Anka Bulovec, požri se od zavisti :)

4.05.2008 ob 02:32

Tale fotka mi je ratala v torek, ko sva s punco odjadrala na morje. Golobčka sem ujel na plaži v Piranu, boj za malo prestico pa se je šele začel. Prepričan sem, da bi Anka vse skupaj ujela še bolje, toda vseeno se počutim kot pravi car in kot mojster fotkanja.

golobi.jpg

 

32 komentarjev na “Anka Bulovec, požri se od zavisti :)”

  1. spookymulder spookymulder pravi:

    Odlična fotografija, čestitam! Upam seveda, da nisi bil ti tisti, ki je golobčkoma podtaknil prestico, saj nas je že predsednik Bush naučil, kaj hudega se lahko (skoraj) zgodi, če se prehranjujemo s temi slanimi dobrotami (kreh, kreh, kreh … ) ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=oXCr9OCNHgk

  2. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Spooky, ne skrbi, našla sta jo na plaži. Očitno od otrok, ki so se pred tem tam igrali. Jaz sem bil le raziskovalni novinar in paparaco :)

  3. Bojan pravi:

    Drag Iztok, daleč si še od mojstra, še dlje od carja. Ptice na fotografiji je težko razločiti, bolj bi ju moral fokusirati, oz. ozadje, v tem primeru pesek, zamegliti (blur). Tudi sence so ti močno ponagajale. Pri zivalih je izjemno pomembno, da je vsaj glava, predvsem pa očke čiste in vidne. Še je nekaj napak in Anka Bulovec bo, ko to vidi, še naprej v miru spala. Verjemi.

  4. Nick pravi:

    Žal se moram strinjati s spookyjem. Morda bi nekaj pomagal drugačen izrez, da bi goloba prišla bolj do izraza.

  5. Matic pravi:

    Jaz pa mislim, da Iztoku sploh ni pomoči…

  6. Dajana Dajana pravi:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ampak golobov ne maram. Super fotka. ;)

  7. nevenka nevenka pravi:

    Prav lepa fotka :-)

  8. anka pravi:

    Hvala Iztok, ker mi delaš zastonj reklamo ;) Odlična poteza

  9. Nick pravi:

    What goes around, comes around
    ;evil

  10. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Bojan, kaj ko bi se ti enkat nasmehnil in morda že v naslovu opazil moj smehec.

    Nick, če se strinjaš s Spookyjem, je beseda žal odveč, saj Spooky fotko hvali :)

    Nevenka&Dajana, hvala.

    Anka, itak :)

  11. turbofolker turbofolker pravi:

    v Piranu :D

  12. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Turbo, tako je, v Piranu. Si od tam doma?

  13. anka pravi:

    Za to si zaslužiš vsaj eno gajbo pira, glede na to, da bi morala v katerem drugem mediju za takšno reklamo plačati veliko denarja. Problem je samo, da gredo nam Gorenjcem stvari zelo težko iz rok :mrgreen:

  14. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Anka, ne pijem pira, tako da ni panike. Ti mi raj povej kaka se ti zdi fotka. Vem, da ni ravno mojstrsko posneta, toda ujeti moment je vseeno kul, mar ne?
    Glede Gorenjcev, tudi moja punca je od tam, pa ni čisto nič škrta :)

  15. Nick pravi:

    SORI SORI,
    strinjam se z Bojanom v tem primeru. Verjetno sem bil še malo blentav, ko sem napisal tisto zgoraj.

  16. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Nick, jaz pa itak nisem verjel, da bi ti mene lahko pohvalil :)

  17. anka pravi:

    Glede na to, da verjetno aparata ne držiš pogosto v rokah in še vprašanje kakšen aparat, je fotka čisto O.K. ;)
    Drugače pa ti je že Bojan napisal nekaj nasvetov, s katerimi se popolnoma strinjam, sicer pa je vse odvisno od situacije, kako se odvija.
    Če si imel možnost dogodek prej predvideti oziroma celo zrežirati (šenkaš še eno prestico ali dve) bi bilo po mojem mnenju bolje:
    - če bi fotografiral iz nasprotne strani, kot si (sedaj si proti soncu – nekaj stopinj zamika)
    - če bi počepnil oziroma bi idealno ujel moment, če bi fotografiral celo iz ležečega položaja (s perspektivo,v višini golobov, bi ujeti moment veliko bolje prišel do izraza,sploh prestica, lažje bi zameglil tudi ospredje in ozadje, seveda, če imaš na svojem aparatu možnost te funkcije in s tega položaja bi celo pridobil nek horizont)
    - fino bi bilo, če bi se še bolj približal (ni nujno)
    No, tako bi seveda odreagirala jaz, kar je popolnoma druga zgodba, saj glede na kilometrino, ki jo imam, so to stvari, o katerih praktično ne premišljujem več, ampak se dobesedno odzovem že nagonsko in zelo hitro. Tudi, ko grem na izlet, vem da bom fotografirala, zato vsaj, če sem slučajno lepo oblečena in tudi ko nisem, s seboj nosim šotorko. Tako lahko ležim, čepim,sedim kjer me je volja, v skrajnem primeru je tudi dobro zavetje pred dežjem.
    Seveda pa mi je popolnoma jasno, kaj je bil namen tvojega izleta, zato je stvar neprimerljiva. V bistvu je trapasto komentirati, kaj bi bilo, če bi, saj nisem bila tam.

  18. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Anka, situacija se je zgodila čisto naključno. Aparat sem imel resda pri roki, saj sva se slikala s punco, nato pa sem na plaži opazil dva goloba in presto. Preden bi lahko razmišljal o čemerkoli, sem seveda pritisnil na sprožilec, saj sem se bal, da bosta odletela in da bo enemu izmed njiju prestica padla iz kljuna. Okoli se je namreč podila cela gruča otrok. Je pa res, da bi se dalo sliko urediti tudi naknadno, toda to je potem neke vrste prevara, se pravi montažni trik. Naj bo taka kot je. Meni se je res zdela kul, zato sem objavi dal tudi takšen šaljivo provokativen naslov.

  19. anka pravi:

    Ravno o tem govorim. Če bi se postavljal na drugo stran, bi lahko že vse zamudil. Če bi imel dovolj prakse, pa bi ti to celo uspelo ali pa bi instiktivno vsaj počepnil.

    Ha, ha, montažen trik, ali misliš, da že sam posnetek, izbira kota slikanja, izrez, izbira objektiva, filtra, v analogni fotografiji izbira filma, kemikalij … ni montaža? Že sam pogled skozi iskalo aparata je montaža. Praktično je vsa fotografija montaža, prikaz tistega, kar želiš in izrez tistega, kar je moteče. V bistvu je že sama misel na fotografijo tudi montaža.
    Montaža je tudi dojemanje okolice in spomin vsakega posameznika. Kaj je torej resnično? Kaj ni zmontirano? To kar vidiš ti, ali to kar vidim jaz?

    Priznam, malo me je zaneslo, samo, če dobro premisliš, je res. Sicer pa, vem, kaj si hotel povedati, vendar zakaj se ne bi lotil obdelave, saj je oblikovanje tudi del fotografije.
    Fotografija ni samo posneti posnetek, pomembna je tudi obdelava fotografije (ali analogna ali digitalna), pomembeno je tudi, čemu je namenjena, v kakšnem prostoru se nahaja (naslovnica, plakat, spominski album, kot slika v stanovanju … ) in zelo pomembno, na kakšen način je predstavljena. Takrat fotografija doseže šele svoj vrhunec, pravi smisel, zgodbo, pripoved ali pa je obešena nekje samo zaradi tega, ker je ravno ta prostor najbolj idealen za to estetsko in oboževano umetnino. Končni izdelek je skupek vsega. V bistvu gre za manipulacijo človeških čutov vizualnega sprejemanja, kar pa zelo močno vpliva tudi občutke ljudi. Fotografija je manipulacija. To je dejstvo.

  20. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Anka, sem vedel, da moram prav tebe omeniti v naslovu tegale zapisa :)
    No pa daj za šalo, morda kot izziv, vzemi tole fotko in jo obdelaj po svoje, pa jo bom ruknil še enkrat na blog.

  21. anka pravi:

    Ha, ha, veš, za vrhunsko fotko pa rabiš tudi vrhunsko podlago ;) , v tem primeru je to neobdelana fotografija.
    Seveda bi se tole fotko dalo malo izboljšati, vendar preosvetljenih in prežganih delov pa nebi mogel več dobiti ven, razen, če bi za to porabil ure dela v photoshopu, kar je pa nesmiselno. Tudi senc nima smisla popravljati, sploh na taki podlagi.
    Kar ima smisel popravljati na tej fotki, je samo izrez, izravnava v levo (sedaj malo visi v desno), poprava barve (fotka je preveč modra v senci in na soncu preveč cyan – rdeče barve – bela ni bela), kontrast, levels mogoče še kakšna malenkost,kar opaziš sproti. Več pa itak nima nekega pomena. :mrgreen:
    To lahko z nekaj časa in dobre volje narediš tudi sam. ;) Pripelji zgodbo do konca, saj je tvoja zgodba. V bistvu sploh ni potrebno upoštevati vseh teh nasvetov, bolje je, da fotografijo oblikuješ tako, kot jo ti vidiš, saj oblikovanje namreč ponuja neomejeno število opcij, v bistvu so opcije omejene toliko, kolikor je omejena domišlija avtorja. :D

    Ja vem, da se vlečem ven, ampak to zaradi tega, ker imam svojih fotografij čez glavo.
    Današnja noč,v družbi mojih še ne obdelanih fotk, bo dolga zame, zato je že skrajni čas, da svojo pozornost preusmerim v delo. ;)

  22. fuga pravi:

    Ja, tudi jaz sem v Izoli v marini opazil več golobov kot galebov!

  23. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Anka, eh, potem pa naj bo taka kot je. Mi je še najbolj všeč naravna in brez obdelave. Torej taka kot se je zgodila tudi v resnici.

  24. stieber pravi:

    saj so že drugi povedali…motiv je izvrsten, žal pa je fotograf zafrknil zadevo…

  25. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Stieber, in ker je fotograf Gartner, je stvar še bolj problematična, mar ne :)

  26. stieber pravi:

    Tu je vprašanje fotografovega znanja in sposobnosti improvizacije, ne pa njegovega imena. Verjemi, če boš naredil dobro fotko, bom to tudi povedal.

  27. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Stieber, če bi tole fotko objavil kdo drug, recimo kak neznan bloger, ki tebi ne gre na kurac, se ziher še oglasil ne bi. Pri meni pa je seveda druga zgodba, saj vedno komaj čakaš, da kaj zasmetiš. Kaj hočemo, tako je. Tak si. Pač svojo negativno energijo zdraviš z mojo pozitivno. Prav zato se mi zdi nefer, da mi ne plačuješ seans.
    Me pa vseeno zanima kakšno fotko bi uspel v dani situaciji narediti ti. Huh, kaj vem, morda bi oba goloba prepričal, da te počakata, da lahko izvajaš trike med fotkanjem. Sicer pa, boš rekel, da so vse tvoje fotke z dopusta mojstrovina? Jih slikaš z namenom, da bodo tehnično dovršene, ali zato, da imaš odpičene spomine, torej popolnoma neobremenjeno?

  28. stieber pravi:

    O kajpak bi se oglasil. :) Ne počuti se vendar ogroženega. Kakšno fotko bi jaz uspel narediti v dani situaciji, ne vem, močno pa upam, da boljšo, nenazadnje sem bil svojčas na tem področju profesionalec. Ne, vse moje fotke še zdaleč niso mojstrovina, nekatere so povsem obupne. Ampak v življenju se nisem hvalil s kakšno izmed mojih fotk, do svojih izdelkov se še toliko bolj kritičen kot do tujih.

  29. fotograf pravi:

    Lepo je da si sam zadovoljen s svojim izdelkom. V galeriji sodobne umetnosti sicer ne bo visela si pa lahko z današnjo tehnologijo iz tega narediš fototapeto in ta trenutek te bo vedno spominjal na dan, ko si fotografijo posnel. Oboroži se z lepimi spomini.

  30. Nick pravi:

    Moj učitelj fotkanja je bil priznani, žal že pokojni mojster fotografije Vlastja Simončič. Nam, nadebudni in prepotentni mladini, je nekoč rekel, da če od enega poslikanega filma dobimo en tak posnetek, ki si ga upamo povečati na vsaj 18 x 24 cm, dati v okvir in na steno, smo lahko zelo zadovoljni.

    Od takrat sem poslikal že kar nekaj filmov in pikslov. Nekaj jih visi uokvirjenih, kar nekaj jih je bilo objavljenih v tiskanih medijih, celo par dupleric – pa ne zaradi njihove dokumentarne vrednosti. A vseeno se nimam za kakšnega jakega eksperta.

    Iztok, predlagam ti torej, da sam presodiš – je posnetek vreden povečave in okvirja?

    (sem bil dovolj korekten? :) ))

  31. anka pravi:

    Nick: huh, ja, posnetek je vsekakor vreden povečave, če avtorju nekaj pomeni. Iztok na to fotografijo verjetno gleda drugače, kot pa vsi ostali, saj se pravzaprav za to fotografijo skriva lep spomin in to je izlet s svojo Tino, na katerem sta uživala. A la družinski album, variana. Tam so bolj, kot vse fotografije, najbolj vredni prav spomini.

    Če pa se pogovarjamo o povečavi, s katero bi vzbudil vsaj malo navdušenja tudi v naključnih gledalcih ali ljubiteljih fotografije, bi moral pa za to še veliko žgančkov pojesti.

    Uuuu, vidim, da si imel več kot odličnega mojstra za učitelja. Tisti en posnetek na film je bila verjetno odlična norma za tisti čas, ker mene so že pred 10 leti učili, da naj bi bili to trije posnetki. Seveda pa je zadeva zelo relativna. Odvisno kaj fotografiraš.
    V studiu, kjer je svetloba konstantna in ni motečih zunanjih elementov, mora biti odličnih posnetkov bistveno več, v naravi bi se strinjala s tremi ozirom je moja osebna norma postavljena višje, v kakšnih zabačenih dvoranah, kjer je temna zavesa v ozadju in fotografiranje z bliskavico ni dovoljeno, pa si samo lahko vesel, da sploh kaj imaš. Seveda pa v zadnjem primeru je pri meni fotkanje ponavadi naročeno, se pravi se zaradi tega tudi prilagodim naročniku, izpeljem bolj komercialno (kar je v dani svetlobni situaciji zelo, zelo težko), za lastno dušco, pa bi bila verjetno hitreje potešena. Mene ne moti, če so dirigentove roke zamazane, ko dirigira.

  32. iztokgartner iztokgartner pravi:

    Stajber, sem morda kje zapisal, da sem najboljši fotograf na svetu, ali sem že v naslov dal nasmeh zraven? Skuliraj se že enkrat poba.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !