IZTOK faking GARTNER

Vloga Za Emo v kina prihaja 23. oktobra

« | | »

So slovenski moški res tako obupani, da potrebujejo skupinski seks v Rovinju?

5.06.2008

Ko sem prebral, da se je hotelo opevanega skupinskega seksa v Rovinju udeleži kar 90 slovenskih fantov, me je skoraj zadela kap. Upal sem, da je le šala in da slovenski moški niso takšni kreteni. Takšni ubožci, ki si seksa ne bi znali poiskati na drugačen način. Lepo vas prosim, kaj je privlačnega na ceneni babi, ki bo svoje odprtine pred vami ponudila vsaj stotim drugim moškim? Le kaj je tako finega pri skupinskem seksu, kjer se lahko okužite s spolno prenosljivimi boleznimi in kjer morate stati v vrsti ter čakati na svojo rundo? So slovenski fantje res tako močno obupani? Si seksa res ne znajo najti na drugačen način? Jim želja po brezplačnem seksu res obrne možgane in pozabijo na vso pamet, ki bi jo morali imeti?

Včasih me je prav sram, da sem pripadnik te vrste. Vrste, kjer bi nekateri samci za seks ubijali. Ki bi naredili vse, da bi dobili svojo porcijo. Kje za hudiča je dostojanstvo takih samcev? So ves ponos izgubili med svojimi nogami? So res tako obupani, da jim je dovolj le brezplačno povabilo na seks? Prepričan sem, da bi se takšne ponudbe izognil celo kak pes. Še psu se ne bi dalo stati v vrsti. In še pes bi si brez težav našel psičko v svoji ulici. Le zakaj tega nekateri moški ne zmorejo? A sploh poskusijo? Jim je pravzaprav vseeno, koga bodo podrli in v koga bodo vtaknili svojo napravo? Gredo pri želji po seksu celo tako daleč, da jim je vseeno za vse? Da bi reskirali celo svoje zdravje in celo življenje? Samo za en sam seks, za eno samo odprtino cenene babnice?

Dajte no, pa ji ni tako zelo hudo. Tega ne kupim. Tukaj gre brez dvoma za nekaj povsem drugega. Okej, če gre za totalno zanemarjene in vizualno hudičevo neatraktivne možakarje, bi človek nekako še skušal razumeti, da je to res edina šansa za seks. Toda prepričan sem, da gre za čisto normalne in okej fante, ki bi si lahko res našli kaj boljšega. Magari masturbacijo, ki je vsekakor bolj zanimiva od tega gangbanga v Rovinju. Toda naši fantje so stali v prvi vrsti in so bili brez dvoma zelo razočarani, da je zadeva odpadla. Da niso dobili brezplačnega seksa in da se pred prijatelji ne bodo mogli hvaliti s svojim dosežkom. Hvaljenje za skupinski seks s ceneno babnico, kjer si bil na vrsti kot osemdeseti? Huh, upam, da se kdo izmed njih res ne bi šel pohvalit s tem dosežkom.

Kje je torej finta, da se udeležiš takšnega dogodka? Da kot moški trzneš na provokacijo cenene banice? Kaj vem, morda jih vznemirja misel na skupinski seks, ker so ga videli v kakem porniču. Toda skupinski seks, kjer 150 moških obdeluje isto babo, ni več skupinski seks, marveč občevanje s samim sabo. Prav ste prebrali, vsi ti moški bi poseksali sami sebe. In to tako bedno ter trapasto, da bi se jim režali celo psi. Kaj psi, režali bi se jim tudi deževniki, ki znajo v seksu brez dvoma uživati bolj kot tile nesrečni primerki. Ma to niti seks ni več. To je popolni odklop možganov od telesa. Stanje, kjer namesto možganov res razmišlja le penis. Le del telesa, ki žali ta del telesa. Ki iz tega dela telesa naredi spako. Spako, ki jo med nogami prav tako nosi spaka. Čustveno iznakaženi ubožec, ki je izgubil srce. Ki se je spremenil v robota in padel na konec prehranjevalne verige.

Dragi slovenski fantje, kako je mogoče, da vas je v sekundi obrnilo mednožje tako cenene babnice? Da vas je tako zelo zmedla možnost brezplačnega seksa? Da ste na najbolj beden način pokazali vaša hotenja. Vaše najbolj primitivne želje, pri katerih bi bilo nerodno tudi živalim? So moški res tako zelo primitivna bitja, ali pa gre le za nekaj posameznikov, ki delajo sramoto našemu rodu? Naši vrsti, kjer me je včasih res sram, da ji pripadam. Me pa zelo bega misel, da bi bilo morda fantov iz Slovenije še več, če se ne bi bali, da jih bo kdo videl in če jih ne bi matral moralni maček. Da bi jih prišlo več kot tisoč in da bi jih vodila le misel na žensko, ki se jim pač ponuja. Le kam so izginili fantje, ki jim je bil seks izziv? Ki so jim šle takšne ženske na živce. In ki so uživali v tem, da je bilo treba žensko zapeljati. Pa ne da smo prišli v čas, ko je važen le še minutni seks in dejstvo, da se moški pač olajša?

In zakaj za vraga morajo biti moški taki bedaki, da nasedejo takšni ponudbi? Zakaj se recimo kaj tako bedastega nikoli ne zgodi ženskam. Prepričan sem, da bi žigolo, ki bi organiziral skupinski seks, kjer bi ponujal orani seks stotim ženskam, ostal praznih rok. Vse ženske bi ostale doma. Nobena ne bi nasedla provokaciji. Nobene ne bi zanimal tak dogodek. Zakaj morajo biti moški vedno taki bedaki? Zakaj, dragi slovenski fantje, zakaj? Zakaj ste takšni ubožci? Zakaj si dovolite, da vas vodi mednožje takšne ženske? Zakaj bi dali vse, da bi ga lahko okusili celo na tako grozljiv način kot je skupinski seks v Rovinju? Tega res ne razumem, a se hkrati zavedam, da je ženska očitno še vedno vladar sveta. Edino ženski namreč lahko uspe projekt, kjer na svojo stran dobi 150 pohotnežev, ki komaj čakajo, da bodo prišli na vrsto.

Isto je tudi zunaj v kakšni diskoteki. Seks bo dobila tudi najbolj cenena babnica, ki bo pač pomigala z ritjo, pokazala dekolte in nakazala, da je za stvar. Da je lahka in da čaka na samce. In samcev bo cel kup. Takšnih in drugačnih. Samo zato, ker bodo imeli v glavi, da jih čaka seks. Pa četudi ga bo ponujala zelo grda babnica, ki bo povrhu tega znana kot radodajka, ki gre v posteljo z vsakim. In prav poceni radodajke mi ne grejo v račun. Kako lahko poceni ženska sploh postane radodajka? Kako je mogoče, da je taka ženska sploh dobila toliko moških? Očitno je. In italijanska učiteljica iz Rovinja je tak primer. Primer poceni babnice, ki je doslej podrla več kot tisoč moških. In to samo zato, ker jim je pač podarila svoje odprtine.

Dragi moji, ni me sram priznati, da mi je včasih prav nerodno, da sem predstavnik iste vrste kot teh devetdeset junakov, ki so odpotovali v Rovinj.

In da ne bo pomote, četudi bi skupinski seks ponujale ženske, ki sem jim nalepil na zgornje slike (zadnji dve sta v resnici moška), bi se zbralo vsaj 150 fantov, ki bi z veseljem rekli ja. Samo zato, ker je pač šansa. Grozno, vam rečem.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 5.06.2008 ob 02:45 pod erotika. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

93 odgovorov na “So slovenski moški res tako obupani, da potrebujejo skupinski seks v Rovinju?”
  1. djubre - 5.06.2008 ob 03:13

    no, enkrat vsaj poskusi razmišljati o tem kar pišeš, enkrat vsaj skušaj dodelati svoj stil, ti idiotski bastard, pa bom verjel v moreitni napredek človeštva. kretenčino jedna, sovražim te, ker sovražiš sam sebe.

  2. iztokgartner - 5.06.2008 ob 03:19
    iztokgartner

    Djubre, kaj pa te je zdaj prijelo?
    Pa ne da zagovarjaš te fante, ki so padli tako zelo nizko? Si bil morda tudi sam med njimi pa si jezen, ker je zadeva odpadla?
    Zadnje čase sva imela dobro komunikacijo, zdaj pa te je spet prijela tista ta stara jeza, ki je ne razumem.

  3. demi - 5.06.2008 ob 03:21

    V bistvu si jim fouš ker sam nimaš dost jajc, da bi naredil tole :-D

  4. iztokgartner - 5.06.2008 ob 03:25
    iztokgartner

    Demi, nevoščljiv za porivanje cenene babnice, kjer bi stal stoti v vrsti in morda staknil celo aids?
    Upam, da se šališ.

  5. djubre - 5.06.2008 ob 03:26

    kaj me je prijelo? prime me jeza, ko vidim, da stalno nekaj posplošuješ, da ne razišljaš dosti in je vsak odstavek strukturiran v istem stilu. imela sva dobro komunikacijo kot temu praviš, ker si mi simpa, čeprav mi gre večinoma na kurac tvoje naprvožogarjenje. go to trenja. nikogar ne zagovarjam, samo moti me tvoje vsesplošno posploševanje, to je nesramno za moja pojmovanja, mnogo bolj kot kakšen uveljavljen poniževalni pridevnik. razumi me, jezen sem na vsakogar, ki posplošuje, popizdim, ko gledam oddajo Svet.

    ne, nisem se prijavil za skupinski seks.

  6. demi - 5.06.2008 ob 03:26

    Absolutno :-D

  7. demi - 5.06.2008 ob 03:27

    Aja absolutno se šalim :-D V bistvu mi popolnoma dol visi kaj se s temi moškimi ali tisto žensko dogaja. Naj počnejo kar si pač želijo in kaj jim paše :-)

  8. iztokgartner - 5.06.2008 ob 03:30
    iztokgartner

    Djubre, pa saj nisem posploševal, gre samo za teh 90 modelov iz Slovenije in za nekaj vprašanj, ki sem si jih zastavil skozi tekst. In za mnenje o moških, ki nasedejo takim babam. To je vse. Res ne vem zakaj me moraš zmerjati. To je pod tvojim nivojem in ni treba, da sva na bojni nogi. Tudi ti si meni okej dečko. In ko praviš, da posplošujem, le spomni se svoje izjave o ljudeh, ki imajo pse. Tisto je bilo pa res posploševanje.
    Peace, my brother.

  9. iztokgartner - 5.06.2008 ob 03:31
    iztokgartner

    Demi, sem se že ustrašil zate :)

  10. nevenka - 5.06.2008 ob 06:24
    nevenka

    Madonca, kje si dobil tak grde “babnice” na fotkah, te bi marsikoga nagnale k eni malo bolj čedni.
    Ja, Iztok, nekaterim bi pač lahko nastavili ovčko, ane. Svet je perverzen,
    saj veš, da je. In spolnih motenj imajo ljudje kolikor hočeš. Devetdeset moških je še malo…Čeprav vem, da tveganja ne razumeš, nekatere pa tveganje vznemiri.
    Saj ljudje se igrajo z življenjem marsikje, ne samo za spolni užitek. Tudi v športu npr. Kaj pa “ruska ruleta”, ali pa skupinsko drogiranje? Nekateri so pač “ubrisani” malo po svoje. Saj se čudim, potem se pa ne več.
    Presenečen bi bil, ker so vmes navidez čisto običajni ljudje.
    Poglej si kdaj kakšne masovne morilce, imajo obraze čisto navadnih stricov iz soseske…razlogi za odstopanja od normalnega vedenja so velikokrat zelo skriti.

  11. Tilen K. - 5.06.2008 ob 06:48

    Zaradi branja tega prispevka in tretje slike v njem bom preskočil zajtrk….. Pa ne moreš s takimi, Iztok nooo… :)

  12. Dajana - 5.06.2008 ob 07:45
    Dajana

    hahaha Iztok :) Slovenski moški in ženske niso moteni, vsekakor manj kot avstrijski. ;) So pa obupani, agresivni in osamljeni. Nekaj jih je tudi motenih. Pa hvala za to! ;)

    P.s. Moten pa je Blogos, da to že 24 ur reklamira na prvi strani. Prav zares. :(

  13. Tomaz - 5.06.2008 ob 08:26

    Ne vem zakaj je treba zmeraj pometat pred tujim prago in ne pred svojim. Jaz tudi nebi šel na to samo zato nobenega ne obsojam, če gre. Kaj pa ti veš zakaj gredo? Jaz naprimer imam prijatelja starega 38 let pa ne vem če je že kdaj seksal. Če pa je pa ni več kot enkrat ali dvakrat. Pač za te stvari je neroden, mo ne gredo,… je pa zato uspešen na nekaterih drugih področjih. Jaz bi na njegovem mestu sigurno šel!

  14. Nicky - 5.06.2008 ob 09:24

    Iztok, slike so res nazorne (druga slike je iz enega dokumentarca o meth-u, vreden ogleda drugače). :S

    Jaz teh fantov ne obsojam, v bistvu se mi smilijo, če se jim zdi dobor, da se bodo takšnega dogodka udeležili. Tomaž – tvoj prijatelj naj si pač najame eno punco za eno noč, bo definitivno imel več od tega. ;)

  15. Dajana - 5.06.2008 ob 09:38
  16. Hermit - 5.06.2008 ob 09:48

    Ne vem zakaj tako težite s tem (to velja tudi ali pa predvsem za Dajano)… Če obstaja konsenz, kaj vas briga? Kaj te briga, kam in zakaj vtikujejo kurce drugi? In ne moreš iz dveh podatkov naredit psihološki profil človeka…

    Sicer skušam v komentarjih dobronameren, ampak tole je pa res idiotsko in se nekako pridružujem đubretu: na prvo žogo, brez razmisleka…

  17. wega - 5.06.2008 ob 10:29

    Po moje si je 79 od 80 prijavljenih predstavljalo stvar čisto drugače, kot bi v resnici bila. Kdo ve, kolikim bi sploh prišlo vsaj do erekcije, kaj šele do konca. Nerazgledani ujetniki napačnih predstav pač. Ni pa da bi se preveč sekiral. Ne vem zakaj mi prva asociacija kaže na množico pred odprtjem hoferjevih vrat…

  18. Pris - 5.06.2008 ob 10:39
    Pris

    Strinjam se s komentarjem wege. Dodal pa bi še, da avtor besedila (Iztok) očitno izhaja iz ideje, da prijavljeni tipi ne dobijo za fukat, da gre za neke closet-potrebneže ipd., ni pa niti pomislil, da obstajajo moški, ki jih take spolne prakse (gangbang) rajcajo, morda celo bolj kot seks ena-na-ena. In taki se pač prijavijo na tovrstne dogodke, pa naj bodo v Rovinju ali Berlinu.

    Vsak ima svoj fetiš, gangbang je le eden izmed njih. Verjamem, da je večina teh devetdesetih, ki so se prijavili, to storila iz radovednosti, zagotovo pa je med njimi tudi kakšen fetišist, ki že ima primerne izkušnje. In če obsojaš to, potem moraš obsojati tudi tiste, ki redno hodijo na kurbe, pa take, ki jih rajcajo razne inačice dominacije in subdominacije, role-playing in še marsikaj.

  19. katarina - 5.06.2008 ob 10:47

    aje, da pljuvaš po moških … ok, ampak kaj ima zraven ženska, mi pa ni jasno. saj ona jih ne bo fukala, ona jih ne sili v nič. in ne vem zakaj je CENENA? ostani raje pri modrovanju čez moške, ker oni so tisti, ki gredo tja dol fukat, ona je tam zato, da pokasira in ni cenena. :)

    mimogrede: ponuditi svoje odprtine in ponuditi svoj penis je eno in isto? al ni?

  20. david.pelko - 5.06.2008 ob 10:54
    david.pelko

    To bolj pada v rubriko: SAJ NI RES, PA JE!

  21. nevenka - 5.06.2008 ob 11:13
    nevenka

    @Tomaž, za tvojega prijatelja bi se našla kakšna spodobna prodajalka ljubezni, ki bi mu vsaj zaigrala kanček intime, brez tveganja, da se okuži.
    Nedavno sem na TV gledala oddajo, kako se je nekaj nedolžnih fantov, invalidov, ki v svojem običajnem življenju nikakor ne najdejo ustrezne priložnosti, odpravilo v javno hišo v Španiji, kjer so jim dekleta ustregla, kar so želeli. In jim je bilo všeč in so rekli, da še pridejo. Pa še poskrbljeno je za zdravstveno varnost.

    Tole, zgoraj omenjeno, je pa daleč od zadovoljevanja normalnih seksualnih potreb. In hvala bogu, ni vsesplošno slovensko početje.

  22. mišo - 5.06.2008 ob 11:17

    Dober članek ni kaj. Vendar se kar nekaj stvari razhaja.Če se udeležijo takega seks sešna še ne pomeni, da so obupani. To so ljudje odprte narave, ki z udeležitvijo dobijo dozo adrenalina, doživijo eno novo atrakcijo, kar še ne pomeni, da si na večernem izhodu ne morejo privoščit one night standa. Predstavljajte si velki party, kjer navezujemo stike, žuramo in na koncu zadevo zaključimo z javnim seksom. Če ste odprte narave je to najjače ludi moji

  23. mina - 5.06.2008 ob 11:44

    Iztok, najbolš da se pobereš v 18. stoletje. Kakšna nevejetna sklepanja imaš včasih.
    Pa ne vem od kod si zdaj iz naftalina potegnil “lahka ženska”, pa radodajka. V mojem svetu tega že dolgo ni. Lahka ženska pa radodajka bi bila tista, ki hitro da moškim, kar oni želijo. A ni danes to malo drugače, da ženska seksa za to, ker ona to hoče (ob predpostavki, da tudi on to hoče)? In če se jaz odločim, da bom enega spravila v posteljo in to tudi storim, a ni potem tudi on lahek moški? Če se že poslužuješ takih žaljivih besed, jih vsaj euporabljaj za obadva spola. Sicer bom to razumela, kot da so ženske za tebe nižja rasa.

  24. stewie - 5.06.2008 ob 12:43

    Mina, zakaj bi se pa moral Iztok pobrati 200 let nazaj? Lepo je povedal, da se na takšne dogodke prijavljajo samo res obupani ljudje ki ali da še v življenju niso seksali in jim je to veliki cilj (plus da gre za ujetnike lastnih predstav, kot je nekdo pred menoj že zapisal) ali pa da se imajo za odprte moške, ki to radi prakticirajo. Ampak slednji so za mene eni perverzneži, prav tako ujetniki lastnih fizioloških potreb, ki iz tega delajo celo znanost.

    Ženske, ki so pa pripravljene pri tem sodelovati in se kurbati z ca. 90, 100 tipi pa so zame lahke ženske, kajti tipom ne ponujajo nič drugega, kot svoje telo, vsak od njih je za žensko zgolj številka, stranka, skratka odvzame se mu človekovo dostojanstvo. Ni se človek razvil zgolj zato, da zadovoljuje svoje fiziološke potrebe, še kaj drugega.

    In če se ti odločiš enega tipa spravit v posteljo in on na to pristane, ja je nekakšen lahek moški, oz. bolje rečeno, to sploh ni moški, ampak navadna pičketina. Toda, če si ti s takim zadovoljna in on s teboj, potem se nima smisla vmešavati v to. Vsakemu svoje.

  25. iztokgartner - 5.06.2008 ob 13:19
    iztokgartner

    Nevenka, dober komentar.

    Tilen, sori :)

    Dajana, blogos da na prvo stran tudi reči, ki vlečejo bralce, kar je čisto razumljivo.

    Tomaž, pred svojim pragom? A morda hodim na skupinske sekse v Rovinj? Glede prijatelja, vidim, da ga ne maraš preveč, da mu privoščiš takle dogodek, kjer bi se revež lahko celo okužil s kakšno boleznijo, ali pa bi se mu seks še bolj zakompliciral.

    Hermit, no pa ti naredi profil na drugo žogo.

    Wega, dobra primerjava.

    Pris, slabo si prebral moj zapis. Tudi to možnost sem namreč omenil. In celo dodal, da ne kupim te prve.

    Katarina, babnica, ki se poriva s 150 tipi, je zame cenena babnica. Je zate morda dama?

    Mišo, morda pa res.

    Mina, glede na to, da moške cel čas zmerjam sto na uro, res ne vem, kje si razbrala, da sem proti ženskam. Če pa misliš, da je kritika te babnice, kritika vseh žensk, potem pa e moraš vprašati, če se nisi morda počutila osebno prizadeto in si tudi ti takšna kot ona. Dvesto let nazaj? Samo zato, ker se čudim tipu, ki gre na gangbang. Pa ne da je to zdaj redna praksa med mladimi, ki so 200 let naprej?

    Stewie,najprej nisem verjel, da se strinjaš z mano, zdaj pa ne verjamem, da se strinjam s tabo. Vsaj enkrat. Hvala bogu :)

  26. katarina - 5.06.2008 ob 13:21

    iztok: zame je tip, ki ga v vsako vtakne, cenen. :)

  27. iztokgartner - 5.06.2008 ob 13:22
    iztokgartner

    Katarina, kaj pa ženska, ki dovoli, da ga vanjo vtakne tak cenen tip?

  28. stewie - 5.06.2008 ob 13:27

    Zakaj? Saj nimaš vseh člankov napisanih tako slabo. Sploh s tistimi glede politike in partizanov se strinjam, z nekaterimi (glasba npr.) sva pač na napačnih bregovih, pa to še ni tragedija, so pa tudi področja, kjer bi te za tvoje poglede najraje nekam poslal..:) ampak pustmo stat.
    Vsaj pri ljubezni in seksu se strinjava, čeprav mi s slavospevi tvoji Tini deluješ na trenutke prav patetično, pardon izrazu.

  29. mina - 5.06.2008 ob 13:28

    Ne vem iz kje si potegnil mojo osebno prizadetost. Nisem prizadeta, kaj šele osebno. Hm?

  30. iztokgartner - 5.06.2008 ob 13:31
    iztokgartner

    Mina, glede na to, da sem kritiziral babo, ki se poriva s 150 tipi naenkrat, ti pa si rekla, da so ženske zame nižja rasa, sem pač pomislil na to.

  31. katarina - 5.06.2008 ob 13:36

    ženski se nič ne pozna. :) bojda moški z vsakim izlivom izgubi nekaj življenjske moči. ups … :)

    vsak naj kritizira svoje. saj tvoja tut nima sam tebe in ti tut nisi sam s tvojo. a sta vidva manj cenena? :)

  32. iztokgartner - 5.06.2008 ob 13:39
    iztokgartner

    Katarina, tale z mojo in mano je popolnoma neumestna. Predlagam, da raje nehava debato.
    LP

  33. iztokgartner - 5.06.2008 ob 13:42
    iztokgartner

    Stewie, ne pozabi svojega prvega zapisa na mojem blogu, kjer si bil iz čisto nepotrebnega razloga močno žaljiv.
    Glede zapisov o moji punci pa naj ti povem, da mene zanima le to, kako delujem zanjo.
    LP

  34. katarina - 5.06.2008 ob 13:56

    lahko pa obrnem nase in te vprašam isto zame in za mjega: misliš, da sva midva cenena, ker sva spala z več kot enim, dva, pet, deset spolnimi partnerji?

    kar boš odgovoril zdaj itak velja tudi za tebe in tvojo. in odgovoril boš da ne, jasno. :)

  35. stewie - 5.06.2008 ob 14:23

    Ne vem, o čem sem pisal, verjetno je bilo kaj v zvezi s kvizom. Sicer pa tudi ti, kadar gre za tiste, ki ti nasprotujejo, nisi ravno izbirčen v besedah.

  36. iztokgartner - 5.06.2008 ob 14:48
    iztokgartner

    Katarina, če si imela pred njim recimo deset ljubimcev in partnerjev, še ne pomeni, da si se šla skupinske sekse s 150-imi in da je on podiral samo tiste, ki so jih podirali tudi vsi drugi. To je res skrajno bedasta primerjava.

    No ja, razen, če sta vidva res taka.

    Midva z mojo seveda nisva.

    In reči, da je nekdo, ki je imel pred tabo nekaj žensk ali moških, enako cenen kot nekdo, ki se na gangbangih poriva s stotimi, je skrajno žaljivo in neokusno.

  37. iztokgartner - 5.06.2008 ob 14:54
    iztokgartner

    Stewie, žalostno, da ne veš o čem si pisal. In kako si pisal.
    Glede moje reakcije na nestrinjanje, to ne bo držalo, jaz nikoli ne začnem prvi in nikoli nisem žaljiv v startu. Je pa res, da se včasih tako odzovem. A ne takrat ko gre za nestrinjanje, marveč takrat, ko gre za žaljenje, napadanje in stvari, ki sploh nimajo zveze z zapisom.
    A bodi zdaj dovolj o tem, saj to ni tema debate.

  38. katarina - 5.06.2008 ob 14:56

    odvisno s katerimi očali gledaš na to. moj sodelavec se je poročil nedolžen s prav tako nedolžno žensko in se mu zdi popolnoma nedopustno, da bi kdo pred njim “šaril” po njegovi ženi, tako kot se mi zdi nemogoče, da bi on imel katero pred njo.

    mi vsi smo zanj ceneni, ker gleda skozi druga očala in z njegove perspektive ima prav.

    na drugi strani pa tisti, ki prakticirajo svingerstvo nimajo za prav nič cenene in tudi moški, ki hodijo k prostitutkam, se ne počutijo tako. :)
    torej …

    rada bi ti povedala, da res ni ok, da posplošuješ. iztok, res NI ok. :)

  39. iztokgartner - 5.06.2008 ob 14:57
    iztokgartner

    Katarina, zadnjič, nisem posploševal. Govoril sem samo o tej babi z gang banga in o teh moških, ki so šli iz Slovenije tja.
    Čisto nič druzga!!!

  40. katarina - 5.06.2008 ob 15:00

    pa niti enega od teh o katerih govoriš NE poznaš. :)

  41. iztokgartner - 5.06.2008 ob 15:04
    iztokgartner

    Katarina, tudi Josefa Fritzla ne poznam, pa lahko mirne duše rečem, da je psihopat in prasec.

  42. Dajana - 5.06.2008 ob 15:04
    Dajana

    Iztok: Katarina je ena hudobna, agresivna osebnost, ki ti bo pokvarila prav vsak post, kjer boš pisal o žensko-moških odnosih. Če se nočeš navleči njene negativne energije, ti predlagam, da jo izključiš iz komentiranja.

  43. katarina - 5.06.2008 ob 15:12

    ja, dajana, nesreča nesrečna. pejt na sesov blog težit, pa na tininega, če pa misliš meni težit, ti pa povem, da imam samo zate nekaj cvetk zavitih v celofan, od katerih se ti zna zvrtet. ti samo povej, revše ubogo.

  44. Croom - 5.06.2008 ob 15:14

    daj katarina, spraši to rit dajanino, cvetke na pašo, celofan pa lahko malo odviješ

  45. beatnik - 5.06.2008 ob 15:21

    Po moje je med tem korenjaki tudi kar nekaj latentnih homoseksualcev, ne predstavljam si sicer, koga bi vzburjal seks z 1 žensko ob prisotnosti 100 drugih dedcev. Podobno je s podatkom, da gredo najbolj v promet porniči s pornoigralci, ki imajo največje tiče (no ja, tu je lahko razlog tudi ta, da si drkač predstavlja, da je on ta, ki osrečuje s tako veliko batino).

    Dajana, zakaj čutiš potrebo, da vsakogar opozarjaš na Katarinino hudobijo? Odkar ti je dala nogo, si postala čisto obsedena z njo. Skrajni čas je, da jo že enkrat preboliš!

  46. mrtn - 5.06.2008 ob 15:22

    Iztok, mene pa glede na zapisano zanima sledeče. Ker je po tvojih besedah ženska cenena, če se da dol z ne vem kolkimi tipi in tipi so tut čist obupni, me zanima, kakšno maš pa mnenje o pedrih? Za mene je recimo homoseskualnost (pr moških) neskončno težje razumljiva od tega da gre 100 tipov porivat žensko ali da gre ženska porivat 100 moških….

  47. mica - 5.06.2008 ob 15:25
    mica

    hehehe, Izotk tile pogovori o skupinskem sexu, podkrepljeni s tvojim menjenm o tem, kaj si o njih misliš ti ali (bognedaj) tvoj želodec, so streli v prazno.
    V 21. stoletju je že tako, da tudi grupni sex za nekatere (mnoge?) ni “nič takega”.
    Konec koncev menda tudi Fritzl dobiva v arest tudi po 200 ljubezenskih pisem na dan.
    Kar mi je še težje verjeti, da se lahko v nekomu vzbudijo t. i. “ljubezenska ” čustva po taki grozljivi osebi.

    aha, kaj sem že hotela reči?
    No, kar vem, da je neki moji znanki strašno- erotično všeč tisti pocukrano-lizunski predsednik Lipe, se tudi nad požrtvovalno in pokončno pripadnostjo swingerstvu ne čudim več.

    :-)

  48. iztokgartner - 5.06.2008 ob 15:25
    iztokgartner

    Beatnik, dobro razmišljanje o latentnosti.

    Mrtn, geji me ne motijo. Naj počnejo kar žalijo. To sicer ni moja scena, a če jim paše, le pogumno. In gej nikakor ni cenen. Gej je pač gej, torej oseba, ki ga rajca isti spol. Tu ni čisto nič cenenega. In geja razumem čisto brez težav. Za razliko od tipa, ki stoji v dolgi vrsti, da bo dobil za seksat.

  49. iztokgartner - 5.06.2008 ob 15:27
    iztokgartner

    Mica, se pravi, ker je Sašo Peče neki ženski seksi, je povsem razumljivo tudi to, da gre 150 tipov porivat neko žensko?
    Sicer se pa nihče ne čudi skupinskemu seksu, saj je to znana praksa že dolgo časa.
    Razprava teče o naših fantih, ki so šli na ta dogodek. Njim se pa čudim, to pa res.

  50. Dajana - 5.06.2008 ob 15:34
    Dajana

    @beatnik: Od kdaj se pa ti čutiš poklicanega, kaj lahko jaz počnem ali ne? Jaz se čutim poklicano, da povem, kdo zastruplja medsebojne odnose. In ona je utelešenje negativne energije. Žal. :(

  51. mica - 5.06.2008 ob 15:38
    mica

    kristus, Iztok, to, da je Peče (hvala, nisem se spomnila nj. imena) lahko hm..sexy neki normalni babnici, je ravno tako grozno kot skupinski sex, ki ga omenjaš.
    S tem, da je ta, slednji, še ogaben v vseh pomenih besede.

    PS
    poskušam se mičkeno posmehovati na ta račun, a mi, očitno , ne uspe.

    brrr

  52. katarina - 5.06.2008 ob 15:39

    dajana, zapri gofljo. je to dost nesramno? :)

    te že kaj boli želodec? me zanima, če telepatija deluje.

  53. lily - 5.06.2008 ob 15:41

    zelo tehten odgovor, dajana. višek agumentirane komunikacije. je zmanjkalo kapljic?

  54. Dajana - 5.06.2008 ob 15:43
    Dajana

    Iztok, prosim, če izbrišeš vse moje komentarje na temo katarina. In tega tudi. Lepo prosim. Imam že dovolj psihotov iz interneta. Hvala. ;)

  55. Croom - 5.06.2008 ob 15:47

    najprej se opraviči katarini

  56. mrtn - 5.06.2008 ob 15:50

    Iztok: hmmmm, geji naj počnejo kar želijo….pol naj pa še teh 90tipov in ena teta počne kar želijo??? gej je pač gej, ki ga rajca istospolna oseba, unih 90 je pa pač unih 90, ki jih rajca al stat v vrsti, al sexat z žensko k jih je dala v večeru že 89 skozi….ampak jih pa vsaj prvlač nasprotni spol, kar naj bi bilo nekako normalno. mal si nenačelen tlele, če se mene vpraša, čeporu me ni noben nč vprašal…..

    Dajana: Jaz mislim, da ti nisi neka avtoriteta, ki bi bila poklicana da poveš kdo zastruplja medosebne odnose, kdo je utelešenje česa. Ne vem zakaj je lahko taka ženska utelešenje negativne energije, če je osrečla 90 možakarjev, je blo najbrž velik pozitivne energije… Potem bi rekel da si ti utelešenje inkvizicije.
    Mal si res težka. Pa a nisi bla ti velik na teh ala ona-on portalih, kjer je res velik neke slabe energije??? pouhn enga zavaravanja, nakladanja in blefiranja……Jst mislm, de ze dolg nisi nobenga k**** fasala…..

  57. Manus - 5.06.2008 ob 15:59

    Jaz pravim, da je sumo borko in reptilko treba dat v en blaten ring in ju pustit, da lastnoročno rešita medsebojne probleme.

  58. beatnik - 5.06.2008 ob 16:00

    Iztok, ja, marsikateri latentnež zadovolji svoje homoseksualne nagone pod krinko grupnega seksa ali pa kakšnega gang banga. Dokler fuka žensko pa ja ni peder. Čeprav okoli njegove glave istočasno strumno pozira 10 kurcev.

    Ko sem živel da Dunaju, sem spoznal nekega razvajenega in bajno bogatega Rusa (oče diplomat in lastnik pivovarne), ki mi je že ob prvem druženju ponosno naznanil, da je homofob in da je treba pedre tepst. Čez par ur mi je predlagal, da greva skupaj na kurbo (sicer njegova stalna praksa), da bo on častil in bo oh in sploh super, ko jo bova z združenimi močmi natepavala. Svojo prašičjo surlo je povesil do tal, ko nisem pokazal nikakršnega interesa za njegovo idejo. Tik preden se je vrnil v Moskvo, sva šla še enkrat skupaj ven na nek rock koncert in po par vodkah in še nekih substancah mi je začel najedat, naj greva k njemu fukat in fafat. Drug drugega. Spomnil sem ga, da je homofob, pa mi je hitel pojasnevat, da on ni peder, le občasno si privošči tudi kakšen ekzotičen izlet. Hmmm. Ker ni hotel sprejeti “ne” za odgovor sem mu pomahal v slovo in se vrgel v množico brhkih rokeric.

    Dajana: Katarina pa res ni utelešenje negativne energije.

  59. mrtn - 5.06.2008 ob 16:04

    Dajana: se opravičujem glede dela o negativni energiji, sem spregledal da leti na neko drugo osebo….ostalo pa ostaja…

  60. Max Možic - 5.06.2008 ob 16:14

    Iztok, dobro ti gre bloganje, Garty Farty 9 je že zunaj :)

  61. tinamalina - 5.06.2008 ob 18:49
    tinamalina

    Iztok, ti moški so meni pomilovanja in prezira vredni, saj niti niso moški. Pravi moški da kaj nase, na svojo izbiro ženske, na svoje telo in na svojo eleganco, ne pa da zagrabi prvo socialno luknjo, katero gre lahko seksat.

  62. Hermit - 5.06.2008 ob 19:14

    Iztok, se ne da. Mogoče kak strokovnjak, a žal ne ti ne jaz nisva eksperta na tem področju, zato se izogibam pavšalnih ocen.

    Iz mnogih tvojih postov bi tako lahko sklepal, da si preprosta duša (politično korektno rečeno), a ker te poznam že zeeelooo dolgo časa, vem da nisi.

    Kakšna drža je to za razgledanega človeka, da viha nos nad izbiro drugih?

  63. tinamalina - 5.06.2008 ob 19:30
    tinamalina

    Katarina, če prav razumem… vidiš povezavo oz. podobnost med početjem te učiteljice in tvojim početjem preden si spoznala svojega partnerja?

  64. katarina - 5.06.2008 ob 19:40
    katarina

    ne, vidim povezavo med moškimi, ki fukajo okol, pa jim nihče ne reče, da so ceneni, in to učiteljico, ki to pač počne javno.

    ampak za iztoka je cenena samo ona, dotični moški pa ne. mal čudno, a ne. al ne?

  65. Damjana - 5.06.2008 ob 20:01

    Dajana, tebi pa le to… peace… in nehaj se že vtikati v čisto vsak blog, ki ima po tvojih besedah “nenormalne sestavke o medsebojnih odnosih, sexu in še kaj bi se našlo”…Občasni obiskovalci/bralci Blogosa smo te zelo naveličani (verjemi, da nisem osamljen primer-VELIKO mojih znancev bere bloge na SIOL-u!!!in ti predstavljaš eno “zagovedano bitje”, ki pač s svojimi dejanji in objavljanji na tvojem lastnem blogu ne veš točno ne, kam spadaš in kaj si…

  66. tinamalina - 5.06.2008 ob 20:08
    tinamalina

    Damjana, komu mar kakšna čreva ti in tvoji znanci pogruntate. Jaz sem tebe naveličana že po dveh komentarjih, pa kaj

  67. Damjana - 5.06.2008 ob 20:13

    Tinamalina, a si že tukaj… drži se svojega bloga, ki ni slab… piši še naprej – tako dobro kot si do sedaj… tudi tebi… peace.

  68. Tina - 5.06.2008 ob 20:53

    jah je res, da obstaja folk, k mu to sede stat u vrsti in porivat beybo, k jo je 50 moskih pred njim
    sam pa je vrjetn tud dost obupanceu med njimi, po moje je kr vecina takih
    sicer ne obsojam tega ane
    sam pa osebno nebi hotla nc met s takim clovekom
    pa tud une beybe se neb glih prtaknla iz varnostnih razlogov
    zdej ce je to ksnmu res fetish so to mogoce cis ok ljudje, sam tisti obupanci, k pa drge ne dobijo, so pa sam ogabni po mojem mnenju
    taki so vrjetn tud dost zanemarjeni pa nc ne dajo nase in jasn je, da neki ni uredu z njimi

  69. iztokgartner - 5.06.2008 ob 22:32
    iztokgartner

    Mica, jasno da ti ne uspeva, če Pečeta primerjaš s skupinskim seksom, kar pomeni, da bi ti raje seksala s 150-imi tipi, ki bi stali v vrsti, kot pa samo z njim.

    Dajana, brišem samo komentarje, ki so moteči. Tvoji niso.

    Mrtn, kaj ima nenačelnost z vsem tem? In ja, kaj imajo geji s tem skupinskim seksom v Rovinju?

    Beatnik, zanimiva izkušnja. Lepo da si jo delil z nami :)

    Max, žal me Garty Farty ne zanima več, saj mi ni že dalj časa ni več podoben. Niti vizualno, kaj šele po vsebini.

    TinaMalina, točno tako.

    Hermit, to je samo moje mnenje. In od kdaj je mnenje posameznika prepovedano in obsojano?

    Katarina, kdaj ti bo jasno, da je zapis o moških in ne o tej ženski. In da sem prav njih označil z veliko hujšimi pridevniki kot njo, ki je le cenena. Si sploh prebrala zapis? Dobivam občutek, da si ga razumela kot slavospev tem tipom in kot napad na vse ženske tega sveta.

    Damjana, smešna si, da praviš kaj drugi ne bi smeli početi, sama pa počneš prav to.

  70. Damjana - 5.06.2008 ob 22:47

    Še ne štekamo, kajne Iztok KLICAJ.

  71. mica - 6.06.2008 ob 06:27

    hahaha, iztok, bo že držalo, čeprav se mi ne sanja, kakšne bi bile tehnične(tehniške) podrobnosti tovrstnega podviga
    :-)

    :-)

    :-)

    Se ti pa zahvaljujem za pol ure smeha ob jutranji kavi.
    Dobro smo začeli dan
    :-)

  72. mica - 6.06.2008 ob 06:30

    hm…Vanja….glede na to, da sem tudi jaz blond….mogoče si pa mislila mene?
    :-)

  73. nevenka - 6.06.2008 ob 07:37
    nevenka

    Hermit, od nekdaj obstaja družbena in individualna morala, ker je človek in posameznik in del družbe in tako tudi funkcionira in na tak način oblikuje tudi svoja mnenja….Kakšna je to drža za razgledanega človeka, da viha nos nad izbiro Iztoka? Konec koncev je napisal prispevek na blog, kjer ljudje lahko pripisujemo svoja mnenja, on pa tako dobi odziv…Ljudje smo zelo različno razgledani in po naravi različno tolerantni in zato primarno ozaveščamo različne stvari, Iztok je pisal o moških, ne o ženskah, pa so se odzvale ženske, ki so ogrožene, ker imajo pisano preteklost in se same prištevajo k “bolj tako” ženkam, saj drugače sploh reagirale ne bi tako in bi se držale teme. Moški, eni so za, eni so proti, jezilo jih je, da je Iztok napisal: Slovenci!!! Ja pa saj jih je samo devetdeset, torej ne vsi Slovenci. A “Slovenci” je pomenilo, kako je možno, da sploh kakšen Slovenec!!!! Nekateri so zgorženi, nekateri indiferentni. Taki so ljudje tudi, ko jim pokažeš sliko sestradanega afriškega otroka.
    Da bi bil človek demokratičen do čisto vsega, pa tudi ne gre. Nekje moraš potegniti mejo. Če je človek ne potegne, je problem največji.
    Meni ljudje, ki funkcionirajo predvsem na instinktivnem nivoju pač niso pretirano pri srcu.
    S svojo čustveno in intelektualno pomanjklivostjo, ne bogatijo sveta. Povsod naletiš na njihovo popadljivst, kot pri nesocializiranih pseh, ko jim odvzameš skledo. Cel kup komentatorjev, ki “živi” v svoji samopodobi intelektualnosti, je točno takih.
    Z besednimi krošeji in direkti se afirmirajo in to je vse kar zmorejo.

    Po svoje prava figa, če se kdo spusti tako nizko in se gre nekak porno spektakel. Malo jih je.
    Kakšnih drugih je precej več, pa se imajo celo za nadpovprečne. Bljak! Ta spektakel je grši.

  74. Dajana - 6.06.2008 ob 07:58
    Dajana

    @nevenka: :)

  75. Dajana » Milost! - 6.06.2008 ob 10:53

    [...] si preberite komentar Nevenke je napisala pri Iztoku Gartnerju: Od nekdaj obstaja družbena in individualna morala, ker je človek in posameznik in del družbe in [...]

  76. mrtn - 6.06.2008 ob 12:22

    Iztok: teb je treba res neke stvari narisat.

    “Mrtn, kaj ima nenačelnost z vsem tem? In ja, kaj imajo geji s tem skupinskim seksom v Rovinju?

    Po mojem vse, po tvoje nič, v obeh primerih gre za nenavaden pojav, al pa nenaraven, ob čemer mi gejevstvo še veliko bolj izstopa. Zate je pač veliko bolj normalno da tipu diši svojga tiča v neko kosmato rit tlačt, kakor v neko, sicer 1000x povoženo, pičko, ki je sama po sebi povsem privlačna. In tle se za moje pojme kaže tvoja nenačelnost. Ali obsojaj oboje ali pa nobenega. Pa še to, ogromno gejov zelo zelo menja partnerje in se hitr prbližajo uni teti….. Ne de jih menjajo, po internetu se iščejo, samo da se čim prej dol udarjo. Jih par poznam in vem kakšne orgije si prirejajo.

  77. iztokgartner - 6.06.2008 ob 14:45
    iztokgartner

    Damjana, res se ne štekamo. In prav je tako.

    Mica, vsak nasmejan začetek dneva je dober začetek dneva :)

    Mrtn, očitno bo tudi tebi treba kej narisat. Še posebej zato, ker se je tale gangbang sprva reklamiral kot šov brez kondoma. O tem sem že pisal in se ne mislim ponavljati. In geji tukaj res nimajo ničesar zraven. Če je nekdo namreč gej nikakor ne pomeni, da je uboga duša in da si mora seks iskati na tako beden način. Lahko si ga recimo najde v gejevskih klubih in kjerkoli. Za razliko od teh modelov, ki si ga očitno ne morejo, če seveda moja domneva drži. Zato mi je tak model totalno beden, gej pa mi nima biti zakaj. Pač so mu kul moški, pa kaj.
    Da se razumeva, tudi gejevski gangbang bi obsodil, če bi se zgodil na tak način. V bistvu ni razlike v spolni orientaciji, razlika je v samem dejanju.
    Zato tudi moškega, ki seksa normalne ženske in ne stoji v vrsti, ne bom obsojal. Kot tudi geja ne. Če bi stala v vrsti, pa bi obsojal oba.
    Stari moj, tole si čisto pomešal. Biti gej nima nobene zveze s tem, da si ubog na duši.

  78. tinamalina - 6.06.2008 ob 15:25
    tinamalina

    Joj, joj… ko vidim besedi ‘Peče’ in ’sexy’ napisani skupaj, me kar strese :)

  79. iztokgartner - 6.06.2008 ob 15:33
    iztokgartner

    Tina, upam da ne tako močno kot ob misli na ta gangbang :)

  80. tinamalina - 6.06.2008 ob 15:39
    tinamalina

    Mogoče še bolj :)
    Vsakič, kadar je na tv, si vzamem čas in iščem… kje se skriva ta ’seksi’ pojma nimam.

  81. iztokgartner - 6.06.2008 ob 15:40
    iztokgartner

    Tina, uf, potem pa bi bila zate največja kazen, če bi morala z njim v posteljo. No, zdaj vsaj vem, s čim te bom lahko jezil :)

  82. tinamalina - 6.06.2008 ob 15:45
    tinamalina

    Uf… brr. Saj bi mi vsakič spolzel iz rok od vsega gela in masti :)

  83. iztokgartner - 6.06.2008 ob 15:47
    iztokgartner

    Tina, ma saj ko pride izpod tuša nima vsega tega sranja na glavi.
    Mam pa tudi jaz eno zaupno stvar za priznat, he, he. Ko sem bil zelo mlad, sem tudi jaz fural tak imidž. Potem sem se seveda naveličal :)
    S tem, da sem bil jaz tako nor, da sem si dal vosek na lase tudi, če sem šel v klet po krompir.
    To je bila moja Peče faza :)

  84. tinamalina - 6.06.2008 ob 16:09
    tinamalina

    S tuša pa pride puhast ko ovčka :D

  85. iztokgartner - 6.06.2008 ob 16:14
    iztokgartner

    Tina, točn tak sem bil tudi jaz, zato pa sem si dal takoj po tušu spet gor vosek :)
    No ja, tile fantje, ki so stali v vrsti, pa so tudi ovce. Evo pa sva našla povezavo.
    Glede Pečeta pa ti moram vseeno povedati, da mi je kul, pa da poznam dosti žensk, ki se jim zdi seksi.

  86. tinamalina - 6.06.2008 ob 17:09
    tinamalina

    Ah dej dej… če poznaš dve ženski, katerima je sexy, to ne dokazuje nič :)

  87. iztokgartner - 6.06.2008 ob 17:12
    iztokgartner

    Tina, koliko jih pa ti poznaš, ki jim ni?
    Če tebi in Mici ni, pa še kaki tvoji sošolki, še ne pomeni, da je to pravilo :)

  88. Šupak Takur - 2.08.2008 ob 00:52

    Yo, Ginekolog,
    na prvi, četrti in peti fotki si mi zlo všeč. Ka si pa požrl, da tko bruhaš na tretji? Slabo si ti tesan u vojci, Ginekologiću. Si po dolgem času pravo pizdo vidu – če bi krave gate nosile je ziher še ne bi – al ti je goltanje čivavine sperme škodlo? Gangbang se ti je očitno zameru. Kul, ka pa se ukvarjaš s športi, ki niso zate?

    U razdeljak te ljubi Šupak Takur

  89. iztokgartner - 11.08.2008 ob 15:57
    iztokgartner

    Šupak, lepo, da sem ti všeč. Lahko objavim še kako tvojo fotko? Huh, se ti ne zdi, da so šlki tja tisti, ki pizde niti po dolgem času niso videli?
    Sresni se poba. Hm, morda pa si jezen, ker je gangbang odpadel, saj si stal v prvi vrsti. Verjetno z mlahavim tičem, mar ne. Ali pa tičem, ki otrdi samo ob kravi brez gat.

  90. Šupak Takur - 21.08.2008 ob 01:05

    Yo, herr Ginekolog, mojo fotko si že objavu, žal si tumač luknjast, dab se spomnu kje in kdaj. And yes, you loved it! Šur sem žalostan, ker je gangbang odpadu. Pa ne guzimo vsi domačih ljubljenčkov, pa tud pizde nas ni strah. Dej se prekvalificiraj v Proktologa, pa še par verzov navrž, da bo stvar cakum pakum. Čivava bo navdušena. Evo, ljubio bi te u razdeljak, pa se bojim, da bo kteri od tvojih štirinožnih ‘prijateljčkof’ orto ljubosumen.
    Za zmeri tvoj Šupak Takur

  91. iztokgartner - 21.08.2008 ob 02:24
    iztokgartner

    Šupak, raje bi nastavil rit zmaju kot tebi.

  92. Šupak Takur - 24.08.2008 ob 16:06

    Yo, Proktolog
    popolnoma te razumem, štirinožna bitja so ti pač bolj pri srcu. Da ne rečem pri kurcu, pa da me jopet smatraš za prostaka.
    Jedem das seine
    oder
    svakom svoje sranje.
    Kakor v življenju, tako v postelji.
    Tudi za tacga junaka
    se najde
    poljubac od Šupaka!

  93. Starševstvo + » Vsako tele ima svoje veselje in Dajanino veselje sem jaz - 7.09.2008 ob 12:05

    [...] Imeli sva kratek stik pri Salonitki, da o tem, kaj je pisarila pri Vlatki o meni sploh ne omenjam, danes pa me pljunila še pri Iztoku: [...]

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !