin ne vara, ni bilo neke hude ljubezni, mar ne :)
    Ta oglas pa sem očitno spregledal.

  10. smukc pravi:

    ne morem reč niti, da sem bil vedno proti, se pa spomnem, da sem na začetku se enkat s simono fajn udaru in se takrat na tvojo stran postavu, pol kasnej pa veš kaj je blo, ko si doživu udar. ostalo pa mislim, da je bilo korektno. tko, da jst ti nočem slabga, ti že ostali preveč. dej mi saj povej, če te spanec matra, vem da si prizadet od vse te slabe energije, sej si tut ti človk. cant handle it all..

  11. kobilica kobilica pravi:

    Iztok… ja, jaz sem doživel nekaj zelo podobnega, lahko bi rekel, da , ne upam si celo trditi, da sva imela identično doživetje….

    sinoči sem šel ravno zaradi EME, malo bolj zgodaj spat…..

    8)

  12. Žogca pravi:

    Jaz jo bom letos prvič gledala. Obljubila sem. :(

  13. Niko Brumen pravi:

    Živijo!

    Nisem ne gledal in ne poslušal – čas mi ni bil primeren (saj niti ne vem, kdaj je vse skupaj bilo, hehehe). Sem pa ob tvoji kritiki pomislil na nekaj (to pa izvira iz mojih osebnih izkušenj za našimi zabavnimi oddajami: kaj pa, če bi namesto avtorjev vseeno kdaj vrgli kak kritičen pogled na izvajalce? Patetično in afektirano, je že nekaj, kar jih v zabavnih situacijah diči. Pa saj naši s humorjem nastopajo, kot da nastopajo intelektualno zaostalim in da je treba s pretiranim poudarjanjem in izpostavljanjem humorja na vsako domislico opozoriti.

    Ne trdim, ker nisem gledal, a kolikor poznam naše druge oddaje, ki se odvijajo v živo pred gledalci, je to to. In V tej luči je kritika na avtorje vsekakot bliže resnici.

    Pa lep dan vsem!

  14. Niko Brumen pravi:

    Spookym…: v tem je pa težava in o tem, kako sprejemajo in odločajo ti bi pa na področju aforistike lahko jaz marsikaj povedal. Natečaj govori o seriji, ki bi naj bila najboljša, komisija se odloči za posamezen aforizem (po tem ključu pa ne igra le muzika o slepi kuri, ampak tudi trenutno razpoloženje vodilnega ocenjevalca, halo efekt med ocenjevalci, linija najmanjšega odpora, prijateljstva, prijateljevanja in podobno – celo ozemeljska “pripadnost”). Ne, da ne sprejmejo (pri tem glasbeni okus še ni posebej pomemben, kajti ne morejo sprejeti slabih misli, ker je vse na koncu le predstavljeno “črno na belem”), igre se začnejo daleč od oči in ušes (jaz sem že ostal brez priznanja, to sem zvedel neuradno, ker sem bil menda znan in sem ostal brez, ker imam še čas, saj še ne pišem dolgo /vraga, začel sem pri 44-tih, ker nisem imel ambicij in z eno nogo v grobu ajbrž človek posebej časa nikoli nima, če pa ga matra pomanjkanje ambicij, pa sploh). In sem se zameril nekomu med študijem, fašem pa povračilo čez 30 ali 35 let, pa zamere tu in tam, ker se nisem pustil zajebavati (toliko me najbrž marsikdo že pozna, da ve, kako je to res) in dobim neopazno na kakšnem ocenjevanju, kar sem dal v kakšnem bolj ali manj direktnem soočenju, nazaj.

    In tako naprej in tako nazaj. Tako, da po tej plati se moram z Iztokom glede marsičesa strinjati: so ljudje, ki so IN tako teritorijalno kot družbeno in so ljudje, ki so vnaprej in za stalno OUT. So paradni konji in so delovna živinčeta – kriza pa nastane, ko na razpisih za delovna živinčeta ocenjevalci uporabljajo kriterije za parade. V glavnem tako tudi je.

    Lep dan, ljudje!

  15. Toni Toni pravi:

    Ne strinjam se prevečkrat s teboj, Iztok… Tokrat pa: klobuk dol vsemu zapisanemu!

