Recenzije: Petelinji zajtrk
filmske recenzije, najbolj komentirani blogi 30.10.2007Verjetno najboljši slovenski film vseh časov.
Petelinji zajtrk je odličen film. Ne samo za slovenske, marveč tudi za evropske in ameriške razmere. Hudo prepričljiva, sočna, zabavna, romantična, očarljiva, dramsko kvalitetna, socialno dovršena in seksi mešanica drame ter komedije, ki izgleda tako, kot da bi jo režirali Balkanci. Recimo kak Emir Kusturica ali pa Slobodan Šijan. Družba iz Murske Sobote, ki se dobiva na »enem ta kratkem« pri avtomehaniku Gajašu (izredni Vlado Novak, ki bi za tole vlogo v ameriškem filmu brez dvoma počil oskarja), pri zadnjem ostanku Titove nostalgije, bi namreč brez težav nesla prav vse balkanske filme. Tako zelo sočni, iskreni in zabavni so. Vsi po vrsti. Še posebej Gajaš, ki pada na hrvaško zvezdnico Severino in si njeno sliko naštima tudi na svojo cigaretno škatlico. Če bi njegovo družbo vtaknili na avtobus filma Ko to tamo peva, ne bi zgrešili. In dejstvo, da so junaki slovenskega filma, filma, ki je ponavadi mrtev, je pravi čudež. Morda eden največjih čudežev zadnjih let. In tak je tudi tale film. Čudežno dober. Morda celo najboljši slovenski film vseh časov. Še boljši kot Pod njenim oknom, Ekspres ekspres, Ruševine in Sladke sanje. Kaj vem, morda celo boljši od Maškarade, Plesa v dežju, Kekca, Sreče na vrvici, Tistega lepega dne, Rdečega Boogiea, Na papirnatih avionih, Nasvidenje v naslednji vojni, Cvetja v jeseni, Doline miru, Drage moja Ize, Lažnivke in recimo Jebiga. Slovenski film brez ene same napake. Vse je tako kot treba. Tudi dialogi in igra, se pravi stvari, ki ponavadi uničijo slovenske filme. In tu je krasna ljubezenska zgodba, ki diši po španski strasti. Po filmu Jamon Jamon, kjer Pia Zemljič, žena lokalnega frajerja Daria Varge (tisti Varga, ki v Naši mali kliniki igra trapastega Debevca in ga morda kot Petra Musevskega, ki je v TV Dober Dan igral enako trapastega Zoisa, čaka huda kariera), in Primož Bezjak, mladenič, ki se zaposli pri mojstru Gajašu, izgledata enako vroče kot Penelope Cruz in Javier Bardem. Njun seks je soparen in zelo spontan. Tak kot v filmu Jamon Jamon, ali če hočete, v filmih Devet tednov in pol ter Divja orhideja. Okej, vsak slovenski film, ki daj kaj nase, ima prizor seksa in golote. Toda ne tako dobrega in romantično vročega kot naš Petelinji zajtrk, kjer Pia Zemljič še enkrat dokaže, da je pravzaprav edini pravi domači filmski seks simbol. In dvorana je bila polna. Nabito polna. Kot v starih dobrih časih Kajmaka in marmelade. In igralci so govorili slovensko. In to v čisto pravem slovenskem filmu in ne v kaki blesavo sinhronizirani ameriški risanki. Dober občutek. Tak, da sem bil po dolgem času spet ponosen na naše filme in na dejstvo, da sem Slovenec. Pa četudi je veliko slave odnesla Severina. Gajaševa sanjska ženska. Božanstvo, ki mu pričara petelinji zajtrk. In zmenek, o katerem bodo govorile še mnoge generacije.
Ocena 5





30.10.2007 ob 03:03
Bravo, Štefančič #2
30.10.2007 ob 08:39
ja lepo napisano, že zadnjič si pisal o filmu in sem ti zaupal, si ga ogledal in užival….
Hmm se mi pa poraja 1 vprašanje; a ma Pia umetne joške??!! Mislim leži na hrbtu one pa kr v zrak, pokončno in suvereno??
Iztok ti kot ekspert verjamem da maš odgovor na tole, hvala
LP
30.10.2007 ob 09:11
po dolgem cajtu spet en luštkan slovenski film!
to mu je res na kožo pisano, kadar je lahko to kar je 

primož je v filmu točno tak kot je bil še v časih, ko smo skupaj preživljali srednješolske dni
@milkey….glede ‘jošk’….definitivno niso natur (po oceni izurjenega ženskega očesa)….ampak ves paket izgleda fantastično, tako da nima veze!
vlado novak je fenomenalen!
30.10.2007 ob 09:23
Kakšen bi bil slovenski film brez seksa… in tragedije…
30.10.2007 ob 09:30
Pia in njen par - kaj pa če še doji in sta polni mleka? Pol pa nista umetni ampak polni.
30.10.2007 ob 09:57
Kar petko mu daš? Meni osebno niti ni bil tako všeč… Se pa strinjam, da je eden izmed boljših slovenskih filmov….
Ja, tudi sam sem ponosen, ker sem Slovenec
30.10.2007 ob 10:41
najbolši slo film
ja pa kaj še
30.10.2007 ob 11:19
Hm, edina napaka tega filma je, kar Ljubljančani & Co. verkjetno ne opazite, pomanjkljiva scenografija. Vidi se, da film ni bil niti približno sneman v Prekmurju, temveč na neki lokaciji blizu Ljubljane. Še večji šarm bi filmu dala prekmurska ravnica, mogoče kader Mure,… Škoda. Je pa verjetno objektiven razlog - pomanjkanje denarja. Drugače pa, res odličen film.
30.10.2007 ob 11:24
Nisem še gledal, ampak upam, da je vsaj 818-krat boljši od zgoraj omenjenega Expres-expres-a. KEr če ni, je zanič kot le-ta.
30.10.2007 ob 11:35
Verjetno najboljši slovenski film vseh časov. - tvoje subjektivno mnenje.
30.10.2007 ob 11:38
Super film, polna dvorana, smeh….
30.10.2007 ob 11:41
Ravno ta vikend sem bil po enem letu spet v kinu in sem si ogledal omenjeni film. Saj je kar v redu. Za slovenski film.
30.10.2007 ob 11:50
se strinjam z napisanim. nevem sicer če najboljši…ampak definitivno izjemen. kapo dol.
30.10.2007 ob 12:24
tamarčka: film ni bil sneman ne v Prekmurju ne v okolici Ljubljane ampak v Gornji Radgoni in Mariboru pa tudi narečje, ki ga govori Gajaš in domačini ni prekmursko ampak narečje, ki ga govorijo v okolici Gornje Radgone, ki pa ne spada pod Prekmurje (razen seveda za tiste, ki živijo na levem bregu Mure:)) ampak to pa je že povsem druga debata…
30.10.2007 ob 12:51
Mojca - pravim, da ni bil sneman ne v Pomurju, ne v Prekmurju, niti nekje, kjer bi okolje ustrezalo “lokaciji dogajanja”. Sicer pa sploh ni bilo nobenega govora o narečju in ostalem. Torej na ostalo nimam pripomb.
30.10.2007 ob 13:18
en umor in en samomor…slovenski film:)
30.10.2007 ob 14:05
“Hudo prepričljiva, sočna, zabavna, romantična, očarljiva, dramsko kvalitetna, socialno dovršena in seksi mešanica drame ter komedije, ki izgleda tako, kot da bi jo režirali Balkanci.”
Prosim, reči, da se hecaš. Če je tebi prepričljivo, da večino časa buljiš v faco neki osebi, skoraj ne misliš na drugo, potem je pa ne bi prepoznal, tudi če bi jo imel v postelji … nisi priseben (govorim o zadevi, ki je nisem tudi v svoji recenziji omenjala, ker pokvari ključen štos razpleta …, ampak saj veš, o čem govorim). Nekaj, kar gledalcu nisi sposoben pokazat, ne more bit prepričljivo. Tudi nenadni pojav posiljevalca in pedofila dramaturško niti najmanj ni dobro obdelan. Balkanec več kot očitno ni režiral kljub večnim vložkom balkanske nostalgije v slovenskem filmu. Kusturice se na tvojem mestu ne bi dotikala, čeprav vem, da si cepljen na pisanje recenzij s primerjavami, pa tudi če jih pes na repu privleče.
“Morda celo najboljši slovenski film vseh časov. Še boljši kot Pod njenim oknom, Ekspres ekspres, Ruševine in Sladke sanje.”
A se hecaš spet? Nisi omenil niti enega filma, ki so dejansko želi velike uspehe tudi v svetu, pa nadalje bluziš o primerljivosti z Evropo in celo Hollywoodom??? O čemer očitno pojma nimaš. V Evropi so zažgali naši filmi, ki so pri nas doživeli pogreb. In Kajmak in marmelada, ki ga kasneje Upravičeno podajaš kot primerjavo, s temi uspehi veze nima. Omemba lokalne žurke ala Jebiga je pa sploh naravnost žaljiva do osnovne inteligence bralcev.
“Njun seks je soparen in zelo spontan. Tak kot v filmu Jamon Jamon, ali če hočete, v filmih Devet tednov in pol ter Divja orhideja. Okej, vsak slovenski film, ki daj kaj nase, ima prizor seksa in golote. Toda ne tako dobrega in romantično vročega kot naš Petelinji zajtrk.”
Ajme … Nisi priseben. Seksualni prizor je res dobro uprizorjen in celo posnet (tisti na travi pač povprečen). Ampak da bralcem namiguješ, da bi lahko pričakovali seksi vzdušje ala 9 tednov in pol, Divja orhideja in celo Jamon Jamon?!!! A si sploh normalen? V redkem slovenskem filmu vidimo seksualni prizor. Redkem!!!! Še posebej prepričljivo prikazan (v Uglaševanju pač poskus prikaza naturalistične ogabnosti uvelih zakoncev)! In v tem je kvaliteta tega … To je vse. Nima pa res nič skupnega z najbolj popularnimi erotičnimi dramami. Daj zabremzaj … a so ti plačali za to nakladanje, al’ kaj!
“…žena lokalnega frajerja Daria Varge (tisti Varga, ki v Naši mali kliniki igra trapastega Debevca in ga morda kot Petra Musevskega, ki je v TV Dober Dan igral enako trapastega Zoisa, čaka huda kariera)”
Daria Vargo čaka huda kariera, ker ga je Gartner prvič odkril na filmu in ker misli, da je Musevski dobil vlogo v Kruh in mleko, ker se je pojavil v TV Dober dan, tako kot Varga v NMK????? Dragi Gartner! Dario Varga pač ni dvajsetletni igralec, ki je začel svojo kariero in se mu zdaj končno obeta prodor! In to na slovenskem filmu, ki se snema dvakrat na leto. To je igralec blizu petdesetim, ki je igral v vseh filmih prekmurske naveze (Halgato, Mokuš-glavna vloga, Petelinji zajtrk, Traktor, ljubezen …), ker je pač Prekmurec in potem košček vloge v Kajmaku (NMK naveza) in še odlično odigran hipec ruskega mafijaša v filmu Barabe od Zupaniča. Kakšna velika kariera neki ga čaka???? Nisi v Hollywoodu, poleg vsega slabo slediš celo slovenski filmski sceni in mejam verjetnosti in logičnih lobističnih povezav. Musevski pa je vlogo v Kruh in mleko, kar ga je naredilo za ultra filmsko pojavo, dobil, ker mu je vloga bila pisana na kožo in je Cvitkovič odličen tudi v občutku za kasting.
Skratka, kot vedno … bluziš.
“Pa četudi je veliko slave odnesla Severina. Gajaševa sanjska ženska. Božanstvo, ki mu pričara petelinji zajtrk. In zmenek, o katerem bodo govorile še mnoge generacije”
Ja, Gartner, tako se dela v Sloveniji hite … rabiš balkansko zvezdo notri. In zadnji stavek je tisti zmenek, o katerem bodo govorile generacije?????????? Se smejale neprepričljivosti? Zmenek, ki ga nismo videli, ker ne more palit! Mislim ….
WTF!
30.10.2007 ob 16:54
g.Gartner ,malček pozno, mogoče zaradi tega, ker je bilo v prvih dneh resnično,teško dojet,da Tošeta ni več, se pridružujem vašemu žalovanju, bil je neponovljiv,bil je …. ah kaj bi naštevala saj ste že vse povedali, se pa strinjam z vami pesem jedina in soba za tugu, meni stisneta srce, še danes pa je minilo nekaj časa ko slišim omenjeni pesmi, jokam in mi je zelo hudo, in tega me ni sram. zato vsaka vam čast za to stran, G. Bojan tudi vam iskrene sožalje.
30.10.2007 ob 16:59
Ma me je malce sram, G. Gartner lahko prenesete komentar k pravemu blogu.lepo prosim , šele zdaj sem opazila da sem napačen okenček odprla, se opravičujem vsem
30.10.2007 ob 17:34
@simonarebolj > Najlažje je pljuvati po domačem filmu… Kar je napisal avtor tega bloga je le vznesena kritika, ki bo mogoče pripravila kakšnega bralca, da si ogleda film, za katerega mu ne bo žal 4€… V nasprotju s kakšnim holivudskim sranjem…
Če še ne veš - preprosti ljudje v kino ne zahajajo, da bi spoznavali višjo resnico o svetu, temveč da bi se sprostili in zabavali… In natanko to je odlika Petelinjega zajtrka!
30.10.2007 ob 19:19
@Tamarčka
Film JE bil (tudi) sneman v Gornji Radgoni (btw, tam imamo gorice in ne “prekmursko”, ojej, ravnico). Bil sem tam, lahko pa ti pokažem tudi fotografije s snemanja: http://www.flickr.com/photos/tvradgona/page2/
Hm, Iztok Gartner, kako pozorno si sploh gledal film? Mislim, “družba iz Murske Sobote”???!
http://blog.domovoj.com/2007/09/20/petelinji-zajtrk/
30.10.2007 ob 20:50
Domovoj, my bad, my bad, Gornja Radgona rules !
Zavedla me je registrska, kjer je pisalo MS, kar pomeni da GR ne obstaja a ne
30.10.2007 ob 21:00
@tinč:
Nisi se spravil na pravi naslov, kar lahko preveriš. Pri filmu sem precej doma in daleč od tega, da bi domačega avtomatično pljuvala, tudi Petelinji zajtrk nisem popljuvala, kjer to pač ni bilo treba.
Kritika je eno, vzneseno mnenje brez objektivne distance pa nekaj drugega. Od kritika ne pričakujem, da me bo zavajal in nakladal, ker je vznesen. In kar si ti napisal o Petelinjem zajtrku v zadnjem stavku, je povsem verodostojna resnica. Torej je tvoja mikrorecenzija vsaj petkrat boljša, kljub pomanjkanju podatkov in opažanj, kot Gartnerjeva.
30.10.2007 ob 22:54
Registrska GR res ne obstaja, se pa v filmu vsaj 20x pove, da “smo” v Radgoni. In tista razf***ana avtobusna postaja na katero se na začetku filma pripelje vajenec in na kateri piše “Avtobusna postaja Gornja Radgona” je dejansko čisto avtentična in razf***ana avtobusna postaja Gornja Radgona.
31.10.2007 ob 01:10
Vesna, ni panike, kar naj ostane tukaj. Ne sekirajte se.
In hvala za vaš lep komentar.
31.10.2007 ob 01:34
Simona, moja ocena je bila izbrana za MOJ SIOL. Le kam se je izgubila tvoja?
Upam, da ne boš rekla, da je tvoja predobra za kaj takega
Ali kot je v enega izmed komentarjev na tvojem blogu zapisal Finepix:
“Film je precej bolj gledljiv, kot je berljiva tvoja kritika. Lahko nakladaš kolikor hočeš, a do sedaj so ga vsi, ki so ga videli, pohvalili. Vidik povprečnega laičnega gledalca je vsekakor pomembnejši kot kvazi stokovna analiza, ki v ospredje potiska kvazi poznavalstvo pisca. Jadajadajada … film je super zabaven in ravno prav dolg. Love it!”
31.10.2007 ob 10:01
Film je nadpovprečno dober za slovenski film.
In to predvsem zato, ker se je končno našel slovenski
režiser, ki je posnel gledljiv film s preprosto zgodbo
in se ni trudil biti visoko umetniški kot večina ostalih.
Tudi igralci so bili odlični. In da, strinjam se,
Vlado Novak je odigral za oskarja.
Film je življenski in igralcem se ni videlo, da igrajo,
bili so prepričljivi, življenski. Kaj takega pa v
slovenskem filmu zelo redko doživiš.
Film je čisti presežek.
31.10.2007 ob 10:07
Ja, Iztok, pa še to. Zakaj se sploh spuščaš v debato s Simono?
Ženska očitno nima kaj drugega početi kot cele dneve pisati
komentarje, ki se vlečejo kot jara kača. Do tega ima sicer vso
pravico, ne vem pa, zakaj misli, da je pojedla vso pamet tega sveta.
Pa to ne pomeni, da se z njo nikoli ne strinjam ali da se vedno strinjam
s teboj ali s kom drugim, s katerim se spusti v debato.
Pravzaprav je smešna in pomilovanja vredna, nekaj takega kot Dajana.
Vsaj zame.
31.10.2007 ob 13:42
Jaz sem film gledala včeraj in prvič prvič v življenju se mi je zgodilo, da je film preveval natančno isti duh kot prej prebrano knjigo. Tako da tisti ki trdijo, da so v filmu pomanjkljivosti zaradi nenadnih pojavov posiljevalcev in neprepoznane kopije Severine, natančno to se zgodi v zgodbi, ki jo opisuje knjiga in ravno tako liki reagirajo nerodno in neiznajdljivo, ker takčni pač so v svoji naivni preprosti drži in ravno zato je tako knjiga kot film tako ganljiv in meni je dober zato, ker je pustil name vtis in mi posamezni prizori še sedaj prihajajo pred oči in… jaz mu dam 10
31.10.2007 ob 22:43
@Gartner:
Sploh ne vem, o čem govoriš? Kakšen Moj Siol neki? Kaj je sploh to in kdo tam kaj izbira. Tvoj ljubimec? Vem, da pišeš za Direkt in verjetno gre za nekakšen podoben nivo. Seveda moje recenzije ne pašejo kamor koli. Med šoder in šund že ne.
Če pa ne bi bil navaden pikzigmar, bi objavil še druge komentarje pod mojo recenzijo, ta je namreč edini otročje trapast. Objavil bi lahko tudi moj odgovor njemu, kjer pišem, da je napisal pravilno. Da gre za film, ki je narejen za povprečno publiko željno zabave in čao.
1.11.2007 ob 14:13
Moj Siol? Halo? Na katerem portalu pa ti pišeš svoj blog? Na sosedovem ali na Siolovem, kjer vsak dan uredniki zberejo najboljše in najbolj zanimive članke, ki jih uvrstijo na glavno Silovo stran, da jih vidi čim večje število ljudi.
In moja ocena je bila zbrana v to družbo.
Prav imaš, tvoja v ta “šund” in “šoder” res ne sodi.
Joj, kako ironično, objavila pa si jo prav na siolovi strani, mar ne.
Si pravkar srala v svojo skledo? Nekdo bo moral ta drek tokrat pojesti.
2.11.2007 ob 12:44
Res je. Halo?! Pojma nimam, kje vsak dan uredniki objavijo kao najboljše in najbolj zanimive članke na glavno Siolovo stran. Vem samo, da “uredniki” izbirajo bloge za na prvo stran pod hišne, da bi omogočili več pozornosti in da se tam ne pojavljajo najboljši blogi, ampak najboljše večinoma totalno bojkotirajo, izpostavljajo pa šoder ala Turbofolk in Krneki. Verjetno je na klik tako tudi pri “člankih”. Sklepam … Včeraj sem odkrila na primer Pograjčev blog, za katerega sem mislila, da ne obstaja več, pa so ga Siolovci res kiknili s hišnih, ker je bil očitno preveč pismen.
Jaz objavljam zadeve v svojem blogu, ki ga podpira Siolova stran, prej ga je ena druga. Kaj Siol počne in kakšno politiko vodi, ni moja stvar. Zato ne razumem sranja v svojo skledo. Do Siolovih izpadov in predvsem do uredniške politike, ki je v navzkrižju z besedami v javnosti, sem kritična, kar zapisujem. Verjetno tako veliko bolj opazno kao pljuvam v svojo skledo v smislu, da kakšen moj članek ali blog nikjer ne bo propagiran. Nič hudega. Zatiranje blogerske slave bom že prenesla … he, he, he … Vem, da ne moreš razumet, ampak raje sem osebnost z zvestobo do svojega dela in hobija, z odgovornostjo do svojih izbjuvkov in predvsem z odgovornostjo do bralcev, tudi ko se zajebavam … da na primer ne gradim imidža na izrabi največje neumnosti javnosti, kar je premorejo. Očitno imam več spoštovanja do njih, kot je običajno. Bom pa pač malo manj slavna, pa malo manj kura. In počivala bom definitivno bolj v miru.
Mi pa lahko namigneš, prosim, kje, zaboga so ti članki na prvi strani … To bi rada kakšen teden spremljala … bo inspirativno!
2.11.2007 ob 14:34
Simona, drži se teme. Še vedno govorimo o Petelinjem zajtrku.
Tvoje življenje me ne zanima kaj dosti.
No ja, razen če bodo o njem kdaj posneli dokumentarec.
Imam predolg za naslov: Zaletavanje v lastno rit
Ti je všeč?
5.11.2007 ob 13:20
Naslov mi je zelo všeč. Končno mi je kakšna tvoja ideja všeč. Sem navdušena nad svojo ritjo. Še vedno pa nisem izvedela, kje se Siol blamira z objavami najboljših prispevkov tedna ali dneva ali ure, al’ kva?!
5.11.2007 ob 16:16
Rubrika “Moj SIOL” je na prvi strani http://www.siol.net, če premakneš stran malce bolj navzdol, približno na sredini, desno od rubrike “Sportal”. Tam je poseben kvadratek, kjer so objavljeni štirje ali pet najbolj aktualnih blogov zadnjih ur (prvi na vrhu ima prilepljeno tudi kakšno slikico). Ne vem pa, po kakšnem kriteriju jih izbirajo, vsekakor pa uvrstitev v to rubriko poskrbi za zelo veliko obiskanost bloga (ker je pač na prvi strani SIOL-a).
5.11.2007 ob 16:23
Spooky, sem mislil, da bova raje kako na temo Petelina rekla.
5.11.2007 ob 18:19
No, malce sem pomagal pri iskanju, da se ne bo še naprej po nepotrebnem kresalo
, glede Petelinjega zajtrka pa … meni je bil všeč, tebi tudi, Simoni prav tako (če sem prav razumel) … je pa vsak pač na svoj način doumel nekatere stvari. Se pa bojim, da bosta pri Estrelliti znova prekrižala kopja, ker je Simona že napovedala ofenzivo pri tem filmu. To bo še vroče in zabavno
.
6.11.2007 ob 09:58
Pozdravljeni!
Dober film?Ali ni dober film? Nič drugega kot dejstva govorijo o tem : vesna za režijo,scenarij,najboljšega igralca,naj film po izboru očinstva,naj STOP igralko,razprodane dvorane dva vikenda zaporedoma in cele praznike, zlata rola v 10-ih dneh,napolnjene stare kinodvorane (kot je recimo VIČ).
Eni pa celo nimajo lajfa,slabe živce,probleme z identiteto,traume iz otroštva,… in se pač izražajo na svoj način.
V glavnem: trud je poplačan.Najdejo pa se taki in drugačni komentarji,ker je normalno, da vsem nemore bit fenomenalno ali všeč. Jebi ga!
Drugače pa moje osebno mnenje: Petelinji zajtrk - vse čestitke! In samo pridružim se lahko Iztokovemu mnenju.In samo da dodam še en svoj komentar: zmaga prizor na travniku: bale,sončni zahod,glasba…Komaj čakam da bo poletje in da doživim podoben prizor v živo.
hehe
Lep pozdravček,
Manja
6.11.2007 ob 11:23
[...] O filmu sem na blogih že zasledil tri zapise: prvi, drugi, [...]
6.11.2007 ob 20:50
@spookymulder:
Najlepša hvala! Sem našla … Komaj … he, he … In verjamem, da nič ne veš o kriterijih, ker tudi nihče ne ve, razen tistih, ki se jim fučka za kriterije in popajo bloge tja iz vseh razlogov, samo zaradi kriterijev ne. Ampak o tem bom še pisala … Komaj čakam.
In ja … sem prepričana, da ti je jasno, kako harmonično usklajen bo odnos do Estrellite. Hahahahaha …
26.11.2007 ob 20:21
Filma nisem gledal in ga tudi ne bom. Zadostuje mi branje recenzij o tem filmu, tudi tale blog mi precej pomaga, pa mi je povsem jasno, kaj reči.
Ali je to RES slovenski film? Res?
Potem je tudi serija popevk z dalmatinsko melodiko in frazeologijo, prevedena v slovenščino slovenska popevka… Pa ni!
26.11.2007 ob 22:46
Milan, če v filmu igra Severina še ne pomeni, da ni slovenski, mar ne?
Delaš veliko napako, da ga ne greš gledat.
28.11.2007 ob 08:22
Milan, Petelinji zajtrk je slovenski film, posnet po slovenskem romanu,
ki ga je napisal eden najboljših slovenskih romanopiscev.
Pojdi gledat film. Ne bo ti žal. Redko se zgodi, da lahko gledaš
res dober slovenski film.
Pa tudi roman si preberi.
9.12.2007 ob 11:09
Pet Care and Medications…
I couldn’t understand some parts of this article, but it sounds interesting…
10.12.2007 ob 19:02
Iztok odličen film in tudi ocena filma je odlično napisana.
To, da te je zavedla “soboška združba” je verjetno posledica knjige. Feri je namreč postavil dogajanje v Mursko Soboto (kjer zares živi njegova inspiracija za Gajaša), scenarist in režiser filma pa je dogajanje preselil v Gornjo Radgono.
Film bo prav kmalu postal najbolje gledani slovenski film vseh časov. To je še en pokazatelj njegove veličine.
Saj filmi se snemajo za gledalce in ne za kritike. Navsezadnje ga poplačajo tudi in zgolj le gledalci.
Čeprav Petelinji zajtrk ni namensko komercialen film, njegova gledljivost izhaja predvsem iz odlične literarne predloge in sočnega narečja.
10.12.2007 ob 20:05
Ramalak, do najbolje gledanega mu manjka še kar nekaj gledalcev. Zdaj je menda blizu 90 tisoč, a Kajmak in marmelada je šel krepko čez stotko. A še vedno igra, kar pomeni, da je na pravi poti. Vsekakro film, ki si vse kar mu ratuje več kot zasluži.
11.12.2007 ob 10:55
Prepričan sem, da bo, glede na še vedno veliko zanimanje gledalcev, zajtrk premagal kajmak še pred novim letom.
V prazničnih dneh se med drugim vrača tudi v kinematografe Tuš.
16.03.2008 ob 21:04
mal z zamudo… ampak bolj obširno…
http://vetervlaseh.blog.siol.net/2008/03/16/petelinji-zajtrk-epilog/
16.03.2008 ob 21:05
Veter, okusi so različni. Jebat ga, tako je. Me pa zanima kateri slovenski filmi so bili pa tebi kul?
11.04.2008 ob 05:42
Mg buy phentermine….
Where to buy phentermine. Buy phentermine online. Buy phentermine mg. Buy phentermine click here. Buy no phentermine prescription. Buy phentermine diet pill….
29.08.2008 ob 20:03
Še moje skromno mnenje.