IZTOK faking GARTNER

« | | »

Bojim se, da bodo preveliki egotripi uničili volilno zmago levice

4.10.2008

Gregor Golobič ne bi bil predsednik državnega zbora. Katarina Kresal bi bila rada gospodarska ministrica. Mirana Potrča zanima mesto podpredsednika. Jožef Školč in Tone Anderlič furata svoje ideje. Karl Erjavec bi rad ostal minister za obrambo. Tone Rop seveda ne bo tiho. Boruta Pahorja pa brez dvoma boli glava.

Točno tako, levica ima hude težave. Vsak bi rad svoje. In vsak ima v glavi, da je zaslužen za zmago. To so hudi egotripi. Veliko večji kot v Janševi vladi, kjer je bil glavni samo Janša. Pri levici bi bili radi glavni vsi. Še posebej, ker sta v igri LDS in ZARES. Dve stranki, ki se ne marata in ki sta zaradi nesoglasij tudi šli vsaka svojo pot.

Upam, da lonca ne bo razneslo in da se Janša ne bo predčasno vrnil na vrh.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 4.10.2008 ob 23:03 pod Aktualno in brez cenzure. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

37 odgovorov na “Bojim se, da bodo preveliki egotripi uničili volilno zmago levice”
  1. angelmanuel - 5.10.2008 ob 00:08

    Brez skrbi. Ko se bo vrnil Kučan iz tujine se bo vse porihtalo.
    Sicer pa jasno, da Golubić ne bo sprejel mesta predsednika državnega zbora. Zakaj bi bil zadovoljen z vrabcom v roki, ko pa ima vseeno še veliko možnost, da dobi goloba na strehi. Sploh takšen karakter kot je on.
    Se pa strinjam ja, da mora Pahorja grozno glava bolet ob vseh teh “novih prijateljih”, ki pa bojo valda prvo pogledali, da bodo njihove riti in denarnice nabito polne. Potem šele vse ostalo pa spet dolgo nič ………………………. in nato shirana raja.

  2. spookymulder - 5.10.2008 ob 00:30
    spookymulder

    Heh, no, ko si prognosticiral slabo klimo, sem ti lepo govoril, da ne imej prevelikih pričakovanj, ker Pahorju pač ni ime Harry, da bi samo zamahnil s čarobno palčko in spremenil vse okrog sebe, začenši s samo politiko, ki ima v levi ali desni variaciji še vedno povsem iste fundamente hlepenja po oblasti. Če bo Pahor dejansko želel kaj spremeniti, bo imel hudičevo težko delo, ne samo pri oblikovanju nove vlade, ampak tudi naprej, pri samem vladanju in krotenju osebnih interesov ljudi iz ozadja. Po mojem lahko še kar za lep čas obdržiš tiste vremenske karte čudnih klimatskih razmer.

  3. IZTOK GARTNER - 5.10.2008 ob 02:11
    IZTOK GARTNER

    Angel, več kot biti predsednik parlamenta je že težko. Razen, če imaš seveda večje finančne apetite.

    Spooky, klima mi več kot ugaja, le še vihar se mora pomiriti, pa bo.

  4. Rado - 5.10.2008 ob 08:06

    Iztok,
    ni mi jasno kaj bi ti pravzaprav rad?
    Stari odhajajo in novi bodo zapolnili njihova mesta. Nekdo jih namreč mora. Čemu ne torej tisti, ki so pridobili naše večinsko zaupanje.
    Ali imaš ti boljše rešitve?
    Če jih imaš, potem te prosim, da jih predlagaš.

    P.S.
    Mesto predsednika parlamenta je sicer pomembno mesto, vendar je proceduralno zelo omejeno. S tega mesta ne moreš vleči svobodomiselnih, drznih in naprednih potez ter uresničevati vizije (kar Golobiču najbolj ustreza).

  5. Niko Brumen - 5.10.2008 ob 09:05

    Resnična dilema!
    Pravi recept je pa tvegan – če bo pa Pahor vse opravil javno in ne za zaprtimi vrati, bi bilo pa zdravilno: naj se ve, kaj kdo zahteva. Javnost je zdravilo, ki političnim intrigantom silno zaleže.

  6. VABA - 5.10.2008 ob 09:24

    Od neverjetne, nekontrolirane želje, imate čisto meglene ume, od krvi v očeh pa ne le nenehno vidite paradajz-rdeče, celo skoraj nič več ne vidite.

