IZTOK faking GARTNER

« | | »

Blogerski kolega Dejan Kaloh je končno ugotovil, da je politika kurba

11.09.2008

Dejana Kaloha sem prvič spoznal preko bloga, ko mi je tu in tam pustil kak dober komentar in mi nenehno “težil” o tem, da si zaslužim kaj boljšega v našem medijskem prostoru. Ujela sva se, se dala v blogrolo (no ja, zaradi vljudnosti), skratka, bil je dečko na mesto. Njegov blog mi je bil zelo zanimiv, daj je fural pestro sceno in večkrat povedal tudi tisto, kar si drugi niso upali. Nepozaben mi je tudi njegov spor s Simono Rebolj. Najprej mu je bila všeč, potem pa je poštekal, da se z njo ne da normalno meniti, saj hoče imeti vedno prav. S tem je dokazal, da se lahko tudi premisli, če na lastni koži ugotovi zmoto.

Nato se je zgodilo nekaj nenavadnega. Kolega Dejan je svoj blog nenadoma izbrisal in se čez nekaj časa vrnil s povsem drugačnim stilom. Z resno in čisto nič populistično zadevo, ki se je potem seveda spremenil v PR za stranko Lipa. Jasno, Dejan je postal vodja njihove pisarne in Pečetova desna roka. Lipo je hvalil kot zmešan, predal se ji je z dušo in telesom. Kaj vem, morda je dobil tudi direktivo, da mora umakniti svoj zabaven blog in pred javnostjo nastopiti s čim bolj resnim. In pozor, celo Spooky Mulder je v enem izmed komentarjev povedal, da bo volil Lipo, saj je v njej njegov kolega Dejan Kaloh. Povedano drugače, poba se je res podal v politiko z dušo in telesom.

In sedaj je počilo. Kolega Dejan je iz Lipe odstopil in se skregal s Pečetom. Zavoljo domnevno lažnega dokumenta, ki ga je Peče kazal v parlamentu. Po Kalohovih besedah, zavoljo dejstva, da se zruši Janeža Janšo. To se mi zdi zelo pogumno dejanje. Morda najbolj pogumno, kar se jih spomnim v našem političnem prostoru. Član stranke, ki naj bi držal s šefi stranke, odstopi zato, ker mu ni všeč domnevna nepoštenost. Torej, ker ne prenese umazanih iger in ker je bil prepričan, da so njegovi šefi res pošteni. Zelo pogumno, dragi kolega Dejan. S tem se boš brez dvoma zapisal v anale slovenske politike in zaradi tega te bom spoštoval do konca življenja.

Pa vendar, Kaloh je kljub temu zelo naiven. Čudi me, da bi intelektualec njegovega kova pričakoval, da je politika poštena igra in da bi resnično verjel, da se gredo politiki pošteno igro brez nizkih udarcev. Prepričan sem, da se v mnogih strankah dogaja popolnoma isto in da nihče ne odstopi na tak način, saj ve, da je vse skupaj umazana igra. Ve torej, da je politika kurba in da se je treba posluževati tudi takih prijemov. Toda Kaloh tega očitno ni vedel in je dejansko izdal svojega šefa.

V mafijskem žargonu bi se temu reklo špicelj, špiclji pa kot veste na dom dobijo mrtvo ribo. Jasno, Kalohu že grozijo, kar je seveda lahko pričakoval. Toda odločil se je po svoji vesti in tako, kot je mislil, da je prav. Zdaj bo seveda moral nositi posledice. A kot sem rekel, čestitam mu za pogum in za dejanje, ki ga na tak način brez dvoma ne bi upal storiti nihče drug. Še posebej, če bi bil nov v politiki.

Dragi Dejan, čestitke za pogum. Z željo, da se bo vse dobro končalo.

null Prav imate, slika je meglena.

DODATEK:

Med komentarji so se pojavile teorije, da naj bi bil Dejan Kaloh Janšin vohun in da je bil vseskozi njegov namen, da zjebe Pečeta. Huh, mar je Lipa tako zelo nevarna, da bi se jo Janša bal? To se mi zdi nerealno. Janša se ne boji nikogar, le zakaj bi se bal Pečeta. Ne rečem, da bi Kaloh to storil v kakšni bolj popularni stranki. Lipa pa je premajhna in premalo pomembna, da bi kupil to teorijo. Nadalje, Peče nikakor ni neumen, Peče je dovolj prebrisan, da bi njegovo namero moral prepoznati že prej. In četudi naj bi Kaloh po vaše svoje bloge zbrisal zaradi dvojne igre, bi ga Peče pogruntal, če bi bil res nek vohun. Vohun? Lepo vas prosim, saj nismo v ameriškem filmu.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 11.09.2008 ob 15:22 pod Aktualno in brez cenzure. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

122 odgovorov na “Blogerski kolega Dejan Kaloh je končno ugotovil, da je politika kurba”
  1. Vanja - 11.09.2008 ob 15:31

    mogoče si pa naiven ti. Kaloh je bil goreč privrženec Janše, se spomnim njegovih blodenj. Morda je pač šel v lipo zato, da za svojega gospodarja naredi diverzantsko akcijo in sedaj je na prvo žogo izpadel car.V resnici se pa lahko v ozadju skrivajo precej “nepokončne” stvari.

  2. abdullah - 11.09.2008 ob 15:31

    je le Janšev agent, ki je prišel v Lipo z namenom , da jo uniči, če bo Lipa postala nevarna?

  3. smoger - 11.09.2008 ob 15:41

    Iztok, me ni pa ne gre v glavo kako ti verjameš, da je Kaloh pošten, Peče pa bad guy. A ti ni jasno, da tisti, ki vstopi v politiko, potrebuje denar in imiđ…do tega pa bo prišel na katerikoli možen način.
    A nisi nikoli pomilsil npr. da sta se Peče in Kaloh tako dogovorila, da se potem v medijih govori tudi o Lipi.
    VSI POLITIKI SO ISTI ! Naredi en poskus: Vzemi bankovec za 500 evrov pa ga približaj kakemu politiku…takoj boš opazil kako mu sline iz gobca tečejo.

  4. iztokgartner - 11.09.2008 ob 15:43
    iztokgartner

    Vanja, uf, zdaj pa si me presenetila. Če pa je to res, potem pa bom zelo razočaran nad njim. Mi je pa vseeno smešno, da Peče tega ne bi vedel in bi ga sprejel v svoje vrste.

    Smoger, nikjer nisem zapisal, da je Peče bad guy. Peče je zelo zvit in točno ve kako se to dela. Problem je samo v tem, da je imel okoli sebe napačne ljudi, torej ljudi, ki so bili vsaj v moji glavi preveč pošteni. In ja, taka reklama je preveč slaba, da bi bila dobra. Eno so Patrie, toda to je nekaj drugega.

  5. david.pelko - 11.09.2008 ob 15:47
    david.pelko

    Dejan Kaloh je zelo v redu fant, glede na to, kar je naredil. Ni prenesel, da nekdo javno podtika drugemu dokumente, ki jih je sam doma sestavil na računalniku, ali nekaj podobnega. Vsak normalen in pokončen človek bi v tem primeru tako odreagiral, kot je to storil Dejan Kaloh. Je pa res, da takšnih ljudi, ki bi delovno mesto, finančni in družbeni položaj riskirali za nekaj takega, na žalost, zelo malo! Bravo Dejan Kaloh!

    Iztok, naivni smo pa vsi. Kdorkoli bi v nedeljo 21.09. 2008 odšel na volitve in obkrožil KATEREGAKOLI kandidata ali stranko je dokazal da je 100% čistokrvni naivnež, ali pa preračunljivec v primeru, da je simpatizer neke opcije in računa na kakšne koristi :(

  6. david.pelko - 11.09.2008 ob 15:48
    david.pelko

    Vanja, ti si navadna trapa. Diverzantska akcija? Vprašaj se, kdo je ponaredil dokument in povrhu vsega še z njim mahal po parlamentu?

  7. iztokgartner - 11.09.2008 ob 15:50
    iztokgartner

    David, problem ljudi je, da res nasedejo lepim besedam, kar je jasno, saj živijo slabo in jim te besede dajejo upanje. Toda treba je izbrati nekaj, kar je bolje od tega, kar je sedaj. Če bo potem še slabše, bomo seveda razočarani, toda še slabše pa je, da pustimo tako kot je in imamo v glavi, da smo naivni in da bo tako ali tako isto sranje. Tega ne sprejmem.

  8. Pris - 11.09.2008 ob 15:51
    Pris

    David, po pravici povedano sem včeraj, ko sem videl novico, tudi jaz pomislil na isto, kot Vanja. Še vedno se namreč spomnim Kalohovega gorečega navijanja za Janšo in SDS, nato pa se je čez noč priključil novi stranki, ki najbolj udriha ravno po premieru.

  9. iztokgartner - 11.09.2008 ob 15:52
    iztokgartner

    David, kaj pa vsi ostali dokumenti, mar meniš, da so vsi resnični? Finta je le v tem, da je prevaro sedaj nekdo izdal. In to iz vrsti ljudi, ki so to prevaro predstavili javnosti.

  10. iztokgartner - 11.09.2008 ob 15:53
    iztokgartner

    Pris, kot sem rekel že Vanji, mar meniš, da ga Peče ne bi pogruntal, glede na to, da je vedel koga dobiva v svoje vrste? Huh, saj res, je zato zbrisal svoj blog, da bi skril navezo z Janšo. Eh, zdaj pa že pretiravam in se grem bedne teorije zarote. Bom raje ostal pri svojem osnovnem mnenju, da je Kaloh ne glede na vse, junak.

  11. GReen street hool - 11.09.2008 ob 15:55

    “David, po pravici povedano sem včeraj, ko sem videl novico, tudi jaz pomislil na isto, kot Vanja. Še vedno se namreč spomnim Kalohovega gorečega navijanja za Janšo in SDS, nato pa se je čez noč priključil novi stranki, ki najbolj udriha ravno po premieru.”
    x3 kaj je sinonim za Dejan Kaloh?-načelnost :lol
    DDDD

  12. david.pelko - 11.09.2008 ob 16:02
    david.pelko

    Iztok in Pris, ne bom ugibal in se šel zarot. Dejstvo je, da je Peče ponaredil nek dokument in imel toliko jajc, da si je z njim upal mahati po parlamentu. Politika bi morala biti v službi države in pravi resni politiki se ne gredo takšnih uamzanij, da ne rečem otroških igric. Tudi jaz bi storil isto, kot je to naredil Kaloh.

    Ljudje, pa kam bomo prišli, če bomo doma na skenerjih in ne vem kako še kar vsepovprek ponarejali dokumente? Halo? Če dokument ni originalen bi Peče v normalni demokraciji kjerkoli na zahodu izginil s političnega prizorišča še isti dan. Upam, da nisem tudi jaz zdaj naiven in da se ne motim.

    Sicer pa šibam, delo kliče, imam še nekaj telefončkov za narest, nisem politik, na žalost in v veselje :)

  13. Pris - 11.09.2008 ob 16:06
    Pris

    David, a to, da je dokument ponarejen, pa kar na besedo verjameš Janši in Kalohu. Zate je to dejstvo. :lol:

    Za to je zaenkrat toliko dokazov, kot za obtožbe, da je Janša prejel podkupnino od Fincev.

    Jaz ne verjamem nikomur, zgolj omenil sem, da je varianta s Kalohom kot podtaknjencem mogoča.

  14. GReen street hool - 11.09.2008 ob 16:06

    :lol:

  15. david.pelko - 11.09.2008 ob 16:08
    david.pelko

    Samo to bi še dodal. Oditi na volitve in oddati glas za katerokoli od obstoječih strank, je žalitev za vsakega Slovenca, ki vsaj malo razmišlja s svojo pametjo. Ta politika bi morala dobiti popolno nezaupnico svojih državljanov! Vsi kandidati so milo rečeno “OKUŽENI”.

  16. david.pelko - 11.09.2008 ob 16:09
    david.pelko

    Pris, če dokument ni ponarejen, zakaj tega ni potrdil Peče MMC-jevemu novinarju in kategorično zanikal Kalohovo izjavo?

  17. Pris - 11.09.2008 ob 16:11
    Pris

    David, Peče je že vsaj trikrat zavrnil kakršnokoli možnost ponarejanja konkretenega dokumenta. Tudi na Siolu je članek.

  18. david.pelko - 11.09.2008 ob 16:12
    david.pelko

    Kasneje ja, v prvi izjavi pa ne!

  19. david.pelko - 11.09.2008 ob 16:12
    david.pelko

    AJD ŠIBAM, NIMAM ČASA :(

  20. Pris - 11.09.2008 ob 16:16
    Pris

    David, kljub temu še vedno ni nobenih dokazov, da je dokument dejansko ponarejen, kot tudi, da ga je ponaredila Lipa. Ti pa si to navajal kot dejstvo, na kar sem opozoril.

    Uspešno šibanje! ;)

  21. Dajana - 11.09.2008 ob 16:18
    Dajana

    David: Imaš prav, Dejan je zelo v redu fant. In pogumen. ;)
    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=182480

  22. simonarebolj - 11.09.2008 ob 16:24
    simonarebolj

    Hvala, Iztok, da si omenil moj prepir s Kalohom in seveda v klasičnem slogu, saj tudi ti ne moreš s hvaležnostjo pozabit nobenega borca, ki je zasovražil Simono, spet izkoristil priliko, da me na podlagi značajske oznake povaljaš po blatu.

    Morda bom spisala en kratek zapisek na to tematiko. Namreč v Kalohovem značaju preko najiega prepira nisem spoznala nič lepega, pač pa veliko ambicioznosti, pristranskosti in tacanja brez izbire sredstev za svoj cilj. Takrat je bil njegov bložni cilj pač opljuvat Simono in njegova spoznanja so bila milo rečeno za prozorna in za lase privlečena.

    V enakem slogu se je odvijala njegova kariera. Veliko gonje za novinarski položaj. Izbrisal je pol bloga, kjer je jasno propagiral SDS in se takrat trudil pridrsat do vidnega položaja v tej stranki … veliko sta se pričkala s Hadom na primer, ki je tudi objavil zelo prijazen presenečen zapis na to temo, ko je Kaloh prestopil k Lipi in izbrisal objave, kjer je dokumentirana njegova privrženost SDS-u. Ta zapis je pri hadu 6. 7. objavljen.

    Njegova izjava pa je sumljiva, da kar poka po šivih. Med drugim bo moral na primer pojasnit ali je adminsitrator ali vodja pisarne. Peče je namreč zatrdil, da ga komaj pozna, saj ni noben vodja pisarne, ampak samo administrator, vodja pisarne naj bi bila neka Tanja nevemkajže. Zelo nenavadna pa je tudi Kalohova poštenjakarska drža, saj je izjavil, da je ob že od začetka zapaženih svinjarijah v Lipi jasno dal Pečetu vedeti, da se on umazanih iger ne gre. In umazanec, kakršen naj bi bil po njegovem Peče, bi takega poštenjakarja nastavil na vrh svoje pisarne in mu še reportiral vse umazane ideje, ki mu padejo na pamet in se pred poštenjakarjem zlobno hihital z izjavo, vse za sesutje Janše?!!!! Tako butast naj bi bil Peče??? Zelo dvomim.

  23. mica - 11.09.2008 ob 16:28
    mica

    pojma nimam, kaj se je v resnici dogajalo za zaprtimi vrati.
    Kaloha NE poznam, mimogrede, danes sem bila v Kranju in mesto je še zmeraj oblepljeno z njegovimi plakati…..

    Med politiki dam roko v ogenj le za dva, tri, ki jih zelo osebno poznam, še iz mladosti ven.
    Kakšen je Kaloh?
    Je res tako načelen, pošten?
    ker sem potitivno misleče bitje, vzamem za predpostavko, da je RES tak.
    In če je tako, potem me zanima, kaj pa se je v resnici dogajalo v Lipi?
    Grožnje in vse te reči….to NI enostavno…..
    No, pa bo mogoče kaloh kaj pvoedal sam..ali pa kdo, ki je z njim pasel krave :-)

  24. Dragica - 11.09.2008 ob 16:31

    Dejan je v slovenski politiki NIHCE.

    PR pomeni biti hlapcic in trobilo stranke, to res ni nic, kdor se spozna na politiko in kako funkcionira.

    PR pomeni biti deklica za vse.

    Kot je rekla VANJA, naiven si, iztok in otrocji!

    nekdo, ki je bil tak navijac JJ-ja se cez noc ne more spremeniti.

    JJ si zasluzi odstrel, ne zaradi tega bednega dokumenta, ampak ker je degradiral Slovenijo v svoj lastni fevd in vlado v svojo deklico za vse.

    Ce je bil dokument res ponarejen, bi podal prijavo TAKOJ kriminalistom brez vskega ropom poma.

    Pa je hotel medijsko pozornost, ZAKAJ?

    zakaj ni tega razcistil na samem s pecetom? Mu zagrozil s prijavo???

    Fant hoce publiciteto! Izgubiti pa nima kaj, biti PR v neki stranki, kot je pecetova, je bedna stvar.

    To je kot biti smetar na cesti v politiki.

  25. djubre - 11.09.2008 ob 16:40

    iztok ni naiven in otročji, samo všeč mu je, ker ga je kaloh hvalil in ni maral simone rebolj. kaloh je seveda hotel od iztoka publiciteto, morda bi ga tudi km zrinil, svojega lahko vodljivega iztoka. kaloh je saboter. človek, ki bi mu z veseljem pljunil v obraz. izmeček človeštva.

  26. Dajana - 11.09.2008 ob 16:56

    Dragica: Tudi, če boš pljuvala po Dejanu, tvoj mož ne bo postal zunanji minister. :evil: Kaj pa ti veš o njem??? Pečetova stranka je bedna stvar? Oprosti, a smo še v socializmu, da nam bodo ukazovali, koga naj volimo???

    Za nepoučene: Dragica je žena gospoda, ki bi rad bil zunanji minister v Pahorjevi vladi.

    Zgrožena sem nad nekulturo Slovencev! :(

  27. djubre - 11.09.2008 ob 17:00

    @dajana: kakšna neverjetno neumna stara prasica si.

  28. mica - 11.09.2008 ob 17:11

    Simona, danes sem bila v Kranju, kjer so Kalohovi plakati in jumbo plakati na VSAKEM KORAKU. Kar pomeni, da kandidira pri LIPI.
    In ker ima Lipa komaj nekaj deset članov, mi moja logika pravi, da mora Peče Kaloha hudičevo dobro poznati.

    Za moje besede je polno vizuelnih dokazov po celem Kranju.

  29. abdullah - 11.09.2008 ob 17:12

    Kdo je žena od Gorana Dragiča?

  30. Leopold Suhi - 11.09.2008 ob 17:16

    Kaj berem, da Dragić kandidira za zunanjega ministra. Sej je fajn fant, ampak mislim, da je za tako odgovorno funkcijo malce premlad.

  31. Dajana - 11.09.2008 ob 17:19

    djubre: Tudi komentator je odgovoren za svoje komentarje. Kazensko!

    abdullah: Dragica je bivša Neikka bivša Meta iz Večera, če se je še kdo spomni. ;) Na blogih je naredila blogerjem s svojim rovarjenjem (v tandemu z Nikom Brumnom) že veliko škode. Med drugimi je zaradi nje nehal pisati blog Branko Gradišnik.

  32. djubre - 11.09.2008 ob 17:28

    @djubre: odgovoren sem, prosim, toži me, pomagal ti bom z osebnimi podatki in v čemer boš hotela. komentar sem tudi arhiviral, da boš lahko imela dokaz. tercijalka zabita. izmeček človeštva, nižja rasa. kurba brez strank.

  33. simon - 11.09.2008 ob 17:28

    Vsak ima pravico do mnenja. Čisto vsak v tem lajfu,
    Vsak, Strinjam se z Djubrejem.
    To, kar ti delaš, Dajana, je pa višek.
    Odjebi, baba!

  34. selemjan - 11.09.2008 ob 17:47
    selemjan

    Iztok ima spet naivne predstave o politiki :>

  35. simonarebolj - 11.09.2008 ob 17:50
    simonarebolj

    @mica:
    Dvomim, da namerava Kaloh kaj dosti povedat. Mimogrede … včeraj sem kliknila na njegov blog, pa ga ni več. Je na dopustu piše. In druga verzija, da nič ne najde.

    To, da je kandidiral pri Lipi, je jasno vsakomur (no, zdaj je odstopil). Zato ni šlo za izjavo v smislu, da Peče pojma nima kdo to je, ampak verjetno, da ne komunicira z njim tako intimno, da bi mu reportiral svoje zlobnosti, kako mu je vseeno za sredstva, da bi zrušil Janšo. Še posebej je čudno slednje, v kolikor naj bi mu Kaloh, kot je rekel, že na začetku povedal, da se on svinjarij ne gre. Poleg vsega je zanimivo, da zanika njegovo funkcijo kot vodjo pisarne. To so konec koncev preverljive stvari. Zakaj vedno spustiš bistvene podatke, ki se navezujejo na tisto, v kar se zapičiš. Valda, da Peče ni zanikal, da bi vedel, kako Kaloh kandidira na njihovi listi. Mislim …

    Sicer ti moram povedat, da kandidatura na listi ne pomeni, da se s predsednikom stranke dobro poznaš. Sploh ne nujno. Poznam kandidata in poznam sistem, kako prideš na listo. Ne odloča samo predsednik. V majhni stranki je pa kakopak to lahko skoraj vsak.

  36. Dajana - 11.09.2008 ob 17:58

    Iztok Gartner: Prosim, da takoj izbrišeš žaljive komentarje o meni!

  37. simon - 11.09.2008 ob 18:10

    Iztok, to, da eni in isti primerki serjejo po večini blogov, da si jemljejo pravico, da svinjajo o drugih, sami pa se imajo za učitelje morale, je pa ubitačno!

    Ta ženska vsem, ki mislijo drugače od nje, pije kri! Enim, ker objavljajo takšne ali drugačne fotke , drugim, ker jim je fouš, tretjim, ker je premalo pametna zanje, vedno se zaletava in se svetohlinsko ven vleče, jaz, revica, nisem nič kriva.

    Tu je debata o Kalohu in vsi imamo svoje mneje, kaj bo srala s svojimi posiljevanji!
    Naj ga napiše in pusti vsem, da ga imajo, ne pa da svinjari!
    Takšen folk se mi gabi!

  38. Dajana » Zakaj imajo ljudje občutek, da je politika kurba? - 11.09.2008 ob 18:11

    [...] potem danes berem pri omenjenem strokovnjaku za vse zadeve, med drugim tudi za politične, ki pravi: Nato se je zgodilo nekaj nenavadnega. Kolega [...]

  39. Luka - 11.09.2008 ob 18:41

    Ja res pomoje je res malo premlad.

  40. blaž - 11.09.2008 ob 18:48

    Tudi meni se ta Dejan ne zdi prav pošten!!! sicer pa vsak ma svoje mnenje, bi pa tudi jaz kaj dodal ko sem preletel komentarje; Dajana, a bi ti že nehala zločinsko obravnavat ljudi, ki so milijonkrat bolj kulturni od tebe, kaj nas briga kdo je žena od koga ali mož od koga, foušijo si nekam vtakni ker si bedasta!!! čist vsi imamo pravico povedat kaj si mislimo ne sam ti!!

  41. markopigac - 11.09.2008 ob 18:52
  42. Dajana - 11.09.2008 ob 19:00
    Dajana

    blaž: Pokorno javljam, da te bom ubogala. Res. :evil:

  43. Rado - 11.09.2008 ob 19:03

    Ne vem kakšen je Dejan Kaloh v resnici,
    ampak skozi njegovo blogovsko pojavo ter kratko politično kariero pa se da slutiti, da je oportunistični karierist. In ne povsem nemogoče, tudi Janšev podtaknjenec v Lipi.

  44. Vanja - 11.09.2008 ob 19:15

    @djubre, za svojo starost izredno dobro preceniš ljudi. in razumem, da se ti kakšni resnično pokvarjeni primerki tako zagravžajo, da uporabiš tudi kakšno sočno ;-)
    @david.pelko-trapa je lahko tvoja žena ali tvoja mati, sluzko. Če se ne strinjaš z mojim mnenjem je OK, vendar se zelo visoko ceniš, če misliš, da kdor ne misli tako kot ti, je pa trapa (pris pa ni bil deležen istega tretmana, ker je dedec? )
    @iztok, resnično me zanima, kako se pokončna drža sklada z izbrisanimi blogi kjer Kaloh poje hvalnici Janši potem, ko se je “kao” pridružil Lipi. Ne rdim, da imam 100% prav, se mi zdi pa prav, da se na takšne stvari “opozori”. In jah, še zdaleč nisem fenica Pečeta na primer.

  45. iztokgartner - 11.09.2008 ob 19:21
    iztokgartner

    David, ostati doma pa je še huje.

    Simona, roko na srce, Kaloh je bil kot bloger znan tudi po tem sporu s tabo. In da ne bo pomote, tudi ti zelo uživaš, če lahko kdaj kakšno čez mene rečeš kjerkoli je prilika.

    Mica, tudi meni je zanimivo, da je odstopil kot tajnik, ni pa odstopil kot član staranke. To pa je res čudno.

    Dragica, zelo površno si prebrala moj zapis.

    Djubre, če bi me poznal osebno, bi vedel, da me ni še nikoli nihče nikamor zrinil in da sem vse dosegel popolnoma sam.

    Selemjan
    pa je spet tečen in ne zna podati argumenta zakaj je tako.

    Dajana, nič ne bom brisal, saj si jih sama zakuhaš.

  46. spookymulder - 11.09.2008 ob 19:23
    spookymulder

    Vsa ta zadeva me po eni strani zelo čudi, po drugi strani pa je zgolj dodaten dokaz, da v politiki očitno zares nič ni sveto in da nikomur ne gre prav vsega verjeti (če sploh kaj).

    Pravzaprav nimam pojma, kaj je res in kaj ne pri tej aferi, toda ker Dejana osebno poznam kot poštenega človeka in sem zanj pripravljen dati roko v ogenj, mu tudi tokrat verjamem in ne pristajam na teorije zarote o janševistični sabotaži.

    Dejansko sem se letos veselil, da bom končno lahko na volitvah glasoval za nekoga, ki mu dejansko zaupam, da bo deloval v dobro vseh in ne zgolj za blagor svojih ljudi ali svoje stranke. Škoda, ker sedaj te opcije nimam več (ker dvomim, da bo Dejan še lahko kandidiral pri Lipi), tako da bom spet moral izbirati zgolj med manjšim zlom.

    Škoda tudi za Dejana, da si je na grbo nakopal tako afero, ki mu v njegovi prihodnosti lahko bolj škodi, kot koristi. Zato tudi ne pristajam na obtožbe, da je oportunist, kajti če bi bilo to res, bi bil lepo tiho in ljudem lezel v zadnjične odprtine, ne pa, da na tak način ponuja svojo glavo naprodaj.

    Ne vem, verjetno bo čas pokazal, kaj je res in kaj ne, ter kdo je imel prav in kdo je lagal, toda zaenkrat ostajam neomajen v prepričanju, da Dejana poznam dovolj dobro, da mu 100% zaupam in verjamem.

  47. iztokgartner - 11.09.2008 ob 19:27
    iztokgartner

    Rado, mar kateri politik ni oportunist?

    Vanja, že takoj sem ti rekel, da si mi dala misliti. In dodal, da pa me vseeno čudi, da Peče ne bi vedel koga vabi v svoje vrste. Še posebej, ker nima veliko članov in lahko vsakega preveri.

    Spooky, glede na to, da ga res poznaš, ti tudi jaz verjamem. Všeč pa mi je tudi tvoja replika o oportunizmu.

  48. Dragica - 11.09.2008 ob 19:34

    Ravnokar je STA objavila naslednje:

    Kos: Dokument, ki ga je pokazal Peče, ni pristen
    Ljubljana, 11. septembra (STA) – Dokument, ki ga je na torkovi izredni seji DZ o nakupu oklepnikov v razpravi pokazal poslanec in predsednik Lipe Sašo Peče, ni pristen, je na novinarski konferenci zatrdil predsednik protikorupcijske komisije Drago Kos. Po Kosovih besedah je dokument star vsaj 15 let.

    Na novinarsko vprašanje, ali je dokument, ki ga je na izredni seji pokazal Peče, pristen in ali ga je morda on posredoval predsedniku Lipe, je Kos odgovoril, da ne. Dodal je, da ve “o katerem dokumentu govorimo, pa vem, da ni pristen”. Ob tem je zatrdil, da je dokument star vsaj 15 let.

    PS In upam, da mi bo dovoljno imeti mnenje in pisati s svojim imenom.
    To, cemur sem pa bila spet danes prica, je nezaslisno. To, da mi nekdo, vedno eni in isti, jemljejo pravico do mnenja, je krsenje osnovnih clovekovih pravic!
    Mene ne bo nihce ustrahoval, imam pravico do vsakega mnenja, tudi napacnega, kot vsi ljudje sveta.

    Iztok, moje mnenje ni vezano zgolj na tvoj zapis o Dejanu, vezano je na funkcijo PR-ja in seveda dvomov v zvezi s ponarejenim dokumentom.

    Jaz bi ga kot clanica stranke, v kateri bi bila in na listi katere bi kandidirala, na to opozorila osebno in ce se ne bi spametoval, podala prijavo kriminalistom.

    kaj vse pa se dogaja celo v politiki elitnih moz in njenem zakulisju, pa…veseli bodite, da vam je vedenje o tem prihranjeno.

  49. iztokgartner - 11.09.2008 ob 19:36
    iztokgartner

    Dragica, ravno to ti govorim. Napisal sem, da je začel njegov blog izgledati kot PR za Lipo, ne pa da je bil on PR. Zanj sem napisal, da je bil le vodja pisarne. Ali celo navaden tajnik. PR je bila Nana Zanelli, ki pa je tudi že odstopila, kot poroča Požar report.

  50. Rado - 11.09.2008 ob 19:36

    Morda imaš prav Spooky,
    Dejan najbrž ni oportunist. Glede na njegovo blogovsko SDS zapuščino je verjetneje Janšev provokator.

    Sicer pa smo ga pravkar lahko slišali na TV, da ga je strah iti v MB. Da je tam zanj zelo megleno. Baje bo tudi prijavil Zagorca zaradi groženj.
    Ubogi Dejan.

  51. iztokgartner - 11.09.2008 ob 19:37
    iztokgartner

    Rado, dvomim, da je vse skupaj tako šaljivo kot ti jemlješ. Ne bi bilo prvič, da bi se zgodila kaka resna pizdarija. Le spomni se novinarja Petka. S politiko se ni za zajebavati.

  52. Niko Brumen - 11.09.2008 ob 20:15

    Krasno!
    Sem strašni Niko Brumen.
    Sem (in še marsikam) me najbrž nikoli ne bi bilo, če ljudje ne bi po nemarnem omenjali mojega imena in o meni dodajali poljubne laži, da ponujajo svojo samopodobo v kar najlepši luči.

    Torej: me želite tu, da malo pospravim vaš hlev ? Naj vam ponudim ogledalo ali vam bolj ustreza samopodoba, ki ste si jo z muko izgradili?

    Na dan z besedo, da vem, česa si želite!

    Hehehe, zna biti še enkrat usodno za vaše čepune, ki jih brezvezno povsod vtikate.

  53. iztokgartner - 11.09.2008 ob 20:18
    iztokgartner

    Niko, drži se teme. Bo šlo?

  54. Rado - 11.09.2008 ob 20:21

    Iztok,

    ne lažimo si. Dejan je nedvomno cmeravo dete.
    Pravi dedec ne bi jokal v mikrofon, češ da ga je strah SMS sporočil.
    Howghk!

  55. iztokgartner - 11.09.2008 ob 20:22
    iztokgartner

    Rado, me zanima, kaj bi rekel ti, če bi se ustrašil za svoje življenje in familijo. Sicer pa, si pristaš teorije, da pravi moški ne jočejo?

  56. Marko Crnkovič - 11.09.2008 ob 20:27
    Marko Crnkovič

    Iztok: A ti nič ne brišeš komentarjev? Kakšne ti stresa tole djubre?

  57. Niko Brumen - 11.09.2008 ob 20:34

    In tema je – pljuvanje po nekom, ki tega portala sploh ni obiskal, pa so ga hoteli kamenjati?
    Dovoli, Iztok Gartner (saj pojma nimam, kdo si – nikoli čul zate), da se branim, če že napadel nisem nikogar.
    Ali pa je poštenost zunaj tvojega etičnega dosega?

  58. Rado - 11.09.2008 ob 20:34

    To ne Iztok,
    nazadnje sem jokal, ko me je napizdila Simona..

    To o domnevnih grožnjah pa je Štajerska folklora.
    Ne moreš si iti politike, če ne poznaš lokalne folklore.
    Kar poskusi priti v reklcu in kravati v kakšen zakoten mariborski lokal. Lokalni pubeci te bodo oblajali do kosti. In kako boš odreagiral ti? Če si rit, potem se boš posral. Če si taprav kampeljc, potem se boš skupaj z njimi hecal na svoj račun. Pa še kakšno pivo boste spili skupaj.

  59. Niko Brumen - 11.09.2008 ob 20:37

    Djubre?
    Jel to nešto markatno i crno?

    Daj no, intelektualec, ne začenjaj pretepov s kalašnikovim in minometi.
    Ni potrebe.
    :) )))))))))))))

  60. iztokgartner - 11.09.2008 ob 20:42
    iztokgartner

    Marko, nisem vedel, da jih ti brišeš :)

    Rado, lepo, da priznaš, da si jokal vsaj takrat :)

    Niko, koga pa pljuvamo?

  61. vetervlaseh - 11.09.2008 ob 20:47
    vetervlaseh

    dejana kaloha poznam le s plakatov po Kranju (po štirih plakatih na enem panoju, vsi so porisani in popisani, kje ima očala, kje brke,… tako da ne vem točno niti kako izgleda)…
    da bi bil Janšev vohun oz. sabotažer oz. karkoli osebno ne verjamem… še manj da bi ga Janša osebno poslal “razdejat” Lipo… sploh zdaj ko igrajo na to da so oni žrtve okrog kater se pač pletejo zadeve (kar je deloma najbrž tudi res … )
    da bi pa kar tako Sašo Peče se kaj hvalil pa to pred njim, potem pa skoraj zanikal njegov obstoj pri stranki… je pa tudi malo čudno… saj ma eno kilo želeja na glavi, ampak zato še ni totalen debil…
    tako da… zajebano je to… čisto vest pa vprašanje če ima kdo… nasploh v politiki… ampak s tem se to rundo volitev še ne bom preveč ukvarjal, saj volilna pravica itak pride šele drugo leto… tako da… samo moje osebno mnenje…

    PS: Zakaj se že komentatorji kar nekaj kregate med sabo v brezveze… ??? pa žaljivke pa obsojanja pa… brezveze… take it easy

  62. iztokgartner - 11.09.2008 ob 20:51
    iztokgartner

    Veter, meni pa je smešno to, da nekateri mislijo, da je Lipa tako zelo nevarna, da bi jo Janša skušal uničiti. Prav zato se mi zdi, da Kaloh ne more biti vohun. Ne rečem, da bi ga poslal v SD.

  63. Vanja - 11.09.2008 ob 20:53

    Še do včeraj nihče ni vedel kdo Kaloh sploh je, že jutri pa ga bo janšek prav zagotovo nagradil, kot nagradi svoje zveste podrepnike. Prav nič ne nosi glave naprodaj, dajte ga no sekljati. Reklama zastonj. Tako kot Nina Osenar na primer. podoben stil. Sicer bo pa Jnaša zagotovo zmagal, še zadnje podgane se selijo na njegovo barko.

  64. Niko Brumen - 11.09.2008 ob 20:54

    Iztok, nekako se mi zdi (pač občutek), da se bova morda nekoč lahko prav fajn razumela, a danes boš pač moral vzeti v zakup mojo razlago brez referenc.

    Koga pljuvate?
    1. Ti nikogar:
    2. Markantni crni je pljuval djubre (z ljudmi, ki so sami sebi sposobni nadeti slabšalno ime, imam zelo dobre izkušnje – seveda v omejenem obsegu// lahko dam še kakšno splošno razlago), ki je bil edini dovolj pošten, da je branil Dragico pred klasično pripravljenem napadu (ena napiše, eden sprašuje, kdo je ta Dragica … pojdita v posteljo in se dol udarita, da bo v vama manj napetosti /// Iztok, prizadeta dva bosta točno vedela, za druge pa naj ostanejo ta dejstva v megli, ker jih ne rabijo).
    3. Mene so pa pritegnile (reciva, da za zdaj le Dajana) neresnične trditve o meni – potek in utemeljitve ti lahko seveda razložim).

    PLjuvanja name se nikoli nisem ne bal in ne izogibal: bal ne zato, ker se resnice nimam zakaj bati – izogibal pa zato ne, ker me veseli borba proti vsem zastavam: ČE SO LE POGOJI IGRE POŠTENI ZA VSE.

    Lep večer vsem!

    PRIPIS: čE IMA KDO KAJ VIŠKA SLINE, NAJ JO ZA ZAČETEK POŽRE.
    :) )))))))))))))

  65. Vanja - 11.09.2008 ob 20:56

    Iztok Lipa Janši ni nevarna, mu pa lahko odvzame nekaj dragocenih desnih glasov – sodelovanje z njimi bo pa nemogoče. Poleg tega verjetno ne brcam v temo, če trdim, da je Janpša maščevalen človek in Peče ga napada z vsemi topovi. Nihče od tako imenovanih levih, ni niti približno tako direkten v frontalnih napadih kot je peče.

  66. iztokgartner - 11.09.2008 ob 20:57
    iztokgartner

    Vanja, itak da bo Janša zmagal, saj vse te pizdarije dvigajo njegovo popularnost. Bolj kot je situacija napeta, bolj je Janša močan. V tem je njegova finta in zaradi tega bo letos spet zmagal. Prav zato sem prepričan, da si je tudi Patri zmislil čisto sam. S čim pa naj ga nagradi? Z denarjem? Daj no. To je totalno nesmiselno. Preberi si dodatek, ki sem ga napisal zgoraj. Vanja, Lipa ni tako pomembna, da bi se jo bilo treba bati. Huh, saj res, sta Nina in Dejan v isti vohunski organizaciji?

  67. mica - 11.09.2008 ob 20:58

    hahahaha, vanja, ko boš se ti ugnezdila pri Janši, ja, potem pa bodo tam RES vse podgane, hehehehehe.

  68. iztokgartner - 11.09.2008 ob 20:58
    iztokgartner

    In potem meniš, da je nadenj poslal prav Kaloha? Preveč drzno je tole. Sicer pa Pečetu to ne bo prav nič škodilo. Po drugi strani pa, če je to edini način, da se zruši Janšo, pa naj bo tudi tako, mar ne :)

  69. Vanja - 11.09.2008 ob 21:08

    mogoče janša niti ni poslal kaloha, morda kaloh pričakuje, da mu bo na takšen način drugič uspelo priti na sds volilno listo. Browny points and all!

    Mica, v življenju se še nikoli nisem podganje obnašala. Tudi zamerljivost je lastnost podgan in čakanje na pravi trenutek za napad tudi. se prepoznaš?

  70. iztokgartner - 11.09.2008 ob 21:10
    iztokgartner

    Vanja, pustimo času čas. Strašiš me :)

  71. Vanja - 11.09.2008 ob 21:10

    ne Nina in Kaloh nista v isti vohunski organizaciji, uporabljata pa iste metode za pozornost medijev. In jah, oba nastavljata riti1 S tem,d a je Ninina veliko lepša! In da ji rumene metode pač pašejo, rumene metode za politiko so pa skrajno neokusne. Aja saj res, v Sloveniji smo.

  72. iztokgartner - 11.09.2008 ob 21:11
    iztokgartner

    Vanja, daj no. Kaloh se še ni slekel. Tako daleč pa menda ja ne bo šel :)

  73. Vanja - 11.09.2008 ob 21:12

    Dragica, ja precej nizke metode od dotične bologerke. Ko te je tračarsko “razkrinkala”. Ampak takšne so njene metode. Ko dobi po pički pa cvili.

  74. Vanja - 11.09.2008 ob 21:15

    Iztok imaš prav, ta misel je prestrašna, da bi nanjo sploh lahko pomislila. Upajmo,d a do tega ne pride, to bi naši ljubi dželici vzelo še tisto malo ugleda, ki ga ji je še “pustila” afera Pathia.

  75. chef - 11.09.2008 ob 21:15
    chef

    V mojih očeh je Kaloh izgubil vse pike v trenutku, ko sem ugotovil, da je član Lipe. Enako bi si mislil, če bi šel v katerokoli stranko.

  76. chef - 11.09.2008 ob 21:24
    chef

    Da ne govorim o bedastih natolcevanjih o grožnjah, haha.

    “V Mariboru je megla” bi jaz prej razumel kot sporočilu, da se nekomu mogoče megli v glavi ali pred očmi. Ali pa kot enostavno zajebancijo. Da bi bil Kaloh zaradi očitkov brez osnove v smrtni nevarnosti? Ne me jebat!

  77. Dragica - 11.09.2008 ob 21:30

    Vanja,
    kot Meta sem z Nikom publicirala knjigo, tritisoc izvodov in imela o tem tiskovno konferenco z Nikom. V pen klubu, javno. Nastala je prva pesniska zbirka, ki je vsa nstala na spletu.O tem je pisalo najmanj 7 casopisov, vkljucno z Lucujem, ki se je literarnega vecera udelezil.

    dajana je prisostvovala v zadnjem delu na veceru, oklicala naju je za kralja in kraljico. Vedno sva jo branila pred napadi, oba. Z njenim partnerjem sva bila v najboljsih odnosih, zasebno.

    Potem sva odprla blog neikka – neikko, najini podatki so na blogu, izdala Zrnca peska, imela spet predstavitev V pen klubu, javno, transparentno.
    Na blog sva se umaknila zato, da sva imela mir pred pljuvanji anonimnezev kot ustvarjalca. Poisci najin blog, ce se ti da. Jo branila na siolu , ko se je sprla s crnkovicem.
    In vendar nama je brisala komentarje na njenem blogu pri debati o Kocbeku. Od takrat tja ne zahajava vec in ne komentirava.

    V zadnjem casu pisem povsod kot Dragica, pojasnila javno, transparentno.
    Pri Kloti, recimo, kjer se javlja Dajana in ve, da sem jaz, saj sem to pojasnila.

    torej, ko nekdo pise in objavlja z imenom in priimkom in pojasni javno nicke, ki jih kot ustvarjalec uporablja – je to, cesar se gre ona proti meni in Niku- nedopustno.

    Nikoli in nikjer je ne omenjam, ce se le da, se ji izognem, ne odgovarjam ji na provokacije…
    kaj ima kandidatura mojega moza z mojim mnenjem, je zunaj konteksta.

    jaz bom volila Kresalovo, sem na strani zensk!

    Torej, dovolj spremljam bloge, da vem, kaj se dogaja in provokacijam se izogibam.

    Sploh z zenskami.

    Stavim na nas in na naso drugacnost in svet na boljse bomo spreminjale predvsem zenske.

    Toliko v razlago, potrebna je bila in nujna.

    Se pa s teboj v vecini stinjam, kar pises. Sploh glede JJ-ja.

  78. djubre - 11.09.2008 ob 21:32

    @crnkovič: koji ti je kurac? vem, da ti gre na pizdo moj vzdevek, vem, da ti grem na kurac jaz osebno, ampak zakaj se moraš vsakič obrukati? se ti zdi bolj sprejemljivo tako nizko pod pasom izdajati nekogršnje osebne podatke in tako otročje postopati?

    opet se crnković napravio volom.

    @iztok: jaz verjamem, da si pošten, niti nisem napisal nasprotno.

  79. djubre - 11.09.2008 ob 21:35

    @niko brumen: zelo všečna glasba. pravi dylan si. kapo dol.

  80. Janez - 11.09.2008 ob 21:37

    Wow, Vanja. Osem dokaj obsežnih komentarjev. Dej punca sej boš še pregorela za rečunalnikom, pejt se mal ven zabavat, ker pomoje še sama ne verjameš svojim besedam. Ali pa imaš le tako bujno domišlijo, da je treba vsakih deset minut napisati komentar z vsemi teorijami zarote?

  81. iztokgartner - 11.09.2008 ob 21:38
    iztokgartner

    Chef, torej vsak človek, ki vstopi v politiko, pri tebi izgubi vse pike?

    Djubre, tvoj komentar je izpadel zelo čudno.

  82. jelinčič je prasec - 11.09.2008 ob 21:45

    Tega Kaloha sta v Lipo vpeljala Jelinčič in Janša. Je agent dveh najbolj pokvarjenih politikov v Sloveniji – J&J

  83. Janez - 11.09.2008 ob 21:55

    Torej Dragica, če te prav razumem boš volila Kresalovo zgolj na podlagi svojih feminističnih nagnjen? Včasih se res zgrozim, ko vidm ljudi s tako neutemeljenimi razlogi. Verjameš v dejstvo, da bi bil svet katerega bi vodile izključno ženske bolj pošten, pravičen in nasploh prijetneši? Evolucija je resda opravila svoje in naredila nekaj razik med moškim in žensko. Vendar je jasno znano dejstvo, da so na področju možganov razlike najmanjše. Seveda obstajajo ljudje, ki menijo, da so moški v razmišlanju, vrednotenju itd. bistveno naprednejši od žensk. Ti pa greš v popnoma nasprotni ekstremizem. Zaradi svojega diskriminatornega mišlenja si pripravljena voliti žensko, ki na področju politike skorajda nima izkušenj. Upam, da si videla vsaj enega od soočenj. Lepo je razločno, da Kresalova med svojimi govornimi nastopi ne razmišlja temveč uporablja svoje vnaprej pripravljene govore.

    “Starši so bili tudi tisti, ki so me naučili, da je potrebno oblast vedno kritizirati.”

    Zdi se mi, da v tem primeru besede povedo celo več kot razmišljanja o njih. Po eni strani pa razložijo, zakaj od poslanske upine LDS v letošnjem letu nismo slišali niti enga pametnega poslanskega predloge. Ne pozabimo pa, da so bili vedno v ospredju na izrednih sejah, postavljanju vprašanj in s tem kritiziranju sedanje vlade.

    Osebno nimam nič proti stranki LDS in celo menim, da v njej deluje kar nekaj zelo sposobnih posameznikov, ki si spozobi za karnekajkrat prekoziti nezrelo Katerino Kresal. Zakaj je ona na vrhu stranke? Misli, da se ni treba nikomur sprenevedati, da jo na to mesto postavil kapital. V primeru, da bo sestavljala prihajajočo koalicijo bo seveda potrebno te usluge vrniti. Takrat ne bomo na bolšem državljni, ampak tisti, ki so jo na to mesto postavili.

  84. Revolucija - 11.09.2008 ob 22:00

    Tega homofoba saška pečeta pa res ne potrebujemo v parlamentu.

  85. Niko Brumen - 11.09.2008 ob 22:13

    Janez, malo bolj benevolentno o ženski pameti: pač imajo v povprečju ženske več čustvene inteligence kot moški. In čustvena inteligenca je tisto, česar v politiki moder opazovalec pogreša.

    Ni tako preprosto kot zaklati kuro. Je pa dokaj bolj preprosto, če v diskurz vneseš element petelinjenja, ki je predvsem gonilo pri moških.
    Hehehe!

  86. Dragica - 11.09.2008 ob 22:18

    Janez, NE ge za feminizem: za dopolnjevanje gre in k temu dopolnjevanju zenske prinesemo manj , ker nam je vstop mnogo bolj zaprt kot moskim.

  87. iztokgartner - 11.09.2008 ob 22:18
    iztokgartner

    Janez, Kresalova sploh ne nastopa slabo. Je pa problem, ker mnogi v njej vidijo le lepo žensko in prazno glavo.

  88. Dajana - 11.09.2008 ob 22:18
    Dajana

    Dejan Kaloh je povedal tu: http://www.vest.si/2008/09/11/v-mb-je-megleno/

    Prav tako ostro zanikam, da sem pri razkrivanju ozadja Pečetovega lažnega dokumenta, neka podaljšana roka Janeza Janše ali Zmaga Jelinčiča. Obeh gospodov politikov namreč osebno sploh ne poznam.

  89. iztokgartner - 11.09.2008 ob 22:19
    iztokgartner

    Dragica, ni problem v tem. Problem je drugje in sicer, da tudi ženske vedno raje volite moške.

  90. štulič - 11.09.2008 ob 22:27

    @markopigac! Hvala za link. :)

    @Gartner. Vsi so oni isti. :twisted:
    Edini, ki me pre_pričal je Nikolovski. Zares! :?

    http://www.youtube.com/watch?v=5BSYqc-XnL4

  91. Dajana - 11.09.2008 ob 22:57

    Dragica, tisti komentar mi ni bil v čast, sem poslala Iztoku mejl, če ga izbriše, ne vem, kaj bo naredil. Zelo me je prizadelo tvoje pisanje o Dejanu, ki je zelo fajn fant in mu zdaj grozijo.

    Nikolaj: No, lepo, da sem te zbezala iz luknje! ;) Kaj če bi tukaj na Siolu odprl rezerven blog?

  92. iztokgartner - 12.09.2008 ob 00:37
    iztokgartner

    Dajana, le zakaj bi brisal komentarje, ki jih kdo napiše. In le zakaj bi upošteval tvojo željo, ko pa si na vseh blogih, kjer beseda teče o meni, tako prekleto nesramna in vedno stegneš jezik v negativno smer.
    Po drugi strani pa tudi ni slabo, da smo izvedeli za koga gre, mar ne.
    LP

  93. Dajana - 12.09.2008 ob 07:31
    Dajana

    haha Iztok: Prekleto nesramna? A jaz lahko tudi kdaj nazaj udarim? :)

  94. krš - 12.09.2008 ob 10:11

    da Peče ni neumen, se ne bi ravno strinjal. Saj je bilo jasno, ko je šel od Jelinčiča, da nima šans. Če je mislil, da se bo s svojimi populizmi, 100000 izrečenimi floskulami v stilu žalostno je…… in mega tečno faco (še bolj tečno od Tavševe), če je mislil, da se bo s tem uvrstil v parlament, potem je on najbolj naiven, tudi ne preveč bister…..
    Me zanima kaj bo počel, potem ko bo čez eno leto nehal zajedalsko vlečt poslansko plačo, ki mu bo še pripadala. Glede na delovne izkušnje, ki jih je včeraj navedel v oddaji, se mi zdi da se bojo firme kar teple za njega….NOT!!!!

  95. MatoSi - 12.09.2008 ob 11:56

    A vi pa ste. David je naredil izjemno dobro potezo. Lipa tako ali tako negleden na vse nebi prisla v parlament.

    Povedal je pravico in sedaj lahko v miru caka doma pri telefonu, da ga poklice kaksna vecja stranka, ce ga zanima sodelovenje, ker je tako posten in pravicen, take ljudje iscemo v politi ane??

    Me prav zanima v kateri stranki bo pristal.

  96. MatoSi - 12.09.2008 ob 12:00

    Dejan in resnica, da popravim- ocitno rabim ocala

  97. iztokgartner - 12.09.2008 ob 12:31
    iztokgartner

    Dajana, velika razlika je, če se midva udariva na mojem blogu. Podlo pa je, če ti udarjaš tudi drugje. Tega jaz nikdar ne bi naredil.

    Krš, to, da je šel od Jelinčiča je napaka, ni pa neumno, saj pač nista več bila za skupaj in j bil edini način, da sploh preživi.

    Mato, zaenkrat je še kar pri Lipi.

  98. Dajana - 12.09.2008 ob 12:35
    Dajana

    Iztok: Jaz ne udarjam, povem resnico. ;) A mogoče kaj, kar sem rekla, ni res?

  99. iztokgartner - 12.09.2008 ob 12:36
    iztokgartner

    Ne mislim se kregati s tabo.
    LP

  100. Dajana - 12.09.2008 ob 12:39
    Dajana

    Iztok: Jaz tudi ne. Včasih je pač treba kdaj kaj požreti. Mogoče pa jaz nisem prav videla. ;)

    Mato: Dejan bo vroče železo. Sam bo lahko izbiral, kam bo šel. In najbolje bo, če bo naredil novo stranko. Zelo težko se je priključiti nekam, kjer so nerazčiščene stvari od prej.

  101. ametist - 12.09.2008 ob 12:57

    Zavadi – skregaj prjatle, pa boš imel kontrolo nad vsemi! Politika vam je zasenčila pogled in nekateri stvari vidite le megleno, kakor je rekel, ali napisal Zagorac.

  102. GReen street h. - 12.09.2008 ob 13:13

    @Dajana: bruh, neumna in pokvarjena.

  103. Dajana - 12.09.2008 ob 13:19
    Dajana

    Pa še stara, glupa in grda. :)

  104. Dajana - 12.09.2008 ob 13:20
    Dajana

    Aja, sem pozabila na: debela. :)

  105. GReen street h. - 12.09.2008 ob 13:53

    “@Dajana: bruh, neumna in pokvarjena.”
    @dajana:bruh, pokvarjena in neumna.
    Dajana, gre z roko v roki, kajne?

  106. iztokgartner - 12.09.2008 ob 14:06
    iztokgartner

    Dajana, ne pozabi, da je tole zapis o Dejanu Kalohu in ne o tebi.
    LP

  107. Santos - 12.09.2008 ob 20:20

    Politika je kurba samo v primeru, če se z njo nekdo ukvarja naključno ali pa karierist, v kolikor pa se z njo nekdo odgovorna ukvarja je vodenje in upravljanje države :lol:

  108. djubre - 12.09.2008 ob 22:29

    @dajana: “Pa še stara, glupa in grda.”

    se strinjam.

  109. Dajana - 12.09.2008 ob 22:34
    Dajana

    Debela si pozabil. :) Pa ta post je o Dejanu, ne o tebi. Pojdi k Simoni in tisočkrat napiši pof… Tam te ne bodo izbrisali. ;)

  110. Anonimnež - 12.09.2008 ob 23:10

    Iztok, a zdaj ti že tvoj blogerski očka Marko ukazuje, katere komentarje moraš izbrisati?

  111. djubre - 13.09.2008 ob 02:11

    @dajana: zagotovo me bodo, če bom tisočkrat napisal pof.. in nič drugega.

  112. mirko - 13.09.2008 ob 18:27

    ………..še en teden pol še 4 leta in vladali bomo večno…………………
    vse skupaj ni fikcija ali film, je le realnost. slovenija ni več strankarska.namreč je razdeljena na dva pola na demokrate ki to niso in na komuniste ki mislijo da so demokrati………..vse ostale stranke so le lateliti le teh…….dokler bo ljudstvo klečepalilo pred tema dvema poloma bo tako kot je……..bili pa so ljudje ki bi nas vodili, samo so jih likvidilarim ali so se izselili ali pa potuhnili……vedno bomo razdeljeni čas je za revolucijo

  113. chef - 14.09.2008 ob 12:53
    chef

    Večina.

    Sploh, če vstopijo v stranko Lipa, potem se pa e ven mečejo (tako ali drugače) na bedast način.

  114. si. r. - 17.09.2008 ob 01:36

    Za zjokat … Dobr si, Garty …

  115. analitik - 17.09.2008 ob 11:57

    Ma dajte no dajte-Janša je paranoik in kupuje vse kar se kupiti da-tega nn-ja sicer ne poznam a je očitno, kaj se je zgodilo. Nobeden bolj kot Peče odkrito ne napada Janš in vlado. Noben si odkrito ne upa povedati to, kar mislijo Janševi nasprotniki. Zato se proti njemu borijo na umazan način.
    Ampak s tem ga seveda ne bo utišal – moral bi kupiti Pečeja in ne tega brezveznjakoviča, Jelenčičevo smrdljivo rit je že kupil in mu seveda obljubil sodelovanje v vladi (policijsko ministrstvo), da se bo lahko maščeval! Gorje nam, ko bo ta narcisoidni šizofreni pajac, lažnivec in baraba prišel v vlado!

  116. Niko Brumen - 17.09.2008 ob 14:07

    Za kaj se bi naj že Plemeniti maščeval? ke ga niso obsodili za storjena dejanja in zdaj veselo zganja nedolžnost.

    Taki pa so tisti pravi grehi slovenskega pravosodja – pa ne le pri političnih grešnikih.

  117. Niko Brumen - 17.09.2008 ob 20:43

    Danes je bil Plemeniti pri nas – pa je seanso s sebeljubci končal, preden sem pripeljal naokrog svojo plemenitnico, da bi .ona z njim lahko katero rekla.

    Pa saj ne bi bilo kaj prida pogovora: .ona se je uprla že pod stopnicami in pojma nimam, če zato, ker je že vohala, da ga ni več ali zato, ker z njim ni bila pripravljena govoriti.

    :) )))))))))))))))))

  118. iztokgartner - 19.09.2008 ob 20:17
    iztokgartner

    Anonimnež, katere pa sem izbrisal?

    Mirko, le kje si leta 2008 našel komuniste?

    Analitik, mene je jelinčič zaradi tega tudi močno razočaral.

  119. Cajnik - 4.09.2010 ob 22:33
  120. IZTOK GARTNER - 5.09.2010 ob 01:46
    IZTOK GARTNER

    Videl, videl, nekam vroče mu je bilo :)
    Sem pa spisal tekst na to temo:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2010/09/05/atentat-na-janeza-janso/

  121. IZTOK GARTNER RAZMIŠLJA NAGLAS » Atentat na Janeza Janšo - 6.09.2010 ob 03:04

    [...] blogerski-kolega-dejan-kaloh-je-koncno-ugotovil-da-je-politika-kurba/ [...]

  122. Rado - 18.08.2011 ob 10:00

    Iz tvojega dodatka:
    “Janša se ne boji nikogar, le zakaj bi se bal Pečeta.”

    Resnica je ta, da je Janša prepričan, da ga ogroža vsak, ki mu ni 100 % naklonjen!

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !