Zapustil nas je Paul Newman
RIP 28.09.2008Nekdo je nekoč dejal, da Paul Newman ni snemal slabih filmov. Imel je prav. Če hočete slab film Paula Newmana, boste imeli problem. Paul Newman je snemal dobre filme. In če rečem dobri filmi, mislim na klasike Hud, Cat on a Hot Tin Roof, The Hustler, Cool Hand Luke, The Sting, Butch Cassidy and the Sundance Kid, The Prize, Absence of Malice, The Verdict in seveda The Color of Money, ki mu je leta 1986 vendarle prinesel oskarja.

Paul Newman ni bil le legenda. Paul Newman je bil ikona. Eden največjih igralcev, kar jih je premogel Hollywood. Na sceno je v pravem pomenu besede priletel v drugi polovici petdesetih, ko je zaigral v filmih Somebody Up There Likes Me in The Left-Handed Gun, na vrhu pa je ostal vse do svoje smrti in se leta 2005 poslovil z izjemno vlogo v tv filmu Empire Falls, ki mu je vrgel emmyja.

Po smrti Jamesa Deana je Hollywood potreboval novega lepotca, ki bi znal igrati. In Paul Newman je bil več kot odlično nadomestilo. Imel je vse, kar je imel Brando. In imel je vse, kar je imel Clift. Imel je vse tisto, kar imajo največji. In vse tisto, kar ga je na vrhu obdržalo celih šestdeset let. Ko sta se z Elizabeth Taylor po dolgih letih kot presenterja srečala na oskarjih, sem zadržal dih. Ko so ga v naših kinih debilno poslovenili v risanki Cars, pa sem bil močno razočaran.

Zelo lep, zelo seksi, zelo frajerski. Še bolj kot Steve McQueen, še bolj kot Robert Redford. Zvezda v pravem pomenu besede. Zvezda, ki jih ne delajo več.
Spoštovani gospod Newman, počivajte v miru.




28.09.2008 ob 17:26
Mislim, da mu je bil le Rin Tin Tin približno enakovreden.
Mir in pokoj v dolgem spominu!
28.09.2008 ob 22:28
Glede na to, da dosledno opozarjaš na “osmrtnice” zvezdnikov, me preseneča, da si izpustil res tragično smrt legendarne Sonje Savič v 47. letu starosti. Ravno v zadnjem obdobju svojega življenja je največje vloge ustvarila na slovenskem filmu … v Cvitkovićevem Kruh in mleko ter Odgrobadogroba. Zame ena najbolj vrhunskih balkanskih igralk.
28.09.2008 ob 23:11
iztok: jaz sem te opozoril na žalostno novico, pa si mi napisal, naj se držim teme, čeprav je bila tema film…
simona: ravno obratno je, Cvile ima trdi in Sonja mehki.
29.09.2008 ob 00:24
Porkaduš tem mehkim in trdim … nekako se mi je zdelo, da ima Sonja tršega od Jana, očitno sem se zmotila … hehe … hvala za opozorilo!
29.09.2008 ob 09:54
še ena podrobnost … paul je bil celih 50 let poročen z eno in isto žensko.
in če se ne motim je živel brez škandalov. no, za tole dam kapo dol tudi jaz.
29.09.2008 ob 10:33
@simonarebolj
Paul Newman vs. Sonja Savic…. no, ja.
Vsekakor pa RIP oba.
29.09.2008 ob 14:48
@oomoo:
Paul Newman je bil dober igralec in ena izmed kultnih fac. Vendar me je Sonja Savić pač neprimerljivo bolj fascinirala s svojim igralskim pridonosom, pa tudi kot zanimiva osebnost. Da bi pa bila mnenja, kako je Newmanova smrt v visoki starosti bolj omembe vredna od smrti Sonje Savić v 47. letu, ker je prvi pač zablestel v Hollywoodu in ga pozna ves svet, pa daleč od tega. Nisem pravi naslov za tako vrsto merjenja pomembnosti.
29.09.2008 ob 14:51
Newman mi ni bil kak izreden igralec, je imel pa larger than life persono in najboljši za vloge neprilagojenega cinika. Najbolj pa je izstopal kot človek.
29.09.2008 ob 14:51
Je pa Jan Cvitkovič napisal čudovit in v iskrenosti zelo prepričljiv prispevek v Dnevniku o spominih na njo, kar je bilo z njegove strani tudi za pričakovat.
29.09.2008 ob 15:02
in zakaj je vzela OD-a se že kej ve?
29.09.2008 ob 19:00
@GReen street hool:
Iz medijev ne. Saj verjetno ne obstaja kakšen bolj specifičen odgovor, kot bi bil na vprašanje, zakaj se je sploh drogirala. Vprašanje časa, kdaj gre čez ali pa do konca. Ni razlike v poanti.
29.09.2008 ob 21:04
Sobotna priloga, 27.09.2008
Sonji Savić Mam te rad.
Lepo spi Nihče me ni mogel tako vreči s tira kakor Sonja Savić. In mislim, da jo je malokdo lahko tako ziritiral in včasih celo prestrašil, kakor sem jo lahko jaz. Pa vendar sva noro potrebovala drug drugega. Na neki način sva si bila usojena – in to ni samo popogrebno leporečenje. Prvič sem jo zares opazil na neki majhni fotografiji v časopisu. Odpotoval sem v Beograd, da jo vprašam, ali bi igrala v filmu Kruh in mleko. Takrat že dolgo ni snemala in nihče ni natančno vedel, kje sploh je in kaj počne. Nazadnje sva se le srečala v kavarni na Vračaru. Prišla je vsa zgrbljena, čudno oblečena, lasje so ji zakrivali obraz, v rokah je stiskala načet zavojček napolitank. Ko sva naročila, je natakar zahteval plačilo vnaprej. Najbrž naju je imel za džankija. Sonja je dvignila glavo in ga pogledala. Kar je sledilo, sem si zapomnil za vedno. Natakar se je stresel, se vzravnal in skoraj trčil s petami: »Gospodična Savić, ste to vi? Oprostite, nisem vedel …« Takrat je že zelo dobro poznala tisti prostor – med prezirom in spoštovanjem. Spomnim se snemanja v tolminskem stanovanju, ko se je sredi prizora zlomila in nisem vedel, kako naj jo pomirim. In sva šla na sprehod in zaželela si je splezati na zvonik. Čemela sva ob zvonovih, dež naju je pral skozi line, ona pa mi je povedala Staro zavezo od začetka do konca. Če bi še kdo znal tako obnoviti sveto knjigo, bi bile cerkve polne. Dež naju je pral in jaz sem se krohotal od začetka do konca. Potem sva se vrnila na set. Pred oči mi prihajajo tisti posebni, redki trenutki, ko je bila srečna. Vidim prizor, ko jo Vasko na vespi odpelje s snemanja Odgrobadogroba in se smeje kot dvanajstletna punčka. Vidim, kako v tišini potujeva v mojem starem mercedesu, kako jo pogledam in kako me pogleda in kako pribijem Johnnyja Casha na ful in kako se ji usta razlezejo od ušesa do ušesa in kako podivjana od sreče začneva opletati z glavo in lasmi. Vidim naju na snemanju prizora, ko leži na postelji gola s harmoniko, kako se za trenutek sovraživa in prezirava in bi jo najraje ubil in bi tudi ona mene najraje ubila. In kako to postane najlepši prizor v filmu. Ampak to niti ni več važno. Zadnje par dni ne morem misliti na nič drugega kakor na njo. Pravzaprav ne samo na njo kot osebo, pač pa še bolj na tisto, kar mi je pomenila oziroma mi pomeni na neki drugi ravni. Na neki način mi je predstavljala prevajalca med stvarnim in nestvarnim. Najbolje se je opisala prav sama, ko je rekla: jaz sem življenjski dekadent – med mano in stvarnostjo ni skupnih točk. Tisti, ki jo je poznal, ve, da je to čista resnica. Realni svet je bil zanjo bolečina, nujna oblika obstoja, iz katere je treba s pomočjo umetnosti čim prej zbežati. Ali pa ga s pomočjo umetnosti spremeniti. In na tej točki sva se srečala. Ko sem se odločil, da bom v svojih filmih vsaj za hip pogledal čez, na drugo stran, sem najbrž potreboval nekoga, ki bi bil v tem smislu toliko bolj nor in nesrečen od mene, da bi mi s tem vlil občutek varnosti in zaupanja. Zato sem kot daljinsko voden robot odkorakal po to noro žensko, polno božanske miline in utrganosti. Ali kot je Sonja sama rekla: »Morda kdo misli, da smo bili srečni … Jaz sem bila srečna, kadar sem našla ljudi, ki so bili enako nesrečni kakor jaz.« • Jan Cvitkovič
Iztok. Moral sem to prilepiti sem, ker nisem več mogel prenašatai tvoje ignorance do te genialne igralke, še posebno, ker napišeš vedno, kakšen post o vsaki šuški, ki umre. Oprosti, ma moral sem to prilepit. Linka pa nisem pustil, zato, ker ga moraš ti potrdit… o tebi pa ni že dolgo duha ne sluha.
29.09.2008 ob 21:12
kot harfa v dlaneh
igraj, zivljenje, igraj
dokler so zvezde
@ zlat horizont
za mejami casa
nove sanje@
pocivaj v miru, veliki umetnik!
29.09.2008 ob 21:18
Village people,
Sonja je bila vrhunska umetnica. Tudi meni je zanjo zal. Krasen odlomek si pripel.
Bom se njej posvetila haiku. Naj pociva v miru.
psenicni klas
veter susi solze
mlade zenske
29.09.2008 ob 21:30
kako sem prišel od pokojne Sonje Savić do kultne grupe Buldožer.
Tako. Umrla je Sonja Savić, isti dan pa Vice Vukov. Buldožerji so pa na svojo prvo plato narisali filtre in nanje napisali Zarolaj ga Blaž! ( po pesmi viceta vukova, kjer poziva k alkoholizmu).Zganjali so parodijo in opozorili na nepravičnost v jugoslovanski družbi. opozorili so na prekomerno pitje alkohola, ki je legaliziran in preganjanje in diskriminiranje kamilčarjev. Vem, da na skrivaj poslušaš zgodnje plošče Buldožerjev, toda tega nočeš priznati, ker niso pop… Buldožerji so se zajebavali iz vsega. Iz Jovanke Broz, norčevali so se iz Bjeloga Dugmeta (upravičeno - pastirski rok)… Spomnim se legende Arsena Dedića, ki je bil velik fen te kultne skupine. Hecali so se v pesmi Život je feferon z njegove žene Gabi Novak. a on kot velika osebnost jim tega ni zameril.
Ovitek za to fenomenalno ploščo, ki spada med deset art plošč na svetu sta risala ideolog Buldožerjev Ivan Volarič Feo (pesnik iz Kobarida) in pokojni Slavko Furlan. Risala sta ovitek v kleti v štirki v rožni dolini. tam so bili fejst klubi od spodaj. Pila sta tudi velike količine viskija. Pa ko roka ni mogla več risat, sta se menila kaj bosta pa naslednji dan risala.
Ja, ti pa kot filmoljubac dobro veš, da je bil Feo Volarič soigralec z Sonjo Savić v Jančkovem filmu Kruh in mleko, ki sodi med dest slovenskih filmov naj naj…
Res je da sem obljubil takrat da se bom poboljšal, ma sem mislil da se boš tudi ti…
pa tudi spoštovana Simona Rebolj, ki jo kot blogerko in komentatorko zelo cenim, čeprav je kdaj preveč oštra, ampak njeni argumenti stojijo pokonci, kot polni žaklji…mi je dala misliti… in sem pomislil, zakaj bi bil hlapec in se s sklonjeno glavo držal teme, čeprav sem ti dokazal, da sem se je držal… ŽIVELA INTELEKTUALNA SVOBODA!!!!!
29.09.2008 ob 23:10
@Village People:
Super, da si skopiral ta Cvitkovićev prispevek … in dodal še vse ostalo … Hmmm … zanimivo, kako sta se skrižali na tem blogu poti Sonje Savić in Paul Newmana … In res … kje je pa Gartner, da bi zadevo malo popedenal s kakšnim poglavjem?
30.09.2008 ob 01:03
Gartner nas je sit in se spokal na Havaje
30.09.2008 ob 14:49
Niko, morda je bil tvoj komentar mišljen v pozitivnem smislu, toda primerjava psa in gospoda Newmana je odveč.
Simona, na smrt Sonje Savić me je prvi opozoril že Village People, toda nekako nisem našel časa, da ji spišem kak tekst. Mi je pa smešno, da tega ne storiš ti. Glede na to, kako veliko jo omenjaš. Me pa vendarle moti, da se večji del debate pod zapisom o Newmanu, namenja prav Sonji Savić. Ne bom rekel, da si tega ne zasluži, toda to ni prava tema za tako debato. Povsem odveč pa je tvoj komentar, kjer meniš, da si Sonja zasluži več pozornosti od Paula. Še posebej pri zapisu, ki je posvečen Paulu, kateri mi je res pomenil veliko. Navsezadnje sem rasel ob njegovih filmih.
Katarina, res je, po ločitvi od prve žene, je bil do svoje smrti celih petdeset let poročen z igralko Joanne Woodward. To je bil brez dvoma eden najbolj vzornih in trdnih hollywoodskih zakonov. In res je, nobenih škandalov skozi celo kariero. Namesto pizdarij se je raje ukvarjal s humanitarnimi akcijami in dirkanjem. Velik človek. Tak, da mu ne bo para.
Selemjan, očitno ga nisi videl v pravih filmih.
Village, še vedno ti bom rekel, da Sonja Savić nima nobene zveze s Paulom Newmanom in da me moti, da se o njej tukaj sploh debatira. In le zakaj si imel občutek, da moraš prav na mojem blogu prilepiti Cvitkovičev tekst? Kot da je moj blog edini blog na svetu, kjer te moti dejstvo, da ni ničesar o tej dobri igralki, ki je mene navdušila že v filmih Urnebesna tragedija in Davitelj protiv davitelja.
1.10.2008 ob 11:16
@simonarebolj
“Nisem pravi naslov za tako vrsto merjenja pomembnosti.”
Kdo pa je potem sploh vpletel Sonjo Savic v ta zapis?
Iztok Gartner je ta zapis pač posvetil Paulu Newmanu, ti pa si brez
potrebe morala ponovno zatežit.
Zaradi mene lahko posvetiš enega tvojih (pre)dolgih zapisov Sonji Savič.
Vsekakor ti pa ne bom očital če ne boš zraven omenila še ne vem, Estelle Getty ali Roya Scheiderja itd.
1.10.2008 ob 12:14
Ej, Iztok: oba sta bila akterja v filmih, oba dobra v svojih vlogah, oba bitji in oba osebnosti.
Priporočam ti (sploh glede na to, da želiš “onegati brez kondoma”), da se vzgoje in spoznavanja ljudi ter vzgoje lotiš pri živalih. S presenečenjem boš odkril, da ni pri ljudeh nič novega razen ustvarjalnega kopiranja tega, kar je bilo že pred nami.
Nikar si ne nabavljal domačih živalic (premlad si še), lahko jih pa začneš opazovati bolj dobrohotno (zares in v bistvu) in naklonjeno - si zaslužijo (marsikdaj bolj kot ljudje).
LP!
1.10.2008 ob 13:31
@Iztok:
Tega ne storim, ker ne pišem osmrtnic. Nimam niti kategorije RIP in je ne bom imela. Ker ne pišem veliko tekstov na mesec bi se mi dogajalo, da čim bi posvetila zapis enemu, bi zpadlo kot nekaj nadposebnega v primerjavi s kakšno drugo “veličino”, o kateri pisala pač ne bi. Zato se raje izognem tovrstnim posvetilom. Se mi zdi pa, logično in fajn, da posebno posvetilo v dobro bran medij spiše nekdo, ki ima poseben odnos s preminulim, kot je na primer Cvitkovičev Savičevi. Tega ne moreš preseči, če si samo zunanji fen, razen če se z osebo posebej ukvarjaš in tako napleteš poseben odnos. Sicer gre pač za osmrtnice, poročila … tega pa ne pišem.
Razumem, da si jezen, ker komentarji niso posvečenu Newmanu, ampak pač ni kaj posebnega pisat. Ostarel je in umrl. Tako se je zgodilo in komentarji so stekli v drugo smer. Predvsem pa ne nakladaj, da sem kjer koli napisala, kako si zasluži Savićeva več pozornosti od Newmana. Nič ne štekaš, zato si pa fasal svoj alterkomediantski blog. Moja replika se je nanašala na komentar oomoo-ja, ki je izrazil mnenje, da je Savićeva ništrc v primerjavi z veleNewmanom, s čimer se pa res ne strinjam in sem pojasnila, da na proporcionalnih zvezdniških kategorijah jaz ne ocenjujem veličin. Tebi še vedno lahko pomeni največ kdor koli pač že. Kar se smrti tiče, se mi pa po defoltu zdi bolj “ganljiva” zgodnja, “nenaravna” kot pa od visoke starosti. To pa nima zveze z veličinami, ampak pri človeku na sploh.
Da te moti, ker smo speljali temo na nekoga drugega, je pa druga stvar in imaš pravico, da te pač moti.
1.10.2008 ob 13:56
Simona, tebe pa že dolg ni noben, a?
Ne morem verjet, kako lahko nek človek iz vsake malenkosti naredi konflikt.
Tole se bere kot najstniški prepir o tem, ali so boljši BMW-ji ali Honde…
1.10.2008 ob 13:58
“Kar se smrti tiče, se mi pa po defoltu zdi bolj “ganljiva” zgodnja, “nenaravna” kot pa od visoke starosti.”
To pove vse. Smrt Newmana bi bila zanimivejša in njegova podoba še bolj karizmatična, če bi se zadrogiral. Tako pa je imel očitno trdnejši karakter…
1.10.2008 ob 14:00
Paul Newman je bil odličen igralec, poleg tega pa tudi velik ljubitelj avtomobilskega dirkanja. Bil je solastnik ekipe v ameriški seriji Indy.
1.10.2008 ob 14:09
BMW-ji.
1.10.2008 ob 14:14
@baraba:
V vsem obstajajo konflikti. Jih zagledaš ali pač ne.
Kar se smrti tiče, pa ne gre za zanimivost! Nikjer nisem zapisala, da je zgodnja smrt ali zadrogiranost bolj zanimiva od kakšne druge smrti. Lahko je, lahko pa ni! Moja izjava se nanaša samo na to, da se mi zdi prezgodnja smrt bolj tragično obarvana od naravne visokostarostne smrti. To bi mogoče razumel, če bi ti umrl otrok na primer. In, kar se žalosti tiče, bi ti bilo vseeno, ali je umrl, ker se je zadrogiral, ali pa ker ga je zbil tovornjak. Newman je bil na primer ljubitelj avtomobilskega dirkanja. Tudi on je na nek način bolj načrtno od nujnega prečkanja ceste izzival smrt, pa se mu je izteklo brez posledic. In to nima nobene veze s trdnostjo karakterja! Bi, v kolikor bi se ponesrečil, bil mnenja, da je njegov karakter blesavo labilen, ker je sam izzival nesrečo?
Kar se droge tiče, je tudi relativno … Ne zdi se mi na primer tragična smrt Morrisona. Zdi se mi, da je živel tako, kot je najbolje znal in vse se je prepletalo tudi z ustvarjanjem. če ne bi bil zadetek, bi bil morda nekdo povsem drug, počel nekaj drugega, ali pa celo enako, pa morda zanič. To so relativne zadeve. In nekdo je sicer zadetek, a vrhunski igralec z zadetostjo v paketu, nekdo drug pa zadetek na pločniku z iztegnjeno ročico za drobiž. druga varianta se mi zdi bolj tragična od prve, čeprav zavita v anonimnost.
Skratka … ni črno-belo. Smrt Paula Newmana se mi zdi pač optimalna. Naredil je močno kariero, verjetno, po pričevanju, bil srečen v zakonu, pa še strastno je izzival z dirkanjem in umrl v visoki starosti. Sam se je v enem zadnjih intervjujev oklical za človeka, ki je imel veliko sreče v življenju in izjavil, da žal premnogo ljudi pa take sreče niso deležni. Torej se je zavedal opotečnosti uspehov, kar je za cenit. To je vse.
1.10.2008 ob 14:23
Simonca, pretežno dobronamerno: začela si svoje diskusije (spomnim se tvojih začetkov na Gradišnikovi limanici) relativno blesavo, zdaj pa priznam - kapo dol (tudi klobuk, ko bo sezona za klobuke).
Sreča, da se tistih nekaj bab, ki ste sposobne voditi zagnane in miselno korektne diskusije, ne združi v skupnem cilju svete vojne proti moškim.
:)))))
Je pa res, kar trdijo nekateri diskutanti, da si včasih zaradi znanstvenih resnic preveč suhoparna in da bi včasih lahko kaj skrajšala in vnesla več humorja. Kaj pomagajo dobre razprave, ki jih ljudje ne berejo. Skrajšaj se za polovico - spomni se Kučana: stvaren, logičen ,a dolg kot pasja čreva. Pa Školjč je podoben tip, le da njega uničuje način podajanja (dobrih) tez.
LP!
Vprašanje pa drugič - sem že predolg.
1.10.2008 ob 14:25
At the age of 70 he became the oldest driver to be part of a winning team in a major sanctioned race, winning in his class at the 1995 24 Hours of Daytona.
Leta 1979 pa je bil drugi na zmagovalnem podiju 24 ur Le Mansa.
1.10.2008 ob 19:17
iztok: tvoj blog se mi zdi najbolj primeren za hecat se, zato, ker se mi zdi, da določene teme stereotipiziraš. pač sem prilepu Cvitkovičev tekst. če uporabim komunistični diskurz, sem ti tvoj blog nacionaliziral ( sej ti to razumeš, saj hočeš biti v prejšnjem življenju partizan. in tak kot si, mislem, da bi bil tudi komunist - povzpetnik). sam si pošiljal okoli in okoli speme: pridite in obiščite moj blog. sedaj smo prišli in si ga prilastili. veš pri enih blogerjih sploh ne morem komentirat, ker se večinoma strinjam z njihovimi tezami. pri tebi pa žal ni tako. le na filme se spoznaš, pa sem hotel s teboj malo podebatirat, ti pa me ne kadiš pet pik.
storil bom komentatorski samomor, ker ne morem več prenašati te ignorance, ki jo izvajaš. sej nisi ti kriv, le labilna oseba sem. adijo. tam gori nekje mi ne bo pel Toše, ampak mi bosta igrala brata Ayler, saj sem imel nick po njima, meni najljubši plativ LIVE IN GREENWICH WILLAGE (in ne po disko skupini). Še zadnjič mi priznaj, da je tudi tebi ta plata de best. Pogrešal vas bom vse sokomentatorje. Škoda Iztok, pa toliko, bi se lahko naučil od mene o alternativni subkulturi. veš ni vse kar je dobro mainstreem. res je da nisem se znal izražati, a vsebina je bila moja vedno pozitivna in nediskriminatorna. joj, kolki je težko zapustiti vas. a kaj hočem. tako naprej ne gre. ZBOGOM.
PS. zdej lahko tudi meni posvetiš en post pod rubriko R.I.P.
1.10.2008 ob 19:26
village people,
Sonje ne bo nic prebudilo, se toliko postov o njej ne. zanjo bi bilo treba poskrbeti, ko je bila ziva in ji nuditi pomoc.
Njena smrt je tragicna, odsla je mlada umetnica, zlomljena zaradi zivljenja, ki mu ni bila kos.
Poslji meni besedilo, ga bom dala jaz na blog, ce ti to toliko pomeni.
1.10.2008 ob 22:04
@Niko Brumen:
Pri Gradišniku niso bili nobeni moji začetki, samo ti si me očitno tam spoznal in nič blesavega ni bilo oziroma moraš se zavedat, da glede na to, da sva se pač spričkala, si se blesav zdel tam tudi ti meni. Se pa ne spomnim več, zakaj je šlo. Predolgo nazaj. Definitivno pa stojim za vsem tudi danes, tudi če ti ni po godu, ali pa morda česa v določenem kontekstu nisi razumel. Sicer pa lepo, da si sposoben tudi spremenit mnenje, če se izcimi drugače in ne furat surle za vsako ceno. To cenim.
Kar se tiče mojih prispevkov na blogu, menim, da jih ne bereš oziroma si ošvrknil samo kakšen odlomek, pogledal dolžino, ostalo pa sklepaš po kakšnih govoricah tekmovalnih soblogerjev, ki najraje blebetajo in me prav tako ne berejo. Ker so me nekateri, predvsem tale naš Gartnerček in kakšna grahkolobanjska Dajana, razbobnali kot naduto intelektualko, ki pametuje v pretežkem besedišču za njihove mišice, se avtomatično začne kvantat o pomanjkanju duhovitosti. To je stereotip, ker ti ljudje butastost enačijo s humorjem. Če se greš pametovanje, si pač resen … hehe … No, zato obtaja kar nekaj mojih bralcev, ki je izrazilo presenečenje, zakaj nekateri govorijo, da nimam smisla za humor, oni se pa tako režijo ob mojih določenih tekstih. In jaz odgovorim, da zato, ker so to pač butalci, ki me itak ne berejo.
Nadalje pojma nimam od kod ti informacija, da me ljudje ne berejo. Če me ne bi brali, se mi ne bi ljubilo pisat. Tako pa vem, da imam veliko bralcev. Seveda pa ne Lady ali Požarreport publike. Ti se oglasijo pač tukaj ali pri Ireni Sireni in podobno. Bralcev mi ne zmanjkuje, ampak jih imam vedno več. Pa ti? Školč (in ne Školjč) ima pa zelo dober način podajanja svojih opomb, saj pove zelo natančno in točno tisto, kar je treba, samo zelo počasno retoriko ima in zamolklo barvo glasu.
1.10.2008 ob 22:07
Aja, Niko … še to … če bi se rad smejal, v kolikor smisel za humor imaš (kar izključuje kakšne Kuntner afengunce za otroke seveda), ti lahko pa priporočim kakšen svoj zapis, kjer več duhovičim, ker je duhovičenje na mestu.Pišem namreč različne tekste … nekje več preklinjam in se jezim, nekje bolj duhovičim, nekje pa bolj analiziram. Ni vse za kamor koli, ker se tudi ne občutim ob vsaki tematiki enako.
1.10.2008 ob 23:18
Selemjan, očitno ga nisi videl v pravih filmih.
Sem videl praktično vse njegove filme.
1.10.2008 ob 23:49
Simonči: poskušaj svoje izvajanje malo orealiti:
Zgolj poskusi, kajti ko se zagovarjaš, nisi prav nič prepričljiva.
Tvoji komentarji so vsekakor bolj lucidni, kot si to dokazovala z gornjim tekstom - tistim dooooolgim, ki ga seveda nisem prebral.
Joj, bova morala spet ponoviti lekcijo?
Glede na to, da gre letošnja knjiga proti koncu, bi pa morda lahko našel kaj časa za debatiranje s tabo. Predlagam dve zanimivi temi:
1. s čimveč besedami povedati čimmanj,
2. s čimmanj besedami povedati čimveč.
Morda pa celo tako, da ti iz mojih aforizmov delaš dolge tekste, jaz pa iz tvojih dolgih tekstov aforizme?
Verjemi, da bova imela kopico navijačev.
:)))))))))))))
2.10.2008 ob 13:33
@Niko Brumen:
Z nekom, ki ne zmore branja kompleksnejših in logično daljših besedil, se nimam o čem pogovarjat. Čemu bi se pogovarjala z nekom o romanu Vojna in mir, če trdi, da lahko prebere samo črtico na dan, pa zato spi na Cankarjevih Podobe iz sanj že deset let? Nonsens. In da je nonsens še večji, se taisti človek čuti celo poverjenega o delih, ki se jih ni niti dotaknil, podajat mnenja in celo nekakšne “wannabe” mikro ocene … Objestno in “allenovsko” komično!
Upam, da sem bila tokrat dovolj kratka.
2.10.2008 ob 13:53
:))))))))
Simonca, vidiš, kako moje rcnije primejo - z eno samo besedo te bolj ziritiram, kot ti mene v vsem dolgem sestavku.
Kako ste ženske predvidljive!
Kaj pa predlagano “tekmovanje”? Veš, tisto bi dalo konkretne preglede o najinih dometih. Brez lapanja z višine kurje lestve.
:))))))))))))))
2.10.2008 ob 14:31
ja, ja niko, zdaj je pa že predvidljivost in zgolj provociranje lol
2.10.2008 ob 14:31
lepi fedri.
2.10.2008 ob 14:39
Pa dolgi!
:))
2.10.2008 ob 14:43
dve pikici na začetku fedrov simbolizirata dve osebi ki padeta vanje in se trkljata ob stener, dokler ne izstopita. ti osebi sva jaz in andy warhol. narisal bom še zaključek, ko padeva ven.
)): .
te zanima kaj je tretja pikica? stavil bi, da te. tretja pikica je lu rid, ki naju brcne nazaj na vrh. ko prideva nazaj na vh, naju gravitacijska sila pripravi do ponovnega padca. spodaj je lu rid. vsi trije smo nekakšni sizifi.
2.10.2008 ob 15:15
(;) .I.
Fedre si pa sam nariši!
2.10.2008 ob 15:30
).)
.I.
2.10.2008 ob 15:35
Simona, pa ne da si fovš, da tudi ti nimaš alterkomediantskega bloga?
Village, spoštujem tvojo odločitev. Toda finta je drugje. Finta je v tem, da je dobro, če se držiš teme. Vsaj tam, kjer vidiš, da je treba. In tam, kjer vidiš, da mi nekdo veliko pomeni. In če spišem tekst o Paulu Newmanu in tekst o filmu To je on, Sonja Savić in Vice Vukov nimata pri tem kaj iskati. Če ne drugega, je žaljivo do njiju, saj bi si zaslužila poseben tekst.
Selemjan, potem pa me res čudi tvoj komentar.
2.10.2008 ob 15:36
Niko & Djubre, zakaj je treba pod spomin na Paula Newmana pisati take bedarije? Res ne gre drugače?
2.10.2008 ob 16:04
Hehe, ko zmanjka nekih (racionalnih) argumentov, se pa takoj fovšija naprej meče.
2.10.2008 ob 16:05
Še tebe se je manjkalo
2.10.2008 ob 16:32
@Niko Brumen:
Nisem vedela, da je poanta v iritiranju. Odgovorim skoraj vsakomur, kar pa ne pomeni, da enako cenim vse komentatorje. Odgovorim tudi slaboumnemu primitivcu, ki mi napiše na primer: “Ti si kurba komunistična”. Zelo kratko in jedrnato, ampak žal slaboumno in primitivno. Sicer pa tudi tvoj odziv zlahka ocenim za več kot predvidljivo testosteronsko moški, če bi že rad komuniciral na tako brezvezno seksističnem nivoju.
Kakšno tekmovanje v dometih??? A se hecaš? Jaz dometa ne uporabljam zato, da bi tekmovala. Sem tudi nasprotnik gladiatorskim igram, bikoborbam in drugim vrstam drhaljenja. Res je, da se tudi pokoljem v debatah, če sem izzvana, vendar ne uživam v tem, čeprav zmagam. Osebam, ki komunicirajo na način podtikanj, zvijač in verbalnih manipulacij, ker tekmujejo in jim je pomemben samo občutek zmage, ki si ga itek podelijo kar sami v vsakem primeru, se pa izognem, ko se izkažejo kot taki, ker se mi zdi vse skupaj samo stvar psih(oz)e, kjer je vsebina postranski faktor, kar me pa ne zanima. Zguba časa. Raje kaj zanimivega preberem.
2.10.2008 ob 16:34
iztok, se opravičujem, če sem prizadel tvoja čustva. malo sem pozabil v kateri temi smo, malo pa se mi zdi, da bi bila paulu newmanu všeč pop art komedija na njegovi osmrtnici.
2.10.2008 ob 16:37
@Gartner:
Ja, Gartner, spet si me razkrinkal. Zdaj umiram še od nevoščljivosti, ker ti vedno znova uspeva prodret v tančine moje črne duše. Damn!
2.10.2008 ob 16:42
Djubre, morda pa res. Naj ti bo, a vseeno bodi dovolj.
Simona, prosim ne pozabi, da še vedno govorimo o Paulu Newmanu in da so mi tvoje debate z Nikom povsem odveč.
LP
2.10.2008 ob 17:02
iztok, ob devetih ti časitm kavo v metropolu.
2.10.2008 ob 17:04
Iztok - imaš prav. Po svoje, a vendarle.
Le Simoni bom še odgovoril - potem pa dam pod tem naslovom mir. OK?
Simonca: Seveda je šlo s tvoje strani za povsem enako obliko komuniciranja in celo SERIJSKEGA PODTIKANJA (le kaj bi naj sicer pomenilo tisto tvoje o bralnih dometih očitati nekomu, ki je imel v svoji knjižnici že v 4. razredu preko 600 knjig in je seveda vse tudi prebral - večino celo po večkrat Pod svobodnim soncem pa tolikokrat zaporedoma, da je znal vse, razen poglavij o Ljubinici, ki mi niso bila ne takrat in ne zdaj všeč, na izust). Pa lahko predvidevaš, da sem od takrat naprej svoje bralne navade še močno razvil.
TOREJ: mOJ PREDLOG OMOGOČA DOKAZLJIVOST IN NE OSEBNEGA BLEBETANJA in možganskega bildanja brez pokritja.
Kje so torej stvarni dometi tvoje samozavesti?
LP!
2.10.2008 ob 20:53
@Niko Brumen:
Žal si prvi brez potrebe superioren komentar uprizoril ti. Sicer si ga okrancljal s pohvalo, vendar si nisi mogel kaj, da ne bi na plano povlekel gnojnico iz preteklosti s kepico iztrebka v mojo faco. Jaz pa svojih besed, od kadar koli že, za eno pohvalo pač ne prodam. To je vse.
Skratka … če boš komuniciral z mano korektno in predvsem vsebinsko … brez nepotrebnih poskusov poniževanj in zbadljivk, se bova razumela odlično. Sicer pa niti po pomoti. Možgansko bildanje brez pokritja, pa sploh bildanje ni … In vse je dokazljivo. Stvarne domete moje samozavesti boš že sam našel, če boš hotel. To ni moj problem.
@Iztok;
Evo, zdaj se lahko pa po prosti poti razplamti debata o Newmanu.
2.10.2008 ob 21:12
Simona, zdaj ko ste ga zasmetili po dolgem in počez in ko nihče ne najde komentarjev, ki imajo z Newmanom zveze, je vsej skupaj nepotrebno. Vidim, da ne štekaš poante mojega bloga. Pri tebi je drugače, ti imaš štiri zapise na mesec in tam je vse dovoljeno, saj možnosti za drugačne debate ni. Tukaj pri meni pa je veliko različnih tem in res ni potrebe za bluzenje v tri krasne. Še posebej pri zapisu o igralcu, katerega smrt me je pretresla. Če želiš pa lahko odprem temo Simona vs. Niko. Tam pa se lahko gresta mačke in miši.
LP
2.10.2008 ob 21:45
Me je prav sram da nisem nobenega njegovega filma gledal morem kar si pobrat kaj njegovga ,..
2.10.2008 ob 21:58
Luka, za uvod predlagam A Cat on a Hot Tin Roof, Hud, Cool Hand Luke in Hustler.
2.10.2008 ob 23:01
Kot zanimivost..Pravkar se je ma slo2 končal Newmanov-The Color of Money.Začne pa se Kruh in mleko(Sonje Savić).Pa le ima post nekaj skupnega tema z Sonjo Savič, heh. Oba filma SO tik pred zdajci uvrstili v program za spomin preminulema igralcema.(nista bla prej planirana).čist možno, da kdo iz rtv bere tvoj blog.:)
2.10.2008 ob 23:19
Iztok se strinjam.
Lahko že kar postaviš naslov: SIMONA DALJŠA, NIKO KRAJŠA.
:))))))))))))))
3.10.2008 ob 00:07
Mičopičo, to sem tudi sam opazil

No, pa smo vendarle prišli skupaj. Toda ne pozabi, med The Color of Money vseeno niso spuščali odlomkov Kriha in mleka, mar ne
3.10.2008 ob 09:15
Iztok, to ni bilo potrebno saj so za njega našli prav poseben termin..Film ni tak slab, da bi si zaslužil samo odlomke.Prav tako tudi Sonja ni tako slaba igralka, da ne bi smel pod zapisom ostat kak komentar o njej.Navsezadnje sta bila oba dobra igralca in umrla v istem tednu.
V primeru. da Newman še nebi umrl, bi mogoče potem brali posvetilo Sonji?heh.
Drugače pa prej nisem vedel nič o Sonji, tako da zavoljo komentarjem vem nekaj več o “naših” igralcev.Zato ne vidim problema da pod zapisom ne bi smel ostat kak komentar o drugem igralcu.
Se pa morem zahvaliti Simoni, da sem zaradi njene omembe Sonje, končno videl Kruh in mleko(malo za šalo, malo za res).
Barve denarja pa so ne dolgo nazaj na slo že predvajali.Bi lahko izbrali kaj boljšega.
4.10.2008 ob 05:41
Mičopičo, kdo pa je rekel, da je Kruh in mleko slab. Prav nasprotno, odličen je. Eden bolj zanimivih slovenskih filmov zadnjih let. Da so komentatorji pod Newmana vpletli Sonjo, pa glede na vse sranje, ki so ga izvajali za tem, niti ni ne vem kak problem.
Glede Barve denarja, jasno da so izbrali prav ta film, saj je to edini Newmanov oskar. Film resda ni mojstrovina, vsekakor pa je dostojen spomin na gospoda Newmana.