Blogerski kolega Selemjan se je razpizdil in pozabil kak kreten je bil na mojem blogu
Zabava, moje stvari 16.11.2008Kdo spremlja moj blog, brez dvoma pozna komentatorja Selemjana, ki me vedno napada, se nikoli ne drži teme zapisa in me žali po dolgem in počez. Pač še en zajeban negativec, ki nima drugega dela. In možakar, ki vedno napade moje filmske recenzije. Rekoč, da nimam pojma, da je on veliko boljši in da naj jih raje neham pisati. Ker sem ga imel nekega dne dovolj, sem se oglasil na njegovem blogu in mu skušal pojasniti kako in kaj. Moj komentar je seveda izbrisal, ker ni imel jajc, da bi ga pustil. Prav tako je izbrisal svoj zapis, ki ga je zelo površno prevedel iz tujega jezika in pozabil, da ga bomo pogruntali.
No ja, sedaj je storil enako. Pri zapisu o filmskih divah, ki je zelo površen in nenatančen. Se pravi tak, da izgleda tako, kot da ga je od nekje pobral in mislil, da ga spet ne bomo pogruntali. Ko sem mu to povedal pri komentarju, me je seveda spet zbrisal in mi povedal, naj grem svoje frustracije zdravit drugam.
Končno je poštekal, kako je, če ti nekdo namerno smeti na blogu, kjer upaš, da se bo folk držal teme in da se bo razvila dobra debata. On je to pri meni počel ves čas, jaz pa pri njemu le enkrat. Samo zato, da mu pokažem kako je to glupo. Upam, da je poštekal kak kreten je bil in da je končno le ugotovil kako bedno je tako početje. Razlika je le v tem, da ga jaz nisem brisal, on pa je mene takoj na začetku.
Evo, pa sem mu naredil še brezplačno reklamo za sicer mrtev blog.




16.11.2008 ob 22:16
Gartner, ti si pa res usmiljenja vreden človek.
16.11.2008 ob 22:17
Stari moj, če si lahko ti do mene vedno tak zajban kreten, bom pa še jaz do tebe enkrat. Je fajn, a ne?
In ne pozabi, kdo je začel in kdo je bil vedno zelo potrpežljiv.
16.11.2008 ob 22:20
Da malo razčistimo. Nisem nikoli rekel, da bi jaz kaj boljše od tebe napisal.
Tudi te nisem nikoli obtožil, da si od koga prepisal (če me že misliš obtoževati, potem prosim povej vir, odkod sem prepisal).
Brisal pa sem te, ker si bil 100% offtopic, jaz pa sem vedno komentiral o tvojih recenzijah na pravem mestu.
Pa za vir bi ponovno prosil.
16.11.2008 ob 22:25
Selemjan, nikoli nisi komentiral recenzij, vedno le mene osebno. Ne seri, ker dobro veš o čem govorim. Ko ni šlo za filme, pa si bil še bolj beden. Kaj te zdaj to tolko muči? Si vendarle poštekal kako debilno je, če te nekdo jebe v živi mozak čisto brez potrebe?
16.11.2008 ob 22:25
wow gartner, ful maš street flow
16.11.2008 ob 22:26
Aja, a tale selemjan prepisuje tuje zapise in jih objavlja kot svoje?
16.11.2008 ob 22:27
Izpostavil sem bolečo očitnost, da to, kar pišeš, niso recenzije. In to v temah o recenzijah.
Ti pa, po drugi strani, pišeš poste o meni, mi smetiš blog z offtopici, me obtožuješ plagiatorstva (seveda brez podanih virov originala). Podlež si.
Razjezil me pa nisi, sem pa res zelo presenečen, da si zmožen takih nizkotnosti. Celo zate je to presenetljivo, Gartner.
16.11.2008 ob 22:28
ti ne razumeš, salejman, gre za “jebanje v živi mozak brez potrebe”, ne rabi podati argumenta (beri: vira skopiranega zapisa).
16.11.2008 ob 22:39
Pris, kdo bi vedel
Selemjan, ne smeši se še bolj, stari moj. Jaz da sem podel. Lepo te prosim, le preberi svoje komentarje na mojih blogih, pa boš videl kdo je podlež. In le vprašaj sem, kaj sem ti kdaj kaj slabega naredil in napisal. Nikoli, stari moj. Ti pa si bil ves čas totalna pizda. In zdaj te malo zajebavam, pa znoriš. Je fajn a ne?
Mater, kaki bedniki ste. Gartnerju se lahko reče vse in vsak kurac ga lahko napizdi, ko on kaj reče nazaj, pa je podlež in hinavc. Stari, poglej se v ogledalo najprej, potem pa meni teži.
Irena, kakšne veze ima vir zapisa z dejstvom, da nekomu pokažeš kako bedno je smetiti blog?
16.11.2008 ob 22:39
Iztok, a to da je prepisoval zgolj domnevaš, ali imaš kake dokaze? Resno sprašujem, ker to so hude obtožbe.
16.11.2008 ob 22:40
Pris, le zajebancija, da ga razjezim in pokažem kako bedno je to. Nič resnega. Sem pa ziher, da si je pomagal s kakšnimi knjigami
16.11.2008 ob 22:44
Joj, Iztok… Svet se ne vrti okoli tebe.
16.11.2008 ob 22:46
Ok, kje pa sem znorel? Odgovarjam ti pač.
Če pa ne vidiš razlike med teženjem na blogu in obtožbami plagiatorstva, si pa za na luno.
Pa čas bi že bil, da izdaš vire, iz katerih naj bi jaz kaj prepisal.
Drugače pa ti že lep čas nisem nič težil (in ti sploh nisem mislil več). Tvoje smetenje po mojem blogu pa se je začelo natanko takrat, ko si nehal biti hišni bloger. To te je očitno zelo prizadelo in si moral nad nekom znesti svoj gnev. Čudno, da si se spravil ravno name in ne na kako Reko Ankh.
Aynway, potem si najbrž videl, da sem na naslovnici siola in si pomislil, zakaj me ne bi zajebal in napisal, da prepisujem. Če to ni zate nizkotnost, potem ne vem, kaj sploh je.
Še enkrat - prosim, povej, od kod prepisujem. Ker meni ni nič jasno.
16.11.2008 ob 22:48
Dajana, res je. In prav to mu hočem dopovedati.
Seljeman, zajebancija, stari moj, kot tvoji komentarji na mojem blogu
Saj vsega tistega menda je nisi mislil resno?
16.11.2008 ob 22:48
Attention whore.
16.11.2008 ob 22:48
Žal nič ne zaslužim

In ne pozabi, da bo imel poba zaradi tegale ful veliko obiska na blogu
16.11.2008 ob 22:48
Ne, Iztok, to ni zajebancija. To je huda obtožba, kot je rekel Pris. Jaz sem ti res kar nekajkrat težil, ti pa skušaš podlo uničiti mojo celotno integriteto. Ogromna razlika.
Sem si pa glede Grete Garbo ‘pomagal’ z Barthesom, ja. Je naveden.
Skratka, ne morem verjeti, kakšen podlež si.
16.11.2008 ob 22:51
Iztok, še zdaleč se ne mislim vmešavat v vajin spor, ampak neosnovano obtožiti blogerja, da prepisuje, je vsaj zame mnogo hujša oblika nadlegovanja, kot pa “smetenje” po blogih in žalitve v komentarjih.
Selemjanov blog je bil izpostavljen na Siolovi prvi strani, kar pomeni, da bi tvoje insinuacije lahko prebralo še več bralcev, kot sicer, s tem pa bi bila škoda še večja. Obstaja razlika, če ti on reče, da nimaš pojma (kar navsezadnje lahko negiraš s svojimi zapisi in si lahko vsak ustvari svoje mnenje), ali pa če ga ti obtožiš, da prepisuje (ko praktično ne more narediti nič drugega, kot da zanika) in je prepuščen presoji bralcev, komu pač bolj verjamejo.
Resno, s tem se ni za hecat. Mojco Mavec so dobili, da je prepisovala, pa so ji takoj vzeli status hišnega blogerja.
16.11.2008 ob 22:51
Selemjan, celotno integriteto? Ta pa je dobra. Kdo pa te sploh pozna? Saj niti pravega imena nimaš. Lepo, da priznaš, da si prepisoval od Barthesa in da tako finih stavkov ne bi skupaj sam spravil.
In še bolj lepo, da priznaš, da si mi težil.
In stari moj, jaz imam razlog za tole pizdarijo, ti pa je žal nisi imel.
Da ni zajebancija? A se na blogu ne zajebavamo vsi? Pa nisi menda naenkrat ratal tako zelo resen? Tako zelo, da boš še Gartyja Fartyja po novem vzel zares.
16.11.2008 ob 22:52
nina
reci kaj, sestra!
16.11.2008 ob 22:53
Pris, Selemjan nima statusa, zato mu ga ne morejo vzeti. In kot sem rekel, zajebaval sem se in to takoj priznal, kar pomeni, da se nisem mislil iti s tega ničesar. Pa še svoj zapis sem popravil, da ne bo kake pomote. Da prepisuje je bilo samo zato, da ga zbodem, ker misli, da je tako zelo popoln. In kot vidiš, si je res pomagal z drugimi tekstom. Pretiravaš in vidi se ti, da si odvetnik
16.11.2008 ob 22:56
Iztok, moj blog ni kaj preveč obiskan in me to ne moti. Če bi želel več bralcev, bi pač pisal o Sanjah Grohar, Atomik Harmonik in o drugih stvareh, o katerih ti pišeš.
Sem že v samem postu ‘priznal’, da sem od Rolanda Barthesa dobil idejo za Greto Garbo.
Ne, še enkrat, ni zajebancija. Izhodiščno je bila obtožba, ki jo zdaj pač skušaš omiliti, da bi se rešil iz dreka.
16.11.2008 ob 22:59
ali iztok gartner sploh kdaj spi?
16.11.2008 ob 22:59
Hm, ne vem, Iztok, tokrat se po mojem sprehajaš po izredno tankem ledu. Po mojem obtožba o plagiatorstvu zares ne spada zgolj v kategorijo zajebancij. To je za moje pojme kar huda reč, sploh pri blogih in recimo temu kreativnih pisateljih/ustvarjalcih, za katere bi prepisovanje pomenilo nič manj kot ustvarjalno smrtno kazen.
Dobro, razumem, da te selemjan jezi, ampak da mu vračaš s takim čudnim konstruktom? Hudo predrzno in moram reči, da sem presenečen. Ne vem no, morda pa samo ne razumem bistva te “šale”. Samo pazi, ko enkrat sprejmeš bitko v metanju govna, boš iz nje ne glede na to, kdo je zmagovalec in kdo poraženec, tudi sam zagotovo odkorakal “usran”.
Huh, ali pa sva nemara preveč debatirala o novem Bondu in si se okužil njegove nebrzdane želje po maščevanju.
16.11.2008 ob 23:00
Selemjan, kakega dreka? Me boš tožil? No ja, najprej bom jaz tebe za razžalitev časti. Bo več denarja, verjemi. In stari moj, saj še imena in priimka nimaš. Daj no. Ne seri. In ko sva že pri dreku, prvi si ga namešal ti, potem si ga mešal telo dolgo, bil zelo nesramen tudi na svojem blogu, ko sem ti podal komentar sprave pa si ga izbrisal. Prav zato me zelo čudi, da se tako zelo čudiš, da sem ti zdajle vrnil. Kot da si ne bi zaslužil in kot da ne bi vedel kak kreten si bil na mojem blogu.
Saj res, kdaj sem nazadnje pisal o Atmomik Harmonik?
16.11.2008 ob 23:01
Spooky, ne skrbi, le enkrat sem vrnil to, kar ves čas dobivam. Le zakaj bi moral vedno biti tiho in požirati ves drek.
Sicer pa, dragi prijatelj, vse to je ena velika zajebancija.
16.11.2008 ob 23:02
Ne tako dolgo - prejšnji mesec:
http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/10/07/salma-hayek-kot-nova-clanica-skupine-atomik-harmonik/
16.11.2008 ob 23:03
Fetalij, spali bomo, ko bomo mrtvi
16.11.2008 ob 23:03
Iztok, nisem mislil na status hišnega v povezavi s selemjanom, hotel sem samo ponazoriti, da gre za hude obtožbe, ki presegajo “zbadanje”, ker gre - kot je že bilo govora - za blogersko integriteto, ne glede na to, koliko ljudi ga dejansko bere.
Kolikor sem razumel, si je pomagal tako, da je vir tudi navedel, kar ne pomeni prepisovanja. Moj blog je poln (podpisanih) citatov, v zadnjem zapisu sem citiral celo Reagana, pa to ne pomeni, da prepisujem.
In zadnjič: nisem odvetnik!
In Iztok, všeč mi je, da končno kažeš zobe, ker si do sedaj res požrl ogromno sranja, a žal jih kažeš na napačen način. Upam, da bosta s selemjanom zadevo čimprej zgladila.
16.11.2008 ob 23:06
Marko, glede na to kako malo odziva je prinesel ta zapis, dvomim, da je moj blog zaradi tega bil kaj bolj obiskan
Pris, jaz sem mu spravo že predlagal, pa jo je grdo zavrnil. Kazanje zob pa je zaleglo. Brez skrbi
Mi je pa kul, da si poštekal kolko sranja sem moral požreti.
16.11.2008 ob 23:09
Ne, Iztok, nikogar ne bom tožil. Ne jemljem blogov tako resno kot ti. Drugače sem pa eden izmed neštetih ljudi, ki so brez zadržkov povedali, kaj si mislijo o tvojih pisarijah. Zato ni treba pisati podle objave o meni.
Z imenom in priimkom se ne podpisujem, ker ne vidim po tem nobene potrebe. Vem, da je za hišno blogerstvo nujno predstavljati se z resničnim imenom, jaz pa nimam nobenih želja biti hišni. Tebe pa je, kot sem že omenil, močno prizadelo, da si to nehal biti.
Povedano že n-tič: brisal sem te, ker si bil offtopic. Dejansko si bil opozorjen, da se bo to zgodilo, pa si vseeno napisal zelo dolg komentar, ki ni imel čisto nobene veze z objavo, in se potem čudil, zakaj sem ga izbrisal.
Tvoja obtožba je bila in ostaja podlost najnižje sorte. Kot že rečeno, celo od tebe nisem tega pričakoval. ‘Vse skupaj je bila zajebancija’ je pa znana fora, ko se ljudje po svojih grdobijah vlečejo iz dreka.
16.11.2008 ob 23:12
Selejman, drugič ob navedbi Rolanda Barthesa omeni še Iztoka Gartnerja, da ne bo užaljen
16.11.2008 ob 23:23
Selemjan, zakaj se primerjaš z drugimi. Imel sem te za kul možakarja, zato sem bil tudi tako zelo razočaran, da si se pokazal kot eden izmed kretenov. Le zakaj bi vračal bedakom. Vrnil sem pa tebi, da res poštekaš kak bedak si bil po nepotrebnem. Prizadelo, da nisem hišni? Morda le v denarnici
Kaj pa si pričakoval od mene? Da te bom objel in te povabil na kavo? In ti dovolil, da me jebeš v glavo? Stari, ne jebaj ga no. Dobro veš, da si si to čisto sam prislužil. In da ti je moralo biti jasno, da se bo kaj tazga zgodlo. Na tvojem mestu bi bil vesel, da te nisem poiskal in te mahnil na gobec.
Pa še Celjan si, pa taka budala. Pizda ej. In kolega, podlo je zame to, da se ne podpišeš s pravim imenom in da blatiš nekoga, ki je podpisan s pravim imenom.
Marko, to si napisal že na njegovem blogu. Se bojiš, da ga nihče ne bere?