  16. t-h-o-r pravi:

    lol, eni dejansko gledate to :D

  17. titio pravi:

    Iztok, zakaj pa ti ne bi vodil Eme?

  18. matejp matejp pravi:

    Iztok, tvoj zapis je povsem na mestu. “Kot da ne bi znali narediti preprostega in spontanega šova. Le zakaj je treba težiti s prisiljenimi, naučenimi in bednimi štosi ter skeči, ki niso smešni niti avtorjem teksta, kaj šele gledalcem.” S tem si povedal bistvo. Zame je primer dobrega teve voditelja Ryan Seacrest. Je sproščen, zdi se kot, da mu povsem preprosti in zabavni stavki kar padajo iz rokava. Resnica pa je, da mu jih večino sproti pišejo scenaristi, on pa jih le bere s trotl bobna. Samo tega sploh ne opaziš, ker je suveren do konca. Pri nas se pa res sili z nekimi nezabavnimi šalami in v naprej napisani in napiflanimi skeči. Potreben je le voditelj, ki se lahko sproti prilagaja dogajanju in nekaj scenaristov, ki sproti tipkajo scenarij. Aja, gre za voditelja American Idola (enkrat si poglej eno studijsko oddajo, pa boš videl o čem govorim; morda se boš strinjal). O glasbi na Emi ap najbrž itak ni treba zgublat besed, a ne. Zmagala bo itak Langa, vse ostalo je itak poden.

  19. spookymulder spookymulder pravi:

    Mah … Iztok, najprej se ti opravičujem, da se mi je na tak način “snela sekira”, ampak včeraj sem imel cel dan za opraviti z tečnimi negativci, ki v življenju ne znajo drugega, kot da kritizirajo vse po vrsti, potem sem pa (kot si pravilno ugotovil) videl še, da zopet v nič daješ Gotarjevo in se mi je stemnilo pred očmi. :-)

    Drugače pa … izjemno lahko je kritizirati, ker to zna res vsak. In lahko si prepričan, da tudi če bi ti vodil/sodeloval na EMI, bi bil (ne glede na kvaliteto) od številnih deležen ravno takega pogroma, kot si ga uprizoril ti, ker se bodo vedno našli ljudje, ki jim zadeve ne bodo po njihovem okusu in bodo udrihali po vsem, kar človek naredi. Pa saj imaš s tem ti že več kot preveč izkušenj, zato ne vem, zakaj ti to govorim (morda zato, ker ne razumem, zakaj si tudi ti zapopadel ta vzorec demoraliziranja).

    Ne vem, za drugič (torej že za danes zvečer, na finalu EME) morda predlagam, da ko ti stvar ni všeč, da takoj zaključiš zadevo (ugasneš televizor) in počneš kaj bolj pametnega, namesto da si nezadovoljen in potem študiraš, kako bi neko zadevo čim bolj sesul. Na svetu je že preveč takega negativizma.

  20. spookymulder spookymulder pravi:

    @Niko Brumen:
    Se strinjam, vsekakor (na žalost) ne zmaga vedno tisto najboljše, temveč velikorat tisto, kar je nekomu bolj všečno/sorodno/prijateljsko/itd., ampak življenje je na vseh področjih tako, da ne gre zgolj za neke fakte, temveč tudi za človeški faktor. To verjetno res ni najbolj pravično, ampak v čem človeku potem pomaga, da se nad tem razburja in pljuva vse po vrsti ter kuje neke zamere. To zares v ničemer ne pomaga. Če je človek prepričan, da je v nečem dober in če ga to veseli, bo pri tem vztrajal in delal naprej in če gre zares za kvalitetno stvar, bo zadeva slej ko prej vzkalila in zacvetela. Tako je moje življenjsko prepričanje in zato zavračam negativistično kritiziranje vsega in vsakogar, če za svoje delo nisem priznan tako, kot bi morda (po lastnem mnenju) moral biti.

  21. Niko Brumen pravi:

    SM: moja načela o opeklinah zadevajo dejstvo, da mi je enkrat dovolj, drugič preverim in nato ne sodelujem v takih igrah.

    Le zakaj si ljudje ne morete zamisliti, da se da kaj tudi brez zamer. Pač sprejmeš dejstva.

  22. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kobilica, le kdo bi ti zameril :)

    Žogca, upam le, da bo oseba, ki si ji dala to obljubo, znala ceniti tvoj trud :)

    Niko, zelo všeč mi je bilo, ko si zapisal:”Pa saj naši s humorjem nastopajo, kot da nastopajo intelektualno zaostalim in da je treba s pretiranim poudarjanjem in izpostavljanjem humorja na vsako domislico opozoriti.”
    S tem se več kot strinjam in prav to pokoplje večino teh oddaj.

    Toni, vsaj enkrat :)

    Thor, malo pa nas že matra firbec kaj so skupaj spravili naši muzikanti.

    Titio, kdo pa je rekel, da je ne bi?

    Spooky, saj sem vedel, da te bo spet zadela Gotarjeva :)
    Pač povem, kar mislim in ne vidim razloga, da če mi nekaj ni všeč, da bi moral molčati. To naj počnejo drugi, jaz bom vedno povedal, če mi kaj ni kul. In vedno pohvalil, če mi bo kul. Pa še odlična tema za blog je tale Ema vsako leto. Itak pa veš, da rad pogledam, saj me zanima kaj se dogaja na naši sceni. In res ne vem od kdaj je kritika sporna. Tu ne gre za negativizem, tu gre za kritiko, saj je stvar res slaba. Negativizem bi bil, če bi bila dobra, pa bi jo namerno raztrgal. Tega pa, kot zelo dobro veš, nikoli ne počnem. In če praviš, da je na svetu preveč negativizma, se moraš vprašati tudi, če je morda krivo to, da je na svetu tudi preveč tako zanič oddaj in voditeljev.

    Matej, seveda poznam American Idol in se strinjam, da je Ryan za tak tip oddaje čisto okej in kul voditelj, kar pomeni, da izpade dovolj spontano. Langa? Kje pa si jo videl letos?

  23. matejp matejp pravi:

    Langa je že direkt v finalu (tak kot še 5 povabljenih avtorjev).

  24. nasstassia pravi:

    Ja, prireditev je bila totalno dolgočasna. Sem zraven raje gledala oddajo na htv: Evergreen, kjer izbirajo najlepše popevke 60, 70, 80 in 90 letih hrvaške glasbene scene. Pha… oddaja in šov sta velikokrat bolj zanimiva vsako soboto, kot ena naša Ema. Ne strinjam se s stavkom o voditeljih, mislim da je Pero faca in bi sam, brez scenarijem Dese Muck ( ki je obljubljaj oh in sploh ) veliko bolje odvodil.
    Pa še glasba… pha.. “strokovna žirija”… beli golob in gloria… adijo pamet; da ne omenjam Blond power…al neki… katastrofa.

    Dobro pesem ima Lea Sirk, ostalo je na grobo sama žalost…

  25. spookymulder spookymulder pravi:

    @Iztok:
    Glej, seveda ni nič narobe, če poveš kar misliš, toda problem je, če misliš, da je vse totalno narobe, oziroma če to poveš na način, da vse daš v nič. In o tem negativizmu govorim – o neobjektivnem pretiravanju in kataklizmičnem govorjenju, da je vse popolna nula in zanič. Tvoje pisanje da človeku vtis, da so vsi, ki so kakorkoli sodelovali na EMI očitno totalni bedniki, ki nimajo pojma o svojem poslu, naj se tiče same oddaje, ali pa petja. In to se mi zdi skrajno žaljivo, nedostojno in neokusno, predvsem do tistih, ki so se zares potrudili in dejansko bili kvalitetni, pa jih potem s takimi pavšalnimi ocenami potlačimo v isti koš s tistimi, ki dejansko niso pokazali veliko.

    Naj ti dam en primer – npr. da se boš še kdaj prijavil na EMO in tam tudi nastopal (ali pa lahko vzamemo kakršenkoli drug projekt, ki se ga boš lotil), potem pa drug dan prebral takle komentar, ki vse skupaj daje v nič. Bi se ti to zdelo pošteno? In se ti nemara zdijo pošteni tisti komentatorji tvojega bloga, ki o tebi ne znajo povedati čisto nič pozivitnega? Vidiš, o tem negativizmu govorim!

  26. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Matejp, ne bo držalo, Lange ni med 14 finalisti, ki se bodo potegovali za zmago. Morda bo le nastopila med gosti, a ne za tekmovanje. No ja, tako vsaj jaz razumem to.

    Nasstassia, nisem vedel, da je Desa napisala scenarij. Hm, potem pa sta ga oba voditelja očitno pokvarila do konca. Glede Polesa, nekoč je bil totalno zanič voditelj, pa so ga vsaj tri leta vseeno pustili na televiziji, kar je preprosto neverjetno. Zdaj ima seveda dovolj kilometrine, da je postal znosen, a še vedno od zares dobrega voditelja. In če on velja za največjo faco na nacionalki, potem smo res v krizi z voditelji.

  27. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Spooky, stari moj, žal mi je, ampak tole, kar sem videl včeraj, je bilo tako zelo zanič, da ne morem napisati niti ene pohvale. Raje se vprašaj o svojem problemu, ki ga opažam že nekaj časa in sicer, da ne znaš skorajda nič več pokritizirati, ampak, da še v tako hudem sranju najdeš neke pozitivne točke. Naj si bo to film ali kakšna prireditev. Zmehčal si se, kolega. Moram te malo v roke prijeti :)
    Glede pesmi, posvetil se jim bom danes, saj kot vidiš nisem nikogar posebej pokritiziral, ker sem nastope gledal površno in zato nisem hotel dajati ocene. Razen seveda Rijavca, ki je imel zares katastrofalno pesem.

  28. Žogca pravi:

    “Žogca, upam le, da bo oseba, ki si ji dala to obljubo, znala ceniti tvoj trud.”

    Bo, brez skrbi, bo. Ob zavedanju, da bo to res trud. In ob zavedanju, da bom malo vmes še škilila serijo Bela lađa.

  29. Žogca pravi:

    “Langa je že direkt v finalu (tak kot še 5 povabljenih avtorjev).”

    Šest. Tako so mene informirali.

  30. nasstassia pravi:

    Langa JE med finalisti z Manco Špik. Bili so uvrščeni direktno v finale zaradi njihovega povabljenega avtorja.

    Meni se ni zdelo da bi voditelja scenraij pokvarila. Po mojem je bil pač slab in ga tudi Zrnec nebi znal rešiti, ali pa Slakonja ali Galunič ali kdorkoli.
    Nisem napisala da je največja faca… Menim da je vredu voditelj in bi sam z improvizacijo in seveda drugačnim scenarijem bilj boljši, veliko boljši.
    Pa nevem zakaj frosirajo to Alenko Gotar. Ob njenem cviljenju so me bolela ušesa in to dvakrat!

  31. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Žogca, ampak kaj zdaj, al so samo gosti, ali tudi tekmujejo?

  32. nasstassia pravi:

    še enkrat

    Langa JE med finalisti z Manco Špik. Bili so uvrščeni direktno v finale zaradi njihovega povabljenega avtorja.

  33. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nastassia, a ha, zdaj pa vem. Očitno sem zelo površno pogledal seznam nastopajočih in spregledal, da Langa nastopa skupaj z Manco.
    Hm, kaj vem, Poles ne zna improvizirati dovolj dobro in to se vidi ravno pri takih scenarijih, kjer potem vse izpade totalno naučeno in prisiljeno. No ja, Merljakova je bila še slabša, kar je čudno, saj bi ji moralo vse skupaj bolj ležati gleda na to, da je igralka. Kot sem rekel, eno je vodenje prireditve, drugo je izvajanje skečev. Zrnec pa ima to srečo, da je odličen v skečih tako zelo, da mu ni treba biti voditelj.
    In hvala bogu, da gre tudi tebi Gotarjeva na kurac in da se Spooky ne bo jezil samo name :)

  34. ajda pravi:

    Iztok, če bi Poles vodil sam, bi bilo še prebavljivo in malo je manjkalo, da nisem ugasnila tv, ko je voditeljica rekla, da bi ga imela v rokah in da je dobro, da je velik, ker bi ga ne imela kam za vtaknit, če bi bila gola, slaba šala, ker :) ))))), OK, pustmo to:). Pesmi pa?
    Nič kaj posebej izstopajočega. Ko sem prebrala vrstice, ki si jih namenil cvileči Gotarjevi, sem kar pričakovala SM komentar, ker sta imela že debato na to temo:))). No, pustimo se presenetiti, nocoj bo bolj vroče, vsaj upam:).

  35. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ajda, da bi bil Poles boljši sam, pa ni nobenega dvoma. Merljakova pa pač fura imidž iz filma, kjer se je slekla. In to na zelo poceni ter prisiljen način.
    Kaj češ, Spooky je pač največji fan Alenke Gotar :)

  36. spookymulder spookymulder pravi:

    @Iztok:
    Upam, da boš podobno držo do “kritičnosti” imel tudi, ko te bodo na blogu naslednjič tunkali v katran in posipali s perjem ter ustnavljali klube sovražnikov Iztoka Gartnejra. Hej, tudi njim se zdi, da si “tako zelo zanič, da ne morejo napisati niti ene pohvale” … imajo torej prav? Jaz pravim, da ne, zato ker zna ljudi dajati v nič vsak, ki ima 5 minut časa, zares pravi izziv pa je vsaj zame iskanje in izpostavljanje dobrega.

    Merljakovo pa si tako (kot tudi tebe drugi) spravil v nek stereotip zaradi tiste gole vloge, zato boš sedaj verjetno v vsem, kar bo naredila ali storila videl samo njeno golo telo. Tako kot morda tvoji kritiki v tebi še vedno vidijo zgolj “Ginekologa”. Je to pošteno in prav? Merljakova je zelo nadarjena igralka, problem na EMI pa je morda zgolj to, da se obnaša preveč igralsko in premalo voditeljsko. A tako vlogo so ji očitno namenili.

    Z udrihanjem čez Gotarjevo pa dokazuješ (skupaj z ajdo in nasstassio) zgolj to, da več kot očitno nimaš niti najmanjšega pojma o opernem petju, saj je “argument” o cvilečem glasu enak stereotip, kot bi rekel, da so raperji sami lažni pozerji in kriminalci. OK, ni ti všeč njeno petje, a to nima zveze z njenim glasom, ki je profesionalno izoblikovan in priučen s pomočjo dolgih let glasbenih šol, vaj petja in opernih nastopov.

  37. pikica pravi:

    Danes zjutraj sem si ogledala ponovitev Eme. Žal ni nobene pesmi, ki bi izstopala (bila drugačna, ampak v pozitivnem smislu). Ampak danes bo še kar pestro. Mislim, da bo tudi tesno glede izida. Ali se bo zgodilo, da bodo lanski poraženci Langa in Manca zmagali? Zdi se mi kar verjetno, glede na dogajanja izpred nekaj let (Karmen Stavec).

  38. MaLa pravi:

    Iztok, v celoti se strinjam s teboj. Sicer je pa vsako leto slabše…ampak bom gledala danes, da bom znala pokomentirati…upam pa, da bo bolje kot včeraj! Pustimo se presenetiti;)

  39. Niko Brumen pravi:

    Ojoj!
    Srečen sem, da sem sinoči ostal brez doze slovenskega izbora za Emo.

    :) ))))))))))))))))))

  40. spookymulder spookymulder pravi:

    http://spookymulder.blog.siol.net/2009/02/02/slovenska-sema/

  41. markopigac pravi:

    gianni je se enkrat pokazal da je brezvezen. posebej pa bi povezal njegovo predstavitev kot velezvezdnika z “glorio”..

  42. klemenix klemenix pravi:

    Hm, prvo dejanje Eme sem gledal natanko 30s in nato nemudoma preklopil na drug program. Zadevo sem ujel ravno v trenutku, ko je voditeljica kao omedlela in padla v roke Petru Polesu, nato pa je sledilo vreščanje neke druge novinarke v zeleni sobi. Ko sem videl, da se gredo neke kvazi komedijante me je kar srh spreletel. Res porazen scenarij, ki bi izpadel še slabše, če se vsaj Poles ne bi malce bolje znašel na odru. Današnjo prireditev smo poslušali v avtu in zopet sem imel čast poslušati kvazi humoristične dialoge med voditelji. Res žalost žalost. Sploh ne vem, kaj si RTV misli no. Moji sopotniki so rekli, da je zadeva še za poslušat težka, kaj mora biti šele muka tistim, ki Emo gledajo na TV. Glede na to, da smo voditeljski par že tedne pred prireditvijo videvali v raznih časopisih, revijah (kjer so delali reklamo za Emo) sem res mislil, da se lahko pričakuje kaj konkretnega. Dobili pa smo totalen amaterizem. S tem, da Poles je bil še nekako Znosen, sovoditeljica pa obupna. Ene stvari ni bilo, kateri bi se res lahko zasmejal. Za drugič bi bilo bolje, da se ne trudijo biti smešni ampak pač normalno izpeljejo prireditev. Bo izpadlo dosti bolje in manj pomilovanja vredno.

  43. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Spooky, veš kaj me moti, to, da te ljudi z bloga, ki tako radi udrihajo po meni, primerjaš z mano, ko udriham po rečeh kot je Ema. To ni najbolj pošteno, saj dobro veš, da je Ema res zanič, ti ljudje pa mene napadajo samo zato, ker so budale in ker jim grem na kurac in ne bi pohvalili čisto nič od mene že po defoltu. Jebena fovšija, nič druzga.
    Glede Merljakove, nikamor je nisem dal, sama se je dala s tole vlogo na Emi. In bila je zanič. Če bo drugič boljša, jo bom brez problema pohvalil. Kot bi pohvalil kako njeno vlogo v filmu ali gledališču, če bi bila dobra in čisto nasprotje tiste v filmu Pokrajina št. 2. Če recimo vodim oddajo Denarja, da se ti zmeša in nisem oblečen v zdravniška oblačila in ne pokam seksi štosev, sem lahko Ginekolog res samo za tepce. Isto velja, če vodim kako prireditev za otroke in sem čisto drugačen. Tvoji argumenti so neumni, dragi kolega. Za razliko od Merljakove, ki je še vedno furala imidž svoje filmske vloge. No ja, ki se je iz nje dejansko tudi delala norca. Žal neuspešno.
    Glede Gotarjeve, čudno je, da mi je povsem odlična Sabina Cvilak, ki je prav tako šolana operna pevka in nima čisto nič cvilečega glasu.
    Drugače pa si napisal lepo pesmico, moral bi jo poslati na Emo in dal peti Alenki Gotar :)

    Pikica, tudi jaz sem mislil, da bodo slavili Langa in Manca, pa jim strokovna komisija ni dala nič.

    Mala, bolje je bilo kot včeraj, kar pa niti ni dobra tolažba.

    Niko
    , res si lahko srečen :)

    Marko, dobra povezava.

    Klemen, res je, te kvazi fore so bile zelo moteče in bi bilo veliko bolje brez njih. A žal tega našim televizijcem nihče ne zna dopovedati.

  44. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zaključek zgodbe:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/02/02/ema-2009-drgo-in-zadnje-dejanje/

  45. Marjan pravi:

    Hjaaa… meni je bilo kar zabavno… dokler nisem od nekod dobil informacije da je scenarij pisala desa muck…
    Vsaj voditeljico je bilo užitek gledati. In slišati. A ne poslušati.
    Vseeno bi rekel, da je nacionalka naredila četrt koraka naprej v pravo smer, kar se zabavnosti tiče.
    Glasba prvi večer sploh ni bila slaba. Z izjemo džanija rijavca (bolj bi se mu podalo ime džanki, menim). Kako zaboga se ima za pevca? Bljak! Naslednji dan pa… Čuki??!!!
    Aja, zmagovalna pesem mi je kar kul. A še bolj mi je bila všeč Evica. Najbolj pa Bijonde. Če bi izvajale v angleščini, bi zažgale. ‘Mi smo kamenčki v mozambiku sveta’!? Fenomenalno!!!

  46. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Marjan, a če ne bi slišal za Deso Muck, pa bi ti bilo zabavno še naprej?

  47. Marjan pravi:

    Ob misli nad tem, da ženska piše otroške zgodbice, sem se pa res malo zamislil… tako nad sabo kot nad rtvslo.

  48. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    No ja, ne pozabi njenih šal v šovu Maria Galuniča. Ta scenarij je bil zelo podoben temu.

  49. Marjan pravi:

    Saj na EMI je bilo nekaj celo čisto užitnih. Pri marjotu pa je humor docela popušil.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !