Recenzija: Another Gay Movie ali kako gledate na geje v filmih?
3.05.2008 ob 23:39Geji so na filmu skorajda od začetka filma. Ali kot komični dodatek, kot glavni del zgodbe, ali kot želja po provokaciji. In prav geji so na filmu še vedno tabu. Veliko bolj kot lezbijke, veliko bolj kot hetero pari. In prav gejevski prizori vedno dvignejo največ prahu. Prav dva moška med akcijo sta vedno razlog za zgražanje in globoke vzdihljaje moralistov. Geji so ne glede na vse še vedno marginalna zadeva. Tudi v porničih, kjer jih v navadnih filmih ne boste našli. Vsak pornič ima lezbično sekvenco, gejevske radosti pa boste morali najti v posebnih gejsvkih porničih, ki jih celo videoteke skorajda skrivajo pod pultom. In prav zato je bila Gora Brokeback tak bum. Morda prelomen gejevski film. Celo neke vrste gejevski vestern, ki so ga nagradili z oskarjem za režijo in scenarij.
Saj res, kako se počutite, ko na platnu zagledate dva moška v akciji? Dva moška, ki se strastno otipavata in poljubljata. Vam gre na smeh, vas sili na bruhanje, ju gledate kot navaden hetero par? Bi se vam recimo Brad Pitt zameril, če bi igral geja? Si film, kjer nastopajo geji sploh ogledate? Ali geje odobravate tudi izven komičnih dodatkov? Skratka, kaj imate v želodcu, ko se pred vašimi očmi stiskata dva moška?
Kaj pa geji med znanimi Slovenci? Jih je veliko? Verjamete govoricam? Je kdo od znanih svoje nagnjenje sploh javno priznal? Je biti gej pravzaprav moderno in ti dvigne rejting? Bi še vedno hodili na koncerte Jana Plestenjaka, če bi izvedeli, da je gej? Da se na stranišču na skrivaj recimo poljublja s Sebastjanom Cavazzo? Bi zdržali ta škandal? Saj res, je Damjan Murko res gej, glede na to, da se je pravkar poročil? Je gej Mario Galunič, ali gre ves čas le za trik in zajebavanje gledalcev? Hm, morda je svoje nagnjenje javno priznal le plesni koreograf Igor Jelen. Ostali si ga ne upajo. Morda zato, ker bi se jim uničil posel. Ali pač zato, ker jim paše, da javnost še naprej ugiba.
Pa končajmo tole pisanje z recenzijo komedije Another Gay Movie, ki gre takole:
zda 2006, komedija, režija: Todd Stephens, igrajo: Michael Carbonaro, Jonah Blechman, Joanthan Chase, Mitch Morris, Ashlie Atkinson, Scott Thompson, Graham Norton
Real Men Take It Up The Ass.
Vzemite Ameriško pito in vse heteroseksualne štose spremenite v homoseksualne štose, pa boste dobili Another Gay Movie. Zelo pogumno, drzno in dovolj zabavno gejevsko komedijo, ki pokaže vse tisto, kar ostali podobni filmi ne bi upali. Povedano drugače, kar ostali gejevski filmi le nakažejo, Another Gay Movie pokaže brez sramu in zelo direktno. Seveda ne tako kot Shortbus, pa vendar tako, da bo heteroseksualnim moškim večkrat zastal dih. Kaj vem, morda so Ameriške pite pokazale isti pogum, toda ker ga tokrat lomijo geji, se zdi vse skupaj večja štala. Zares divja in perverzna pizdarija, kjer boste videli dvojno penetracijo, fafanje, lizanje riti, fist fucking, kakanje, hrčka v riti in orjaškega tiča z uhanom v glavici. Kičasto, pa vendar smešno. Direktno, pa kljub temu z mejo dobrega okusa. Pač film, ki premakne tabuje in nas ob tem močno zabava. Plus zavaljena lezbijka, ki v eni noči podre tri sošolke. Na kratko, to, kar je v seriji Queer as Folk ostalo skrito, tukaj butne v prvi plan.
Ocena: 8/10
3.05.2008 ob 23:45
Huh…na vprašanje “kdo so slovenski geji” bi odgovoril malce kasneje. Ne bi rad bil prvi in se komu zameril
3.05.2008 ob 23:46
Klemen, kdor prvi pride, prvi melje
Le pogumno.
4.05.2008 ob 00:26
Z veseljem bi si ogledala gejpornič s Plestenjakom in Cavazzo … hehehe …
4.05.2008 ob 00:30
Aja … želodec me pa sicer lahko boli tudi ob pomisleku na seks med kakšnimi hetero pari. Pa med lezbijkami tudi. Mogoče je problem v tem, ker moški avtomatsko veljate za grši spol, nevreden pogleda. Na mojo smolo tudi res preveč moških celo sledi tej etiketi, prav potrudijo se, da so odbijajoči, zanemarjeni in antierotični. Na mojo še večjo smolo pa vseeno najdejo babe, ki trdijo, da jih imajo rade, kakršni pač so. Verjetno tako upajo, da jih bodo tudi oni prenašali take, kakršne so … in se fino zajebejo … in Simono je spet sram, da znajo bit babe tako glupe in nezahtevne.
4.05.2008 ob 00:33
moti me zgolj pogled na neobrito danko.
4.05.2008 ob 00:37
Simona, morda pa kdaj tudi ta pornič pride v javnost
No ja, tudi dve zelo grdi babi nista čisto nič privlačni. Kot tudi ne kak cenen par. Je pa vseeno lepše videti dva seksi moška kot zelo podpovprečen hetero par.
Glede kolegic, povej mi s kom se družiš in povem ti kdo si
Djubre, pol pa sploh ni panike
4.05.2008 ob 00:37
Oh, vprašanja, vprašanja, vprašanja … ampak ljubezen je pač taka kot je in nihče nima pravice ukazovati nekomu drugemu, koga naj ima rad in ob pogleda na koga mu podivjajo hormoni. Homoseksualnost je že od nekdaj del človeštva, le da je bila včasih po sili razmer bolj zakrita, spet drugič javno izražena. Če mi ne gre na bruhanja, ko gledam, kako nek bogati starček objema mlado lovko na denar, potem res ne vem, zakaj bi se mi moral obračati želodec ob pogledu na objeta moška ali ženski? Gejevski filmi so velikokrat lahko zelo dobri, saj premorejo pravo zmes čustev, prepovedane ljubezni, hrepenenja itd., lahko pa so tudi obupno slabi, kjer še posebej izstopajo predvsem porniči, ki so vsi po vrsti povsem zaigrani in en totalen nečustven ponaredek. Kdo so slovenski geji? Nimam pojma in ne čutim prav nobene potrebe, da bi to izvedel, če ne želijo sami povedati. Na koncert Jana Plestenjaka me tako ali tako ne zvleče čreda bizonov, zato mi je prav vseeno, koga srkriva v postelji, ne bi pa prav nič drugače gledal na kateregakoli človeka, ki bi priznal, da je gej. Ljubi in pusti ljubiti – that’s all there is!
4.05.2008 ob 00:38
Spooky, ko sva že pri super gejevskih filmih, si slučajno videl Bent?
4.05.2008 ob 00:50
Ne, nisem. Se splača pogledati?
4.05.2008 ob 01:01
Spooky, ufff, jaaa. Zakon film. Dva geja v koncentracijskem taborišču. Enega igra Clive Owen. Hudo dobra in močna zadeva. Še posebej prizor, ko stojita skupaj in se ne smeta dotakniti. Res odličen film. Letnik 1997.
4.05.2008 ob 01:16
Hvala za nasvet. Bom ob prvi priliki prečekiral.
4.05.2008 ob 02:12
Me prav nič ne motijo geji in lezbijke, včasih tudi pogledam kak film na to tematiko. Chun gwong cha sit je še posebej dober.
4.05.2008 ob 02:24
Anonimnež, tega pa še nisem videl. Režiser in igralska ekipa pa definitivno veliko obetata.
4.05.2008 ob 08:32
Boli me q… za pee.e .. ee . geje.
4.05.2008 ob 10:59
ma bodte geji ampak to ni glih privlačn lezbike še ampak geji…
4.05.2008 ob 13:36
Saj res, kako se počutite, ko na platnu zagledate dva moška v akciji? Dva moška, ki se strastno otipavata in poljubljata. Vam gre na smeh, vas sili na bruhanje, ju gledate kot navaden hetero par?
Ma to me niti ne zanima tolko tko da mi je neki čist običajnega
Bi se vam recimo Brad Pitt zameril, če bi igral geja?
Meni on itak ni ne vem kaj. Čist vseeno mi je koga bo igral
Si film, kjer nastopajo geji sploh ogledate?
Ne.
Ali geje odobravate tudi izven komičnih dodatkov?
Seveda, živimo v 21.stoletju.
Skratka, kaj imate v želodcu, ko se pred vašimi očmi stiskata dva moška?
Se opravičujem ampak tko je
Če sta mlada je še v redu ampak kakšni starči pa že na bruhanje gre
Kaj pa geji med znanimi Slovenci? Jih je veliko? Verjamete govoricam?
Nisem slišal za nobenega tko da ne vem.
Je kdo od znanih svoje nagnjenje sploh javno priznal?
Mislim da ni. Mogoče pa nisem na tekočem.
Je biti gej pravzaprav moderno in ti dvigne rejting?
Upam da to ni “trend”.
Bi še vedno hodili na koncerte Jana Plestenjaka, če bi izvedeli, da je gej? Da se na stranišču na skrivaj recimo poljublja s Sebastjanom Cavazzo? Bi zdržali ta škandal?
Če bi pa zvedu da je Ceca lezbijka me ne bi nič motlo
Moram priznat da na njegove koncerte ne hodim
Saj res, je Damjan Murko res gej, glede na to, da se je pravkar poročil? Je gej Mario Galunič, ali gre ves čas le za trik in zajebavanje gledalcev?
Pomoje gre za promocijo. Pač morajo se nekako pokazati. Mogoče je pa ravno to – ta zgoraj omenjeni “trend”.
Uh kolko vprašanj v eni objavi
4.05.2008 ob 13:37
Turbo, dobri odgovori
4.05.2008 ob 16:04
@Iztok:
Če bi po logiki povej mi s kom se družiš in povem ti kdo si ocenjevali mojo osebnost, sem lahko prav vesela. Nemreč v mojem življenju se je preteklo toliko znancev in znank z različnimi usodami in karakterji, da bi lahko veljala za fenomen, kaj vse jaz sem … hehehe … Celo kriminalec, promiskuitetna faflja, transvestit in še marsikaj … ampak dokazov pa ne bi mogel najti nihče. Skratka … floskule so največja neumnost med neumnostmi.
4.05.2008 ob 16:15
Simona, ma vedno mi je zelo čudno, da kritiziraš svoje prijateljice prav na področju ljubezni in seksa. Me res zanima, če tudi v živo, ali samo tukajle na blogu, kjer lahko upaš, da ne bodo opazile. Pa zanima me tudi, če one v tvojem lajfu glede tega vidijo popolnost ali ti prav tako povedo kje ga lomiš.
In da ne zavijeva preveč s teme, se spomniš kakega dobrega gejevskega filma?
4.05.2008 ob 17:05
@Iztok:
Ne kritiziram eksplicitno prijateljic, če kritiziram, ampak ženske na sploh. Prerez znank, srečevanj in pričevanj. Kar se prijateljic tiče, s katerimi smo si blizu, kar pomeni, da si ponudimo več priložnosti za pogovore, pa itak vse povem, kar si mislim in zelo dobro poznajo moje poglede itd. In seveda mi tudi one povedo, kar si mislijo ali opazujejo v zvezi z mano. Nazadnje je na primer ena razvijala daljšo teorijo, da moja malenkost kastrira moške za dober dan … hehehe … In jaz sem se upirala z dejstvom, da se kastrirati ne da nečesa, kar ne obstaja. Ali torej govorimo o kastraciji ali, spet, o tipični ženski manipulativnosti, ki ponuja moškemu občutek jajčnosti z diskriminiranjem lastnega jaza v imenu pihanja na dušo na jalovih temeljih in mu tako odvzemati možnost, da postane moški z velikim M, namesto da ostane brezjajčni otročaj, ki si domišlja, da je moški. Tako nekako. Tako plodoviti so klepeti z mojimi prijateljicami … hehe … Pravzaprav jaz prijateljic, ki ne bi imele odprtih odnosov, nočem in ne maram. To so lahko potem samo znanke, ki smo si koristne v kakšnih drugih, manj osebnih sferah. Sicer pa povem vsakomur, kar si mislim, če tako nanese. Nič ne leporečim. Zato me imajo nekateri toliko raje, nekateri me pa ravno zaradi tega ne marajo. In ker so meni vedno bolj zanimivi ljudje, ki imajo tak pristop raje, me tisti, ki ga ne marajo itak ne zanimajo in je, kar se mene tiče, vse okej. Slekcija laufa dobro.
Gejevskih filmov na splošno ne hodim gledat po festivalih, ker ne razumem te etikete. In se izogibam orgijam v imenu gejevskega, ženskega, črnskega … če se le da … Obstajajo pa dobri filmi, kjer je posredi tudi gejevski element. Na primer Capote … hehehe …. Ali pa vrhunska Lyncheva filmska bomba z močneje poudarjenim lezbičnim elementom Mulholland Drive.
4.05.2008 ob 17:12
Simona, ne gre za etiketo, gre za filme z gejevsko vsebino, ki jih drugače niti ne moreš označiti. S tem seveda mislim na tipične gej filme, kamor Capote sploh ne sodi. Torej filme, kjer tudi za eksplicitne gejevske prizore.
To seveda pomeni, da tudi Mulholland Drive tokrat ne pride v poštev, saj gre za lezbično ljubezen, moj zapis pa se tokrat dotika izključno moških.
Glede kolegic in vaših debat pa bi rekel tole, preveč resne in globoke ste
4.05.2008 ob 17:37
@Iztok:
Kako ne gre za etiketo???? Zakaj bi bil film z gejevsko vsebino gejevsko kategoriziran??? A je film s heteroseksualno vsebino in prizori seksa med heteroseksualci označen za heteroseksualen film in poslan na heteroseksualen festival??? Ne bi rekla! Zame je film lahko označen samo žanrsko, kasneje pa po kvaliteto v tem ali onem okviru. In ne pozabi, da smo nekoč poznali žensko literaturo in tako tudi posebej stigmatizirano in izločeno. Enako družbeno retardirano se postopa po mojem mnenju z geji in njihovimi tematikami.
Ja, ja … preveč resne in globoke za koga neki.
4.05.2008 ob 19:07
simona ali iztok, vidva mi bosta sigurno znala odgovoriti. ali poznata naslov filma v katerem igra zelo talentiran in lep mladenič, ki je kot otrok nastopal v tretjem kamnu od sonca. v dotičnem filmu igra moško prostitutko, ki se z užitkom preraja starejšim pohotnežem, v otroštvu pa ga je imel seksualno razmerje s trenerjem, tako kot njegov prijatelj, ki pa je to doživel kot hudo travmo. ima dobro prijateljico, ki se preseli v new york. tudi on se preseli v new york, kjer ga nek bik pofuka in razbije kot kanto. rad bi ga še enkrat gledal. lahko bi se pozanimal na googlu, ampak je tako bolj zanimivo.
4.05.2008 ob 21:41
Djubre, to je zares dobra drama Mysterious Skin iz leta 2004, ki je seveda obvezna za ogled.
Simona, eh, daj no. Dobro veš kako gredo te reči. In še enkrat poudarjam, da govorim le o etiketi za filme, ki so res tipično gejevski. In nikakor ne o filmih, ki se gejevske tematike le dotaknejo. Vsekakor pa me etikete ne motijo in so celo koristne, saj tako takoj veš kaj boš dobil.
4.05.2008 ob 22:18
tenks model.
4.05.2008 ob 22:21
sicer pa: etikete so v redu, bolj primerna etiketa za “gejevski” film bi lahko bil drama, ljubezenski film, ljubezenska drama, romantična komedija, če štekaš.
4.05.2008 ob 22:24
Djubre, štekam ja, a vseeno je kul, da je tudi oznaka gejevski, da veš kaj te čaka. Meni je to okej. Je pa res, da so redko kateri filmi le gejevski, kar pomeni, da imajo obvezno še primesi žanrov, ki si jih naštel. Hm, gejevski film kot čisto pravi žanr? Zakaj pa ne
4.05.2008 ob 22:47
ja lej, meni pa to ni kul, ker se s tem avtomatsko pokaže, da so gaji še vedno uau friki. gremo gledat gejevski film. avtomatsko nakazuje na neenakopravnost in izpostavljenost. si predstavljaš, da bi se filmi, ki prikazujejo ljubezen med moškim in žensko imenovali heteroseksualni? ne bi bilo najbolj posrečeno, kajne? tisti, ki pa nimajo primesi kaknih teh žanrov pa so lahko porniči. pri porničih pa se mi zdi oznaka gejevski zaenkrat še primerna. heh.
4.05.2008 ob 22:56
Djubre, jebat ga, tako je. Hetero se še vedno šteje za normalno, homo pa za odklon. Tega ne moremo spremeniti in bilo bi neumno, da bi se delali nevedne in bi to skušali vsiliti v filme. In prav filmi si večkrat največ reklame naredijo prav s tem, da spotencirajo, da so gejevski. Tako je bilo in tako bo. In to v bistvu ni neenakopravnost in grda igra, saj film uspe prav zaradi tega, ker je gejevski. To je potemtakem prednost.
4.05.2008 ob 22:57
Ja … me veseli, da je Djubre še enkrat pojasnil, kar sem že sama … Pri žanrski oznaki ne gre za etikete (spolne, rasne, socialne …), ampak za žanr!!!! In to je vse, kar rabiš vedeti, da boš dobil!!! Sicer pa kaj! Te bo fršlok, če boš videl gejevsko erotični prizor za razliko od heteroseksualnega?!!! To je homofoben odnos in pika! In sledi tisto, kar je tudi Djubre zapisal v zadnjem komentarju. In ja … etiketa gejevski pritiče kvečjem pri porničih, ker ponuja samo fuk, torej gledalca zanima samo kakšne vrste fuka bo dobil. In enako je šlo v zgodovini z etiketami alias žensko, črnsko itd. In vedno se je našel kakšen Gartner, ki je bevsknil, da je to kul, da veš, kaj boš dobil (in zbežiš al’ kva?). In kaj je Gora B.??? Gejevski film???? Ali pač ne … ker je hajsosajetiklasen izdelek.
4.05.2008 ob 23:00
Simona, Gora Brokeback je gejevska ljubezenska drama in neumno se je delati, da temu ni tako in da je oznaka gejevska odveč. Meni se zdi homofobno to, da ne upaš povedati, da je nek film gejevski. Če poveš, pokažeš, da te boli kurac in da si ponosen da je tak. Zakaj bi skrivali dejstva.
4.05.2008 ob 23:55
a si predstavljate strejt parado, na kateri geji mečejo paradajs in majonezo strejtom v glavo. haha. strejti v tangicah, klobukih in s piščalkami na glavo. pa se zaližeta strejt ženska in strejt moški pred kamero. in rečeta:”ponosna sva, da sva strejt.” potem jih gejevski obritoglavci napokajo.
5.05.2008 ob 01:14
Djubre, domišljija ti dela sto na uro
Takoj pisalo v roke in pojdi napisat scenarij za kak dober gajevski film
5.05.2008 ob 14:59
@Iztok:
Tupiš kvake! Gora B. nikjer ni žanrsko označena kot gejevska ljubezenska drama, ampak kot romantična drama. Gejevska si dodal kar sam, kar je povsem tvoja muha. Gejevska ljub. drama pa nikjer ni označeno zato, ker bi predznak “gejevska” pomenilo posebno svarilo, torej diskriminacijo, saj v svetu, kjer ne izločujemo gejevske ljubezni od heteroseksualne te oznake nimajo smisla!!! Zato se etiketa “gejevski” dodajajo izključno, kadar gre za filme ali literaturo, ki se lansira po gejevskih festivalih ali znotraj gejevskih društev in organizacij, kar pomeni nekaj izven regularne distribucije!
5.05.2008 ob 15:14
Meni gre na bruhanje. Jih sploh ne morem gledati.
Sicer pa proti gejom nimam nič. Vsaj več žensk za nas ostane.
5.05.2008 ob 16:21
Simona, če Gori Brokeback rečeš, da je le ljubezenska drama, ji narediš hudo krivico. Prav zato, ker je gejevska ljubezenska drama, je tako dober film. Če gejevska vzameš ven, ti ostane kurčev kliše in še eden v poplavi pocukranih limonad.
In koker vem, so vsi o Gori Brokeback govorili tudi kot o gejevskem filmu. Nihče ni imel potrebe tega zamolčati.
5.05.2008 ob 16:31
@Iztok:
Če je Gora B. zate dober film samo zato, ker vsebuje tematiko ljubezni med gejema, sicer pa je brez tega vložka kurčeva klišejska limonada, potem je Gora B. samo kurčeva klišejska limonada. V tem je poanta, ki jo tudi sicer pri obravnavi filmov ti ne razumeš dobro.
In nič me ne zanima, kako se je kje govorilo o tem filmu! Še manj je govora o zamolčanju. Bistvena je uradna definicija in vzrok za tako definicijo ali nedefinicijo. Gora B. pač ni film, ki je vezan na dislociranost gejevsko etiketiranih produktov znotraj dislociranega predvajanja. A je to tako težko razumet! Po tvoji logiki bi tudi za film Beethoven morali dodati predznak “pasja” komedija. Ampak to se ti ne zdi potrebno. Blazno rad pa vidiš posebno opozorilo na “gejevske” prizore, kar te samo obvešča o tvoji homofobni orientiranosti, ki ti je spretno podtaknjena tako, da je sploh ne spregledaš, ampak samo reklamiraš in podpiraš.
5.05.2008 ob 16:34
ja v bistvu je to en pedrski film
5.05.2008 ob 16:35
Simona, tako je, Beethoven je pasja komedija. Če ji rečemo samo komedija, ji delamo krivico. Tako kot če bi filmu Another Fay Movie rekli le še ena Ameriška pita. To ne drži, Another Gay Movie je gejevska inačica Ameriške pite.
Glede Gore Brockeback, če ne bi šlo za ljubezen dveh moških, bi bil film čisto navaden. Ker je šlo prav zato, pa je bil tako zelo dober. In prav smešno mi je, da se delaš kot da to ni res. Lepo te prosim, le koga bi brigala Gora Brokeback, če se ne bi zaljubila dva moška in če ne bi filma napihnili tudi z reklamo o divjih erotičnih prizorih. Prav zaradi tega je folk drl v kina. In film je bil prav zaradi izredno dobrega prikaza moške ljubezni tako zelo odličen.
5.05.2008 ob 17:08
iztok,
a verajmeš ti men da se teško bere kadar pišes po načelu Vsaj eno napako v vsak stave?K??
5.05.2008 ob 18:32
@Iztok:
Nikjer ni Beethoven uradno označen za pasjo komedijo, torej meniš, da gre za krivico … hehehe … Žanrsko je označen za družinsko komedijo! In ravnokar si geje postavil ob bok psom! Jaz sem namreč omenila to primerjavo ravno zato, da bi poudarila, de se psom pri odnosu do tabuiziranja preko medijev godi pač bolje. Še dobro, da smo se vsaj delno znebili etikete “ženski” … Morda bi morali tudi filmom, kjer prednjačijo ženske vloge in se obravnava življenje žensk v ospredju, nadeti po tvojem opozorilo “ženska drama”, medtem ko “moška drama” ne bi obstajalo, tako kot ne obstaja heteroseksualna romantična drama. Pa potem imamo še filme, kjer nastopajo črnci, tudi s temami bolj črnske problematike (geto, diskriminacija … itd.), pa bi morda morali opozoriti ljudi s predznakom “črnska drama”. Res si posrečen. S svojo logiko, dragi moj, ne sporočaš nič drugega kot to, da se ti zdi pojav istospolne ljubezni nekaj tako odstopajočega, da je treba na vseh ravneh opozarjati na strašljive prizore in tematiko. Srhljivo. Res.
In Gora B. pač ni bil dobro narejen film samo zato, ker je posredi gejevstvo, ampak tudi sicer. Ker pa je bil res precej klišejski in vsebinsko dolgocajten, si upravičeno ni prislužil oskarja. Žal pa ga je enako nezaslužno dobil dolgocajtni, stokrat viden Crash.
5.05.2008 ob 21:35
Simona, pa kaj hočeš povedati z besedo uradno? Saj ni nihče rekel, da je pasja komedija žanr. Ampak če je glavni pes, pač rečemo, da je pasja komedija in jo tako še najbolje označimo. Tudi družinska ni prav nič narobe. Kaj te to tok muči, no. Pač oznaka za nek film, ki o filmu največ pove. In če nekdo išče komedije, kjer so glavni psi, je fino, da jih najde pod oznako pasje komedije, mar ne.
Tudi tako imenovani ženski ter moški filmi me ne motijo. Le zakaj je to narobe? Pač eni filmi so bolj za ženske, drugi bolj za moške. Pa kaj. In če te nekdo vpraša po kakem dobrem “ženskem” filmu, je fino, da mu pod oznako “ženski” film našteješ kakih deset naslovov in takoj ve kaj bo dobil, saj je prav to iskal.
Za črnske filme velja isto. Če ga je režiral črnec, če v njemu igrajo črnci in če se ukvarja še s črnsko problematiko, je jasno, da je oznaka črnski film več kot primerna.
Zakaj bi smiselne oznake jemali za diskriminacijo? Saj jim ne škodimo, pravzaprav jim s tem dvignemo rejting v večini primerov.
Isto velja za raperski film. Pač rap muska in raperji v glavni vlogi. In zakaj bi rekli le komedija, če lahko rečemo raperska komedija in “podžanr” določimo še bolj natančno.
Srhljivo? Mater pretiravaš. Na celi črti. Če nekemu filmu rečem gejevski film, to ne mislim slabšalno, ampak žanrsko in tako bi morala te moje besede vzeti tudi ti. Sicer pa ne uporabljam le jaz tega, to je ja splošno znano, da se filme uvrsti po temah, da jih uporabniki lažje najdejo.
Če bi napisali love stories, bi jih ven vrglo milijon, če napišejo gay love stories, pa jih vrže prav toliko, da hitro najdeš tistega, ki ga želiš.
Kaj za vraga je s tem narobe?
Gora Brokeback je čisti kliše ljubezenskega filma, a ker sta glavna moška, je stvar povsem drugačna. O tem ni dileme.
Glede Crasha, odličen film. Že videna “omnibus” zadeva, a narejena izvrstno, globoko, močno in tako, da dobimo občutek, da jo gledamo prvič.
7.05.2008 ob 01:03
No, vidim, da ni nihče pisal o konkretnih imenih o tem, kdo bi bili naši znani geji
Sam imam na sumu par možakarjev in upam, da z omembo imen ne bom koga užalil. Pač le moje mnenje.
Po moje so geji: Mario Galunič, Andrej Hofer, Peter Januš, Damjan Murko, Erik Ferfolja, Rok Kosmač…
Brez zamere. Iztok vprašal sem, jaz pa sem naštel. Jebi ga
Lp
9.05.2008 ob 10:18
Klemen, upaš povedati še razloge za vsakega posameznika?
27.05.2008 ob 00:37
Ej stari ne morem. Ocenjjem jih le po obnašanju s kakršnim se pač predstzavljajo v medijih…
27.05.2008 ob 01:16
Klemen, boječka
9.06.2008 ob 13:34
Z veseljem bi si ogledal gay pornič v katerem bi se dol dajala Iztok Gartner in Marcel Štefančič jr.
9.06.2008 ob 15:21
Tito, morda pa se ti želja kdaj uresniči. Edini problem je žal v dejstvu, da mi Marcel vizualno ni niti malo privlačen.
29.07.2008 ob 17:35
hočem skcijski film/ZF/grozljivko z glavnim gejevskim likom (ki ima tipa v filmu). to bi dokončno razbilo okvirje. drame in komedije sem že sit. v dramah so večinoma v slabšem položaju in trpijo, v komedijah so pa samo vložki in so bedasti.
29.07.2008 ob 21:30
Dayw, no ja, George Takei iz Star Treka je gej. Bo okej?
29.07.2008 ob 21:35
In kateri Slovenci so?
29.07.2008 ob 22:02
hja, to vem da je gej. poročen celo. samo to ni bil point. lik mora biti gej, ne pa igralec.
29.07.2008 ob 22:06
Nevenka, ne vem, ti meni povej.
Dayw, vem kaj si hotel reči, ampak tole bo zaenkrat najboljša tolažba. Huh, saj res, kaj pa skrito gejevstvo v Benu Hurju in Top Gunu? Ali morda Chris Tucker v Petem elementu?
29.07.2008 ob 22:11
auč, tucker je bil pravi flamer tam
čeprav ga v resnici niti pogledal ne bi, mi je tam bil ful dober 
povedal sem samo kaj mi manjka… saj to se tak ne bo uresničilo, bi pa bilo fajn.
29.07.2008 ob 22:28
Dayv, morda pa se bo. Nikoli ne veš. Je pa res, da bi gej v vlogi Rambota izgledal smešno. To pa je potem že komedija, pa ti spet ne bo všeč. Kot sem rekel, zadovoljiti se boš moral z Georgeom Takeiom
Saj res, kateri pa so po tvojem okusu?
29.07.2008 ob 22:32
iztok
ma dej se že pofukat, kenede
29.07.2008 ob 22:33
Nick, kaj te spet muči? Ne znaš več napisati enega normalnega komentarja?
29.07.2008 ob 22:33
spet si zgrešil point
ne paše, rambo je stallone, drugi ne bi mogel biti, ok mogoče se arnie)
1. moral bi imeti v mislih svež lik (predstavljaj si clooneya v vlogi ramba
2. igralec ni nujno da je gej, glavno da je lik. hočem odstranit tisto mišljenje da so pedri dobri samo za revmatične (ni tiskarski škrat) komedije in drame. in da so liki vedno samo trpeči ali totalne tetke. hočem normalnega tipa, ki ima rad tipe. to je vse
kako kateri so po mojem okusu? keri tipi so mi všeč?
29.07.2008 ob 22:41
Dayw, ma vem kaj si hotel reči, prav zato te malo hecam. Ja potem pa res ostane le Chris Tucker. No ja, tudi tisti hudobnež iz filma The Warriors se mi je zdel gej.
Ja, kateri znani igralci so ti seksi?
29.07.2008 ob 22:42
Huh, saj res, se ti ni zdel Arnie v Herculesu iz New Yorka totalni gej?
29.07.2008 ob 22:46
sem ti že povedal, da nate samo še pljunem
29.07.2008 ob 22:55
Nick, le pazi, da pljunki ne bodo odleteli nazaj na tvoj obraz.
Otročji si do konca in s svojimi komentarji smetiš vsako temo in se ne držiš bistva zapisa.
29.07.2008 ob 22:56
ne gre se za to, da bi tip moral zgledati gej. kaj sploh to pomeni? kak tebi zgleda gej?
kevin Spacey mi je totalni srček. celega bi pocmokal. russell crowe je tudi dober, dočim kaki bradi pitti in tomi cruise-i odpadejo. punčkasti tipi brez neke karizme so mimo.
29.07.2008 ob 22:57
Mogoče je Nick jezen ker se tako odkrito o gej zadevah pogovarjaš? meni se to zdi kul, moti pa lahko samo latentne pederčke. taki je life. si kar sovražiš, ne?
29.07.2008 ob 23:03
Dayw, huh, lubčkanje Kevina Spacyja se mi ne zdi čisto nič kul

Bi ti raje dal kakega Erica Robertsa ali pa seveda Antonia Banderasa in Olivierja Martineza.
In ja, Nick ima očitno neizživete homoseksualne tendence
Saj res, ti je Kevin kul zaradi lepote po ameriško, kjer je pravzaprav igral Nicka?
29.07.2008 ob 23:08
pravzaprav je nick bil chris cooper ampak ok

mislil sem da si kul ker se tako o tem pogovarjaš, ne pa ker bi hotel koga lubčkat
kevin mi je super, ker izžareva nekaj. ni lep recimo, ima pa karizno, šarm, karakter. in to ga naredi za MOŠKEGA. ostali so pa dolj obsedeni s svojimi pudri in parfumčki (mestroseksualci pač)
še vedno pa nisi odgovoril kak za tebe gej zgleda… si se malo ujel tam
29.07.2008 ob 23:11
aja pa pozabil sem da je hudičevo simpatičen.
30.07.2008 ob 04:25
Dayw, uf, my bad, my bad. Chris Cooper je pravi.
Kako zgleda gej? Eno so geji, ki jih poznamo iz filmov in iz kakih parad, drugo pa so geji, ki zgledajo enako kot vsi ostali. Torej, na tvoje vprašanje zelo težko odgovorim. Gej zgleda kot vsi mi. Enkrat tako, drugič drugače.
30.07.2008 ob 10:37
Ja, eni so tetkasti, drugi (teh nas je največ) pa so takega obnašanja kot večina strejtov. So pa tudi strejti, ki so prave tetke…
30.07.2008 ob 14:16
Dayw, ali kot je rekel Ice T: “Some of you niggaz are bitches to.”
30.07.2008 ob 15:10
ok, samo to ne velja za mene
niti za tipe, ki me zanimajo. če opazim tetkaste znake, pa čeprav so minimalni, izgubim interes.
30.07.2008 ob 16:42
uuu, pa na Grahama Nortona sem se spomnil zdaj. on je tudi car. sicer je tetkast in mi ni privlačen, je ful dober voditelj. na tubi sem redno spremljal njegov šov. skoraj sem crknil od smeha
8.09.2008 ob 19:44
men se zdi da je jurij zrnec prikriti gej…
ne vem zakajzlo se dela norca iz gejev pa v uni odaji not padu tok vedno ispade k en šovinist
pa u eni reviji sm vidla njega slikanga p njgovo žen…
on je pomoje sploh nima rad..
deluje k da more bit z njo…
ne vem no
8.09.2008 ob 22:21
Glumica, huh, drzna in zanimiva teorija.
17.12.2008 ob 09:21
Moj najljubši igralec je menda gej, Kevin Spacey. Vendar mislim, da nikoli ni igral geja. Ali me motijo zgodbe o gejih? Ne, ne motijo me. Kateri Slovenci so geji? Tisti, ki še niso seksali z menoj??? Ne, hecam se. Ne vem, s tem se ne ukvarjam.
17.12.2008 ob 10:22
Kevin Spacey, da je gej? Hm, prvič slišim.
18.02.2009 ob 18:32
Če gledaš dva geja, ki se spolno dražita in te to vznemiri, si gej ali bi.
Čemu neki bi heteroseksualc sploh mignil, če ga pa po definiciji to ne firbca.
Homofobi so geji v zanikanju. To potrdi tudi raziskava Gruzijske univerze: 80% homofobov je dobilo erekcijo na homoerotične dražljaje. Seveda so se vsi identificirali kot heteroseksualci.
Edin drug vsaj malo smiselen razlog za homofobijo je, če ti je gej na glavo padel, ko si bil majhen.
19.02.2009 ob 01:55
Rnd, tvojo teorijo potrdi tudi film American Beauty. Pa vendar se ne strinjam v celoti. Zagotovo obstajajo tudi homofobi, ki niti približno niso prekriti geji in ki nimajo nikakršnih latentnih želja.
24.11.2009 ob 00:02
Iztok : poglej si LATTER DAYS:))zakon film!
24.11.2009 ob 20:28
Nisem ga poznal dokler ga nisi omenil, si ga ogledam ob prvi priliki, vsebina zveni zabavno.
26.11.2009 ob 23:21
Ja , kar poglej:)) mislim da ti bo ql:) k je najbolši, vsaj zame.. kar se tiče take tematike:)
1.01.2010 ob 11:42
ker na sceni pa ni gej? večina mladih pop peuceu. par jih osebno poznam pa vem d so. ne pozabt na politko. tm jih mrgoli, pa kšna moda
4.01.2010 ob 22:43
Če nisi gej, te torej ni
8.09.2010 ob 01:19
[...] kulti-in-klasike-dog-day-afternoon-1975/ recenzija-another-gay-movie/ liffe-2008-otto-or-up-with-dead-people/ recenzija-milk/ [...]
10.12.2010 ob 11:22
Zakaj Iztok Gartner razmislja o gejih v filmih? Sam sem videl precej resnih filmov z gejevsko tematiko, kot na primer Milk. Na televiziji BBC katero veliko gledam je prisotnost gej populacije obicajna in vsakodnevna stvar. Tudi v angleski zajfi Hollyoaks je gej tematika pac del zivljenja.
Ta clanek mi zveni kot butalsko razmisljanje oz primitivizem iz jugoslovenske maco moderne ceca druzbe in ne kot clanek predstavnika zahodnoevropskega cloveka.
11.12.2010 ob 20:36
Dan, posebej zate tale zapis:
http://iztokgartner.blog.siol.net/2010/09/08/gejevski-in-lezbicni-film-queer-cinema/