Bojim se, da bo spet zmagal Janša
Aktualno in brez cenzure 21.08.2008Pustimo ankete in javnomnenjske raziskave. Zdi se mi, da se zadeva obrača in da bo zmagal Janša. Da Pahor izgublja in da je Janša najmočnejši prav v trenutku, ko mu gre vse narobe. In ker mu je šlo vse narobe, mu gre pravzaprav spet dobro. Tako zelo, da se mi zdi, da je bitka dobljena in da bo Pahor ostal na drugem mestu. To me seveda močno skrbi, toda vem, da bo tako in da tudi moj glas ne bo ničesar spremenil. Kaj vem, morda bi bilo celo najbolje, da ostanem doma in volitve tako kot vedno špricam. Janša je kot Bush. Najprej ga vsi kritizirajo, potem pa dobi še en mandat. Huh, mar to pomeni, da tudi on nima pravega protikandidata in da bo Slovenija še v večji pizdi kot sedaj?
![]()




21.08.2008 ob 06:12
Ja,tudi meni se zdi,da se Janša na vse kriplje bori za zmago.Tudi ča,bi bilo treba koga umaknat bi se to zgodilo,na žalost je tako.Tudi cerkveni lobi stoji za njim,to je velika prednost.Poznamo kaj se bere pri svetih maših po sloveniji pred volitvam.Kriza bo sam še globja z njim.Moje mnenje sory.Hvala
21.08.2008 ob 06:16
Tudi levica se bori z vso podporo tajkunskega kapitala. Kako je Mercator lepo onesposobil Urad za varstvo konkurence, da bi slučajno ne bilo potrebno znižati cen in popraviti socialnega položaja Slovencev.
21.08.2008 ob 06:17
Vsi se na vse kriplje borijo za oblast!
21.08.2008 ob 08:40
Nevenka,

na trenutke se mi zdi, da ne misliš več s svojo glavo. Termini, ki jih uporabljaš so vsi zrasli na Janševem zelniku.
Pa ja imaš v zalogi dovolj svojega besedja.
21.08.2008 ob 09:53
Ja bo in tako je prav.
Še celo Vlatka je to napovedala.
Poglej odgovor meni v komentarju 24:
http://vlatka.blog.siol.net/2008/08/19/vedezevanje/
21.08.2008 ob 10:02
ja jaz upam, da ne bodo slovenčki tko butast in še enkrat tega kretena izvolil. jaz bi raje levico na oblasti kot pa tele kekce ki so zdej
21.08.2008 ob 10:18
v bistvu držim pesti, da res dobi še en mandat. Zlasti po včerajšnjem soočenju s Pahorjem.


Kristus, kako nebogljen je bil Pahor- pojma ni imel o ničemer…
Mimogrede: kaj pa imaš proti Janši?
Pa lepo prosim, če že kaj napišeš, napiši tisto, kar je preverjeno,in ne, kar si nekje prebral?
21.08.2008 ob 10:37
Mica, kje si ti gledala soočenje? Pahor je bil Janši včeraj vsaj enakovreden če ne celo malo boljši. Če pa je tvoje mnenje nastalo na podlagi “strokovnih” komentatorjev v Odmevih pa to kar si napisala povsem razumem.
21.08.2008 ob 10:43
Janša, Bush, Iztok Gartner. Vsi ste isti! Žal je tu Janša še najbolj razgledan. Buš z bušizmi, Gartner z Gartnerizmi. Pred dvema dnema si jih take pihal na TV Pika. Ja gospa Marija: Tudi Maroko je znano glavno mesto, toda odgovor ni pravilen. lol
21.08.2008 ob 10:49
Soočenje sem gledala s stola- izjemoma ne s kavča. In gledala sem ga sama. Tako da ne morem za ne-slišanje in ne-registriranje kriviti nikogar
In ker se na te reči - menim tako- vsaj mičkeno razumem, ti zagotovim, da se je včeraj pahor izkazal, da je v resnici zgolj in samo “lep”.

In nič drugega.
Sicer pa….bi rekla, da mora imeti fant težave v lastni stranki. Upam, da se tisti, ki žeijo biti blizu korita ne bodo prej potolkli med seboj, preden vse skupaj, kar se dogaja, ne pricurlja v javnost….
21.08.2008 ob 10:53
Rado, jaz Janše sploh ne poslušam, niti ne gledam.
21.08.2008 ob 10:54
Jaz se pa bojim, da bi NE bi zmagal Janša (čeprav mi je antipatičen on in cela njegova stranka in vsi ostali politiki prav tako). Ker dobro vemo, da če zmaga sedanja opozicija, naslednja štiri leta ne bo naredila ABSOLUTNO NIČESAR, razen da bo spodkopala, razjebala in spremenila vse, kar je (dobrega) naredila dosedanja oblast. Če NE zmaga Janša, se nam obeta samo še eno obdobje političnih in strankarskih bojev in zdrah, ko bo nova oblast vso energijo in denar porabila samo za to, da se znova zabarikadira in čimbolj okoristi.
21.08.2008 ob 11:14
Nevenka,
že mogoče. Povzemaš pa njegove besede in njegovo konotacijo .
Superfly,
nihče ni trdil, da Janša ni brihten. Problem je le, ker svojo pamet uporablja, le v dobro ene politične opcije, ne pa v dobro vseh Slovencev.
Na tem področju je Pahor boljši. Ima večjo širino pogledov. In ni strogo levičarski.
21.08.2008 ob 11:18
In kje je Slovenija v pizdi Iztok? Vsi radi govorite kak je vse v pizdi, kaj je v pizdi? Kje maš probleme ti v naši Sloveniji?
21.08.2008 ob 11:24
Iztok, morda bi se kot prvo lahko vprašal, zakaj se tako zelo bojiš in zakaj te to tako zelo skrbi, med tem ko očitno številni drugi Slovenci ob Janši ne občutijo takega strahu?!? Očitno se številni ne počutijo, kot da so “v pizdi” in morda se velja vprašati, v čem tiči razlog, saj se očitno številnim zdi, da nismo tako zelo na psu, kot imaš občutek ti. Če že kaj, je včerajšnje soočenje med Pahorjem in Janšo jasno pokazalo, da so razlike med njima (in med njunima vizijama vodenja države) precej manjše, kot nas skušajo prepričati številni enosmerno orientirani polarizatorji.
Ampak dobro, kakorkoli že, žalostno je, da skušaš že ob prvih valovih zapustiti Pahorjevo barko in obupati. Bitka se je šele začela, Pahor pa nima možnosti samo v primeru, če bo preveč ljudi na tak način vrglo puško v koruzo in obupalo. Seveda je tvoja izbira, če boš šel na volitve ali ne, ampak potem vedi, da če se sam nisi bil pripravljen niti potruditi, bo tudi morebitno naknadno pritoževanje dokaj dvolično in deplasirano.
21.08.2008 ob 11:35
Meni pa sta tako Janša in Pahor en in isti drek. Kdorkoli bo prišel na oblast bo kradel in lagal na veliko. Smešno je, da folk to ni že pogruntal.
Saj sploh ni nobene druge opcije kot to kar imamo zdaj - sami lopovi in jebivetri.
Aja….v Sloveniji ni dobro…tudi s Pahorjem bo isto. Na videz je dobro, ker se Slovenci lepo utapljajo v vedno večje kredite in s tem skrivajo krizo…vprašanje je do kdaj?
21.08.2008 ob 11:59
kristus Rado, dej mi ti povej, KAJ, za vraga, pa je že PAHOR naredil zame, zate in za “vse” Slovence?

Pa ne samo on, tudi njegova stranka?
Da vidim, kaj sem zgrešila in prespala
21.08.2008 ob 12:06
eden-ekzekli!
usi so za en kurac!sami lopovi!
sej je use isto, že od kvazi osamosvojitve….
Sej če dobr pogledaš, pa sej jo skos eni in isti, sej se ni nč spremenil!Usi si filajo žepe (svoje seveda!)
Za slovenijo bi se pa lohk rekl, možeš ti iz sela al ne može selo iz tebe (k smo tok ponosni na to, da smo v EU, deep down inside smo pa še zmer čisti BALKAN!)
21.08.2008 ob 12:16
Mica,
zašla si v logično past.
Če bi od vsakega zahtevala, da mora naprej narediti nekaj zate, potem bi ga pa ti volila, bi novi nikoli ne mogel priti na oblast.
Namreč, najprej moraš priti do položaja, šele potem lahko nekaj narediš za Mico (in za vse nas seveda).
Upam, da vidiš absurdnost svoje zahteve?!
Kolikor pa imaš zgodovinskega spomina, boš pa celo ti morala priznati, da je bil Pahor eden najboljših predsednikov parlamenta. V nasprotju z našim Cukijatijem, ki brez sramu protežira SDS, je bil Pahor v parlamentu zelo uravnotežen. Pri njegovem vodenju se sploh ni opazilo, da prihaja z levice. To osebno poštenost mu že moraš priznati, tudi če ti politično ni blizu.
Pravilo št. 1
Prijatelj iz izkušenejše Nemčije mi zatrjuje: Pri vsakih volitvah voli drugega. Če ga pustiš dva, ali tri mandate zapored na oblasti, se bo polenil in skorumpiral ter slabše bo zate.
Meni se to zdi dober razlog. Pa tebi Mica?
21.08.2008 ob 12:21
js se ne spoznam na te razmere…
samo ko je bil on na oblasti je moja mami dubla večjo plačo za 5o evrov na mesec! je pa tajnica
21.08.2008 ob 12:22
To je Machiavellijeva metoda rotiranja v boju proti kocentraciji moči.
Prekratki mandati, pa puščajo stvari na pol poti.
In delajo polovične projekte strašansko drage za svoje državljane.
21.08.2008 ob 12:23
In za Janšo bo leta 2012 prišel na oblast Dejan Kaloh.
http://kaloh.blog.siol.net/2008/08/14/gorenjska-bo-na-jesen-ozelenela/
Zdaj je žal prezgoden. Pa naj se pridno uči.
21.08.2008 ob 12:42
Pri nas je ravno obratno. Če je ena opcija dovolj časa na oblasti, bo mogoče celo utegnila narediti kaj dobrega. Če se pa vsake 4 leta zamenja, potem novoizvoljena oblast ne počne drugega, kot da v strankarskih in političnih zdrahah sesuje in razjebe vse, kar je naredila prejšnja - tudi tiste (redke) dobre stvari. 4 leta potrebuješ samo za to, da se dobro zabarikadiraš na položaje, potem lahko začneš izpolnjevati (nekatere) volilne obljube. Tole rotiranje izčrpava državo in iz volilcev dela apatične zombije.
21.08.2008 ob 12:48
tega pravila se držim po dveh mandatih.
Zato bom JJ-u dala še 4 leta možnosti, da dokonča s projekti, ki jih je začel. Potem pa bo moje ljubezni definitivno konec in bo treba oblast zamenjati.
Moj odgovor pa je bil tak kot je bil zato, ker mi je v oči padel tale tvoj stavek
“Problem je le, ker svojo pamet uporablja, le v dobro ene politične opcije, ne pa v dobro vseh Slovencev.”
In me je zanimalo, kaj za hudiča, je Pahor naredil recimo za dobro ..hehehe. desničarjev
PS
Rado, ker te cenim, upam, da njisi mislil resno s tistim, ko si zapisal, da je bil “pahor dober kot predsednik parlamenta”.
Seveda je bil, ampak tisto je hm..bolj kot ne lepotna funkcija.
Kot da bi za nekoga, ki zna dobro prst zaflajštrat, če se urežeš, proglasil, da bo tudi najboljši srčni kirurg.
21.08.2008 ob 13:09
Ah,
ne zamerit, a zdi se da niste kos debati.
Papagajsko ponavljate, končati projekte, končati projekte. . .
Pismo!
Kakšne projekte neki??? Nedokončana katolizacija Slovenije? Še novih 15 milijard evrov posojil?
Še več “uravnoteženih” brezplačnikov s fantomskimi lastniki? Še bolj zagovedena, domačijska RTV hiša?
Totalna privatizacija zdravstva? Posebne intervencijske enote zoper berače? Še globje pririti Američanom v rit? Hora legalis za mlade že ob 21 uri. Nove programe za učbenike - Domobranci (in ne partizani) so dobili II. svet. vojno?
Še nedokončan projekt, razdeliti 600 milijonov EUR, potomcem od potomcev oškodovanih oseb?
ITD. itd. . .
Mica,
nisi prebrala logične pasti???
Kako naj bi Pahor nekaj naredil zate? Če je imel zgolj (po tvoje) lepotne funkcije.
21.08.2008 ob 13:10
“Kaj vem, morda bi bilo celo najbolje, da ostanem doma in volitve tako kot vedno špricam.”
Jah … spet se strinjam s Spookyjem … Najslabša možna solucija in odgovor na problem naše družbe se skriva v tvojem citatu. Kako neki naj ne bi zmagal Janša, če tako razmišljaš in se bo takšnih apatičnih obupancev nagnetlo za tisoče glasov. Mi bomo odločili, kdo bo vladal in ne Janša ali Pahor. Onadva zganjata pač predstavo za to, da bi se mi odločili. In ta vlada je v prednosti pri motivaciji za glasove v tem primeru. Zakaj? Ker je največjo kampanjo odigrala na emocionalnih elementih najbolj “preprostega” ljudstva, ki itak nč ne šteka, se jim je pa ta vlada prislinila s poklonom in manevri, da podpirajo njihovo zabavno razvedrilno debilijado. Skratka … ogromno volilcev bo šlo volit unga ta fejst gospoda, ki rad zajodla in se ne dela vzvišenga, tku ku je pukazu u Na zdravje in tku ku je eliminiru uso drugo kunkurenco, da se mamo mi fejst … k mi smo ludje, ta pravi, preprosti in srčni. Fakof! V ta koš spada tudi izjava Ane Jud med drugim, kako je Janša talal predloge, da je treba svoje propagandne članke objavljat v profanih cajtngih (ne Delo ali Dnevnik, ampak kvečjemu Nedeljski, Novice in brezplačniki varianta), ker največja ta preprosta polpismena populacija kvečjemu take prelista, ne pa neke bolj poglobljene tekste v ta resnih cajtngih (ki so pravzaprav povprečni).
Janševa prednost je predvsem ta, da zna cenit moč podebiljenosti! Moč reklame za prašek in odgovora na vprašanje, ali bo madež izginil! Ogromno folka bo volilo Janšo, ker je pripravljen svojo koalicijo sredi vaške veselice spravit na hodulje, odglumit klovna, da bi se bedaki imeli fajn. Temu se reče pri nas skromnost in poštenost. To naš folk hoče. Pahor je seveda v teh kategorijah diametralno nasprotje. V dejanske kazalce gospodarskega napredka ali padca itak nihče ne verjame, glavnina družbe tudi ne razume. Upokojenci bodo dali glas, če bodo dobili 20 evrov več mesec pred volitvami, ne da bi vedeli, koliko jim bodo odvzeli po drugi poti izza vogala. Tako to gre.
Zato, Iztok, je treba na volišče!!!!
In še odgovor spookyju z moje strani. Spooky, zato Slovencev ta opcija nič ne moti. Tiste Slovence, ki so veseli džokerja za na videz spoštovano klimo posebiljenosti. Za mentalne lenuhe, česar je procentualno pač največ. Tako nizko se redko katera stran politike spusti! Ta se pa je! In vse, kar potrebujejo je en ušiv tabloidni pregon. Na primer tajkunov. Misliš, da ta folk kaj razume, kdo je kdaj komu v resnici v rit lezel in ga označil za tajkuna izključno, ko sam na poziv ni dobil papice, medtem ko se ostali tajkuni še lahko sončijo pod palmo? Mah … kje!!!! Janša je že zdavnaj pogrntal, da se slovenski javnosti jebe! Da hočejo samo kruha in iger. Saj ne da tega niso pogruntali tudi vsi ostali. Štos je samo v tem, da se je desnica za oblast bila pripravljena spustit na najnižji možni kulturni nivo!!! Na tisti, ki ga zaobsega pravzaprav večina! Za tiste, ki bodo po istih pristopih vedno padli na fore vsakega diktatorja, ki se teh manevrov pihanja na emocionalno plat medalje ta preprostih, kategorično poslužuje … Da se imamo pri listanju zgodovine čemu čudit pač. Jako čudo! Zame stvar pietete in dostojanstva.
21.08.2008 ob 13:14
Če je imel zgolj (po tvoje) lepotne funkcije.
==============
V TEM STAVKU bi moral uporabiti sedanji čas.
Dvomim, da je pahor kaj drugega kot lepotec v rokah jastrebov, ki ga imajo na vrvici…..
21.08.2008 ob 13:33
Rado, kaj pa mogoče preprečit monopole, stopiti tajkunstvu na prste in omogočiti pošteno lastninjene?
Meni se zdi dediščina, ki smo jo dobili od prejšnje vlade na področju pokojninskega varstva čista katastrofa. Vlada, ki jo vsak šolnik, vsak sodniški volek, in vsak ubogi dohtar, ki sedi na petih stolčkih hkrati, izsiljuje, ni nič vredna.
Kdo bo uredil oblikovanje cen elektrike?
Kaj mene briga, če distributerje kaznujejo, če cene ostanejo take kot so bile. Očitno imajo s kaznijo vred še vedno profite, jo bodo pa plačevali kot članarino za nonopol, prava figa.
Mene zanima samo to, kdo bo to spravil v red. Tega bom volila.
21.08.2008 ob 13:36
Dejansko mislite, da je pomembno, kdo zmaga? V fekalije smo se uvalili že leta 2004, januarja letos smo podpisali kapitulacijo, kdorkoli je na oblasti, bo pa tako ali tako že v kratkem samo še štempljal uredbe EU. Predlagam, da gremo na teraso Guliverja med prenosom prijateljske nogometne tekme in vlado sestavimo iz prisotnih primatov. Imela bo enake kompetence, enako bo učinkovita, le cenejša bo.
21.08.2008 ob 14:27
@Mr. Mojo:
Če ne drugega, je pomembno kdo zmaga že zaradi klime! Podpore določeni mentaliteti in s tem dopuščanju možnosti, da se ohrani vsaj košček zdravega ustvarjalnega duha, ki nekaj pomeni. Da se apelira vsaj na kulturni nivo družbe. Razumem depresijo in obup v globalnem smislu, podpirat je pa ne morem, če imaš na razpolago, da prispevaš vsaj nekaj v zameno za nič.
21.08.2008 ob 14:28
@Simona: Jaz bi šel volit, sam ni nobenegea manjšega zla za volit. Meni so volitve kot, da bi mi kdo rekel:’ No tu imaš naslednje strupe:…. in izberi s katerim se boš ubil.’
lp
21.08.2008 ob 14:29
Marko, torej ima na svoji strani tudi Boga?
Nevenka, meniš, da je levica še bolj sporna?
Dajana, pa ne da pod Janšo živiš kot v raju?
Manja, dobro si povedala glede kekcev. Morda niti ni toliko problem v Janši, marveč v njegovi ekipi.
Mica, proti Janši imam čedalje slabše življenje v Sloveniji. Pa tega nisem prebral, to na lastni koži občutim.
21.08.2008 ob 14:31
Glede slabega življenja…nikjer ni lepo…treba se je boriti…v Sloveniji (kot je prej omenil eden) folk prikazjue sebi in drugim lepo stanje z vedno novimi zadolževanji.
21.08.2008 ob 14:34
Veš Iztok, po govorjenju so vsi angeli. Grehe imajo oboji. Slovenci smo res pred težko izbiro.
Nekateri so se kar vdali in so kar zadovolji s Pahorjem ravno zato, ker mu še ne morejo veliko očitat…ne zato, ker mislijo, da bo kaj boljši…
21.08.2008 ob 14:36
Aufiderzen, ne boš verjel, toda obstajajo znana in malce manj znana glavna mesta. Še posebej, če primerjamo Maroko in številne eksotične pizdarije, ki jih še domačini ne poznajo. Huh, saj res, misliš, da bi moral tudi jaz kandidirati na volitvah? Ker Bush in Janša sta namreč zmagala.
Nuky, ti to resno?
Spooky, nisem obupal, sam realen sem postal. In ne govorim o soočenju in o njima osebno. Govorim o ljudeh, ki so se začeli spet obračati k Janši. O tem govorim, dragi prijatelj in zato sem v skrbeh.
Eden, če je že sranje, naj bo vsaj manjše.
Me, nismo Balkan, le Slovenci smo.
Dajana, Kaloh je fajn dečko, samo žal je v napačni stranki, da bi lahko prišel na oblast.
Glumica, no evo, vsaj nekaj dobrega od te vlade.
21.08.2008 ob 14:44
@Simona:
“… če imaš na razpolago, da prispevaš vsaj nekaj v zameno za nič.”
Nimaš. Žal.
Kulturni nivo družbe? Ojej. Tukaj gre za takšne nianse, da ni vredno sprehoda do volišča. Ne vem, kje ti vidiš kakšne signifikantne razlike, meni te razlike ličijo na tole.
21.08.2008 ob 14:48
Rado & Anonimnež, imata povsem nasprotujoče si teorije. Res me zanima, čigava je boljša.
Rado, všeč mi je, da se ne daš zmesti in da pičiš dalje. In v celoti se strinjam s tabo, ko praviš, da je treba to vlado menjati.
Simona, brez skrbi, ne bom ostal doma. Le skrbi me, da bo moj glas čisto nepomemben. Drugače pa, izjemno dobro replika. Morda pa se večini res jebe, kdo je na oblasti. Samo, da imajo klobase in govejo musko. In dokler imamo vlado, ki iz nas dela take čudake, potem bodo tam, kjer smo. Janša je tipični DJ. Vrti samo musko, ki paše raji. Finta dobrega DJja pa je seveda v tem, da bi vrtel dobro musko in imel kljub temu polno plesišče.
Mica, zakaj misliš, da lepi ljudje ne morejo biti dobri liderji in dobri voditelji? Misliš, da moraš biti grd, da zmagaš na volitvah? Le spomni se Kennedyja, porka madona no. In seveda Sarkozyja, če že hočeš v to smer.
Nevenka, torej Pahorja voliš, če si se predal? Huh, drzna teorija. In ja, le kdaj boš nehala razmišljati, da je za vso sranje, ki je sedaj, še vedno kriva prejšnja garnitura. Joj no.
Mojo, morda pa res ne bi bilo slabo, da bi enkrat storili kaj takega.
Simona še enkrat, končno nekdo, ki je tako koz jaz, začutil slabo klimo. Pa četudi me Spooky ves čas zaradi nje napada in se dela norca, da se ukvarjam z vremenom. Res je, tako slabe klime že dolgo ni bilo in straši me, da ljudje tega ne vedo. Četudi bo pri novi vladi vse isto, bo vsaj klima boljša. Točno tako.
l’irriducibile, povsod je kriza, toda samo v Sloveniji imamo slovenske plače.
21.08.2008 ob 14:50
Ne živim pod Janšo v raju, a je bolje kot katerikoli bivši komunist. Projekte mora narediti do konca in se rešiti nesposobnih ministrov. Enostavno nima dovolj močne konkurence. Dejan pa ima še čas, da naredi iz stranke kaj. Pomembno je, da ni v kakšni bivši komunistični stranki.
21.08.2008 ob 14:53
Dajana, lepo te prosim no, Pahor se še rodil ni, ko so bili komunisti na oblasti. To je tako trapasta razlaga, da me glava boli. Prav zato izgubljam upanje in sem prepričan, da bo zmagal Janša. Škoda.
21.08.2008 ob 14:55
Naj zmaga Janšek, da se nam bosta še naprej cedila med in mleko in ne bo brezposelnosti! >:)
21.08.2008 ob 15:03
Borut Pahor je eno leto mlajši od mene, letnik 1963. Hodil je na FSPN (FDV) za mano, jaz mednarodna politologija, on najbrž tudi. V partijo je vstopil menda že takrat (jaz nikoli). In potem je prevzel krmilo Zveze komunistov - po osamosvojitvi. Kaj pomeni se še rodil ni??? Pahor je nekdo, ki je profesionalni politik in je pač na tisti strani, kjer piha veter in kjer bo lahko kaj iztržil (kot vsak politik najbrž).
In tak človek naj bi vodil državo? Poza od poze.
On je samo lep in prazen. Medtem, ko je sedel Janša v zaporu, kjer se ni vedelo, kaj se bo zgodilo, ko je bil med vojno obrambni minister, sem imela intervju z njim;) in ko je prevzel krmilo vlade leta 2004, ko je večina ljudi videla, kam nas vodi LDS… V štirih letih pač ne more narediti Švico iz tistega, kar je dobil leta 2004… Da ne govorim o Kresalovi, ki sem jo danes dobila v kaslc ali o kakšnem nadutem Golobiču… 
21.08.2008 ob 15:05
Dajana, zakaj imaš v glavi, da so vsi lepi ljudje prazni. To si namreč enkrat izjavila tudi zame. Si to torej grda in polna?
21.08.2008 ob 15:10
Nkeje v LJ sem opazil zanimiv grafit: ‘Če bi volitve kaj veljale, bi bile ilegalne.’
21.08.2008 ob 15:19
Ravno gledam včerajšnje soočenje in moram priznati, da je Janša Pahorja pojedel. Pahorju sem vedno očital, da je cincar in narcis in kot tak želi biti všečen čim večjemu krogu ljudi, temu primerno pa nenehno prilagaja tudi svojo osebno agendo. Po moje bi bil slab predsednik vlade.
Seveda pa je na zadevo treba gledati širše in oba kandidata presojati tudi glede na ljudi in strokovnjake, ki ju obkrožajo. Tu je Pahor v prednosti, saj se mi je Janša zameril predvsem z izbiro “partnerjev” in “strokovnjakov”, ki to niso. Očitno drugače tudi ni mogel.
Verjamem, da vsakokratna vlada prispeva predvsem k sprožanju in vzdrževanju splošne klime med prebivalstvom, glede vprašanja, koliko bo v prihodnosti (nadaljnja širitev EU, skupna zunanja politika in obramba, nadaljevanje usklajevanja notranjih zadev EU) dejansko suverena, pa se moram žal strinjati z Mr. Mojom.
21.08.2008 ob 15:29
No, Iztok, pa naštej 5 razlogov, zakaj gre tebi slabše kot ti je šlo pred 4 leti. Pa nisem za Janšo, ker mi je totalno antipatičen, ampak na živce mi grejo ljudje, ki samo nekaj neargumentirano jamrajo. Če ti gre res slabše, kar, kot sam praviš, občutiš na svoji koži, ne boš imel problema tega argumentirati.
21.08.2008 ob 15:43
l’irriducibile, dober grafit, ki je še kako resničen.
Pris, četudi naj bi ga po tvoje pojedel (zadeve žal nisem gledal, zato ne morem ničesar reči), še ne pomeni, da je njegova vizija boljša. Se pravi, da nam bo pod njegovo vlado bolje. Zaenkrat nam ni. In kot si rekel, Janša ima grozno slabo ekipo.
Simon, višje cene, prometni zakon, nadzor medijev, kjer je edino blog svoboden in čudna, represivna ter “pazi kaj govoriš” klima.
21.08.2008 ob 15:52
@simon79: lahko jaz? Standard se mi je dobesedno prepolovil. Uvedli so izjemno radikalen protikadilski zakon, ki je grobo posegel v moj življsnski slog in možnost izražanja (dobesedno ju je razčefukal). Skratka, dve res ključni stvari v mojem življenju sta se v zadnjih 4 letih izjemno poslabšali. Dalje me sploh ne zanima.
Vprašanje pa je, koliko bi kakšna druga vlada lahko kaj spremenila.
21.08.2008 ob 15:54
Mojo, no ja, ta cigaretni zakon je meni ena redkih dobrih potez. Poleg vinjet seveda. Je pa res, da so ga posrali, ker so prepovedali kajenje tudi v majhnih lokalih. To pa je napaka in res teror. To pa sem po začetni evforiji, da ne bom več smrdel, hitro poštekal. Glede standarda, tu pa se strinjava. Morda celo več kot prepolovil. Za 240 tolarjev si lahko namreč po novem kupim le kepico sladoleda, pred štirimi leti pa sem si lahko vsaj tri. Razlika je očitna.
21.08.2008 ob 16:16
@iztokgartner: No, meni je pa proticigaretni zakon dobesedno uničil poligon za edino stvar, ki mi je pomembna v življenju - to je igranje bluesa. Steriliziral mi je okolje, v katerem ustvarjam in me prisilil, da, če že želim, igram v pogojih, v katerih nerad igram. To ni zgolj teror, to je kulturocid. Mislil bi si, da v bom EU, ki tako vehementno deklarira pravice posameznika, imel pravico reči, da bom na koncertu kadil, če pa koga moti, pa naj ne pride poslušat. Zdaj imam samo še opcijo igrati v fitnesu, ali sploh ne igrati. Great!
21.08.2008 ob 16:21
Mojo, uff, zdaj pa te čisto štekam. To je tako, kot da bi meni v kinu izklopili zvok. Blues brez čika pa zna biti sranje, ja. Huh, kaj veš, morda pa nova vlada spremeni prav ta zakon. Sem pa presenečen, da si bluesman, se pravi kul dečko, glede na to, da si včasih tak čudak tukaj na mojem blogu
21.08.2008 ob 16:59
Glede znižanja standarda, je Janša in njegova ekipa, samo toliko kriva, da so speljali projekt € do konca vse ostalo je izedel trg in trgovci in država je poskusila omejiti višanje cen kolikor država lahko ter kolikor je to omejevje še dobro za obstoj popolnega gospodarstva. (in enoletna+ zamrznitev cen, da dosežemo pogoje za €, je k temu vsekakor pripomogla)
Z vstopom v EU ter v € območje, je naše gospodarstvo postalo zelo občutljivo na dogajanje na svetovnih trgih. In zaradi tega so določene ekonomski prijemi za blaženje inflacije in zaščito domačega gospodarstva postali neuporabni oz niso več dosegali željenih razultatov.
Seveda je tukaj še preklensko močan €, ter šibak $, ki še dodatno obtežujeta slovensko in evropsko gospodarstvo, pa vpliv nepremičninske krize v ZDA (ki ima tudi velik vpliv na nas, če to želimo ali ne)… in še in še…
Tako da je tukaj predvsem glavno vprašanje, če bi bilo pod roko levice danes živlenje res boljše in standar višji. Realno gledano ne.
Iztok, ker si celjan mi prosim povej kje si pred 4 leti lahko kupil 3 kepice za 240 Tolerjev, ker trenutno res na veliko študiram kje sem 2004 lahko v Celju dobil 3 kepice za 240 Tolarjev (tale odstavek je čista banalnost).
Protikadilski zakon? Zgrešen v trenutni obliki in za kadilce in male gostince nečloveški.( država želela narediti nekaj dobrega a je vseskupaj šlo svojo pot)
Nisem JJ pristaš a če je že začel naj ima še 4 leta, da dokonča, ker 4 leta je res premalo časa, da nekdo izpelje svoje ideje do konca.
21.08.2008 ob 17:04
Gregor, če mu pustimo še štiri leta, bo še slabše. Tri kepice sem lahko kupil kjer koli. Tudi pri Bakijeviču in v Planetu Tuš, kjer je bila kepica pod 100 tolarjev. Če ne tri, pa dve in pol.
21.08.2008 ob 17:34
@Iztok:
No, fajn … samo, da boš šel na volitve. Kar se klime tiče, še kako opazijo, samo moti jih ne … v stilu “Kako je lepo biti glup!”
@Dajana:
Ne flancaj! Če že širiš Pahorjevo zgodovino, bodi vsak korektno dosledna in povej, da je partijo zaradi nesoglasij tudi zapustil in odšel po svoje! Nekateri vse te njegove manevre interpretirajo kot obračanje po vetru, drugi kot doslednost v skladu z načeli. Jaz v teh primerih kakšnega obračanja po vetru ne vidim … oziroma se mi je zdelo povsem nujno, utemeljeno in logično tudi pri njegovih potezah v zvezi s partnerstvom za razvoj. Pahor ima pomanjkljivosti, te pač ne. Res je bolj maskota, ampak maskota, ki obvlada svoje poslanstvo, ob bok si je pa postavil ljudi, ki podelajo tisto, kar Janševi praporščaki zajebejo na vsakem koraku in se bahajo samo še s cenenimi moralističnimi slogani, ko vreščijo: “Ponujam odstop, ker sem odgovorna oseba.” Mi pa: ” A spet še en odgovoren?!”
Skratka … Kadar nekdo, kot si to storila ti, lansirajo pomanjkljive podatke o nekom v svrho diskvalifikacije, in oplemenitijo svoje flance z občutkom, da veš nekaj več, ker sta v enakih letih študirala na isti smeri, se človeku, še posebej ob natolcevanjih o lepih in praznih, zazdi, da si mu pač precej mežikala, pa te nesramnež ni pofukal.
In še obvestilo! Janša je bil tudi v partiji! A tega ne veš?!!! Ali te ne moti tako zelo?!!!
@Mr. Mojo:
To je cinizem, kar razumem, koristi pa ne. Ne, ni isto. Še sprememba medijskega zakona in upanje na stabiliziranje programa je pomemben korak. Jaz imam namreč spomin in še vem, kako je paleta glasbenikov tipa linka, ki si ga nasula, Grimsa izsiljevala, da bo podprla SDS, v kolikor jim bo omogočen večji medijski dostop. To seveda za Grimsa izsiljevanje ni bilo, saj je rad ustregel in to tudi napovedal. Ne, ni isto niču. Ne morem se strinjat. Ne morem se strinjat, da je vseeno, če so ukinili vse oddaje drugega, razen govedarskega tipa. Torej ti ne moreš niti sanjat o večji kvaliteti in dostopnosti, ampak zaenkrat lahko fantaziraš samo o tem, da se sploh vzpostavi neka približna normala, kakršno smo delno že imeli in izgubili. Zaenkrat, sočustvujem, lahko igraš samo še v fitnesih … če bo šlo tako naprej, bo pa kmalu itak vsak povprečen Slovenec mislil, da je blues neka propadla vrsta kakava na tržišču.
21.08.2008 ob 17:46
Iztok: Ampak slabše bi nam šlo kdorkoli bi vodil državo zadnje 4 leta (ob predpodstavki Ceteris paribus), tako da je hecno ko se ljudje pritožujejo nad stvarmi pri katerih lahko Janša ali kdor koli drug nanje vpliva samo posredno če sploh lahko.
Je pa res, da ker je Janša bil na oblasti zadnje 4 leta, večina ljudi misli da je on in samo on kriv za trenutno stanje in da je njegov primarni cilj bil da slovence spravi na slabši položaj.
Zato bi mu privoščil še 4 leta da izpelje svoje vizije do konca, ker 4 leta je enostavno premalo za dejanski napredek. Ljudi je nekako prepričal pred 4 leti, da je dovolj sposoben za vodenje, ker če jih ne bi bi vedno lahko na oblast priša NSi ali SLS, ampak ljudje so zbrali Janšo (ker levice s(m)o se preprosto naveličal).
Kaj je blo 2004 se res ne spomnem (bil star faking 19 in edino babe in avti šli poglav), zato tudi dodal da je odstavek čisto banalen.
21.08.2008 ob 17:58
@simona
“Če ne drugega, je pomembno kdo zmaga že zaradi klime! Podpore določeni mentaliteti in s tem dopuščanju možnosti, da se ohrani vsaj košček zdravega ustvarjalnega duha, ki nekaj pomeni.”
To je nabrž šala, ne? Ali le tolažba neustvarjalnih…
21.08.2008 ob 18:09
“Res je bolj maskota, ampak maskota, ki obvlada svoje poslanstvo, ob bok si je pa postavil ljudi, ki podelajo tisto, kar Janševi praporščaki zajebejo na vsakem koraku”
Maskota, ki obvlada svoje poslanstvo? Hočeš reči, da je zate sprejemljivo, da najpomembnejšo operativno funkcijo v državi opravlja maskota? In kdo so ti ljudje ob boku? Tone Rop? Cvikl? Juri? Potrč s svojo novinarsko “svobodo”? To pa bo nekaj. Nova politika. Še Kocijančiča nazaj na RTV, pa bomo zopet svobodna in intelektualna družba.
Če je kmetavzarski program RTVSLO cena za to, da ta kriminalna združba ne dobi mandata, potem je to majhna cena. Nenazadnje imamo na voljo na tone drugih televizijskih programov.
Ustvarjalnost ustvarjalnih ljudi pa, Simona, ne bo trpela. Njihova ustvarjalnost ni odvisna od barve trenutne vlade. Se pa strinjam, da je od barve vlade odvisna “ustvarjalnost” umetnikov, ki se ukvarjajo predvsem z molzenjem državnega proračuna.
21.08.2008 ob 18:17
“Ogromno folka bo volilo Janšo, ker je pripravljen svojo koalicijo sredi vaške veselice spravit na hodulje, odglumit klovna, da bi se bedaki imeli fajn. Temu se reče pri nas skromnost in poštenost.”
Kaj pa če ljudje le niso tako debilni? Če bi tvoje tekste jemal resno, bi mislil, da ljudje JJ volijo zato, ker imamo na RTV oddajo “Na zdravje!”. Morda pa le obstaja del ljudi, ki zna iz nekega soočenja razbrati, za čigavimi besedami stojijo neke izkušnje in za čigavimi je blef. Če tebe prepričajo stavki “Če dobim mandat, vam zagotavljam, da bom sprejemal dobre odločitve”, pa to za povprečnega človeka ni dovolj.
21.08.2008 ob 18:19
In nenazadnje, Simona, bi se zamislil…
tvoje razmišljanje se popolnoma ujema z Iztokovim.
21.08.2008 ob 19:13
@kerlc:
Daj … no … ne trati mi vendar časa brez potrebe … A si nisva že vse pri Košaku povedala.
Ne, tisto ni nobena šala!!! Klima naroda je izjemnega pomena, v to so všetete vse prioritete, kultura v širšem smislu je pa identiteta naroda in hkrati podlaga za vrednote, s tem pa tudi za stremljenja v vseh porah družbe.
Maskota v tem primeru ne pomeni zgolj maskoto v smislu fasade. Že milijonkrat sem povedala svoje mnenje (prebral si ga že pri Košaku), da se Janši pripisuje s strani podpornikov absolutno preveč (v smislu izkušenosti in ne vem kakšne operativne podkovanosti … bi bil lahko bolj ekspliciten), Pahorju pa veliko preveč odvzema, predvsem zato, ker je pač bojda lep, ker si je služil fičinge v mladosti tudi z manekenstvom, sicer pa njegov renome in zgodovina aktivnosti (če bi se kdo sploh natančneje pozanimal) kaže prav zgledno sliko za izkušenega politika in niti najmanj nekonkurenčno Janševi … V primerjavi z njim je bil na primer Rop lole bole, kar se referenc tiče. Pahorjev največji problem je, da ni po naravi fašistoiden. Hlapčevski Slovenčki pa naravnost hrepenijo po diktatorskem pristopu! Kar prihaja jim! Če njihov lider ni egocentričen, sebičen strog oča, ki mu je mar za druga mnenja, tudi če strelja v meglo, se počutijo izgubljene. Hočejo s palico po riti, pa četudi po krivici. Če ne fašejo, mislijo, da je z očetom nekaj narobe! No, meni se pač s Pahorjevim načinom v tem smislu ne zdi nič narobe. narobe se mi je zdelo enkrat a nekem shodu, kjer se je zaradi takih očitkov celo potrudil nekaj vreščat in mahat z roko po zraku. Kar zgrozila sem se. Hvala bogu v tem slogu, v kakršnem itak ni bil prepričljiv, ni nadaljeval. Pahor fura svoje napake in manipulacije brez dvoma, ampak niti slučajno ne večje od Janševih. Rajši imam osebo, ki bolj cinca v odločitvah in se posvetuje, kot pa nekoga, ki se itak nima s kom posvetovat, se mu zdi pa tudi popolnoma okej, da robanti po svoji buči in vzgibih, kakor mu kapne.
RTV je bil pač boljši prej. Jebi ga!!! Odgovor, da imamo na voljo veliko drugih programov je najslabši možen!!! To je nacionalna televizija, odraz stanja slovenske družbe! Pika! Cena je prevelika! Ker vpliva še na marsikaj, o čemer je bilo napisanega že ogromno.
Ustvarjalnost in kulturno stanje je bilo od nekdaj in bo v veliki meri odvisno od politike!!!! Tudi razvoj in vzpon ali padec znanosti je odvisno od politične, državne podpore. Ustvarjalnost ni nekaj, kar ti trešči na glavo kjer koli kakor koli pač. Za vse obstajajo ugodnejši, naklonjeni pogoji ali pač ne! Seveda pa za to boli kurac folk, ki vidi samo neke umetnike, ki baje molzejo državni proračun in osli od tega nimajo nič. No, saj o tem pa govorim. Sem jasno povedala, za kakšne volivce gre. In ti si se jasno izrazil. Seveda pojma nimaš o čem govoriš, ker se na kulturo spoznaš kot zajec na astronomijo, za talanje antiparol imaš pa dovolj poguma seveda. Od kod neki si ga dobil kljub jalovi argumentiranosti? Vse jasno.
Ja, skoraj tako je. Malo v prenesenem pomenu, kaj dosti pa ne! Janšo imamo, ker imamo oddajo “Na zdravje”, kjer Janša na videz rad vasuje. Bravo!
O,ne … mene ne prepričajo taki stavki. Kateri Janševi stavki pa tebe prepričajo????? Da bo pometel s tajkuni???? Že pokam od smeha.
21.08.2008 ob 19:16
In ne blesavi mi s ceneno demagogijo. A misliš, da če bo Gartner volil levo, bom jaz desno, al’ kaj! A si znorel?! Ali na katero razmišljanje misliš. Kar kopipastaj.
21.08.2008 ob 19:20
No meni se zdi, da uvod “Pustimo ankete in javnomnenjske raziskave. Zdi se mi, da se zadeva obrača in da bo zmagal Janša.”, ne obeta nič dobrega s stališča debate, splošne razvitosti volivnega telesa in izzida, kakršenkoli ta bo.
22.08.2008 ob 01:46
Gregor, če bi bil kdo drug, bi bila klima kljub težavam vsekakor boljša. A kot je dejala Simona, klima vas ne moti, kar je res zaskrbljujoče.
Bentilnik, verjemi mi, da nikogar ne zanima, kaj se tebi zdi. Tebi se itak vedno vse narobe. Pač samo zato, da stegneš jezik in da kontriraš. Čedalje bolj zoprn si. Pa še vedno mi ni jasno, da vztrajaš in se ti da pisati na moj blog. Kot da bi bil odvisnik.
22.08.2008 ob 08:00
Sem ti enkrat že pojasnil, pa ti verjetno vgrajeni CPU ne premore več kot eno informacijo naenkrat.
22.08.2008 ob 10:41
@Iztok
Klimo sem izpustil z namenom in povedal samo ekonomske vidike, za kaj drugega sem še manj kvalificiran.
Je pa nekako hinavsko oziroma idelično misliti da bi bila klima drugačna/boljša če bi kdo drug vodil državo, čeprav je pa možno, priznam, a hkrati moremo vzeti v zakup da bi lahko bila tudi slabša.
Drugače bo pa čas pokazal (natančneje čez mesec dni bo vsega konec), kako se bo ljudstvo odločilo.
22.08.2008 ob 11:45
Višje cene, višje plače! Boš rekel, da si imel pred 4 leti isto plačo? Če si jo imel, potem ni to problem vlade, ampak tvoj osebni.
Prometni zakon? Ne seri. Standard se ti je zmanjšal zaradi višjih kazni? To pa ne govori toliko o vladi kot o tvojem obnašanju na cesti. To je tako, kot bo morilci jamrali, da se jim je zaradi novega Kazenskega zakonika zmanjšal standard. “Včasih bi šel v zapor samo za 30 let, zdaj grem lahko do konca življenja. Jebena vlada!”
Kar se klime tiče, pa jaz tega ne občutim, ne trdim pa, da ni res. Ampak to nima ravno velike veze s standardom, ne?
Protikadilski zakon? Ja, sigurno je nekatere prizadelo, ampak jebi ga, meni je super :). Ravno obratno kot pred zakonom - ko je kadilec prižgal, je nekatere motilo, ampak njemu je bilo pa super.
22.08.2008 ob 14:46
@simon79:
glede protikadilskega zakona se motiš. Pred zakonom si imel pravico odpret nekadilski lokal in reči - tu se ne bo kadilo, gonite se v pizdo materino. Zdaj nimaš pravice odpret kadilskega.
22.08.2008 ob 15:02
Nevenka,
replika nate od včeraj.
Kdaj si boste prišli gor ljudje, da pač ne gre za slučajne napake.
Te napake so integralni del kapitalizma. Če kapitalu preprečiš možnost združevanja, potem pravzaprav preprečuješ kapitalizem. Akumulacija kapitala in plemenitenje le-tega je kapitalizem sam.
Dr. Bučar, je sicer pravnik, ki ga zelo cenim, vendar me njegovo prizadevanje za družbo, v kateri ne bo superbogatih posameznikov in veliko revežev, spominja na floskulo: “Socializem s človeškim obrazom”.
Kot je slednje bilo utopično je utopičen tudi termin: Kapitalizem s človeškim obrazom”.
Če bomo hoteli iskati pravičnejši sistem, ga bomo nedvomno morali iskati izven kapitalizma.
22.08.2008 ob 15:08
Mr. Mojo.
Tvoja primerjava ni na mestu. Teh stvari ne gre enačiti.
Kajenje, oz. odvisnost od nikotina je nedvomno bolezen, duševna bolezen.
Čakati vsakih 10, 20, ali trideset minut na nov vnos nikotina je huda odvisnost.
Le-to je pa treba zdraviti. No, v psihiatričnih bolnišnicah je dovoljeno kaditi, zato ne moreš trditi, da so (ste) kadilci diskriminirani.
22.08.2008 ob 15:14
@Rado:
Zieg heil!
22.08.2008 ob 17:31
Gregor, prejšnja klima me ni motila. In ja, bojim se, da se je ljudstvo že odločilo.
Simon, kazni nimajo veze s standardom, imajo pa veze z debilizmom naše vlade.
22.08.2008 ob 19:22
Tole s klimo se mi zdi vse bolj podobno veri.
Če pogledano vero:
Eni vero razumejo kot glavni faktor njihovega življenja, drugim se zdi navadno vraževerje. Nekateri v veri iščejo smisel svojega življenja (oziroma svojih neuspehov), drugi so prepričani, da sami določajo o svoji usodi, brez vpliva “višjih sil”. Nekateri v vsaki stvari vidijo dokaz obstoja in potrditev pravičnosti svoje vere, drugi v tem vidijo zgolj naključje ali skrajno enosmerno interpretacijo dejstev. Nekateri so prepričani, da mora biti vera točno taka, kot jo razumejo oni, vsaka drugačna vera pa je heretična in ji lahko sledijo samo zaslepljeni in omejeni - drugim se zdi, da med verami ni bistvenih razlik.
No, sedaj pa v zgornjem sestavku zamenjam besedo vera z besedo klima…
@Mr. Mojo: Se ti zares ne zdi prav nič nenavadno, da si tako proti podrejanju EU in si prepričan, da bi morali o vsem odločati sami, a hkrati nimaš nič proti, da se osebno povsem podrejaš cigaretam in s tem velikim tobačnim konglomeratom? Dejansko ni država tista, ki bi omejevala tvoje socialno življenje, temveč ti ga omejuje cigareta, tako kot ga je do nedavnega tudi meni, ko sem bil prisiljen zapustiti prenekatero prireditev, ovito v goste oblake kadilskega dima. Sicer pa, če ti blues zares pomeni tako zelo veliko, mar ni žalostno, da ga lahko ogrozi že samo potreba po nikotinu?
22.08.2008 ob 20:47
@spookymulder: moje kajenje je stvar moje odločitve. NIkakor ne mislim, da se s tem kakorkoli podrejam kakršnem koli konglomeratu. Nič bolj kot kateri koli potrošnik katerega koli drugega artikla.
Moje socialno življenje omejuje zgolj in samo država. Tebi ga pa ni. Gostinci so imeli vso pravico zahtevati, da se v njihovih prostorih ne kadi. Na prireditev, na kateri bom nastopal tako ali tako upam, da te ne bo.
O tem, koliko mi pomeni glasba, ki jo delam, in pod kakšnimi pogoji, definitivno ne mislim debatirati z neznanci, sploh pa ne s takimi, katerih mnenje ne cenim.
22.08.2008 ob 22:11
@Mr. Mojo: če bi bila zares samo stvar tvoje odločitve, bi brez problemov odložil cigareto in užival v glasbi, ki jo imaš tako zelo rad. Ker tega ne moreš, se jeziš nad zakoni in državo in sam sebe prepričuješ, da je to tvoja lastna odločitev. Na žalost ni. Žal mi je, ampak si zgolj nemočno kolesje tobačne industrije, ki vsako leto zapravi milijone za to, da ljudi prepričuje, kako je kajenje ekvivalent individualnosti in uporu, ampak dejansko gre zgolj za subverzivno kovanje dobička.
Kar se pa tvoje glasbe tiče verjetno ne boš verjel, ampak enkrat sem te že imel čast videti nastopati in lahko rečem, da čeprav to ni moja najljubša zvrst glasbe, mi je bilo všeč, kar sem slišal. Prav zato se mi zdi še bolj škoda, da je tvoje glasbeno ustvarjanje kakorkoli pogojeno ali omejeno z nikotinom.
22.08.2008 ob 22:23
Janša mi povzroča popolnoma organski odpor v telesu, ko ga zagledam. V bistvu nimam nič proti njemu, ne želim ga pa več gledat kot predsednika naše vlade. V ljudeh zbuja sovražne občutke, deli državljane med samo, prijatelji se zaradi njega kregajo. Nekaj čudnega je v njegovem karakterju. Sam bi moral to spoznati in pravočasno odstopiti!
22.08.2008 ob 22:29
Vrabec, za dobro Slovenije torej. To bi bila zelo lepa gesta.
No ja, saj nekaj časa nazaj je to hotel narediti, pa mu niso pustili
22.08.2008 ob 23:23
@spookymulder:
Saj ravno v tem je fora … V demokratični družbi so verske zadeve sekularizirane od države. V tem je poanta demokracije. In tega Janševa opcija ne razume, niti noče razumet. Tako da si opisal prav, sporočilno noto pa interpretiral povsem v neskladju s pojmom demokracije, po vzoru sedanje klime pač. Ja, je pomembna.
22.08.2008 ob 23:30
@Simona:
Emmm … mislim, da sem se malce nerodno izrazil. Nisem hotel reči, da se mi zdi AKTUALNA klima ekvivalentna veri, temveč da se mi DEBATE in razmišljanja o klimi zdijo vse bolj podobne debati o veri.
Oziroma, da še bolj poenostavim: tako kot nekdo verjame v Boga, tako Simona verjame v (slabo) klimo. V kolikšni meri ima en ali drugi prav, pa je vprašanje interpretacije.
22.08.2008 ob 23:36
@spookymulder:
Emmmmm … ne bi rekla!!!! Da izginejo z naconalnega medija oddaje, v zameno pa dobiš pet verzij ene oddaje, na primer, se mi ne zdi primerljivo z razpravo o bogu, s klimo pa prekleto, da ja!
23.08.2008 ob 00:00
@Simona:
Kako je to primerljivo? Npr. tako, da ti bo verujoč človek naštel pet dejanj in jih opredelil kot čudeže (posledice klime) ter jih pripisal Bogu in veri (klimi), nekdo drug pa bo rekel, da ta dejanja, četudi so se zgodila, nimajo prave veze z vero in Bogom (klimo), temveč gre za veliko bolj zapleten in prepleten sistem vzrokov in posledic. Kdo ima torej bolj prav? Odvisno od perspektive.
23.08.2008 ob 02:20
Spooky, a ni klima moja domena?
23.08.2008 ob 02:25
Saj to ni veljalo samo Simoni, temveč tudi tebi in vsem, ki verujejo v (slabo) klimo in njene čudeže.
23.08.2008 ob 02:35
Spooky, mene vedno znova čudi, da ne opaziš te klime in da se vedno ustaviš le v samem izrazu, ne pa v pomenu le tega. Pa četudi dobiš konkreten primer, da nekaj res ni okej.
23.08.2008 ob 02:51
Kot sem že rekel: za ene Bog in vera, za druge klima. Oziroma, kot je dejal moj modri prijatelj: “Isto sranje, drugo pakovanje.”
23.08.2008 ob 03:01
Spooky, se strinjam, tvoj modri prijatelj je res zakon
23.08.2008 ob 05:24
@spookymulder:
ne bom verjel.
23.08.2008 ob 09:14
@Mr. Mojo:
Me prav nič ne čudi, ko pa si si o meni očitno izoblikoval zelo natančno in zelo grozno sliko popolnega bedaka, ki nima čisto nič skupnega s tabo.
23.08.2008 ob 15:04
Spooky, le pazi, da ne dobiš stripa Spooky Muki
Mi je pa zanimivo, da Mojo tudi meni ni odgovoril, ko sem podal spravno izjavo, kar pomeni, da ne odstopa in da bo do konca mislil svoje. Pa četudi se je zmotil. Škoda, ker se mi zdi, kot sem zapisal, skuliran tip.
23.08.2008 ob 15:38
Meni je vseeno kdo zmaga v tem boju, saj se mi ne dopade niti Janša niti Pahor. Prej bi bila sicer za Pahorja, ki pa se mi je v zadnjih letih zasral, saj zadnja leta nekaj žuga s svojo roko in misli da je neki lepotec. Janša pa mi že od nekdaj ni všeč. Jaz bi raje na mestu premiera videla Kresalovo ali Golobiča, čeprav mislim, da so za enkrat še premalo močni… mogoče pa čez 4 leta… morda pa se zgodi čudež in zmaga eden izmed mojih favoritev že to leto… jima držim pesti
23.08.2008 ob 15:44
@iztokgartner:
spravno izjavo? Sprava bi pomenila, da je pred tem obstajal kakšen konflikt.
Glede Spookyja, on je prvi (in edini) dal oceno mojih lastnosti in motivov, torej je debatiral na osebni ravni, o osebnih stvareh, o katerih pač ne z njim, ne z marsikom drugim, ne mislim debatirat javno. Sploh pa ne z nekom, ki meni, da sem “zgolj nemočno kolesje” česarkoli. Vse moje debate o protikadilski zakonodaji so temeljile na dokazljivih znanstvenih podatkih, velikostnem razredu vpliva in njegove interpretacije na eni strani, ter pravici do svobodne izbire na drugi. To je vse.
BTW, kajenje je kot “ekvivalent individualnosti in uporu” lahko postavilo kvečjemu protikadilsko gibanje. Do takrat pač ni bilo big deal. Bedasto je, da je družba prišla tako daleč, da se lahko navaden prižgan cigaret interpretira na tak način.
Glede glasbe - kaj mi glasba pomeni in s čim je moje ustvarjanje pogojeno - you’ll never know. Pač.
23.08.2008 ob 16:11
Pika, morda pa zmagata prav Golobič in Kresalova. No ja, če sem iskren, mi je vseeno, važno je, da ne zmaga Janša. In da zmaga nekdo z levice. Glede Pahorja, nikoli ni rekel, da je lep, to vedno govorite drugi. In prav to je problem, saj mislite, da čeden človek ne more biti šef. Si pozabila na Kennedyja in Sarkozyja?
23.08.2008 ob 16:28
Mojo, daj no, saj dobro veš, da nisi bil ravno zaljubljen vame
23.08.2008 ob 17:32
@Mr. Mojo:
No, če že omenjaš dokazljive znanstvene podatke: nikotin znastveno dokazano povzroča zasvojenost. Če torej govorim, da si od česa odvisen, to ni osebni napad nate, temveč znanstveno dokazano dejstvo, pa četudi ti še tako vneto misliš in trdiš, da to ni res in da je kajenje zgolj tvoja osebna odločitev.
Tobačna industrija je dolgo časa vedela in hkrati prikrivala podatke o zasvojenosti, kot tudi o škodljivih učinkih kajenja - še več, načrtno je spodbujala, da so kadilci prijeli prvo cigareto že pri mladih letih (praktično vse reklamne kampanje so temeljile na spodbujanju uporništva proti strašem/sistemu/družbi, ali pa celo kot vzpostavljanju nekega statusnega simbola), da so si zagotovili dolgoletne stranke - kadilci torej za tobačno industrijo niso bili in tudi danes niso prav nič več, kot kolesje sistema, ki jim kuje dobiček. Ne morem pomagati, če si zaradi tega užaljen, ampak to je dejstvo.
In dejansko je žalostno, če se tako zelo identificiraš s kajenjem, da mojo kritiko kajenja razumeš kot osebni napad nate. Zares nimam prav nič proti tebi, pa če imaš o meni še tako zelo slabo mnenje.
23.08.2008 ob 19:45
@spookymulder:
“nikotin znastveno dokazano povzroča zasvojenost. ” Ta isti nikotin, ki ga farmacevtska industrija daje v nikotinske suplemente in ki v obližih ter žvečljivih tabletah naenkrat čudežno ni več sporen. Idealno, dajmo prepovedat kajenje, nikotin pa prodajat po 20x večji ceni, brez trošarin in ponekod celo oproščeni davka. Ah, dej no.
24.08.2008 ob 11:50
Iztok: Ja jaz upam, da zmagajo pri nas levi!!! Kar se pa lepote tiče, pa mi noben od slovenskih politikov ni všeč… in prav smešno mi je, ko govorijo o Pahorjevi lepoti, ker meni on sploh ni čeden. No malo bolj je čeden od Janše, samo mi nihče od njiju ni dedec za pogledat
No meni je od politikov vizualno všeč Obama, Mandela (pač meni so vsi črnci luštni - še nisem videla grdega črnca), aja pa Milanović (predsednik SDPja v HR), pa Sanader je tudi čeden v obraz, samo morda predebel in napačno politično orientiran
Joj pa Tadić (srbski premier) je pravi tip za pogledat!
Ojojjj Sarkozy je meni pravi pinokio… Kennedy pa je bil čeden ja
24.08.2008 ob 11:54
Aja sem se spomnila, kdo mi je ful simpatičen na slovenski sceni samo ni glih politik, ampak deluje v komisiji proti korupciji, mislim da je g. Kos… je tudi dober za pogledat
24.08.2008 ob 12:09
@Simona: Nisem govorila o nobenem obračanju po vetru, temveč samo o tem, kako sem tega človeka videla. In ne flancam, temveč govorim o mojih spominih na tega človeka.
Če pa gre nekdo v volilno bitko, potem mora biti znano o njem vse - od številke čevljev, do števila ljubimk in nezakonskih otrok. Sicer pa imam dober spomin, res je rojen leta 1963. 
http://sl.wikipedia.org/wiki/Borut_Pahor
25.08.2008 ob 15:11
1. če ne hodiš na volitve nimaš niti najmanjše pravice se nad čemerkoli v državi pritoževat. če ti ne narediš te minimalne državljanske “dolžnosti” se pač ne pritožuj nad tem kar država stori zate.
2. …..potem pa dobi še en mandat…..?????kater je bil že ta prvi, al pa ta drug???? sem prespal zgleda, al pa nekdo pojma nima o čemer piše, se je že večkrat izkazalo na tem blogu, da je tako, verjetno tudi tokrat…..
25.08.2008 ob 20:21
Iztok, tu se oglasam najbrz prvic!
Odlozi strah, JJ ne bo zmagal, ne more! Prevec napak je napravil, da bi mu jih volilci odpustili. In ankete, ki jih plasira ABLAST, hehe, farsa za naivne in so prirejene!
pahor se je odlicno izkazal na soocenju in ne pozabi, fasisticna desnica, ki je uzorpirala oblast v sloveniji, nima kadra, ki ga bo, ko bo cas, na volilni listi predstavil pahor kot svojo bodoco vlado.
Ko bodo na tehtnici eni in drugi, se bo tehtnica prevesila v prid pahorjevi strani.
jaz sem katolicanka in bom dala glas opoziciji, ker to, kar so napravili sloveniji, nima odpuscanja.
se Bog jim bo komaj odpustil, a ne resil potopa.
Podprla bom pa Kresalovo in VSE napredne zenske na listah opozicije, ki si niso umazale rok z utrjevanjem janseviske diktature.
zakaj zenske?
Upam, da bom pred volitvami uspela pripraviti intervju ali vsaj zapis s Katarino
Kresal in pojasnila, zakaj imamo zenske vec pozitivne energije za vladanje od moskih.
In da bomo kot premierke ali predsednice drzav svojim drzavljanom v vecjo korist od moskih.
25.08.2008 ob 23:02
Pika, važno je, kaj ima v glavi.
Krš, letos bom šel, pa takrat, ko je Kučan za predsednika kandidiral, sem tudi šel.
Neika, ženske nimajo šans, janša bo zmagal. Žal in še enkrat žal.
26.08.2008 ob 08:56
Kako, zenske nimajo sans? Ne ve tem mandatu, morda, a v naslednjem zagotovo v celoti!
pa menda ja nisi Bog?
Kdo JJ-ju garantira zmago?
Prirejene ankete?
Dovolj je osvestiti ljudi, kaksne neumnosti dela ta polpismena vlada, pa izniciti prizadevanja klerikalcev, pa bo!
26.08.2008 ob 20:08
Neika, problem je v tem, ker tudi ženske raje volijo moške.
26.08.2008 ob 20:23
oh, to pa je sila relativno, vsako dobro kandidatko bodo podprle tudi zenske, verjemi in VSI moski!
komaj cakajo, pravijo, da bodo lahko volili dobro zensko in ne vec skisanih ksihtov!
26.08.2008 ob 21:15
Neikka, ravno v enih Trenjih je voditelj vse glasne ženske, ki so se pritoževale nad dejstvom, da v politiki pogrešajo več žensk, utišal z vprašanjem, zakaj pa potem tudi večina žensk voli moške kandidate.
No pa mi povej, kakšna pa mora biti ženska, ki jo bodo volile tudi ženske? Glede na to, kaj kažejo ankete, dvomim, da je to Katarina Kresal.
26.08.2008 ob 22:34
za katarino bodo prisle Mojce, Jasne , Toncke in Spele.
Same si moramo dati moznost, ne jo cakati od drugih.
Pogumno in samozavestno, za Katarino, ki je na nek nacin prva izpostavljena zenska na vodilni politicni funkciji, bodo prisle druge.
Pocasi se boste moski navadili in sprijaznili, da gre vasa era vladanja h kraju.
Cez 5O let boste v politiki ze manjsina.
Svet se feminizira in poklici prav tako.
poglej Zapatera in njegovo vlado in njegovo vecinsko zensko ministrsko ekipo vkljucno s podpredsednico vlade.
26.08.2008 ob 22:46
Sicer se bolj nagibam k Zaresu,
pa vendar bom najverjetneje volil LDS, prav zaradi Kresalove. (čeprav programa LDS-a niti ne poznam prav dobro).
Nič nimam proti ženski na najvišjem položaju. Prav všeč bi mi bilo, če bi malo po žensko “podrmala” med etabliranimi politiki!
27.08.2008 ob 18:41
Neika, ja potem pa kandidiraj ti.
Rado, jo boš volil zaradi izgleda?
27.08.2008 ob 19:45
Seveda Iztok.
Vsak politik te slejkoprej nategne. Če že temu ne morem ubežati, zakaj ne bi imel vsaj malo estetskega užitka ob tem?!

27.08.2008 ob 20:31
Rado, no ja, četudi ne zmaga, jo boš lahko gledal. Torej nema veze