    V popolni odsotnosti pravih desničarjev v Sloveniji, ste si kar sami skonstruirali svoje fantomske desničarje in ste skupnoskledarsko uravnilovsko socijalistično zmene Janšo, ki je po svoji politični praksi jebeno orto levičarski, če ni celo edini pravi levičar (tega mi prosim ne zamenjevati s komunajzarstvom, komunajzarji ste čisto druga zalega, ki z levičarstvom nima nikakršne zveze, kar za potrebe svojih motenih umov razglasili za dežurnega desničarja. Samo zato, ker ga percipirate relativno blazno bolj desno od vas.

    To je prva zadeva, ki vas dezauvira kot popolne slepce, zaslepljence, paranoidne motence, ki brez svojega notranjega sovražnika ne zna eksistirati, zato si v obdobjih ko ga ni, pač v svojih motenih umih skonstruirate enega. In kje češ boljšega od Janše?! Vašega največjega in edinega resnega rivala za ablast. Ma, ta kalimero je idealen za vse role sovražnika, zlasti notranjega.

    Mimo te patetične jebanorzmedenega klasifikacije Janše za desničarja, ki jo potrebujete tudi zato, da bi vi lahko bili videti kot kao-levičarji, kar seveda niste, pa zdaj po volitvah, čisto odpuljeni, kot muhe brez glav, v silnem navalu ugodja ob smehljajoči se oblastni poziciji, vsiljivo in nadležno brenčite po Sloveniji.

    O kakšnem velikem porazu Janše govorite bedaki? Janša ima zaenkrat en sam sedež manj v parlamentu, ne le kot vaš ljubjeni vodja Pahor in njegova stranka pravovernih revolucionarnih sendero luminoso sledcev slavne partije™, pač pa tudi glede na svoj trenutni položaj v mandatu ko je zmagal na volitvah.

    Torej je Janša v vsakem primeru “flat”. Niti napredoval niti bistveno nazadoval. Absolutno pa ne poražen, da o potrebi priznavanja kakršnegakoli, kaj šele velikega poraza sploh ne govorimo. Poražena sta Bajuk in gospodič Želejski.

  7. Niko Brumen - 5.10.2008 ob 10:50

    Arbie: živijo!

  8. IZTOK GARTNER - 5.10.2008 ob 14:16
    IZTOK GARTNER

    Rado, rad bi le stabilno in kul vlado, ki je ne bodo zmatrali preveliki egotripi. Prav zato se malce bojim koalicije med LDS in ZARES.

    Niko, dobra in zelo drzna ideja.

    Vaba, če je Janša levica, kaj so potem Pahor, Kresalova in Golobič? In ja, če si Janša, je že en sedež v parlamentu manj, hud poraz.

  9. simonarebolj - 5.10.2008 ob 16:09
    simonarebolj

    Mater si šaljivec, Iztok. “Levica ima hude težave” … Zakaj že? Ker se pomenjkujejo o stolčkih in ne pristane vsak na vse, kar bi padlo najlaže na pamet Pahorju? To je demokracija, pri čemer vsaka stranka skuša uveljavljat svoje interese, ker jih pač ima, Iztok!!! Ne pa hude težave. Huda težava je pa to, da je do egotripa upravičen samo en, mandatar (Janez Janša), in nafura avtoritaren slog deljenja pozicij in sprožanja manevrov, pri čemer na koncu nobena druga stranka ni več vredna vstopa v parlament, ker sploh ne obstaja s svojimi interesi, ampak je služila samo za žličko absolutističnemu mandatarju. To pa so hude težave, ja!

    Očitno ste se nekateri odvadili sprejemat enakovredno komunikacijo med strankami na političnem parketu, pri čemer ima vsaka stranka dovolj samozavesti, da izraža svoja pričakovanja in stališča. Totalitarističen pristop je bolj simpl in očitno nekaterim izzveni, kot da prežene hude težave. Pajade!

  10. IZTOK GARTNER - 5.10.2008 ob 16:14
    IZTOK GARTNER

    Simona, ne delaj se neumno, saj prekleto dobro veš, zakaj je nastal ZARES.

  11. simonarebolj - 5.10.2008 ob 16:19
    simonarebolj

    Ja, seveda, imam svoje mnenje, zakaj je nastal Zares … pojma pa nimam, kaj neki ima poanta njegovega nastanka z zgornjim zapisom??? Ali drugače … pojma nimam, v čem ti vidiš kleč nastanka Zares.

  12. IZTOK GARTNER - 5.10.2008 ob 16:21
    IZTOK GARTNER

    Simona, ZARES je nastal zaradi egotripa v LDSu. Torej se določeni ljudje niso mogli več prenašati. Sedaj pa so spet skupaj in prav zato se bojim, da bo počilo. Če ne drugje, pa v glavi Boruta Pahorja. Saj ne govorim o normalnih interesih, govorim o prevelikih apetitih in egotih, ki so pred leti zjebali LDS.

  13. spookymulder - 5.10.2008 ob 17:04
    spookymulder

    Golobič in Kresalova bi se morala zavedati, da brez Pahorja sedaj niti približno ne bi kupčkala ministrskih stolčkov, temveč bi (vsaj) še en mandat gledala Janšo na čelu države. Ne gre za to, da bi pustila, da o vsem odloča Pahor, temveč za dolžno spoštovanje do tistega, ki jima je dejansko omogočil, da prideta na oblast.

    Ideja o neki komuni enakovrednih voditeljev, ki vse sprejemajo s konsenzom, je dokaj lepa in zanimiva, a na žalost v luči različnih (tako strankarskih, kot tudi osebnih) interesov, to ne more pripeljati prav daleč, kot smo se naučili že v rajnki Jugoslaviji, ko je tudi vse bilo od vseh in nič od nikogar. Dejstvo je, da nekdo na koncu mora biti vodja, da med trugim tudi nosi odgovornost za odločitve, ne pa, da se bi ob kakšni napaki prelagalo krivdo iz enega na drugega.

    Sicer pa so tudi volilci jasno povedali, da si na čelu države želijo Pahorja in ne Golobiča ali Kresalove. Onadva lahko pač po svojih najboljših močeh pomagata, če mislita, da lahko naredita kaj dobrega za državo, da pa bi Pahorju diktirala, kaj naj počne in koga naj postavlja na različne funkcije, bi bilo zelo oholo in samovšečno.

    No, kar naj G&K stiskata Pahorja v kot, če želita, ampak če mu bo enkrat vsega zadosti in bo vrgel puško v koruzo, bo Janša zopet po hitrem postopku nazaj v igri. Potem bosta pa G&K spet sanjala o zarotah, pristranskih medijih, slabi klimi …

    Tako kot je bilo že po predsedniških volitvah, ko sta si (predvsem Kresalova) Türkovo zmago prilaščala kot za svojo in se kazala s širokimi nasmeški ter napovedovala Janšev konec. Dokler jima ni Janša vrnil z grožnjo o odstopu vlade in sta ga nato samo še vsa prestrašena in z resnimi obrazi skorajda prosila, naj tega za božjo voljo nikar ne stori. Hja, očitno potrebujeta novo lekcijo o ponižnosti… ;-)

  14. IZTOK GARTNER - 5.10.2008 ob 17:35
    IZTOK GARTNER

    Spooky, Golobiča še nekako razumem, saj je stara šola in nikakor ne more pristati na drobtine, Kresalove pa ne, saj je novinka in mora biti več kot zadovoljna z vsem, kar ji bodo ponudili. Navsezadnje je zanjo velik uspeh že to, da je prišla v parlament in da je LDS sploh prestopil volilni prag.

  15. Rado - 5.10.2008 ob 17:43

    Stolčki se bodo popolnoma pravično razdelili.

    Faktorja, ki vplivata na takšno delitev sta volilni rezultat in pogajalske sposobnosti strankarskih liderjev.
    Vsak rezultat, ki ga bomo doživeli bo vsota obeh navedenih elementov.

    Da vsak poskuša dobiti čimveč, je zame povsem naravna stvar. Če bi se kdorkoli zadovoljil le z drobtinicami, potem bi bil jaz zaskrbljen: Kaj takšen sploh dela v vladi?

  16. IZTOK GARTNER - 5.10.2008 ob 17:45
    IZTOK GARTNER

    Rado, problem je drugje. Problem je v tem, ker bo vsak hotel preveč in bo nevoščljiv tudi za tisto, kar bo dobil kdo drug.

  17. Rado - 5.10.2008 ob 17:54

    Drugje, da je problem?

    Torej misliš, da bodo strankarski liderji, tudi ko bo delitev končana, še vedno rovarili eden proti drugemu?
    Ali te rovatorske lastnosti pripisuješ le tem vodjem zmagovalne koalicije, ali pa so vse zmagovalne koalicije značajsko tako slabe?

    Tvoj tekst je namreč brati prav v tem smislu, da so prav ti strankarski liderji tako slabi. (drugi pač ne).

  18. Niko Brumen - 5.10.2008 ob 18:48

    Rado – problem je Pahor. Janša jih bi pozatrl enega za drugim. Ampak potem bi bil največji problem Janša.

    Zato sem pa napisal, da bi moral Pahor lepo iti v povsem transparentne in javne pogovore. In naj se potem blamira, kdor se namerava blamirati. VOLILCI BI PA TAKO PRVIČ DOBILI PRAVE PODATKE O TEM – koga ne voliti.

    Pahor v tem primeru ne bi zgubil popularnosti niti v primeru takojšnjih novih volitev. Kvečjemu bi pridobil pravo zaupanje.

    Iluzija? Ja, ker so liderji z modrostjo praviloma brez jajc, liderji z jajci pa praviloma brez modrosti.

  19. IZTOK GARTNER - 5.10.2008 ob 18:48
    IZTOK GARTNER

    Rado, točno tako, bojim se tega, da bodo prav ti strankarski liderji po delitvi še vedno rovarili drug proti drugemu. Tudi zato, ker ne bodo zadovoljni s tem, kar so dobili. In ne pozabi, v Janševi vladi ni bilo strank, ki bi razpadle zaradi nesoglasij in bi potem morale skupaj v koalicijo.

  20. IZTOK GARTNER - 5.10.2008 ob 18:52
    IZTOK GARTNER

    Niko, če si torej tak lider kot Janša, ohraniš koalicijo in izgubiš pri volivcih, če si tak kot Pahor, pa zajebeš koalicijo in pridobiš pri volivcih?

  21. Niko Brumen - 5.10.2008 ob 19:21

    Začarani krog – zgolj zato, ker vsi liderji sledijo parcialnim osebnim interesom. Globalne so le obljube.

  22. Dragica - 5.10.2008 ob 19:22

    Dogovori o stolckih oz ministrskih mestih so v koaliciji in vsaki demokracji nekaj povsem obicajnega in normalnega. Manj javnost zve o njih, bolj so umazana zakulisja, vec zve, vec je demokracije.
    v EP je se leto dni do izteka mandata predsednika, pa se ze zdaj strahotno lobira v ozadju, kdo bi to funkcijo prevzel, katera drzava, ko ta predsednik konca mandat.

    Javnost o tem pojma ne bo imela.
    Visja politika, vecja kuhinja.

    Ko bo ze vse usklajeno ali skoraj vse, bodo kandidati zunaj. Kako priti do kandidatov, to je pa ono, ki je pomebno!

  23. mica - 5.10.2008 ob 19:25
    mica

    meni osebno se zdi zabavno, ko vidim, da trojčku narašča pritisk in da se nekaterim meša od besa, ker zlepa ne dobijo tistega, kar so mislili,da jim pripada.
    :-)
    Ampak…imajo pa to srečo, da jih mediji pustijo pri miru, tem dvobojem NE nastajajo ogledala, tako da državljani NE vemo, kdo in kako izgublja pamet.

    Hočem reči, da smo zaradi tesnih simpatij med novo izvoljeno vlado in mediji na veliki škodi državljani.
    Informacijska blokada je popolna, nenazadnje je že prav smešno, da postane celo obletnica smrti nekega makedonskega pevca malodane osrednja novica POP Dnevnika.
    O politiki pa – NIČ.
    Kot da je ni.
    Treba bo, očitno, itit v Brusel in tam povedati kakšno krepko na račun strašno ustrahovanih novinarjev, ki si ne upajo več niti ust odpreti
    :-)

  24. Rado - 5.10.2008 ob 19:42

    “Rado, točno tako, bojim se tega, da bodo prav ti strankarski liderji po delitvi še vedno rovarili drug proti drugemu. Tudi zato, ker ne bodo zadovoljni s tem, kar so dobili. In ne pozabi, v Janševi vladi ni bilo strank, ki bi razpadle zaradi nesoglasij in bi potem morale skupaj v koalicijo.”

    Razumem te Iztok.
    Preprosto, voditelje tega trojčka imaš za manj značajske, kot so bili strankarski voditelji dosedanjih vlad.

    Jaz ne delim tvojega mnenja.

  25. rabarbara - 5.10.2008 ob 19:55

    Mislim, da Iztokova bojazen ni čisto iz trte izvita.
    Nekateri izkazujejo velike apetite. Najbolj bi se
    morala prizemljiti LDS na čelu s Kresalovo, saj so
    parlamentarna stranka z najmanj glasovi, obnašajo pa
    se kot veliki zmagovalci. No, kljub vsemu je jasno,
    da se bodo nekak že zmenili, še vedno do zdaj so se,
    eni ali drugi. Moja napoved pa je, da ta vlada, pa kakorkoli že bo sestavljena, ne bo vzdržala celega mandata. Tudi zaradi prevelikih egotripov in tudi zaradi tega,ker nekateri nimajo dovolj jajc.
    Ampak to ni noben razlog za paniko. Marsikaj smo že
    preživeli in marsikaj še bomo.In nekoč se bomo morda
    tudi Slovenci naučili dojemati politiko manj čustveno.

  26. simonarebolj - 5.10.2008 ob 20:33
    simonarebolj

    @Gartner:
    Egotrip je mnogo premalo za oceno vzrokov razpada LDS in posledičnega nastanka Zares. Prvi znanilec možnega razpadanja LDS je bil po mojem mnenju že kar novi predsednik Rop. Potrditev je bila neposrečena, vendar pa verjetno res boljša kot takratna alternativa, da stranko prevzame Bavčar. Na kratko. Zmaga SDS-a je v LDS sprožila logično posledični pretres, še posebej po vajenosti stabilnosti predhodnih Drnovškovih vlad. Rop je bil predvsem neprimeren značaj. Vojno je po logiki stvari še poglobil kasneje Kacin. Stranko bi moral po mojem mnenju prevzet Školč, a je vedno hotel delovat v ozadju. Egostrip je presplošen pojem za označevanje razlogov, saj je za aktivnega politika povišana stopnja egotripa samo po sebi umevna lastnost, ki bi ji lahko rekli tudi nadpovprečna motivacija za uveljavljanje interesov. Največji problem nastane, kadar se konflikt interesov rešuje na način, da nekdo avtoritarno prevzame vse niti v ignoranci do drugih. Temu je bil nagnjen seveda tudi Kacin in kasnejši dodaten propad in beg določenih bolj ambicioznih politikov ni bil nič nenavadnega. V tem kontekstu ne bluzi, kako se na desnici nič takega ne dogaja, saj Drobnič sedi v drugi stranki, DeSUS pa sicer opcije ni zapustil, vendar jim je delal veliko štal, saj so vidnejši DeSUSovi poslanci nasprotovali ogromno težnjam Janše in vidno koketirali z levico, predvsem Muhič in Žnidaršič!!!!! Sploh pa je v tem primeru govor o vladni koaliciji, v primeru LDS pa o opoziciji po nenapovedani izgubi na volitvah. Torej gre za druge okoliščine!!! Za Janšo v vladi pa lahko rečeš, da je izgubil DeSUS (ki je ob koncu napovedal priklop levici ne glede na rezultat na volitvah) in izgubil NSi v parlamentu.

    Stranka LDS je po izgubi na volitvah nujno potrebovala reorganizacijo, predvsem so pa bankrotirali!!! Po dar maru Kacina, izredno slabo prenašanemu poraza Ropa in s tem povezanimi in drugimi spori, se je večina najbolj ambicioznih in vidnih poslancev raztepla. Ustanovitev društva Zares in vzpostavitev novih smernic je bila najbolje izpeljana rešitev na levi. Medtem je Školč pripeljal Kresalovo, s tem pa predvsem kapital v bankrotirano LDS. Verjetno je bila v tistem trenutku tudi to najboljša rešitev za LDS, boljša bi bila lahko samo še takšna, ki bi nekako lahko privabila nekaj kapitala, na čelo stranke pa bi na primer postavili kakšno Spomenko Hribar. Medtem je SD-ju, drugi nekdaj največji stranki na levici in še nikoli prvi, z večjo lahkoto rasla stabilnost in popularnost.

    Zdaj je stvar postavljena in zastavljena in povsem logično je, kot je zapisal Rado, da uveljavljajo svoje interese vse stranke, ki so si opomogle in se okrepile. Misliš, da jih na desni 2004 niso??? Razlika je samo v nečem. Da 2004 desnica ni imela na voljo ustreznih kadrov, zato so kasneje tudi ministri cepali kot muhe. Stranke so bile vesele, da jim je sploh uspelo podtaknit kakšnega svojega poskusnega zajčka, pa ne brez grizenja nohtov. Te stranke trenutno na levi pa so precej bolj domišljave, ker se lahko prerekajo, kdo misli, da ima boljšega kandidata za kakšen resor. Pri tem je pa seveda še problematično razporejanje, ker lahko kakšen dober kandidat izpade, ker je treba določen resor ponudit drugi stranki, če hočeš sam določene obdržat kot vodilna vladna stranka. Da Golobiča ne zanima zunanje ministrstvo ali predsedovanje parlamentu je logično, da Kresalova oziroma Senica hoče ministrstvo za gospodarstvo ni nobeno čudo, bi bilo pa čudo, če se Pahor temu ne bi upiral, tudi Bajuk je hotel finančno m., kar ni bilo nobeno čudo, samo Janševa napaka, da mu ga je kar dal, ker drugega imel ni!!!! V tem so razlike, ki niso zanemarljive!!

    Skratka, apetiti so nekaj najbolj normalnega med strankami, če so mnenja, da se lahko bahajo z ustreznostjo kandidatov v svojih vrstah. Zaradi česar koli in kakršnih koli računic že. Še bolj normalno pa je, da so pogajanja burna in temeljito vodena. Ne pa kar na horuk s strani mandatarja, ker na primer itak ni nevemkoliko možnosti, pa pobereš, kar se pač sploh da. In še nadaljevanje za mico

    @mica:
    Najbolj normalno je, da se pogajanja odvijajo v miru za zaprtimi vrati, saj volivci nimamo tokom pogajanj nobenih vplivov na rezultat. Edino, kar bi se lahko zgodilo, je, da bi mediji mešali drek na podlagi njihovih pogorov, ki ne bi bili dokončni. Medijsko mešanje dreka pa bi lahko posredno vplivalo na določene odločitve, ker bi prispevali k dodatnim napetostim, ki so za profesionalno tehtanje možnosti nezaželene in nepotrebne. Vsi bomo namreč izvedeli, kdo bo dobil kakšen položaj in potem bomo lahko vreščali in pisali o tem na vsa usta. Kaj bi bile javnosti absolutno slabo sprejete poteze, se pa itak že ve, saj se o špekulacijah že itak piše in vsi vemo, da Kresalova na ministrstvu za gospodarstvo po defoltu dobro sprejeta ne more bit. En primer. Kaj bi torej sploh tako rada ti na primer vedela v trenutni situaciji????

  27. Dragica - 5.10.2008 ob 20:52

    Tudi sama mislim, da levica in LDS razpolagata z mnogo sposobnejsimi kadri za ministre od desnice, izbira je pestrejsa in kvalitetnejsa.

    To, kar je imel JJ, sploh cisto na zacetku v vladi, je bila polpismena zaseda ministrov.

    Od nekdanjih Drnovskovih svetlobna leta dalec.
    Ropa pa je odneslo se nekaj drugega, njegova prva svetovalka, ki mu je odgnala najsposobnejse zenske iz vlade.

  28. mica - 5.10.2008 ob 21:03
    mica

    ehja, Simona, tokrat si pa brcnila v meglo.
    Zadnja štiri leta SE JE VSE MORALO DOGAJATI NA OČEH JAVNOSTI.
    In ker se menda kdaj ni, so šli novinarji jokcat v Brusel.
    hehwehe, bo pa zanimivo, če bo kresalova dobila ministrstvo za gospodarstvo.
    Mater, kua bo to fajn. Predvidevam, da se bo Slvoenija še letos preselila v predmestje Milana?
    :-)

  29. IZTOK GARTNER - 5.10.2008 ob 21:46
    IZTOK GARTNER

    Mica, nekega makedonskega pevca? Upam, da se šališ. Sicer pa, a ni bilo politike dovolj prejšnji mesec.

    Rado, imam jih za preveč značajske. Za karakterje, ki bodo težko furali skupaj.

    Simona, Ropa je postavil Drnovšek. Očitno je v njem videl svojega dostojnega naslednika. Sam sem se vedno čudil, da ni izbral svojega učenca Golobiča. Očitno Golobiču ni bilo do tega. Školč bi bil čudna izbira, saj je prav njega na začetku devetdesetih nadomestil Drnovšek. Kacin je bil res napaka, o tem ni dvoma. Pa vedno se mi je zdelo nenavadno, da niso naprej spustili Anderliča. Drobnič? Daj no, to je bila stranka, ki ni imela nobene veljave letos. To ne moreš primerjati z ZARES. In odhod Drobniča je SDS po moje celo koristil. Odhod vseh tistih pobov pa LDS seveda močno škodil. Jasno, da so šli, saj ni bilo več prihodnosti. Niso se znali več pametno pogovarjati in niso se znali sprijazniti, da so izgubili. To je bil celo za take mačke prehud šok.

  30. simonarebolj - 5.10.2008 ob 23:05
    simonarebolj

    @Dragica:
    Viš, tole z Ropovo prvo svetovalko mi pa ni znano, je pa, v kolikor je bilo tako, sigruno tudi pomemben faktor, o katerem bi bilo takrat zanimivo bolj javno slišat kaj več.

    @mica:
    O čem bluziš??? So bile javno snemani Janševi pogovori s predsedniki strank in možnimi kandidati pred zasedanjem ministrskih stolov??? Še pred oblikovanjem vlade??? In kakšno zvezo s tem naj bi imela novinarska peticija???? Saj ni šla jokcat zaradi tajnih pomejkovanj vlade, ampak zaradi odstavljanja kadrov, brez ustrezno obrazloženih razlogov in zaradi pritiskov na novinarje, ki so v večji meri rezultirali tudi v odstavitvah, ki so odigrale vlogo cenzure. Kar nekaj nakladaš in mešaš hruškez ocvirki. Ni okusno.

    @Gartner:
    Ropa sta postavila Drnovšek in Golobič, ja. In ja. Drnovšek bi raje imel Golobiča, pa Golobič ni želel, je pa podprl Ropa pri izbiranju med Ropom in Bavčarjem, če me spomin ne vara. Pojma nimam, zakaj bi bil Školč čudna izbira deset let kasneje. Se mi pa ne zdi nič nenavadnega, da niso spustili naprej Anderliča. Ta bi, po mojem mnenju, šele štale delal s svojim “stilom”. Kacin se mi zdi manjša napaka od možnega Anderliča. Sploh je pa Anderliča dol nesla tudi diploma za višje položaje od poslanskega, ki je pač nima.

    Strinjam se, da je odhod Drobniča SDS-u kvečjemu koristil, še bolj pa odhod Ruparja iz lastnih vrst. Vendar sem podala nekaj primerov samo iz razloga, da ni šlo zgolj za popolno koalicijsko sožitje. Bolj bistven je bil kontekst z drugimi omembami in razlikami v položajih! In ja, jasno, da so šli v Zares, ker ni bilo prihodnosti. In pogovorili so se očitno dovolj pametno, saj gre Zaresu odlično, LDS se pa tudi pobira in vsaj z izgubo Ropa iz svojih vrst niso nič jokali. Tudi odhod poslancev z drugačno vizijo in mnenjem o ustrezni strategiji je bila dobra odločitev. Za vse. Sicer bi se znotraj stranke samo še slabšala situacija. Zdaj imajo pa trojček pač. Ki je res precej barvit v smernicah. Za koalicijo to ni nujno slabo, ampak je prioriteta, če jo bodo znali izkoristit,znotraj ene stranke pa pomeni vojno.

    Seveda je pa jasno, da močne stranke vedno tudi naskakujejo oblast. S tega vidika je bilo meni zanimivo, kako je takoj po uspehu NSija na evropskih volitvah začela NSi padat popularnost na desni. Takrat je še izgledalo, kot da sta SDS in NSi dokaj enakovredno močni, kar se porazdeljenosti priljubljenosti pri volivcih tiče. V stilu vsaka ima nekaj, kar druga nima. Podobno se bo dogajalo tudi z SD in Zares in vprašanje, kako se bo skozi mandat zgodba razvila. Bistveno vprašanje je, kaj ima katera, kar druga nima, in kako bo to izpostavljala za dober izplen ali kolaps.

  31. klemenix - 6.10.2008 ob 03:19
    klemenix

    No ja, zdaj smo pa tam. Takoj po volitvah smo se prepirali glede rezultatov in argumentirali, zakaj smo volili določeno stranko. Mislim, da mi ni potrebno eše enkrat razlagati, da sem volil SDS in da ga nisem volil zato, ker bi bil ideološko “za desne”. Zmaga SD-ja me moti zato, ker sem vedel, da bodo na vlado prišli čudni frisi, ki se bodo bolj kot z državljani Slovenije ukvarjali sami s sabo. Še preden so prišli na vlado eže dokazujejo mojo trditev.

  32. IZTOK GARTNER - 6.10.2008 ob 03:31
    IZTOK GARTNER

    Klemen, preden ti dam prav, morava počakati vsaj tako dolgo, da se stolčki porazdelijo.

  33. klotilda - 6.10.2008 ob 08:11

    Hehe, ko so Janši očitali absolutizem in je pričel “zmagovati” trojček, bi vsak pameten Slovenec lahko napovedal, da bo Pahorja še hudo bolela glava. Mislim, da je tudi sam vsaj pribljižno vedel, da bo zdaj 4 leta rabil aspirine, ne samo Kučanovega povratka iz tujine. Kako jo bomo odnesli državljani, bomo pa videli. M.

  34. Dragica - 6.10.2008 ob 09:49

    Simona,

    da je Rop postal mandatar, je Drnovsek moral sprejeti! Njega LDS ni brigal popolnoma nic, o tem je odlocal najmocnejsi takratni lobi LDS z Gabrom v ozadju in prva sprememba v Ropovi vladi je bila zaganje Lucije Cok kot ministice in umestitev Gabra za solskega ministra nazaj!
    Po dveh letih je Cokova morala spakirati in oditi. Kmalu za njo so odstranili ministrico za gospodarstvo, Zagal jo je LDS sam in jo poslal za veleposlanico v Haag.

    itd…

    Drnovsek se v strankarske razprtije ni vtikal kaj veliko, hotel je mir in stabilno vlado in moznost, da je delal.
    Garal je za Slovenijo 24 ur dan za dnem in imel izjemno sposobno sefico kabineta, ki je iz ozadja vodila vsaj 50 procentov vseh vladnih odlocitev!
    Sposobna, simpaticna, delavna, neznana javnosti!

    Rop te srece ni imel, ni vsaka zenska enako sposobna in nima enake intuicije pri pravilnih odlocitvah.

    Pahor pa v politiki ni novinec in je racunal s tem, da bo dela veliko. Mandatar ga ima, cisto vsak in izbira ministrov je kljucna za delo vsake vlade in prav je, da poteka pred zarometi javnosti, kajti tako se izloci marsikaj, kar bi bila slabsa izbira.

    Vsekakor bo treba vzpostaviti nazaj pravno drzavo, ki so jo janseviki reducirali v svoj fevd. Drzava je postala lastnina oblasti in zakone so si prilagajali po dnevni potrebi in krsili bistvo demokracije.
    Peticije novinarjev so bile legitimen krik pred politiko, ki jih je hotela degredariti v servilne pisune oblasti, ki se je obnasala bolj partijsko, kot se je oblast v Jugi v sedemdesetih letih. Kadrovski cunami ni zajel le politicnih namestitev – drzavnih sekretarjev – itd, kar je legitimna pravica vsake vlade, da lahko dela – ampak je zajel vse tiste, ki niso bili servilna klika jansevikov.

    Tega nobena Drnovskova vlada ni udejanila niti 20%, kar so ti – ex oblastniki – udejanili. In kdor zeli gospodarske analize te vlade, Joze p Damijan, ki je eden najbolj izobrazenih ekonomistov v Sloveniji – jih je nanizal v Financah in Razgledih. Gospodarski rezulati JJ-ja so bili slabsi od vseh Drnovskovih vlad, pravi!

    Kloti,
    tebi pe en velik pozdrav. Sem kar pogledala, ce si prava Klotilda, ali je se kaksna, hehe.

  35. klemenix - 6.10.2008 ob 11:30
    klemenix

    @Iztok: to je pa res ja :D

  36. Dragica - 6.10.2008 ob 13:50

    Aja, zakaj je taksno medijsko zatisje???

    JJ je s svojo Ursko na Sardiniji na dopustu, novi se pa se ustolicili niso.
    tako se vidi, kdo je galamo delal, haha.

  37. IZTOK GARTNER - 6.10.2008 ob 15:44
    IZTOK GARTNER

    Klotilda, uf, je zato v vseh lekarnah zmanjkalo aspirinov? :)

    Dragica, če bi bil pameten, bi na dopustu ostal za vedno. Od politike ti gre preveč živcev.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !