IZTOK GARTNER RAZMIŠLJA NA GLAS

PRAVA ŠTALA

The Queen is Back

Objavil/a iztokgartner 13.5. 2008 pod Glasba

Ma kakšna Mariah Carey neki. Ma kakšna Rihanna. Ali če hočete, ma kakšna Beyonce. Če hočete pravo damo soula in r’n'b-ja, si zarolatje Mary J. Blige. Pravo kraljico, pravo damo. Pevko, ki čisto vse tekmice pusti daleč za sabo. In sedaj je spet na sceni. Sedaj ima spet nov video. Še eno mojstrovino. Pesem z naslovom Stay Down. Še eno klasiko, ki me je usekala v sekundi. Ki me je udarila tako močno, da jo poslušam na repeat. Krasen spot, vrhunsko besedilo, kvalitetna glasbena podlaga in Mary. Ena in edina. Za vedno.

Pa še nekaj njenih fotkic, da ji izkažem pravo spoštovanje:

 

Komentarji

57 komentarjev na “The Queen is Back”

  1. Joco - 13.5. 2008 ob 16:51

    Stari sory, res da se pr filmih kr ujamemo….ampak da je je pa Mary diva, oziroma kraljica, ma….men pač ne sede, ga ne bom sral, je uspešna sam ni po mojem okusu, eto pošteno. Whitney, tle je pa druga pesem…

    Oprah je pa carica…:-)

  2. iztokgartner - 13.5. 2008 ob 16:57
    iztokgartner

    Joco, Whitney je bla nekoč, zdaj žal ni več. Mary pa je hudo nad vsemi. A saj veš, okusi so različni.
    Oprah pa je tudi carica ja :)

  3. spookymulder - 13.5. 2008 ob 16:58
    spookymulder

    Me je sram, ampak ni drugega, kot da priznam, da sedaj prvič slišim zanjo, čeprav vidim, da ustvarja že od začetka 90. let. Spot je lep, njen glas tudi, ampak vseeno ni čisto “my cup of tea”. No, bomo videli, morda se jo še navadim.

  4. iztokgartner - 13.5. 2008 ob 17:02
    iztokgartner

    Spooky, upam da se zajebavaš. Nisi še slišal za Mary J. Blige? Kaj pa komada Family Affair in Without You? Tega ti ne verjamem. Punca je že deset let na vrhu in je skoraj nemogoče, da bi ti ušla. No ja, po drugi strani pa jo Slovenija popolnoma zanemarja, tako da ti je morda prav zavoljo tega ušla.

  5. spookymulder - 13.5. 2008 ob 17:15
    spookymulder

    Seveda je možno, da sem slišal kakšne njene komade, vendar nisem vedel, da so od nje. No, lahko da jo Slovenija zanemarja, toda če ne gre Mohamed h gori … lahko bi naredila kakšno turnejo in priredila kakšen koncert po Evropi - nič, očitno njeni promotorji niso kaj prida, če so bolj znane tudi veliko mlajše in manj izkušene pevke.

  6. iztokgartner - 13.5. 2008 ob 17:22
    iztokgartner

    Spooky, če so zate bolj znane, še ne pomeni, da so tudi dejansko bolj znane. Mary je v ZDA kraljica in tako jo tudi tretirajo. Njeni spoti se rolajo stokrat na dan, albumi gredo za med, muziko ji med drugim dela tudi legendarni Dr Dre. Očitno pa Evrope res ne zanima preveč, kar pa je jasno, saj taka zvrst glasbe zadnje čase na našem koncu ni ravno popularna. Mary ni nek underground, Mary je mainstream, za katero vedo vsi. No ja, razen morda pri nas v Sloveniji, kjer pa je itak veliko bolj popularen kak nekvaliteten drek in recimo Miley Cyrus.
    Spooky, res sem presenečen, da še nisi slišal zanjo. Še vedno mislim, da me zezaš :)

  7. simonarebolj - 13.5. 2008 ob 17:23
    simonarebolj

    Totalno povprečen komad, pravzaprav podpovprečen, ona s povprečnim za črnke tipičnim glasom. Spot je pa res neverjeten. Ona v vsakem kadru zavita v drugo žival. Res fascinantno … še v Sloveniji smo bolj izvirni.

  8. iztokgartner - 13.5. 2008 ob 17:25
    iztokgartner

    Simona, na tvojem mestu bi bil raje tiho, saj si zdajle izpadla kot največji bedak na svetu.
    No ja, od osebe, ki kritizira Botra, je jasno, da si drzne kritizirati tudi Mary J. Blige.
    Sram te bodi. Tokrat na celi črti.

  9. spookymulder - 13.5. 2008 ob 17:28
    spookymulder

    Mah, očitno tudi nje Evropa in Slovenija ne zanimata preveč. Spremljam recimo tudi nemško glasbeno sceno in publikacijo, pa je tudi tam še nisem zasledil. Moram pa pritrditi Simoni, da če je vse to krzno, ki ga nosi v spotu pravo, si ne zasluži kraljevih titul.

  10. iztokgartner - 13.5. 2008 ob 17:32
    iztokgartner

    Spooky, kakšne zveze ima krzno z njeno glasbo?
    Dragi prijatelj, tokrat te moram resno opozoriti, da paziš kaj pišeš. Še posebej glede kakšnega defektnega strinjanja s Simono Rebolj :)
    Itak, da je Slovenija ne zanima, če pa v njej živijo ljudje, ki o njej govorijo takšne izjave kot Simona Rebolj.
    Bolje, da nikoli ne pride k nam, si je ne zaslužimo. Smo preveč zabiti za njeno musko očitno.

  11. spookymulder - 13.5. 2008 ob 17:53
    spookymulder

    Aja, saj res, oprosti, sem pozabil, da to, kako se oseba obnaša, kaj govori in kaj misli, nima zveze z njeno glasbo. Hej, saj res, tudi to kar je počel Fritzl v svoji kleti nima nobene zveze z dejstvom, da je bil dolga leta popoln sosed, vzoren državljan in zgledna glava družine. Mah Iztok, večina ljudi pač nima razcepljenih osebnosti, da npr. pevka Mary ne bi imela nobene povezave z ljubiteljico krzna Mary. Človek je celota in tako kot je Maryjina glasba del nje, je del nje tudi to, kako se oblači, zato je povsem upravičeno, da jo tudi sam smatram kot celoto in tudi njeno glasbo razumem v konceptu njene osebnosti. Tako kot npr. veliko ljudi trdi, datvoja glasba ni bila kaj prida, ampak jaz še vedno trdim, da je tudi to pač potrebno jemati v pravem konceptu entertainmenta. Razumeš sedaj, zakaj glasba nikoli ni samo glasba?

  12. iztokgartner - 13.5. 2008 ob 17:57
    iztokgartner

    Spooky, jaz objavim novo pesem Mary J Blige, ti potem poveš, da ti je zadeva kul, potem se oglasi Simona Rebolj, ti pa v komentarju omeniš Fritzla. Se ti je čisto zmešalo, da tako hudičevo raztegneš tako preprosto objavo in zdaj prav iščeš razloge, da boš dokazal svoj prav. Ne lomi ga no. Sicer pa sploh ne veš, če je krzno pravo. In četudi bi bilo, kakšne zveze ima to s Fritzlom in kvaliteto njene glasbe. Kraljica jo namreč imenujejo le v povezavi z glasbo. Mater no, ali Simona Rebolj v tem res prebudi take nore primerjave in razprave, ki so resda odveč. Še posebej pri novi pesmi Mary J. Blige.
    To je nekaj takega, kot da bi rekel, da Michael Jackson ni kralj popa, saj so ga sumili za nadlegovanje otrok. Pa četudi bi jih zlorabil na tisoče, je še vedno kralj popa in njegova glasba zavoljo tega ni prav nič slabša. Saj ne govorimo o njegovi osebnosti, marveč le o glasbi.
    Z Mary pa je isto.
    Jebemti ej, kot da so filmi Romana Polanskega slabši zato, ker je pred davnimi leti seksal z mladoletnico.

  13. spookymulder - 13.5. 2008 ob 18:09
    spookymulder

    Uf, OK, torej ti si želel, da o zadevi sploh ne debatiramo, temveč rečemo samo, DA, všeč mi je, ali Ne, ni mi všeč. Potem drugič stvar raje zastavi v obliki ankete, če misliš, da je življenje tako enostavno in črno-belo.

    Zadeva se mi je v začetku zdela v redu, ker sem stvar pogledal bolj na hitro (v bistvu predvsem poslušal), potem pa je pač Simona opozorila še na nek drugi aspekt in sem priznal mojo površnost in napako (to mi pač ni tako težko, da bi mi moral zvijati roko, kot sem ti jo moral jaz pri Černobilu ;-) ), zadeva pa se je nadaljevala z debato, tako kot se je, ker ti očitno ljudi razumeš kot multiple osebnosti, kjer neka reč, ki jo počnejo, nima zveze z nečem drugim, kar prav tako delajo. Jaz na žalost tega ne morem, zakaj ne, pa sem ti skušal dopovedati tudi s primeravo na nivoju Fritzla, vendar če tega ne moreš razumeti, se tokrat ne nameravam prepirati, saj se me Mary ne dotika do te mere, da bi zopet izkopal bojno sekiro.

    Zatorej naj pač torej velja, da je tebi Mary glasbena kraljica, meni pa na žalost ne.

  14. spookymulder - 13.5. 2008 ob 18:14
    spookymulder

    P.S.: In ja, na filme Romana Polanskega vsekakor gledam tudi z delčkom perspektive njegovega zasebnega življenja, tako kot npr. tudi monumentalni posnetki Triumfa volje Leni Riefenstahl v konceptu zgodovine izzvenijo precej drugače, kot če bi jih gledal nekdo, ki ne pozna ozadja zgodbe.

  15. strojnik - 13.5. 2008 ob 18:29
    strojnik

    Šit. Sem z velikim navdušenjem “pa naš Iztok le ima nekaj okusa” tole odprl, saj sem pričakoval Queene (http://www.youtube.com/watch?v=irp8CNj9qBI)… :?
    Pa spet nič… :(

  16. iztokgartner - 13.5. 2008 ob 18:30
    iztokgartner

    Spooky, tole totalno bedarijo bom raje končal. Žalostno se mi zdi le dejstvo, da ti je prav zapis Simone Rebolj v pičli sekundi spremenil mnenje o Mary J. Blige. Torej, da nimaš več svojega mnenja. In ker domnevaš, da nosi krzno, zate ni dobra pevka.
    Huh, ej, tole je bedasto do konca. Tako močno, da ne morem verjeti, da prihaja izpod prstov takega intelektualca kot si ti.
    Glede primerjave Polanskega in Leni pa raje ne bom izgubljal besed, saj je prav tako hudičevo trapasta. Pri Leni gre vendarle za nekaj čisto drugega in je bil film naročen s strani Hitlerja. Porka madona, Spooky, res si trapast pri tejle temi.
    Tudi tebe naj bo sram.
    In ja, če bi Mary kritiziral, bi me napadel, da ima svoje kvalitete, ker sem jo pohvalil, pa v njej iščeš napake.
    Prijatelj dragi, tole je že malce bolezensko ali pa vpliv kakšnega dekleta, ki ti je s svojo lepoto zameglilo razum :)

  17. iztokgartner - 13.5. 2008 ob 18:32
    iztokgartner

    Strojnik, sranje a ne, namesto Queenov ti ruknem tretjerazredno pevko Mary J. Blige.
    Jao, ljudi moji, kje ste izgubili okus za kul musko.

  18. strojnik - 13.5. 2008 ob 18:38
    strojnik

    Ne ne. O stvareh ki jih ne razumem, tudi soditi nočem. Koliko razredna je ta pevka nimam pojma, poslušati sem pa nehal takoj na začetku, ko je sedmič ponovila “did you know”…
    Kurc. Sem pač iz enih lepših časov… ;)

  19. iztokgartner - 13.5. 2008 ob 18:42
    iztokgartner

    Strojnik, 40 milijonov prodanih plošč, 10 milijonov prodanih singlov, 26 nominacij za grammyja, 8 grammyjev in nagrada za Glasbeno legendo, ker je na vrhunski način zmešala soul in hip hop. Ter seveda vzdevek Queen of Hip Hop Soul in mnenje največjih poznavalcev, da gre za edino pravo naslednico Arethe Franklin in Patti LaBelle.
    Daj vzemi si malo več časa, boš videl, da tole ni le ena izmed pevk, ki jih je na milijone.
    Prav zato, ker si iz “lepših” časov, bi moral prepoznati kvaliteto.

  20. PVC - 13.5. 2008 ob 18:49

    “Ma kakšna Mariah Carey neki. Ma kakšna Rihanna. Ali če hočete, ma kakšna Beyonce. Če hočete pravo damo soula in r’n’b-ja, si zarolatje Mary J. Blige.”

    Daj nehi!!!
    Vse so bolše od nje!!
    Je že dobla neke nagrade pa vseeno….
    Vse druge so bolše pičke od nje!

  21. iztokgartner - 13.5. 2008 ob 18:52
    iztokgartner

    PVC, kaj ima izgled s kvaliteto glasbe in pevskim glasom?
    Če pa že hočeš, Mary tudi glede izgleda poseka vse tri.
    Ne pozabi pa, da bi bila lahko po letih Beyonce in Rihanni skorajda mama.
    No ja, bomo videli, kjer bo Rihanna čez 10 let.

  22. spookymulder - 13.5. 2008 ob 19:00
    spookymulder

    Če poslušam argumente drugih in jih sprejmem seveda ne pomeni, da nimam lastnega mnenja, temveč da se zavedam, da vsaj glede (glasbenega) okusa ne obstaja neko absolutno mnenje, okrog katerega se ne da več debatirati ali ga spreminjati, temveč da so stvari bolj kompleksne in večplastne, kot je morda videti na prvi pogled.

    In seveda, Polanskega nisem neposredno primerjal z Leni, temveč gre za princip, kako lahko človek neke stvari, o katerih ne pozna ozadja, razume povsem drugače. Poglej, če bi npr. danes prišli na Zemljo vesoljci, ki ne bi vedeli za Hitlerja, Naciste in genocid, bi bili verjetno navdušeni nad Triumfom volje. Tako kot je bila tudi meni sprva dokaj všeč Maryjina glasba, dokler nisem spoznal še malce ozadja. Pa upam, da ne boš sedaj spet zakričal, da Mary primerjam z Nacisti … ne bodi no tako otročji. Gre za morda res zelo absurdno, toda kar se principa tiče, zelo učinkovito primerjavo. Je pa res, da ni v obliki enostavnih odgovorov da ali ne.

    Me pa žalosti, da očitno moje zapise razumeš samo še kot nasprotovanje tebi. Kot si videl, sem ti najprej več ali manj pritrdil. Če bi bil tukaj samo zato, da te sabotiram, bi verjetno že na začetku napisal, da mi ni niti najmanj všeč, mar ne? Stari moj, tole so res že začetki paranoje, zato moje pisanje, ki se morda ne ujema s tvojim mnenjem, ne jemlji kot slepo nasprotovanje, temveč kot moje mnenje, do katerega sem verjetno prav toliko upravičen kot ti in ti prav zato še nikoli nisem rekel, da si bedak, če se v čem nisva strinjala, temveč vedno samo podajam moje razumevanje dotičnega problema. Ok, izjema so seveda neizpodbitna geografska in naravoslovna dejstva, kjer se mi malce sname sekira, ko nekdo skuša poučevati “krivo vero”. ;-)

    P.S.: Queeni so zakon! :-)

  23. iztokgartner - 13.5. 2008 ob 19:20
    iztokgartner

    Spooky, omenjaš glasbeni okus, hkrati pa ves čas govoriš o rečeh, ki nimajo z glasbo nobene zveze. Vsaj pri ljudeh, ki razmišljajo trezno in realno. Na take ljudi na dojemanje glasbe pri neki pevki ne bi smelo vplivati nošenje krzna.
    Če se že ne strinjaš, pa rukni vsaj dobre argumente. Ne pa, da punca nosi krzno in primerjave s Fritzlom. In pri vsem tem še vedno ne veš, če je krzno res pravo.
    In ker nosi krzno, nima kul pesmi.
    Jaooo.

  24. Anonimnež - 13.5. 2008 ob 20:12
    iztokgartner

    Iztok, tudi backstreet boys so prodal milijone plat, pa je njihova glasba za v smeti. NE VSILJUJ SVOJEGA MNENJA OSTALIM!! Kot naprimer “Jao ljudi, kje ste izgubili okus za musko”
    Če je tebi ok, super ampak zgleda da se še nisi naučil, da ima vsak svoj okus za glasbo, modo, filme itd. Če bi rad našel komentarje, ki ti ustrezajo in samo istomisleče ljudi, potem bolje da odgovarjaš sam sebi in ne pustiš komentirati nikomur drugemu. Tvoje mnenje je venomer napadalno, kadar se kdo ne strinja s tabo in že glede na to, da nekako vodiš svojo web site, bi se lahko obnašal nekako bolj odraslo.

    Komad je pa res čisto tipično komercialno povprečen, kot pravi Simona. Pa vedno nekaj cmizdi, kot da je največji revež na tem svetu. Vokalno si pa lahko prepričan, da se lahko skrije pred npr. Mariah Carey, ko jo že omenjaš.

  25. spookymulder - 13.5. 2008 ob 22:15
    spookymulder

    Iztok, najprej da razčistimo: Mary zagotovo nosi krzno, ker jo najdeš na strani glavnega ameriškega oglaševalca krzna:
    http://www.fur.org/poen_fash_cele.cfm?id_cele=10004

    Kot drugo te vprašam, če bi npr. vedel, da je neka pevka nekoga umorila, bi še vedno menil, da je glasbena kraljica? OK, sedaj boš spet kričal, da nošenje krzna in umor nista ista stvar, ampak razumi že enkrat, da gre za princip, ne pa za neposredne primerjave. Pevka, ki nosi krzno meni ni kul, pa če ime še tako zelo nebeški glas. Če ti lahko slaviš glasbo, ne glede na to, kdo jo poje, pa naj ti bog požegna. Jaz pač tudi glasbo jemljem v širšem konceptu osebe, ki glasbo izvaja, saj ima lahko prav to zelo odločilen pomen pri razumevanju pesmi. Ne vem no, meni se zdi nekaj narobe, če pevka v spotu prikazuje lepote našega planeta, hkrati pa je oblečena v kožuhe živali, ki so umrle samo za njen prestiž.

  26. simonarebolj - 13.5. 2008 ob 22:27
    simonarebolj

    @Iztok:
    Če mi ti rečeš, da sem izpadla budala, ker ne znam cenit te in te izjemne kreativnosti … hehehe … me res ne gane, ampak sprejmem tvojo kritiko kot osebni kompliment. Tvoj okus itak kotira na prodane plošče in procentualnost drhali, ki nekoga vzame za svojega, zato pač ne moreš nekorektno izpustiti med hvalnicami niti kakšnega Dobriča na načih tleh … hehe … Torej, kar se tiče precen glasbe ali filmov nimava kaj praskat.

    Komadi “kraljice” Mary so žal drugorazredni na ameriškem tržišču, jebiga. Vokal je dober, nikakor pa ni treba žalit Arethe Franklin. Seveda so jo primerjali z njo zavoljo približne barve glasu in intenzitete razni tabloidarji, o tem ne dvomim, z dejanskega vidika obravnave samega izvajanja in kakovosti glasbe pa gre za žalitev oziroma nespametno posiljeno PR trapasto primerjavo kešeljubnih trapcev.

    Na terenu hip hopa je že dobila kakšnega Grammyja, so what … veliko jih je dobilo … tudi neupravičeno. Je povsem okej glede na množično povprečje, presežek pa nikakršen.

    Dejstvo je, da je posnela videospot, kjer je v vsakem kadru v krznu, takem in drugačnem!!! To pomeni reklamiranje krzna! Izjava, kako Spooky ve, da je sploh krzno, je tako smešna, kot bi rekel, kako vemo, da je v več kot vsakem drugem reparskem spotu okrog vratov navešenih kila zlata. Mogoče so samo ponaredki … hehehe … Zato je to drugače od primera Polanski, čeprav, se strinjam s Spookyjem, gledamo filme Polanskega tudi s te perspektive, saj je konec koncev več kot pol njegove filmografije na temo erotike, tudi s perspektive starejši moški in seksi mlada pupa. Vendar Polanski je zadevo odlično predstavljal, fural zgovorno psihologijo, skratka, dobro je ustvarjal, čeprav je dejstvo, da je bil perverznjak, ampak je dobro predstavljal določeno plat perverzije. Reklamiranje krzna v kurčevem parminutnem spotu, kjer se ne dogaja nič, razen da se primitivka fura v luksuznem avtu in miga v krznu, je pa samo reklamiranje krzna in za pstrani še luksuznega avta. Videospot je zanič, ne pa kul. Nobene zgodbe, nobene režije, nobene poante, nič fascinantnega, ona in krzno … pa avto. Jebi ga. Michael Jackson nikjer ni prepeval, kako lepo se je ljubiti z otročki, niti ni reklamiral pedofilije (ne pravim, da je zato krivda, v kolikor je pedofilijo izvajal zasebno, kaj manjša, ampak v tem je razlika). Eminem poje, kar poje in se ideologija od odrimanega ne razlikuje kaj dosti in vemo, za kaj gre. Okej. Da je 50 cent budala tudi vemo. Da je Hemingway precenjen pisatelj in težek psihopat, kar je razvidno tudi iz njegovih del, pa tudi že vemo. In da je bil pripravljen za dober pok keša spisat politiki na ljubo ideološko ustrezni tekst in ga zavoljo popularnosti razprodat, danes tudi vemo. Tako to gre. No, ampak Mary je še vedno dobra pevka z drugorazrednimi komadi in vetrom v buči, tistim tipičnim, ki meče slabo luč na afroameriške izvajalce, ki so v spotih vedno na en in isti način primitivni za posrat in seveda kategorično najbolj borni dobrodelniki svojim zatiranim sotrpinom, o katerih pa tako neverjetno radi pojejo … hehe … Tako je to pač.

    Zdaj imam pa dost.

  27. simonarebolj - 13.5. 2008 ob 22:29
    simonarebolj

    @Aja … seveda … in besedila so tretjerazredna. Zato je žalitev Arethe Franklin še oliko bolj tragikomična.

  28. Anonimnež - 13.5. 2008 ob 23:09
    iztokgartner

    tih bot rebolka k ne veš d je gartnr napisu ginekuloga pa je itakn ajbolši peuc n sceni”!!!!!!
    pa nuben ni bolš glazbeni kritik od njega kr je napisu ginekuloga tolk d veš
    biatch!

  29. Bojan - 14.5. 2008 ob 05:48

    Mary J. Blige ne bom komentiral, ker ne poslušam take glasbe, bi te pa rad pobaral okrog besedil. Pravkar sem poslušal tvojega ginekologa. Upam, da so to napisali otroci, ti pa si bil zelo plačan, da si to odpel (recitiral), sicer ni opravičila. To je nekaj najslabšega, kar sem slišal do sedaj.
    In ja, kdor nosi krzno je idiot, četudi ima angelski glas.

  30. darjeeling - 14.5. 2008 ob 09:20

    tudi mene je zmotilo tisto krzno.

  31. cvizl - 14.5. 2008 ob 09:41

    Mal si zapeo za tole Mary k muha na govno. Meni osebno itq ne leži tale muska.
    Ampak dobr je pa prebirat tole vašo debato.
    Najprej Iztok,obnašaš se kot otrok ki se dere,”Najboljša je in pika. In vsem ki ni všeč ste bedaki!”
    Druga zadeva je pa,da so ji lahko stilisti izbrali krzno ki ga nosi v spotu. Amerikanci še zlasti the colored ones itaq ne razmišljajo o tem glavn da je pompozno pa oh in sploh.

    Simona trilogija BOTR rulz.

  32. strojnik - 14.5. 2008 ob 10:01
    strojnik

    Sem stisnil zobe in poslušal skoraj do polovice. Sem pa zdaj zadovoljen. Če je to res presežek hip hopa (kar bom Iztoku kar na besedo verjel, brez preverjanja :mrgreen: ), potem mi te zvrsti res ne bo treba več dolgo poslušati… :mrgreen:

  33. iztokgartner - 14.5. 2008 ob 11:18
    iztokgartner

    Anonimnež, Backstreet Boys niso prejeli 8 grammyjev in 30 nominacij za grammyja in niso dobili posebne nagrade za poseben doprinos k glasbi na splošno.

    Simona, pusti Dobriča in ostalo zajebancijo, tule zdaj beseda teče o Mary J. Blige, osemkratni dobitnici grammyja in tridesetkratni nominiranki za grammy ter dobitnici posebne nagrade za kvaliteten doprinos k svetovni glasbi.
    Če ti ni všeč, ni panike, panika je, ker nimaš pojma kako cenjena in kvalitetna je ta pevka. Samo to sem ti želel povedati.
    Pa kakšni tabloidarji neki. Kaj ga serješ spet. Mary je bila proglašena za naslednico Arethe s strani glasbenih kritikov in poznavalcev. Ona rumenega tista ne rabi, saj se tam niti ne pojavlja. To si pošteno zamešala, kar pomeni, da je očitno ne poznaš.

  34. iztokgartner - 14.5. 2008 ob 11:21
    iztokgartner

    Bojan, kaj za hudiča ima Ginekolog z Mary J. Blige?

    Strojnik, ko sem ti rekel, da si vzami čas, nisem mislil le na to pesem, ampak na mnoge druge, ki jih ima za sabo.

  35. iztokgartner - 14.5. 2008 ob 11:25
    iztokgartner

    EJ, PA SAJ TO NI RES. POČUTIM SE, KOT DA HVALIM KAKŠNE ATOMIK HARMONIK ALI KAJ PODOBNEGA. NE PA MARY J. BLIGE, KI V GLASBENIH KROGIH VELJA ZA ZARES DOBRO GLASBENICO TER PEVKO.
    IN ZDAJ STE VSI PAMETNI, DA GRE ZA POVPREČNO, ČE NE CELO SLABO PEVKO, KI NE MORE KUL SAMO ZATO, KER NOSI KRZNO.
    JOJ, PRE JOJ, MA SAJ NI ČUDNO, DA TAKE KVALITETNE ZVEZDE NIKOLI NE PRIDEJO KONCERTIRAT V SLOVENIJO.
    ZA NAS JE DOBER LE TURBO FOLK.
    JEBAT GA, TAKO JE.
    ŽAL.

  36. barbara - 14.5. 2008 ob 11:58
  37. barbara - 14.5. 2008 ob 12:03

    Aja - za mene ni dober turbo folk. Pa Mary J. Blige tudi ne. Nikoli mi ni bila všeč in nikoli nisem razumela pompa okoli nje. Tebi je pa všeč. Super. Uživaj v njeni glasbi in se ne repenči, če komu drugemu ne paše. Glede krzna pa itak - višek arogance…

  38. grim reaper - 14.5. 2008 ob 13:19

    http://www.youtube.com/watch?v=OZP2BaBcm5I&feature=related
    my humps od blackeyedpeas v bolj doživeti interpretaciji

  39. Bojan - 14.5. 2008 ob 14:17

    #Bojan, kaj za hudiča ima Ginekolog z Mary J. Blige?#

    Na Maryno srečo nič. Hvalil si njena besedila, sam pa si podal tako skorpucalo, zato sem napisal. Le čevlje sodi naj (K)kopitar.

  40. rokz - 14.5. 2008 ob 15:05

    Iztok, Iztok…
    da tako težko prenašaš kritiko. Kdo bi mislil.
    Sorry, življenje ni čisto po tvojem (na srečo nas, ostalih) in ti ni zato treba v jok in pa na drevo. In tole tvoje prepričevanje folka, kako je Mary odlična glasbenica :-( (pathetic)
    In vedi, da so primerjave, pa naj bodo med Mary/Mariah/Rihanna/Beyonce ali pa med Ronaldo/Beckham/Terry/Ronaldinho so nadvse nehvaležna naloga, če nisi t.i. “poznavalec”. Ampak ti očitno si. Vsaka čast. Bodi pa toliko strpen do drugače (v tvojem primeru beri: narobe) mislečih, da tudi njihovo mnenje vkomponiraš v svoje prečustveno razmišljanje. Bo boljše za tvoje glasbeno ustvarjanje.
    BTW. Mary sem prekinu po 1min in si zavrtel One od U2. Je bolj sedlo. Does it make me a bad boy?

  41. Gebieter - 14.5. 2008 ob 15:16

    Sarah Vaughan, Nancy Wilson, Billie Holiday … To so pravi’ črnski’ (ni mišljeno niti najmanj rasistično) glasovi.
    Brez zamere ;)

  42. Gebieter - 14.5. 2008 ob 15:19

    Aja, to glede krzna …
    Se spomnim, ko sem bral intervju z Jadranko Juras, ki naj bi bila največja zaščitnica živali pri nas, potem jo je pa novinar vprašal, zakaj je prišla z usnjenimi čevlji, ona pa nekaj v stilu, da ni imela nič drugega za obuti :D

  43. simonarebolj - 14.5. 2008 ob 15:44
    simonarebolj

    @Iztok:
    Kakšni glasbeni kritiki??? Tisti, ki se spoznajo na glasbo in štekajo pomen imen, ki jih je omenil Gebieter že ne. Mary je mogoče dobra med poplavo popularnih povprečnih, a medijsko napihnjeno popularnih. Podobno je bila na primer Kim Wilde dobra med poplavo Sabrin, Sammy Fox in podobnih. Z Aretho jo pa veže kvečjemu tipična črnska barva glasu, sicer pa nič. In ja, povprečna je. Logično. Mogoče boljša med povprečnimi. In s tabloidnimi revijami nisem mislila na trače, ampak na nivo obravnave glasbenikov. Kot si na primer ti pisal filmske kritike za Direkt. Taka obravnava filmov, kot jo furaš ti, je morda okej za Direkt ali Lady, za kakšen resnejši časopis pa pač tako ne gre. In jasno je, da bodo tvoji hvalospevi večinoma namenjeni kokičarsko popularnim kinoproduktom … Enako gre na popmuzika sceni. Kar ne gre jemat resno.

    Gebieter:
    Usnje je stranski produkt in ni pridobivano namensko z ekstremnimi prijemi, nošnja čevljev pa je nujno potrebna, za razliko od krzna. Jurasova je v intervjuju povedala, da nosi v glavnem tudi čevlje iz umetnega usnja, ker prihajajo na tržišče vedno kvalitetnejši proizvodi (kar podpišem), ima jih pa še kar nekaj usnjenih od prej, ki jih tudi še nosi, saj so itak že kupljeni. Če si zagovornik nepotrebnega mučenja živali, ne pomeni, da moraš hodit v copatih naokrog ali bos, ker je sicer krzno, ki ga nihče ne potrebuje, razen Eskimov, okej.

  44. Gebieter - 14.5. 2008 ob 15:48

    Okej, sem prebral vse komentarje zdaj.
    Prvo kot prvo, nagrade še ne pomenijo nujno kvalitete. Spomni se, Iztok, kako si že velikokrat zapisal, da bi kdo moral nujno dobiti oskarja, pa mu ga je ‘ukradel’ kar nek random osebek. Naj mi kdo reče, da si je Shakespeare in Love zaslužil 7 oskarjev, ko pa je znana zgodba, da jih je dobil preko lobiranja in ogromno vloženega denarja v promocijo. Nagrade velikokrat pomenijo bolj popularnost kot pa kvaliteto.
    Sicer se pa strinjam s tabo, da zaradi krzna pač ni nekdo avtomatično slab umetnik. Zaradi krzna ni Maryjina glasba nič boljša in nič slabša (pustimo zdaj ob strani, kako dobra je pravzaprav). Knut Hamsun, ki je napisal par največjih umetnin, med drugim tudi dobitnik Nobelove nagrade (pri tej nagradi si pa upam trditi, da gleda na kvaliteto in ne na popularnost), je po smrti Hitlerja izjavil, da ga je smrt tako velikega moža izredno prizadela in kako ga je v svoji neumnosti sploh lahko kdaj kritiziral. Izjava, vredna graje? Definitivno. Ali so njegova dela zaradi tega slabša? Ne.
    André Gide se je ”zanimal” za mlade dečke, pa ga zaradi tega nimam za slabega pisatelja, ker to enostavno ni bil. Tudi nedavno preminuli Heston je imel veliko masla na glavi, pa mi je najljubši hollywoodski igralec.
    Aja, Simona, poglej si malo več spotov današnje popularne glasbe, ker jih velika večina nima ‘zgodbe’. Večina rap videov gre tako, da se raperju v njih plešejo skoraj slečene punce, on pa zraven poje o tem, kako mu plešejo skoraj slečene punce. Wow, thought provoking.

  45. Gebieter - 14.5. 2008 ob 15:52

    Simona: je že dolgo časa od tistega intervjuja, samo sem skoraj siguren, da ni šlo za umetno usnje. Drugače pa niti slučajno ne zagovarjam mučenja živali za takšne in drugačne namene, sam imam mačka in bi verjetno znorel, če bi mu kdo kaj žalega storil.

  46. Pris - 14.5. 2008 ob 16:06
    Pris

    Samo dodal bi, da razni grammyji, oskarji in podobne nagrade že dolgo niso več sinonim za kvaliteto, če so sploh kdaj bile.

    Gre bolj za popularnost, rasno krivdo in pa seveda the almighty dollar.

  47. iztokgartner - 14.5. 2008 ob 21:31
    iztokgartner

    Cvizl, ni panike, če komu ni kul. Problem je, ker mislijo, da v svetu glasbe ne velja nič. Tudi meni ne ležijo Rolling Stones recimo, pa ne bom tak osel, da bom zapisal, da so poden in da niso nič naredili.

    Barbara, če ne paše je eno, če pravijo, da ni ničesar posebnega naredila in da ni cenjena, pa je drugo.

    Bojan, a ne napišemo tega kopitarja takrat, ko kdo kaj pokritizira?

    Rokz, zanimivo, kot da ne bi vedel, da je prav Bono k temu komadu povabil Mary za duet.

    Simona, z vsakim takim komentarjem glede Mary izpadeš še bolj zabita. Ne rečem, da bi to res pisal za kako novo pevko, ki je res instantni produkt in ki nima še nič za sabo. Porka madona, saj ja vendar govorimo o Mary J. Blige. Daj preberi si malo tekstov o njej. Pa ne tračarskih in lahkotnih, marveč kvalitetnih in takih, ki kaj veljajo. Če tebi ne sede še ne pomeni, da ni kvalitetna pevka in da ji to kvaliteto ne priznavajo poznavalci. Pa saj ne morem verjeti, da se prerekama o Mary J. Blige in da moram dokazovati, da ni kr neka pevka. Ej, tole je res bedno do konca. In potem omeniš še Kim Wilde in primerjave s Sabrino in Samantho Fox. Trapasto. In če še enkrat prebereš moj osnovni zapis, sem jo primerjal z Beyonce, mariah in Rihanno, Aretho sem omenil zaradi tega, ker jo strokovnjaki proglašajo za njeno naslednico. Očitno si moraš res ogledati kak njej koncert ali se pozanimati pri kakem insajderju, ker meni pač ne verjameš. Mary J Blige kot povprečna pevka? Ej, pa tole ni smešno niti v komediji. Pizda ej, kot da bi te moral prepričevati, da je Al Pacino dober igralec.
    pa daj mi za vraga povej koliko njenih pesmi sploh poznaš in za koliko njenih albumov si si sploh vzela čas?
    Glede mojih filmskih kritik, hm, veš kaj me zanima, kje lahko prebermo tvoje. Seveda razen na tvojem blogu.

    Pris, torej tudi ti misliš, da je Mary J. Blige čisto povprečna glasbenica, ki ni pustila nobenega posebnega pečata?

    Gebieter, res je, kar si zapisal glede nagrad. Toda ne pozabi, velikokrat jih dobijo tudi taki, ki si jih zaslužijo.

  48. iztokgartner - 14.5. 2008 ob 21:34
    iztokgartner

    Simona, glede filmov Romana Polanskega, nihče ni reke, da se njegov lafj ne pozna v njih, jaz sem rekel, da zaradi njegovega lajfa ne moremo nanje gledati kot da so slabši. Če so slabi, so slabi zato, ker so slabi, ne pa zato, ker je seksal s 13 letnico. Če so dobri, pa so dobri zato, ker so dobri, ne pa zato, ker smo mu mi kot gledalci ta seks oprostili.

  49. Pris - 14.5. 2008 ob 22:43
    Pris

    @Iztok: v MJB se ne bom spuščal, jo premalo poznam. Hotel sem samo reči, da omenjene nagrade niso nobena referenca za kvaliteto, sploh v teh časih, ko so glasbene založbe bolj kot kdajkoli finančno vplivajo na medije in razne podeljevalce nagrad.

  50. Anonimnež - 15.5. 2008 ob 00:55
    iztokgartner

    Pizda pa daj že nehaj težit s to tvojo Mary Mati Tereza Blige. Pač se sprijazni da to kar guliš po rokah niso diamanti, ki jih vidiš samo ti, ampak grdi, trdi, hrapavi kamni, kar ti že ves ta čas poskuša dopovedati folk!

    Bedna glasbenica, z še bolj bednim povprečnim glasom, z še bolj bednimi, ampak res bednimi komadi!

  51. iztokgartner - 15.5. 2008 ob 01:21
    iztokgartner

    Anonimnež, hvala bogu, da je to le tvoje mnenje.
    Sicer pa, prepričan sem, da tako govoriš le zato, ker sem jo prav jaz pohvalil.
    Eh, naj bo po tvoje.
    LP

  52. tinamalina - 15.5. 2008 ob 15:14
    tinamalina

    Res ste smešni no… prepirate se o tem, kateri okus za glasbo je bolj pravi.

    Simona, ne razumem tvoje teorije o tem, da Mary reklamira krzno samo zato, ker je v to oblečena in je to njen stil. Torej pevke, ki so v kavbojkah reklamirajo kavbojke in Rihanna v bistvu reklamira marele? :)

    Če bi bila tako slaba in nekvalitetna, verjetno ne bi dobivala toliko povabil za sodelovanje z raznimi legendarnimi glasbeniki (U2 ipd.) in tudi pri nagradah bi jo vsi spregledali.
    Spomnite se samo na komade No More Drama, My Life, itd. pa njenih balad Be Without You, Not Gon’ Cry, Missing You,…

    Evo jo uživo in brez krzna :)
    http://www.youtube.com/watch?v=khomyNsr_j8

    ,kjer jo celo Terrence Howard poimenuje za musical royalty. Mater…totalno je zdisrespectal Aretho :)
    Dajte no nehat težit in se malce sprostite ob komadu, ki ni ”usedi se na banano”.

  53. simonarebolj - 15.5. 2008 ob 16:26
    simonarebolj

    @Gebieter:
    Gartner je pohvalil tudi spot in jaz sem skritizirala spot v kontekstu nošenja krzna!!! Ki ja, v tem primeru očitno predstavlja reklamiranje krzna. In se strinjam s tabo, da je ogromno, predvsem hip hoparskih in reparskih spotov narejenih na prvo žogo in predstavlja samo duvanje z nakitim, krznom in ritkami nekih modelov. In to je zanič! Vse po spisku, kar sem tudi zapisala tako!!! Ker pač obstajajo spoti, ki so narejeni dobro, da se pa ravno ta, predvsem afromaeriška populacija pop zvezdnikov, serijsko smeši s takim pristopom, je pa njihov problem. Kot je problem turbofolka, da se predstavljajo predvsem v podobno debilni in hohštaplarski luči v prazno. In ja, to nima veze z ustvarjalci, ki si jih ti omenjal, v povezavi z delom, kar sem tudi pojasnila.

    Saj ni pomembno, kaj je Jadranka takrat nosila. Preberi še enkrat, kaj sem napisala.

    @IG:
    Zabit vedno znova izpadeš samo ti, ker se na tako zabit način trudiš meni dokazovat zabitost. Pravzaprav izpadeš tudi kreten.

    Da si omenjal Mary v povezavi s Rihanno in Beyonce nisem prav nič komentiraal, ker je okej, tako kot je okej moja primerjava Wildove s Sammy Fox in Sabrino. Česa torej trapasto ne štekaš, razen ničesar? Spotaknila sem se ob primerjavo z Aretho, ki pa nima dovolj skupnega z Beyonce, Rihanno, niti z Mary. Mešanje hrušk in klobas torej.

    In ne, to nikakor ni tako, kot bi me moral prepričevat, ali je Al Pacino dober igralec. Al je namreč primerljiv kvečjemu z Aretho … To je tako, kot bi me moral prepričevat, ali je dober igralec Will Smith in bi ga pri tem primerjal z Al Pacinom.

  54. iztokgartner - 15.5. 2008 ob 16:37
    iztokgartner

    Tina, točno tako, prav dobil sem občutek, da glede na goro negativnih komentarjev hvalim Domna Kumra ali Damjana Murka. Eh, kot sem rekel, folk ma čedalje bolj čuden okus za glasbo.

    Simona, spotaknila si se v Aretho, četudi te primerjave nisem jaz zapisal, ampak sem jo le povzel. Kot da sem jo jaz proglasil za njeno naslednico. In če so jo proglasili drugi, svoje nestrinjanje povej njim, ne pa meni bluzit.
    Pač imej svoje mnenje in bodi še naprej prepričana, da je Mary le povprečna pevka. Jaz vem, da ni. To vedo tudi poznavalci, ti pa pač vztrajaj po svoje.
    To je pravzaprav spet tvoje nerazumevanje poante vsega skupaj.
    In prav bedno je, da ne priznaš napake in da ne dojameš, da si pri Mary pošteno zgrešila. Da prav Mary v visokih glasbenih krogih in pri poznavalcih velja za zelo kvalitetno ter prestižno pevko. Da o tem, da je dama niti ne govorim.
    In če tebi ni všeč, je okej, trapasto je le to, da misliš, da tudi na splošno velja za povprečno pevko.
    Če še zdaj ne razumeš zakaj se gre, je bolje, da ne odgovoriš ničesar, saj resne morem verjeti, da tako idiotsko vztrajaš na svoji napaki v povezavi z izjavo, da je Mary pač še ena povprečna pevka in da jo za dobro proglašajo le tabloidi. In seveda jaz, ki kvaliteto po tvoje merim po popularnosti in prodanih platah.
    Brez veze mi težiš in jaz te brez veze prepričujem. Njena muska itak govori sama zase in v njej prid. In pri tem zajebano krzno ne igra prav nobene vloge.
    In ja, Beyonce je Will Smith, Mary pa je Al Pacino. Aretha pa je seveda Marlon Brando.

  55. simonarebolj - 15.5. 2008 ob 16:43
    simonarebolj

    @tinamalina:
    Kot Gartnerjeva oproda že itak sramotiš svoj poklic. Kot takole nezmožna prepoznavat pomene kontekstov pa sploh in potrjuješ logiko prvega. Kavbojke bi v določenih okoliščinah lahko funkcionirale kot reklama, v določenih drugih pa ne. Krzno ima danes svoj kontekst, ki je drugačen kot pred tridesetimi leti. Zato si napisala kozlarijo. In vsak stajling v videospotu je posebnega pomena, ker je za potrebe dvigovanja renomeja izvajalca posebej formira, torej v nobenem primeru ne gre za zgolj biti oblečen, kot ti, ko greš po kruh. Je pa krzno, glede na kontekst, reklamiranje krzna, tudi če greš v njem po kruh. K tuhtanju, od kod neki tak pomislek, ti res prepuščam tvojemu izrednemu daru opazovanja.

    Kdor koli omeni v kakršnem koli kontekstu nekega izvajalca za kralja tega in onega, še ne pomeni disrespektiranja kakšnega drugega izvajalca v drugem kontekstu. Omemba Madonne kot kraljice popa, pač ne pomeni disrespektiranja Arethe na primer. Ali Joplinke, če že hočeš. Disresektiranje nastane v trenutku, ko se začne opletat z neustreznimi primerjavami.

  56. iztokgartner - 15.5. 2008 ob 16:49
    iztokgartner

    Simona, in kaj pomeni, če nekdo nekoga proglasi za povprečno pevko, ki je slabša od večine naših pevk in če gre v resnici za nekoga, ki je daleč od tega?

  57. tinamalina - 15.5. 2008 ob 21:34
    tinamalina

    Simona, jaz še vedno ne vidim reklamiranja krzna, pa če se ti na glavo postaviš. Vidim žensko, ki se v krznu počuti uredu in ki enako razkazuje svoje bogastvo kot nigerji zlate ogrlice, pač njen stil. Reklama je bila to, kar je oblekla Macy Gray na mtv awards 2001.

    Omenjanje mojega poklica pa si že tako zlajnala, da zdaj lahko res že odnehaš.

    Glede Arethe pa sem se res prenaglila. Spregledala sem, da se tvoja izjava nanaša na primerjavo, ki jo je omenil iztok. My bad.

Komentirajte