Dragi vozniki, žmigajmo si, ko opazimo policijski avto
Aktualno in brez cenzure 11.05.2008Odkar so sprejeli nov zakon o cestno prometnih predpisih, saj veste, tisti zakon, zavoljo katerega boste v minuti izgubili dve plači, so se začeli policisti obnašati zelo pasje. Kot lisjaki. Kot podaljšek vlade, ki hoče na vsak način dobiti denar od vseh državljanov, ki sedijo za volanom svojega vozila. Policisti namreč čakajo v zasedi. Na najbolj trapastih mestih. Tam, kjer ni nikoli bilo še nobene nesreče. Tam, kjer vozniki nikogar ne ogrožajo. In tam, kjer je največja možnost, da vozniki prekršijo omejitev hitrosti.
Jasno, tam, kjer je res nevarno in tam, kjer je bilo že veliko nesreč, policije ni. Policija je vedno le tam, kjer se ji več kot očitno vidi, da ne pazi na varnost, ampak da pazi na jemanje denarja našim državljanom. Zato vas, dragi vozniki, naprošam, da začnete žmigati z lučmi drugim voznikom, če opazite policaja. Da preprečite krajo denarja. Da si pomagate med sabo. In da prav na ta način vrnete udarec temu trapastemu zakonu.
Nekateri to že pospešeno počnejo, zato bi bilo dobro, da to začnejo početi prav vsi. Seveda le voznikom, ki vozijo zmerno. Tistim, ki res divjajo, ne pokažite nič. Tisti si seveda zaslužijo plačilo kazni.




11.05.2008 ob 23:32
tudi sam sem zagovornik kolegioalnosti na cesti. In ob tej priložnosti se zahvaljujem vsem tistim, ki so mi danes na poti v Ljubljano požmigali in me opozorili, da na je na Vrhniki kontrola hitrosti. In to tik pod vrhniškim klancem, tik za tablo ki označuje pričetek naselja in tik na mestu, ker ponavadi vedno “pridrvim” vsaj s 70 na uro in nato zmanjšam na 50.
Tako, da res hvala vsem, ki so me opozorili na kotrolo. In izredno fajn občutek je, če veš, da smo na cesti vendarle le prijatelji.
11.05.2008 ob 23:37
Klemen, krasen zapis.
Jaz pa sem isto počel voznikom, ki jih je v zasedi čakala patrulja pri Lukovici.
Na tem mestu pa sem dolžan zahvalo voznikom, ki so mi žmigali na cesti med Laškim in Celjem.
11.05.2008 ob 23:52
1. PODPIRAM STROŽJE KAZNI…
… ker sem obupal nad slovensko (ne)kulturo na cestah in v tem vidim še edini možni način, da se divjake na cestah (še posebej tiste “jasnovidce”, ki mislijo, da sami najbolj vedo, kje ne more priti do nesreče in lahko zato kršijo zakone) vsaj občasno še lahko zaustavi, da se ob visokem računu, izgubi vozniškega dovoljenja ali zaseženem vozilu vsaj za kakšno sekundo zamislijo, da to kar počnejo morda vendarle ni odgovorno!
2. VOZNIK LAHKO VEDNO IN POVSOD OGROŽA SEBE IN DRUGE…
…ker ne verjamem v jasnovidnost na cesti in zato tiste, ki trdijo, da se jim pa posameznih odsekih ne more zgoditi nič hudega, štejem za nekoliko motene ali pa za zelo neodgovorne osebe. Videl sem nesrečo pri hiši, ki stoji ob cesti, vendar na samem in seveda zato skoraj nihče ni upošteval znaka za naselje in zmanjšal hitrosti, ker je večina pač mislila, da se tam ne more zgoditi nič hudega - dokler ni nek dirkač do smrti povozil otroka, ki je prišel iz tiste hiše in želel prečkati cesto. Od takrat vem, da se lahko najhujša nesreča zgodi tudi dam, kjer bi človek najmanj pričakoval.
3. VEDNO SKUŠAM UPOŠTEVATI PROMETNA PRAVILA…
…ker se skušam v živjenju dokazovati na drugačen način, ne pa z dirkanjem tam, kjer stoji omejitev in pametovanjem, kako se tam zagotovo ne more zgoditi nič hudega. Prav tako zelo velika večina znakov stoji na svojem mestu z nekim dokaj upravičenim razlogom - seveda se najdejo izjeme, toda večine se je vredno držati. To sem ugotovil, ko me je nekega dne na spolzkem cestišču rahlo zaneslo iz ovinka, kjer je bila hitrost omejena na 40 km/h, a sem bil sam vedno preveč “pameten” in hiter, dokler nisem zgrda ugotovil, zakaj tisti znak stoji tam. Od takrat vedno skušam čim bolj upoštevati omejitve, naj se mi zdijo v tistem trenutku še tako nesmiselne.
4. PO CESTAH NE DIRKAM IN NE PREHITEVAM BREZ ZELO DOBREGA RAZLOGA…
…ker sem z zelo preprostim eksperimetnom ugotovil, da na kratkih slovenskih razdaljah lahko s (pre)hitro vožnjo “prihranim” največ 15 minut (številka je večja le, če se gre človek zares samomorilske verzije vožnje), a hkrati pri tem tolikokrat ogrozim svoje življenje, da se računica ne izide. Iz istega razloga ne prehitevam vozil pred sabo, ki vozijo po pravilih, pa četudi gre za tovornjake. Izjema so zares zelo počasna vozila (star tovornjak, traktor, bager itd.), osebnega avtomobila pa nisem prehitel že kar lep čas, pa četudi me pri kakšnih “počasnelah” (ki vozijo morda celo 10 km/h manj od dovoljenega) prime, da bi pritisnil na gas. Kdor ima podobne skušnjave ga pozivam, naj enkrat poskusi neko določeno razdaljo prevoziti točno po pravilih in omejitvah in skoraj zagotovo bo ugotovil, da z neučakanim pospeševanjem in prehitevanjem ni dosegel bistveno bolšega časa vožnje. Drugo je seveda adrenalinski izziv, a o tem v naslednji točki…
5. HITRA VOŽNJA ME NE VZBURJA…
…ker užitke iščem v drugih rečeh, prihaja pa mi raje z ljubljeno osebo, kot pa za volanom. Prav tako me ne vzburja kršenje prometnih pravil. Bolj ko gledam slovenske voznike, ki (pre)hitro vožnjo štejejo za svoj konjiček, se mi zdi, da želijo dirkači na naših cestah povedati predvsem naslednje: “S poti, ne stoji mi!” (za natančno razlago glej spodnji link).
http://www.playboy.si/branje/kolumne/tadej_golob_s_poti_ne_stoji_mi-9854.aspx
6. TRAPASTIH POLICIJSKIH KONTROL NI…
…so zgolj trapasti vozniki s pretežko nogo, ki se potem, ko ga dobijo v prekršku, razburjajo nad zahrbnostjo policije in iščejo izgovor za lastno neumnost. Tako kot je edino smiselno, da policija npr. bolj varuje banko, kjer bodo tatovi bolj verjetno udarili, kot pa uto mojega psa, je edino razumno, da se bodo prometni policisti postavili tja, kjer večina voznikov krši pravila, pa četudi gre za jasnovidce, ki vedo, da se ravno tam nesreča ne more zgoditi in da lahko prav zato spregledajo tisti znak za omejitev hitrosti.
7. POLICIJSKE KONTROLE SO TUDI NA NEVARNIH MESTIH, VENDAR TAM NIMAJO STALNIH IZPOSTAV…
…ker smo slovenski vozniki poskrbeli (in vsak dan znova skrbimo), da je “nevarnih mest” preveč, da bi jih lahko policisti ves čas nadzirali, sicer pa tudi to ne bi pomagalo, saj bi se dirkaški jasnovidci tudi potem razburjali, da to zagotovo ni nevaren kraj, oziroma da je še milijon drugih, veliko volj nevarnih. Jaz sem že videl policijske kontrole na t.i. nevarnih mestih, je pa razumljivo, če si najbolj zapomnimo “ne-nevarna” mesta, kjer so nas zaradi naše lastne neumnosti morda ustavili.
ZAKAJ PRAVZAPRAV TA TRAKTAT? Na žalost sem moral vse to povedati, da moja osma točka ne bi bila napačno razumljena:
8. VEDNO Z LUČMI POMEŽIKNEM SOVOZNIKU, KI PELJE PROTI POLICIJSKI KONTROLI…
… VENDAR NE ZARADI NOVEGA ZAKONA IN ŠE MANJ ZARADI T.I. “KRAJE” DENARJA, temveč izključno iz SOLIDARNOSTI, nekako tako, kot npr. v gorah vedno pozdravim vsakogar, ki ga srečam, pa čeprav gre za popolne neznance. Z lučmi sem na policijsko zasedo nasproti vozeče avtomobile opozarjal že od kar sem dobil vozniško dovoljenje, davno pred kakršnimikoli zaostritvami kazni - zame je to neke vrste solidarnostni kodeks, ki ni povezan z denarjem in kaznimi. Ko smo že pri kaznih - enkrat sem bil zaradi tega tudi že kanovan, ko sem mežikal voznikom, a nisem pričakoval, da me kontrola čaka tudi na tej strani vozišča. Sicer nisem vozil prehitro, vendar obstaja neko pravilo, da ne smeš z mežikanjem lučmi “motiti” ostalih udeležencev v prometu (policist mi je dejansko pokazal tak člen v njihovem prenosnem zakoniku, saj je verjetno moral tudi sam osvežiti spomin, za koliko me lahko oglobi). Nisem se razburjal zaradi kazni, ker sem vedel, da je bila to pač MOJA ZAVESTNA ODLOČITEV (ENAKO VELJA ZA PREHITRO VOŽNJO, v katero nas res prav nihče ne sili, razen dirkaški ego). Kazen sem plačal, a mežikam še naprej. Ne vem, če se je po novem zakonu kazen zvišala, a vseeno bom mežikal še naprej, četudi vem, da bom morda s tem prihranil zasluženo kazen tudi kakšnemu divjaku (med vožnjo je pač težko oceniti, če nasproti vozeče vozilo pelje 50 ali 90 km/h). Pač logika solidanosti zločinca, ki bo na begu iz zapora verjetno pomagal še kakšnemu sojetniku.
11.05.2008 ob 23:55
Spooky, si se pa razpisal
Pohvalno.
12.05.2008 ob 00:13
Spooky, če si ti nesposoben voziti normalno, drugi nismo.
12.05.2008 ob 00:16
Marcos, žalostno zate in žalostno za vse nas, ki te srečujemo na cesti.
12.05.2008 ob 00:30
*popravek:
Marcos, žalostno zate in žalostno za vse nas, ki TVOJO “NORMALNOST” srečujemo na cesti.
12.05.2008 ob 00:43
Spooky, zame vožnja strogo po predpisih nikakor ni normalna. Saj nisem robot, predpisi pa tudi niso ravno skladni z vsakdanjim življenjem. Vedno poskušam voziti kar se da varno, vedno tudi pazim na napake drugih in do zdaj še nisem imel nobene hujše nesreče (trkam po lesu). Res je, da sem počel neumnosti, ko sem bil mlajši, ampak nisem pa noben divjak, čeprav se omejitev hitrosti ne držim vedno. Če vozim hitreje, sem tudi bolj skoncentriran na dogajanje okoli sebe. Ravno zato menim, da hitra vožnja sama po sebi ni nevarna, nevaren je tisti, ki ni polno skoncentriran med vožnjo. Mene pa ravno vožnja STROGO po omejitvah uspava, dekoncentrira, kar je zagotovo precej bolj nevarno. Ravno tako ne uživam v hitrosti ali pa v adrenalinskih prehitevanjih, tudi v sami vožnji ne, ampak želim čim hitreje priti na cilj. Na cesti želim preživeti kar se da malo časa. Je to tako težko razumeti? Tak nisem samo jaz, takih nas jih je vsaj še ostalih 80% slovencev. 80% zato, ker jih je 20% bedakov, ki gredo v skrajnosti. 10% jih je takih, ki vozijo odločno prehitro, razmeram neprimerno in agresivno, 10% pa jih je po mojem mnenju podobnih tebi, držijo se omejitev kot pijanec plota, po možnosti celo počasneje, mislijo, da je vožnja po predpisih sama po sebi varna, kar pa ni res. Taki počnejo med vožnjo tudi vse drugo kot da vozijo, gledajo okolico, naravo itd. Možno, da se o tebi motim, ker te ne poznam, ampak označiti vse voznike, ki se vedno ne držijo omejitev za bedake, norce, morilce in še kaj se mi pa zdi pretirano.
Tako, malo sem se razpisal ampak stojim za izrečenim. Moram pa dodati še eno stvar: v življenju je vedno potrebno iskati srednjo pot, ne skrajnosti. Za tistih 20% bi lahko rekli, da so vsi v svoji skrajnosti - eni vozijo pretirano počasi, drugi pa pretirano hitro.
12.05.2008 ob 00:46
Kar se pa tiče neumnih policijskih kontrol, si pa lahko prebereš tole:
http://vojc.blog.siol.net/2008/05/11/biti-prijazen-in-hkrati-cenjen-kot-kup-dreka/
Tale objava demantira tvoje razmišljanje, da “trapastih” policijskih kontrol ni.
12.05.2008 ob 00:48
Marcos, sem na tvoji strani v veliki večini tvojih stavkov.
Spooky, glede vožnje po cesti se mi zdiš preveč čist in nedolžen
12.05.2008 ob 06:49
Jaz sem sicer zato, da se vozi bolj počasi kakor se. Predvsem nekateri so divjaki. Ampak vseeno vsakemu požmigam, če vidim radarsko kontrolo. Opažam pa da ljudje čedalje manj žmigajo.
12.05.2008 ob 13:05
Jaz pa non-stop žmigam, da ljudje mislijo, da jih čaka radar in tako vozijo bolj previdno. Mislim, da bi lahko dobil kakšno nagrado s strani policije z vestno delo.
12.05.2008 ob 13:22
Hmnja… Tale tvoj poziv pa ni najbolj skladen s tvojo domnebo o tem kako živčni vozniki ratajo, ko se jim omeni kazen. Glede na tvoje poprejšnje razmišljanje bi prej pričakoval, da odsvetuješ tako početje. V smislu, da ko ti nekdo pomezikne z lučmi še bolj stopiš po gasu, ker nimaš denarja za kazen ipd.
Ko smo že pri tem: se ti zdi, da se tvoja bajanja o prometni apokalipsi vsled novega zakona uresničujejo ali bi rekel, da si z njimi boljkotne pihnil mimo?
12.05.2008 ob 13:24
Igre, meni pa se zdi, da je žmiganja čedalje več.
Matic, priden.
Bentilnik, upam da se ne uresničuje. Upam pa tudi, da boš kdaj kaj moj zapis vzel tudi malce manj dobesedno, se pravi kot malce drugačen napad na trapast zakon
12.05.2008 ob 13:37
No, tedaj si skoraj delirično prerokoval kako bomo že videli. Sicer pa je meni je dosti bolj pomembno, da zakon napada trapaste voznike. Kar po mojem tudi počne.
12.05.2008 ob 13:40
Bentilnik, si tudi ti tako zelo brezmadežen kot Spooky?
Kot sem ti povedal, morda je čas, da začneš na kakšne moj zapis gledati malce manj dobesedno.
LP
12.05.2008 ob 14:04
Marcos, ne vem zakaj se je v sloveniji tako zelo težko držati predpisov na cesti? Vedno se najdejo ljudje, ki mislijo, da so pametneši od sistema prometnih pravil, ki je ravno to. Morda ni najboljši, je pa sistem in čim ga nekdo začne kršiti, se sistem podre in možnost, da bo šlo kaj narobe, je toliko večja.
Jasno, da vožnja po omejitvah ne pomeni avtomatsko, da se nam nič ne more zgoditi, ampak vožnja ‘po pameti’ praviloma zgleda tako, da nek pametnjakovič misli, da ni nič narobe, ker hitreje vozi, kot je dovoljeno, saj je on pa ja sposoben voznik in ima izredne reflekse in pri 70 km/h zlahka ustavi na enaki razdalji kot nek starec za volanom, ki vozi 50 km/h. No, že preprost izračun pokaže, da temu v veliki večini primerov ni tako.
Promet je kompromis med tem, das e nekam pride v doglednem času in pa varnostjo. Kako balansirati med tema postavkama, je pa drugo vprašanje. Se strinjam, da je promet še kaj drugega, kot slepo slediti omejitvam in pormetnih predpisom, je pa treba vedeti, da je najvišja dovljena hitrost prav to- najvišja hitrost, ki nam jo zakonodajalec na določenem cestnem odseku dopušča. Lahko vozimo tudi počasneje.
Tisti pa, ki nisosposobni koncentracije med počasnejšo vožjo, pa na cesto tako ali tako sploh ne sodijo.
12.05.2008 ob 14:14
@ iztkogartner
V vsej svoji karieri sem dobil par listkov in vsakič so imeli policaji načeloma prav - sem kršil zakon.
Glede jemanja tebe pa takole - Pravzaprav te nikoli ne jemljem dobesedno - ob toliko pavšalnostih bi to bilo nepravično do tebe. Vendar pa svoje ‘poglede na svet’ nesrečno razkrivaš ob komentiranju, precej pogosto pa jih kaj kmalu tudi sam demantiraš.
Podobno si storil tudi tule. Pa sem te pač spomnil kako kaj poteka tvoje bajanje iz nedavnega zapisa v katerem meditiraš o : “Vi me imejte še naprej za bedaka, ki kvasi neumnosti, toda povem vam, da se bo število nesreč še povečalo in da tale vikend ni bil najbolj črn. Previsoke kazni in represija s strani policajev ne bosta dosegli svojega. Slovenci imamo pizdarije na cesti v krvi. To pa pomeni, da ni dobro, da nas še dodatno obremenjujejo in pritiskajo na nas prav med vožnjo.”
Sicer se pa popolnoma strinjam z zapisom stieberja.
12.05.2008 ob 14:16
Bentilnik,
“Vendar pa svoje ‘poglede na svet’ nesrečno razkrivaš ob komentiranju, precej pogosto pa jih kaj kmalu tudi sam demantiraš.”
Zaradi takšnih stavkov mi je jasno, da ne boš nikoli pokapiral zakaj se pravzaprav gre
12.05.2008 ob 14:26
Oh. Zanimivo, da takole trditev poda človek, ki tako zlahka prezre empirične in statistične podatke zavoljo tega, da se ‘njemu pač tako zdi’. Opaziš paradoks v tvojem zadnjem zapisu. Tudi ta, da se zapiše “… da ne boš nikoli pokapiral zakaj pravzaprav gre”.
12.05.2008 ob 14:37
@Stieber: vožnja po pameti pomeni, da voziš toliko hitro, kolikor ti dopuščajo razmere, ne pa da ves čas gledaš na števec, da ne bi bognedaj šel 55 namesto 50. Sploh pa sem bolj imel v mislih situacije, recimo v zgodnjih jutranjih urah, ko je cesta popolnoma prazna in ni nobenega razloga, da bi moral voziti točno po omejitvi. S svojim komentarjem si dal vtis, kot si skoraj že mrtev, če prekoračiš hitrost za 10 km/h. Niti ne vem, zakaj bi kdo na prometni cesti ustavljal tako sunkovito iz 50 km/h ali 70 km/h.
Omejitve hitrosti so načeloma namenjene tistim 10%, ki sem jih omenil v prejšnjem postu. Postavljene so ravno na še tisti minimum, da bi še “mrtev” človek brez refleksov lahko ustavil ali prevozil določen odsek. Prepričan sem, da povprečen voznik z lahkoto vozi vsaj 10-20 km/h hitreje brez kakšnih posledic, poudarjam pa, da se je potrebno prilagajat razmeram na cesti, ne omejitvam; to pomeni tudi stanju vozne površine. Če kolona vozi hitreje od omejitve, bom jaz zagotovo “tulil z volkovi” in ne bom vozil počasneje. Zato bi rad še dodal, da se je bolje prilagajat ljudem, ne zakonom, ker je situacija v vsakdanjem življenju precej drugačna in je zmeraj potrebno tudi pričakovat, da bo kdo vozil hitreje.
Zadnjič sem skoraj umrl od smeha, ko je nekdo napisal, da ima voznik pravico pričakovat, da se bodo tudi drugi držali omejitev. To je po mojem mnenju tako, kot če bi mu nekdo držal pištolo na glavi, on bi pa pričakoval, da ga že ne bo ustrelil, saj je to vendar protizakonito
12.05.2008 ob 14:47
nisem brala komentarjev.
jaz žmigam od vedno, pa nikoli dobim hitrim avtom.
jebiga, tisti imajo denar, pa tudi sicer ponavadi ravno ti padejo ven pri kaznih.
iztok, kot demanti tvojemu postu bom postavila ob bog svoj post o tem, da policaji ne pišejo samo položnic in da ni res, da kar čakajo na to, da te bodo oglobili. doživela na lastni koži pred kratkim, pa me ni spustil naprej zato, ker sem ženska, ker bi bilo meni pod častjo fehtat ali ostat brez pildka zaradi spola.
12.05.2008 ob 14:54
Katarina, ne vem če sem te čisto razumel zdajle. Praviš, da poleg tega, da samo kazni pišejo in nas globijo, delajo še razlike v spolih?
Sem prav razumel ali si hotela poudariti nekaj drugega?
12.05.2008 ob 14:56
Marcos, zadnje čase folk vozi počasneje kot je treba, saj se res bojijo tega zakona. Vožnja 40 ali še manj po naselju pa tudi mene razjezi in komaj čakam, da prehitim takega polža. Toda prav zato bo lahko ravno mene ustavil policaj, ki mi seveda ne bo verjel, da je nekdo pred mano vozil prepočasi. Isto je tudi tam, ko je 90 ali 70, pa nekateri vozijo 80 in 60.
12.05.2008 ob 15:10
Marcos, meni se je pa recimo zgodilo, da je neka koza skočila na cesto izza stoječega avto direkt pred moje vozilo, K sreči sem bil zelo skoncentritan in sem vozil 40 km/h kjer je sicer dovoljeno 60 km/h. Izvrstne zavore mojega takratnega avta, zelo drage gume in moji dokaj dobri refleksi so ji najbrž rešili vsaj invalidnost, če ne življenje.
12.05.2008 ob 15:11
ne, iztok, ni res, da pišejo samo kazni in ni res, da delajo razlike med spoloma. to so vse stereotipi, ki ne držijo.
12.05.2008 ob 15:14
Katarina, no pa mi povej kaj pa potem še počnejo na cestah?
Stieber, za tak primer je tvoja hitrost seveda več kot dober razlog, da ni prišlo do katastrofe. Toda koz, ki bi skakale pred avto, ni tako veliko, da bi morali zaradi tega zdaj vsi voziti 40.
12.05.2008 ob 15:18
bom napisala v postu na svojem blogu.
med drugim pa počnejo tudi to, da budale spravljajo iz cest, pa vsako jutro delajo red na prvem križišču, ko prideš iz kranja v ljubljano, pa odstranjujejo kolesa na avtocesti, ki padajo s streh avtomobilov (ravno včeraj), pa še kaj. ima toga puno, iztok.
12.05.2008 ob 15:21
Katarina, morda res, toda zakaj za vraga morajo početi še toliko nepotrebnih reči in pozabiti na toliko nujnih?
12.05.2008 ob 15:24
kar se mene tiče ni prav nobena stvar brezzvezna. če je znak sredi ceste 70 je 70 in ga je treba spoštovat. prometnih znakov pa ne postavljajo oni, to je pa drug sektor.
12.05.2008 ob 15:55
No iztokgartner, ti pričakuješ, da bo posledica tega zakona tudi to, da bodo v strahu pred zakonom začeli brezglavo prečkati cesto kajne. Tako da se steiberjev primer lahko precej pogosto pripeti.
12.05.2008 ob 15:57
Bentilnik, očitno se je že, torej je res najbolje voziti po predpisih tudi tam, kjer ni treba.
Zdaj pa bodi dovolj najine debate.
Še enkrat LP
12.05.2008 ob 15:58
Kje pa ni treba voziti po predpisih?!?!?!?!?!?!?
12.05.2008 ob 16:41
Seveda ne, ampak dejstvo je, da nižja hitrost zagotovo prinaša manj nesreč in manj smrtnih žrtev. Če bi bila recimo omejitev na AC 50 km/h, v naselju 20 km/h bi bilo smrtnih žrtev izredno malo. Če bi se ljudje držali teh omejitev. Ampak kot sem že dejal, mi delamo kompromis med časom, ki ga potrebujemo, da nekam pridemo in med žrtvami tega našega premikanja z motornimi vozili. Trenuten kompromis je pač tak, kakršen je. Kako dober je, je težko reči, dejstvo pa je, da kdor krši trenutno velajvne predpise, se poigrava z verjetnostjo, da bo plačal kazen. Če med kršenjem prometnih predpisov še recimo povzroči smrtno žrtev, ga čaka kar lep čas za rešetkami. Če gledamo čisto pragmatično.
12.05.2008 ob 16:43
Stieber, s tem pa se v celoti strinjam.