Bi lahko ostale zveste, če bi vas čez plot povabil sanjski moški?
osebno in življenjsko 2.10.2008Mnoge ženske so prepričane, da je ljubimec nujna stvar. Da tako ženska v bistvu naredi nekaj zase. In da se prav zaradi tega nikoli povsem ne podredi svojemu možu. Da ohrani nekaj čisto svojega. In da se na skrivaj predaja posteljnim užitkom. Še posebej, če jo mož zanemarja, nanjo pozablja in ji v seksu ne nudi več pravega zadovoljstva. Taka ženska ima pravzaprav pravico do ljubimca. Še posebej, če je moža mnogokrat prosila za spremembe in ga rotila, naj se spremeni, saj jo dela nesrečno. Taka ženska si ljubimca pravzaprav zasluži in potrebuje. Ali še bolje, potrebuje intimnega prijatelja, ki ji nudi tudi toplino ter razvajanje. Torej vse tisto, kar doma že vrsto let ne dobi.
Če se takšna ženska odloči za skok čez plot, je to povsem razumljivo. Problem seveda nastane takrat, ko isto stori ženska, ki je v bistvu srečna. Ki ima dobrega moža in soliden seks. Ki pa ji glavo vseeno zmeša princ iz sanj. Moški, ki jo zavrti in ji spodnese tla pod nogami. Moški, ki ima vse tisto, o čemer je sanjala kot najstnica. In moški, ki ji že s pogledom obljublja raj v postelji. Visok, postaven, temnolas in očarljiv. Antonio Banderas, le da govori slovensko in da je na dotiku roke. Bo ljubezen do moža dovolj močna, da bo ženska v taki situaciji sposobna reči ne? Bo lahko zavrnila vsaj povabilo na kavo? Se bo lahko delala, da se je osvajanje tako vročega in popolnega moškega ne dotakne? Bo pri seksu z možem še vedno mislila le na moža, ali pa ji bodo začele misli uhajati kam drugam?
Zapletena situacija, ki lahko povzroči hudo stisko. Se da torej poročeni in srečni ženski, ki ji pravzaprav nič ne manjka, zavrteti glavo? Je to mogoče, ali pa to vidimo samo v filmih? Raziskave kažejo, da se tudi to kdaj zgodi. Da tudi srečna in zadovoljno poročena ženska skoči čez plot, če mimo nje pride seks bomba. Penis na dveh nogah, ki jo dobesedno obnori. Še posebej, če je podoben njeni najstniški fantaziji in če ji pokaže, da si želi prav njo. Kaj se zgodi, ko je seksa konec, pa je seveda že druga zgodba. Takrat pa se začnejo resni problemi. A o tem kdaj drugič.





2.10.2008 ob 18:45
me je že povabil, pa nisem šla. pa veš zakaj ne? ker je bil poročen, neresen in ker bi bila njemu samo trofeja.
2.10.2008 ob 19:01
ja seveda lahko, tudi poročene in srečne ženske smo samo ljudje, krvavi pod kožo.
2.10.2008 ob 19:04
Včasih mislimo, da je to res sanjsko, ko je pa vsega konec, pa ostane le veliko vprašanj. Pridobili nič, izgubili zaupanje partnerja, če izve in malo moralnega mačka, ko se uležemo v zakonsko posteljo. Se pa take stvari dogajajo najbrž pogosteje, kakor posamezniki ocenjujejo- mo.
2.10.2008 ob 19:16
Ja ženske znajo pa tut bit tako perfektne v postelji???? torej v primeru ko ima moški v postelji žensko, ki ga ne zadovolji, ima pravico do varanja! po vašem mišljenju
2.10.2008 ob 19:28
men je vseen kaj moj dela, ko ni z mano. upam, da se prazni kje drugje, ker midva že kar nekaj časa nisva in ga ne bi rada gledala zoprnega. :)))) še s tem se bom obremenjevala kje hodi in s kom je. je življenje prekratko.
2.10.2008 ob 19:37
a si dans na tv zvečer?hahahaha bi pasala ena tragikomedija oz.burleska::hahaha dj si kdaj posnem oddajo pa jo poglej pol..kriza
2.10.2008 ob 19:54
Ja ženske… Za veliko vas je pomemben in dober le moški, ki ima veliko denarja in orjaka med nogami! Kaj pa zvestoba, spoštovanje partnerja in tako dalje?
Če vidite, da moški ni za vas mu to jasno povejte in se razidite. Potem pa lahko hopsasa z drugim!!!
2.10.2008 ob 20:00
Pa še to, avtorica tega bloga, upam da si srečna in da si in boš prevarala čim manj moških. In upam, da boš nekoč ugotovila, da seks in denar nista vse!
PRAVICA DO LJUBIMCA? DAJ NO, KAJ JE S TABO???
2.10.2008 ob 20:02
Frenky: avtor tega bloga je MOŠKI.
si mal zamešal?
2.10.2008 ob 20:05
FRENKY, avtorica tega zapisa te bo za ušesa
2.10.2008 ob 20:07
znana psihoterapevtka je nekoč dejala, da je za žensko v tem primeru najboljše zdravilo to, da sanjskega moškega vidi v njegovem domačem okolju.
Tam, kjer sitnari, tam, kjer je tečen kot podrepna muha, tam, kjer se ne brije, se čez nedeljo niti ne umiva, tam, kjer si z zobotrebcem brska med zobmi in po ušesih…..Tam, kjer se sleherno minuto čoha in praska med nogami….Kjer smrči na kavču, in nadira vsako muho, ki ga pri tem zmoti…..tam, kjer čepi za računalnikom, okoli njega pa je kup svinjarije iz papirja, piva, čipsa, ipd.
Po poklicni dolžnosti srečam moške, med njimi so- vsaj na videz- tudi sanjski.
Žal so ti, slednji- že poročeni, če pa je kakšen sanjski po cca 40 še prost, pa se je najprej potrebno vprašati, kaj je z njim “narobe”.
SSkratka, Iztok ne pretiravaj_ sanjski moški NE OBSTAJAJO.
pika.
amen.
2.10.2008 ob 20:07
Če ima ženska že doma sanjskega moškega, jo vedno znova zapelje le on
2.10.2008 ob 20:10
Katarina tebi je vseeno, kaj dela tvoj? Le zakaj sta pa sploh skupaj? in res mora biti nanimivo, zakaj že dolgo nista. A to je vajina stvar.
2.10.2008 ob 20:13
Avtorica, ali znaš še kaj drugega?
2.10.2008 ob 20:14
frenky:a poanta partnerske zveze je samo v telesni zvestobi? pol pa stran z njo.
kdo pa sem jaz, da zahtevam zvestobo moškega, s katerim ne seksam en mesec, ker mi ni? kakšno pravico pa imam, da od njega zahtevam vzdržnost samo zato, ker meni ni?
po drugi strani pa …. kaj pa so razlogi za to, da si “zvest” oz. da spiš samo z enim in istim človekom? to so skrivnosti, v katere se ne poglabljamo, a ne.
2.10.2008 ob 20:17
jst se tud s tem ne strinjam ;). predstavljaj si da si TI v takem položaju in tebe prevara punca, žena, mož, fant ;). mislim da se ne bi počutil dobro in veselo
ali pač?
2.10.2008 ob 20:17
Katarina, torej je finta samo v tem, če je samski?
Vanja, ampak zakaj bi šla kvarit srečo?
Ametist, tudi sam menim, da ženska, ki to stori, ne pridobi kaj dosti. Morda le urico strasti, ki pa jo je hitro konec, pa še nujno ni, da se bo kdaj ponovila.
Katarina, sodeč po pisanju sta samo fuk frenda. Bedno.
Linda, lepo da skrbiš za gledanost moje oddaje. Zvesti gledalci so vedno dobrodošli.
Frenky, govoriš iz lastnih izkušenj? Verjamem, da je včasih res tako, toda to ne sme biti pravilo. Če je, potem pa je s svetom res konec. In ja, avtorica tega bloga je moški
Mica, zelo dober komentar. Z izjemo konca seveda. Sanjski moški so, samo najti jih je treba.
Tina, krasno povedano. Se strinjam v celoti.
2.10.2008 ob 20:18
@mica: zakaj bi se bilo potrebno vprašati, če je sanjski moški, ki je pri 40-ih neporočen, sploh normalen? lol. po mojem je bolj normalen kot poročen. tole predstavljanje moškega v takih situacijah je nesramno in samozanikovalsko. predvsem pa butasto. če pa pomaga ostati zvest, in če si tega očarana res želi, potem pa v redu. neumna bližnjica.
2.10.2008 ob 20:18
katarina ker tebi ni? al si frigidna al pa maš drugega. uglavnem tako spokam čimprej čimdelj! ljudje ki varajo so brezvestni, brez kančka ponižnosti!
2.10.2008 ob 20:19
No kakorkoli hočete! Imeli boste tako, kot si boste naredili. Torej spali boste, kot si boste postlali.
Katarina,zate pa upam, da nisi bolana, ker teško si predstavljam zakaj nebi seksal en mesec, če imaš partnerja!
2.10.2008 ob 20:20
WTF, kdo pa je rekel, da se prevarani partner dobro počuti?
2.10.2008 ob 20:21
Nobena ženska si ljubimca ne “zasluži”, če je poročena. To je en navaden BS in sprenevedanje. Če imaš partnerja bodi zvest ali pa zberi pogum in mu/ji povej kaj ne štima. Oziroma pojdita narazen. Varanje je rešitev za reve, ki se ne upajo soočiti z problemi.
2.10.2008 ob 20:24
Tony, kaj pa če mu vedno znova pove, pa on vse to vedno znova ignorira in je totalni kreten? In če ne more kar tako stran, saj so v igri še otroci ali pa premoženje. Ni tako preprosto kot zgleda.
2.10.2008 ob 20:26
ja sem že ugotovil, da si moški, a zato te le še toliko manj razumem. Upam, da tvoja ne vlači za nos tebe in da jo zadovoljiš, ker drugače je morda prav zdaj z drugim!!!
Ali pa pišeš iz lastnih izkušenj in se z napisanim le tolažiš???
2.10.2008 ob 20:27
Frenky, da bi zapis vzel kot razmišljanje in možnost za dobro debato vseh sodelujočih, pa ne gre, al kako?
2.10.2008 ob 20:29
djubre….

hehehe, v bistvu bi se bilo potrebno vprašati če je moški normalen ob vsakem, ki se zapenja v poročeno žensko
In obratno- da ne bo pomote.
2.10.2008 ob 20:33
FRENKY: sem te že zgoraj vprašala, če je poanta partnerske zveze samo zvestoba?
en mesec brez seksa … in kaj je to tko čudnega. kaj pa neprivlačnost partnerja, čeprav je privlačen? to je potem še bolj čudno.
seks ni vse, na kra ljudje mislimo. zdaj ti je, potem ti ni. en vem, kaj je tu tako čudnega. sem ješ tudi ne ves čas budnosti, pa čeprav bi imel non stop hrano pred sabo.
iztok: pa sej to je, da nisva fuk frenda. misva se normalno vidiva, samo seksava zdaj ne. in to je dokaz, da NISVA fuk frenda.
frank: nič narobe, če bi spokal. se sploh ne bi sikirala. je življenje tako raznoliko, da bi bila škoda minimalna. :))) misliš, da ste moški nenadomestljvi. tisi bingelj med nogami … za to pa res ne potrebuje ženska tipa 24/7.
2.10.2008 ob 20:33
po moje je frenky ženska prevarala, pa je še ves žolčen.
2.10.2008 ob 20:34
Iztok, kaj naj s sanjskim moškim?

Kje dobim garancijo, da bo znal - recimo- popraviti in zamenjati ventile, če crkne sončna kot to zna Najdražji, za katerega nikoli nisem mislila , da je sanjski, je pa najboljši
Kako naj vem, da se sanjski moški ne bo že čez par mesecev pokvaril kot pašteta na vročem soncu in psotal tak kot so vsi ostali, ki jih poznam?
Kako naj zaupam moškemu, za katerega pravijo, da je sanjski, da bo od njega tudi kaj praktične koristi ?
Misliš, da sanjski moški zna kuhati, zna vstati sredi noči in te brez razmisleka odpeljati k zdravniku?
Ja, ja, ja, saj vem, sanjski moški cele popoldneve sedi pred Maxijem in se sonči v svoji sanjskosti.

Neumne babnice pa krožijo okoli njega in mu s tem potencirajo že itak na daleč vidno nečimrnost in vasezagledanost
2.10.2008 ob 20:35
mene pa zanima, katere “raziskave kažejo, da se to zgodi”? če si ena kokoš nekaj misli, to še niso raziskave
2.10.2008 ob 20:36
Bravo Tony! Iztok dovolj je, če mu pove. Če je jo ignorira in je kreten, potem je zadeva rešena. KONČATA IN PIKA!
Seveda ni preprosto, če so otroci in premoženje. To pa pomeni, da sta že nekaj časa skupaj in če ne gre, pač ne gre. TO ŠE NI DOVOLJENJE VLAČITI PARTNERJA ZA NOS. Res je, otroci so si ob tem najbolj ubogi, a z takim odnosom se tudi ne da živeti. Premoženje? Ja saj se deli ali ne!? Ampak nepoštenim, jaz ne bi delil. Saj si iščejo z varanjem premoženje med nogami in v denarnici!
2.10.2008 ob 20:38
Katarina na tvojo žalost in mojo srečo sem že 4 leta zelo srečen in kmalu se mi bo rodil drugi otrok!
2.10.2008 ob 20:43
Katarina praviš, kaj pa neprivlačnost partnerja, čeprav je privlačen! JA KDO TE PA RAZUME? Ja res čudno!
Ja ni samo zvestoba poanta partnerstva, če prištejemo vse ostale vrednote, iz tega sigurno ne pride VARANJE PARTNERJA!
2.10.2008 ob 20:47
Katarina, torej sta platonska ljubimca.
Mica, pod sanjski je vključen cel paket. Zato pa je sanjski. Le zakaj si pomislila samo na vizualno lepoto?
Mitja, internet prenese vse
Frenky, želim ti, da tvoj zakon ostane tako zelo srečen kot je. In čestitke bodoči mamici. In seveda bodočemu atiju.
2.10.2008 ob 20:49
@Iztok - trouble in paradise?
@Katarina - nisem te vabil …
@self - Ne skači več čez plot. Ne mami več ovčic. Ne bodi več ovčica.
2.10.2008 ob 20:51
PS: A se da sploh kaj ‘resnega’ napisati kot komentar na tako temo? …
2.10.2008 ob 20:52
Sir, paradise is still paradise and this is just a text
2.10.2008 ob 21:00
FRENKY: pol pa tkole : da si z žensko, ki je še vedno lušna kot ko sta se spoznala, ima še vedno lepo postavo in je še vedno fukiš, ampak tebi ni, da bi seksal z njo, pa čeprav je tvoja partnerka …
bo zdaj bolj razumljivo? pri meni je tako, samo da moj ni ženska, ampak moški.
pa en iščem drugega jebača, do nobenega mi ni. sploh mi ni. in to je posledica jebanja v glavo, prepiranja, teženja … ko se človek nažre takih stvari, ni variante, da bi hotel seksat s tistim, ki te čez dan buzerira, ponoči bi pa namakal. pa čeprav je sanjski.
bo šlo zdaj?
in v resnici mi je vseeno kaj počne. taka sem od vedno. če gre drugam ,naj gre. saj je odrasel. mi na kraj pameti ne pade, d abi vohunila za njim. zakaj že?
2.10.2008 ob 21:13
Katarina, se ti ne zdi, da je čas, da najdeš normalnega fanta in se greš normalno zvezo?
2.10.2008 ob 22:36
No, nekaj podobnega se meni dogaja
Imam moža in otroka, a nama ne gre ravno najbolje, spoznavam nekoga in vse bolj razmišljam, da bi……….
Ne vem, res ne.
Noro je vse skupaj
2.10.2008 ob 22:42
Mojca ne seri ga. Tip, ki ve, da si poročena in imaš otroka in te zapeljuje ni vreden nič. Seveda te ima rad, bla bla bla
2.10.2008 ob 22:48
p.s. poročene ženske so najlažja tarča, verjemi mi, moški to vemo!
Potrudita se s partnerjem, da vama bo šlo bolje. Ponavadi se odtujimo en drugemu zaradi vsakodnevnih obveznosti, tudi otroci niso ravno nemoteč dejavnik. Treba je delati na zvezi. Če ne, hitro padeš v past, narediš usodno napako, na koncu pa boste vsi trpeli, najbolj otrok, mož in tudi ti. Velikokrat se zgodi, da nikoli več ni isto kot je bilo prej
2.10.2008 ob 22:50
@Gianni - govoriš iz izkušenj ?
Sicer pa - ja, lahko je potem bolje, lahko pa je tudi slabše.
in če pride razmerje tako daleč, da se začnejo iskati ‘druge opcije’, je vprašanje, kaj je do tega pripeljalo.
Zato so takšni pavšalni pamfleti, kot je tale Gartnerjev, in tudi ta tvoj odziv, v bistvu navadno klobasanje.
Vsak primer posebej je potrebno obravnavati. Besede, kot so “velikokrat”, “pogosto” ali celo “najpogosteje” pa tu nimajo neke praktične funkcije. Le zamegljujejo situacijo.
Le eno je jasno - ženska, ki začne gledati naokoli, v razmerju očitno ne samo, da ni maksimalno zadovoljna, ampak je morda tudi že dalj časa nesrečna in nerealizirana kot ženska.
Primeri se pač razlikujejo in govoriti karkoli drugega, kakor iz lastnih izkušenj, bi bilo na tem področju krivično.
2.10.2008 ob 22:53
sanjskega moškega jaz (za enkrat) še nisem srečala
in zakaj kdorkoli ne bi imel pravice do varanja? Varanje je pravica vsakega, tako kot imaš pravico, da zjutraj pozdraviš, ali pa tudi ne, soseda.
priznam pa, da je en par napol sanjskih moških, s katerimi bi najbrž takoj skočila - ampak sem samska
2.10.2008 ob 22:56
Mojca vem, da so čudni občutki in čudni, nerazumljivi trenutki. Vendar vedi, da taka avantura ti lahko poruši vse za tabo in ruši vse pred tabo. Kaj boš storila boš pa sama odločila. Popolnoma se strinjam z Barabo.
2.10.2008 ob 22:58
Sirček, seveda govorim iz izkušenj. Partnerji se odtujijo zaradi vskadana, kar je popolnoma normalen pojav in se zgodi vsem.
Ponavadi je v takem odnosu tudi moški nerealiziran in lahko gleda okoli.
Če sta se imela rada in imata otroka je njuna pravica in dolžnost, da se začneta spet realizirati v njunem odnosu. Če ne gre se pa naj pogovorita in odideta vsak svojo pot. Skoki čez plot niso rešitev. Vsaj v večini primerov ne!
2.10.2008 ob 23:00
Skozi leta in leta pride do monotonije in…
2.10.2008 ob 23:00
Maja, ko si vezan, nimaš pravice do varanja, razen če se partnerja dogovorita za “odprt” zakon. Drugače je varanje - varanje!
2.10.2008 ob 23:00
@Gianni - spet govoriš na pamet. Ali imaš kako statistiko, s katero tisti svoj “Vsaj v večini primerov ne” podkrepiš?
Morda so ravno skoki čez plot iskrica, ki jo posameznik/posameznica rabi, da začne prokreativno usmerjati svoj odnos do sebe v razmerju - in tako končno izživi impulz, da gre iz razmerja, ki je dotlej funkcioniralo (očitno) vedno slabše?
Skratka - ja, boli, ko te nekdo prevara, boli tudi, ko varamo. A krivda ni skrita v dejanju varanja samem - po mojem je krivda definirana že bistveno prej, v morebitni pasivnosti v odnosu ali čem takem.
Govoriti o tem, kako se rušijo mostovi nazaj in naprej je pa po mojem navaden flanc. Posameznik mora biti odgovoren tudi do sebe, ne le do drugih in do razmerij, v katera se postavlja - takšna in drugačna.
2.10.2008 ob 23:01
Izotk, saj ne pravim da bi….vendar vedno obstaja možnost. Tako kot moški lahko zaradi nepremišljenje strasti pokvarijo zvezo, se isto lahko zgodi tudi ženskam. Pa čeprav je njihov mož idealen. Ker tista nora strast po treh letih mine, nove ljubezni pa so…..sanjske…Vsak človek je lahko sanjski dokler ga ne spoznaš…potem pa ni več sanjski…potem je lahko samo še tvoj najboljši prijatelj, oče tvojih otrok, nekdo na kogar se zaneseš in ga imaš rad in ga ljubiš….in če si osebnostno dovolj zrel in imaš pod kapo dovolj seksualnih izkušenj, slednjega ne bi zamenjal za noro strast…because you know the end score!!!! I have been there and done that, tako da mislim, da tega ne bi naredila….toda nikoli ne moreš garantirati…takšni smo ljudje…in takšna je narava spolne ljubezni.—nepredvidiljiva.
2.10.2008 ob 23:01
PS: Malo za šalo, malo pa morda tudi za (biološki) res - monogamija itak menda ni naraven pojav …
2.10.2008 ob 23:03
Daj sir, odjebi
Mojca je ravno napisala, da skozi leta pride do monotonije. To je to, to se vsem dogaja. Sicer se pa ne pogovarjam s tabo, tako da….. šibaj!
2.10.2008 ob 23:03
Gianni, kaj te je pa zdaj tolk razjebalo? Prišel nekdo z argumenti, ki ne pašejo v tvoj pravični svet? Ehh …
2.10.2008 ob 23:04
Nisem se s tabo pogovarjal in nimaš argumentov! Razmišljaš s kurcem!
2.10.2008 ob 23:05
PS: tudi odnos do seksa se spreminja. Poznam ljudi, ki se jim seks s tretjimi osebami ne zdi varanje, je pa za njih varanje, če ugotovijo, da pogrešajo tretjo osebo, kadar so s svojim partnerjem …
2.10.2008 ob 23:05
Jaz se pogovarjam z ljudmi, ki razmišljajo z gornjo in ne spodnjo glavo, kapiš?
Zdaj mi daj pa mir.
2.10.2008 ob 23:06
Gianni, si pozabu tablete vzet?
Mater, da ene tolk razpali debata …
2.10.2008 ob 23:07
@Mojca - Vsekakor pa previdnost ni odveč. In če te res vleče v tak korak, so pred tabo verjetno še temeljiti razmisleki, ki bodo mejili že na mazohizem.
2.10.2008 ob 23:09
Ne vem, res. Pač se v mojem življenju dogaja nekaj kar sem prepoznala v Iztokovem pisanju in sem se še sama oglasila.
2.10.2008 ob 23:11
Sir, saj me ne razpali, sem cool.
Poznam pa dve družini, imam dva prijatelja, ki sta izgubila družine, KER JE ŽENSKA SKOČILA ČEZ PLOT.
V prvem primeru sta se takoj ločila, v drugem primeru sta pa poskušala na novo in se mučila še dodatno leto in pol in nato šla narazen.
In vsi so trpeli, še najbolj pa otroci.
Pri obeh je bil vzrok monotonija, izguba komunikacije, ….
In veš kakšen je konec: vsi so razočarani, vendar ne morejo zavrteti časa nazaj, še več, niti priznati si tega ne upajo na glas, da so zajebal.
Da ti ne povem, kako so trpeli, še sreča, da čas nekako celi rane.
Na zvezi je treba delati in delati takrat, ko je za to še čas.
2.10.2008 ob 23:13
Leta in leta živeti z nekom s katerim si že dolgo nista blizu, otroci so tu, hiša, mladost.
Kaj zdaj?
Mlada sem, zdrava, popolnoma drugače razmišljam kot moj partner, komunikacija na nuli, sex tako - tako, hobiji popolnoma različni, pioritete kot nebo in zemlja, itd.itd
In naenkrat se pojavi nekdo.
Ne vem nič več.
2.10.2008 ob 23:15
@baraba - Poznaš morda tudi kakšno družino, kjer je vse razsuto, ampak si ne zmorejo reči ’srečno, gremo vsaksebi’ ? Jaz jih ogromno, sem pač iz takih krajev.
Skratka - vsi poznamo take in drugačne primere. Jaz si ne upam nikomur več pameti soliti, kaj je prav in kaj ne. Sem kdaj tudi že komu pridigal, naj se potrudi in ‘ostane’, pa je na koncu bila mineštra.
Vsak naj po svoje rihta in nosi svojo odgovornost.
2.10.2008 ob 23:17
Mojca seveda veš.
Odkrito se pogovori z partnerjem. Povej mu, da že dolgo ni več pravega kontakta in tudi, da ti je nekdo všeč. Po njegovi reakciji boš videla, ali mu je kaj do tebe, ali ne!
Ponavadi se moški zbudijo in vidijo, da delajo napake.
2.10.2008 ob 23:19
@Baraba -
Moški se že zbudijo/zbudimo, a mnogokrat samo za nekaj časa, dokler ‘nevarnost’ ni mimo … potem pa spet na kavč, pred TV, pivo v roko …
2.10.2008 ob 23:19
sir, s tem zadnjim komentarjem se strinjam.
Ampak, saj ne solimo pameti tukaj nekomu. Mojca se bo tako ali tako odločila sama, ne glede na to, kaj mi tu rečemo. Je pa dobro, da sliši čimveč možnih plati medalje in scenarijev.
2.10.2008 ob 23:20
Saj v tem je point, ker se on nikoli ne pogovarja.
Norišnica, vem.
In sem mu že x krat rekla, da nisem zadovoljna, da takole ne bo šlo naprej, da to ni normalen odnos, da mislim, da nisva za skupaj………pa me samo debelo gleda.
Za znoret!
2.10.2008 ob 23:21
@Gianni - ja, to z čimveč scenariji se strinjam komplet.
Ajt, grem jaz mal še delat …
2.10.2008 ob 23:29
Seveda, Mojca
VERJETNO, ker te ne jemlje popolnoma resno!
Povej mu, da ti je všeč nekdo drug in mu obrazloži, zakaj je do tega prišlo (MOGOČE).
Mogoče mu pa nisi dovolj seksi in te premalo spoštuje, kaj pa vem, razlogov je lahko milijon.
Mogoče je pravi odgovor, da začneš delati na sebi in ne, da skočiš v naročju nekemu tipu.
A SI ZADOVOLJNA SAMA S SABO? Premalo podatkov si dala, ampak zagotovo ni krivda samo na moževi strani! Tudi ti nosiš svoj del krivde zato, da sta se odtujila!
Kakorkoli, pazi nase! Ciao!
2.10.2008 ob 23:59
Mojca, preden se odločiš za ta drzen korak, vsaj stokrat premisli in pretehtaj vse negativne posledice. Če je med vama s partnerjem res tako hudo, pa je morda res najbolje, da gresta narazen, kar pomeni, da bo tale sanjski moški v bistvu tvoj novi partner. Lepo počasi. Nikamor se ne mudi. Če je pravi, bo pokazal čas.
Maja, nihče ni rekel, da nimaš pravice. Vprašanje je le, kaj imaš od tega. Če imaš super partnerja, na varanje še pomisliš ne.
Vanja, res je, toda vseeno menim, da partnerja, s katerim ti vse štima, ne boš nikdar prevaral. Če to vseeno storiš, pa si navaden slabič in te je lahko sram.
3.10.2008 ob 00:31
Seveda,sploh če je sanjski moški podoben Robetu Downeyu jr. .
Takšnemu se tudi jaz ne bi mogla upreti,hi,hi,…..
K sreči še nisem poročena.
3.10.2008 ob 00:32
OOps,Robertu Downeyu jr.
3.10.2008 ob 00:56
Maja, torej mi hočeš povedati, da bi svojega fanta brez razmisleka prevarala, če bi mimo prišel Downey Jr?
3.10.2008 ob 03:00
Ne da bi ga prevarala,samo če bi bila samska.
Ne vem že v filmu Only you me je navdušil ker je tudi ful posrečeno govoril italijansk,pa še v Rimu se je dogajalo.
Potem ko sem videla Iron mana pa sploh.
3.10.2008 ob 08:24
Ampak jaz sploh ne iščem in nikoli nisem iskala Mr. Pravega oz. Sanjskega, le v neki čudni fazi sem.
3.10.2008 ob 08:34
Mojca …. meni se dogaja zelo podobno. ampak kljub temu niti pomislim ne, da bi tipa varala. če ga bom varala ga bom zato, ker bom hotla naredit nepreklicen konec, ne pa zato, da se nekje “spraznim, poživim” karkoli pač.
iztok: nisem planirala niti take veze kot jo imam, niti ne planiram “normalne” veze, ker nevem, kaj to sploh pomeni. se mse pa v teh 6 letih z Mojim ogromno naučila o partnerstvu, o odpuščanju in preseganju lastnih principov. mi ni žal in bom še vztrajala, ker se imava rada, ker sva si naklonjena in ker naju tudi ljubimkanje ni odtujilo (ko sva imela druge sva bila kao narazen).
iz lastnih izkušenj vidim, da ljubezen med dvema ni dovolj, da je treba na vezi delat non stop in da si lahko telesno zvest ne glede na to, koliko sanjskih hodi mimo. seks še zdaleč ni vse, se ga da vedno izboljšat, če pa ni spoštovanja, potrpljenja, sprejemanja druga takega kot je, pa je veza zajeb.
3.10.2008 ob 08:34
Oh ja…mene se čez plot ne da povabiti.
3.10.2008 ob 09:56
Vsak dan imam opravka z ženskami, ki imajo čudovitega moža, ki gara cele dneve, se jim posveča, ogromno je ustvaril z lastnimi rokami, medtem ko so se one dobesedno kurbale okoli zaradi lastnega zadovoljstva. In ne mi, da so to počele zaradi tega, ker se je mož posvečal samo poslu, kajti poznam jih najmanj pet, ki to počenejo zaradi lastnega zadovoljstva in brez vsakega občutka slabe vesti, tako da lahko na hitro komentiram samo tako - kurba je kurba in bo to ostala na vekomaj veke amen!
3.10.2008 ob 10:10
alex: je pa razlika al je za dnar al zastonj. :)) no, pa sej za moža je za dnar, za lupčka pa zastonj (al je celo šuger mami)
3.10.2008 ob 10:22
Ja, včasih bi se kar strinjala s tem, da si ženska najde ljubimca. Moj mož dela podnevi in ponoči, oz. kadar le najde čas, pobegne za računalnik.Ko se poskušam pogovoriti, pravi, da ne vidi v čem je problem in da pretiravam. Ja seveda. Nisem stroj, da bom imela odnos samo takrat, ko bo on pripravljen. Ženske smo na take stvari zelo občutljive, rade imamo pozornost, ljubeč odnos in občutek da smo nekomu potrebne. A je to preveč??? Nisem tipična ženska, ki bi cele dneve kuhala, pospravljala in skrbela za najine otroke, ampak poskušam iti z njim v korak, kar pomeni, da spodbujam njegove želje,rada grem z njim v družbo …
Pa je tega vedno manj, žal, ker pa v tem odnosu nisem sama, ampak tudi on in otroci, premoženje, poskušam vse to nekako razumeti.
Vendar ne bo več dolgo čakala. Že zaradi tega, da ga vsaj zbudim iz te otopelosti, mogoče bo pomagalo. Do zdaj je vse to samo v mojih sanjah…
3.10.2008 ob 10:25
Alex: s tem se pa ne strinjam, ne poznaš njihove zgodbe, samo ovitek, to pa je premalo. Ne rečem da imajo nekatere ljubimce ali da o kurbe kot ti to imenuješ, ampak, nekatere pa potrebujejo malo več kot je denar…..
3.10.2008 ob 10:35
Se mi je kar zdelo, da bo moj komentar vzbudil zanimanje. Ne gre za denar, niti za ljubezen, ampak tipično oholost, zdaj pa vzami v zakup še to, da se s tem prav rade pohvalijo in ti dajo jasno vedeti, da bi prav rade nategnile tudi tebe, če bi pokazal le malo interesa in imaš vse… In takšnih se jaz ne bi dirno ni sa štapom
3.10.2008 ob 10:38
ja Iztok, varajo slabiči, seveda, samo kaj smo slabiči v kakšnih situacijah prav vsi. Garancije za monogamijo ni.
Jaz zase menim, da moža ne bi prevarala, če bi ga pa srečala recimo deset ali celo pet let prej kot sem ga, bi pa stoposto zajebala celotno situacijo.
ljudje se enostavno prehitro vežejo in delajo otroke, še preden so se spoznali in izživeli in našli, potem pa to počnjeo v zakonu, otroci so pa talci njihovih “pubertetniških”samo-iskanj. in še veikokrat ranjeni otroci zrastejo v ranjene odralse, ženske ki so bile zlorabljene ob moškemu, ki jo spoštuje imn ljubi, hitro postane dolgčas, saj ne občuti mazohoističnega vzemrijenja kot ga občuti ob partnerju, ki z njo dela kot z drekom…..vse to pa ima izvor v otroštvu kot že rečeno. Komplicirano je vse tole. Zato je težko reči, da ali ne. Jaz še vedno mislim,d a je bolje v resno zvezo stopiti z moškim ali žćensko, ki je imel”burno” preteklost in se iz nje tudi nekaj naučil, kot pa z nekom, ki je ves miren in priden in pošten, potem pa tam pri tridesetih zašteka, da v življenju še ni nič okusil. takšen človek bo hiter plen.
3.10.2008 ob 10:43
alex dajo ti jasno vedeti….hm veš kaj je moj osebni problem, na primer; sem na splošno prijazen in odprt človek in se mi je ža parkrat zgodilo,da so to moški povsem narobe interpretirali…in verjemi posteljne vragolije so bile zadnje kar mi je padlo na pamet z njimi. POtem sem pa izza ovinkov poslušala kako imam “kurca v očeh” in kaj jaz vem kaj še. Hm nekdo, ki bi mi bil morda resnično seksualno privlačen , ga raje malce zignoriram, ker me te “energije” precej vržejo in dobim mehka kolena in tremo
3.10.2008 ob 10:44
vanja, se strinjam s tabo,. če se zgoniš, če ponotranjiš dejstvo, da so res vse vagine in vsi penisi tm tm glih, potem ne boš hotel probat še to, pa še uno, pa še tega, pa .. al pa izgovor, da varaš zato, da zamenjaš glavo.
kakšen debilizem.
zdaj sem v fazi, ko se “spopadam” z monotonostjo, ki pride v zvezi in je v bistvu to prav poseben projekt, ki zahteva oba človeka, domošljijo in ogromno željo ostati skupaj. lahko pa vržem puško v koruzo in rečem “kurc, ni nama uspelo, je postalo premonotono”
3.10.2008 ob 10:48
@vanja
“Ti nisem privlačna? Da nisi peder”
Samo eden od stavkov, ki mi je bil namenjen v zadnjih pet letih od ene od njih. Mislim da je dovolj neposredno…
3.10.2008 ob 10:50
Mimogrede, če se lahko malo pohvalim, bom rekel še to, da še zdaleč nisem kot drugi moški (kot da to ni dovolj, tega niti ne obžalujem) in natančno vem kje je meja, nazaj pa dobivam takšne stvari
http://volkec.blog.siol.net/2007/11/16/ce-sem-prijazen-to-se-ne-pomeni-da-te-hocem-spraviti-v-posteljo/
(ker vidim da si ravno na volji za debato)
3.10.2008 ob 10:51
Reku bi, da imaš neke standarde in da ti je žal, da jih ona ne dosega - ampak naj si ne blefira, da je to tvoj problem, ker je njen
3.10.2008 ob 10:58
@Si.r: To je bilo najbrž namenjeno meni. Zaničevalen izraz na obrazu in stroga ignoranca, ki jo prekršim le do meje vljudne postrežbe mi zaenkrat povsem zadostuje, hvala. Nisem tip človeka, ki bi se slinil okoli njih, ker mi gre na bruhanje ko vidim kako uživajo v centru pozornosti, samo zato ker so pač “lepe”
3.10.2008 ob 11:03
Jazpa drugačnih ljudi načeloma ne maram ‘resno zaničevati’ in komot na zabaven način pokomuniciram tudi s kom, ki mi je ‘ekstremno mimo’ - pa magari je to gospodična, ki si želi začutiti Božjo Batino(TM), ampak je jaz nočem dati iz hlač
.
V končni fazi - tudi Gartner mi je ekstremno mimo, pa se vračam na njegov blog in mu prijavljam opazke. Seveda še vedno menim, da je njegov blog pogosto leglo bedastoče, pa da se tip preveč ceni, ampak zato ga še ne zaničujem.
Sicer pa - saj se razumemo. V bistvu smo nekako vsi ugotovili, da varanje ni lahkotni preskok z ene stopnice na drugo, pač pa zadeva, ki morda šele potem za seboj potegne marsikaj, česar vnaprej ne moremo predvideti.
Gre pač za razkol hotenj človeka. In, ja - seksualni nagon nas pri tem včasih tudi spelje na led …
3.10.2008 ob 12:28
Vanja: Povsem se strinjam s teboj. Človek se mora najprej izživeti, imeti za seboj pestre izkušnje, šele nato stopiti v resno zvezo, ki prinese tudi otroke. Na ta način prenese veliko več in zna bolje ceniti ter spoštovati tisto kar ima. V kolikor to stori prezgodaj, se ne zna trezno spoprijeti s problemih, do katerih pride v vsakem partnerstvu. Namesto, da iskal pravo pot in neko rešitev, se tako pasiven v zvezi začne dušiti. Komunikacija postane vse bolj tuja in na koncu postane vse odveč kar je povezano s partnerjem. Nekajkratni skok čez plot in strastni sex ne prinese sreče v življenju, saj je to le trenuten pobeg od resničnega življenja. Tudi z novim “sanjskim” bi bili nekega dne na istem in bi morali ponovno reševati komunikacijo, če bi želeli obdržati partnerstvo.
Sanjskega moškega ali sanjske ženske ni. To je lahko le oseba, ki se nam zdi privlačna in nas pritegne kot magnet. Sanjskemu moškemu ali ženski je lahko biti sanjski, če gre za nekaj urna srečanja. Sam se dobro spomnim, kako se je kakšna partnerica znala potruditi zame, ko sem bil zanjo še “sanjski” moški. Nekoliko drugače je, ko s “sanjsko” osebo začnemo živeti. Če od partnerja pričakujemo preveč, smo lahko samo razočarani. Še slabše je, če pričakujemo od partnerja, da bomo z njim dobili vse tisto, česar sami nismo sposobni doseči. Tudi sanjskemu partnerju ne gre vedno v življenju vse kot po maslu…
3.10.2008 ob 12:29
mal zgrešena tema za debato po moje. Veze oziroma partnerstva so stvari, ki so izključno med partnerjema. Tle ni prav in narobe zato se nima smisla o tem pregovarjat. Kdaj ima kdo pravico met lubčka, lubico, kdaj ne….Sexamo lahko s komerkoli želimo (če seveda druga stran privoli v to). A to počnemo na skrivaj, al v vednosti “prevaranega” partnerja je pač stvar ljudskih nazorov, dogovorov…. Eni so odkriti swingerji, ki v parih hodijo na swing partije, eni varajo na skrivaj, tretji….kaj je tle prav in kaj narobe??? Samo kar je prav in narobe za direktno vpletene in to je samo med njimi.
Men se zdi povsem normalno, da smo v sebi vsi nagnjeni k varanju, oziroma ne gre za varanje kot tako, ampak zato, da je pač težko zdržat, da celo življenje hodiš po travniku z neskončno rožicami, ti pa ves čas vohaš samo eno? Meni se to sploh ne zdi naravno v bistvu. In če pogledamo mal nazaj v razvoj človeštva, ali pa recimo živali, saj nismo toliko različni od njih, vidimo, da smo pač tako naravnani, da je treba oplodit čim več samic, če govorimo o samcih. Verjamem, da je tudi pri ženskah podobno, je pa ta reflex verjetno močnejši pri moškem. Mogoče je tudi prav da je tako, da mamo ta reflex. Primer je lahko duhovščina, ki ima povsem zaprt ventil, ampak kadar popusti, se pa pokaže v izrojenih oblikah spolnosti.
Gartner glede na zapisano, te je verjetno kar malo stisnilo za svojo Tinko. Čeprav si sanjski, se lahko potem malo bojiš, kdaj bo mimo nje prišel še bolj sanjski in ji zamajal tla pod nogami? Ah, teb se verjetno ni treba bat….
3.10.2008 ob 12:52
krš refleks kot temu ti praviš, ni prav nič močnejši pri moškemu, zaradi kulturno socioloških pritiskov so bile ženske pač primorane bolj kontrolirati ga.
franci, ja se strinjam, tudi jaz sem bila oh in sploh ko sva bila z mojim partnerjem v še “spoznavalni” fazi - uh sem bila fajn, še sama sebi sem bila všeč. in ravno zaradi te slike, ki jo tudi o sebi predstaviš objektu strasti, se mi zdi, da je tako omamno vračati se nazaj na začetke za nekatere ljudi. Ker so si v tisti fazi tako zelo všeč, sami sebi. No vsaj jaz odkritosrčno priznavam,da sem takšna. Ampak neko samoljubje bazirano verjetno na nezadostno pozitivni samopodobi (zaradi česa trpi večina Slovencev). No in zaradi svojih kompleksov pač ne bom onesrečila mojega najboljšega prijatelja na svetu in mojih otrok. Vsaj upam! Ker mi ta izgovor ni dvolj dober in čas za sebičnost je mimo.
Ja Katarina, meni se zdi, da po nekaj letih imaš v zvezi ups and downs, samo ne tako intenzivne kot prej.
3.10.2008 ob 13:38
Katarina, skrbi me le to, da si vse to ugotovila tako zelo pozno. Kaj vem, morda celo prepozno.
Nevenka, mar to pomeni, da te nihče ne povabi?
Alex, tvoj prvi komentar zveni tako, kot da si zvodnik, naslednji pa, kot da si player
Skorpionka, si mu povedala, da te prav sili v to, da si boš našla drugega?
Vanja, strinjam se, da je vsaka ženska zgodba zase in da ne moremo enačiti niti podobnih situacij. Saj zato pa sem že v osnovnem zapisu izpostavil vprašanje, če lahko prevara tudi ženska, ki je res srečna. Eni pravijo, da lahko, kar pomeni, da po njihovo pravzaprav nobena zveza nima garancije. Toda le zakaj bi srečo uničil z idiotskim skokom čez plot. Ne gre za to, ali imaš pogum in šanso, gre za ljubezen, predanost in za dejstvo, da si res srečen in da je tak kiks povsem odveč.
Sir, čuden si, poba moj. Misliš, da si visoko nad mano, kar pomeni, da moraš vedno znova dokazovati, da si nekaj več. In praviš, da se jaz cenim previsoko. Le zakaj ti potem tega vsak dan ne dokazujem na tvojem blogu? Za razliko od tebe, ki to vedno znova počneš pri meni. Nikoli ne bom štekal takih ljudi, ki imajo občutek, da morajo vedno znova dokazovati svojo intelektualno superiornost. Kot da bi jim manjkalo samozavesti. Daj resno, stari moj, zakaj to počneš in ali je vse to res dovolj dobra hrana za tvoj ego?
Franci, menim, da besedo sanjski jemlješ preveč dobesedno. Pa reciva raje sanjski v realnih situacijah.
Krš, kot je rekel nedavno pokojni Paul Newman: “Le zakaj bi hodil na hamburger, če imam doma dunajski zrezek.”
3.10.2008 ob 13:45
@Gardner
Kje sem napisal, da sem ‘nad tabo’? Samo napisal sem, da si drugačen od mene in da se mi pač zdiš butast.
Nisem rekel, da je rdeča barva recimo več vredna od modre, samo, da sta drugačni … Jebote manjvrednosti kompleks!!!
Torej tudi nič ne rabim dokazovati.
In previsoko se ceniš - recimo preberi svoje zapise o tem, kak car si na področju filma … Pa v bistvu so ti tvoji filmski zapisi ene same (skisane) klobase, neki mauga povezovanja podatkov o tem, kaj je kdo kdaj kje posnel, in nekaj bedastih občutij ob gledanju filmov. Nisi poznavalec filmov, pač pa filmski gledalec z neizživeto željo biti dobr filmski kritik.
(lahko si pa ne-dobr filmski kritik )
3.10.2008 ob 13:47
Sir, kot sem zapisal, zakaj imaš občutek, da mi moraš dati prav ti to vedeti? Sem res taka huda hrana za tvoj ego? Res to rabiš, no? Sem morda vprašal za mnenje? Zakaj to počneš? V čem je finta? Pač provociraš in čakaš na moje reakcije, a ne? Okej, to mi je jasno, samo ker počneš eno in isto preveč časa, mi je ratalo dolgočasno, pa sem se odločil, da te vendarle vprašam, kaj te muči, da ne znaš nehati. Imaš kompleks Iztoka Gartnerja?
3.10.2008 ob 13:50
Ja, pizda, zakaj imam ta občutek? kr tko, to pač opazim. Tko kot ti kaj opaziš pa naklobasaš na svoj blog. A ni logiš?
Da bi te provociral? Eh, mam pa res pametnejše stvari počet, kot take bumbarje provocirat
Lej, sprejmi pač dejstvo, da ti nekdo, ki te pokritizira, ne hoče hudega, je pa pač tako, da živimo v družbi, kjer pogosto povemo svoje mnenje - tako, kot ga tudi ti, kajne?
3.10.2008 ob 13:51
Pa nehi že bit užaljeni Kalimero … Ker se ti ne godi krivica.
3.10.2008 ob 13:51
Aja, muči me pa popolnoma nič. Bi me moralo? A vsakega, ki komentira tvoj blog, kaj ‘muči’?
3.10.2008 ob 13:52
Sir, ne mislim se kregat, ker je škoda energije. Vseeno pa te bom opomnil na moj zapis o očetu, ki si ga samo ti pokvarjeno zasmetil z idiotskimi opazkami. Eno je kritika, drugo pa je žaljenje in beden nivo, ki ga odlično obvladaš prav ti. A kot sem rekel, očitno rabiš hrano za svoj ego, jaz pa ti jo vedno znova brezplačno ponujam.
LP
3.10.2008 ob 13:57
Takrat si bil pač bolj jokavo razpoložen, jaz pa bolj ‘hladnokrvno racionalno’. Pa še pred tem si mi pritisk dvignil s par zapisi, ki so bili diskriminatorni in vredno za sodišče … tko da nehaj jokcat. Postavljaš na ogled svoje umotvore, obenem pa želiš, da bi te vsi samo hvalili in božali, ali kaj ?
Ehh … In, ja - očitno se hočeš ‘kregat’, če mi najedaš, ko ti kaj repliciram na tvoj zapis, ali drugim komentatorjem?
Evo, rečva, da pametnejši odneha- in zato jaz zdajle odneham (v tej specifični debati). (A nisem ful frajer?)
3.10.2008 ob 14:01
volk, ja to je potem precej nedvomno. samo potem moraš biti pa hud kerelc, da se ti take lepotice, kise sončijo v pozornosti kar same ponujajo. Samo jaz se ne bi jezila nad lepimi ženskami, ki se sončijo v pozornosti, ker smo ljudje po večini takšni, da nam pozornost godi. In ko so ženske mlade, tej pozornosti včasih pripisujejo preveč pomena. Tudi sama sem bila takšna, pa me je potem življenje malo spametovalo (čisto pa še ne ;-))
3.10.2008 ob 14:03
sirček, daj raje še kaj povej kar se tiče skakanj čez plot! Reci kakšno globoko no?
3.10.2008 ob 14:06
Vanja … Lahko je na drugi strani res globoka grapa, in preden skočiš, je ne vidiš … Vidiš jo šele, ko si v luftu in nad plotom …
In začutiš potem, ko že letiš navzdol …
3.10.2008 ob 14:54
ja to je resnično globokumno….in se strinjam. sem pa stvar razumela dvoumno.
1.Zato je pri skokih čez plot potrebna previdnost.
2.(predvsem iz moškega vidka ampak bolj bazirano na mitu kot resnici) še tako globoka grapa ni neposredni razlog za letenje navdol, temveč so razlogi povsem psihični.
3.10.2008 ob 15:01
Saj so razlogi za vsa naša dejanja “psihični”
3.10.2008 ob 15:17
iztok, imam šele 35 let. nekateri pri teh letih šele prvič pomislijo na resno zvezo, dom, družino.
3.10.2008 ob 15:32
Katarina, ne govorim o tem, govorim o tvojem načinu razmišljanja, ki bi bolj pristajal kaki najstnici. Hudiča no, saj imaš dva otroka, nekaj pa si menda ja že dala skozi.
Res ne vem, ali samo provociraš folk, ali pa res misliš, kar zapišeš
3.10.2008 ob 15:43
naj ob tej temi prilozim svoje aforizme v premislek in kot komentar:
V ljubezni ni garancij, je samo pripadnost.
°°°
Nekoga moraš imeti rad, pa čeprav moškega.
°°°
Modre ženske ne iščemo princev na belem konju,
zadovoljne smo že z belim konjem.
°°°
Prava ženska nikoli ne išče velikega, ampak pravega.
°°°
Sele ko te moski nosi v hlacah in ne le srcu - je tvoj.
Pa lep dan vsem.D
3.10.2008 ob 15:54
Iztok, ta je pa samo za vas moske:
Moska zvestoba je kot ladja, obtici na suhem in odpelje s prvo vodo!
3.10.2008 ob 15:59
Kaj pa ženska zvestoba? Dragica?
3.10.2008 ob 16:03
Ja, čez plot se me ne bi upal nihče povabiti, ker bi to imela za izraz globokega nespoštovanja. Zelo cenim svoje razmerje. Če bi kdo poskusil bi dokazal samo to, da je veliko teslo in prav nič sanjski.
3.10.2008 ob 16:06
Zenska zvestoba je kot vrc z vodo, vec se jih odzeja z njega, manj je je.
3.10.2008 ob 16:35
Za ženske ne vem, samo če bi mene povabila sanjska ženska v posteljo, bi seveda povabilo z veseljem sprejel ne glede na status.
3.10.2008 ob 17:17
Brez težav in celo brez superlativov - le pravi akordi ali en sam superlativ (pa ne penis) v pravem času ali pravem trenutku.
Nič lažje, če znaš igrati. Pa čisto zunaj vseh tipiv in prototipove je dobro, da nisi - ni pa nujno, saj se da tipe in ideale menjati in spremeniti.
Igraš na instrument - v tem je bistvo.
:))))))))))))
3.10.2008 ob 17:26
Nekoga moraš imeti rad, pa čeprav buldožer.
3.10.2008 ob 17:44
Sanjski so angelčki. Ampak angelčki nimajo lulčkov!
3.10.2008 ob 17:46
si.r
ker še tako globoka grapa te lahko dobro zagrabi zato je strah pred letenjem od več;-)
3.10.2008 ob 18:47
Mene pa samo nekaj zanima, kje najdeš dokaz, da sta žena ali mož zvesta. Za nezvestobo ne vidim problema.
3.10.2008 ob 21:04
Dragica, izvrstni aforizmi, ki pri mnogih ljudeh še kako veljajo. Komentiral pa si samo tistega o moški zvestobi in dodal, da je včasih bolje biti na suhem kot na morju. Še posebej, če te matra morska bolezen. In le zakaj bi odplul v drug pristan, če si v prvem našel sanjsko žensko.
Avon, četudi bi tvegal okužbo?
Ivan, ti lahko buldožer nudi več užitka od ženske?
Tastar, misli, da lulčke imajo, le ritke jim manjkajo.
Miroslav, menim, da se v pravi in iskreni ljubezni zvestoba prav tako hitro opazi kot nezvestoba. Povedano drugače, če ni znakov nezvestobe, gre za zvestobo.
4.10.2008 ob 01:59
@Miroslav - Dokaze iščejo dvomljivci. Kdor dvomi, pa … well … tam so težave, kajne?
23.12.2008 ob 12:44
Če si z nekom, bi naj pomenilo da ga imaš rad. In če ga imaš rad, mu zaupaš. In če je to zaupanje izigrano, je težko. Vem iz lastnih izkušenj; še po skoraj 10 letih nobeni ženski čustveno nočem pustiti do sebe. Zavestno. Zato bi nemara bilo pametneje verjeti v zaprto zvezo, kot pa v nekakšna odprta razmerja.
Arabci itak pravijo, da vse lepo vedno pride prepozno. Imajo prav? Prepričan sem, da imajo. Seks s sanjskim moškim / žensko, ko imaš dobrega moža/ženo ki ga/jo ljubiš, in družino? Ne, ni vredno.
Če imaš kaj v glavi, že ne.
23.12.2008 ob 14:34
ej če je ženska nesrečna z svojim možem, če ji ta ne nudi tistga kar ona hoče, kljub temu da je jasno izrazla želje za spremembe, nima pravice si najdit ljubimca … če je nesrećna z možem, se naj loči, gre živet za sebe, al k mami al pa sestri, ni važn, pa si nej pol umisli ljubimca … ni slabšga ko varanje iz obeh strani, to počnejo sam podli ljudje in do takih niam spoštovanja … zato kr če je baba nesrečna s svojim dece in si najde ljbimca, moža pa ne zapusti, ga ne sam iz enga razloga, kr je pa srečna z njegovo denarnico, njegovim avtom in njegovo hišo … to so hipokriti !!!! …. so4 all ya bithcez, divorce first, fuck later !!!!
23.12.2008 ob 14:36
drgač pa pokojni dr. Rugelj bi reku, da so ženske krive, da se moški predajajo alkoholu, da pa ženske varajo, so pa krivi njihovi deci, ker jih ne znajo zadovoljiti … in to so pezdeteki
hahaha ruglj je bil legenda ni kej ,.. kake je ta iz rokava vleku 
24.12.2008 ob 17:37
Marjan, dobro povedano. Drugače pa, mislim, da je čas, da po tolikem času vendarle spustiš katero blizu. Morda pa bo prava in ti bo pričarala čudovite trenutke.
Escobar, word
28.12.2008 ob 08:46
Escobar, podpišem. Ampak isto velja tudi za moške.
28.12.2008 ob 10:36
ja veja za oba spola, sej pravim: “ni slabšga ko varanje iz obeh strani, to počnejo sam podli ljudje in do takih niam spoštovanja”
take ljudi res preziram! ljubezen mojga življenja mi je to počela za mojih hrbtom več kot tri mesce …. rajš bi mel, da bi rekla, niam te več rada, adijo! ko fake nasmešek na obraz … lada te mam! …. BITCH !!!!
28.12.2008 ob 11:08
Upam, da se zavedaš, da s tem preziraš veliko ljudi. Ker to žal počne veliko ljudi.
28.12.2008 ob 12:14
ja se zavedam
…. sam ne razumem … je tak tešk, prej povedat, na čem je zveza in it narazn, pa je majn škode …
15.01.2009 ob 02:22
itak da se ne bi uprle! tis ko 100 % zaupa svoji zenski je navadn SUCKER!
bi se ti (tip) upsl svoji sanski zenski ? hehe
15.01.2009 ob 18:53
15.01.2009 ob 19:09
ja sam vseen ni fajn obcutek ko ti tvoja picka rece da ji je ne vem un pa un pevc al pa igralc bolsi od tebe:)…
al pa obratno!
res pa je da so to sanje…:)kr itk ne bos v zivo vidu
17.01.2009 ob 21:19
Rhyme, če je ljubezen zares iskrena, nimaš nobenega razloga, da ne bi partnerju zaupal 100 posto.
Escobar, in zakaj ne more biti tvoja ženska sanjska ženska?
17.01.2009 ob 21:23
ne bo ti povedla dolocenih stvari…vse zenske majo neke skrivnosti…nic ni 100 % na svetu!
vcasih njena najbols prijatlca ve vec stvari kot njen MOŽ..al pa njen ljubimec ve vec:)
lah ji zaupas…sam vseen…res da niso vse zenske iste…ampak tko…..ka vem….
17.01.2009 ob 21:25
lah ji zaupas ko si v zvezi pa ko je vse LEPO…a cim se zacnes kregat..pa gres narazn..pa pol spet nazaj skupi…se pa lepo pokaze kake PRASICE/KMETICE znajo bit zenske!
te kao ljubi …pol pa greta narazn pa si 1 tedn kasnej ze najde novga in se tkoj zaljubi v njega pa je z njim pol!
17.01.2009 ob 21:26
Rhyme, no ja, odvisno za kake skrivnosti gre. Če imam kako malo skrivnost še ne pomeni, da ti ni zvesta, mar ne.
Če greta narazen, pa je že druga zgodba.
17.01.2009 ob 21:32
skrivnosti kot recimo ta: ko ti rece punca da si ji ti VSE pa nejlepsi pa najbolsi…pa noben drug ji ni fajni!
pol pa greta s frendico na pijaco (tvoja punca pa njena frendica) pa se menita kiri tipi so ji fajni pa kir je fajni kir ni (ce ves kake so zenske pa kake debate majo)…
Sicer pa videz ni vse..pa vcasih se raj pac kdo mal ZLAŽE :)…sam pomoje je bols povedat resnico:)…
js sploh k sm kdaj skupi s kako k RAP poslusa se morm tud navadit da so jim vsi reparji/crnci fajni hehe:)…sam to se ne pomeni da bi kr ble z nimi…ampak vseen..
ma se tipi smo pa isti…pussycat dolls…beyonce…itd itd…ce je zenska lepa je pac lepa:)..pa lah mas zeno pa otroka pa ne vem kak zalublen ko bo nicole iz pussy cat dolls se vendo lepa pa po moznosti lepsa od tvoje izbranke:)…—-VIDEZ NI VSE:)
17.01.2009 ob 21:33
lah ti je zvesta..sam se pravm…nikol ne ves, ce ne bi sla z njenim sanskim moskim kej pocet da jo povabi za 1 dan na jahto hehe:)..ce bi se zgodil to..sam se itk ne bi…:)
17.01.2009 ob 21:37
U CAN’T EVEN TRUST THOSE WHO U FUCKIN:)…je reku xzibit enkrat se mi zdi:)
17.01.2009 ob 21:46
Rhyme, eh, take debate so bolj najstniške, ko punca postane ženska pa je vse okej, tako da ne skrbi. Če pa pač ima nekaj slavnih, ki so jih kul, pa kaj, naj jih ima, saj to ne pomeni, da so ji boljši kot ti. Pač so jih kul in to je to. Če pa se izrazi na idiotski način, potem pa zna biti neprijetno. Isto velja seveda z druge strani.
17.01.2009 ob 21:53
ma ka pa vem..mislim da so najstnice bol pridne! …tko 17 18 letne …se FUL ZALUBIJO v FANTA…pa je res sam on!sploh kao prvi fant (mas pol tko da sta 5 let skupi tud)
bol so problem od 20 do 30!k so ze dale neki skos…se ne pustijo kr tak..pa vejo ka hocejo!
drgc pa tud ce gledas te klube (pa global ko je biu)…kao RNB pa tE scene..sploh LJ…to so punce tud do 30 let stare:)…ki padajo na te CRNCE:)…
pa mas zenske ko hodijo v italijo sam da so lah s crnci…tega je ful..zdej mas T.I…Pharell…Chingy…celo Ludacris hehe:)…
Zanc rekla ena : a ves da se nikol nisem bla z belcem HEHE:)
Ampak se pravm.oni so itak samo na TV…
Mene se itk nobena ni prevarala…ce te ma tvoja res rada te ne bo prevarala..sploh ce ve da jo bos ubiu ce te bo da bos zvedu HAHAHA
18.01.2009 ob 10:09
po vsej vrjetnosti je lahk, če se u njo zaljubiš do ušes, pa če jo celo dobiš … sam pol ni več tvoja sanjska ženska, ampak je tvoja ženska … ni ti treba več sanjat o njej, če jo maš … sanjaš zmerom o nedosegljivem
….
19.01.2009 ob 19:37
Rhyme, ja potem pa se prebarvaj s črno barvo, ko greš v LJ
Escobar, ne strinjam se, prava ljubezen je sanjska ljubezen, kar pomeni, da ti taka ženska izpiolni sanje in je do konca lajfa sanjska, četudi je tvoja in dosegljiva.
19.01.2009 ob 20:08
Prava ljubezen je res sanjska, vendar je pokvarljiva roba in ima skoro vselej omejen rok trajanja.
19.01.2009 ob 20:18
Ametist, obstajajo izjeme in tistim, ki to uspe, so pravi mojstri. Ljubezen je treba nenehno negovati. Prav zato, ker je mnogi vzamejo kot nekaj samoumevnega, počasi umre in potem se res lahko zgodi, da tla pod nogami obrne nekdo drug. Prava ljubezen nima roka trajanja in je večna. Rok trajanja ima jogurt.
19.01.2009 ob 21:51
Fantje, da se še tule malo umešam. Popolnega zaupanja ni, pa ne zato, ker tega nebi želeli, ampak ker nihče ni sposoben razumeti in doumeti tistega, kar mu drugi sporoča. Če to uprizorim na primeru: recimo da rečem “moj oče me ne mara”, vsak si bo ta stavek predstavljal po svoje. Nekdo, ki očeta ni nikoli spoznal in ima idealno predstavo o liku očeta, si bo mislil, da sem nora; drugi, ki ga je oče ves čas pretepal, si bo mislil, a samo ne mara te, matr ti imaš pa srečo. Hočem reči, da vsaka beseda, vsak izrečen stavek se v nas navežejo na določeno konotacijo. In kakšna ta konotacija je/bo, tega ne moremo vnaprej vedeti. In prav zaradi tega popolne predanosti ni. Tudi moja najboljša prijateljica ne more razumeti vsega tega, kar se plete v moji glavi ima pa malo boljše predispoziceje, kot moj mož, vendar to samo zato, ker je ženska. Verjemite, dragi fantje, saj niti nočete vedeti, kaj vse se dogaja v ženski glavi in prav je tako. Kanček skrivnosti mora vedno ostati, da nam oseba ostaja zanimiva in da si jo sploh še želimo odkrivati.
Seveda bodo vsak dan prišle mimo skušnjave v obliki sanjskih moških/žensk in ni ga človeka, ki bi lahko trdil, da se bo vsaki odrekel. Vendar če samo pomislimo na drugega, s tem še ne storimo prešuštva. Če se obrnem za čednim dečkom na ulici vem, da sem še živa. Da v meni strast še ni zamrla. In da jo ob prvi priložnosti izkusila z možem.
Pa še to, dragi moji, najbrž nihče izmed nas ne more trditi, da mu me spolnostjo misli še nikoli niso ušle drugam. Pa čeprav samo za delček sekunde. Bodimo pošteni in si priznajmo, da smo vsi iz mesa in krvi ter da vsi delamo napake. Dokler so le-te v mejah dopustnega in nikogar ne prizadanejo, je zaradi njih življenje samo še slajše. Pa naj kdo reče, da ni res!
20.01.2009 ob 01:25
Zvezdica, hm, čudno, da moraš inspiracijo za strast z možem dobiti ob čednih dečkih na ulici. In zakaj naj bi se v ženski glavi dogajalo nekaj tako strašnega, da ni dobro vedeti?
20.01.2009 ob 13:16
js sn mel sanjsko žensko
… res zalubljen u njo u nulo … tak par sma bla … bonnie & clyde … res
.. delala en kup pizdarij skupi, žurirala, res bla sma neki posebnega, po njej še nisn najdu ene k bi ji do kolen segla kar se njene karme, osebnosti, karakterja tiče … ampak bjač je mela eno vlko napako … rada je varala and she broke my ticky ticker into million pieces!
no trenutno mi je pa sanjska ženska angelina jolie
like dre said: bitchez ain’t shit but hoez and tricks
20.01.2009 ob 15:13
Escobar, če tre je varala, žal ni bila sanjska. Ena izmed odlik sanjske ženske je tudi zvestoba. Dragi Esco, ni vse samo zunanji izgled. To je za sanjsko žensko premalo.
20.01.2009 ob 15:53
Če bi bil podoben moji najstniški fantaziji, bi se smejala svojemu takratnemu okusu, ne pa skakala v posteljo
20.01.2009 ob 16:00
Kdo pa je bil tvoja najstniška fantazija?
20.01.2009 ob 16:19
Michael Jackson
20.01.2009 ob 16:21
No ja, takrat je zgledal zeli seksi in kul, malce problematično pa je seveda danes
20.01.2009 ob 16:48
ja sej ko sn zvedu ni bla več sanjska
… ampak ko je pa pršla na našo šolo je blo pa najlepše bitje tedi, kar sn jih vidu …
zej pa je še samo kralj popa … tud to je neki
20.01.2009 ob 16:50
pa 40% lastnik Beatlesovih pesmi če se ne motim
…
14.02.2009 ob 04:26
tina M : na tole si poglej..tale posnetek…da te spomnem na tvojo najstnisko fantazijo :)…ka pravis na tole….dovol sexy? hehe:)??
http://www.youtube.com/watch?v=U3IYq-0M6nc
15.02.2009 ob 20:18
Rhyme, po moje bo sedaj ratala tudi sedanja