IZTOK GARTNER RAZMIŠLJA NA GLAS

PRAVA ŠTALA

Ko prebiram bloge in komentarje, ki jih pišejo ženske, ugotavljam, da seks ni več tabu in da so vse po vrsti začele sproščeno in navihano gledati na spolnost

Objavil/a iztokgartner 17.1. 2008 pod najbolj komentirani blogi, erotika

Če bi iste bloge in komentarje prebiral kakšnih dvajset ali morda celo deset let nazaj, bi bila situacija zagotovo drugačna. Takrat ženske niso upale tako sproščeno govoriti o seksu kot sedaj. To me zelo veseli, saj to pomeni, da so šle v pravo smer. Da so se začele zavedati, da seks ni le šport, ni le neka obveza, marveč užitek obeh partnerjev, kjer mora tudi moški poslušati in izpolniti želje svoji ženski. In ženske danes o seksu govorijo zelo sočno in glasno. Seks zanje ni seks, marveč fuk. Mucka ni mucka, marveč pička. Tiček ni tiček, ampak kurac. Brez dlake na jeziku. Direktno, iskreno in odkrito. Tako zelo, da včasih presenetijo celo moškega. Tako poredno, da se mi zazdi, da se je situacija začela obračati. Da sedaj moški hoče romantiko, ženska pa le seks. Da bi moški pisal lepe pesmi, ženska pa porno zgodbice.

Kaj vem, morda je to zato, ker so bile dolga leta zatirane in niso smele glasno govoriti o spolnosti. Sedaj so drugi časi in sedaj so se začele zavedati, da so glavne in da imajo vajeti v rokah. Tako je tudi prav. In prav všeč mi je, da je tako. Da so tudi ženske glasne. Da nam povedo kar nam gre in kar jim paše v seksu. Da glasno razpravljajo o svojih vibratorjih, o velikih tičih in o tem kaj jim paše v seksu. Da jim ni nerodno povedati, če imajo rade isti spol. In da niso prav nič več zakompleksane ter prav ničesar ne skrivajo. Tako zelo so se spremenile, da ne morejo razumeti, da je bil masturbacijski prizor Kim Basinger v filmu Devet tednov in pol nekoč rušenje tabujev. Tako zelo so se odprle, da kar pokajo po šivih.

Vseeno pa se mi poraja eno vprašanje. Je to zgolj samo na blogih in pri komentarjih, ali tudi takrat, ko je treba dati noge narazen. Saj veste kaj pravijo, tista psička, ki laja, ne grize.

 

Komentarji

36 komentarjev na “Ko prebiram bloge in komentarje, ki jih pišejo ženske, ugotavljam, da seks ni več tabu in da so vse po vrsti začele sproščeno in navihano gledati na spolnost”

  1. nevenka - 17.1. 2008 ob 06:21
    nevenka

    Oh Iztok, vulgarizacija izrazoslovja pomeni samo primitivizem in prav nič več odkritosrčnosti. V njem je morda čutiti kanček kontriranja moškemu svetu, ker je bil ves grob v smislu mačizma. Ženske so o tem spregovorile
    predvsem zato, ker so se naveličale moškega mita o superljubimcih.
    Moško nakladanje je šlo prek vseh meja. Že samo dejstvo, da imajo vsi po vrsti take tiče, da te z njim malo da ne kar ubijejo je ful smešno. Večina moških pojma nima o erogenih conah in imajo z ženskami toliko kvalitetnih izkušenj, da se prej naveličajo žene in seksa preden bi kdaj spoznali kaj je to resnično osrečujoča spolnost. Sam si nedavno zapisal, da si nedolžnost izgubil pri 32 tih. Štej se med srečne moške. Morda jo boš izgubil še kdaj. Dokler ne doživiš, pač ne veš, ane…
    Je pa res, da so moški zelo razvrednotili ljubezen s tem, ko so tako izrazito ločevali seks od ljubezni, tudi seks je bil s tem razvrednoten. Saj je na nivoju umivanja zob. Ne vem, če je to tisto kar so moški hoteli. Najbrž ni. Sam ugotavljaš. Ko so postale ženske agresivnejše, se je mačo začel kar skrivati in nekateri bi bili kar v resnici romantični….
    Verjemi, da so ženske v resnici prevzele določene pobude, ne samo na jeziku. Zato, ker želijo boljše. Za razliko od moškega, bi jih veliko rado, da bi tudi moški ne bil samo štanca, ampak instrument.
    Seveda na koncu vzamejo kar je. Bedno, da je to tudi vibrator.
    Vibrator je po svoje dobra pogruntavščina, a je največja možna redukcija moškega kot spolnega partnerja. In ne povzroča občutka, da se ne ceniš dovolj. Neustrezno zavzet moški to povzorči.
    Fuk je izraz za spolnost brez čustev, večinoma je tako rabljen. Fukač je vibrator. Tako, da se razumemo. Vibrator je pa vibrator.
    Ljubimec je pa ljubimec in ima možnost za partnerstvo. Veliko žensk tako misli. No, morda tiste najmlajše še ne, ki mišljenje o tem še oblikujejo…
    Ni pa vsaka enakopravnost stvar emancipacije, da ne bi kdo vsega v en koš pometal. Ženska noče biti moški, oz. taka kot moški. Hoče biti ženska.

  2. davidpelko - 17.1. 2008 ob 07:09

    ha ha, indija koromandija za Gartnerja….

  3. mica - 17.1. 2008 ob 08:26
    mica

    ehja, če mene vpraša, meni vulgarnosti niso všeč. res pa je, da je tega polno na Siolu in tisti, ki bere tukajšnje prispevke, si res lahko misli….marsikaj.
    Moški (ali ženska) fuka z nekom, ki ga po aktu brez slabe vesti zbrca s postelje, o njegovem oneju (ali o njeni karkoli je že) piše razprave na blogu, in debatira za šankom ali ob kavi s prijateljicami- saj je vseeno.
    Žal je ta podoba, ki jo imamo o medsebojnih odnosih, ki bi morali temeljiti na ljubezni, razumevanju, odpovedovanju, potrpežljivosti, strpnosti, pa tudi strasti in predanosti, nekakšen “razlog” tudi za vse boleče ločitve, razhajanja, za vse trplejnje in ostale duševne nevšečnosti.
    Če je za nekoga oseba, s katero, med drugim, zleze tudi pod rjuhe, le objekt, le nekdo, ki ima dolgega in kosmatega, oziroma, če ima ravno pravšnjo, potem to trenutno “ugodje” kaj hitro mine, kajti če ni po sredi tiste prave ljubezni ( o kateri jaz še pomnim), je vsa dolžina in vsa širtina zaman, brez veze in nepotrebna.
    Potem je pač - v teh grotesknih primerih sexualne svobode- partner le kot dober avto, ki sicer še gre, ampak ga je potrebno zamenjati.
    Če sem odkrita- tisti, ki pri sočloveku iščejo le “pravo velikost”, ki niso sposobni govoriti o čustvih- še huje-ki jih ne znajo niti občutiti- se mi nekako smilijo.
    Zdijo se mi kot kakšni duševni pohabljenci.
    :-(

  4. Dajana - 17.1. 2008 ob 08:44
    Dajana

    Nevenka in mica sta napisali zelo dobro, kaj si tudi jaz o tem mislim. Zame tista ženska, ki piše besede “fuk, pička in kurac” brez vseh pomislekov in še celo z nekakšnim užitkom: češ glejte me, kaj si jaz upam, kako jaz upam pisati o teh tabu temah… To je… poden od podna. Tako se o spolnosti ne piše. Kot na primer piše Pika G. v Playboju.
    http://www.playboy.si/branje/kolumne/pika_g_rada_fukam_pa_kaj_potem-5094.aspx

    Ona je tam že napol slečena, kot bi narava pol dela opravila namesto vas, oba oddajata tiste malo prijetne malo odvratne, vedno pa hudo erotične vonjave, in kamor pogledate, se naokoli sprehajajo kosi mesa. Dekolteji so vsako leto globlji, se vam ne zdi? In ja, plastika je vsako leto cenejša, tudi to je res. Pa ritke, okrogle, napete, čvrste ritke, ki si jih, medtem ko z mularijo pešačite proti vrtcu, prav plastično predstavljate nasajene na svoj kurac … Hej, res lahko v trenutku, ko zaprete za seboj domača vrata in stopite v predsobo, kjer že diši po njeni kuhi, pozabite na vse, kar vas rajca čez dan?
    ……………………………………….
    Ko ženska piše o spolnosti na tak način (pa tudi, ko moški no, samo, pri ženski izpade to še bolj brutalno), se ti spolnost enostavno zagabi in tega te ženske, ki o tem tako pišejo ne bodo razumele. Ker one tako rade fukajo. In rečejo kurcu kurac. Ja, če one lahko, potem je z mano gotovo nekaj narobe, da ne govorim tako in potem sem gotovo terciarka in ne seksam. To agresivno govorjenje o seksu s strani ženske… pomeni, da se ženska spreminja v moškega…
    Če ženska piše o spolnosti na tak način, to ne pomeni, da ima zaradi tega manj kompleksov ali da za to pri nas seks ni več tabu tema. Po moje hoče sama sebi kaj dokazati. Tudi moški imajo “mejo” pri pisanju o tem, tudi moškim se porniči in neprestano nabijanje o “seks” temah začenjajo gabiti. Zakaj? Ker je spolnost samo ena od področij človeka in če se o tem neprestano piše, postane tudi pisanje o tem dolgočasno. Ves mit, vse “iskrice”, ki jih nujno mora imeti to “področje”, že zaradi tega, ker povezuje moškega in žensko in ker je pač seks posledica ljubezni (ali pa tudi obratno… vsekakor je povezano z ljubeznijo), ljubezen pa je nekaj, kar povezuje človeštvo in ne seks. Seks je samo posledica,seks je nekaj, kar je dala narava, in mora biti zelo privlačno, zato, da človek nadaljuje vrsto. Kar je na koncu koncev “namen” seksa.

  5. rockstar - 17.1. 2008 ob 11:17
    rockstar

    Vidiš Iztok, pa vendar niso vse ženske tako sproščene in ne razumejo vse… nekatere so še vedno 20 let zadaj.

    Sproščena in ˝vulgarna˝ je očitno samo mlajša generacija, ki pa se itak smo frajeriši in nima pojma o seksu.

    *roll eyes*

  6. nevenka - 17.1. 2008 ob 11:44
    nevenka

    Zrela ženska je zlahka sproščena in predvsem zna od moškega dobiti kar potrebuje, zna mu tudi dati in če je to dobro, moški neha bluziti okoli. Če je kulturna, pač ni vulgarna. Itak za to nima nobene potrebe.
    Hvala bogu, da se človeku potrebe razvijajo, sicer bi še vedno bingljal s kakšne veje…Potrebe se razvijajo tudi za časa življenja, ne samo evolucijsko.

  7. rockstar - 17.1. 2008 ob 11:50
    rockstar

    Zategnjena je bolj primeren izraz. ;)

  8. horaci - 17.1. 2008 ob 12:24

    Dame ne tako strogo. Iztok ima prav ženske se spreminjajo, če je dobro ali ne je vprašanje kje si z leti in moralnim pogledom. Mladina je prav da fuka do onemoglosti in izživi svoja mlada leta. Kasneje morda v vaši starosti se pa bodo spomnile kako so nekoč neke starejše gospe imele prav. Vsako obdobje ima pač svoje zakonitosti. Spomnim se kako me je mama vzgajala, pogosta menjava partnerja smrtni greh, sex pred zakonom smrtni greh Bil sem pokvarjena mladina brez pameti in morale. Samo samostan bi me rešil pred peklom. Veselo sem se smejal seveda ne pred materjo. Sedaj se dogaja isto. Starejši bi trobili kaj in kako naj to počne mladina. To pa ne gre, oni imajo svoje življenje in svoja videnja. Samo se smejte in pustite jim fuk. Tudi njim če dočakajo leta bo dano gledati pokvarjeno mladino, razen izjem, ki bodo vedeli, da je to normalno. Nebi bil rad sedaj mlad, zato ker smo bili včasih moški osvajalci in pobudniki, tega sem pač navajen. Nikjer pa ne piše, da mora tako biti. Zagotovostjo pa lahko trdim, današnji fantje se bojijo punc, njihove odprtosti in zahtev. Družim se veliko z mladino, ker pač imam otroke in naša hiša jih je vedno polna. Morda zato nisem stari zavrti dec, ki ne more razumeti drugačnosti no pa tudi nisem še toliko star. Zato sem samo hvaležen lahko mladim in z njimi debatiram o fuku, sexu, žuru. Zanimljivo pa je to, da so sinovi prijatelji bolj zadržani od kolegic hčerk. Punce so pravi mali vražički včasih in prav je tako. Svet se vrti in gre dalje in Iztok to ve in razume je pač še mlad. Piše tudi tako kar zame ni vulgarno kot mislite nekatere. Podpiram pa tudi njegovo misel ženske so bile predolgo teptane in prav je, da nam sedaj malo pokažejo roge in svojo moč. To bo samo pomagalo svet spraviti v ravnotežje, moške pa malo prizemljilo. Včasih sem v očeh nekaterih moških, seveda mojih vrstnikov copata zaradi svojih pogledov in tega ker pač tudi kuham, pospravljam in ostalo, kar je normalno. Vedno jim odgovorim imam hčerki in ne želim si, da bi kdajkoli in komurkoli igrali služkinjo, kuharico,ispoljnjevalko želja. Izboriti si morata enakopraven status in medsebojno spoštovanje ter delitev dela in vzgoje otrok. No Iztok pa imaš zopet temo v kateri bi lahko spregovoril.

  9. iztokgartner - 17.1. 2008 ob 12:50
    iztokgartner

    Nevenka, ne strinjam se povsem s tabo glede vulgarizmov. Menim da je treba dopustiti možnost, da ženska seks imenuje tudi fuk kadar želi poudariti tisti pravo živalsko ljubljenje s partnerjem. In takrat seks ni seks, marveč divji fuk, ob katerem ti raznese telo. Me pa čudi, da o moškem pogledu na spolnost nimaš ravno najboljšega mnenja. Smo moški res tako zanič in res še vedno razmišljamo samo o telovadbi?

    David, welcome to the jungle :)

    Mica, mislim da si malce preveč stroga, saj se mlada dekleta pač tako danes izražajo in morda s tem ne počnejo tega, kar jim očitaš.

    Dajana, človek je pred živaljo v prednosti prav zato, ker ne seksa samo za nadaljevanje vrste. To bi pa že lahko vedela. Vem kaj mi skušaš povedati, toda zdi se mi, da tudi ti malce pretiravaš. Za ene ženske morda to, kar ste rekle z Mico in Nevenko drži, toda zdi se mi, da za večino ne. Pač rečejo fuk, pa kaj. In rečejo ga samo takrat, ko želijo poudariti tisto res divje ljubljenje. Pa ne boš zdaj rekla, da se ti seks zagabi, ker ga kdo imenuje fuk. To pa je že pretirano.

    Rockstar, po moje ni panike, le da mlajše uporabljate drugačne izraze. Za starejše je žensko mednožje vagina, za vas pa pička. To je vse :)

    Horaci, še en močan zapis s tvoje strani, s katerim se več kot strinjam.

  10. mica - 17.1. 2008 ob 13:05
    mica

    iztok, če govori fuk in o vsem, kar se tega tiče (naprej in nazaj)…pač kdo od tistih, za katere mi je vseeno, nenazadnje tudi blogarke, se mi krvni tlak niti mičkeno ne dvigne. Pač vem, da se s takimi ljudmi ne družim, in se jih izogibam. Pika.
    Problem pa nastane, ko prične človek pometati pred lastnim pragom.
    Imam pač štiri otroke, med njimi je hči, in niti v najbolj drznih sanjah si ne morem misliti, kako bi me prizadelo, če bi vedela, da bi sodila med to vrsto mladih. Bilo bi me naravnost groza….
    In ker imam sinove, me že ob sami misli, da bi “delali otroke” zaradi golega fuka in ne zaradi ljubezni, zaboli srce….

    A razumeš in čutiš razliko?

  11. Muki - 17.1. 2008 ob 13:11
    Muki

    Dajana, Mica:
    Kar se vulgarnosti tiče se popolnoma strinjam. Vulgarno izrazoslovje v spolnosti ne bo nikogar osvobodilo, še manj emancipiralo, vsaj navzven ne.
    Moški si to pač privoščimo, ker bi nasprotno, v svoji mačistični možatosti izpadli slabiči.
    Nekateri skozi vulgarno govorjenje in pisanje celo zadovoljujejo svoj svoj prikriti sexualno- eksibicionistični fetiš. Ni narobe, če naleti na sorodna ušesa. Verjamem celo, da so se marsikomu pocedile sline ob videnem ženskem prostaštvu.
    Na splošno pa bi predlagal, da se vulgarnost, če že rajca, prihrani za intimen stik.
    Meni je primitivno, če posiljuje.

  12. iztokgartner - 17.1. 2008 ob 13:19
    iztokgartner

    Mica, tudi v pravi ljubezni in iskreni partnerski zvezi je lahko seks divji fuk. To ti želim povedati. Ti besedo fuk razumeš kot prostaško dejanje in ti predstavlja parjenje brez čustev in ljubezni. Jaz pa ti želim povedati, da gre le za izraz, ki ga mlade punce uporabijo za povsem enako stvar kot bi ga ti. Ti rečeš ljubljenje, one rečejo fuk. Samo to je razlika. Jasno, da ti ne bi bilo vseeno, če bi se tvoja hčerka brez ljubezni in samo za zabavo vlačila okoli. Te povsem razumem in podpiram. Toda če bi imela fanta, v katerega bi bila močno zaljubljena, ona pa v njo, in če pač enkrat svojemu ljubljenju ne bi rekla seks, marveč fuk, pa ne bi bil konec sveta mar ne. Samo izraz je, Mica, samo izraz. Vsaj kar se konteksta mojega zapisa tiče.

    Muki, res je, če ženska reče seksu fuk še ne pomeni, da je osvobojena. Jasno, da ne. A jaz govorim o tem, da so začele ženske o spolnosti razpravljati bolj odprto in sproščeno. Pa ne zato, ker bi bi jih rajcalo in ker bi hotele, da moške rajca, marveč zato, ker imajo tudi same takšne izkušnje. Zelo pozitivne izkušnje, kjer niso le objekt, marveč ženske v pravem pomenu besede. Ženske, ki vedo kaj hočejo in ki vedo kaj ji paše v spolnosti. In če seks imenujemo fuk, penis pa kurac ali tič, ga pač tako imenujejo. No ja, sicer pa nabrekel spolni ud ni ravno lulček, marveč kurac a ne :)
    In če ga ženska tako vidi ter imenuje, je pač tako. To pa še ne pomeni, da seksa brez ljubezni in čustev.

  13. Muki - 17.1. 2008 ob 13:39
    Muki

    Okej, če ti opažaš tak trend ti nimam kaj oporekat.
    Govor na blogih, ki so povečini vsaj delno anonimni, pa nebi jemal za trend, ampak predvsem kot sproščen govor, pod delno zastrto tančico, ki na ta način-vsaj za enkrat- pritegne kakšno dodatno oko. Lahko pa povem, da osebno tega na veliko nisem opazil.
    Kar se tiče intimnih družb, se pravi pol javno, pa je to od nekdaj, vsaj v sproščenem ozračju že videno in običajno.

  14. nevenka - 17.1. 2008 ob 13:42
    nevenka

    Iztok fuk ima pridobljeno negativni prizvok in ga ženske, ki sicer poznajo tudi druge izraze, uporabljajo samo takrat, kadar hočejo izražati svojo seksualno superiornost, oz. odnos, ki ji čustveno ne pomeni nič Kdaj pa jo želijo izražati je pa seveda spet drugo vprašanje, a običajno so razlogi frustrirajoči. Nekdo bo pač hotel dokazati, da smo ljudje starejše generacije padli z Lune in so šele mladi odkrili seks in to je postalo dejstvo šele z izgovorjavo določenih besed he, he.Če pa to ni prismodarija prve vrste.

    V teh prispevkih se pogovarjamo o izražanju in ne toliko o dejanskem spolnem življenju, čeprav verjetno teh dveh stvari ni moč absolutno ločiti, ker gre za neko korelacijo vsekakor, tu se s teboj strinjam. Vulgarno izražanje pa vseeno ne pomeni bolj doživetga in bolj divjega seksa in razvnemanja na instinktivni ravni.
    Je pa tragično, da se je pri mladini, v času vse večjih spolnih tveganj, razvilo tako izrazito in celo namerno ločevanje potreb in čustveno in instinktivno zadovoljevanje poteka ločeno. Se tebi, Iztok, to zdi sproščeno? Lov za orgazmom? Se ne čuti v ozadju rahla kompulzivnost? Ni morda nekaj postalo precenjeno, ali pa morda izrabljeno, ker je lahko dosegljivo?

    Ljubezen ni lahko dosegljiva. Ljudem postaja napor.Čustven napor ni ravno v konceptu mladih. “Zakaj bi se pa sekiru, če se lahko fajn mam”.
    Pa so nastali izrazi brez zadržkov, ki povedo točno to, kar sem povedala:
    “klinc gleda cel svet, jest se hočem met samo fajn”. Gre za zelo kompleksen vzorec, ki ima opraviti z vrednotami, oziroma z njihovim razvrednotenjem. Pa če verjameš ali pa ne.

  15. Morska - 17.1. 2008 ob 13:54

    Pomembno je, da se človek razvija, tudi na področju odkritega govora o seksu.
    To, ali je tako samo na blogih ali tudi v realnosti, pa je tako kot pri drugih stvareh, o katerih se piše, torej se odgovor skriva v tem, ali se človek na bligu pretvarja ali ne.

  16. iztokgartner - 17.1. 2008 ob 14:04
    iztokgartner

    Nevenka, globoka debata se je razvila, kar me veseli. Ma tole je vse skupaj malce zapleteno in je težko na kratko in na zelo enostaven način povedati. Pa naj vseeno poskusim. Takole bi rekel. Beseda fuk danes pač označuje seks med dvema partnerjema. Tukaj ne bi filozofiral, saj jo uporabljajo prav vsi. Tudi sam sem bil presenečen, da jo uporabljajo tudi vse ženske, saj so še deset let nazaj govorile o seksu. Danes pač govorijo o fuku. Seveda ne povsod, le tam, kjer lahko in kjer ni cenzure. No ja, sicer je že Prešeren dejal, da je fuk za kratek čas, mar ne. Tako v tej besedi ne vidim nič spornega.

    Prav tako ne vidim problema, če neka ženska seksa samo zaradi želje po orgazmu. Seveda če je samska in če s tem nikogar ne prizadene. Prav takrat je lov za orgazmom tudi najbolj smiseln, se ti ne zdi. Le zakaj bi samska ženska, ki se ji zahoče dobrega seksa, morala na svoj orgazem pozabiti. To bi storila samo neumna ženska.

    Če govoriva pa o lepi partnerski zvezi, pa je seks seveda veliko boljši, saj so zraven tudi čustva ter iskrena predanost. Toda tudi takrat se seksu lahko reče fuk in ne sme imezi negativnega ter prostaškega prizvoka. A veš, recimo: “Uf, najdražji moj, včeraj si me pa res ful dobro pofukal, rada te imam, si nekaj najboljšega kar sem imela.” V tem stavku beseda fuk ni slaba, marveč je pač beseda, s katero je ženska poimenovala spolni odnos. Tu ne vidim težave.

    Se pa strinjam s tabo v zadnjem odstavku, kjer praviš, da se mladi bojijo odgovornosti in ljubezni ter raje uživajo. Morda zato, ker jih ljubezen prevečkrat razočara, morda pa zato, ker so še mladi in pač radi uživajo.

    Je pa že bolje, da noriš ko si mlad, kot pa takrat, ko imaš otroke in družino, mar ne.

    Ni ga boljšega kot seks iz ljubezni, toda če to ne gre, zakaj bi stradal seksa. Takrat si pač omislil ljubimca in loviš le orgazme.

    In prav obojestranski orgazem je krona ljubezni. Če ga ni, lahko nastane problem. Ma saj sama dobro veš, da če seks med dvema ne štima, lahko nastanejo hudi problemi, pa če se drugače še ne vem kako razumeta.

    Tako je bilo in tako bo tudi ostalo.

    In fukata lahko tudi dva, ki se imata zelo rada in to počneta iz iskrene ter prave ljubezni.

    Problem je le takrat, če fukaš samo zaradi športa in ti je za ljubezen malo mar. Takrat pa si res prazen, saj ne veš kaj vse ti lahko ljubezen podari.

    Seveda, če je prava. Če ni, je bolje da si sam in da loviš le orgazme.

  17. iztokgartner - 17.1. 2008 ob 14:05
    iztokgartner

    Morska, res je. Sicer pa, tisti ki se pretvarja, tako ali tako najbolj laže le samemo sebi.

  18. Morska - 17.1. 2008 ob 14:08

    Glede vulgarizma pa le to… uporaba besed kot so kurac, fuk in podobno je bolj posledica širše uporabe le teh, saj se pojavljajo recimo tudi v filmih in drugih situacijah. Ne vem od kod teza, da to pomeni izražanje superiornosti, saj gre samo za sinonimko. Razlike v percepiranju določenih izrazov pa so izključno stvar posameznika in če je recimo za nekoga fuk nekaj grdega, se mi zdi popolnoma nesprejemljivo, da to percepcijo vsili nekomu drugemu, ki to besedo uporabi.
    Sicer je uporaba odvisna od konteksta in namena pisanja teksta. Če je ta izrazito umetniški, metaforičen, poetski in podobno, taki izrazi ne pašejo, če pa gre zgolj za nek prikaz razmišljanja, pa ni sporno.
    Poleg tega so določeni izrazi lahko v funkciji začimb v sami spolni interakciji, kamor za nekoga sodijo tudi čisto “navadne” besede kot so prasica in podobno. Zakaj bi to bilo vulgarno, če seks podžiga? Smisel seksa je, da dva, ki sta vanj vključena, uživata in to tako če ju druži samo ta akt ali pa ju druži ljubezen. Če naprimer rečem, da me je moj partner včeraj dobro pofukal, to še zdaleč ne pomeni, da med nama ni ljubezni, če pa si to nekdo tako razlaga, pa je to njegova osebna stvar, kakšna pa je moja interpretacija, pa je moja.

  19. tinamalina - 17.1. 2008 ob 14:34
    tinamalina

    A veš od kdaj je to, iztok… odkar je bla na TV nadaljevanka Sex v mestu . Ally McBeal je postavila svoj trend, Sex v mestu so postavile svojega. Po moje ženske od takrat naprej tako svobodno govorijo o sexu.

    Besede, ki so smatrane kot vulgarizem, jaz jemljem kot porednost. Besede kurac, fuk, itd. so vulgarne le v primeru, če jih izgovori 12letni otrok. Vulgarne so, če koga žalijo. Če jih ženska izgovori svojemu moškemu, se mi ne zdi nič vulgarnega v tem.
    Ali naj mu v trenutku, ko si ga najbolj želi, raje reče:
    “Dragi, daj mi svoj penis v vagino” ali “zdaj bi ti rada oralno stimulirala genitalije” ??

  20. tinamalina - 17.1. 2008 ob 14:36
    tinamalina

    iztok, je pa res da ne vem, kaj ima ženska anatomija s tem hehe :D

  21. iztokgartner - 17.1. 2008 ob 14:42
    iztokgartner

    Tina, odličen zapis. Se strinjava v vsem.
    Slika anatomije pa je zato, ker sem želel poudariti, da so se ženske začele zavedati same sebe in so prav zato veliko bolj kul ter odprte kot nekoč.
    Če bi tale blog pisal pred 20 leti, bi verjetno pripel sliko Mona Lize :)

    Hm, a misliš, da če neb blo serije Seks v mestu, da bi ženske še vedno ne upale govoriti o seksu tako na glas kot danes?
    In bi seks nikoli ne postal fuk?
    Je torej ta serija pokvarila pridne punčke? :)

  22. Morska - 17.1. 2008 ob 14:48

    Glede na to, da serije Seks v mestu nisem nikoli gledala, zgornja teza najbrž ne drži. :)

  23. tinamalina - 17.1. 2008 ob 14:51
    tinamalina

    Ne bom rekla, da je “pokvarila” vse, marsikatero pa… :)
    ker so prvič ženske tako sproščeno (javno) govorile o sexu. Sploh Samantha. Punce so postavile nov trend, jebiga :)

    Če ne bi bilo tega, bi bilo pa kaj drugega…
    Glede na to kako vedno bolj netabuiziran postaja sex pa bi rekla, da bi do tako sproščenega govorenja prišlo prej ali slej tudi brez Sexa v mestu.

  24. Dajana - 17.1. 2008 ob 16:32
    Dajana

    Če bi ta blog pripel pred 20 leti, bi pisale k tebi feministke, zdaj pa pač kul ženske uporabljajo besedo kurac itd, ki je kul. In feministk ni več. Ženske se spreminjajo v moške in obratno. Tako kot je kul govoriti besedo ful. Oprostite, mogoče, da je to normalno dvajsetletniku, pa mogoče še kakšnemu z letom več, nam pa, ki smo čez 40. pa… Ne, hvala. Trendi kot so zafnanost, homoseksualnost, lenoba, take besede pri zelo majhnih otrocih, celodnevno visenje na internetu, praznina neumnosti, ki razsaja na Blogosu… predstavlja pač pedokracijo. V vseh pogledih. Na vseh področjih. Vladavina najstnikov in zelo mladih ljudi. Tisti, ki so stari čez 40.let pa so “starci”, “težaki”, “tercialci” itd. Bog var, da niso vsi lepi, oblečeni po zadnjem kriku mode in da ne govorijo na ful. So že težaki. Tisti, ki mi reče, da so mu besede kurac itd simpatične… Joj, a če so petindvajsetletnici ali tridesetletnici simpatične in sploh ne vulgarne, potem morajo biti pa vsem?

  25. iztokgartner - 17.1. 2008 ob 16:37
    iztokgartner

    Dajana, ni treba da so vsem. Tebe tvoj partner pač poseksa z lulčkom, kakšno mlajšo pa njen pač pofuka s kurcem.

    Upam le, da obe enako uživata in da si ti namesto lulčka ne zaželiš kdaj tudi kurca :)

  26. martina - 18.1. 2008 ob 13:08

    Da se jaz pristavim svoj piskerček…. Meni se o sexu nikoli ni bil problem pogovarjat, seveda s svojim partnerjem. Da bi pa okrog razlagala kolegicam kako, na kakšne načine, v kakšnih pozah, jada jada, me pa niti malo ne mika, ker je to pač najino intimno življenje. Seveda mu bom izrazila svoje želje in potrebe, kar gre pač meni v plus in od njega pričakujem obratno. Nikoli pa ne uporabljam vulgarnih besed (razen pri kletvicah, kjer se jih tudi poskušam izogibati), ker mi dobesedno pokvarijo ves užitek. In ja…. sama beseda FUK je meni tako grda, da me kr zmrazi. Pa nisem neka zafrustrirana ženska. Sm odprta za razno razne posteljne užitke, ampak partnerja nikol ne POFUKAM, temveč POSEXAM!

  27. Dajana » Vladavina najstnikov - 18.1. 2008 ob 14:19

    […] Iztok Gartner je sprožil zanimivo debato o tem, kako so danes ženske sproščene in veliko govorijo o seksu. Sproščeno ali prostaško? Navihano ali vulgarno? Seks zanje ni seks, marveč fuk. Mucka ni mucka, marveč pička. Tiček ni tiček, ampak kurac. Brez dlake na jeziku. Direktno, iskreno in odkrito. Tako zelo, da včasih presenetijo celo moškega. Tako poredno, da se mi zazdi, da se je situacija začela obračati. Da sedaj moški hoče romantiko, ženska pa le seks. Da bi moški pisal lepe pesmi, ženska pa porno zgodbice. […]

  28. ana od srca - 18.1. 2008 ob 20:40

    Nisem vsega tega brala, imam odpor do vseh teh izrazov … če mi kdo karkoli namigne na tak način, s temi izrazi, mene gotovo čisto ohladi!!! In kolikor vem, se z mojim čisto strinjava! Imava par izrazov, ki jih veva samo midva … In človek, ki se grdo izraža … uf, se mi kar obrne … Se spominjam iz mladih let nekega fanta, še zdaj se spomnim, kaj je rekel … in … ne bi želela, da se me dotakne … še rokovala bi se težko z njim …

  29. djubre - 19.1. 2008 ob 05:10

    Grdo ni grdo, ker nič ni grdo, ampak je vse relativno..

  30. Kobrowsky - 19.1. 2008 ob 12:39

    @horaci innjemu po dóbni:
    SLOVÉNŠČINA NIMA FAKING IXA!!!!!

    Hvala zapo zórnost,
    Kobrowsky

  31. Luka - 19.1. 2008 ob 14:59

    Kobrowsky, y, e`…tud ne !! :)

    Hvala tud teb zapör.nöröst !

  32. iztokgartner - 19.1. 2008 ob 16:06
    iztokgartner

    Martina, se pravi, da če bi bila s fantom recimo totalno zagreta in tik pred akcijo in bi ti on reku, da te hoče pofukat, bi ti vse dol padlo? Le zaradi napačne besede?

    Ana, eno je če nekdo preklinja in grdo govori ob nepravem trenutku, drugo pa je, če gre za tako imenovano packasto govorjenje med seksom, ki lahko dodatno vzburi oba partnerja. In prepričan sem, da bo žensko veliko bolj vzburilo, če ji bo fant v navalu strasti rekel, da ima pičko, kot pa da ima vagino ali kaj podobno strokovnega. Glede izrazoslovja pa prav tako ne vidim nič spornega, če je v kontekstu zapisa in če res ni le zato, da avtor teksta z vulgarizmi vzbudi pozornost.

    Djubre, ali kot je nekoč rekel Woody Allen: “Seks je umazan samo če ga izvajaš pravilno.” :)

    Kobrowsky & Luka
    , let’s fight :)

  33. ana od srca - 19.1. 2008 ob 16:25

    Iztok, moj možek pravi v hecu, da imamo ženske tri vloge:
    dama na ulici,
    kuharica v kuhinji,
    k. v postelji!
    In še, da žal včasih katera malo pomeša te stvari - si misliš damo v postelji, hihi! Ali pa kuharico! K. na ulici si še najlažje, kajne!

    Ampak, da bi moj meni rekel, no, dobro, odtenek je zelo pomemben! Hočem biti unikatna! Nočem, da govori o meni z menoj s čisto navadnimi vulgarnimi besedami!!! Če je k. nekaj slabšalnega, ne želim slišati tega izraza, zase sploh ne. Pa če mi reče kdaj v tem stilu, da sem dobra k., raje slišim z drugimi besedami, sem bolj vesela drugih izrazov! Ker verjamem, da sem unikatna in nočem nobene primerjave s katerokoli drugo … Ni mu treba reči, da imam dobro vagino :-) , tega pa res ne … Če nima nič pesniškega, je lahko kar tiho … Meni je všeč poslušati se znotraj, res znotraj, znotraj telesa in duše, znotraj naju obeh!

    S toplino :-)

  34. iztokgartner - 19.1. 2008 ob 16:42
    iztokgartner

    Ana, lepo si to povedala. In veseli me, da si za svojega moža unikatna.
    Tako je tudi prav.

  35. nevenka - 19.1. 2008 ob 16:42
    nevenka

    :-) Tina, nadaljevanka je bila Sex v mestu, ne Fuk v mestu.
    Sproščeno o sexu, zakaj pa ne, radoživo in navihano, zakaj pa ne, tudi malce umazano govorjenje za vzpodbudo, ampak tam kjer je to sprejemljivo.Tudi sama kdaj prišepnem vraga in pol, če me prime…

    Vulgarnost tudi opravi svojo vlogo, tudi ko je v kontekstu in ima vlogo označevanja splonosti, potenciranje, če že kdo nikakor ni zadovoljen z besedo sex in mu je premlahava ter se mu zdi beseda fuk bolj trdo stoječa :-)

    Zaradi mene. Da bi pa to morala poslušati pri vsaki temi, ki nanese v spolnost, tudi takrat, ko se sproščeno, a s poudarkom na vsebini pogovarjam, pa ne vidim čisto nobenega smisla v vulgariziranju. Ne da se odvzeti vulgarnosti izrazom, ki so sestavine kletvic in pošiljanja NEKAM. Pogovarjamo se o pogovoru, ne o sexu.
    Uh, da bi jaz delovala zadrto, zategnjeno, he, he…se pa kot ženska cenim in ne potrebujem vulgariziranja, da bi me kdo bolj….

    Je, je..vulgarizmi so za vzbujanje pozornosti. Saj se da drugače, ni treba ravno z latinščino…. :-)

  36. tinamalina - 19.1. 2008 ob 16:52
    tinamalina

    nevenka, iz nadaljevanke sem izpostavila lik Samanthe, ki je bila najbolj divja od štirih in ni seksala ampak fukala :)
    by the way… bo pa kmalu v kinih film Sex v mestu, ki ga komaj čakam ;)
    lp

Komentirajte