“To je on” v medijih
to je on 2.10.2008Po dveh projekcijah filma To je on smo ujeli kar nekaj dobrih objav v različnih medijih. Poleg oddaje Dinamit na Čarli Tv, pogovorov na Radiu Celje in Radiu Sora, so nam pri promociji med drugim pomagali tudi Novi tednik, Tv Okno, Blogorola in Indirekt.
Pa še tekst, ki ga je z ePremiero spisal kolega Filip Breskvar:
“V petek, 26. septembra, ob 19.30, se bo v celjskem kinu Metropol odvila svečana premiera novega slovenskega filma To je on, po obljubah snemalne ekipe najbolj šokantnega domačega filma vseh časov, ki je nastal v režiji Danijela Spasojevića.
Gre za film mladih filmskih navdušencev iz štajerske, ki so po scenariju Tine Leskovšek ustvarili zelo provokativen srednjemetražni film o tem, kako se lahko človeku v eni noči življenje obrne na glavo.
Zgodba govori o mladi Sari, ki se skupaj s kolegi (Evo in Erikom) odpravi na rojstno dnevno zabavo svojega fanta. Večer se ji popolnoma obrne na glavo, ko se zave, da jo njen fant (Nejc) želi imeti še samo kot prijateljico. Ljubosumna je na Evo in vse, ki se nahajajo v bližini Nejca. Vsa je iz sebe in polna maščevanja, mine jo do zabave, zato se odpravi ven na svež zrak, a ji ta prinese še slabše.
Sara sredi temne noči postane ugrabljena žrtev serijskega posiljevalca voznika taksija, ki jo nasilno posiljuje in kjer ji nihče ne more pomagati. Medtem, pa se med Nejcem in Evo zgodi nekaj, kaj si Sara nebi nikoli želela.
V glavnih vlogah nastopajo Suzana Gajšek, Alan Rutar, Tina Trunkl, Tina Salobir, Mateja Križan, Patricija Kos in Kevin Kos, kontroverznega in sadističnega posiljevalca pa je odigral Iztok Gartner, znan televizijski voditelj, bloger, filmski kritik in novinar.
Več informacij najdete na spletni strani Dani production, ali osebno povprašate ustvarjalce in igralce na petkovi premieri.”
Pa še nekaj linkov do objav na spletu:
Pa še malo foto materiala s premiere:

Celotna ekipa in novinarka Mateja Zorko

Napadi novinarjev na Iztoka, glavno igralko Suzano Gajšek in na režiserja Danijela

Iztok in soigralka Suzana Gajšek

Režiser Danijel Spasojević je pripravil presenečenje v obliki torte, ki sta jo skupaj razrezala Iztok in Suzana





2.10.2008 ob 17:23
režiserja pa sem imel priložnost spoznati. enkrat je novačil igralce na košarkarskem igrišču don boskovega centra.
2.10.2008 ob 17:25
Zakaj se nisi javil? In seveda, zakaj te ni bilo na premiero?
2.10.2008 ob 17:33
takrat nisem imel takšnih želja. ah, na premiero pa sem čisto pozabil. v metropolu je bila, ne? dejansko mi je žal.
2.10.2008 ob 17:45
Film je super, nauk je dober, ekipa je super in glavni negativec je super
2.10.2008 ob 18:03
Djubre, v Metropolu, ja. Jebat ga, pa drugič.
Tina, kaj pa igralka iz uvodnega prizora v avtomobilu?
2.10.2008 ob 18:27
Kako je lahko posiljevalec kontroverzen? Ste povsem zblazneli, vi ubogi, neumni, prezira vredni ljudje?
2.10.2008 ob 18:28
Anonimnež, kdo pa govori o pravem posiljevalcu?
2.10.2008 ob 19:00
@Anonimnež:
Če bi film videl bi razuemel, kako in zakaj je TA posiljevalec kontraverzen.
3.10.2008 ob 10:56
Hehe z režiserjem se piševa enako
3.10.2008 ob 11:14
No, zdaj pa samo čakamo, da pridejo ven torrenti za filjm… :p
3.10.2008 ob 11:36
Lepo in fajn, da je nekaj!
Ni pa ne lepo in ne fajn, da naprvo mesto postavljaš sebe - osnovna načela vljudnosti (čeprav navidezne) pač še vedno veljajo.
Sicer pa, če sta “fukala” družno in je imela pri tvojih užitkih svojo vlogo, ji daj primerno mesto tudi v predstavitvah. Je ženska, je žrtev, je bolj lušna in greha vredna od tebe, je … dodaj po svoji domiselnosti.
Čestitam za film, za stvarne in za fiktivne užitke, za … dodaj po želji (ali željah).
:))))))))))))
3.10.2008 ob 13:18
Siggi, pohvalno
Alex, ne izzivaj in ne bodi pirat
Niko, ne pozabi, da je bila prav Suzana na vseh plakatih.
3.10.2008 ob 18:06
Rokovnjška, hajduška tradicija je še vedno vpeta v naš miselni sistem. Ne zdi se mi nič spornega, če ukradeš kak film ali cd na spletu. Ne šraufe, tovarne je treba krast - (Adi Smolar).
3.10.2008 ob 20:57
Slavko, vsaj slovenske filme pojdimo gledat v kino, če že ostale krademo. No ja, sicer pa našega filma še vedno ni na netu. Hvala Bogu.
3.10.2008 ob 21:13
Jaz filme ne delim na slovenske in “neslovenske”, ampak na dobre in slabe. Upam, pa da se bodo z “odjugo” uredile stvari na Filmskem skladu RS, da boste tudi ustvarjalci filmov lahko kandidirali za finančna sredstva. Toda kriterij ne smejo biti veze in poznanstva, ampak absolutno samo kakovost scenarija.
4.10.2008 ob 01:42
Slavko, ker štejejo samo zveze in poznanstva, smo tam, kjer smo. Tudi pri distribuciji, ki je ključna za uspeh filma.
5.10.2008 ob 15:52
Upam,da bova kdaj skupaj zaigrala
22.10.2008 ob 16:32
Datum premiere filma To je on v Ljubljani je že znan.
22.10.2008 ob 16:32
In to je?
22.10.2008 ob 16:34
heheh zakaj se pa ne javiš ko kličem pa bi zvedel?
22.10.2008 ob 16:38
Slike TO JE ON Predpremiera filma: galerija 1
22.10.2008 ob 16:39
Link: http://www.daniproduction.com/dani/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=40&gid=11
6.11.2008 ob 22:06
Nova Treilera za filma To je on
To je on 1 trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=zpo9WpxiTzw
To je on 2 trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=EhYgn7cERv4
8.11.2008 ob 15:48
Hudi odlomki.
Se vidmo 17. novembra v Kinoteki.
18.11.2008 ob 00:35
Med gledanjem premiere sem se velikokrat z ogorčenjem vprašal o samem namenu in sporočilnosti “filma”, ta namereč v večih primerih izpade bolj kot posmeh, kot resna kritika problematičnosti posilstva. Bolj kot celoten film mi stvar deluje kot dve zelo slabo zaigrani/posneti posilstvi in zelo slabo montirani, nesmiselni filler kadri, ki ne vodijo nikamor. Recimo, kako je punca z zabave sploh prišla v stik s posiljevalcem? In kakšno vlogo igrajo začetni kadri para v gostilni? Tudi nagovor ob začetku in koncu predstave je bil nadležen in ni izpadel posrečeno, najmanj pa je pomagal pri komunikaciji. Kaj naj bi film sploh komuniciral? Vsi vemo kaj se dogaja in dvomim, da je kdo prišel do novih spoznanj. Mislim da bi se kot žrtev posilstva na premieri počutil zelo užaljenega.
Nizek proračun tu na žalost ni izgovor, ob vsej open source tehnologiji se da iz nič narediti ogromno.
Sprašujem pa se tudi kako se lahko takle film odvrti v Kinoteki ob boku s filmi vrhunskega kova, ta pa bi se lahko primerjal le s prijavnimi filmi agrft študentov? Sicer lepo, da se podpira neodvisno in nizko proračunsko produkcijo, ampak nizek proračun tu na žalost ni izgovor, ob vsej open source tehnologiji se da iz nič narediti ogromno!
Dobro, da je bila premiera zastonj.
18.11.2008 ob 00:37
Ups, film me je tako vrgel s tira, da sem se kar ponovil. Se oproščam, ampak tudi ponovitev služi tehtnosti argumenta
18.11.2008 ob 01:08
Rok, kakšno resnost si pa pričakoval od filma, v katerem briljira komedijant Gartner?
18.11.2008 ob 01:08
Rok, se popolnoma strinjam.
Boleča ni bila vsebina, ampak sam film.
Slabo zasnovana zgodba, vloge, dialogi in kadri.
Ne vidim povezave med najstniškim popivanjem in trapastimi romancami z aktom posilstva.
Namen vsekakor ni mogel biti osveščanje, ker verjetno ni gledalca, ki bi se zgrozil in si nato premislil ter ne bi posilil ženske in prav tako ne gledalke, ki bi se od sedaj naprej bala posilstva.
Ideja filma bi kljub odlični in številni konkurenci (Irréversible) še preživela, šokantna pa ostaja sama izvedba.
Kot že omenjeno, tudi (duhoviti? provokativni?) komentarji na začetku in koncu ne pomagajo. Če se med občinstvom že slučajno znajde šokirana duša, ga le-ti samo zmedejo in oddajajo mešana sporočila.
Glasba v filmu je prav tako zelo moteča, neprimerna in nikakor ne odraža situacije ki bi jo morda želela.
Stvar bi mogoče rešila dokaj spodobna igra Iztoka Gartnerja, vendar pa v slabo dodelani vlogi in tremi ponavljajočimi kletvicami v dia-mono-logu nikakor ne pride do izraza.
Cenim trud, izdelka pa žal ne.
Ne priporočam.
18.11.2008 ob 01:14
@Anonimnež
Žal sem na film prišel brez vsega predznanja.
18.11.2008 ob 11:13
men je pa “synopsis” tega “filma” zakon … pravi GartiFarti moment
“Sara se skupaj s kolegi (Evo in Erikom) odpravi na rojstno dnevno zabavo svojega fanta. Večer se ji popolnoma obrne na glavo, ko se zave, da jo njen fant (Nejc) želi imeti še samo kot prijateljico. Ljubosumna je na Evo in vse, ki se nahajajo v bližini Nejca. Vsa je iz sebe in polna maščevanja, mine jo do zabave, zato se odpravi ven na svež zrak, a ji ta prinese še slabše.
Sara sredi temne noči postane ugrabljena žrtev serijskega posiljevalca voznika taksija (Iztoka Gartnerja) ki jo nasilno posiljuje in kjer ji nihče ne more pomagati. Medtem, pa se med Nejcem in Evo zgodi nekaj, kaj si Sara nebi nikoli želela. “
18.11.2008 ob 12:37
Če bi jo posiljeval kdo manj izkušen, bi to verjetno počel nežno, kajne?
18.11.2008 ob 20:44
Rok, kaj pa če ga vzameš le kot zgodbo serijskega posiljevaljca? Kot zelo črno komedijo brez sporočila in globine?
Anonimnež, si sploh gledal?
Italo, če bi ga vzel kot črno komedijo, bi blo bolje.
Ponpet, imam občutek, da nisi gledal in da serješ brez razloga. Ali še bolje, da te moti le dejstvo, da Iztok Gartner igra v filmu.
Sebasti, nimam pojma, ti mi povej.
18.11.2008 ob 20:51
Črna komedija s posilstvom? Gartner, kje imaš možgane?
18.11.2008 ob 20:54
Anonimnež, točno tako, črna komedija s posilstvom. Ne boš verjel, ampak nekdo je enkrat posnel črno komedijo z umorom. Saj res, kje imaš možgane ti?
18.11.2008 ob 21:28
Rok, glede stika s punco in posiljevalcem… tudi če ni pokazano, lahko sklepaš, da je ob odhodu z žurke poklicala taksi. Začetni kadri kažejo zmenek Sare in Nejca, ki ji potem zlomi srce, ker se spetlja s prijateljico Evo… zaradi česar Sara tudi predčasno zapusti zabavo.
Nekaj takega.
18.11.2008 ob 21:32
Rok, dodal bi še to, da glede na to, da prvo žrtev ujame v taksiju in da je jasno, da je taksist, je jasno, da Sara pokliče taksi in da jo psiho na tak način tudi ujame. Kadri para? Pač Sara in njen tip, ki sta zaljubljena, potem pa se on na zabavi kot vidiš zagreje za drugo. Kaj ni jasno?
Glede glasa v offu, večji del dvorane se je smejal, tako da se mi zdi, da je kar vžgalo.
18.11.2008 ob 21:41
no, iztok - tale synopsis, huh, kar vsebina, bolje rečeno, kar se v filmu dogaja, je objavljen na sajtu tvojega producenta: http://www.daniproduction.com/ …
18.11.2008 ob 21:47
Ponpet, misliš režiserja in producenta filma, kjer igram?
18.11.2008 ob 21:49
nimam pojma, kaj je daniproduction in ne vem nič o filmu, v katerem igraš. “synopsis” mi je zabaven, ker v njem prepoznam veščo gartifartijevsko roko. “nasilno posiljuje” je že en tak čisto njegov biser
18.11.2008 ob 21:55
Ponpet, pa naj tole najno debilno debato končam z vprašanjem, če morda kak igralec iz kakega filma piše tekste za internetne strani produkcijskih hiš? Brez zamere, ampak mislim, da si zamešal kdo kaj počne pri filmu.
In ja, Garty Farty bi naredil veliko več slovničnih in slogovnih napak
18.11.2008 ob 22:00
Gartner, se ti res zdi posilstvo ženske tako smešno, da o tem posnameš komedijo?
18.11.2008 ob 22:02
Anonimnež, tudi ti si pomešal, kaj kdo dela pri tem filmu. Jaz namreč le igram eno izmed glavnih vlog in nimam prav nobene zveze z režijo, kamero in scenarijem.
18.11.2008 ob 22:05
Omenil si, da gre za črno komedijo, čeprav si pred časom pisal, da naj bi to bil resen film, ki obravnava tematiko posilstva. O bedroom produkcijah pa ne bi razpravljal, kdo je lučkar, kdo asistent in kdo šofer.
18.11.2008 ob 22:09
Anonimnež, kje sem pisal, da gre za smrtno resen film?
18.11.2008 ob 22:20
Ok, se pravi “najbolj šokanten slovenski film vseh časov” je črna komedija o posiljevalcu Garty Fartyu? Film je resen: Gartner posiljuje bloge, posiljuje tv, po novem posiljuje tudi kinoteko. Groza.
18.11.2008 ob 22:22
Anonimnež, ne drži. To je on je najbolj šokanten slovenski film vseh časov, kjer Iztok Gartner igra posiljevalca. V Kinoteki je igral le film, kjer Gartner igra eno izmed glavnih vlog.
Sicer pa, se ne počutiš idiotsko, da čvekaš o filmu, ki ga še nisi videl? In da pravzaprav ti že nekaj časa posiljuješ moj blog?
18.11.2008 ob 22:24
Evo poanto filma - vsi smo posiljevalci
18.11.2008 ob 22:25
Anonimnež, eni bolj, drugi manj. Je pa res, da lahko tv preklopiš, bloga ne bereš, kino pa prešpricaš
18.11.2008 ob 22:27
Blog je ok, pravi zaklad gartnerizmov.
18.11.2008 ob 22:29
Ko zmanjka argumentov, pa začnemo s tem zlajnanim drekom, mar ne. Tudi pravi
LP
19.11.2008 ob 01:57
@Iztok Glede na to, da je Dani po predvajanju na odru izjavil, da je hotel “da se človeku to zagnusi”, se mi črna komedija ne zdi primeren medij resni temi kot je posilstvo.
19.11.2008 ob 02:02
Rok, no ja, če si ti glavni lik ni niti malo zagnusil, potem je s tabo nekaj hudo narobe

Po drugi strani pa je prav pretiravanje v prizorih posilstva takšno, da se nikomur ta tip ne zdi frajer, marveč res totalni prasec. Sicer pa, Dani se je trudil po najboljših močeh, da je tole spravil v kina, zato mu je treba čestitati. Tudi meni ni vse tako kot bi moralo biti. Najbolj mu zamerim slabo montažo pri preskokih iz prizora v prizor, toda ne pozabi, da če delaš brez keša in da delaš le z ljudmi, ki delajo zastonj, ne moreš pričakovati čudeža.
Kot sem rekel že prej, meni je tudi črna komedija, kar je opaziti tudi pri odzivih gledalcev, ki se režijo točno tam, kjer se morajo. Le spomni se filma Happiness, filma o pedofiliji, ki je bil prav tako črna komedija in se je folk režal celo najbolj groznim prizorom. Pa kaj če je resna tema, vendarle gre za lik, ki gre tako daleč, da je že smešen. Seveda na črn način. Torej tudi za gledalce, ki imajo radi take filme.
Itak pa je treba reči nekaj takega, saj bi bilo smešno, če bi Dani rekel: “Posneli smo film o prascu, ki posiljuje. To je vse.”
19.11.2008 ob 04:13
Kdaj pride dvd? Obožujem črne komedije. Take v katerih glavni igralec posiljuje ženske so mi še posebej pri srcu… Kateri prizor v filmu je tebi osebno najbolj smešen?
V kratkem pričakujem “spet se zajebavam vi ste res kreteni k mi nasedete” post
19.11.2008 ob 04:18
Šaci, menim, da je za tvojo omejeno in zoprno glavo bolje, da tale film zamudiš. Mater ej, kot da ne bi še nikol gledal resne teme, kjer je nekaj prizorov tudi črno komičnih. Mater ej, kot da ne bi gledal niti Tarantinovega Šunda.
19.11.2008 ob 05:20
Gartijevo posilstvo je res primerljivo s posilstvom Marsellusa v Šundu
19.11.2008 ob 07:09
A, prasec, ki posiljuje, je vreden filma?
No, sedaj prosim še film o človeku, ki pretepa dojenčke in jih na koncu ubije. Upam, da bo svet očiščen, če ne bo slučajno ves pokozlan.
19.11.2008 ob 13:51
Nevenka, saj ni prikazan kot junak. Marveč kot totalni negativec, ki na koncu dobi svoje. Sicer pa, ne boš verjela, tudi Hitler je že dobil svoj film



Pa Charles Manson tudi
Pa Anthony Hopkins je v Jagenjčkih igral psihopata, ki svoje žrtve celo poje
Si moreš mislat kako prasci, pa so filme dobili. Grozen svet
19.11.2008 ob 14:14
A bi mi lahko priporočil eno hudo črno komedijo o Hitlerju? Naj bo v njej čimveč sočnih prizorov genocida.
Hvala
19.11.2008 ob 14:19
Šaci, pravzaprav ti lahko. Naslov ji je Mein Führer - Die wirklich wahrste Wahrheit über Adolf Hitler. Ne boš verjel, leta 2007 so jo posneli celo Nemci. In ja, še eno, The Great Dictator, klasiko Charliea Chaplina. In še eno, History of the World, kjer se Hitler na koncu ob glasbeni spremljavi drsa celo na ledu.
Mislim pa, da serješ brez potrebe. Je kdo rekel, da se dela ta film norca iz posilstev? Sploh veš kaj je to črna komedija?
19.11.2008 ob 14:42
Iztok, kaj je črna komedija?
19.11.2008 ob 14:45
Mitja, film To je on.
19.11.2008 ob 14:49
Ne, očitno ne vem kaj je črna komedija. Po zgornjem opisu filma sem namreč sklepal, da gre za dramo.
19.11.2008 ob 14:52
Šaci, takole se zmeniva, oglasi se, ko boš film dejansko videl. Takrat ti bo vse bolj jasno.
LP
19.11.2008 ob 15:00
Sej sm te že vprašal kdaj bo dvd pa mi nisi odgovoril…
19.11.2008 ob 15:05
Men je bil pa filem ušeč.Sam zic na katirem sm sedel je bil mal strgan.To bi mogl porihtat predno ste mel premero kr je blo mal ne udobno pa se ni sem mogel skonzervirat na filem.
19.11.2008 ob 15:08
Šaci, nimam pojma. To ve režiser.
LP
19.11.2008 ob 15:10
1. To ni nobena komedija, ne navadna, ne črna.
2. Film je pač takšen, kakršen je sinopsis. Kot bi ga sestavil polpismen osnovnošolec in kot takšnega ga je treba tudi gledat.
3. Iztok, folk se ni režal, ker so bili določeni prizori tako komični, ampak zato, ker so bili tako debilni. Tudi jaz sem se smejala na mestih, ko je pač zadeva v določenih pristopih in prijemih presegla mejo verjetnega … v stilu, saj ne more bit res, pa je! Film je res smešen, ampak ne namenoma oziroma je smešno domišljanje ustvarjalcev, kaj naj bi bilo smešno ali celo šokantno. Črna komedija so tisti, ki so ga ustvarjali. Zato je smešno. In pri tem denar nima nobene zveze, ker ne štima tudi tisto in predvsem tisto, kar ni odvisno od denarja.
4. Iztok Gartner je definitivno najboljši del filma. Oziroma če je vloga že tako skrajno stereotipno debilna, lahko mirno rečem, da jo je Iztok “odrepal” glede na vse ostalo naravnost odlično. Je pa res, da poskus kopipastanja Irreversible principa ni uspel oziroma je ob vseh kinki variacijah marsikomu verjetno prej stopil kurac, kot da bi se mu kaj zagnusilo, ker prizor ni pokazal nič gnusnega, ni pokazal nobenih prepričljivih emocionalnih odzivov žrtve ali česa drugega, razen dirty talkinga, kakršnega se poslužujejo prenekateri pari za popestriter seksualnega življenja. Najboljši del filma, v smislu cinizma, je bila post festum izjava, da bi jo še enkrat, če bi se mu ljubilo … hehe … Žal pa ob vsej žalosti filma, smo si tudi v dvorani poželeli, da bi jo še enkrat. Skratka … film je izpadel kot demonstracija vulgarnih mokrih sanj avtorja samega, ki se je izživel pod sloganom humanitarnega motiva boja proti posilstvu … hehe … In to je največja črna komedija tega skrajno površnega in amaterskega poskusa ustvarit film, ki naj bi bil najbolj šokanten na Slovenskem. Pajade!
5. Tako da čestitke za vlogo! Definitivno si najboljši del projekta. In vmes sem cel pomislila, mejdun, saj tale Iztok pa verjetno kar dobro fuka. Eto!
19.11.2008 ob 15:19
si mona re bolj stara ti si pa čist glupa.Včem je razlok da greš gledat filem pa po tem na pišeš kr neke izpade da kako bi ti to bolš na redila!Kje si bla pa takrat ko so ga snemal?Za kaj se ni si takrat po javila?Se veda je po Bitki Na Sutjeski vsak lahko admeral in je naj lažje stresat ne gativno energijo.Kje je pa kašen tvoj filem?Aja saj res nobenega nisi po snela.Ali pa te ni so hoteli ko so ga snemali.Bolje rečeno le čevlje sodi naj čevljar!LP
19.11.2008 ob 15:30
Simona, tako slab pa spet ni. Je pač tak kot si ga je zamislil režiser Spasojević. Je pa tudi res, da bi izpadel bolje, če bi imel poba ekipo, ki bi znala vse skupaj bolje zmontirati in posneti. A če ni denarja, profijem pa se ne ljubi delati zastonj, je tako kot je. Se pa motiš glede smejanja publike. Smejali so se točno tam, kjer je bilo predvideno, da se bodo. Kot so se ustrašili točno tam, kjer so se morali. Glede tega je Spasojević dosegel svoje. Nadalje, prizor po posilstvu, kjer je druga žrtev emocionalno zlomljena, je dober in Suzana Gajšek ga je za moje pojme odigra zelo prepričljivo. Še posebej glede na dejstvo, da je popolna novinka v igralskem biznisu.
Kakorkoli že, lepo da sta prišla z Ručigajem in da smo si segli v roke. Pa hvala za pohvale moje igre.
19.11.2008 ob 15:32
Garty, si ga že videl ali tudi ti govoriš na pamet?
19.11.2008 ob 15:34
iztokartner kot sem na pisal malo zgoraj je bilj moj stol raz trgan.Kaj misliš?Se pa Strinjam zsimono da je bilo pre malo akcije.Mogli bi met še kak akcijski pri zor kjer bi te lovili policaji in bi kakšen avto tudi explodiral.A veš mal R&B scena pa to.Sej štekaš stari.
19.11.2008 ob 15:39
Garty, smo ga posneli, a ga je režiser žal pustil na montažnem pultu. No ja, dirkanje z avtomobili in pretep na stranišču, pa tudi ni slab, mar ne? Pa obmetavanje s toro. To je prava akcija.
19.11.2008 ob 15:55
Simona, kaj veš… mogoče bi se v drugačnih okoliščinah glede pete točke lahko prepričala iz prve roke.
Zanimiva ocena filma, lepo te je bilo spoznati.
19.11.2008 ob 15:56
Tina, ne nori. Bi rada, da imam nočne more
19.11.2008 ob 16:04
A lahko kateri od objektivnih gledalcev filma potrdi ali je film tako blentav kot to obljublja sinospis ali…. Takole, ali je bolj blentav kot recimo Poker. Samo objektivni, prosim.
19.11.2008 ob 16:05
Bentilnik, kako lahko nekdo, ki ni nikoli objektiven, poziva druge k temu. In ja, Poker je bil odličen film.
19.11.2008 ob 16:12
Hm, ne vem kam ciljaš s to hipotetični situacijo, ampak vseeno - stvar je sila preprosta. V tem primeru potrebuješ internetno povezavo, računalnik, nekaj znanja tipkanja in manjši nabor besed… in ‘voila’. Poker … saj pravim, objektivni, prosim.
19.11.2008 ob 16:36
Bentilnik, sem mora sodeloval pri Pokru, da nisem objektiven glede mnenja o njem? Kam ciljam? Nate, dragi kolega, nate. Nate, ki nisi na mojem blogu doslej skupaj spravoil niti enega objektivnega komentarja. Vedno vse skozi stare zamere.
19.11.2008 ob 16:39
Šališ se, prijatelj.
19.11.2008 ob 17:01
Upam, da ti tudi.
In ja, je pa zelo težko dobiti tukajle objektivno mnenje, saj se oglasijo predbsem tisti, ki me ne marajo že ves čas in so tako ali tako ves čas subjektivni. Za pravo mnenje bi moral na tri dosedanje primiere in se potem pomenit z naključnimi gledalci.
Pa vendar, iskreno ti povem, da film ni tako slab kot pravijo nekateri, brez dvoma pa ima kar nekaj napak, ki bi se jih dalo popraviti med samim procesom. To pa sem itak že sam povedal. Hm, morda pa ne bi bilo slabo, da bi si ga ogledal in si ustvaril svoje mnenje. Samo vrag, ko spet ne bo objektivno, saj jaz igram eno izmed glavnih vlog
19.11.2008 ob 17:17
Opa, vidim, da ste se kar razpisali že glede filma
Kakorkoli, sam sem nestrpno čakal na komentar Simone Rebolj, ker pač rada benti in sem jo videl na premieri
S filmom je pač tako, da sam menim, da je lepo, da je bil posnet in da so se avtorji dotaknili teme, pred katero si širša javnost zatiska oči. Ker se ne spoznam na snemanje filma in s tem na stroške, ki jih snemanje zahteva ne bi komentiral kakovosti slike itd. Pohvalil bi igro Iztoka Garnerja, ki sem mu po filmu raje malce z rezervo podal roko
Mene je popolnoma prepričal, da je psihopat
Pohvalil bi tudi igro Suzane Gajšek. Poleg tega je punca izredno simpatična
Da ne bom le hvalil bi tudi malce pokritiziral. In sicer igro vseh ostalih vpletenih v tem filmu. Ampak glede na to, da je šlo za amaterje jim ne gre kaj preveč zameriti. Menim pa, da bi se dalo bolje odigrati. V oči mi je stopila tudi zabava, ki naj bi se odvijala. Par ljudi (nekaj punc, nekaj fantov), malce pijače in malo muzike pač še ni ene vem kakšna zabava. Škoda, da tu ustvarjalci niso povabili zraven še kakšnih 20 statistov, ki bi zapolnili prostor in gledalec bi hitreje verjel, da gre za resnično zabavo, film bi bil s tem nekako obogaten.
Strinjam se tudi s tistimi, ki pravite, da bi se z istim denarjem dalo film bolje zmontirati.
Drugih pripomb nimam in bi dejal le to, da je film vreden ogleda. Še enkrat bi pohvalil igro Iztoka Gartnerja in Suzane Gajšek, ki sta me več kot pozitivno presenetila.
Iztoku se hkrati zahvaljujem za (bolj v šali kot ne) ponujeno vlogo v filmu To Je On 2. Sprejmem
Lp
19.11.2008 ob 17:25
Klemen, Simoni se zdijo prizori posilstva nekaj povsem običajnega, saj je dejala, da se to dogaja tudi normalnim parom. Strašljivo, dragi kolega

Hvala za pohvale, sem se trudil, da je izpadlo čimbolj prepričljivo in da sem res izpadel totalni psiho.
Ostali igralci bi se ti zdeli bolj kul pri drugem gledanju, za sliko in zvok pa je včasih kriv tudi projektor v kinu. V Celju je bil recimo zvok veliko slabši, v Ljubljani pa je bila slika pretemna. So povedali operaterji, da so malo zajebali.
Malo denarja niti ni tak problem, težava nastane, če nimaš profijev, ki bi ti film zmontirali tako kot je treba in če se moraš truditi predvsem sam.
Lepo, da si prišel in da sva se končno spoznala.
Ko bo Spasojević snemal drugi del, pa ti javim. A zdi se mi, da boš moral posiljevati le moške
Še vedno za?
19.11.2008 ob 17:50
Hja, pustmo Simono
No, kot sem rekel, tvoja igra in igra Suzane Gajšek mi je bila res všeč. Mogoče sta malce zasenčila ostale in so mi zato delovali nekam “trdi”. Možno pa, da bi mi bili ob drugem ogledu že bolj všeč. NO vidiš, glede predvajanja filma v kinodvorani nisem imel pojma. Verjamem, da sta zvok in slika odvisna tudi od dvorane oz. kako film predvajajo.
Drgač si me pa fajn zajebal zdej z zadnjim odstavkom
Bo za razmislit, če bo za sprejet vlogo.
Mislim pa, da bi s posiljevanjem moških izpadel še večji psiho kot ti in kovali bi me v zvezde 
19.11.2008 ob 17:52
Za sliko in zvok je kriv projektor v kinu… haha, šala stoletja.
19.11.2008 ob 21:55
@Iztok:
Ja, tak je, kot si ga je zamislil režiser. Slab. Da je tehnika slaba, ni najhuje. Slabo je, da nič ne štima. Odrezani kadri, nametani brez smisla (kaj dela Lapajnetov Kratki stiki vmes, razen da je morda hotel režiser naredit reklamo za paraplegike, kamor ne sodi), glasba brez smisla, zgolj zato, da bi nam bilo bolj fajn ob kao kul balkanskih komadih, stereotipne scene, nepristni klišejski dialogi (razen “Bi te še enkrat, pa se mi ne ljubi!” … hahaha …), da ne omenjam neprepričljivo cenenega nagovora publike v neprimernem slogu in še in še … Kar se smeha tiče, verjamem, da ste planirali in se je zgodil (predvsem ob nagovoru publike), ampak je bil razlog vseeno potenciranje kretenskosti, skratka, smešno v namenu …
Suzana Gajšek je bila za prvič, za amterskost in mladost okej, prepričljivo pa post festum nikakor. A ne samo zaradi nje, ampak že zaradi neprepričljive in spet stereotipne psihologije. Žrtev takega posilstva ponavadi sploh govorit ne more, kaj šele, da bi cvilila prijateljici in po klišeju vpila “prasec” (kako stereotipno), na način, kot da se je spotaknila in pač pijana klecnila na tla. Tudi zadnji del vreščanja je pač stereotip. Ko se ženska ustraši, pade v šok, pač vrešči. Ni tako simpl oziroma če je tako simpl prikazano, je pač slabo.
In ja … tako nekateri kdaj pa kdaj seksajo, na dirty talk vižo.
Tisto na gobec je bilo pa tudi bolj božanje. Tak primerek buldoga, bi te tako nalomil, da bi ti kost pogledala iz čela, ne pa da pade na ploščice kapljica kečapa … hehe …
No, ampak tvoja vloga glede na samo zastavitev sigurno najbolje izpeljana. Mogoče bi bilo bolje, da bi se vrgel v vode filmske igre kot pa kritike … hehe …
@Tina M.
Hahaha … Ah, te okoliščine … Enako … Lepo te je bilo spoznat, čeprav na hitro. Sicer pa nisem vedela, ali se rokujem s Tino Malino ali z Iztokovo punco ali je to eno in isto.
19.11.2008 ob 22:36
No, filma nisem videl (ker po naravi nisem flmoljub, ga najbrž tudi ne bom - razen, če mi “pade v žep”), o reakciji posiljenke bi pa dejal, da ni dvomiti v pristnost javkanja in tožbah prijateljici, kajti točno tako se obnašajo posiljenke, ki so si posilstva po svoje želele, ga enako po svoje celo predvidele in najbolj po svoje delno celo napeljale.
Pa ne mi zdaj pripisovati kakšne zabeljene “kako, da vem” in “zakaj, da vem” - človek, ki zna opazovati ni treba, da vse doživi v svoji koži.
:)))))))))))))))
20.11.2008 ob 02:29
Klemen, morda bi tvojo prvo žrtev moral igrati tvoj kolega Blaž Golob, ki je na premiero prišel le zaradi dolgega časa
Anubis, zakaj serješ in se ne prepričaš kaj sem povedal. Le vprašaj šefe Kinoteke, če so pravilno nastavili svetlobo in gledalce, ki so film gledali tudi v Celju, če je bil zvok boljši.
Simona, prehodi iz prizora v prizor so tudi meni slabi. Glas v offu pa mi je bil sprva nepotreben, potem pa sem videl, da se zdi folku smešen in da je režiser očitno ravnal prav.
Kratki stiki so morda noter tudi zavoljo Elene Pečarič, ki je režiserjeva kolegica. Tega res ne vem.
Prizor, ko me prebuta tisti hrust je bil daljši, a ga je režiser očitno izrezal, saj ni bil dovolj prepričljiv, ker se me ni upal udariti, saj se je bal, da me ne poškoduje
Da bi se vrgel v filme? Le priporoči me svojemu kolegu Metodu Pevcu. Sem takoj za.
Sem pa imel vlogo v Vampirju z Gorjancev, pa so me zaradi premajhnega proračuna žal odrezali
Niko, škoda, da nisi prišel pogledat.
20.11.2008 ob 17:22
He he, mislim, da bi bil Blaž kar dobra žrtev ja
Ga bom povprašal, če ga zanima igranje v filmu To Je On 2
Drgač pa ni pršu iz dolgega časa, vsaj kolikor jaz vem ne
20.11.2008 ob 17:23
Klemen, se je moral Ireni Sireni skorajda opravičevat na svojem blogu, da je prišel
A veš, bil sem tako zdolgočasen, da sem prišel celo na premiero filma, kjer igra Iztok Gartner.
No ja, drugače pa je fajn poba. Ti pa še boljši. Res mi je kul, da sva se končno spoznala.
20.11.2008 ob 17:56
Hja, sem šele pred kratkim prebral njegov nov zapis na blogu, tku da mi je jasno, od kje si pobral, da je šel iz dolgčasa
Ne vem, sam nisem imel občutka, da je šel zarad tega
Je pa fajn poba Blaž ja
In enako Iztok, tud mene je veselilo, da smo se končno spoznal. Je fajn, da veš s kom imaš opravka na blogu. Je pa res, da tebe sem poznal že od prej, prek TV-ja itd, je blo pa fino te tud v živo spoznat
Nisem si predstavljal, da si tako visok (s tem mislim na telesno višino :).
Lp
20.11.2008 ob 21:01
Klemen, jaz sem si tebe najprej kot zelo drobnega dečka z očali, potem pa si mi rekel, da si bolj okrogel. No ja, zdaj sem te videl in vem, da si prav čeden poba.
Ma saj ni panika za Blaža, ampak res mi je pa hecno, da se je moral Ireni Sireni dobesedno zagovarjati, da je šel na mojo premiero
22.11.2008 ob 23:01
@Iztok: a dej ga no biskat, se bom še prevezel
Tnx!
Hja ne vem, Blaž in Irena imata neko sumljivo navezo
Jest je ne razumem 
24.11.2008 ob 01:59
Klemen, očitno takšno, da se ji mora opravičevat, če gre na kak dogodek, ki ga ima Iztok Gartner