Zapisal iztokgartner | 16.1. 2008 - 01:44 - Kategorije: NAJBOLJ KOMENTIRANI BLOGI, erotika

Komentarji na blogu o nudistični plaži so mi dali misliti. Pravzaprav so me presenetili. Prav vsi ste namreč povedali, da so veliki penisi nezanimivi. Da so nefunkcionalni in da pravzaprav ne grejo nikamor tako kot bi bilo treba. Po drugi strani pa sem nekje prebral, da ženske sanjajo o orjakih. O oslih. O moških, ki se s tiči lahko igrajo tudi gumitvist. O 22 centimetrih. O moškem, ki lahko žensko s tičem tudi ubije, če je treba. Na nekem blogu sem prebral, da prav Katarina ne mara majhnih. Da jo penis pod 18 centimetrov ne more zadovoljiti. Da je ne zanima in da prisega na velike.

Drage dame, dajmo razčistiti to večno dilemo. Je velik penis pogoj za dober seks? Koliko centimetrov je pogoj, da vas bo penis zanimal? A je sploh pomembno koliko velik je? Če je imel prejšnji fant velikega, ga pogrešate pri novem fantu, ki ima manjšega? Je seks z velikim boljši od seksa z manjšim?

Bodite iskrene in ne blefirajte z odgovori, da je važna tehnika in ne vem kaj. Povejte tako kot je. Povejte tisto, kar si poveste med sabo, ko moškim ni zraven.

Moški, vi pa mi zaupajte svoje izkušnje. Naj se akcija začne in naj se tale večna dilema enkrat razblini.

Naj končno enkrat za vselej ugotovimo ali je velik tič važen ali ne.

 

Zapis je bil objavljen 16.1. 2008 ob 01:44 in je shranjen pod NAJBOLJ KOMENTIRANI BLOGI, erotika. Komentarjem lahko sledite z RSS 2.0 feedom. Lahko komentirate, ali pustite trackback s svoje strani.

« Gremo se hvalit na vse mogoče načine || Umrl Brad Renfro, star je bil komaj 25 let »

61 komentarjev

  1. 16.1. 2008 @ 08:31

    Hja, moški ti ne bomo znali kaj veliko povedat, jaz imam recimo izkušnje samo z mojim.

    Zapisal ZigaK
  2. 16.1. 2008 @ 10:15

    rockstar

    Joj, dajte si že enkrat zapisat nekam. Ni važna dolžina ampak je bolj važna debelina!
    Večji tič je pač debelejši od manjšega - logično ne?

    Zapisal rockstar
  3. 16.1. 2008 @ 10:29

    katarina

    :) zdej ti bodo pa vse napisale, da je važna tehnika in ne velikost penisa … :)

    pa ker si me pofočkal, sem dolžna … khm khm … razlago zakaj mene 16- ne zanimajo.

    vagina oz. nožnica ali pač luknja kot taka v normalnem stanju skoraj nobena ni velika (ne bi vedela koliko se pri porodu res raztegne, ker nisem nikoli rodila). ko začnem seksati je tudi meni 18+ vrh glave, prej preveč kot premalo. ko pa seksam nekaj časa in se moja nožnica raztegne in vlaži pa je 18+ ravno prav, da ga še po pol ure ali eni uri čutim, da ne morem rečt : ej, kje ga pa imaš? a je še noter? :) :) to se mi je pri 16- dogajalo in je bilo mal … ne vem glupo seksat, če ga ne čutim do konca, če nimam občutka, da sem “polna”, če hočeš. mene pač to, da se penis zabija v maternični vrat, vzburja (da ne rečem, da doživljam orgazme in to non stop, če je penis dovolj dolg).

    torej … tistih 18+ je predvsem in samo tehnična zadeva. zelo pomembna očitno, ker brez nje ni točno določenih užitkov, mojih, seveda. in zato se z nekom, ki ima po mojih merilih “majhnega” - pa za sosedovo majo čist dovolj dolgega, ne pečam. škoda časa.

    Zapisal katarina
  4. 16.1. 2008 @ 10:43

    mica

    ko se določeni pričnejo pogovarjati o t. i. “velikosti”, pomeni le dvoje:
    * da niso še niko sexali
    * da sexajo kar naprej, vendar nikoli s čustvi
    Sodim med tiste, morda še zadnje, romantičarke tega sveta, ki jih dolžina & širina in bogvedi kaj še, enostavno ne zanima. Važen mi je moški kot ČLOVEK, kot nekdo, ki bo znal najprej napolniti mojo dušo & srce, potem šele tiste druge reči.

    In če lahko skromno dodam: ženska, ki se diskriminacijsko obnaša do teh, že omenjenih moških atributov, istočasno priznava, da ji moški najprej in v prvi vrsti pomeni objekt. Za izkoriščanje.
    Zato, da pa bo v moškem lahko videla tudi osebo, pa bo morala čustveno in socialno še malo odrasti.

    Moje mnenje je, da naj pameten moški beži od ženske, ki gleda naj le skozi centimetre, naj se ne obrmenjuje s takimi malenkostmi, naj nek odnos raje gradi na ljubezni, spoštovanju, razumevanju, toplini in nežnosti.

    Zapisal mica
  5. 16.1. 2008 @ 10:49

    Bravo mica :)

    Zapisal ZigaK
  6. 16.1. 2008 @ 10:50

    katarina, nočem ti solit pamet, ker sama najbolje veš, kaj ti paše in kaj ne, ampak če seksaš z moškim, katerega penis po pol ure ne čutiš več, očitno seksaš z mrtvakom in seksualnim analfabetom, ki ne ve, da seks ni samo nabijanje, temveč je potrebno uporabiti tudi malo domišljije in spremeniti položaj, menjati frekvenco, stimulirati tudi druge erogene točke itd. Moj fant (naj mi oprosti, kar bom sedaj napisala) ima po merilih tukajšnje debate pravega liliputanca, saj erektiran meri nekje 12 cm, ampak me vedno zna (z njim) brez težav spraviti do orgazma, če je treba tudi v 10 minutah. Sem pa hodila tudi s človečnjakom, ki je imel 20+, ampak moram reči, da z njim v postelji nisem zdržala več kot 20 minut, ker se je užitek spremenil v bolečino, on pa tega nikoli ni opazil, ker je bil očitno prepričan, da bom že samo zaradi njegove dolžine orgazmirala do onemoglosti. Tako da vsaj zame je veliko več v tehniki in občutkih, kot pa v dolžini.

    Zapisal Sonči
  7. 16.1. 2008 @ 11:03

    sonči: sem eksplicitno napisala, da to, kar paše meni, ni rečeno, da paše tudi drugim. zase pa menda vem, kaj mi paše in ker nisem imela samo enega tipa (ali dveh ali 10) zelo dobro vem, kaj meni osebno paše in 12+ mi ne paše oz. je zame premajhen.

    mica: če je važen samo človek in ne vse ostalo … zakaj pa se potem vse ali večina stvar iverti okoli velikih penisov in jošk?

    Zapisal katarina
  8. 16.1. 2008 @ 11:14

    Čisto odkrito… ni ravno super, če je “lulček” majhen, a vprašanje je, kaj to pomeni majhnost. Povprečna velikost moškega spolnega organa naj bi bila okrog 15 cm v otrdelem stanju, kar je nekako čisto optimalno, cm gor ali dol pa se tudi ne pozna kaj preveč.
    Moja izkušnja: nisem še imela kakega t.i. orjaka nad 18 cm in si niti ne predstavljam, da bi ga imela, ker pač težko gre cel v usta. Imela sem izkušnjo z moškim, ki je bil malce bolj skromno obdarjen, kar priznam, da se je včasih poznalo, vendar se je z večjo aktivnostjo to porazgubilo. Dobra stran pa je bila, da je šel komot v usta. Še najbolj je pa ta majhnost prišla do izraza, ko sem po tem bila s tipom, ki je bil konkretno bolj obdarjen, a to je bilo samo zaradi “konkretne spremembe”.
    Se pa strinjam, da raje primem debelejšega in krajšega kot pa dolgega in ozkega. Sicer pa kot je rekla ena izmed predhodnic… če je seks združen z ljubeznijo, se to zlije s celoto, tako kot najbrž velikost prsi pri ženskah.

    Zapisal Morska
  9. 16.1. 2008 @ 11:22

    rockstar

    katarina sem s tabo glede tega. Vsak naj orgazmira po svoje - vsakemu paše nekaj druga.

    katarina je pač malo sadomazo. ;)
    :D

    Zapisal rockstar
  10. 16.1. 2008 @ 11:28

    mica

    katarina, odgovor na tvoje vprašanje je sila jasen in nedvoumen: zato, ker so veliki joški & velik penis komerciala, nekaj, kar prinaša neprimerno več pozornosti kot pa tisto drugo…… ko ni važno, ali ima ženska veliko rit, majhne joške, siveče lase, čuden nos……in da ima moški malo trebuha, krive noge, velika stopala, plešasto glavo, ogromna ušsa, majhen lulček…..

    Tisto prvo je pač pesek v oči ljudem, ki niso sposobni ljubiti, ki jim je mar le za zunanjost, za “šelesteč papir in ustrezno pentljo”….

    In če pogledaš v realno življenje, imaš občutek, da živijo srčeno in zadovoljno le t. i. “popolni pari”, karmo naj bi, po tvoje, sodil tudi velik lulček in ogromni joški?!
    Še zdaleč ne!

    Kot jaz poznam življenje, pa se mi zdi, da ga zelo, zelo dobro, se sreča in zadovoljstvo skrivata v povsem drugih “malenkostih”…v tistem, kot semnapisala že zgoraj: kar ti najprej napolni dušo & srce, in šele potemk tisto hm..”drugo”.

    Med tistimi, ki jih poznam, so pari, za katere se tudi sama včasih vprašam, kaj, za vraga, ju drži skupaj: Mogoče je ona izrazito “grda” (po teh obrazcih, ki nam jih zadnje čase filajo), ali pa je on …nemogoč. pa vendar: ko sem pet minut skupaj z njima, dobesedno “začutim” njuno toplino in medsebojno energijo….

    Žal je pa res, da veliki joški moškega okupirajo le kratek čas, in mislim, da se tak zasvojenec celo prej strezni in prileti na realna tla kot ženska, ki je mahnjena na velike lulčke.
    Vsaj kaže tako :-)

    Zapisal mica
  11. 16.1. 2008 @ 11:35

    rockstar

    Mica popolnoma se strinjam s tem kar praviš - ljubezen bi morala biti slepa. In se mi zdi lepo, da obstaja nekdo, ki verjame v to (taki smo nažalost danes že prava redkost). Vseeno pa se mi zdi, da preveč izključuješ ljubezen in seks. Kaj ne seksamo vsi? Ne ljubimo vsi posteljnih užitkov?

    Ko imaš nekoga zares rad do te mere, da se mu lahko odpreš 160% potem je seks z njim nekaj najlepšega in najboljšega. Si lahko nasty as hell pa bo to še vedno nekaj lepega - ker to počneš z osebo, ki ti pomeni vse na svetu.

    Zato ne razumem zakaj te to tako zelo moti. NJEJ paše nekaj druga kot tebi in to tudi pove. Tukaj ni nič sramotnega, kvečjemu je pohvalno. Še vedno se namreč redkokdo zna odkrito pogovarjat o seksu.

    Relax, ne bodi tako stroga.

    Zapisal rockstar
  12. 16.1. 2008 @ 11:54

    mica

    ojej, a ti tkao stroga delujem?
    trdim le, da dolžina NI pogoj za nekaj lepega.
    Kot veličina joškov NI pogoj za ….karkoli že.

    Veš- nekaj je iluzija, nekaj, ob čemer se tudi jaz zabavam, velikokrat tudi pohecam, zakaj pa ne, nenazadnje sem “znana” po tem, da ne šparam jezika, pa da le-ta zna biti dokaj oster in zabaven tudi s tega področja :-)

    Povsem nekaj drugega pa je realno življenje, tam so pa IDEALNE MERE zelo redko videne. in po tej logiki bi bila partnerstva v katerih ima on dolgega, med najbolj srečnimi…pa misliš, da je temu res tako?!

    koliko moških, ki jih ženske obiramo ob kavi, je tuid meni všeč, pa včasih obiramo tudi ta del telesa :-)
    ampak….na kraj pameti mi ne pade, da bi se za nekom “metala” samo zato, ker to ima…..
    žal- po moji logiki- to delajo samo kure.

    Zapisal mica
  13. 16.1. 2008 @ 12:21

    bravo mica

    Zapisal ZigaK
  14. 16.1. 2008 @ 12:31

    rockstar

    eh, you’re just jealous. :D

    Zapisal rockstar
  15. 16.1. 2008 @ 12:47

    rockstar: jaz nisem nič sadomazo. zakaj bi bila? ker imam rada večjega od 15?

    morska: ti ga imaš rada celega v ustih, jaz pa v tem ne vidim prav nobenega užitka. :) sej sem ti že napisala kaj pravi moj ljubi. po domače : kurac je za pičko, ne za roko. :) blagor meni.

    Zapisal katarina
  16. 16.1. 2008 @ 13:07

    iztokgartner

    Ziga, in kakšne so izkušnje s tvojim?

    Katarina, kako misliš, da nisi rodila? A nimaš dveh hčerk? Se pravi, da po tvoje penis manjši od 18 zate ne pride v poštev? Je to šala ali res tako misliš. Nikoli namreč nisem slišal za žensko, ki bi dajala tak poudarek na velikost in bi si celo dolžino točno določila.

    Mica, čudovit odgovor Katarini.

    Zapisal iztokgartner
  17. 16.1. 2008 @ 13:12

    iztokgartner

    Sonči, torej praviš, da je važna tehnika in filing, ki ga da moški? Se pravi občutek, ki ga čutiš, ko si z njim? 12 praviš? Ti to res ni premalo?

    Morska, s prevelikim se lahko še zadušiš :)

    Katarina, ko tole prebiram se mi zdi, da je tvoj seks zelo dolgočasen. Le nabijanje brez prave domišljije in zanimivih dodatkov. No ja, če je res tako potem pa te razumem, da je 18 cm pogoj. Kaj pa če je moški popoln in če se vanj res zaljubiš pa potem ugotoviš, da je 16 in ne 18, ali 17.5? ga boš zapustila in mu rekla, da ima premajhnega?

    Zapisal iztokgartner
  18. 16.1. 2008 @ 13:29

    1A

    Zapisal ZigaK
  19. 16.1. 2008 @ 13:32

    iztokgartner

    Bravo Ziga, tako se govori o svojem tiču :)

    Zapisal iztokgartner
  20. 16.1. 2008 @ 13:34

    iztok: ne, nisem rodila. :) imam dva carska reza. :)

    očitno mi ni dolgčas, če že kar nekaj časa seksam z enim in istim :) in ga ne varam. potem že mora bit hudo dober, da sem samo z njim (varanje pač ni samo domena moških). ja, vse mislim resno in sem tudi tehnično razložila, zakaj je tako, ker penetracija je tehnična stvar, ni stvar domišljije. gre noter al pa ne gre. lahko pade, lahko pa prodre, lahko se izgubi, lahko pa zapolni. :) moški zelo dobro ločite oz. ločijo, predvsem starejši, veliko od majhne nožnice, pa kaj jetreba naredit, če je preohlapna nožnica,itd. penisa se pa pač ne da nategnit, je tak kot je, pride do konca al pa ne.
    nobeno čustvo in božanje in nevemkajše ne pomaga, če penis ne “zadane” od maternični vrat. in kje je le-ta? ja, čist na koncu nožnice, jasno. in tam ni ljubezni, tam je meso. :)

    kar se pa tiče ljubezni … ja, iztok, točno to sem že naredila. meni seks pomeni ogromno -če je dober je majhen del odnosa, če je slab, pa velik del odnosa, in ker je imel tip premajhen in preozek penis sem ga pustila. gladko. od ljubezni mi ne prihaja, pa od božanja tudi ne. jaz sem pa tehnični človek.

    Zapisal katarina
  21. 16.1. 2008 @ 13:41

    iztokgartner

    Katarina, kako je potem mogoče, da prihaja številnim ženskam, ki nimajo moškega s tvojimi centimetri? Imaš ti maternični vrat globlje od ostalih? Kako je mogoče, da ti samo to pričara užitek? Zakaj si potem raje ne kupiš 18 cm velikega vibratorja, ki ti bo služil enako dobro kot moški. Če sem te namreč prav razumel, ti je pomembna le velikost in ne lastnik le te.
    In ja, kako bi se počutila, če bi tip tebe pustil recimo zaradi premajhnih jošk in bi ti prav ta vzrok povedal tudi v obraz?
    Hm, malo sem razočaran nad tabo, saj sem imel občutek, da na tak plehek način razmišljajo le najstnice, ne pa zrele ženske.
    A po drugi strani te povsem razumem. Če ni 18, ti pač ne pride.
    Kaj pa resna zveza? Je pogoj le ta, da je 18 in je vse ostalo nepomembno?

    Zapisal iztokgartner
  22. 16.1. 2008 @ 13:42

    ah, iztok, ne pretiravaj. doma imam tipa 190 cm, 110 kg, poraščenega, temnega, s penisom 18+, ognjevitega, strastnega …. sem ga dolgo iskala, pa končno našla. meni je pomembno vse, tudi barva oči. in narodnost, seveda. :)

    Zapisal katarina
  23. 16.1. 2008 @ 13:44

    iztokgartner

    Katarina, ja pol pa ni nobene panike. Pol pa si le našla sanjskega moškega in hvala Bogu zate in zanj :)
    Poleg dolžine je torej pomembna tudi narodnost, pa barva oči.
    Hm, kaj pa karakter in srce? Lahko to dvoje zasenči velik tič?

    Zapisal iztokgartner
  24. 16.1. 2008 @ 13:50

    Zvita T.v.

    Sama prisegam na zlato sredino. Imela sem to srečo, da sem bila z nekom, ki je imel kar orng batino. Pa nisem mogla. Nisem uživala, vse me je bolelo, in sem vse skupaj poslala nekam, in njega in njegovega tiča. No, ne dobesedeno :)
    Pr men ne drži to, da ni važna velikost ampak tehnika. Kam si naj vtaknem 25cm? In kaj naj počnem s sedmimi cm? Mora biti ravno prav. Tako da mi ugaja. Seveda tudi tehnika..
    Pa ne me zdej spraševat koliko je ravno prav, ker pač nism frik z metrom sred noči v roki, medtem ko on spi.. sprašujem pa tudi ne. Če je ok, je ok pa pika. Če ni..
    In če ti nekaj ne paše. Če nisi zadovoljen z njim, tu mislim na velikost in tehniko, pač sex nasploh v vzezi.. potem tudi druge stvari v razmerju ne morejo laufat.
    In tiste, ki trdijo da jim je vseeno kakšnega ima, po mojem skromnem mnenju še niso doživele THE seksa in THE orgazma, in so se ljubile pri svojih 30ih samo z enim ali dvema..

    Zapisal Zvita T.v.
  25. 16.1. 2008 @ 13:56

    iztokgartner

    Zvita, pošten zapis.

    Zapisal iztokgartner
  26. 16.1. 2008 @ 13:56

    iztok: pomembno je vse, jasno. ampak z majhnim tičem tut prava barva las ne pomaga. :)

    Zapisal katarina
  27. 16.1. 2008 @ 14:00

    iztokgartner

    Katarina, zadnje vprašanje.
    Kaj bi izbrala?
    18 cm in brez prave barve las, 16 cm in s sanjsko barvo las?

    Zapisal iztokgartner
  28. 16.1. 2008 @ 14:05

    Zvita T.v.

    http://zvitafelgna.blog.siol.net/2008/01/13/ne-bi-mi-smela-rect-da-mam-malega/
    Evo, tule pa še nekaj na tole temo, da se mal narežite ;)

    Zapisal Zvita T.v.
  29. 16.1. 2008 @ 14:05

    :) 18 + in 110 kg, 190 cm, poraščen, velike dlani, temne oči, globok glas, močne roke, 30+ let, samski, dolge trepalnice, :)

    Zapisal katarina
  30. 16.1. 2008 @ 14:08

    iztokgartner

    Zvita, zabaven zapis :)

    Katarina
    , je tole mali, pardon, veliki oglas? :)

    Zapisal iztokgartner
  31. 16.1. 2008 @ 14:10

    ne, to sem povedala pred 5 leti, ko sem klicala na salomonovo vročo linijo in dobila … NA LOTU! :)

    Zapisal katarina
  32. 16.1. 2008 @ 14:12

    Zvita T.v.

    Ni izpod mojih rok, da ne bo pomote.

    Zapisal Zvita T.v.
  33. 16.1. 2008 @ 14:14

    pantera

    No, tudi jaz sem imela to “srečo”, da sem doživela od najmanjšega do največjega. Pri najmanjšem mi je bilo vse skupaj smešno - kaj pa naj delam z njim. Je pa res, da mu je lahko prihajalo en za drugim tudi do 10x zapovred. Pri največjem sem ga vprašala, kam naj to spravim. Bilo je grozno - bolelo je zelo. Prisegam na debelino in normalno velikost. Pa sori - na tehniko. Kakorkoli se tipi vadite na velikost, je tehnika ful pomebna in pa poza.

    Zapisal pantera
  34. 16.1. 2008 @ 14:16

    iztokgartner

    Pantera, desetkrat zapored? Mu je bilo ime Tine Anže Peter Jaka Stiven Marcel Janez Miha Piksi in Jedrc?

    Zapisal iztokgartner
  35. 16.1. 2008 @ 14:20

    pantera

    Ne res no. Pa ni bilo nič fajn, ker mu je prišlo po 2 minutah.

    Zapisal pantera
  36. 16.1. 2008 @ 14:26

    iztokgartner

    Pantera, kaj ti nuca če njemu pride stokrat, če pri tem pozabi nate.

    Zapisal iztokgartner
  37. 16.1. 2008 @ 14:44

    ne prevelik, ne premali, ravno pravšnji mora bit… v 22cm ali več, vsaj zame, da ne bo kdo rekel, ni užitka, no pa tudi v 10cm ne :-)
    v glavnem je pa tudi tu važno, da ga moški zna uporaljat, ne samo zato, da ja ima.

    Zapisal rozinca
  38. 16.1. 2008 @ 14:46

    pantera

    Točno tako, Iztok. Sej ga nisem preveč dolgo gledala.

    Zapisal pantera
  39. 16.1. 2008 @ 15:34

    15, 16 cm dolg in primerno debel že mora biti. In pa, da ga fant zna uporabljati in je vzdržljiv.

    Zapisal Nina
  40. 16.1. 2008 @ 16:32

    jaz bi rekla takole, ce ze moski ocenjujejo zenske prsi, zadnjico, ustnice in se bi se naslo, na kaj osredotocijo svoje misli, smo zenske pri tem ocenjevanju malce prikrajsane. Tisto, kar je pomembno je skrito ocem in sele takrat, ko ga zacutis v sebi, lahko sodis. Ni pa seveda vse v cm , kar radi govorimo, v bistvu pa ima vsaka zenska rada v sebi nekaj, kar zacuti in kar jo seveda zadovolji.
    Smo pa seveda spet na zacetku. A pomeni velik ze “garancija”, da bo tudi dober v postelji, da bo znal zadovoljiti? Mislim, da ne, bolj se bo potrudil tisti, ki je v poprecju med 15 in 18 cm (morda sem malo zvisala poprecje). In smesno je razmisljati samo o velikem, da te zapolni, pa da te potem boli in nimas od takega sexa nic, ce si ga seveda prej ogledas, se ga sigurno ustrasis in samo razmisljas, kdaj te bo zabolelo. Je to uzitek? Mislim, da ne. In moskega kot partnerja ne zbiras po velikosti tica, pomembno je se vse ostalo, ceprav je seveda pogled na nepreskromnega korenjaka vabljiv in obetajoc, seveda pa, kot receno, ni garancija, da bos v devetih nebesih. In ce potegnes vzporednice, velik tic, pa ostalo na moskem kot nic, odlocitev? In ce se ze gremo, kako je pomembna velikost, debelina, a ne bi bilo potem najbolje, da bi moski imeli te podatke lepo zapisane in ze pred prvim zmenkom, posteljno igrico, pokazali, koliko jih je v hlacah. No, to je malo za salo zapisano. Res pa je, da je moski, ki ima v nabreknjenem stanju pod 10 cm lahko nesrecen in sanja o velikem…
    tisti pa, ki mu ga je podarila mati narava nad 24 , pa verjetno veckrat nesrecen.
    In ce mene vprasas, med 15 in 18 ali pa morda se kak cm ali dva plus ali minus:))))))).

    Zapisal ajda
  41. 16.1. 2008 @ 16:47

    iztokgartner

    Ajda, teorija o tem, da bi se moški, ki nima orjaka zato bolj potrudil v seksu, mi je zvita s trte, saj orjakov nima prav veliko moških. So prej izjeme kot pa pravilo. Potemtakem bi se morala tudi ženska z majhnimi joški noro bolj truditi, da bi naredila vtis na moškega. Blesava teorija, vsaj po moje. In kaj je zdaj to za ena debata o trudu. Od kdaj je seks trud? Seks je užitek za oba partnerja. Eni imajo pač boljši filing kot drugi in to je vse. Z enim se ujameš, z drugim se ne. Enim se ljubi več, drugim manj. To je vse.

    Hm, se pravi, da bi moški moral pokazati svoje premoženje že takoj na začetku? He, he, no ja, če vprašaš večino moških ne bi imeli nič proti, seveda če bi potem sledila nagrada glede na prikazano :)

    Zapisal iztokgartner
  42. 16.1. 2008 @ 17:38

    katarina

    iztok: ženske jošk nikamor ne “vtikamo” - za usta zamašit so pa že majhne čist dost, moški pa penisi penetrirate v naše telo. je razlika med joški in penisi, a ne. in razen tistih, ki radi svoj penis porinejo med joške in se delajo, da igrajo v porničih, ostalih velikost prsi niti ne gane dost. a veš, zakaj imamo ženske joške? za dojit majhne otroke, ne za terapijo moškim, ki so pri mamici premalo sesali. :) dej me, dej me :)

    Zapisal katarina
  43. 16.1. 2008 @ 17:52

    iztokgartner

    Katarina, ne bom te, ne bom te :)

    Zapisal iztokgartner
  44. 16.1. 2008 @ 18:16

    katarina

    dej no :) :) že tečem :)

    Zapisal katarina
  45. 16.1. 2008 @ 21:10

    quintus

    Celotno stvar je potrebno pogledati tudi iz drugega zornega kota - tudi ženske imajo večje ali manjše, širše ali ožje “špranjce.” Tu, kakor pri tičih obstajajo v In tudi od tega zavisi stvar. Tiste, ki imajo večje pač rabijo velike. S takimi tudi ni poseben užitek seksati, če nimaš ravno konjskega. Sam sem že seksal tako z širšo kot z ožjimo in pri prvi sem imel občutek, kot da natepavam ohlapno papirnato vrečko. Totalno brezveze. To tudi pojasni, da nekatere resnično potrebujejo oslovske.

    Zapisal quintus
  46. 16.1. 2008 @ 22:39

    A je kdo bral botra? Sony je imel baje takega.

    Zapisal ZigaK
  47. 16.1. 2008 @ 22:50

    Jaz sem se že razpisala o tičih tako ali drugače, sploh o “orjaških tičih”. Grozno velikih nimaš kam za dat, premajhni pa tud niso glih. Sam punce ne obupajte prvo sekundo. Morte vedet, da se majhni v mehkem stanju zelo povečajo, ko so trdi. Veliki pa se ne za toliko.

    :-)

    Zapisal Ajda
  48. 16.1. 2008 @ 23:08

    simonarebolj

    Jah, spet mi je všeč komentar quintusa. Ker je res tudi to pomembno. Tudi ženske nimamo vse enakih pičk. Imamo manjše in večje. Nekatere se bolj raztegnejo kasneje, nekatere manj, ampak to je odvisno tudi od drugih zadev. Puncam priporočam, da prakticirajo lulanje v postankih, tako se obdrži prožnost, da ne boste pri štiredestih kot razvlečene cote med nogami … hehehehe … Imamo tudi različne klitorise, manjše, večje, sramne ustnice. Nekatere bolj bingljajoče navzven, nekatere po quintusovo … bolj špranjice itd. Pri ženski je odvisno tudi, koliko je vzburjena, s tem sorazmerno se razteza in vlaži lulika (kako debilen izraz). Nekatere se zelo mokrijo, nekatere ne toliko. In ja, velike hrepenijo po večjih kurcih.

    Največji problem imajo tiste, ki od začetka sicer niso prav velike in jih orjak lahko boli, kasneje ob pogostem in učinkovitem seksu pa tipajo, ali je sploh kaj notri … hehehe … Take bi rabile moškega, ki ima najprej 15 ali celo manj, kasneje po potrebi pa mu zraste vsaj na dvajset … hehehehehe …

    Seveda je pristop, emocije in tehnika najpomembneje. Občutek za perverzijo itd.

    Zanimivo, da ni padla nobena beseda o vizualno ugodnejših kurcih in pičkah. Pa obrezanih in neobrezanih, obritih in manj obritih. A to ni nič važno?

    Zapisal simonarebolj
  49. 16.1. 2008 @ 23:33

    quintus

    @ simonarebolj - res je! Lulike so lahko lepše ali grše. Meni osebno so tiste bingljajoče navzen manj privlačne od mojih priljubljenih špranjic. Nasploh imam pri luliki vsega raje manj kot več. Tako je s temi stvarmi.

    O tičih pa ne bi znal kaj prida povedati. So mi pač smešni. In razen tistih res strah zbujajočih, ki delujejo kot da bi bili transplantirani z kakšne živali, so si kurci dokaj podobni.

    Zapisal quintus
  50. 16.1. 2008 @ 23:57

    iztokgartner

    Quintus, res je, tudi ženska mednožja se ločijo med sabo, toda zanima me, če bi pustil žensko samo zaradi tega, ker ne bi imela take kot si si predstavljal?

    Luka, res je, Sonny Corleone je imel velikega kot konj. Ko so ga ustrelili, so morali za njegovega tiča ziher narediti še eno krsto.

    Simona, vidim da se spoznaš na tiče in na muce. Nimam kaj dodat :)

    Zapisal iztokgartner
  51. 16.1. 2008 @ 23:58

    iztokgartner

    Saj res, velik in grd ali soliden in lep?

    Zapisal iztokgartner
  52. 17.1. 2008 @ 00:27

    simonarebolj

    @quintus
    O, fajn, imam špranjico. Juhu! Lula je na sploh taka mesna zadevščina, občasno še krvava, kot jetrca na pultu, ja … hahahaha … S tega aspekta je lulek že v difoltu bolj estetski, čeprav, se strinjam, smešen izrastek. Se razlikujejo po obliki, ukrivljenosti, barvi, kapici … In ja, konjev kij tudi mene ne fascinira prav nič. Špranjica je tudi proti … hehe …

    @Iztok:
    Soliden in raje lepši …

    Zapisal simonarebolj
  53. 17.1. 2008 @ 00:29

    Narava je poskrbela za vse. Črnci imajo že kar status velikih. res je, zato ker imajo črnke tudi največje špranjice. Potem smo belci, ker imajo belke ženske manjše od črnk. Na koncu pa so azijci, zopet v sorazmerju. Govorim seveda o povprečju. Odstopanja so pa pri vseh. Zato je narava poskrbela za različnost. Govoriti o dobrih tičih je hudo narobe, ker je vprašanje relativno. Za ozke špranjice so mali in so vse navdušene, velike pač potrebujejo veliko. Narava še ni poskrbela za dobrega tiča. Dober bi bil samo takšen, ki bi se bil v stanju prilagajat špranjici glede na njene potrebe, kot tudi dolžine samega sexa. Moje izkušnje govorijo, da si za neko damo lahko predolgo aktiven, druge bi imela zopet v nedogled. Ene prisegajo kot Katarina na velikost 18+. te so pač globoke. Ene umirajo za pravim tičem tako močno, da prenašajo celo bedake, druge dajo hitro na hladno tiča, če ni v kompletu človeka. Resnično samo različnost nas izpolnjuje tako, da pridemo vsi na račun. Pri vsem povedanim pa še je eden faktor zelo pomemben o katerem smo malo rekli, to so čustva. Če ženska resnično ljubi so nam marsikatere napake spregledane,centimetri odpuščeni in obratno. Razen izjem kot je Katarina lepo povedala visok, kosmat, temni lasje 18+ vse ostalo ni toliko pomembno, temu jaz pravim pomanjkanje globjega razumevanja razmerij. Osnova za dober sex je krasna veza, prilagodljivost partnerju in seveda na koncu dober ptiček, ki je v pravem gnezdu.

    Zapisal horaci
  54. 17.1. 2008 @ 00:30

    iztokgartner

    Horaci, tole pa je čista poezija. Svaka čast.

    Simona, pametna odločitev :)

    Zapisal iztokgartner
  55. 17.1. 2008 @ 08:47

    turbofolker

    zanimiva objava :lol:

    Zapisal turbofolker
  56. 17.1. 2008 @ 12:36

    iztokgartner

    Turbo, kaj pa tvoj? So punce zadovoljne z njim ali pravijo, da mu kaj manjka?

    Zapisal iztokgartner
  57. 17.1. 2008 @ 13:41

    turbofolker

    jaz sem očitno prekoču ta del pubertete (obremenjevanje z dimenzijami) :lol:
    Do zdaj nisem dobil nobene negativne kritike :lol:

    Zapisal turbofolker
  58. 19.1. 2008 @ 01:33

    Meni se zdei zanimivo ko tkole prebiram vaše razglabljanje. Ni vse v penisih in njihovih dolžinah…. imamo roke, jezik ! zelo pomeben element in veliko domišljije. Osebno še nisem spoznal ženske, ki bi bila nezadovoljna z mojim stojkotom, pa sem čisto povprečno obdarjen. So pa vse pohvalile moje ustne sposobnosti, ki baje mejijo na virtuoza z jezikom. :) … Unih k so dale dva poroda mimo se izogibam, ker rabjo osle :), ni daleč od resnice…..

    Zapisal Samponsky
  59. 19.1. 2008 @ 16:22

    iztokgartner

    Turbo, svaka čast :)

    Samponsky, se strinjam s tabo glede domišljije in vse kar si napisal. Zadnji stavek o porodih in oslih pa ti bo po moje za vedno prepričil, da boš še virtuoz z jezikom. Upaj le, da ga ni prebralo veliko žensk :)

    Zapisal iztokgartner
  60. 5.5. 2008 @ 13:03

    Ej Simona, že dolgo se nisem tako nasmejal…lulika (kako debilen izraz)+mesna zadevščina.
    Kar pa se velikosti tiče, pa velja tudi obratno. Sem imel enkrat eno punco, k je mela tako ozko, da je bla prava katastrofa(boli, nič užitka). Sicer zaradi ene same ne morem posploševat, ampak vseeno mislim, da je zlata sredina v večini primerov garant kompatibilnosti. Pa perverzija…hehe

    Zapisal holandjanin
  61. 5.5. 2008 @ 15:04

    to je smešno. dokler se nisem soočil še z drugimi kurci, sem mislil, da imam zelo malega. potem sem dobil čisto drugo predstavo. cca. 14 cm in to je zgornji povprečni rang. 18 cm imajo redki, redki.

    Zapisal Djubre

Komentiraj