Najslabši filmi leta
26.12.2007 ob 04:11Malce nazaj smo obdelali najboljše filme leta, zato je prav, da ruknemo še najslabše. Se pravi tiste, ki sem jih komaj zdržal brez bruhanja.
Takole gredo letos:
EPIC MOVIE
NORBIT
GHOST RIDER
HANNIBAL RISING
BECAUSE I SAID SO
THE NUMBER 23
BLACK SNAKE MOAN
SUNSHINE
MY BOLLYWOOD BRIDE
THE MESSENGERS
ARTHUR ET LES MINIMOYS
THE HITCHER
ARE WE DONE YET?
THE LAST KISS
BREAKFAST ON PLUTO
ILLEGAL ALIENS
RISE: BLOOD HUNTER
DISTURBIA
HOME OF THE BRAVE
MARIE ANTOINETTE
VACANCY
48 ANGELS
BLOOD AND CHOCOLATE
IT’S A BOY GIRL THING
HAIRSPRAY
MR. BROOKS
INLAND EMPIRE
PREMONITION
THE BRAVE ONE
1408
RESIDENT EVIL: EXTINCTION
THE NANNY DIARIES
SAW IV
THE SEEKER: THE DARK IS RISING
DELTA FARCE
FAY GRIM
BECOMING JANE
NO RESERVATIONS
GOOD LUCK CHUCK
26.12.2007 ob 09:16
zakaj ti pa SAW IV ni ušeč, če smem prašat? k men je ta film tok hud….
26.12.2007 ob 10:43
Black Snake Moan? Ok, si ga še nisem pogledal, samo me vsi, ki so ga, prepričujejo, da je dober, začenši od igre… Očitno se bom moral sam prepričati.
Osladni, pocukrani, pravljičasti in preidealizirani Hairspray si po moje ne zasluži ravno titule najslabši. Gre za mjuzikl, ki je osladen in pocukran in če ga jemlješ kot takega in kot parodijo, izpade prav zabaven. Fay Grim? Tudi tu gre za parodijo, kar ti je verjetno jasno, meni sicer prav simpatično, čeprav rahlo razvlečeno. Je pa večina filmov gor res slabih in si zasluži bruh (Saw IV, Mr Brooks, The Hitcher, Vacanvy…).
26.12.2007 ob 11:44
Smotka, prvi del mi je bil zakon. Vsi ostali so totalni korak nazaj in ponavljanje istih fint.
Beatnik, meni je bil ta Snake Moan res eno veliko sranje. Sem pa ziher, da so mnogi v njem videli nekaj več.
26.12.2007 ob 12:10
-Popolnoma se strinjam, da si na ta seznam uvrstil Saw IV in Epic Movie!
-Čisto nič se ne strinjam, da si na ta seznam uvrstil The Number 23
Okusi so različni
Lp
26.12.2007 ob 12:32
Klemen, daj mi povej kaj ti je blo tok kul na The Number 23?
26.12.2007 ob 14:47
1408 je zakon movie. Prvi film, kjer je bil Cusack vsaj za silo ok. Hm, mogoce tako mislim zato, ker sem film gledal v kinu, kjer je veliko boljse vzdusje in atmosfera filma pride do izraza v vseh potankostih. Sicer ne maram grozljivk, ampak tale mi je bila ena boljsih ever, ker je slo za vzdusje bolj kot za trzanje na cheap tricke, ki cloveka sam znervirajo ne pa tudi prestrasijo.
26.12.2007 ob 14:53
Alek, jaz pa mislim, da je šlo le za posebne efekte in za nič drugega. Le atmosfera in zelo malo filma ter groze. Z izjemo tistega prizora z oknom, kjer sem se pa res ustrašil.
26.12.2007 ob 15:28
Pri 1408 ni bilo malo filma, ampak je bilo zgodbe (filma, po tvoje) kar velik kos. Prikazan na minimalisticen nacin. Zgodbe so za drame ali komedije. Hocem povedat, da sem prisel na ogled grozljivke in dobil tocno tisto, kar sem hotel. In tistega prizora z oknom ali podobnih trikov naceloma ne maram. To je poceni. Atmosfera je bila pa zelo poeticna, umetnost, gladka in stopnjujoca in z epilogom, ki pomiri, a pusti razmisljat naprej. Brez pretiravanja (za tak zanr) in zato inteligentno. A niso ravno posebni efekti osrednja poanta dobrih grozljivk?
Film me je spomnil na trilogijo Scream, le izpeljano na bolj zrel, ne-najstniski nacin. Lahko bi skoraj rekel, da je bil to eden boljsih filmov, ki sem jih letos videl.
26.12.2007 ob 15:37
Alek, prav posebni efekti grozljivko uničijo, če le ta z njimi pretirava in če cela zgodba bazira le na njih. In prav to je pokopalo tudi tale film. Iz fine atmosfere in dobre klavstrofobične srhljivke se je namreč spremenil v en velik in pretiravan poseben efekt.
26.12.2007 ob 16:26
Hm…kaj mi je blo kul? Sej še sam ne vem…mogoče prav sama igra Jima Carreya. Sm pa kr na izi imresioniran zgleda…
Lp
26.12.2007 ob 16:46
Pač kul ti je bil, jebat ga. Okusi so različni. Fajn, ni kej.
27.12.2007 ob 02:01
ne vem no…pč Carrey mi je bil izvrsten, če primerjamo njegovo igro iz Ace Venture al pa tole…pč je razlika in v tem vidim določeno veličino igralca, ki ga na žalost svet ne jemlje resno
Lp
27.12.2007 ob 02:08
Klemen, če hočeš videti kako dober je Jim lahko zares si raje poglej Trumanov šov in Moža z Lune.
27.12.2007 ob 23:47
Zanimivo, kako so si okusi različni – dobro, tisti komentar, da si se komaj zadržal bruhanja je malo čez rob, ker s tem žališ marsikater izmed naštetih filmov, čeprav se dotičen povsem poda Epic Movie, tudi temu izrazu dokaj spodobnemu Good Luck Chuck, ipd. TODA, Saw IV dejansko ni en sam bruh, niti Resident Evil: Extinction, niti Number 23, reciva takole, le tebi niso po godu. Res je, da filmi nikakor niso biser filmske industrije, vendar pomisli: dejansko filmska industrija nazaduje in so se odlični filmi upehali in jih prispe čedalje manj. Blišč, efektovje, vsebine pa le redko dovolj – so pa seveda izjeme.
Saw IV recimo, saj kaj dosti več kot pa natolcevanje istega česar smo bili deležni v dvojki, trojki, konec koncev tudi enici, ni šlo pričakovati zaradi česar ni kako veliko razočaranje, niti bruh. Številka 23 tudi ni kak impresivnež, se pa loti dosti zanimive teme, ki se je loti na dokaj nevsakdanji način, čeprav kot film res ni nič posebnega, vseeno pa ne sodi med najslabše tega leta, niti slučajno. Resident Evil: Extinction se mi prikupi že s tem, da je boljši od Apokalipse.
Lp.
28.12.2007 ob 00:26
O filmih imamo seveda različno mnenje, tako kot o vseem; eni recimo palimo na rdečelaske… Number 23 bi označil kot eksperimentalen film – igralec, katerega srečamo vedno v komedijah – Jim Carrey se je vsaj za moj okus izvrstno odrezal pri ne-tako-smešnem filmu. Vzdušje v 23 je bilo dobro ustvarjeno, predvsem pa je k temu pripomogel kontrasrt priteklost-sedanjost in psihopat-družinski mož. Eksperimentalen je bil tudi film Butterfly Effect (prvi del seveda (drugi je le senca)) in tudi tukaj se je Ashton Kutcher lepo vživel v lik primeren za triler oz. psihološko dramo. Number 23 je lep primer poskusa ki je, tako kot Ućinek Metulja lepo uspel, vendar ga publika ni sprejela po pričakovanjih… Narod ni vedno dorasel svojim odrešenikom (tudi Fight Clubu ni bil…)…
28.12.2007 ob 13:03
Blaz, saj veš da dejansko nisem bruhal, le tak izraz sem uporabil, da se pač malce drugače sliši. Saw 4 mi je bil res za en drek. Ne morem pomagat. Tako kot trojka in dvojka. Verjetno samo zato, ker je bila enka tako briljantna.
Floyd, pa zakaj že drugič slišim, da je The Number 23 kul zaradi tega, ker je Jim Carrey prvič malo resen. Saj je bil resen že v štirih filmih prej. In prav vsi so bili veliko boljši. Z izjemo polomije The Majestic seveda. Glede Učinka metulja pa ti moram povedati, da je komercialno čisto dobro uspel in da je zelo dober film.
28.12.2007 ob 14:03
Ok. Glede Saw IV, The number 23 se strinjam…Mislm, žaga me je razočarala po celi črti. To mi sploh ni grozljivka, niti kej podobnega. Temu Tarantinotu se je Po Šudnu mal skisal pomoje.
Ta Žaga me je prej spominjala na kak sick ukraden snuff movie. Pa še to ne. Par prizorov je tko da ti gre na bruhanje, sej s tem je očitno dosegel Tarantino svoj namen. Sam…film je kot neka daljša reklama. Na cajte semizdi kot da gledam Vročico noči v amaterski zasedbi, čez cel film pa je sivo rjav kao grozen barvni mastering ki traja tako v bolanih kadrih kot v ostalem dogajanju, kar naredi gledalca apatičnega, vse kljub bolanim, brualnim prizorom izpade monotono, nezanimivo. To semizdi da je prav zanimivo. Če bi bil kotrast med bolanimi scenami in ostalih dogajanjem večji, bi saj vedel da je to bolano, to pa je normalno dogajanje in bi se gledalec sem pa ke prestrrašil. Tako pa se sprašuje ali je film tok nezanimiv ali je on tok odporen proti bolanim prizorom.
S tem da v celem filmu igra 5-10 oseb. Detektivi in bolani liki. Ne morem rečt niti škoda…zdi se mi na hitro narejen film, brez prave osnove, mogoče je bil en človek za več stvari naenkrat…kar se vidi na platnu…
28.12.2007 ob 14:08
Učinek metulja…to mi je bil pa kul film…če mislim tapravega…kjer igra Richard Gere. Lepa zadeva. Cel film sem spremljal. Znal sem ga obnovit, ni me pustil ravnodušnega, najbolj me je pritegovalo nanj to pomoje, ali bi dejansko to lahko bilo res ali ne…Po koncu filma sem še dlje časa razmišljal o tem ali bi to bilo mogoče…tako da…vse pohvale…
28.12.2007 ob 14:42
Iztok, sem gledal oba filma! Tako Trumanov Show kot Moža z Lune. Ja..se strinjam! Predvsem v Trumanovem Showu se izkaže. Je pa res, da carreya mal pogrešam v vlogi Ace Venture. Tam mi je bil najbolj špasen…igral je na tak način, kot zagotovo ne zna noben igralec.
29.12.2007 ob 14:46
Tarantel, zmotil si se, Metulj je bil Ashton Kutcher. Za Richarda Gerea pa si verjetno mislil film Mothmanova prerokba, ki pa je tudi zelo dobra srhljivka.
29.01.2008 ob 23:29
No, še kr ustrezen seznam z 2 napakama
Disturbia in Mr. Brooks
2 fila, ki sicer nista nekaj mega ampak dokaj solidna izdelka vsaj zame
30.01.2008 ob 01:20
Elan, Disturbia in Mr. Brooks me res nista niti malo navdušila. Če bi prvemu morda čisto malo pogledal skozi prste, drugemu definitivno ne bi mogel. Da si oba zaslužita biti na tejle lestvici, pa zame ni nobene dileme.
17.07.2008 ob 12:54
Res je da na tem seznamu ni kaj prida ilmov.
Meni sta bila všeč le Disturbia ter Becoming Jane.
Čeprav je Disturbia le slab remake Hitchkokove grozljivke Dvoriščno okno.
Becoming Jane bi bil alhko tudi boljši film,Če bi Jane Austen igrala npr:kakšna britanska igralka-Anna Tyrie,ki je igrala Laro Croft v filmu Tomb Raidr: Ascension.
17.07.2008 ob 16:00
Majči, morda pa res.
31.07.2009 ob 12:08
Se strinjam da so Norbit, Epic Movie, Ghost Rider, The Number 23, 1408, Saw 4 in The Seeker na seznamu <– poden od PODNA. Sta mi bila pa Disturbia in Shunshine kar OK. Nista sicer ne vem kakšna bisera, si pa vseeno ne zaslužita mesta na lestvici najslabših filmov.
31.07.2009 ob 18:15
23ka je bla men vrhunska!!tut jim carrey mi je bil zdej prvic usec.
tut the blood and chocolate pa vacancy sta mi bla fajn.
31.07.2009 ob 23:47
Mah 23ka…začne se hudo dobro, dober psihološki zaplet, potem neki flashbacki (če se prav spomnim), ampak razplet je pa totalna absurdna polomija. Nekaj takega kot konec v sicer zelo napetem trilerju Hide and Seek (Srhljive skrivalnice) z Dakoto Fanning in Robertom De Nirom, kjer oče (De Niro) ugotovi, da je on sam hčerkin ‘imaginary friend’ in taglavni psiho skozi cel film. Beda.
31.07.2009 ob 23:48
Filip, lepo, da se strinjaš za večino.
Tinkerbell, po moje si edina, ki ji je bil ta film všeč.
31.07.2009 ob 23:52
Filip, se strinjam, Hide and Seek se začne dobro, potem pa se na koncu popolnoma pokvari in rata navadno sranje.
31.07.2009 ob 23:54
iztok,nau drzal..sam jz poznam cca. 20 ldi,k jim je bil usec.:)
31.07.2009 ob 23:55
Ne strinjam se z Inland Empire, Mr.Brooks in Breakfast on Pluto. Večino ostalega pa itak nisem gledal …
1.08.2009 ob 00:01
Pris, za Inland Empire te še štekam, okej, za Pluto tudi, toda Mr. Brooks, jaoo, kolega, daj no
Tinkerbell, so v lajfu videli več kot 20 filmov?
1.08.2009 ob 00:05
lej,vsak k nima enakga mnenja k ti pac se ni idiot.hvala na razumevanju.
in ja,gre za par pravih filmofilov,sposobnih razmislanja.
1.08.2009 ob 00:06
Pri Mr.Brooks je zame vžgala malo drugačna forma filma s serijskim morilcem in odlična igra Williama Hurta (in priznajmo – tudi neslaba Costnerjeva igra). Razplet je zadevo malo pokvaril, ampak med najslabše filme leta ga pa vsekakor ne bi uvrstil. No ja, vsak ima svoj okus.
1.08.2009 ob 00:38
hmmm… vsi našteti filmi niso nevem kako dobri, je pa res stvar okusa. Number 23, res ni kaj prida, čeprav je Jim solidno odigral vlogo.
Letos pa mi ni bil gledljiv ta novi Harry Potter, ki je po mojem mnenju predcenjen in si ne zasluži toliko gledanosti in zaslužka, pač reklama dela svoje. V Filmu ni nič neke napetosti in vrhunca , zgolj zgodba , ki traja in traja… Knjige so dost bolj kul.
1.08.2009 ob 00:54
Tinkerbell, kje pa sem rekel, da je kdo idiot? Daj no, ne lomi ga. Me pa vseeno čudi, da The Number 23 navajaš kot pojem za film, ki ga je treba razumeti
Pris, uf, ne strinjam se in samo zate dodajam oceno, ki gre takole:
Nepotrebno, klišejsko, dolgočasno in nezanimivo obračanje znane teme o doktorju Jekyllu in gospodu Hydeu. Kevin Costner je gospod Earl Brooks. Možakar, ki ga matra alter ego. Serijski morilec z dvojno osebnostjo, ki preplonka prav vse klišeje svojih predhodnikov. Prav vse finte preveč podobnih filmov, ki jih imam poln kufer. Ali še boljše, polno glavo. Glavo, kjer živi gospod Marshall (William Hurt). Brooksov alter ego, ki ga napeljuje k ubijanju. K zverinskem početju, kjer svoje žrtve najprej gleda in fotografira med seksom, potem pa jim s pištolo prestreli možgane. Nič novega. Le film, ki nima pojma, da je bilo pred njim na popolnoma isti način posnetih vsaj tisoč boljših filmov. Plus preveč resna in zagrenjena Demi Moore v vlogi detektivke, ki lovi Brooksa.
Vanja1, meni pa je novi Potter najboljši od vseh in zdajle končujem recenzijo.
1.08.2009 ob 01:27
vcasih je bistvo ocem nevidno.;)
1.08.2009 ob 01:32
Za moj okus je najboljši prvi, tako kot pri večina filmih z nadaljevanji.
1.08.2009 ob 01:33
Tinkerbell, kaj pa je bistvo?
1.08.2009 ob 16:34
Enim so filmi ala 23 bedni, ker jih ne razumejo! Šesti čut je najjači film pa je enim bedn v nulo, ker ga ne razumejo!
1.08.2009 ob 17:11
The Number 23 ne moreš niti primerjati s Šestim čutom. S tem ko ima Čut logičen konec, ki te pri prvem ogledu resnično šokira, ima 23ka NElogičen konec ki pokvari vse, kar si do tistega trenutk videl. Res ne vem, kaj je tukaj še za razumet.
1.08.2009 ob 17:35
men je car glih v tem,da vsak vidi bistvo nekje drugje.
recimo pri bralcu so bli zate vsi sexualni posnetki tm samo za to,da je bil film bl zanimiv,jsm pa tam izoblikovala svoje mnenje o zenski..
vsak vidi po svoje,vsak ma svoj prou.
4.08.2009 ob 00:14
Matej, a možnosti, da film razumeš in ti vseeno ni všeč, pa ni?
Tinkerbell, ne drži, v Bralcu so bli seksualni prizori tam samo zato, da je bil film provokativen in da je dvigal prah. In bili so zelo nelagodni in neprijetni, celo pedofilski.
19.10.2011 ob 22:58
A veš, po ogledu filma Hannibal rising (ki sem ga gledal prvič) sem sklenil, da govorimo o filmu za katerega je celo 1 previsoka ocna. Ko sem prvič videl ta film na seznamu, sem mislil, da pretiravaš, a ugotovil sem, da imaš hudičevo prav.
Reci karkoli, zame sta dalje letela celo Norbit in Epic movie.
In, hmmm, scena, ko mu pojejo sestro bi morala biti malce bolj čustveno obarvana. Nisem nikakršen psiho, a ko sem gledal to sceno mi ni bilo zanjo niti mali žal, saj je film njeno usodo prikazal na tako slab način.
Najraje bi videl, da tega filma sploh nikoli ne bi bilo, ali pa, da bi ga vsaj režiral Ridley Scoot-Hannibal si po mojem mnenju zasluži petico.
30.12.2014 ob 15:58
Disturbia, Number 23, Vacancy, Hannibal Rising, 1408 so čist OK
Vacancy 2 (2008) pa je slab