IZTOK faking GARTNER

« | | »

Recenzije: Vampir z Gorjancev

17.12.2008

slovenija 2008, dramska grozljivka, režija: Vinci Vogue Anžlovar, igrajo: Sebastian Cavazza, Gregor Luštek, Vlado Novak, Inti Šraj, Jonas Žnidaršič, Ivo Barišič, Pavle Ravnohrib, Janez Hočevar

Verjetno najslabši slovenski film vseh časov.

Vampir z Gorjancev izgleda slabo. Kot najslabši vampirski, ali še bolje, kot najslabši slovenski film vseh časov. V Vampirju z Gorjancev je zelo slabo čisto vse. Dialogi, dramaturgija, dramatizacija, atmosfera, posebni efekti, seks in igralska ekipa. Vampir z Gorjancev je tako zelo slab, da slabši ne bi mogel biti. Tako zelo čuden, neprepričljiv, umeten, prisiljen in brez filinga, da bi lahko z njim mučili Hrvate. In pozor, režiral ga je Vinci Vogue Anžlovar, gospod, ki je v devetdesetih rešil slovenski film in nas nekaj let kasneje s po krivici prezrtim in odličnim Pokrom pripeljal celo v Ameriko. No ja, ki je Ameriko s filmom Ciganske oči pripeljal v Slovenijo. In to s Claire Forlani v glavni vlogi. Tisto Claire Forlani, ki je z Bradom Pittom igrala v Meet Joe Black. Potem je izginil. Vse do filma Vampir z Gorjancev, ki naj bi predstavljal njegovo veliko vrnitev. Prvo pravo slovensko grozljivko, ki naj bi končno rešila čast, katero je zajebala porazno slaba Morana. Ne boste verjeli, toda Vampir z Gorjancev je še slabši od Morane. Vampir z Gorjancev izgleda tako, kot da bi vsi sodelujoči hoteli, da je slab. Da je najslabši. In Vampir z Gorjancev je tako zelo slab, da je že smešen. Pa četudi se jemlje smrtno resno in nam predstavi ljubezensko zgodbo, zavoljo katere bi se Bram Stocker obračal v grobu. Kvazi poetika ne pomaga in film še dodatno uničuje. Joške blogerke Mojcas boste pozabili že med gledanjem. Za blogerskega kolega Marka Pigaca pa bi bilo bolje, če bi bil tiho. Povedano drugače, pred vami je film, ki je veliko obljubljal, na koncu pa padel zelo nizko. In film, kjer celo umetne dlake zgledajo enako trapasto kot umetni brki Pavleta Ravnohriba. Prav imate, Vampir z Gorjancev je tako zelo slab, da dobro izpade celo Jasmina iz Big Brotherja, ki ni dobro izpadla niti v Big Brotherju. Pa vendar, Sebastian Cavazza kljub vsemu v vsem tem sranju zmore ujeti nekaj solidnih igralskih prijemov in zvoziti do konca. V objem dovolj karizmatične Inti Šraj in v družbo dovolj zabavnega Jonasa Žnidaršiča, ki odfura vlogo Luke Kopra in izpade simpatično. Vinci Vogue Anžlovar resda nakaže, da je hotel veliko. Da je hotel veliko več kot tole, kar smo danes videli po televiziji. Toda žal mu ne uspe. Pa četudi se trudi, ostaja globoko pod zemljo. Ali še bolje, zaprt v krsti, kjer mu je očitno zmanjkalo denarja za boljši film. Da ne pozabim, v igri za eno izmed vlog sem bil tudi sam. Pravzaprav v igri za dve vlogi. Ker je zmanjkalo denarja, so me izrezali. Ko filma še nisem videl, sem bil slabe volje, da me ni zraven. Zdaj ko sem ga videl, pa sem vesel, da me ni in da so me odrezali. Zelo površen film. Tak, da se mu poznata premalo natančna montaža in premalo dodelan scenarij. Škoda, saj bi lahko dobili odličen film. Tak, da bi mu zameril, da se je odvrtel samo na televiziji. Zdaj mu zamerim, da se je sploh odvrtel.

Ocena: 1/10

null

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 17.12.2008 ob 22:32 pod recenzije. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

231 odgovorov na “Recenzije: Vampir z Gorjancev”
  1. Pris - 17.12.2008 ob 22:34
    Pris

    Hehe, Iztok, prehitel sem te. :P

    Tokrat se z oceno 100% strinjava. ;)

  2. IZTOK GARTNER - 17.12.2008 ob 22:35
    IZTOK GARTNER

    Končno :)

  3. mojcas - 17.12.2008 ob 22:39
    mojcas

    hahahaha…Iztok, je mogoče glavni problem to, da v filmu nisi uspel nastopiti, čeprav si se močno trudil za to ;)
    Ne rečem, da je film brez napak…ampak očitno ti šepa tudi poznavanje žanra…film nikoli ni bil mišljen kot grozljivka…gre namreč simboliko, ki je ti žal…verjetno ne boš nikoli mogel razumeti… Knjiga po kateri je film posnet je kritika neke politične situacije. Tudi knjiga ni grozljivka… :)

  4. IZTOK GARTNER - 17.12.2008 ob 22:39
    IZTOK GARTNER

    Mojcas, svetujem ti, da ga ne braniš, saj je res zelo slab :)

  5. mgerencer - 17.12.2008 ob 22:39
    mgerencer

    Si verjetno vesel, ker nisi bil v njem;)? Moram pa reči, da je trailer izgledal, kot najboljši slovenski film:)

  6. IZTOK GARTNER - 17.12.2008 ob 22:42
    IZTOK GARTNER

    Mgerencer, res je, vesel sem, da me ni zraven. Čeprav vseeno ne bi bilo slabo, saj je bila odlična ekipa. In res je, predfilm je zgledal odlično.

  7. avon - 17.12.2008 ob 22:47

    Sta dve možnosti ali je že zgodba romana sama po sebi tako zmedena ali pa je dobro podlago zafural režiser, tega ne vem, ker nisem bral romana. Po filmu imam mešane občutke in se ne morem znebiti vprašanja, kaj je “pesnik” želel s tem filmom povedati. Pomoje je Vinchi hotel narediti zelo hud film, kar mu je na žalost pa spodletelo predvsem zaradi zmedenega scenarija.
    Drugače pa pohvala za tako hitro objavo recenzije.

  8. IZTOK GARTNER - 17.12.2008 ob 22:52
    IZTOK GARTNER

    Avon, vsak režiser mora vedeti kak scenarij ima pred seboj, kar pomeni, da to ne more biti razlog za slab film. Čeprav, če sem pošten, je Vinci svoje delo opravil veliko bolje od scenarija.
    Glede recenzije, pogledal in nemudoma napisal. Poln slabih vtisov seveda :)

  9. mojcas - 17.12.2008 ob 22:54
    mojcas

    Ne branim filma, samo pravim, da naj le čevlje sodi kopitar, ki ne loči med salonarji in natikači. Pris je naredil dobro kritiko, ker jo zna dobro zagovarjati, tip ve o čem piše…ti pa…žal…
    Kdor pozna knjigo je lažje sledil zgodbi. Je pa res, da tudi mene ponavadi vsi filmi po mojih omiljenih romanih razočarajo. Film je dobro zastavljen, žal predobro za budget…

  10. IZTOK GARTNER - 17.12.2008 ob 22:55
    IZTOK GARTNER

    Mojcas, kdo pa je kopitar?
    Napisal sem svoje vtise, ki so takšni kot so. Pika.
    In ne izgovarjaj se na budžet. To je slab izgovor. Zelo slab. Celo za tako slab film kot je tole.
    Kaj pa imam za zagovarjati? Napisal sem vse, kar me je motilo in to je to.

  11. mojcas - 17.12.2008 ob 22:57
    mojcas

    ahhh, saj se mi ne da prepirat s tabo…mi ni izziv :D

  12. IZTOK GARTNER - 17.12.2008 ob 22:58
    IZTOK GARTNER

    Pol pa nehaj.
    In kot sem ti že povedal, svetujem ti, da filma ne zagovarjaš, ker je totalno sranje.
    LP

  13. Alex van der Volk - 17.12.2008 ob 23:17
    Alex van der Volk

    Kdor pozna knjigo je lažje sledil zgodbi.

    Če smem. Bojim se, da nekdo ki ni bral knjige ni prav dobro razumel vsega skupaj. Ampak kot sem rekel na Twitterju, Vinciju zaradi tega ker je ohranil konec iz romana, odpustim čisto vse. Tudi Pigacov štajerski naglas sredi Gorjancev :mrgreen:

  14. andro - 17.12.2008 ob 23:28

    huda jajca

  15. andro - 17.12.2008 ob 23:31

    jao jao ko nam trosi novac,peder naj snema filma za svoj denar

  16. katj4 - 17.12.2008 ob 23:38
    katj4

    Pa še eno neumesno vprašanje… kdaj pa je ponovitev tega filma, če sploh je? Ker po vsem napisanem šmornu me je prijelo, da bi si ta film pa res pogledla. Sicer sem pri Mojcas videla “oglas”, da je danes in priporočilo me je kar malo pritegnilo, ampak ga zaradi joba žal nisem mogla gledat. Torej… ponovitev, kdaj? :D

  17. dr. Onyx - 17.12.2008 ob 23:47

    Jao, pa sem rekel, da bom budilko naštimal, da ta film ujamem, pa sem pozabil. Grrrr…ali bo kakšna ponovitev in kdaj? Vampirje obožujem in nobeden film o vampirjih ne more biti čisto zanič.Kar se tiče pa večnih naših izgovorov, da ni bilo denarja, samo veliko volje in veliko izvrstnih igralcev pa je odločno premalo za dober film, je to neumnost. Blair Witch project je imel budget baje 22.000 USD. Zaslužil v kinodovoranah jih je pa 250 mega USD.

  18. nocnimetulj - 18.12.2008 ob 01:31

    Iztok….in če bi ti nastopal, za katero vlogo si se potegoval?
    Nekje sem že omenila enega igralca iz Vampirja…, ti si omenil film Morana.. in glej ga šment…, čeprav jaz tega igralca ne poznam, sem mal pobrskala ..igra v obeh filmih,…ZORAN MORE…men so bli pa prizori z njim v vlogi kmeta Bergholda super.

  19. klavdijakiazbicajnik - 18.12.2008 ob 02:01
    klavdijakiazbicajnik

    Knjiga in film… drzno, a dobro prikrito.
    Čez sto let morda razumljeno.
    Osebno mnenje, moje pač.
    Čestitke celotni ekipi. :)

    KIA

  20. Si. R. - 18.12.2008 ob 02:08

    MA dobro, za hakl glih ni, sej so se potrudili, vsaj zmontirali so film, če druga ne … ;)

    Minus dve bi jim jaz dal, pa mama bi morala v šolo prit!

  21. markopigac - 18.12.2008 ob 04:09

    Iztok, ti ni vsec moj glas? ;)

  22. filmoljub - 18.12.2008 ob 07:11

    Kot vedno pravim, sem vsaj dosleden: ko se s tabo strinjam, to vedno povem, in ko se ne, enako. Tokrat se absolutno strinjam. Recenzijo bi sam (to itak veš) sicer napisal drugače in določene stvari malo bolj podkrepil z argumenti, ampak ne glede na to – Anžlovarjev zadnji izdelek je resnično dober kandidat za najslabši slovenski film vseh časov. 1/10

  23. fox - 18.12.2008 ob 07:34

    Tisti, ki so pričakovali “vampirski film” so pač upravičeno razočarani. To NI film o vampirjih. Recimo, da je zavajajoč že naslov :) . Vendar še enkrat to pravzaprav ni bit knjige. Žal je takšno delo zelo težko preneti na platno in tisti, ki so brali roman vedo zakaj. Knjiga temelji na močni simboliki, notranjih čustvih in stari mitologiji. Vendar ko pogledaš preko najbolj očitnega (komunistični vampirji na dolenjskem – WTF ane :) ), šele vidiš pravo vsebino.

    Meni se film zdi še kar posrečen. Pa sem ga prav tako močno pričakoval, tudi zato, ker so mi dela Mateta Dolenca odlična. Ja res je, da je osnovna nit (večna ljubezen) zelo zelo medla, da ima Cavazza spet cel čas kol v riti in zelo poenostavljeno zaključen konec (poleg nekaterih ostalih klasičnih hib slo-filma o katerih piše tudi Pris). Ampak bom rekel takole …. glede na proračun in na obsežnost knjige celokupno gledano film ni slab. Režija je všečna, nekateri stranski liki zelo dobri (vampirski sluga), efekti so super vkomponirani (končno), dogajanje je tekoče …. zato kljub vsemu vidim več plusov kot minusov. No, res pa je priporočljivo prej prebrati knjigo :) .

  24. katarina - 18.12.2008 ob 07:42

    no, sem ga gledala, pa ne od začetka, ker je bil … jonas je definitivno zelo slabo igral, se mi je zdelo, da se zeza, česar pri cavazzi in tistem drugem igralcu (s kadilakom) nisem niti za moment zaznala.

    zgodba … ajde, rancoski vložki pa popolnoma nepotrebni. poleg tega, da je ta igralka govorila z nadsvetlobno hitrostjo in je nisem skoraj nič zastopila. sem najprej mislila da zato podnaslavljajo (film sem začela gledat ko sta ona in cavazza v tisti sobi fukala in sem morala še tamali razlagat, zakaj sta se spravila to počet na mizo, pa kako da ima on oblečene hlače, pa če res fuk tko mal traja, skratka … :) ). skratka zgodba ni slaba, v kino pa ga definitivno ne bi šla gledat. pa še enkrat ga tudi ne bi gledala.

  25. oomoo - 18.12.2008 ob 08:08
    oomoo

    “Vampir z Gorjancev je tako zelo slab, da slabši ne bi mogel biti. Tako zelo čuden, neprepričljiv, umeten, prisiljen in brez filinga, da bi lahko z njim mučili Hrvate.”

    Ha ha ha … mučili Hrvate…. ta je pa dobra!

  26. filmoljub - 18.12.2008 ob 08:51

    Mah, sem moral tudi jaz pristaviti svoj piskrček.

    http://filmoljub.blogspot.com/2008/12/vampir-z-gorjancev-2008.html

  27. IZTOK GARTNER - 18.12.2008 ob 10:42
    IZTOK GARTNER

    Alex, a misliš surfanje med kiti? In četudi ne bi česa razumel,to ne pomeni, da je bil film zaradi tega dramaturško, igralsko in scenaristično kaj boljši.

    Andro, glede denarja se ne bi ravno strinjal, saj je delal praktično zastonj in igralce novačil preko interneta. Tu mu je treba vseeno čestitati.

    Katj4
    , zdi se mi, da je v petek.

    Doktor, ko gre kaj narobe je vedno kriv premajhen proračun. Ta izgovor pride vedno prav :) In ja,lahko ti naštejem cel kup vampirskih filmov, ki so totalno zanič. Ponovitev pa bo menda v petek.

    Metulj, ena vloga je bila asistent Pavleta Ravnohriba na faksu, druga pa neki kmet, ki zakuri svojo kmetijo. Glede Moreta, zelo dobra in simpatična igra. Se strinjam.

    Klavdija, čez sto let? Žal premalo. No ja,čez 200 morda :)

    SIR
    , mama bi bila premalo :)

    Marko, lep glas, lep stas, a slaba igralska kreacija. Še posebej, ko si odprl usta :)
    Pa kje za vraga si imel zobe?

    Fox
    , sva gledala isti film?

    Katarina
    , Inti Šraj je res govorila zelo nerazločno in ne bi bilo nič narobe,če bi jo podnaslovili tudi, ko ni čvekala po francosko. Glede seksa, nama s punco so se zdele nadvse smešne njene črne zokne :)

    Oomoo, po petih minutah gledanja bi nam dali piranski zaliv :)

  28. Js - 18.12.2008 ob 10:53

    Da je igralska ekipa slaba, se ne bi strinjal, recimo Berghold je bil odličen, Vlado Novak je itak vedno najboljši, tudi drugi niso bili slabi. Razen seveda Lenorinega moža, ki je naravnost katastrofalen celo za predstave šolskega dramskega krožka. Mogoče kdo ve, kdo je ta mudel?

  29. Janja - 18.12.2008 ob 10:56

    Inti Sraj je boginja. Ko sem jo zagledala nisem mogla verjeti,da je lahko kaka slovenska igralka tako zelo lepa. Cuteca,zapeliva in seksi zenska,ki ves cas resuje tale slab izdelek.

  30. IZTOK GARTNER - 18.12.2008 ob 10:59
    IZTOK GARTNER

    Js, tudi sam sem nekako pohvalil Cavazzo in Jonasa. Se strinjam tudi za Novaka in Zorana Moreta. Toda zdi se mi, da so bili okej samo zato, ker so bili ostali tako zelo slabi.

    Janja, Inti Šraj je okej, toda niti približno ni rešila tega slabega izdelka.

  31. Bojčo - 18.12.2008 ob 11:06

    Škoda filozofirat. Po domače povedano je film za un kurac. Sploh ne znaš kaj gledaš.
    Da bo film slab mi je blo jasno že prvi minuti. To ti pove že tista “partizanska” dramatična glasba, ki je skoraj v vsakem filmu enaka od filma Ne joči Peter peter naprej do Varuha meje. Podoben film je varuh meje, ko se dogajanje podobno prepleta…malenkost bolj jasno kaj gledaš.
    Drugače pa v filmu kar nekaj pribijajo. Da so v Adlešičih cigani to je tudi nekaj novega…
    To da je za v kino? Je, če mi plačajo karto in me lačnega povabijo na pogostitev po filmu.

  32. IZTOK GARTNER - 18.12.2008 ob 11:09
    IZTOK GARTNER

    Bojčo. Varuh meje je bil zelo kul film. Kljub prividom je imel močno zgodbo in dovolj dobre like. Imaš pa prav, Vampir z Gorjancev je eno sami pribijanje :)

  33. Matej - 18.12.2008 ob 11:16

    Sej vemda vsi jamrate sam zato, k so se še premalkrat slekl

  34. IZTOK GARTNER - 18.12.2008 ob 11:29
    IZTOK GARTNER

    Matej, to je še najmanjši problem :)

  35. n3yc - 18.12.2008 ob 12:04
    n3yc

    Iztok. Nič ne bi bilo narobe če bi me podpisal kot avtorja fotke, glede na to da je bila fotka ‘’sposojena” iz moje strani in sem avtor te fotke.

  36. IZTOK GARTNER - 18.12.2008 ob 12:14
    IZTOK GARTNER

    Popravljam napako.
    Brez zamere.

  37. Tiger - 18.12.2008 ob 12:34

    Jasmina iz bb-ja je najhujsa faca od vseh. Ful zakon je odigrala tist mali prizor. In svaka cast da je upala pokazat dlake v tem danasnjem cajtu,ko se vse brijejo na nulo. Jasmina,ce tole beres bi bil zlo vesel,da se javis in da te lahka povabim na vecerjo. Sem tvoj velik fan ze od cajtov,ko si plesala na moto sovih.

  38. IZTOK GARTNER - 18.12.2008 ob 12:37
  39. Tiger - 18.12.2008 ob 12:48

    Fak,stari,tega pa nism vedu. Torej vse umetn. Eh, preklete umetne picke. Sam puder pa silikon. Razocaranje do konca. No ja,povabilo na vecerjo ostaja. Lp

  40. Pris - 18.12.2008 ob 12:50
    Pris

    :lol:

    A ti si dejansko mislil, da je tisti roadkill med njenimi nogami resničen? :lol:

  41. IZTOK GARTNER - 18.12.2008 ob 12:53
    IZTOK GARTNER

    Pris, a veš zakaj si me prehitel? Zato, ker sem pred pričetkom pisanja recenzije poklical prijatelja, ki prav tako ni mogel verjeti, da je vse skupaj tako zelo slabo. In pa kolega Pigaca, ki si je zaželel, da bi se zavrtela tudi prava in daljša verzija, ki je Vinci ni mogel spraviti na tv.
    In ja, si videl tole:
    http://www.vampir-z-gorjancev.si/2008/12/18/kriticni-bukake/

    :)

  42. Escobar - 18.12.2008 ob 13:31

    u petek praviš da je ponovitev … u pm … kdo deva u petek ponovitve … tedi se pije … pizdo mater :) pa ko tak ne gledam slo filmov … sam tega bi pa celo hotu zej vidit, po tolk napisanem … že zato da vidim joške od mojcas, kirakol pač je to :P ….

    drgač pa en komentar uzgodr … da noben vampirski film ne more bit tolk slab :) … redke so izjeme, da najdeš kakega dobrega … isto vela za zombije …

  43. ŠalabajzerkaxD - 18.12.2008 ob 13:54

    js sm ga učer gledala.

    padla smu depresijo zarad njega
    resno mislil!
    ta film ni mel ne začetka ne konca.
    režiser je bil tok slaaabb!!!!!
    pa iztok zdej sm na drugmu kompu nism doma :D

  44. binčica - 18.12.2008 ob 14:30

    Jest tud učeri gledala tolele….jezus no….edino vampirski sluga me je nesmejal…pa Jasmina iz BB pa je pa itak mela umetne med nogami…a ni no…sej so se prav smešno premikale, ko je hodila do Cavazze…ja ja, pa zokne od Inti na eni nogi, pa na drugi lakast škorenj hahah…un “god damn” mi je šel pa prav na živce, kar naprej je to ponavljal ko stara plošča….kot da si ne morejo izmislit kaj bolj izvirnega …
    ga ne bi še enkrat gledala, res ne…kr neki

  45. Rak - 18.12.2008 ob 14:40

    Iztok tudi jaz mislim, da bi se iz te zgodbe dalo narediti mnogo več. Predvsem me je motilo odvijanje in sosledje scen, tonski del, lesenost igre, ki je sploh največji problem slovenskega filma. :evil: Saj proti koncu je že šlo bolje, ampak ni bilo tistega…., saj veš bolje kot jaz. :mrgreen: Škoda, da mi dandanašnji filmi že dolgo niso več v užitek. Pač niso več filmi…., ali pa jaz nisem več kar sem bil. Sem jih pa v življenju videl dosti. Morda se pa kak drug režiser iz tega filma nauči, kako naj se na tak način filmov ne dela, saj so zaradi nas gledalcev, kajne? :???:

  46. Muki - 18.12.2008 ob 15:12
    Muki

    Ja, velika pričakovanja…
    Osebno nisem zmogel dovolj moči, da bi ga spremljal do konca. Pravzaprav me je neprepričljiva igra, in trdi brezdušni dialogi, ki so na trenutke spominjali na nekakšne gledališke vaje vaškega dramskega krožka sesuli dokaj rano.
    Od videnega pa mi je bila pa všeč kamera, določene scene, fotografija…igralci žal niso bili opazni…hja škoda.

  47. xD - 18.12.2008 ob 15:56

    eh… film je lušten… igravska zasedba je bla tut kul razen unga… kva je že un tamal brat k bere misli al kva?… ja no… montaža je sicer res površna ampak ok… se mi pa zdi da je film na trenutke reševal vsklik “GODDAMN!!”… :)

  48. xD - 18.12.2008 ob 15:58

    in pomoje ravno zaradi trde strnjenosti film zmoti marsikoga

  49. Arbiter_universale - 18.12.2008 ob 15:59

    Rad bi videl film. Kje si ga lahko ogledam?
    Knjigo sem prebral že pred leti in je popolni odštekiš. Na robu med zavednim in nezavednim, minljivim in večnim, ljubeznijo in sovraštvom, dober poskus moram reči.
    Neka bejbika tukaj se je hvalila kako spet nič ne štekamo in smo popolni debili, kot bi bila ona edina, ki ve kaj na svetu,hihi.
    Hočem videti film!!!

    LP,Arbi

  50. Pris - 18.12.2008 ob 16:04
    Pris

    Trde strnjenosti? To je film, ne pa prebava! :lol:

  51. ana - 18.12.2008 ob 16:10

    Iskreno, malo sem razočarana nad filmom…zelo je dolgočasen…eden izmed prvih flashov je: vse se vrti okol pitja vina in periodičnih, zmedenih delov…preveč v fragmentih…in prevečkrat nejasni dialogi…Določene vloge sicer všečno zaigrane, marsikatera pa očitno neprepričljiva: poudarek, to ne leti na Mojčiko ;)

  52. ana - 18.12.2008 ob 16:14

    no, sicer pa vseeno čestitke za trud mladi ekipi! :D
    se strinjam, da je tako knjižno zgodbo težko prenest na filmska platna v dovršeni obliki…

  53. smoger - 18.12.2008 ob 16:16

    Iztok, sklepam, da se bo seznam ljudi, ki te ne marajo, še povečal. :) Welcome to planet Earth.

    LP

  54. Vasja - 18.12.2008 ob 16:20

    Tega si enostavno avtor ne bi smel dovoliti…noben izmed avtorjev…, da polizdelek pride na male ali velike ekrane…
    TVSLO, kako ste to dovolili objaviti?Vinči, kako si to sploh dovolili, da se nedokončana zadeva emitira?
    egzistenčni problem?Zadevo bi moral dodelati, kot si sam rekel, da poznaš vse probleme, ki so pestile produkcijo in postprodukcijo. ZATO SI SI SAM KRIV, v upanju, da popraviš izdelek!
    lp

  55. lalalalala - 18.12.2008 ob 16:39

    Joj, Iztok, spet!… sej na vem kaj se sploh matram s tabo.

    Sam tole: ce filma ne stekas, pol se ni recen, da je totaln podn. Res da ni bil ne vem kaj, ampak vsaj pozabu bi na svojo uzaljenost lahko.

  56. vens - 18.12.2008 ob 16:54

    Uh, Iztok, tole ni pa nic drugega kot gola uzaljenost… Sam namrec roman odlicno poznam, in ga imam tudi na svoji knjizni polici, in moram reci, da me je Vinci kar prijetno presentil, ker je uspel na tako lahkoten nacin ohraniti sporocilnost knjige. Specialni efekti so bili seveda otrocji, pravtako na pol-podgurska na-pol stajerska govorica, zato pa je bila atmosfera prijetno fantasticna, taka, kot sem jo obcutil ob samem branju knjige. Skratka – znotraj slovenskega filma lep TV izdelek, za katerega lahko recem, da kljub navihani zmedenosti in povrsnosti izstopa iz povprecja ostalih SLO-TV pocarij. Sploh pa – to je zanrski izdelek, kakrsnih se drugi nasi reziserji izogibajo na veliko, in ze samo to je pohvalno.

    Za katero vlogo pa si bil sploh predviden? Jupa je namrec Jonas zadel v popolnosti…

  57. meski - 18.12.2008 ob 17:13

    Kot ljubitelj knjige po kateri so naredili večrajšnji film sem silno razočaran. Mislim, da več ni treba komentirati.

  58. tangice - 19.12.2008 ob 00:48

    film je beden, nobenega posilstva v njem.

  59. ZigaK - 19.12.2008 ob 08:57

    Meni se zdi Vampir nekakšna slovenska inačica Medellina. Enostavno bi ga bilo treba prodati Harveyu samo na osnovi trailerja.

  60. Maja - 19.12.2008 ob 12:29

    Jst sem bila zelo in to res zelo razočarana nad tem filmom,prišla sem iz teka in s fitnessa,ki ga imamo v domu in bi bilo bolje če bi še nekaj časa telovadila na Orbi-treku,kot pa čas zabijala zaradi tega filma,še dobro da sem na računalniku gledala zelo dober film v primerjavi s tem-A Bronx tale-super film,ki ga je zrežiral Robert de Niro in tudi v njem igral.
    Verjetno si ga ti že videl Iztok.
    Pa še Jasmina iz BB je noter igrala,dons je res vsak v Sloveniji igralec če se pojavi v medijih,nič nimam proti njej,samo če ona lahko igra potem lahko jst tudi,čeprav jst bi ziher prej šla v kakšno igralsko šolo.

  61. Maja - 19.12.2008 ob 12:37

    Včasih sem si želela še preden je prišla recesija,po študiju turizma pač tri delat da bi potem lahko šla na kakšno igralsko šolo v New York,ker sem si že malega želela postati igralka,zdaj me pa res ne vleče v ZDA.
    Ker vem,da nekateri hollywoodski igralci ,kot npr:Steve Buscemi so tudi takšne igralske šole naredili in ne samo fakultete,pa so vseeno uspešni,pri nas mi gre na živce,ker
    moraš za poklic igralca imeti AGRFT pod nujno,če ne te vsi postrani gledajo.
    Ampak filmov pa vseeno nimamo fajnih,zanimivo ne?
    Razen nekaterih svetlih izjem.
    Zdi se mi da slovenci preveč kompliciramo.

  62. zana - 19.12.2008 ob 12:55

    hm… Dolenčev roman govori o prostoru brez začetka in konca, brez štetja časa; govori o tem, kako površno in brezpredmetno lahko nekdo upravlja z našimi naštudiranimi življenji. Nekdo, ki je nihče, nekdo, ki ne zna drugega kot žret živce ali recimo po Dolenčevo, ”piti kri”. Je zapita kritika sistema, ki je še bolj beden od zapitosti, pa vendar kraljuje na vrhu ali na dnu (pod zemljo v tem primeru). Ni pomembno spodaj ali zgoraj, važno je, da ni v povprečni sredini in je stabilen v enem od polov ekstrema. Vladanja.
    Torej je film popolna metafora svojega sporočila.

    Ta film ima pomankljivosti, vsekakor. Vendar meni je ok. Edino, kar mi je pomembno pri ustvarjalcu filma, je to, da ima postavljeno nit, filozofijo, recept, ki mu sledi. In ta nit tu obstaja. Res, da ni konvencionalna, ampak, zakaj bi bila? Popolnoma mogoče je narisati matrico Vincijevega razvijanja filma. Res, da nima vsakdo večdimenzionalne predstave in tega ne vidi, tega pa ljudem ne moremo zameriti. Neumnost je pač neumnost, in to prav vsak dan toleriramo. Tako kot oblast.
    In ravno Iztokova uvodna recenzija v meni zbuja upanje, da je film ”tur” tega časa, nekaj, kar ne prenesemo, nekaj, kar nas presega. Nekaj, kar bo v bodoče prepoznano kot super.
    Ob tako strogi kritiki, lahko obstaja samo še opozit, in v tem primeru obstaja.

    Iztok,
    tako šizofrenega in agresivnega izražanja, tako poceni uporabe mostičkov do stopnjevanja, pa še nisem videla in brala. Moram reči, da tvojega mnenja ne morem niti prebrati, ker je nažalost hudo obremenjeno z nekim svincem od zlobe in agresijo.
    Zanima me tvoje mnenje o filmu, kaj ti je všeč in kaj ti ni…, argumentirano, vendar te prosim, če ga lahko zapišeš še enkrat, človeško, pomirjeno in racionalno.

    Želim ti, da boš v naslednjem letu veliko bolj sproščen. Upam, da ti od turbulence naslajanja nad sesuvanjem uspe kdaj tudi mirno zaspat.
    V nasprotnem, recimo, da se ti tvoje pisanje zdi popolnoma pravilno umeščeno, …, no potem je Vinci car. V ljudeh je vzubil nenormalna čustva, presežna. Pri tebi tako močno negativna, pri drugih ravno obratno. Vendar to je nepomembno, važno, da se čuti.
    Srečno.

  63. Niko brumen - 19.12.2008 ob 15:58

    Torej je film tako slab kot joški blogerke Mojcas?

    To pa kar nekaj pove o obojem.

    :) ))))))))))))))))))

  64. angelmanuel - 19.12.2008 ob 16:47

    “Tako zelo čuden, neprepričljiv, umeten, prisiljen in brez filinga, da bi lahko z njim mučili Hrvate.”

    Kera huda recenzija :D

  65. IZTOK GARTNER - 19.12.2008 ob 22:52
    IZTOK GARTNER

    Escobar, samo za joške od mojcas pa se res ne splača ostati doma. In res je, večina vampirskih filmov je zadnje čase zelo slabih, kar pomeni, da so dobri izjeme.

    Šalabajzerka, režiser niti ni tak problem. Večja kriza je vse ostalo.

    Binčica, tale goddamn je šel tudi meni močno na kurac.

    Rak, se strinjam.

    Muki, pare kadrov je bil dobro posnetih, to drži, ja.

    XD, film nas zmoti, ker je hudičevo slab.

    Arbi, ta bejbika eno izmed vlog, jasno, da mora film hvaliti :)

    Ana, a boš rekla, da ona je bila pa kul al kaj?

    Smoger, dokler ne bo večji od števila ljudi, ki ne marajo tega filma, je vse okej.

    Vasja, točno tako, lahko bi počakali in zmontirali tako kot je treba. Saj vendar ni šlo za kino, marveč za tv.

    Lalalalala, ne pametari, film je totalno zanič. In kot vidiš nisem edini, ki tako misli. So torej vsi ostali tudi užaljeni?

    Vens, so tudi vsi ostali, ki jim film ni bil všeč, užaljeni? Kateri dve vlogi naj bi bili zame, pa sem povedal že v enem izmed prejšnjih komentarjev.

    Tangice, potem je zate To je on :)

    Maja, A Bronx Tale je okej film. Glede Jasmine, ona je še najmanjši problem tega filma. In ja, danes večina igralcev nima nobene šole. To ni prav nobena ovira. Je celo prednost, če mene vprašaš.

    Žana, nekaj kar nas presega in nekaj, kar ne razumemo? Daj no, film je navadno sranje in pika. Ne filozofiraj. Kaj tu ni jasno? Po tvoji logiki sem jezen tudi na režiserja Gomorre, ki mi prav tako ni bil všeč? In na režiserja filma Disaster Movie, ki sem ga tudi spljuval? Mater no. Saj ni globin in medvrstic. Film je slab in to je to. Ne rečem, da bi bil dober in bi ga pošinfal. Daj no. Saj ni bil všeč skoraj nikomur.

  66. Tina M - 20.12.2008 ob 14:46
    Tina M

    Joške? Nisem opazila nobenih jošk, razen glavne igralke za par sekund :)
    Film pa tudi meni ni bil bogvekaj, z izjemo Cavazze, Inti in Jonasa, Gregor pa je bil za svojo vlogo ravno prav odštekan.
    Glede na najave in reklame sem pričakovala kaj več.

    P.s.: Iztok, si si ga že zdrkal na Vincija? :)

  67. Escobar - 20.12.2008 ob 16:25

    Neki me zanima, glede na to da slovenski filmi ne prihajajo u kina, da skor ni nobenga trženja slovenskih filmov …. res da tud tv-ja velik ne gledam .. hvala bogu za net … gledam filme po svojem izboru brez pofukanih reklma vsakih 15 minut …. ampak kva? so to STV filmi … grejo na dvd … se zgodi kej z nimi razn enga predvajanja in ene ponovitve … že za film Popolno od Pavšarja, se ni zogdil nič … prav ne morš ga dobit, če si nis šou na premierno predvajanje … ka se je zgodil z onim filmom od Danija? ka se bo zgodil s tem filmom … niti na net ne pridejo … a se splača take filme pol snemat? ….

  68. Matej - 20.12.2008 ob 18:40

    Iztok, edina tvoja kritika je, da je ta film sranje in nič drugega.

  69. stieber - 20.12.2008 ob 19:58

    sem tudi ponovitev zamudil? so joški v prvem planu ali pač šele na koncu? :D

  70. sky - 21.12.2008 ob 13:00

    Film je šit. Da je film tiste vrste, ki bo razumljen šele nekoč enkrat, ko bo kao čas zrel al nekaj takega, je izgovor za brezveze, še tisti, ki je to rekel, tega ne verjame. Film se snema za danes, ne za jutri. Ta film bo ekspresno pozabljen ker je slab in to je to. Nekateri pravjo, da je problem tistih, ki jim film ni bil všeč v tem, ker so pričakoval grozljivko, in ker ne poznajo literarne predloge…jaz nisem bral knjige, nisem niti pričakoval grozljivke, pričakoval sem samo dober, prepričljiv film. Kakopak tega nisem doživel. In se niti ne splača iskat nekih bolj poglobljenih, strokovnih argumentov za to da poveš kritiko o tem filmu. Film je dolgčas in nič drugega. Očitna je bil scenarij oz. literarna predloga prevelik zalogaj za režiserja, bi bilo bolje, če bi se vrnil nazaj k babici.

  71. IZTOK GARTNER - 21.12.2008 ob 16:52
    IZTOK GARTNER

    Tina, čisto na kratko izpod oddeje :)
    Vinci je ta del objave že umaknil, tako da ne potrebno :)

    Escobar
    , vsi pravi kino filmi pridejo še na tv in na DVD. Vsaj tako mora biti in po večini je. Lep primer je bil recimo Tu pa tam, ki se je na veliko prodajal tudi na DVDju. Pa Pod njenim oknom tudi. Če film ni bil čisto nič uspešen v kinu, pa je pri nas tudi DVD po moje vprašljiv, saj bo še dodatna zguba. Dobiti pa se ga da po moje v videoteki, kar pomeni, da je DVD samo za tja inne za široko prodajo. Glede Popolno, če se ne motim je šlo za low budget izdelek, kjer itak ni denarja za nič. Isto velja To je on od Danija. Če jih torej nisi videl v kinu, se zna zgoditi, da jih ne boš nikjer več videl. Razen na netu seveda. No ja, To je on je bil doslej v kinu trikrat, zato mi je čudno, da si ga zamudil.

    Matej, je treba še kaj dodati?

    Stieber, proti koncu :)

    Sky, točno tako.

  72. Tina M - 21.12.2008 ob 17:55
    Tina M

    Očitno je moje ostro oko zadevo spregledalo :)

  73. IZTOK GARTNER - 21.12.2008 ob 17:57
    IZTOK GARTNER

    Očitno so bile tako neopazne, da jih je spregledalo celo tvoje ostro oko :)

  74. Vasja - 23.12.2008 ob 10:21

    No upam, da se ne bodo sedaj ostali ustvarjalci ustrašili žanra…in tisti, ki razpolagajo z sredstvi zaprli pipco ZF-ju ali drugim podobnim žansrom, ki jih primankuje tako na TV-ju kot v kinu…seveda mislim na slovenski trg.
    Je pa to dobr trening za ustvarjalca,delavca itd. v tem poklicu.

  75. IZTOK GARTNER - 24.12.2008 ob 17:25
    IZTOK GARTNER

    Vasja, če nas čakajo v tem žanru sami taki filmi, je bolje, da se ga vsi ustvarjalci res ustrašijo.

  76. missy - 27.12.2008 ob 12:50

    Se mi zdi ideja, da moraš prebrati knjigo, da bi razumel film res BV. Saj to ni opera! Goddamn!

    Moram reči, da je bil Luštek fajn, edino lahko bi z glasom spreminjal oz. menjal razpoloženja, ta neka enoličnost v izrazu me je malce zmotila. Glede igre Cavazze nimam nobenih pripomb. Inti Šraj je bila nerazumljiva, poleg tega veliko premalo karizmatična za tako vlogo, pač se mi zdi da lepota ni dovolj (lepa pa je, zelo).
    Splošen vtis – še danes ne vem, kaj vse se je natanko v filmu dogajalo, veliko preveč zmedeno vse skupaj. Želela bi si več poudarka pri nekaterih scenah, ki jih dosežeš že samo z uporabo kamere in montažo.
    Glede igranja bi rekla svaka čast, razen seveda nekaterih izjem, ki jim tudi ne gre zamerit, saj so pri filmu prvič ali drugič. Veliko bolj tekoče odigrano kot v večini slovenskih filmov, brez običajnih pavz znotraj stavkov.

    Iztok, povej mi, na kakšen način se pa ti (kreativno) s filmi ukvarjaš, razen seveda s kritiko?

  77. Kryxy - 27.12.2008 ob 15:12

    Nisem še končal Višje šole za multimedije, a je moj zadnji izdelek, home video z enega grškega otoka, boljše posnet in zmontiran kot tole sranje. Anžlovar, go home.

  78. IZTOK GARTNER - 28.12.2008 ob 14:30
    IZTOK GARTNER

    Missy, tvoje zadnje vprašanje nima nobene zveze z ničemer.

    Kryxy, bi ti skorajda verjel :)

  79. Kryxy - 28.12.2008 ob 15:55

    Tukaj bi lahko razlagal kilometrsko, ampak če se osredotočim samo na eno stvar: zvok. Pa kaj češ s stiliziranim filmom in odlično literaturno podlago, če lepotička in princ odpirata usta, medtem ko istočasno lahko uživamo le v tim. glasbeni podlagi!? Ma iz katerega studija pridejo takile polizdelki? Domnevam, da so iz RTVSLO. Spomnil sem se enega podobnega primera, zaradi katerega je Maja Weiss, še ena genialna slovenska nad-režiserka, skoraj jokala na podelitvi Viktorjev, ni ga namreč zadela. Gre za nadaljevanko Novi svet (btw. če vtipkaš Novi svet v IMDB, ga ne boš našel niti v kletnih bazah podatkov). V teh “urbanih zgodbah iz Ljubljane” se je namreč malo kaj slišalo, tisto, kar se je, pa bolje, da se ne bi. Dragi Vinci, draga Maja, kaj vi ne pregledate in poslušate svojih izdelkov, preden jih spustite ven?

  80. missy - 28.12.2008 ob 16:12

    U jeeeee, argumentirano kot vse ostalo… goddamn!

  81. Kryxy - 28.12.2008 ob 17:03

    Takšni izdelki se argumentirajo sami, in sicer zelo močno. Enostavno ne moreš prodajat eno transcendenco in artkino variante, ko osnovnim pogojem, kot je zvok, ni zadoščeno. Če to režiserju, montažerju in tonmojstru ni jasno, potem… goddamn! (Ej, missy, pa sva le našla stično točko)

  82. missy - 28.12.2008 ob 17:07

    Seveda sva, saj to res ni težko… zvok je bil res v klincu… samo tale Gartner, tale pa je en šiškebab!

  83. Kryxy - 28.12.2008 ob 17:55

    No, Vincijevemu Pokru je dodelil štirko, in v bistvu zdej ne vem, kaj in kako.

  84. missy - 28.12.2008 ob 19:18

    Saj bi ti on povedal kaj in kako, če bi se le znal izrazit… :o )

  85. IZTOK GARTNER - 30.12.2008 ob 19:42
    IZTOK GARTNER

    Kryxy, uf, meni pa Novi svet ni bil slab. Čisto okej serija. Tole pa si bil prestrog.

  86. IZTOK GARTNER - 30.12.2008 ob 19:47
    IZTOK GARTNER

    Missy, no pa dajva, da boš dala mir. Posnel sem več kot deset kratkih filmčkov, od katerih so trije dobili nagrade na festivalu kratkih igranih filmov. To so bili žal časi, ko še ni bilo digitalne tehnike, kar pomeni, da so ostali na VHSu in da si z njimi danes ne morem nič pomagati. Posnel sem dva celovečerca, od katerih je bil eden uspešnica študentarije v Mariboru. Pa igral sem v filmu To je on, ki je bil zdaj v kinih. Prepričan sem, da je vse, kar sem naredil, veliko boljše od Vampirja. Kot sem tudi prepričan, da bi posnel stokrat boljši film, če bi imel na razpolago toliko denarja kot Vinci.
    Glede Pokra, meni je bil kul. Če spet ne znaš razbrati argumentov, pa ti ne morem pomagati.
    In ja, od kdaj moramo sami delati v nekem poslu, da lahko sodimo dela drugih? To je skrajno debilno razmišljanje. Po tej logiki je Damjan Murko najboljši pevec vsem tistim, ki sami niso pevci in niso izdali še noben pesmi. Idiotsko do konca.
    LP

  87. missy - 30.12.2008 ob 20:49

    No ja, sem lahko zelo dobra pevka, pa bom bolj klavrno izpadla, če se bom šla domačih karaok… recimo.

  88. missy - 30.12.2008 ob 20:49

    P.S.: A na ‘Ginekologa’ pa nisi ponosen? :o )

  89. Kryxy - 31.12.2008 ob 00:22

    Meni je Novi svet bil na malo višjem nivoju kot tisti Hotel z kolikože zvezdic, skratka težek amaterizem s strani Weissove, ki ima neko (tudi mednarodno) težo.

  90. IZTOK GARTNER - 3.01.2009 ob 18:55
    IZTOK GARTNER

    Missy, zdaj ko ti povem nekaj konkretno, pa odgovoriš kot totalni bedak in se izogneš bistvu. Saj sem vedel, da je bilo škoda časa.
    LP

    Kryxy, Hotel je bil res totalni poden.

  91. igor - 6.01.2009 ob 16:50

    ha ha… res ko sem gledal ta zmazek od filma sem ga gledal samo zato, ker nisem mogel verjeti da je možno posneti nekaj tako nemogočega. Glede na vsa sredstva, uporabo kostumov, specialnih efektov, statistov,… film niti ni low budget, zaradi česar odpade še zadnji ugovor avtorja. Veliko truda, a nobenega efekta. Ta film je dejansko najslabši Slovenski film vseh časov. Najbolj žalostno pa je da se avtorju verjetno zdi dober, morda celo povprečen… ha ha ha

  92. missy - 6.01.2009 ob 18:48

    Ja, Iztok, tvoje mnenje se je pa res pokazalo kot merodajno… :o )))

  93. IZTOK GARTNER - 7.01.2009 ob 00:08
    IZTOK GARTNER

    Missy, vprašala si me za izkušnje s filmom, pa sem ti povedal. Tvoj komentar, ki je sledil, pa je bil totalno trapast. To je vse, kar ti imam še za povedati.

  94. Smerdel - 7.01.2009 ob 02:06

    mnja, film me je nasmejal bolj kot katerakoli slovenska komedija. To je pa tudi nekaj vredno :)

  95. IZTOK GARTNER - 7.01.2009 ob 02:43
    IZTOK GARTNER

    No ja, meni je bil tako slab, da niti smešen ni več bil :)

  96. missy - 8.01.2009 ob 22:11

    :o )

  97. Viky - 10.01.2009 ob 18:42

    po pravici povedano jaz temu filmu nebi dala niti 1, kvečjemu bi mu dala -1 ker mi je bil obupen!!

  98. IZTOK GARTNER - 10.01.2009 ob 18:52
    IZTOK GARTNER

    No ja, moje ocene so od 1 do 5 :)

  99. marko - 12.01.2009 ob 22:19

    ej iztok zakaj vztrajno kopiraš štefančiča jr? oprosti če ne prebavlaš resnice samo maš (resno mislim) premalo knig prebranih da bi se kosal z nim. ta recenzija ima namreč stil in filing kot da bi ga napisal en trivialni, zelo zadeti štefančič, če ne že on pol pa nekdo z moteno osebnostjo…glede recenzije pa tole:filma sam nisem videl, sem pa videl enega, ki bi ga ti glede na tvoje pisanje moral in ga nisi, saj drugače ne bi napisal, saj tale film nikakor (!!!) ne more biti najslabši vampirski slovenski film, ker je bil ta s tem namenom že posnet: produkcijska skupina plan9:Vajnpajers: Blutvajnšpricer saga (ali po domače vinopir(j)i. Grem stavit, da ga je Marcel že videl ;)

    drekač!

  100. IZTOK GARTNER - 12.01.2009 ob 22:33
    IZTOK GARTNER

    Marko, tvoj komentar zveni kot zelo stara in zaprašena plošča, ki je vsa poravsana od nenehnega vrtenja v preteklosti in se jo je sedaj spet nekdo spomnil vtakniti na gramofon.
    Tega, ki ga omenjaš, še nisem videl. Slišal sem zanj, a ga niso skoraj nikjer vrteli, pa sem ga zamudil. Če se ne motim, so ga enkrat celo zavrteli v Celju. Nisem čisto prepričan. Sem pa prepričan, da ne more biti tako zelo slab kot Vampir z Gorjancev,ki ga ti nisi videl. Grem stavit, da ga Marcel zagotovo je :)

  101. ketna - 13.01.2009 ob 00:24

    No, ker sem pri prvem predvajanju zaspal zraven in sfalil joške Mojce, sem si ga ogledal še enkrat in čakal mučno, kdaj bodo te zize bingljale po mojem zaslonu. Ne samo, da mi je žal sebe, da sem to ponovno šol gledat, ampak mi je tudi žal TV-ja, ker je verjetno sam zaspal. Pa vredu berem knjige filozofov ob katerih večina zaspi, ampak tale film je prava kombinacija za tiste, ko majo motnje pri spancu. DVD bo hmal v lekarni pomoje kot zdravilo za nespečnost. Evo pa bo konc tablet!

  102. IZTOK GARTNER - 13.01.2009 ob 00:39
    IZTOK GARTNER

    Ketna, morda pa bo Vinci prav zato s prodajo DVDjev odlično zaslužil :)
    Pa ne da si gledal samo zaradi teh jošk? Joj, stari moj, ti pa si res obupan :)

  103. ketna - 13.01.2009 ob 00:50

    @iztok

    Ta prodaja DVD-jev ima zagotovljen mednarodni uspeh. Pač recimo temu, da me je presenetilo, ker ziz v SLO filmih ni veliko in še takrat, ko so so bedno postavljene v kader. Pa me je zarad tega zanimalo:P

  104. IZTOK GARTNER - 13.01.2009 ob 00:52
    IZTOK GARTNER

    Ketna, mar niso bili slovenski filmi znani prav po tem, da se vedno kdo sleče?

  105. ketna - 13.01.2009 ob 01:09

    Da, ampak ne vedno bjonde, ki me posebej privlačijo. Moram povedati, da recimo nisem spoznal niti ene črnolaske ali temno rjavolaske, ki bi me privlačila.

  106. IZTOK GARTNER - 13.01.2009 ob 02:39
    IZTOK GARTNER

    Stari moj, tale film je tako slab, da ga ne bi rešil niti Jonasov tič, kaj šele kake joške :)

  107. Nurudin - 13.01.2009 ob 04:14

    z zanesljivostjo lahko trdim, da je to eden najboljših filmov kar sem jih geldal sploh. za argumentacijo se preveč nenaspan.
    na oko bi ga ocenil z 9/10.

  108. GSH - 13.01.2009 ob 09:47

    jz tud nisem videl “boobies” od Mojce :D
    Film mi je bil pa kar všeč. :)

  109. IZTOK GARTNER - 13.01.2009 ob 20:02
    IZTOK GARTNER

    Nurudin, upam, da se šališ.

    GSH, očitno jih ni nihče :)

  110. Anže - 18.09.2010 ob 18:18

    Vprašanje: zakaj nisi pred enko napisal nekaj minusov? Ta film je meni res totalno beden in še en dokaz, da slovenci zdaj že res težko posnamemo dober film. Od novih mi je dobra le Pokrajina št.2

  111. IZTOK GARTNER - 21.09.2010 ob 02:38
    IZTOK GARTNER

    Tule je recenzija:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/10/27/recenzije-pokrajina-st-2/

    Meni je bil kul tudi Petelinji zajtrk pa Hit poletja, ki bi si zaslužil še kaj več kot le tv tretma.

  112. IZTOK faking GARTNER » Recenzije: Rise of the Animals, Arachnoquake, Piranhaconda - 5.07.2012 ob 00:58

    [...] zelo dobra zato, ker je tako zelo slaba, če veste kaj mislim. CGI je na stopnji Anžlovarjevega Vampirja z Gorjancev, igralska ekipa okoli skače kot da je iz plastelina, dialoge bi bolje spisali otroci v vrtcu, [...]

  113. Vinci - 18.02.2013 ob 11:11

    Super je blo prebrat vseh 111 komentarjev. Film je zares beden in zvok je v kurcu – igralci pa so super, neke blazne režije ni bilo, ker je bil plan snemanja tako natrpan, da je bilavse zgolj le realizacija, zato so bile tudi na snemanju črtane neke scene, ki bi marsikaj prripomogle k nebednosti – pri montaži pa so zahtevali z RTV Slo točno določeno sekundažo in pa realizacijo filma en cel mesec pred rokom, ki smo ga postavili kot skrajni rok za kvalitetno realizacijo. Moral je biti predvajan še v letu 2008 in je zato pač nedokončan. Zvok se je v tonskem studiu slišal odlično, na končni verziji pa je eno samo sranje. Je pa mogoče sedaj, ob političnih zombijih kar aktualen. Pisatelju Mateju Dolencu je tudi takšen kot je všeč – vsaj dvakrat na leto me pokliče, ko si ga ogleda. PRIHODNOST JE NAŠA – goddamn

  114. Vinci - 18.02.2013 ob 11:17

    A je mela že kakšna tvoja objava toliko komentarjev?

  115. IZTOK GARTNER - 18.02.2013 ob 13:40

    Cifra komentarjev nikakor ni slaba, ni pa rekordna, saj smo tudi že čez 400 prišli ponedkod :)
    No, lepo da zdaj z distance vidiš, da filmu manjka marsikaj, je pa škoda, če so nate res vplivali s tem RTV sranjem in ti na koncu zjebali film. Tega si ne bi smel dovoliti.
    In držim pesti, da posnameš še kak dober film, saj zneš, jebemti no.

  116. Iztok - 3.05.2013 ob 18:07

    Film gotovo ni nek biser, takega komentarja pa si gotovo ne zasluži. Pričakoval bi nek nivo recenzije. Osebno menim, da je recenzija slabša od filma.

    Knjiga je boljša od filma, katera pa ni? Si bomo film zapomnili? Velika večina gotovo ne (in to upravičeno). Recenzije bi morale biti na nivoju, ta je po mojem mnenju globoko pod nivojem (le kritika filma…).

    O kom govori film? Liki v filmu? Vloga teh likov? Dogajanje v samostanu? Moj soimenjak kaj veš o tem?

  117. Iztok3 - 3.05.2013 ob 22:07

    Čeprav sem mnenja, da Iztok recenzij ne zna pisat, ter so le-te vsebinsko na nivoju osnovnošolskih spisov, sem absolutno proti šablonskim recenzijam. Recenzija ima lahko vse elemente, ki si jih naštel, ali pa nobenega. V obeh primerih je lahko obupna ali pa odlična.

  118. Iztok4 - 4.05.2013 ob 10:14

    Popolnoma jasno je, da Gartner NE ZNA PISAT, niti recenzij niti česa drugega, in da so njegova “razmišljanja naglas” na nivoju osnovnošolca – ampak kljub temu mu včasih uspe strniti kakšen vsebinski utrinek ali pomen, ki ti da misliti. No, večinoma pa ni tako in tokratna recenzija ni izjema.

  119. IZTOK GARTNER - 4.05.2013 ob 12:24
    IZTOK GARTNER

    Stari, počasi bo dovolj, saj smo dojeli no.

  120. E - 11.07.2015 ob 14:50
  121. ModniMacek - 11.07.2015 ob 16:34

    Fajn, ampak ne vem od kod ideja avtorju članka,da je to prva “prava” slovenska grozljivka. Pa cetudi ne stejemo amaterske b produkcije,ki je pripravila kar nekaj (v vecini slabih) izdelkov, je tukaj se vedno Morana iz leta 94, v, za slovenske razmere, kar zvezdniski zasedbi.

    http://www.film-center.si/sl/film-v-sloveniji/filmi/271/morana/

  122. IZTOK GARTNER - 12.07.2015 ob 01:17
    IZTOK GARTNER

    Jp, Morana je prva naša grozljivka. Sicer čisti šit, kjer komaj čakaš, da vsi pomrejo, da ne bojo več čvekal tako slabih dialogov, a vseeno :)
    Je pa res, da slasherja še nismo imeli, vsaj uradno v kinu ne.

  123. E - 12.07.2015 ob 11:30

    Kdo je prvi uradno to se šteje recimo reparka Katana je v Sloveniji uradno prva reparka ,ki je izdala album ne uradno pa temu ni tako je bila prva , če se ne motim Polly oz. Polifonija.
    Uradno , da se razumemo vse prijavljeno na institucije recimo SAZAS itd..

  124. IZTOK GARTNER - 12.07.2015 ob 19:47
    IZTOK GARTNER

    Morana je torej prva uradna slovenska grozljivka.

  125. E - 12.07.2015 ob 21:43

    Nisem gledal Morane a imam občutek ,da je ta film bolj triler kot pa grozljivka.Vrjetno je malo strašljivo in folk kr misli ,da je to grozljivka.Film Gothika je za en folk grozljivka za mene je čisti triler.Po pogledanemu trailerju mislim , da bo to prava in prva grozljivka v slovenskem prostoru.Mislim ,da se nebi oklicali za prve glede na to ,da kot zgleda je film Morana uradno prijavljen itd.

  126. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 00:50
    IZTOK GARTNER

    Ni važno kaj je zate kaj, važno je, da je Morana prva uradna slo grozljivka. Tale novi je pa prvi pravi slasher.

  127. E - 13.07.2015 ob 09:29

    Vlada ,da ni važno kaj je Morana zame.Sem pa skoraj 100% prepričan ,da je tako.Da je triler in ne grozljivka.Kot pravim nebi se sami oklicali za prve ,če temu nebi bilo tako glede na to ,da je Morana vse uradno prijavljena itd.Iztok površno me bereš , da se morem ponavljati.

  128. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 12:01
    IZTOK GARTNER

    Fak no stari, daj se zberi no.
    Morana ni noben triler. Je grozljivka, kjer gre skupina ljudi v gore in jih neznana sila pobije enega za drugim. Za razliko od tebe sem jo gledal!
    Da se novi film oglašuje za prvo grozljivko pa je logično, saj je super za rejtinge.

  129. E - 13.07.2015 ob 12:16

    Jaz sem čisto vredu in zbran…Ne trdim ,da je Morana triler ampak predvidevam ,da je triler (to je razlika).Ni vsako pobijanje ljudi v filmu grozljivka.Nebi se čudil ,da bi folk ta film okronal tudi za znanstveno fantastiko , ker je notri neznana sila.

  130. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 12:52
    IZTOK GARTNER

    Ampak ni ne triler ne scifi, ampak grozljivka in pika!
    Zakaj ta debata no, če je vse jasno?!?
    Da je v vsakem filmu več različnih žanrov, pa je itak logično, no. Skoraj ni grozljivke brez primesi trilerja in scifija ali komedije, če hočeš.
    Ampak Morana je prva uradna slo grozljivka in konec debate.

  131. ModniMacek - 13.07.2015 ob 13:12

    Se mi je zdelo, da E ne bo znal razlociti med kritiko AVTORJA ČLANKA, oz. njegovega zapisa na blogu. Prav vedel sem,da bo nekako uspel to osebno vzet.

    Moja prva kritika se nanaša na avtorja članka. In kot sem sam in Iztok še 3x zapisal je to PRVA slovenska grozljivka, ker ima prvine grozljivke.

    Če pa filma nisi gledal (sam sem ga 2x) ne moreš trdit, da se ti zdi, da to ni grozljivka :D

    Tule piše pod “genre” pa tudi v “review-ih” je pojmovana kot grozljivka.

    http://www.imdb.com/title/tt0110564/?ref_=fn_al_tt_1

    lahko se pa na lastne oči prepričaš (predvidevam da imaš account)

    http://www.partis.si/torrent/podrobno/24198

    In ja, ni uau film, zgodba je solidna,ker se dotika slovanske mitologije, igra povprečna, igralska zasedba po imenih zelo močna, izvedba za čas v katerem je bilo posneto tudi solidna. skratka: grozljivka

  132. E - 13.07.2015 ob 13:21

    Okej prav prav vidim , da ne razumeš kaj želim povedati….

  133. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 13:49
    IZTOK GARTNER

    E, bluziš, to je vse. In nočeš pa nočeš štekat kaj ti govorim že dva dni. In nočeš pa nočeš razumet, da četudi avtorji nov film prodajajo kot prvo grozljivko, to ne pomeni, da je to res. Morana uradno pri vseh velja za prvo slo grozljivko. Pika.

  134. E - 13.07.2015 ob 14:53

    Iztok še enkrat ti pravim , da ne razumeš kaj ti želim povedati.
    Maček pa kakopak spet pametuje…

  135. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 15:07
    IZTOK GARTNER

    Razumem, samo bedarije govoriš, to je point. Ker uradno je Morana to kar je.

  136. E - 13.07.2015 ob 15:18

    Zakaj bi govoril bedarije ,če pa sem povedal samo svoje mennje , razmšlanje in to je to.

  137. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 15:25
    IZTOK GARTNER

    Ker skušaš dopovedat, da Morana ni grozljivka.

  138. E - 13.07.2015 ob 15:28

    Ne skušam dopovedati ,da ni grozljivka ampak samo predvidevam , da je ta film bolj triler kot grozljivka.

  139. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 15:33
    IZTOK GARTNER

    Predvidevaš narobe in ne bereš pojasnil zakaj predvidevaš narobe. To je problem te debate.

  140. E - 13.07.2015 ob 15:38

    Berem berem brez skrbi.Problem te debate je ,da jaz ne smem predvitevati trdil pa nisem ,da ni grozljivka.

  141. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 15:52
    IZTOK GARTNER

    Lahko predvidevaš, ampak ti nas prepričuješ. To je razlika.

  142. E - 13.07.2015 ob 15:59

    Dobenega ne prepričujem zato ,ker si ne trdim ,da ni grozljivka.

  143. Didl - 13.07.2015 ob 19:22

    Jaz pa predvidevam, da je Morana komični muzikal, lahko pa da se motim.

  144. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 20:45
    IZTOK GARTNER

    Didl, morda bo zdaj Eju končno jasno kake bedarije kvasi :)

  145. E - 13.07.2015 ob 21:46

    Didl jaz predvidevam ,da si ti en konzervativni provokator ;) .
    Morda bo zdaj Iztoku jasno ,da če človek predvideva ne kvasi bedarij :D .

    Zdaj pa resno vem ,da še vedno ne veš kaj sem želel povedati Iztok.

  146. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 22:18
    IZTOK GARTNER

    Ker si prebral, da je novi film prva grozljivka, želiš na vsak način dokazati, da Morana ni. In iščeš idiotske razloge zakaj ni. Pri tem pozabljaš, da vsem ostalim je, zato mi ni jasno, zakaj bluziš kako naj bi Morano morda ostali vzeli. Čisto vsi so jo kot grozljivko, zato mi res ni jasno, zakaj bluziš. To je vse.

  147. E - 13.07.2015 ob 22:29

    Iztok še enkrat ti napišem ,da NOČEM NIČ DOKAZATI.A bodo velike črke dovolj razumljive in jasne ,da ne želim nič dokazati?
    Povedal sem samo svoje mnenje in to je to.Jaz nimam dobenega problema vidim pa ,da ga imate vi ostali ,ker me hočete v nekaj prepričati kar vam ne nasprotujem in oporekam.

  148. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 22:35
    IZTOK GARTNER

    Kaj pa je pol sploh tvoj namen? Zakaj pol sploh ta debata, če ničesar nočeš? Lahko imaš mnenje, samo napačno je in brez poante. Zakaj tega ne štekaš?

  149. E - 13.07.2015 ob 23:25

    Samo svoje mnenje sem povedal in to je to.Ni namena.

  150. Didl - 13.07.2015 ob 23:57

    E, priporočam ti, da pogledaš Morano in bo konec bluzenja. Ne vem pa res kaj je sploh point, da nek film, ki ga nisi gledal, označuješ za nekaj dreugega kot vsi ostali. Če ga vsi od nekdaj smatrajo kot grozljivko in po vseh merilih za to tudi velja, zakaj bi ti predvideval drugač? Na podlagi česa?
    Kot, da bi rekel: “nisem gledal The Shining, ampak sem skoraj 100% prepričan, da je triler, ne pa grozljivka.”

  151. MelesMeles - 14.07.2015 ob 08:52

    Ohoho. Spet ena izmed “nikarte zamuditi” debat. Bravo, dobro ste tole izpeljali. Čestitke.

  152. E - 14.07.2015 ob 10:16

    Didl ne razumeš kaj želim povedati.Če bi pozorno bral morda bi.
    Ne štekaš pointa in to je to.

    P.S. Da se znova še tisoč krat ponovim film Gothika je tudi za nekatere grozljivka za mene je to čisti triler.Ni vsako pobijanje in neznana bitja grozljivka.Če to ni jasno ne vem kakšni poznavalci filmov ste.

    P.S. drugič , Jaz ne bluzim samo svoje menje sem povedal vi bluzite že ne vem koliko postov , da se jaz ne vem kako življensko motim in me na vsak način po ovčje želite ,da spremenim mnenje ,če pa vam ne oporekam in ne trdim ,da nimate prav.Samo svoje mnenje sem povedal in to je to.

  153. ModniMacek - 14.07.2015 ob 15:14

    Haha, pa se gremo semantiko.

    Ker si sam izpostavil, da filma nisi gledal, ne mores podati svojega mnenja (o tem ali je, ali ni grozljivka) ampak svoja PREDVIDEVANJA.

    Torej ti predvidevas,da ni grozljivka, in to ni tvoje mnenje.

    Seveda imas pravico tudi predvidevati, ampak mi, ki smo film videli,avtorji filma, kriticna in nekriticna javnost oznacuje film za grozljivko. Mater, pa smo res ovce :D

    Se enkrat, v komentarju #131 imas link, poglej si in podaj svoje MNENJE in ne predvidevaj, ker izpadeš (v najbolj blagi obliki) smešen in brez podlage trmast.

  154. E - 14.07.2015 ob 16:06

    ModniMacek Problem je v tem “Torej ti predvidevas,da ni grozljivka, in to ni tvoje mnenje.”Leta 2015 ne smem imeti svojega lastnega mnenja.Res daleč smo prišli.Poleg tega nič ne trdim.Filma ne bom dol vlačo ,ker je freelič in naložen že pred leti in tega ne bom oddal 1:1 par let.

  155. ModniMacek - 14.07.2015 ob 17:46

    Ce bi vedel s cim se ubada semantika, bi tudi vedel zakaj sem razclenil besedi “mnenje” in “predvidevanje”.

    Lahko imas mnenje, predvidevanje, lahko haluciniras, zaradi mene lahko pocnes karkoli :)

    Poleg nepismenosti za slovenski jezik, je ta ocitno prisotna tudi na racunalniskem podrocju.

    Freeleech pomeni ravno to, da lahko snames film brez da bi vrnil (uploadal) tudi en sam kilobajt podatkov, pa to NE BO vplivalo na tvoje razmerje. Etimolosko in prevod: Free = zastonj/prost/brezplacen, Leech = pijavka. Tako, da si ga kar privosci, pa to ne bo vplivalo na razmerje.

    Ali bos raje se naprej predvideval in govoril, da imas mnenje o necem kar se sploh nisi pogledal?

  156. Didl - 14.07.2015 ob 18:30

    lol E, kaj je pa tako težko razumeti? Vsi razumemo, da obstajajo filmi, ki so po elementih bližje trilerju, kot pa grozljivki. Ok, Gothika po tvojem mnenju, čeprav je to zame navadna nadnaravna srhljivka, kot so jo tudi označili, ampak raje ne bomo še o tem.
    Bluzenje o žanrih je sicer brezplodno, saj žanrske konvencije niso eksaktna stvar, da bi šli gledat kaj piše v statutu. Večina filmov je raznovrstnih in jih je zato težko strpat v en sam žanr. Žanrske oznake služijo predvsem za občinstvo, da se lažje orientira.
    Kot sem rekel, ne razumem kaj je point napačnega sklepanja, samo zato, da kljubuješ drugim, ampak to že sam veš. Nadaljujemo z debato, ko boš pogledal Morano.

  157. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 18:33
    IZTOK GARTNER

    Tudi meni ni jasno zakaj E še vedno vztraja pri svojem napačnem mnenju :)
    Očitno le zato, ker nov film prebrisano oglašujejo kot prvo grozljivko :)
    Da je bila pred tem to Morana že zdavnaj, Eja seveda ne zanima, saj je Morana lahko po njegovem tudi vse drugo kot grozljivka :)

  158. E - 14.07.2015 ob 19:14

    ModniMacek vem kaj pomeni frrelič ampak ,če ne oddaš torenta dobiš ban , pametnjakovič!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  159. E - 14.07.2015 ob 19:18

    Iztok za ta film Idila sem videl samo ta link ,ki sem ga zgoraj postal.Tako ,da jaz dobenega oglaševanja nisem videl tako kot recimo pri filmu gremo mi po svoje.

  160. E - 14.07.2015 ob 19:45

    Če freeliča ne oddaš v razmerju 1:1 in ga zbrišeš prej dobiš opozorilo ,če se to večkrat ponovi dobiš ban.
    Ta film pa je bil naložen že pred leti in ga v razmerju 1:1 nebi oddal dolgo časa ziher kakšno letno ne.In zaradi tega si nebom dol potegnil ta film.Tako ,da ti meni ne kdo je ne pismen zgleda ,da si ti ModniMacek.

    P.S. Da ne boš spet iskal dlake v jajcu in problema ,ki ga ni freelič je pogovorna beseda za Freeleech.

  161. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 21:19
    IZTOK GARTNER

    Saj o tem linku govorim. Od tod tudi cela naša debata.

  162. E - 14.07.2015 ob 22:31

    Iztok to za mene ni oglaševanje filma.Samo članek za film in to je to.A se ti zdi to oglaševanje???

  163. ModniMacek - 14.07.2015 ob 22:41

    Dej ne bluzi bizgec.Ne vem na kateri strani veljajo zgoraj omenjena pravila ampak na Partisu ziher ne. Evo v tem trenutku sem zbrisal 3 nedokoncane freeleeche, in v preteklosti že mnogo drugih, pa nisem nikoli dobil nobenega opozorila. Kdaj sem že naredil tudi t.i. “Hit&run” pa tudi nisem prejel opozorila.

    Samo zate sem prebral pravilnik, pa nikjer ne pise kar ti (kot vedno) nabijas. Verjetno si spet “predvideval”, to ocitno zelo rad pocnes, samo problem je ker so v tvoji glavi tvoja predvidevanja ocitno kar hitro fakti.

    Pravila pri deljenju in prenašanju torrentov
    Če uporabnik ni izmed petih zaporednih torrentov niti enega odsejal vsaj 50%, prejme opozorilo ne glede na delilno razmerje in velikost torrentov. Uporabnik mora imeti ob opozorilu torrente neaktivne.
    Če po prenosu takoj nehate sejati in storite ti. “Hit&Run” boste prejeli opozorilo. Tako opozorilo se šteje enako kot navadno, torej bo vaš račun onemogočen ob petem opozorilu.

    http://wiki.partis.si/index.php?title=Pravilnik

    Kaj pomeni, da je torrent freeleech?
    Pri torrentu, ki je freeleech se vam štejejo samo naloženi podatki, ne pa prenešeni.

    http://wiki.partis.si/index.php?title=Kako_si_izbolj%C5%A1ati_razmerje/ratio

    ERGO: Kako bos pri freeleechu dosegel razmerje 1:1, ce ti na strani steje samo upload in ne downloada, torej kako bo partis lahko “vedel”, da je torrent nedokoncan.

    Touche,mofo!

  164. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 23:03
    IZTOK GARTNER

    E, nima veze, poanta ostaja ista.

  165. E - 14.07.2015 ob 23:17

    ModniMacek ne bluzi.Očitno nisi dolgo na partisu ,da bi to prebral kaj sem jaz.Očitno so spremenili , omilili pravila in spodaj lepo piše 2014.A misliš ,da vsaki dan berem ta pravila da lahko potem po netu pametujem kot ti??Ko sem se jaz registriral je nekako tako pisalo kot sem napisal.Ne ti meni razlagat kaj je freelič in ratio ,ker še predobro vem.Valda ,da lahko vidiš ,če kdo ne odda torenta 1:1.Vprašaj kakšnega eksperta za te stvari ,ker meni itak ne vrjameš.

    P.S. https://www.youtube.com/watch?v=UcPGclcCpeo&feature=youtu.be&t=16s

    Iztok poanta ni ista in to ni oglaševanje.

  166. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 23:38
    IZTOK GARTNER

    Hoces rect, da o Morani nisi podvomil zaradi tistega clanka ampak zato ker je zunaj lepo vreme?

  167. E - 14.07.2015 ob 23:49

    Iztok nisem podvomil ampak me je ta članek spodbudil k razmišlanju ,da pa Morana mogoče ni grozljivka je pa mogoče triler.

  168. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 00:11
    IZTOK GARTNER

    Ampak je grozljivka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    In ni triler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  169. ModniMacek - 15.07.2015 ob 00:24

    Sem vprasal…sebe.

    Glej bizgec, ce obstaja podrocje, kjer mi ne mores srackat je to internet. Zato si me prisilil,da pokazem “mišice” (kar sicer ni v moji navadi)

    Prvi US robotics 28.8.kbit/s modem sem dobil in uporabljal leta 1996(ko je www sele nastajal in so bili aktualni t.i. BBS-i, uporabljal vecinoma mirc), drugega dve leti kasneje 56.6 kbit US robotics, uporabljal dva isdn modema, in bil drugi priklopljeni uporabnik na ADSL telekomovem omrežju v Šentjurju, ko je bil prvi komercialni paket 512/128 kbit/s, uporabljal 3 razlicne kabelske modeme, pri treh razlicnih kabelskih ponudnikih v ljubljani, uporabljal optiko pri T2 (Lj) in Siolu (Ce), vrh vsega sem delal 4 leta (2 leti preko študenta,2 leti redno zaposlen) za internetnega ponudnika Voljatel, kasneje prevzetega in preimenovaega v Tuš Telekom, kjer smo v strežniški sobi, ne boš verjel celo gostili partis strežnik, ki se je kasneje prestavil, sem pa osebno 1x resetiral strežnik od tudi nekoč popularnega blinka, ki je tudi gostoval pri omenjenemu ponudniku.Postavim ti mrežo za manjše do srednje podjetje, itd.

    Uporabnik partisa sem s trenutno aktualnim accountom od oktobra leta 2009, imam razmerje 2,77, pred tem uporabljal drugega (ker ni vec aktiven ne morem preveriti od kdaj tocno) in se enkrat ponavljam,da je ravno poanta freeleecha, da si ljudje ne kvarijo razmerja za ali VELIKE datoteke, ali starejše zadeve, ki pa nimajo več veliko seederjev. Ja torrenta mogoce ne smes izbrisat iz torrent clienta,ampak zakaj bi te na freelechu prisili v to,da imas razmerje 1:1, ce je ravno namen freeleecha,da si lazje popravis razmerje, za razliko od ostalih torrentov, kjer je razmerje zelo pomembno.

    Zdaj pa prosim v kot. Kot ze nickolikokrat na tem blogu si ostal brez argumentov, in ti svetujem, da se nehas sramotit.

  170. Didl - 15.07.2015 ob 01:08

    Haha Modni Maček, ti pa si vztrajen. Naj ti že vnaprej povem, da nimaš prav. Nima veze na katerem področju in koliko se spoznaš, pri “E”-ju nimaš šans.

  171. E - 15.07.2015 ob 09:18

    ModniMacek kaj mene to zanima kakšne pakete si ti imel.In zakaj je to zdaj pomebno?Bilo je tako če freeliča nisi oddal minimalo 1:1 si dobil opozorilo.Zgleda ,da so omilili pravila.Pred leti je bilo tako kot sem že napisal in tudi razvidno z letnico 2014.Ja tudi na Blinku sem bil.Tudi na Slobytes.Še enkrat ti ponavljam ,da še predobro vem kaj pomeni freelič ,ker si v večini dol vlačim te torente.Tako ,da mi ne rabiš pametovat kaj je to ,ker vem kaj je to.Še enkrat ti povem ,da starejše freeliče ne vlačim dol ,ker jih potem ne moreš oddati 1:1.In ,ker ziher je ziher se držim tega pravila 1:1.

    Iztok a sem rekel ,da ni grozljivka????V svoji smeri pa lahko razmišljam a ne???A je to prepovedano?????

  172. ModniMacek - 15.07.2015 ob 09:57

    U bistvu imas prav Didl, in mi je kar zal,da sem sploh karkoli napisal, priznam, da mu je celo uspelo malce dvigniti tlak, mogoce je pa samo zelo dober trol.

    Sicer pa pricakujem sedaj podoben “argument” kot v zadnji debati, ko sem sklenil, da ne bom vec padal v debate z njim (in ocitno zal prekrsil sklenjeno), in sicer, da sem si itak vse izmislil, ker na internetu lahko vsak vse napise in se pretvarja, da je nekaj kar ni, zato mi ne gre zaupati.

  173. E - 15.07.2015 ob 10:38

    ModniMacek si si postavil vprašanje in nanje tudi odgovoril.
    Hvala ,da ti jaz ne rabim napisat.A ti zaupaš enemu neznancu na internetu?Kot neki profi računalničar kot se sam imaš bi mogel vedeti da ne.Kdo drug je tukaj izpadel troll dragi spoštovani Maček.

  174. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 13:25
    IZTOK GARTNER

    E, ni prepovedano, samo ni mi jasno, zakaj ne spremeniš razmišljanja, če vidiš, da totalno narobe razmišljaš.

  175. E - 15.07.2015 ob 13:47

    Iztok fora je v tem ,da mi enostavno ne pustite ,da razmišljam po svoje z svojo glavo.Na vsak način bi moral razmišljati z tujo glavo.
    Pa le zakaj ,če imam svojo?Višja demokracija v Sloveniji ne deluje opažam.Ovčarstvo pa deluje zelo na visoki ravni.Če štekaš kaj želim povedati.

  176. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 14:02
    IZTOK GARTNER

    Fak no, stari moj, tebe pa res mede :)
    Kot da bi rekel, da na semaforju rdeča pomeni, da lahko greš skozi in da zakaj te vse ovce prepričujejo, da je to v resnici zelena :)

  177. ModniMacek - 15.07.2015 ob 14:17

    “agnostik” E :D

    Torej ne verjames nicemur, dokler se na lastne oci ne prepricas, razen ce gre za placan clanek s trailerjem o filmu, ki v marketinške namene trdi, da gre za prvo slovensko grozljivko?

  178. Didl - 15.07.2015 ob 14:54

    Imaš prav E, ne pusti si oprati glave. Mene so tudi v šoli učili, da so od Cankarja Hlapci satirična drama. Nikoli jim nisem nasedel, zame je bila to vedno dobra kriminalka.

  179. E - 15.07.2015 ob 16:44

    ModniMacek jaz dobenega marketinga tukaj ne vidim v tem članku.
    Marsi kateri glasbenik plača itd.. ,da je članek u njem pa še to ni oglaševanje in temu podobno.Kot sem še ne vem koliko krat napisal oglaševanje je bilo gremo mi posvoje za ta film še za enkrat tega nisem zasledil.Maček misli ,da je pameten ker uporablja kao učene besede agnostik.Dobena diploma te ne naredi pametnega še bolj pa razgledenega.To ti za živlenje.Resnično živlenje.Krutno živlenje.

    Iztok to kar ti zdaj pišeš sploh ni primerljivo.

  180. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 17:05
    IZTOK GARTNER

    E, je primerljivo, saj je Morana toliko sto posto grozljivka kot rdeča luč na semaforju pomeni, da ne smeš dalje.
    Ali če se vrnem k filmu, Morana je toliko sto posto grozljivka kot je sto posto, da Indiano Jonesa igra Harrison Ford. Ti sicer lahko imaš mnenje, da ga v resnici igra Slavko Avsenik, ampak tvoje mnenje je žal totalno napačno in mi, ki vemo, da ga igra Harrison Ford, zaradi tega nismo ovce, le ti si totalni idiot, ker misliš, da ga igra Slavko Avsenik. Štekaš?!?

    Pa pusti izraz marketing, ki nima nobene veze s poanto, da si podvomil v Morano zaradi tistega članka. Imenuj ga navaden članek, imenuj ga drek, imenuje ga marketing, imenuj ga krompir, ni važno kako ga imenuješ in dojemaš, point je, da si zaradi njega podvomil v Morano. Zakaj se delaš totalnega butca in se vpikuješ v izraze marketing/članek/reklama, če pa poanta ostaja ista glede Morane.

  181. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 17:08
    IZTOK GARTNER

    Didl, meni so pa rekli, da je bil Tito predsednik Jugoslavije. Nisem jim verjel, nisem hotel biti ovca, imel sem svoje mnenje in rekel, da je predsednik Jugoslavije Kralj Artur. Četudi so mi pokazali slike in vse možne dokaze, sem ostal pri svojem mnenju, ker nisem hotel biti ovca, pa tudi Kralj Artur se mi je zdel vedno kot predsednik Jugoslavije po izgledu, zato sem upal, da se bo zdel še komu.

  182. ModniMacek - 15.07.2015 ob 17:54

    S tem, da te diploma ne naredi pametnega se naceloma strinjam, ampak ce clovek zna smiselno uporabit besedo in ima besedni zaklad sirsi od 100 besed se ne pomeni, da se dela pametnega.

    Dragi E, kaj pa ti veš o krutem zivljenju? Ker po nacinu pisanja in “upornistvu brez razloga” sklepam, da si se najstnik ,oz. pred parimi leti zakljucil z “najstnistvom”.

    Sicer pa se mi ne da vec ubadati s tabo, kvecjemu se lahko pridruzim ostalim in te zasmehujem (dasiravno to ni lepa cloveska lastnost,ampak dobil si vec kot dovolj priloznosti,tako, da si to povsem zasluzis).

    p.s.

    Ojoj fantje, mislim, da se moramo vsi E-ju opraviciti, ocitno je Morana res triler, poglejte, se na imdb tako pise…

    http://saveotic.com/KN4U

    :D DDD

  183. E - 15.07.2015 ob 17:58

    Iztok ModniMacek je prvi uporabil besedo marketng jaz sem mu samo odgovoril ,da to ni marketing za moje pojme.Pa še vedno ne štekaš kaj želim povedati ,ker me želiš na vse pretege prepričati nekaj kar nisem rekel ,da ni res.In to ponavljam v post v post in še ne razumeš.A bi moral narisati ,da bi razumel ,da ne naspotujem tvojemu mnenju.Jaz imam pač samo svojega in to je to.
    Didl The Rolling Stones so pa tehno ne?Si pameten tako ,da bi lahko pamet izvažal :) .

  184. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 18:23
    IZTOK GARTNER

    Maček, tukaj ni čisto tako :)
    http://www.imdb.com/title/tt0110564/
    Sicer pa smo že zdavnaj rekli, da ima primesi trilerja.

    E, bom še tisočič ponovil, da ni problem, da imaš svoje mnenje, ampak da je problem, da imaš napačnega.

  185. E - 15.07.2015 ob 19:11

    Iztok jaz pa bom tisočič ponovil ,da ne nasprotujem tvojemu mnenju.

  186. ModniMacek - 15.07.2015 ob 19:13

    Uf, to so pa menda bili neki nepridipravi na delu, ocitno je res, da na internetu ne smes nikomur in nicemur zaupat, le kdo je potvoril kaj takega ;)

  187. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 19:47
    IZTOK GARTNER

    E, in zakaj imava različna mnenja, če je jasno, da je Morana grozljivka?

  188. E - 15.07.2015 ob 21:19

    Iztok jaz samo predvidevam ,da je bolj triler nisem pa rekel ,da ni grozljivka.To že ves čas ponavljam.

    ModniMacek kot neki računalniški profi kot praviš ,da si bi lahko vedel ,da je dosti nepridipravov na internetu.

  189. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 22:33
    IZTOK GARTNER

    In na osnovi česa tako predvidevaš?

  190. ModniMacek - 15.07.2015 ob 23:16

    @iztok, ja kako ne ves, na osnovi clanka,kjer pise, da je Idila prva grozljivka :D

    Ja,ampak se vec kot nepridipravov je pa ocitno debilov :P

  191. E - 15.07.2015 ob 23:19

    Iztok folk je preveč strašljiv.

  192. E - 15.07.2015 ob 23:26

    ModniMacek lepo ,da si sam sebe omenil v drugem stavku v svojem zapisu 190 :) .

  193. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 23:33
    IZTOK GARTNER

    Ja čak zdaj. A govoriva, da je grozljivka to, kar tebe osebno prestraši, ali to, kar velja glede žanra? Ker po tvoji logiki je za nekoga grozljivka nekaj, za drugega nekaj drugega, saj enega ne prestraši, drugega pa. Tako se ne moremo iti, no. Kaj je tebi grozno in kaj ne, nima veze s tem kar je nek film žanrsko. Joj no.

  194. E - 15.07.2015 ob 23:43

    Iztok drugi so strašljivi in mimoze ne jaz.

  195. Didl - 15.07.2015 ob 23:49

    Jaz se bojim zlikovca iz Home Alone. Kaj to šteje za horror?

  196. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 23:50
    IZTOK GARTNER

    E, ti sploh bereš kaj ti jaz pišem, pizda no?!?

    Didl, prašaj Eja.

  197. ModniMacek - 15.07.2015 ob 23:51

    Glede na to, da sem sam naredil “fotomontažo”, ok priznam, jaz sem tisti nepridiprav, in ja evo, kesam se. Torej jaz sem nepridiprav, le kdo je potem tukaj debil? hm hm

  198. Didl - 15.07.2015 ob 23:52
  199. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 23:54
    IZTOK GARTNER

    E mora potrditi. Kajti če njega ne prestraši, potem ni grozljivka, ampak triler.

  200. Didl - 15.07.2015 ob 23:58

    Jaz čakam na dan, ko bo “E” vsem skupaj razkril, da nas trolla že cel čas. :)

  201. E - 16.07.2015 ob 09:00

    Iztok a ti sploh bereš kaj jaz pišem???A sem rekel ,da ni grozljivka???TO TI ŽE SKOZ PONAVLJAM in ne vem zakaj enostavno tega ne razumeš.Za moj okus in distanco marsi katera (v večini) grozljivka ni strašljiva.Velik problem te debate je ,da ne smem imeti svojega mnenja.

    ModniMacek spet si si odgovoril na zastavljeno vprašanje.
    Hvala ,da ti ne rabim jaz pisati.

    Didl ne to je znanstvena fantastika :) .
    https://www.youtube.com/watch?v=OCbgfnVXM3I

  202. AndrejM - 16.07.2015 ob 09:19

    Tudi jaz mislim, da je Home Alone (1) grozljivka. Kaj mulc dela ubogima lopovoma… :) .

  203. ModniMacek - 16.07.2015 ob 10:52

    Ah, ce ne gre Mohamed h gori, naj pa pride gora k Mohamedu…

    Eto dragi E, samo zate…

    http://saveotic.com/images/2015/07/16/Db93K.gif

  204. ModniMacek - 16.07.2015 ob 11:21
  205. IZTOK GARTNER - 16.07.2015 ob 11:56
    IZTOK GARTNER

    E, ja, rekel si, da ni grozljivka, ampak bolj triler in znanstvena fantastika. Pač zato, ker si prebral članek za novi film. Če tega ne bi rekel, se ne bi s tabo ubadali že cel teden, pizda no. In ne samo da si to rekel, celo argumente iščeš zakaj si tako rekel in zakaj imaš prav, mi vsi ostali pa narobe. Če bi, kot praviš, rekel, da je grozljivka, zakaj bi se potem pogovarjali o tem kaj je in kaj ni že pet dni. Pa kdo je tu nor?!?
    In že stotič bo ponovil, ni panike da imaš mnenje, panika je, da ga ne spremeniš čeprav veš, da je napačno.

    Maček, ah, to je bolj triler. Vsaka pošast, ki žveči človeško mesto in se kot duh pojavlja zadaj folka, pa že ni grozljivka. To vidiš v vsakem trilerju. V grozljivkah se dogajajo čisto druge reči.
    Pa seveda, če E ne bo prestrašen, potem to ni grozljivka in žanrska oznaka ne velja.

  206. E - 16.07.2015 ob 12:15

    Iztok spet ti ponavljam ,da jaz tebe nočem prepričati in ti ne oporekam ,da ni grozljivka.To sem ti že toliko krat ponovil ,da mi je prav tečno.Še enkrat z velikimi črkami NISEM REKEL ,DA NI GROZLJIVKA.SEM BIL DOVOLJ JASEN???

    ModniMaček , AndrejM

    https://www.youtube.com/watch?v=5d0X3gIALLg

  207. E - 16.07.2015 ob 12:16

    Iztok ne vem kaj je tu tako strašnega????

  208. IZTOK GARTNER - 16.07.2015 ob 12:21
    IZTOK GARTNER

    E, kaj pa je potem sploh point cele debate?!?!?!?!?
    In zakaj je Maček, ki ti je pripel odlomke iz Morane, kjer ti je več kot dokazal, da je grozljivka, zdaj troll?
    Zgoraj si napisal, da si skoraj 100 posto, da je bolj triler. Zdaj celo na odlomkih vidiš, da ni.

  209. E - 16.07.2015 ob 12:43

    Iztok point ,ki ga nismo dosegli je to ,da ima vsak lahko svoje mnenje.To je point.V sloveniji je to pač težko ,če večina mislo tako en pa drugače je avtomatsko čuden in ne vem kaj še vse samo človek ne.In to ,kar ste delali vsi trije je za moje pojme čredni nagon bele ovce hočejo črno prepričati ,da se moti.Vi pa me hočete iz posta v post prepričati nekaj kar nisem rekel ,da ni samo na vaše rekacije sem čakal in jih tudi dobil točno takšne ,ki sem ji predvideval ,da bodo.Še ne več dokaz kako znamo biti slovenci v večini ne strpni in zelo norčljjivi.Iztok ti si bil kul Maček in Andrej sta najbolj to dokazala.Iztok človek ,ki hoče na vsak način dokazati ,da ima prav se mi smili (odg. na troll).

  210. IZTOK GARTNER - 16.07.2015 ob 13:03
    IZTOK GARTNER

    I rest my case :)

  211. ModniMacek - 16.07.2015 ob 13:20

    Jaz pa se ne,zdaj je sele zabavno postalo. :)

    E, torej se smilis samemu sebi?

    H kateri čredi pa spadaš potem ti, ki podajaš mnenja o stvareh, ki jih nisi videl? Vse v kar sem te zelel prepricat je, da NE MOREŠ podajati mnenj o stvareh, ki jih nisi videl, oz. lahko jih, ampak tvoje mnenje “nima za burek” proti mnenjem tistih, ki so stvar (v tem primeru Morano) videli. Pa tako sem bil prijazen, da sem ti nalepil link do filma (mimogrede,ker ga nisem nasel na disku,sem ga v namen montaže se enkrat skinu s partisa, po koncu prekinil oddajanje, pa nisem prejel se nobenega opozorila), potem se dva kratka odlomka.

    In namesto,da bi se mi zahvalil,me se zmerjas, ej jej jej… :D

    Mi je pa zanimivo, da nisi komentiral mojega predvidevanja tvoje starosti, kar verjetno pomeni, da sem zadel.

    Aja, pa oprosti, če sem bil preveč “norčljiv” :D ahahahha

  212. AndrejM - 16.07.2015 ob 13:38

    E,

    oprosti, ker sem bil “ne strpen” in “zelo norčljjiv”, ker sem pač povedal, da me je bilo med gledanjem Home Alone strah in groza, ko sem gledal, kaj vse je mul počel z ubogima revežema :) . In oprosti, ker imam v življenju svoje mnenje in ga povem. Pač nisem ovca, sori.

  213. E - 16.07.2015 ob 13:52

    ModniMacek ni zanimivo , smetimo ta zapis.
    V katerem zapisu si me prašal po letih(ne najdem bi ti pa z veseljem odg)?Zakaj bi se ti zahvaljeval ,ker se norčuješ iz mene in me zaničuješ??Tak kot si ti do mene bo jaz do tebe.Sej si dokazal ,da si zelo pameten.Imeti diplomo še ne pomeni biti pameten dragi spoštovani Macek.Da uradno si pameten ne uradno pa…….

  214. E - 16.07.2015 ob 13:54

    AndrejM tudi jaz imam svoje mneje in nisem ovca.
    Aja jaz ga ne smem imeti…..

  215. AndrejM - 16.07.2015 ob 13:56

    E,

    pa še tole. Glede na to, da se v tej temi s tabo nisem ukvarjal in te sploh nisem omenil, ti pa si mi prilepil kup oznak, lahko upravičeno rečem, da si žaljiv in nesramen. O pismenosti in funkcionalni nepismenosti in (ne)zrelosti pa ne bi, škoda časa.

  216. Didl - 16.07.2015 ob 14:06

    E, samo hipotetično, ali je sploh mogoče, da spremeniš svoje mnenje? Kaj se mora zgoditi? Lahko imaš svoje mnenje, super. Ampak, če vsi indici in znana dejstva kažejo nasprotno, ali obstja kakšna možnost, da bi te to spodbudilo k ponovnem razmisleku in podajanju novega mnenja?

  217. E - 16.07.2015 ob 15:15

    AndrejM žalil si me tako kot tudi z zadnjim zapisom si me užalil.
    Tako ,da se ne budi.Važno ,da si ti pismen :) .Ker ostali samo za tebe vsi budale :D .

    Didl ne razumeš in pika.Kaj naj še ti napišem ,da bo vaše veličanstvo zadovoljno?Skkoz ponavljam eno in isto pa še ne razumeš.

  218. AndrejM - 16.07.2015 ob 19:54

    E,

    sploh ni res, da so za mene vsi budale. Veliko ljudi spoštujem in cenim. Ne prenesem pa tipičnih slovenceljskih funkcionalno nepismenih osebkov z opranimi možgani. Nekako sem po tem podoben Svetlani Makarovič, ki bi jo tudi večina Slovenceljnov najraje utopila v žlici vode ali še raje skurila na grmadi.

  219. E - 16.07.2015 ob 21:52

    AndrejM Svetlana Makarovič je super in pametna gospa.
    Jaz pa ne prenesem kvazi izobražencov ,ki mislijo ,da so nekaj več od mene.V živlenju pa ne znajo normalno funkcionirati in kumunicirati zabubljeni v nek svoj svet.Seveda niso vsi takšni ,da ne bo pomote.Pa ne ti meni oprani možgani jaz sem vedno razmišljam z svojo glavo in nikoli ne padam pod neko večinsko mneje.

  220. MelesMeles - 17.07.2015 ob 07:45

    O. Vidim, da se še vedno zabavate.
    Samo vprašanjce – od kod vam te uradno/neuradno blesarije?
    A če diplomiraš si uradno pameten, če ne si pa neuradno? Aja, pa lahko si uradno pameten, neuradno pa ne in obratno al kako? Kateri urad pa podeljuje ta potrdila?

  221. AndrejM - 17.07.2015 ob 09:22

    E,

    če nekaj napišem na splošno, ti pa se potem v zapisanem spoznaš, nekaj vsekakor pomeni, kajne :) ?

  222. ModniMacek - 17.07.2015 ob 09:27

    Show must go on… (očitno tudi Ana Jurc bere tvoj blog, pa je bila nasa debata povod za clanek) ;-)

    http://www.rtvslo.si/kultura/film/slovenska-grozljivka-ali-kaksni-bavbavi-se-skrivajo-v-hosti/369842

    Zanimivo, da je o članku o grozljivkah (ne trilerjih) omenila tudi naše “jabolko spora”.

    E – https://en.wikipedia.org/wiki/Inferiority_complex (slovenska škrbina vsebuje samo en stavek, pa verjamem, da razumes anglesko)

  223. Jože Patrik - 17.07.2015 ob 11:06

    E, ti si butast bolj kot les.

  224. E - 17.07.2015 ob 15:40

    ModniMacek videl ta članek a ga nisem želel prelepiti ,ker sem vedel ,da ga boš ti ali Didl in potem na dolgo in široko pametoval.Kar se je tudi to zgodilo.Vlada ,da je Morana grozljivka ampak sta tako nestrpna ,da človeku ne pustita svojega lastnega mnenja.Sem mislil ,da boš to pokapiral ,ko si tako zelo pismen.

    Jože Patrik ti si pa pameten kot Einstein.

  225. ModniMacek - 18.07.2015 ob 12:24

    Pa gremo še mal… :)

    Kdo ti ne pusti lastnega mnenja, sej si še vsakic napisal kar si hotel, edini, ki ti morebiti “ne bi pustil” lastnega mnenja je Iztok, ki ti komentarja ne bi spustil skozi “cenzuro”. Torej?

    Zaradi mene pisi kar hoces (kar konec koncev itak pocnes), se mi pa se vedno zdi precej hecno in infantilno (namerno poskusil uporabiti cim milejse izraze), da se spuscas v debate o stvari, ki je sploh nisi pogledal. Kar je se posebej hecno, ker se izkljucuje s tvojo “nacelno drzo”, da nicemur ne verjames, dokler ne vidis na lastne oci, a v tem primeru reagiras popolnoma na podlagi nekih predsodkov in (napacnih) predvidevanj. S tem pa izgubis vsakrsno moc zdrave argumentacije.

    Ker sam tako rad generaliziras, si bom se sam dovolil malo posplosevanja. Sam tako rad izpostavljas ovce, meni pa grejo najbolj na zivce ljudje, ki (mislijo da)vedo o vsem vse, in morajo imeti cisto o vsem neko mnenje, tudi ce nimajo pojma o tematiki, in na ta nacin samo skrbijo da se ohranja vzorec posplosevanja in predsodkov o stvareh. Sam se hvalis, kako nisi ovca in si oh in sploh kriticen, a si po drugi strani ustvarjas mnenja brez da bi sploh poznal tematiko.

    Osebno recimo se vedno nisem gledal Wolf of Wall street, sem pa prebral nekaj recenzij,kritik ipd. In niti na pamet mi ne pride, da bi vrednostno sodil film in podajal mnenje, ker tudi ce zaupam recenzentu, hocem videti na lastne oci, pa potem mogoce tudi pritrditi kateri izmed recenzij.Pa naj si gre za umescanje v zanrske “predale”, sodbe o zgodbi, tehniki snemanja, dialogih, oz. cemurkoli.Nisem videl, ne vem, ne verjamem.

    A ves kje uporabljajo “modus operandi”: “nisem videl, vem, verjamem”?V religijah.

    Pa srecno.

  226. E - 18.07.2015 ob 14:10

    ModniMacek pa srečno ta pameten.

  227. Jimmy - 19.07.2015 ob 00:47

    E, nehaj se sramotit.

  228. Janez Hočevar - 19.07.2015 ob 03:41

    E, tudi jaz te še nisem videl, pa predvidevam, da si kreten

  229. AndrejM - 19.07.2015 ob 08:44

    ModniMacek,

    “nisem videl, nisem slišal, nisem prebral, o tem pojma nimam, ampak vem in trdno verjamem” je nekakšen movus operandi ne samo v religijah, ampak tudi v političnih strankah, v različnih MLM sistemih prodaje pa še marsikje, tako da zadeva ni omejena na religijo. No, tudi na blogih marsikdaj to najdemo, kajne :) ?

  230. E - 19.07.2015 ob 10:28

    In potem se vmešujejo v pogovor taki ,ki niti ne vedo zakaj se gre.
    Pa lep sončen in vroč dan :) .

  231. E - 6.03.2016 ob 17:57

    Pogledal Morano in moje domneve so se potrdile.Tole nikakor ni grozljivka bolj Si-Fi in misterij za moje pojme.

    https://www.youtube.com/watch?v=GvJnFTY6mNM

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !