IZTOK faking GARTNER

« | | »

Vabilo na brezplačno okužbo z virusom HIV?

11.05.2008

Nočem izpasti moralist, toda najnovejši zapis blogerskega kolega Sexa mi je dal misliti. Pravzaprav me je pošteno razkuril in v meni povzročil hudo zgražanje do Zavoda 69. Prav Zavod 69 bo konec tega meseca na nek način pomagal pri organizaciji skupinskega seksa. Tako imenovanega gang banga, kjer naj bi vsaj 150 tipov porivalo eno žensko. Zloglasno učiteljico Madameweb, ki upa na visoko udeležbo. Glede na to, da se bo zadeva odvila na lokaciji Rovinj – Monsena – Punta Križa in da jo oglašuje prav naš Zavod, Madameweb računa tudi na Slovence.

Okej, toda kaj, ko za udeležbo ne boste potrebovali kondoma. Prav ste slišali, gospo Web boste lahko seksali brez kakršnekoli zaščite in kamorkoli si boste zaželeli.

CODE RED, CODE RED !!!

21. stoletje, čedalje več aidsa in prireditev, ki se oglašuje s seksom brez kondoma. Ki tak seks pravzaprav poudarja kot prednost. Madameweb je namreč sporočila, da jo bodo lahko vsi podrli brez zaščite. Tako kot bodo hoteli. Glede na to, da takšne seanse izvaja redno in pogostokrat, je nevarnost za okužbo seveda toliko večja. Jasno, na tako zadevo se bodo prijavili predvsem samski moški. Moški, ki seksajo sto na uro in ki jim bolezni visijo dol. In prav taki moški bodo stali v vrsti brez kondoma. In prav taki moški se bodo potem vrnili domov. Recimo v Slovenijo, kjer bodo širili morebitne bolezni, ki jih bodo staknili na gangbangu.

Prepričan sem, da bo prav dejstvo, da je dovoljen seks brez kondoma, privabilo še več moških. Še več totalnih bedakov, ki jim je važno le to, da ga bodo namočili. Ki ne bodo razmišljali o posledicah in ki bi jim bilo vseeno, če bi bila Madameweb že okužena.

Da se razumemo, čisto nič nimam proti takim šovom. To je v drugih državah nekaj povsem običajnega. Naj ljudje počnejo kar jih je volja in naj Zavod 69 svojim članom ponudi čimbolj raznolik program ter upraviči svoj pompozen imidž. Grozno mi je le to, da ne bo kondomov. In to v 21. stoletju. In to čisto blizu nas. Na prereditvi, kjer je seks brez zaščite kul zadeva.

Huh, gre v resnici za možnost brezplačne okužbe z aidsom?

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 11.05.2008 ob 23:19 pod Aktualno in brez cenzure, erotika. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

93 odgovorov na “Vabilo na brezplačno okužbo z virusom HIV?”
  1. Pris - 11.05.2008 ob 23:27
    Pris

    Mene bi bolj kot AIDS skrbele kakšne druge bolezni.

  2. iztokgartner - 11.05.2008 ob 23:28
    iztokgartner

    Pris, res je, tudi druge so lahko hude, toda aids je le aids. Če ga fašeš, ti ni pomoči. Za razliko od drugih, kjer recimo preživiš.
    Je pa tudi res, da druge na takle gang bang način še lažje fašeš.

  3. Pris - 11.05.2008 ob 23:32
    Pris

    Enkrat sem razmišljal, kako se počutijo tipi, ki na takem dogodku čakajo v vrsti. Potem pa je Chuck Palahniuk o tem napisal knjigo … je že naročena … :)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Snuff_%28novel%29

  4. iztokgartner - 11.05.2008 ob 23:33
    iztokgartner

    Pris, po moje imajo hudo tremo, pa še dolgčas jim je :)
    Sem slišal, da so v igri tudi tako imenovane fafačice, ki tekmovalce pripravijo za kasnejšo akcijo.
    Si razmišljal kako bedno se šele počutijo one?

  5. klemenix - 11.05.2008 ob 23:33
    klemenix

    Ok, jaz sam to vem, da je ne bom šel porivat… in ne vem, kako lahko ljudje v takem seksu uživajo.

  6. iztokgartner - 11.05.2008 ob 23:35
    iztokgartner

    Klemen, da te ne bomo potem videli na kaki fotki. Ne naredi mi take sramote.
    Šalo na stran, se strinjam. To je bedno do konca. To ni niti ekshibicionizem. To je očitno le preveč časa in huda potreba za ženskim mednožjem.
    In pazi to, babnica sploh ni privlačna. To pa je pravzaprav še najbolj zanimivo in še en dokaz, da so moški res debilno trapasta bitja, ki razmišljajo samo s spodnjo glavo.
    Včasih me je kar sram, da sem član te rase.

  7. Pris - 11.05.2008 ob 23:37
    Pris

    @Iztok: poznam ta “poklic”, reče se jim fluffers. Pripravnice v porno biznisu. :P

  8. iztokgartner - 11.05.2008 ob 23:38
    iztokgartner

    Pris, pripravnice ja :)
    Si predstavljaš, da končaš faks, potem pa za pripravništvo dobiš ta posel, ki ti odpre možnosti za nadaljnjo kariero :)

  9. Dajana » Blogosov “Seks blog” promovira pornografijo in porniče, ki jih snemajo otroci - 11.05.2008 ob 23:40

    [...] link do posta Iztoka Gartnerja na isto [...]

  10. pijanec - 11.05.2008 ob 23:54

    No, okužbe s HIVom so v razvitih državah v upadu.

  11. iztokgartner - 11.05.2008 ob 23:56
    iztokgartner

    Pijanec, upam, da Slovenije ne šteješ med razvite države.
    In da to ne pomeni, da boš stal v vrsti brez kondoma.

  12. simonarebolj - 12.05.2008 ob 00:01
    simonarebolj

    Nikjer ni to povsem običajno, ampak obstaja. Običajno, hvala bogu, še ni. Žalosten pojav in zelo ne delim mnenja, da bodo v tisti vrsti stali moški, ki fukajo sto na uro. Moški, ki fukajo sto na uro, pa res ne rabijo stat v vrsti, da ga bodo za minuto namočili v neko izmozgano kurbo in se za to odpravili še na daljšo pot. Tam bodo stali v glavnem tipi, ki ne dobijo za fukat in možje, ki fukajo ženo samo še za praznike. In ja, sem ter tja kakšen promiskuitetnež, ki bo šel ravno mimo. Definitivno pa samo lobotomirani primerki, da se gredo tako blamirat. In ja, se strinjam … tole je še posebej v smislu reklame brez zaščite aroganca in primitivnost brez primere. A to je ta Modicev zavod za uboge na duhu in na kurcu?

  13. tinamalina - 12.05.2008 ob 00:02
    tinamalina

    Ma to je vse zakompleksano :)

  14. iztokgartner - 12.05.2008 ob 00:04
    iztokgartner

    Simona, morda sem res malce nerodno zapisal tisto, kar si omenila v komentarju. A vseeno mislim, da tisti, ki ne dobijo za fukat, na take reči ne upajo. Da je vsekakor več promiskuitetnežev in fantov, ki jih take reči pač rajcajo.
    In ja, to je ta Modicev zavod ja.

  15. markopigac - 12.05.2008 ob 00:09

    Da pobaram Maxa (ModicA) kaj meni o tem..

  16. iztokgartner - 12.05.2008 ob 00:11
    iztokgartner

    Marko, le daj :)
    In ne pozabi kdo se je prvi oglasil in zgražal :)

  17. spookymulder - 12.05.2008 ob 00:13
    spookymulder

    Bolj kot strah pred širjenjem raznih spolnih bolezni, me skrbi predvsem odnos do ženske, ki se s tem spremeni zgolj v luknjo za “olajšanje”. Ne glede na to, če se dotična ženska s tem strinja ali ne – pri ganbangu gre za popolno poniževanje žensk in degradacijo spolnih odnosov na izživljanje najbolj primitivne spolne sle, brez vsakega pomena ali pomisleka, da o čustvih sploh ne govorimo. Za moje pojme se takih stvari lahko udeležujejo zgolj seksualni in čustveni pohabljenci, ki so očitno že davno pozbabili, kaj pomeni ljubezen in kako nekoga zares ljubiti (čustveno in seksualno).

  18. iztokgartner - 12.05.2008 ob 00:16
    iztokgartner

    Spooky, globok zapis, toda tako dejansko deluje cel porno biznis, če pomisliš. Ampak tale ženska je res nekaj posebnega, nihče je ne sili, nihče je ne ponižuje. Ona to počne zato, da odreši zakompleksane moške. Da se odklopi in se preda čisti nirvani.
    Tragično do konca in naprej.
    In pazi, tudi nekega hudega denarja ne dobi od tega koker sem jaz to razumel.
    Torej čista nimfomanka in primerek za žensko, ki si kaj drugega od gang banga od moških niti ne želi.
    Huh, ultimativna verzija feminizma?

  19. spookymulder - 12.05.2008 ob 00:17
    spookymulder

    CODE RED :-) ;-) :-) Iztok, kje si pa to pobral? ROFL!

  20. simonarebolj - 12.05.2008 ob 00:18
    simonarebolj

    @Spooky:
    To je jasno. Ta ženska je pa itak že uničena in ubita. To ne bo prvič zanjo. To je pravzaprav natepavanje že mrtve ženske. In ja, osebno me kot žensko ti pojavi zelo ponižujejo, se pa povečuje sovražna plat medalje do moških, ki se tega tako veselijo, organizirajo in še reklamirajo. Kretenoidi zarukani.

  21. iztokgartner - 12.05.2008 ob 00:19
    iztokgartner

    Spooky, iz ene vesoljske igrice :)
    Ko so glavnega junaka napadle najbolj nevarne sovražne ladje, se je prižgal napis CODE RED. Situacijo so seveda zdržali le najboljši igralci te igrice :)
    Več kot primeren izraz za tole situacijo, torej.
    No ja, drugače pa je imel tudi kolega Will Smith pesem s tem naslovom.
    Evo, pa sem ti vse izdal.

  22. iztokgartner - 12.05.2008 ob 00:21
    iztokgartner

    Simona, mrtva je čustveno, telesno pa še kako živi.
    Prav zanima me njena preteklost. Zanima me, ali je bila žrtev kake zlorabe ali posilstva, ali gre res za čisti užitek in za biznis, ki ga pač opravlja. Za dviganje prahu.
    Kolikor poznam ostale gang bang babnice, so vse rekorde rušile zavoljo denarja in za večjo slavo v porno biznisu.
    A pri tejli gre za nekaj čisto drugega. Za šov, ki sploh en bo odmeven. Za nekakšen interni šov, skorajda.

  23. simonarebolj - 12.05.2008 ob 00:21
    simonarebolj

    @Iztok:
    Zakaj take trosiš??? Ta ženska odreši moške zakompleksanosti???? Mi lahko pojasniš ta psihološki transfer, kako je moški po te odrešen zakompleksanosti????

    In nehaj žalit feminizma s takimi dovtipi, da gre za ultimativno verzijo! Definitivno je ženska promiskuitetna, ampak promiskuiteta je duševna bolezen, če še ne veš, in ima vedno vzroke. Še malo pa bo ultimativen feminizem serijska morilka moških … mislim … daj se malo brzdaj.

  24. simonarebolj - 12.05.2008 ob 00:23
    simonarebolj

    Ja, s tvojim zadnjim komentarjem se pa strinjam. Mene tudi zanima, zavod 69 pa prav nič, kaj šele natepače.

  25. spookymulder - 12.05.2008 ob 00:24
    spookymulder

    Ženska, ki je v nekaj urah vase pripravljena sprejeti 150 moških je prav tako “zakompleksana” in čustveno pohabljena, kot vsi njeni naskakovalci. Pravzaprav bi se morali na nivoju družbe vprašati, kje smo zavozili in kaj delamo narobe, da so ženske pripravljene storiti kaj takega in da moški želijo riniti svoje tiče tja, kjer jih je ranovkar bilo že 100. Nimfomanka? Ne, take razlage ne morem kupiti. Še manj tisto ironijo o ultimativni verziji feminizma. Bolj bi rekel, da gre za neko čustveno prenačrtost sodobne družbe, ko zaradi vedno večje čustvene otopelosti, želimo samo še več in še več materialnih (ali seksualnih) dobrin, dokler ni več dovolj en tič, nista dovolj dva, temveč jih mora biti 150.

  26. spookymulder - 12.05.2008 ob 00:26
    spookymulder

    *popravek: …prenaŽrtost sodobne družbe…

  27. iztokgartner - 12.05.2008 ob 00:34
    iztokgartner

    Tina, točno tako. Moški, ki stopi v vrsto za gang bang je zakompleksan. V glavi ima, da je junak, heroj in huda faca, ker si to upa, v resnici pa je bojazljivec, ki verjetno ne bi znal zadovoljiti svoje ženske.

    Simona, moški, ki gre v tako stvar, je v osnovi poln kompleksov. In ker mu otrdi le v taki situaciji, dobi zagon in samozavest, rekoč, mater sem frajer, pofukal sem jo pred vsemi, mačo sem. In to je zdravljenje, če mene vprašaš.
    Ne boš verjela, tudi serijska morilka moških je lahko huda feministka. Resda v skrajni obliki, pa vendarle je. Še posebej, če ubije samo prasce in največje šoviniste.

  28. iztokgartner - 12.05.2008 ob 00:35
    iztokgartner

    Spooky, to je samo šov. Nič drugega. Jasno pa je, da se taka punca ne ceni in da ji je malo mar za vse. Po drugi strani pa je lahko popolnoma isto s kakšno žensko, ki je nesrečna v zakonu in prenaša debilnega moža. Le da tega ne obeša na velik zvon.

  29. simonarebolj - 12.05.2008 ob 00:38
    simonarebolj

    @Iztok:
    S tega aspekta že (na serijsko morilko …), ja, se strinjam … ampak to ne more bit ultimativen feminizem, ampak kvečjemu ultimativno duševno bolan feminizem.

  30. iztokgartner - 12.05.2008 ob 00:39
    iztokgartner

    Simona, pa vendarle feminizem, mar ne :)

  31. tinamalina - 12.05.2008 ob 00:41
    tinamalina

    Oznaka zakompleksanost je letela na vse, ne le na te moške. Tudi na žensko in zagrete zavodovce. Moški, ki stopi v vrsto za gang bang pa pač izkoristi priložnost za seks… tako ali drugače, jebiga :)

  32. iztokgartner - 12.05.2008 ob 00:46
    iztokgartner

    Tina, seks kot zdravljenje kompleksov? Zakaj pa ne, seveda za tiste, ki to potrebujejo. Magari na gang bang način. A za božjo voljo, naj si nataknejo kondom.
    Me pa to malce spominja na film Lom valov, kjer je mož po nesreči postal hrom, žena pa je seksala z drugimi in imela v glavi, da ga bo to ozdravilo.

  33. mica - 12.05.2008 ob 07:05
    mica

    hm…pri nekem drugem pisanju so se posamezniki pohvalili, da se je v njihovo hm..”spominsko knjigo” zapisalo že po 20…30…200 partnerjev. Mar ni to podoben nivo?
    le da je v tem tvojem primeru posredi show in veretno tudi dober biznis, v tistih drugih pa se je vse skupaj dogajalo incognito.
    In kot sem razumela, tega, da si on ali ona menja partnerje kot po tekočem traku, “nihče ne sme obsojati” ?
    Ker nekako ne vidim razlike med enimi in drugimi, mi, Iztok, lepo prosim, pojasni
    :-)

  34. imeninavoljo - 12.05.2008 ob 07:59
    imeninavoljo

    Me nič ne skrbi. Tipi, ki se spravijo počet takšne stvari, so itak že bolni. Zaenkrat v glavi.

  35. Vanja - 12.05.2008 ob 08:28

    Joj Mica, razlika je velika. Ker pa ti ne vidiš razlike v marsičem drugem, dvomim, da boš razumela. Tvoje stališče je pač,da je seks za žensko ponižujoč v kolikor ne vodi oziroma ne izhaja iz zakona. Inv kolikor ne vodi v starševstvo. Vendar smo si ljudje različni! Meni je tole kar počenja Modic in njegova drušina bedno in ponižujoče tako za moške kot za ženske ampak hej so v tem pač prostovoljno. Čeprav je vprašanje čez kakšne travme in komplekse so vsi udeleženi v živjenju šli, da se udeležujejo česa takšnega. To je fuk za izpraznitev, ne razumem ženske, ki to počenjajo s svojim telesom saj kakšne spolne potešitve tako zagotovo ne more doseči. Razen, če jo rajcajo ponižanja, kar je seveda stvar duševnega problema. Tudi moški so prav posebni tiči, ne razumem njihove poante, jih rajca brbotajoča sperma predhodnikov, jih rajca dejstvo gang banga, ki se lahko povezuje z množičnimi posilstvi tudi med vojno, mislim človeška psiha je lahko resnično bolna. Zavračam seks, ki je baziran na poniževanju udeleženih, saj menim, da je seks pravzprav nekaj dragocenega in je vedno povezan s takšnimi ali drugačnimi čustvi. Po drugi strani pa si ne morem predstavljati, da bi imela fanta iz valete naprej, si z njim obljubila večno zvestobo in ljubezen in družino, se z njim poseksala in poročni zvonovi že zvonijo. Sem pač človek, ki se je razvijal, spreminjal, iskal in del tega je bilo tudi raziskovanje svoje spolnosti. Pri 16. bi lahko naletela na zaklad od zaladov, ne bi bila dovolj zrela ali umirjena, da bi ga lahko cenila in ostala z njim, saj bi me mamile nepoznane in še neokušane stvari. Seveda z nekimi mejami, ki si jih postavljam sama. Seveda pa se je v življenju našlo veliko Mic, ki so potem moj način življenja pač obsojale, in da so se bolje počutile v svoje domesticiranosti, so se pač občasno tolažile, da je moj način isti kot način ženske, ki so bo dala po geng bengati ne vem kolikim tujcem in to še brez kondoma. Kar bi po mojem mnenju moralo biti ilegalno, saj je to kao javna prireditev in na javni prireditivi (uh kako neprikladna beseda) pač ne gre ogrožati javnega zdravja.
    V glavnem ne gre metati vsega v isti koš, kdor se ni poročil s taprvim poldetom, ki mu ga je uspelo zvabiti na senik, še ne pomeni, da se daje dol po tekočem traku. pas tudi če se, enkrat ko seks postane biznis izgubi svoj namen. Ker namen pač ni tržne narave, čeprav ga v te kalupe neprestano poskušamo uklenjati. In ga tako prav gotovo zagotovo izguljamo, ker magija ne pozna tržnih zakonov.

  36. Cencamarina - 12.05.2008 ob 09:17

    Beda.

    Iztok, kako to, da imaš te migajoče pingvine in ostale veselkote, ki poskakujejo? Moram reči, da so rahlo moteči pri branju neke statične vsebine. Mogoče če jih samo prestaviš bolj dol, da so vidni recimo pri branju komentarjev in ne bloga? Sorry ker sem se zapičila v to, ampak glih ti pingvini so precej histerični in so čisto na vrhu. Pošast, ki kaže osle še nekako prebavim.

  37. lukaz - 12.05.2008 ob 10:56
    lukaz

    Iztok mal slabo si informeran! Tega “dogotka” ne organizera zavod69! Zavod69 je vabljen na ta dogodek in je posledicno samo informator o tem “dogotku”.

  38. Mr. Mojo - 12.05.2008 ob 11:05
    Mr. Mojo

    @cencamarina:
    Pingvini so dbest. Samo zaradi teh pingvinov se sploh splača priti sem. No, pa malo tudi zaradi perverznega ekshibicionizma. Podobno kot bi si šel ogledati un gangbang. Nenazadnje je izhodišče podobno. “Kolikor poznam ostale gang bang babnice, so vse rekorde rušile zavoljo denarja in za večjo slavo v porno biznisu.”

  39. andraz - 12.05.2008 ob 11:19

    http://www.condomlessandcounting.com/linking/a1a2c1611559581bc9bc35e1740c21b4/

    tole pride v postev, da zacne folk mal se zavedat, kako hitro se stvari lahko kuzijo dalje. Posljite svoj link se svojim prijateljem.

  40. Mr. Mojo - 12.05.2008 ob 11:42
    Mr. Mojo

    @andraz:
    Ne štekam čisto tega sajta. Se motim ali oni pri tej virtualni “pandemiji” upoštevajo, da se virus prenese pri vsakem nezaščitenem odnosu? Če ja, potem je cela stvar huda bedarija. Stopnja okužbe pri virusu HIV je izjemno majhna, nekje velikosti 1/100 pri prenosu z ženske na moškega ob navadnem vaginalnem odnosu. Z drugimi besedami, prostitutka, ki obdela 3 nezaščitene stranke na dan, v enem letu okuži približno 10 tipov. 1000 jih pa odnese celo glavo.

  41. andraz - 12.05.2008 ob 11:53

    v bistvu ne gre za simulacijo obnasanja virusa, temvec internet projekt, ki prikazuje, kako se exponentno razsirja bolezen.

  42. Mr. Mojo - 12.05.2008 ob 12:05
    Mr. Mojo

    To sem dojel, ampak način, kako se razširja, ni niti najmanj podoben virusu HIVa. To bi kvečjemu veljalo za kakšen izjemno infektiven in nesmrtonosen virus z relativno dolgo inkubacijsko dobo (relativno glede na infektivnost – torej, da do okužbe pride preden se pokažejo simptomi).

    Edina stvar, pri kateri je HIV nekoliko podoben, je dolga inkubacijska doba, vse ostalo je čisti bullshit in zavajanje folka. Bolezen se pač ne razširja tako, kot prikazuje ta stran. In ne gre za prikaz razširjanja neke hipotetične bolezni, ampak precej skeplicitno piše, da gre za HIV in da je faktor neuporaba kondoma.

    Napačna informacija je lahko ravno tako škodljiva kot odsotnost informacije.

  43. iztokgartner - 12.05.2008 ob 13:19
    iztokgartner

    Mica, tudi tukajle ne gre za slavo, saj bo šov prav tako skoraj interne narave. Glavna akterka naj bi celo rekla, da noče novinarjev in pompa.

    Cenca, ti pajacki stran malo poživijo in so mi prav zato simpatični. Pingvini pa sploh, saj so moje najljubše živali.

    Lukaz, malce napačno sem povzel to, kar je pisal kolega Sex. Hvala za opozorilo. Bom popravil. Če so samo informatorji, pa je stvar skorajda ista, saj oglašujejo in podpirajo zadevo, ki je zelo nevarna za zdravje.

    Mojo, kaj imaš od tega, da si tako piker in trapast?

  44. iztokgartner - 12.05.2008 ob 13:21
    iztokgartner

    Andraž, četudi je stran morda pretirana, je dobro opozorilo za vse tiste, ki ga v spolnosti pošteno lomijo.

  45. artaud - 12.05.2008 ob 13:36

    a porniče pa gledate? jst to razumem kot en tak pornič v živo, kjer lahko tud sodeluješ. da ni potreben kondom, so pa razlogi najbrž praktične narave… si ne predstavljam kaj bi ostalo po 150kratni kondomski uporabi od…

  46. iztokgartner - 12.05.2008 ob 13:38
    iztokgartner

    Artaud, kakšne zveze ima gledanje porničem s sodelovanjem v gang bangu, kjer udeleženci ne bodo imeli kondoma?
    Po tej logiki moraš tudi moriti, če gledaš filme o serijskih morilcih?
    Praktične narave ja, tako praktične, da se lahko udeleženci okužijo z neštetimi spolno prenosljivimi boleznimi.
    No ja, tudi po 150 kratni uporabi brez kondoma je ne bo ostalo kaj dosti :)

  47. Ajda - 12.05.2008 ob 13:53

    Svašta ej. Sploh ne smem pomislit, koliko zaenih bolezni se tako prenaša………ne samo AIDS. Pa pišuka, zaradi mene naj seksajo kakor jim poželi volja, ne pa take fore 150 tipov na eno žensko…….možnost okužbe se zelo zelo poveča. Pa naj to počnejo vsaj na skrivaj, ne pa da to potem še na veliko govorijo…………..

  48. artaud - 12.05.2008 ob 13:55

    “Po tej logiki moraš tudi moriti, če gledaš filme o serijskih morilcih?”

    no, po tej logiki taki že obstajajo.

  49. Morska - 12.05.2008 ob 14:06

    Mica: Razlika je že v tem, da menjava partnerjev pač lahko pomeni tudi iskanje pravega partnerja, ki pri nekaterih pač traja malce dlje kot pri drugih in to, da eni raje dajo čez par seksov in pol iščejo dalje, kot pa ostanejo s prvim, ki se dajo dol do konca življenja, čeprav se ta izkaže za napačnega.
    Poleg tega se na menjavanje partnerjev ne prijaviš na podlagi poziva kot je tale in se ne postaviš v vrsto, kjer še sto drugih čaka, da boš “preizkusil” istega človeka in to javno.
    Razlika je tudi v tem, da je to show, število partnerjev pa življenje posameznika, ki živi in deluje tako, kot se mu zdi prav.
    Vlečenje enakosti med pojavoma pa je… milo lečeno totalno zgrešeno. Podobno bi lahko rekli, da sta ista tisti, ki ne seksa zaradi kakršnihkoli razlogov pač in tisti, ki se je temu odpovedal zavoljo članstva v cerkvi. Ali nekdo, ki ščiti duhovnika, ki je zlorabil otroka, čeprav obstajajo za to dokazi (ker pač noče verjet tega) in tisti, ki zlorablja otroke.

  50. katarina - 12.05.2008 ob 15:06

    iztok: od kje pa tebi info, da bodo seksali samiski moški? :) taki vendar lahko dobijo tudi tako, brez da bi morali na tak sou. glede na to, da prostitucijo drižijo gor poročeni, si upam jaz trditi, da bodo tudi tukaj v večini poročeni, zdolgočaseni moški. da o tem, kaj vse prinesejo domov svojim ženam niti pomislimo ne.

  51. iztokgartner - 12.05.2008 ob 15:07
    iztokgartner

    Katarina, od kje ti podatki, da so pri prostitutkah največkrat poročeni moški?

  52. katarina - 12.05.2008 ob 15:10

    hmmmmm…. svao tem že nekoč govorila? sem ti rekla, da sem naredila seminarsko nalogo na to temo? kontaktirala ženske, ki to počnejo? no, od tam.

  53. kerlc - 12.05.2008 ob 15:15

    Glede na to, da gre za precej izpostavljen dogodek, ne verjamem, da bodo poročeni moški ravno v trumah navalili.

  54. Marcos - 12.05.2008 ob 15:15

    Meni se to ne zdi nič posebnega, kdor je pameten, bo uporabil kondom, kdor pa ne, pa pač tvega, da bo fasal kakšno okužbo. O razlogih za ta gangbang pa tudi ne bi preveč razpravljal, vsak ima pač svoje fantazije, jaz pa tega zagotovo ne bom počel :P

  55. iztokgartner - 12.05.2008 ob 15:19
    iztokgartner

    Katarina, se spomnim ja, ampak vseeno me zanima, koliko žensk si zajela? Pa koker se spomnim so bile tvoje ugotovitve takrat zelo drzne, saj si zapisala, da se večina žensk s prostitucijo pravzaprav zdravi. No ja, vseeno pa sem prepričan, da na temle gang bangu ne bo kaj dosti poročenih samcev.

    Kercl
    , točno tako.

    Marcos
    , zarečenga kruha se največ poje :)

  56. katarina - 12.05.2008 ob 15:28

    noup, napaka. nisem tega trdila pač pa trdim, da je prostitucija tudi ena izmed oblik zdravljenja. bistvena razlika.

    konkretno je sodelovalo 6 žensk, spoznala pa sem jih več.

  57. iztokgartner - 12.05.2008 ob 15:31
    iztokgartner

    Katarina, šest žensk je premalo za reprezentativen dokaz, je pa res, da je vzorec lahko zelo podoben tudi pri ostalih.
    Glede zdravljenja pa še vedno mislim, da je zvito s trte in da te tvoje teorije ne zdrži nobena praksa.

  58. katarina - 12.05.2008 ob 15:42

    prakse pa ni, a ne. in tudi raziskav v to smer še ni bilo, ker ni zanimanja. in kar se mene tiče je to tko, kot takrat, ko so vsi tridli, da je zemlja ploščata, en je pa reku, da je okrogla. in so ga zažgali.
    v nalogi je sodelovalo 6 žensk, spoznala sem jih več, kot sem ti že napisala zgoraj.

  59. iztokgartner - 12.05.2008 ob 15:54
    iztokgartner

    Katarina, kako to, da si uspela pobegniti z grmade? :)

  60. Vanja - 12.05.2008 ob 16:00

    jah v resnici so poročeni moški najbolj zvesti klienti prostitutk. To je precej dobro znano, Iztok.

  61. iztokgartner - 12.05.2008 ob 16:04
    iztokgartner

    Vanja, morda res, toda pri tem gang bangu bo vse preveč na očeh javnosti, zato bodo po moje v prvi stali samski.

  62. Nikita - 12.05.2008 ob 16:31

    kaj pa vem, če gre za javno zadevo bo itak za use poskrbljeno. AIDS je sam piak na I, gre za miljon drugih potencilanih bolezni. Sicer pa take gang-bange prirejajo dnevno, ne vem zakaj bi bil ta kaj posebnega. Ker je prvič je najbrž nekaj panike s strani nepoznavalcev, drugače gre pa za standardni produkt kot CocaCola Zero :D

  63. iztokgartner - 12.05.2008 ob 16:34
    iztokgartner

    Nikita, kako bo za vse poskrbljeno, če je akcija že konec maja? Kako bodo do takrat prečekirali vse ljudi, če nimajo kakšne bolezni in kako bodo vedeli, da je recimo zagotovo nimajo? Da tole ni nič posebnega, sem itak zapisal že v uvodnem zapisu, kar pomeni, da me je šokiral le podatek o neuporabi kondoma.

  64. Nikita - 12.05.2008 ob 16:45

    Po premisleku bi rekel da gre za fenomenalno potezo. Po tem dogodku se bo o sexu, bojaznih in boleznih govorilo (in pomembneje: zvedelo) več kot iz paradržavnih kampanij na jumbo-plakatih iz denarnic davkoplačevalcev. Posledično tudi kaj naučilo. Če bo organizirano use po “reglcih” bo to samo en v medijih prenapihnjen dogodek, ki bo razvnel debate na to temo. Ljudje smo dnevno bombardirani z nasilno propagando, tako da poučnih zadev praktično ne znamo razbrati med njimi. Če bo informacija dovolj šokantna bo pritehnila kako uho. No, Zavod, čakamo na rezultat. Upam da bo organizacija taka, da zdravje ne bo ogroženo, poleg tega pa pričakujem po tem dogodku več polemik in posledično večjo stopnjo osveščenosti.

  65. iztokgartner - 12.05.2008 ob 16:58
    iztokgartner

    Nikita, torej praviš, da mora umreti 150 ljudi, da se bomo lahko ostali izognili temu?
    Se pravi, da tale Madameweb dejansko ljudi osvešča in z neuporabo kondoma dela koristno stvar? Rekoč, glejte, zdaj bom počela to, kar vi nikoli ne smete?
    Daj no, ne lomi ga.

  66. Nikita - 12.05.2008 ob 17:05

    No mogoče sem malop reveč zaupljiv, samo če se taka zadeva prireja praktično javno se mi zdi samoumevno da je za vse poskrbljeno. Testiranje je danes opravljeno v dveh dneh, in jasno se ne dela mesec pred dogodkom, ampak mora bit star največ par dni.

    Zato ne verjamem do bo kdo umrl ali staknil kaj več od prehlada medtem ko bo čakal v vrsti :-D in ja … mediji se bodo razpisali kot da je pustišil cunami.

    Meni se zdi čisto ok. Bojazni čutim toliko kot vsak dan ko se vsedem v avto in zapeljem iz celja. Miljon zadev me lahko doleti, ampak naredim kar pač morem, sem pripet, 0 promila, ne vozim prehitro … ne pričakujem da bo umrlo 150 ljudi zatoker sem sedel v avto. Tukaj je podobno, samo da je toliko bolj odjeknilo ker je prvič, če pobrskaš po webu maš teh filmov na stotine, tudi v naših videotekah. Torej se da narediti tako da je povsem varno. Ali pa misliš da je potem že pomrlo na desettisoče ljudi ki so kadarkoli sodelovali v tem filmu. Dvomim, drugače bi se o tem že slišalo.

    No, mogoče sem preveč naiven … predvidevam da bo poskrbljeno vse za varnost ipd.

  67. outside - 12.05.2008 ob 17:21
    outside

    hehe to bi blo grozno za videt…kak stari vampasti Maxa v prvi vrsti poriva to nikakvo babnco…

  68. Buba - 12.05.2008 ob 18:52

    tako ženska kot vsi fukači, ki bodo prisostvovali, so “lobotomirani primerki”- da uporabim izraz simone rebolj. degenerirano ljudstvo, ki je spolno revolucijo vzelo preveč resno in dobesedno. ampak se vseeno ne morem odločiti, kdo je bolj potreben psihoanalize – ta ženska, ki je pripravljena dati 150 moškim, ali tisti moški, ki bodo dejansko šli tja… to da ni kondoma, me na moje začudenje, niti ni tako iz tira vrglo… kljub mojim obsesivno-kompulzivnim težnjam po čistoči, higieni in spolnem zdravju…
    sex je za intimo… niti približno ne mislim, da lahko seksajo samo poročeni in da se lahko seksa samo iz razloga in z namenom zaploditi potomce, ampak to pa je malce mimo…

    me zanima, koliko moških bi si bilo pripravljeno za to “damo” z isto zobno ščetko 3 minute temeljito drgniti zobe? najprej si prelaga 3 minute po ustih ščetko “gospa” in potem bi si jo v vrsti podajalo teh 150 moških, vsak minimalno 3 minute (kot se za stemeljito umivanje zob pač spodobi)… sem prepričana, da mnogo manj kot pa seksat brez kondoma…

  69. katarina - 12.05.2008 ob 19:13

    buba: vprašanje koliko moških si bo sploh upalo javno seksati z njo. :) jaz bi šla prav rada to pogledat. miških je namreč na gobcu vedno veliko, v resnici pa so vse prevečkrat svoj penis pripravljeni pokazati le pisoarju. :) :)

    zakaj pa misliš, da bo ona dala? kaj pa naj da? to dojemanje seksa se mi zdi še vedno izredno zanimivo. ženska da, moški pa vzame. pa recimo, da moškemu pride in spusti spermo. torej bolj on da, kot pa ona, ki mu nič ne da oz. on od nje nič ne vzame. dobesedno, seveda.

    po drugi strani pa so v starem rimu fukali na partijih, pa en z ženskami, ampak v majhnimi fantki, pa je bilo to daleč od zgražanja. vsak gost je imel svojega fantka, ženske so bile bolj ko ne nezanimive, saj z njimi je bilo spolno občevanje itak normalno. :) pa probaj naredit parti z otroci danes. mislim, da ga ni junaka. no, si pa take partije delajo ljudje sami – pedofili. skrito v zaključenih družbah. včsaih pa je bilo to nekaj povsem vsakdanjega.

  70. Simonitius - 12.05.2008 ob 19:14

    jeee!!

    jest ziher grem!!

    podpis: sifilisek

  71. Buba - 12.05.2008 ob 19:35

    katarina – to “dati” mi je iz navade ven padlo… pač slišim vsakodnevno od babnic in dedov v pogovorih… sediš na kavi pa se vsak drugi o seksu pogovarja :)

    ene stvari so moralno sporne, ta pa je pač “neobičajna spolna praksa”, je pa iz higienskega razloga totalno odvratna… ona primerjava z zobno ščetko se mi zdi še najbolj tak… grafična :)

  72. iztokgartner - 12.05.2008 ob 20:20
    iztokgartner

    Nikita, probaj pa poročaj :)

    Katarina, zato pa je stari Rim propadel.

  73. Hrana - 12.05.2008 ob 21:04

    gartypoglej si svoj sajt pa ti je lahko jasno da bos prvi v vrsti
    ZIG.

  74. iztokgartner - 12.05.2008 ob 21:18
    iztokgartner

    Hrana, si me zamenjal s prvo sliko pri postu o Sodomi in Gomori?

  75. Kresnal Katrin - 12.05.2008 ob 21:18

    Nihče se ne vpraša, ali bo ženska takšen naval preživela. Sicer pa vsaka čast. Glede razlogov njenega delovanja: lahko so čisto sakralne narave: npr.ne more postati noseča na noben način, niti 6. z biomedicino. Vse skupaj je lahko torej tragičnega izvora, sodelujoči pa se zgolj zgražajo. lp, Katrin Kresnal.

  76. iztokgartner - 12.05.2008 ob 21:25
    iztokgartner

    Katrin, ker to zanjo ne bo prvič, ni bojazni, da bi se ji kaj zgodilo. Sicer pa 150 niti ni tako velika cifra v primerjavi z ostalimi rekorderkami, ki so jih dale skozi celo 600.

  77. markopigac - 13.05.2008 ob 00:51

    ja dokler policija ni preprecila nadaljevanja, ker ni bilo poskrbljeno za pravo osvetlitev..

  78. iztokgartner - 13.05.2008 ob 00:57
    iztokgartner

    Marko, glede na to, da si tudi fotograf, boš pri Madameweb poskrbel za pravo osvetlitev?

  79. klemenix - 13.05.2008 ob 01:00
    klemenix

    “Klemen, da te ne bomo potem videli na kaki fotki. Ne naredi mi take sramote.”

    Dobra :D

    Lp

  80. katarina - 13.05.2008 ob 12:42
    katarina

    iztok: ampka ti rekordi se podirajo tako, da ženska leži na hrbtu, moški stojijo v vrsti in si ga drkajo, ko pa pridejo do nje, pa samo še toliko “namočijo” da mu pride in to je vse. poleg nje pa stojijo kao varnostniki, ki ji vagino hladijo z vrečkami ledu. tolk sem jaz uspela videt pri zadnjem rekordu. in dam glavo stran, da si naši vrli slovenčki ne upate stat v vrsti, si ga drkat in potem trikrat namočit, da vam pride. :) tudi za to je treba imet jajca.
    sicer je pa to kot sanje prenekaterega tipa, da bi fukav v grupnjaku. kr neki.

    imaš prav, na tak način bi jih tudi jaz gladko zdržala 100 in več. vsi skupaj so vredni enega slabega fuka.

  81. iztokgartner - 13.05.2008 ob 12:45
    iztokgartner

    Katarina, od kje ti zdaj spet podatek, da tipi sanjajo o grupnem seksu?
    Glede rekorda, pri enih je tako, pri drugih drugače. Eni zdržijo več, drugi manj. A vseeno mislim, da tole za žensko ni preprost zalogaj in da ji na koncu tamala dobesedno odpade.
    Probaj, pa boš videla :)

  82. katarina - 13.05.2008 ob 12:51
    katarina

    nič en odpade, je dost trpežna. če lahko rodi 10+ otrok, bo pa tudi take stvari zdržala. pis of kejk.

    moški sanjajo o vsem, kar ti prikazujejo porniči, ker porniči so narejeni za moške, ne za ženske. in v porničih je največ anale, grupičev in lezba-variant. klasičen seks je tko brezzvezen. :)

  83. iztokgartner - 13.05.2008 ob 13:34
    iztokgartner

    Katarina, tudi moški so se prenajedli porničev. Vedno vse eno in isto. V najstniških letih mogoče, sedaj pa ne več. Čisti dolgcajt, ki ga presežemo s prav vsakim seksom s svojo punco.

  84. katarina - 13.05.2008 ob 20:05

    si rekel ti. .) in pravi moj. :) ampak če bi bilo res tako, potem ne porniči, ne porno revije, ne prostitutke ne bi več obstajale.

  85. lordwales - 13.05.2008 ob 21:29

    Iztok, tokrat si zadel z žebljico na glavico.
    Brez kondoma ne grem nisti knjižnižarksexsat, čeprav
    te slove kot pregovorno najmanj potešene ( z strani moških )

    SEX BREZ KONDOMA JE KOT VOŽNJA PO LEVI

  86. Vanja - 14.05.2008 ob 08:12

    oh fuuuj,hladijo jo z ledom? to pomeni, da je stvar zanjo boleča? jah seveda sto kurcev rinit vase, odurno, bolno, nima veze s seskom temveč z sadizmom in mazohizmom in degradacijo na obeh straneh. Patetično!

  87. grim reaper - 14.05.2008 ob 10:34

    LOL, ni patetično, v resnici je smešno.

  88. cobra - 16.08.2008 ob 14:56

    kako je izgledala ta ženska? :)

  89. iztokgartner - 16.08.2008 ob 21:46
    iztokgartner

    Cobra, zdaj slika dela.

  90. manja - 23.10.2008 ob 07:37

    pa če ta na slik nab bla tok debela še ok

  91. IZTOK GARTNER - 23.10.2008 ob 14:30
    IZTOK GARTNER

    Manja, se pravi, če je suha, pa ni treba imeti kondoma in je tudi morebitna okužba z aidsom okej?

  92. james avery - 8.03.2014 ob 11:53

    jaz sem James Avery od nas , im res vesel, da jaz in moja žena ozdravljen virusa HIV z zeliščno medicino dr OSOIGBO , i so bili trpijo zaradi te bolezni v zadnjih 5 letih brez rešitev , dokler nisem naletel na email tega zdravniki, ki so se pozdravi toliko ljudi s svojo zeliščno zdravilo , tudi jaz odločil, da mu dam priložnost, da mene in mojo ženo pomaga , mi je povedal , kaj storiti, in sem vljudno to naredil, in on nam je dal svojo zeliščno zdravilo in se neposredno me kako uporabljati , jaz tudi sledi njegovim vodstvom za uporabo in nas je prosil, da gre za preverjanje up po 2 mesecih in kar sem storil , da se moje največje presenečenje naš rezultat prišel ven kot negativni , smo res veseli, da je nekdo takole DR , ki je pripravljen pomagati kadarkoli katerokoli day.to vse bralce in gledalce , da ne dvomi v to pričevanje stop ga postavil pod vprašaj in se obrnite na to dr in videli, če mu ne bo dejansko vam pomaga. nisemneumen človek , da bom prišel ven, da javnosti in začeti rekel , kaj kdo ni naredil zame . on je resvelik človek , zato prijatelji si ga lahko kontaktirate preko : bobdylanhomeofwealth1@gmail.com : 2347034367718 če imaš kakršno koli obliko bolezni, in zagotavljam vam bo pozitivno poročilo

  93. lax - 20.01.2018 ob 17:42

    in koliko jih je potem dejansko res zbolelo za kako spb, ker babnica še kar vztraja v tej smeri? komentarji so res, hjah, vidi se res stari.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !