Bravo Dimitrij, tako se dela
Aktualno in brez cenzure 4.02.2008Pa smo končno le dobili Slovenca, ki je Hrvatom upal povedati, kar jim gre. In to kar sredi evropskega parlamenta. Hrvaško vodstvo bi ga seveda najraje linčalo, meni pa se usta že nekaj dni spreminjajo v velik in ponosen nasmeh. Po dolgem času sem namreč spet ponosen da sem Slovenec.
Pred leti sem mu sicer malce zameril, da je kar čez noč zamenjal barvo, potem pa sem ugotovil, da je točno vedel, da mora k Janši, saj je očitno zavohal menjavo zmagovalnega političnega vrha. Kaj bo storil sedaj, ko Janša ni več tako močen, seveda ne vem. A zdi se mi, da Slovenija ne glede na vse potrebuje točno takšnega zunanjega ministra.





4.02.2008 ob 09:51
Končno…………………..res je bil že cajt. To Hrvatje skoz počnejo, mi pa k cucki lazimo za njimi. Zdej imamo šanso se jim upret. Bravo Dimitrij, končno eden, kmi ima jajca in je pravi Slovenec. Če se pa zdej Jelinčič ne strinja z njim………….No, on bi itak Hrvate najraje izbrisal iz vesolja, ampak pustmo to.
4.02.2008 ob 10:05
Jelinčič bi bil najboljši zunanji minister.
Vse spore bi rešil v roku od 6 mesecev.
4.02.2008 ob 11:39
Bil je mlad obetaven komunističen kader. prav lepo ga je bilo poslušat, njegov navdih, da partijo ponese med oblake. Pa se je spremenil v opozicijo, partija mu pač ni naložila nalog ( beri položaja) po meri njegovih sposobnosti. Pa demokrat, liberalec, sedaj pa desničar. Sedaj pa končno ena sama pametna poteza in ga bomo kovali v nebo, ne hvala. Človek, ki lahko menjava politične opcije po potrebi in koristi, pač ni vreden mojega zaupanja. Zame je povspetneš pripravljen narediti vse samo, da je pri vrhu. Edina velika sposobnost, ki pa jo ima je ta, da zna poskrbeti zase in svoj položaj. Jutri bi pa nas prodal Hrvatom za dober položaj, recimo predsednik Hrvaške, ha, ha. Ljudje njegovega kova, pač nimajo vesti.
4.02.2008 ob 12:29
Ajda & Turbo, Jelinčič bi bil morda preoster zunanji minister, čeprav se mi včasih zazdi, da bi potrebovali prav takega kar se Hrvatov tiče.
Horaci, spreminjanje barve je vedno zelo sporna poteza, saj s tem res pokažeš svoj karakter, toda po drugi strani je treba politiko gledati kot biznis. Se pravi kot firmo, kjer pač napreduješ na višji položaj. In le zakaj ne bi napredoval, če vidiš možnost. Pa četudi to pomeni, da boš zamenjal barvo.
4.02.2008 ob 13:16
Se povsem strinjam s Horacijem. Mislim, kot da se je Rupel zdaj s to eno izjavo odkupil za vse preštevilne trenutke, ko je molčal, kimal in lezel v rit. Ali pa si ti od včeraj, Iztok?
4.02.2008 ob 13:25
Oja, nisem od včeraj in vse mi je jasno. Toda vseeno ga je treba pohvaliti, saj so mnogi popolnoma isti kot on, pa se nikoli ne odkupijo.
4.02.2008 ob 13:30
Kaj pa je storil?
4.02.2008 ob 13:35
Glede na to, kako je včeraj zvečer mencal z besedami, malce dvomim v njegovo odločnost… se mi pa zdi njegova izjava bolj v stilu otroka, ki jamra: Prjatu ni več z mano, pa se tako pač reši odgovornosti.
4.02.2008 ob 13:41
Aja, Iztok, a pri seznamu ameriških zahtev je tudi pokazal kaj pokončnosti?
4.02.2008 ob 13:43
Žiga, postal je prvi Slovenec, ki je v evropskem parlamentu pokritiziral Hrvaško.
Oja, žal ne, toda zdajle beseda teče o Hrvaški.
4.02.2008 ob 13:44
Po mojem še nikoli v življenju ni tolikokrat izrekel “prijateljska Hrvaška” kot sinoči. Jaz se z moji prijatelji takoj vse zmenim. Zato pa so prijatelji. Tu bomo pa še sto let okoli vrele kaše hodili. Vmes nas bodo pa prijatelji Hrvatje polivali enkrat z vrelim kropom enkrat z mrzlo vodo. Pravo knajpanje za dolgo življenje
spornih vprašanj.
4.02.2008 ob 13:49
Nevenka, saj je prav, da je tako rekel. Navsezadnje so Hrvati naši prijatelji, le posamezniki delajo zdrahe in tem posameznikom bi bilo enkrat za vselej stopiti na prste in jim pokazati, da se tako do Slovenije ne morejo obnašati. Dimitrij je začel, zanima me, kdo bo nadaljeval. In seveda, kdo bo končal.
Morska, jasno da se mu je zapletal jezik, saj ga hočejo sedaj linčati.
4.02.2008 ob 14:50
Tako kot obstajajo ljudje, ki jim je všeč Atomik Harmonik obstajajo tudi ljudje, ki mislijo da je Rupel dober zunanji minister.
‘Takle mamo’
4.02.2008 ob 14:58
Bentilnik, hvala bogu, da obstajajo tudi ljudje, ki jim niso všeč Atomik Harmonik in ki se jim zdi Dimitrij Rupel vseeno dober minister.
4.02.2008 ob 15:14
Nisem rekel da so eni in isti. Imajo pa podoben modus operandi.
4.02.2008 ob 15:23
Bentlinik, hočeš torej povedati, da ima Dimitrij Rupel pri nas ogromno oboževalcev in da ga imajo radi tisti, ki padajo na prsate blondinke?
4.02.2008 ob 15:25
Seveda, točno takega ministra rabimo, ki Slovenijo in Evropo prodaja Ameriki. Bravo!
4.02.2008 ob 15:28
Samo, bolje Ameriki kot Hrvaški.
4.02.2008 ob 15:32
Samo: ne dobiva samo Slovenija takšne “želje” od jenkijev, ampak cela Evropa, Azija, Afrika……
Ko jih jebe !
4.02.2008 ob 15:42
Res? Bolje imperialni državi, ki cel svet stiska v kot za dosego svojih ciljev, samovoljno okupira suverene države (skoraj v imenu Boga), odkrito razglaša, da je voditeljica sveta, da so Američani nad vsemi drugimi in to dosega z rožljanjem orožja, ne pa z ugledom? Hočeš reči, da bolj zaupaš nekakšnemu “mesojedemu dinozavru”, ki, če je lačen, poje tudi tebe, kot pa sosedu, s katerim se pač ravsaš (ker to pač počnejo vsi sosedi)?
Malce premisleka je le vredno opraviti, preden se odrečemo sosedom, ki pač tam so in ne grejo nikamor. Namesto, da bi se razumeli, samo še poglabljamo brezno. In nasedamo agitatorskim medijem, ki očitno ne vedo več, kako prodajati zgodbe drugače, kot da ustvarjajo “zgodbe” iz Slovensko-Hrvaških odnosov.
Mislim, da ne rabiš biti posebno politično in medijsko razgledan da veš, da je najboljša strategija v medsoseskih odnosih zmerna odmaknjenost, ne pa frontalno bojevanje. Beri zadnjo kolumno Jurija Gustinčiča. Res, da piše na primeru Amerike, ampak iz njegovega pisanja je vedno možno izluščiti procese in njihove modrejše variante.
4.02.2008 ob 15:44
Ne. Hotel sem reči, da je pri nas ogromno ljudi, ki jih fascinirajo moroni z kretenskim besedilom.
4.02.2008 ob 15:46
Samo, zaradi zmerne odmaknjenosti smo tam kjer smo glede vprašanja s Hrvaško. Ne razumi me narobe, Hrvaška je zelo fina dežela zelo finih ljudi, a kot sem že dejal, obstajajo posamezniki, ki hočejo pokazati, da temu ni tako.
In ja, raje sem na kavi z dinozavrom, kot za čaju z lisico.
4.02.2008 ob 15:48
Bentilnik, bolje peti slabo besedilo kot sploh ne stopiti na oder. Še posebej, če je festival na Hrvaškem.
4.02.2008 ob 15:55
Od kdaj se pa kontraargumentirajo metafore, ne pa bistvo metafore … Hočeš reči, da lisice v Ameriki ne vidiš (in še česa drugega)?
Spomin ljudi je kratek, tega se zavedam, pa vendar se splača preveriti, kdaj so se začele prave težave s Hrvaško, preden se reče, da nas zmernost nikamor ni pripeljala, oz. celo da nam je škodila. Prednost zmernosti in premišljenosti se ne prepozna v medijih, ki zmernost itak takoj izkoristijo za blatenje lastnih politikov. Prednost zmernosti in premišljenosti se pokaže na koncu, pri arbitraži, kjer se bo zgodba tudi končala. Vse te zdajšnje populistične erupcije, ki ti zdaj tako ugajajo, pa bodo v končnem računu nam v breme. Arbitri pač ne odločajo na podlagi tega, kdo je glasnejši.
4.02.2008 ob 16:01
Samo, tudi meni je všeč zmernost, saj s kreganjem in bog ne daj kakšnimi incidenti, ne bi prišli nikamor. Toda tu pa tam pa jim moramo dati vedeti, da nismo zadovoljni s tem kar nam počnejo. In prav to je pred kratkim naredil Dimitrij Rupel, ki si je v mojih očeh prav zaradi tega dvignil točke.
V Ameriki so dinozavri, na Hrvaškem so lisice.
Sicer pa star pregovor pravi, da te bo Srb “zaklal” od spredaj, se pravi pošteno, Hrvat pa od zadaj, se pravi takrat, ko boš najmanj pričakoval.
Ma ko te takole poslušam se mi zdi, da bi ti Hrvatom dal naše celo morje in se potem zmerno pogovarjal, da ga želiš nazaj.
4.02.2008 ob 16:13
Hm… Si osebno prizadet. Pa saj ti jih nisi fasciniral.
Ne brez heca - v diplomaciji ne sme biti slabih besedil. Če me razumeš.
4.02.2008 ob 16:26
Bentilnik, vem kaj hočeš reči, toda včasih se mi zdi, da je treba povedati tudi kakšno kritiko na račun tistega, ki si to zasluži. Diplomacija gor ali dol. Sicer pa so Hrvati o Ruplu povedali dosti bolj primitivnih reči kot on o njih. Tako, da ni bojazni, da bi nam kdo zameril.
4.02.2008 ob 16:28
Mah, ne vem. Na politiko in diplomacijo se ne spoznaš, kontraargumentraš metafore, daješ veljavo pregovorom in nato diskreditiraš sogovorca na osnovi občutka, ki si si ga ustvaril iz peščice replik.
Upam, da se mi ne zgodi dokončni “odpis” s tem, kar bom sugeriral zdaj: Se ti ne zdi, da je čisto mogoče, da slovenska stran ni tako brezmadežna, kot se prikazuje in da mogoče, mogoče kdaj nimamo prav? Sploh zdaj, ko imamo v vladi cel kup politično nezrelih ljudi, pa še zunanjega ministra, ki nikoli ni bil diplomat v svojem delovanju? A ni možno, da tak račun poda rezultat, ki ni pozitiven, ga pa egocentrično spinamo sebi v prid? V čem se Slovenci razlikujemo od Hrvatov, da mislimo, da se to nam ne dogaja (konstantno pa tega spinanja obtožujemo Hrvate)?
4.02.2008 ob 16:56
Poglej, težko diplomacija zamenja način delovanja in začne upoštevati kaj se tebi zdi.
In ne gre za zamere. Dejstvo je, da je Dimitrij s svojo ne-diplomatsko držo resno postavil pod vprašaj namen slovenskega ‘precedovanja’ (da o razkritih depešah niti ne govorimo). Rupel je lahko veliko stvari - a diplomat še zdaleč ne.
4.02.2008 ob 19:20
Samo, potem pa ni čudno, da smo tam kjer smo, če še naši državljani dvomijo v naše morske meje.
Bentilnik, kljub temu sem na njegovi strani. Če pa je glavni namen slovenskega predsedovanja EU dejstvo, da svetu končno povemo kakšni so Hrvati, pa tudi povsem okej.
4.02.2008 ob 19:54
Nisem govoril o mejah, pač pa o “strategijah” sedanje vlade. In seveda plebejskem odnosu Rupla, ki kar naprej smeši našo državo.
4.02.2008 ob 20:12
Samo, sedanje vlade tudi jaz ne podpiram, a zdi se mi čudno, da daješ krivdo na slovensko stran, saj dobro veš kako nas Hrvati zajebavajo. O tem bi ti znal veliko povedati tudi Zmago Jelinčič
4.02.2008 ob 21:16
Iztok s tem zapisom si me razočaral. Vidim, da si tudi ti eden izmed tistih, ki nasedaš medijem in politiki, ki na žalost tako spretno manipulirajo z navadnimi ljudmi…
Da je politika kurva tako pri nas kod drugod po svetu, vemo vsi… Pač vsaka država ima svoje interese in prav je, da se vsak bori za svoje. Popolnoma se strinjam s Samotom. Tudi slovenski politiki niso tako brezmadežni.
V bistvu me je prizadel tvoj komentar
“Sicer pa star pregovor pravi, da te bo Srb “zaklal” od spredaj, se pravi pošteno, Hrvat pa od zadaj, se pravi takrat, ko boš najmanj pričakoval.”,
ob kateremu se sprašujem, iz katere strani pa bo klal Slovenec?
By the way ta pregovor, ki si ga zgoraj navedel, prvič slišim in se mi zdi zelo žaljiv tako do Hrvatov kot Srbov. Veš te “šale” oziroma “pregovori” na račun drugih narodov, se mi zdijo res nizkotni. Po moje bi vsak preden kaj takege reče moral globoko premisli o sebi in o svojem narodu.
Mimogrede kako bi ti opisal slovenski narod? Zadnjič je namreč bil nekje na slovenski televiziji en kviz, kjer so naši slovenski ljudje opisali svoj narod. In ne boš verjel na 1. mesto so postavili nevoščljivost in hinavščino. Res lepe vrline, kaj ne? In tako kot vidimo same sebe, tako nas vidijo tudi drugi.
4.02.2008 ob 21:19
Iztok,
danes sem glasovala zanj. Na Valu 202. Ni zmagal, na žalost. Zmagala Je Tina.
Meni se zdi res eden redkih, ki so iskreni.
4.02.2008 ob 21:25
Kristina, če si brala moj zapis o Ameriki in vse moje zapise na račun Slovenije in Slovencev, potem dobro veš, da kako stojijo reči. In prav pri mojih zapisih o Tošetu so prav Slovenci dokazali, da so največje budale in rasisti. Zato nikar ne misli, da si ne upam naliti čiste vode. Smo zadržani, dolgočasni in vedno želimo drug drugemu slabo. Toda to nima nobene zveze s Hrvaško in Dimitrijem Ruplom, še manj pa s tistim pregovorom, ki sem ga omenil le zato, da ponazorim, da so tudi Hrvati vredni svojega denarja.
In spet poudarjam, da ne govorim o narodih kot o celoti, ampak le o posameznikih, ki dajejo slabo luč na narod. Srbi in Hrvati so fajni ljudje, morda celo bolj kot Slovenci, toda to ne pomeni, da jim moramo pustiti jebanje v glavo.
In prav zato sem pohvalil Rupla. Četudi gre za politično finto, je dobra finta, kjer so se Hrvati prvič zavedali, da jim lahko tudi Slovenija škodi, če želi.
Bog ne daj, draga Kristina, da pa bi razpihoval kakšen rasizem. Tega pa pri meni ne boš našla. Sem bil ravno nasprotno, saj sem bil zelo jezen na slovenske rasistične izpade ob Tošetovi smrti.
4.02.2008 ob 21:26
Vlatka, meni je njegova poteza zelo všeč. Ne glede na tele kritike.
18.02.2008 ob 20:41
Č>udovito. Dimitrij je končno pravilno nastopil in pokazal, da smo Slovenci to kar smo. Pametni in razumni, predusem pa pošeni in ne maramo nesposobnežev. Čestitke in vsa zahvala gre Ruplu. Vsi smo lahko zelo ponosni, da ga imamo. Uprl se je Hrvatom, ki še sami nevedo kaj delajo. Vsa Čast mu. Vedno smo te podpirali tudi kadar so ti nekateri obrnili hrbet in ti zamerili prestop.
18.02.2008 ob 20:44
Patrik, svetovni prvak v sarkazmu
18.02.2008 ob 21:17
Če smem vprašat zakaj?
18.02.2008 ob 21:34
Patrik, če si res na njegovi strani, pol pa se ti opravičujem. Dimitrij je namreč tudi meni zelo kul prav zavoljo te poteze.
18.02.2008 ob 21:38
Seveda sem na njegovi strani in tudi vedno sem bil. Saj se je končno premaknilo vse skupaj naprej na bolje.
1.03.2008 ob 11:17
Da ja ne bi pustili te hrvaške cigane v EU-kdo bo potem še
futral te reveže.
To je zajeban folk(od Zg.do Osjeka,drugi pa tako niso hrvati) in
je njegova kolektivna krivda, da imajo takšne politike z
manjvrednostnim kompleksom.Samo “nešto traže” in komaj
čakajo, da se bodo grebli za denar, ki jim ga bo dodelila EU.
Fuj, takšen folk.
1.03.2008 ob 11:34
Sem še nekaj pozabil-kdo je tisti, ki vabi te hrvatarje,kao estradne umetnike,v Slovenijo.Pa še bolj neumen je naš
folk, ki kupi karto in gre na koncert kakšnega zahrbtnega
hrvatarja-ki glumi kao našega velikega prijatelja.Takoj pa ko
pokasira denar, pa pljuva po Sloveniji.Če ne veste spoštovani Slovenci,ti nastopajoči fičfiriči so običajno trdi HDZ-jevci-rauss
30.03.2008 ob 09:06
UPAM, DA BO ENKRAT KONEC TE MORE IN TEH PROBLEMOV. VENDAR TEGA NE BO KONEC Z NASILJEM IN PREMIRJEM NA OBEH STRANEH. TO KAR PA DELA SEDAJ HRVATSKA PA SEVEDA NI PRAV.
LEP POZDRAV!