IZTOK faking GARTNER

Vloga Za Emo v kina prihaja 23. oktobra

« | | »

Ni važno kako mi je ime in kaj sem dosegla, važno je, da sem lezbijka

29.03.2008

Zadnje čase se na naši blogosferi pojavlja vse več lezbijk. Vse več punc, ki jim ni nerodno priznati, da so lezbijke. Da ljubijo ženske in da jim to paše sto na uro. To je seveda pohvalno, saj vidim, da istospolna ljubezen ni več tak tabu in da deklet ni sram javno priznati svoje spolne usmerjenosti. Okej, toda vseeno imam občutek, da se mečejo ven. Da jim je to priznanje najbolj pomembna stvar v življenju. Da se s tem hvalijo in so prav na to najbolj ponosne. Ni jim važno, da recimo študirajo pravo, važno jim je, da so priznale, da so lezbijke. Ni jim važno kdo bo zmagal na volitvah, važno jim je, da so priznale, da svojo partnerko rade božajo po joškah. Ni jim važno, da so dobile novo službo, važno jim je, da so odkrile čare vibratorjev. Samo seks in seks. Kot da bi želele v resnici le rajcati tipe in lezbištvo furati le za imidž. Le za zabavo. Le zato, da imajo o čem pisati. Hudiča, saj sploh ne verjamem, da so v resnici lezbijke. Če pa so, pa jim gre zraven nasmeh. Recimo pri lizanju mucke, ali pri gnetenju prsi svoje partnerke.

A je to, da pišeš o seksu s svojo partnerko res tako nujno? Imaš kot lezbijka potem občutek, da si naredila nekaj velikega?  Se s tem dejansko mečeš ven? Je vse skupaj res tak tabu, da imaš občutek, da ga boš s takim zapisom porušila? Res me zanima koliko blefa je v teh puncah in v lezbijkah na splošno. Zdi se mi namreč, da prava lezbijka svoje usmerjenosti ne bi obešala na tako velik zvon in to v čisto vsakem svojem zapisu. Rekoč, lezbijka sem in na to sem ponosna. Okej, bodi ponosna. S tem ni nič narobe. Toda zakaj preprosto ne poveš, da si lezbijka in da je to pač to. Zakaj tak pretiran zanos in odkrivanje Amerike, ki je že odkrita.

Hudiča, a res še vedno živimo v družbi, kjer je homoseksualnost tak dosežek, da bi si zanj vsak posameznik zaslužil medaljo in film, v katerem bi ga igrala Ellen DeGeneres?

In ja, so lezbijke v spolnosti res tako zavrte, da se morajo osvobajati s pisanjem seksualno nabitih blogov?

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 29.03.2008 ob 12:33 pod erotika, vsakdanji lajf. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

52 odgovorov na “Ni važno kako mi je ime in kaj sem dosegla, važno je, da sem lezbijka”
  1. Alex van der Volk - 29.03.2008 ob 12:57
    Alex van der Volk

    Ne vem sicer kje ti odkrivaš takšne bloge, jaz namreč nisem zasledil še niti enega

  2. iztokgartner - 29.03.2008 ob 13:03
    iztokgartner

    Alex, potem pa zelo slabo spremljaš kaj se dogaja okoli tebe :)

  3. Zvita T.v. - 29.03.2008 ob 13:11
    Zvita T.v.

    Jst sem opazila že 2 ali 3.. pa dobro, nisem neki brala, tu pa tam preletela kakšno vrstico, tako da se mečejo ven res ne morem trditi.. In ja, če si homoseksualec in boš o tem govoril na glas, direktno in izbral tiste prave besede, katere bodo obiskovalce tako nažigale, da se bodo še vračali, si zmagal. Ampak zmagal si tudi, če samo omeniš eno od bolj znanih imen blogosfere, ga malo popljuvaš in kregarijo zganjaš. Ampak zmagajo itak slednji :roll:
    1:0 za tiste, ki hočejo vedno biti v središču pozornosti proti lezbijkam.

  4. Zvita T.v. - 29.03.2008 ob 13:17
    Zvita T.v.

    V bistvu, kar sm hotla povedat je to, da one nikomur s tem ne škodujejo, medtem ko neprestano objavljanje o Simoni R. ali Dajani in drugih škoduje. Ampak vi beboti si ne znate dopovedati.
    A je to, da non stop nekoga pljuvaš in njegovo ime obešaš na veliki zvon res tako nujno? Imaš kot tak potem občutek, da si naredil nekaj velikega? Se s tem dejansko mečeš ven? Je vse skupaj res tak nujno, da moraš to preprosto napisati, da se bo kaj dogajalo na tvojem blogu? Res me zanima koliko neumnosti in slame je na splošno v glavah takih ljudi. Zdi se mi namreč, da dober bloger ne bi imena drugih in obrekovanja ipd. obešal na tako velik zvon in to v kar nekaj zapisih. Zakaj tak pretiran zanos in odkrivanje Amerike, ki je že odkrita?
    Eni z usmerjenostjo drugi z neumnostjo..

  5. iztokgartner - 29.03.2008 ob 13:18
    iztokgartner

    Zvita, ampak zakaj bi se moral človek ven metati s svojo spolno usmerjenostjo? Zakaj bi moral namerno pisati reči, da bi potem kao zmagal. Ta tvoja teorija se mi zdi naravnost trapasta.

  6. iztokgartner - 29.03.2008 ob 13:26
    iztokgartner

    Zvita, kaj te matra? To kar pišeš nima nobene zveze, saj kot vidiš nisem omenjal nobenega imena in bloga. Govorim le o lezbištvu, ki se mi zdi malce zaigrano vsaj na teh blogih in tudi na splošno. Nikogar ne kritiziram kako piše. Govorim o njegovi spolni usmerjenosti. Preden napadaš probaj malce bolj razumeti kaj sem želel reči.

  7. Zvita T.v. - 29.03.2008 ob 13:37
    Zvita T.v.

    Jao, ja jst te razumem. Men dol visi zanje, zaradi mene lahko 100x na dan povedo da so lezbe pa kako imajo rade svoje drage etc.. Jst sm pač zastavla podobna vprašanja, samo v drugačni obliki, kaj ti ni jasno?
    Na živce mi gre, ker se ob vsako stvar obregneš, medtem ko si sam skoraj enak!
    Ti ne razumeš kaj sem hotela povedati, to je to.. ali pa nočeš, ne vem.

    Da pa odgovorim na tvoja vprašanja, da bo Iztok sit pa Zvita cela. Ja, morajo pisati o seksu s svojo partnerico, morajo obešati na veliki zvon, da so to, kar so, naj se mečejo ven če se želijo, so le pika izmed mnogih.. vsak ma svoje veselje. Kot sem napisala, eni z usmerjenostjo, drugi pa z neumnostjo ne? :)

  8. iztokgartner - 29.03.2008 ob 13:44
    iztokgartner

    Zvita, točno vem kaj si hotela povedati. Dala si primerjavo z mano, ko sem pisal o Simoni Rebolj in Dajani ter se po tvoje metal ven ter nabiral komentarje. Prav to je zgrešena primerjava z lezbištvom, saj one pišejo pretežno o seksu, jat pa sem recimo o Dajani napisal le dva posta, o Simoni pa recimo tri. In to je od 1200 kolikor sem jih doslej napisal, kaplja v morje, se ti ne zdi. In s temi tremi si nikakor nisem dobil kao popularnosti, saj so tudi mnoge druge teme bile huda zanimive. Tvoja primerjava je torej tokrat čisto odveč. Bila bi smiselna, če bi se spravil na nekoga osebno in zapisal, da je recimo beden, ker je nekoga šinfal. To pa bilo pljuvanje v lastno skledo. Tole pa je le zapis o mojih dvomih v njihovo spolno usmerjenost. Nič drugega. In še enkrat poudarjam, da nisem omenil nobene z imenom in naslovom bloga. Ma jasno, da se bom obregnil v tako stvar, če je neresnična in čisto brez potrebe. Morda le zato, da se ven vržeš ti. No ja, sicer pa tudi ti nisi čisto brez greha, a ne. Si pozabila, da si v enem svojem zapisu o meni pisala in o tem koliko blogov napišem. Eh, res nepotrebne primerjave.
    In ja, če bi me res razumela, potem ne bi pisala tega kar si.

  9. rockstar - 29.03.2008 ob 13:47
    rockstar

    Ne vem sicer kje si prebral o božanju jošk in lizanju muck… tega jaz še nisem zasledila. Kao lezbijke gor ali dol – moški so tisti, ki jih to rajca, ki jih to zanima, ki to berejo. Ker poglej – pišeš o lezbijkah, gejev pa sploh ne omenjaš.

  10. kristina - 29.03.2008 ob 13:49

    Sicer ne spremljal drugih blogov, razven tvojega in od TineMaline, tako da ne vem, kaj so dogaja na drugih blogih. Se pa meni tudi zdi dovolj, če nekdo pove, da je homosexualec. Podrobnosti o spolnem življenju pa naj zadrži zase, ker mislim, da je le to zasebna stvar.

  11. iztokgartner - 29.03.2008 ob 13:52
    iztokgartner

    Rockstar, ne bom povedal, kje sem prebral, saj ne želim nobene izpostaviti. In govoril sem tudi na splošno. Ne samo na blogih. Lahko pa bi rekel, da sta ti in Devon svetle izjeme, saj pišeta o mnogih rečeh ter sta mi prav zato zelo kul. Vajina usmerjenost mi je kul in simpatična, saj je ne obešata na veliki zvon in točno vesta zakaj se gre.
    Geje sem izpustil, saj se mi zdi, da je to njih že preživeto in da se prav lezbijke zadnje čase “mečejo ven”. A veš, čedalje več jih pride iz “omare” in so potem kao junakinje za vse okoli sebe. To mi je v bistvu nekako čudno. Ma saj to, da si lezbijka pa ja ni več nek tabu. Saj jih ni malo.
    Sicer pa, a ni smešno, da si lezbijka, s tem pa kao rajcaš tipe? Ironija je na vrhuncu.

  12. iztokgartner - 29.03.2008 ob 13:55
    iztokgartner

    Kristina, ne gre za to, da ne bi smel pisati tudi o tem. Saj navsezadnje mnogi pišemo tudi o seksu kdaj pa kdaj. Toda pri teh zapisih mi je vse tako zaigrano po večini. A veš, napisani so samo zato, da vzbudijo pozornost. Premalo iskrenosti občutim v njih. Morda se motim, a tak občutek imam. In to samo pri blogih, ki jih pišejo lezbijke. Pa tudi pri izjavah, ki jih dajejo na splošno po vsem svetu. Neka kvazi feministična sranja po večini.

  13. rockstar - 29.03.2008 ob 13:55
    rockstar

    Ekzekli. Vsem moškim so lezbijke noro všeč. Vsak bi ga dal vmes. Mogoče je res ravno to razlog, da nekatere pač hočejo bit predmet poželenja. Takim rečemo wannabe lezbijke. :)

  14. iztokgartner - 29.03.2008 ob 13:57
    iztokgartner

    Rockstar, bravo. Zdaj pa si zadela bistvo. To niso lezbijke, to so wannabe lezbijke. No evo, še en dokaz zakaj si mi ti kul. Si kar si in to je največ kar lahko človek doseže pri samemu sebi.

  15. rockstar - 29.03.2008 ob 13:58
    rockstar

    *blush*

  16. Zvita T.v. - 29.03.2008 ob 14:00
    Zvita T.v.

    O ja, grešila sem, res sem te hudo užalila kajne? Dej dej :)

    Ja, nisi nikogar omenil, vem, sem videla, tega tudi nikjer nisem omenila. Sem pa dala primerjavo med tem, kako se kdo izpostavlja in ven meče, in s tem nisem mislila samo nate, prej na koga drugega. Če so lezbe ali ne.. nima veze, vsak ma svojo tehniko, s čimer bo pridobil bralce. Naj hlinijo, niso edine.

    Se pa popolnoma strinjam z rockstar, moški so tisti ki jih to rajca, in večini je vseeno, ali je blefiranje wannabe lezb ali ne.

  17. iztokgartner - 29.03.2008 ob 14:01
    iztokgartner

    Zvita, nisi me užalila, samo bedna primerjava je bila. To je vse.
    Se mi zdi pa žalostno, da pišeš bloge zaradi tehnike pridobivanja bralcev in izbiraš samo teme, ki bodo kao vlekle.
    To ni noben užitek.
    In ja, pri teh lezbičnih blogih ne gre za nabiranje bralcev, ampak za metanje ven na splošno. Za ego. Za dokazovanje poguma pred družbo. Velika razlika, ki si jo ti očitno zgrešila, saj si pomislila na bralce.

  18. iztokgartner - 29.03.2008 ob 14:05
    iztokgartner

    In da ne pozabim, moški imajo zgrešeno predstavo o lezbijkah iz porno filmov. Tam so vse lepe in seksi, v realnem življenju pa so čisto normalne in navadne ženske.

  19. rockstar - 29.03.2008 ob 14:10
    rockstar

    …in v realnem življenju znajo predvsem seksat. To kar se vidi v porničih je katastrofa. V resnici je boljše. ;)

  20. mica - 29.03.2008 ob 14:40
    mica

    hehe, predvidevam, da je večina ljudi podobnih meni :-)
    proti enospolnim nimam nič, toda bogvaruj, da si pričnem predstavljati, kako poteka njihov sex.
    takrat pa me nekaj zagrabi v želodcu in nastopi celodnevno prostovoljno odpovedovanje hrani
    :-)

  21. Kobrowsky - 29.03.2008 ob 14:46

    Prósim, če objaviš seznam objav, kjér so opisani spolni akti med lézbijkami.
    Roko imam žé pripravljeno.
    Hvala.

  22. iztokgartner - 29.03.2008 ob 14:56
    iztokgartner

    Mica, kaj pa nežni poljubi dveh kosmatih moških?

    Kobrowsky, pacek si. Ni šans. Ne bom ti pomagal pri masturbaciji :)

  23. tinamalina - 29.03.2008 ob 15:10
    tinamalina

    Po svoje imaš prav, ja… moški geji se veliko manj mečejo ven s fafanjem, recimo hehe :)
    Meni so lezbijke zelo kul, če niso zatežene v tem smislu, ki ga opisuješ ti, Iztok. Verjetno je obratno ista situacija, pa jim gremo nekateri straighti na živce, nekateri pa ne.

    Moj kolega mi je pred tistim shodom v Ljubljani razložil, da nikoli ne bi šel na tako bedarijo, ker je on veliko več kot samo gej in ne misli biti zaradi svoje spolne naravnanosti protestna ovca pred parlamentom…ali nekaj v tem stilu :)

    Svaka čast pa rockstar in devon, ker sta po moje najbolj skuliran par na svetu :)

  24. Nikio - 29.03.2008 ob 15:20

    Po svoje žalostno, da človek svoje intimno življenje izbere kot jedro svoje identitete, na pa recimo intelektualne, športne, umetniške, znanstvene, poslovne ali drugačne uspehe.

    Zasebno življenje je pač nekaj, kar naj vsak sam rešuje in to je navsezadnje edina logika, ki vodi k strpnosti. Jaz ljudi v svojo družbo sprejemam na podlagi njihove celovite osebnosti in/ali sposobnosti. Kaj počnejo zasebno, me ne briga in se me ne tiče. Druge stvari so veliko pomembnejše! To pa da nekdo svojo intimnost na glas razglaša, je ravno zaradi tega pomilovanja vredno.

  25. simonarebolj - 29.03.2008 ob 15:28
    simonarebolj

    @mica:
    A pri prizorih seksa heteroseksualcev se ti pa ne obrača želodec??? Zanimivo! Nastopajo isti spoli, samo druga kombinacija je. Nad čem se ti torej obrača želodec. Sklepam, da če bi bila lezbijka, bi se ti obračal želodec ob pomisleku na heteroseksualni fuk, al’ kako? Al’ hočeš povedat kaj drugega … Da včasih prekleto slabo kuhaš?

  26. peter skala - 29.03.2008 ob 16:10

    mislim da imamo moški napačne fantazije.kaj pa naj bi počel moški med dvema ženskama ki sta res lezbiki,mislim da sploh ne bi bilo tako zanimivo kot si včasih zamišljamo..o tem da je pa moderno biti homoseksualec,je pa že tako da se tudi mode hitro menjajo,čez čas bo pa moderno free love.komaj čakam

  27. iztokgartner - 29.03.2008 ob 16:12
    iztokgartner

    Peter, točno tako. Moška fantazija je glede lezbijk čisto zgrešena. In za to so seveda krivi porno filmi. V resnici bi prava lezbijka moškega požrla in ni varijante, da ga vzame v posteljo.

  28. Buba - 29.03.2008 ob 18:24

    haha, simona rebolj, sem hotla načet isto temo, ampak si ti več kot dovolj dobro povedala in z mnogo manj žaljivimi besedami, kot sem jih imela v mislih jaz…

    mica, need some sex, da ne boš več mislila na to, kako drugi seksajo? jaz si še v življenju nisem predstavljala, kako drugi seksajo, ne hetero in ne homo seksualci…v fantazijah ljudje ponavadi vidijo sebe in še koga, ali pa kake njim privlačne osebe, da se malo zagrejejo, nisem pa še slišala, da bi kdo fantaziral z namenom, da se bruhat spravi…svašta p…. rodi…čudne misli so to…
    saj tebi ni treba seksat z nikomer, če ne želiš, s kom pa seksa sosed pa tebe tako ne boli, ali pač???

    kriza, s čim se eni obremenjujejo…

    moški pač iščejo način, da bi 2 babnci dobli v postlo…pol pa se ponudijo 2 lezzy babncama, da lahko baterije prihranita in njega uporabita…šparovno naravnani moški…volk sit koza cela?

  29. Kobrowsky - 30.03.2008 ob 06:12

    @Iztok: Nitiz roko?

  30. iztokgartner - 31.03.2008 ob 08:56
    iztokgartner

    Kobrowsky, niti z roko. Žal.

  31. Kobrowsky - 31.03.2008 ob 09:44

    Znogico?

  32. iztokgartner - 31.03.2008 ob 10:23
    iztokgartner

    Z ničemer. Bistvo mastrubacije je v solo igri!
    Naj bo o tem dovolj besede, saj je to tema o lezbijkah.

  33. mica - 31.03.2008 ob 11:06
    mica

    Simona, včasih tudi kuham slabo. Ker se mi ne ljubi. Verjetno :-)

    Buba…hehehe…a si že kdaj sedela v čakalnici pri dohtarju ali kjerkoli drugje…recimo na letališču in čakala…ure in ure?
    Jaz ponavadi berem, a ko se navleičam…opazujem ljudi….in, no, ja…hehehe.
    V teh razmišljanjih mi gre čas najhitreje….
    se oproščam, ampak..tako je
    :-)

  34. iztokgartner - 31.03.2008 ob 11:09
    iztokgartner

    Mica, tudi ti si samo človek :)
    No ja, prepričan sem, da smo to tako ali drugače doslej počeli prav vsi.
    Recimo, da mimo nas prideta moški in ženska. Ona lepa, on pa grd :)

  35. Kobrowsky - 31.03.2008 ob 11:23

    Nerečem, daso védno lézbijke krive, daje mastur bacija zapo stavljena, ampak vtémpri méru so. Lézbijke, WHY?

  36. iztokgartner - 31.03.2008 ob 11:39
    iztokgartner

    Kobrowsky, če o masturbaciji ne pišeš, še ne pomeni, da je zapostavljena, kar pomeni, da jo lahko ti po mili volji izvajaš tudi sedaj. Zaradi mene tudi s pomočjo asociacij na lezbijke. Le mene pusti na miru. Jaz ti žal ne morem pomagati. Še posebej v praksi ne. Če pa masturbiraš ob gledanju moje slike, pa mi bo seveda v čast.

  37. tamy - 4.01.2009 ob 20:27

    te bloge sm že zasledila no ja sm jih tut že vidla sam nima veze uglavnm mejbi hočejo s tem povedati da ni nič narobe če ljubiš isti spol ali pa želijo da povedo še tiste ki so to zakrivale kar veliko let da se bi bolje počutile in da na njih nebi ljudlje gledali kot nekaj ne navadnega,vsak lahko govori kar žrli in mislim da to ni nič narobe čeprav včasih pretiravajo a mene to ne moti.

  38. IZTOK GARTNER - 7.01.2009 ob 00:24
    IZTOK GARTNER

    Tamy, kdo bi vedel kaj je pravi razlog za vse te bloge.

  39. lets see - 12.04.2009 ob 16:31

    poslušaj… vse lezbijke tega res ne obešajo na zvon tko kot ti praviš, samo lepo pa je govorit o ljubljeni osebi,.. dej povej po resnici da ko mas eno dobro punco pa si ful zaljubljen in vesel kr si končno z njo in bi rad čisto vsem povedal, js pa mam tašno srečo, da sem z tistole punco tam dol.. pa dej si mal poglej hetero strani, kolko se tam hvalijo da nucajo in pol lezbo strani in primerjaj, kdo več piše… hm…
    lep dan…

  40. Niko Brumen - 12.04.2009 ob 17:32

    Kaj pa če tipke niso povsem prepričane, da igrajo po pravi partituri?
    Kot tipi “s one strane Morave” ne morejo videti svojega obrežja v globalu?

  41. IZTOK GARTNER - 12.04.2009 ob 20:02
    IZTOK GARTNER

    Lets, vem kaj hočeš reči, a meni vseeno to deluje kot da se mečejo ven.

  42. ketna - 12.04.2009 ob 22:06

    Meni je zanimivo, da imajo skoraj vse lezbe pa homići zjebano otroštvo in zjeban odnos z enim od staršev ali pa kar z obema. V zadnjem času je vpliv homićevo oz., štangofafarjev zelo velik, ker vse več je mladenk, ki prepoznajo simpatičnost do neke ženske kot lezbištvo, to mi gre najbol na kurac. V usta si lahka zabijete vaše parade ponos, ki so tako nesmiselne kot je nesmiselen konj kot baletnik. Lahka me kličete homofob, jaz pa vam bom rekel, da mi lahka pofafate kurac. ZELO, ZELO na kurac pa mi gredo neki ljudi, ki bi radi vzgajali otroke v taki skupnosti, ker to pa RES NI NARAVNO. Se pravi ali so ti homiči in lezbe postali nekakšen underground trend družbe? Seveda živimo v moderni družbi in mene tisti pravi homiči in lezbe ne motijo dokler ne zahtevajo ne vem kakšnih pravic v zvezi z vzgojo otrok. Prav tako me motijo te parade ponosa, ki itak samo še napihnejo homofobijo. Pa še nekaj sem spoznal, da je večina lezb(ki jih poznam) tako grdih, da lahko mirno rečemo:”ni štapom je ne bi dirao!”. Seveda NE VSE in sedaj prosim preden me začnete označevati s homofobom preberite post še enkrat, ker ni proti homičem in lezbam ampak proti nekaterim javnim težnjam le teh. Zarad mene, če nek Janez fafa kurac nekemu Francu vsak dan, mene boli kurac, če neka Frančka fafa klitoris vsak dan! NE boli pa me kurac pri zadevah kot so DOLOČANJE mej v javnem izražanju oz. PREPREČITI, da postane to nek trend, ker prav ti wanna be ljudi povzročijo tru gej skupnosti več škode kot koristi.

  43. Samo V. Razmislek - 13.04.2009 ob 00:40

    Glej no glej. Ketna ima skoraj isto stališče kot RKC.

  44. ketna - 13.04.2009 ob 08:12

    @Samo V. Razmislek

    Ne še zdaleč ne in prosim, da me NE povezuješ s izkoriščevalsko organizacijo! Jaz ti govorim za vzgojo otrok iz družbenega vidika in slovenska družba VSEKAKOR NI dovolj detabuzirana, da bi nekako sprejela gej skupnost z otroki in trpel bi samo otrok. Sicer pa ti verjetno fafaš kurac župniku simbolično seveda tukaj pa pišeš, da je stališče RKC nekaj tko. A si se nažrl včerajšnega zajtrka?

  45. ametist - 13.04.2009 ob 08:45

    v enem ZOO vrtu so kupili mladega slona za razplod. Sedaj modrujejo, zakaj dati miljon Eur za istospolno usmerjeno žival, kajti skače samo za sloni in ne za samicami.

  46. Niko Brumen - 13.04.2009 ob 09:16

    Ketna – TI SI NOR! Sicer, po mojem mnenju, pozitivno nor, a še vedno nor, heheeh.
    Povedati takšno antitrendovsko resnico v času, ko ljudje lovijo svoj rep, ki nam je menda odpadel že, ko smo se spustili z drevesa in ga nismo več rabili za ravnotežje pri skakanju z veje na vejo in za obešanje oz. za peto oporno točko, lahko pomeni le to, da si nor.

    PRIPIS ZA KETNO: Časi se spreminjajo, mladenič – nekoč so se grde babe uveljavljale v športu, danes se pač … ja, bolj kot ne imaš prav. Grede in psihično nestabilne – prepotenca je zgolj posledica notranjih nestabilnosti in nezrelih iskanj. Pa strahov.

    BANANO V RANO IN BO!

  47. Anubis - 13.04.2009 ob 09:46

    IMHO je veliko bolje (če že), da otrok odrašča v istospolni družini, kot pa da odrašča v “normalni/naravni slovenski” družini, kjer mama bollj skrbi za svoje nohte kot za naraščaj, fotr pa gleda fuzbal in se naceja z alkoholom in (kar niti ni tako redko) zlorablja otroke, ker mu pač žena ne da. Ravno zaradi takih sprevrženih idej, da mora družina ostati skupaj ne glede na vse, zblojene matere raje pogledajo stran, ko pa da bi prijavile sfukanega očeta.

  48. ketna - 13.04.2009 ob 09:57

    @Anubis

    Ti govoriš o čisto napačni stvari in si kot novinarji. NI tema alkohol in družina ampak ali bi ti kot socialni delavec zagotovil otroku, da ga ne bodo jebali v glavo vsaj 14 let svojega življenja? Da ne bodo kazali s prstom na cesti za njim? To je tema ne pa alkohol. To se lahko pogovarjamo pod drugo temo ne pa pod to.

    @Niko Brumen

    Bolš bit nor kot normalen:P

  49. Samo V. Razmislek - 13.04.2009 ob 16:11

    ketna: otrok bi trpel zaradi takih kot si ti, ki se na zunaj delajo strpne, potem pa javkajo, da naša družba ni dovolj detabuizirana.

  50. ketna - 13.04.2009 ob 16:23

    @Samo V. Razmislek

    Sploh se ne delam strpnega. Nekateri me prepoznajo kot strpnega nekateri pa ne in se niti ne sekiram pod kaj me kdo prepozna. Pa upam, da se v nedeljo prav čas zbudiš, ko boš prisilno odšel v Cerkev:)

  51. ketna - 13.04.2009 ob 16:23

    @samo v poduk

    Ma nemoj?

  52. IZTOK GARTNER - 13.04.2009 ob 16:38
Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !