Max Modic je našel izvrstno tržno nišo in nam serviral Zavod za kulturo pornografije
Aktualno in brez cenzure, erotika, najbolj komentirani blogi 1.04.2008Novinar Max Modic že celo življenje živi od pornografije. Predvsem od pisanja člankov na to temo in od idej, ki mu padajo v glavo. Nekaj mesecev nazaj je v Celju organiziral prvi slovenski erotični sejem, sedaj pa si je izmislil še Zavod za pornografijo in porušil še zadnje tabuje v naši mirni deželici. Max je pornografija. Pravzaprav edini pravi poznavalec erotike na slovenskem. Mojster razvrata, golih banici in seksa. Tam, kjer se fuka, tam je Max. Tam, kjer je pizdarija, tam je v prvi vrsti. Do sedaj se je ne glede na vse držal nazaj. Pa četudi je posnel celo svoj pornič, pa čeprav je pred časom organiziral erotični sejem.
Tokrat je šel do konca. Tokrat je s prijatelji ustanovil Zavod za kulturo pornografije 69 in članom seveda obljubil veliko reči. Obljubil jim je seks v živo. Obljubil je je kurbarijo. In obljubil jim je, da si bodo lahko dali duška. In pozor, Zavod namerava čez čas spremeniti v stranko in leta 2012 kandidirati celo na volitvah. Jasno, člani morajo za svoj denar dobiti veliko. Samo gledanje porničev bi bilo premalo. Max je zvit. Max točno ve kaj dela. In Max je odkril izjemno donosno tržno nišo. Saj veste kaj se najbolj prodaja. Seks, seks in še enkrat seks. Pa četudi je vse skupaj odprl vsaj dvajset let prepozno, pa čeprav je zaenkrat ponudil le dokaj cenena dekleta.
Toda Max točno ve kaj dela. In prav zato me čudi zgražanje nekaterih posameznikov, ki ne razumejo, da je vse skupaj le tržna niša. Le Maxova zajebancija. Le lovljenje potrebnih dedcev in jemanje denarja iz njihovih žepov. Jebeš kulturo. Ta beseda je v naslovu zavoda le zaradi lepšega. Le zaradi finte. Le zato, da dobijo člani občutek, da ustvarjajo nekaj prelomnega in kvalitetnega. Max je zvit. Tisti, ki tega ne vidi, je bedak. In takih bedakov bo seveda kar nekaj, za svojo članarino pa bodo zahtevali program. Dokaj cenene banice so seveda dovolj, saj Zavod zaenkrat nima konkurence. Vse kar ponudi, je vse kar se da dobiti na tem področju. In prav zato se Max ne obremenjuje s kvaliteto. Važna mu je pizdarija. Važno mu je, da se mu sleče čim več žensk in da jih prepriča v čim več vragolij. Važna mu je kvantiteta ponudbe. Kvaliteta je seveda nepotrebna, saj so člani verjetno ljudje, ki ne to ne polagajo posebne pozornosti. Važno jim je, da se babnica sleče in da seksa na odru. Kako to počne in kako med tem zgleda, pa niti ne pomislijo.
In prav zavoljo tega, ker je Slovenija trideset let za Evropo, bo tale Zavod uspel. Morda celo tako močno, da bo leta 2012 kot stranka prišel v parlament. Po eni strani to sploh ni tako napačno, saj bi veliko raje gledal Maxa Modica kot naše neumne politike. Pa četudi bo imel ob sebi vsaj deset nagih cenenih deklet. Bolje deset takšnih deklet kot enega trapastega politika.
Na koncu pa se moram vendarle vprašati, kdo se bo včlanil v tale zavod in ali se bo res zadovoljil le s tako klišejskim ter cenenim programom kot je striptiz in seks v živo. V tem namreč ne vidim nobene kulture, marveč le potrebne dedce, ki upajo, da jim bo striček Max na koncu za pravi denar dovolil še seks z glavnimi akterkami.
![]()




1.04.2008 ob 02:26
se strinjam. ze tista njihova spletna stran pove, da je vse skup na eni zlo nizki ravni. ampak ja, s tem poslom skor nemors sfalit, tkoda bi res lahko posušene nage babice prodajal pa bi šle za med…
2.04.2008 ob 00:24
Bravo Max! Svaka čast! Končno nekdo ki je rekel bobu bob, in bo v parlament prinesel tisto kar tja sodi. Sicer pa, bedaki glasujejo za bedake. Kakršna država taka vlada. Če bo Max prišel v parlament si ga tam zaslužimo. Če se že vsaka lokalna skupina pijančkov lahko registrira za športno organizacijo ali kulturno društvo in potihoma živijo od državnih subvencij, zakaj nebi z najbolj kontraverzno panogo to počel zelo naglas. Absurd kakršnega si absurdniki zaslužijo. Max, tale poteza je najboljše kar si je Slovenija izmislila po Laibachih! Šokiraj nas dalje!
2.04.2008 ob 03:07
Mayozi, a ni to zanimivo. Da so moški tako nori na babe, da jim je pravzaprav malo mar kako izgledajo. Važno jim je, da so nage in da počnejo packarije. Tega ne bom nikoli povsem razumel, pa čeprav sem tudi sam moški.
Nikita, če res pride v parlament bo prava štala. No ja, že če bo na volitvah nas čaka zelo burno leto 2012. Komaj čakam kaj bodo rekli konzervativci. Če ne druzga, Max obvlada dviganje prahu. Je pa zanimivo, da mu to uspeva prav s seksom, za katerega bi človek pomislil, da je že malo izpeta tema.
2.04.2008 ob 09:02
Seks ni nikoli izpeta tema, tako kot ne hrana, voda in zrak. Trenutno precej tabuiziran, tako da je svet rabil enega Maxa, da se s tem ukvarja. Tržna niša …. me zanima zakaj jo ni našel do sedaj še nihče, če je res 30 let za časom. Ali ne iščemo vsi svoje niše? Od Vrhunskih politikov do prodajalke v Tušu? In kaj je narobe s tem če jo najdeš? In materializiraš na način kot še nihče v EU? In ko začneš moraš začeti od začetka. Ne moreš stopiti iz nule na prvo mesto čez noč.
2.04.2008 ob 11:24
Hahahaha, nepreverjene informacije, dragi Iztok! Zadeva ni tako enostavna, cenena in neprofesionalna, kakor izgleda tebi. Včlani se, preživi nekaj časa s člani, udeleži se česa, kar zavod organizira, potem pa SODI in piši.
2.04.2008 ob 11:47
Hm, res .. sem si ogledal tole ceneno stran. Kaj ji manjka dragi Iztok. Ima celostno grafično podobo kot malo drugih strani, ima kopico člankov, ki niso skopirani z drugih portalov, ima kupe galerij avtorskih slik, ima prevedeno Zadravljico, ima še kar objektivne recenzije portalov, ima lepo urejeno anketo, video prispevke, slovar (tale je najboljša!) .. in vse to za koliko € praviš? 0!
In kaj ponuja g. Iztok? Z wizardom spacan šablonski blog, kjer članke pokrivajo kričeči bannerji (jih je za Zavodovih straneh kdo opazil? jaz ne! niti enega!). Edino pohvale vredno avtorsko delo je slika pisca v oratorni drži - kao intelektualac. Prispevki na nivoju gostilniškega small-talka. To je vse. Žal, če hočem biti objektiven, ali celo naperjen proti Maxu - Max ima kaj ponuditi in dviga kvaliteto te branže (kar niti ni težko delo - saj je stanje precej nizko).
Rad bi bil proti Maxu, ampak jebi ga .. premika meje … jaz se grem včlanit!
Iztok, hvala da si me spravociral
2.04.2008 ob 11:59
Članica, torej gre v resnici za kulturo in ne za tržno nišo, kjer bosta največ zaslužila Modic in Hvastja?
Nikita, govoriš tako kot da bi pav Modic včeraj odkril seks. Kot da seksa pred njim ni bilo. Ma kak tabu neki. Saj smo vendar v novem tisočletju. Modic je mojster za tržne niše in od poznavanja te scene dobri živi. Saj ni neumen. Zelo prebrisan je. In nikakor ni amater, saj se na pornografijo spozna najbolje od vseh pri nas. Ampak če bi bila spolnost tak tabu kot praviš, bi tale zavod prepovedali že prvi dan.
Ta njihova spletna stran pa je enaka kot vse spletne strani s podobno vsebino. Se pravi taka kot tisoče drugih, ki jih lahko najdeš na netu. Pa še punce niso Slovenke po večini, kar pa je še dodaten minus za člane, ki lahko tujke res gledajo vsepovsod.
In kaj ima to zdaj z mojim blogom? Naj tudi jaz objavljam nage babe in porno delavnice, da ti bo všeč? Daj no, nesmiselna primerjava.
In ne pravi, da sem te jaz sprovociral, to željo si imel že od prej v sebi. Sedaj je pač prišla na plan
Da ne bo pomote, nisem kritiziral Maxy, ki ga zelo cenim in mi je faca, kar sem tudi zapisal. Obregnil sem se v dejstvo, da tale zavod ne ponuja kaj posebej zanimivega. Pač nage babe in seks. Na nivoju Slovenije seveda (no ja, to je jasno, saj nima velikega budžeta)
In ja, upam da za svojo članarino dobiš to, kar si pričakoval.
2.04.2008 ob 13:55
Ni ga odkril. Ja pa prvi ki ga je institucionaliziral. To je absurdno izvirna oblika razbijanja tabujev
To da je Max Modic strokovnjak za karkoli iskreno dvomim
Enaka kot vse? ok, sem porabil več kot pol ure da sem preveril kar sem prej napisal .. pokaži mi še eno podobno prosim! Slovenk ni, ker jih ni. Naredil je kar je lahko. Punce, ki jih fotografira slovenski avtor. Toliko imamo za pokazat, ne moreš objavljat nečesa česar ni. Pričel je graditi na tem kar obstaja, tukaj ni nič narobe.
Aja, in nisem mislil da bi objavljal nage babe, amapak da bi v svoje članke vlil toliko energije, kot so jih oni. Se kr nism mogu nasmejat enim foram k jim padajo
Stran sploh ni cenena. Ne vem od kod ti to, čim se nekje pojavi slika nage babe je že to cenena stran.
Ja, ta želja je zdaj prišla na dan, tako kot tvoja po odgovarjanju
.. pač nage babe in sex … in kaj drugega je pornografija? samo to. ne kompliciraj preprostih zadev
za članarino bom dobil kup smeha
2.04.2008 ob 13:59
Nikita, točno tako, seks in kurbarija, nič drugega. Preprosto kot pasulj.
2.04.2008 ob 20:06
No Iztok mislim ,da je tvoja spletna stran vsaj 10 krat slabša ob zavoda 69 in da si vsaj 10 manj popularen od Maxa in ko bos boljši od Zavoda69 in Maxa pridemo vsi k tebi.
Do takrat pa piši Fantazije.
2.04.2008 ob 20:16
Alex, nekoč sem kritiziral Georgea Busha. Kdaj mi boš rekel, da je on dosegel več kot jaz in da naj ga drugič raje ne kritiziram?

Uf, nisem pa vedel, da ste vsi pri Maxu
No ja, očitno si vsaj ti pri meni. Vesel bodi, da ti ne zaračunam članarine
2.04.2008 ob 22:58
iztok jaz se tud ne strinjam s tabo…itak je vse na prostovoljni bazi…
2.04.2008 ob 22:58
Zalostno. Tudi sam sem clan kluba, pa ne da bi kaj zasluzil, kot je omenjeno zgoraj, ampak iz cistega veselja, tako kot vecina konjickarjev v vecini klubov. Pomagam pri organizaciji nekaterih projektov, brezplacno.
Grega
3.04.2008 ob 00:40
Iztok včasih res brezveze pretiravaš, kot mali otrok. Počasi postajaš že kot Dajana, kjer bi moralo biti na tem svetu vse pootročeno in na nivoju otroškega vrtca.
Očitno še boš počasi začel podpirati cenzuro interneta, filmov, vrgel bi playboy s polic trgovine in podobno. Tega od nekega ljubitelja kulture ne bi pričakoval…
3.04.2008 ob 01:52
Hvastja, če si pravi Gregor Hvastja, ti moram najprej čestitati za vse tiste punce, ki jih prepričaš za poziranje. To je doslej izmed vseh Slovencev uspelo samo tebi. Furaš hudo uspešno sceno in od tega živiš, kar je pohvalno v vseh pogledih. Morda tole društvo prav s tvojo pomočjo postane nekaj več kot trenutno obeta. Samo Max bo namreč premalo.
Pijanec, brez skrbi, nisem noben klerikalec in konzervativec. To pa bi že lahko vedel. Tudi iz mojih številnih objav. Sem le nekdo, ki meni, da je tole zaenkrat na nizkem nivoju in nekdo, ki pravi, da je prišlo vsaj trideset let prepozno. A pustimo času čas, pustimo se presenetiti. Če pridejo na volitve, pa morda dobijo moj glas, saj bi v parlamentu raje gledal nage babe kot Janševo vlado
3.04.2008 ob 12:32
Na zacetku sem bil res skepticen, potem pa sem videl, predvsem ko so prisli na sekskurzijo v Brno, da ne gre za krdelo pacientov, ki imajo sicer tezave z navezovanjem stikov z neznejsim spolom, ampak za cisto super ljudi, in ne samo to, med aktivnimi clani je tudi precej deklet, mladih in simpaticnih. To, kako se trudijo me je prepricalo, da bom vedno pripravljen pomagat, ce bom le lahko. Gre za klub, kot katerikoli drugi, z veliko aktivnostmi na prostovoljni bazi, na ljubiteljski… prej bi rekel da so posamezniki veliko investirali, kot pa da bi kdo kaj resnega zasluzil.
Lep pozdrav iz Brna.
GH
3.04.2008 ob 14:18
Hvastja, zelo pohvalno, da rad pomagaš tudi gratis. To pomeni, da si pravi ljubitelj zadeve. Je pa tudi res, da si moral v tujino, saj tukaj za tvoj posel ni bilo pravih pogojev. Kot sem rekel, Maks sam ne bo zmogel, zato je prav, da ima pomoč tudi od drugod. Edino na tak način bo namreč tole zadevo sfural do nivoja, ki je potreben, da ljudje potem ne bomo imeli takšnih pomislekov.
3.04.2008 ob 18:23
Hmmm… čisto slučajno sem našla tole… in verjetno sem res ena NORICA, da berem… Kdo sploh si, Iztok?! Nekdo ki služi s tem, da provocira in kritizira in ljudje to berejo?! Ok, ker sem zavedna, aktivna in požrtvovalna članica Zavoda (mlada, nezafrustrirana, a spodobna ženska), ti rečem: HVALA ZA REKLAMO! In Nikita, dobrodošel.
Mislim, da je nekaj najlažjega na svetu kritizirati in nekateri od tega celo živijo. Da pa bi zbrali pogum in iz nič začeli ustvarjati nekaj, teh je bolj malo. Maxi ima veliko pomočnikov z različnih področjih, ki mu bodo pomagali, tako da ne skrbi. In nihče ne služi mastnih denarjev. Če pa jih kdaj bodo, bo to zasluženo, ker se trudijo - čeprav s tako prijetno temo kot je sex in pornografija in LEPE ženske.
Slovenci se moramo malo razživeti in če nam Zavod pomaga pri tem, ali lahko to merimo v cekinih? -koliko pa je 15 evrov?! Če grem med tednom zvečer na pijačo s prijateljico zapravim več denarja!
Za 15 evrov sem (med drugim) dobila en kup novih znancev in nekaj prijateljev, ki so vsi po vrsti v redu ljudje (čeprav sem se na začetku bala “pacientov”), ki znajo uživati življenje in celo lahko rečem, da KULTURNO. Kot sem se na lastne oči prepričala v Brnu. In en kup smeha in dobre zabave (seveda ne, če ti paše posedati v dolgočasnem lokalu s kavico z dvema žličkama sladkorja in tiho instrumentalno muziko v ozadju).
In kaj potem če se jim je uresničila želja, da bi v živo videli zakulisje snemanja porniča? Koliko ljudem je to omogočeno? Pravih “pacientov” ne zanima ozadje, zanima jih samo drka*** pred TV.
Da pa zavod ponuja marsikaj, pa… ah, si pač človek, ki se zadovolji s površinskim pregledom internetne strani in misli, da že drži boga za jajca in ima o vsem mnenje. Jaz pa pač raje nimam mnenja o stvareh, o katerih pojma nimam, zato ti svetujem enako.
Če pa ne maraš sexa in razbijanja tabujev, ti pa priporočam, da pobrskaš po svoji duši zakaj je tako.
3.04.2008 ob 18:28
Hitroritka, torej tisti, ki se ne bo včlanil v to društvo, ne mara seksa in je z njim nekaj narobe? Torej zanimivih in odprtih ljudi ni moč spoznati nikjer drugje? Se ti ne zdi, da imaš prav ti težave na seksualnem področju in da ti jih bo tole društvo pomagalo odpraviti?
To je navsezadnje pohvalno, toda le zakaj misliš, da imajo tisti, ki jih tole ni prepričalo, seksualne probleme ter so zavrti. Nikjer namreč nisem zapisal, da me moti taka zadeva. Zapisal sem, da je zaenkrat le na nekako nizki ravni in ne ponuja nič takega, da bi mene osebno premamilo v članstvo. Očitno je tebi dolgčas, pa rabiš malce popestritve. Pa kaj, tudi to je okej.
In ja, tega nisi našla čisto slučajno, to si našla zato, ker so ti rekli kje se nahaja in da napiši kaj pohvalnega o društvu, ki seveda rabi nove člane.
In kot si rekla, tudi jaz jim s temle zapisom v bistvu delam reklamo. Nikita je celo povedal, da se je zaradi mene včlanil
In še enkrat, proti Maxu nisem zapisal nič. Max mi je od nekdaj huda faca.
3.04.2008 ob 19:32
ritka, ravno stvari, ki jih opisuješ ti, kažejo na “pacientnost”.
Praviš “Slovenci se morate malo razživeti, bla bla bla”…žalostno je, da potrebujete ZAVOD, da se vam to uresniči.
Zakaj bi si rabila ogledovat zakulisje snjemanja porno filmov, če lahko vzameš sama kamero v roke, kadar si s fantom/jebačem/karkoli že imaš raje… in iz prve roke spoznaš in zakulisje in prizorišče snemanja vročih filmčkov. Je veliko bolj zabavno.
Za osvoboditev tabujev, zadržkov in zavrtosti je potrebno uporabiti LE MALCE DOMIŠLJIJE, ne pa hiteti v prvi zavod, ki se ponudi. In zdaj boste Slovenčki veselo in kao revolucionarno vzklikali “smrt predsodkom, svoboda pornografiji”, v privatnosti svoje spalnice pa boste še vedno frigidni. Kje je smisel?
Za konec še eno vprašanje bolj osebne sorte ter prijateljski nasvet….si si že kupila spermolov, kot bi se to spodobilo za zagreto članico?
Predlagam ti, da si namesto kolegic omisliš kakega žrebca. Garantiram, da te bo osvobodil bolj kot katerikoli zavod. Če seveda ne bo pacient.
Lp
3.04.2008 ob 20:05
Tina, le pazi, da te Max ne pokliče za predsednico Zavoda
3.04.2008 ob 20:49
Iztok pač ni na našem nivoju, o zavodu in stvareh, povezanih z njim, se mu ne sanja, oz. sploh noče nič izvedeti. Tudi prav, takih namreč nočemo.
Pazi pa se, da ne boš zabredel v kakšne resnejše težave zaradi javnega (če sploh lahko rečemu tvojemu blogu tako) obrekovanja, natolcevanja in klevetanja.
3.04.2008 ob 21:02
Članica, zdaj pa že grožnje al kako? Se pravi, če nisi z mano, si proti nam al kako? Daj no daj, saj nikogar ne napadam. Le svoje mnenje sem napisal. Nič drugega. Kaj ste tako občutljivi? Zakaj kritike ne vzamete dobronamerno in izboljšate program? Sicer pa, od kdaj je svoboda govora prepovedana? Smo res tako daleč, da ne sme nihče več nič povedati na glas? Prav zato imam že v naslovu bloga besedo na glas tudi prečrtano. Madona, greste se liberalce, potem pa takole napadete nekoga, ki vas je pač malo pokaral. Sicer pa, ne boš mi zdaj menda rekla, da boste zaradi mojega zapisa izgubili člane in imeli slabo ime v javnosti. Daj no daj, mam hudičevo bran blog, a tako pa spet ne, pa še upoštevajo me le redki
In ja, kje za vraga si razbrala, da klevetam in blatim?
5.04.2008 ob 20:44
Hoj Iztok in ostali.
Tako kot ti
Kako bi ti imenoval tvoje razglašanje članov Zavoda za bedake, program pa za cenen in klišejski, poln kurbarije?
Predlagaj raje kako KONSTRUKTIVNO kritiko. Saj veš kaj je to? Predlagaj konkretne, izvedljive stvari, da se bo (po tvojem nizka) kvaliteta dvignila in da se boš z veseljem včlanil tudi ti in Tinimalini podobni. Zakaj ne, to ima nek smisel.
To, da zanimivih ljudi ni moč spoznati drugje ne trdim, povem pa da jih je možno tudi v zavodu.
Zame osebno je Zavod nekaj drugega, ne reševanje frustracij, za katere menim, da jih nimam. Gre za en kup zabave in “malce drugačen” hobi - saj veš, namesto zbiranja prtičkov in znamk.
In ja.. nihče mi ni rekel, naj hvalim društvo, ker imam svojo lastno pamet in mnenje in če mi Zavod ne bi bil všeč, ne bi bila v njem
Tinamalina, ne vem zakaj povezuješ odprtost navzven za sex s frigidnostjo za štirimi stenami? Zase morm rečt, da sem vsekakor nisem frigidna in da vseeno mi pa sede nekaj družbe (strogo prijateljske narave), da se skupaj poveselimo ne samo ob klepetu ob kavi
Ja strinjam se s tabo, da je potrebna določena mera domišljije za popestritev… ampak nekateri pa mogoče v spalnicah mislijo da počnejo “packarije, da se jim bo posušila roka, zrasle kocine po obrazu,…” zakaj ne bi takim pokazali, da niso sami? Zakaj bi bili pogumni, odprti samo v varnem zavetju spalnice (ali kuhinje in hodnika, če smo slučajno veliki avanturisti)?
Žrebca za zajahat že imam, tako da ni za bati, da sem ena izmed (po mnjenju nekaterih) frigidna samotna pacientka
Tinamalina, zakaj torej tebe moti taka ustanova, ko pa se mi zdiš prav poskočna ženska z lastno zbirko domačih pornjakov?
Sex je tako vedno bil in bo predmet žolčnih razprav, kjer bi se lahko “nasprotni” tabori pobili med seboj, pa še ne bi bili sklepčni.
7.04.2008 ob 16:50
Hitroritka, fino, da ti je Zavod kul in da si širiš obzorja. Tako kot sem rekel, meni zaenkrat še ni. Ko mi bo, bom povedal, da mi bo. Konkreten predlog? Namesto striptizet, ki jih pozna vsak kmet iz vsake kmečke veselice, naj pride vsaj Amber Lynn. Naj pridejo vsaj tiste porno zvezde, ki nekaj veljajo. Hudiča, naj pride vsaj Jenna Jameson. Ko se to zgodi, pa bo tale Zavod zame nekaj posebnega. In ja, ko bodo namesto najetih tujcev v živo seksali Slovenci, bo tudi bolje. Magari v parlamentu.
Res je, seks je kul, toda ne vem zakaj bi moralo biti kul tudi vse, kar je z njim povezano.
A veš, ker se babe pač slačijo, je pač kul. Ker dva fukata, je pač noro dobro. Ker je lezbo šov, je pač zakon.
Daj no, to ni dovolj. To je zaenkrat le trideset let za Evropo.
9.04.2008 ob 09:50
Iztok, ne vem na kakšne kmečke veselice ti hodiš,…
Na koncu koncev lahko tudi Amber Lynn in Jenno označimo samo kot “babi, ki se slačita;” in bo “samo še en lesbo šov” (če jih damo skupaj) Ali sta onidve drugačni, ker sta svetovno znani in nanje drk* večina?
Razmišljam, ali je bolj važno, kdo (po narodnosti in imenu) se slači ali je važno, da slačenje zgleda apetitlih (in doseže svoj namen)?
Če bodo seksali v Parlamentu, bom mogoče začela spremljati politiko
Kaj je zate v času z Evropo, če smo mi 30 let za njo? Daj pomagaj, da stopimo v korak z “napredno” Evropo.
10.04.2008 ob 01:46
Hitroritka, Amber in Jenna sta celebrities v splošnem pomenu besede. Tele punce pa so pač striperke, katerih imen ne ve nihče.

Če ti je ugajal njihov strip in če ti je bil kul tisti seks, okej. Pač ti je bil. Meni po slikah sodeč ni bil. Morda bi bilo v živo drugače, a res nimam potrebe, da bi gledal nek povprečen par, ki pač seksa. Le zakaj? Raje gledam sebe in svojo punco.
Glede seksa v parlamentu se strinjava
Evropa je to imela že zdavnaj. Recimo Nemčija ali kak Amsterdam. Saj veš kaj hočem reči. Pač tak halo za stvar, ki pravzaprav sploh ni novost in nič posebnega. Pač zavod, kjer se fuka in slači
10.04.2008 ob 21:29
Nekje je treba začeti. Brez reklame te pač noben ne bo spoznal - tako striperk kot Zavoda. Tudi Jenna je bila enkrat samo “ena brez imena”. Je tako? Z reklamo in
trd(n)im delom pa se je povzpela med zvezde, ki jih celo ti ceniš. Zakaj ne bi pomagali neuveljavljenim? Zakaj bi stalno žvečili že videno? Kaj veš, na kateri kmečki veselici najdemo naslednjo Amber…
Mogoče so tud “Rdečo četrt” na začetku oglaševali (in še sedaj jo, vsaj naše turistične agencije), sedaj pa je nekaj vsakdanjega. Tako kot Zavod, ki je trenutno nekaj novega v Sloveniji in čez čas bo nekaj vsakdanjega (in si bodo tuji turisti hodili sem preko agencij “ogledovat Zavod 69″)
Navsezadnje živimo sprva v Sloveniji in smo v marsičem za Evropo. Bo moral sedaj vsak, ki bi rad videl nago žensko in fuk v živo leteti v Amsterdam?
Vsak ima svoj okus, vsake oči svoj`ga malarja, nekaterim je bil program všeč, nekaterim ne - važno je tudi spremljajoče vzdušje (iz slik se tega ne vidi).
Še vedno pa mi nisi razložil zakaj je TEBI bolj všečno če fukajo in se slačijo celebrities? Morajo biti ekstra lepe/i, da pritegnejo tvoj pogled in dvignejo tvojega? Ali je vse samo v imenu in “nazivu”?
Lep večer še naprej!
10.04.2008 ob 21:31
Hitroritka, mojega dvigne samo moja punca. Za inspiracijo ne ne rabim nobene druge nagice. To seveda pomeni, da ne potrebujem niti Zavoda 69.
11.04.2008 ob 10:29
Upam, da ti punca ne pobegne
Torej potrbujemo Zavod, da se nam dviguje in vlaži… hehehe.
Uživaj Iztok, dokler še lahko…
13.04.2008 ob 00:55
Iztok razširi si obzorja in postani član zavoda 69.
Thing abouth that! Toplo priporočam.
13.04.2008 ob 01:08
Aja če ti je preveč 15 eur za članarino me prosim prosi za sponzorstvo z velikim veseljem g. Gartner te osrečim.
Pa ne zato, ker vsi pravimo da si “smotan” ampak zato,ker mislim,da boš v zavod prinesel svež veter.
Obuj čevlje in se odpravi v Himalajo!!!
13.04.2008 ob 01:16
Aja pa še to t boš prišel k meni na Tajsko(samo za člane se bo treba pač včlanit g.Gartner) te bom obravnaval kot človečka z zaslugami.
Vse Tajke bom spomnil da maš najdašega.
Tko da se ti ni treba bati da boš sam spal mislim da jih boš mel vsaj 5 na sebi…..
Te pozdravlja Častni konzul 69v za Tajsko AlexThai iz Pattaye.
14.04.2008 ob 08:06
Alex, zaenkrat bom tvoje povabilo zavrnil. Tajk pa ne rabim, saj niso moja scena. Pa brez zamere.
In ja, obzorja si raje širim v postelji s svojo punco. Odlično nama gre. In to brez članarine.
12.05.2008 ob 09:11
za kozlat, od kaj je pa pornografija znak odprtosti in biti brez predsodkov? Pornografija obstaja RAVO zaradi ne odprtosti in seksualnih predsodkov, ter jih še dodatno ustoličuje. Butli!
6.06.2008 ob 17:43
Uglavnm folk…kwa je z vami??
Obnašate se k naibl potrebni najstniki… Kok punc, k se slačjo, pa mislte, da se prostovoljno oz. so v to prsiljene??
Ma vi ste neumni celi an… pa na ta Zavod se prijavlja a lot of najstnikov… Kam pa bomo pršli tako? Si predstavljate, da to gledajo vaši froci??
6.06.2008 ob 19:57
Vanja, Aurora
6.06.2008 ob 20:35
Aurora, najstniki se po moje ne morejo prijaviti, saj je starostna omejitev. Upam, da se ne motim.
6.06.2008 ob 20:40
Iztok: A dej no. Saj veš, v glavnem, da piše, da moraš biti polnoleten.
Poglej to: http://www.ednevnik.si/entry.php?w=lucille95&e_id=63270
6.06.2008 ob 20:44
Dajana, pogledal, ampak ne štekam kaj si želela povedati
Ja no, če piše, da moraš biti polnoleten, pol pa okej, pol pa to niso več najstniki in je ta bojazen odveč.
6.06.2008 ob 20:49
Dej, no, Iztok, nisi razumel, kaj sem hotela povedati? Punca je imela razgovor za službo in moški, ki jo je čakal je masturbiral in gledal porniče????
Glede tega idiotskega zavoda:
1. Ne vem, če to piše, nisem šla gledat.
2. Tudi, če piše… a to pomeni, da so odvezani odgovornosti, če gor klikajo najstniki? Kdo pa to preverja???
6.06.2008 ob 21:11
Dajana, najstniki klikajo na vse mogoče porno strani. Tudi Zavod 69 seveda ni izjema. Tu ne boš spremenila ničesar. Na tebi pa je, če bo na take strani klikala tudi tvoja hčerka.
Sem razumel, a kaj naj. Pač je počel, kar je počel. Kaj mu naj