16.11.2008 ob 23:29
”Prav tako je izbrisal svoj zapis, ki ga je zelo površno prevedel iz tujega jezika in pozabil, da ga bomo pogruntali.”
Aha, še tole sem spregledal. Preko google readerja sem našel to izbrisano objavo in jo sem copy/pasteam:
Blodnjaki,
stvaritve časa,
se izgubijo.
(ostaja le
puščava.)
Srce,
vodnjak hrepenenja,
se izgubi.
(ostaja le
puščava.)
slepilo zore
in poljubi
se izgubijo.
Ostaja le
puščava.
Valovita
puščava.
Na hitro sem prevedel pesem znanega evropskega pesnika. Če vas je volja, ga lahko skušate uganiti1.
Gartner, kaj ti ni jasno pri “Na hitro sem prevedel pesem znanega evropskega pesnika”? Mislil sem začeti rubriko ugani pesem, pa sem se premislil. Kaj je s tabo?
16.11.2008 ob 23:31
Selemjan, nič mi ni. Povedal sem ti le, da si ga prevedel zelo površno in naredil škodo originalu. To je vse. Saj si mi takrat priznal, da imam prav in da si res prevedel zelo na hitro. Ni čudno, da nisi potem imel rubrike.
Zajebancija stari moj, tako kot pri tvojih komentarjih. Saj štekaš a ne?
16.11.2008 ob 23:35
Gartner, jaz sem velikokrat pri tebi komentiral tudi čisto pozitivno. Govoriš pa, kot da sem ti našopal po ducat sovražnih komentarjev na dan.
Zakaj misliš, da se je npr. Filmoljub obrnil proti tebi in te tudi on začel zbadati? Misliš, da je problem v njemu ali tebi?
Dobri dve uri sem pisal objavo o divah in normalno da bom brisal, če mi nekdo kar tako, iz zlobe in brez virov, prijavi, da prepisujem. Tega ne bom trpel in to NI enako kot nekomu praviti, da ne piše recenzij. Eno je hudobna privoščljivost, drugo pa pač teženje. Ja, nisem popoln, ne bom pa kar tako za špas nekoga obtožil, da je plagiator. To pa je pod mano.
O razbijanju gobca pa raje ne začenjaj, če prej ne preveriš, s kakimi športi in aktivnostmi se ukvarja druga oseba
16.11.2008 ob 23:35
Selemjan, želiš, da ti skopiram vse tvoje blesave izjave?
In kot sem te že vprašal, kaj sem ti pravzaprav naredil, da si bil tako beden do mojih zapisov? To me pa res zanima?
Glede športov, ne pozabi, da čisto vse preseže pištola
16.11.2008 ob 23:37
Gartner: kdo pa je napisal original te pesmi?
16.11.2008 ob 23:38
Selemjan, itak da nimam pojma. Zajebavam te, tako kot takrat. Če lahko ti mene, lahko tudi jaz tebe, mar ne? Le da si ti meni zdaj mojo zajebancijo močno zameril, kar res ne razumem, glede na to, kak si bil do mene.
Glede Filmoljuba, tudi njemu sem povedal svoje.
16.11.2008 ob 23:45
Pris, kaj pa porečeš na tole? Citiram enega izmed njegovih komentarjev:
“Do zdaj nisi pokazal niti trohice filmskega znanja, temveč ponujaš le dejstva, ki jih lahko itak izvemo na neštetih filmskih straneh.”
Meni tole malo diši na obtožbo, da kopiram!
16.11.2008 ob 23:51
Ne, jaz te nisem zajebaval. Sem mislil resno. Tako kot si ti danes, le da se zdaj zgovarjaš na zajebancijo. Če si iskal maščevanje, bi preprosto storil isto in pljuval po mojih filmskih zapisih (seveda brez absurdnih obtožb). Ničesar ti ne bi izbrisal, dokler ne bi bilo popoln offtopic.
Tvojega komentarja od danes zjutraj pa sploh prebral nisem, tako da nisem vedel ničesar o kakšni spravi. Če si se še kaj vrnil, se verjetno spominjaš, da je bil izbrisan praktično takoj po tem, ko si ga napisal.
Če pa želiš sprave oz. si dostojen človek, boš pa izbrisal to objavo, ki še me še kar naprej obtožuje plagiatorstva. S tem konec koncev največje bruke delaš sebi.
16.11.2008 ob 23:53
Selemjan, preberi komentar cifra 40. Se ti ne zdi, da si ti počel enako? In da bi mislil resno, ko sem rekel, da si skopiral? Daj no, saj vem, da obvladaš film. Preresno me jemlješ, še posebej tisto izjavo o Štefančiču.
In žalostno, da si zbrisal ne da bi prebral. Zelo lepo sem ti napisal. Zdaj je kar je. Predlagam, da sprejmeš ta zapis in da nehava. Nikjer nisem zapisal, da si plagiator dobesedno. Le preberi, sem popravil že takoj na začetku. Potem pa sem povedal, da se se zezal. Ne mislim zbrisati, je kar je. Če si za spravo, pa požri svoj drek in mi nehaj smetiti bloga. Obljubim, da ga tudi jaz tebi ne bom. Če pa imaš kak kul komentar ali misel, pa si vedno dobrodošel. Tako si bil recimo pri debati o Heathu Ledgerju.
16.11.2008 ob 23:54
“Do zdaj nisi pokazal niti trohice filmskega znanja, temveč ponujaš le dejstva, ki jih lahko itak izvemo na neštetih filmskih straneh”
to ni obtožba kopiranja, gartner. Razen če je npr. zate plagiatorstvo, če npr. rečem, da v Meet the Parents špila Ben Stiller. Govoril sem o dejstvih in takojšnji preverljivosti njih, ne pa o plagiatorstvu. To je nekaj povsem drugega.
16.11.2008 ob 23:55
Selemjan, v nobeni moji recenziji ni le dejstev od drugod. Vedno je moje mnenje. To je grda laž in obtožba, da pobiram stvari od drugod. Tako kot ti za Greto Garbo, le da jaz tega ne počnem.
17.11.2008 ob 00:03
Pa kje se nahaja ta otroški peskovnik, da je odprt tudi še tako pozno? So otročiči danes zamudili risanko za lahko noč?
17.11.2008 ob 00:07
”Nikjer nisem zapisal, da si plagiator dobesedno”
Evo
“Prav tako je izbrisal svoj zapis, ki ga je zelo površno prevedel iz tujega jezika in pozabil, da ga bomo pogruntali”
ta ‘pogruntali’ lepo nakazuje obtožbo, da sem plagiator.
“mi nehaj smetiti bloga”
izvzemši ta dan, ker sem bil pač prisiljen oprati svoje ime, sem ti že nehal ’smetiti’ blog. Kar dobro veš. Ti si tisti, ki je začel pogrevati juho takoj po koncu hišnega blogerstva. Pred tem sem te že pustil na miru.
No, skratka. Kar dobro si me umazal s svojimi nizkotnostmi; sem prepričan, da še marsikdo verjame, da sem res plagiator. Upam, da si zadovoljen s sabo.
Kakšne komentarje pa pričakuješ ob ‘ptujskih legijah’ in ‘obama je my nigga’? Saj praktično prosiš, da ti ljudje težijo in se ti posmehujejo. Še v Mladini so se ti smejali. Saj veš, kako pravijo - don’t shoot the messenger. Spravil si se name s svojimi umazanimi obtožbami
Iz sebe si sam naredil dvornega norčka, ne pa jaz in drugi. Tako da krivce išči drugje.
17.11.2008 ob 00:10
“Selemjan, v nobeni moji recenziji ni le dejstev od drugod. Vedno je moje mnenje. To je grda laž in obtožba, da pobiram stvari od drugod”
Viš, spet ne razumeš ali nočeš razumeti. Glej, dejstva so dejstva. Nisi plagitor, če se naučiš neko matematično formulo in jo potem zapišeš na svojem blogu. Nikoli nisem rekel ali namignil, da si plagiator. Rekel sem le, da tvoje recenzije sestojijo iz podajanja dejstev, česar je zmožen vsakdo, in izražanj svojih mnenj. Za recenzijo pa je pač potrebno več, veliko več. Če bi bilo po tvoje, bi bili vsi pisci iz Premiere filmski strokovnjaki.
Spookymulder: nimam navade biti blogerskih vojn, ne bom pa tiho, če nekdo napiše post, da prepisujem od drugih. Verjetno bi ti odreagiral isto.
17.11.2008 ob 00:13
Selemjan, ni res, ta pogruntali pomeni le, da bodo tudi ostali kmalu ugotovili, da si slab prevajalec. Lepo, da zdaj še vedno bruhaš svojo jezo iz sebe. Morda ti bo pomagalo, da boš boljši človek. Takoj sem povedal, da je bila zajebancija in vsi vedo, da je bila. Le še tebe matra, ker si prvič doslej poštekal kako bedno je, da ti nekdo zasmeti blog in te jebe v glavo brez razloga. Ni fajn, a ne? Da nekaj napišeš in si vesel, pol pa uleti en model pa ti podreka zapis.
Spooky, ko sem bil majhen, sem se zelo rad igral v peskovniku
17.11.2008 ob 00:20
@selemjan:
Zagotovo bi bil tudi sam podobno ogorčen. Ampak vseeno je tole (iz perspektive tretje osebe) zelo (tragi)komično branje. Ne zaradi same obtožbe, ki se mi močno upira in je tudi meni zelo sporen način obračunavanja, temveč zato, kako se vrtita okrog vrele kaše.
@Iztok:
Očitno te tudi, ko si velik, še vedno kdaj pa kdaj zamika.
17.11.2008 ob 00:21
Spooky, še posebej, če je že celo leto v peskovniku tudi tak otrok kot je Selemjan

In ne pozabi, dragi kolega, da je Selemjan napadel tudi tebe pri komentarju o Premieri
17.11.2008 ob 00:45
No saj, za igro sta vedno potrebna dva.
A tudi mene da je selemjan napadel? O ti banda plagiatorska! O ti prepisovalski prašič! Še dobro, da si razkrinkal tega ponaredka! Ja, že vse od takrat, ko me je ta pisunski lucifer napadel, sem globoko v sebi koval načrt maščevanja in sedaj je s stvojim razkritjem o kopiranju končno napočil trenutek sladkega povračila dolgov. Bil je že čas, da se razkrije, kdo govori resnico in kdo je zgolj pozer. Da se loči moške od fantkov. Da se vidi, kdo je pristen in kdo zgolj išče pozornost. Da postane kristalno jasno, kdo zgolj smeti, zafrkava in se norčuje iz našega svetega bloga in kdo je tisti, ki piše o pravici in resnici. Zločin in kazen! Kot opoldanski obračun, samo z besedami namesto s pištolami. Ampak z besedami, dokazi in dejstvi o plagiatorstvu, ki so še bolj smrtonosni, kot orožje. Sedaj ga imamo! Tatiča, ujetega na laži! Pranger mu ne uide! Morda ga še prej malce namočimo v Ljubljanici. O srečni dan! O aleluja, bodi hvaljen Bog, da si nam pokazal pravo pot, kako razkrinkati Belcebuba. Svetloba je pregnala temo. Jediji so na laserski meč nasadili mogočnega Sitha. Sauronovo kraljestvo je padlo iz z njim meglice napadov, s katerimi je zasužnjeval nič hudega sluteča prijazna bitja Srednjega sveta. A tiranije je konec. Resnica je zmagala! Večna luč je obsijala svet s svojim sijem spoznanja. Tako naj bo zapisano in tako naj bo storjeno!
P.S.: Po pravici povedano se ne spomnim, kdaj naj bi me Selemjan “napadel”. Vem da je enkrat bila neka taka debata, vendar kolikor se spomnim, je bil udeležen nekdo drug. Lahko, da se motim, ampak očitno tega nisem smatral za nek tako hud napad, da bi si zapomnil in upal, da se nekoč uresniči vsa klobasarija, ki se mi je zapisala zgoraj. Kaj morem, pozna ura dela čudeže in je očitno tudi mene transformirala v otroka iz peskovnika. Upam, da mi ne bo kdo štel tega kot napad in me jutri obtožil plagiatrostva, predem izrečem še kakšno neumnost pa raje zaželim tisti dobri, stari, znani pozdrav: Pa lahko noč, otroci!
17.11.2008 ob 00:46
Ok, še zadnjič.
Kako lahko veš, da sem slab prevajalec, če še izvirnika nisi videl? To je milo rečeno neumno. Naj ti namignem, da gre za pesem, kjer ni ravno veliko prostora za kake prevajalske odklone, tako da če mene kurcaš, kurcaš tudi avtorja.
Mogoče sem ti res kdaj zasmetil blog, nisem pa na svojem blogu iz same hudobije objavil laži, da bi se maščeval zaradi nečesa, kar res ni bilo, roko na srce, kaj posebno žlehtnega. Kot sem že rekel, priznam, da sem ti težil, pa čeprav sem govoril le resnico, ti pa si širil škodoželjne laži o meni po tem, ko si odkril, da sem se že drugič v zadnjih dnevih pojavil na naslovnici Siola.
Nisem jezen, Gartner. Samo enostavno ne morem verjeti, da bi se človek, ki je deset let starejši od mene, zatekel k takim nezrelim pritlehnim dejanjem.
Če bi bil jaz par let mlajši, bi se zelo verjetno močno razjezil, pri štiriindvajsetih pa ne mislim pobesneti zaradi človeka, kot si ti. Bom pa vsekakor vedno vztrajal, dokler moje ime ne bo oprano, pa naj gre samo za vzdevek, s katerim pišem svoj blog.
Je ogromna razlika med teženjem in tvojimi zlobnimi podtikanji. Aja, pa da ne pozabim še na enačenje moje družine s Pandurevićem. Takih stvari ti jaz nikoli nisem pisal.
V življenju je bilo veliko primerov, ko me je kak zafrustriranec obtožil, da sem plagiator. Dokazov seveda nikoli ni bilo. Je pa res, da sem vedno vztrajal do točke, da je ta človek priznal, da je šlo samo za ‘zajebancijo’. Sem že vajen takih privoščljivih napadov in verjemi, da ob tem ne postanem več jezen. Nisem pa tega pričakoval od človeka pri 34-ih, katetrega sem konec koncev imel za dobričina, pa čeprav ima ’svoje momente’.
S to objavo si pač dokončno dokazal, kako pritlehna oseba si in da si zaradi nekaj mojih podjebavanj zmožen tako globoko zameriti. O filmih bom bolje pisal od tebe še naprej, pa me lahko spet s kako podpasno napadeš … podčlovek.
LP, pa btw - število komentarjev ni realen pokazatelj branosti bloga.
17.11.2008 ob 00:47
Spooky, napadel te je pri komentarju cifra 47. Nočem reči napadel, marveč spet ta njegov vzvišen pristop do drugih, ki tudi radi pišejo o filmu.
Vem, da sem otročji zdajle, pa vendar vseeno se mi zdi čudno, da ne razumeš bistva. In to prav ti, ko dobro veš kake bedne komentarje mi je spuščal na blog. Ko pa jaz vrnem nazaj, pa je vse narobe. Itak.
17.11.2008 ob 00:57
Selemjan, 24 si star? Če bi to prej vedel, pa ne bi tegale bloga napisal. Zdaj mi je jasno zakaj si tak otrok. A že drugič? Jaz sem te opazil samo zdajle. Ja, dobro ti gre, ni kaj. Od mene nisi tega pričakoval? Zakaj pa si potem ti bil taka budala? Tudi jaz tega od tebe nisem pričakoval? In še vedno sem dobričina. Večja kot si misliš, ampak ko imam pa dovolj, imam pa dovolj. In šel si čez mejo, jebat ga. Jaz sem se samo zezal s tem plagiatorstvom, ti pa si do mene vedno bil beden. In to brez razloga. Sem pa tudi jaz navajen vseha sranja, saj sem že deset let v medijih in poznam modele, ki samo serejo, sami pa niso nič naredili. O filmih boš bolje pisal od mene? Le daj, komaj čakam, da mi kaj pokažeš. Si dobil občutek, da je moj blog le komentiran in nič bran?
In da zaključim, s temle blogom sem si privoščil veliko. Priznam. A včasih je treba dati vedeti, da se vsak kurac pa že ne more zezat s tabo in te jebat v glavo samo zato, ker ma pet minut časa.
In ker sem bil dobričina, si me lahko jebal celo leto, a ne? Kul. No, zdaj je dovolj. Žal mi je da nisi sprejel tistega komentarja, ko sem ti res lepo napisal kako in kaj, da ga nisi niti prebral in si ga zbrisal.
Končujem debato in ti v poduk povem le, da tisto kar žanješ, dobiš nazaj z obrestmi. Če si lahko bil ti pizda, bom pa še jaz.
17.11.2008 ob 01:20
Ok, saj vem, da sem se že poslovil, samo preprosto ne morem verjeti, da še naprej lapaš isto, ko pa sem ti že z argumenti vse lepo razložil. Samo da imaš zadnjo besedo, ne?
Ne, nisem bil VEDNO beden in to veš. In tudi zezal se nisi. Preprosto nisi prenesel, da sem bil na naslovnici siola in tako si me hotel zajebati. Tak človek si. Pa lahko še naprej zanikaš. Da, o filmih bolje pišem od tebe, tega pa ti ne preneseš in zato si začel trositi laži. Sovražim hvalisanje, sem pa realist in povem kako je, če je kontekst pravi. O filmu vem neprimerno več od tebe. Pa ne bodi tako prepričan, da nikjer še nisem bil objavljen. Samo da tega ne obešam na veliki zvon kot ti vsak svoj prdec.
Vsi ti moji negativni komentarji ob tvojih recenzijah pa preprosto zato, ker mi gre na živce, da se dandanes že vsak pavliha ima za filmskega poznavalca. Tvoje recenzije so navadna šala in žalijo vse resne ljubitelje filma. Samo preberi, kaj si napisal o Gospodarju prstanov, geez. Je pa zanimivo, da me ima za vzvišenega nekdo, ki se je oklical za drugega največjega filmskega poznavalca v Sloveniji (aja, to je tudi zajebancija, ne). Nisem movie mastermind, vem pa res več o filmu kot ti. Kot nešteto drugih Slovencev.
Sem zelo trmast, samo vidim, da vseeno nimaš kančka dostojnosti, da boš vse tole izbrisal. Ravno trma me je gnala, da sem našopal toliko komentarjev tukaj, ker vedno obstaja možnost, da te še kdo jemlje resno in bo verjel tvojim lažem. Če bi bil jezen, bi preprosto ugasnil računalnik in šel pokurit negativno energijo v fitness.
Vem, da sem izpadel zelo otročje, saj je konec koncev otročji vsak, ki s tako govori kot z odraslo osebo. Bi pa lahko tečnaril tudi vso noč, dokler ne bi priznal svojih zaničevanja vrednih laži.
Ok, zdaj pa res adijo. Pa film ni ravno zate, raje se včlani v ptujsko legijo or sth.
17.11.2008 ob 01:23
Selemjan, imej svoj prav
Lahko noč.
17.11.2008 ob 01:25
lahko noč, gartner. Tvoja prva razumna replika
17.11.2008 ob 01:35
Dejmo dejmo, kje so borilni športi in pištole? Kaj bosta samo nakladala? Hočemo AKCIJO!!
17.11.2008 ob 01:38
Jure, tisti pes, ki veliko laja, ne grize. To velja predvsem za mojo pištolo
17.11.2008 ob 01:46
Ja, za tvojo pištolo vem da je bolj prazna. Kaj pa Sulejman, bo ushiro-geri na Gartnerja?
17.11.2008 ob 01:57
Jure, denar bi prav prišel
17.11.2008 ob 07:33
:/ Jaz se nisem nikoli obrnil proti Gartnerju; je pa res, da (žal) ne sodim med najbolj strpne ljudi in me kakšen debilen zapis, ocena ali iz riti potegnjena recenzija v tistem hipu razpizdi, ker žali mojo inteligenco in poznavanje filmov. Takrat napišem kakšen komentar, ki mi ga je pozneje vedno žal, ampak jebi ga, tudi jaz sem krvav pod kožo. Kdor je brez greha, naj zaluča prvi post.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics - even if you win, you’re still retarded.
17.11.2008 ob 09:54
@Iztok:
Aja, tisti komentar sem pa zares spregledal, ampak vseeno lahko rečem, da se ne počutim napadenega, ker mislim da vem, kaj je želel selemjan povedati. Glede vzvišenosti je pa tako, da je tako ali tako vsak filmski kritik na nek način vzvišen, ko si predstavlja, da lahko kritizira delo filmskih ustvarjalcev. In seveda razumem, zakaj si bil jezen in si želel nekako vrniti slemnjanu, kot tudi ni nič narobe, če se odločiš vrniti milo za drago. Vprašanje je samo, na kakšen način si se tega lotil - na način, kjer si tudi samega sebe označil za težaka, ali na način, kjer bi dokazal, da imaš dejansko prav, da ni problem pri tebi, temveč pri tistem, za katerega trdiš, da ti teži.
17.11.2008 ob 10:31
A, če slehernik meni, da so tvoje filmske recenzije (besedo uporabljam v najširšem možnem pomenu) slabe, površne, nenatančne (nehote si sam uporabil dve besedi, ki jih precej dobro označujeta), je “pač še en zajeban negativec, ki nima drugega dela”. Zaključek vreden tvoje ‘recenzije’. Sam jih res več ne berem, ker se strinjam z Selemjan-om in ostalo falango negativcev, ki menimo, da so te recenzije na ravni z zadostno ocenjene osnovnošolske domače naloge. Ne berem jih ker se na široko izogibam pavšalnostim, stilskim klišejem in iz riti potegnjenim ‘pač’ zaključkom. Razumem pa, da je refleks razmišljujočega mimoidočega, da na neumnosti, ki se delajo da to niso, odgovori. Ker je zid, ki te brani pred novimi spoznanji, ki bi rušila patološko iluzijo tvoje sposobnosti neuničljiv, tu pa tam posežejo tudi po vzkličnikih. Če hočeš sondirati svoje sposobnosti filskega kritika, pozovi komentatorje k mini glasovanju o tvojem tovrstnem delu. Ampak jaz sem itak samo negativec, ki nima drugega dela kot, da napada tvojo persono.
17.11.2008 ob 11:41
Jokica.
17.11.2008 ob 11:57
Jezus Kristus,kot petletna otroka v peskovniku,ki si primerjata svoja internetna penisa.Grow the fuck up…
17.11.2008 ob 12:25
Iztok, če se imaš za filmskega recenzista, za kar se imaš, potem se sprijazni z dejstvom, da te bodo/bomo bralci šinfali, če s tvojim delom ne bomo zadovoljni. Ravno tako kot ti šinfaš igralce, če z njihovo igro nisi zadovoljen in ravno tako kot šinfaš režiserje, če z njihovim delom nisi zadovoljen. Skratka, šinfanje je naravnano tako na rezultat dela kot na akterje. Deal with it.
Kar se tiče tvojih recenzij, se pridružujem zgornjim kometarjem, kar pa se tiče tebe kot recenzista, pa to nisi. In to je tisto, kar te najbolj boli. Ne Selemjan. Selemjan je samo opozoril na tisto, kar mi vsi že vemo, s tabo vred, da si kot recenzist za en drek. In ni res, da je bil Selemjan off topic, kritiziral je tvoje zapise, kar je pravilno, in je pri tem to resno mislil, ti pa si se spravil na njega s podtikanji o plagiatorstvu, kar pa ni samo narobe ampak je pokvarjeno in nizkotno. Problem je samo v tem, da imaš premajhno možgansko kapaciteto, da bi lahko to sprevidel, pa čeprav bi ti tukaj tole narisali. Da zaključim, že pred časom sem te nehala brati, samo še občasno te nahitro obiščem. Razlog? Ves čas si enako plitek in kot tak si postal popolnoma nezanimiv.
17.11.2008 ob 14:47
Filmoljub, lepo da priznaš
Spooky, pač imel sem ga dovolj.
Bentilnik, njegove otročarije pri recenzijah so še najmanjši problem. Govoril sem tudi o drugih komentarjih, ki jih je spuščal in o tem, da je mojega pri sebi zbrisal, rekoč, da mu težim, pa četudi sem se samo enkrat oglasil. Da je opn to ves čas počel pri meni, pa je itak okej, a ne. In še tebe se manjkalo. Tebe, ki itak nikoli nisi znal povedati kaj normalnega o meni. Daj no, ne seri.
George, peskovniki so kul
Mina, hvala za mnenje.
17.11.2008 ob 16:10
Đizs… Ti maš debate sam s sabo… Bistvo mojega zapisa je blo, da si ti po mnenju mnogih res slab, celo grotesken filmski recenzist in je zato logično, da …. ah, forget it… Gartner, prou maš, povej mu bukslnu kar mu gre,…, bo on teb guvoru k si tolk filmou vidu, pa kupončke u Tuškota nosu….
17.11.2008 ob 16:13
Bentilnik, pa kdo govori o recenzijah? Porka madona no.
18.11.2008 ob 14:40
Hm. A ne ti??
18.11.2008 ob 21:06
Sebasti, ne, marveč Bentilnik. Jaz govorim o njegovih komentarjih pri ostalih temah.
21.11.2008 ob 22:24
Gartner! Nekaj časa že prihajam na tvoj blog, pa ne toliko zaradi kritik, ker na njih ne dam preveč, ampak čisto tako. In ena od stvari katero sem opazil je, da si velik egocentrik. Sej to razumem v vsakemu od nas se skriva ego. Ampak tole kar si si pa zdej privoščil je pa absurdno. Prvih 30 komentarjev sem se režal. Do 50 sm prišel nekako z gnusom kako si lahko nek kvazi zvezdnik to privošči (predstavljaj si naprimer da se bi Helena Blagne takole izpostavljala. Pri 72 komentarju pa si mi že morbiden. Izpadeš kot prvošolček ki ga vsi zafrkavajo on pa se dela nekega tuff guya čeprav še vedno moči posteljo. Pa LP
24.11.2008 ob 02:03
Nejc, no ja, jaz sem se najbolj režal, ko sem bral tvoj komentar. Še posebej zadnji stavek.