Zapisal iztokgartner | 16.3. 2008 - 21:56 - Kategorije: Aktualno in brez cenzure

Ko sem videl, da bo Borut Pahor gostoval v oddaji As ti tud not padu, sem bil prepričan, da bo nalogo opravil dobro. Nisem se zmotil. Opravil jo je odlično. Še bolje kot nekoč Janez Drnovšek pri Hribarju. In tak človek je zame primeren za najvišjo funkcijo v državi. Ker je funkcijo predsednika prepustil Danilu Turku, je prav da postane šef vlade. Jaz sem na njegovi strani. No ja, razen če bo tudi Janez Janša kdaj gost pri Ladu in Juriju in se bo držal bolje od njega.

 

Zapis je bil objavljen 16.3. 2008 ob 21:56 in je shranjen pod Aktualno in brez cenzure. Komentarjem lahko sledite z RSS 2.0 feedom. Lahko komentirate, ali pustite trackback s svoje strani.

« Recenzije: 10,000 B.C. || Deset razlogov zakaj ne bom gledal novega Big Brotherja »

109 komentarjev

  1. 16.3. 2008 @ 22:39

    Je bil cool ja. Smo se doma prav vsi nasmejali ;)

    Zapisal kristina
  2. 16.3. 2008 @ 22:40

    Dobr se je odrezal!!
    Jure je pa itak spet raztural

    Zapisal danijel24
  3. 16.3. 2008 @ 22:47

    Jure je zakooooooooooon. Škoda da ni on Viktorjev vodil, ker bi bilo zagotovo zelo zabavno ;)

    Zapisal kristina
  4. 16.3. 2008 @ 22:48

    ups…Jurij ne Jure… pardon

    Zapisal kristina
  5. 16.3. 2008 @ 23:04

    iztokgartner

    Kristina, Jure, Jurij, Jarij, Barij, Burij, Bizi, Izi, vseeno :)

    Zapisal iztokgartner
  6. 16.3. 2008 @ 23:12

    spookymulder

    Odločno preveč politike za oddajo, ki naj bi bila v prvi vrsti zabavna. Na trenutke je vse skupaj izgledalo samo še kot predvolilni oglas. A očitno tudi tak koncept politične promocije nekatere prepriča, kako se odločati na voliščih. Go figure?!?

    Prav tako veliko preveč štosov in namigovanj na Pahorjev zunanji izgled. Very original?!? Da sploh ne omenjam srhljivo širokega Pahorjevega nasmeška, s katerim bi brez težav kot Joker grenil življenje Batmanu. Sploh absurdno se mi je pa zdelo, kako Pahor promovira “zdravo” športno življenje, zraven pa sanja o cigaretah in večernih tabletah za spanje. What ever?!?

    Bizovičar in Zrnec sta iz oddaje v oddajo manj izvirna, kar je bilo tudi za pričakovati, glede na huronsko silovit začetek, kjer sta prehitro pokurila preveč idej. Edini del oddaje, ki me še vedno zares od srca nasmeje, je kotiček za male živali, kjer Zrnec zares blesti. Scenografija in predvsem osvetljava sta se od škrlatno-rdeče-rumenega začetka občutno izboljšali, a je vse skupaj še vedno neprebavljivo, sploh ko se kamera dvigne nad podest s fotelji.

    Po vsem tem se človeku prav kolca po Slonu in sadežu, ki politikov zagotovo ne bi takole ujčkala in pestovala, ampak glede na to, da je Zrnec na Viktorjih lepo pokazal, da se v Sloveniji celo komiku ironija na njegov račun zdi nič manj kot abotna, verjetno nobena televizija ne bo tvegala zabavne oddaje, v kateri bi, namesto nasmejanega, videli prepotenega Pahorja.

    Zapisal spookymulder
  7. 16.3. 2008 @ 23:33

    vlatka

    Iztok,

    politika je trda. In če nisi pokvarjen ali ambiciozen, ne moreš biti pravi politik.

    Pahor je srčen, taki pa ne morejo uspeti. ;)

    Zapisal vlatka
  8. 16.3. 2008 @ 23:50

    Pahor ni noben srček, samo izgleda tako.

    Zapisal davidpelko
  9. 16.3. 2008 @ 23:53

    iztokgartner

    Spooky, ti pa ne maraš Pahorja a ne?

    Vlatka, pusti se presenetiti. Mislim, da je čas, da tudi Slovenija dobi srce.

    David, tolko bolje zanj.

    Zapisal iztokgartner
  10. 17.3. 2008 @ 00:17

    spookymulder

    @iztok: Takega, kot se je predstavil v tej oddaji, zagotovo ne, kot politik pa ni niti najmanj napačen, a na žalost to še ne pomeni, da je božanstvo, ki bo s svojim prihodom vse postavilo na glavo (na bolje?), tako kot očitno nekateri pričakujejo - nenazadnje je še vedno “zgolj” politik. Mislim, da ob njegovem morebitnem prevzemu oblasti marsikaterega njegovega malikovalca čaka “a very rude awakening”!

    Zapisal spookymulder
  11. 17.3. 2008 @ 00:19

    iztokgartner

    Spooky, zakaj napoveduješ nekaj, kar ne moreš vedeti?
    In zakaj te je tako motil njegov nastop v tej oddaji?
    Misliš, da bi se Janša odrezal bolje?

    Zapisal iztokgartner
  12. 17.3. 2008 @ 00:49

    spookymulder

    Napovedujem zgolj tisto, kar je bolj verjetno. Seveda obstaja tudi možnost, da bi Pahor zvišal plače in pokojnine, znižal cene hrane in goriva, ljudem omogočil možnosti in pogoje za delo, ki si ga najbolj želijo opravljati, kapitaliste prepričal, da svoje dobičke delijo z delavci, Sanaderja prisilil, da nam odstopi Piranski zaliv in pusti Jorasa pri miru, gospodarstvenike in politike prepričal, naj več ne maltretirajo novinarjev ter v Sloveniji ustvaril tako pozitivno klimo, da se nam sploh ne bi bilo več treba bati globalnega segrevanja … kul, nimam nič proti, bom celo zelo, zelo, zelo, ZELO vesel, če mu uspe vsaj kakšna od teh stvari. Ampak ker sem po naravi bolj realist, kot pa iluzionist, bom na žalost ostal skeptičen in kritičen do takih pričakovanj. Pa brez zamere, g. Pahor in Iztok!

    Kaj me je motilo pri Pahorjevem nastopu v As ti tud not padu? sem navedel že v prvem komentarju, a ne gre toliko za njegovo osebnost, kot za celoten kocept njegovega nastopa v okviru šova. Janša (ali katerikoli drug politik) se v taki oddaji skoraj zagotovo ne bi mogel odrezati nič bolje, zaradi povsem preprostega dejstva, da zabava in politika ne gresta preveč dobro skupaj, vsaj v tako neizzivalnem formatu, kot smo ga tokrat videli, ne.

    Zapisal spookymulder
  13. 17.3. 2008 @ 11:04

    je bil na momente simpatičen, na momente preveč osladen.. v globalu pa cool..

    nej jelinčiča povabijo :D da vidimo kdo bo koga :D:D

    nikakor pa boljši od pokojnega drnija pri hribarju..tisto je bilo čisto nekaj drugega.. ;)

    Zapisal Jazzy
  14. 17.3. 2008 @ 11:04

    Kako je Pahor “zašvical” ko je bil enkrat pri Hribarju v oddaji Tistega lepega popoldneva-Spooky to je bla ena najbolj smešnih stvari sploh-človeku je ob hribarjevem spraševanju pot dobesedno začel liti po čelu in v eni minuti in pol je imel srajco premočeno.

    Zapisal g-bangin all nite
  15. 17.3. 2008 @ 11:14

    že s tem, da pride nek politik , ki cilja na najvišja mesta v državi, v neko tako burkasto oddajo, pri meni izgubi precej kredibilnosti.
    Mnenja sem namreč, da je vodenje države preveč resna stvar, da bi se dva klovna (v pozitivnem smislu) iz te osebe norčevala.

    Vsem tistim pa, ki padate na zunanjost (lepoto) politikov ali županov ali kogarkoli drugih vidnih osebnosti:

    Pred kakšnimi tremi (+ - ) leti so zaprli moškega, ki je bil obtožen spolnega nasilja nad nečakinjo /6 let/ in sponega nasilja nad lastno partnerico.
    Moški je bil- navidez-izjemno šarmanten, lep, in, žal, zaradi svojega videza je uspeval tako na sodiušču kot tudi v zasebnem življenju.
    Toliko v vednost.

    Zapisal MICA
  16. 17.3. 2008 @ 11:38

    ma mene pa ne moti, da se politiki udeležujejo takih oddaj, saj so tudi oni ljudje kot vsi ostali..je res vodenje države resna stvar, ampak to vseeno ne pomeni, da se ne smejo zabavt pa čeprav v eni TV oddaji…
    tudi skozi take fore, lahko marsikja pogruntaš o politiku ali komurkoli drugemu.. ni treba da jih skoz gledamo zategnjene in nenasmejane…

    Zapisal Jazzy
  17. 17.3. 2008 @ 12:33

    Boruta Pahorja v tej oddaji sploh nisem dojemala kot politika. Meni je bil res cool, to pa še ne pomeni, da bo na volitvah dobil moj glas… vsekakor mislim, da si v oddajah takega tipa, politiki ne morejo nabirat nekih političnih točk. Mi je pa fajn, da se tudi politiki vključijo v takšne oddaje in zaradi udeležbe v tej oddaji ni izgubil na svoji kredibilnosti. Na koncu koncev pač ljudje spoznajo človeka v bolj sproščeni, manj zategnjeni podobi. Me pa zanima, kako bi se Janez Janša obnesel v tej oddaji. Po mojem mu ne bi najbolj ratalo ;)

    Zapisal kristina
  18. 17.3. 2008 @ 13:21

    iztokgartner

    Gbangin, se spomnim tiste oddaje ja. Ampak po moje je bilo samo vroče v studiu, saj je bilo poletje. Morali bi klimo prpalit. Dvomim, da bi ga Hribar zmedel s tistim Kislim jabolkom, saj vprašanja niso bila ne vem kako nevarna.

    Spooky, po tvoje je potem vseeno kdo nam vodi državo a ne? A zame bi glasoval?

    Mica, zakaj bi moral biti šef države tako hudičevo resen človek? Prav to, da morda ne bo, mi daje upanje. Primerjave s človekom, ki si ga omenila, pa ne razumem prav dobro. Morda si hotela reči, da je Pahor na zunaj lep, notri pa pasja baraba, ki se ga je treba bati. No ja, za nasprotnike mu bo to seveda koristilo.

    Jazzy, točno tako.

    Kristina, Janša v tako oddajo niti neb šel. In prav to je razlika med njima. Borut je faca, Janša pa je le politik.

    Zapisal iztokgartner
  19. 17.3. 2008 @ 13:39

    “Ker je funkcijo predsednika prepustil Danilu Turku, je prav da postane šef vlade. Jaz sem na njegovi strani. No ja, razen če bo tudi Janez Janša kdaj gost pri Ladu in Juriju in se bo držal bolje od njega.”

    Meni se zdi da je tebi bolj vseeno kakor spookyu, ker tvoji razlogi so “nikakvi”.

    Me žalosti ko berem po blogih:”Jaz bom tudi volila Pahorja, ma tak lepe učke”
    Vzklikajmo povprečnemu slovenskemu intelektu.

    Zapisal nuky
  20. 17.3. 2008 @ 13:46

    iztokgartner

    Nuky, ti si tudi za Janšo a ne ? :)

    Zapisal iztokgartner
  21. 17.3. 2008 @ 14:10

    če je bil pa to odličen nastop Pahorja v oddaji, potem imaš res obupen okus, ali pa mu lezeš nekam, in računaš na položaj v Pahorjevi morebitni vladi. Takšnega slinjenja in pocukranosti, ki jo je izvajal Pahor v oddaji še nisem videlk nikjer in nikdar.Meni je bilo nerodno za njega. Edina primerljiva stvar, ki sem jo še videl je bil nastop Krapeža pri Auerju, ko se je kopal v žajfnici.
    Če je tak človek primeren za predsedika vlade jao nama. Saj bo poslinil celo Slovenijo. In če praviš da je faca si mu pač grdo nasedel. Kakšna faca, osladn je, dela se prjaznga do ljudi, igralc, ki pač reče in naredi vse da bo ljudem kao všeč. Enim se ob temu kuzla, eni pa pač njegovo igro kupite, žal….Od politikov se pričakuje (upam) da vodijo državo čim bolje, in je ok če so samo politiki, pa če je to Janša ali pa kdorkoli drug. Za face mamo pa prjatle, komedijante in podobno…..
    Bojim se dneva, ko bodo našo državo vodile face, klovni in kdo vem še kaj vse, mogoče tudi kakšna misica…..

    Zapisal mrtn
  22. 17.3. 2008 @ 14:19

    Ne razumeš bistva. Novinarji pač. Bi me motilo tudi če bi slišal:” Oh bom volila za Janšo ko je zmeri tak fajn oblečen”.
    Enake argumente za volitev Pahorja imaš ti.
    Za koga bom bomo še vidli, zelo verjetno pa je da ne za Pahorja, čeprav proti Pahorju nič nimam, oddaja včeraj je bla zabavna, kar mene skrbi so psi ki sedijo za Pahorjem. Pahor ni vlada, če je izvoljen, vlada je cela stranka. Tega se veliko ljudi ki niti malo ne spremlja politike niti ne zaveda, oz. teh ljudi sploh ne pozna.

    Zapisal nuky
  23. 17.3. 2008 @ 15:08

    iztokgartner

    Mrtn, za politiko me boli kurac. Jaz se pa dneva, ko bi jo vodila kakšna miss ali pa klovn prav nič ne bojim. V vsakem primeru bo bolje kot sedaj. No ja, če dorbo pomisliš, je prav v sedanji vladi ogromno klovnov. Le poglej kakega ministra :)

    Nuky, ne gre zato, da bi volil Pahorja. Gre za to, da je sedaj zelo slabo in da bo vse kar sledi, zagotovo boljše. Slabše namreč ne more biti. Če je Pahor alternativa, hvala bogu.
    In ja, nič nimam proti temu, da zmaga nekdo, ki ima lepe očke. Bomo tudi Slovenci začeli gledati na svet skozi lepše oči :)

    Zapisal iztokgartner
  24. 17.3. 2008 @ 15:35

    simonarebolj

    Izbruhi političnih simpatij ali antipatij so po mojem mnenju povsem odveč za oceno te oddaje, ki je zelo lepo uspela, povsem enako kot druge. Valda, da sta delala skeče na streotipih, ki se držijo Pahorja, tako kot pri vseh ostalih gostih. Kaj neki izvirnega bi pa radi videli nekateri na račun nekega politika, saj njegovo zasebno življenje ne more bit v tisti urici prostega časa na dan nevemkako pestro in skrivnostno. Še Aurelio Juriju ni uspelo ničesar prikrit … hehehe …

    Oddaja je bila dobra, zelo zabavna, nekaj dovtipov je bilo za crknit od smeha (tikanje, vikanje …, komora, skeči okej … ko sta privlekla Cimeta v studio, sem mislila, da bom crknila od smeha …) Pahor se je odrezal dobro, opazilo se je tudi, da se je skušal zelo pripravit, zato je govoril preveč, kar naprej skakal v besedo, se skušal vključit v vsako duhovičenje … hehehe … Tako da mu je Lado na koncu pribil opozorilo, naj ne pozabi, kdo je voditelj. Skratka, neke hibe so se uspešno pokazale, prav gotovo pa tudi pozitivna plat medalje Pahorja, da zna bit srčen, odprt in zelo prijeten človek, kar gre seveda desnakom zelo v nos, pri čemer bi jim šlo itak kar koli že.

    Ne razumem pripomb na račun potenja Pahorja. Hribar res ni bil prav nič bolj provokativen in Pahorjev švic nima veze s tem, kar želijo nekateri dokazovat. Namreč Pahor je enkrat tudi v Trenjih huronsko zašvical, pa ne zato, ker bi bil on takrat kaj posebej na tapeti, ampak mu v vročini verjetno večkrat butne adrenalin in vsi tistu uperji in vitamini v glavo, kar ni nič nenavadnega pri ljudeh, ki tako živijo kot on.

    Dejstvo je, da si je nekatere politike v taki oddaji pač težko predstavljat, ker so že dokazovali, da ne prenesejo nobenega dovtipa, kaj šele heca na svoj račun. In to sigurno je osebnostni minus za politika danes. Težko si predstavljam, da bi se dobro odrezal Janša, še težje si predstavljal tudi kronično ogroženega Pečeta na primer.

    Moti me tudi nasilno forsiranje Slona in Sadeža v primerjavo z Zrnecem še tam, kjer ju sploh ni zraven. Kaj pa mi vemo, kako neki bi se ga lotila Slon in Sadež. Niti nisem opazila, da imata boljše fore. Oprostite! Fora tipa, kaj je na Miši naravnega na primer, je zgolj že stokrat prežvečena in zelo neizvirna nesramnost. V obliki klasičnega vica pa nima niti vsebine. Zrnec vsaj vedno ustvari nek skeč, neko zgodbo in se izogiba pokanju prežvečenih vicev na čefurje in druge že stokrat izvajane štose. Pravzaprav se iz prežvečenih vicev celo norčuje (Bosanci …).

    Zapisal simonarebolj
  25. 17.3. 2008 @ 15:38

    Eh, pač samo oddaja več, v kateri si je Pahor nabiral politične točke.

    Pahor - veliko forme in nobene vsebine. Žalostno je, če bodo ljudje odločali na podlagi takih argumentov (simpatičnosti v oddaji). Čeprav je čisto možno, da bodo odločali na podlagi tega. Ne pa glede na to, če bodo imeli višje plače, penzije, višjo stopnjo zaposlenosti…

    Hehe, se spomnim Krapeža, ki se je valjal v milnici, ja. In ker je nastopil v taki oddaji, je moral odstopiti. Je pa res, da je bil on mala riba, zato taka pravila za Pahorja verjetno ne bodo držala.

    Zapisal pupa
  26. 17.3. 2008 @ 15:42

    chef

    Zategnjen je bil, tako kot vedno.

    Zapisal chef
  27. 17.3. 2008 @ 15:44

    simonarebolj

    @Mica:
    To, kar si pa ti tokrat napletla na Pahorjev račun v svojem komentarju je pa zelo neprimerno podtikanje in me totalno spominja na enak manever neke nade nad mano, ko je ravno tukaj pod enim Iztokovim zapisom lansirala zgodbico, kako jo spominjam na neko dekle, ki je svojega očeta po krivici obtožila spolnega napada, ker je sama hotela fukat z njim in ona revca ji je nasedla in ji kot članica porote verjela. Mislim!!! Pa kaj je z vami?! Obstaja kje kakšen tečaj, kako za vsako ceno poskušat ljudi diskvalificirat, če ne najdeš dovolj objektivnih temeljev za obdelat. Tudi Mica deluje prijazna, simpatična, dobrosrčna gospa. Bogsigavedi … morda je zlorabljala in pretepala svoje male sinove in se skriva za imidžem moralne, preproste, srčne gospe. Tudi taki primeri obstajajo. Ne pozabimo!

    Zapisal simonarebolj
  28. 17.3. 2008 @ 15:47

    Klovnov je res veliko vsepovsod, tudi v vladi, v vseh vladah so bili, ne samo v tej.
    Vsake toliko tudi med srfanjem po tv programih nabašem na enega klovna, ki vodi neko skrajno butasto oddajo, ki jo verjetno gledajo otroc in brezposelni.

    Isti si kot veliko slovenčkov, kar neke pavšalne ugotovitve, neka kolektivna panika, o nesproščenosti se je govorilo ja, haha ta je bla sploh ena boljših. Ne vem kdo sproža take ideje, jaz sem povsem sproščen in tudi večina ljudi ki jih poznam. Povej 3 stvari, zaradi katerega živiš slabše kot prej, če jih lahko.

    Moje življenje ni pod to vlado nič kaj slabše ali boljše, v prvi vrsti je samo od mene odvisno, kako dobro bom živel, če se bom dobro izboril, za dobro plačo, me boli za inflacijo in vse ostale pizdarije. Vsak naj pri sebi naredi kar lahko za svoj standard, ne pa da se kar za vse tegobe obsoja neko vlado ali kogarkoli že.
    Živimo v kapitalizmu, jebiga, to smo želel, zdej se je pa treba borit in furat svoj slalom.

    Zapisal mrtn
  29. 17.3. 2008 @ 16:04

    iztokgartner

    Pupa, če misliš, da bo Pahor zmagal na račun takih oddaj se močno motiš. Če bo zmagal, bo zmagal zaradi svojega programa in prepričljivih argumentov zakaj ga naj ljudje volijo. To je ameriški stil. Kennedyjev stil. In prav to manjka našim politikom. Vsi so preveč slovenski.

    Mrtn, ne gre za paniko. Gre za čudno klimo. Za atmosfero, kjer je treba biti tiho. Kjer nikoli ne veš kaj se bo zgodilo. Če ti živiš enako kot prej, očitno ne živiš v isti državi kot jaz. V moji državi so šle cene močno gor, kar pomeni, da za isti denar dobim pol manj kot prej. V moji državi so ameriške risanke zadnje čase le v slovenščini. V moji državi mediji nimajo več svobode in je bolje, da svoje mnenje izražamo na blogih. V moji državi se sprejemajo zelo čudni zakoni o cestnem prometu. Daj no, pa saj ne morem verjeti, da ti moram naštevativse te reči. Saj se sploh ne bom mogel ustaviti. Če ne občutiš razlike, ti morda lahko pomaga le močna streznitev. No ja, ali pa če si baraba. Ti pa zadnje čase res živijo boljše kot prej. Ni panike furat slalom, toda pomembno je kdo postavi progo. Če jo postavi bedak, lahko ostanemo brez noge.
    Glede oddaje, na katero naletiš. Otroci do 18 leta ne smejo sodelovati v njej, brezposelni pa nimajo denarja za sodelovanje. Hm, morda pa jo gledajo prav taki kot si ti. Taki, ki potrebujejo malo zabave in dobre volje. In taki, ki jim še vedno ni jasno, da inflacija prav pri nas raste najhitreje v Evropi. No ja, tebe itak boli kurac, si rekel. In prav zato te tudi boli kurac kdo nam vlada. Mene prvič v življenju nje, saj prvič v življenju na lastni koži občutim razliko. Če ne na lastni koži pa v svoji denarnici in na obrazih ljudi, ki so čedalje bolj slabe volje.

    Simona, lepo da se spet strinjava.

    Zapisal iztokgartner
  30. 17.3. 2008 @ 16:20

    simona, se strinjam. ampak res me zanima, mica, kaj si želela s tem komentarjem? duhovičiti? pokazati svojo politično opredeljenost? pljuniti (kot bi rekla katrina)? ali preprosto izpasti glupa (kot je bil moj prvi vtis). imaš kar prav, ko praviš, da lahko iz napisanega veliko izvemo o pisočem …

    Zapisal lily
  31. 17.3. 2008 @ 16:32

    simonarebolj

    @pupa:
    Vsi si nabirajo politične točke tako in drugače. Tudi Janša si jih je in si jih še bo. Samo da predvsem s poudarjanjem, kako ljudski znajo bit na vaških veselicah. In tako smo lahko cvet SDSa gledali na hoduljah, ko so se lomili ob polki in podobne nebuloze. Da ne omenjam Janševega nastopa v oddaji Na zdravje. A to je pa kul? Včeraj smo izvedeli, da je navidezen boj proti tajkunom klasičen nasvet najetega svetovalca (ki je že sfural Sanaderja), ki ga bodo uporabili za promocijo v predvolilnem obdobju itd. In ravno tako lahko rečemo, da žalostno, ker velika populacija Slovencev dejansko pada na fore ljudskosti in kvazi zaščiti malega človeka proti tajkunom, ki se pa v reali očitno prav nič ne kaže.

    Na zdravje!

    Zapisal simonarebolj
  32. 17.3. 2008 @ 16:33

    simonarebolj

    @IG:
    Če se strinjava, se strinjava, ne … hehe …

    @lily:
    Takle mamo …

    Zapisal simonarebolj
  33. 17.3. 2008 @ 16:49

    inflacija je par %, kar ni enako s tem da lahko kupiš pol manj, razlika je ogromna, preprosta matematika. In to ti govorim, ko se dajejo kar neke pavšalne ugotovitve, pretiravanja. zdej pa lahko kupim pol manj….ne, če že, lahko kupiš za nekaj % manj, lahko spiješ en per manj recimo, malo pogledaš kaj kupuješ in kje kupuješ. S tem lahko sami veliko bolj vplivamo na inflacijo kakor pa vlada. Sploh pa vsaka vlada sploh odkar smo v evru ima samo delen vpliv na inflacijo in ni zopet za vse kriva izključno ona. In tle je spet ta dvoličnost, če bi se vlada vmešala, bi se zopet drli da vlada vpliva na gospodarstvo, če se ne vmeša je zopet kriva.Potrošniki sami lahko naredimo ogromno. Sicer pa glede na to da je sodelovanje v supergenialni oddaji še za plačat, potem vsi sodelujoči sploh pa ti ki jih s to neumnostjo obiraš, nimate kaj jokat glede inflacije. Ti ki od ljudi vlečeš denar za te neumnosti, ki jih res dejansko ne potrebujejo si zadnji, ki se lahko dereš zaradi inflacije. Bodi lepo tiho in čisto majčken in vesel, da vlečeš denar od ljudi. Dokler ma folk dnar za take zadeve, pol ni panike.
    Lahko dam še en nasvet, glede na to, da je dolar vsak dan cenej, si pač vsi občutljivi in manj občutljivi kupujte robo iz amerike. Treba se je znajt mal, ne sam jamrat.

    Risanke in filme poglej malo na nemške, italjanske, francoske itd kanale….Mogoče so pa tvoji otroc že pr 2 letih znal brat ali pa razumel angleško, ampak mislim, da večina pa še ne, razen če si ti ta zahtevni gledalec risank????

    V tvoji državi mediji nimajo VEČ svobode????? Prosim???? Kot prvo a prej je bla?????? Kot drugo, nkol prej se v medijih ni toliko udrihal po vladi, oziroma po prejšnjih vladah, kakor se sedaj, tko da ne vem kje ti vidš da je sedaj stanje slabše kakor nekoč? Mogoče si bil pa ravno ti v prejšnjih časih med barabami, praviš, da te šele sedaj zanima politika. Takrat te ni, ker ti je bilo fino. Mogoče ti je pa kdo na rep stopil končno, pa te je zabolel. No mene politika zanima že dlje časa, ti pa kot praviš si še začetnik v teh vodah, tako izjemnost tvojih izjav lahko pripišem slabemu poznavanju politike.

    “Gre za čudno klimo. Za atmosfero, kjer je treba biti tiho”?????? Spet ena pavšalna izjava brez utemeljitve. Kakšna čudna klima, kdo mora biti tiho? A je šel kdo v zapor? Pa ravno zdej ma že vsak kekc blog in se lahko dere kar se če. A ne vidiš nesmislov, ki jih govorš? Al ti mogoče grozijo? Je blo pa res včasih tko, da se še doma niso upal naglas pogovarjat o kakšnih zadevah, ker je mogoče sosed lahko kaj slišal. Ampak takrat tebe to še ni zanimal, točno. Res se mi zdi da ne živiš v isti državi kot jaz.

    Če vidiš samo eno progo za slalom, škoda, jaz jih vidim ogromno, vidim ogromen nezratrakiran teren, ne samo ene proge. opcij je miljon, treba je met mal jajc, pa kdaj progo zamenat, ne sam jamrat.

    Še za konec, taki kot sem jaz, ZAGOTOVO ne gledajo takih oddaj, ne glede na to kako težko to verjameš. Morda pa bom sedaj bolj pozoren pa si bom vzel kakšno sekundo več, ko te srečam na kanalu in poslušal, če imaš tudi na TV take bistre izjave kot tu. Mogoče te še pokličem…….pa ti v živo povem.

    Upam, da sem ti vsaj malo pokazal kakšna dvoživka si, isti kot Pahor, in še veliko ostalih, levih in desnih, da ne bo krivice.
    Sicer pa boli me kurac za vse (vas, ki se najdete v zgornjih opisih), jaz grem naprej furat svoj slalom med kucli.

    Zapisal mrtn
  34. 17.3. 2008 @ 16:57

    mica

    ojej…iztok, upam, da tudi v resnici NE misliš, da sem dala tisto primerjavo, ker bi RES mislila na tak način?!
    :-(

    Še zdaleč ne!

    Mi pa moraš priznati, da ima zunanja lepota tudi na volilce precej vpliva.
    Spominjam se še časov, ko se je volilo Kučana. še skrajne desničarke so ga Namreč: volile zato, ker “ooooo, ko je pa takoooo lep”!
    Dokaze moj diktafon še zmeraj hrani :-)
    Tudi Jankovič je prenekateri glas dobil na račun svoje lepote- se strinjaš?
    In sedaj Pahor.
    nenehno se poudarja njegov zunanji videz, ker pač politični grebatorji vedo, da folk na to pada.
    Če bi mislili, da volilci padajo na kaj drugega, bi pač izpostavljali tisto drugo, mar ne?
    In mimogrede: ko berem, kako se rekreira, kako skrbi za svoje telo, in koliko časa dela, me- kot žensko- v bistvu mičkeno zanima, kdaj pa revež sexa? Kdaj se posveča svoji partnerici in otroku? Menda ima enega?

    Zakaj, za božjo voljo, nihče ne omenja teh obče človeških lastnosti zaradi katerih (če so prijetne) nek moški pade pri meni v milost?

    Pri njem pa izgleda tako kto da je pahor središče vesolja, potem pa dolgo časa nič.
    Razen črne luknje.
    Če se motim, me popravi.
    Ta čas pa grem na en treking- ampak ne bo tako zares kot pri mojem bodočem eventuelnem predsedniku
    :-)

    PS
    Moja trenirka je mičkeno umazana še od včeraj.

    Zapisal mica
  35. 17.3. 2008 @ 17:06

    mica

    PS
    Simona &co
    se oproščam.
    Kos em šla nazaj brat, tudi sama vidim, da sem mičkeno nerodno (ali pa precej?) napisala tisto primerjavo.
    Ne me zaradi tega obesit na prvo vejo!
    :-)

    Hotela sem le reči, da mi nekako ni prav, da pri nekom, ki ga cenim (ali pa tudi ne, saj ni važno) njegove vrednote izpostavljamo le skozi zunanjo lepoto.
    In želela sem reči, da je zunanja lepota po navadi varljiva. Ker nas zapelje, da vse ostalo, zaradi česar je nekdo dober ali slab, zamegljuje, kar pa NI dobro.

    In ker se Pahor pusti zvleči na vsako pasjo TV veselico, kjer se voditelji - na nek način- iz njega (med drugim) tudi ponorčujejo, to (po moje) NI dobro za kredibilnost funkcije, ki se mu obeta.
    S takim pojavljanjem v javnosti se ga tretira (po moje) enako kot tisti trop lepotic, ki se motajo pod nogami kamorkoli se že stopi.

    dejansko res se mi zdi škoda, da si pahor dovoli vse našteto.

    upam, da sem sedaj malo bolj jasna?

    Zapisal mica
  36. 17.3. 2008 @ 17:08

    Ne razumem. Kaj točno je tako zelo slabo? Rabim fakte, blebečenje lahko grem brat na 24ur.com ali Svet.
    In zopet kar si napisal. Jaz tudi nimam nič proti tem, da zmaga nekdo z lepimi “očkami”, imam pa proti da zmaga nekdo ZARADI lepih “očk”.

    Zapisal nuky
  37. 17.3. 2008 @ 17:16

    iztokgartner

    Mrtn, si se pa razpisal. No pa dajva. Si edini, ki bluziš o tem, da inflacija ni problem. Pa dajva bolj jasen primer. Včas je bla kino karta 800 sit, zdaj je 1100. Naj jo kupim le pol? Včas je bil jogurt 100 sit, zdaj je 240 sit. Naj ga kupim le pol? Včas je bil kruh 100 sit, zdaj je 240. Naj ga kupim le pol?
    Glede risank in sinhronizacije sem že veliko pisal, pa naj še enkrat zapišem, da upam da nisi zagovornik tega, da otroci ne bodo znali angleško in da bodo tako neumni kot v Italiji in Nemčiji, kjer vsi mislijo, da sta Jim Carrey in recimo Paul Newman Nemca in Italijana? Dve leten otrok pa itak ni za v kino, saj se bo dolgočasil. Halo.
    Torej naj grem po tvoje mleko in kruh kupit v ZDA? Mi boš ti dal za karto?
    Glede medijev, očitno res nimaš pojma kaj se dogaja.
    Očitno ne bereš kaj zapišem. Prav bloge sem omenil kot zadnjo svobodo.
    Morda moraš prav ti gledati mojo oddajo, da ne boš več tako zelo tečen.
    Da sem dvoživka? Dvoživke so tisti, ki enkrat pravijo tako, drugič pa tako in se obračajo s trenutno oblastjo. Jaz sem vedno isti in tak bom ostal.

    Zapisal iztokgartner
  38. 17.3. 2008 @ 17:18

    spookymulder

    He, he, he … no, če že ne v As ti tud not padu?, se je pa zato tukaj znova zelo lepo pokazalo, zakaj zabave in politike ne gre mešati v istem kotlu. Nastane zelo neokusna čorba, kjer se v vsaki izjavi vidi neke levake ali desnake, ki so en za drugega prepričani, da je vse kar rečejo, politično nastrojeno in pogojeno. Ja, morda pa je vse res in sem zato, ker nedeljska oddaja ni izpolnila mojih pričakovanj, Pahorja pa ne vidim kot mesijo, očitno Janševa desna roka. In diametralno nasprotno je očitno tudi vsak, ki je v Zrnec&Bizovičar šovu ter Pahorju videl nek presežek, pripadnik Kučanovega klana. In potem se začnejo “vremenarske” debate o klimi in pritiskih in se vsi srečno prepiramo … jutri pa bo nov dan, kjer bodo problemi še vedno isti, z Janšo ali Pahorjem na čelu. Heh … potem pa res lahko rečemo TAKLE MAMO - ker si drugega niti ne zaslužimo!

    Zapisal spookymulder
  39. 17.3. 2008 @ 17:20

    iztokgartner

    Mica, jasno da zunanja lepota vpliva. Navsezadnje s tem ni nič narobe. Je pa zanimivo, da vsi trije, ki si jih omenila, niso le lepi, marveč tudi sposobni. Če pa samo zaradi lepih očk dobijo še kak glas zraven, pa naj ga. Mene ne moti.
    In prav Pahor nam ni nikoli prodajal le lepote. Če bi nam jo, bi ostal maneken.
    Za svoje spolno življenje bo poskrbel sam. Za to se vedno najde čas.
    In lepo te prosim, od kdaj je nedelja ob 20 uri “vsaka pasja veselica”? To je prime time, ki ga gledajo vsi in to je zelo pametna poteza. Še posebej pred volitvami.
    Meni pa se prav Pahor ne zdi egocentrik. To je Janša. Pahor je prav nasprotno. Timski igralec. In prav to ga včasih malce zdela. Če bi bil bolj solo, bi bil še boljši.
    In ja, draga Mica, morda je čas da kupiš novo trenirko :)

    Zapisal iztokgartner
  40. 17.3. 2008 @ 17:22

    iztokgartner

    Nuky, če ne čutiš v svojem žepu in pri ljudeh, ki te obdajajo, potem je vse okej.

    Spooky, jaz nisem ne levi ne desni, sem le nekdo, ki čuti, da je čas za spremembe. Kdo jih bo prinesel, mi je malo mal. A očitno ima Pahor največ možnosti, zato ga podpiram.

    Zapisal iztokgartner
  41. 17.3. 2008 @ 17:25

    simonarebolj

    @mica:
    Ja, si jasna. In razumem. Problem je samo v tem, ker jaz osebno ne vidim, da se Pahor reklamira skozi veselice, niti da se sam reklamira kot lep. Sem pa videla, kar sem že zapisala, Janšo and co., kako se vlačijo po veselicah, se lomijo na hoduljah, omenila sem tudi že gostovanje v oddaji Na zdravje samega Janeza Janše! Kar pomeni, da je bilo vloženega veliko truda v tak tip samoreklame, ki ga obešaš Pahorju na rame, samo s to razliko, da je Janša tako očitno koketiral pač z večinskim vaškim delom ljudstva, torej posegal po najlažje in najbolj množičnih pridobljenih volilnih pikah. In ja, mogoče boš vesela, ko bo razglasil poroko z Urško, morda celo naraščaj in vsi bodo happy, happy. Meni osebno se zdi koketiranje na teh temeljih mnogo bolj perverzno hinavsko, kot če bi nekdo vlekel nase z vizualno lepoto. S tem, da se Pahor po veselicah nikoli ni pojavljal in nikoli ni samega sebe reklamiral kot lepega, niti njegova stranka. To počnejo drugi, on pa je pač tak. Kaj me briga, kdaj fuka in koliko fuka in kako ima organizirano družinsko življenje. To me briga najmanj na svetu in še manj prepriča.

    Prvič pa slišim, da velja Milan Kučan za lepega … hehehehe … S tem podatkom si me pa res presenetila.

    Zapisal simonarebolj
  42. 17.3. 2008 @ 17:29

    iztokgartner

    Simona, Milan Kučan je bil od nekdaj zelo simpatičen ženskam. Tudi zaradi svojih oči in seveda zaradi konkurence, ki ni bila ravno manekenska.
    Jaz sem šel pri njegovi lepoti celo tako daleč, da sem našel podobnost z Georgeom Clooneyjem.
    Prečekiraj link:
    KLIK

    Zapisal iztokgartner
  43. 17.3. 2008 @ 18:07

    simonarebolj

    @IG:
    Ja, bil je simpatičen bolj gospem … verjetno res. Ampak vedno sem mislila, da bolj zaradi svojega skrajno zadržanega in uglajenega obnašanja, ki nikoli v izjavah ni odstopalo od splošnih standardov sprejemljivih vrednot, ne pa zaradi lepote … ali erotičnosti, ki jo jaz vedno dojemam kot pomemben del “lepote”. Kučan preprosto nima nič erotičnega v sebi, je pa zato verjetno toliko bolj všeč utrujenim mamkam … hehehe … mladim puncam ali ženskam pa recimo kot simboliko zaželenega profila očeta, ne pa kot simbol moške privlačnosti.

    Primerjava s Clooneyem se mi pa sploh ne zdi iz trte zvita, čeprav sem videla, da so te zasmehovali s to idejo komentatorji. Se strinjam, da imata opazne skupne poteze obraza in da če ne bi bil Clooney na tisti fotki zalizan v frizuro nazaj, Kuči pa naprej, bi bila podobnost še veliko bolj očitna. Tudi po vedenju in kontrolirani energiji sta si podobna. In oba sta precej neerotična. Čeprav je Clooney lep moški, po pravilnih potezah in gradnji, je totalno antifukiš in neatraktiven, zato me ne čudi, da si je končno privoščil partnerico, ki pa seveda ni neka diva, ampak pač očarana natakarica … hehehe … (okej, ta je bila zlobna.) Mi na tem terenu sploh nimamo očarljivega, atraktivnega politika. Srbi imajo Čeda Jovanovića na primer … Puh!

    Zapisal simonarebolj
  44. 17.3. 2008 @ 18:10

    iztokgartner

    Simona, končno nekdo, ki se strinja z mano glede te primerjave :)
    Ne pozabi, Kučan je bil nekoč dvajset let mlajši :)
    Hm, meni tudi Gregor Golobič ne zgleda slabo :)
    Navsezadnje mi je tudi Sašo Peče seksi :)
    A to sem le jaz in moj čuden okus :)

    Zapisal iztokgartner
  45. 17.3. 2008 @ 18:27

    Noben izvršni direktor, kandidat za premiera, noben general,

    ki se udeležuje humorističnih oddaj, ne more dobiti moje podpore. To dvoje preprosto ne gre skupaj. Ko (če) bo kot premier nekoč udaril po mizi in rekel tako bo, se ga bom spomnil kot zabavljača in ga ne bom vzel resno.

    Eno je če kot predsednik hodiš na pasje procesije, povsem drugo pa spet, če nas kot izvršnik poskušaš zabavati!

    Pahor, ne glede na to, kako si se odrezal včeraj, premierstvo ni zate.
    Adijo!

    Zapisal Rado
  46. 17.3. 2008 @ 18:31

    iztokgartner

    Rado, zakaj si tako konzervativen?

    Zapisal iztokgartner
  47. 17.3. 2008 @ 18:55

    mica

    Iztok, vejretno pri najinem okusu buta ven tudi precejšnja razlika v letih :-)
    Glede na komentarje, očitno, smrk, smrk, v mojo škodo :-)
    Zato bom še naprej trdila svoje, da se RESEN politik nima kaj pojavljati v tovrstnih oddajah in še naprej se mi bo zdelo “čudno”, da se obnaša kot da nima sina, ampak…taka sem pač, kaj morem, ane?
    To pa, upam, ne pomeni, da me boš grdo pogledoval izpod čela in s e mrščil ko bom naslednjič prišla bliže…..

    Zapisal mica
  48. 17.3. 2008 @ 18:58

    iztokgartner

    Mica, pri meni si vedno dobrodošla. In takale debata mi je kul.
    Lahko pa mi poveš za koga boš volila in kdo ti je od naših sploh kul?

    Zapisal iztokgartner
  49. 17.3. 2008 @ 19:11

    mica

    ojej, psotavil si me pred zid.
    Pojma nimam.
    Če bi bilo mogoče, da se naredi kakšen klon Danila Turka, potem bi definitivno volila tega.
    Recimo, da mi je tip politika kakršen je ta, nekako idealen v danih razmerah, ki jih imamo.
    Drugače pa– ne vem.
    Verjetno spet ne bom šla na volitve, ker …ob trenutni ponudbi mi gre kvečjemu na jok
    :-(

    Zapisal mica
  50. 17.3. 2008 @ 19:11

    iztokgartner

    Mica, Turk ti je kul, Pahor pa ne. Čudno. Vedno sem mislil, da sta si zelo podobna.

    Zapisal iztokgartner
  51. 17.3. 2008 @ 19:16

    Iztok, da se ne boš cmeral tam pod naslovom o družinah s po sto otroki, naj ti tokrat dam vedet, da se v tem postu popolnoma strinjam s teboj. Viš, da nisem tako krivična kot se ti morda dozdeva … hehe! Strinjam se pa tudi z mnenjem simonerebolj, mi je všeč njen objektiven odnos do pozitivnih ali negativnih kritik.

    Le to bi še dodala, da se “lepi” Borut še kako zna pošaliti na svoj račun v zvezi z “lepoto”, ki mu jo javnost, (kot neko narcisoidno samovšečnost), pripisuje. In to cenim. Da se zna pošalit na svoj račun. Pa, da je uglajenemu vedenju navkljub, sproščen. Zelo drugačen od večine slovenskih sterilnih zategnjencev!

    Zapisal funky
  52. 17.3. 2008 @ 19:41

    mica

    Iztok, Turku enostavno zaupam, pač, v mejah, kot se politikom lahko zaupa.
    Pahorju pa enostavno ne morem. Razlogi zato so bili z moje strani zapisani.
    Turk ima- po moje- v sebi neko dostojanstvo, preudarnost, resnost….in s Pahorjem sta si podobna toliko kot dan &noč.

    Zapisal mica
  53. 17.3. 2008 @ 19:44

    iztokgartner

    Funky, lepo da se strinjaš. Sicer pa tam ni šlo za strinjanje ali ne, tam je šlo za to, da si me obtožila za nekaj, kar ni bilo res.

    Mica, torej lep človek ne more biti dober politik?

    Zapisal iztokgartner
  54. 17.3. 2008 @ 19:50

    mica

    hehe, iztok, a bi ti rad videl, da me ženske, ki pišejo na tvojem blogu, napadejo z vsemi topovi?!
    .-)
    zato ti raje ne bom odgovorila.
    :-)

    Zapisal mica
  55. 17.3. 2008 @ 19:55

    iztokgartner

    Mica, saj se znaš braniti :)

    Zapisal iztokgartner
  56. 17.3. 2008 @ 20:04

    Iztok,

    moje zavračanje nima nobenega vpliva na Pahorjevo imenovanje.
    Pahorjevo zabavljaštvo pa ima vpliv na njegovo zmožnost odgovornega vodenja države.

    Pahor se vsepovsod nastavlja, njegovega programa, ki bi ga lahko sprejel, ali zavrgel, pa od nikoder. Janše vsekakor ne maram, še manj pa maram manekena za predsednika.

    Zapisal Rado
  57. 17.3. 2008 @ 20:16

    Vsak ki vsaj malo spremlja dnevno politiko se bo strinjal, da Pahor ni prepustil Turku stolčka sam, ampak ga je MORAL pustiti,
    -da on vodi stranko le formalno(kot JD),vse ostalo delajo drugi
    -da on nikoli nebo pred.vlade ker mu ne bodo pustili(Kučan,Golobič,Rop in še kdo)
    - da tak cincač ni sposoben voditi niti sebe ne pa vlade
    - če bi bil res sposoben zmagati nebi najemal amerikancev, da bi mu diktirali
    - pa še in še čejev je pri tej samovšečni samozvani barbiki!!!

    Zapisal zidar
  58. 17.3. 2008 @ 20:33

    simonarebolj

    @Rado:
    Smešno! Ker se je pojavil v eni zabavni oddaji, ni zmožen odgovornega vodenja države??? Hahahahahaha … Ti me pa znaš nasmejat, res. Dandanes se vsi pojavljajo, v vseh oddajah, kjer se le lahko. In PR se fura skozi medije na sto in en način, to je bistvo moderne politike v vseh demokratičnih deželah. Nekaj od tega je slabega, nekaj pa tudi dobrega. In kdor se ne pojavi v kakšni izmed popularnih oddaj, pomeni to zgolj dejstvo, da se ne počuti sposobnega, da bi se dobro znašel. Zato gre Pahor v oddajo As ti tud not padu, Janša pa v Na zdravje! … (Drnovšek se je pojavil pri Hribarju, Tuerk v Spet doma itd.) … hehehe … Ni izjem!!!! Razlike so samo v tem, kdo se kje počuti bolj fit in si upa pojavit oziroma se mu zdi, da pojav v določeni zabavni poudari barvo njegovega imidža (na primer Na zdravje! poudari stremljenje Janševe stranke)!! Če že primerjam pa ….

    @Mica:
    Pahor je pripeljal Tuerka, bil njegova desna svetovalna roka pri obnašanju, pristopu in vzpostavitvi stika z javnostjo itd. Vmes že tako očitno, da smo vsi vice pokali na ta račun, še najbolj glasno profesor politične psihologije in kolumnist Vlado Miheljak, nekateri so se celo pritoževali. Tuerk je duhovni klon Pahorja. Njegova naravnanost je prav tako zmerna, vendar se pri predsedniku ob ta pristop nihče ne spotakne, ampak celo pohvali, pri Pahorju pa taisto lastnost javnost ocenjuje za cincavost in neodločnost. Ko pa nastopijo odločni kričači tipa Jelinčič, spet vsi v luft. In Janša ni nič manj “odločen”, samo njegova retorika je po Navodilih bolj umirjena, vsebina pa prav tako polna diskriminatornosti in fahidiotskih nazorov. Česa se Slovenci tako bojimo? Da bomo brez fotra, ki bo klofal po mizi, pa čeprav neumno in brez potrebe?

    Zapisal simonarebolj
  59. 17.3. 2008 @ 21:23

    iztokgartner

    Rado, prestrog si. In kot je rekla Simona, čuden argument si našel. Prav predsednik vlade se mora kdaj znati tudi sprostiti. Tako namreč pokaže, da je človek in da ni zajeban robot, ki ga zanima samo njegova rit.

    Zidar, prav zato ga občudujem, da uspe ohraniti trezno glavo in da se mu ne zmeša od številnih pritiskov ter domnevnih ukazov.

    Zapisal iztokgartner
  60. 18.3. 2008 @ 09:00

    Iztok med vsemi svojimi sposobnostmi in znanji, ki si jih naštel v opisu res ni videti nič o ekonomiji, kar se razvidi iz tvojega pisanja, da tu nimaš neke velike podlageI. Vidi se tudi tvoja poklicna deformacija, da znaš na polno nakladat, poslušaš pa bolj slabo. Nikjer nisem govoril, da inflacija ni problem, rekel pa sem, da imamo sami veliko vpliva na njo. Če ti je kino karta predraga pač ne iti v kino, potegn film z interneta pa ga glej, tako lahko gledaš še brez podnapisov in utrjuješ svoje znanje tujih jezikov. Pa tega ne razumet kokr de si kina ne morš več prvoščt, verjetno si ga lahko, ampak da si postaviš mejo, kje neke cene ne boš več sprejel. Sicer pa kdaj je bila kino karta 800 sit? ene 5 let nazaj? Morda še nisi slišal za vrednost denarja v času. 800 sit 5 let nazaj ni isto kot 800 sit danes. Če upoštevaš normalno stopnjo inflacije pa obrestno mero, bi bilo 800 sit pred 5 leti enako 1070 sit danes (3% inflacije +3% obrestne mere, kar je zelo konzervativno sicer, kar se tiče inflacije). Lahko da je bilo manj kot 5 let nazaj ampak tut inflacija pri nas ni bla samo 3%, I hope you get the point.
    Ni potrebno po kruh in mleko v Ameriko, lahko pa si iz Amerike naročiš recimo fotoaparat, pa boš not prinesel celoletno razliko na kruhu in mleku. Ne me na vsako drobtino lovit, razmišli no mal…..je pa res, da če bo šel dolar tako naprej, boš kmalu lahko hodil tudi v ameriko po kruh. Sicer pa, lahko se zberejo 3 mandeljci, zberejo za eno karto, sestavijo seznam in gre nekdo v šoping v new york, mislm, da bi hitr prnesl karto not, z dvema boljšima fotoaparatoma.
    Da je bil jogurt nekoč 100 in danes 240, ni kriva inflacija, pač pa predvsem vstop v eu oziroma prevzem evra, prosti trgi pač delujejo tako, da se cene izenačujejo. Za dvig so zaslužni trgovci, ki so pač na račun evra zaokroževali in dvigovali cene, zopet je odvisno od tebe ali boš tak jogurt kupoval ali ne. BTW v Merkatorju lahko kupiš navaden jogurt za nekih 15 centov, kar je daaaaaaaaaaleč od enega evra ki si ga navedel, spet neki pavšali skratka. Imaš pa tudi fancy jogurte za še več kot evro, če se ti pač zdijo vredni in tako sprejemaš ceno. En izmed razlogov za rast cen hrane je tudi vedno večja površina, ki se namenja za gojitev kultur ki jih uporabljajo za energente, kar pomeni toliko manj pšenice, kar pomeni njeno večjo ceno. Me zanima kolikokrat si se vsedel na bicikel namesto da bi se vsedel v avto? Spet je žoga pri tebi, oziroma pri nas vseh. Če pogoltnemo vsa sranja, sprejmemo vsako ceno potem se pač ne čuditi. Kolikokrat si šel v trgovino, ki je malo bolj oddaljena a cenejša od te, ki jo imaš poleg stanovanja?
    In če se kdo pač ne strinja s tabo je tečen, me veseli da te nerviram.

    Zapisal mrtn
  61. 18.3. 2008 @ 13:37

    Iztok, ti ga le še naprej občuduj, se bova slišala jeseni pa boš potem povedal če bo zdržal pritiskom svojih ,nadrejenih,.
    Bi rekel le še to:Tip ni verodostojen, je cincač,vnaprej se razglašati za liderja vlade in obenem v isti sapi se opravičevat da ne bo vsega naredil kar bo obljubil-to pa je cinizem prve vrste.ZLSD je sama predlagala 14 pokrajin ko je še lobirala z JD,danes jih je minirala kljub temu da je skoraj večina županov zelo naklonjena predlaganim pokrajinam, tudi njegovi so bili zato, toda on je bil proti predlogu ker so mu pač tako ukazali-toliko o odčudovanju ni sprenevedanju BP!!

    Zapisal zidar
  62. 18.3. 2008 @ 13:50