IZTOK GARTNER RAZMIŠLJA NA GLAS

Mater mi je žal, da nisem danes imel pištole

Objavil/a iztokgartner 13.2. 2008 pod najbolj komentirani blogi, osebno in življenjsko

Nikoli nisem bil nasilen človek, toda danes me je prijelo, da bi nekomu razbil gobec. Ali še boljše, da bi ga ustrelil s pištolo v nogo. Da bi mu pojasnil, da njegova opravičila ne bodo zalegla in da naj se čimprej odloči, katero nogo bo žrtvoval. In potem bi ga res ustrelil ter mu pojasnil, da naj bo vesel, da ga nisem v koleno in da sem ga ustrelil zato, da se bo naučil obnašati.

Takole je šlo. Postavil sem se v vrsto za hitro blagajno, kjer naj bi bilo v košari dovoljenih le pet izdelkov. Ker res ni bilo gužve in ker je bil za mano le mlad par, sem prekršil pravilo in imel v košari šest izdelkov. Torej le enega čez dovoljeno mejo. Za razliko od ostalih, ki jih imajo kdaj pa kdaj tudi več kot deset.

In frajer za mano se oglasi: “Gospod, mar ne znate šteti.” Najprej ga mirno pogledam, se nasmehnem in izpraznim košaro na tekoči trak. In frajer nadaljuje: “Gospod, to je blagajna za pet izdelkov, vi pa očitno res ne znate šteti.” Ko ga pogledam, ugotovim, da misli resno in da mu je ta moj kurčev odvečni izdelek res preveč. Da ga resnično moti in da mi bo težil sto na uro. Povsem mirno ga pogledam v oči in mu rečem, če me bo tožil. Prodajalka se nasmehne, frajer pa odrezavo odvrne: “Ne, lahko pa postanem nasilen.” Prodajalka me vpraša, če je kak problem, jaz pa ji pojasnim, da frajerja za mano očitno kakat. Jasno, če ga ne bi za roko močno zgrabila njegova punca, bi se zagnal vame in me zbil po tleh ali pa mi tisti odvečni izdelek zaril v rit.

Tudi taki so. Za en sam kurčev izdelek v vrsti, kjer ni gužve in kjer bi bil enako na vrsti tudi v primeru, če bi v moji košari ležalo pet izdelkov.

Tako kot sem dejal že v naslovu, prav žal mi je, da danes nisem imel pištole. Če bi jo imel, bi frajer ležal na tleh s prestreljeno nogo. Samo zato, da se nauči obnašanja. In da ugotovi, da zaradi enega izdelka ni potrebna taka jeza.

Da ne pozabim, preden sem zapustil blagajno, sem mu rekel: “Pa brez zamere.”

 

Komentarji

46 komentarjev na “Mater mi je žal, da nisem danes imel pištole”

  1. anastazija - 13.2. 2008 ob 21:04

    Pomoje tip preteklo noč ni bil spolno potešen (kaj pa jz vem kdo bi bil lahko kriv za to), in je moral svojo odvečno energijo nekam izliti.. Sej bi se lahko spravil na osebo, ki ga ni potešila, ampak (opa!) temu bi lahko sledilo daljše obdobje brez spolnosti, tako da to ni bila prava rešitev. Lahko pa bi (in izgleda da tudi je) se naredil nekega “taf modela” izpadel cel car pred svojo izbranko, pokazal kak moški je on in bil na večer deležen kakega ljubimkanja..

    Ali pa se pač motim..

  2. nevenka - 13.2. 2008 ob 21:05
    nevenka

    Tudi taki z osvinčenim karakterjem obstajajo. Duševni izotopi. Po možnosti v normalnih pogojih čisto nestabilni in psihotični…Tudi prijazna izjava jih zminira, ker takemu človeku ni moč ustreči in išče težave povsod, če jih ni, jih pač nujno naredi. Mi je že padla kdaj taka odrešilna ideja na pamet kot tebi Iztok. Pok in večni mir nebeški.

  3. iztokgartner - 13.2. 2008 ob 21:10
    iztokgartner

    Anastazija, po moje imaš kar prav :)

    Nevenka, včasih bi prav pasalo ja :)

  4. neuromancer - 13.2. 2008 ob 21:42
    neuromancer

    On je najbrž na svoj blog napisal isto zate :)

  5. simonarebolj - 13.2. 2008 ob 21:58
    simonarebolj

    Verjetno te je prepoznal. Saj veš … tegobe slavnih.

  6. spookymulder - 13.2. 2008 ob 22:07
    spookymulder

    Težaki in kreteni bodo vedno obstajali in pri tem ne moreš nič storiti. Kaj pa veš, morda mu je šef težil v službi, morda so mu na avto nataknili lisice, morda je bil že predolgo nepotešen (ket razmišlja anastazija) ali pa je pač preprosto težak … ampak potem pač še dobro, da ne živimo v Ameriki, kjer bi vsakdo pri sebi nosil pištolo in streljal ljudi okrog sebe, pa četudi so težaki.Hej, če bi ga počil, bi bil potem ti samo še večji težak, tega si pa verjetno ne želiš. V takih primerih je najbolje, da jih človek ignorira … no, drugič pa le preštej število izdelkov v svoji košarici, kajti če se sam ne držiš reda (pa četudi gre za malenkosti), se ga drugi verjetno tudi ne bodo.

  7. Alex van der Volk - 13.2. 2008 ob 22:13
    Alex van der Volk

    Svetska izjava, Iztok in kar verjemi, da tista pištola in strel v nogo ne bi zalegla pol toliko… Mater pa kje jih pobiraš :))))))

  8. tinamalina - 13.2. 2008 ob 22:18
    tinamalina

    Morda pa se je le hotel malo pokazati pred svojo bejbo in se napihnil kot krastača za prazen nič… :)

  9. moytsah - 13.2. 2008 ob 22:30
    moytsah

    grem na blagajno za pet izdelkov, imam jih šest. pa saj je samo eden preveč
    parkiram na prostoru za invalide. pa saj samo po čike skočim.

    skratka… dam prav človeku, ki ti je težil. jaz bi ti tudi. :D

  10. karin - 13.2. 2008 ob 23:32

    Največkrat se taki težaki ne spravijo na tistega, ki je pred njim v vrsti, ampak na blagajničarko, češ, kako si je drznila vzeti Iztoka v vrsto :), ki ima šest namesto pet izdelkov. Dobro poznam sistem dela v megamarketih na hitrih blagajniah in blagajničarke imajo od nadrejenih direktivo, da morajo vse kupce, ki imajo več kot pet izdelkov, napotiti na druge blagajne. Pa četudi ona gleda v luft, ker pri njej ni nikogar, na drugih blagajnah pa je gneča. Ravno zaradi tega, da se ne bi dogajali taki izpadi s strani ljudi, ki stojijo v vrsti za “grešnikom”.
    Iztok, si ji bil že simpatičen, da te je kljub temu vzela v vrsto. :)

  11. cryminalist - 13.2. 2008 ob 23:52

    Gartner! A nisi pred kratkim imel toliko dobrega za povedat o ZDA?!
    Pa Hoolywood pa to?! Res bi bilo boljše, da odideš tja, preden privlečeš ZDA v Slovenijo. Ah, ja…še mal, pa bo vsak pigzigmar nosil pištolo v žepu. Pol bojo pa spet polcaji krivi, k bo tebe kšn metek zadel v gleženj, ane?!

  12. Ajda - 13.2. 2008 ob 23:52

    Ah, tip je pač imel polna jajca pa ti si bil ravno tam, da se na tebe znese. Jaz bi ziher komu zamorila če bi na tej blagajni imel zvrhan voziček, ne pa 6 stvari. Sploh ne bi štela ali jih je 5 ali 6. Poln voziček pa vidiš.
    Drgač pa bolje da nisi imel pištole, res ne bi bilo vredno bit kaznovan zaradi njega.

  13. Marcos - 13.2. 2008 ob 23:55

    Takšne bi tudi jaz najraje usekal po gobcu. Zakaj se mora vtikati v stvari, ki se ga ne tičejo? Tudi med tistimi, ki so napisali komentarje, je par takšnih, ki jih enostavno motijo malenkosti. Koga briga, če ma človek 6 izdelkov namesto 5 ali pa če parkira na placu za invalide - v prvem primeru je zato tam blagajničarka, v drugem pa redarji ali pa policija.

  14. iztokgartner - 14.2. 2008 ob 01:12
    iztokgartner

    Neuromancer, morda pa res :)

    Simona, če bi me, si tega zagotovo ne bi upal.

    Spooky, danes mi je bilo res žal, da ne živimo v Ameriki in da ne nosimo pištol v torbicah.

    Alex, tale je prišla iz resničnega življenja.

    Tina, in prav bejba ga je potem umirila in mu pojasnila, da je izpadel bedak.

    Moytsah, primerjava s parkirnim prostorom za invalide je bedna. En izdelek več v zelo kratki vrsti pa ni razlog za tako pizdarijo. Ni panike, da me je opozoril, problem je v tem, da je začel groziti z nasiljem.

    Karin, prodajalka mi vedno reče, da njen ne moti, le če gostov ne moti. In bil je res samo en izdelek čez mejo.

    Cryminalist, prav si slišal o mojem hvaljenju ZDA. In danes bi mi kaka pištola prav pasala. Pri takih kretenih kot je bil ta frajer bi samo strel v nogo zalegel.

    Ajda, če bi ga počil v nogo in povedal zakaj sem ga, bi me nagradili in ne kaznovali :)

    Marcos, tako je. In tudi jaz ne razumem povsem tehle komentarjev, ki so na strani tistega kretena za tako malenkost. Čuden svet.

  15. anni - 14.2. 2008 ob 08:07

    Predpisi je predpis in pika. In ta velja tudi zate. Sicer je pa to lahko izkusilo že veliko ljudi, zato ne delat panike in lepo v vrsto.

  16. iztokgartner - 14.2. 2008 ob 12:14
    iztokgartner

    Anni, ne gre za predpis, gre za malenkost, ki si ne zasluži take nagle jeze.

  17. Levinja - 14.2. 2008 ob 12:26

    Jebi ga,tiste čigumije bi pa že lahko vrnil nazaj na polico,da bi bla prava cifra!Gatrner,ne izzivat s šestimi izdelki!Drugič nebom držala tipa nazaj! :mrgreen:

  18. iztokgartner - 14.2. 2008 ob 12:27
    iztokgartner

    Levinja, punca je bila zelo mlada in zelo suha :)
    Tako, zdaj pa maš :)

  19. Dajana - 14.2. 2008 ob 12:36

    @Levinja: :mrgreen:
    @Iztok: Rad izzivaš? Opažam, da so ljudje po trgovinah, cestah, sploh tu naokoli strašno živčni in bi se postrelili zaradi takih neumnosti. Daj no, Iztok, skuliraj se. Pravila so pravila!

  20. iztokgartner - 14.2. 2008 ob 12:39
    iztokgartner

    Dajana, mislim da se morajo skulirati drugi.

  21. Dajana - 14.2. 2008 ob 13:02

    Ja, no Iztok: saj veš kako je, vsak mora en korak nazaj stopiti. Lahko bi mu rekel: oprostite, žena me čaka, jo moram peljati v porodnišnico, res se mi mudi. Ali kaj podobnega. ;) Razumeš? Če ti nastopiš z agresijo, boš dobil agresijo nazaj. Stoprocentno! ;)

  22. iztokgartner - 14.2. 2008 ob 13:04
    iztokgartner

    Dajana, nisem nastopil z agresijo. Prijazno sem mu pojasnil, da imam le enega več, se nasmehnil, tožbo omenil v šali in mu na koncu celo rekel:” Brez zamere”. Nisem konfliktna oseba. Zato mi je tale blog prišel prav :)

  23. klemenix - 14.2. 2008 ob 15:45
    klemenix

    uh…to so pa težaki ja. Vedno več jih je…in jaz se po eni strani jezim nase, ker se jim vedno raje nasmehnem, namesto, da bi jih na gobec. Ne vem, zakaj sem v takih primerih miren..in vidim, da imaš ti isti “problem”. Gre pač za ljudi ki iščejo kažine…in jebelacesta, da enkrat bo tud men prekipelo in bom enega na gobec. Imam pa v takih primerih večinoma probleme z ljudmi na -ić…pa brez zamere :D

    Lp

  24. Tina - 15.2. 2008 ob 00:36

    “Samo zato, da se nauči obnašanja. In da ugotovi, da zaradi enega izdelka ni potrebna taka jeza.”

    Hmm… a zelja po pistoli in prestreljeni nogi pa ni prehuda jeza zaradi enega izdelka?

  25. recognize - 15.2. 2008 ob 01:36

    ne kapiram…kira trgovina? kakih 5 izdelkov???
    ka je pravilo kok lah das noter izdelkov??

  26. recognize - 15.2. 2008 ob 01:37

    skoda da ni blo mene zravn al pa da bi men reku hehe

  27. spookymulder - 15.2. 2008 ob 09:29
    spookymulder

    Novica dneva: Na Velentinovo je v eno od predavalnic na univerzi v predmestju Chicaga vstopil nekdanji študent ter ubil pet ljudi:

    http://www.siol.net/svet/crna_kronika/2008/02/pokol_na_univerzi.aspx

    Očitno so se mu zdeli totalni težaki in kreteni … še dobro, da je imel pištolo in zadevo “razčistil”!

  28. iztokgartner - 15.2. 2008 ob 11:15
    iztokgartner

    Klemen, drugič ga kar na gobec usekaj, ali še boljše, zraven imej pištolo in ga ustreli v nogo. A veš, samo zato, da ga bo izučilo.

    Tina, želja po pištoli je le odraz moje nemoči nad takim kretenom.

    Recognize, kako ne štekaš. V vsakem trgovskem centru imajo tudi tako imenovano hitro blagajno, kamor lahko daš le pet izdelokov.

    Spooky, novica dneva: Iztok Gartner v nogo ustrelil kretena, ki mu je težil za šesti izdelek.
    Očitno je bil res težak in kreten…še dobro, da je imel Iztok pištolo in zadevo razčistil.

  29. spookymulder - 15.2. 2008 ob 15:08
    spookymulder

    @Iztok: Sliši se lepo, dokler nisi ti tisti (nenamerni in morda povsem nedolžni) težak in kreten, ki te nekdo ustreli v nogo ali ubije na univerzi!

    Nikar si tako zelo ne želi divjega zahoda, ker je tam lahko le en Clint Eastwood, ki odjaha v sončni zahod, ostali pa končajo veliko bolj klaverno. Pa četudi si Clint, se še vedno lahko najde kakšen John Wayne, ki te predčasno pošlje v večna lovišča.

  30. 1čarownca - 15.2. 2008 ob 16:20

    Spooooky……..sssedi 5! :)

  31. recognize - 15.2. 2008 ob 19:34

    prvič slišim za to neko hitro blagajno….
    res pa da kupujem samo v Tusu pa mogoc kdaj v malem merkatorju tule

  32. peter skala - 15.2. 2008 ob 22:39

    jaz sem bil pa na sosednji blagajni.pa sploh nisi bil tak frajer,lepo si se mu opravičil in ga prosil za odpustek

  33. gplohl - 16.2. 2008 ob 09:53
    gplohl

    Marcos “Koga briga, če ma človek 6 izdelkov namesto 5 ali pa če parkira na placu za invalide - v prvem primeru je zato tam blagajničarka, v drugem pa redarji ali pa policija.”

    In zato ker bi po tvoje morala policija pisat listke vsem tem ljudem, ki parkirajo tam kjer jim ni mesto, se pa po tem dogaja, da jih ni tam ko jih resnično rabimo? (razni T Clubi, Globali in podobne variante).

    Strinjam se, da je en izdelek samo en majhen izdelek. Tega odvečnega izdelka ne bi jaz niti opazil verjetno (sploh če bi ob sebi imel punco :) ), ampak pravila so pa tudi pravila! Začne se z enim izdelkom, nadaljuje s parkplacom za invalide (lahko iz prve roke povem, da je mnogim invalidom zelo velik problem ko so le ti zasedeni), konča se pa Bog ve kje…
    Iztok, 5 ni enako 6 . :) Mogoče je to na blagajni v trgovini res vseeno… in samo redki bi se v to vpiknili…ampak če pa bi recimo delal v računovodstvu pa bi napisal “5=6″ pa bi te tam kdo “dobil” pa bi šel “igrat klavir…”

    Zaključek: Po eni strani se strinjam s tabo (v tistem delu da je tip kreten, da bi se kr tepel ipd. niti pod razno v tistem delu ko govoriš o streljanju :) ) vendar po drugi dam pa prav na nek način tudi temu tipu (samo v delu kjer te je opomnil da kršiš pravila, pa kakorkoli že to pravilo je) in moytsah-i.

    Lp

  34. Delček misli G.Plohla » O invalidskih parkirnih prostorih in kulturi naroda. - 16.2. 2008 ob 10:33

    […] ta vpis me je navdihnil komentar kolega blogerja v Blogu Iztoka Gartnerja, kot sledi: »Koga briga, če ma človek 6 izdelkov namesto 5 ali pa če parkira […]

  35. Ana - 16.2. 2008 ob 11:18

    se strinjam z moytsah.

  36. pendejo - 16.2. 2008 ob 11:40
    pendejo

    Pa kaj pol, če si se mu opravičil in nasmehnil, a to pomeni , da lahko kar pravila postavljaš po svoje in si dovoliš kar hočeš.
    Po drugi strani pa bi se on s teboj tepel, ti pa pač ne, ker veš, da bi jo verjetno dobil po pički, zato bi ti ven potegnil gun, če bi ga imel.
    Psihopat si gartnerček, čimprej se preseli v Amerika, to je dežela za take psihopate. Tam boš lahko streljal tudi po šolah.

  37. Anonimnež - 17.2. 2008 ob 12:25
    iztokgartner

    Sam delam preko ŠS v trgovini že par let. Sicer res ni prav, da je nekdo tako nesramen kot je bil on, vendar se z nobenim ne bom nikoli strinjal, ki pravi en gor ali dol (izdelek) Če piše pri blagajni HITRA BLAGAJNA do 5 izdelkov, zakaj se tega Slovenci zares ne držimo nikoli in nikdar. Ponavadi oz. moje izkušnje so, če ni gneče na hitri blagajni je tudi na drugih ni, ampak seveda ko vidimo da ma nekdo pre dnami nakup za cel tedn, rajši stopimo na hitro blagajno pa če mamo 6,7,8 izdelkov.

    Tu se kaže naša kultura.

    Tisti, te je res nadrl oz. zmerjal oz. skušal pretepsti. vendar tudi ti si mel 6 izdelkov in ne 5 kot piše pri blagajni!! Vsekakor še enkrat ponavljam, tudi to ne bi smel bit povod za takšno obnašanje.

    Blagajničarke opozarjajo da je to kasa za 5 izdelkov in ko pridemo s 6. Vendar se same bojijo pritožb strank, ki potem vpišejo v knjigo pritožb da ga je blagajničarka nadrla…sama laž.

  38. ps9457 - 17.2. 2008 ob 18:24
    ps9457

    Oblika napada nate ni bila najboljša, prav pa nikakor nimaš. Zaradi takih, kot si ti, prihaja do napetosti. Stavim, da prideš tudi na pošto 1 minuto po tem, ko so jo zaprli in bentiš, ker ti ne odprejo. Saj ena minuta res ne pomeni nič, saj so notri še tisti, ki so prav zdaj na okencih. Ali če oddaš neko prijavo 1 minuto za tem, ko je potekel rok in spet govoriš, saj ena minuta vendar ne more spremeniti ničesar. Človek brez pravil si, žal.
    Zakaj ne bi, recimo, vozil malo po levi? saj se za enega ne bo poznalo, kajne?

  39. iztokgartner - 18.2. 2008 ob 00:55
    iztokgartner

    Peter, saj sem rekel, da sem se mu na koncu opravičil in da nisem noben frajer. Če bi bil frajer, ne bi napisal tega bloga :)

    Gplohl, vse možne primerjave so mi totalno neumne. Zdaj govorimo le o blagajni za pet izdelkov, kjer sem imel šest izdelkov v košari.

    Ana, upam da si v življenju vedno tako zelo natančna kot na blagajni za pet izdelkov.

    Pendejo, hudo pravilo sem prekršil, madona a ne? Kaj vse si upam, huh?

    Ps9457, povedal ti bom isto kot Gplohlu, primerjave z drugimi rečmi so nepotrebne. Zdaj govorimo samo o blagajni za 5 izdelkov.

  40. klemenix - 18.2. 2008 ob 03:40
    klemenix

    Iztok hvala za nasvet!!! Od sedaj naprej ne grem nikamor brez pištole, vse meni nevšečne ljudi pa bom ustrelil v nogo :D Jej ga pihneš ti :D

  41. iztokgartner - 18.2. 2008 ob 03:43
    iztokgartner

    Klemen, itak. Problem je le v tem, da me preveč ljudi pri tem pihanju vzame preveč zares. To me še najbolj čudi in hkrati seveda zabava :)

  42. spookymulder - 18.2. 2008 ob 09:24
    spookymulder

    @Iztok: Razpravljanje o streljanju ljudi pač ni zgolj šala, sploh glede na to, da se take reči dejansko vedno pogosteje dogajajo okrog nas. Lepo zate, da tega nisi mislil tako resno, toda kaj pa veš, kakšni ljudje vse berejo tvoj blog - lahko se med njimi najde tudi kdo, ki bo v tvojih besedah našel idejo ali zgolj potrdilo svojega razmišljanja in bo dejansko začel verjeti, da lahko ustreli človeka zaradi nekega takega banalnega spora oziroma zato, ker mu nekdo pač gre na živce.

    S takim zapisom, sploh glede na to, da nekdo, ki te ne pozna zares dobro, ne ve, da/če se zgolj šališ, kvečjemu spodbujaš kulturo nasilja, potem se boš pa čudil, zgražal in pisal nov ogorčen blog o tem, kako je nekdo dejansko storil to, na kar si (zgolj v šali?) namigoval sam.

    Je pač tako, da imajo imajo lahko besede svojo (relativno veliko) moč in da je zato tudi tvoja odgovornost, da z njimi ravnaš vsaj približno previdno in da pri šali o resnih stvareh daš jasno vedeti, če gre zgolj za ironijo (kar v tem primeru ni bilo niti najmanj razvidno).

  43. iztokgartner - 18.2. 2008 ob 12:56
    iztokgartner

    Spooky, ne pretiravaj. Pa nisi menda eden tistih, ki za nasilje krivi filme in glasbo? Ali bog ne daj, nek nepomemben blog?

  44. spookymulder - 18.2. 2008 ob 14:44
    spookymulder

    Nepomemben blog? Ja človek božji, mar se res prav nič ne ceniš in si tukaj res samo zaradi zafrkancije in pokanja brezveznih for? Sem bil prepričan, da je tvoje pisanje in ustvarjanje usmerjeno tudi na pot spreminjanja naše družbe na bolje in zelo žalostno je, da mi sedaj ti pripoveduješ, kako zelo sem se zmotil. In ja, tudi filmi in glasba imajo svoj moment pri spreminjaju mišljenja ljudi in njihovega dojemanja sveta … na žalost, če obvelja tvoja misel o nepomembnosti tvojega bloga, ali pa na srečo, če vendarle drži moje upanje, da tukaj nisi le zaradi lepšega.

    Hmmm … ali pa je bila to spet ena tvojih (meni očitno zelo nedoumljivih) šal - zares ne vem več. :-)

  45. iztokgartner - 18.2. 2008 ob 14:51
    iztokgartner

    Spooky, You’ll never now :)
    And I’ll never tell.

  46. malina - 18.2. 2008 ob 21:32

    I don’t need to NOW, because I just want to KNOW! ;-)

Komentirajte