IZTOK faking GARTNER

« | | »

Kdo je najboljši Bond?

16.11.2008

Izberite najboljšega in najslabšega Bonda ter povejte svoje razloge.

Takole gredo:

Sean Connery, George Lazenby, Roger Mooore, Timothy Dalton, Pierce Brosnan in Daniel Craig.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 16.11.2008 ob 17:30 pod James Bond. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

49 odgovorov na “Kdo je najboljši Bond?”
  1. nasstassia - 16.11.2008 ob 18:07

    Najboljši: Sean, always. Zakaj? Hmmm ker je Sean… :)

    Zame najslabši: George Lazenby; Don`t know why… I can`t stand him as Bond, James Bond :)

  2. IZTOK GARTNER - 16.11.2008 ob 18:17
    IZTOK GARTNER

    Nasstassia, zaradi nostalgije in kasnejšega izgleda?

  3. nimiy - 16.11.2008 ob 19:16
    nimiy

    zame je edini bond Pierce Brosnan, pa ne zato, ker naj bi bil najboljši ali pa ne, ampak zato, ker je bil bond takrat, ko je mene bond sploh zanimal.

  4. spookymulder - 16.11.2008 ob 19:29
    spookymulder

    Moja lestvica bi šla nekako takole:

    Na prvem mestu definitivno Connery. Zato ker je izgledal tako, da si mu res verjel, da je vse to, kar počne, pa četudi so bile popolne neumnosti, morda vendarle mogoče. In ker je imel karizmo, s katero je lahko počel tudi najbolj nemogoče reči ali s svetlobno hitrostjo osvajal dekleta, pa kljub temu izgledal, da vse to lahko počne povsem z lahkoto in naravno.

    S srebrom bi nagradil Craiga, ker se zelo verodostojno spopade s tistim, kar nobenemu prejšnjemu Bondu ni uspelo – s čustvi. In ker ga ni strah krvaveti in dobivati cel kup udarcov, ker vse povrne s trojno porcijo. Brez ovinkov, brez cincanja in brez čakanja, temveč lepo s pestjo in medias res.

    Na zmagovalnih stopničkah bi jima družbo delal še Moore. Ker je bil preprosto kul in ker je najbolje od vseh Bondov izgledal v posteljnih prizorih.

    Nehvaležno četrto mesto bi pripisal Brosnanu. Po izgledu še najbolj stereotipen (da ne rečem klišejski) Bond, pri katerem je skoraj vse, kar je počel, izgledalo preveč enostavno in zato neprepričljivo. Preveč postavljaštva, premalo substance.

    Na peto mesto bi postavil Daltona, ki sam po sebi ni bil slab, a je na trenutke deloval preveč resno, kot da hoče reči, da je vse res in da je to resnično življenje, a seveda takrat sama zgodba in akcija na to še nista bila pripravljeni, temveč je bilo potrebno na tak nov koncept počakati še dve desetletji. Morda bi lahko rekli, da je bil Dalton pred svojim časom, ali pa si morda zgolj preveč želel biti Bond.

    Na žalost moram na zadnje mesto postaviti Lazenbyja. Ker je bil Bond premalo časa, da bi se lahko zares dokazal in ker je nastopal v času prehoda med dvema bondovskima legendama, zaradi česar je njegov nastop še bolj in še hitreje zbledel.

  5. IZTOK GARTNER - 16.11.2008 ob 19:29
    IZTOK GARTNER

    Spooky, če si tako visoko postavil Craiga, me čudi, da si tako nizko Daltona. Gre namreč za isto stvar, le da si bil takrat morda premlad, da bi to poštekal.

  6. spookymulder - 16.11.2008 ob 19:37
    spookymulder

    Kot sem že obrazložil, sama franšiza v času Daltona še ni bila sinhronizirana z realnostjo, ki jo je skušal igralec udejanjiti. Torej, Dalton je bil realni Bond v irealnem bondovskem vesolju, med tem ko je Craig realni Bond v resničnem svetu.

    Sicer pa sem si prav vse Bondijade ogledal nedolgo nazaj, ko so izšle na DVD-jih, tako da moji mladostni pogledi niso imeli kaj dosti vpliva na tole lestvico, saj drugače Seana Conneryja tako ali tako sploh ne bi mogel nikamor uvrstiti. :-)

  7. IZTOK GARTNER - 16.11.2008 ob 19:42
    IZTOK GARTNER

    Spooky, prav to, da je Bond postal tako zelo realen, pa mene močno moti. Kot da bi nam hoteli reči, da ga snemajo po resničnih dogodkih. Daj no, to pa je že utopija.

  8. spookymulder - 16.11.2008 ob 19:59
    spookymulder

    Ne Iztok, to je nova dimenzija filma. Film, ki prestopa meje imaginarnega in fantazije ter kaže to, kar se resnično dogaja, če pa se že ne dogaja, pa stvari vsaj prikaže tako, kot bi se najverjetneje resnično zgodile. Film, ki nasilje prikaže točno tako, kot je – kruto, krvavo, čustveno in neizprosno, torej tako, da ga gledalec zares lahko občuti, ne pa na način, da izgleda zabavno, lahkotno in kot nekaj, kar človek počne mimogrede. Kaj vem, morda je to tudi odraz časa in naše družbe – kulture apatije, kjer človeka iz otopelosti predrami šele, če mu kri špricne po obrazu. Lahko se nam kolca po dobrih starih časih, ko so bile tudi akcije bolj simbolna dejanja, kot pa dejanska manifestacija dejanj, ampak to je dejstvo realnosti in to je čas, v katerem živimo. Časa pa pač (vsaj zaenkrat) ne moremo zavrteti nazaj. Niti nisem prepričan, če bi si tega zares želeli, saj bi preteklost (in stare filme) preko prizme današnjih spoznanj dojemali povsem drugače, kot smo jo včasih. Gre bolj za nostalgijo, ko sem nam staro zdi boljše, ker je že poznano in zato bolj enostavno, med tem ko je novo preveč drugačno in težko razumljivo za prilagoditev.

  9. filmi - 16.11.2008 ob 20:06

    1. Craig – ker je najboljši igralec od vseh, in ker je najboljši v treh prvinah, ki po moje najbolj zaznamujejo Bonda: akcijski prizori, šarm in hladnokrvnost. In ja, prvi, ki je predstavil Bonda kot človeka, s čustvi.

    2. Moore – imel je težko delo, ker je nasledil Connerya in moral reševati filme po Lazenbyju (dober film, slab Bond). Odlično, da ga je igral po svoje in franšizi zagotovil prihodnost.

    3. Connery – dobra interpretacija Bonda, nekako me ne potegne not’ tako kot zgornja dva. So pa bili njegovi filmi kot taki najboljši v seriji in noben kasnejši Bondov negativec ne seže do kolen Blofeldu.

    4. Brosnan. Podobno kot Moore reševal situacijo po Daltonu in vpeljal Bonda v moderno dobo. Če bi le dobival bolj kvalitetne scenarije po Goldeneye…

    5. Lazenby. Kvaliteten film, slab Bond in imel je smolo, da je igral med dvema od najbolj priljubljenih Bondov.

    6. Dalton. Je tak pristop kot Craig, ampak nekaj ne štima. Zgodba, on kot Bond…ne gre.

    Kako pa jih razvršča avtor tega bloga ? ;)

  10. IZTOK GARTNER - 16.11.2008 ob 20:11
    IZTOK GARTNER

    Spooky, mi hočeš povedati, da naj raje prižgan discovery channel in da mi ni treba več v kino?

    Filmi, pri meni gre takole: Roger Moore, Pierce Brosnan, Sean Connery, Daniel Craig, Timothy Dalton in George Lazenby.

  11. filmoljub - 16.11.2008 ob 20:13

    Najslabši: George Lazenby. Najboljši: Roger Moore. Najbolj pozitivno presenečenje po dolgem času: Daniel Craig.

  12. Tito - 16.11.2008 ob 20:14

    Gartner, daj še blog z razvrščanje Bondovih babnic – vseh 22 (se mi zdi)

  13. Rado - 16.11.2008 ob 20:14
    Rado

    Sean Connery 5,
    ker je vrhunsko trasiral bondovski lik.

    Roger Mooore 5, imel je sicer še več angleške aristokratske drže, kot jo je imel Sean, a je imel smolo, ker je prišel za njim.

    Pierce Brosnan 4, nedvomno odličen Bond za tranzicijsko obdobje.

    Daniel Craig 4-5, odličen, sodoben Bond.

    Timothy Dalton 2
    George Lazenby 1
    Manj opazni figuri.

    Zdi se, da je težko narediti pravično primerjavo. Za današnjo mlado generacijo sta Sean O Connery in Rooger More nedvomno arhaični figuri. V svojem času pa sta nedvomno bila top modela.

  14. spookymulder - 16.11.2008 ob 20:20
    spookymulder

    @Iztok:

    Nikakor ne, saj realnost tudi ni vse (tudi Kvantum sočutja ni resničnostni šov), vsekakor pa akcijska realnost ni nekaj, česar bi se morali bati ali jo zavračati, ker imamo rajši fantazijsko prilagojen svet, temveč jo moramo sprejeti kot dejstvo sodobne družbe, ki normalno vpliva tudi na razvoj filma.

  15. IZTOK GARTNER - 16.11.2008 ob 20:24
    IZTOK GARTNER

    Tito, preveč jih je. V vsaki bondiadi vsaj 3. Sem pa posvetil blog zmagovalki sekundo pred temle zapisom.

    Filmoljub, Moore je tudi meni zakon.

    Rado, odlična ocena.

  16. malaglumica - 16.11.2008 ob 22:14

    craig je tok sexy men .P

  17. klemenix - 16.11.2008 ob 22:36
    klemenix

    HUh stari, ta je pa težka. Timothy Daltona bi nekako takoj dal malce na stran…

    Pol pa ne vem. Mislim, da je kr Sean Connery tisti top Bond, všeč mi je bil tudi Brosnan, a pri njem bi si želel, da bi odigral Bonda, s taterim se je proslavil Craig. Mislim, da so ga v njegovem primeru malce polomili s scenarijem oz. zame to ni več Bond ampak prevelika znanstvena fantastika.

  18. IZTOK GARTNER - 16.11.2008 ob 22:57
    IZTOK GARTNER

    Klemen, če je Brosnan preveč pravljica, pa je Craig preveč realističen. Zmaga bi bila torej nekje vmes.

  19. klemenix - 16.11.2008 ob 23:45
    klemenix

    Jp, se strinjam! Nekaj takega sem na svoj žalosten način tud skušal povedati :)

  20. Tine - 17.11.2008 ob 15:29

    Fak, tole je pa precej tezko. :D Pa poskusimo:

    1. Roger Moore
    2. Daniel Craig
    3. Pierce Brosnan
    4. Timothy Dalton
    5. Sean Connery
    6. George Lazenby

    Ob tem moram povedati, da meni osebno nihce od navedenih gospodov ni bil slab Bond in ceprav je Lazenby na zadnjem mestu (ker, kot je napisal ze nekdo pred mano, enostavno ni imel dovolj priloznosti, da se izkaze), pri meni nikakor ne bi “dobil cveka”, ker je bil v OHMSS super. Vsak od sestih igralcev je imel namrec cisto svoj pristop do vloge, kar je seveda tudi prav, in vsak je v zgodovini 007 nepozaben in neizbrisljiv.

    Moore je pac moj najljubsi, ker je Bonda igral tako, kot mi to najbolj lezi in ker je igral tudi v mojem najljubsem 007 filmu, For Your Eyes Only. Moram pa reci, da me je Dan Craig s svojim ledeno hladnim in zajebanim pristopom v Casino Royale (Quantum of Solace si grem ogledat te dni) izjemno fasciniral, ceprav sem bil od zacetka zelo skepticen. Zelo me veseli, da bo posnel vsaj se dva 007 filma.

  21. IZTOK GARTNER - 17.11.2008 ob 15:32
    IZTOK GARTNER

    Tine, Roger prvi Daniel pa drugi? Zanimivo :)

  22. Tine - 17.11.2008 ob 15:41

    Saj pravim, da sem zaradi Craiga v CR totalno “dol padel”, tako odlicen je bil. :D Sem mislil, da se ti bo zdelo bolj zanimivo to, da je all-time favourite Connery pri meni na predzadnjem mestu. :D

  23. IZTOK GARTNER - 17.11.2008 ob 15:45
    IZTOK GARTNER

    Eh, zakaj, tudi pri meni Connery ni najboljši. Je pa res, da si me presenetil, da je tebi celo za Daltonom.

  24. Marcos - 17.11.2008 ob 17:49

    Po mojem mnenju je Daniel Craig še najbolj človeški in tudi najbližje liku, kot si ga je zamislil avtor, Ian Fleming. Pierce Brosnan je bil uvod v moderno dobo, čeprav se še zmeraj niso rešili obilice nepotrebnih gadgetov, medtem, ko je Sean Connery zagotovo simbol za filme o Bondu – predvsem njegov šarm je tisti, ki zaznamuje njegove filme.

  25. IZTOK GARTNER - 17.11.2008 ob 17:53
    IZTOK GARTNER

    Marcos, kot sem že povedal, zdaj samo še čakam, da bo šel v naslednjem filmu na zdravljenje v sanatorij. Kot v romanih Iana Fleminga :)

  26. Tine - 17.11.2008 ob 18:52

    Ja, saj ravno zaradi tega me ima kaksen filmofilski kolega za ekscentrika, ker postavljam Daltona pred Conneryja. Vem, da se za povprecnega bondofila slisi bogokletno, ampak me je Tim s svojima dvema Bondoma bolj preprical, kot Sean s svojimi sedmimi. Jebi ga, tako pac je. :D Saj je prav, da imamo razlicne okuse, to lahko pomeni manj kreganja. :P No ja, ali pa tudi vec. :D

  27. Marcos - 18.11.2008 ob 00:37

    Hehehe, pa naj gre v sanatorij :) Fleming je v bistvu vanj vpletel del svojega življenja, del pa tistega, kar je hotel biti. Se pravi biti glavni frajer med vohuni :) Sanatorij ne bi mogel biti bolj flemingovski…

  28. IZTOK GARTNER - 18.11.2008 ob 21:14
    IZTOK GARTNER

    Tine, eden Daltonov je bil odličen, drugi žal ne. Morda bi mu morali dati še kako možnost. A če se ne motim, je vlogo zavrnil sam.

    Marcos, potem pa naj še izgleda tako kot Fleming :)

  29. miranda - 11.12.2008 ob 00:00

    ej daniel craig je najbol možat in postaven in sexy moški, res pravi dedec

  30. IZTOK GARTNER - 11.12.2008 ob 01:50
    IZTOK GARTNER

    Miranda, mar ni bil to Sean Connery?

  31. Escobar - 25.12.2008 ob 18:54

    Daniel Craig mi je najboljši od vseh bondov, za njim mi je sean connery, pierce brosnan … roger moore, timothy dalton pa lazenby … pa niti ne bi razvrščal … kr nisn od njih bondov niti gledu ne … probu sn od vseh treh … nobenga filma nisn dokončal … ne vem niso mi potegnal … in her majesty service sem vidu sam prvi pretep na plaži pa sn kr izklopu film :) …aja pa mike mayers tud ni slab kot tajni agent :P

  32. Escobar - 25.12.2008 ob 18:58

    drgač pa ? a bo craig še posnel kakga bonda, glih zle sn zakluču s Q of S. in mi je všeč, čeprav ne tak kot casino royale .. sam je pa akcije na polno, kar pogrešam zadne čase, saj servirajo same drame pa thrillerje pa brezokusne komedije …. in res upam da bo nadaljevanje … napovedan še nič ni, saj zasledil še nisn.

  33. IZTOK GARTNER - 25.12.2008 ob 20:54
    IZTOK GARTNER

    Escobar, verjetno se ti zdijo zastareli, kar je škoda, saj so nekateri zelo dobri. In tale od Lazenbyja je hudičevo dober, le navaditi bi se ga moral.
    Itak da bo in za naslednjega obljublja veliko več seksa. Meni je bil Casino Royale zelo dober, Solace pa slab.
    Mike Myers? Res je :)

  34. STELA - 13.07.2010 ob 09:38

    v bistvu ima (glej nimiy, dne 16.11.2008 ) zelo realen način izbire najboljšega.

    men so v bistvu vsi nekak v redu….razen G.Lazenbya…mislm ta je pa kr neki, sploh nisem vedla koga naj bi igral:)

  35. IZTOK GARTNER - 13.07.2010 ob 12:25
    IZTOK GARTNER

    Je pa ironično, da je njegov film eden izmed boljših, če ne kar najboljši Bond.

  36. STELA - 13.07.2010 ob 13:40

    res? po čigavi izbiri in katerih kriterijih?

  37. IZTOK GARTNER - 13.07.2010 ob 13:50
    IZTOK GARTNER

    Po mojih in po številnih svetovno priznanih kritikih. Pa tudi na splošno ta Bond uživa velik ugled in ga skoraj vsi proglašajo za enega boljših, le Lazenby jih ne prepriča. So jim ostali igralci boljši (predvsem Connery), žal pa njihove bondiade večkrat niso. Poleg tega se je Lazenby kot edini Bond celo poročil v filmu, kar tudi ni bilo všeč oboževalcem serije. Sicer pa, če si videla ta film, ti mora biti jasno, da je zelo dober, kljub temu, da je Lazenby malo lesen.

    Evo ti recenzije vseh Bondov, je spet aktualno, saj so jih vrteli zdaj po tvju:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/11/13/recenzija-quantum-of-solace/

  38. NoMercy - 13.07.2010 ob 14:32

    važno, da so imeli v vsakem filmu vsaj par bejbik vrednih “mokrih” sanj :)

  39. IZTOK GARTNER - 13.07.2010 ob 14:55
    IZTOK GARTNER

    Zanimivo je, da skoraj nobena ni naredila kariere po Bondu. Očitno so bile le za okras in za dejstvo, da so se hvalile, da so bile pač Bondova dekleta.

  40. NoMercy - 13.07.2010 ob 15:01

    se ne morem odločiti ali so bile le potrošna roba ali kolateralna škoda :)
    ampak =bozovne so bile pa vse :)

  41. STELA - 16.07.2010 ob 21:22

    še vedno jih vrtijo – “bonde namreč”:) vendar mi nekak v splošnem ne sedejo in ne gledam…preveč se opazi, kako so akcijske scene naivno posnete.
    Kljub temu pa je ever green….. tale Bond:)

  42. IZTOK GARTNER - 16.07.2010 ob 21:57
    IZTOK GARTNER

    No ja, leta naredijo svoje, jaz ne gledam na tak način, gledam kot frajersko nostalgijo in filmofilijo. Še posebej starejše s Conneryjem in Mooreom.

  43. Jake - 27.10.2010 ob 16:04

    1. Roger Moore (Sicer je bil morda za odtenek preveč pepčkast, vendar njegovi Bondi so najbolj užitkarski in gledljivi, favorit pa je tudi zato, ker sem ga fotografiral, ko je obiskal našo OŠ, prav tako pa sem dobil njegov podpis :D )

    2. Sean Connery (Bolj uglajen kot Moore, prefinjen in šarmanten, vendar izgubi prvo mesto verjetno samo zato, ker so mi Mooreove bondiade enostavno malo bližje.)

    3. Daniel Craig (Ker je po Piercu, ki me že vizualno popolnoma odbija, saj mu manjka pristne sproščenosti, odlično zasedel mesto novega Bonda. In preprosto zato, ker je, kot je že nekdo omenil, odličen igralec, saj je igral v kar nekaj zelo dobrih filmih.)

    4. Timoty Dalton (sploh ni bil slab, oba filma, ki ju je posnel, sta gledljiva, vendar je bil morda res malo preveč resnoben in premalo šarmanten. Kot da se mu je jebalo za ženske :)

    5. George Lazenby (Amaterski igralec, ki pa je igral v verjetno res najbolj dodelani Bondiadi vseh časov. Če bi kdo izmed dvojice Moore-Connery v OHMSS igral Bonda, bi to bil najboljši film v seriji)

    6. Pierce Brosnan (Enostavno mi je antipatičen)

  44. IZTOK GARTNER - 27.10.2010 ob 16:49
    IZTOK GARTNER

    Na vaši šoli je bil? Jebemti, zakon podatek. Je to takrat, ko je bil v Sloveniji zaradi Unicefa in ga je v film Na svoji Vesni vtaknil tudi Franci Kek?
    Če sta se slikala skupaj, pa še toliko bolje. Glede tega ti zavidam do konca lajfa.
    Dalton je prišel v dobi aidsa, tudi zato je moral dati ženske na stranski tir.

  45. Gašper - 27.12.2011 ob 11:46

    od najboljšega do najslabšega:
    1: Sean Connery – legenda
    2: Pierce Brosnan – razočaral me je edino Tomorrow never dies
    3: Daniel Craig – bi bil pred Brosnanom ampak me QoS sploh ne spominja na Bonda.
    4: Roger Moore – nevem, ta mi je tak antipatičen (všeč mi je sam zarad Jawsa v njegovih filmih in stavka: His name’s Jaws. He kills people :) )
    5: Timothy Dalton – zdaj si bom glih ogledo spt njegova filma, tak da mogoče se z Moorom zamenjata.
    6: George Lazenby – mogo sem se prisilit, da sem gledal film do konca, ker mi je Lazenby direkt ogaben.

  46. IZTOK GARTNER - 27.12.2011 ob 13:04
    IZTOK GARTNER

    Meni Tomorrow Never Dies ni bil slab, razočaral me je The World is Not Enough malo.
    Daltonov Licence to Kill je meni vrhunski, The Living Daylights pa nekaj vmes, je pa res, da sam Dalton res ni ne vem kako dober Bond.
    Lazenby ni za Bonda, žal, je pa ironično, da je njegov edini Bond eden najboljših v seriji.
    Moore? Ne pozabi na For Your Eyes Only, na najboljšo bondiado vseh časov.

  47. Tine - 27.12.2011 ob 18:19

    Prav zanimivo je bilo po treh letih (kako čas beži!) spet prebrati svojo lestvico in ostale komentarje. Ugotavljam, da se stanje ni spremenilo. :) Dalton mi je še vedno kul (všeč mi je, kako je v The Living Daylights z občutkom odigral 007 kot bolj običajnega, včasih tudi ranljivega človeka, in ne kot nekakšnega supermana). V vmesnem času sem odkril Moorovo zabavno in zanimivo avtobiografijo My Word Is My Bond, ki jo priporočam v branje, For Your Eyes Only pa še vedno ostaja moja najljubša bondiada, v kateri že kar nekaj časa uživam tudi v visoki definiciji Blu-ray slike. :)

  48. Gašper - 27.12.2011 ob 19:52

    Ja, saj ravno zdaj ponovno gledam vse Bonde ponovno; zaenkrat sem pogledal vse Conneryjeve, Lazenbyjevega ter Moonraker in Man with the golden gun od Moora, tako, da For your eyes only in ostali Moorovi še pridejo na vrsto :) Za temi pa še Daltonova, Brosnanovi ter Craigova pa bom potem ponovno naredil lestvico :) .
    Če je Lazenbyjev res med najboljšimi filmi ga bom pa verjetno moral pogledati še enkrat in si namesto Lazenbyja predstavljati Conneryja in potem še enkrat oceniti film.
    Sem pa “prehitro” izvedel, da konec naslednjega leta prihaja Skyfall, tako da bom zdaj celo leto na trnih!

  49. IZTOK GARTNER - 27.12.2011 ob 20:45
    IZTOK GARTNER

    Tine, hm, ne vem če je kul, da Bond ni superman. Le kdo bo, če ne on. Kje si ujel to avtobiografijo od Moorea?

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !