Nataša Leskovšek, it’s payback time

16 04 2008

Danes sem v enem izmed prispevkov na Info Tv opazil ime Nataše Leskovšek. Tiste Nataše Leskovšek, ki je bila nekoč glavna urednica Radia Celje. In tiste Nataše Leskovšek, s katero imam cel kup neporavnanih računov. In danes je dan za maščevanje in za zapis, kjer si bom končno dal duška in povedal kaj se je v resnici zgodilo.

Nataša Leskovšek je na mesto urednice Radia Celje prišla pompozno. Zelo samozavestno in z nalogo, da bo popravila slabe rezultate in slabo poslušanost med mladimi. Ker se mi je zdela odprta za nove ideje, sem ji predlagal, da bi v svojo programsko shemo spet uvrstila mojo radijsko oddajo “Iztokovih 3600 sekund”, ki je bila nekaj časa pred njenim prihodom zelo popularna ter poslušana prav med mladimi. Ker mi je ponudila starih 5000 tolarjev za eno oddajo, sem jo seveda prijazno zavrnil, saj se mi je zdel tak denar smešen. Še posebej zavoljo rezultata, ki ga je ta oddaja tedaj dosegala pri Gongih in Viktorjih popularnosti. Pet tisoč se mi je zdelo premalo, zato sem rekel ne in hvala.

Čez nekaj mesecev sem začel s promocijo pesmi Ginekolog, ki je za hit tedna zmagala na številnih radijskih postajah. Glasbeni urednik Radia Celje Stane Špegel je pesem uvrstil v tekmo za popevko tedna in reskiral svoje delovno mesto. Nataša Leskovšek mu je namreč prepovedala vso glasbo Iztoka Gartnerja in ga še posebej opozorila na Ginekologa, ki ji pač ni bil všeč. Toda Stane je šel do konca in ga spustil v eter. In pozor, Ginekolog je zmagal in se uvrstil pred Jana Plestenjaka ter Heleno Blagne, ki sta takrat promovirala Lolito ter Mačo, zgrabi za krtačo. Tako je, Ginekolog je bil izbran za hit tedna na Radiu Celje. Tako so se pač takrat odločili poslušalci, ki me očitno niso pustili na cedilu in ki jim je bila ta pesem pač všeč.

Toda pozor, Nataša Leskovšek je prepovedala vrtenje pesmi. Kljub temu, da so jo za popevko tedna izbrali poslušalci Radia Celje. Dejala je, da se ta pesem ne bo vrtela na njenem radiu in da Iztok Gartner nima kaj iskati med glasbeniki, ki jih oni vrtijo. Še več, ko sem bil teden dni kasneje gost v oddaji MIC Club, je prav Nataša Leskovšek klicala voditelja in mu zagrozila naj oddajo prekine, če hoče še imeti službo. Skratka, začela je pravo gonjo proti meni. Kljub temu, da so njeni poslušalci hoteli drugače in so si Ginekologa potem zaželeli kot glasbeno željo. Jasno, spikerji so jim morali vedno znova povedati, da pesmi nimajo in da je žal ne bodo mogli zavrteti.

Nataša Leskovšek je potem iz Radia Celje čez nekaj mesecev seveda odletela, zamenjala pa jo je Simona Brglez, ki je igrala fer igro in vrtela vse tisto, kar so izbrali poslušalci Radia Celje. Tale zgodba je vrela v meni vsaj štiri leta. Prav danes pa je napočil pravi trenutek, da jo potegnem iz spomina in delim z vami. Malo zavoljo mojega osebnega zadovoljstva, malo pa za opozorilo glasbenikom, ki se podajajo na pota slave. Na pota, kjer je igra močno hinavska in ogabno podkupljiva. Še posebej na radijskih postajah, kjer te ne vrtijo, če nisi pustil kuverte in če nimaš podpore prave založbe.

LAŽNIVI NASMEH NATAŠE LESKOVŠEK

 

Dejanja

Informacije

166 odzivov v “Nataša Leskovšek, it’s payback time”

16 04 2008
recognize (04:16) :

hehe!

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (04:18) :

Kaj se režiš? Le povej kak je blo, saj tudi ti dober veš kakšna hinavka je bila tale Nataša Leskovšek.

16 04 2008
recognize (04:21) :

ja smejem se zto k sm se spomnu na to:)

eh js vedn vsem povem kar jim gre,pa nič ne morejo! tak ko ona tut ni mogla je takrat bla pol tih :)..ceprou si mi skor oddajo za vedn zajebu LOL

se ves kak je to..radio..ozadje!…zato mam js svojo oddajo rolam kar mi pase!

itk pa radio…jebes! je pomemben,ni pa tak pomemben..splob 2008…vcasih je biu bol..pa v tujini je bol…
pri nam je to vse bol tak!

sam mors pa vedet da je ginekolog pac bla sporna pesm..pa ni hotla da se vrti…en folk te pac ne mara…jebes hejterje!

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (04:34) :

Recognize, res je, Ginekolog je bil sporna pesem, toda četudi bi promoviral katero drugo, bi bila situacija ista. Mene osebno ni marala in ji je bilo verjetno vseeno katero pesem bi promoviral. Po drugi strani pa je dovolila vrteti prav tako sporne pesmi. In to je bil dokaz, da je šlo za osebno sovraštvo. A Stane Špegel je imel vseeno tolko jajc, da ga je vrtel. Ampak je pa res to pol en kurc, če nimamo vsi enakih pogojev in ne vrtijo vseh enako. To je res umazana in nefer igra. Mi je kar všeč, da sem trenutno izven nje vsaj kar se glasbe tiče in da sem na pavzi. Preveč truda in premalo denarja v žepu. Jebeš slavo, če okoli hodiš prazne denarnice.

16 04 2008
recognize (04:42) :

itak…fuck fame..thats for bustaz!
fuck fame,without the $$$

brez vez ni nic….sploh pa ce si iz celja ne mors nic kar se tice muske pa tega..se ves da te se lastn folk ne podpira!

delas ker je teb fajn…za sebe! ne pa za dnar in u koncni fazi za slavo..KER SMO V SLOVENIJI IN TLE SE NE DA! lah probas..sam ni vredn tok truda pa to…

jebes slovenijo pa ta folk tle…to bi lah ze vedu:)

vsi šefi klubov/diskotek so idioti…in hinavci…
isto očitno velja za šefe radijev
in ostale šefe

ka bos pol??

butasti šefi..pa še folk normaln je prot teb!

redki so ql…real recognize real!

slovenija je pač država fejkov..ka češ!

zaupi samemu seb! pa mogoc punci…pa ene par dobrim frendov (če so)….to je pa tud vse! vsi ostali ti bojo sam vzel vse…names da bi ti dal key!

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (04:48) :

Recognize, ali kot je rekel kolega Ice T: “Myself, that’s who I trust.”
Ampak je pa res zanimivo ja, da te najbolj zdelajo prav v lastnem mestu. Prav tam, kjer bi pričakoval največ podpore in pomoči. A mi se ne damo, saj veš. Pičimo naprej. Ne da se nas zaustavit. Mnogi so poleteli visoko, pa jih ni več, mi ostajamo. Kar te ne uniči, te naredi za bolj močnega. Če čakanje je včasih malce predolgo. Še posebej, če rabiš denar in nočeh ravno taksija vozit. Drugače pa je finta tudi v tem, da te podpirajo, ko jim nisi nevaren. Ko si tak kot oni. Ko jih ne zasenčiš. Ko zrasteš, ko ti rata, ko rataš popularen, pa te začnejo jebat z vseh strani. In samo pri nas je možno, da letiš iz radija četudi imaš najbolj popularno oddajo vseh časov. V Ameriki in Angliji bi dobil še dve oddaji in dodaten denar, pri nas dobiš brco v rit, saj ne marajo, da štrliš iz povprečja. Starim “zvezdnikom” namreč ni jasno, da si jih pustil zadaj in da si v enem tednu naredil več kot oni v celem življenju.
Le spomni se Branka Stamejčiča, ki je rekel, da si raje da luknjo v koleno zvrtat kot da pride na mojo promocijo v Kino Metropol. Ko je slišal, da je bila dvorana nabito polna in da je program trajal štiri ure, pa je seveda utihnil.

16 04 2008
recognize (04:55) :

se tud v USA je dost takih scen…sam tam je vec folka…pa se da…/po drugi strani pa je vecja konkurenca

slovenija pa je premala…
prevc fejkov pa hinavev nabitih not v tak mali drzavi…a ves…ni razmerja!
je 90 % fejkov proti 10 % kul ljudi!
pa mogoc se kak ko pa itak nima pojma…

upam da se bo z leti kej spremenilo!
ceprav si v prejsni temi pisu ,kak so otroc problematiicni! vrjames al ne..oni so nasa prihodnost…pol ti je itk jasn da bo se bol zafuran vse skup LOL!

ne se sploh obremenjevat s temi fejki….deli svoje..pa probi dobit dnar na vse mozne nacine…je pa treba kdaj povedat resnico..tk da je prav da se oglasis kdaj,kot si se zdele!

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (05:00) :

Recognize, prav zato mi je kul, da furam blog, saj lahko končno povem vse tisto, kar prej nisem smel. In vse tisto, kar ne bi upala nobena revija objavit. Mater je, še to, da mi je Robert Roškar kradel filmske kritike ni blo dost zanimivo, saj je imel preveč čist imidž v medijih. Pa sem ruknu sem gor, pa je naletelo na hudo dober odziv in prišlo do mnogih ljudi. In če zdaj na google klikneš njegovo ime, pride med top zadetki tudi moj zapis. Upam, da bo isto tudi pri Nataši Leskovsek. Naj se ve kako je bilo, zakaj bi morali molčati in se delati, da je blo vse okej, če ni bilo. Jebat ga, jaz nisem nikol nobenega zajebal, jaz imam čisto vest.
Si pa zelo dobro napisal primerjavo z ZDA in Slovenijo ter ugotovil, da je pri nas preveč lažnivcev in slabih ljudi glede na število prebivalcev.
Sem pa vseeno vesel, da je še vedno veliko takih, ki pa cenijo naše delo in se zavedajo kaj smo naredili in kako težko je uspeti brez zvez in raznih botrov.

16 04 2008
recognize (05:00) :

ce je nekdo dober…te nocejo! logicno! ne spustijo te zravn!

jebiga..taki smo slovenci!

zato pa je ql muska…da vseen delas svoje..pa te ne briga ka recejo a ves!

ice t je reku..theres 2 type of niggaz!

prvi,ki vidjo nekoga ki je uspel…pa so veseli za njega..ponosni na njega.. ga gledajo …jim je inspiracija…hocjo bit ko on!jim je on ql!!

drugi,pa samo kritizirajo,pa so jezni.lobusumni,jim nic ni ql kar delas….ker ne morejo bit ko on…in je zato sama negativa! bitch ass niggaz

tk da se treba odlocit…what type of nigga u are:)))

16 04 2008
recognize (05:03) :

ozr taki SO slovenci!:)…!

js res ne vem zaka sm se rodiu v sloveniji:))

uglavnem..ja res je…BLOG je QL!!!

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (05:04) :

Recognize, ti pišeš komentarje hitreje kot jaz tebi odgovorim, zato ti moram še enkrat na tega novega :)
Res je, se strinjam. Ni kej, jaz bom pičil dalje. Nisem se zastonj trudil 10 let, da bom kar nehal. To pa ne. Gremo dalje. Uspehi so tukaj, zdaj je treba samo še stisniti in speljati do konca zastavljene projekte. Kariera se dolgo časa gradi. Če si dober, potrebuješ veliko več časa za uspeh kot če si slab. To je pravilo. Ne skrbi, tisti, ki so trenutno kao popularni, ne bodo več dolgo z nami. Tisti, ki se trudijo in se morda le na videz v ozadju, pa bodo udarili ko bo pravi trenutek. Edino kar se bojim je to, da se bo spet napel kak butast šef in bo zaprl vrata. Ker skozi vrata pa niti najbolj kul glava ne more.

16 04 2008
recognize (05:11) :

vedno bo kak šef spet…ker bo padu pod vpliv govoric in drugih fejkov..ki ga naščuvajo proti teb!

zato je treba pazit in bit prpravlen tud na to…NA PLAN B!

zato pa je najbols..vsaj glede muske..da naredis SAMOSTOJNO ZALOZBO…da si ti SEF!!! delas kar ti pase…

glede Tv ja pa isto…svojo TV naredit:) najdit par folka k je ql,,ma neki dnarja…pa ustvarit!
sam se ves kak je s tem!

zivlenje pa je prekratko ..to pa tut ne smes pozabit!

16 04 2008
Darja Darja (07:22) :

NO, da se ne bosta samo vidva med sabo naganjala. Nataša ni tako slabo dekle, Iztok, kot si jo prikazal tule. In ne… Ni zahrbtna. Iskreno povedano, če bi bila na njenem mestu, pa tudi jaz Ginekologa ne bi dovolila. Pa ne, ker bi imela kaj proti tebi, ampak preprosto zato, ker si se z njim spravil na precej občutljivo področje, ki ga (žal, mater sem zlobna, bi vam privoščila) moški ne boste nikoli razumeli. Naj gre za zajebancijo ali pa ne v komadu, meni (in verjetno še celemu kupu žensk) pač NI bil zabaven. Tako da… Evo, tukaj se postavim v bran Nataši.

16 04 2008
todi (09:50) :

Ja valjda, zdaj je pa Sloveija kriva, da ne moreš uspeti. Če maš kvaliteto, se da…. na žalost se da tudi s totalnim nasprotjem - ampak ne dolgoročno.

Zakaj imata Kreslin in Predin že 20 let razprodane vse koncerte? Ker sta kvalitetna.

16 04 2008
JZ (10:20) :

Tud jaz imam slabe izkušnje glede radia, ko sem delala. Ne samo, da sem bila plačana 600 sit na uro (sem delala po 6 ur kot moderatorka), za svojo oddajo 3000 sit, za študentsko oddajo pa skorajda nič (hja, študentom nič ane), še sedaj nisem za slednjo dobila denarja. Ja, tudi jaz imam neporavnane račune, samo kaj naj. Ne da se mi več.

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (12:08) :

Darja, sploh ne gre za to kakšna pesem je Ginekolog in kakšna se zdi tebi, gre za to, da je zmagala za popevko tedna in da so jo izbrali poslušalci, Nataša Leskovšek pa je kljub temu ni dovolila predvajati. In če so lahko vrteli Ali Ena, Brizgalno Brizga, Magnifico je peder, Mačota in Janezka, ni vrag, da ne bi tudi Ginekologa. No ja, ko je Nataša šla so ga začeli, kar pomen, da ni bila sporna pesem, marveč da je šlo za osebno sovraštvo do avtorja.

Todi, kdo pa je rekel, da mi takrat ni ratalo. Prav dobro nam je šlo. Bilo smo povsod, tudi naši koncerti so bili polni. A skušam ti povedati, da je stroškovno še vedno preveč, dobičkonosno pa premalo, da bi se splačalo. Še posebej, če te potem taka stvar kot je bila tale zaustavi in ti zjebe biznis. Jasno pa je, da se ne morem primerjati s Predinom in Kreslinom ter še z marsikom drugim, saj so to legende, ki delajo dobro glasbo. Mi smo delali komercialni rap, to pa ne zdrži dolgo in ne napolni velikih dvoran. A ne pozabi, celo Predin je moral na Hrvaško, saj so mu tukaj kruh vzeli turbo folk bandi, ki so jih radijske postaje vrtele veliko bolj kot njega.

JZ, za študente pa sploh. Vzamejo jih na prakso, potem pa najdejo sto razlogov, da jim ne plačajo denarja. Ampak tukaj pa moram priznati, da je bilo glede mene pošteno. Ko sem delal študentsko prakso čez neko poletje, sem dobil obljubljeni denar. A takrat Nataša Leskovšek seveda še ni bila šefica.

16 04 2008
todi (12:12) :

Če posplošimo:

Nataša Leskovšek je vir vsega zla !!!!

Še dobro, da je prevzela primat Janši, ker je bil od stalne zlobe totalno zmatran in mu je zmanjkovalo energije, da bi z Urško lahko opazoval sončne zahode v gorah….

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (12:15) :

Todi, nikjer nisem zatrdil, da je ona kriva za vse. Kriva je samo za to, da se moja pesem ni vrtela na radiu, pa četudi so jo za popevko tedna izbrali poslušalci njenega radia. Če se tebi to ne zdi sporno, potem se ti pač ne zdi. Me pa zanima kaj bi rekel, če bi se tebi zgodilo kaj podobnega. Če bi bil vesel, da si zmagal, potem pa bi ugotovil, da te vseeno ne vrtijo, kar pomeni, da folk tvoje muske sploh ne more spoznati.

16 04 2008
Darja (12:17) :

Ah iztok… To se pa dogaja 80% glasbenikom po Sloveniji.

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (12:35) :

Darja, prepričan sem, da če zmagaš za popevko tedna in te potem vseeno ne vrtijo, ni ravno pogosto. Upal bi si trditi, da se je to zgodilo le meni. Eno je to, da te kao ne vrtijo zaradi teh in onih kvazi razlogov, drugo pa je to, da zmagaš na javnem tekmovanju, ki ga določajo poslušalci. To pa je potem tudi delanje norca iz njih in resnično nefer igra. Da o Radiu Fantasy, kjer ga je upala vrteti le Vladimira Skale, niti ne začenjam govoriti. In prav to me jezi, da si Celjan, pa te najmanj podprejo prav celjski radiji. Drugje je šlo lažje.

16 04 2008
Dizzy (13:24) :

Hm… Bom probal čim bolj vljudno tole povedat, ker si me res… razpizdil s temle zdajle…

Povej ti meni, si že sedel na ginekološkem stolu? Ti je že kdaj kdo šaril z mrzlo kovinsko napravo po tvoji danki mogoče (pač, po vagini ti malo težje)?

Se morda Magnifiko, Ali En, Atomiki norčujejo iz teme, ki je za ženske tako občutljiva? NE! Ti pa se, in mi je čisto logično, da ga je prepovedala. Še sam bi ga. S primerjavo si pa tudi pokazal, da ti ni vse najbolj jasno…kot da bi primerjal joint in navadno cigareto… :-p

Še replika na ta dotični komad: ti temu rečeš komad? Res mi ni jasno, kako ti je uspelo, in to celo na večih radijskih postajah, da je ta komad postal popevka tedna… Res ne… Maš mogoče reees veeeliiiko familijo?

Zanimivo je predvsem to, da sledim slovenski glasbi precej podrobno, ampak glej ga zlomka, tvojo veleuspešnico sem pa danes prvič slišal, a ni to čudno?

Pa še to mi je žal, da sem jo, ker je navaden crap!! Zaradi takšnih glasbenih… smeti, je slovenska glasba kjer je - u FAKING PODNU!!

In to, da ne more več vsak priti do etra s svojimi glasbenimi kompozicijami… Edino prav. Koliko bi bilo potem šele te šare na radiju!!!

Stari, res si pacinet. Na x na n na kvadrat!!

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (13:35) :

Dizzy, še vedno si zgrešil poanto, ki se vrti le okoli dejstva, da je bil komad s strani poslušalcev proglašen za popevko tedna, Nataša Leskovšek pa ga vseeno ni dovolila vrteti.
Samo to sem želel reči.

16 04 2008
Dizzy (13:54) :

@Iztok: Ja, še vedno nisi dojel, da je komad žaljiv do žensk, in čeprav je bil izbran s strani poslušalstva, je še vseeno žaljiv do žensk. Zato ga je ukinila. Pa še beden je za popizdit, res!!

Samo verjetno ti tega ne razumeš…

16 04 2008
Ole (14:00) :

Jaz sem Celjan, pa za Ginekologa še nikoli nisem slišal. A se ga da kje downloadat oz. slišat

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (14:01) :

Dizzy, boli njo kurac kak je bil komad. Pa če bi prepeval o soncu in ptičkih, me neb vrtela. Ne nori no in dojemi kaj ti hočem povedati. Vsebina komada in tvoje mnenje o njem, nimata nobene zveze. Enim je bil kul, drugim ne. Ene punce so se nasmejale, druge se pač niso. Pa kaj.

16 04 2008
Popotnik (14:03) :

Trikrat hura za Simono. Super, da je pustila, da se vrti komad, ki ga je izbrala publika tridesetih res reprezentativnih občanov, ki kličejo v vsako nagradno igro na RC.

Vidim, da se v vseh teh letih o medijih, nisi naučil kaj dosti. Naj bo. Ti bom zastonj odstopil malenkost svojega znanja.

V vsaki radijski klicni oddaji, nagradni igri, ipd. sodeluje manj kot 1 odstotek publike. Če torej pokličejo vsi tvoji prijatelji in znanci, lahko konkretno vplivaš na rezultate kakršnihkoli izborov pesmi tedna in drugega. (Na tak način smo včasih kolegi spravljali Nude v Popevko tedna na Valu 202.) Upam, da razumeš moj point. Lepo, da ste tvojemu komadu priskrbeli status Pesmi tedna, ampak to pač ne izraža splošnega mnenja vse publike.

Medijski kruh so oglasi. Zato se uspešnost medija ne meri po tem, ali vrti vsako glasbo, ampak koliko poslušalcev / gledalcev / bralcev ima. Ne boš verjel. Kljub temu, da je Simona uvrstila tvoj komad v program, je RC v zadnjih letih nadaljeval z veličastnim trendom izgubljanja poslušalcev. Včasih (tam nekje 2003) se je na Catijevih raziskavah še uvrstil med prvih 20 (čeprav je bila menda urednica Nataša Leskovšek), danes ga tam ne boš našel. Tudi Mediana jim ne kaže dosti bolje.

Bravo tudi za Vladimiro, ki ga je vrtela v svoji oddaji. A mogoče veš, zakaj so Vladimiro s popoldanskega programa umaknili v manj poslušan večerni termin!?

Pa čisto mimogrede. Glede na to, da tvojega bloga ravno ne spremljam… A recognize je tvoj alter ego?

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (14:03) :

Ole, jasno da ga nisi slišal, ker ga niso smeli vrteti na Radiu Celje :)
Šalo na stran, pesem je stara 4 leta in je zdaj ni več aktualna. Sicer pa lahko v trgovinah še vedno dobiš moj cd, na katerem je poleg Ginekologa še 23 drugih pesmi. Zakaj bi downloadal, če lahko kupiš. Pa še zelo ugodna cena je :)

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (14:09) :

Popotnik alias Miha Barborič, kaj se pa ti zdaj delaš pametnega? Tudi ti si delal na Radiu Celje in veš kako je bilo. Potem si šel na Fantasy in tako dalje. In da prav ti mene o medijih učiš je naravnost smešno. Morda bi moralo biti obratno, se ti ne zdi. Ker roko na srce, malo več od tebe pa sem vendarle uspel narediti. Še posebej v radijskem smislu, kjer si ti ostal le navaden špiker, jaz pa sem imel oddaje, ki si jih je folk snemal na kasete vsak teden.
Me pa čudi tale tvoj napad, saj sem te imel za kolega, za sokrajana, ki bi moral držati z mano. Huh, pa ne da si tudi ti dokaz, da te prav v lastnem mestu ne podpirajo lasten folk.
Huh, saj res, se spomniš tistega koncerta Petra Graše, ko si bil moderator, pa je prišlo zelo malo ljudi, pa si me prosil naj grem na oder in naredim tisto točko oponašanja, ki je bila takrat zelo kul, pa seveda nisem šel? Pa ne da si zaradi tega še vedno jezen? Daj no daj.
Okej, če mi kdo tukaj soli pamet in je nesramen, ker me pač ne pozna, je okej, toda če to počne kak Celjan, ki je prav tako v medijih, pa je bedno do konca, saj pozabi pomesti pred svojim pragom.
Miha, daj ne lomi ga, kot da prav ti ne bi vedel kaj vse sem naredil na celjskem medijskem področju, kjer se je zelo težko prebiti. To pa ja še sam dobro veš.
In ja, Recognize je oseba zase. Ne rabim alter ega, imam svojega dovolj.

16 04 2008
Dizzy (14:09) :

Ti dam TRR da mi nakažeš € in ga grem kupit? Mogoče kar kakšnega več, da boš povratnik na lestvice v Müllerju in Big Bangu… ;-) To bi bil šele uspeh!! :)

Kje se ga pa najde? Verjetno v tistem delu, kjer so vsi krap izdelki po noro dobri ceni 3€ za dva cd-ja, v družbi z raznimi Baby Twins, Klavidjami in podbnimi.

Veš, jaz se s tem ne bi ravno najbolj hvalil… :-P

16 04 2008
Ole (14:11) :

Radia ne poslušam, sploh radia celje ne, ki je itak za upokojence, fantasy pa še manj, ker imam alergijo na figuro vsevednih moderatorjev, ki kradejo novice večjim slovenskim medijem in se s svojimi neumnimi komentarji obnašajo, kot da držijo boga za jajce.

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (14:12) :

Dizzy, vsaka 4 leta stara plata se slej kot prej znajde v istem košu. Saj ja veš, da se cedeji ne prodajajo niti ko so novi, kaj šele, ko niso več aktualni.
Saj se ne hvalim, samo povem tako kot je.
Dragi moj, ko boš tudi kdaj poskusil ta medijski biznis, pa se bova menila. Šele takrat boš namreč videl kako to gre in takrat me boš zares razumel.
Ajde, uživaj

16 04 2008
Dizzy (14:12) :

aja, pa z Murkotom imata istega psihiatra? imata namreč zelo podobno bolezen - ultraiberfakingtumačvelika samozavest. zna biti škodljivo to, veš…

16 04 2008
Dizzy (14:18) :

hm… ti naštejem 4 leta stare albume, ki jih še vedno najdeš na prvih policah.

Siddharta ID in Nord… (aja, sorry, tole je še malo starejše)
Dan D - Kakšne barve je tvoj dan
Nude - Supermarket (oops, spet mi je en starejši pobegnil)
… pa še bi se jih lahko našlo…

Btw, kako si lahko tako prepričan, da ne delam v medijih?

16 04 2008
Darja (14:23) :

Iztok, mislim, da si se na napačne spravil. Tako Dizzy, kot Popotnik sta v medijih. Popotnik oz. Miha Barborič prekleto dobro pozna kolesje radia in verjemi, do tega znanja se verjetno še leta ne boš dokopal. Glej… Problem je, da si se spravil na korektno dekle, s katero očitno razen tebe, nima nihče slabih izkušenj.
Sicer pa… Glej… Dobro je, da si dal to svojo leta trajajočo frustracijo iz sebe. Človek lahko sicer še raka faše… Tako, da… Good 4 u!

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (14:23) :

Dizzy, naj bo še tole, pol pa res neham. Naštel si visokoleteče albume z visokoletečimi založbami, kjer je jasno, da je situacija drugačna. S temi se jaz jasno da ne morem primerjati. Me pa zanima kje boš našel prvi album od skupine Nude? Tega pa ni zraven, a ne, kar je jasno, saj takrat še niso bili tako znani. Tudi jaz sem bil s svojim prvim albumom totalni novinec v muski, zato je jasno, da moj album po tolikem času ne more biti zanimiv. Še posebej, ker sem posnel le en spot in ker se je zelo težko prebiti brez vez, keša in raznih botrov. Prav zato, ker tega ne veš, se mi zdi, da ne delaš v medijih. Vsaj ne na tak način, da bi tudi sam skušal prodati svoj glasbeni izdelek recimo.
Ajde, zdaj pa res končujem najino debato, saj nikamor ne prideva.

16 04 2008
Popotnik (14:30) :

O Veliki Iztok. Ni bilo mišljeno kot napad. In ne, ne ukvarjam se z levim koncertom nekega napol pozabljenega hrvaškega glasbenika.

Z napadi si začel sam. Si pozabil kakšen je naslov tegale zapisa?

Moja kariera naj te pa nič ne skrbi. Zaenkrat se odvija odlično.

Pa prosim, če pustiš mojo virtualno identiteto pri miru. Ali je normalno, da razkrivaš imena in priimke vseh, ki komentirajo na tvojem blogu!?

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (14:31) :

Darja, jasno da Miha ne bo imel takšnih težav, saj je standarden in user firendly. Ni upornik, ni drugačen in ni nič posebnega. Folk ga pozna le po glasu in ga ne zna povezati z obrazom. Darja, v medijih sem več kot 10 let in celjsko sceno poznam do potankosti. In Miha me ne bo učil ter mi solil pameti. To je tako kot da bi jaz učil pisanja filmskih kritik Marcela Štefančiča, vodenja prireditev pa Jonasa. Bedno in trapasto.
Če me poznaš, dobro veš, da nisem bil nikoli za standard, ampak da sem vedno počel nekaj drugačnega, nekaj takšnega, da je imelo odziv in da se je dvigal prah. Tako na radiu kot pri vodenju prireditev.
In vseeno mi je, če z Natašo Leskovšek nihče drug ni imel slabih izkušenj. Jaz sem jih imel in to sem tudi povedal.
Glede Dizzyja, žal izpade kot bedak, ki na zelo nizek način kritizira mene in moje delo in sodi o zadevi na povsem osebni ravni.
Če bi bil v medijih tako kot se spodobi, bi se moral zgroziti nad dejanjem Nataše Leskovšek, ki bi morala po vseh pravilih vrteti komad, ki je zmagal za popevko tedna in bi morala kot glavna urednica pozabiti na osebne zamere do izvajalca. Tu sploh ne gre zame, tu gre za umazano igro, pri kateri sama pesem sploh nima nobenega pomena.
Folk mi je včasih res čuden. Napišem eno stvar, ki je res problematična, pol pa se spravjo name glede kvalitete pesmi in že omenjajo Damjana Murka. To je res bedno in zame osebno zelo trapasto. Kot takrat, ko sem zapisal, da mi je Robert Roškar kradel filmske kritike, potem pa so se našli bedaki, ki so rekli, da so itak tako zelo slabe, da naj bom vesel, da jih je sploh kdo kradel. Jaoo no, včas res pomsilim, da bi blo boljše, da bi ostal v svojem osnovnem poklicu. Tukaj je okoli mene vedno preveč čudnih ljudi.
Daj vsaj ti pošteno poglej na stvar in videla boš, da mam prav kar se tiče zgodbe, ki sem jo obelodanil.

16 04 2008
Dizzy (14:31) :

Glede na to, da se opisuješ, da si oh in sploh, bi lahko imel tak album, zato sem to napisal. In Dan D-jev ni noben poznal, pa so se sami naprej prebili. Nude so imeli prvi album Predigra, katerega naješ zraven, pravtako zelo soliden izdelek.

Siddharta se je prebila naprej po tem, ko jim je po enormnem uspehu prvega hita bila ob ves dobiček ker jih je ena od založb nategnila.

Izpostavil pa sem te, ker delajo kvalitetno glasbo. Glasbo. Ne skropucala, kot ti. Da ne govorim o tvojem “videospotu”…

Je pa res, v eni stvari se pa strinjam - težko je slovenskim glasbenikom naprej priti, priznam, veliko dobrih bandov se sploh ne opazi ravno zaradi takega balasta, kot ga proizvajate kvaziglasbeniki.

Tudi zame velja - over and out! S tabo se itak ne da nikamor prit…

16 04 2008
Dizzy (14:37) :

Čisto na kratko, ker je zadnji tvoj komentar padel vmes, ko sem pisal svojega:

skladba Ginekolog je zelo sporna z ženskega vidika, zato je verjetno gospa Leskovškova sklenila, da ga raje v programu radia, katerega urednica je, ne bo predvajala. Skladbe. Zaradi spornosti. Ne zaradi izvajalca samega. Mislim, da je to čisto dovolj nazorno.

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (14:37) :

Popotnik alias Miha Barborič, jaz sem napisal zgodbo, ki se je zgodila z Natašo Leskovšek, ti pa si začel o tem, da se nisem o medijih nič naučil in da mi lahko odstopiš nekaj svojega znanja. To je zame pizdarija in nepotreben egotrip. Še posebej od človeka, ki sem ga imel za frenda. Ker nisi imel niti toliko jajc, da bi se podpisal s pravim imenom, sem te pač podpisal jaz. Kot sem rekel, ti si user friendly, jaz nisem. Jebat ga. Morda boš prav zato ti nekoč prišel veliko dlje kot jaz. Tako je to pri nas.

16 04 2008
recognize (14:40) :

ne se kregtaz z fejki Iztok:)…brezveze!

vsi vemo da se financno ne splaca v sloveniji nic delat!
sej glej dejansko…kdaj je bil nazadne kak hip hop koncert v sloveniji?..it tujine?!
krs 1 leta 2005!!
pa se vedn ko so vcas bli koncerti so organizatorji meli izgubo!

medtem ko se v hrvaski lepo vse dogaja!

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (14:45) :

Recognize, res je, a Miha je bil kao naša ekipa, naš frend. Tudi ti ga ziher poznaš. In od takega pa res ne bi pričakoval tako trapastega napada in soljenja pameti.

16 04 2008
Popotnik (14:49) :

Dragi Iztok. Podpisal sem se s pravim imenom v tvojo vednost. Če ne bi imel jajc, bi uporabil email naslov janez.novak@odprtravnokar.si.

16 04 2008
Marko Crnkovič Marko Crnkovič (14:50) :

Čakaj malo?! Tisti debilizem je bil tvoj komad? OMB! Lepo, da še obstajajo radijski oz. glasbeni uredniki, ki si upajo skenslat tak šoder.

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (14:53) :

Popotnik alias Miha Barborič, nima veze. Tukaj gor si bil le Popotnik in najlažje je pametovati z vzdevki in lažnimi imeni. Ko pride od pravega, pa vsi raje utihnete in se skrijete pod mizo. Pa dajva tudi midva nehat tole debato, ki nima smisla. Za konec ti povem le to, da prav od tebe nisem pričakoval takšnega odziva, saj sem te smatral za kolega in za sokrajana. A naj bo, sem vsaj ugotovil kako stvari stojijo v resnici. No evo, pa tale zapis le ni tako nepomemben.
Lep pozdrav in obilo uspeha v karieri

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (14:54) :

Marko, ne boš verjel, a prav tisti komad me je v končni fazi pripeljal tudi do hišnega blogerja na Siolu :)
In ja, če so skenslali moj šoder, kako to, da niso skenslali še ostalega. Zakaj samo mojega?

16 04 2008
Marko Crnkovič Marko Crnkovič (14:59) :

Najbrž je bil najbolj očiten šoder.

Kar pa zadeva SiOL, imaš srečo, da tega nisem že prej vedel.

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (15:03) :

Marko, a mi boš zdaj rekel, da je bil moj komad najslabši komad kar si jih slišal? Še slabši od Domna Kumra, Atomikov, Turbotov, Skaterjev, Baby Twins in še koga, ki so jih brez panike vrteli?

Uf, pa ne mi rečt, da bi me zaradi tega komada pustil na hladnem za hišnega blogerja in bi nate vplivala stvar, ki nima z mojim blogom ničesar?

To je tako kot da me ne bi hoteli za voditelja oddaje Denarja, da se ti zmeša, ker jim moja pesem ne bi bila všeč.

Glasbena kariera je le delček stvari, ki jih počnem in nima nobene zveze z ostalimi.

Čudno, Marko, čudno.

16 04 2008
mossad (15:04) :

crnkovič, kaj pa ti poslušaš drgač?

16 04 2008
spookymulder spookymulder (15:06) :

Uf, he, he … Iztok, nikar preveč ne modruj Crnkoviču … saj veš, God gives and God takes away! ;-)

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (15:09) :

Spooky, res je, res je :)
Ma saj mu ne modrujem, le sprašujem ga.
Bi blo pa fino, da na tem mestu še ti rečeš kakšno o tej zadevi, saj sva takrat kar nekaj dobrih intervjujev opravila in si točno vedel kakšne nefer igre se dogajajo. In ko si bil na mojem šovu v kinu Metropol, si videl, da je bla zelo dobra zabava ter da so mnogi končno zaštekali tudi pesem Ginekolog, ki po tvojem mnenju sploh ni bila slaba.

16 04 2008
ben from đapen (15:22) :

LOL kera bedna (a smo v šoli?)
eeeee mulderu moj treba da te malo korigiram:
god giveth and god taketh away

16 04 2008
mossad (15:24) :

crnkovič kva pa ti poslušaš drgač?

16 04 2008
spookymulder spookymulder (15:31) :

@ben from đapen

I stand corrected!

P.S.: Any fool can count the seeds in an apple. Only God can count all the apples in one seed. ;-)

16 04 2008
ben from đapen (am I god?) (15:36) :

@spukimulderu:
There is only one apple in the seed. Am I god?

16 04 2008
Marko Crnkovič Marko Crnkovič (15:50) :

Tvoj komad je bil vsekakor eden najbolj primitivnih, kar sem jih kdaj slišal. Sicer pa Kumra, Skaterjev in Baby Twins ne poznam, tako da ne bi dajal preveč decidiranih izjav na to temo.

Sicer pa se moraš zavedat, da je vse, kar počneš, povezano z vsem. Vse, kar si kdaj naredil, si ti. To velja za vse ljudi, tudi zame. You are what you is, kot bi rekel nek pokojni rock glasbenik (ki ga na Radiu Celje najbrž ne vrtijo).

To s hišnim bloganjem je bilo mišljeno v šali. Dejstvo je, da si bil izbran zaradi objav na Blogosu, ne zaradi drugih tvojih aktivnosti, ki jih v bistvu ne poznam. Mi pa postaja jasno, zakaj sem slišal toliko zgroženih pripomb glede tebe.

Da ne boš mislil, da imam zdaj kar naenkrat nekaj proti tebi. To pišem zato, ker smo se pač zadebatirali glede tega. Ti kar delaj, kar delaš, meni je OK.

16 04 2008
spookymulder spookymulder (15:54) :

@Iztok:

Ja, to so bili dobri stari časi, ko smo bili še idealistični … in neumni. ;-) Heh, dobro se spomnim, ko sem objavil članek, v katerem sem opisoval, kako ti Ginekologa niso hoteli vrteti na radijskih postajah in sem potem tudi sam prejel nekaj jeznih “pisem bralcev”, ki očitno niso dojeli, da se gre predvsem za princip radijskega urednikovanja, ne pa za samo pesem.

Kar se urednikov tiče lahko rečem, da se meni zdi veliko bolj sporen urednik, ki z izgovorom artistične selekcije cenzurira zgolj eno pesem (ali avtorja), kot pa tisti, ki v eter spusti vse, kar želijo poslušalci. Če bi bila gospa Leskovškova zares poštena in bi dejansko hotela narediti neko kvalitativno selekcijo, bi morala prepovedati vrtenje pesmi še marsikatere druge skladbe, tako pa je bilo več kot očitno dejstvo, da si se ji zameril in se ti je maščevala.

Glede Ginekologa lahko rečem, da sem stvar sam razumel predvsem kot šov in je kot tak več kot služil svojemu namenu. Kdor ni razumel in ne razume, da je stvar popolna zafrkancija, bo seveda lahko užaljen, toda zakaj potem nismo užaljeni tudi takrat, ko želi nek “mačo zdrabiti za krtačo”, ko dobivamo nespodobna povabila “v gmajno” ali ko nas oklofutajo z “brizgalno brizgo”? Ali še bolje, zakaj nas ne skrbi, ko po radiu razni modeli razglašajo, kako kul je nasilje in nasprotnikom grozijo s krvavimi obračuni?

Prav, če se gremo selekcijo, se zares pojdimo selekcijo, ne pa da svetohlinsko odpikamo zgolj tiste, ki so se nam tako ali drugače zamerili!

Moram pa tudi reči, da v takih obračunih za ne vem koliko let nazaj, ne vidim pravega smisla. Kar je bilo, je bilo in vsak je iz tega potegnil take ali drugačne življenjske izkušnje. Kaj pa veš, Iztok, če bi takrat ostal pri svoji oddaji, če bi se Ginekolog vrtel na radiu in če bi nadaljeval z glasbeno kariero, je vprašanje, če bi bil danes na televiziji, če bi postal hišni bloger in če bi npr. spoznal Tino. Vsaka stvar je lahko za nekaj dobra in za nekaj slaba … kar spomni se zgodbe o mojstru zena. ;-)

16 04 2008
David Pelko (15:57) :

Iztok, naj ti malce pomagam. Takim, kot je ta nataša (z malo začetnico, brez pomote) jaz rečem PPPPPPPPP RRRRRRRRRRR AAAAAAAAA SSSSSSS IIIIIIIIIII CCCCCCC AAAAAAAA, PRASICA!

16 04 2008
ben from đapen (mestr kriejtr of primortial soup) (15:58) :

@spookymulderu:
There is only one apple in the seed. Am I god?

16 04 2008
spookymulder spookymulder (15:59) :

@ben from đapen (am I god?):

Only God knows who God really is. Everyone else just pretend they know!

16 04 2008
mossad (16:00) :

crnkovič, kva pa ti poslušaš drgač?
a s metalc

16 04 2008
ben from đapen (16:02) :

@spooky mulder
Okay, If so feel free to commence worship
sincerity is not an issue I will guide you regardless

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (16:07) :

Marko, vem, da si se šalil in vem, da si faca, zato te tudi spoštujem, saj vem, da razmišljaš s svojo glavo. Jasno, da so se nekateri zgrozili, saj se vedno, ko gre zame. Jebat ga, tako je. Se vsaj prah dviguje. In res je, vse kar naredimo je naše in to smo mi. Je pa tudi res, da ne gre soditi človeka le po enem segmentu njegovega dela in potem prav zaradi tega avtomatsko zavračati vse ostalo, kar pa recimo počne dobro.
In ja, lepo, da se kdaj pa kdaj oglasiš na moj blog :)

16 04 2008
spookymulder spookymulder (16:09) :

@ben from đapen:

Worship changes the worshiper into the image of the One worshiped.

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (16:12) :

Spooky, odličen zapis, s katerim se popolnoma strinjam. Končno nekdo, ki razume zakaj se pravzaprav gre in zakaj se je pravzaprav šlo že ves čas.

David, ostro, ostro :)

16 04 2008
ajda (16:16) :

Mene pa zanima kako bi bilo, če bi nekaj podobnega posnel Magnifico ali pa morda drug, ki si upa, bi bilo tudi toliko odklonilnih mnenj, da ne rečem žolčnih razpredanj okoli Iztokovega Ginekologa.

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (16:18) :

Ajda, mene je tudi to nekoč zelo zanimalo. A žal ne bom nikoli dobil odgovora.
Sicer pa je tole še vedno le peščica ljudi, ki pač sodelujejo na temle blogu in še kje drugje. Mnogim je bila pesem kul, kar se je videlo tudi na nastopih. A ti seveda tukaj ne bodo pisali. Tako da take panike pa vendarle ni bilo.

16 04 2008
Marko Crnkovič Marko Crnkovič (16:24) :

Iztok, odgovor na to vprašanje že obstaja in je na dlani: Magnifico bi tak komad naredil z ironijo, ki je pri tebi ni bilo (opaziti).

16 04 2008
David Pelko (16:27) :

Crnkovič, vtakni si tega svojega Magnifica v …. In še sebe povrhu!

16 04 2008
mossad (16:31) :

crnkovič kva pa ti poslušaš?
a s metalc?

16 04 2008
David Pelko (16:32) :

Crnkovič posluša bosanske, ker je pač bosanc, a ne štekaš, mossad?

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (16:34) :

Marko, kaj pa če ti nisi opazil ironije?

16 04 2008
David Pelko (16:35) :

Iztok, Marko opazi ironijo samo pri svojih “sonarodnjakih”.

On je mislil, da ti to prepevaš čisto ZARES, brez ironije, kakopak!

16 04 2008
ben from đapen (ceo of god enterprises) (16:41) :

@spookymulder:
you are quite accurate but don`t be concerned the image is simultaneously infinite and quite benevolent too.

16 04 2008
mossad (16:48) :

bosanci majo tud metalce,nism pa vedu da crnkovič posluša pink tv
morda je pa ljubitelj country glasbe ter kavbojca Piđija, tudi to se ne ve.

16 04 2008
mossad (16:54) :

magnifico mi pa ni car zato ker misli da je jugoslavija kul
naj naredi rajši kak komad ki bo aktualen npr. od rebelde v slovenščini, to bo kul
in bo pasalo ker ma on tud tak imidž upornika (se ne ve proti čemu).

16 04 2008
David Pelko (17:12) :

Marko C.

Kot je rekel Iztok, it’s payback time. Saj razumeš, a ne?

16 04 2008
Kekec (17:14) :

Hehe… Its payback time…. Dobra… Menda sem to žensko res videl v Tivoliju na drevesu posebat od same togotnosti ker si ji ti dal nekaj nazaj.

Ampak tegale Ginekologa pa večkrat poteegneš na dan ko Bitls Seržanta Peperja. Je skor bolj esenčl kot plata od Velvet Andergraunda. In Niko.

Ne vem, če poznaš ampak v svojem ravnanju me tako blazno spominjaš na Alana Partridga. Poznaš? Če ne si oglej. On bi na tvojem mestu sedaj rekel ‘Needless to say, I had the last laugh!’.

16 04 2008
pingo (17:16) :

kekec ti si ful kul
a napišeš en blog pa mi daš avtogram?
plz plz plz

16 04 2008
Kekec (17:36) :

Vem. Dam.

16 04 2008
pingo (17:40) :

ti si car kekec a daš tud za mojco

16 04 2008
pingo (17:42) :

wau kekec ti si tok ful kul kako ti to uspe?

16 04 2008
pingo (17:43) :

kje si se to nauču a to obstaja kkšna šola za to

16 04 2008
lonDON lonDON (17:58) :

Nekateri glasbeniki, tudi tisti najvecji, dostikrat priznajo, da so kdaj v zivljenju naredili neumnost in posneli kaj taksnega, za kar jih je sram. Ti si ocitno se vedno ponosen na Ginekologa. Bravo!

16 04 2008
Ole (18:02) :

Gartner, sem naposled le dobu Ginekologa. O shit res je bedn komad. Ni smešn, pa tut provokativn ne. Še poslušljiv in melodičn ne.. Je samo bedn. Tak na ravni Yo-Zo-ta al ka sta že tista dva modela. Mal globine in s tem povezane ironije res ne bi škodl…

16 04 2008
Nataša Leskovšek (18:13) :

Iztok. A ti še zdaj ni kapnilo, zakaj sem te izbrisala iz radijske vsebine? Nisem jaz kriva, če si me zavrnil. Šefa se pač ne zavrne. Moral bi si misliti, da bodo posledice.

16 04 2008
stewie (18:46) :

Jasno, da ni ponosen na Ginekologa, saj stalno išče potrditev od drugih, na glas hvali, kako so ga na enem lokalnem komercialnem radiu vrteli, njegov uspeh meri po številu predvajanj in velikim zmagoslavjem Popevke tedna…….upajoč pač da ga bo pohvalil še nekdo drug, ampak če ni sposoben odpet kaj globjega je tudi to bolje kot nič. Samo da se govori in predvaja.

16 04 2008
Gebieter (19:41) :

Iztok, glede na to, da si pristaš govorjenja ‘brez dlake na jeziku’, ti bom kar lepo povedal. ‘Ginekolog’ je eden najbolj butastih pesmi v zgodovini slovenske glasbe. To ni moje mnenje, to je dejstvo. Celoten album je zločin proti glasbi. In neverjetno je, kako rad omenjaš to svojo ‘glasbeno’ preteklost, ko pa bi se je vsak normalen zrel človek sramoval.
Nobenega opravičila ni za ta komad. Kumer je v primerjavi s tabo Miles fuckin’ Davis. Celo Murko te prekaša, ki ima kar lepo število so bad it’s funny komadov. Ti pa poznaš samo so bad it’s bad.

16 04 2008
Gebieter (19:44) :

*ena najbolj butastih …

16 04 2008
Gebieter (19:47) :

”Hehe… Its payback time…. Dobra… Menda sem to žensko res videl v Tivoliju na drevesu posebat od same togotnosti ker si ji ti dal nekaj nazaj.

Ampak tegale Ginekologa pa večkrat poteegneš na dan ko Bitls Seržanta Peperja. Je skor bolj esenčl kot plata od Velvet Andergraunda. In Niko.

Ne vem, če poznaš ampak v svojem ravnanju me tako blazno spominjaš na Alana Partridga. Poznaš? Če ne si oglej. On bi na tvojem mestu sedaj rekel ‘Needless to say, I had the last laugh!’.”

Ojej, še en poduhovljen najstnik, ki misli, da je boga za jajca prijel, ker je poslušal Velvet ‘Andergraund’.

16 04 2008
Kekec (20:07) :

@Gebieter

Jejhata… si ga pa parkat pihnil. Moja najsniška leta so že kar zaprašena. In tudi takrat se n’kol nisem ‘palil’ na Velvet Andergraund. Ali na Niko. Bolj sem ciljal na famo oz. referenčnost njihovega albuma. Če opaziš vse pišem v fonetičnem prepisu, zatorej navednica ni niti nujna.

@pingu
Vem.
Dam.
Mi.
Ne.

16 04 2008
poznavalec (20:07) :

pa si nalijmo cistega vina.

gartner. najprej teh tvojih 3600 sekund. odletel si na celju, si sel na stajerski val. odletel tudi tam in - roko na srce - komaj so cakali, da se je zgodilo prav to. pac nisi s svojo vehemenco nikogar ocaral.

ponujal si se na fantasyju. direktor in urednik sta ti natresala izgovor za izgovorom, so se ti pa vsi rezali, kako vztrajen si bil in kako si ponujal razne kvazi informacije od tu in tam, brez slabe vesti, ceprav se je kmalu ugotovilo, da prodajas prazno slamo.

tudi avantura na radiu rogla se je koncala precej klaverno. ves, svet, v katerem se zelis gibati, je precej majhen in vsak pozna vsakega, vsi pa poznajo tebe. burkeza. bleferja. in nekoga, ki leta precej visoko, pa pri tem ne ve, koliko posmeha pri tem pozanje.

dragi moj, samo zrak si. in tudi tvoja hiperprodukcija kvazi blogov ti ne pomaga kaj dosti. vsaj ne tam, kamor bi rad prisel. in kjer ne bos nikoli. veliko si pisal tudi na spletne strani koloseja. in spet - zaman. povohali te niso. ceprav si razlagal, vsaj tako so povedali, da si njihov zunanji sodelavec. inkognito? na koloseju ne vedo zate.

ukvarjal bi se s tisoc in eno recjo. posebej bizarno je bilo opisovanje inscenirane prometne nesrece. ubozcek. ;)

tudi biti “metroseksualec”. hja, bolj slabo ti gre to od rok. namerno zanemarjen? ali dejansko?

in se bi se dalo nastevati, ampak je skoda mojega casa zate. samo se sklepna beseda.

much ado about nothing, honey. hoces dim, a ne premores ognja. rad bi bil nekdo, a si le nekaj. reciva temu - prdec v neviti. z duso ranjenega otroka. ki po letih krici, kaksna krivica se mu je zgodila. ubozec. najbrz te mora hudo hudo boleti, ko te ljudje postavijo tja, kamor spadas. in se huje, ko te prezrejo znova in znova, ko hlepis po tem, da bi te opazili.

brez skrbi, saj te. si hvalezna tema za zabavo. oh, saj veste, iztocek in njegova zgodba o “uspehu”.

verjetno ta moj komentar ne bo docakal dosti ur na tvojem blogu. in tukaj si umijem roke. naceloma ne bom repliciral, razen, ce se bos hudo razjokal in me prisili, da povem se kaj vec. ni nujno, da na tvojem blogu. :) premisli, koliko blogosfere te ceni. in koliko ne ;)

ah, iztocek, odnehaj, dokler si v “prednosti”. in - pomni: kdor seje veter, ta bo zel vihar…

pa prijeten sen…

(PRIPIS: kvazi rime na ginekolog - brlog zna skoraj vsak. okoli popevke tedna - a nisi sam mrzlicno glasoval in ali niso glasovali tisti, katerim si toliko casa tezil, da so to storili, se posebej, da bi imeli pred tabo mir?. in naj citiram prijateljico, ki je znana po tem, da rada da, ker je nimfomanka in rada fuka - “ne bi mu dovolila, sluzavcu, da se me s palico dotakne ali klikne preko interneta”.)

16 04 2008
Nataša Leskovšek (20:20) :

Poznavalec = Nataša Leskovšek

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (20:28) :

London, le zakaj ne bi smel biti ponosen na svoje delo, se pravi na nekaj, kar me je butnilo na našo sceno tudi izven Celja in na nekaj, kar sem potem dobro izkoristil za nadaljevanje svoje medijske poti. Ti si ga pač vzel le kot pesem, jaz pa kot projekt in šov ter začetek medijskega buma.

Ole, tako slab pa spet ni no. Ima pa vseeno več besedila in rim kot Yo-Zo :)

Gebieter, da se ne boš razpočil od ponosa.

Poznavalec, ti že veš kako je bilo. Še posebej za inscenirano prometno nesrečo. Dobro si se pozanimal. Poznaš me bolje kot se poznam sam.

16 04 2008
tinamalina tinamalina (21:04) :

poznavalec,
kolikor jaz razumem etiko radijskih urednikov, naj bi ta vrtel glasbo, ki jo izberejo poslušalci, ne glede na lasten okus in neke razlage, zgrajene na podlagi glupih domnevanj ritoliznikov, kako je do najvišje številke glasov za določeno pesem prišlo.

Če smo že pri ritoliznikih…zakaj je Iztok letel? Ravno zato, ker to ni in namesto da bi za svoje originalne ideje bil nagrajen, faše kup sranja od polizanih sodelavcev in raznih “poznavalcev”.

Če se že imaš za nekega poznavalca wannabe, bi se lahko o popularnosti njegove oddaje 3600 sekund pozanimal malo bolj. Oddaja je bila namreč najbolj poslušana v vašem (predvidevam, da si nek zatežen insajder) koncu in narod jo je celo snemal na kasete in znal zrecitirati vsako drugo Iztokovo šalo.

Vrhunec tvojega hipoteziranja se mi zdi v pogruntavščini o prometni nesreči..tega ne bom niti komentirala.

Izjava tvoje nimfomanske prijateljice pa ni nič drugega kot posledica povešenega nosa, ker je Iztok ni hotel napičit, kar ti je verjetno zamolčala, medtem ko si namakal svojega makarončka v njeno radodarno pizduljo v kakem zakotnem sekretu.

16 04 2008
tinamalina tinamalina (21:14) :

In poznavalec… zrak in prdci ste vi tapovprečni in neopazni, ki ste verjetno še vedno na istem mestu kot pred desetimi leti, zaprti v svoj balonček varnega ritolizništva in pederajsanja okoli šefov.

16 04 2008
iztokgartner iztokgartner (21:19) :

Tina, ne skrbi, tukajle se bo zagotovo še našla cela kopica Celjanov, ki me niso marali in ki tako zelo uživajo, če mi kaj ne rata. In prav zato ne maram Celja glede te sfere, saj se na koncu proti tebi obrnejo celo tisti, ki si jih smatral za prijatelje. In tak je tale zapis. Seveda z vzdevkom, saj ne upa prilepiti pravega imena in s celim kupom poznavalskih in posploševalskih izjav. Jebat ga, saj sem vedel kaj bo, če bom dregnil v Natašo Leskovšek. A mi ni žal da sem, saj tako spet ugotavljam kakšni ljudje so to bili in kako so na veliko pametovali o meni in mojem delu. Ko si jih vprašal za njihove dosežke, pa so seveda ostali tiho. Problem je seveda tudi v meni, saj res ne znam lizati riti in se ne pustim jebat v glavo. Zato me marsikdo ni maral in je bil jezen, ker se nisem hotel vkalupiti med ovce. A tako je in tako bo. Se mi zdi pa vseeno smešno, da so vedno najbolj glasni in poznavalski tisti iz mojega mesta, ki zelo dobro vedo, da je bila resnica povsem drugačna in taka, da je res ni bolje obelodaniti. Ampak tole z Natašo Leskovšek pa sem pač napisal, ker me je res matralo. In prepričan sem, da se bo zelo kmalu našel še nekdo, ki me bo napadel na enak način kot Poznavalec in bo pač natresel cel kup podatkov, ki jih je slišal od ljudi, ki me seveda ne marajo. Tisti, ki vedo resnico, bodo seveda raje pametno molčali. Glasni so vedno tisti, ki radi kritizirajo in so pametni sto na uro. In ko napišejo svoje mnenje, seveda pričakujejo, da se bom zamilsil in da bom od žalosti zapustil medije. Ne vedo pa, da sem takega sranja že navajen in da prav zaradi takih postajam še močnejši. Saj veš, kdor se zadnji smeje, se najslajše smeje.

16 04 2008
Ole (22:04) :

Interpretacija besedila je tut zelo pomembna stvar. Magnifico daje občutek, da svoja besedila interpretira z distanco, pa pol preko suspenzov daje komadu tisto bistvo, za kar se nam zdijo njegovi komadi duhoviti, posrečeni in kdaj tudi zelo realni.. poskus ga tega ginekologa tut tak obrnat, ker men deluje mal preveč objestno… zgleda, kot da si zares šovnisit, ne pa da se samo pretvarjaš, da si.

16 04 2008
David Pelko (22:09) :

Ko tCeljan lahko potrdim, da je v Celju en kup takšnih “poznavalcev”, nesposobnežev in ritoliznikov, ki znajo samo to, da drugim jamo kopljejo in se grebejo, ker vedo da so leni, nesposobni, škodoželjni mali pezdetki, ki predvsem uživajo v tem, če nekomu, ki poskuša na pošten, dober in predvsem “svoj” način nekaj narediti iz sebe. V Celju najbolj drži rek: ko eden leze gor, ga dva vlečeta dol.

In nič ni lepšega kot to, da se nekomu na poti navzgor kaj zalomi. O tem takoj vedo vsi in vsi imajo seveda v svoji škodoželjnosti kakšno sočutno izjavo.

Marš banda.

16 04 2008
Ole (22:10) :

Tina rekla si:

“kolikor jaz razumem etiko radijskih urednikov, naj bi ta vrtel glasbo, ki jo izberejo poslušalci, ne glede na lasten okus in neke razlage, zgrajene na podlagi glupih domnevanj ritoliznikov, kako je do najvišje številke glasov za določeno pesem prišlo.”

To pa na žalost ni res. Sam nisem ne v medijih, niti kakšen glasbenik… vem pa, da uredniška etika naj ne bi slonela na vox populi zahtevah, ampak more predvsem delovati v javno dobro, to pa pomen, da morejo uredniki narod izobraževati, vzgajati in jim podajati najbolj kvalitetno vsebino… tako naj bi blo v teoriji, v praksi je pač drugače. upam, da bo kakšen poznavalec več napisal o tem…

16 04 2008
David Pelko (22:12) :

Izjava, da ga prijateljica nimfomanka ne bi spustila blizu, samo pove, kakšni gnoji živijo v Celju. Poznavalec, ti si prvovrstni gnoj. GNOJ!

16 04 2008
Ole (22:14)